Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Uh Mercedes had toch gewoon gezegd dat ze in augustus kijken of Bottas mag blijven?ATS schreef op maandag 29 juli 2019 @ 07:31:
Volgens Nico gaat het deze races bij Bottas om of hij volgend jaar zijn stoeltje bij Mercedes nog heeft. Geen idee hoe waar dat is, maar Nico heeft waarschijnlijk nog wel wat lijntjes bij Mercedes...
[YouTube: F1 IS BACK!!? (GERMAN F1 GP!!) | NICO ROSBERG | RACEVLOG]
Exact expert nodig?
Newsflash: wat een team in de media roept kan zomaar eens niet de (volledige) waarheid zijn...Crazy D schreef op maandag 29 juli 2019 @ 08:06:
[...]
Uh Mercedes had toch gewoon gezegd dat ze in augustus kijken of Bottas mag blijven?
Groetjes
Combineer dat met "je bent zo goed als je laatste race" en je weet dat de no score wordt meegenomen in de overweging. En ze hebben Ocon in de wachtkamer dus de overweging is om Ocon erin te zetten in 2020 of niet.Crazy D schreef op maandag 29 juli 2019 @ 08:06:
[...]
Uh Mercedes had toch gewoon gezegd dat ze in augustus kijken of Bottas mag blijven?
Laat ik het zo zeggen : Ferrari flatert genoeg om Toto geen grijze haren te bezorgen. Er gaat in Team Rood steeds iets fout waardoor ze punten missen. De geoliede RedBull machine genaamd Max Verstappen levert wel wat zorgen op. Gelukkig is het een one man show want Pierre doet niet mee voor de knikkers. Maar wat als ze volgend jaar wel een coureur hebben die voor de knikkers kan gaan? En Valtteri laat zich weer zo makkelijk piepelen? Dan komt het constructeurskampioenschap onder druk.
Met andere woorden : zolang de concurrentie niet goed genoeg is om het Valtteri lastig te maken is alles koek en ei. Maar de concurrentie wordt nu stevig dus wordt het tijd voor een stevig antwoord.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Volgens mijn agenda is het bijna augustusCrazy D schreef op maandag 29 juli 2019 @ 08:06:
[...]
Precies, maar wie hebben ze dan voor het stoeltje van Hamilton? Kubica misschien? Die reed nog beter, maar dan in een ongelofelijke kutauto.asing schreef op maandag 29 juli 2019 @ 08:18:
[...]
Combineer dat met "je bent zo goed als je laatste race" en je weet dat de no score wordt meegenomen in de overweging. En ze hebben Ocon in de wachtkamer dus de overweging is om Ocon erin te zetten in 2020 of niet.
Ik durf wel te stellen dat de druk die Merc nu op Bottas zet een deel van de reden is dat hij nu slecht heeft gepresteerd. Volgens mij hebben ze gezegd dat ze niet alleen naar het heden kijken maar ook naar de toekomst. Al snap ik het niet helemaal, want het is niet alsof Bottas het slecht doet. Is toch best vaak de-best-of-de-rest achter Lewis. Ok het is geen topper als ie niet in de top 3 start maar Lewis heeft daar ook moeite mee (al dan niet dankzij het ontwerp van de auto). Dus ik begrijp niet zo goed wat Merc nu precies bedoet, maar denk wel dat Bottas daardoor een beetje zenuwachtig is.asing schreef op maandag 29 juli 2019 @ 08:18:
Combineer dat met "je bent zo goed als je laatste race" en je weet dat de no score wordt meegenomen in de overweging. En ze hebben Ocon in de wachtkamer dus de overweging is om Ocon erin te zetten in 2020 of niet.
Zou Ocon beter tegen die druk kunnen? De druk om ervoor te zorgen dat je of wint, of als Lewis voor ligt, zorg dat je constant 2e wordt? Denk wel voor zover ik dat kan beoordelen als kneus-aan-de-zijlijn dat Ocon een wat langere toekomst heeft dan Bottas (wat logisch is, Ocon is 7 jaar jonger of zo). Maar het is niet alsof Bottas een ouwe zak is, het is wellicht eerder een manier om ervoor te zorgen dat Ocon niet ergens anders heen gaat dan dat Bottas niet goed genoeg zou zijn.Met andere woorden : zolang de concurrentie niet goed genoeg is om het Valtteri lastig te maken is alles koek en ei. Maar de concurrentie wordt nu stevig dus wordt het tijd voor een stevig antwoord.
Exact expert nodig?
Alles kan verwarrend zijn. Maar je kan er vrij veilig vanuit gaan dat als iemand JB noemt, dat het dan Jenson Button is.YakuzA schreef op zondag 28 juli 2019 @ 13:59:
[...]
Jules Bianchi is ook JB. Dus kan ook nog verwarrend zijn.
[ Voor 18% gewijzigd door JvS op 29-07-2019 09:51 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ben je het daarmee eens @JB?JvS schreef op maandag 29 juli 2019 @ 09:51:
[...]
Alles kan verwarrend zijn. Maar je kan er vrij veilig vanuit gaan dat als iemand JB noemt, dat het dan Jenson Button is.
Bottas is geen slechte coureur. Echter, kijk eens naar Oostenrijk. Daar liet hij zich gewoon voorbij rijden door Verstappen zonder deze ook maar een strobreed in de weg te leggen. En Oostenrijk staat daarin niet op zichzelf. Hij heeft goed materiaal, kan er hard mee gaan maar het is geen vechter zoals Verstappen of LeClerc. We zagen bij Max ineens een staatje "difficulty of overtaking" welke toch wel dik in het oranje zat. Ik denk dat hetzelfde staatje bij Bottas nog wel in het groen zit.Crazy D schreef op maandag 29 juli 2019 @ 09:35:
[...]
Ik durf wel te stellen dat de druk die Merc nu op Bottas zet een deel van de reden is dat hij nu slecht heeft gepresteerd. Volgens mij hebben ze gezegd dat ze niet alleen naar het heden kijken maar ook naar de toekomst. Al snap ik het niet helemaal, want het is niet alsof Bottas het slecht doet. Is toch best vaak de-best-of-de-rest achter Lewis. Ok het is geen topper als ie niet in de top 3 start maar Lewis heeft daar ook moeite mee (al dan niet dankzij het ontwerp van de auto). Dus ik begrijp niet zo goed wat Merc nu precies bedoet, maar denk wel dat Bottas daardoor een beetje zenuwachtig is.
[...]
Zou Ocon beter tegen die druk kunnen? De druk om ervoor te zorgen dat je of wint, of als Lewis voor ligt, zorg dat je constant 2e wordt? Denk wel voor zover ik dat kan beoordelen als kneus-aan-de-zijlijn dat Ocon een wat langere toekomst heeft dan Bottas (wat logisch is, Ocon is 7 jaar jonger of zo). Maar het is niet alsof Bottas een ouwe zak is, het is wellicht eerder een manier om ervoor te zorgen dat Ocon niet ergens anders heen gaat dan dat Bottas niet goed genoeg zou zijn.
Het is allemaal prima zolang je op pure performance alles en iedereen achter je kan houden maar er ontstaan scheurtjes in de dominantie. De regels veranderen niet veel voor 2020, RedBull heeft het chassis onder de knie en Honda komt straks met Spec #4 welke on par met Mercedes moet zijn.
Met andere woorden : Mercedes heeft een ander type coureur nodig als ze willen blijven winnen. Nu kan je Bottas gewoon een extra jaar geven. Alleen als Red Bull of Ferrari te sterk wordt verlies je punten.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
[ Voor 3% gewijzigd door naitsoezn op 29-07-2019 10:33 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Maarja, als je Bottas vervangt met een Ocon kan het zijn dat hij Hammie in de wielen gaat rijden en je uiteindelijk minder constructeurspunten haalt dan met Bottas.naitsoezn schreef op maandag 29 juli 2019 @ 10:32:
Ik denk dat Bottas een prima 2e rijder voor Mercedes is in een seizoen waarin de verhoudingen liggen zoals ze tot nu toe lagen. Maar zodra RBR (en hopelijk Ferrari ook weer) dichterbij komen, denk ik dat Mercedes met Bottas gewoon punten verliest. Ik zie persoonlijk dan ook meer toekomst in een Russell (ook met het oog op vervanging van Hamilton, niet al in 2020 maar wel misschien daarna).
Daarom verwacht ik ook wel dat Bottas gewoon zal blijven volgend jaar.
PSN
Ik denk dat ze het puntentotaal, constructeurstotaal of de snelheid van inlopen (of een combinatie) gebruiken voor die stat. Hij is namelijk in een van de eerste rondes ook voor Bottas verschenen, daar stond 'ie diep, diep in het rood en daarbij stond vermeld dat de verwachting was dat Max Bottas pas na de race in zou halen. Ik vond het er best apart uitzienasing schreef op maandag 29 juli 2019 @ 10:23:
[...]
We zagen bij Max ineens een staatje "difficulty of overtaking" welke toch wel dik in het oranje zat. Ik denk dat hetzelfde staatje bij Bottas nog wel in het groen zit.
Dan heb ik echt geen idee wat het staatje moet voorstellen, of waarop het gebaseerd is. Voor mijn gevoel moet je echt je best doen als coureur om Max in te halen.DataGhost schreef op maandag 29 juli 2019 @ 10:42:
[...]
Ik denk dat ze het puntentotaal, constructeurstotaal of de snelheid van inlopen (of een combinatie) gebruiken voor die stat. Hij is namelijk in een van de eerste rondes ook voor Bottas verschenen, daar stond 'ie diep, diep in het rood en daarbij stond vermeld dat de verwachting was dat Max Bottas pas na de race in zou halen. Ik vond het er best apart uitzienIk zal zo een streamable maken

[ Voor 10% gewijzigd door DataGhost op 29-07-2019 10:56 ]
Als je het zo bekijkt is het gewoon een grafische gimmick die ze toegevoegd hebben om de (Amerikaanse) kijker wat voer te geven.DataGhost schreef op maandag 29 juli 2019 @ 10:55:
Kijk, het slaat gewoon nergens op. Enige stat die ze gebruiken is de relatieve snelheid van inhalen. Je ziet 'm moeilijker worden als de onderlinge tijd groter wordt. Als je dus in een sector wat tijd verliest ten opzichte van de vorige en je trekt dat lineair door tot in het oneindige, tsja..
[Streamable: Battlestats]
Sterker nog, het is verkapte reclame van Amazon AWS Insights.DataGhost schreef op maandag 29 juli 2019 @ 11:06:
Jup, maar dat waren het "pit window open" en "pit overtake"-dinges (welke ik nog steeds niet echt snap maar dat zal komen doordat ik er weinig aandacht aan schenk) ook. Ik had eventjes de valse hoop dat het nuttig/interessant zou kunnen zijn maar het is ongeveer net zo nuttig als reclame.
Dat zie ik, maar ik mis het stukje "insight" wat ze suggereren nog even. Ik schaar deze dan maar onder het kopje "slechte reclame is ook reclame"bakvis schreef op maandag 29 juli 2019 @ 11:09:
[...]
Sterker nog, het is verkapte reclame van Amazon AWS Insights.
Bij de pitstops is het wel leuk om te zien en heeft het ook iets meer waarde. Maar als een pitstop een halve seconde langer duurt heb je er ook niks meer aan in sommige gevallen.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Dat Pit Overtake snap ik wel, ze weten ongeveer hoelang een pitstop duurt en zo kunnen ze voorspellen of de voorsprong genoeg is om voor te bliven of dat je tegenstander er net voor komt. De teams hebben deze informatie ook. De vraag is of ze eigen info hebben of ook via AWS.DataGhost schreef op maandag 29 juli 2019 @ 11:06:
Jup, maar dat waren het "pit window open" en "pit overtake"-dinges (welke ik nog steeds niet echt snap maar dat zal komen doordat ik er weinig aandacht aan schenk) ook. Ik had eventjes de valse hoop dat het nuttig/interessant zou kunnen zijn maar het is ongeveer net zo nuttig als reclame.
Ocon is toch al exit? Ik benoem hem in elk geval op geen enkele manier in mijn reactie waar jij op reageertYakuzA schreef op maandag 29 juli 2019 @ 10:39:
[...]
Maarja, als je Bottas vervangt met een Ocon kan het zijn dat hij Hammie in de wielen gaat rijden en je uiteindelijk minder constructeurspunten haalt dan met Bottas.
Daarom verwacht ik ook wel dat Bottas gewoon zal blijven volgend jaar.
[ Voor 4% gewijzigd door naitsoezn op 29-07-2019 11:21 ]
Er zitten gewoon een stel marketing-yuppen achter de knoppen en zij moeten maar iets nieuws bedenken, dan komt er dit soort bagger uit. Iemand heeft op Reddit ook een hele mooie analyse gemaakt van de beelden van de kwalificatie.
Zie hier:
De missen álle actie op de baan en laten alleen maar in- en outlaps zien..
Oja, en het Bottas vs. Hamilton gevecht waar ze midden in het gevecht overschakelen naar juichende fans... dieptepunt van de race.
[ Voor 8% gewijzigd door Divak op 29-07-2019 11:22 ]
Dus. Wie is eerder zijn stoeltje kwijt? Bottas of Gasly?
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Gasly.Helixes schreef op maandag 29 juli 2019 @ 11:22:
Okeee…..
Ik gok op HulkenbergHelixes schreef op maandag 29 juli 2019 @ 11:22:
Okeee…..
Ik vermoed namelijk dat Renault niet heel erg blij met hem zijn na gisteren..
-
Je bedoeld dat merk met twee kapotte motoren gisteren?Edd schreef op maandag 29 juli 2019 @ 11:28:
[...]
Ik gok op Hulkenberg
Ik vermoed namelijk dat Renault niet heel erg blij met hem zijn na gisteren..
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Ik denk dat Ferrari AWS heeft gebruikt de eerste racesPM_Petrol schreef op maandag 29 juli 2019 @ 11:22:
@asing ik denk dat ze dat zelf berekenen met al die strategen. Is ook iets betrouwbaarder denk ik dan AWS insight.
Klopt, waar ik <Ocon> typte kun je <insert willekeurige andere rijder die zich wil bewijzen> lezennaitsoezn schreef op maandag 29 juli 2019 @ 11:21:
[...]
Ocon is toch al exit? Ik benoem hem in elk geval op geen enkele manier in mijn reactie waar jij op reageert
PSN
Ja, maar Bottas staat nog wel onder review. En er zou een beslissing worden genomen "in augustus", en wij hebben geen idee welke eisen hem zijn gesteld. Lewis had voor de slick chaos een halve minuut op zijn stalgenoot. Bottas had moeite een inferieure auto af te houden. En, hoe je het ook bekijkt, Bottas heeft zijn auto niet in veilige haven weten te loodsen.PM_Petrol schreef op maandag 29 juli 2019 @ 11:25:
Gasly denk ik. Die heefr gewoon nog helemaal niet gepresteerd dit seizoen. Gisteren ook weer weinig van gezien. BOT rijdt gewoon goed, staat 2e in het klassement, meerdere overwinningen, poles, gewoon wat er van hem verwacht wordt. Het zou een rare zet zijn om BOT te vervangen nu. Hij is toch 2e rijder in het team, die rol vervult die aardig goed.
We hebben nu een half seizoen gehad. Gasly heeft bepaald niet gebracht wat er van hem werd verwacht - maar is ook een heel jaar gegeven om "on par" te komen. De twee renners in coulissen geven ook niet echt vertrouwen. Sure, Kvyat heeft een heel goede race gereden, maar ja.... verleden he. Albon… is Albon een betere Gasly dan Gasly? Hm.
Ik weet nog steeds niet wie er het eerste op de eject button drukt - Helmut of Toto....
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
[ Voor 88% gewijzigd door SnowDude op 29-07-2019 11:50 ]
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Hamilton was zo ziek als een hond. Hij werd na de race geïnterviewd en het was gewoon helemaal niets meer. Kan alleen zo de youtube link niet meer vinden. Die heeft de auto met zijn tanden over de finish gereden.
die halve minuut was onder de safety car. toen ze op normale snelheid reden was dat maar 8 seconden oid.Helixes schreef op maandag 29 juli 2019 @ 11:46:
[...]
Ja, maar Bottas staat nog wel onder review. En er zou een beslissing worden genomen "in augustus", en wij hebben geen idee welke eisen hem zijn gesteld. Lewis had voor de slick chaos een halve minuut op zijn stalgenoot. Bottas had moeite een inferieure auto af te houden. En, hoe je het ook bekijkt, Bottas heeft zijn auto niet in veilige haven weten te loodsen.
We hebben nu een half seizoen gehad. Gasly heeft bepaald niet gebracht wat er van hem werd verwacht - maar is ook een heel jaar gegeven om "on par" te komen. De twee renners in coulissen geven ook niet echt vertrouwen. Sure, Kvyat heeft een heel goede race gereden, maar ja.... verleden he. Albon… is Albon een betere Gasly dan Gasly? Hm.
Ik weet nog steeds niet wie er het eerste op de eject button drukt - Helmut of Toto....
PSN
Ja joh? Ik denk dat het allemaal wel meevalt, en dat 'ie zich na de race vooral he-le-maal kapot schaamde omdat 'ie wist dat hij zelf de fouten heeft gemaakt. Hij stond daar echt met het lood in z'n schoenen omdat 'ie verplicht is de pers te woord te staan maar eigenlijk niet meer weet wat 'ie moet zeggen. Een beetje zoals Vettel zich voelde vorig jaar. Hij zal zich ongetwijfeld niet lekker hebben gevoeld, maar Max zat ook aan de pijnstillers. Als 'ie echt zo ziek was had 'ie geen pole kunnen rijden en de auto zo lang op de baan houden als dat 'ie deed.asing schreef op maandag 29 juli 2019 @ 11:55:
[...]
Hamilton was zo ziek als een hond. Hij werd na de race geïnterviewd en het was gewoon helemaal niets meer. Kan alleen zo de youtube link niet meer vinden. Die heeft de auto met zijn tanden over de finish gereden.
Gasly. Bottas is goed genoeg voor WCC dit jaar dus hoeft er niet uit. Nieuwe rijder erin kost tijd en vaak punten.Helixes schreef op maandag 29 juli 2019 @ 11:22:
Okeee…..
Gasly kost RBR veel punten en ik denk dan ook dat ze binnenkort naar Kvyat gaan voor wat meer betrouwbaarheid. Die 2e plek in WCC ligt voor het oprapen en die miljoenen zijn ze te kostbaar. Gasly kost nu teveel geld, meer als je dus die WCC posities meerekent.
Ik denk dat in de vakantie wel bekend wordt gemaakt en dat Kvyat snel in de simulator zal zitten...
Albon doet het ook heel goed maar moet nog wat meer ervaring op doen. Zijn kwali gaat dikwijls fout en tijdens de race moet ie nog wat beter banden managen.
Heb je de post-quali persconferentie gezien? Toen zag ie niet veel beter uitDataGhost schreef op maandag 29 juli 2019 @ 12:01:
[...]
Ja joh? Ik denk dat het allemaal wel meevalt, en dat 'ie zich na de race vooral he-le-maal kapot schaamde omdat 'ie wist dat hij zelf de fouten heeft gemaakt. Hij stond daar echt met het lood in z'n schoenen omdat 'ie verplicht is de pers te woord te staan maar eigenlijk niet meer weet wat 'ie moet zeggen. Een beetje zoals Vettel zich voelde vorig jaar. Hij zal zich ongetwijfeld niet lekker hebben gevoeld, maar Max zat ook aan de pijnstillers. Als 'ie echt zo ziek was had 'ie geen pole kunnen rijden en de auto zo lang op de baan houden als dat 'ie deed.

@post quali press conference: ik zou dan geen blik Monster Energy drinken als ik ziek was.
"Bit of a sore throat" zegt ie zelf. Dat klinkt wel als doodziek.
[ Voor 6% gewijzigd door DataGhost op 29-07-2019 12:18 ]
Persoonlijk denk (hoop) ik dat ze Albon naar voren schuiven, dan kan hij aankomende maanden zich ontwikkelen naast Verstappen en volgend jaar echt aan de bak.Martinspire schreef op maandag 29 juli 2019 @ 12:01:
[...]
Gasly. Bottas is goed genoeg voor WCC dit jaar dus hoeft er niet uit. Nieuwe rijder erin kost tijd en vaak punten.
Gasly kost RBR veel punten en ik denk dan ook dat ze binnenkort naar Kvyat gaan voor wat meer betrouwbaarheid. Die 2e plek in WCC ligt voor het oprapen en die miljoenen zijn ze te kostbaar. Gasly kost nu teveel geld, meer als je dus die WCC posities meerekent.
Ik denk dat in de vakantie wel bekend wordt gemaakt en dat Kvyat snel in de simulator zal zitten...
Albon doet het ook heel goed maar moet nog wat meer ervaring op doen. Zijn kwali gaat dikwijls fout en tijdens de race moet ie nog wat beter banden managen.
Die jongen ontwikkelt zich echt goed in de F1, ja Kvyat is sneller maar die heeft al een kans gehad bij RBR.

Oops.
EDIT: Het is gebeurd net ten zuiden van Gyor in Hongarije.
[ Voor 11% gewijzigd door Sir_Lion op 29-07-2019 12:33 ]
Wat doet Bottas nou eigenlijk echt fout?Helixes schreef op maandag 29 juli 2019 @ 11:22:
Okeee…..
Foutjes maken doet elke coureur. Verder heeft Bottas al enkele races gewonnen dit seizoen, staat hij gewoon tweede in het kampioenschap en is hij regelmatig gewaagd aan Hamilton. Dat Hamilton het nog beter doet wil niet zeggen dat Bottas dan maar gelijk vervangen moet worden.
Mercedes vind dit wel prima. Bottas doet goed mee, maar Hamilton loopt gestaag uit qua punten dus is er in het team weinig onderlinge strijd/gedoe voor het wereldkampioenschap voor coureurs en halen ze fluitend de constructeurstitel.
Dan Gasly. Tja, die heeft het lastiger en moet echt eens gaan zorgen dat hij minder fouten maakt, minder schade rijdt en zijn tempo opschroeft. Het gat naar Verstappen is te groot en hij strijdt te vaak in het middenveld.
Aan de andere kant is Gasly jong en heeft hij een hoop te leren en daar horen fouten bij, dat weet Red Bull ook maar het moet wel binnen de perken blijven. Ik zie het niet gebeuren dat hij nog dit seizoen vervangen wordt want de alternatieven zijn niet heel veel beter.
Dat is precies wat die gedaan heeft toch?DataGhost schreef op maandag 29 juli 2019 @ 12:11:
Anders ga je gewoon rijden en doe je je best. Ik zou persoonlijk (maar dat is makkelijk zeggen achter een toetsenbord) m'n hoofd omhoog houden, gewoon rijden wat ik rijden kan en als het resultaat dan minder is tsja, maar het is nog beter dan iemand anders laten rijden en 0 punten krijgen. Dan kan je en passant nog melden dat je je het hele weekend al kut voelde maar volgende keer ben je weer beter en nieuwe kansen.
Is dit écht?Sir_Lion schreef op maandag 29 juli 2019 @ 12:25:
Er waren ook wat plaatjes in het Race topic van Hockenheim geplaats, maar ik denk dat het hier iets beter past (of op z'n minst hier ook geplaatst kan worden):
[Afbeelding]
Oops.
[YouTube: Alonso vs Schumacher "Imola 2005"]
Voor de mensen die niet weten hoe het afloopt, zal ik niks verklappen. Zeker de moeite waard om even te kijken!
[ Voor 6% gewijzigd door StealthyPeanut op 29-07-2019 12:44 ]
Lijkt er wel op. Ook Google Maps geeft aan dat er daar een crash is gebeurd, wat overeenkomt met de locatie.
Je kon toen veel beter volgen zonder dat je je banden over de kling joeg, en de lucht achter de auto's was minder enorm verstoord dan tegenwoordig het geval is, dat zal ongetwijfeld meespelen.StealthyPeanut schreef op maandag 29 juli 2019 @ 12:44:
Kwam toevallig bij dit filmpje uit.
[YouTube: Alonso vs Schumacher "Imola 2005"]
Voor de mensen die niet weten hoe het afloopt, zal ik niks verklappen. Zeker de moeite waard om even te kijken!
spoiler:Maar dit bewijst wel dat DRS niet nodig is om op het puntje van je stoel te zitten in een race. Liever niet juist, want dit soort battles zijn hedendaags haast onmogelijk...
Note: de coureurs drinken echt geen Red Bull/Monster EnergyDataGhost schreef op maandag 29 juli 2019 @ 12:11:
@post quali press conference: ik zou dan geen blik Monster Energy drinken als ik ziek was.
Het is gewoon water met voedingsstoffen! En over hun fles hebben ze dan het logo van hun sponsor geplakt.
Zou niet goed zijn als ze ME direct drinken!
Bij NASCAR ook, Keselowski die gesponsord wordt door Miller heeft meestal een paar blikjes waar dus geen bier in zit maar wel zodat hij het kan opdrinken voor de show.
(Behalve in zijn kampioenschapsjaar, 2012, toen dronk hij na de laatste race zoveel van het originele product na een zware race dat hij gewoon aangeschoten interviews gaf!)
Ja, bevestigd door Renault op Twitter: https://twitter.com/Renau.../1155797750790967297?s=20
We confirm that a Team truck was in an accident on the M1 in Hungary, near Gyor. The driver, who was driving within the respected regulations, is conscious and has not suffered serious injury. He’s been transported to hospital for further checks. No other vehicles were involved.
— BWT Alpine F1 Team (@AlpineF1Team) 29 juli 2019
Tja... ik ben het op zihc met de analyse eens.Divak schreef op maandag 29 juli 2019 @ 11:21:
Ze zijn sowieso de weg kwijt met statistieken... 25% of chance to overtake met pitstop battles, is ook gewoon onzin. Dan heb je inderdaad nog de 'pit windows', of 2 jaar geleden noemden ze de 'action zones' zelfs DANGER ZONES en ging alles rood knipperen, echt te idioot voor woorden.
Er zitten gewoon een stel marketing-yuppen achter de knoppen en zij moeten maar iets nieuws bedenken, dan komt er dit soort bagger uit. Iemand heeft op Reddit ook een hele mooie analyse gemaakt van de beelden van de kwalificatie.
Zie hier:
[Streamable: Video Annotation of All the Action Missed by the TV Director in 2 Minutes]
De missen álle actie op de baan en laten alleen maar in- en outlaps zien..
Oja, en het Bottas vs. Hamilton gevecht waar ze midden in het gevecht overschakelen naar juichende fans... dieptepunt van de race.
Maar het off-track gebeuren. (van Lec en de reactie daarop vond ik niet off-topic.)
Vond hem gisteren niet bijster sterk.asing schreef op maandag 29 juli 2019 @ 10:23:
[...]
Bottas is geen slechte coureur. Echter, kijk eens naar Oostenrijk. Daar liet hij zich gewoon voorbij rijden door Verstappen zonder deze ook maar een strobreed in de weg te leggen. En Oostenrijk staat daarin niet op zichzelf. Hij heeft goed materiaal, kan er hard mee gaan maar het is geen vechter zoals Verstappen of LeClerc. We zagen bij Max ineens een staatje "difficulty of overtaking" welke toch wel dik in het oranje zat. Ik denk dat hetzelfde staatje bij Bottas nog wel in het groen zit.
Heb Max' z'n volledige onboard bekeken en je 'proefde' uit de gesprekken die hij met z'n engineer over Bottas had dat de Fin maar op weinig respect van die 2 kan rekenen.
Bijna verzuchtend kreeg Verstappen in de eindfase een paar keer te horen dat Bottas nog achter Stroll zat (waar Max binnen 1 bocht klaar mee was). En toen hij eraf vloog vroeg Verstappen of het kwam omdat ze in gevecht waren. Toen het antwoord ontkennend was kon je Verstappen bijna horen denken: 'prutser'.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Heb net nog 2 Renault F1 trailers in Duitsland gezien op de A3 in de buurt van Passau.Sir_Lion schreef op maandag 29 juli 2019 @ 12:25:
Er waren ook wat plaatjes in het Race topic van Hockenheim geplaats, maar ik denk dat het hier iets beter past (of op z'n minst hier ook geplaatst kan worden):
[Afbeelding]
Oops.
Ik moest dan ook bijna hardop lachen toen Olav Mol zei dat Toto Wolff desnoods wel even naar Racing Point zou stappen om Stroll plaats te laten maken voor Bottas omdat ze ook met Mercedes motoren rijden.alexbl69 schreef op maandag 29 juli 2019 @ 13:27:
[...]
Vond hem gisteren niet bijster sterk.
Heb Max' z'n volledige onboard bekeken en je 'proefde' uit de gesprekken die hij met z'n engineer over Bottas had dat de Fin maar op weinig respect van die 2 kan rekenen.
Bijna verzuchtend kreeg Verstappen in de eindfase een paar keer te horen dat Bottas nog achter Stroll zat (waar Max binnen 1 bocht klaar mee was). En toen hij eraf vloog vroeg Verstappen of het kwam omdat ze in gevecht waren. Toen het antwoord ontkennend was kon je Verstappen bijna horen denken: 'prutser'.
Dat de gedachte überhaupt in je opkomt. Met een Mercedes, welke het hele seizoen al de snelste auto van het veld is, moet je met twee vingers in je neus een Racing Point voorbij kunnen (welke doorgaans aan de achterkant van het middenveld bungelt).
Naja, zo ver is het niet gekomen. Crash van Bottas neem ik hem niet kwalijk overigens, is een race ongeluk/foutje. Net met z'n linker achterwiel op de natte lijn, daardoor geen grip en dan hou je er bij dat soort snelheden niets aan.
Klapband ofzo? Hoe kom je anders daar terecht...ATS schreef op maandag 29 juli 2019 @ 13:21:
[...]
Ja, bevestigd door Renault op Twitter: https://twitter.com/Renau.../1155797750790967297?s=20
[Twitter]
In slaap vallen is ook een ding, als je ziet wat voor druk er op die gasten achter de schermen staat.ArcticWolf schreef op maandag 29 juli 2019 @ 14:09:
[...]
Klapband ofzo? Hoe kom je anders daar terecht...
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
"The driver, who was driving within the respected regulations"Racing_Reporter schreef op maandag 29 juli 2019 @ 14:20:
[...]
In slaap vallen is ook een ding, als je ziet wat voor druk er op die gasten achter de schermen staat.
Maar goed zou kunnen idd.
Kan je de volledige onboard nog ergens terugkijken? Via de F1 TV app?alexbl69 schreef op maandag 29 juli 2019 @ 13:27:
[...]Heb Max' z'n volledige onboard bekeken[...]
Sorry voor de stomme vraag
Jep.CrabbyData schreef op maandag 29 juli 2019 @ 15:01:
[...]
Kan je de volledige onboard nog ergens terugkijken? Via de F1 TV app?
Sorry voor de stomme vraag
https://racingnews365.nl/...niks-aan-red-bull-line-up
Prima, maar mij lijkt het handiger om diegene die Gasly gaat opvolgen nu de ruimte krijgt om te acclimatiseren, en dan er volgend jaar goed bij te zijn. Gasly kan de druk niet aan, en heeft ook niet de rijstijl (of kunde) om goed met de top 5 mee te komen waar je dat toch wel mag verwachten op deze positie.TrekDr0p schreef op maandag 29 juli 2019 @ 15:10:
kunnen we nu weer gewoon GAS laten uitrijden dit seizoen zonder steeds te zeggen dat hij gewipt word?
https://racingnews365.nl/...niks-aan-red-bull-line-up
Dit is pas het 2de seizoen die hij volledig meedoet in de F1.Sir_Lion schreef op maandag 29 juli 2019 @ 15:13:
[...]
Prima, maar mij lijkt het handiger om diegene die Gasly gaat opvolgen nu de ruimte krijgt om te acclimatiseren, en dan er volgend jaar goed bij te zijn. Gasly kan de druk niet aan, en heeft ook niet de rijstijl (of kunde) om goed met de top 5 mee te komen waar je dat toch wel mag verwachten op deze positie.
Hij is gewoon te vroeg gebracht, ze hadden ook geen andere keus.
Misschien heeft die jongen wel gewoon de zomerstop nodig om alles op een rijtje te zetten en gaat hij ons na de zomerstop verbazen door de punten aan elkaar te rijden.
Max is alweer bezig met zijn 5de volledige seizoen in de F1, en alweer zijn 3de bij RBR. Dus die 2 zijn gewoon niet te vergelijken.
Een rijders wissel kan alleen maar goed zijn als die ene net zo instapt als VER deed in 2016, anders heb je er helemaal niks aan.
Ik ben alleen bang dat we GAS misschien in 2020 niet meer bij een van de RB's terug gaan zien.
Als hij niet verbeterd, zal hij in 2020 worden vervangen door een ander. ALB blijft sowieso nog een paar jaar STR rijder, goed volwassen worden. En Honda wil graag in 2020 een japanner in het stoeltje van STR zien, dus dat gaat nog lastig worden of GAS nog wel voor RB rijdt volgend jaar,
"Nee Ricciardo, een F1-truck rijd echt anders dan een F1-auto"
Het resultaat is wel hetzelfde
Want een opgeblazen motor achter in een raceauto is hetzelfde als een vrachtwagen door de vangrail jagen?Waah schreef op maandag 29 juli 2019 @ 15:33:
[...]
"Nee Ricciardo, een F1-truck rijd echt anders dan een F1-auto"
Het resultaat is wel hetzelfdedat dan weer wel

Groetjes
Misschien had ik, met de afgelopen race, beter Nico kunnen invullen jaNhz schreef op maandag 29 juli 2019 @ 15:34:
[...]
Want een opgeblazen motor achter in een raceauto is hetzelfde als een vrachtwagen door de vangrail jagen?
https://www.ad.nl/formule...p-van-hongarije~a6f98a70/
[ Voor 16% gewijzigd door Waah op 29-07-2019 15:41 ]
Dat wordt wel vaker geroepen, ook op Sky Sports. Over Haas/AR die opzij moeten voor een Ferrari bv.B-Real schreef op maandag 29 juli 2019 @ 13:59:
Ik moest dan ook bijna hardop lachen toen Olav Mol zei dat Toto Wolff desnoods wel even naar Racing Point zou stappen om Stroll plaats te laten maken voor Bottas omdat ze ook met Mercedes motoren rijden.
En gelukkig bestaan er tegenwoordig telelenzen. Fotograven op het circuit in La Source. Geloof niet dat dit tijdens de race was. Ofja, ik hoop van niet.
Je ziet zo iig wel duidelijk waar de track limits zijnJasphur schreef op maandag 29 juli 2019 @ 17:30:
Ik heb wel weer zin in SPA. Helaas eerst nog even de zomerstop na Hongarije.
En gelukkig bestaan er tegenwoordig telelenzen. Fotograven op het circuit in La Source. Geloof niet dat dit tijdens de race was. Ofja, ik hoop van niet.
[Afbeelding]
Maakt toch niks uit en gaan ze vanuit Renault toch niet vertellen.TheBrut3 schreef op maandag 29 juli 2019 @ 18:54:
Iemand een idee wat er in die vrachtwagen van Renault zit?
PSN
Verwijderd
Wat in de trailer zit kan verschillen.
F1 auto, de complete pitbox. Etc. Alles met waarde zeg maar.
De niet waardevolle dingen zijn volgens mij al lang per vracht container aangekomen.
In Europa moeten de teams net alles zelf vervoeren, per vrachtwagen, en gaat ook alles van circuit naar circuit.Verwijderd schreef op maandag 29 juli 2019 @ 20:17:
Een Renault motor.. in elk geval in de vrachtwagen
Wat in de trailer zit kan verschillen.
F1 auto, de complete pitbox. Etc. Alles met waarde zeg maar.
De niet waardevolle dingen zijn volgens mij al lang per vracht container aangekomen.
Auto zal hier niet in hebben gezeten denk ik. Normaal gaat die meteen terug naar circuit, inspectie, en weer naar volgende circuit.
En pitboxen hebben ze er wel meerdere van maar die gaan voornamelijk de wereld over. Van de 5, 6 pitboxen zijn er zeker 3 of 4 altijd weg (ga er maar vanuit dat er nu één of twee in het midden oosten zijn en één of twee in America).
Motor homes gaan dan ook weer van circuit naar circuit. Zie ook de chaos vorig jaar met de tripple header (RBR en nog een team zelfs met een ander motor home bij de 'middelste').
Meest waarschijnlijke is dus denk ik dus dat het onderdelen van het motor home waren in de truck, en mogelijk iets van pitbox, en heel misschien reserve onderdelen die de truck niet uit zijn geweest.
...alhoewel we in dat geval wel hadden kunnen zien wat de vracht (ooit) was geweest.
-Daarna over de beruchte run off en het stadion gedeelte. Voornamelijk opvallend dat er zoveel coureurs zichzelf in de muur parkeerde terwijl Kimi het op kon vangen en zowel Verstappen als Hamilton gewoon de spin accepteren en dan herstellen. Leclerc, Bottas en Hulkenberg proberen de spin te voorkomen en schakelden zichzelf helemaal uit. Het verschil tussen een Formule 1 coureur en echt een absolute topper.
-Vervolgens wat Toto Wolff gaat doen met de tweede auto. Kennelijk heeft Rosberg gezegd dat Wolff wacht omdat hij hoopt alsnog Verstappen te krijgen. Nu zou de clausule weer zijn dat Verstappen in de top drie moet staan na Hongarije. Nou, dat gaat wel gebeuren dus dan zal Wolff kiezen tussen Ocon of Bottas.
-Verstappen hoeft alleen niet weg want baas bij RBR. Liet hij ook wel zien toen hij op de mediums werd gezet, dit meteen niks vond, die spin had en toen terug naar inters waarna hij won. Werd niet behandeld maar Verstappen vroeg dus om dat laatste setje softs tijdens de laatste SC. De hele tijd en zorgen dat ze klaar staan.
-Dan Kvyat en Albon die beiden gewoon uitstekend waren.
-Vettel heeft kennelijk naar de tribune lopen te kijken of er paraplu's waren of niet en bepaalde daaraan of het tijd was om van banden te wisselen. Netjes gedaan want het lijkt me echt typisch Vettel om de strategie zelf te managen. Moet ook wel met Ferrari.
-Dan de twee Haas coureurs waar ze hier ook Grosjean de schuld gaven van de zoveelste botsing.
-Racing Point haar updates lijken vooral de auto lichter te hebben gemaakt. Beetje gratis prestaties.
-Williams scoorde ook nog een punt omdat Alfa terecht 30s straf kreeg.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Fresh from the podium in Germany, @kvyatofficial gives us his latest vlog from his Monaco home as a brand new father! 👶 🏆 pic.twitter.com/LlX4GFo8TE
— Visa Cash App RB F1 Team (@visacashapprb) 29 juli 2019
Dat was die zaterdagavond al, en heeft hij zondag na de race ook meteen tegen Martin Brundle gezegd in post race interview van de top 3
Oh echt?! Dat was mij ontgaanRobertMe schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 06:56:
[...]
Dat was die zaterdagavond al, en heeft hij zondag na de race ook meteen tegen Martin Brundle gezegd in post race interview van de top 3
[ Voor 53% gewijzigd door alesandro_46 op 30-07-2019 08:03 ]
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Ik wil voor de echt zomerse dagen graag een pet/cap hebben zodat ik m'n hoofd wat minder snel verbrand. Half Nederland loopt met een Max Verstappen pet, dus wil ik een andere. Ik vind, ondanks dat ik geen fan van hem ben, de caps van Hamilton vaak wel gaaf.
Iemand enig idee waar je deze voor een leuke prijs koopt? Officiële Hamilton/Mercedes site ken ik, maar ik hoef niet per se een exemplaar van dit seizoen als het ergens anders een stuk goedkoper kan.
Kijk hier eens:B-Real schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 08:33:
Even een off-topic vraagje.
Ik wil voor de echt zomerse dagen graag een pet/cap hebben zodat ik m'n hoofd wat minder snel verbrand. Half Nederland loopt met een Max Verstappen pet, dus wil ik een andere. Ik vind, ondanks dat ik geen fan van hem ben, de caps van Hamilton vaak wel gaaf.
Iemand enig idee waar je deze voor een leuke prijs koopt? Officiële Hamilton/Mercedes site ken ik, maar ik hoef niet per se een exemplaar van dit seizoen als het ergens anders een stuk goedkoper kan.
https://fuelforfans.com/nl/f1-kleding/f1-petten.html
Of voor na de zomer *:
https://www.aliexpress.co...la+1+cap&switch_new_app=y
...
Ze hebben niet echt nieuwe, zo op het eerste gezicht, maar dat is wellicht beter zoeken dan ik nu deed.
* want pakjes uit china ..
[ Voor 12% gewijzigd door pjottum op 30-07-2019 08:47 . Reden: zoeken ]
ping 127.212.23.124

Kennelijk heeft RBR haar pitstop record gewoon weer verbeterd met deze stop. Was kennelijk 1,88s, met aanpassingen aan de voorvleugel.
[ Voor 50% gewijzigd door DaniëlWW2 op 30-07-2019 09:09 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik zie al waar de winst vandaan komt. RBR heeft nu zo te zien ook een bordje aan een slagboom om aan te geven waar de voorband moet staan. Vroeger was dit nog een bordje aan de arm van een van de monteurs. De monteur had zijn arm dan dus boven de stop plek om aan te geven wat de beste plek voor de voorband zou zijn. Maar die monteur moest daarna ook iets doen (denk de band eraf halen?) en dus eerst wachten tot de auto stil staat en dan pas band eraf pakken werkt vertragend.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 09:06: Kennelijk heeft RBR haar pitstop record gewoon weer verbeterd met deze stop. Was kennelijk 1,88s, met aanpassingen aan de voorvleugel.![]()
[YouTube: Red Bull's record breaking pit stop 1.88 seconds]
Waarschijnlijk is dit dus een "inovatie" van McLaren? Die hadden vorig jaar al de twee bordjes aan de pit installatie hangen die omhoog werden getrokken als de auto stil stond. Nu zie je al bij meerdere teams dat ze dit met een slagboom doen. Bij Red Bull was me dit eerder echter nog niet opgevallen (in de race trouwens ook niet).
Edit:
Even wat beelden terug gekeken van de DHL Fastest Pitstop award. Lijkt erop dat ze dit in Melbourne ook al hadden. Dus niet nieuw dit weekend.
[ Voor 5% gewijzigd door RobertMe op 30-07-2019 09:22 ]
En er staan banden klaar voor Gasly!DaniëlWW2 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 09:06:
Kennelijk heeft RBR haar pitstop record gewoon weer verbeterd met deze stop. Was kennelijk 1,88s, met aanpassingen aan de voorvleugel.![]()
[YouTube: Red Bull's record breaking pit stop 1.88 seconds]
Moest het echt even op 0.25speed terugkijken. Wat gaat dat ongehoord snel allemaal!RobertMe schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 09:17:
[...]
Ik zie al waar de winst vandaan komt. RBR heeft nu zo te zien ook een bordje aan een slagboom om aan te geven waar de voorband moet staan. Vroeger was dit nog een bordje aan de arm van een van de monteurs. De monteur had zijn arm dan dus boven de stop plek om aan te geven wat de beste plek voor de voorband zou zijn. Maar die monteur moest daarna ook iets doen (denk de band eraf halen?) en dus eerst wachten tot de auto stil staat en dan pas band eraf pakken werkt vertragend.
Waarschijnlijk is dit dus een "inovatie" van McLaren? Die hadden vorig jaar al de twee bordjes aan de pit installatie hangen die omhoog werden getrokken als de auto stil stond. Nu zie je al bij meerdere teams dat ze dit met een slagboom doen. Bij Red Bull was me dit eerder echter nog niet opgevallen (in de race trouwens ook niet).
Edit:
Even wat beelden terug gekeken van de DHL Fastest Pitstop award. Lijkt erop dat ze dit in Melbourne ook al hadden. Dus niet nieuw dit weekend.
Heb het doorgestuurd naar mijn bandenspecialist: Zo moet het!
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
GeniaalHelp!!!! schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 09:25:
[...]
Moest het echt even op 0.25speed terugkijken. Wat gaat dat ongehoord snel allemaal!![]()
Heb het doorgestuurd naar mijn bandenspecialist: Zo moet het!![]()
Rij naar Quickfit of equivalent
Toon het filmpje op je mobiel
Pak opzichtig stopwatch uit je broekzak en kijk dan intens naar de baliemedewerker "Laat het kopje koffie dan ook maar zitten"

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor
https://www.formel1.de/news/news/2019-07-29/trotz-hockenheim-pleite-gasly-faehrt-saison-2019-zu-ende
*nevermind al gepost zie ik*
[ Voor 5% gewijzigd door dannx1986 op 30-07-2019 09:35 ]
Dat is toch niemand opgevallen. Dat was een 3.6s stop tijdens de VSC van Leclerc waarbij de camera's op Benny Hill Mercedes waren gerichtMikeyMan schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 09:58:
Overigens ging bij één van de wissels naar Inters (volgens mij van Inter naar Inter) er wel iets mis met de linker voorband. Gaat toch niet altijd vlekkeloos dus
USA (laatste 2 jaar heel erg competitief vanaf P16 en P18)
Brazilie (vorig jaar eigenlijk ook gewonnen)
Mexico (laatste 2 jaar gewonnen)
Japan (Laatste 3 races 2x 2e en 1x 3e)
Singapore (moet nu ook wel kunnen)
Wat is het trouwens jammer dat Maleisie weg is...
[ Voor 10% gewijzigd door Jackson6 op 30-07-2019 10:41 ]
Maleisie mis ik ook zeker. Leuk circuit.Jackson6 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 10:36:
Als ik zo de kalender check, Max zou als de wagen (motor) heel blijft zomaar nog 5 races kunnen winnen, ik zeg:
Hoop dat RB de ontwikkeling volhoudt, en dat Mercedes nog twee van dit soort weekends heeft.
Nog even los van wie er dan aan het langste eind trekt, ben ik wel voor de spanning.
Overigens heb ik ook helemaal geen slecht gevoel bij Hongarije. Hoop alleen dat de temperaturen nog wat verder op gaan lopen dit weekend.
Als het goed is mag dat niet, maar er is geen uitspraak meer over geweest volgens mij.GrooV schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 10:45:
Ik had nog een vraagje over de race in Duitsland, bij die lange pitstop van HAM zie je mensen bij de auto die geen beschermende kleding hebben. Mag dat eigenlijk wel?
Met uitzondering van:Jackson6 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 10:36:
Als ik zo de kalender check, Max zou als de wagen (motor) heel blijft zomaar nog 5 races kunnen winnen, ik zeg:
- Spa (waarschijnlijk penalty voor nieuwe PU)
- Monza (hier kan Ferrari eigenlijk de overwinning niet ontgaan vanwege hun low drag aero concept)
- Sochi (ook Ferrari territorium dit jaar zou je verwachten)
denk ik dat RB reëel kans heeft op elk circuit om mee te doen voor de overwinning. De reden hiervoor is dat ze dit jaar voor het eerst echt stappen hebben gezet op medium df circuits (Silverstone, Oostenrijk, Hockenheim). In voorgaande jaren was het gat met de pole position op bijv Silverstone 0,8 - 1,0. Dit jaar ineens 0,2. Ook in Hockenheim zat Max er dicht op (0,3), terwijl hij paar kleine foutjes maakte in zijn ronde en niet in de allerhoogste power mode kon rijden.
Op basis van deze verrassende trend, denk ik dat RB dit jaar ook echt een kans maakt op circuits als Suzuka.
Mocht Hamilton in Hongarij slecht scoren en mocht Verstappen winnen, dan denk ik dat we een heel mooi einde van het race seizoen tegemoet gaan
YouTube: MOST AMAZING WET RACE | F1 Full Race Team Radio | German GP 2019 | V...
Dit topic is gesloten.
Alle weekend-topics van 2019: Topicreeks: [F1] Seizoen 2019
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
Netflix documentaire: [F1] Netflix documentaire
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2019
Rich Energy: [F1] Rich Energy
Discussie over de Netflix-serie is hier off-topic, maar kan in [F1] Netflix documentaire