Vooralsnog vrijdag nat, zaterdag en zondag 0mm verwacht.
bron:
https://www.netweather.tv...asts/sports-and-events/f1
bron:
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
naitsoezn schreef op maandag 11 november 2019 @ 11:34:
Vorig jaar hadden we geen regen nodig voor een leuke race toch?![]()
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Mijn bron zegt zaterdag en zondag regen maar helaas niet op de momenten dat er gereden wordt.Bloodclot schreef op maandag 11 november 2019 @ 11:29:
Vooralsnog vrijdag nat, zaterdag en zondag 0mm verwacht.
bron:
"When you grow up your heart dies"
[ Voor 199% gewijzigd door Ankona op 11-11-2019 12:21 ]
alles kan off-topic
Het was ook een heel leuke race, totdat een of andere prutser niet begreep wat een blauwe vlag inhoud.naitsoezn schreef op maandag 11 november 2019 @ 11:34:
Vorig jaar hadden we geen regen nodig voor een leuke race toch?![]()
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Formula 1® today welcomed Expo 2020 Dubai, the next World Expo, as an Official Sponsor with a 14-month association that will run from the climax of the 2019 season and throughout next year’s race calendar.
Expo 2020, which takes place from 20 October 2020 to 10 April 2021, will be the largest event ever staged in the Arab World and is set to welcome 192 participating countries and host 25 million visits from across the globe over 173 days.
The sub-themes of Expo 2020 are Opportunity, Mobility and Sustainability, which are also topics that Formula 1 has a deep interest in. Formula 1 is a global sport and has a wide-reaching fan base – the perfect stage to showcase the first World Expo in the Middle East, Africa and South Asia region. The association is seen as an ideal fit, combining the World’s Greatest Show of human brilliance and achievement and the greatest racing spectacle in global sport.
Its F1 sponsorship will involve activations to raise awareness of Expo 2020 and will include trackside and digital advertising at seven Grands Prix in 2020. To kick-start the association, the first trackside advertising will be seen at the FORMULA 1 ETIHAD AIRWAYS ABU DHABI GRAND PRIX 2019.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Zoals traditie dicteert. Serieus, volgens mij is er elke regenrace sinds 2015, een Ferrari in de muur beland.Barfman schreef op maandag 11 november 2019 @ 12:33:
Leclerc hebben we gezien in de regen op Hockenheim, toen belande die in de muur :-)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En de rest is VER te zoekensjaool schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 15:23:
[...]
Mijn lijstje:
1 Buitencategorie VER
2 Super talent VER
3 Top talent VER
![]()
een treffende spreuk
Er was vorig jaar helemaal geen excuus nodig? Verstappen ging ze op dat "rechte"stuk omhoog één voor één voorbij?B-Real schreef op maandag 11 november 2019 @ 12:38:
Vorig jaar was het "excuus" van Red Bull nog dat het rechte stuk (incl. knik bij pit ingang) nogal steil omhoog loopt en motorvermogen daar belangrijker is dan dat velen (o.b.v. TV beelden) denken.
Qua vermogen hebben ze bij Red Bull/Honda natuurlijk een mooie stap gezet, dus de prestatie van vorig jaar zou toch te evenaren moeten zijn lijkt mij
Testing, one, two ...
Er valt toch niks meer te winnen.Sand0rf schreef op maandag 11 november 2019 @ 13:57:
Toto Wolff is dit weekend niet op Interlagos
Wolff to miss first F1 race since 2013
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Dat zul je net zien, Toto is er niet bij en alles gaat fout bij MercedesTrekDr0p schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:04:
[...]
Er valt toch niks meer te winnen.
En zo kan alvast zijn opvolger en die van Lauda wennen aan het circus genaamd F1
Hij was er toch ook in Hockenheim?ThomasG schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:41:
[...]
Dat zul je net zien, Toto is er niet bij en alles gaat fout bij Mercedes
Maar dat kwam door dat 100-jaar gedoe,nu weten ze gewoon niet aan wie ze dingen moeten vragen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Kan er naast zitten maar volgens mij was het 80 jarig bestaanMaarten_E schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:44:
[...]
Maar dat kwam door dat 100-jaar gedoe,nu weten ze gewoon niet aan wie ze dingen moeten vragen.
125 zelfsMartin0 schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:56:
[...]
Kan er naast zitten maar volgens mij was het 80 jarig bestaan
https://www.gptoday.net/n...r-90-jarig-jubileum-viert
125 jaarMartin0 schreef op maandag 11 november 2019 @ 15:15:
[...]
Wat ik hier uit haal is het 90 jarig bestaan.(zat ik er alsnog naast daar niet van).
Work hard & be brave.
Die gaat om FerrariMartin0 schreef op maandag 11 november 2019 @ 15:15:
[...]
Wat ik hier uit haal is het 90 jarig bestaan.(zat ik er alsnog naast daar niet van).
Ah excuses, ik dacht dat het nog over ferarri ging(gezien een post over elke regenrace een ferari in de muur).
Waiting on the world to change
Voor de verandering een keer niet met Transavia van Alicante naar Adam. 👍👍Morgen theater in Leeuwarden vandaar nu vliegen. Woensdag om 10u gaat de reis verder naar Sao Paulo pic.twitter.com/q42u6FSDcD
— Olav Mol®️ (@Olav_Mol) 11 november 2019
Ben ik de enige die zich hier groen en geel ergert aan O&J? Gewoon gezonde nieuwsgierigheid hoorTinusTegengas schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 22:44:
Die true or false met Lando (en Max)
[Video]
Geen last van. En voor de rest: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?StealthyPeanut schreef op maandag 11 november 2019 @ 16:52:
[...]
Ben ik de enige die zich hier groen en geel ergert aan O&J? Gewoon gezonde nieuwsgierigheid hoor.
Ik heb belangrijkere dingen om mij druk over te maken.StealthyPeanut schreef op maandag 11 november 2019 @ 16:52:
[...]
Ben ik de enige die zich hier groen en geel ergert aan O&J? Gewoon gezonde nieuwsgierigheid hoor.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Het is wel bijna een traditie om op deze baan de raceleaders eruit te kegelen.alesandro_46 schreef op maandag 11 november 2019 @ 19:52:
Omdat het racetopic een dag te laat open gaat maar even hier![]()
[YouTube: Five Shocking Moments from the Brazilian Grand Prix]
Laat me raden..."is that glock" kan niet missen?alesandro_46 schreef op maandag 11 november 2019 @ 19:52:
Omdat het racetopic een dag te laat open gaat maar even hier![]()
[YouTube: Five Shocking Moments from the Brazilian Grand Prix]
[ Voor 4% gewijzigd door Ari Gold op 12-11-2019 00:13 ]
jawel hoor, is gewoon open.sjaool schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 08:08:
Het is 8:08 uur en het raceweekendtopic is nog niet geopend?![]()
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Ja, nu wel.
[ Voor 17% gewijzigd door basvn op 12-11-2019 11:11 ]
Was ook wel redelijk te verwachtenbasvn schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:03:
https://redbullracing.red...leVTQue6AkyPmUiwQ9O0RPrVo
Albon volgend jaar in de Redbull!
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Da's logisch...basvn schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:03:
Mooi. Hij doet het gewoon goed gezien de omstandigheden (midden in een seizoen instappen) en is ook gewoon een prima en fijne gast naar mijn idee. Verwacht met hem geen politieke team-struggles iig.basvn schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:03:
Vanaf mobiel, dus geen plaatje of mooie link
It's @kvyatofficial and @PierreGASLY for 2020! 🤜🤛
— Visa Cash App RB F1 Team (@visacashapprb) 12 november 2019
We are pleased to confirm that Daniil Kvyat and Pierre Gasly will be continuing with the team in 2020!
Full story 📲 https://t.co/Gh8s9MCiG5 pic.twitter.com/tJjeUSTUyP
[ Voor 28% gewijzigd door Hackus op 12-11-2019 12:05 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Nu nog de vraag wie de teamgenoot van Albon gaat worden. (is die al bevestigd?)basvn schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:03:
Vanaf mobiel, dus geen plaatje of mooie link
alles kan off-topic
Ja 2020, ben nog steeds benieuwd wat er in 2021 gaat gebeuren. En wie er de overhand krijgt in de stoelendans. Hamilton wil door, maar begint natuurljik wel ouder te worden.Hackus schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 12:04:
Ook Max blijft bij RB ondanks gerucht van overstap naar Mercedes of Ferrari.
Ik zet in op grote verschuiving.MikeyMan schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 12:08:
[...]
Ja 2020, ben nog steeds benieuwd wat er in 2021 gaat gebeuren. En wie er de overhand krijgt in de stoelendans. Hamilton wil door, maar begint natuurljik wel ouder te worden.
Dat roep ik ook al een tijdje. We'll seebasvn schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 12:13:
[...]
Ik zet in op grote verschuiving.
Max naar MERC (ondanks dat hij vandaag zei dat hij zich op zn plek voelt bij RBR)
HAM naar FER
VET terug naar RBR
2020 wordt een groot circus... volgens Toto Wolff begint het silly season dat jaar dan ook erg vroeg aangezien er een heleboel coureurs voor 2021 nog geen contract hebben. Als Red Bull het volgend jaar gewoon erg goed doet moet ik het nog zien of Max daar met ingang van 2021 vertrekt (ook al zeggen sommige bronnen dat hij al een voorcontract zou hebben getekend bij Mercedes, iets met heel veel korrels zout).MikeyMan schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 12:08:
[...]
Ja 2020, ben nog steeds benieuwd wat er in 2021 gaat gebeuren. En wie er de overhand krijgt in de stoelendans. Hamilton wil door, maar begint natuurljik wel ouder te worden.
Zou het voor Hamilton ook niet afhankelijk zijn van hoe z'n seizoen volgend jaar gaat?sjaool schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 12:14:
[...]
2020 wordt een groot circus... volgens Toto Wolff begint het silly season dat jaar dan ook erg vroeg aangezien er een heleboel coureurs voor 2021 nog geen contract hebben. Als Red Bull het volgend jaar gewoon erg goed doet moet ik het nog zien of Max daar met ingang van 2021 vertrekt (ook al zeggen sommige bronnen dat hij al een voorcontract zou hebben getekend bij Mercedes, iets met heel veel korrels zout).
Daar stapt de volgende in van; "bring me the money", Latifi dusstefanass schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 12:25:
Nu is het enige "open" stoeltje nog naast Russle bij Williams? Of was daar ook al iets over bekend?
Testing, one, two ...
Ja die naam circuleert inderdaad al een tijdje, helaas weer een paydriver die niet echt het F1-niveau heeft voor zo ver ik kan beoordelen... Al kan ik er (nog) geen officiele aankondiging over vinden.hardware-lover schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 12:27:
[...]
Daar stapt de volgende in van; "bring me the money", Latifi dus
Denk niet dat Williams zich iets anders kan "veroorloven", wel (weer) een gemakkelijke prooi voor Russel, die laat er geen spaan van heel. Na 4½ jaar GP2/F2 ervaring zou Latifi toch aardig met slijtage van de bandjes om moeten kunnen gaan, ook al rijden ze daar op wat andere rubbertjes.stefanass schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 12:31:
[...]
Ja die naam circuleert inderdaad al een tijdje, helaas weer een paydriver die niet echt het F1-niveau heeft voor zo ver ik kan beoordelen... Al kan ik er (nog) geen officiele aankondiging over vinden.
Testing, one, two ...
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus | 'Il faut cultiver son jardin' - Voltaire
Gerucht was een beetje dat hij een clausule had dat als RBR hem geen race-winnende auto kon geven die weg kon. Aangezien die Oostenrijk (en daarna nog Duitsland) heeft gewonnen ging die clausule dus niet meer op.Martinspire schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:14:
Verstappen had volgens mij geen clausule die hij kon activeren om uit zijn contract te komen of een ander team om naartoe te gaan. Dus dat ie bleef, was volgens mij vrij duidelijk.
Sowieso is het lastig, want 2021 wordt toch mogelijk gewoon een reset van alle voorsprong die de top3 teams op elkaar hebben. Dan kun je bij wijze van spreken wel overstappen naar bijv. Mercedes, maar voor hetzelfde geldt is dat dan ineens het 3de team.ScorpionSquad schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:05:
Wat betreft de toekomst van Max, mag toch geen verbazing wekken dat hij volgend jaar bij RBR blijft, Ferrari en Mercedes zaten al vol.
Wat betreft 2021, denk ik dat het volledig afhangt van de eerste 3 races van het seizoen. RBR Honda gaat all-out om hem WK te maken, mogelijk zelfs ten koste van de 2021-auto. Hij heeft wel laten zien dat hij het in zich heeft (al moet ie incidenten als met Kimi in Spa nog eruit halen).
Max zal na de eerste 2-3 weekenden het idee moeten hebben dat hij, icm de RBR Honda, consequent podium kan rijden en elk weekend om de 1e plaats kan vechten. Of dat met FER, MER of met allebei is maakt hem waarschijnlijk niets uit, zolang hij er maar bij zit.
Als dit niet het geval is moet er wel een heel goed verbeterplan van RBR voor 2020 komen. Daarnaast een zeer goed plan voor 2021 en daarna, waar hij dan ondanks de niet behaalde doelen de afgelopen jaren nog vertrouwen in heeft. Ze zullen in elk geval niet kunnen voorkomen dat Max en zijn management een beetje gaan informeren naar de plekken en de toekomstplannen van de andere topteams, dus dan heeft RBR het behoud van Max niet meer helemaal in eigen hand.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ja precies. Ze hebben een auto die theoretisch races kan winnen, ook op eigen kracht maar het komt er niet altijd uit. Dat ze Albon aanhouden is voor Verstappen alleen maar beter. Hoe meer kilometers die knul in de Red Bull rijdt, hoe zinvoller zijn feedback is.RobertMe schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:17:
[...]
Gerucht was een beetje dat hij een clausule had dat als RBR hem geen race-winnende auto kon geven die weg kon. Aangezien die Oostenrijk (en daarna nog Duitsland) heeft gewonnen ging die clausule dus niet meer op.
Daarnaast is plek bij een ander team natuurlijk ook een issue. Kans op een Mercedes zitje naast Hamilton is klein, en Ferrari heeft nu zelf Leclerc.
Precies. Of je de volgorde kan inschatten is dan afhankelijk van hoe goed je de informatie uit de teams haalt en hoe je die vervolgens langs elkaar legt. Van RBR weet hij inmiddels wel hoe het werkt, maar andere teams zijn een stuk lastiger. Hamilton heeft dat goed gedaan bij Mercedes, Alonso heeft dat niet goed gedaan bij Ferrari en vervolgens McLaren.Martinusz schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:17:
[...]
Sowieso is het lastig, want 2021 wordt toch mogelijk gewoon een reset van alle voorsprong die de top3 teams op elkaar hebben. Dan kun je bij wijze van spreken wel overstappen naar bijv. Mercedes, maar voor hetzelfde geldt is dat dan ineens het 3de team
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus | 'Il faut cultiver son jardin' - Voltaire
Ik zet ook in op een grote verschuiving. Maar toch iets anders. Ik denk dat Ham na komend jaar gaat stoppen. Ik denk wanneer Ham een mindere auto heeft, hij niet meer gaat rijden in de F1.basvn schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 12:13:
[...]
Ik zet in op grote verschuiving.
Max naar MERC (ondanks dat hij vandaag zei dat hij zich op zn plek voelt bij RBR)
HAM naar FER
VET terug naar RBR
[ Voor 3% gewijzigd door streamnl op 12-11-2019 13:51 ]
[ Voor 28% gewijzigd door Shiver23 op 12-11-2019 14:03 ]
PSN: Shiver23
[ Voor 10% gewijzigd door Wok op 12-11-2019 14:23 ]
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Ik hoop eigenlijk van niet en dat ze Nico Hulkenberg een contract geven. Ze hebben bij Williams op dit moment meer aan een ervaren coureur die ook kan ontwikkelen dan aan een broekie erbij die zich nog moet bewijzen. Het lijkt mij namelijk erg sterk dat Williams voor volgend jaar weer zo'n trage bak heeft ontwikkeld.hardware-lover schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 12:27:
[...]
Daar stapt de volgende in van; "bring me the money", Latifi dus
Hij vind het zelf niet zo'n logische keuze blijkbaar?sjaool schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:37:
[...]
Ik hoop eigenlijk van niet en dat ze Nico Hulkenberg een contract geven. Ze hebben bij Williams op dit moment meer aan een ervaren coureur die ook kan ontwikkelen dan aan een broekie erbij die zich nog moet bewijzen. Het lijkt mij namelijk erg sterk dat Williams voor volgend jaar weer zo'n trage bak heeft ontwikkeld.
Testing, one, two ...
Ik vrees dat hij eigenlijk geen keuze heeft als hij in de F1 wil blijven rijden. Maar we zullen het wel gaan horen want dat kan ook niet meer zolang duren lijkt mij.hardware-lover schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:48:
[...]
Hij vind het zelf niet zo'n logische keuze blijkbaar?
https://www.grandprix.com...-for-williams-switch.html
Maar Honda hoeft toch niet bijzonder veel expliciet voor 2021 te doen? Motor blijft nagenoeg hetzelfde, het is de hele body waar RBR flink wat huiswerk heeft dat allemaal in orde te maken..ScorpionSquad schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:05:
Wat betreft de toekomst van Max, mag toch geen verbazing wekken dat hij volgend jaar bij RBR blijft, Ferrari en Mercedes zaten al vol.
Wat betreft 2021, denk ik dat het volledig afhangt van de eerste 3 races van het seizoen. RBR Honda gaat all-out om hem WK te maken, mogelijk zelfs ten koste van de 2021-auto. Hij heeft wel laten zien dat hij het in zich heeft (al moet ie incidenten als met Kimi in Spa nog eruit halen).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ervan uitgaande dat ze na de komende winterstop op het niveau van Mercedes en Ferrari zitten niet nee. Dat betekent wel dat ze nu nog wat meer huiswerk hebben dan die andere twee.SinergyX schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 15:21:
[...]
Maar Honda hoeft toch niet bijzonder veel expliciet voor 2021 te doen? Motor blijft nagenoeg hetzelfde, het is de hele body waar RBR flink wat huiswerk heeft dat allemaal in orde te maken.
Misschien heeft @leekers nog iets vernomen? Het is immers weer bijna 17u.sjaool schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:52:
[...]
Ik vrees dat hij eigenlijk geen keuze heeft als hij in de F1 wil blijven rijden. Maar we zullen het wel gaan horen want dat kan ook niet meer zolang duren lijkt mij.
Dat hoop ik ergens, en dat is waarschijnlijk ook wel één van de doelstellingen van de F1, maar waar dat vroeger zo was vrees ik deze keer dat Mercedes zo'n geoliede machine is dat ze gewoon de beste gaan zijn in het designen van een nieuwe auto. Al zou het mooi zijn als een team als McLaren plots een prachtige wagen uit z'n mouw schudt. Of Williams, die misschien al een half jaar bezig zijn met de 2021 wagen. Dat zou helemaal subliem zijn.Martinusz schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:17:
[...]
Sowieso is het lastig, want 2021 wordt toch mogelijk gewoon een reset van alle voorsprong die de top3 teams op elkaar hebben. Dan kun je bij wijze van spreken wel overstappen naar bijv. Mercedes, maar voor hetzelfde geldt is dat dan ineens het 3de team
[ Voor 4% gewijzigd door basvn op 12-11-2019 17:22 ]
Nou daar zit iedereen op te wachten.?basvn schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 17:20:
Kamphues & Doornbos grote Grand-Prix-Circus
15 keer in het theater tijdens de winterstop (vanaf januari)
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Geen idee, maar voor de gene die er wel op zitten te wachten heb ik het gepost
Ach, clowns horen in het circus...basvn schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 17:20:
Kamphues & Doornbos grote Grand-Prix-Circus
15 keer in het theater tijdens de winterstop (vanaf januari)
De andere motorfabrikanten zullen wel door ontwikkelen. Honda wil alleen aan de F1 verbonden zijn als ze competitief zijn, ze willen niet weer als gp2 engine weggezet worden.SinergyX schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 15:21:
[...]
Maar Honda hoeft toch niet bijzonder veel expliciet voor 2021 te doen? Motor blijft nagenoeg hetzelfde, het is de hele body waar RBR flink wat huiswerk heeft dat allemaal in orde te maken.
alles kan off-topic
Ik begreep dat SportPesa Racing Point Stroll ook nog niet bevestigd heeft... dat zou wat wezen als Nico daar in kon stappen...hardware-lover schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:48:
[...]
Hij vind het zelf niet zo'n logische keuze blijkbaar?
https://www.grandprix.com...-for-williams-switch.html
Nooit geleerd dat als je niks positiefs te zeggen hebt, je beter niks kunt zeggen?
We leven in een tijd van zeurders, jankerds en verongelijkten... Helaas... Is het al vrijdag?metallicattim schreef op woensdag 13 november 2019 @ 07:48:
[...]
Nooit geleerd dat als je niks positiefs te zeggen hebt, je beter niks kunt zeggen?
Nee/Ja/Iets en dan begint jij al te zeuren dat het nog geen vrijdag issjaool schreef op woensdag 13 november 2019 @ 08:12:
[...]
We leven in een tijd van zeurders, jankerds en verongelijkten... Helaas... Is het al vrijdag?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Het gaat om de F1, dan mag het... Nog 2 dagen, 3 uur en 58 minuten...Illegal_Alien schreef op woensdag 13 november 2019 @ 09:54:
[...]
Nee/Ja/Iets en dan begint jij al te zeuren dat het nog geen vrijdag is.
Een beetje als dit topic https://gathering.tweaker...ist_messages/1917426/last Lig echt in deuk hiersjaool schreef op woensdag 13 november 2019 @ 08:12:
[...]
We leven in een tijd van zeurders, jankerds en verongelijkten... Helaas... Is het al vrijdag?
Got milk ?basvn schreef op woensdag 13 november 2019 @ 11:51:
Onze favoriete melkman is 20 geworden
en hierdoor hebben we geen tieners meer in F1
[Instagram: All that milk makes you big and strong 🥛 Happy Birthday @landonorris... no longer a teenager! We hope you have a great day 😄 . #F1 #Formula1 #HappyBirthday #LandoNorris @mclaren]
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Hahaha goede tip! Wat een janktopic zegTakeAway schreef op woensdag 13 november 2019 @ 12:09:
Een beetje als dit topic https://gathering.tweaker...ist_messages/1917426/last Lig echt in deuk hierMan man man, lijkt wel op het eerste Apple levertijden topic
![]()
Ontopic: is het al raceday?
Er hoeft helemaal geen stoelendans te komen, hoor. Iedereen kan lekker blijven zitten waar 'ie nu zit. Het enige wat er aan de hand was was dat alle contracten void worden op het moment dat er geen nieuw Concorde Agreement is voor 2021, tenminste dat is hoe ik het begrepen heb. Aangezien het ernaar uitziet dat dat wel gaat gebeuren is er niks aan de hand met de rijders die al een contract hebben tot later. Voor alle huidige rijders is er eigenlijk niet zoveel wat ze tegenhoudt om gewoon te verlengen. Ook niet om voor maar een jaar te verlengen om aan te kijken waar de teams staan en daarna over te stappenTheBrut3 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 18:56:
Ik blijf die stoelendans volgend jaar raar vinden. 2021 compleet nieuwe regels, dus in 2020 de verkeerde keuze maken betekent waarschijnlijk een jaar of 3/4 geen kans op een kampioenschap. Ik zou eerder verwachten dat de toppers liever een jaartje kijken waar de teams staan na de stoelendans en dan overstappen. Al is er dan natuurlijk weer een risico dat je er niet tussen komt... Lastig.
Welke stoelendans?TheBrut3 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 18:56:
Ik blijf die stoelendans volgend jaar raar vinden. 2021 compleet nieuwe regels, dus in 2020 de verkeerde keuze maken betekent waarschijnlijk een jaar of 3/4 geen kans op een kampioenschap. Ik zou eerder verwachten dat de toppers liever een jaartje kijken waar de teams staan na de stoelendans en dan overstappen. Al is er dan natuurlijk weer een risico dat je er niet tussen komt... Lastig.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Echt weer dat niveau 'no shit shirlock' nieuws. Het is al jaren Merc/Ferrari, daarachter RBR, daarachter de rest, dan is het toch dom logisch dat na Merc, Ferrari de eerste is die het zal gaan doen?Chiron schreef op donderdag 14 november 2019 @ 12:53:
https://www.gpfans.com/nl...p-korte-termijn-kampioen/
Dan voel je je ook niet echt lekker, als Ocon zijnde
Al is het natuurlijk ook niet realistisch om te verwachten dat ie in de Renault een WCD bijelkaar rijdt.
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 14-11-2019 13:50 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
https://www.motorsport.co...ppen-attack-mode/4596664/"I would say that right now it [the best] is Max Verstappen. He is a driver that I like to follow. This year I've watched the races on television and I like to see him because he is always in attack mode.
Ben benieuwd of Ferrari de Haas-en en de Williams-en van zich af kunnen houdenHolkers schreef op donderdag 14 november 2019 @ 07:30:
Nieuwste technical directive van de FIA verbied het verbranden van vloeistoffen afkomstig uit het koelsysteem in de motor.
Ze zijn er nog niet helemaal uit wat Ferrari deed/doet maar ze timmeren het aardig dicht
Now Leaving Springfield - The Armpit of America's Butt-Crack
Een Renault met een Haas livery die denkt dat ie een Lotus is?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq