Testing, one, two ...
Ik ben benieuwd. De kans dat La Source in een carbonmolen verandert bij een nat wegdek is natuurlijk zeker aanwezig. Iemand tikt te laat - of te hard - op de rem, glijdt door, en je schrijft zo een paar bolides af.Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 16:20:
Ik ben al blij met een oneven startpositie. Zolang het maar de buitenkant van bocht 1 is.
Daar blijf je trouwens aan de buitenkant niet per se van gespaard...
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Niet alleen bij een nat wegdek hoor. Of in ieder geval niet als Hulkenberg of Grosjean meerijden.Helixes schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 16:31:
[...]
Ik ben benieuwd. De kans dat La Source in een carbonmolen verandert bij een nat wegdek is natuurlijk zeker aanwezig. Iemand tikt te laat - of te hard - op de rem, glijdt door, en je schrijft zo een paar bolides af.
Daar blijf je trouwens aan de buitenkant niet per se van gespaard...
Iets met een binnenbocht?
Testing, one, two ...
Friet gebakken in Ossewit, oftewel: dierlijk vet.pro_6or schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 16:18:
[...]
was da dan? Ik ga in November weer lekker in de Ardennen wandelen, kom geregeld langs Spa gereden.
Present dus!
Straks weer even bij lurken...
Daarom zijn alle light producten zo slecht voor je. Je eet er meer van -> overgewicht.Bart-Willem schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 18:42:
[...]
Friet gebakken in Ossewit, oftewel: dierlijk vet.Na een halve bak ben je al net zo vol/verzadigd als 3 bakjes friet-uit-plantaardige-olie.
Het valt dus behoorlijk zwaar maar is wel de smaak van vroegah!
Ik houd daarom al rekening met de porties die ik neem.
* Bestla hoopt op een regenperiode tijdens de race.
Verwijderd
Regen en de winst voor Stroll, daar teken ik voor.Bestla schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 06:52:
[...]
Daarom zijn alle light producten zo slecht voor je. Je eet er meer van -> overgewicht.
Ik houd daarom al rekening met de porties die ik neem.
* Bestla hoopt op een regenperiode tijdens de race.
Put your money where your mouth isVerwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 09:30:
[...]
Regen en de winst voor Stroll, daar teken ik voor.
Betaalt het 67-voudige uit bij winst van Stroll
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 09:30:
[...]
Regen en de winst voor Stroll, daar teken ik voor.
I myself will be donating to the @LAFDFoundation, as well as for every point I score this weekend In the #BelgianGP, I will be donating $1,800. I sincerely hope that we can all come together and contribute towards this cause, everything counts as we can make a difference. [3/4]
— Lance Stroll (@lance_stroll) 25 augustus 2020
Deze zullen daar ook erg blij mee zijn!
staat 1 hele euro op in!alexbl69 schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 09:33:
[...]
Put your money where your mouth is: https://www.unibet.eu/bet...orts/formula_1/1006664662
Betaalt het 67-voudige uit bij winst van Stroll
(en ook op Perez, LEC, ALB en VET)
[ Voor 37% gewijzigd door basvn op 26-08-2020 09:39 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
klopt niets vanTheBrut3 schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 10:10:
Ik zeg startcrash waar Max en Hamilton elkaar er uit tikken. Bottas wordt geraakt en kan in eerste instantie door, maar valt later ook uit. Norris wint 'm met Stroll en Sainz op het podium en Perez grijpt er net naast. Albon bakt er weer weinig van en wordt 5e.
Ik zou het doen!
Ik mis nu nog de voorspelling dat iemand positief test op corona, Hulkenberg in de plaats rijdt, en vervolgens weer net niet op het podium komt. Invallen bij Renault en in de laatste ronde een plof of zo Dat maakt de WTF compleetTheBrut3 schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 10:10:
Ik zeg startcrash waar Max en Hamilton elkaar er uit tikken. Bottas wordt geraakt en kan in eerste instantie door, maar valt later ook uit. Norris wint 'm met Stroll en Sainz op het podium en Perez grijpt er net naast. Albon bakt er weer weinig van en wordt 5e.
Heb je het bonnetje nog van je glazen bol? Want dan zou ik hem terugbrengen..TheBrut3 schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 10:10:
-
Voor het kampioenschap is het beter als Hamilton alleen uitvalt en zowel Bottas als Verstappen punten pakken. Wellicht nog beter om Verstappen dan te laten winnen ipv Bottas want die mag toch niet meer winnen dit jaar.TheBrut3 schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 10:10:
Dat klopt, maar dan krijg je hier allemaal van die GAAP en ZZZZ reacties. Terwijl wanneer ze alle 3 uitvallen de kans zeer groot is dat het een extreem spannende race wordt voor de overwinning, gezien ze daar allemaal dicht bij elkaar zitten (Albon, McLaren, RP, Renault, Ferrari, AT).Martinspire schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 10:32:
Voor het kampioenschap is het beter als Hamilton alleen uitvalt en zowel Bottas als Verstappen punten pakken. Wellicht nog beter om Verstappen dan te laten winnen ipv Bottas want die mag toch niet meer winnen dit jaar.
Albon en de rest teamsTheBrut3 schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 10:35:
[...]
...gezien ze daar allemaal dicht bij elkaar zitten (Albon, McLaren, RP, Renault, Ferrari, AT).
Mijn boefje is liev!
[ Voor 12% gewijzigd door Extigo op 26-08-2020 11:30 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Oeh, brings back memories. Ik denk dan voornamelijk aan het stripalbum met een raceteam dat Leader heette. een zwarte stylische L in een gele cirkel op rode auto's. Dat waren echt assholesWom schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 11:53:
Krijg weer zin om mijn oude Valliant strip er bij te halen
[ Voor 5% gewijzigd door Bestla op 26-08-2020 12:46 ]
Als ze er een flinke plens water overheen gaan gooien dan wordt het op Spa erg zelden GAAP en ZZZZ, ongeacht wie er allemaal uit zou vallen. Afgelopen race liet men achter de top 3 ook heel erg weinig spektakel zien, hoewel dat natuurlijk wel een graf baan is in de meeste gevallen. Spa stelt in dat opzicht meestal minder teleur (als de koning van de dieren het niet opnieuw af laat wetenTheBrut3 schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 10:35:
[...]
Dat klopt, maar dan krijg je hier allemaal van die GAAP en ZZZZ reacties. Terwijl wanneer ze alle 3 uitvallen de kans zeer groot is dat het een extreem spannende race wordt voor de overwinning, gezien ze daar allemaal dicht bij elkaar zitten (Albon, McLaren, RP, Renault, Ferrari, AT).
Testing, one, two ...
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Kennelijk doe ik het dan erg goed qua verwijderen als je denkt dat dit topic beter word als Max uitvalt met een crash.TheBrut3 schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 10:35:
[...]
Dat klopt, maar dan krijg je hier allemaal van die GAAP en ZZZZ reacties. Terwijl wanneer ze alle 3 uitvallen de kans zeer groot is dat het een extreem spannende race wordt voor de overwinning, gezien ze daar allemaal dicht bij elkaar zitten (Albon, McLaren, RP, Renault, Ferrari, AT).
Dus wat dacht je van de beide Mercedessen die uitvallen en Max die iedereen op een ronde zet? De regie schakelt dan waarschijnlijk wel over naar het middenveld.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
* pjottum leest signature van @DaniëlWW2 en reageert maar niet.DaniëlWW2 schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 12:27:
[...]
Kennelijk doe ik het dan erg goed qua verwijderen als je denkt dat dit topic beter word als Max uitvalt met een crash.![]()
Dus wat dacht je van de beide Mercedessen die uitvallen en Max die iedereen op een ronde zet? De regie schakelt dan waarschijnlijk wel over naar het middenveld.
ping 127.212.23.124
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat zou ik maar niet doen ja.pjottum schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 12:52:
[...]
* pjottum leest signature van @DaniëlWW2 en reageert maar niet.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Williams op P1 ?Bestla schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 13:06:
De realiteit is meestal raarder dan wij kunnen bedenken.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Als de rest allemaal hun auto opvouwt is dat goed mogelijk.
Dan blijft een Mercedes op 3 wielen er nog voor.Bestla schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 13:16:
[...]
Als de rest allemaal hun auto opvouwt is dat goed mogelijk.
alles kan off-topic
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
- DaniëlWW2
- Niet online
Je denkt dat ze in Monza niet 1-2 gaan scoren?DoeEensGek schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 18:09:
Zou dit dan eindelijk de laatste race zijn die het einde van de Mercedes tijdperk zal betekenen.
Vorige week kwam via AMuS dat RBR kennelijk met een behoorlijk grote update gaat komen voor Spa. Kijken of ze het nu ook doen en dan kunnen we denk ik pas gaan denken over wat anders dan Mercedes 1-2, oké 1-3 want Max pakt Bottas regelmatig, buiten Monza om want Monza.
Zat een beetje te dagdromen.DaniëlWW2 schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 18:16:
[...]
Je denkt dat ze in Monza niet 1-2 gaan scoren?
Een update meenemen is 1, werkend krijgen is 2.DaniëlWW2 schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 18:16:
[...]
Je denkt dat ze in Monza niet 1-2 gaan scoren?
Vorige week kwam via AMuS dat RBR kennelijk met een behoorlijk grote update gaat komen voor Spa. Kijken of ze het nu ook doen en dan kunnen we denk ik pas gaan denken over wat anders dan Mercedes 1-2, oké 1-3 want Max pakt Bottas regelmatig, buiten Monza om want Monza.
Laten we hopen dat het een goede update is.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Dat zou wel een lichtpuntje zijn in dit zwarte jaar.DoeEensGek schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 18:09:
Zou dit dan eindelijk de laatste race zijn die het einde van de Mercedes tijdperk zal betekenen.
Leuke bijkomstigheid dat Verstappen dan de beste papieren heeft, maar dat vind ik persoonlijk niet eens het belangrijkste.
Mercedes en Hamilton doen het fantastisch hoor, daar niet van. Maar het is wel saai.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Iedere keer als ik de layout van Spa zie, zie ik er een Uzi in.

#COD #videogames
⛔ Trackers of betalen ⛔
Geen echte racefan dus, als ik een uzi zie moet ik aan Spa denkenJohanKupers schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 08:03:
[...]
[Afbeelding]
#COD #videogames
Het lijkt er geeneens op, maar bij mij komt als dit als eerste op; en ik speel(semi-werk?JohanKupers schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 08:03:
[...]
[Afbeelding]
#COD #videogames
[ Voor 87% gewijzigd door DaniëlWW2 op 27-08-2020 09:31 ]
*sowieso
This weekend, the motorsport community races for Anthoine Hubert
— Formula 2 (@Formula2) 27 augustus 2020
A logo created in Anthoine's honour will be displayed on all cars at Spa this weekend
We can also confirm that car #19 will forever be his#AH19 ❤️ pic.twitter.com/yR3UGTbIUm
Via facebook schrijven ze dit
Dus het logo komt op alle Formule auto's dit weekendThis weekend, we race for Anthoine Hubert
This logo created in Anthoine's honour will be displayed on F1, F2 and F3 cars racing at Spa this weekend, and a minute's silence will be observed ahead of Saturday's F2 Feature Race, and Sunday's F1 race
We can also confirm that car #19 will forever be Anthoine's
Along with his family, friends and the entire motorsport community, we keep his memory close to our hearts always
[ Voor 63% gewijzigd door basvn op 27-08-2020 09:40 ]
Eigenlijk wel gek dat het dan weer niet komt op de Porsche Supercup auto's. Het is dan wel geen "Formule" auto waar Anthoine in reed / wou rijden, maar wel onderdeel van de F1 support races etc.basvn schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 09:39:
Dus het logo komt op alle Formule auto's dit weekend
Misschien komt het daar wel op, maar dat valt volgens mij niet onder de FOM.RobertMe schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 09:45:
[...]
Eigenlijk wel gek dat het dan weer niet komt op de Porsche Supercup auto's. Het is dan wel geen "Formule" auto waar Anthoine in reed / wou rijden, maar wel onderdeel van de F1 support races etc.
Dat zou natuurlijk wel kunnen ja. Wel FIA geen FOM. Zal dan er aan liggen van wie uit dit initiatief komt.basvn schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 09:50:
[...]
Misschien komt het daar wel op, maar dat valt volgens mij niet onder de FOM.
Ligt het aan mij of zie ik niet echt verschil?
Volgens mij ook niet neeTheBrut3 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 10:00:
[...]
Plaatje van MERC
[ Voor 3% gewijzigd door basvn op 27-08-2020 10:06 ]
Bijv. dat het niet uit maakt hoe ver je van een andere wagen af zit, zolang je niet 1e rijdt mag je het x-aantal ronden per race vrij gebruiken. Wanneer je het dan gebruikt mag je het de hele ronde gebruiken op elk 'recht(veilig) stuk'. Dus niet alleen op Kemmel en S/F in Spa, maar ook bijv. tussen T1-2, T7-8, T9-10, T11-12 enz.
paar aanpassingen aan de baan gevondenTheBrut3 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 10:00:
[...]
De tweede is door Will Buxton geschreven?basvn schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 10:51:
[...]
paar aanpassingen aan de baan gevonden
[Afbeelding]
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
basvn schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 10:51:
[...]
paar aanpassingen aan de baan gevonden
[Afbeelding]
Cambios en circuito
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 27 augustus 2020
Changes to the track
1.- Se ha alargado el muro de entrada a pit viejo hasta salida de boxes de F1 en T1. Mejor salida de pit ahora.
1.- The wall on the old pitlane entry has been extended till F1 pit exit at T1. Wider pit exit now pic.twitter.com/oSrFisjnAc
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Verlengde pitlane entry van de endurance?Jasphur schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 11:09:
Gaat die muur geen problemen leveren?
Staat VET ineens in de endurence pit als hij uitwijkt voor LEC
[ Voor 6% gewijzigd door Jasphur op 27-08-2020 11:17 ]
Verwijderd
Of: DRS gaat niet aan als je wagens die een ronde of meer achterstand hebben wil inhalen.TheBrut3 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 10:08:
Eigenlijk zou het wel leuk zijn als F1 hier wat met de DRS experimenteert.
Bijv. dat het niet uit maakt hoe ver je van een andere wagen af zit, zolang je niet 1e rijdt mag je het x-aantal ronden per race vrij gebruiken. Wanneer je het dan gebruikt mag je het de hele ronde gebruiken op elk 'recht(veilig) stuk'. Dus niet alleen op Kemmel en S/F in Spa, maar ook bijv. tussen T1-2, T7-8, T9-10, T11-12 enz.
Die vind ik sowieso raar, blauwe vlag en DRS?....Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 11:22:
[...]
Of: DRS gaat niet aan als je wagens die een ronde of meer achterstand hebben wil inhalen.
DRS gaat altijd aan als je binnen een seconde achter iemand zit, ook als je die op een ronde gaat zetten.Chefbierrr schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 11:23:
[...]
Die vind ik sowieso raar, blauwe vlag en DRS?....
Of bedoel je stiekem DRS en gele vlag?
Door DRS wordt inhalen makkelijker, daardoor hoeft de achterblijver (die dus voorop rijdtChefbierrr schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 11:23:
[...]
Die vind ik sowieso raar, blauwe vlag en DRS?....
Denk dat het juist veiliger is geworden, door de entry naar voren te halen.Jasphur schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 11:17:
Yes. Ik weet dat ze daar sowieso al niet echt mogen rijden, maar kan mij voorstellen dat zeker in de eerste ronde er wat problemen kunnen ontstaan.
Staat VET ineens in de endurence pit als hij uitwijkt voor LEC
als er wheel-to-wheel geraced word (ocon-perez) dan zit daar gelukkig al een muur, en niet het begin van die entry, waar je op in kan rijden
Nee, denk dat gewoon geen DRS als je achter een achterblijver rijdt wordt bedoeld.frankivo schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 11:25:
[...]
DRS gaat altijd aan als je binnen een seconde achter iemand zit, ook als je die op een ronde gaat zetten.
Of bedoel je stiekem DRS en gele vlag?
Ben ik het ook wel mee eens. Die moet toch al aan de kant en krijgt een blauwe vlag.
Maar doordat je wel DRS krijgt, ontstaat de situatie dat je als je voorop rijdt alsnog DRS hebt en degene achter je ook...waardoor het effect 0 is...behalve dat je beiden die achterblijver die toch al aan de kant moet nog makkelijker inhaalt.
dus bijvoorbeeld. VER -> HAM -> RUS
waarbij RUS op een ronde gezet wordt. VER krijg DRS op HAM, maar kan niets omdat HAM ook DRS krijgt vanwege RUS.
Als HAM slim timed, kan ie daardoor VER makkelijker achter zich houden door bij DRS detection 1 voor eau rouge nog net achter RUS te zitten...dan op Kemmel er voorbij te gaan...maar wel DRS te krijgen/hebben waardoor VER er niet van kan profiteren bij les Combes.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Het gebeurt best vaak dat de koplopers de achterblijvers tegenkomen op een ongelukkig moment, waar de achterblijvers niet echt van de lijn af kunnen en dus de koploper last hebben van flink wat onnodige dirty air. Dus als ze de nadelen ervaren, zou het logisch zijn dat ze ook de voordelen mogen hebben van een achterblijver.sanderb schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 11:39:
[...]
Nee, denk dat gewoon geen DRS als je achter een achterblijver rijdt wordt bedoeld.
Ben ik het ook wel mee eens. Die moet toch al aan de kant en krijgt een blauwe vlag.
Maar doordat je wel DRS krijgt, ontstaat de situatie dat je als je voorop rijdt alsnog DRS hebt en degene achter je ook...waardoor het effect 0 is...behalve dat je beiden die achterblijver die toch al aan de kant moet nog makkelijker inhaalt.
dus bijvoorbeeld. VER -> HAM -> RUS
waarbij RUS op een ronde gezet wordt. VER krijg DRS op HAM, maar kan niets omdat HAM ook DRS krijgt vanwege RUS.
Als HAM slim timed, kan ie daardoor VER makkelijker achter zich houden door bij DRS detection 1 voor eau rouge nog net achter RUS te zitten...dan op Kemmel er voorbij te gaan...maar wel DRS te krijgen/hebben waardoor VER er niet van kan profiteren bij les Combes.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Dat zou bij hoe ik het omschrijf ook niet kunnen. Want de 1e kan dan sowieso geen DRS gebruiken en de rest wanneer ze het zelf willen.Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 11:22:
Of: DRS gaat niet aan als je wagens die een ronde of meer achterstand hebben wil inhalen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/h9K7LJem3pR0KCuqwxjkLwVb.png?f=user_large)
Zou het dan toch.....
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
- DaniëlWW2
- Niet online
Misschien als iedereen stopt met jinxen.
Ze rijden overdagikt schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 14:01:
Ik zie al een opklaring op zondag, die precies om 2:30 start. Na 5:00 barst de regen weer los.
Testing, one, two ...
En RUS rijdt met een aandenken op zijn helm
Jammer dat ze niet net dat ene reclamebord weg halen daar..Jasphur schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 14:12:
GAS op de plek van het ongeluk
[Afbeelding]
En RUS rijdt met een aandenken op zijn helm
[Afbeelding]
Ik zal Heineken eens bellenbasvn schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 14:15:
[...]
Jammer dat ze niet net dat ene reclamebord weg halen daar..
Hebben ze expres gedaan voor zover ik weet, zodat ze alles in hun pool hebben en de onderdelen per circuit kunnen swappen.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Ziet er in eerste instantie niet zo goed uit inderdaad. Maar komt dat niet door de 'extra' motor die in de poule zit die ze wel nog gewoon kunnen gebruiken?
edit: Wat @Bansheeben dus ook zegt ^^
[ Voor 6% gewijzigd door Type-R739 op 27-08-2020 15:29 ]
Niet spannend inderdaad. Geeft aan hoeveel ze gebruikt hebben uit de poule. Ze mogen gewoon heen en weer switchen tussen de motoren die in de poule zitten. Als ze er meer gaan gebruiken dan in de poule zitten hebben ze een probleemType-R739 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 15:21:
[...]
Ziet er in eerste instantie niet zo goed uit inderdaad. Maar komt dat niet door de 'extra' motor die in de poule zit die ze wel nog gewoon kunnen gebruiken?
Ya se está trabajando en modificarlo. Se quitarán bloques. 👍
They already working on it. They will remove some blocks. 👍 pic.twitter.com/jPT3tucrxj
1.ICE - Internal Combustion Engine
2.Turbocharger
3.MGU-K - Motor Generator Unit Kinetic
4.MGU-H - Motor Generator Unit Heat
5.ES - Energy Store
6.CE - Control Electronics
Norris, Occon en Raikonnen hebben dus nog niks gewisseld. Wellicht hebben die dus een voordeeltje naar het einde van het seizoen
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Jammer dat je maar 1 "plusje" kunt geven! Wat ga ik genieten als het zondag gaat regenen!
SPA + F1 + RAIN =
Hoeft an zich niet een voordeel te zijn dat je nu nog niks hebt gewisseld. Wellicht is het zelfs een nadeel. Als volgende week vanaf Monza de nieuwe regels in gaan m.b.t. de engine mapping zou er ook een onderscheid worden gemaakt tussen motoren die al in de poule zaten en nieuw toegevoegde. Dat omdat van de nieuwe min of meer de precieze slijtage bekend is. Immers wordt er maar met een engine mode gereden en dus hebben alle auto's met dezelfde motor ook dezelfde slijtage. Zegt de FIA. Want regel geldt voor Q en race. In FPs kunnen ze wel andere engine modes gebruiken, dus krijg je toch weer afwijkende sltijtage.CAPSLOCK2000 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 16:05:
Verklarende woordenlijst voor wie, net als ik, niet alle afkortingen herkende:
1.ICE - Internal Combustion Engine
2.Turbocharger
3.MGU-K - Motor Generator Unit Kinetic
4.MGU-H - Motor Generator Unit Heat
5.ES - Energy Store
6.CE - Control Electronics
Norris, Occon en Raikonnen hebben dus nog niks gewisseld. Wellicht hebben die dus een voordeeltje naar het einde van het seizoen
Wat mis ik dat geluidStealthyPeanut schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 16:16:
[...]
Jammer dat je maar 1 "plusje" kunt geven! Wat ga ik genieten als het zondag gaat regenen!
[YouTube: Your Favourite Belgian Grand Prix - 1998 Chaos & Carnage in Spa]
[YouTube: Lewis Hamilton vs Kimi Raikkonen - Spa Francorchamps 2008]
[YouTube: F1 Spa 2004 Q2 - Michael Schumacher Lap]
SPA + F1 + RAIN =![]()
Als straks iedereen in Spa nog snel een motor aan de poule toevoegd, weten we of het een voordeel was of nietRobertMe schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 16:37:
[...]
Hoeft an zich niet een voordeel te zijn dat je nu nog niks hebt gewisseld. Wellicht is het zelfs een nadeel. Als volgende week vanaf Monza de nieuwe regels in gaan m.b.t. de engine mapping zou er ook een onderscheid worden gemaakt tussen motoren die al in de poule zaten en nieuw toegevoegde. Dat omdat van de nieuwe min of meer de precieze slijtage bekend is. Immers wordt er maar met een engine mode gereden en dus hebben alle auto's met dezelfde motor ook dezelfde slijtage. Zegt de FIA. Want regel geldt voor Q en race. In FPs kunnen ze wel andere engine modes gebruiken, dus krijg je toch weer afwijkende sltijtage.
In a virtual press conference ahead of this weekend's Belgian Grand Prix, Norris was asked why he thought the game was so addictive and what he put its popularity down to.
Lando Norris claimed the first trophy of his F1 career by finishing third at the Austrian Grand Prix. Mark Thompson/Getty Images
That immediately prompted a response from Norris' McLaren teammate Carlos Sainz, who was sat to his right, which started an exchange which went as follows:
Sainz: What is it?
Norris: It's a game. You don't go into Formula One ever expecting to get asked about this kind of game! It's like Wii Sports kind of thing, like you're playing on the Wii with friends and you have to try and...
Sainz: On the computer?
Norris: It's on the computer or Playstation. You have to do obstacle courses, you're... I don't know what it is, like this jelly bean kind of thing.
Sainz:: Are you pretty good at it?
Norris: Uhhh, getting there! It takes some skill, you know. The reason it's so good is it applies to everyone, no matter what the age.
Sainz:: Uh-huh?
Norris: Uh-huh! You're going to have kids that beat me on it -- and I get very annoyed about it - who are five, six, seven years old, and you have guys much older who play it. Just because it's a very fun, entertaining game, it's one that entertains all audiences and is very competitive.
You always have the chance in believing that you can do better and you can win, and it's very difficult to win, so the chance to be able to win... when you do, it's a good feeling. Not quite as good as winning a Formula One trophy or getting on the podium, but...
Sainz: : ...but nearly?
Norris: [laughs] But nearly! Because it's so rare, in a way. It's just a game that I think is so hot right now and such a hot topic and everyone is playing it, it's probably one of the biggest games at the moment and I think it will continue to be very big, but I think at the moment it's a new game so that's why it's so big and a fad at the current time.
- DaniëlWW2
- Niet online
Hoop dat er snel een team komt die ze kan verslaan. Jaren lang maar 1 winnaar is niet goed voor de sport. Dit is voor niemand meer leuk om te kijken.

Leuk voor de eventuele chaos maar Verstappen heeft er niet veel voordeel van omdat Hamilton ook een prima regenrijder is.StealthyPeanut schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 16:16:
[...]
Jammer dat je maar 1 "plusje" kunt geven! Wat ga ik genieten als het zondag gaat regenen![/URL]]
La previsión dice que hoy no lloverá más. Posibilidad media-baja para quali y alta para carrera. Temp max no superará 20C. Viento medio.
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 28 augustus 2020
Weather forecast says no more rain today. Medium-low chance for quali and high chance for sunday. Max temp not over 20C. Medium force wind. pic.twitter.com/5ZXVtBRqiT
Haha, deze wil ik je oprecht wel eens zien doen. Showtime!
Het gaat mij ook niet om Verstappen :-). Leuk als hij wint, maar ik wil weer een onvoorspelbare race.RodeStabilo schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 08:38:
[...]
Leuk voor de eventuele chaos maar Verstappen heeft er niet veel voordeel van omdat Hamilton ook een prima regenrijder is.
Tot nu toe is het redelijk onvoorspelbaar dat Max wint?StealthyPeanut schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 09:08:
[...]
Het gaat mij ook niet om Verstappen :-). Leuk als hij wint, maar ik wil weer een onvoorspelbare race.
(klik voor groter)
Lewis is niet lager als 4e geëindigd hier (of uit gevallen)
Vettel is ook vrij constant hier, maar dat zal dit jaar wel niet zo zijn
Weet je toevallig wat de rede hiervoor is?basvn schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 15:29:
@Jasphur ze gaan alweer een stukje weg
[Twitter]
[Afbeelding]
Albert zei dit er van (dat het nog verlengd was)Jasphur schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 09:33:
[...]
Weet je toevallig wat de rede hiervoor is?
A mi esta modificación me parece poco adecuada. Falta protección en la punta o diferente ángulo y posición del muro .
Lo cuento esta noche en "El👁️de🙋♂️"
I don't like this change. Missing protection on the leading edge or different position and angle of the wall pic.twitter.com/YsDsWXEsrV
Denk dat hij te lang was waardoor het te smal werd daar
België kennende zijn ze dan volgend jaar ergens een keer klaar...Jasphur schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 09:33:
[...]
Weet je toevallig wat de rede hiervoor is?
Bij een regen race draait het gelukkig ook om gevalletjes pech én geluk.RodeStabilo schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 08:38:
[...]
Leuk voor de eventuele chaos maar Verstappen heeft er niet veel voordeel van omdat Hamilton ook een prima regenrijder is.
De regen race in Duitsland vorig jaar komt dan vrij vlug in gedachten. Hamilton had hier pech (en dat overkomt óók de beste regenrijders. En ja, Max kan net zo goed een keer pech hebben).
Van dit soort situaties moet Max het juist hebben (helaas, zeg ik erbij): een Lewis met pech, schept automatisch kansen voor Max. En zo wordt het toch weer wat spannender...
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Tuurlijk wint Max wel! Zo heb je een leuk weekend (ok, zondagmiddag als het weekend bijna over is weer een flinke afknapper maar dat zijn we wel gewend)basvn schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 09:11:
[...]
Tot nu toe is het redelijk onvoorspelbaar dat Max wint?
alles kan off-topic
Dit topic is gesloten.
![]()
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.