[F1] Seizoen 2019 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 156 Laatste
Acties:
  • 1.146.065 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:13
@nachtnet thanks _/-\o_

Ik heb gelijk even opname ingesteld.

Edit: en hij staat ook op Netflix zoals je al zei (zie ik nu).. Anyway, nog steeds bedankt, want ik wist niet van deze docu. :)

[ Voor 49% gewijzigd door VidaR-9 op 15-02-2019 17:32 ]

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:06

Edd

nachtnet schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 16:18:
Racingpoint doet per, str, per, str
Ferrari doet vet, lec, vet, lec
Mcl doet sai, nor, sai nor
Haas doet gro, mag, (gro/fit), (fit/mag)
Aanvulling voor het lijstje:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DzdbH53X4AAqqFy.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Edd op 15-02-2019 17:33 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-10 15:47

basvn

Breezand - NHN

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 17:17:
De McLaren MCL34 renders hebben gelogen. :( :P

McLaren lijkt er dus wel vertrouwen in te hebben want ze handelen hier zoals de top 3. Gewoon laten zien terwijl de kleinere teams alles krampachtig proberen te verbergen. Het stomme is natuurlijk dat de grote teams makkelijk iets kunnen kopiëren, de kleinere teams niet.
Ligt een beetje aan de RBR en STR..

als de Honda goed in die auto werkt, zijn die sowieso nr 3.

En STR doet in de top van het middenveld mee.

Het zou alles wel spannender maken, als F1.5 niet op 1 ronde word gezet door de top6

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:56
En williams.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DzdkDvYXcAAcanM.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:15
mphilipp schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 17:30:
[...]

Ehhh....Benetton, McLaren...ring a bell?
Dat toont toch aan dat het uitkomt. Kijk naar effecten van Singapore met Renault en ING, alles komt uiteindelijk uit. Dat teams regels proberen te omzeilen zou in mijn ogen geen reden moeten zijn om het niet te doen. Daarnaast zou het logisch zijn dat er geen onderdelen mogen worden verkocht, want die satellietteams zijn gewoon slecht voor de F1.

[ Voor 37% gewijzigd door NotSoSteady op 15-02-2019 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:49

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hoewel ik vrijwel alles van Mark priestly volg, vind ik deze filmpjes toch lastig te volgen. Niet qua begrip, maar ik tune een beetje uit halverwege. Moet er echt doorheen vechten

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
https://www.motorsport.co...priority-leclerc/4338410/
Raikkonen is replaced by 2018 rookie star Charles Leclerc this year, but while the Monegasque has been tipped by many to give Vettel a tougher challenge, team boss Mattia Binotto has confirmed he would not have completely equal standing with the four-time world champion at the start of the season.

“I think it’s normal, especially early in the season, that if there are particular situations our priority will be Sebastian,” Binotto said at the launch of Ferrari's new SF90 challenger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-10 09:53
Niets nieuws onder de zon en prima wat mij betreft.

Prioriteit bij Mercedes zal Hamilton zijn en prioriteit bij RBR zal Max zijn. Die komen alleen met een slap verhaal dat hun coureurs ten alle tijden gelijke kansen krijgen.. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

basvn schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 17:56:
[...]

Ligt een beetje aan de RBR en STR..

als de Honda goed in die auto werkt, zijn die sowieso nr 3.

En STR doet in de top van het middenveld mee.

Het zou alles wel spannender maken, als F1.5 niet op 1 ronde word gezet door de top6
Ik zeg niet dat McLaren top 3 gaat zijn. Nee, zeker niet. ;)
De top drie ligt gewoon muurvast aangezien vrijwel iedereen hun 2018 auto heeft verbeterd voor 2019. Verder ben ik er ook lang niet van overtuigd dat STR wel even vierde gaat worden in het WCC.
Grimmie187 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 18:20:
[...]

Niets nieuws onder de zon en prima wat mij betreft.

Prioriteit bij Mercedes zal Hamilton zijn en prioriteit bij RBR zal Max zijn. Die komen alleen met een slap verhaal dat hun coureurs ten alle tijden gelijke kansen krijgen.. ;)
Nee hoor, bij Mercedes en RBR zijn ze heel erg eerlijk en geven ze beide coureurs eerlijke kansen. Dat zowel Mercedes als RBR nu een tweede coureur hebben die waarschijnlijk geen schijn van kans zal maken tegenover de ander, tja. :+ :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Requiem19 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 16:50:
[...]
Er zit wat flexibiliteit in verrekenprijzen, maar je kan een benchmark niet van 5% cost plus naar 150% cost plus krijgen.

Ik denk dat dit een prima beginpunt is om objectief kosten te controleren.
Hoe gaat de FIA checken of er 600 uur of 50 uur is besteed als RBT een voorvleugel doorboekt naar TR? En wat de kosten dus zijn die uit het budget getrokken moeten worden als die voor 50k wordt ingeboekt?

Ik zou het niet weten iig.
Of als de Carbon leverancier een product goedkoper levert omdat er 30 traytjes red bull worden bezorgd.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 21:40
De oude Arrows van pa Verstappen is te koop, voor drie-en-een-halve ton ben je de nieuwe eigenaar.

https://nl.motorsport.com...en-te-koop-864664/864664/

Afbeeldingslocatie: https://cdn-1.motorsport.com/static/img/amp/800000/860000/864000/864600/864664/s6_3127246/vintage-arrows-a21-chassis-06-on-sale-2017-arrows-a21-chassis-06.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:35

Wom

Zit net even de fotos vam de Ferrari te kijken, maar dat is wel een fraaie wagen hoor. Vind hem er weer lekker dreigend uitzien, dikke prima. Voor mijn gevoel is de grid als geheel er kwa uiterlijk in ieder geval op vooruit gegaan. Op Williams na dan :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:33

mphilipp

Romanes eunt domus

NotSoSteady schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 18:12:
[...]
Dat toont toch aan dat het uitkomt. Kijk naar effecten van Singapore met Renault en ING, alles komt uiteindelijk uit. Dat teams regels proberen te omzeilen zou in mijn ogen geen reden moeten zijn om het niet te doen. Daarnaast zou het logisch zijn dat er geen onderdelen mogen worden verkocht, want die satellietteams zijn gewoon slecht voor de F1.
Nee, wacht effe. Niet steeds de boel omdraaien. Je roept dat team het niet zouden doen vanwege reputatieschade. Ik toon aan dat ze dat wél doen. En ze worden soms/vaak betrapt, maar niet altijd. Het is gewoon een gegeven dat teams de regels buigen/rekken/breken als ze denken dat ze ermee weg kunnen komen. Feit.
En we weten misschien de helft nog niet. Ik herinner me in ieder geval een voorval met Mika Hakkinen die wegreed met wielspin die plotsklaps verdween en hij alsnog als eerste weg was. Rara...niemand heeft het onderzocht, maar het gerucht ging dat er andere manieren bedacht waren om traction control te implementeren. En het gedoe met Ferrari afgelopen seizoen met hun magische vermogen dat ook ineens verdwenen was. Ze doen het, maar andere teams zijn ook niet gek en die weten wat kan en mag. Dus inderdaad, kans bestaat dat het uitkomt, maar dat weerhoudt ze er niet van het te proberen.

Met financiele constructies is het veel ingewikkelder. Jij kunt namelijk niet aantonen hoeveel het ontwikkelen van een bepaald soort vleugel of die motor heeft gekost. Ik kan gewoon een goed idee hebben gehad zonder er 6 maanden over na te denken. Dus ja, ik denk dat het praktisch gezien vrijwel onmogelijk is om dit soort dingen goed te handhaven. Maar dat is alsnog geen reden om het niet in te voeren.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Remy schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:25:
[...]

Dat gaat mooi worden :)

Mijn ranking qua mooi poehee en huuuhh?

1) Mercedes
2) Haas
3) Red Bull
4) Toro Rosso
5) Renault
6) SportPesa Racing Point
20) Williams :+

Met de komst van de nieuwe Alfa Romeo zal in de top 3 mogelijk verandering komen... ik hou m'n hart vast voor de Ferrari btw.

Wel blij dat Max zo blij is met de blije Honda-motor in de blije Red Rake Red Bull Aston Martin Honda Range Rover Racing.
Ok, top 10 dan nu, inclusief de camo-livery van RBR en Alfa Romeo :)

1 Mercedes
2 Ferrari
3 Alfa Romeo
4 Red Bull
5 Toro Rosso
6 Haas
7 SportPesa Racing Point
8 Renault
9 McLaren
10 Williams

De zwart met rode Ferrari doet me denken aan een van de mooiste F1 Ferrari's (imho natuurlijk!) ooit: De 412 T2 uit 1995:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Au5ks7T01OOTeB8r20kRgdrb/full.jpg

Bonus! Zet je geluid vooral aan. Zo klinken 12 cilinders in een 3 liter blok. Man man man! YouTube: The Best Sounding F1 Engine: Ferrari 3.0L V12 - 1995 Ferrari 412 T2 ...

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Remy

Remy

Overigens, wat imho een aparte post verdient: 2019 zal de jongste lineup ooit in history van F1 bevatten!

quote:
The average age of drivers in the 2019 Formula 1 season is 26 and three months, the youngest average since the modern era of the championship began in 1950 with three rookies set to line-up on the grid in Melbourne as well as three returnees.
bron
:o

Wie zijn de drie rookies?
The three rookies on the grid will be – youngest of all 19-year-old Lando Norris (McLaren), 20-year-old George Russell (Williams) and 22-year-old Alexander Albon (Toro Rosso)
Comebacks?
while the three “Comeback Kids” are Antonio Giovinazzi (Sauber), Daniil Kvyat (Toro Rosso) and Robert Kubica (Williams).
Wat gaan we dus zien: een aardig aantal 'oude' rotten in het vak. Hamilton, Vettel, Raikkonen, Grosjean, Ricciardo, Hulkenberg, Bottas, Perez

Oude rot vind ik 5+ of zelfs 10+ seizoenen in F1.

Een paar mensen die 1 tot 5 seizoenen in de knip hebben: Verstappen, Magnussen, Leclerc, Stroll, Sainz, Gasly, Kvyat.

De vreemdste carrieres (wederom, imho) zijn die van Kvyat en Kubica. Comebacks, testrijders, ongelukken, out-of-seasons... Het is niet makkelijk geweest voor beiden :o

Wat ik goed vind om te zien is dat de volledige top 3 van de F2, George Russel, Lando Norris en Alex Albon nu in F1 te vinden zijn d:)b

Wie ik ga missen

Tja, dat zijn er toch wel 3. Brendon Hartley, Sergey Sirotkin en Esteban Ocon. Stuk voor stuk prima coureurs, maar blijkbaar niet goed genoeg voor 2019 in F1 in een coureurs-zitje. Laten we hopen dat we iig 1 van hen terugzien in 2020 als ' opa's ' Hamilton, Raikkonen of Vettel er de brui aan geven :P

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23:12
Ik ga toch geen enkele coureur missen.. Hartley, Sirotkin vallen onder de noemer pay-drivers in mijn ogen en die komen en gaan en zullen over 10 jaar hooguit een pub-quiz oh-ja'tje zijn. Ocon kleurloos jaar afgezien van
Brazilië. Komt volgend jaar terug voor Bottas / Hamilton en zal dan nog 5+ jaar in dienst zijn. Prima rijder hoor, of hij net dat extra zetje kan geven betwijfel ik gezien z'n prestaties tov Perez vorig jaar (die gewoon een nummer 2 rijder is a la Bottas en Sainz).

Nee, blij met de F2 gasten. Gaan lekker veel kutten en kloten, soms geniale dingen laten zien en punten pakken, zoals talenten in het eerste jaar F1 moeten doen. Valt er misschien 1, 2 of 3 af, maar soit, staat voldoende talent klaar (hoewel...)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grimmie187
Remy schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 20:28:
[...]

Ok, top 10 dan nu, inclusief de camo-livery van RBR en Alfa Romeo :)

1 Mercedes
2 Ferrari
3 Alfa Romeo
4 Red Bull
5 Toro Rosso
6 Haas
7 SportPesa Racing Point
8 Renault
9 McLaren
10 Williams

De zwart met rode Ferrari doet me denken aan een van de mooiste F1 Ferrari's (imho natuurlijk!) ooit: De 412 T2 uit 1995:

[Afbeelding]

Bonus! Zet je geluid vooral aan. Zo klinken 12 cilinders in een 3 liter blok. Man man man! YouTube: The Best Sounding F1 Engine: Ferrari 3.0L V12 - 1995 Ferrari 412 T2 ...
Ben ook benieuwd hoe de kleur er straks op de baan uitziet. Het felle oranje lijkt in ieder geval aan het licht tijdens de presentatie te hebben gelegen, zie ook onderstaande afbeelding tijdens de photoshoot:

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/ni2rr82zarg21.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:41
Holkers schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 21:19:
Ik ga toch geen enkele coureur missen.. Hartley, Sirotkin vallen onder de noemer pay-drivers in mijn ogen en die komen en gaan en zullen over 10 jaar hooguit een pub-quiz oh-ja'tje zijn. Ocon kleurloos jaar afgezien van Brazilië.
Hartley een pay-driver? Red Bull nooit pay-drivers, hoogstens dat een coureur wat (relatief kleine) persoonlijke sponsoren meebrengt. In tegendeel zelfs, Red Bull betaald zelfs de hele opleiding. En dat is waarom ze uiteindelijk in de F1 zo lang bij Red Bull vast liggen. Kijk naar Ricciardo die na ik meen 10 jaar in de Red Bull familie gezeten te hebben pas zelf mag kiezen. Daarvoor had hij altijd een contract waarbij Red Bull de optie op verlengen had.

En ook Hartley is dus geen pay-driver. Die had denk ik niet eens persoonlijke sponsoren (VER heeft Exact en Jumbo, RIC een of ander 'Car...' dingetje). Vergelijk dat met een Stroll, Sirotkin, Erickson waarbij er gewoon miljoenen op de plank worden gelegd. Zelfs Stroll bij Williams al, de miljoenen om in een Williams te testen nog voordat het contract getekend was. Erickson waarbij de persoonlijke sponsor (Longbow finance) uiteindelijk een groot aandeel in Sauber koopt. Sirotkin waar een berg Russisch geld achter zit. Dan had je nog die andere jonge Rus bij Renault, Mazepin?, waarbij pappa de miljonair flink geld uitgeeft voor de carrière van zijn zoon. Perez waar veel geld uit Mexico achter zit, Maldonado met Venezolaanse backing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23:12
RobertMe schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 21:51:
[...]

Hartley een pay-driver? Red Bull nooit pay-drivers, hoogstens dat een coureur wat (relatief kleine) persoonlijke sponsoren meebrengt. In tegendeel zelfs, Red Bull betaald zelfs de hele opleiding. En dat is waarom ze uiteindelijk in de F1 zo lang bij Red Bull vast liggen. Kijk naar Ricciardo die na ik meen 10 jaar in de Red Bull familie gezeten te hebben pas zelf mag kiezen. Daarvoor had hij altijd een contract waarbij Red Bull de optie op verlengen had.

En ook Hartley is dus geen pay-driver. Die had denk ik niet eens persoonlijke sponsoren (VER heeft Exact en Jumbo, RIC een of ander 'Car...' dingetje). Vergelijk dat met een Stroll, Sirotkin, Erickson waarbij er gewoon miljoenen op de plank worden gelegd. Zelfs Stroll bij Williams al, de miljoenen om in een Williams te testen nog voordat het contract getekend was. Erickson waarbij de persoonlijke sponsor (Longbow finance) uiteindelijk een groot aandeel in Sauber koopt. Sirotkin waar een berg Russisch geld achter zit. Dan had je nog die andere jonge Rus bij Renault, Mazepin?, waarbij pappa de miljonair flink geld uitgeeft voor de carrière van zijn zoon. Perez waar veel geld uit Mexico achter zit, Maldonado met Venezolaanse backing.
Mooi betoog, maar als ik zeg ‘onder de noemer’ bedoel ik niet dat hij een pay-driver is, maar dat hij er alleen zit omdat er niets beters voorhanden was. Dan kun je beter een pay-driver nemen en er nog wat aan verdienen. Hell, Perez is een pay-driver, Stroll, etc etc. En Hartley is qua snelheid niet veel beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy

Remy

Holkers schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 22:08:
[...]

Mooi betoog, maar als ik zeg ‘onder de noemer’ bedoel ik niet dat hij een pay-driver is, maar dat hij er alleen zit omdat er niets beters voorhanden was. Dan kun je beter een pay-driver nemen en er nog wat aan verdienen. Hell, Perez is een pay-driver, Stroll, etc etc. En Hartley is qua snelheid niet veel beter.
Niet eerlijk tov Perez, imho. Hij heeft in Monaco al eens een podium behaald: een circuit waar performance van auto's gelijk getrokken wordt qua power (en ook andere P3s). Ja, hij brengt geld, maar zet hem in een top-3 auto en hij maakt het de #1 coureur best moeilijk, volgens mij vooral bij Mercedes. Ondergewaardeerde coureur.

Stroll: da's een ander verhaal. Die zit nog te veel te overdriven, zo ook afgelopen seizoen. Het kan de Williams zijn, maar Sirotkin ging er veel makkelijker mee om.

Over Hartley: je wint niet zomaar de 24 uur van Le Mans. Ja, in 2018 haalde hij maar 8 punten tov de 29 van Gasly. Gasly schat ik dan ook veel hoger in: duh, die rijdt niet voor niets nu bij Red Bull. Ik vind hem op hetzelde niveau als Hulkenberg, Bottas en Magnussen. Betrouwbaar, goed en bij vlagen zeer nice. Top 99% van alle coureurs ter wereld.

Is Hartley een killer zoals Ricciardo, Hamilton, Vettel en Verstappen? Nee, dat niet. Maar toch...het is erg lastig vergelijken zonder een goede wagen onder de kont. STR is nog steeds een B-merk, dus tja.

Then again, Leclerc heeft prachtige dingen laten zien bij Sauber Alfa Romeo, dus ik heb zeer hoge verwachtingen van hem vs Vettel, Hamilton en Verstappen. Voor mij is een top 3 onder 25 simpel:

1) Verstappen
2) Leclerc
3) Gasly

Met Russel net tegen de 3 aan hikkend vanwege z'n F2-winst in 2018.

Ik herhaal: seizoen 2019 gaat smullen worden, linksom of rechtsom :9~ :9~ .

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Moet nog steeds wennen aan dat jochie in de grote Ferrari :+

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Niekleair
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-06-2024
Ook maar eens aan een "mooiste livery" wagen.

1. STR
2. Mercedes
3. Haas
4. RedBull
5. Alfa Romeo
6. Renault
7. Ferrari
8. McLaren
9. Williams

En heel ver daar onderaan; eigenlijk de in mijn ogen echt lelijke livery

10. RacingPoint

Ik vond zelf altijd de Hissing Sid van Jordan wel vet. Hopelijk gaan we zo iets ooit weer terug zien.
(Plaatje van Wikipedia gejat)
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/af/1997_Jordan_197_Peugeot_2998cc_V10_photo_1.JPG/640px-1997_Jordan_197_Peugeot_2998cc_V10_photo_1.JPG

[ Voor 54% gewijzigd door Niekleair op 15-02-2019 23:28 ]

[img]error.jpg[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
Grimmie187 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 21:30:
[...]

Ben ook benieuwd hoe de kleur er straks op de baan uitziet. Het felle oranje lijkt in ieder geval aan het licht tijdens de presentatie te hebben gelegen, zie ook onderstaande afbeelding tijdens de photoshoot:

[Afbeelding]
Dit soort foto’s laten echt goed zien hoe groot die wagens eigenlijk zijn.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mphilipp
  • Laatst online: 23:33

mphilipp

Romanes eunt domus

Holkers schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 22:08:
[...]
Volgens mij is Hartley voornamelijk (her/ge)kozen omdat men een goede ontwikkelingsrijder nodig had ivm de transitie naar Honda. Nou heeft STR wel vaker andere motoren gehad, maar nu moesten ze ook het bedje spreiden voor RBR. Ik denk dat men daarom eerder bij Hartley kwam.
Toen ik pas geleden de seizoens review zag, viel me op hoe vaak hij pech heeft gehad. Sowieso is ie 2x vaker niet gefinished dan Gasly (2x wel geklasseerd, maar niet gefinished), maar ook in de trainingen had ie wel eens pech met de auto. Evengoed denk ik ook niet dat ie echt op het nivo van Gasly zat, maar slecht was ie niet.

En inderdaad, Le Mans win je niet zomaar. Maar het is wél een hele andere tak van motorsport. Met een lange adem en geduld kom je er al een heel eind. Het is qua strategie een totaal ander verhaal. Maar hij is dus wel snel en consistent.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady

Blijkt toch ongelooflijk hoe complex deze auto's zijn. _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door NotSoSteady op 16-02-2019 00:41 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Stuk over hoe een (oudere) gearbox werkt.

Bizar dat er dus gewoon 1000PK op een stukje metaal van krap 2cm breed draait :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timoth
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-10 23:32
https://www.formula1.com/...H8dBiwETug4j1LyC3P1w.html

Interessant artikel waarin de verschillende veranderingen van de Mercedes, Ferrari en Red Bull besproken worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Men neemt een drone met camera en men neemt de STR14. Voila.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

mphilipp schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 00:29:
[...]

Volgens mij is Hartley voornamelijk (her/ge)kozen omdat men een goede ontwikkelingsrijder nodig had ivm de transitie naar Honda. Nou heeft STR wel vaker andere motoren gehad, maar nu moesten ze ook het bedje spreiden voor RBR. Ik denk dat men daarom eerder bij Hartley kwam.
Toen ik pas geleden de seizoens review zag, viel me op hoe vaak hij pech heeft gehad. Sowieso is ie 2x vaker niet gefinished dan Gasly (2x wel geklasseerd, maar niet gefinished), maar ook in de trainingen had ie wel eens pech met de auto. Evengoed denk ik ook niet dat ie echt op het nivo van Gasly zat, maar slecht was ie niet.

En inderdaad, Le Mans win je niet zomaar. Maar het is wél een hele andere tak van motorsport. Met een lange adem en geduld kom je er al een heel eind. Het is qua strategie een totaal ander verhaal. Maar hij is dus wel snel en consistent.
Hij had echt een rampzalig seizoen. Pech, pech en nog eens pech. Niet alleen crashes, dingen kapot maar ook in kwalificatie miste hij zo vaak net Q2 terwijl Gasly met de hakken over de sloot in Q2 kwam waarna de Honda eens open werd gedraaid. Hartley was misschien niet de beste coureur ooit, maar hij was denk ik niet eens veel slechter dan Gasly. Dat gaat nog wat worden nu Gasly in RBR zit...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd

Edd

Renault heeft ook hun shakedown gehad..

-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:16

sjaool

Every life should have 9 cats

Is deze video van Red Bull hier al een keer voorbij gekomen? Een B-roll zonder commentaar etc.
[YouTube: F1 2019 - Red Bull Hondda RB15 launch on track at Silverstone]

[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 16-02-2019 13:59 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:59

Martinspire

Awesomeness

Geen Hulkenberg als shakedown driver? Opvallend dat Ricciardo dan eerst mag. Al denk ik wel dat beiden zullen rijden vandaag. Wellicht om Ricciardo te tonen wat voor voortgang ze hebben gemaakt en een idee te geven wat ie komend seizoen kan verwachten?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

sjaool schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 13:59:
Is deze video van Red Bull hier al een keer voorbij gekomen? Een B-roll zonder commentaar etc.
[YouTube: F1 2019 - Red Bull Hondda RB15 launch on track at Silverstone]
Volgens mij maar een paar keer. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Martinspire schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 14:02:
Geen Hulkenberg als shakedown driver? Opvallend dat Ricciardo dan eerst mag. Al denk ik wel dat beiden zullen rijden vandaag. Wellicht om Ricciardo te tonen wat voor voortgang ze hebben gemaakt en een idee te geven wat ie komend seizoen kan verwachten?
Ga er maar vanuit dat Ricciardo tot nader order nr1 driver is... zo nu ook blijkt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd

Edd

@Martinspire Persoonlijk zoek ik hier niet teveel achter, maar het zou kunnen zijn dat ze willen weten hoe de auto zich verhoudt tot de RB14.

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Edd schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 14:19:
@Martinspire Persoonlijk zoek ik hier niet teveel achter, maar het zou kunnen zijn dat ze willen weten hoe de auto zich verhoudt tot de RB14.
Volgens mij lijkt dat wel logisch, al weet Hulkenberg natuurlijk ook hoe deze zich verhoudt tot de vorige Renault, en dit weet Ricciardo dan weer niet? Er zal niet al teveel achter zitten verwacht ik, iemand moet toch het spits afbijten. Misschien hebben ze Ricciardo op het schema van Verstappen gezet? ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:55
De netflix docu wordt een 10 delige:

https://imgur.com/a/xDNNXFy

Bron: Eindhovens Dagblad

[ Voor 5% gewijzigd door Plenkske op 16-02-2019 17:21 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DzjHtJ-WsAAegkd.jpg

Williams pakjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:32

The Legend

*Plop*

Nieuwe regels kosten Ferrari 1,5 seconden. Zal wel weer met een korreltje zout genomen moeten worden.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• vhal
  • Laatst online: 18:42

vhal

ಠ_ಠ

Wat heeft die Russel lange armen zeg... :/

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:31

TrekDr0p

QR niet scannen

Alvast aan het indekken voor het geval dat..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Neem maar met een strooiwagen lading aan zout. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-09 18:36
Ja ze kostTen 1,5 seconden. Niemand zegt erbij hoeveel ze hebben teruggehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lensent
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 24-09 16:11
vhal schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 20:36:
[...]

Wat heeft die Russel lange armen zeg... :/
Ken die goed mee door Loews hairpin boenderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanVanHaaren
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-10 21:52
Sky Sports: Williams miss start of pre-season testing at Barcelona
"Unfortunately we have had to delay the start of our pre-season test to Tuesday morning," said team boss Claire Williams.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-09 20:30
Razorbite schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 22:09:
[...]

Ja ze kostTen 1,5 seconden. Niemand zegt erbij hoeveel ze hebben teruggehaald.
kosten vs. kostten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:31

TrekDr0p

QR niet scannen

Blijft treurig, het is dat ze winst maken met de onderdelen die ze maken voor andere, maar anders was dit toch wel het laatste seizoen dat we williams in de F1 zagen denk ik zo.

Nog een paar uurtjes en ik ga sky sport aangooien op het werk om live mee te genieten:+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Modbreak: titleMensen, hou F1TV nou eens in het topic ervoor. Het bestaat niet voor niks. ;)
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• nachtnet
Sf90 op de baan.Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DzoGF1FWsAAocud.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Maar wat interessants dan. Dit interview met de deputy technical director, effectief de baas van STR haar auto ontwikkeling is wel de moeite waard. Niet echt diepgaand, maar ook niet verkeerd. :)
https://www.f1technical.net/news/21950

Verder vraag ik me af hoe de kaarten geschut gaan zijn. De komende dagen gaan we alleen leren of een auto absoluut waardeloos is. Kandidaat een is Williams omdat die dag een gaan missen en ook geen shakedown hebben kunnen uitvoeren. Bij problemen gaan die vrijwel hun hele eerste week verliezen waardoor ze in week twee niet kunnen werken aan performance.

Ook vraag ik me af hoe de verhoudingen gaan liggen tussen de teams. Eigenlijk hebben alle teams waarvan we de auto hebben gezien, een iteratie op hun vorige auto gepresenteerd. Al dan niet met grotere of minder grote aanpassingen. Ik ben met name benieuwd in hoeverre de teams hun "airflow conditioners" om weten te zetten in downforce. Dat doen al die bargeboards, vleugels en vleugeltjes namelijk vooral. Het gaat om de vloer en diffuser voeden met ideale luchtstromen. Wat het belangrijkste is aan een auto krijgen we eigenlijk ook nooit te zien. De meeste teams zijn ook zo extreem beschermend over hun vloer en diffuser om deze reden.

De RB15 lijkt daar in ieder geval een zeer goede basis voor te hebben aangezien de RB14 al met getrimde vleugels makkelijk de meeste downforce behaalde en dan ook nog eens extreem goed was met de banden. Ook een kenmerk van veel downforce, maar ook een goede balans tussen voor en achter. Ik vraag me alleen af in hoeverre de RB15, het niveau van de RB14 matched. Ook vraag ik me af hoe Ferrari en Mercedes het afgaat. Beide teams waren beduidend meer afhankelijk van hun "airflow conditioners" en beide teams hebben nu eigenlijk al toegegeven downforce te zijn verloren. Blijkt de RB15 werkelijk nabij of op het niveau van de RB14, dan kan het wel eens een zeer interesant en spannend seizoen worden. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grimmie187
Danku! _/-\o_

Ook in wallpaper formaat beschikbaar: https://i.imgur.com/JwYRHr3.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Remy

Remy

Holy quack!

Ik bedoel, in het kader van de 2019 regulations en de mogelijkheden binnen de grenzen van de aerodynamica en de regels van de FIA voor de F1-wagens hebben ze echt hun best gedaan om een agressieve machine neer te zetten. Samen met Alfa Romeo (van wie de 'reguliere' livery nog bekend moet worden, maar die toch al funky designdingen hebben laten zien) doet Ferrari echt wel z'n best om te laten zien dat het ze menens is _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zsjtf8dQ4uFAXpunKxGVC4Xj/full.jpg

Het team: "Hier Seb, Charles, dikke wagen. Nu is het jullie taak om er het beste uit te halen. Forza!" 8)

Edit: Mercedes W10 en z'n voorgangers:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/aHrqbjB51QDPsOGJoQI2RSkY/full.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Remy op 17-02-2019 20:34 ]

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nachtnet
Nog 1 dan.Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dzn0Q2zWoAI42df.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door nachtnet op 17-02-2019 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Is eigenlijk bekend waarom Ferrari nu ook voor een matte lak gaat? Levert dit nog voordelen qua performance of zo? Of is het toch puur het design element.

Vanuit Red Bull was al bekend dat matte lak eigenlijk een nadeel is. Maar dat zij dan een speciale, en geheime, verf hebben ontwikkeld die de nadelen niet heeft. Maar of er vervolgens ook nog voordelen aan zitten weet ik dus niet.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• demonic
  • Laatst online: 02-08 23:01
Eerste rondje van ric in de renault.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

RobertMe schreef op zondag 17 februari 2019 @ 20:39:
Is eigenlijk bekend waarom Ferrari nu ook voor een matte lak gaat? Levert dit nog voordelen qua performance of zo? Of is het toch puur het design element.

Vanuit Red Bull was al bekend dat matte lak eigenlijk een nadeel is. Maar dat zij dan een speciale, en geheime, verf hebben ontwikkeld die de nadelen niet heeft. Maar of er vervolgens ook nog voordelen aan zitten weet ik dus niet.
Op vrijwel alle F1 nieuws sites is hier aandacht aan besteed. Het zou gewicht besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

RobertMe schreef op zondag 17 februari 2019 @ 20:39:

Heel heel lang geleden was Toyota (geheel buiten F1) bezig met een lak die voelde als schuurpapier, die een laagje lucht vasthield die beter was voor luchtgeleiding dan de gladste lak (~ 1990/1991). Dit was met een conceptwagen. Misschien zijn RBR en ook Ferrari nu op dat spoor waarbij de lucht zelf als een bel wordt vastgehouden voor de geleiding? Hun windtunnel-engineers weten een hoop meer dan wij...

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Remy schreef op zondag 17 februari 2019 @ 21:05:
[...]

Heel heel lang geleden was Toyota (geheel buiten F1) bezig met een lak die voelde als schuurpapier, die een laagje lucht vasthield die beter was voor luchtgeleiding dan de gladste lak (~ 1990/1991). Dit was met een conceptwagen. Misschien zijn RBR en ook Ferrari nu op dat spoor waarbij de lucht zelf als een bel wordt vastgehouden voor de geleiding? Hun windtunnel-engineers weten een hoop meer dan wij...
Het is een beetje het principe van de shark suits uit het zwemmen. De vraag is alleen of het echt werkt voor lucht.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Remy schreef op zondag 17 februari 2019 @ 21:05:
[...]

Het is ook lichter, een van de redenen waarom McLaren destijds stopte met de chromen livery. Denk persoonlijk niet dat je er heel veel verder achter moet zoeken, anders was dat wel eerder aan het licht gekomen.

Dit zei Binotto er zelf over.
"It's not a matter of looks, there is a technical reason why it is matte," he said. "The weight is lower -- we are talking about some hundreds of grams -- but as we are pushing these technologies it made the difference. It's a matte finish and it makes the car lighter."
http://www.espn.com/f1/st...aintwork-not-matter-looks

[ Voor 29% gewijzigd door NotSoSteady op 17-02-2019 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:39

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:16

sjaool

Every life should have 9 cats

Ik ben benieuwd of we in de toekomst ook beelden van de visor cam in de race gaan zien. Dat zou wel weer een heel ander beeld op een race situatie geven.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:59

Martinspire

Awesomeness

Iemand al een mooie plek gevonden om wat wallpapers vandaan te halen van alle auto's?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DzqycgLX4AEUozY.jpg

Toch gewoon mat blauw

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DzqzLVkXgAUh6Pp.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door nachtnet op 18-02-2019 08:05 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stoksbrood
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-10 09:41
Haas is ook bezig met het tonen van hun nieuwe auto:
Afbeeldingslocatie: https://images.scribblelive.com/2019/2/18/316d01a0-b874-4f06-a3b5-7c219eb8d322_800.jpg

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Martinspire schreef op maandag 18 februari 2019 @ 02:20:
Iemand al een mooie plek gevonden om wat wallpapers vandaan te halen van alle auto's?
Voor een compilatie van alle wagens op 1 wallpaper weet ik het niet. Maar wil je van alle wagens 1 wallpaper kun je het beste naar de websites van de teams gaan. En anders even zoeken via Google Images naar fan-made afbeeldingen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dzq6h-SWwAAw5ij.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:28
Max rijdt dus niet met de gele T-Cam? Dat is nummer 33 met een zwarte.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stoksbrood
asing schreef op maandag 18 februari 2019 @ 08:20:
Renders zeggen niet heel veel denk ik.... Over 40 minuten weten we het :)

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
asing schreef op maandag 18 februari 2019 @ 08:20:
VER heeft eerder aangegeven dat hij de gele T-cam behoud. Waarschijnlijk gaat het hier om een render en daardoor de zwarte T-cam. Op zo'n plaatjes/renders zie je wel vaker dat de T-cam niet klopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zahariac
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-12-2024
Stoksbrood schreef op maandag 18 februari 2019 @ 08:20:
[...]

Renders zeggen niet heel veel denk ik.... Over 40 minuten weten we het :)
Dan weten we nog niks, ze rijden met 1 auto.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:02
Ja, ik ben trots op de samenwerkng :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stoksbrood
Alfa:
Afbeeldingslocatie: https://images.scribblelive.com/2019/2/18/9f162994-8062-4cf8-bd9b-86beacff0ba6_800.jpg

Tevens is er aangegeven dat Alfa Romeo de chassisbenaming van Sauber nog hanteert, namelijk de C38 :)

[ Voor 31% gewijzigd door Stoksbrood op 18-02-2019 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:47
Bijzonder, die lege en volledig zwarte voorvleugel

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dzq8XdUX0AEnFNy?format=jpg&name=large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dzq864uXQAEUrsv.jpgAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dzq87bTWoAA4-YT.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoksbrood
Trouwens voor degene die een live feed willen volgen:
https://www.autosport.com...lona-f1-test-day-one-2019

En voor de andere dagen:
https://www.autosport.com/live/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

RBR test livery zag er echt zoveel beter uit:( gemiste kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Wat een ongelovelijk ding, die neusvleugel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Toch wel teleurstellend, die Alfa livery na afgelopen week. :P

Volvotips.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vhal
  • Laatst online: 18:42

vhal

ಠ_ಠ

Jasphur schreef op maandag 18 februari 2019 @ 08:35:
Wat een ongelovelijk ding, die neusvleugel.
Dat wordt mooi front wing endplates rapen in Melbourne :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
@vhal en in Bahrein en in China en in Azerbaijan en in Spanje en al helemaal in Monaco en in Canada enzovoorts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:28
Besef dat ze die vleugels vroeger ook al niet zagen en coureurs weten exact hoe groot de auto is. Dus ik denk dat het wel mee gaat vallen.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:49
Dussss, Williams gaat de eerste testdag al missen. Goed bezig daar!
Vorig seizoen was al drama, dus je zou je kunnen voorstellen dat ze al heel snel zijn begonnen met de 2019 auto en dan toch de eerste testdag missen. Ik hoop niet dat dit een voorzet is voor opnieuw een dramatisch seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:08
Heb je deze ook nog ergens gevonden in zeeeer hoge resolutie? Ik wil deze instellen als achtergrond op mijn 38" monitor O-) O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-10 07:10

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Max heeft een zwarte camera op zijn wagen zitten. Dacht dat hij gewoon de gele zou behouden. Of is dat alleen voor de testwagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:10

DataGhost

iPL dev

In de F1 regels staat gewoon dat de eerste rijder een zwarte, en de tweede rijder een gele camera krijgt. Ik denk dat het wel duidelijk is dat Max de eerste rijder is, dus is zijn camera ook zwart.
To help distinguish between a team’s two cars, the onboard cameras which sit on top of the main rollover structure are coloured differently. On the first car it must remain as it is supplied to the team (black) and on the second car it must be predominantly fluorescent yellow.

[ Voor 48% gewijzigd door DataGhost op 18-02-2019 10:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• demonic
  • Laatst online: 02-08 23:01
DataGhost schreef op maandag 18 februari 2019 @ 10:35:
In de F1 regels staat gewoon dat de eerste rijder een zwarte, en de tweede rijder een gele camera krijgt. Ik denk dat het wel duidelijk is dat Max de eerste rijder is, dus is zijn camera ook zwart.

[...]
Wat een onzin. Dit is gewoon een test wagen.
En over je edit met het regelement. Ze praten hier over de eerste auto en tweede auto. niet de eerste en tweede driver.

De kleur van de camera blijft volgens max zelf geel.

[ Voor 12% gewijzigd door demonic op 18-02-2019 10:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
CrazyFool schreef op maandag 18 februari 2019 @ 10:29:
[...]

Heb je deze ook nog ergens gevonden in zeeeer hoge resolutie? Ik wil deze instellen als achtergrond op mijn 38" monitor O-) O+
Red bull content pool zou deze moeten hebben.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-10 18:36

Pathogen

Shoop Da Whoop

nachtnet schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 16:18:
Racingpoint doet per, str, per, str
Ferrari doet vet, lec, vet, lec
Mcl doet sai, nor, sai nor
Haas doet gro, mag, (gro/fit), (fit/mag)
Klinkt als een kinderliedje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

DataGhost schreef op maandag 18 februari 2019 @ 10:35:

[...]
net als afgelopen jr, met geel ding bovenop de bolide

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
F1 TV Pro is nu beschikbaar, code F1TV25 geeft 25% korting op jaarlijkse abo.

//alleen kijken van de stream geeft nog een foutmelding _/-\o_

[ Voor 30% gewijzigd door DRaakje op 18-02-2019 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugodv
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 15:09
DRaakje schreef op maandag 18 februari 2019 @ 11:00:

Thanks! Aangeschaft. Training aanzetten geeft nu nog een Unsupported region error, opstartproblemen.. Erg benieuwd wat het gaat bieden dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic
  • Laatst online: 20:38

vectormatic

Warlock of the doorlock

DRaakje schreef op maandag 18 februari 2019 @ 11:00:

Thx!

Enig idee hoe lang die code geldig is?

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:26
Al iets interessants gebeurd op de baan?

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Pagina: 1 ... 36 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2019: Topicreeks: [F1] Seizoen 2019

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
Netflix documentaire: [F1] Netflix documentaire
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2019
Rich Energy: [F1] Rich Energy
Discussie over de Netflix-serie is hier off-topic, maar kan in [F1] Netflix documentaire