Ik had dat al in de tijd dat hij constant met Perez aan het bakkeleien was. Het was nooit zijn schuld, altijd iemand anders. Hij was alleen maar bezig om Perez zwart te maken. Het Verstappen-incident was niets anders dan een bevestiging wat voor mij al bekend was.Tomcatter_31 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:52:
[...]
Waarom is Ocon achterbaks? De haat richting Ocon zit echt diep op dit forum....
In welk opzicht is je mening veranderd? Naar positief of negatief?yorkick schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 13:44:
[...]
N.a.v. verschillende verhalen die ik gelezen heb over de rol van Buxton met betrekking tot de Netflix documentaire, en andere nieuwsberichten daaropvolgend, is mijn mening ten opzichte van hem behoorlijk omgeslagen. Zo ook de manier waarop Ocon in het daglicht wordt gezet (Netflix) - maar ook in zijn interviews met hem.
Perez werd daarin (net als een aantal andere coureurs) onterecht heel negatief behandeld.
Kan iemand me vertellen wat Hulkenberg bij Haas te doen heeft? Die auto is niet geweldig, haalt de top van F1.5 niet eens en qua financiën staat het team ook al tijden niet sterk. Te weinig geld voor ontwikkeling en veel problemen met de auto. Kortom: waarom zou je daar gaan rijden?
Ik zou als ik hem was alleen voor Ferrari of Red Bull gaan. En als die deuren sluiten iets anders doen. Het heeft toch geen zin om weer kansloos te zijn voor podium? Hell, zelfs Williams is een betere keuze omdat deze nog de potentie heeft om terug te komen (ala McLaren).
Het zal me niet verbazen als Hulkenberg zelf al weg wilde. De auto gaat het komende jaar ook niet veel beter worden en met de betrouwbaarheid zal ie er ook al weinig plezier aan beleven. Dus dan wat anders en eventueel F1 een tijdje uit. Ik zou ook verder niet aan Mercedes vast gaan zitten, want die hebben al teveel coureurs (Hamilton + Bottas, Ocon + Russell voor later). Ga lekker stoken bij Ferrari? Ik denk dat Vettel, als ie weg wil, best een andere Duitser wil helpen aan een stoeltje aldaar
Maar Perez deed eigenlijk toch ook niet veel anders? Heeft ook tevaak Ocon de muur in geramd (zie Singapore 2018) en deed vaak zat alsof zijn neus bloedde. Ocon kwam er vaak onderuit, maar Perez was ook niet heilig.demo31051987 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:55:
[...]
Ik had dat al in de tijd dat hij constant met Perez aan het bakkeleien was. Het was nooit zijn schuld, altijd iemand anders. Hij was alleen maar bezig om Perez zwart te maken.
[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 29-08-2019 14:57 ]
Ik lees het ook ja. Meer sponsoren vanwege een Franse coureur, ik moet het allemaal nog maar zien. Snappen ze bij Renault nog steeds niet dat ze meer geld moeten investeren om naar voren te komen?Player1S schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:55:
[...]
en AMuS zou melding maken dat het budget omlaag gaat volgend seizoen. Mede daardoor wouden ze graag Ocon omdat die minder verdient dan Hulkenberg.
Dat kan ik je vertellen: rijden in F1. Andere zitjes zijn er nou eenmaal niet. In de voorgaande jaren was Haas gelijkwaardig aan Renault, dus zo'n stap terug is het ook weer niet. De auto van dit jaar is ook niet traag, echter krijgen ze die banden al het hele jaar niet aan de gang.Martinspire schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:55:
[...]
In welk opzicht is je mening veranderd? Naar positief of negatief?
Kan iemand me vertellen wat Hulkenberg bij Haas te doen heeft? Die auto is niet geweldig, haalt de top van F1.5 niet eens en qua financiën staat het team ook al tijden niet sterk. Te weinig geld voor ontwikkeling en veel problemen met de auto. Kortom: waarom zou je daar gaan rijden?
Ik zou als ik hem was alleen voor Ferrari of Red Bull gaan. En als die deuren sluiten iets anders doen. Het heeft toch geen zin om weer kansloos te zijn voor podium? Hell, zelfs Williams is een betere keuze omdat deze nog de potentie heeft om terug te komen (ala McLaren).
Het zal me niet verbazen als Hulkenberg zelf al weg wilde. De auto gaat het komende jaar ook niet veel beter worden en met de betrouwbaarheid zal ie er ook al weinig plezier aan beleven. Dus dan wat anders en eventueel F1 een tijdje uit. Ik zou ook verder niet aan Mercedes vast gaan zitten, want die hebben al teveel coureurs (Hamilton + Bottas, Ocon + Russell voor later). Ga lekker stoken bij Ferrari? Ik denk dat Vettel, als ie weg wil, best een andere Duitser wil helpen aan een stoeltje aldaar
[...]
Maar Perez deed eigenlijk toch ook niet veel anders? Heeft ook tevaak Ocon de muur in geramd (zie Singapore 2018) en deed vaak zat alsof zijn neus bloedde. Ocon kwam er vaak onderuit, maar Perez was ook niet heilig.
[ Voor 66% gewijzigd door NotSoSteady op 29-08-2019 14:59 ]
Nu kan ik me niet meer elk incident tussen die 2 voor de geest halen, gezien het er aardig wat waren. Maar behoorlijk aantal was volgens mij ook de schuld van Perez. Perez haalt geregeld hele rare acties uit op de baan. Niet alleen richting Ocon, ook richting andere coureurs.demo31051987 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:55:
[...]
Ik had dat al in de tijd dat hij constant met Perez aan het bakkeleien was. Het was nooit zijn schuld, altijd iemand anders. Hij was alleen maar bezig om Perez zwart te maken. Het Verstappen-incident was niets anders dan een bevestiging wat voor mij al bekend was.
Iemand van het kaliber Hülkenberg gaat echt niet uit zichzelf weg maar moet er uit getrapt worden. Dat geldt voor het hele middenveld en lager: F1 is het summum van motorsport, daar moet je als coureur blijven zitten om relevant te blijven ook al loopt het soms even niet lekker.Martinspire schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:55:
[...]
Het zal me niet verbazen als Hulkenberg zelf al weg wilde.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Dat hebben ze toch gedaan, 40 miljoen (20 per jaar) geïnvesteerd in RicciardoNotSoSteady schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:57:
[...]
Ik lees het ook ja. Meer sponsoren vanwege een Franse coureur, ik moet het allemaal nog maar zien. Snappen ze bij Renault nog steeds niet dat ze meer geld moeten investeren om naar voren te komen?
Mwah, niet alleen zijn nationaliteit. Het doet me pijn om toe te geven, maar Ocon hoort gewoon in de nieuwe lichting coureurs (Verstappen, Leclerc, Norris, Russell etc thuis). En nee, ze zijn niet allemaal goed genoeg om wereldkampioen te worden, maar dit zijn wel coureurs die we de komende jaren in de F1 gaan blijven zien.NotSoSteady schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:50:
Hulkenberg gaat naar Haas, dat lijkt me zo duidelijk als het kan zijn. Ik vind het jammer, want Hulkenberg heeft het uitstekend gedaan en wordt puur ingeruild vanwege zijn nationaliteit. Overigens snap ik Red Bull niet, want als je Hulkenberg kan krijgen, dan ga je toch niet rommelen met Gasly, Kvyat en Albon.
En tja Hulkenberg heeft een hoop pech gehad, heeft een mooie F1 carrière (gehad) maar hij heeft het ook nooit écht waar kunnen maken helaas. Dus dat een team als Renault dan voor een jong toptalent kiest snap ik wel, zijn nationaliteit zal hem verder ook niet tegengewerkt hebben.
Mercedes had Ocon graag willen houden, maar ze kunnen hem geen stoeltje bieden zolang Hamilton daar zit. Ze willen geen nieuwe Hamilton/Rosberg situatie met Ocon in het stoeltje van Bottas. Het is voor Ocon wel zaak om race ervaring op te doen, nog een jaar langs de kant zal hem geen goed doen.
Zodra Hamilton stopt zal Mercedes opzoek gaan naar de best mogelijke coureur. Het liefst Verstappen, maar Ocon is ook net zo snel teruggekocht van Renault, misschien stapt Leclerc wel over of maakt Norris de stap. Wie zal het zeggen.
Inderdaad, hadden ze beter in de auto kunnen stoppen.ThomasG schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:59:
[...]
Dat hebben ze toch gedaan, 40 miljoen (20 per jaar) geïnvesteerd in Ricciardo
Al die Ocon haters merendeels vanwege dat incident met Verstappen terwijl Max vooral in het verleden zich ook niet altijd netjes gedragen heeftTomcatter_31 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:52:
[...]
Waarom is Ocon achterbaks? De haat richting Ocon zit echt diep op dit forum....
Het is niet alleen de banden, ze hebben net als Ferrari een setup voor vooral veel topsnelheid, maar in de bochten is ie niet goed genoeg en dat ga je met alleen de banden niet goed krijgen. Dat is vooral van belang in de kwalificatie, maar eenmaal in de race zijn ze ook nergens.NotSoSteady schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:57:
[...]
Dat kan ik je vertellen: rijden in F1. Andere zitjes zijn er nou eenmaal niet. In de voorgaande jaren was Haas gelijkwaardig aan Renault, dus zo'n stap terug is het ook weer niet. De auto van dit jaar is ook niet traag, echter krijgen ze die banden al het hele jaar niet aan de gang.
Ik geloof dat niet. Hulkenberg zit lang genoeg in de sport om een naam gemaakt te hebben. Teams weten wat ze binnenhalen als ze hem tekenen, maar ik kan me niet voorstellen dat ie lever meerijdt in een traag hok dan kans maakt op een topzitje. Zeker na al die seizoenen bij Force India en nu Renault waar het er gewoon niet uit kan komen.Spotmatic schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:58:
[...]
Iemand van het kaliber Hülkenberg gaat echt niet uit zichzelf weg maar moet er uit getrapt worden. Dat geldt voor het hele middenveld en lager: F1 is het summum van motorsport, daar moet je als coureur blijven zitten om relevant te blijven ook al loopt het soms even niet lekker.
Ik vind het overigens niet erg dat Ocon erin komt, beetje stoken in de F1 is nooit erg...
[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 29-08-2019 15:04 ]
Tomcatter_31 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:58:
[...]
Nu kan ik me niet meer elk incident tussen die 2 voor de geest halen, gezien het er aardig wat waren. Maar behoorlijk aantal was volgens mij ook de schuld van Perez. Perez haalt geregeld hele rare acties uit op de baan. Niet alleen richting Ocon, ook richting andere coureurs.
Het gaat mij niet om wie er schuldig was maar de manier waarop het incident afgehandeld was. Perez was in mijn ogen (en zover ik mij kan herinneren) bezig om het intern te houden en onderling af te handelen terwijl Ocon vaak in de media naar voren liet komen dat Perez fout was. Vandaar mijn mening over Ocon.Martinspire schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:55:
[...]
Maar Perez deed eigenlijk toch ook niet veel anders? Heeft ook tevaak Ocon de muur in geramd (zie Singapore 2018) en deed vaak zat alsof zijn neus bloedde. Ocon kwam er vaak onderuit, maar Perez was ook niet heilig.
Je zou bijna medelijden met hem krijgen. Bijna. Want zou nog steeds wel met hem willen ruilen

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Nou, inderdaad. Daniel is een geweldige coureur maar voor dat geld hadden ook een rijder kunnen vinden die momenteel gelijkwaardige resultaten kan boeken en dan flink geld overhouden om in de auto en motor te investeren (ontwikkeling en/of goed personeel).NotSoSteady schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 15:00:
[...]
Inderdaad, hadden ze beter in de auto kunnen stoppen.
Beetje hetzelfde als Arrows destijds deed met Hill. Leuke zet maar Verstappen had het niet slechter gedaan maar wel miljoenen in salaris gescheeld.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ja precies. Paar weken terug werden er ook al allerlei opmerkingen over Ocon gemaakt dat men hem niet meer in F1 wenste te zien. Toen was mijn conclusie ook al dat het puur om het Verstappen incident ging, maar omdat men dat niet toe wilde geven dat het alleen daarom was, worden er allerlei andere redenen bij gehaald. Ik ben geen Ocon fan verder, maar vind hem altijd wel sympathiek overkomen wat ik gezien heb van hem.magnifor schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 15:01:
[...]
Al die Ocon haters merendeels vanwege dat incident met Verstappen terwijl Max vooral in het verleden zich ook niet altijd netjes gedragen heeftIk ben een fan van Ocon en blij dat hij vanaf 2020 weer terug is, een ideale schoonzoon hoeft het niet te zijn, dat zou de sport zo saai maken. Alleen jammer dat hij naar Renault gaan in mijn optiek 1 van de slechtste teams die je kunt treffen.
Tsjah, ga jij voor een ton of wat in een GT auto zitten als je nog een paar miljoen bij kunt schrijven in de F1.Martinspire schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 15:02:
[...]
Het is niet alleen de banden, ze hebben net als Ferrari een setup voor vooral veel topsnelheid, maar in de bochten is ie niet goed genoeg en dat ga je met alleen de banden niet goed krijgen. Dat is vooral van belang in de kwalificatie, maar eenmaal in de race zijn ze ook nergens.
[...]
Ik geloof dat niet. Hulkenberg zit lang genoeg in de sport om een naam gemaakt te hebben. Teams weten wat ze binnenhalen als ze hem tekenen, maar ik kan me niet voorstellen dat ie lever meerijdt in een traag hok dan kans maakt op een topzitje. Zeker na al die seizoenen bij Force India en nu Renault waar het er gewoon niet uit kan komen.
Ik vind het overigens niet erg dat Ocon erin komt, beetje stoken in de F1 is nooit erg...
Op een goed moment is het gewoon een baan he...
Tja, als ik mijn teammaat in de muur ram zou ik ook gewoon zeggen dat ik hem niet gezien had en dan maar wijselijk zwijgen. Of het nu per ongeluk was of niet, Perez had helemaal niets te winnen met dat incident op te rakelen.demo31051987 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 15:04:
[...]
[...]
Het gaat mij niet om wie er schuldig was maar de manier waarop het incident afgehandeld was. Perez was in mijn ogen (en zover ik mij kan herinneren) bezig om het intern te houden en onderling af te handelen terwijl Ocon vaak in de media naar voren liet komen dat Perez fout was. Vandaar mijn mening over Ocon.
Nee, gewoon nee. De haat komt niet het door het incident met Verstappen. Dat incident liet enkel de ware aard van Ocon zien. De incidenten met Perez waren exact hetzelfde, maar toen liet hij dat minder merken. Het zal wel een cultuur verschil zijn, maar Ocon heeft de "Franse arrogantie", dus wat dat betreft zit hij wel goed bij Renault.magnifor schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 15:01:
[...]
Al die Ocon haters merendeels vanwege dat incident met Verstappen terwijl Max vooral in het verleden zich ook niet altijd netjes gedragen heeftIk ben een fan van Ocon en blij dat hij vanaf 2020 weer terug is, een ideale schoonzoon hoeft het niet te zijn, dat zou de sport zo saai maken. Alleen jammer dat hij naar Renault gaan in mijn optiek 1 van de slechtste teams die je kunt treffen.
Je kon het ook goed zien begin dit seizoen. Als er iets met Bottas gebeurde, dan kwam daarna Ocon in beeld (schuld van de FOM), met een grote grijns op z'n gezicht. Daar komt de haat voor Ocon vandaan.
Dat ze er ook gewoon kleinere banden op gerenderd hebben. Best knap.
ping 127.212.23.124
Volgens mij zijn de logo's verplaatst.pjottum schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 15:19:
[...]
En er is verder best wel een hoop gewijzigd qua aero, sharkfin, etc. Hoe oud is de oude foto?
De banden lopen minder plat naar buiten toe van uit het midden en het logo is verplaatst, daardoor lijkt de band kleiner in de render.pjottum schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 15:19:
[...]
[ Voor 8% gewijzigd door MyBearTibbers op 29-08-2019 15:27 ]
Ik vind hem buiten de F1 (in interviews bijvoorbeeld) heel sympathiek. Ook vind ik dat hij daar een hoge 'gun factor' heeft, omdat hij het samen met zijn vader zelf voor elkaar heeft gebokst om in de F1 te komen zonder een grote zak geld. In de paddock en tijdens races kan ik hem echter niet uit staan. Wel heb ik hem als courreur zijnde vrij hoog zitten (afgezien van dat 'incidentje' met Ver..). Hij was toch vrijwel altijd sneller als Perrez in races en kwalificaties.Tomcatter_31 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 15:09:
[...]
Ja precies. Paar weken terug werden er ook al allerlei opmerkingen over Ocon gemaakt dat men hem niet meer in F1 wenste te zien. Toen was mijn conclusie ook al dat het puur om het Verstappen incident ging, maar omdat men dat niet toe wilde geven dat het alleen daarom was, worden er allerlei andere redenen bij gehaald. Ik ben geen Ocon fan verder, maar vind hem altijd wel sympathiek overkomen wat ik gezien heb van hem.
Launch en volgens mij is de nieuwe gebaseerd op de upgrade in Spanje. Het gaat overigens om de livery, want die is gewijzigd om de prestaties te verbeteren (minder gewicht).Spotmatic schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 15:22:
En er is verder best wel een hoop gewijzigd qua aero, sharkfin, etc. Hoe oud is de oude foto?
Wanneer HULK wel podium pakte in Hockenheim , zouden ze hem dan alsnog laten gaan ?
Vast wel, want zoals hij zelf al zei: de beslissing is niet alleen genomen gebaseerd op performance...LockeJohn schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 15:26:
Wanneer HULK wel podium pakte in Hockenheim , zouden ze hem dan alsnog laten gaan ?
Wanneer en als tellen helaas niet in de F1.LockeJohn schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 15:26:
Ben wel benieuwd wat Ocon zal laten zien, heb niet de grootste pet op van hem om het zo maar te zeggen.
Edit: Ben wel heel blij dat Bottas zijn stoeltje houdt, vind hem wel een goede coureur, en heeft mijn gunfactor wel. *kuch*
[ Voor 16% gewijzigd door Maarten_E op 29-08-2019 15:30 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Tuurlijk, want na 170 GPs nog 1 podium is ook niet heel indrukwekkend.LockeJohn schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 15:26:
Wikipedia: Nico Hülkenberg
Niet dat ik hem niet meer gun, maar er zijn 20 stoeltjes; ik verbaas me erover dat sommigen zo lang mee kunnen doen zonder prijzen.
[ Voor 31% gewijzigd door pjottum op 29-08-2019 15:31 ]
ping 127.212.23.124
check het voorste voorwiel even?MyBearTibbers schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 15:23:
[...]
De banden lopen minder plat naar buiten toe van uit het midden en het logo is verplaatst, daardoor lijkt de band kleiner in de render.
ping 127.212.23.124
Ja.LockeJohn schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 15:26:
Want afgezien dat de contracten gewoon getekend zijn, wordt zo'n beslissing niet genomen a.h.v. één GP met een goede (of een slechte) prestatie.
Ik denk dat Hulkenberg het dit seizoen niet heel veel beter had kunnen doen, hij blijft aardig in het kielzog van Ricciardo en dat moet Ocon nog maar even voor elkaar zien te boksen.
En nee, de GP van Hockenheim als voorbeeld nemen is niet terecht. Dat zijn uitzonderlijke omstandigheden waar de lijn tussen de held of de schlemiel van de dag zijn heeeel erg dun is.
Tja, kan me de frustratie van Ocon na aantal incidenten wel voorstellen. Hij werd aantal keer op behoorlijk lompe manier aangereden. En menig coureur uit zich dan kritisch voor de camera. Verstappen is ook vaak genoeg uitgesproken voor de camera. Daar zie ik hier ook niet over geklaagd worden.demo31051987 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 15:04:
Het gaat mij niet om wie er schuldig was maar de manier waarop het incident afgehandeld was. Perez was in mijn ogen (en zover ik mij kan herinneren) bezig om het intern te houden en onderling af te handelen terwijl Ocon vaak in de media naar voren liet komen dat Perez fout was. Vandaar mijn mening over Ocon.
Hoe waren de incidenten met Perez exact hetzelfde? Volgens mij waren een hoop van die incidenten de schuld van Perez. En wat is dan die arrogantie van Ocon? En "Franse arrogantie" is ook nogal generaliserend... Het lijkt nog steeds erg op....Max heeft ruzie met Ocon, dus wij hebben een hekel aan Ocon. En Max is kritisch op Renault, dus wij hebben een hekel aan Renault... en nu dus blijkbaar is alles wat Frans is arrogant....ThomasG schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 15:15:
[...]
Nee, gewoon nee. De haat komt niet het door het incident met Verstappen. Dat incident liet enkel de ware aard van Ocon zien. De incidenten met Perez waren exact hetzelfde, maar toen liet hij dat minder merken. Het zal wel een cultuur verschil zijn, maar Ocon heeft de "Franse arrogantie", dus wat dat betreft zit hij wel goed bij Renault.
Laten we eens beginnen met het Max incident. Ocon zat duidelijk fout, maar wat was zijn reactie? Van het team mocht ik mijzelf unlappen, dus het is niet mijn schuld. Het gaat dus om de crash, maar om zijn reactie op de crash (iets wat veel mensen hier niet lijken te begrijpen..)Tomcatter_31 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 15:33:
[...]
Hoe waren de incidenten met Perez exact hetzelfde? Volgens mij waren een hoop van die incidenten de schuld van Perez. En wat is dan die arrogantie van Ocon? En "Franse arrogantie" is ook nogal generaliserend... Het lijkt nog steeds erg op....Max heeft ruzie met Ocon, dus wij hebben een hekel aan Ocon. En Max is kritisch op Renault, dus wij hebben een hekel aan Renault... en nu dus blijkbaar is alles wat Frans is arrogant....
De incidenten met Perez waren vergelijkbaar. Perez zit bij de start aan de buitenkant van een bocht, en er zitten twee auto's aan de binnenkant van de bocht. Vervolgens probeert Ocon om Perez buitenom in te halen, terwijl er aan de einde van de bocht een muur aan de buitenkant staat en Perez druk bezig is met de binnen kant in de gaten te houden. Reactie van Ocon? Ik was duidelijk sneller, Perez had ruimte voor mij moeten laten.
Het is altijd de schuld van alles en iedereen, maar nooit die van meneer Ocon zelf. En dat is de "Franse arrogantie", iets wat Abiteboul ook heeft.
Max had ook incidenten, maar met teamgenoten bood hij altijd zijn excuses aan, en als (na het terug kijken van de beelden) hij de gene was die fout zat ook.
Dat ja en die grijs van hem na dat incident ook naar Max toen.
Volgens mij vond die het geweldig want hij had HAM en MERC aan een overwinning geholpen.
Niks geen fout inzien. Gewoon heel triest. Vooral omdat die er een straf voor heeft gehad......
Dus totaal geen respect voor de FIA en geen respect voor andere coureurs
Volgens mij vond die het geweldig want hij had HAM en MERC aan een overwinning geholpen.
Niks geen fout inzien. Gewoon heel triest. Vooral omdat die er een straf voor heeft gehad......
Dus totaal geen respect voor de FIA en geen respect voor andere coureurs
[ Voor 24% gewijzigd door LockeJohn op 29-08-2019 15:45 ]
https://www.news.com.au/s...3428f0ff9557f825f2a273bf9
Daniel Ricciardo doesn’t like Esteban Ocon’s attitude
Wij zijn niet de enige
En ja, dat was al in 2017.
Wij zijn niet de enige
[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 29-08-2019 15:45 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Die foto... dat is toch geen Ocon?SinergyX schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 15:44:
https://www.news.com.au/s...3428f0ff9557f825f2a273bf9
Wij zijn niet de enige
Sowieso schrijf je zo!
Brilletje maar even afdoen.Tomcatter_31 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 15:33:
[...]
Tja, kan me de frustratie van Ocon na aantal incidenten wel voorstellen. Hij werd aantal keer op behoorlijk lompe manier aangereden. En menig coureur uit zich dan kritisch voor de camera. Verstappen is ook vaak genoeg uitgesproken voor de camera. Daar zie ik hier ook niet over geklaagd worden.
[...]
Hoe waren de incidenten met Perez exact hetzelfde? Volgens mij waren een hoop van die incidenten de schuld van Perez. En wat is dan die arrogantie van Ocon? En "Franse arrogantie" is ook nogal generaliserend... Het lijkt nog steeds erg op....Max heeft ruzie met Ocon, dus wij hebben een hekel aan Ocon. En Max is kritisch op Renault, dus wij hebben een hekel aan Renault... en nu dus blijkbaar is alles wat Frans is arrogant....
En of hier genoeg geklaagd werd als Max kritisch was. Dat jij dat niet ziet/vergeet is wellicht aan jezelf te wijten.
Als je het niet kunt/wilt zien bij Ocon is dat prima (je geeft zelf aan een fan te zijn), maar ga niet doen alsof je het dan allemaal zo helder kunt beoordelen (of sterker nog; voor anderen denkt te kunnen bepalen). Want dat lukt je maar matig.
Die smirk na dat incident met Max was zo tekenend. Vond jij vast wel tof?
Mja dat zal ook wel natuurlijk, maar op een gegeven moment gaat het er toch minder om. Of je nou 20 of 25 miljoen op de bank hebt, je kunt er goed van vertoeven. Zeker als je nog wat andere dingen gaat doen die je leuk vind.MikeyMan schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 15:09:
[...]
Tsjah, ga jij voor een ton of wat in een GT auto zitten als je nog een paar miljoen bij kunt schrijven in de F1.
Op een goed moment is het gewoon een baan he...
Daarom zeg ik: hij heeft volgens mij voldoende kapitaal om wel een gok te wagen en anders tevreden in andere series te rijden voor ook een leuk salaris. Straks zit je in Haas en gaat die auto niet, dan is dat ook funest voor je carriere
Ocon zal verbleken naast RIC , dat zal zn carrière niet goed doen. Lijkt me sterk dat de top teams nog interesse hebben in hem na 2020
Of je krijgt een Haasje, max en Ric zaten elkaar nog wel eens dwars, maar heb je Ocon de verkeerde, dat kan nog wel eens leuk aflopen (ga even teamcall doen naar je 40 miljoen investeringLockeJohn schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 16:04:
Ocon zal verbleken naast RIC , dat zal zn carrière niet goed doen. Lijkt me sterk dat de top teams nog interesse hebben in hem na 2020
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Whatever dude... Ik gaf aan geen fan van Ocon te zijn. Ik vroeg alleen waar die haat richting hem vandaan kwam. Ik bepaal niks voor anderen, dat maak jij ervan. Afgelopen weken wordt er geroepen dat Ocon een kwal is, arrogant is, geen plek in F1 verdient etc. Enige wat ik deed is vragen waarom.SuBBaSS schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 15:55:
[...]
Brilletje maar even afdoen.
En of hier genoeg geklaagd werd als Max kritisch was. Dat jij dat niet ziet/vergeet is wellicht aan jezelf te wijten.
Als je het niet kunt/wilt zien bij Ocon is dat prima (je geeft zelf aan een fan te zijn), maar ga niet doen alsof je het dan allemaal zo helder kunt beoordelen (of sterker nog; voor anderen denkt te kunnen bepalen). Want dat lukt je maar matig.![]()
Die smirk na dat incident met Max was zo tekenend. Vond jij vast wel tof?
Die smirk was naar mijn idee gewoon Ocon die zichzelf geen houding wist te geven. Ja, hij had beter gewoon sorry kunnen zeggen. Maar er zijn zat andere rijders die in verleden fouten hebben gemaakt en weigerden dat toe te geven, inclusief Max Verstappen. Als we alleen daarom al een hekel aan rijders gaan hebben, is er zo'n beetje geen rijder meer in het veld die je nog wel sympathiek kan vinden....
Ehm ocon zat aan de binnenkant in de spa incidenten, maar in signapore en baku zat hij inderdaad aan de buitenkantThomasG schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 15:40:
[...]
Laten we eens beginnen met het Max incident. Ocon zat duidelijk fout, maar wat was zijn reactie? Van het team mocht ik mijzelf unlappen, dus het is niet mijn schuld. Het gaat dus om de crash, maar om zijn reactie op de crash (iets wat veel mensen hier niet lijken te begrijpen..)
De incidenten met Perez waren vergelijkbaar. Perez zit bij de start aan de buitenkant van een bocht, en er zitten twee auto's aan de binnenkant van de bocht. Vervolgens probeert Ocon om Perez buitenom in te halen, terwijl er aan de einde van de bocht een muur aan de buitenkant staat en Perez druk bezig is met de binnen kant in de gaten te houden. Reactie van Ocon? Ik was duidelijk sneller, Perez had ruimte voor mij moeten laten.
Het is altijd de schuld van alles en iedereen, maar nooit die van meneer Ocon zelf. En dat is de "Franse arrogantie", iets wat Abiteboul ook heeft.
Max had ook incidenten, maar met teamgenoten bood hij altijd zijn excuses aan, en als (na het terug kijken van de beelden) hij de gene was die fout zat ook.
Niet om iemand tegen het zere been te willen stoten, maar dit moet ik eerst nog maar eens zien gebeuren. Het gaat echter nog wel even duren voor we wat wijzer zijn v.w.b. het antwoord hieropLockeJohn schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 16:04:
Ocon zal verbleken naast RIC , dat zal z'n carrière niet goed doen. Lijkt me sterk dat de top teams nog interesse hebben in hem na 2020
Testing, one, two ...
Bericht van onze Hulk:
It's a pity that the journey with Renault will end after the season, especially as we haven't been able to reach our goals yet. We had hoped to take another step forward this season, but unfortunately we haven't managed that so far. pic.twitter.com/uj24YC7A6s
— Nico Hülkenberg (@HulkHulkenberg) 29 augustus 2019
It is well known that the choice of drivers is not only about performance, it is a whole bundle of factors. But that's the way it is. Surely we would all have liked to see it differently..
.. but nevertheless, I'll keep my focus and try to reach the maximum success for our team in the remaining races!
With regard to 2020, I am confident to find a good solution, but there is nothing to announce at the moment.
📸 @KymIllman
Misschien dat iemand 't hier kan ophelderen maar waarom is Albon een Thaise coureur? Vader is Brits, hij is geboren in London en is opgegroeid in het VK. Zijn moeder is wel Thais maar dat maakt hem toch niet automatisch een Thai? Hij zegt zelf in interviews wel dat hij zich verbonden voelt met Thailand en dat hij trots is de eerste Thaise coureur te zijn, maar hoe kun je een Thaise coureur zijn als je in elk opzicht een Brit bent?
We gaan het zienhardware-lover schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 16:26:
[...]
Niet om iemand tegen het zere been te willen stoten, maar dit moet ik eerst nog maar eens zien gebeuren. Het gaat echter nog wel even duren voor we wat wijzer zijn v.w.b. het antwoord hierop

HUL doet het aardig maar RIC heeft duidelijk de overhand, niet gek hij zit niet ver van Max af
Esteban gaat het heel moeilijk krijgen volgens mij, maar dan zal het materiaal wel de oorzaak zijn (:
Heel simpel, hij heeft een Thais paspoort. Dan mag je gewoon kiezen om voor Thailand uit te komen.SomerenV schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 16:49:
Misschien dat iemand 't hier kan ophelderen maar waarom is Albon een Thaise coureur? Vader is Brits, hij is geboren in London en is opgegroeid in het VK. Zijn moeder is wel Thais maar dat maakt hem toch niet automatisch een Thai? Hij zegt zelf in interviews wel dat hij zich verbonden voelt met Thailand en dat hij trots is de eerste Thaise coureur te zijn, maar hoe kun je een Thaise coureur zijn als je in elk opzicht een Brit bent?
Max is ook en België geboren, en heeft een Belgische moeder. maar rijd onder de Nederlandse vlag.SomerenV schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 16:49:
en @SomerenV vind t meer iets voor hier als in t racetopic
[ Voor 4% gewijzigd door basvn op 29-08-2019 16:54 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Misschien moet Hulkenberg gewoon maar weer lekker LeMans e.d. gaan rijden nu de LMP1 series toch op de schop gaan.
Excuses, verwarde je met @magnifor. Die gaf aan fan van hem te zijn maar ging vervolgens wel velen de maat lopen nemen....Tomcatter_31 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 16:15:
[...]
Whatever dude... Ik gaf aan geen fan van Ocon te zijn. Ik vroeg alleen waar die haat richting hem vandaan kwam. Ik bepaal niks voor anderen, dat maak jij ervan. Afgelopen weken wordt er geroepen dat Ocon een kwal is, arrogant is, geen plek in F1 verdient etc. Enige wat ik deed is vragen waarom.
Die smirk was naar mijn idee gewoon Ocon die zichzelf geen houding wist te geven. Ja, hij had beter gewoon sorry kunnen zeggen. Maar er zijn zat andere rijders die in verleden fouten hebben gemaakt en weigerden dat toe te geven, inclusief Max Verstappen. Als we alleen daarom al een hekel aan rijders gaan hebben, is er zo'n beetje geen rijder meer in het veld die je nog wel sympathiek kan vinden....
We verschillen (dus) gewoon van mening. Het 'zich geen houding weten te geven' is kwatsch natuurlijk, een sorry was de enige juiste. Daar hoeven we verder niet moeilijk over te doen.
Maar deze 'haat' die vooral daaraan opgehangen wordt, da's dus gewoon niet waar.
Voor velen was dat vooral een bevestiging.
Verder gewoon jammer voor hemzelf dat we het hier nog steeds over hebben en niet over zijn superieure kwaliteiten (die er alleen nog niet zo erg uitgekomen zijn).
Zo'n vergelijking zegt ook niet zo heel veel, in de praktijk 22 om 17 punten. Beiden rijden met de Renault (of door eigen schuld), op dit moment geen deuk...LockeJohn schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 16:49:
[...]
We gaan het zien
[Afbeelding]
HUL doet het aardig maar RIC heeft duidelijk de overhand, niet gek hij zit zat niet ver van Max af
Esteban gaat het heel moeilijk krijgen volgens mij, maar dan zal het materiaal wel de oorzaak zijn (:
Testing, one, two ...
Interessant hoe je feiten als onzin kunt markeren.StealthyPeanut schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 11:42:
[...]
Wat een onzin. Zoom even terug in op dat seizoen en je ziet dat Hamilton heel veel onnodige fouten heeft gemaakt (erg slechte starts Japan, Italië en Bahrein, crash kwali Baku, vaak geen pole position, 1e ronde China etc). Hamilton had gewoon niet zijn sterkste seizoen en Rosberg profiteerde daar maximaal van. Dat dit waarschijnlijk een eenmalig iets was wist Nico ook. Daarom is hij ook lekker gestopt na zijn WK.
Ik geef mijn mening ook niet eens, ik vind het namelijk ook verdiend. Hij heeft er knetterhard voor gevochten, maar was simpelweg niet de beste Mercedescoureur race-per-race dat jaar. Maakt het in mijn ogen niet minder verdiend, maar in de ogen van sommigen wel. Ondanks de fouten van Lewis zat Nico er maar nipt bij. En dit was vooral te danken aan de zeldzaamheid van een geplofte Mercedesmotor terwijl Lewis op P1 reed, wat dus geen fout van Lewis was.
Ik vind het ook nog steeds jammer dat hij gestopt is, want als een van de weinigen heeft hij Lewis het vuur aan de schenen kunnen leggen, wat genoeg zegt over dat het een zeer goede coureur was.
[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 29-08-2019 19:32 ]
Of ie een plek verdient kan ie nu gaan bewijzen bij Renault. Waar mij betreft heeft ie het niet bijzonder gedaan tegenover Perez die ik ook niet bijzonder hoog heb zitten.Tomcatter_31 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 16:15:
[...]
Ik vroeg alleen waar die haat richting hem vandaan kwam. Ik bepaal niks voor anderen, dat maak jij ervan. Afgelopen weken wordt er geroepen dat Ocon een kwal is, arrogant is, geen plek in F1 verdient etc.
Wat betreft de haat tegen hem; voor velen zal daarvan de actie tov Verstappen de reden zijn.
Ik kan me daarnaast echter ook nog een aantal vergelijkbare acties uit lagere klasses herinneren, waarbij hij onnodig en soms ogenschijnlijk met opzet anderen uit de race knalde (Rosenquist dacht ik?)
Het is dus (voor mij) iets dat zeker niet alleen door die ene actie tov Verstappen komt. Al telt die wel hard mee natuurlijk.
gigantische kwal, als je hem geen kwal vindt ben ik erg benieuwd wie dan wel, als je kwal opzoekt in de dikke dan zie je een foto van hem
Maar het kijkt alleen naar de pech van Hamilton. Wat als Ros die plek straf niet had gehad in Engeland omdat het team de regels overtrad? Of hij geen beuk kreeg van Vettel in Maleisië? En als Ros minder punten had zou hij de laatste races natuurlijk meer druk hebben gezet.Bosmonster schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 19:22:
[...]
Interessant hoe je feiten als onzin kunt markeren.
Ik geef mijn mening ook niet eens, ik vind het namelijk ook verdiend. Hij heeft er knetterhard voor gevochten, maar was simpelweg niet de beste Mercedescoureur race-per-race dat jaar. Maakt het in mijn ogen niet minder verdiend, maar in de ogen van sommigen wel. Ondanks de fouten van Lewis zat Nico er maar nipt bij. En dit was vooral te danken aan de zeldzaamheid van een geplofte Mercedesmotor terwijl Lewis op P1 reed, wat dus geen fout van Lewis was.
Ik vind het ook nog steeds jammer dat hij gestopt is, want als een van de weinigen heeft hij Lewis het vuur aan de schenen kunnen leggen, wat genoeg zegt over dat het een zeer goede coureur was.
Hamilton was gewoon niet goed genoeg dat seizoen. Heeft niks met pech te maken.
Vandaag bedacht zo'n telefoonkijkende dropveter dat hij toch op het laatste moment verkeerd zat en naar de binnenring moest. En daar reed ik met de motor. Dat ging net goed...
Toen mijn hartslag weer onder de 100 was, bedacht ik me weer eens dat de F1 rijders echt een bizarre snelle reflex moeten hebben. Zij rijden vele malen sneller en reageren zodanig dat ze geen ongelukken maken (meestal dan...).
Zijn er YouTube filmpjes waar men de reflectie meet van de drivers? Helemaal mooi als het wordt vergeleken met een "gemiddeld persoon" .
Toen mijn hartslag weer onder de 100 was, bedacht ik me weer eens dat de F1 rijders echt een bizarre snelle reflex moeten hebben. Zij rijden vele malen sneller en reageren zodanig dat ze geen ongelukken maken (meestal dan...).
Zijn er YouTube filmpjes waar men de reflectie meet van de drivers? Helemaal mooi als het wordt vergeleken met een "gemiddeld persoon" .
Er was eens een reactie app met wat coureurs nadat Bottas waarschijnlijk de start had gegokt en extreem snel weg was. Het viel eigenlijk wel tegen hoe snel de meeste reageerden. Die app kon je zelf ook doen en ik was sneller dan de meeste.streamnl schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 20:42:
Vandaag bedacht zo'n telefoonkijkende dropveter dat hij toch op het laatste moment verkeerd zat en naar de binnenring moest. En daar reed ik met de motor. Dat ging net goed...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Thanks. Morgen eens opzoeken. Al maak ik me zelf niet meer wijs dat ik heel snel ben (met mijn 40 winters... ).DaniëlWW2 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:08:
[...]
Er was eens een reactie app met wat coureurs nadat Bottas waarschijnlijk de start had gegokt en extreem snel weg was. Het viel eigenlijk wel tegen hoe snel de meeste reageerden. Die app kon je zelf ook doen en ik was sneller dan de meeste.
Ik geloof dat Irvine ook zei dat Schumacher matige reflexes had en dat hij bij de start altijd beter dan hem was. Dat was ook direct het enige waarin hij beter was.
Ik en wat maten gaan regelmatig naar de Nürburgring en het blijft mij verbazen hoe vaak dat net goed gaat (op de autobahn). Maar goed, hoe beter je auto en hoe beter je die vertrouwt hoe harder je kan en hoe beter je bepaalde zaken kan inschatten (merk ik aan mijn eigen "simpele" OPC al). Laatst zat ik achter een M5 Competition en dat die niet is gecrasht is me nog steeds een raadselstreamnl schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 20:42:

https://f1-start.glitch.me/streamnl schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 21:57:
[...]
Thanks. Morgen eens opzoeken. Al maak ik me zelf niet meer wijs dat ik heel snel ben (met mijn 40 winters... ).
Alstu

[ Voor 7% gewijzigd door Destruction op 29-08-2019 22:53 ]
Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
0.128... na 7 halve liters bierDestruction schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 22:50:
[...]
https://f1-start.glitch.me/
AlstuGelijk zelf een paar pogingen gedaan, ik zit eigenlijk consequent op 0.2 (0.243, 0.226, 0.211). Niet slecht al zeg ik het zelf
Ik heb me ooit laten vertellen dat 1s reactie tijd niet ongewoon is

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
En dat met meerdere pogingen? Alsin, is het elke keer ongeveer hetzelfde? De laatste keer dat ik beschonken een poging deed kwam ik op 0.8 uit, nog steeds geen abnormale reactietijd maar wel een stuk trager dan nuchter
Ff gecheckt via Google, volgens het OM heeft een alerte bestuurder een reactietijd van één seconde. Het is nog erger dan ik dacht

Mag ik nu ook dichter op m'n voorganger rijden? Ik reageer immers veel sneller
[ Voor 22% gewijzigd door Destruction op 29-08-2019 23:16 ]
Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
gemiddeld rond de 0.25 denk ik .. 0.4 was de traagste.Destruction schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 23:09:
[...]
En dat met meerdere pogingen? Alsin, is het elke keer ongeveer hetzelfde? De laatste keer dat ik beschonken een poging deed kwam ik op 0.8 uit, nog steeds geen abnormale reactietijd maar wel een stuk trager dan nuchter![]()
Ff gecheckt via Google, volgens het OM heeft een alerte bestuurder een reactietijd van één seconde. Het is nog erger dan ik dacht![]()
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Op een knopje drukken als een lampje uitgaat is natuurlijk wel wat anders dan een onverwachte verkeerssituatie herkennen, analyseren, een beslissing nemen en ingrijpen met remmem/sturen. Denk dat je dat cijfer van het OM niet helemaal juist interpreteert.Destruction schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 23:09:
[...]
En dat met meerdere pogingen? Alsin, is het elke keer ongeveer hetzelfde? De laatste keer dat ik beschonken een poging deed kwam ik op 0.8 uit, nog steeds geen abnormale reactietijd maar wel een stuk trager dan nuchter![]()
Ff gecheckt via Google, volgens het OM heeft een alerte bestuurder een reactietijd van één seconde. Het is nog erger dan ik dacht![]()
Maar ik denk dat we het er allemaal wel over eens zijn dat een gemiddeld f1-coureur bizar snelle reflexen heeft.
Zit zelf ook rond de 0.2, paar flink snellere, maar ook wat langzamere. Dat komt vooral door beetje gokwerk. Als ik echt klik nadat ik zie dat ze uitgaan, dan komt het meestal rond de ~0.2 tot 0.25. Denk alleen zelf dat dat niet geweldig is. Een 1s reactietijd op zoiets lijkt me onmogelijk, misschien als je ergens op moet reageren wat je niet verwacht. Vrees dus dat deze tijden niet geweldig zijn, maar goed, that's the way it isDestruction schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 22:50:
[...]
AlstuGelijk zelf een paar pogingen gedaan, ik zit eigenlijk consequent op 0.2 (0.243, 0.226, 0.211). Niet slecht al zeg ik het zelf
Toch, als je de wagen goed bekijkt, staan er best veel kleine sponsorlogo's op. En bij die sponsors zitten toch wel een paar grote jongens. Maar inderdaad vreemd dat ze niet een hoofdsponsor hebben tenzij de McLaren Group zichzelf als hoofdsponsor inzet natuurlijk.yorkick schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 11:43:
McLaren met een (lichtelijk) vernieuwde livery voor de rest van het seizoen:
*Iets meer zwart, strakkere lijnen, sponsoren.
[Twitter]
[Afbeelding]
Wat Red Bull doet kan ook alleen maar omdat Toro Rosso en Red Bull dezelfde eigenaar hebben. Bij de andere teams heb je in dit geval toch te maken met contractbreuk en zul je niet zo gauw een wissel midden in het seizoen zien. Ga er dan ook maar vanuit dat Hulkenberg en Grosjean hun contract gewoon zullen uitdienen.Vuvuzela schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:23:
[...]
Waarom dit seizoen nog? Wat RB doet is vrij uniek.
[ Voor 26% gewijzigd door sjaool op 30-08-2019 00:17 ]
"When you grow up your heart dies"
Formula 1 filmpje over de wederopstanding van Ocon op YT, iemand zin om het te delen?
Testing, one, two ...
Deze?hardware-lover schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 00:16:
Formula 1 filmpje over de wederopstanding van Ocon op YT, iemand zin om het te delen?
-
Die 1s is niet de tijd voordat je reageert, dat is de tijd tussen dat er iets gebeurt en je daadwerkelijk door hebt dat je meer dan normaal moet doen. Oftewel als iemand voor je remt, zul je zelf binnen een halve seconde ook wel aan het remmen zijn, voordat je door hebt dat die knakker voor je vol in de ankers zit duurt wel 1s,Destruction schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 22:50:
[...]
[removed]
Mee eens. Tijdens het rijden heb je veel meer prikkels waar je op moet reageren dan alleen op het scherm drukken zodra de lampen uitgaan. Toch wel leuk om een aantal keer te doen.Sebastiaannn schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 23:28:
[...]
Op een knopje drukken als een lampje uitgaat is natuurlijk wel wat anders dan een onverwachte verkeerssituatie herkennen, analyseren, een beslissing nemen en ingrijpen met remmem/sturen. Denk dat je dat cijfer van het OM niet helemaal juist interpreteert.
Maar ik denk dat we het er allemaal wel over eens zijn dat een gemiddeld f1-coureur bizar snelle reflexen heeft.
En het scheelt veel of je je vinger een half cm erboven houdt of er zowat tegenaan.
Op deze vroege morgen zat ik rond de .28 en 1X rond de 7 sec. Ik raakte mijn scherm niet en had daardoor een poepstart...
zat je scherm in de anti-stall?
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
0.023Destruction schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 22:50:
[...]
Maar, dat was per ongeluk, ik drukte maar blijkbaar ging t licht toen net uit anders was het gewoon valse start. Poging ervoor was 0,296
Exact expert nodig?
0.25..... ongeveer.Destruction schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 22:50:
[...]
Ik heb dat ooit een keer op een beurs gedaan, had de ANWB een auto neergezet met een stoplicht ervoor. De bedoeling was het gas intrappen en zodra het licht op rood sprong het anker uitgooien. De eerste meting was de reactietijd (0.8 sec van gas naar rem) en de tweede meting was de kracht waarmee je het pedaal intrapte. Dat was iets van 110 Nm.
Klein grapje : je mocht ook even je stoel in de "ligstand" zetten zoals je een bepaalde bevolkingsgroep ziet rondrijden. Dat doet wel wat met het aantal Nms wat je kan inzetten.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Beetje overdreven sentimenteel imo.
Leuk zo'n vader die automonteur is (wat helpt bij een kart prepareren die beter is dan de concurrentie) en die ook nog eens zijn hele hebben en houden wil opgeven voor de droom van zijn zoon. En dat je alleen maar hard hoeft te werken om die droom uit te laten komen (alsof er geen enorme hoeveelheid geluk bij komt kijken). Daar word ik altijd zo boos van. Topsporters die (net als Leclerc in die video van laatst trouwens) zeggen dat je met hard werk je droom waar kunt maken. Tuurlijk, er zijn maar 20 rijders in de wereld die in de F1 rijden, maar met een droom en hard werken kun je daar best bij horen

Werd het niet gewoon aangegeven in N of kg? Bij Nm denk ik toch eerder aan de handremasing schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 10:16:
[...]
0.25..... ongeveer.
Ik heb dat ooit een keer op een beurs gedaan, had de ANWB een auto neergezet met een stoplicht ervoor. De bedoeling was het gas intrappen en zodra het licht op rood sprong het anker uitgooien. De eerste meting was de reactietijd (0.8 sec van gas naar rem) en de tweede meting was de kracht waarmee je het pedaal intrapte. Dat was iets van 110 Nm.
Klein grapje : je mocht ook even je stoel in de "ligstand" zetten zoals je een bepaalde bevolkingsgroep ziet rondrijden. Dat doet wel wat met het aantal Nms wat je kan inzetten.
Dat heb ik ook een keer gedaan inderdaad, ik was toen op een vakbeurs voor de autobrancheasing schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 10:16:
[...]
0.25..... ongeveer.
Blijkbaar heb ik die al eens eerder gedaan, want mijn PB staat op 0.108, maar ik kom nu na meerdere pogingen niet verder dan 0.223Destruction schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 22:50:
[...]
Op een 60hz scherm, zonder inputlag, heb je maximaal al 0.0167 vertraging. Op een 144hz scherm is dat nog steeds zo'n 0.007s.FastFred schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 11:43:
[...]
Blijkbaar heb ik die al eens eerder gedaan, want mijn PB staat op 0.108, maar ik kom nu na meerdere pogingen niet verder dan 0.223
[ Voor 4% gewijzigd door Luckeh op 30-08-2019 12:20 ]
@Luckeh ik heb op deze pc al jaren dezelfde schermen, daar is niks aan veranderd. Ik zal toen wel goed geslapen hebben gok ik
Je muis op 1000hz laten pollen kan ook nog zo'n 3 milliseconden schelenFastFred schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 12:19:
@Luckeh ik heb op deze pc al jaren dezelfde schermen, daar is niks aan veranderd. Ik zal toen wel goed geslapen hebben gok ik
Onder een bepaalde tijd is het gewoon gegokt.FastFred schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 12:19:
De tijd die het licht nodig heeft om je ogen te bereiken, je hersens te bereiken en daarna de signalen in je lichaam om je vinger te bereiken spelen ook allemaal mee.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Nee, ik heb gewoon super reflexenYakuzA schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 12:22:
[...]
Onder een bepaalde tijd is het gewoon gegokt.
Daarom ben ik ook dichterbij het scherm gaan zitten, scheelt toch weer 0,0000000013 secondeYakuzA schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 12:22:
[...]
Onder een bepaalde tijd is het gewoon gegokt.
De tijd die het licht nodig heeft om je ogen te bereiken, je hersens te bereiken en daarna de signalen in je lichaam om je vinger te bereiken spelen ook allemaal mee.
Waar heb je dat gelezen?yorkick schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:33:
Ik vind het ergens wel pijnlijk dat Renault (fabrieksteam) nu een junior driver van een ander fabrieksteam in hun team opneemt. Terwijl deze, zoals ik lees, nog steeds junior Mercedes driver blijft.
Is niet waar:
Cyril Abiteboul confirms that Esteban Ocon is completely free of Mercedes as of the end of 2019. No further contract between Merc and Ocon. #F1 #BelgianGP
— Thomas Maher (@thomasmaheronf1) 30 augustus 2019
Als Abitbul het zegt dan moet het wel waar zijn 🤡yorkick schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 13:29:
[...]
Waar heb je dat gelezen?![]()
Is niet waar:
[Twitter]
Laat Wolff het ook nog maar even bevestigen 👌
Edit: Wolff sluit niet uit dat Ocon in de toekomst alsnog naar Mercedes komt, maar geeft daarover geen garanties. “Volgens zijn contract behartigt Mercedes zijn belangen, maar de komende jaren is hij een volwaardig Renault-coureur. Daar moet zijn focus liggen. Wat hij daar laat zien, bepaalt zijn toekomst.”
[ Voor 31% gewijzigd door hardware-lover op 30-08-2019 19:20 ]
Testing, one, two ...
thx voor de tip, van 0.223 naar 0.208barber schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 13:10:
[...]
Daarom ben ik ook dichterbij het scherm gaan zitten, scheelt toch weer 0,0000000013 seconde
Horner: ‘Willen het liefst een van onze eigen coureurs naast Verstappen in 2020’
Zie het graag gebeuren.
bron : formule1.nl
Optie staat dus nog wel openMax Verstappen heeft in principe drie mogelijke teamgenoten voor 2020: Alexander Albon, Daniil Kvyat en Pierre Gasly. Dat stelt Red Bull-teambaas Christian Horner, die aangeeft dat het team ‘liever niet’ teruggrijpt op een optie als Nico Hülkenberg buiten de eigen talentenstal.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ik ook, HUL lijkt me een prima 2e rijder voor Red Bull. Geen oranje bril van toepassing, maar als Marko o.a zelf al roept dat het team om Verstappen heen gebouwd moet worden zoek je dus infeite een 2e rijder die Verstappen niet in de weg zit, maar daarachter wel zo veel mogelijk punten pakt. Een type Ocon gaat dat niet doen, een type Hulkenberg wel. Bovendien is het iemand met veel ervaring en dat is volgens mij nooit een slecht dingbasvn schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 15:24:
Horner: ‘Willen het liefst een van onze eigen coureurs naast Verstappen in 2020’
[...]
Optie staat dus nog wel openZie het graag gebeuren.
Tja als Albon ook door het ijs zakt en Kvyat niet veel beter is dan Gasly, dan kan het gebeuren dat ze naar Hulkenberg moeten gaan kijken. Ik zou het eigenlijk ook wel mooi vinden. Gasly schop je dan helemaal uit de Formule 1 want hij faalde te hard in RBR. Kvyat was niet eens hopeloos, maar het gewoon net niet en te wispelturig. Gasly haalde het niveau gewoon niet.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Perez heeft een 3-jarige contract verlenging bij Racing Point
https://www.formula1.com/...UJf5vWQmfU0NFXdapdnn.html
[ Voor 53% gewijzigd door Juncto op 30-08-2019 18:32 ]
Ik ben inderdaad benieuwd of Gasly volgend jaar nog bij STR zit, het zal eraan liggen of hij nu het gevecht aan kan met Kvyat. wmb moeten ze Kvyat wel aanhouden, want dat is imo wel een rijder die je in de RB kunt gooien als dat nodig is (stel Verstappen breekt een keer iets, oid). Hij is geen top talent, maar ook weer niet een complete prutser (zolang hij z'n kop een beetje koel houdtDaniëlWW2 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 18:27:
Tja als Albon ook door het ijs zakt en Kvyat niet veel beter is dan Gasly, dan kan het gebeuren dat ze naar Hulkenberg moeten gaan kijken. Ik zou het eigenlijk ook wel mooi vinden. Gasly schop je dan helemaal uit de Formule 1 want hij faalde te hard in RBR. Kvyat was niet eens hopeloos, maar het gewoon net niet en te wispelturig. Gasly haalde het niveau gewoon niet.
Mocht Albon het ook niet waar kunnen maken zie ik het wel gebeuren dat volgend jaar Gasly niet meer in de F1 rijdt, Albon terug naar STR naast Kvyat. Beide krijgen dan nog een jaar om zich te bewijzen in die auto.
De 2e RBR auto... Tsja.. Misschien wil ik wel gewoon te graag dat HUL een kans krijgt in een auto die voor podiums en overwinningen kan gaan
[ Voor 3% gewijzigd door Destruction op 30-08-2019 18:44 ]
Vind dit apart! volgens mij was er een gentleman agreement? dat niemand een contract voor 2021 of later zou krijgen?Juncto schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 18:31:
Das wel heel lang. Wil ie echt nog 3 jaar rondrijden zonder kans op podiums?Juncto schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 18:31:
Ja ik weet het, hij heeft er nog 2 gehaald met dat hok, maar toch
[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 30-08-2019 18:52 ]
Volgens mij komt het er meer op neer dat geen enkele coureur zich nu al wil vastleggen voor 2021 (of later) juist omdat je niet weet welke regels er gaan komen en wat de verwachtingen zijn bij "jouw" team m.b.t. die regels en wat andere teams mogelijk doen. Het kan best zo zijn dat een team wat nu minder is dadelijk een geniaal idee heeft m.b.t. de 2021 regels en het dus als midfieldcoureur een heel slimme zet kan zijn om een move naar zo een team te maken. Zie bv ook Hamilton die totaal onverwacht in 2014 ineens naar het kwakkelende Mercedes ging en daarbij het betere McLaren verliet. Iedereen verklaarde hem voor gek, maar we weten hoe dat is afgelopen.basvn schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 18:45:
[...]
Vind dit apart! volgens mij was er een gentleman agreement? dat niemand een contract voor 2021 of later zou krijgen?
Daarnaast is er hier laatst een discussie geweest over dat contracten tot na 2020 uberhaupt niet konden omdat in de huidige concorde agreement iets staat over het ontbinden van de contracten na 2020. Maar de conclusie daarbij was dat de contracten automatisch ontbonden worden als er geen nieuwe agreement komt en de sport dus "stop gezet" zou worden.
Aangezien deze dingen bij Renault om de haverklap ermee kappen, kan ik dit wel begrijpen.
https://www.racefans.net/...nge-for-22-race-calendar/
Groot gelijk! Nu papa Stroll het team heeft overgenomen zijn er ineens wel legitieme liquide middelenJuncto schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 18:31:
Hulkenberg heeft toch een aardige staat van dienst. Hij heeft alleen nog niet ik het juiste F1 team gezeten tot nu toe.Destruction schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 18:43:
De 2e RBR auto... Tsja.. Misschien wil ik wel gewoon te graag dat HUL een kans krijgt in een auto die voor podiums en overwinningen kan gaanHij heeft nog niet echt overtuigd dat-ie zo'n kans verdient maar imo zou hij er wel een moeten krijgen.
Tijdens FP1(of2) wist de commentator te vertellen dat RBR dit ook wilde.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 20:44:
Aangezien deze dingen bij Renault om de haverklap ermee kappen, kan ik dit wel begrijpen.![]()
Meer vanuit practisch oogpunt. Zit bovenop de motor gemonteerd dus het is efficiënter en practischer om ze allebei tegelijkertijd te vervangen.basvn schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 21:50:
[...]
Tijdens FP1(of2) wist de commentator te vertellen dat RBR dit ook wilde.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Alle weekend-topics van 2019: Topicreeks: [F1] Seizoen 2019
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
Netflix documentaire: [F1] Netflix documentaire
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2019
Rich Energy: [F1] Rich Energy
Discussie over de Netflix-serie is hier off-topic, maar kan in [F1] Netflix documentaire
Alle weekend-topics van 2019: Topicreeks: [F1] Seizoen 2019
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
Netflix documentaire: [F1] Netflix documentaire
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2019
Rich Energy: [F1] Rich Energy
Discussie over de Netflix-serie is hier off-topic, maar kan in [F1] Netflix documentaire