![]() Formula 1 Seizoen 2020 - GP-Topic Race 7
Pirelli Banden
GP topic 2020 - 09-feb-2020 - nachtnet |
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() Formula 1 Seizoen 2020 - GP-Topic Race 7
Pirelli Banden
GP topic 2020 - 09-feb-2020 - nachtnet |
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
alles kan off-topic
*sowieso
⛔ Trackers of betalen ⛔
Basement Bios ---- Exo-S
He verdorieDonJunior schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 08:19:
@basvn Zo nu kan ik jou een keertje helpenhaha
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Prachtig dat de nieuwe lichting zoveel online te vinden is
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Computing bit by bit
[ Voor 27% gewijzigd door StealthyPeanut op 25-08-2020 08:40 ]
Alfa Romeo Giulietta 235pk + 1pk <3
I fixed it
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Hail to the king baby!
[ Voor 6% gewijzigd door rammes op 25-08-2020 08:58 ]
Ik zou het doen!
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Iemand anders laten rijden en zelf de race streamen op bijrijders stoelrammes schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 08:58:
Ik ga zondag met vakantie, dat wordt de race beluisteren via grandprixradio in de auto.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ik denk dat er zeker vanuit de F2, wel iets zal gebeuren.Illegal_Alien schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 09:07:
HALLO BELGIE! (Reserve Nederland?)
Zal er nog iets zijn voor Antoine Hubert?
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ik zou het doen!
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
En dat terwijl ze 1,5 meter afstand houdenwarp schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 09:24:
[Afbeelding]
Ik ben er weer bij, maar de dames helaas niet
Start zoals Oostenrijk vorig jaarrammes schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 09:33:
Tijd voor een polletje![]()
Poll: Wat gaat Max op SPA doen?
• POEPSTART
• Perez rost hem in de eerste bocht eraf.
• Lets focus on our race...
• YES BOYS!
Tussenstand:
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Volgens Kees van der Grind gaat Verstappen winnen. Circuit zou qua degradatie gelijk zijn aan Silverstone, en Pirelli heeft weer de zachtere bandjes mee (C2 t/m C4).rammes schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 09:33:
• POEPSTART
• YES BOYS!
Tussenstand:
[Afbeelding]
Totaal OT... de eigenaar van buienradar werd een paar dagen geleden geïnterviewd op Radio 1. Hij vertelde (grofweg) dat regenvoorspelling van meer dan 2 à 3 dagen vooruit op landniveau totale onzin is, en dat de voorspelling waar de regen binnen een land valt op z'n best pas uren van te voren te voorspellen is.Woudloper schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 09:35:
De weersverwachting is al weer bijgesteld voor komende week. Waar ik gisteren nog schreef dat de voorspelling er voor het weekeind qua regen goed uitzag is het vandaag weer bijgesteld (naar beneden):
[Afbeelding]
De voorspelling van maandag ging uit van 80% kans op neerslag met 12,4mm. Vandaag is het 75% kans met 9,5mm.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Ik ben bang voor een "Can we still win the race?"rammes schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 09:33:
• POEPSTART
• YES BOYS!
Tussenstand:
[Afbeelding]
Ik voel het aan mijn eau rouge.. Hij gaat hem winnen dit jaar..RobertMe schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 09:39:
Dus wie weet wat het dan wordt dit jaar. Zou wel ironisch zijn, als die dit jaar er eindelijk een keer presteert en dan net zonder fans erbij.
-
Dat valt idd wel te merken aan het feit dat die app nooit kloptalexbl69 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 09:41:
[...]
Totaal OT... de eigenaar van buienradar werd een paar dagen geleden geïnterviewd op Radio 1. Hij vertelde (grofweg) dat regenvoorspelling van meer dan 2 à 3 dagen vooruit op landniveau totale onzin is, en dat de voorspelling waar de regen binnen een land valt op z'n best pas uren van te voren te voorspellen is.
Thnx!
[ Voor 45% gewijzigd door Taakbalk op 25-08-2020 10:03 ]
Computing bit by bit
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Misschien een korte herdenking.basvn schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 09:27:
[...]
Ik denk dat er zeker vanuit de F2, wel iets zal gebeuren.
Wellicht staan daar ook meerdere F1 rijders ect bij
"When you grow up your heart dies"
Misschien wilde de familie van Charlie dit niet? Geen idee verder.sjaool schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 11:16:
[...]
Misschien een korte herdenking.
Wat mij eigenlijk nog het meest heeft verbaasd het afgelopen jaar is dat het overlijden van Charlie Whiting zo goed als genegeerd is in onder meer Drive to Survive. Een man die toch meer dan 20 jaar alles races heeft geleid en daarmee ook een behoorlijke stempel op de F1 heeft gedrukt in die jaren.
Dat zou kunnen. Het zou ook de wens van hem zelf geweest kunnen zijn. Het was toch iemand die de F1 voorop plaatste. Maar ik vind het jammer, aangezien ik hem zeer sympathiek vond ook tijdens de rijders briefings.demo31051987 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 11:21:
[...]
Misschien wilde de familie van Charlie dit niet? Geen idee verder.
Hij heeft ons toch wel een van de mooiste meme' s in F1 gegeven met verbaaste Cheko >.<sjaool schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 11:24:
[...]
Dat zou kunnen. Het zou ook de wens van hem zelf geweest kunnen zijn. Het was toch iemand die de F1 voorop plaatste. Maar ik vind het jammer, aangezien ik hem zeer sympathiek vond ook tijdens de rijders briefings.
Ik denk eigenlijk dat het niet in het plaatje van de serie past? Klinkt misschien cru, maar denk wel dat dat zo is. De serie gaat over de strijd tussen de coureurs, on en off track. Charlie Whiting was uiteraard geen coureur. Het weekend van Spa met overlijden van Anthoine Hubert is dan weer wel uitgebreider bij stil gestaan. Want in het harnas gestorven en drukt ook de F1 coureurs nog eens met de neus op de feiten zeg maar.sjaool schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 11:16:
[...]
Misschien een korte herdenking.
Wat mij eigenlijk nog het meest heeft verbaasd het afgelopen jaar is dat het overlijden van Charlie Whiting zo goed als genegeerd is in onder meer Drive to Survive. Een man die toch meer dan 20 jaar alles races heeft geleid en daarmee ook een behoorlijke stempel op de F1 heeft gedrukt in die jaren.
+1. "is that right Checo" is toch een fantastisch moment. @0:42sjaool schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 11:24:
[...]
Maar ik vind het jammer, aangezien ik hem zeer sympathiek vond ook tijdens de rijders briefings.
[ Voor 12% gewijzigd door iichel op 25-08-2020 11:33 ]
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Ik mis deze filmpjes tbh, waarom doen ze dit niet meer?iichel schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 11:32:
[...]
+1. "is that right Checo" is toch een fantastisch moment. @0:42
[YouTube: Inside The F1 Driver Briefing | 2017 Malaysian Grand Prix]
Alternatieve versie:
[Video]
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
I think you got away with that... Geweldig.iichel schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 11:32:
[...]
+1. "is that right Checo" is toch een fantastisch moment. @0:42
[YouTube: Inside The F1 Driver Briefing | 2017 Malaysian Grand Prix]
Alternatieve versie:
[Video]
Eigenlijk vrij simpel. De drivers briefing moet de gelegenheid bieden op een open discussie tussen coureurs en de FIA. Als ze die briefings elke keer gaan publiceren dan gaat er weer gelet worden op imago, hoe het er in de pers uit ziet, ... en dat is natuurlijk niet de bedoeling van de drivers briefing waarbij als het goed is alleen serieuze zaken besproken worden.Melantrix schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 11:39:
[...]
Ik mis deze filmpjes tbh, waarom doen ze dit niet meer?
13:37
https://www.motorsport.co...until-italian-gp/4860782/DarkUnreal schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 12:08:
Zal Q3 nog heel veel anders zijn als normaal? ivm het niet kunnen switchen van Engine modes
Is 1 race uitgesteld, maar wie weet schroeven ze hem nu extra ver open.DarkUnreal schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 12:08:
Zal Q3 nog heel veel anders zijn als normaal? ivm het niet kunnen switchen van Engine modes
my guess is dat 't voor weinig verschil in de uitslag gaat zorgen.DarkUnreal schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 12:08:
[ Voor 9% gewijzigd door dyrc op 25-08-2020 12:19 ]
Werkt alleen als er ook wat mensen in de jaren 50 kleding rondlopen.MikeyMan schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 12:23:
Ben benieuwd wat we dit weekend gaan zien...
Ga er vanuit dat het met twee vingers in de neus een Mercedes 1-2 wordt. In de quali gevolgd door wat roze mercs. Geluk bij een ongeluk; er zijn buien voorspeld voor vrijwel het hele weekend.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Zeker omdat Grosjean, Ocon en Perez nog mee doenDaniëlWW2 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 12:32:
Ik ben vooral blij dat Max waarschijnlijk weer P3 start. Nog een rij naar achteren en aan de binnenkant is niet goed voor mijn hartslag...
Ja, de start in Spa is iets waar ik elk jaar gewoon bang voor ben. Eerste of tweede rij lukt meestal wel, maar vanaf rij drie is het daar zo vaak een slagveld...
Vergeet Kimi niet:Martin0 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 12:36:
[...]
Zeker omdat Grosjean, Ocon en Perez nog mee doen
Alle lof voor Kimi en Alfa/Sauber, maar ik verwacht niet dat die bij elkaar in de buurt starten.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
True, maar dat denk ik ook van Grosjean en Ocon.iichel schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 12:39:
[...]
Alle lof voor Kimi en Alfa/Sauber, maar ik verwacht niet dat die bij elkaar in de buurt starten.
Echt precies dit. Elke keer billenknijpen.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 12:32:
Ik ben vooral blij dat Max waarschijnlijk weer P3 start. Nog een rij naar achteren en aan de binnenkant is niet goed voor mijn hartslag...
Ja, de start in Spa is iets waar ik elk jaar gewoon bang voor ben. Eerste of tweede rij lukt meestal wel, maar vanaf rij drie is het daar zo vaak een slagveld...
Sowieso schrijf je zo!
Ocon en Perez was tegen elkaar. Grosjean, tja blij dat die waarschijnlijk achteraan start na zijn laatste paar races.Martin0 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 12:36:
[...]
Zeker omdat Grosjean, Ocon en Perez nog mee doen
Klopt maar De kwali zal maar slecht gaan en hij start achter of vlak voor een van deze heren dan is het de vraag maar of je auto dit overleeft.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 12:45:
[...]
Ocon en Perez was tegen elkaar. Grosjean, tja blij dat die waarschijnlijk achteraan start na zijn laatste paar races.
Ik durf er nog niet bepaald van uit te gaan dat Max van P3 zal gaan starten. De RP's zullen echt wel goed meedoen in de quali, net als de renaults denk ik.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 12:32:
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Waiting on the world to change
Zeker! Gewoon starten op full wets, dan op den duur naar droog en op het einde van de race nog een bak water (iets met Canada 2011)pinda powerrr schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 13:08:
Ohja, Spa, dat is waar Verstappen altijd de binnenbocht neemt bij de start en dan afgesneden wordt![]()
Het zal me benieuwen. Regen hoeft niet de hele race, maar wel een gedeelte ervan. Dat maakt het leuker met pitstops
Mag ook iets recenter (Duitsland 2019)demo31051987 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 13:10:
[...]
Zeker! Gewoon starten op full wets, dan op den duur naar droog en op het einde van de race nog een bak water (iets met Canada 2011)
au... pijnlijk:)
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
We zien de foto's/videos wel verschijnen. Je hoeft iig niet bang te zijn dat het netwerk overbelast is.Kenhas schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 13:32:
Het begint te naderen. Donderdag vertrekken. Had het huisje toch geboekt dus kan evengoed gaan. Worden opgepikt aan het huisje en aan de poort afgezet op zaterdag. Met een beetje geluk (je kent dat wel, beloftes) geraken we zelfs binnen. Ik zal dan eens zwaaienDenk dat ik moeilijk te missen zal zijn op die lege tribunes
Geen onderdeel van de schoonmaakploeg? Heb begrepen dat er redelijk wat mensen binnen komen als schoonmaker, via-via.Kenhas schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 13:32:
Het begint te naderen. Donderdag vertrekken. Had het huisje toch geboekt dus kan evengoed gaan. Worden opgepikt aan het huisje en aan de poort afgezet op zaterdag. Met een beetje geluk (je kent dat wel, beloftes) geraken we zelfs binnen. Ik zal dan eens zwaaienDenk dat ik moeilijk te missen zal zijn op die lege tribunes
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Olie, Porsche onderdelen, bandresten, gravel.DJTimo schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 13:53:
Wat valt er schoon te maken dan? Er komen toch geen gasten?
@Kenhas geniet ervan!
[ Voor 25% gewijzigd door PalingDrone op 25-08-2020 14:23 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Maar in de stromende regen kun je niet goed schoonmaken.Pierre schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 14:17:
Zo heeft even geduurd maar ik ben ook weer present, hopelijk valt het met bakken uit de hemel komende zondag.
Silverstone 70 had opvallend veel marshall aanvragen gehadWom schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 13:47:
[...]
Geen onderdeel van de schoonmaakploeg? Heb begrepen dat er redelijk wat mensen binnen komen als schoonmaker, via-via.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Wie heeft het over schoonmaken?DJTimo schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 14:20:
[...]
Maar in de stromende regen kun je niet goed schoonmaken.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
volgens mij onderschat je de qualie stand schromelijk. Dat is veel meer dan 0,1 seconde waard. Zeg op deze track voo Merc 0,9 schat ik en voor RBR 0,3. Dan loop je zo maar 0,6 seconde in. Maar ja, deze week nog niet. Op Monza zal het ook veel uitmaken. Op een gegeven moment (als RBR nog wat kan verbeteren) kan Max dan weer knokken om pole zo als af en toe vorig jaar ook al.dyrc schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 12:14:
[...]
my guess is dat 't voor weinig verschil in de uitslag gaat zorgen.
als iedereen X% langzamer is, dan is het merkbare verschil alleen deze X% over het tijdsverschil wat er al tussen de auto's zat. Met een hypothetische seconde verschil levert het dus "maar" -0.1sec voor mercedes op.. (even lompe boeren hoofdrekenen, maar ik gok zo'n 10%)
Dan kan je nog verder speculeren over of iedereen wel een even krachtige Q modus heeft, maar ik verwacht dat de grote jongens allemaal wel alles op standje 11 draaien, en de discussie tussen mercedes vs williams in z'n geheel niet interessant is op dit moment.
dus de voorspelling: 0.1 sec minder verschil tussen merc en de rest, volgorde blijft gelijk want iedereen wordt generfed:)ik ben met goede reden geen wiskundige of financial controller geworden, m'n math zal vast waardeloos zijn al sta ik achter m'n uitkomst
een treffende spreuk
was da dan? Ik ga in November weer lekker in de Ardennen wandelen, kom geregeld langs Spa gereden.Bart-Willem schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 14:39:
Voor het eerst in jaren moet ik mijn Waalse Ossewit-friet missen!En ook wat F1-merchandise die ik traditiegetrouw daar koop.
een treffende spreuk
Anoniem: 499527
Ik ben al blij met een oneven startpositie. Zolang het maar de buitenkant van bocht 1 is.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 12:32:
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq