![]() Formula 1 Seizoen 2019 - GP-Topic Race 12
Pirelli Banden
GP topic 2019 - 21-01-2019 - nachtnet |
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() Formula 1 Seizoen 2019 - GP-Topic Race 12
Pirelli Banden
GP topic 2019 - 21-01-2019 - nachtnet |
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 31% gewijzigd door Jackson6 op 30-07-2019 08:01 ]
We zijn idd aardig verwend de laatste races. Laren we gaan voor 4 op een rijJackson6 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 08:01:
Deze race kan alleen maar tegenvallen
Tenzije Max weer wint natuurlijk
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Volgens de voorspelling gaat het maandag regenen :dAnoniem: 320788 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 08:05:
Regen, regen, regendansje doen
Verwend? Zo hoort het... we worden al jaren tekort gedaanYakuzA schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 08:02:
[...]
We zijn idd aardig verwend de laatste races. Laren we gaan voor 4 op een rij
Dat hoop ik ook.YakuzA schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 08:02:
[...]
We zijn idd aardig verwend de laatste races. Laren we gaan voor 4 op een rij
⛔ Trackers of betalen ⛔
Nou, laten we realistisch blijven. Deze race was 50% meer spanning dan realistisch is als lange termijn gemiddelde. Neemt niet weg dat het 95% meer spanning was dan we tot een race of 3 geleden hadden.MicGlou schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 08:06:
[...]
Verwend? Zo hoort het... we worden al jaren tekort gedaan
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik neem eigenlijk elke race op.. zodat ik deze 's avonds in alle rust terug kan kijken. Dan kan ik ook de voor- en nabeschouwing zonder reclame zien (plus het stukje met Jack-On-Track skippen)B-Real schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 08:30:
Meestal toch best een leuke race op Hongarije. Helaas ga ik deze moeten missen. Althans op de officiële tijd, wellicht een stukje kijken in de auto op de telefoon.
Hopelijk kan ik de uitslag lang genoeg vermijden.
*sowieso
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Eens... en naast de fenomenale inhaalrace van Vettel was er als je alle glijpartijen en crashes niet meerekend eigenlijk niet veel spannends op de baan wat betreft inhaalacties etc, het waren de crashes en pitstops die bepalend waren.EvilWhiteDragon schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 08:28:
[...]
Nou, laten we realistisch blijven. Deze race was 50% meer spanning dan realistisch is als lange termijn gemiddelde. Neemt niet weg dat het 95% meer spanning was dan we tot een race of 3 geleden hadden.
Daar ben ik zondag ook te vinden. Hopelijk een gezellig drukke dag na de VLN van zaterdagArcticWolf schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 08:31:
![]()
Helaas ben ik er niet dit weekend, gaan weer met een groepje naar de Nürburgring, dus moet hem zondagavond terugkijken.
Ik kan live doorgaans ook in alle rust kijken. Voor- en nabeschouwing skip ik juist in z'n geheel en de interessante items kijk in de dagen erna wel op YouTubeDonJunior schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 08:36:
[...]
Ik neem eigenlijk elke race op.. zodat ik deze 's avonds in alle rust terug kan kijken. Dan kan ik ook de voor- en nabeschouwing zonder reclame zien (plus het stukje met Jack-On-Track skippen)
Aan de ene kant wel want het was bizar... Stroll zelfs leider in de wedstrijd geweest en eventjes zicht op een podiumplaats.Jolke schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 08:44:
Na de ervaringen van afgelopen zondag, hoop ik weer op regen.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Het is een circuit dat historisch gezien voor Mercedes en Ferrari goed ligt... durf daar niets over te zeggen. Maar het wordt wel eens tijd dat Max een pole pakt, hij zit er steeds dichter bij.Spotmatic schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 08:57:
LEC zal vast ontketend zijn en pole pakken.![]()
...en het dan in de race door al zijn onervarenheid weer verkloten.
Ja, bij regen is de strategie - of bij sommige teams het gebrek aan strategie - het leuke.MicGlou schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 08:48:
[...]
Aan de ene kant wel want het was bizar... Stroll zelfs leider in de wedstrijd geweest en eventjes zicht op een podiumplaats.
Maar uiteindelijk zie ik toch liever echt wheel to wheel racen dan dat een race wordt bepaald door vele crashes/safety cars/pitstops.
En anders zorgt Ferrari er wel voor dat het helemaal misgaat.Spotmatic schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 08:57:
als je heel diep over iets nadenkt dan kom je altijd uit op iets wat niet klopt. Doe maar is klopt altijd
Geen dragstrip, wel veel gras meen ik me te herinneren? Dus dat geeft ook wel wat mogelijkheden voor "blij dat ik glij" taferelen.Martinspire schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 09:11:
Het gaat mij niet alleen om regen, is er ook een dragstrip naast de baan?
Ben meer benieuwd of alles netjes en goed vast zat in de krattenMikeyMan schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 08:38:
En al spanning op voorhand; heeft Renault die truck snel genoeg uit de goot gevist?
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
[ Voor 22% gewijzigd door Ome Ernst op 30-07-2019 09:23 ]
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Weet niet of het direct naast de baan is... maar een dragstrip hebben ze daar welMartinspire schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 09:11:
Het gaat mij niet alleen om regen, is er ook een dragstrip naast de baan?
[ Voor 20% gewijzigd door MicGlou op 30-07-2019 09:25 ]
Hail to the king baby!
Ook benieuwd naar! Zou een grote update komen tochRazr schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 09:15:
Is er al iets bekend (of geruchten) m.b.t. de Spec-4 van de Honda motor eigenlijk?
Mijn boefje is liev!
Wakker schudden? Die ligt ergens onder de zon weg te fikkenGaargod schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 09:18:
Normaal lurk ik hier alleen maar mee in de F1 topics, maar heeft iemand @pinda powerrr al wakker geschud?
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Wat ik op meerdere sites lees, wordt verwacht dat de spec 4 na de zomerstop pas komt.Razr schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 09:15:
Is er al iets bekend (of geruchten) m.b.t. de Spec-4 van de Honda motor eigenlijk?
[ Voor 46% gewijzigd door dannx1986 op 30-07-2019 09:46 ]
Doen ze ook wel. Het is vooral een probleem tijdens de kwalificatie. In de race heeft hij er volgens mij minder last van.Bosmonster schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 09:43:
Van mij mogen ze zich eerst even focussen op de turbo lag en driveability.
"When you grow up your heart dies"
Zouden ze daarom zo vaak stuk gaanBastie-88 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 09:14:
[...]
Ben meer benieuwd of alles netjes en goed vast zat in de kratten![]()
Voor het zelfde geld zijn er onderdelen naar de filestijnen door de impact
Mijn boefje is liev!
[ Voor 10% gewijzigd door Jasphur op 30-07-2019 09:52 ]
volgens mij heb ik gisteren op Renault twitter gelezen dat hij ok was en bij bewustzijn. maar voor check naar ziekenhuis ging. maar kan ook zijn dat ik het op een andere site lasJasphur schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 09:52:
Hoe is het eigenlijk met de Renault vrachtwagenchauffeur?
RS reageerde gisteren via Twitter :Jasphur schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 09:52:
We confirm that a Team truck was in an accident on the M1 in Hungary, near Gyor. The driver, who was driving within the respected regulations, is conscious and has not suffered serious injury. He’s been transported to hospital for further checks. No other vehicles were involved.
[ Voor 154% gewijzigd door StealthyPeanut op 30-07-2019 09:57 ]
Hij mag vanaf volgende week bij Haas gaan rijden.Jasphur schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 09:52:
Beetje off-topc; lijkt er op dat hij een op de vooras een klapband heeft gehad, is door de midden afscheiding van de snelweg gegaan en zo aan de andere kant van de weg het talud af geschoten.Jasphur schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 09:52:
Cogitationis poenam nemo patitur
Bij RB komt hij toch pas op Monza, misschien bij Pierre op Spa.dannx1986 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 09:42:
[...]
Wat ik op meerdere sites lees, wordt verwacht dat de spec 4 na de zomerstop pas komt.
Maar Honda doet er een beetje vaag over
https://www.gpfans.com/nl/artikelen/42236/amus-honda-motor-na-de-zomer-op-zelfde-niveau-als-mercedes/
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Jasphur schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 09:52:
We confirm that a Team truck was in an accident on the M1 in Hungary, near Gyor. The driver, who was driving within the respected regulations, is conscious and has not suffered serious injury. He’s been transported to hospital for further checks. No other vehicles were involved.
— BWT Alpine F1 Team (@AlpineF1Team) 29 juli 2019
I saw it omw to Budapest for F1
— . (@045_Rick) 29 juli 2019
Glad to hear he is ok pic.twitter.com/EDVuOXwquD
Danny Ricciardo - DNF
— Kieran L (@kieran_shaker) 29 juli 2019
Nico Hulkenberg - DNF
Renault Truck Driver - DNF
Rough weekend.
Teams moeten voor de race tenminste 1 setje van ieder van de verplichte compounds beschikbaar houden.
Klopt dit nog? Ik hoor of lees hier nooit meer iets over, het is ook niet terug te zien op de visuals wat dan voor dit weekend de verplichte compounds zijn. Aan de andere kant kan ik in (samenvattingen van) de regel wijzigingen ook niet vinden dat dit aangepast is.Waarvan tenminste 1 compound eén van de verplichte compounds moet zijn.
Als ik het de afgelopen race goed begreep, is dat dit jaar niet meer zo maar telde die rondes allemaal als "formation lap" (al kwam Olav/Jack daar later tijdens de race half op terug, alsof hij het eigenlijk ook niet echt wist).
- Als een safetycar noodzakelijk is om een race te kunnen starten, zal een normale staande start plaatsvinden zodra de baan veilig genoeg geacht wordt. De wagens zullen dan normaal vanaf de grid starten.
- Rondes achter de safety car tellen wel mee voor totale race afstand.
"When you grow up your heart dies"
Wist niet eens dat dat wasB-Real schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 08:41:
[...]
Daar ben ik zondag ook te vinden. Hopelijk een gezellig drukke dag na de VLN van zaterdag
... Ik hoop het laatsteHolkers schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 10:25:
Heb zo’n voorgevoel dat dit wel eens een DNF kan zijn voor Max. Hij zit nu al op een lange reeks en de betrouwbaarheid werd aan het begin van het jaar nog ‘meh’ gevonden. Ik hoop het niet maar ergens zegt iets me dat het blokje wel eens poef kan doen dit weekend (onderbuik gevoel, of ik moet nodig poepen)
De verplichte compounds zijn vrijwel altijd medium en hard, en de kwali-compound soft. Er komt zo nu en dan een soort excel-ding langs (geen mooie infographic dus) van Pirelli met daarop welke banden voor het weekend zijn meegenomen, de spanningen van alle compounds, camber-afstelling en dat soort dingen, daar staat ook op welke verplicht zijn. Deze sheet (even achter een linkje gezet omdat 'ie niet voor Hongarije isJory schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 10:18:
Klopt dit nog? Ik hoor of lees hier nooit meer iets over, het is ook niet terug te zien op de visuals wat dan voor dit weekend de verplichte compounds zijn. Aan de andere kant kan ik in (samenvattingen van) de regel wijzigingen ook niet vinden dat dit aangepast is.
Hij dacht denk ik dat ze niet meetelden omdat er nog "formation lap" stond, maar later kwam 'ie daar inderdaad op terug omdat de race normaal 67 rondes lang is en nu nog maar 64. Is toen ook een discussie over geweest in het topic hoe ze dat zouden doen met benzine want er wordt na de formation laps geen refuel meer gedaan. Als er nog 5 laps gedaan waren en dan de volle 67 raceronden kan je ervan uitgaan dat vrijwel niemand de finish haalt ondanks de langzamere snelheid in de regen.Als ik het de afgelopen race goed begreep, is dat dit jaar niet meer zo maar telde die rondes allemaal als "formation lap" (al kwam Olav/Jack daar later tijdens de race half op terug, alsof hij het eigenlijk ook niet echt wist).
[ Voor 4% gewijzigd door DataGhost op 30-07-2019 10:32 ]
Ah, helder. Ja, als het altijd dezelfde sets zijn dan is het natuurlijk niet nodig om dat iedere keer expliciet te vermelden.DataGhost schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 10:28:
[...]
De verplichte compounds zijn vrijwel altijd medium en hard, en de kwali-compound soft. Er komt zo nu en dan een soort excel-ding langs (geen mooie infographic dus) van Pirelli met daarop welke banden voor het weekend zijn meegenomen, de spanningen van alle compounds, camber-afstelling en dat soort dingen, daar staat ook op welke verplicht zijn.
[...]
Hij dacht denk ik dat ze niet meetelden omdat er nog "formation lap" stond, maar later kwam 'ie daar inderdaad op terug omdat de race normaal 67 rondes lang is en nu nog maar 64. Is toen ook een discussie over geweest in het topic hoe ze dat zouden doen met benzine want er wordt na de formation laps geen refuel meer gedaan. Als er nog 5 laps gedaan waren en dan de volle 67 raceronden kan je ervan uitgaan dat vrijwel niemand de finish haalt ondanks de langzamere snelheid in de regen.
RB/VER inderdaad wel. Honda natuurlijk niet, die zijn pas 11 races onderwegB-Real schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 10:28:
Verstappen/Red Bull/Honda zijn gewoon erg goed bezig. 20 races op rij in de top 5 gefinisht!
Lijkt mij stug aangezien de in die race nooit op het volle vermogen hebben kunnen rijden... volgens mij werd er bedoelt dat er tijdens de kwalificatie klachten waren over 'lag'... waarover je Max trouwens wel vaker hoort, blijkbaar reageert de motor soms net even niet alert genoeg. Of misschien dat men heeft bedoelt dat ze graag tijdens de quali de regen hadden gehad aangezien Max ontzettend snel was vergeleken met Mercedes.Erapaz schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 10:36:
Toen Max over de finish kwam zondag zei zijn engineer iets in de trant van: “this is the performance we expected yesterday”. Bedoelden de hiermee dat ze verwachten dat de RBR nu snel genoeg is voor pole?
[ Voor 10% gewijzigd door MicGlou op 30-07-2019 10:45 ]
Dat is juist het mooie van de F1 en vooral in de regen, dat elke fout bepalend kan zijn. Alle punten die jij als negatief of minder positief beschouwd zijn juist onderdeel van de racerij.MicGlou schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 08:38:
[...]
Eens... en naast de fenomenale inhaalrace van Vettel was er als je alle glijpartijen en crashes niet meerekend eigenlijk niet veel spannends op de baan wat betreft inhaalacties etc, het waren de crashes en pitstops die bepalend waren.
Maar voorgaande races waren wel veel meer zoals het hoort in de racerij, alhoewel daar ook nog wel wat over te zeggen valt zoals een Mercedes die niet harder kon vanwege slechte koeling en Honda/RB de motor volledig hadden opgeschroefd.
Maar vermakelijk was het allemaal wel
Het is onderdeel van de racerij, maar de chaos van afgelopen weekend was voor het halve veld amper racen te noemen... ik noem het ook niet negatief of positief, het was erg vermakelijk om te zien... maar dit niet te vaak ajb. Ik zie toch liever een race waar het nek aan nek is dan dat vrijwel de volledige race werd bepaald door de safety car.Eli3l schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 10:46:
[...]
Dat is juist het mooie van de F1 en vooral in de regen, dat elke fout bepalend kan zijn. Alle punten die jij als negatief of minder positief beschouwd zijn juist onderdeel van de racerij.
[ Voor 4% gewijzigd door MicGlou op 30-07-2019 10:51 ]
Welkom! Leuk dat je mee doetMakoekoetroeloe schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 10:39:
Goedendag! Ik kijk eigenlijk als sinds de start van het huidige seizoen mee op dit forum en heb toch maar besloten een account hiervoor aan te maken.. (beetje verlegen)
Omdat ik F1 pas volg sinds Verstappen in de Redbull plaats nam moest ik nog veel leren en jullie hebben mij daarmee goed geholpen
Ik ben erg benieuwd naar deze race en dan vooral de kwalificatie zal belangrijk worden mede omdat Max Verstappen hier nog nooit hoog is geëindigd en inhalen in Hongarije erg lastig wordt!
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Welkom. Veel plezier hier.Makoekoetroeloe schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 10:39:
Goedendag! Ik kijk eigenlijk als sinds de start van het huidige seizoen mee op dit forum en heb toch maar besloten een account hiervoor aan te maken.. (beetje verlegen)
Omdat ik F1 pas volg sinds Verstappen in de Redbull plaats nam moest ik nog veel leren en jullie hebben mij daarmee goed geholpen
Ik ben erg benieuwd naar deze race en dan vooral de kwalificatie zal belangrijk worden mede omdat Max Verstappen hier nog nooit hoog is geëindigd en inhalen in Hongarije erg lastig wordt!
Dan nog heeft Honda er al meer aan bijgedragenStealthyPeanut schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 10:39:
[...]
RB/VER inderdaad wel. Honda natuurlijk niet, die zijn pas 11 races onderweg.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ik kijk hem meestal ook later. En lees daarna het race topic doorlezen om alles nog een keer te beleven en te kijken naar de voorspellingen van Tweakers tijdens de race (zit af en toe wel wat leuks tussenDonJunior schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 08:36:
[...]
Ik neem eigenlijk elke race op.. zodat ik deze 's avonds in alle rust terug kan kijken. Dan kan ik ook de voor- en nabeschouwing zonder reclame zien (plus het stukje met Jack-On-Track skippen)
20 races. Waarvan 9 met RenaultB-Real schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 10:28:
Verstappen/Red Bull/Honda zijn gewoon erg goed bezig. 20 races op rij in de top 5 gefinisht!
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Publiek meld ook dat ie een lange tijd met zn vizor open heeft gereden en daarmee een beoordeling heeft gemaakt.TSN Reporter: Your strategy was perfect on the last stop?
Otmar: No, We had some bad decisions during the first 2 stops, Leaving lance on wets and he lost time and places.
But the decision to go for slicks was from Lance side. He informed in the radio saying about track drying up and Engineer asked him that will he be able to take that risk, And Stroll was happy to take the slicks and it worked out brilliantly. We wanted to pit stroll after Saftey car end as to check the track conditions first. But a brave call from stroll earned him points.
Here is the F1 TV Radio: https://streamable.com/t3o6t
Stroll Engineer
Radio conversation between stroll and his engineer:
Stroll: It's getting quite dry right now.
Engineer: So, We would have virtually free pitstop if we went for dries (soft) now, and if you think you can fit dries now and survive, we would probably do that.
Engineer: Whats you thought? Whats you thought?
Stroll: Yeah, We can fit dries (soft) now.
Engineer: Box this lap, Box this lap.
Stroll Post-race Interview: I was driving half my visor open to see the spots that track is dry or not. Interview of it: https://streamable.com/vciyk
Here is the reason why was stroll behind Williams after the first pit stop:
They screwed up several times in the race. Left him out on full wets when most came in for Inters early on. That put him way back when he had to pit for Inters a few laps later.
Then they tried putting him on Mediums to hopefully go most of or the rest of the race, but it was way too wet and spun, and then had to pit again to get Inters. This put him right at the back.
Ironically, it was those screw-ups putting him at the back that led them to have nothing to lose by switching to slicks under that Safety Car late in the race. All the SC situations allowed him to unlap himself and close up the gap, otherwise, the poor strategy choices would have left him out of the points.
Ik snap waar het vandaan komt, maar kegel maar iemand anders erafSinergyX schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 10:59:
Nu Gasly nog Verstappen van de baan kegelen, hebben we de bingo compleet
[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 30-07-2019 11:02 ]
Het blijven Renault onderdelen die hebben geen crash nodig om stuk te gaanBastie-88 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 09:14:
[...]
Ben meer benieuwd of alles netjes en goed vast zat in de kratten![]()
Voor het zelfde geld zijn er onderdelen naar de filestijnen door de impact
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Yep, ben er ook bang voor. Leuk baantje, maar wordt denk ik treintje-rijden helaas... Er is slechts één punt waar je fatsoenlijk kan inhalen en dat is van bocht 1 naar 2. Of je moet een enorm goede run op start/finish hebben.basvn schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 11:25:
Zo, en we gaan hier weer verder
Ben toch wel een beetje bang dat deze race gaat ´tegenvallen´
kan ook bijna niet anders na 3 van zulke races
Max: "Hold my beer".Aardappelbakker schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 11:45:
[...]
Yep, ben er ook bang voor. Leuk baantje, maar wordt denk ik treintje-rijden helaas... Er is slechts één punt waar je fatsoenlijk kan inhalen en dat is van bocht 1 naar 2. Of je moet een enorm goede run op start/finish hebben.
Denk dat het dan gelijk over is voor Gasly. Niet aan Marko's lievelingskindje komen!SinergyX schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 10:59:
Nu Gasly nog Verstappen van de baan kegelen, hebben we de bingo compleet
Op basis waarvan werd de betrouwbaarheid aan het begin van het jaar meh gevonden? Ik denk dat Honda een van de meest betrouwbare motoren van het hele veld heeft weten te bouwen. Zelfs MERC kon niet vol doorstampen in Oostenrijk en Ferrari heeft nu toch ook al de nodige problemen gehad. Het enige waar zo nu en dan wat issues boven water komen drijven voor Honda, is in de mappings. Maar dat is niet zo gek met een RBR wat echt op volle touren aan het updaten/verbeteren is.Holkers schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 10:25:
Heb zo’n voorgevoel dat dit wel eens een DNF kan zijn voor Max. Hij zit nu al op een lange reeks en de betrouwbaarheid werd aan het begin van het jaar nog ‘meh’ gevonden. Ik hoop het niet maar ergens zegt iets me dat het blokje wel eens poef kan doen dit weekend (onderbuik gevoel, of ik moet nodig poepen)
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Nee, wel Kvyat voortijdig geboxt in, ik geloof, China i.v.m. de motor.d0s schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 13:21:
Eigenlijk toch ook gewoon waanzinnig hoe betrouwbaar de Honda is. Dat had denk ik echt niemand verwacht. Nog een enkele DNF door de motor toch?
En Albon had mogelijk in Silverstone problemen met de Energy Store? Mocht geen pitstop meer maken i.v.m. elektrocutie gevaar.Batiatus schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 13:25:
[...]
Nee, wel Kvyat voortijdig geboxt in, ik geloof, China i.v.m. de motor.
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Problemen eerste 7 ronden en DNF is nog steeds slechterNickrsd schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 13:28:
Max kan het alleen maar beter doen dan vorig jaar 😀
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Klopt inderdaadRobertMe schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 13:27:
[...]
En Albon had mogelijk in Silverstone problemen met de Energy Store? Mocht geen pitstop meer maken i.v.m. elektrocutie gevaar.
Volgens Olav Mol (podcast van gisteren) verwacht hij dat Max de pole gaat pakken. Hij vertelde dat ze het ook al verwacht hadden in Duitsland.Spotmatic schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 08:57:
Ik zou het doen!
Ik vond de reactie van Max zijn engineer al apart. Die zei namelijk "This is the performance we expected yesterday" of in ieder geval iets in die trant. Maar dit verklaart die uitspraak wel.rammes schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 13:43:
[...]
Volgens Olav Mol (podcast van gisteren) verwacht hij dat Max de pole gaat pakken. Hij vertelde dat ze het ook al verwacht hadden in Duitsland.
klopt, dat kwam omdat Max in zijn kwalificatieronde 2x een foutje maakte,demo31051987 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 13:46:
[...]
Ik vond de reactie van Max zijn engineer al apart. Die zei namelijk "This is the performance we expected yesterday" of in ieder geval iets in die trant. Maar dit verklaart die uitspraak wel.
Ik zou het doen!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq