It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.
Dan moeten ze RIC ook weigeren en dat zal wel een te grote ellende zijn: https://www.instagram.com/p/CEJwxhoJW92/Kaaswagen schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 16:03:
[...]
Hoop niet dat Max toegang tot the GP wordt geweigerd omdat hij de regels (weer?) niet naleeft..
Zelf ga ik er vanuit dat het gewoon overlegd is en dat ze getest zijn.
Niks aan de hand toch? In de echt vrije weken mogen ze doen wat ze willen. Vervolgens worden ze in de week voor de GP weer getest en worden ze nu wederom drie weken afgezonderd.Kaaswagen schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 16:03:
[...]
Hoop niet dat Max toegang tot the GP wordt geweigerd omdat hij de regels (weer?) niet naleeft..
Edit:
Zie dus ook Hongarije en Silverstone naar Mexico & Italië is geweest. Was ook geen probleem, totdat die dan besmet was. Dat i.t.t. Leclerc & Bottas die juist tussen twee GPs door naar huis waren gegaan (en Leclerc dan ook nog eens naar musea en uit eten).
[ Voor 25% gewijzigd door RobertMe op 24-08-2020 16:18 ]
Misschien krijgen we straks wel een match tussen VER en RIC in de boksringBlackMonkey schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 16:07:
[...]
Dan moeten ze RIC ook weigeren en dat zal wel een te grote ellende zijn: https://www.instagram.com/p/CEJwxhoJW92/
Volgens mij is er veel te veel focus op Mercedes waardoor er verkeerde conclusies getrokken worden. Mercedes gaat dit seizoen winnen en iedereen weet dat daar niks aan te doen is. Daar gaat het niet om.Wormaap schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 16:27:
Volgens mij gaan de meeste mensen ervan uit dat Mercedes hier het meeste nadeel van gaat ondervinden.
De tijd zal het leren.
Les 1 in Formule 1 is "Het gaat om Ferrari".
Les 2 in Formule 1 is: "Het gaat altijd om Ferrari".
Ferrari zit in het nauw, ze zitten niet meer in de top 3. Mercedes inhalen gaat ze niet lukken. RedBull ook niet. Maar als ze Racing Point en McLaren een klein beetje kunnen vertragen dan maakt Ferrari weer een kans op het podium.
Welk team was nu aan het beweren dat hun motor geen party mode heeft? Precies, Ferrari.
Niet alleen Ferrari zelf kan hier voordeel van hebben, maar ook Alfa Romeo en Haas kunnen profiteren. Die teams bungelen nu ergens achteraan en moeten vechten met Williams. In het huidige F1 is achter Williams eindigen een vernedering. We weten dat Williams veel problemen heeft en achteraan eindigd ondanks de Mercedes motor. Die Merceds motor is waarschijnlijk de enige reden dat ze niet altijd als laatste finishen. Als daar iets van af moet dan zullen Alfa Romeo en Haas profiteren.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Monaco kleurt OranjeBlackMonkey schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 16:07:
[...]
Dan moeten ze RIC ook weigeren en dat zal wel een te grote ellende zijn: https://www.instagram.com/p/CEJwxhoJW92/
Monaco: Het reisadvies voor het hele land wordt aangepast naar oranje
Testing, one, two ...
Is vanuit Nederland gezienhardware-lover schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 18:27:
[...]
Monaco kleurt Oranje
maar, teams moeten hier dus wel serieus rekening mee gaan houden.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
25/33 goed zonder te googelen! Typefouten heb ik weinig van gemerkt, als ik fout zat had ik ook echt iemand anders in gedachten. Sommige waren echt lastig!DeKaerften schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 14:03:
Als ik de typefouten goed rekenspoiler:dan heb ik 22 van de 33 goed.(Kvyat en Räikkönen)
Ach, hele landen worden oranje gekleurd ook al is er maar een regio waar het virus iets heviger is.hardware-lover schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 18:27:
[...]
Monaco kleurt Oranje
"When you grow up your heart dies"
Bijna alle landen hebben uitzonderingen voor top sporters.basvn schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 18:29:
[...]
Is vanuit Nederland gezien
maar, teams moeten hier dus wel serieus rekening mee gaan houden.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Zeker niet, ik heb er ook een in mijn auto.
een treffende spreuk
Een regio in Monaco? Dat is 1 blok huizensjaool schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 20:58:
[...]
Ach, hele landen worden oranje gekleurd ook al is er maar een regio waar het virus iets heviger is.
Monaco is 2km²... Of 200 hectare
[ Voor 7% gewijzigd door Waah op 24-08-2020 22:06 ]
Nieuw voor mij: Johny Herbert is toegevoegd aan de pool van driver stewards.
Het A/C knopje?pro_6or schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 21:59:
[...]
I served in a company of heroes.
Ik heb het zelfs op mijn fiets...true storypro_6or schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 21:59:
[...]
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Ik doelde dus niet op Monaco. Maar op andere landen.Waah schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 22:01:
[...]
Een regio in Monaco? Dat is 1 blok huizen
Monaco is 2km²... Of 200 hectare
"When you grow up your heart dies"
Ik denk het wel, want ik voel me altijd heel cool wanneer ik iemand inhaal
een treffende spreuk
Dan maar niet het publiek door de Vlaamse bruine klei zien baggeren, die ervaring heb ik in het verleden al eens zelf mogen ervaren.
De laatste jaren was het nogal droog tot bloedheet. Kom maar op met dat natte spektakel.
FTFYPalingDrone schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 23:12:
Popelend voor aankomend weekend, ik regendans me suf voor een ouderwetse en kleddernatte Spa.
Dan maar niet het publiek door de Vlaamse Waalse bruine klei zien baggeren, die ervaring heb ik in het verleden al eens zelf mogen ervaren.
De laatste jaren was het nogal droog tot bloedheet. Kom maar op met dat natte spektakel.
Spa ligt in Wallonië
alles kan off-topic
Zeker weten?Ankona schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 08:14:
Normaal heb je ongeveer 10% kans dat Bottas wint en 5% kans dat Max wint. Als het regent weet je gewoon 100% zeker dat Hamilton wint.
YouTube: 2019 German Grand Prix: Race Highlights
Vlaamse klei ??PalingDrone schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 23:12:
Popelend voor aankomend weekend, ik regendans me suf voor een ouderwetse en kleddernatte Spa.
Dan maar niet het publiek door de Vlaamse bruine klei zien baggeren, die ervaring heb ik in het verleden al eens zelf mogen ervaren.
Er zijn toch wel een paar hellingen te vinden die ik toch liever niet naar beneden ga, als het regent. Ik ben ... euhm ... nogal kloek gebouwd en ik zou toch wel erg snel beneden zijn als het fout loopt
kloek gebouwd = het lichaam van een topatleet maar met ingebouwde bandenmuur
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 212 en 215
[Twitter: https://twitter.com/JatonFabrice/status/1298151607000010758]
[ Voor 7% gewijzigd door Edd op 25-08-2020 10:22 ]
-
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Zie nog een gaatje tussen 25 oktober en 15 november van 2 mogelijke raceweekendenEdd schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 10:20:
Het 2020 F1 seizoen schijnt nu compleet te zijn met de toevoeging van de GP van Turkije en komen we uit op een totaal van 17 races.
[Twitter]
[Afbeelding]
nog een race in Portugal?
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
En zo halen ze toch de drie continenten. Europa, 1x "de brug over" in Istanbul en zo net in Azië uit komen, en dan nog op twee plekken in het Midden-Oosten.Edd schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 10:20:
Het 2020 F1 seizoen schijnt nu compleet te zijn met de toevoeging van de GP van Turkije en komen we uit op een totaal van 17 races.
[Twitter]
[Afbeelding]
Imola zit daar tussen. Daar zou dus nog maar 1 race tussen passen.basvn schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 10:27:
Zie nog een gaatje tussen 25 oktober en 15 november van 2 mogelijke raceweekenden
Edit: Nee toch niet, dan krijg je 4 races op rij. Ze doen er maximaal 3.
[ Voor 11% gewijzigd door TheBrut3 op 25-08-2020 10:32 ]
Zat even te kijken, maar als ik de geplande evenementen via Google bekijk, is het circuit een beetje volgeboekt alle weekendenbasvn schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 10:27:
[...]
Zie nog een gaatje tussen 25 oktober en 15 november van 2 mogelijke raceweekenden
-
Zal hem dan niet worden nee.Edd schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 10:39:
[...]
Zat even te kijken, maar als ik de geplande evenementen via Google bekijk, is het circuit een beetje volgeboekt alle weekenden
Wel jammer, dat we nu na 3x een 3header(waarvan er 2 op het zelfde circuit of land zijn), straks naar om de week gaan (Rusland, Duitsland, Portugal), dan 2 weken niks te hebben
Zoals ik 2 posts geleden plaatste:basvn schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 10:43:
Zal hem dan niet worden nee.
Wel jammer, dat we nu na 3x een 3header(waarvan er 2 op het zelfde circuit of land zijn), straks naar om de week gaan (Rusland, Duitsland, Portugal), dan 2 weken niks te hebben
TheBrut3 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 10:31:
Imola zit daar tussen.
[ Voor 109% gewijzigd door basvn op 25-08-2020 10:53 ]
https://www.formula1.com/en/racing/2020.htmlbasvn schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 10:51:
[...]
Imola is op 13 september, week na Monza Mugello
die is deel van deze 3 header
Imola is nog niks over bekend?
F1 has announced 13 races so far for 2020 – the 12 listed here plus Emilia Romagna at Imola in Italy on Nov 1 – and hopes to publish wider season calendar details soon. Click on any GP for full F1 schedule details, dates, times & full weekend program.
-
https://www.autosport.com/f1/calendar
[ Voor 33% gewijzigd door TheBrut3 op 25-08-2020 10:56 ]
Misschien wel saai maar wel fijn dat Max, 5 van de 6 keer op het podium staat. Daarbij wel weer jammer dat als Max dan op het podium staat er ook echt elke keer éne Lewis er naast staat.
|| System Specs || 36° ONO-WZW 4875Wp ||
Waar rook is, is (vaak) vuur. Ik denk dat de kans groot is dat Turkije, Bahrein (2x) en Abu Dhabi het einde van het seizoen zal zijn.Edd schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 10:56:
Ik zie trouwens dat de tweet verwijderd is, dus het is nog maar te bezien of het waarheid is.
Er vanuit gaande dat dat plaatje in de tweet zat snap ik wel dat die verwijderd is. Ziet er nogal uit als een officiële press release. Als die "Jaton Fabrice" een officiële journalist is denk ik Zo te zien is die Jaton Fabrice ook een officiële F1 journalist, denk dan ook dat die zijn pasje intussen mag inleveren. Ik zou er in ieder geval vanuit gaan dat er later vandaag een officiële bekendmaking volgt en dat dit screenshot is van press release die ze vanochtend naar de media hebben gestuurd onder NDA.Edd schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 10:56:
Ik zie trouwens dat de tweet verwijderd is, dus het is nog maar te bezien of het waarheid is.
Immers was IIRC Imola ook al 's morgens hier langs gekomen. Alleen toen nog via een Chinese twitter gebruiker. Lijkt mij een stuk beter om zoiets te lekken. Kans dat die wordt "terug gevonden" is kleiner.
[ Voor 4% gewijzigd door RobertMe op 25-08-2020 11:10 ]
Schaam, arrrgh ....
Note to self: minder Russian Standard tanken in het vervolg....
Nou, wie photoshopt de rest van de races er even hetzelfde podium in?
ping 127.212.23.124
Zonder de mega hoeveelheid uitvallers in race 1 en de bandendrama in Silverstone 1 hadden we dus gewoon 6 keer HAM VER BOT in verschillende configuraties gehad
Leuk voor die 3 maar voor de spanning van de wedstrijden niet echt geweldig. Tijd voor een Baku 2017 en Germany 2019
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Max is de enige die elke race maximaal heeft gepresteerd. Mooi om te zien
F1 confirma la entrada de Istambul, Barein (x2) y Abu Dhabi en el calendario 2020. Serán 17 carreras. Algunas serán con público limitado.
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 25 augustus 2020
. @f1 confirms Istambul, Bahrain (x2) and Abu Dhabi for 2020 calendar. It will be a 17 GP calendar. Some races with spectators. pic.twitter.com/JnxyrckjuJ
[ Voor 21% gewijzigd door basvn op 25-08-2020 13:03 ]
Midden-Oosten valt onder Azië?RobertMe schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 10:28:
[...]
En zo halen ze toch de drie continenten. Europa, 1x "de brug over" in Istanbul en zo net in Azië uit komen, en dan nog op twee plekken in het Midden-Oosten.
Dan zitten we toch maar op 2 continenten of zit ik er nu enorm naast?
Idd zijn maar 2 continentenMartin0 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 13:23:
[...]
Midden-Oosten valt onder Azië?
Dan zitten we toch maar op 2 continenten of zit ik er nu enorm naast?
Of 1 zelfs als je het ziet als Eurazië.
[ Voor 7% gewijzigd door ArcticWolf op 25-08-2020 13:26 ]
5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti
One key point about this, in this year of Covid-hit revenues, is that as long as these races all happen, F1 will now receive all its TV rights revenues for 2020 - 16 races is the minimum for these to be paid in full, insiders say
— Andrew Benson (@andrewbensonf1) 25 augustus 2020
-
Here's the updated 2020 race calendar 👀#F1 pic.twitter.com/o6INhA3YY8
— Formula 1 (@F1) 25 augustus 2020
Ik zie Max 5x op het podium staan, net als Lewis en Valtteri, mooi toch
Toch moet ik zeggen dat van zo'n persredactie van @F1 het qua styling ook wel een beetje tegenvalt en het muf staat met zo'n witte highlight. Waarom niet gewoon een andere achtergrondkleur of zo?
Zou het wel intressanter maken denk ik? (Achter de Spaceballs 1 en 2 op Ludicrous speed.)
Formula 1 could use an oval style track layout if it hosts two races in Bahrain later this year, according to managing director of motorsport Ross Brawn.
[ Voor 5% gewijzigd door Illegal_Alien op 25-08-2020 14:18 ]
Alleen zo jammer dat altijd dezelfde op de hoogste trede staat. Anders had het uiteindelijk toch nog een mooi seizoen kunnen worden. Een diverser podium en daarmee een wat gelijker verdeeld WK was beter. Maar nu we weten dat we het met deze drie moeten doen was het beter geweest als de verschillen in punten kleiner waren. Verstappen en Bottas ontlopen elkaar dan maar 6 punten dus die zullen hopelijk nog een aantal keren stuivertje wisselen. Alleen zo jammer dat Hamilton alweer 37 punten er boven staat.FastFred schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 14:11:
[...]
Ik zie Max 5x op het podium staan, net als Lewis en Valtteri, mooi toch
Mercedes 1, 2, 3, 4 confirmed?Illegal_Alien schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 14:17:
Beetje ouder "nieuws": https://racer.com/2020/06...e-track-in-bahrain-brawn/
Zou het wel intressanter maken denk ik? (Achter de Spaceballs 1 en 2 op Ludicrous speed.)
[...]
[Afbeelding]
Remmen ze nog ergens op die baan? of alleen voor de Pit-entryIllegal_Alien schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 14:17:
[...]
[Afbeelding]
Dit zal het wel zijn denk ik. Prima kalender volgens mij al hoop ik wel dat ze in Bahrein nog iets anders doen dan 2 races hetzelfdeDJTimo schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 13:39:
Zijn er nu nog potentiele circuits in onderhandling? Ik meen dat FOM op 17 a 18 races mikte. Dat is vooralsnog gelukt. Maar kunnen we nog hopen op een bonus race? Al is daar geen ruimte meer voor in de huidige kalender lijkt het. This is it?
Die eerste debuut Vettel. Meen eens begrepen te hebben dat hij bij zijn debuut ook maar meteen de pitbox uit reed zonder pitlimmer, met dus direct een straf voor speeding in the pit lane.Illegal_Alien schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 14:28:
[YouTube: Top 10 Turkish Grand Prix Moments]
Klikken want FOM....
En Hamilton al hetzelfde als nu. Klagen over banden. Niet willen vertragen ala team dat vraagt, ...
We looked a little bit different the last time we visited Turkey... 🇹🇷 pic.twitter.com/VfwV61wbXh
— Visa Cash App RB F1 Team (@visacashapprb) 25 augustus 2020
It's nine years since we last headed to Turkey! ❤️🤍 @F1 has changed a 𝘁𝗶𝗻𝘆 bit since then... 😜 pic.twitter.com/rBUvres3G3
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) 25 augustus 2020
Back in 2011, the last time #F1 raced at Istanbul Park, we enjoyed pole position, a 1-2 finish, and the fastest lap of the race! 🏆💪 #TurkishGP 🇹🇷 #ChargeOn 🤘 pic.twitter.com/iH34zn0LgK
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) 25 augustus 2020
Daniel Riccardo is wel behoorlijk verandert
Basement Bios ---- Exo-S
Totdat de Mercedes motor ploft.Mr.Viper schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 10:56:
[...]
Misschien wel saai maar wel fijn dat Max, 5 van de 6 keer op het podium staat. Daarbij wel weer jammer dat als Max dan op het podium staat er ook echt elke keer éne Lewis er naast staat.
...
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Was er niet een minimum lengte van een rondje? En is deze dan wel lang genoeg?Illegal_Alien schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 14:17:
[...]
[Afbeelding]
Ik heb zo'n vermoeden dat als Ross Brawn het zegt dat het dan ook wel zo zal zijn. Als "technische baas" binnen FOM zal die niet zomaar iets roepen over "we kunnen ook andere layout gebruiken" terwijl het niet kan. Brawn zie ik nu niet als de willekeurige F1 fan / enthousiasteling die eens heeft gehoord dat er meerdere layouts zijnJelte schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 15:47:
[...]
Was er niet een minimum lengte van een rondje? En is deze dan wel lang genoeg?
Overigens is er denk ik wel een minimum lengte*. Maar zoals gezegd ik ga er vanuit dat dat wel goed zit dan.
* Met uitzondering van Monaco? maar FIA regels staan toch al vol uitzonderingen voor Monaco
Minimum kan ik zo snel niet vinden.RobertMe schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 15:50:
[...]
Ik heb zo'n vermoeden dat als Ross Brawn het zegt dat het dan ook wel zo zal zijn. Als "technische baas" binnen FOM zal die niet zomaar iets roepen over "we kunnen ook andere layout gebruiken" terwijl het niet kan. Brawn zie ik nu niet als de willekeurige F1 fan / enthousiasteling die eens heeft gehoord dat er meerdere layouts zijn
Overigens is er denk ik wel een minimum lengte*. Maar zoals gezegd ik ga er vanuit dat dat wel goed zit dan.
* Met uitzondering van Monaco? maar FIA regels staan toch al vol uitzonderingen voor Monaco
Monaco heeft uitzondering ja, en rijd ook minder kilometers per GP
The ‘Outer’ Circuit, of length 3.543km, would be one of the shortest circuits in Formula 1 history, at just a couple of hundred metres longer than Monaco’s street track.The length of the race must be 305 km (260 km in case of Monaco GP) and is defined as "the smallest number of complete laps that exceeds 305 kilometers".
Monaco is: 3.337 km (2.074 miles)
RobertMe schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 15:50:
[...]
Ik heb zo'n vermoeden dat als Ross Brawn het zegt dat het dan ook wel zo zal zijn. Als "technische baas" binnen FOM zal die niet zomaar iets roepen over "we kunnen ook andere layout gebruiken" terwijl het niet kan. Brawn zie ik nu niet als de willekeurige F1 fan / enthousiasteling die eens heeft gehoord dat er meerdere layouts zijn
Dus ze kunnen alles kiezen.“There’s a nice sort of almost oval track that would be quite exciting, and all the layouts have a Grade 1 license with the FIA, so that is an option in the pocket.
Blijkbaar is de minimale lengte 3.5 Km?
Bahrein heeft 4 layouts met een grade one certificaat:
Grand Prix 5.412km/3.361mi
Endurance 6.299km/3.912mi
Outer 3.543km/2.201mi
Paddock 3.823km/2.375mi
op 50% raceafstand een paar hekken verplaatsen, en dan op andere layout racen?TheBrut3 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 15:57:
Volgens mij is er geen minimale lengte. Zolang het circuit veilig en uitdagend genoeg is, is het goed.
Bahrein heeft 4 layouts met een grade one certificaat:
Grand Prix 5.412km/3.361mi
Endurance 6.299km/3.912mi
Outer 3.543km/2.201mi
Paddock 3.823km/2.375mi
basvn schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 15:58:
[...]
op 50% raceafstand een paar hekken verplaatsen, en dan op andere layout racen?![]()

De 3 layouts.
Niet, want voordat ze iemand hebben ingehaald klappen de bandenBlokker_1999 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 15:59:
Stel je voor, F1 op een echte ovaal. Hoeveel rondjes zouden ze dan niet moeten draaien? En hoe vaak zouden die Mercedessen dan het hele veld niet dubbellen?
-
Ze zouden 76 rondjes op IMS moeten rijden. Indy500 waren er afgelopen weekend 200. Dus dan kan je raden hoe snel de F1 klaar zou zijn als ze er geschikte banden/auto's voor konden maken.Blokker_1999 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 15:59:
Stel je voor, F1 op een echte ovaal. Hoeveel rondjes zouden ze dan niet moeten draaien? En hoe vaak zouden die Mercedessen dan het hele veld niet dubbellen?
Dat ze snel klaar zullen zijn, daar twijfel ik niet aan. Dat een groot deel de finish niet zou halen zou me ook niet verbazen daar F1 motoren niet gemaakt zijn om continue vol gas te gaan. En de DRS zone heb je ook niet nodig.TheBrut3 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 16:04:
[...]
Ze zouden 76 rondjes op IMS moeten rijden. Indy500 waren er afgelopen weekend 200. Dus dan kan je raden hoe snel de F1 klaar zou zijn als ze er geschikte banden/auto's voor konden maken.
[ Voor 3% gewijzigd door Blokker_1999 op 25-08-2020 16:07 ]
Ach zo lang ze maar geen Michelin banden meenemen naar IMSEdd schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 16:01:
[...]
Niet, want voordat ze iemand hebben ingehaald klappen de banden
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Vraag me af welke banen nog meer leuk zouden zijn. (Bestaande en niet meer bestaande.)
[ Voor 29% gewijzigd door Illegal_Alien op 25-08-2020 16:31 ]
Verwijderd
De Lausitzring misschien ?Illegal_Alien schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 16:31:
Vraag me af welke banen nog meer leuk zouden zijn. (Bestaande en niet meer bestaande.)
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lausitzring
Mount PanoramaIllegal_Alien schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 16:31:
Jammer dat Avus (zonder vangrail) Er niet meer is. (Niet als racetrack tenminste
Dat zou intressant worden.
[Afbeelding]
Circuit de la Sarthe
Road America
Road Atlanta
Watkins Glen
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Ticking away, the moments that make up a dull day
Laguna SecaIllegal_Alien schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 16:31:
Nordschleife
Tsukuba (vond ik altijd lachen in GT)
Sonoma
Sebring
Doodzonde dat ze daar nooit zijn teruggekeerd.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Renault DP World F1 Team confirms that it has requested to withdraw the appeals lodged against the stewards’ decisions in relation to BWT Racing Point F1 Team’s brake ducts. pic.twitter.com/4jMHvU8oKC
— BWT Alpine F1 Team (@AlpineF1Team) 25 augustus 2020
Is Cyril nu is logisch aan het nadenken i.p.v. ten kosten van alles zijn gelijk te willen halen?
Volgens mij blijft alleen Ferrari en Racing Point zelf nog over in deze soap nu.
Is de macht van Toto nog groter dan we vermoeden?
Of wat?
Staat bij het plaatje in de tweethjs schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 21:41:
Heeft het nu met dat concorde verdrag te maken? Het is er, dus klaar?
Is de macht van Toto nog groter dan we vermoeden?
Of wat?
Ze zijn tevreden met de aanpassingen die gedaan gaan worden in de regulations voor 2021 om te kwalificeren wat een constructeur is.
Waarschijnlijk zijn er wel een paar gesprekken geweest..
-
Serieus, zet dan ook door en stop niet na wat concessies. Zo gaat het steeds terwijl dit hele Racing Point en Mercedes verhaal aan alle kanten niet klopt.
[ Voor 61% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-08-2020 22:02 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat is het officiële standpunt.Edd schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 21:56:
[...]
Staat bij het plaatje in de tweet
[Afbeelding]
Ze zijn tevreden met de aanpassingen die gedaan gaan worden in de regulations voor 2021 om te kwalificeren wat een constructeur is.
Waarschijnlijk zijn er wel een paar gesprekken geweest..
Nu wat er werkelijk speelt
Verwijderd
Krijgen we pas over +10 jaar te weten.hjs schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 22:05:
[...]
Dat is het officiële standpunt.
Nu wat er werkelijk speelt
Slap gedoe. Hopelijk gaat Ferrari wel tot het gaatje.
Van de ene kant, ja. Van de andere kant: wat een hypocriet gedoe van Ferrari. Willen ze nu ineens dat de FIA hier heel helder in is? Dat de FIA dan ook eens helder is over wat Ferrari vorig jaar met de motor deed waar die geheime deal over gesloten is. En wat Ferrari met Haas heeft gedaan, via Dallara (en dan vooral voor aanvang seizoen 2016) was natuurlijk ook op (/over?) het randje. ("over?" omdat ik meen daarna regels ook alweer zijn aangepast).DarkFire1985 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 22:50:
Hopelijk gaat Ferrari wel tot het gaatje.
Maarja, "ze" hebben het nu wel allemaal gedaan. Eerst was STR een dikke kopie van de Red Bull dus regels daarover. Vervolgens heeft Ferrari via wat loopholes Haas flink geholpen. En nu heeft Mercedes Racing Point geholpen aan een kopie W10. Enige echte fabrieksteam dat dat nu nog niet heeft gedaan is Renault. Maarja, wie wil nu Renault kopieren?
Misschien waren er wat dingetje gevonden in de Renault motor, dan kun je maar beter even je mond houden als de FIA je een hint geeft.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 22:01:
Echt hoor, ben ik eens positief over Renault.
Serieus, zet dan ook door en stop niet na wat concessies. Zo gaat het steeds terwijl dit hele Racing Point en Mercedes verhaal aan alle kanten niet klopt.
(pure speculaas, maar er zal vast iets meer spelen)
alles kan off-topic
Dit is toch standaard politiek gekonkel, daar heeft Mercedes niet zoveel mee te maken. Renault heeft gewoon op een ander vlak haar zin gekregen. Zo gaat het standaard in de politiek ook. Ze doen heel moeilijk en principieel, maar dat betekent alleen maar dat ze willen onderhandelen. Dat is blijkbaar gelukt, en Renault heeft een puntje kunnen scoren. Einde conflict. Niks conspiracy of ingewikkeld verhaal met Toto die alles in de F1 bestuurt. Wat moet hij nou afdwingen bij een ander team? Daar heeft hij toch helemaal geen leverage?DaniëlWW2 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 22:01:
Echt hoor, ben ik eens positief over Renault.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
(Zelf nog niet beluisterd)
[ Voor 7% gewijzigd door Dj-sannieboy op 26-08-2020 09:57 ]
https://www.gpblog.com/en...wec-team-offers-seat.html
2020 Sporting regulations changes approved:
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 26 augustus 2020
. +10 personnel (hospitality)
. Option for FIA and Pirelli to modify the number of sets of each compound per race.
. Not permitted to test in the 2020 calendar circuits. pic.twitter.com/1EFnKdBxRB
Dit topic is gesloten.
![]()
Alle weekend-topics van 2020: Topicreeks: ~[F1 2020] Racetopics #2
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2020
Politiek en sport: Politieke standpunten uiten in de sport
/f/image/cvgqQDlvVSfJdcvbcxvHjyat.png?f=fotoalbum_large)