Het is natuurlijk heel wat anders als je even een paar seconden moet concentreren omdat je weet wat er gaat gebeuren en wat je moet doen dan als je een paar uur op de snelweg zit, er een onverwacht iets gebeurt en je op dat moment niet alleen moet reageren maar ook moet beslissen wat te doen (het zal een onbewuste beslissing zijn, maar toch). En als de reactie 'remmen' is, dan moet je ook je voet nog naar het rempedaal bewegen.Destruction schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 22:50:
[...]
https://f1-start.glitch.me/
AlstuGelijk zelf een paar pogingen gedaan, ik zit eigenlijk consequent op 0.2 (0.243, 0.226, 0.211). Niet slecht al zeg ik het zelf
Ik heb me ooit laten vertellen dat 1s reactie tijd niet ongewoon is
Valt me verder wel op dat de meeste mensen hier blijkbaar boven de 200 ms zitten... Net een paar keer geprobeerd en haalde 196,187, 224, 183. En bij dit soort reactietestjes was ik vroeger juist redelijk langzaam vergeleken met anderen... en ik ben ondertussen ook niet de jongste meer (40). Maar dat ik langzamer was dat was wel onder gamers. Toch wel interessant om te zien, denk dat al dat gamen dus toch wel ergens goed voor is
Moet daarnaast wel ook toegeven dat ik naar een 144 Hz monitor kijk en klik met een 1000 Hz razer muis met nogal gevoelige knoppen dus dat zou er ook wat mee te maken kunnen hebben
[ Voor 3% gewijzigd door Finraziel op 31-08-2019 08:21 ]
Gamertag: FinrazielNL