[F1] Seizoen 2019 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 96 ... 156 Laatste
Acties:
  • 1.146.068 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:54
Voor iemand zonder kennis van deze dingen, bedoelen ze met afgebroken dat er bij het rempedaal ook bovenaan een veer/piston had moeten zitten zoals nog wel te zien is bij het gaspedaal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-10 09:06
Pompi schreef op zondag 21 juli 2019 @ 16:10:
[...]

Voor iemand zonder kennis van deze dingen, bedoelen ze met afgebroken dat er bij het rempedaal ook bovenaan een veer/piston had moeten zitten zoals nog wel te zien is bij het gaspedaal?
Yep klopt inderdaad, wel iets anders dan bij het gaspedaal, Verstappen (hoorde ik net) rijdt met deze Heusinkveld pedalen.

Lando op instagram: https://www.instagram.com/p/B0LpaA_FbpT/

@Martinspire Dat gezicht van Norris als hij er langzaam maar zeker achter komt dat het geen grap van Max is haha.

[ Voor 14% gewijzigd door yorkick op 21-07-2019 16:47 ]

kimi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-10 09:56

Martinspire

Awesomeness

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:03
Ik denk dat het ook heel erg goed voor de F1 is dat 2 coureurs zich op hoog niveau kunnen (en laten) meten met simracing. Ik geloof dat LEC en GAS ook aan iRacing waren begonnen, maar geen idee of die daar ook een beetje kunnen meekomen.
We droomden waarschijnlijk allemaal als klein jongetje ooit in een F1 auto te zitten, maar dit kun je gewoon thuis, redelijk betaalbaar, doen.

Wat mij betreft zou Liberty hier tijdens een F1 weekend ook net wat meer aandacht aan mogen besteden.
Ik weet dat er een F1 esports serie is, maar die zouden ze meer bij de echte events mogen betrekken.
Als ze de jongere generatie aan willen spreken lijkt dat me een uitstekend platform.
(zeker als ze er af en toe een F1 coureur als gast meerijdt)

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-10 09:06
sanderb schreef op zondag 21 juli 2019 @ 17:19:
[...]

Ik denk dat het ook heel erg goed voor de F1 is dat 2 coureurs zich op hoog niveau kunnen (en laten) meten met simracing. Ik geloof dat LEC en GAS ook aan iRacing waren begonnen, maar geen idee of die daar ook een beetje kunnen meekomen.
We droomden waarschijnlijk allemaal als klein jongetje ooit in een F1 auto te zitten, maar dit kun je gewoon thuis, redelijk betaalbaar, doen.

Wat mij betreft zou Liberty hier tijdens een F1 weekend ook net wat meer aandacht aan mogen besteden.
Ik weet dat er een F1 esports serie is, maar die zouden ze meer bij de echte events mogen betrekken.
Als ze de jongere generatie aan willen spreken lijkt dat me een uitstekend platform.
(zeker als ze er af en toe een F1 coureur als gast meerijdt)
Ja zeker, goed dat je dit ook even aanhaalt, want anders is het misschien een beetje offtopic allemaal.
F1 esports kan ik niet heel serieus nemen eerlijk gezegd, dat is totaal geen simracing. Je kan dan wel perfect sim-hardware hebben, maar als je het vervolgens bespeelt met matige software, schiet het niet echt op.

Norris gaf vanochtend ook al een interview op het youtube kanaal van iRacing. Hierin gaf hij aan dat hij en Verstappen ook echt hoopten dat ze deze race zouden winnen, om meer aandacht te krijgen voor dit soort wedstrijden (iRacing, rFactor etc.), en hiermee zoals jij ook al aangeeft, willen aantonen dat de overstap tussen sim/realworld racing gewoon te doen is.
Daarnaast gaf hij ook aan dat ze dit zonder de samenwerking met PRT nooit hadden kunnen doen. Verstappen en Norris hebben veel te weinig tijd om dit soort races voor te bereiden, want daar gaat bij simracing echt heel veel tijd in zitten, plus dat ze ook echt wel wat coaching hebben gekregen hierin. Zodra ze eenmaal in een goed afgestelde auto zitten zijn ze beide wel bizar snel en constant.

*Eerder ook wel eens Norris F1 2019 zien streamen, daar was hij echt niet positief over vandaag.

kimi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
yorkick schreef op zondag 21 juli 2019 @ 17:40:
[...]

Ja zeker, goed dat je dit ook even aanhaalt, want anders is het misschien een beetje offtopic allemaal.
F1 esports kan ik niet heel serieus nemen eerlijk gezegd, dat is totaal geen simracing. Je kan dan wel perfect sim-hardware hebben, maar als je het vervolgens bespeelt met matige software, schiet het niet echt op.
Dat hele iRacing kan mij persoonlijk totaal niet boeien, maar de interactie tussen Lando en Max was erg leuk, dus heb het zowaar toch een stuk gekeken :)
Grazzi Regatti (ofzoiets), Get In There Lewis! _/-\o_

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Herinnert u zich deze nog.......?

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:57

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

yorkick schreef op zondag 21 juli 2019 @ 17:40:

Norris gaf vanochtend ook al een interview op het youtube kanaal van iRacing. Hierin gaf hij aan dat hij en Verstappen ook echt hoopten dat ze deze race zouden winnen, om meer aandacht te krijgen voor dit soort wedstrijden (iRacing, rFactor etc.), en hiermee zoals jij ook al aangeeft, willen aantonen dat de overstap tussen sim/realworld racing gewoon te doen is.
Geen idee welke aandacht hij zocht, maar zijn stream was toch behoorlijk saai op een paar grappen na, de race zelf was bijna een Merc optocht met max en lando meer naast de baan dan op de baan (volgens mij de 1000 offtracks aangetikt?). De iracing stream zelf was continue commentaar, veel info, daar zou ik eerder aandacht voor verwachten dan iemand die 99% van de tijd in z'n stoel beetje commentaar op subscribers te geven en een dashcam te zien.

(en er waren totaal tegen de 700 deelnemers, wat hun lieten zien was maar 1 van de volgens mij 10 servers)

Het was al veel eerder met GT dat ze via die kanalen racers kunnen vinden, maar het gros wat op top niveau rijd op zulke games, zijn al aardige racers (semi of full pro), of hebben simpel de fysieke 'bouw' niet om ooit in een auto te kunnen racen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Wel bijzonder dat HAM (?), weer op de baan werd gegooid.

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-09 13:53
Leuk om terug te zien, maar dan zie je toch dat het heel slecht af had kunnen lopen zeg... als Liuzzi uit de bocht vliegt (6:39) knalt ie eerst bijna op de safety car (die snel en adequaat reageert) en daarna bijna onder de shovel komt. Had zomaar een Bianchi-like accident kunnen zijn.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Raceweek!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:38
Viccers schreef op zondag 21 juli 2019 @ 23:12:
[...]

Leuk om terug te zien, maar dan zie je toch dat het heel slecht af had kunnen lopen zeg... als Liuzzi uit de bocht vliegt (6:39) knalt ie eerst bijna op de safety car (die snel en adequaat reageert) en daarna bijna onder de shovel komt. Had zomaar een Bianchi-like accident kunnen zijn.
Vreemd dat er naar aanleiding hiervan toen al geen maatregelen zijn genomen inderdaad.

OT: Leuk dat ze Walker tot op hoge leeftijd aan hebben gehouden, maar hij mist werkelijk de helft van wat er op de baan gebeurt.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:47

basvn

Breezand - NHN

RRRAAACEWEEEEK :)F *O*

De enige race die ik waarschijnlijk niet/slecht kan zien :/

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:00
RACEWEEK!!!! oOo oOo oOo oOo oOo

Ben benieuwd of RBR weer dichtbij Ferrari kan zitten en hoeveel het nog scheelt met Mercedes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

sjaool

Every life should have 9 cats

SinergyX schreef op zondag 21 juli 2019 @ 21:50:
[...]

Geen idee welke aandacht hij zocht, maar zijn stream was toch behoorlijk saai op een paar grappen na, de race zelf was bijna een Merc optocht met max en lando meer naast de baan dan op de baan (volgens mij de 1000 offtracks aangetikt?). De iracing stream zelf was continue commentaar, veel info, daar zou ik eerder aandacht voor verwachten dan iemand die 99% van de tijd in z'n stoel beetje commentaar op subscribers te geven en een dashcam te zien.

(en er waren totaal tegen de 700 deelnemers, wat hun lieten zien was maar 1 van de volgens mij 10 servers)

Het was al veel eerder met GT dat ze via die kanalen racers kunnen vinden, maar het gros wat op top niveau rijd op zulke games, zijn al aardige racers (semi of full pro), of hebben simpel de fysieke 'bouw' niet om ooit in een auto te kunnen racen.
Dat ze heel veel offtrack gingen hadden ze het zelf ook over en vonden ze behoorlijk hilarisch. Lando zij zelfs dat er wel een gast zou komen die een song offtrack over ze zou schrijven. Die hele ongeing kon ik in ieder geval wel flink om lachen. Echt nog een stel jonge jongens onder elkaar die lekker aan het gamen zijn. :)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 16:14
basvn schreef op maandag 22 juli 2019 @ 06:54:
RRRAAACEWEEEEK :)F *O*

De enige race die ik waarschijnlijk niet/slecht kan zien :/
Hou je dan je ogen half dicht?

Benieuwd hoeveel invloed de aankomende warmte heeft op de race. Wel weer zin in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ok. Deze zijn te mooi om niet te delen.

Gerucht voor vervanger Vettel?...

Kimi
https://www.circusf1.com/...di-lasciare-maranello.php
Wat zou dan het plan B voor Ferrari zijn, mocht deze hypothese werkelijkheid worden? Plan B heeft een naam en een achternaam: het heet Kimi Raikkonen.

In de Scuderia Ferrari moet je om redenen van sponsors een Wereldkampioen hebben. Op het plein hebben we, naast de huidige Ferrari-coureur en de Fin die het heel goed doet in Alfa Romeo, alleen Lewis Hamilton.

Dat gezegd hebbende, in Maranello was alles gericht op Charles Leclerc, het eventuele afscheid van Vettel kon Raikkonen terugbrengen naar Ferrari. Voor hem zou het de derde ervaring in Maranello zijn en de tweede terugkeer in Ferrari.
O. En de Ferrari heeft 40pk meer als de concurrentie. Maar kan het niet gebruiken in race trim.
https://www.auto-motor-un...ying-leistung-rennen/amp/
Een deel hiervan wordt verklaard door de lagere luchtweerstand van de Ferrari SF90 ten opzichte van zijn concurrenten. Maar dit voordeel zou eigenlijk op zondag beschikbaar moeten zijn. De ingenieurs van Mercedes zijn erachter gekomen met GPS-metingen: "Ferrai kan op geselecteerde ronden in de training maximaal 30 kilowatt extra mobiliseren. Dat is 40 pk.

Op zondag verdween de wonderbaarlijke powerboost. "We hebben Ferrari nooit eerder gekwalificeerd voor de kwalificatie van zondag. Zelfs niet om de positie over de lengte van een enkele lijn in te halen of te verdedigen. Laat staan een complete ronde. Ten opzichte van ons verliezen ze veel meer vermogen op de racedag ", zijn de ingenieurs van de competitie verrast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:36

Spotmatic

Ken sent me

Räikkonen gaat echt niet terug naar het kruitvat dat Ferrari is. Dus vergeet het maar...

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dannx1986
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-08 11:53
Had die Twitch account van Lando Norris nog niet eerder bekeken.
Volgens mij moeten ze Gasly inruilen tegen Norris bij RB :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:22
Es ist RACEWEEK *O*

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SWIpXbx.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:04
Illegal_Alien schreef op zondag 21 juli 2019 @ 21:50:
Wel bijzonder dat HAM (?), weer op de baan werd gegooid.
Wellicht doordat hij zijn motor kon laten draaien (optijd de koppeling in) wat de andere niet konden had hij deze mogelijkheid. Die auto's konden nog niet uit zichzelf starten, wat ze nu wel eventueel kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:22

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Spotmatic schreef op maandag 22 juli 2019 @ 10:18:
Räikkonen gaat echt niet terug naar het kruitvat dat Ferrari is. Dus vergeet het maar...
Dusdat. Die wil lekker racen en op termijn onafhankelijk worden van Ferrari, evt. als (mede)eigenaar.

Zie nog eerder Bottas overstappen, Ricciardo, of Alonso.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

stijn1309 schreef op maandag 22 juli 2019 @ 11:04:
[...]

Wellicht doordat hij zijn motor kon laten draaien (optijd de koppeling in) wat de andere niet konden had hij deze mogelijkheid. Die auto's konden nog niet uit zichzelf starten, wat ze nu wel eventueel kunnen.
Gaat erom dat je alleen mag deelnemen aan de race op eigen kracht. Terug de baan opgezet worden is volgens mij al heel lang niet meer toegestaan in de f1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:23

scorpie

Supra Addict

Vorig jaar was de race in Duitsland echt het punt waarop Vettel de kans op het WDC had opgegeven na z'n crash. Ik vraag me af waar dat dit jaar gebeurde? Qua WDC kan Lewis hem al over een paar races 'veiligstellen' (in elk geval voor de non-Mercedes concurrentie).

Over hierboven dat Ferrari geen non-WDC's in het team heeft: Was het vroeger ook niet de filosofie om geen 'rookies' in het team te hebben a la LEC? Daar zijn ze nu ook op teruggekomen, of was dit een eenmalig iets om Marchionne z'n laatste wens in vervulling te laten gaan?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

:D Wat is dat voor klepje die openklapt bij de Red Bull op het moment dat ie de pits in gaat? Op 2:53. Ziet er erg grappig uit :P

Op 6:36 geeft de SC opeens een straal gas, en 2 seconden later zie je Liuzzi langsvaren :+

[ Voor 10% gewijzigd door naitsoezn op 22-07-2019 11:36 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:04
naitsoezn schreef op maandag 22 juli 2019 @ 11:30:
[...]

:D Wat is dat voor klepje die openklapt bij de Red Bull op het moment dat ie de pits in gaat? Op 2:53. Ziet er erg grappig uit :P
Dat is voor het tanken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Siebeh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-10 11:46
Kleine voorspelling dan maar voor de grote prijs van Duitsland 2019:

1. Verstappen
2. Leclerc
3. Gasly
4. Ham
5. Vettel
6. Bottas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 22:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Siebeh schreef op maandag 22 juli 2019 @ 11:39:

1. Verstappen
2. Leclerc
3. Gasly
4. Ham
5. Vettel
6. Bottas
Zou ik voor zijn, maar ik gok toch gewoon weer Mercedes op 1 en 2...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:15

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Doe het dan goed: RENNWOCHE.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 18:59

Edd

Dat er nog niemand over het weer is begonnen voor aankomen weekend ;)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EAETRaHXoAEr45p?format=jpg

Van: https://twitter.com/AlbertFabrega/status/1153224190109114368

Daarnaast heeft Ricciardo ook iemand die nog wat geld van hem wil.
Ricciardo hit with £10 million claim from ex-advisor

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Laatst online: 03-10 23:20

Soggney

Zeekomkommer

een natte quali? dat is interessant

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:14
Lijkt me sterk dat ze dat nu al fatsoenlijk kunnen voorspellen..

*sowieso

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-10 15:01

beany

Meeheheheheh

Aan de temperaturen te zien mag ik blij zijn dat ik daar overdekt zit!!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Niet online
scorpie schreef op maandag 22 juli 2019 @ 11:15:
Over hierboven dat Ferrari geen non-WDC's in het team heeft: Was het vroeger ook niet de filosofie om geen 'rookies' in het team te hebben a la LEC? Daar zijn ze nu ook op teruggekomen, of was dit een eenmalig iets om Marchionne z'n laatste wens in vervulling te laten gaan?
Nee hoor. Gilles Villeneuve werd door Enzo Ferrari persoonlijk ingelijfd. Gilles had veel minder F1 ervaring dan Leclerc. Maar twee rookies/non WDC's zie ik idd niet snel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-10 15:31

TrekDr0p

QR niet scannen

laat @Grimmie187 deze foto maar niet zien :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

En wat doet Honda nou nu met die dyno's? Nou. :P
https://en.hondaracingf1....WhatHappensOnTheDyno.html

Er staat er dus eentje in Milton Keynes die voornamelijk voorbereidend en setup werk doet voor de races. Een identieke setup staat in Sakura. Daarnaast staan er nog een aantal in Sakura voor ontwikkeling.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppbruins
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 03-10 15:40

1. Verstappen
2. Leclerc
3. Gasly
4. Ham
5. Vettel
6. Bottas
Jij verwacht koelingsproblemen bij Mercedes? Anders zie ik Ham niet zo laag eindigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:50
DaniëlWW2 schreef op maandag 22 juli 2019 @ 12:17:

Er staat er dus eentje in Milton Keynes die voornamelijk voorbereidend en setup werk doet voor de races. Een identieke setup staat in Sakura. Daarnaast staan er nog een aantal in Sakurw voor ontwikkeling.
Dan ben ik benieuwd wat voor setups er op Sakurb tot en met Sakurv staan. :+

Edit: en dan stilzwijgend de post aanpassen zonder edit history :o Mod-superpowers I guess... :)

[ Voor 8% gewijzigd door alesandro_46 op 22-07-2019 12:52 ]

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:22
zonoskar schreef op maandag 22 juli 2019 @ 11:42:
[...]

Doe het dan goed: RENNWOCHE.
Raceweek is uniek. :*

Volgende week 'Ez az Raceweek'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Siebeh
ppbruins schreef op maandag 22 juli 2019 @ 12:21:
[...]

Jij verwacht koelingsproblemen bij Mercedes? Anders zie ik Ham niet zo laag eindigen.
YEP...voorspelling is puur daar op gebaseerd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temujin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-09 19:50

Temujin

Zegt ook wel eens iets

Huidige voorspellingen laten zien dat we kans maken op een natte kwalificatie. Zou leuk zijn voor de verandering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
beany schreef op maandag 22 juli 2019 @ 11:47:
Aan de temperaturen te zien mag ik blij zijn dat ik daar overdekt zit!!
Paar jaar terug ook naar Hockenheim geweest.
Expres de Mercedes tribune uitgekozen zodat we, in geval van slecht weer, droog zaten.
Geen regen gehad dat weekend, maar wel het hele weekend 35 graden of meer en dus alsnog blij dat we overdekt en in de schaduw zaten. 8)

Sowieso ook een prima plek overigens :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:07

Bloodclot

Jawier!

1. Verstappen
2. Leclerc
3. Gasly
4. Ham
5. Vettel
6. Bottas
Bottas op podium ipv gasly. Botta's op podium enige zekerheidje dit seizoen :)

1. Verstappen(2?)
2. Bottas(1?)
3. Vettel
4. Ham
5. Leclerc
6. Gasly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

DaniëlWW2 schreef op maandag 22 juli 2019 @ 12:17:

Er staat er dus eentje in Milton Keynes die voornamelijk voorbereidend en setup werk doet voor de races. Een identieke setup staat in Sakura. Daarnaast staan er nog een aantal in Sakura voor ontwikkeling.
WhatHappensOnTheDyno
StaysOnTheDyno :+

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppbruins
Bloodclot schreef op maandag 22 juli 2019 @ 12:46:
[...]

Bottas op podium ipv gasly. Botta's op podium enige zekerheidje dit seizoen :)

1. Verstappen(2?)
2. Bottas(1?)
3. Vettel
4. Ham
5. Leclerc
6. Gasly
Tenzij Gasly de setup van z'n auto zelf moet maken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

MERC gaat terug in de tijd

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EAE5TG-X4AI5h75?format=jpg&name=small

vraag me af of ze ook iets aan de livery gaan aanpassen

EDIT : lees hier van wel
GPtoday

[ Voor 22% gewijzigd door basvn op 22-07-2019 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

naitsoezn schreef op maandag 22 juli 2019 @ 11:30:
[...]

Tankklep. Als je goed kijkt bij de pitstop van de Ferrari zie je daar ook een klep, maar dan lichtgevend geel.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bard1982
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:42
Weet niet of het al gepost is. Maar in het kader van de 'Bestaat Rich Energy wel?' discussie: je kunt ze dus gewoon kopen via Amazon:

https://www.amazon.de/Ric...63797530&s=gateway&sr=8-5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoksbrood
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-10 09:41
Bard1982 schreef op maandag 22 juli 2019 @ 14:12:
Weet niet of het al gepost is. Maar in het kader van de 'Bestaat Rich Energy wel?' discussie: je kunt ze dus gewoon kopen via Amazon:

https://www.amazon.de/Ric...63797530&s=gateway&sr=8-5
Waren afgelopen weekend zelfs via iBOOD te koop ;)

https://www.ibood.com/con...-energy-drink-250-ml.html

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:37
Temujin schreef op maandag 22 juli 2019 @ 12:46:
Huidige voorspellingen laten zien dat we kans maken op een natte kwalificatie. Zou leuk zijn voor de verandering.
Bij een natte Kwali ga ik uit van HAM 1 en VER 2.
Het zijn beide enorm goede regenrijders.

*Denkt terug aan Brazilie 2016 :9~ *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing
  • Laatst online: 19:22

StarWing

Huh ?!?

knip: Hier is Vraag & Aanbod overig voor :)

[ Voor 83% gewijzigd door Outerspace op 22-07-2019 17:06 ]

Page intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 22:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

basvn schreef op maandag 22 juli 2019 @ 13:32:
MERC gaat terug in de tijd
[Twitter]
[Afbeelding]

vraag me af of ze ook iets aan de livery gaan aanpassen

EDIT : lees hier van wel
GPtoday
Dat lijkt me zelfs een foto van de neus te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 21:30
Sir_Lion schreef op maandag 22 juli 2019 @ 14:18:
[...]

Bij een natte Kwali ga ik uit van HAM 1 en VER 2.
Het zijn beide enorm goede regenrijders.

*Denkt terug aan Brazilie 2016 :9~ *
Monza 2017? Dat was pas een regen kwalificatie. Stroll die in de Williams de race vanaf P2 begint.

spoiler:
HAM, VER, RIC, STR was de kwalificatie volgorde. VER en RIC hadden volledig nieuwe motor en daardoor 20+ plaatsen straf. Officieel starte daardoor alleen HAM vanaf dezelfde plek als hij kwalificeerde. Maar doordat sommige bv een 5 plaatsen straf hadden en meerdere voor hen nog meer plaatsen straf bleven die op dezelfde plek staan. Sommige hadden volgens mij zelfs een 5 plaatsen straf en starte alsnog hoger als waar ze oorspronkelijk gekwalificeerd hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebeh
RobertMe schreef op maandag 22 juli 2019 @ 14:24:
[...]

Monza 2017? Dat was pas een regen kwalificatie. Stroll die in de Williams de race vanaf P2 begint.

spoiler:
HAM, VER, RIC, STR was de kwalificatie volgorde. VER en RIC hadden volledig nieuwe motor en daardoor 20+ plaatsen straf. Officieel starte daardoor alleen HAM vanaf dezelfde plek als hij kwalificeerde. Maar doordat sommige bv een 5 plaatsen straf hadden en meerdere voor hen nog meer plaatsen straf bleven die op dezelfde plek staan. Sommige hadden volgens mij zelfs een 5 plaatsen straf en starte alsnog hoger als waar ze oorspronkelijk gekwalificeerd hadden.
Wat was het tijdsverschil ook al weer tussen de HAM en VER?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SimRam
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-10 10:31
Siebeh schreef op maandag 22 juli 2019 @ 14:27:
[...]

Wat was het tijdsverschil ook al weer tussen de HAM en VER?
Ham had toen 1:35.554
Max had toen 1:36.702

Was niet echt close destijds maar toen waren er toch nog problemen met de RB in de regen geloof ik?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EAFEWXzXkAEnMYI?format=jpg&name=large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

[Instagram: ‪👀 #Motorsport125 ‬ • #GermanGP #MercedesAMGF1 #Mercedes #AMG #F1]
Livery van MERC is dus NIET zilver.
Ben erg benieuwd als we woensdag wat komen te zien!

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

^^ Bij snel voorbij scrollen dacht ik dat ik een WC pot zag :X :F

[ Voor 5% gewijzigd door Illegal_Alien op 22-07-2019 15:03 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/19qppRY8fm5OpGvDiFIfi7CL/full.jpg

mooie van MER
Weet niet of deze al voorbij was gekomen :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dannx1986
basvn schreef op maandag 22 juli 2019 @ 14:37:
Ben benieuwd! kijk eens naar het Tommy Hilfiger logo daar klopt de rode kleur niet van dus wellicht is de belichting van de foto gewoon expres wat geshopt om ons warm te houden. Verwacht eigenlijk zelf dat hij gewoon zilver op het toneel verschijnt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Illegal_Alien schreef op maandag 22 juli 2019 @ 15:03:
^^ Bij snel voorbij scrollen dacht ik dat ik een WC pot zag :X :F
Die neus van de Mercedes is sowieso lelijk... ik ziet er altijd een lepelaar in... :|

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Extigo
sjaool schreef op maandag 22 juli 2019 @ 15:17:
[...]

Die neus van de Mercedes is sowieso lelijk... ik ziet er altijd een lepelaar in... :|
Ik moet altijd denken aan een vogelbekdier _O- _O- _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dannx1986
demo31051987 schreef op maandag 22 juli 2019 @ 15:20:
[...]

Ik moet altijd denken aan een vogelbekdier _O- _O- _O-
Of een miereneter :)

Google Afbeeldingen > miereneterneus = F1 plaatjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

dannx1986 schreef op maandag 22 juli 2019 @ 15:12:
[...]

Ben benieuwd! kijk eens naar het Tommy Hilfiger logo daar klopt de rode kleur niet van dus wellicht is de belichting van de foto gewoon expres wat geshopt om ons warm te houden. Verwacht eigenlijk zelf dat hij gewoon zilver op het toneel verschijnt.
Denk dat het logo gedeeltelijk is aangepast dan..
Oude Mercedes Benz logo is zwart/wit.

Afbeeldingslocatie: https://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/73/590x/Red-Bull-Car-920884.jpg
RB15 camo is ook met aangepaste logo's bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

basvn schreef op maandag 22 juli 2019 @ 14:37:
Niet als het een zwart/wit foto is. Ik denk dat ie gewoon zilver is/blijft :)

De eerste "silberpfeile" was immers ook zilver, en ik zie niet zo snel in waarom de livery een andere kleur zou moeten hebben dan zilver. Wellicht dat ze nu de _hele_ auto zilver doen, dus ook de delen in het zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 21:30
SimRam schreef op maandag 22 juli 2019 @ 14:30:
[...]

Ham had toen 1:35.554
Max had toen 1:36.702

Was niet echt close destijds maar toen waren er toch nog problemen met de RB in de regen geloof ik?
Die problemen in de regen waardoor ze heel slecht leken was volgensmij vorig jaar Hongarije? Volgens mij had Ricciardo toen nog pech met een gele vlag Stroll die muur een kusje gaf waardoor die Q3 niet eens haalde. Verstappen toen denk ik 7e of zo.

Was dat niet ook die kwalificatie waar Alonso weer zo lekker bezig was op de boordradio? Aantal rondes gereden, team vroeg of die naar binnen wou en wachten of verse full wets. Hij antwoorde toen iets van "doe maar wat jullie willen. Dit heeft geen zin, zelfs in een speedboot zou ik niet sneller kunnen gaan".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 18:59

Edd

Chiron schreef op maandag 22 juli 2019 @ 15:31:
Ik zeg matzilver, a la RB en Fer..

-

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

RobertMe schreef op maandag 22 juli 2019 @ 15:31:
[...]
Was dat niet ook die kwalificatie waar Alonso weer zo lekker bezig was op de boordradio? Aantal rondes gereden, team vroeg of die naar binnen wou en wachten of verse full wets. Hij antwoorde toen iets van "doe maar wat jullie willen. Dit heeft geen zin, zelfs in een speedboot zou ik niet sneller kunnen gaan".
Een rocket ship ;)

[Instagram: How crazy were those conditions in qualifying? Here’s a bit of show and tell from Fernando Alonso 👀😮☔️🇭🇺 . #F1 #Formula1 #HungarianGP #Budapest #Rain #Alonso #FernandoAlonso #McLaren @fernandoalo_oficial @mclaren #Hungaroring]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Chiron schreef op maandag 22 juli 2019 @ 15:31:
[...]

De eerste "silberpfeile" was immers ook zilver, en ik zie niet zo snel in waarom de livery een andere kleur zou moeten hebben dan zilver. Wellicht dat ze nu de _hele_ auto zilver doen, dus ook de delen in het zwart.
De foto is behoorlijk overbelicht. Ik denk dus dat ze gewoon dezelfde livery houden en alleen het logo aangepast hebben. Het lijkt mij sterk dat een op zich behoudend merk qua marketing geen heel grote wijziging gaat uitvoeren voor maar een weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
sjaool schreef op maandag 22 juli 2019 @ 16:06:
[...]

De foto is behoorlijk overbelicht. Ik denk dus dat ze gewoon dezelfde livery houden en alleen het logo aangepast hebben. Het lijkt mij sterk dat een op zich behoudend merk qua marketing geen heel grote wijziging gaat uitvoeren voor maar een weekend.
Sowieso zijn de kleuren die je op televisie ziet anders dan de kleuren "in het echt", de FOM gebruikt een bepaalde saturatie. De kleuren van bijvoorbeeld de Red Bull en de McLaren zijn in het echt en op foto's veel steker dan wanneer je ze "op TV" ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

sjaool schreef op maandag 22 juli 2019 @ 16:06:
[...]

Nu je het zegt, de 'ster' is anders. Normaliter is het alleen de driepunt met een ring, zonder tekst:

https://www.telegraph.co....0yII6i4NrNdAg0ocHcbI.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
Chiron schreef op maandag 22 juli 2019 @ 16:15:
[...]

Nu je het zegt, de 'ster' is anders. Normaliter is het alleen de driepunt met een ring, zonder tekst:

https://www.telegraph.co....0yII6i4NrNdAg0ocHcbI.jpeg
De "nieuwe" ster is het Mercedes-Benz logo uit 1926, maar dan monochroom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Oftewel: de Mercedes zal onbewerkt-plaatstaal-mat-zilver zijn komend weekend. :P

Volvotips.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:32
TrekDr0p schreef op maandag 22 juli 2019 @ 15:06:
mooie van MER
Weet niet of deze al voorbij was gekomen :?
Zien jullie het rode Lauda sterretje ook ertussen zitten?

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

wowly schreef op maandag 22 juli 2019 @ 17:27:
[...]

Ik heb op de telefoon geen CSI zoombril helaas :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:03
Bart-Willem schreef op maandag 22 juli 2019 @ 16:52:
Oftewel: de Mercedes zal onbewerkt-plaatstaal-mat-zilver zijn komend weekend. :P
Dan zouden ze eigenlijk alle verf eraf moeten laten in de geest van de tijd...maar dan zou je nu kaal carbon hebben en dat is zwart ..

Van wiki:
Mercedes-Benz team placed its new Mercedes-Benz W25 on the scrutineering scales prior to the Eifelrennen at the Nürburgring, it allegedly recorded 751 kg (1,656 lb). Racing manager Alfred Neubauer and his driver Manfred von Brauchitsch, who both later published their memoirs, claimed that they had the idea of removing all the white lead-based paint from the bodywork. The story continues that the next day the shining silver aluminium beneath was exposed and scrutineering was passed. After the 350 hp (260 kW) car of Von Brauchitsch won the race, the nickname Silver Arrow was born, according to this version.
Maar fake aluminium kleurig zou dus inderdaad best kunnen.

Ik hou wel van een beetje nostalgie op zijn tijd

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
sjaool schreef op maandag 22 juli 2019 @ 15:17:
[...]

Barbaar!! }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:03
[...]

Is dat niet de rode E voor Engine stop?

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Maarten_E schreef op maandag 22 juli 2019 @ 19:05:
[...]

Is dat niet de rode E voor Engine stop?
Het stopt wel de motor als het goed is, maar ook nog wat extra dingen.
E points towards a handle that disengages the car's electric circuit breaker and activates the on-board fire extinguisher.

N points towards a button which disengages the clutch, so the car can be rolled away by marshalls.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

[...]

Zit er niet tussen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• akerssies
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:31
Wat is dat rode stukje 7 sterren boven de T van SPORT? Lijkt op een rood sterretje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

akerssies schreef op maandag 22 juli 2019 @ 20:44:
[...]

Wat dat rode stukje 7 sterren boven de T van SPORT? Lijkt op een rood sterretje
Ooooh op die posterpic.

Jep, daar zit ie natuurlijk in, de livery van sterretjes is tenslotte voor altijd aangepast..

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Mercedes heeft dus een nieuw chassis ontwikkeld midden in een seizoen om Ferrari en RB achter zich te kunnen houden.

Ik ben benieuwd of ze dit ook echt nu al in gaan zetten..

https://it.motorsport.com...telaio-della-w10/4498638/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 03-10 10:53
Vijf over 8 en nog geen race-topic beschikbaar? :P

[ Voor 13% gewijzigd door Jasphur op 23-07-2019 08:05 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Jasphur schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 08:05:
-O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Jasphur schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 08:05:
Ik zit net te F5'en maar zie hem nog niet inderdaad :+

Komend weekend weer eens een live race mee pakken overigens. Riep ik tijdens de GP van Oostenrijk nog dat ik blij was dat ik er dit jaar niet was met die bloedhitte lijkt het 35+ graden te gaan worden in Duitsland.

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
@Jasphur ik was ook al naarstig op zoek naar het topic. Het lijkt er op dat er een aantal in de welverdiende vakantiemodus zitten :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Tijdsverschil hè met Duitsland :+

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

RobertMe schreef op maandag 22 juli 2019 @ 15:31:
[...]

Die problemen in de regen waardoor ze heel slecht leken was volgensmij vorig jaar Hongarije? Volgens mij had Ricciardo toen nog pech met een gele vlag Stroll die muur een kusje gaf waardoor die Q3 niet eens haalde. Verstappen toen denk ik 7e of zo.

Klopt, in Hongarije was het dramatisch. Ik meen dat het door de rake van de Red Bull kwam, i.c.m. met de full wets. De full wets verhogen de rijhoogte automatisch, en door de hoge rake werkte de vloer niet meer goed waardoor ze flink wat downforce mistten. Denk dat dit achteraf gewoon een ingecalculeerde designfout is geweest van Newey (zoveel regenraces zijn er overigens niet, dus bouw je een 'droogweer' auto)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Niet online
Ze houden ons wel in spanning zo... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik heb echt geen idee wat er mis is gegaan. De timer deed het niet, maar bij deze. :P
[F1 2019] Race 11 GP van Duitsland

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppbruins
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 08:47:
Ik heb echt geen idee wat er mis is gegaan. De timer deed het niet, maar bij deze. :P
[F1 2019] Race 11 GP van Duitsland
Alles gaat kapot door het klimaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 03-10 16:26

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

pilskes schreef op maandag 22 juli 2019 @ 22:08:
Mercedes heeft dus een nieuw chassis ontwikkeld midden in een seizoen om Ferrari en RB achter zich te kunnen houden.

Ik ben benieuwd of ze dit ook echt nu al in gaan zetten..

https://it.motorsport.com...telaio-della-w10/4498638/
Hangt er vanaf wat de reden is. Als het moest om meer koeling te regelen (wat voor enkele races wel handig gaat zijn), dan is dit simpelweg om een probleem op te vangen. Als het echt is om meer downforce oid te genereren, dan heeft de rest wel een probleem...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Martinspire schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 10:09:
[...]

Hangt er vanaf wat de reden is. Als het moest om meer koeling te regelen (wat voor enkele races wel handig gaat zijn), dan is dit simpelweg om een probleem op te vangen. Als het echt is om meer downforce oid te genereren, dan heeft de rest wel een probleem...
Als het om het koelen gaat, heb je er nog wel een aantal races wat aan.
Abu Dhabi, Mexico, Brazilië, Duitsland, en net hoe het weer gaat worden : Spa en Hongarije kan het ook nog warm zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

basvn schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 10:13:
[...]

Als het om het koelen gaat, heb je er nog wel een aantal races wat aan.
Abu Dhabi, Mexico, Brazilië, Duitsland, en net hoe het weer gaat worden : Spa en Hongarije kan het ook nog warm zijn.
Abu Dhabi wordt 's nachts verreden toch? Lijkt me sterk dat we dan Oostenrijk temperaturen gaan zien. Ongetwijfeld is het daar ook na zonsondergang gewoon warm, maar er zal geen echt enorme hitte meer in het asfalt zitten en dat is wat het verschil maakt denk ik.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:50
Bansheeben schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 10:16:
[...]

Abu Dhabi wordt 's nachts verreden toch? Lijkt me sterk dat we dan Oostenrijk temperaturen gaan zien. Ongetwijfeld is het daar ook na zonsondergang gewoon warm, maar er zal geen echt enorme hitte meer in het asfalt zitten en dat is wat het verschil maakt denk ik.
Abu Dhabi begint in de namiddag (daglicht) en eindigt 's nachts. Het asfalt kan dus nog wel warm zijn. Of het heet genoeg is daarentegen..?

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Er is weer een nieuwe F1 Aan Tafel podcast. :)

Ep. 30 "Toekomst Formule 1 zonder Duitsland maar met ground effect"'

[ Voor 68% gewijzigd door sjaool op 23-07-2019 10:35 ]

Pagina: 1 ... 96 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2019: Topicreeks: [F1] Seizoen 2019

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
Netflix documentaire: [F1] Netflix documentaire
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2019
Rich Energy: [F1] Rich Energy
Discussie over de Netflix-serie is hier off-topic, maar kan in [F1] Netflix documentaire