Ha, wat mooi, bedankt
...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
"When you grow up your heart dies"
Terloops scheert Carlos ook nog bijna een stuk van zijn eigen haar af...D-dark schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 23:29:
@sjaool Smooth Barbarator blijft er wel even in zo te horen.
Kvy heeft iig een podium gepakt dit jaar, geen idee of het een 2e of 3e plaats was. Of gaat het over iets anders?sjaool schreef op zondag 17 november 2019 @ 19:51:
GAS doet wat KVY tot nu toe nog niet gelukt is... wel met een beetje mazzel maar toch.
3e plaats in Duitsland tijdens de regenraceerik91 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 06:26:
Zo eindelijk alles gelezen.
[...]
Kvy heeft iig een podium gepakt dit jaar, geen idee of het een 2e of 3e plaats was. Of gaat het over iets anders?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
KVY heb ik even over hoofd gezien qua podium. Dat komt vast omdat GAS het de laatste tijd gewoonweg beter doet volgens mij.erik91 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 06:26:
Zo eindelijk alles gelezen.
[...]
Kvy heeft iig een podium gepakt dit jaar, geen idee of het een 2e of 3e plaats was. Of gaat het over iets anders?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Ja en dus tweede als er 5 van de 6 top auto's uitvallen/spinnen.asing schreef op woensdag 20 november 2019 @ 09:27:
KVY stond wel op het podium, maar dat was een race waarin je, als je de auto binnen de lijntjes wist te houden, gegarandeerd wat leuke punten weet te pakken.Zelfs Lance Stroll werd ineens 4e.
Nu kan je zeggen dat je altijd best of the rest kan worden, en dan ben je 7e. Nu vallen beide Ferrari's en Bottas uit. Dan ben je 4e. Als je de beste van de rest bent. 2e worden is dan echt een hele prestatie.
Ik weet niet goed wat je probeert te zeggen hiermee maar helaas hebben de mindere teams wat geluk nodig om op het podium te komen.asing schreef op woensdag 20 november 2019 @ 09:27:
KVY stond wel op het podium, maar dat was een race waarin je, als je de auto binnen de lijntjes wist te houden, gegarandeerd wat leuke punten weet te pakken.Zelfs Lance Stroll werd ineens 4e.
Nu kan je zeggen dat je altijd best of the rest kan worden, en dan ben je 7e. Nu vallen beide Ferrari's en Bottas uit. Dan ben je 4e. Als je de beste van de rest bent. 2e worden is dan echt een hele prestatie.
Wat ik probeer te zeggen is dat de prestatie van GAS in mijn ogen iets beter is dan die van KVY, die veel geluk had met de omstandigheden. GAS kneep alles eruit wat erin zat en vooral dat laatste rondje met HAM op zijn hielen waarbij de Honda net ietsjes harder liep dan de Merc en dan de ballen hebben om zo te racen en zich niet te laten piepelen.kbloem schreef op woensdag 20 november 2019 @ 09:43:
[...]
Ik weet niet goed wat je probeert te zeggen hiermee maar helaas hebben de mindere teams wat geluk nodig om op het podium te komen.
Aan de andere kant kun je ook gewoon beargumenteren dat ze het beter gedaan hebben dan de ferrari rijders die elkaar er dom afrijden en dat honda het beter voor elkaar had dit weekend dan mercedes.
Daarnaast moet je er wel zijn op de juiste momenten en de manier waarop Gasly Hamilton voorbleef.... gewoon geweldig. Hij kneep Hamilton echt goed af in die snelle bocht. Daar heb je wel ballen voor nodig op dat moment.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Ik heb gisteren de laatste 20 rondes van een aantal coureurs opnieuw gekeken via F1 TV.kbloem schreef op woensdag 20 november 2019 @ 09:43:
[...]
Daarnaast moet je er wel zijn op de juiste momenten en de manier waarop Gasly Hamilton voorbleef.... gewoon geweldig. Hij kneep Hamilton echt goed af in die snelle bocht. Daar heb je wel ballen voor nodig op dat moment.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
De ronde ervoor werd hij nog binnen 0.1 seconde ingehaald door HAM, het is tof voor Gas, maar deze 2de plek kreeg hij natuurlijk toch wel in zijn schoot geworpen door HAM die Albon eraf tikt, waardoor Gas voorbij kwam 3? bochten voor het einde?asing schreef op woensdag 20 november 2019 @ 09:54:
[...]
Wat ik probeer te zeggen is dat de prestatie van GAS in mijn ogen iets beter is dan die van KVY, die veel geluk had met de omstandigheden. GAS kneep alles eruit wat erin zat en vooral dat laatste rondje met HAM op zijn hielen waarbij de Honda net ietsjes harder liep dan de Merc en dan de ballen hebben om zo te racen en zich niet te laten piepelen.
Ik heb genoten van beide races
Float like a butterfly, sting like a bee.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq