![]() Formula 1 Seizoen 2019 - GP-Topic Race 20
Pirelli Banden
GP topic 2019 - 21-01-2019 - nachtnet |
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() Formula 1 Seizoen 2019 - GP-Topic Race 20
Pirelli Banden
GP topic 2019 - 21-01-2019 - nachtnet |
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Wat een mooie sport is 't ookwarp schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 08:20:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Semana de corrida!
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Inderdaad JV heeft zijn liefje ook gevonden op deze wijze
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dat wordt weer een leuke race om naar te kijkenwarp schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 08:20:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Semana de corrida!
alles kan off-topic
[ Voor 49% gewijzigd door weststar op 12-11-2019 08:49 ]
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
Hail to the king baby!
Beter werk je je agenda bij, anders mis je de start...weststar schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 08:46:
Mijn agenda zegt dat de race om 19.10 uur begint
[ Voor 6% gewijzigd door Devian op 12-11-2019 08:49 ]
https://wren.co/join/Devian
Volgens mijn agenda is het ook 19:10, misschien even met de FIA bellen dat ze niet per ongeluk een uur te vroeg starten?Devian schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 08:48:
[...]
Beter werk je je agenda bij, anders mis je de start...
Kwalificatie is wel 19.00?
alles kan off-topic
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Jos? Of Jacques?Pierre schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 08:28:
[...]
Inderdaad JV heeft zijn liefje ook gevonden op deze wijze
*sowieso
Jos had toch een tijdje met een Braziliaanse schone?kevlar01 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 09:00:
Jos? Of Jacques?
Lol Jos inderdaad haha.
⛔ Trackers of betalen ⛔
[ Voor 10% gewijzigd door Outerspace op 12-11-2019 13:16 . Reden: Geen verbasteringen aub ]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Die had een kruiwagentje gevonden bij VERwarp schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 09:05:
[...]
Jos had toch een tijdje met een Braziliaanse schone?
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Q heb ik om 18:00 uur staan in de agenda, race 18:10 uurDevian schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 08:48:
[...]
Beter werk je je agenda bij, anders mis je de start...
Kwalificatie is wel 19.00?
Dus jij geeft deze dames liever de zak dan dat ze lekker werken. De meeste dames vinden het leuk om te doen, dat hebben ze zelf ook aangegeven. Ik zie het niet als verplichting, maar ik zal de laatste zijn die er moeilijk over doet. Als je deze dames weg doet, moet je dat ook doen bij het boksen, worstelen, rokjes bij de hockey weg etc. En vergeet de shows van Victoria Secret niet.wowly schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 09:57:
Zeikerd 101 hier, ik snap dat hele gebeuren van die vrouwen niet hoor. Dit vind ik zo'n eendimensionale benadering van vrouwen, ik dacht dat de F1 dat afscheid van haar genomen? Ik wel tenminste..... Als ik mooie vrouwen wil zien doe ik op straat mijn ogen wel open..... Wat is überhaupt de functie van die pitspoezen???? Soort van trofee ofzo? Ik zie toch zo wel welke auto er op de grid staat. Op de auto staat het nummer toch???
Old skool sexisme
Ziggo TV gids begint de 'show' om 16:55 wat dus overeenkomt met een start tijd van 18:10. Echter ik heb zelf ook 19:10 staan voor de race.... dus wat waarheid is weet ik ook niet direct.FabianGTI schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:12:
[...]
Q heb ik om 18:00 uur staan in de agenda, race 18:10 uur
Zonder te veel olie op het vuur te willen gooien, mag je de dames die dit werk doen wel respectvol behandelen. Gelukkig is dat hier nog wel het geval (denk ik?). Maar als ik zie wat voor opmerkingen er richting deze vrouwen worden gestuurd, kan ik me wel voorstellen dat het ophoudt. Extra sneu eigenlijk, dat het niet meer kan omdat de kijkers hun expliciete opwinding niet voor zichzelf kunnen houden.demo31051987 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:13:
[...]
Dus jij geeft deze dames liever de zak dan dat ze lekker werken. De meeste dames vinden het leuk om te doen, dat hebben ze zelf ook aangegeven. Ik zie het niet als verplichting, maar ik zal de laatste zijn die er moeilijk over doet. Als je deze dames weg doet, moet je dat ook doen bij het boksen, worstelen, rokjes bij de hockey weg etc. En vergeet de shows van Victoria Secret niet.
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Whooooo, lekker hoor!basvn schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 09:29:
Ben ik te laat om @pinda powerrr te vermelden?!
Zin in deze race! hopen dat max een beetje dezelfde pace heeft als vorig jaar!
Waiting on the world to change
"When you grow up your heart dies"
In ieder geval zit Ocon niet in een F1 auto dus dat scheelt enorm.AzzKickah schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:32:
Deze moet Max toch wel winnen...
Het blijft overigens merkwaardig dat juist hét cheerleader-land bij uitstek de grid girls in de ban heeft gedaan.demo31051987 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:13:
Dus jij geeft deze dames liever de zak dan dat ze lekker werken. De meeste dames vinden het leuk om te doen, dat hebben ze zelf ook aangegeven. Ik zie het niet als verplichting, maar ik zal de laatste zijn die er moeilijk over doet. Als je deze dames weg doet, moet je dat ook doen bij het boksen, worstelen, rokjes bij de hockey weg etc. En vergeet de shows van Victoria Secret niet.
[ Voor 45% gewijzigd door Outerspace op 12-11-2019 13:16 . Reden: Foto stuk ]
En in navolging hierop:
[ Voor 25% gewijzigd door Outerspace op 12-11-2019 13:17 . Reden: Foto stuk ]
Er rijden nog een paar anderen rond die Verstappen maar al te graag in de weg willen rijden naar victory. Zeker na afgelopen raceDamian schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 09:26:
Zonder regen ook wel een leuke race hoorGeen Ocon die de race van Max verpest dit jaar hopelijk
Testing, one, two ...
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Holy mozes!warp schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 08:20:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Semana de corrida!
Vreemd, bij mij worden ze gewoon getoond..?
Dat is je geheugen. Doe maar een harde refresh.kevlar01 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 12:45:
[...]
Vreemd, bij mij worden ze gewoon getoond..?
Is in elk geval een tweet van RBR en een van STR waarin ze de lineup van 2020 bevestigen.....
Ik zie ze hier ook niet.. "If you are looking for an image, it was probably deleted"SpeedQber schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:14:
Ik zie de 2 plaatjes van kevlar ook gewoon
*sowieso
Misschien stond die pagina nog in m'n cache ofzoDonJunior schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:18:
[...]
Ik zie ze hier ook niet.. "If you are looking for an image, it was probably deleted"
Vind je? Ik vind hem qua layout en ligging anders erg matig. Alleen vanwege DRS zien we nog eens wat gebeuren bij start-finish of het rechte stuk erna, maar de rest van de baan gebeurd weinig (zeker met deze auto's) en zonder DRS zagen we ook 0 inhaalacties. Die favela ernaast vind ik ook niks. Qua veiligheid kun je op dat lange rechte stuk ook een Eau Rouge crash krijgen...Sniffels schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:32:
Interlagos, een van de mooiste circuits van de kalender (top5)
[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 12-11-2019 13:28 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Eerste 2 bochten naar beneden na het rechte stuk, snel soepel bochtig middenveld, omhoog het rechte stuk op richting finish.Martinspire schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:27:
[...]
Vind je? Ik vind hem qua layout en ligging anders erg matig. Alleen vanwege DRS zien we nog eens wat gebeuren bij start-finish of het rechte stuk erna, maar de rest van de baan gebeurd weinig (zeker met deze auto's) en zonder DRS zagen we ook 0 inhaalacties. Die favela ernaast vind ik ook niks. Qua veiligheid kun je op dat lange rechte stuk ook een Eau Rouge crash krijgen...
Waarom zou Max lager starten dan P6?Maarten_E schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:43:
Gridstraf voor LEC, 5 plaatsen achteruit dus minstens P6.
Waarom denk ik dat het weer huilen gaat worden in de Senna-S als Max voor hem start?
[ Voor 4% gewijzigd door AzzKickah op 12-11-2019 13:55 ]
Als Max voor Charles start. Dan start Max dus niet lager dan P6.
Groetjes Bas
Moet dat niet +10 zijn?Maarten_E schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:43:
Waarom denk ik dat het weer huilen gaat worden in de Senna-S als Max voor hem start?
[ Voor 20% gewijzigd door hardware-lover op 12-11-2019 14:58 ]
Testing, one, two ...
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Voor mij mooiste race van het jaar. Heeft de laatste pakweg 10 jaar consistent leuke races opgeleverd. Denk er maar over na welke beter zou zijn. Spa? Leuk circuit, maar de race valt vaak tegen, grote gaten tussen de auto's vanwege de lange rechte stukken. Canada zou nog kunnen, maar eigenlijk te weinig crashes in the wall of champions. Melbourne, Monaco, Singapore allemaal te weinig inhaal mogelijkheid. Baku is een schande, zou niet eens op de kalender mogen staan.Martinspire schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:27:
[...]
Vind je? Ik vind hem qua layout en ligging anders erg matig. Alleen vanwege DRS zien we nog eens wat gebeuren bij start-finish of het rechte stuk erna, maar de rest van de baan gebeurd weinig (zeker met deze auto's) en zonder DRS zagen we ook 0 inhaalacties. Die favela ernaast vind ik ook niks. Qua veiligheid kun je op dat lange rechte stuk ook een Eau Rouge crash krijgen...
Toch wel denk ik.hardware-lover schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:58:
[...]
Moet dat niet +10 zijn?
Edit: blijkbaar niet
Zal een beetje aan de Q liggen, of hij dan meer pakt of niet.Luckeh schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:05:
[...]
Toch wel denk ik.
GPFans meldt 10 plekken; Racefans houdt het ook op minimaal 10 plekken. Motorsport Italia meldt ook 10 plekken gridstraf.
Vraag is of ze enkel de ICE of meer hebben vervangen. Zou best kunnen dat onderdelen tussen spec 2 en spec 3 niet uitwisselbaar zijn en ze daardoor ook MGU componenten moeten vervangen.
[ Voor 56% gewijzigd door hardware-lover op 12-11-2019 14:56 ]
Testing, one, two ...
Moet je niet vanuit de pitstraat starten als je na de kwalificatie nog de motor aanpast?basvn schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:08:
[...]
Zal een beetje aan de Q liggen, of hij dan meer pakt of niet.
1+10=11
6+10=16. dan kan je net zo goed de rest ook doen, en P20 starten. (ook al is het nog 2 races)
die 4 plekken ben je na 3 bochten al voorbij
Waarschijnlijk hebben jullie de tijden in de agenda gezet voordat de wintertijd inging en Brazilië zal daar niet aan meedoen gezien het erg dicht op de evenaar ligt?SimRam schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:25:
[...]
Ziggo TV gids begint de 'show' om 16:55 wat dus overeenkomt met een start tijd van 18:10. Echter ik heb zelf ook 19:10 staan voor de race.... dus wat waarheid is weet ik ook niet direct.
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Als ik op zijn Wiki kijk, valt Maleisë daar ook onder, maar daar wordt niet meer gereden.hardware-lover schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:10:
Trivia: Max Verstappen heeft ALTIJD punten gescoord op dit circuit tijdens al zijn races. Is dit het enige circuit wat dat betreft?
Heb het even wat verduidelijkt (hoop ik)DJTimo schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:21:
[...]
Als ik op zijn Wiki kijk, valt Maleisë daar ook onder, maar daar wordt niet meer gereden.
Testing, one, two ...
Hmm uit mijn hoofd, mexico denk ik, USA ook?hardware-lover schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:10:
Trivia: Max Verstappen heeft ALTIJD punten gescoord op dit circuit tijdens al zijn races (die nog op de kalender staan). Is dit het enige circuit wat dat betreft?
USA sowieso niet.Bloodclot schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:33:
[...]
Hmm uit mijn hoofd, mexico denk ik, USA ook?
Testing, one, two ...
Ik zit nu de wiki te bekijken, Frankrijk ook
Ik was blijkbaar (weer) niet duidelijk genoegBloodclot schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:41:
[...]
Ik zit nu de wiki te bekijken, Frankrijk ook?
2 en 4.
Testing, one, two ...
Eerste ICE die hij over het limiet gaat dus is sowieso al 10 plekken.Maarten_E schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:43:
"Met de nieuwe motor zijn we terug op ons normale prestatieniveau en kunnen we vechtlust laten zien om het seizoen mooi af te sluiten", aldus teambaas Mattia Binotto.
[ Voor 4% gewijzigd door Illegal_Alien op 12-11-2019 16:19 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
“Fitting a new PU means taking a grid penalty in Sao Paulo, but we should be back to our normal performance level and show some fighting spirit to finish the season on a high note.
Ten faveure van de cheerleaders dan want die waren er in de USA in de pre-show wel degelijk.warp schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:59:
[...]
Het blijft overigens merkwaardig dat juist hét cheerleader-land bij uitstek de grid girls in de ban heeft gedaan.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Het normale 'no-cheat' niveau bedoelen ze dan lijkt me?Pyr0_ schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:30:
Nou, zo ver zitten ze niet van het origineel
[...]
Dat zeg ik. Bij echt iedere sport heb je cheerleaders in de USA (soms zelfs zeer schaars geklede), maar wat grid girls bij de F1 was dan weer een brug te ver...Spotmatic schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:33:
Ten faveure van de cheerleaders dan want die waren er in de USA in de pre-show wel degelijk.
[ Voor 8% gewijzigd door wowly op 12-11-2019 19:33 ]
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Bij mij ook. Toch nog even mijn planning aanpassen...weststar schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 08:46:
Mijn agenda zegt dat de race om 19.10 uur begint
Hmm. Afwijkend tijdschema dus. Dat wordt de start in het voetbalstadion kijken....
Heeft niet mee te maken dat in die contreien de wintertijd in gaat?metallicattim schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 09:52:
Pff, had ook 19:10 in de F1 agenda staan, was er wel blij mee, want ben 's middags nog weg, hopelijk red ik 18:10
Dus de Moto(GP) is niet van deze tijd begrijp ik, ook al wordt er niet gerookt?wowly schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 19:32:
Yup, echter cheerleaders hebben wel wat meer in hun mars dan met een bordje voor een auto staan te draaien... ik denk dat je ze ernstig tekort doet daarmee. Nogmaals , het nut van een weinig onthullende vrouw voor een stilstaande racebolide, ik zie hem niet. Dan snap ik nog eerder een fotoshoot met een mooie vrouw bij een al dan niet mooie wagen; twee mooie dingen om naar te kijken.
Nee het fenomeen gridgirls is vrij stupide, uit het tijdperk dat roken nog stoer was enzo. Nu is beide gewoon zielig.
PS: weet iemand al wat Hulkenberg gaat doen??? Ik ga sowieso hem dotd stemmen de laatste races
[ Voor 15% gewijzigd door hardware-lover op 13-11-2019 00:14 ]
Testing, one, two ...
De grid girls zijn het niet met je eens.wowly schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 19:32:
Nee het fenomeen gridgirls is vrij stupide, uit het tijdperk dat roken nog stoer was enzo. Nu is beide gewoon zielig.
Correctie, 1 gridgirl is het niet met me eens. Volgens de Sun. Kwaliteitsblad (not)
Ja vermoedelijk inderdaad, of bij het maken van de ICS is daar geen rekening mee gehouden, maar we passen ons wel aanAfke schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 19:35:
[...]
Heeft niet mee te maken dat in die contreien de wintertijd in gaat?
Dan heb je het stuk niet goed gelezen.wowly schreef op woensdag 13 november 2019 @ 07:52:
[...]
Correctie, 1 gridgirl is het niet met me eens. Volgens de Sun. Kwaliteitsblad (not)
Maar he, het is maar mijn mening hoor. Als anderen het te gek vinden, wie ben ik om daar wat van te zeggen?
Er zijn genoeg andere grid girl interviews te vinden dat ze het totaal niet eens zijn met deze broodroof.wowly schreef op woensdag 13 november 2019 @ 07:52:
Maar he, het is maar mijn mening hoor. Als anderen het te gek vinden, wie ben ik om daar wat van te zeggen?
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Hulkenberg ging toch naar Nascar oid werd 2 weken geleden vermeld?wowly schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 19:32:
Yup, echter cheerleaders hebben wel wat meer in hun mars dan met een bordje voor een auto staan te draaien... ik denk dat je ze ernstig tekort doet daarmee. Nogmaals , het nut van een weinig onthullende vrouw voor een stilstaande racebolide, ik zie hem niet. Dan snap ik nog eerder een fotoshoot met een mooie vrouw bij een al dan niet mooie wagen; twee mooie dingen om naar te kijken.
PS: weet iemand al wat Hulkenberg gaat doen??? Ik ga sowieso hem dotd stemmen de laatste races
Nee er werd 2 weken geleden gezegd dat hij DTM zou gaan rijden. Echter tijdens het interview met Jack Plooi zei hij "mensen denken te weten wat ik ga doen, maar dat is helemaal niet waar"LopendeVogel schreef op woensdag 13 november 2019 @ 10:12:
[...]
Hulkenberg ging toch naar Nascar oid werd 2 weken geleden vermeld?
Ahja DTM was het inderdaadTitu schreef op woensdag 13 november 2019 @ 10:38:
[...]
Nee er werd 2 weken geleden gezegd dat hij DTM zou gaan rijden. Echter tijdens het interview met Jack Plooi zei hij "mensen denken te weten wat ik ga doen, maar dat is helemaal niet waar"
dus ik ben benieuwd wat het nou gaat worden met de Hulk
Klopt wel wat je zei hoor, er waren namelijk ook geruchten dat hij in de USA iets zou gaan doen.
Ja toch wel hé? Ik let voor de rest eigenlijk ook niet bepaald op Hulkenberg, lijkt mij een schat van een vent maar een oersaaie F1 racer. Ik zal hem niet gaan missen in ieder gevalwowly schreef op woensdag 13 november 2019 @ 10:52:
[...]
Klopt wel wat je zei hoor, er waren namelijk ook geruchten dat hij in de USA iets zou gaan doen.
[ Voor 12% gewijzigd door LopendeVogel op 13-11-2019 10:58 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq