[F1] Seizoen 2019 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 95 ... 156 Laatste
Acties:
  • 1.146.069 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
FabianNL schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 12:19:
[...]

Offtopic wellicht, maar daardoor is het wel echt heerlijk om naar die races te kijken! Lekker chaotisch, lekker duwen en trekken en veel "amateuristische" fouten! Genieten!

Wel denk ik ook echt wel dat een Vergne goed kan rijden en F1 waardig kan zijn. Je moet wel iets kunnen om ook daadwerkelijk het kampioenschap te winnen...
Vergne is een rat
https://www.motorsport.co...e-radio-comments/4495433/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Racing_Reporter schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 10:29:
[...]
Het is eveneens een Formule-klasse, waarbij je zowel rauw talent als strategisch inzicht moet hebben om vooraan te finishen. Het argument dat het botsautootjes zijn met F1 rejects is iets wat al een tijdje achter ons ligt. Dat jij die mening hebt, is prima, maar we zijn ondertussen wel verdergegaan na de eerste (bedroevende) generatie auto's. Ik geloof dat als je daar constant meedraait in de top, dat je voor F1 weldegelijk wat waard bent. Zoals een Vergne dus.
Zolang ze niet op fatsoenlijke (bredere) banen rijden met die klasse, is het vaak toch niet meer dan een hoop extra kosten genereren door wat er allemaal stuk wordt gereden, nu lijkt het idd vaak op een veredelde bots-auto klasse. Dat Vergne vind dat ie door top-teams mag worden opgepikt, dat is prima, maar laat ie maar in Formule-E blijven, dat is iets waar ie prima thuishoort en is totaal niet te vergelijken met de klasse waar we het hier over hebben. (soms) leuk om te zien, maar vaak nog steeds niet meer dan dat.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Vergne heeft zijn kans al gehad in F1 (hij is de reden dat Verstappen eerst met VES rondreed ipv VER).
Denk niet dat hij snel zal terugkeren, hooguit als test of sim coureur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 04-10 16:47

basvn

Breezand - NHN

''Red Bull say Honda have ‘exceeded expectations’''

Many saw it as a marriage of convenience when Red Bull and Honda paired up. Red Bull had had enough of engine partner Renault while Honda had a similar feeling with McLaren, subsequently joining Toro Rosso before adding the energy drink giant's senior team. So far, the honeymoon period appears to still be in full swing…

Link naar f1.com

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

basvn schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 12:49:

Many saw it as a marriage of convenience when Red Bull and Honda paired up. Red Bull had had enough of engine partner Renault while Honda had a similar feeling with McLaren, subsequently joining Toro Rosso before adding the energy drink giant's senior team. So far, the honeymoon period appears to still be in full swing…

Link naar f1.com
Honda is gewoon een goede keuze. Red Bull profiteert ervan dat alle 'kinderziektes' en andere ellende er grotendeels al uitgekomen is bij de tijd van McLaren. Nu zijn ze op goed niveau.
Honda is gewoon een grote naam in motorsport. In Indycar, MotoGP, WTCR enz. doen ze het zeer goed (met name MotoGP).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-10 00:57

Racing_Reporter

Contentmaker

basvn schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 12:49:

Link naar f1.com
Lel. Typical Red Bull. Riepen ze een maand geleden niet, vooral bij monde van Max, dat het nergens heenging en Honda met verbeteringen moést komen? Ik kan me soortgelijke geluiden herinneren in het Renault-tijdperk, zo wisselvallig als het weer.

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-10 19:00
Racing_Reporter schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 13:06:
[...]

Lel. Typical Red Bull. Riepen ze een maand geleden niet, vooral bij monde van Max, dat het nergens heenging en Honda met verbeteringen moést komen? Ik kan me soortgelijke geluiden herinneren in het Renault-tijdperk, zo wisselvallig als het weer.
Nee, Red Bull en Max zeiden dat Honda meer risico moest nemen met de motoren. Honda was altijd zeer conservatief omdat ze bang waren dat de motor zou ploffen. Nu hebben ze het risico genomen in Oostenrijk en gezien dat de motor meer aan kan dan ze dachten. Dat is iets anders dan wat ze tegen Renault zeiden.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03:32
@Racing_Reporter Niet mee eens. Ik heb Max en Christian heel dit seizoen nog geen slecht woord over Honda horen zeggen. Echt een wereld van verschil met hoe Max en Christian over Renault spraken afgelopen seizoenen.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 03:03
Geweldig om te zien dat het een stuk beter gaat met de RBR-Honda combi dan menigeen (ikzelf meegerekend) had gedacht aan het begin van het seizoen. En beter dat ze iets langzamer zijn en betrouwbaar dan heel snel en ploffende motoren links en rechts imo. Het feit dat Max 30 rondes lang op de hoogste modus kon rijden zegt wel veel over wat de motor aankan.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Max en Lando gaan dit weekend weer Simrijden!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D_1dzpcWsAEXcXY?format=jpg&name=small

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:08
Martinspire schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 23:56:
Grosjean exit voor Ocon zou ik wel raar vinden. Ik had het idee dat Magnussen er meer een bende van maakte. Die sneed tenslotte het wiel van Grosjean kapot waar hij in de dode hoek zat van hem.

Ik denk dat het ook minder met performance te maken heeft en eerder met financiën.
GRO heeft wel 2 hele punten in het kampioenschap, MAG heeft er 14. Als ze een betere 2e rijder hadden, dan had Haas misschien 7e ipv 9e gestaan in het kampioenschap.

Ik snap de keuze voor OCO wel. Misschien kunnen ze ook Rossi of Newgarden laten testen, kan me indenken dat die net wat andere sponsoren kunnen trekken. Al zijn die met 27 en 28 jaar ook niet meer de jongste.

Heb me overigens de vinkentering gezocht naar een lijst met 2019 super licentie punten, maar die lijkt echt onvindbaar.
basvn schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 13:42:
Max en Lando gaan dit weekend weer Simrijden!
[Twitter]
[Afbeelding]
Norris heeft de verkeerde voornaam :+

[ Voor 17% gewijzigd door TheBrut3 op 19-07-2019 13:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

TheBrut3 schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 13:51:
[...]

[...]

Chuck? Oh, ik zie m al :)

spoiler:
Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

TheBrut3 schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 13:51:
[...]
[knip]

Buiten dat, ik zou voor Max Mehr hebben gekozen als teamlid :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:05
: Ook perez wordt gelinkt aan grosjean vervanger
Source is Roberto Chinchero

Translation:
Romain's disappointing performance could open the doors of the USA team to Sergio in 2020, who would cost less and bring Mexican sponsors.

Sometimes the drivers' market does the track, and it's the worst case scenario for a driver who ends up in the spotlight. This is the case of Haas, which came out of Silverstone with a nightmarish stage booty that Gunther Steiner himself analyzed perfectly with these words: "Our drivers have thought of dealing with a shovel, so as to dig even deeper into the hole in which we are ...".

Haas is in ninth place in the Constructors' standings on the eve of the World Championship lap mark, with 16 points, little compared to 51 in 2018. Only two of these points have been taken home by Romain Grosjean, and this weighs heavily on the team's assessments (or will already be doing so) ahead of 2020.

Grosjean is in his fourth season with the U.S. team and this is not the first time that he has been in the sights of those who consider him too discontinuous and prone to error because of his role as a professional (and well paid) driver.

Also last year, just before Hockenheim, his personal score saw only a fourth place, the only place in the top-10 in ten races, but the team decided to give him confidence and in the round of return came six Grand Prix in the points area that convinced Gene Haas to confirm it.

The Frenchman seemed to have put a dark period behind him, but the first half of the 2019 World Championship saw him again in the less brilliant version, and it is not certain that the decisions of twelve months ago will be confirmed.

Grosjean could be played by a market of drivers who are more crackling than usual in the middle of the starting grid. On the square there are Nico Hulkenberg and Sergio Perez, two pilots who marry perfectly with the identikit of the pilot who likes the American boss, always lover of profiles of experience that can bring added value to the team.

The occasion is there and when there is a greedy opportunity like that of two candidates of weight as Perez and Hulkenberg, it is not said that you let it escape.

The difference between the two is that Hulkenberg, expiring with Renault, in the last two years has perceived an important engagement, and tends to maintain (or improve) his economic treatment, while Perez is followed by a cordate of sponsors linked to him by time that in fact covers all his engagement.

In fact, Perez is a zero-cost driver, and this is a significant added value, considering that the Mexican's performance on the track is undoubtedly high.

There is also another aspect that is mentioned in the paddock, namely the great commercial potential that Perez has had for years in Mexico, a resource that could also affect the south of the United States, and in particular the markets of the west coast.

We are not talking about a perfect testimonial for a US team, but about a potential market that, in the absence of American drivers, has its own reason. There are those who say that Perez and Haas have already spoken, and that the contacts are in the process of deepening, because Sergio after six years spent in Force India (later become Racing Point) to change the air in the end would not mind.

Translated with www.DeepL.com/Translator

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ppbruins
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 03-10 15:40
Snowhite0901 schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 15:47:
: Ook perez wordt gelinkt aan grosjean vervanger
Liever Hulkenberg. Dat wordt leuk samen met Magnussen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03:32
nadroJ schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 13:09:
@Racing_Reporter Niet mee eens. Ik heb Max en Christian heel dit seizoen nog geen slecht woord over Honda horen zeggen. Echt een wereld van verschil met hoe Max en Christian over Renault spraken afgelopen seizoenen.
Als ik nog even terug denk had Max een zekere gelatenheid in z'n reacties wat volgens mij aan een paar dingen lag:
- niet mee kunnen komen met Mercedes en in mindere mate Ferrari
- chassis niet op het niveau wat het moet zijn
- motor die in ontwikkeling is (maar dus voor zover ik me kan herinneren nooit een slecht woord)

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:06

Spotmatic

Ken sent me

Vervolgens is daar ineens de kentering. Mooi, en niets te vroeg!

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:51
F1 set to abandon high-degradation tyres for 2021

Dat dit hier nog niet gelinkt is... Dit is toch wel een hele belangrijke!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10 14:33
Pyr0_ schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 16:28:

Deze was al langskomen, was onderdeel van de plannen welke uitgelekt/verteld zijn de afgelopen dagen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pyr0_
Dat heb ik dan gemist in dit topic, hoewel ik het vrij fanatiek bij hou (al lurkend meestal :9 ).
Kan me er geen discussie over herinneren tho.

Persoonlijk heb ik er een beetje dubbel gevoel bij, aan de ene kant wil je dat de coureurs ten alle tijden kunnen racen op de baan. Aan de andere kant, als je een hele race kunt uitrijden op één band, dan zul je geheid zien dat bij de eerste de beste safety-car (lap 1 crashes bv.) gelijk het hele veld na binnen duikt en de race vervolgens uitrijd. Zeg maar dag tegen interessante strategie'n dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Pyr0_ schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 16:36:
Dat heb ik dan gemist in dit topic, hoewel ik het vrij fanatiek bij hou (al lurkend meestal :9 ).
Kan me er geen discussie over herinneren tho.

Persoonlijk heb ik er een beetje dubbel gevoel bij, aan de ene kant wil je dat de coureurs ten alle tijden kunnen racen op de baan. Aan de andere kant, als je een hele race kunt uitrijden op één band, dan zul je geheid zien dat bij de eerste de beste safety-car (lap 1 crashes bv.) gelijk het hele veld na binnen duikt en de race vervolgens uitrijd. Zeg maar dag tegen interessante strategie'n dan...
Voor het mooie moet je banden hebben die 60% van de race mee kunnen, op volle snelheid.
dan heb je tussen 40/60% van de race dat ze op het eind van de banden zitten/willen stoppen.

en verder gaat het de hele race hard door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
@basvn Daar kan ik me ook wel in vinden inderdaad, dat zou een ideale situatie zijn. Maar of dat een realistische mogelijkheid is...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:46

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

basvn schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 16:38:
[...]

Voor het mooie moet je banden hebben die 60% van de race mee kunnen, op volle snelheid.
dan heb je tussen 40/60% van de race dat ze op het eind van de banden zitten/willen stoppen.

en verder gaat het de hele race hard door
Banden die niet uit elkaar vallen zorgen er ook voor dat als je naast de ideale lijn rijdt, je niet meteen een band vol marbles hebt (want van andere banden gekomen), toch?

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diagonaal
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19-09 14:28
Vraagje, wellicht dat iemand dit nog weet van voorgaande jaren.
Volgend weekend kom ik op de terugweg vanuit mijn vakantieadres langs Hockenheim. Online kun je alleen weekendtickets en tickets voor de zondag kopen.
Kaarten voor de zaterdag, kunnen gewoon aan de kassa gekocht worden.
Heeft iemand enig idee van de prijzen voor alleen de zaterdag?
Bij voorbaat dank !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Pyr0_ schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 16:40:
@basvn Daar kan ik me ook wel in vinden inderdaad, dat zou een ideale situatie zijn. Maar of dat een realistische mogelijkheid is...?
Praktisch is alles mogelijk qua banden.

Wil je banden die uit elkaar klappen na 5 ronden? Dat kan.
Wil je banden die je 2 races kan gebruiken? Dat kan ook.

Kijk eens hoe LMP1's omgaan met hun banden, die rijden meerdere stints op hun banden, Mark Webber heeft er wel een interessante mening over:

“There’s no contest there, Michelin is a real racing tire, Pirelli was for show business in Formula one," Webber told Motorsport.com "These are real racing tires so it’s a tire which all the drivers can enjoy, which was backed up when Andre Lotterer raced [for Caterham] in Spa and he was very surprised at how the grip level was very very low on Pirelli and the Michelin tire gives a lot of grip for a long time.”

Michelin is wat er op de Porsche 919 zat.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Pyr0_ schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 16:28:

High-degradation is niet erg. Dat Pirelli nu high-degradation implementeerde door thermische degradatie wel.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
@RobinHood Dat er banden zijn die véél langer meegaan en meer grip hebben, dat is me wel bekend. Maar zijn er ook banden waarop je én zo'n 40 rondes op kan pushen, én die vervolgens een flinke drop hebben zonder écht kapot te gaan (ivm veiligheid)? Lijkt me hoe dan ook een mooie uitdaging voor de bandenfabrikant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Pyr0_ schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 17:59:
@RobinHood Dat er banden zijn die véél langer meegaan en meer grip hebben, dat is me wel bekend. Maar zijn er ook banden waarop je én zo'n 40 rondes op kan pushen, én die vervolgens een flinke drop hebben zonder écht kapot te gaan (ivm veiligheid)? Lijkt me hoe dan ook een mooie uitdaging voor de bandenfabrikant
Vast wel, voor zover ik weet is het mogelijk om meerdere "laagjes" in een band te hebben. Geef ze eerst een leuke laag met high grip - low degradation, gevolgd door een low grip compound.

Maar juist die drop is waar veel over geklaagd wordt, ik zie veel liever een vrij lineair verloop dan banden die 200km vreselijk goed zijn, maar in de 20km daarna helemaal naar de kut gaan. Juist dat voelt zo nep aan de huidige banden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Ik wil het maar vast gezegd hebben, voor het nageslacht: volgende week zaterdag haalt Max zijn eerste pole binnen. :9~

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Spotmatic schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 19:08:
Ik wil het maar vast gezegd hebben, voor het nageslacht: volgende week zaterdag haalt Max zijn eerste pole binnen. :9~
Keep on dreaming. ;) De auto heeft nog lang geen aansluiting met een Mercedes of Ferrari. Ferrari (en Vettel) zijn teveel aan het falen, waardoor ze Max qua punten voor hebben moeten laten. Duitsland is immers ook een circuit met hoge snelheden, waar Mercedes gewoon heer en meester is (helaas).
Pyr0_ schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 17:59:
Kijk even hier naar:
Komt erop neer dat de banden ontwikkeld zijn op slijtage (klinkt misschien wat raar) + grip.

Dus een softband die max 20 rondjes mee kan en een degradatie heeft in grip, is puur omdat daarvoor gekozen is. Idem voor medium en hard. ;) En HAM heeft denk ik afgelopen race wel laten zien dat je met de HARD compound ook gewoon de snelste (race)ronde kan rijden terwijl je banden minimaal 20 ronden oud zijn.

In het verlengde van deze video is YouTube: New Tyre Rules 2021 explained - Low profile tyres, no tyre warmers, ... wellicht ook interessant.

[ Voor 56% gewijzigd door CH4OS op 19-07-2019 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-10 19:00
CH4OS schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 19:24:
[...]
Keep on dreaming. ;) De auto heeft nog lang geen aansluiting met een Mercedes of Ferrari. Ferrari (en Vettel) zijn teveel aan het falen, waardoor ze Max qua punten voor hebben moeten laten. Duitsland is immers ook een circuit met hoge snelheden, waar Mercedes gewoon heer en meester is (helaas).
Dat was Silverstone ook, dus dat zegt niets. Ik ben het met je eens dat een pole niet gaat gebeuren i.v.m. de superieure party mode van Mercedes, maar ik denk dat Max wel degelijk kans maakt op een podium. Maar we zullen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 07:24

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

[...]
[...]
Kijk even hier naar:[YouTube: Tyre wear in F1 explained]Komt erop neer dat de banden ontwikkeld zijn op slijtage (klinkt misschien wat raar) + grip.

Dus een softband die max 20 rondjes mee kan en een degradatie heeft in grip, is puur omdat daarvoor gekozen is. Idem voor medium en hard. ;) En HAM heeft denk ik afgelopen race wel laten zien dat je met de HARD compound ook gewoon de snelste (race)ronde kan rijden terwijl je banden minimaal 20 ronden oud zijn.
Dat gold in principe ook voor Silverstone, waar inclusief mankement er maar 0,186 tussen zat...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Verwacht dat hij in Maxico wel dichtbij kan komen, maar Duitsland verwacht ik het nog niet.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

[...]
??? RBR (of in ieder geval Max) heeft echt al aansluiting gevonden met Ferrari. En dan bedoel ik niet de crash door Vettel. ;)

Maar het is maar een voorspelling op basis van mijn gevoel hè? Over een week zien we wat die waard is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

YakuzA schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 19:30:
Verwacht dat hij in Maxico wel dichtbij kan komen, maar Duitsland verwacht ik het nog niet.
Schijnt dat de 2019 auto minder mechanische grip heeft dan zijn broertje uit 2018, dus ik denk dat het daar ook nog wel afwachten is hoe goed RBR zal gaan.
Spotmatic schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 19:31:
??? RBR (of in ieder geval Max) heeft echt al aansluiting gevonden met Ferrari. En dan bedoel ik niet de crash door Vettel. ;)
Ik bedoel dus dat technisch gezien, de Ferrari wel degelijk de betere auto is dan de RBR. Alleen Ferrari faalt momenteel keihard op andere vlakken, waardoor dat niet tot uiting komt. Kijk je naar aantal behaalde podium plekken (zie basvn in "[F1] Seizoen 2019 - Deel 1"), dan heeft Ferrari wel meer podium plekken dan RBR verdiend dit jaar. Alleen komt Ferrari nu minder goed uit de verf om een of andere reden. :)
Maar het is maar een voorspelling op basis van mijn gevoel hè? Over een week zien we wat die waard is.
Ik snap dat het een voorspelling is, maar ik denk niet dat het een realistische is. Ik hoop het dat Max eindelijk zijn eerste pole position scoort, maar ik ben bang dat het niet gaat lukken, helaas.

[ Voor 57% gewijzigd door CH4OS op 19-07-2019 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 07:24

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

@CH4OS ik ben er echt niet van overtuigd dat die Ferrari zo goed is. Ja in vrije lucht op puur motorvermogen zullen ze het winnen, maar verder is het m.i. vooral afhankelijk van het circuit.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22:18

TinusTegengas

Formula Racing

Top 10 leukste persconferenties volgens F1
https://youtu.be/827OLC8pWHA

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CH4OS schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 19:31:
[...]
Schijnt dat de 2019 auto minder mechanische grip heeft dan zijn broertje uit 2018, dus ik denk dat het daar ook nog wel afwachten is hoe goed RBR zal gaan.
[...]
Ik bedoel dus dat technisch gezien, de Ferrari wel degelijk de betere auto is dan de RBR. Alleen Ferrari faalt momenteel keihard op andere vlakken, waardoor dat niet tot uiting komt. Kijk je naar aantal behaalde podium plekken (zie basvn in "[F1] Seizoen 2019 - Deel 1"), dan heeft Ferrari wel meer podium plekken dan RBR verdiend dit jaar. Alleen komt Ferrari nu minder goed uit de verf om een of andere reden. :)
[...]
Ik snap dat het een voorspelling is, maar ik denk niet dat het een realistische is. Ik hoop het dat Max eindelijk zijn eerste pole position scoort, maar ik ben bang dat het niet gaat lukken, helaas.
De mindere mechaniche grip is al opgelost met de nieuwe neus, zie de twee vorige races.

Ferrari heeft zeker geen beter auto, maar hogere topsnelheden op lange rechte stukken door de motor en het design waarvoor is gekozen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Vorig jaar 0.8 achterstand op Silverstone, dit jaar 0.2
Vorig jaar 0.6 achterstand op Hockenheim, dit jaar.... :Y

Ik zeg, kat in 't bakkie d:)b

Nee, serieus, het kan me werkelijk niet zo boeien of ie wel of geen pole gaat rijden, maar misschien moet ie dat maar eens doen om het er niet meer over te hoeven hebben :)

Voor mij geldt enkel de zondag, en het resultaat op deze dag.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 00:19
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Crcv2qp.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
[gigantischeouwezeurmodus] Beetje jammer dat de belichting van de wagens totaal niet klopt tov wat is afgebeeld. Valt heel erg op bij Valtteri's auto. [/gigantischeouwezeurmodus]

Wel mooie "klassieke" poster, zou hem afgezien van die ene fout wel aan de muur willen. :)

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Laatst online: 20:50
Diagonaal schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 17:40:
Volgend weekend kom ik op de terugweg vanuit mijn vakantieadres langs Hockenheim. Online kun je alleen weekendtickets en tickets voor de zondag kopen.
Bij voorbaat dank !
Wellicht beter om dat in onderstaand topic te vragen?
[F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
Maarten_E schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 20:57:
[gigantischeouwezeurmodus] Beetje jammer dat de belichting van de wagens totaal niet klopt tov wat is afgebeeld. Valt heel erg op bij Valtteri's auto. [/gigantischeouwezeurmodus]

Wel mooie "klassieke" poster, zou hem afgezien van die ene fout wel aan de muur willen. :)
De richting klopt wel. Je kijkt namelijk vanaf het rechte stuk tussen bocht 3 en 4 naar de Mercedes tribune tussen bocht 6 en 7. De eerste auto rijdt richting bocht 4, en tweede auto rijdt net voor bocht 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Diagonaal schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 17:40:
Bij voorbaat dank !
Waren vorig jaar 120 euro.
Voor dit jaar lijken ze nog niks bekend gemaakt te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaswagen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-10 02:28
hardware-lover schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 20:10:
[...]

Vorig jaar 0.8 achterstand op Silverstone, dit jaar 0.2
Vorig jaar 0.6 achterstand op Hockenheim, dit jaar.... :Y

Ik zeg, kat in 't bakkie d:)b

Nee, serieus, het kan me werkelijk niet zo boeien of ie wel of geen pole gaat rijden, maar misschien moet ie dat maar eens doen om het er niet meer over te hoeven hebben :)

Voor mij geldt enkel de zondag, en het resultaat op deze dag.
Heh, todat Max recordhouder meeste wins zonder pole heeft... oh wait :D (teller staat op 6 trouwens).

Ik denk dat Honda zelf ook eigenlijk wel verbaasd moet zijn over het success nu. Wat cruciaal is voor de 2de plek in de constructors: Gasly en Reliability. Als de Red Bulls straf moeten pakken voor onderdelen of Gasly echt geen aansluiting kan vinden in de komende ~3 races neem ik aan dat Ferrari de ontwikkeling van de huidige auto staakt en naar 2020 gaat kijken, misschien al voor België. Dan zou het zo kunnen dat Max een pole kan pakken in Mexico :)

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 22:15
warp schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 07:38:
HAAS kan dan beter iemand als Vergne proberen te strikken. Lijkt mij een (veel) betere optie dan Ocon.
Van VER naar VEG door die snotneus

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alesandro_46
ThomasG schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 21:56:
[...]
De richting klopt wel. Je kijkt namelijk vanaf het rechte stuk tussen bocht 3 en 4 naar de Mercedes tribune tussen bocht 6 en 7. De eerste auto rijdt richting bocht 4, en tweede auto rijdt net voor bocht 6.
Belichting. niet richting. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
ThomasG schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 21:56:
[...]
Dat bedoelde ik niet? :?
De zon komt in de poster recht van voren, dus zou de kant die wij zien van de wagens het donkerste moeten zijn. Echter, de zijkant van wagen is het lichtste deel van de wagen, wat helemaal niet zou moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Formule 1 café: Misschien moet Vettel naar Red Bull? Ik vind het een zeer reëele optie voor hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Is maar net waar je wil dat het oog het eerst op valt. In het geval van Mercedes kan ik mij voorstellen dat ze willen dat je hun auto's het eerste ziet.
Wulfric92 schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 23:52:
Formule 1 café: Misschien moet Vettel naar Red Bull? Ik vind het een zeer reëele optie voor hem.
Op de plek van...? Verstappen? Die kan niet weg voor 2020, Vettel wil echt geen tweede viool gaan spelen. En hij komt bij RBR vandaan, dan zie ik hem ook zo gauw nog niet terug gaan.

[ Voor 26% gewijzigd door CH4OS op 19-07-2019 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
CH4OS schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 23:53:
[...]
Is maar net waar je wil dat het oog het eerst op valt. In het geval van Mercedes kan ik mij voorstellen dat ze willen dat je hun auto's het eerste ziet.
[...]
Op de plek van...? Verstappen? Die kan niet weg voor 2020, Vettel wil echt geen tweede viool gaan spelen. En hij komt bij RBR vandaan, dan zie ik hem ook zo gauw nog niet terug gaan.
Inderdaad niet op de plek van Verstappen maar hij komt ervandaan kent de mensen en is er groot geworden. En wat ik zie is dat de echte drang om de beste te zijn weg is bij hem. Als tweede rijder naast Verstappen zou een goede optie voor hem zijn. Als hij wilt blijven racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wulfric92 schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 00:02:
Inderdaad niet op de plek van Verstappen maar hij komt ervandaan kent de mensen en is er groot geworden. En wat ik zie is dat de echte drang om de beste te zijn weg is bij hem. Als tweede rijder naast Verstappen zou een goede optie voor hem zijn. Als hij wilt blijven racen.
Ik zie Vettel dan eerder eerste coureur worden bij Alfa Romeo of Haas, maar niet bij RBR.
Voor minder doet Vettel het namelijk niet met 4 keer wereldkampioen achter zijn naam.

[ Voor 52% gewijzigd door CH4OS op 20-07-2019 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 15:35

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

CH4OS schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 00:08:
[...]

Ik zie Vettel dan eerder eerste coureur worden bij Alfa Romeo of Haas, maar niet bij RBR.
Voor minder doet Vettel het namelijk niet met 4 keer wereldkampioen achter zijn naam.
Kijkend naar de prestaties van Haas dit seizoen...hoeveel minder is er nog dan?
Vorig jaar leken ze aardig op weg te zijn ook al kregen ze een plekje gratis vanwege het vervallen van de punten van Force India, maar dit jaar gaat het dramatisch slecht met een grillige auto en twee brokkenpiloten.

Overigens lijkt het mij wel wat als Vettel naast Kimi in een Alfa gaat rijden :9

Maar ik twijfel of Vettel dat zelf ook zo ziet. Misschien is ie ondertussen wel een beetje klaar met de druk om te presteren zo als dat bij Ferrari gaat en dan lijkt mij een team zoals Alfa Romeo wel een oplossing. Of heeft ie toch nog genoeg honger naar overwinningen, want in dat geval is de keuze niet reuze welk team hem dat kan brengen. Dan is alles buiten de huidige top 3 dus een behoorlijk gok.
Dan is er ook altijd nog de optie om zijn heil buiten de F1 te gaan zoeken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Hippocampus schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 00:48:
Kijkend naar de prestaties van Haas dit seizoen...hoeveel minder is er nog dan?
Williams? :?
Maar ik twijfel of Vettel dat zelf ook zo ziet. Misschien is ie ondertussen wel en beetje klaar met de druk om te presteren zo als dat bij Ferrari gaat en dan lijkt mij een team zoals Alfa Romeo wel een oplossing. Of heeft ie toch nog genoeg honger naar overwinningen, want in dat geval is de keuze niet reuze welk team hem dat kan brengen. Dan is alles buiten de huidige top 3 dus een behoorlijk gok.
Dan is er ook altijd nog de optie om zijn heil buiten de F1 te gaan zoeken...
Tja, aan de andere kant zou Mercedes ook op zoek naar een Duitser zijn... ;) En heil zoeken buiten de F1... Waar zou Vettel dan moeten rijden? Ik zie Vettel eigenlijk niet naar de WEC gaan, stoeltjes in Formule E zijn ook vergeven...

[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 20-07-2019 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10 14:33
CH4OS schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 00:50:
[...]
Williams? :?

[...]
Tja, aan de andere kant zou Mercedes ook op zoek naar een Duitser zijn... ;) En heil zoeken buiten de F1... Waar zou Vettel dan moeten rijden? Ik zie Vettel eigenlijk niet naar de WEC gaan, stoeltjes in Formule E zijn ook vergeven...
Of gewoon één of twee jaar niks? Voor het geld hoeft ie het niet te doen... Kan ie altijd daarna in een of ander toerwagen kampioenschap instappen bijvoorbeeld "voor de fun"?

Al denk ik persoonlijk dat ie sowieso nog een jaar blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wulfric92 schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 23:52:
Slap aftreksel van een ouwe roddel/fantasie van 2 weken geleden waar ham naar fer, vet naar RB en ver naar merc in zat. :+

PSN

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mphilipp
  • Laatst online: 04-10 19:06

mphilipp

Romanes eunt domus

...en dat je dan ook de enige bent die zich stoort aan die 'fout'... :+

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Vettel heeft het nu even niet meer maar ik denk wel dat ie er weer bovenop komt. En het gaat niet gebeuren maar ik persoonlijk zou het wel leuk vinden mocht hij nog een keer in een Mercedes komen te rijden ( en dan bedoel ik niet de versnellingsbak :+ ). Ik blijf het een leuke gast vinden d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Odessa schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 10:28:
Vettel heeft het nu even niet meer maar ik denk wel dat ie er weer bovenop komt. En het gaat niet gebeuren maar ik persoonlijk zou het wel leuk vinden mocht hij nog een keer in een Mercedes komen te rijden ( en dan bedoel ik niet de versnellingsbak :+ ). Ik blijf het een leuke gast vinden d:)b
Nieuwe safety car bestuurder? :+

Ik zie het al voor me, een spinnende safety car :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
RobinHood schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 10:45:
[...]

Nieuwe safety car bestuurder? :+

Ik zie het al voor me, een spinnende safety car :+
Zou niet de eerste keer zijn overigens :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

alesandro_46 schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 10:49:
[...]

Zou niet de eerste keer zijn overigens :)
In de Indycar deden ze het vorig jaar nog met de pace car:

:+

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-10 16:29
Ik heb al lang geen getallen voorbij zien gekomen van geschat vermogen per ICE. Iemand hier recente data over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Brik schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 11:58:
Ik heb al lang geen getallen voorbij zien gekomen van geschat vermogen per ICE. Iemand hier recente data over?
Op Amus komen ze daar meestal wel mee bij de motor updates, heb alleen niet direct een linkje voor je.

[ Voor 3% gewijzigd door YakuzA op 20-07-2019 12:32 ]

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:49
In Indycar is de Pace Car coureur een "VIP" :)
In dit geval was het zelfs de GM exec van Chevy die zijn 'eigen' auto in de prak reed.

De echte SC wordt bestuurt door een professional (bij Indycar is dat Johnny Rutherford voor zover ik kan vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:23

Killjoy

Klingon lawn products

Ryur schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 12:52:
[...]

In Indycar is de Pace Car coureur een "VIP" :)
In dit geval was het zelfs de GM exec van Chevy die zijn 'eigen' auto in de prak reed.

De echte SC wordt bestuurt door een professional (bij Indycar is dat Johnny Rutherford voor zover ik kan vinden)
Weet je zeker dat het niet Grosjean was? :+
The pace car crashed leaving the pits

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Is als poster verkrijgbaar en daar steun je een goed doel mee.

https://www.instagram.com/p/B0IsadgjfVe/?igshid=5q28m3ekj8bg

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Laatst online: 01-10 00:57

Racing_Reporter

Contentmaker

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

https://zoom-f1.myshopify.com/collections/posters

Is de link naar de shop, scheelt zoeken. Ze hebben ook andere posters namelijk. Kosten £20,-.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22:18

TinusTegengas

Formula Racing

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

DC to replace Gasly confirmed. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-10 09:06
24hr SPA - Lando en 3 Max'en. Verstappen rijdt op dit moment. Norris in de stint hierna.
https://www.twitch.tv/landonorris

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:09

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

yorkick schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 20:13:
24hr SPA - Lando en 3 Max'en. Verstappen rijdt op dit moment. Norris in de stint hierna.
https://www.twitch.tv/landonorris
Zit op andere splits te kijken, met een onbeperkt offtrack te mogen, maakt max daar wel erg goed gebruik van :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
https://grandprix33.nl/ho...-voor-japanse-grand-prix/
Geen idee hoe realistisch maar Honda schijnt een 1 race motor te overwegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Snowhite0901 schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 20:29:
Het probleem is dat je hiermee achteraan zal starten. Als Verstappen dan de hele race in kwalificatiestand gaat rijden, dan krijgen we echt een epische race. Het doel zal alleen winnen zijn, en ik weet niet of dat zal gebeuren op deze manier. Zou wel mooi zijn als het zou gebeuren. :P

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-07-2019 20:33 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Oh my. Das wel een heel erg oranje bril artikel.

Verder ook niet erg realistisch.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-10 09:56

Martinspire

Awesomeness

Ze hebben Lando blijkbaar al "neuken in de keuken" geleerd _O-

Ik snap alleen niet hoe ie op P2 reed en ineens weer P1

[ Voor 32% gewijzigd door Martinspire op 20-07-2019 20:55 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:51

wontcachme

You catch me? No you wont

Martinspire schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 20:54:
Ze hebben Lando blijkbaar al "neuken in de keuken" geleerd _O-

Ik snap alleen niet hoe ie op P2 reed en ineens weer P1
De "nr1" (Pure Racing) heeft een pitstop gedaan een ronde later dan Team Red Line. Daardoor reed Max even op P2

EDIT: lol. Max zijn wachtwoord voor zijn host? : redtube :+

[ Voor 8% gewijzigd door wontcachme op 20-07-2019 20:59 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 04-10 19:38
wontcachme schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 20:57:
[...]

De "nr1" (Pure Racing) heeft een pitstop gedaan een ronde later dan Team Red Line. Daardoor reed Max even op P2

EDIT: lol. Max zijn wachtwoord voor zijn host? : redtube :+
Ja, die was lekker inderdaad :) .

Volgens mij gaat het niet helemaal lekker daar :X

Edit: laat maar, Lando doet een practice...

[ Voor 5% gewijzigd door alexbl69 op 20-07-2019 21:03 ]

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:54

mb1

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 20:33:
[...]

Het probleem is dat je hiermee achteraan zal starten. Als Verstappen dan de hele race in kwalificatiestand gaat rijden, dan krijgen we echt een epische race. Het doel zal alleen winnen zijn, en ik weet niet of dat zal gebeuren op deze manier. Zou wel mooi zijn als het zou gebeuren. :P
Niet als je de motor de race ervoor aan je pool toevoegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 06:42
Dat staat er niet echt, ze kunnen net zo goed bedoelen dat ze tegen die tijd een spec 5 (of hoe ver ze tegen die tijd ook zijn) releasen. Dat die maar 1 race zou meegaan maak je er zelf van (niet lang meegaan hoeft niet per se maar 1 race te betekenen, maar goed lijkt me sowieso een onzin gerucht).

[ Voor 10% gewijzigd door Snowdog op 21-07-2019 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Modbreak: titleMensen, hou Rich Energy nou in het aparte topic. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ga dan niet door. ;)

[ Voor 84% gewijzigd door DaniëlWW2 op 21-07-2019 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Net de livestream van Lando Norris weer opgestart. Ze zijn in totaal inmiddels 813x van de baan geweest en onderhand 700x door Max volgens mij :P

Maar dit moeten ze wel kunnen winnen lijkt mij. De nr 2 ligt ruim een rondje achter en ze lopen elke ronde +- 0.5sec uit.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
wontcachme schreef op zondag 21 juli 2019 @ 11:11:
Net de livestream van Lando Norris weer opgestart. Ze zijn in totaal inmiddels 813x van de baan geweest en onderhand 700x door Max volgens mij :P

Maar dit moeten ze wel kunnen winnen lijkt mij. De nr 2 ligt ruim een rondje achter en ze lopen elke ronde +- 0.5sec uit.
700x met tijdverlies of snijdt hij daarmee een stukje af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:27
Max rijdt de laatste stint tot aan de finish volgens mij.

[ Voor 18% gewijzigd door Rivanov op 21-07-2019 11:44 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Welke Max? :>
Mja gaat hard. Zie iedereen ook wel buiten de baan komen omdat je op bepaalde plekken gewoon volledig op de kurbs gaat zitten en dan heb je inderdaad geen wiel meer op het asfalt. Beetje de baan breder maken dan ie werkelijk is.

Verder niet zo heel spannend om te kijken. Had beter geweest als er ergens een commentaar-stream zou zijn imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

Martinspire schreef op zondag 21 juli 2019 @ 11:44:
[...]
Welke Max? :>

[...]

Verder niet zo heel spannend om te kijken. Had beter geweest als er ergens een commentaar-stream zou zijn imo
YouTube: 24 Hours of Spa | Hours 18-24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnevdS
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-02-2024

Volgens mij doet Lando met die offtracks net zo hard, zo niet harder mee. Zat ook op 4 à 5 per ronde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Snowhite0901 schreef op zondag 21 juli 2019 @ 11:34:
[...]

700x met tijdverlies of snijdt hij daarmee een stukje af
Ruimere bochten neemt hij. En er staat geen straf op deze race, dus is iedereen het maar gaan doen.
De bekendste van de drie in het team :P
ArnevdS schreef op zondag 21 juli 2019 @ 11:51:
[...]

Volgens mij doet Lando met die offtracks net zo hard, zo niet harder mee. Zat ook op 4 à 5 per ronde...
Eerste sessie wel. Vanochtend heeft hij zo clean mogelijk gereden. Ik geloof toen een stuk of 5 in twee uur.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rivanov
Blijft fantastisch om Norris en Max samen te zien simracen. Heerlijk die banter onderling. Net met de Vettel blueflag song en Norris die een Super Max liedje opzet. :+

https://clips.twitch.tv/SpineyStrangeGarbagePastaThat

[ Voor 14% gewijzigd door Rivanov op 21-07-2019 14:53 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Fuck. En ze verliezen bijna nog.... Max zijn rempedaal is afgebroken net na de pitstraat.... :D :D

[ Voor 4% gewijzigd door wontcachme op 21-07-2019 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Haha wat een einde inderdaad. Ongelofelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:25
Rivanov schreef op zondag 21 juli 2019 @ 15:30:
Haha wat een einde inderdaad. Ongelofelijk.
Maar hebben ze gewonnen?

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-10 18:13
hoevenpe schreef op zondag 21 juli 2019 @ 15:33:
[...]

Maar hebben ze gewonnen?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

hoevenpe schreef op zondag 21 juli 2019 @ 15:33:
[...]

Maar hebben ze gewonnen?
Jep. Met 27 sec voorsprong alsnog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Nu interview met Max en Lando

[ Voor 6% gewijzigd door Rivanov op 21-07-2019 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 04-10 19:38
Dit is bijna nog leuker dan de F1 oOo .

Benieuwd of ze hier volgende week nog naar verwijzen.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
En het is nog een leuke bijverdienste voor Lando met de Twitch donations. :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-10 09:06
wontcachme schreef op zondag 21 juli 2019 @ 15:22:
Fuck. En ze verliezen bijna nog.... Max zijn rempedaal is afgebroken net na de pitstraat.... :D :D

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EAAOEEmXsAIeLjg?format=jpg&name=small

kimi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Pagina: 1 ... 95 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2019: Topicreeks: [F1] Seizoen 2019

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
Netflix documentaire: [F1] Netflix documentaire
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2019
Rich Energy: [F1] Rich Energy
Discussie over de Netflix-serie is hier off-topic, maar kan in [F1] Netflix documentaire