[F1 2019] Race 20 GP van Brazilië Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 32 Laatste
Acties:
  • 97.255 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Ha, wat mooi, bedankt _/-\o_

...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Nog even over Hamilton en ruiterlijk toegeven van zijn fout op Albon.

Als het nog om de knikkers zou gaan, had hij dat denk ik niet zo toegegeven.

Marketing technisch heel slim gedaan van hem.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:09

sjaool

Every life should have 9 cats

Lando streamt nu live op twitch dat Carlos iemand kaal scheert omdat die een weddenschap heeft verloren. :+
https://www.twitch.tv/landonorris

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-05 09:17
@sjaool Smooth Barbarator blijft er wel even in zo te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

D-dark schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 23:29:
@sjaool Smooth Barbarator blijft er wel even in zo te horen.
Terloops scheert Carlos ook nog bijna een stuk van zijn eigen haar af... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik91
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-05 21:05
Zo eindelijk alles gelezen.
sjaool schreef op zondag 17 november 2019 @ 19:51:
GAS doet wat KVY tot nu toe nog niet gelukt is... wel met een beetje mazzel maar toch.
Kvy heeft iig een podium gepakt dit jaar, geen idee of het een 2e of 3e plaats was. Of gaat het over iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 21:22

wontcachme

You catch me? No you wont

erik91 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 06:26:

[...]

Kvy heeft iig een podium gepakt dit jaar, geen idee of het een 2e of 3e plaats was. Of gaat het over iets anders?
3e plaats in Duitsland tijdens de regenrace

En tegelijk Mercedes hun beste optreden bij de ene race waar Netflix met hun mocht meelopen :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

erik91 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 06:26:

[...]

KVY heb ik even over hoofd gezien qua podium. Dat komt vast omdat GAS het de laatste tijd gewoonweg beter doet volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-05 08:12

Spotmatic

Ken sent me

Dat dit topic stiekem nog open is... ;)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-05 07:46
sssstttt.... niks zeggen :9B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:13
KVY stond wel op het podium, maar dat was een race waarin je, als je de auto binnen de lijntjes wist te houden, gegarandeerd wat leuke punten weet te pakken.Zelfs Lance Stroll werd ineens 4e.

Nu kan je zeggen dat je altijd best of the rest kan worden, en dan ben je 7e. Nu vallen beide Ferrari's en Bottas uit. Dan ben je 4e. Als je de beste van de rest bent. 2e worden is dan echt een hele prestatie.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-05 13:19

garriej

Ik las ondertieten.

asing schreef op woensdag 20 november 2019 @ 09:27:
KVY stond wel op het podium, maar dat was een race waarin je, als je de auto binnen de lijntjes wist te houden, gegarandeerd wat leuke punten weet te pakken.Zelfs Lance Stroll werd ineens 4e.

Nu kan je zeggen dat je altijd best of the rest kan worden, en dan ben je 7e. Nu vallen beide Ferrari's en Bottas uit. Dan ben je 4e. Als je de beste van de rest bent. 2e worden is dan echt een hele prestatie.
Ja en dus tweede als er 5 van de 6 top auto's uitvallen/spinnen.

Hij was op het juiste moment op de juiste plaats. Net als KYV in Duitsland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
asing schreef op woensdag 20 november 2019 @ 09:27:

Ik weet niet goed wat je probeert te zeggen hiermee maar helaas hebben de mindere teams wat geluk nodig om op het podium te komen.

Aan de andere kant kun je ook gewoon beargumenteren dat ze het beter gedaan hebben dan de ferrari rijders die elkaar er dom afrijden en dat honda het beter voor elkaar had dit weekend dan mercedes.

Daarnaast moet je er wel zijn op de juiste momenten en de manier waarop Gasly Hamilton voorbleef.... gewoon geweldig. Hij kneep Hamilton echt goed af in die snelle bocht. Daar heb je wel ballen voor nodig op dat moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:13
kbloem schreef op woensdag 20 november 2019 @ 09:43:
[...]

Ik weet niet goed wat je probeert te zeggen hiermee maar helaas hebben de mindere teams wat geluk nodig om op het podium te komen.

Aan de andere kant kun je ook gewoon beargumenteren dat ze het beter gedaan hebben dan de ferrari rijders die elkaar er dom afrijden en dat honda het beter voor elkaar had dit weekend dan mercedes.

Daarnaast moet je er wel zijn op de juiste momenten en de manier waarop Gasly Hamilton voorbleef.... gewoon geweldig. Hij kneep Hamilton echt goed af in die snelle bocht. Daar heb je wel ballen voor nodig op dat moment.
Wat ik probeer te zeggen is dat de prestatie van GAS in mijn ogen iets beter is dan die van KVY, die veel geluk had met de omstandigheden. GAS kneep alles eruit wat erin zat en vooral dat laatste rondje met HAM op zijn hielen waarbij de Honda net ietsjes harder liep dan de Merc en dan de ballen hebben om zo te racen en zich niet te laten piepelen.

Ik heb genoten van beide races :)

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-05 16:29

psy

kbloem schreef op woensdag 20 november 2019 @ 09:43:
[...]

Ik heb gisteren de laatste 20 rondes van een aantal coureurs opnieuw gekeken via F1 TV.
Wat je hier zegt klopt niet. Hamilton werd niet afgeknepen door Gas in die laatste bocht, of daarvoor. Er was echt ruimte genoeg aan de linkerkant. Puur op vermogen lukte het gewoon niet, terwijl Hamilton echt op tijd op het gas ging. Het lukte gewoon niet, de Honda liep domweg harder.

Op het einde na de finishvlag zei Ham nog over de radio: "Sorry guys, I raced as hard as I could man, there is nothing left in this car. We gotta improve, that's for sure"

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:06
asing schreef op woensdag 20 november 2019 @ 09:54:
[...]

Wat ik probeer te zeggen is dat de prestatie van GAS in mijn ogen iets beter is dan die van KVY, die veel geluk had met de omstandigheden. GAS kneep alles eruit wat erin zat en vooral dat laatste rondje met HAM op zijn hielen waarbij de Honda net ietsjes harder liep dan de Merc en dan de ballen hebben om zo te racen en zich niet te laten piepelen.

Ik heb genoten van beide races :)
De ronde ervoor werd hij nog binnen 0.1 seconde ingehaald door HAM, het is tof voor Gas, maar deze 2de plek kreeg hij natuurlijk toch wel in zijn schoot geworpen door HAM die Albon eraf tikt, waardoor Gas voorbij kwam 3? bochten voor het einde?

KVY beetje hetzelfde, echter die hield zijn wagen op de baan waar veel ervaren coureurs er toch afgingen ;) dusja, beiden hebben wel wat geluk nodig om op het podium te komen, maakt het niet minder leuk natuurlijk :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Pagina: 1 ... 31 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
  • Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.