Que?
Zoveel slechter dan ERI deed GIO het toch niet?
[ Voor 13% gewijzigd door MikeyMan op 29-08-2019 08:17 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Que?
[ Voor 13% gewijzigd door MikeyMan op 29-08-2019 08:17 ]
Bron? Ik zie alleen iets van een Amerikaanse websites. Verder kan ik er niets over vinden.
[ Voor 10% gewijzigd door Extigo op 29-08-2019 08:19 ]
Heb wat frans voor je:demo31051987 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 08:18:
[...]
Bron? Ik zie alleen iets van een Amerikaanse websites. Verder kan ik er niets over vinden.
[ Voor 5% gewijzigd door MikeyMan op 29-08-2019 08:20 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Zou gio geblesseerd zijn? Of is het een echte vervanging?Chiron schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 08:16:
Ericsson naast Kimi in de Alfa
GIO out.
https://racer.com/2019/08...-for-spm-at-portland/amp/
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
So Marcus will be in Spa but the team insists it is not to race. So only half Wow from an F1 perspective.
— Will Buxton (@wbuxtonofficial) 29 augustus 2019
But Daly at SPM with a McLaren seat to be won for 2020 is a huge Indycar wow. https://t.co/gAnTovwAMn
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Die heeft Alfa gewoon in-house hoor, dus naar de kapper gaan kan gewoon tussendoor in een verloren half uurtje. Hairstylist Frédéric Vasseur.Paulus07 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 08:35:
misschien heeft hij een kappers afspraak staan.
[ Voor 11% gewijzigd door DJTimo op 29-08-2019 08:43 ]
With his fourth @F1 team mate, @Max33Verstappen continues his run of only having team mates older than him:@Carlossainz55: 3 years, 30 days older@danielricciardo: 8 years, 93 days older@PierreGASLY: 1 years, 236 days older@alex_albon: 1 year, 191 days older#F1 pic.twitter.com/2pEz2d9ONc
— RaceFans (@racefansdotnet) 29 augustus 2019
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ik denk dat door die Indy deal Ericsson onzeker is over een zitje daar, en dat ie idd niet GIO vervangt maar gewoon terugkeert als 3e/reserve rijder. Wie was dan de vorige 3e rijder bij Alfa?DJTimo schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 08:42:
[...]
Anyway, nog niet bevestigd dat GIO daadwerkelijk exit is, maar waar rook is...
Hij is altijd al reserve rijder geweest. Alleen wilde Sauber nog een tweede reserve rijder mocht het zo zijn dat ze een reserve nodig hadden op het moment dat Ericsson een race had in Indycar.Chiron schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 08:59:
[...]
Ik denk dat door die Indy deal Ericsson onzeker is over een zitje daar, en dat ie idd niet GIO vervangt maar gewoon terugkeert als 3e/reserve rijder. Wie was dan de vorige 3e rijder bij Alfa?
[ Voor 10% gewijzigd door Extigo op 29-08-2019 09:04 ]
[sarcasm]MikeyMan schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 08:17:
Zoveel slechter dan ERI deed GIO het toch niet?
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Ik vind het altijd maar onzin dat Nico alleen WK is geworden door die plof in Maleisië. Lewis heeft dat seizoen (met name aan het begin van het jaar) meer dan genoeg punten verspeelt die hem dat kampioenschap gekost hebben. Sterker nog, hij heeft ten opzichte van die plof ruim 3x zoveel punten laten liggen (82 vs 25). Daarnaast gaf Nico vanaf USA al aan dat hij niet alles meer ging doen voor een overwinning, aangezien hij die niet nodig had. Dat puntenaantal had dus nog groter kunnen zijn, dat zullen we nooit weten.mphilipp schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 23:25:
[...]
Mazzel misschien, maar hij lag ook weer niet 40 punten achter. Hij is heel diep gegaan om dicht genoeg bij Lewis te blijven zodat ie kon winnen omdat Lewis een keer teveel pech had. Gasly had dat bv niet gelukt.
Nico's prestatie blijft staan, ook al zou Lewis de betere rijder zijn. Uiteindelijk heeft Nico gewonnen, en dat is wat telt.
Groetjes
Die hebben allemaal dezelfde bron.sten123 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 08:42:
Meerdere sites vermelden het nu https://www.gpblog.com/nl...oor-de-gp-van-belgi-.html
En precies wat ze bij Mercedes dus absoluut niet missen, nu hebben ze een perfecte 1-2 setup.Nhz schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 09:24:
[...]
Nico was gewoon een erg sterke coureur die het Lewis over meerdere jaren meermaals erg lastig heeft kunnen maken. Als ik nu naar Bottas kijk mis ik Nico nog regelmatig.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Rosberg is gewoon verdiend kampioen geworden. Hij heeft met gelijkwaardig materiaal Hamilton verslagen. Ja, hij moest er meer voor doen (en laten) dan Hamilton maar hij flikte het wel.Nhz schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 09:24:
[...]
Ik vind het altijd maar onzin dat Nico alleen WK is geworden door die plof in Maleisië. Lewis heeft dat seizoen (met name aan het begin van het jaar) meer dan genoeg punten verspeelt die hem dat kampioenschap gekost hebben. Sterker nog, hij heeft ten opzichte van die plof ruim 3x zoveel punten laten liggen (82 vs 25). Daarnaast gaf Nico vanaf USA al aan dat hij niet alles meer ging doen voor een overwinning, aangezien hij die niet nodig had. Dat puntenaantal had dus nog groter kunnen zijn, dat zullen we nooit weten.
Nico was gewoon een erg sterke coureur die het Lewis over meerdere jaren meermaals erg lastig heeft kunnen maken. Als ik nu naar Bottas kijk mis ik Nico nog regelmatig.
Ligt eraan hoe je "verdiend" interpreteert. Ja hij heeft het gewoon zelf gedaan en had de meeste punten aan het einde van het seizoen. Sim-pel.B-Real schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 09:49:
[...]
Rosberg is gewoon verdiend kampioen geworden.
Bla, bla, bla. Er zijn genoeg coureurs wereldkampioen geworden dankzij de pech van een ander. Hebben die het ook allemaal eigenlijk niet verdiend?Bosmonster schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 09:59:
[...]
Ligt eraan hoe je "verdiend" interpreteert. Ja hij heeft het gewoon zelf gedaan en had de meeste punten aan het einde van het seizoen. Sim-pel.
Maar feit is dat hij zonder de pech van Hamilton het niet had gered. Zijn winst had dus minder van doen met zijn eigen kunnen en meer met de pech van zijn teamgenoot, die over het algemeen beter presteerde.
Tsja als je "verdiend" gaat schrijven, hoe "verdiend" zijn dan de wereldtitels van HAM en VET die ook gewoon het geluk hadden dat ze per ongeluk in de beste auto zaten en hun teamgenoot versloegen.Bosmonster schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 09:59:
[...]
Ligt eraan hoe je "verdiend" interpreteert. Ja hij heeft het gewoon zelf gedaan en had de meeste punten aan het einde van het seizoen. Sim-pel.
Maar feit is dat hij zonder de pech van Hamilton het niet had gered. Zijn winst had dus minder van doen met zijn eigen kunnen en meer met de pech van zijn teamgenoot, die over het algemeen beter presteerde.
PSN
[ Voor 28% gewijzigd door Extigo op 29-08-2019 10:13 ]
Dat is toch gewoon hoe het spelletje werkt?Bosmonster schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 09:59:
[...]
Exact expert nodig?
De jonkies zoals Verstappen en Norris zullen blij zijn met zoveel races en dan ook nog een aantal back-to-back. Die zijn niet uit de wagens te slaan.demo31051987 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:12:
22 races in 2020 aldus de laatste versie van de kalender:
https://www.formula1.com/...dbREiAYJKP5Ey8whglC2.html
[Afbeelding]
"When you grow up your heart dies"
En meteen beginnen met een back-to-back....heerlijk!sjaool schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:18:
[...]
De jonkies zoals Verstappen en Norris zullen blij zijn met zoveel races en dan ook nog een aantal back-to-back. Die zijn niet uit de wagens te slaan.
Als tegenhanger vanSpotmatic schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 08:15:
[...]
Too little, too late... Had hij dat in de RBR maar gedaan.
zoiets hebben van fuck it dan ook maar
Natuurlijk heb ik nu geen bron, want lastig terug te vinden. Maar Verstappen is juist fan van minder races.sjaool schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:18:
[...]
De jonkies zoals Verstappen en Norris zullen blij zijn met zoveel races en dan ook nog een aantal back-to-back. Die zijn niet uit de wagens te slaan.
https://www.gpfans.com/nl...-mogen-dan-gaan-scheiden/LoeWn schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:55:
[...]
Natuurlijk heb ik nu geen bron, want lastig terug te vinden. Maar Verstappen is juist fan van minder races.
Hij heeft in een gesprek aangegeven geen fan te zijn van meer races.LoeWn schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:55:
[...]
Natuurlijk heb ik nu geen bron, want lastig terug te vinden. Maar Verstappen is juist fan van minder races.
Ik geloof er nog geen bal van dat het echt doorgaat. Nederland kennende wordt ie in januari of februari alsnog afgeblazen omdat de witgevlekteweidevogelrat last heeft van het circuit of dat er een 2 leden tellende burenclub is die bezwaar heeft aan getekend of omdat ze het geld niet rond krijgen of Pirelli weigert banden te leveren omdat hun banden niet tegen die kombocht kunnen, of de aannemer heeft de ene na de andere blunder gemaakt bij het verbouwen van het circuit, of iets anders doms.DJTimo schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:54:
Blijkbaar is Zandvoort al goedgekeurd door FIA.De verbouwing moet nog beginnen...
[ Voor 7% gewijzigd door FastFred op 29-08-2019 11:08 ]
Spreekt wel voor Max dat ie ook naar het belang van het team kijkt en daar voor op komt, en inziet dat als het team er niet lekker bij zit, dit ook gevolgen heeft voor hem als coureur.
Wat hebben ze mei slecht gepland zeg.. of zou dat bewust zijn, of meer discussie te krijgen? Zandvoort, Catalunya en Monaco achter elkaar.. dat zijn 3 races zonder racedemo31051987 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:12:
22 races in 2020 aldus de laatste versie van de kalender:
https://www.formula1.com/...dbREiAYJKP5Ey8whglC2.html
[Afbeelding]
I served in a company of heroes.
Dat snap ik wel. Na de afgrijselijke vertoningen in Australie de laatste jaren, willen ze meteen doorpakken om er voor te zorgen dat mensen niet direct afhakenSiebeh schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:23:
[...]
En meteen beginnen met een back-to-back....heerlijk!
F1 teams agree on 2020 testing plan. Barcelona pre-season test reduced from 8 to 6 days. Abu Dhabi post-season test extended from 2 to 3 days. No in-season tests planned so far, but Pirelli requested 2 extra days for 2021 tyre development.
— Tobi Grüner 🏁 (@tgruener) 29 augustus 2019
AMuS (German): https://t.co/ngnBuMjmdi
Wat een onzin. Zoom even terug in op dat seizoen en je ziet dat Hamilton heel veel onnodige fouten heeft gemaakt (erg slechte starts Japan, Italië en Bahrein, crash kwali Baku, vaak geen pole position, 1e ronde China etc). Hamilton had gewoon niet zijn sterkste seizoen en Rosberg profiteerde daar maximaal van. Dat dit waarschijnlijk een eenmalig iets was wist Nico ook. Daarom is hij ook lekker gestopt na zijn WK.Bosmonster schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 09:59:
[...]
MCL34 x Stealth. 🧡🖤
— McLaren (@McLarenF1) 29 augustus 2019
Looking fresh for the return of the season. 👌 pic.twitter.com/DIR7c68rOT
Gelukkig krijgt McLaren nog wat "constructor championship bonus" om dat gat te dichtenB-Real schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 11:46:
En nog steeds geen echte hoofdsponsor. Toch knap hoe ze dat al een aantal jaren volhouden.
Al kan ik me wel voorstellen dat, als ze zo blijven presteren, er voor volgend jaar wel een groot merk aan toegevoegd wordt.
Ocon is waarschijnlijk aan het kijken naar het motorhome van Renault
[ Voor 3% gewijzigd door basvn op 29-08-2019 12:10 ]
Zelfde geldt voor Will Buxton waarschijnlijk.
Volgens de geruchten wou Toto dat Ocon volgend jaar bij Mercedes reed. Maar zowel Hamilton als de engineers wilde dat Bottas bleef. Ik zou het ook raar gevonden hebben als ze Bottas' contract niet hadden verlengt.basvn schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 12:03:
[Instagram: Valtteri Bottas will race for Mercedes in 2020! . The Finnish driver will be in a Silver Arrow for a fourth consecutive season after agreeing a new deal 🤝 . #Formula1 #F1 #ValtteriBottas #Motorsport #Finland @mercedesamgf1 @valtteribottas]
Bottas blijft!
Dit dus. Bottas is 2e rijder, het is dus zijn taak om zo dicht mogelijk achter Hamilton te blijven rijden/achter Hamilton zoveel mogelijk punten te pakken. Voorlopig staat-ie nog 2e in het WDC. Wie gaat dat nog beter doen? Ocon? Ik dacht het niet, dan krijgt Mercedes van die geintjes zoals Ocon en Perez in Spa.ThomasG schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 12:14:
[...]
Volgens de geruchten wou Toto dat Ocon volgend jaar bij Mercedes reed. Maar zowel Hamilton als de engineers wilde dat Bottas bleef. Ik zou het ook raar gevonden hebben als ze Bottas' contract niet hadden verlengt.
Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Zeer verwachtbasvn schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 12:03:
[Instagram: Valtteri Bottas will race for Mercedes in 2020! . The Finnish driver will be in a Silver Arrow for a fourth consecutive season after agreeing a new deal 🤝 . #Formula1 #F1 #ValtteriBottas #Motorsport #Finland @mercedesamgf1 @valtteribottas]
Bottas blijft!
yorkick schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 12:10:
[...]
Zelfde geldt voor Will Buxton waarschijnlijk.
PSN
Toch wel prima dat Toto luistert naar de rest van het team...ThomasG schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 12:14:
[...]
Volgens de geruchten wou Toto dat Ocon volgend jaar bij Mercedes reed. Maar zowel Hamilton als de engineers wilde dat Bottas bleef. Ik zou het ook raar gevonden hebben als ze Bottas' contract niet hadden verlengt.
[ Voor 11% gewijzigd door Spotmatic op 29-08-2019 12:51 ]
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Uiteindelijk staat ERI dus 'gewoon' standby voor RAI:Chiron schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 08:16:
Ericsson naast Kimi in de Alfa
GIO out.
https://racer.com/2019/08...-for-spm-at-portland/amp/
https://www.motorsport.co...dycar-belgian-gp/4523050/When contacted by Motorsport.com, the team maintained that there was no plan for Ericsson to race at Spa, and that he was simply required as cover because the outfit did not have any alternative options for the Belgian round.
[ Voor 6% gewijzigd door YakuzA op 29-08-2019 13:03 ]
PSN
En dus toch wellicht omdat Kimi niet fit is na de summer break party hardy?YakuzA schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 12:55:
[...]
Uiteindelijk staat ERI dus gewoon standby voor RAI:
[...]
https://www.motorsport.co...dycar-belgian-gp/4523050/
Sources have indicated there may be an issue that could prevent the team's regular race driver Kimi Raikkonen from competing and Ericsson was understood to be travelling to Belgium on Thursday morning.
Ik zie geen baan met een *. Zouden ze die bij Hanoi of Zandvoort vergeten zijn?
Beschouw het als de voorjaarsstop en kun je veilig op vakantie, net als in augustusVuvuzela schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 11:14:
[...]
Wat hebben ze mei slecht gepland zeg.. of zou dat bewust zijn, of meer discussie te krijgen? Zandvoort, Catalunya en Monaco achter elkaar.. dat zijn 3 races zonder race
Exact expert nodig?
Dat * slaat op de hele lijst.TheBrut3 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 13:25:
[...]
Ik zie geen baan met een *. Zouden ze die bij Hanoi of Zandvoort vergeten zijn?
Lang verhaal haha, niet echt de moeite waard ook, maar okay:
Dat wens ik Ocon ook wel toe. Lekker een beetje niks voor elkaar krijgen in het middenveld, zoals hij een tijd lang heeft gedaan bij Force India terwijl hij om de oren wordt gereden door Danny Ric. Ocon en Abiteboul verdienen elkaar.B-Real schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 12:12:
Zoals eerder gezegd, niet meer dan terecht en volkomen logisch voor Mercedes en Bottas.
Wat minder objectief, maar een persoonlijk vreugdemomentje is dat die arrogante Ocon het stoeltje in elk geval niet krijgt
(Overigens verwacht ik dat die gewoon bij Renault rijdt volgend jaar)
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Naar mannetje vind ik het.. alles met hem probeert hij ook in de grote Buxton show te veranderen. Zijn Ocon liefde komt mede doordat hij getrouwd is met de oud? persdame van force India.. degene die met Ocon samenliep.yorkick schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 13:44:
[...]
Lang verhaal haha, niet echt de moeite waard ook, maar okay:
N.a.v. verschillende verhalen die ik gelezen heb over de rol van Buxton met betrekking tot de Netflix documentaire, en andere nieuwsberichten daaropvolgend, is mijn mening ten opzichte van hem behoorlijk omgeslagen. Zo ook de manier waarop Ocon in het daglicht wordt gezet (Netflix) - maar ook in zijn interviews met hem.
Perez werd daarin (net als een aantal andere coureurs) onterecht heel negatief behandeld.
NEWS 🚨 Renault F1 Team is pleased to confirm @OconEsteban will join forces with @danielricciardo from 2020. The French-Australian duo will be tasked with continuing the team’s progress during its fifth season in F1.
— BWT Alpine F1 Team (@AlpineF1Team) 29 augustus 2019
👉 https://t.co/vTCCRQsgzP#RSspirit pic.twitter.com/NiYyPMRA9f
[ Voor 37% gewijzigd door yorkick op 29-08-2019 14:03 ]
En die kapot aan het slaan. Is veel minder allemaal.basvn schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 12:10:
[...]
Dat is ook geen schok. Mooi dat Ocon nu bij Mercedes kan vertrekken.
[ Voor 46% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-08-2019 14:07 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat is stap 1 van Silly Season 2020. Waar gaat de Hulk heen denken jullie?
Hoop dan wel Haas of RBR.Zahariac schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:03:
[...]
Dat is stap 1 van Silly Season 2020. Waar gaat de Hulk heen denken jullie?
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Ik ga een staatslot kopenB-Real schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 12:12:
Zoals eerder gezegd, niet meer dan terecht en volkomen logisch voor Mercedes en Bottas.
Wat minder objectief, maar een persoonlijk vreugdemomentje is dat die arrogante Ocon het stoeltje in elk geval niet krijgt
(Overigens verwacht ik dat die gewoon bij Renault rijdt volgend jaar)
You said it.basvn schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 12:10:
[...]
Klopt, maar dan inderdaad meer voor de teamleden dan hemzelf.LoeWn schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:55:
[...]
"When you grow up your heart dies"
Op de een of andere manier ben ik ook bang dat het exit is. Geen idee waarom.B-Real schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:10:
[...]
Ik ga een staatslot kopen
Volgende voorspelling: Hulkenberg naar Haas?
Heb een beetje een dubbel gevoel bij Hulkenberg. Enerzijds kan ik me voorstellen dat het einde F1 is voor hem, anderzijds kan hij nog prima een aantal jaren mee bij een team als Haas.
Ik hoop overigens dat hij in de F1 blijft.
[ Voor 34% gewijzigd door Bansheeben op 29-08-2019 14:16 ]
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Suck my balls!Soggney schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:09:
Magnussen en Hulkenberg in 1 team, dat zal vuurwerk geven waar Haas denk ik niet op zit te wachten.
[ Voor 10% gewijzigd door DJTimo op 29-08-2019 14:22 ]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Grosjean zelf had nooit verwacht om überhaupt in de Formule 1 te komen, en heeft daarom een afgeronde koksopleiding als backupBansheeben schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:15:
Vettel naar RBR, Hulk naar Ferrari. You heard it here first
Oh en Grosjean out en Kvyat naar Haas natuurlijk
Dus een Fast Food toko "gross jean"?ThomasG schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:20:
[...]
Grosjean zelf had nooit verwacht om überhaupt in de Formule 1 te komen, en heeft daarom een afgeronde koksopleiding als backup
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Waarom dit seizoen nog? Wat RB doet is vrij uniek.Player1S schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:19:
Ocon zit in die auto voor het seizoen voorbij is. Durf ik haast wel geld op in te zetten.
En dan potentieel Hulkenberg richting Haas ipv Grosjean. Ook voor einde seizoen.
Abiteboul en Ocon hebben beide hetzelfde achterbakse Franse karakter. Dus je weet maar nooitVuvuzela schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:23:
[...]
Waarom dit seizoen nog? Wat RB doet is vrij uniek.
Uniek? 2018 was letterlijk het enige seizoen waarin er geen driver changes waren tijdens het seizoen.Vuvuzela schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:23:
[...]
Waarom dit seizoen nog? Wat RB doet is vrij uniek.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
It is well known that the choice of drivers is not only about performance, it is a whole bundle of factors. But that's the way it is. Surely we would all have liked to see it differently..
— Nico Hülkenberg (@HulkHulkenberg) 29 augustus 2019
.. but nevertheless, I'll keep my focus and try to reach the maximum success for our team in the remaining races!
— Nico Hülkenberg (@HulkHulkenberg) 29 augustus 2019
With regard to 2020, I am confident to find a good solution, but there is nothing to announce at the moment.
📸 @KymIllman
[ Voor 29% gewijzigd door Luckeh op 29-08-2019 14:32 ]
McLaren heeft hun lineup voor 2020 al bevestigd (Sainz en Norris).mike0001 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:29:
Lullig voor Hulk, maar wel een logische keus. De Hulk blinkt helaas uit in het "net niet".
Ik hoop inderdaad wel dat de Hulk blijft. Wel een van de meer symathiekere mensen op de grid. Iets wat Ocon dus bijvoorbeeld niet heeft. De Hulk naar Mc Claren zie ik ook wel zitten eigenlijk.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Dan gaat dat ook niet gebeurenLuckeh schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:30:
[...]
McLaren heeft hun lineup voor 2020 al bevestigd (Sainz en Norris).
Dat kan een riskante gok worden. Er zijn nog maar weinig stoeltjes over.Luckeh schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:29:
Ik denk dat Hulkenberg zijn toekomst afhangt van hoe goed Albon en Gasly presteren de komende weken in de RBR en TR. Als Gasly ook bij TR door de mand valt; zie ik Albon nog wel een stapje terug maken en Hulkenberg naar RB gaan.
Uniek als in dat RB 2 teams heeft en ze tussendoor ff iemand kunnen verwisselen. Een rijder die door een ander zonder stoeltje vervangen wordt zien we idd wel. Maar in jouw voorspelling is het veel meer een stoelendans. Dat zien we niet snelPlayer1S schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:29:
[...]
Uniek? 2018 was letterlijk het enige seizoen waarin er geen driver changes waren tijdens het seizoen.
Normaal gesproken is er altijd wel minimaal 1 rijder die niet presteert en/of niet op tijd betaald of gewoon vervangen word omdat een ander meer centjes heeft.
Dus nee, wat RB doet is verre van uniek.
Het gebeurd niet zo snel maar het gebeurd wel.Vuvuzela schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:33:
[...]
Uniek als in dat RB 2 teams heeft en ze tussendoor ff iemand kunnen verwisselen. Een rijder die door een ander zonder stoeltje vervangen wordt zien we idd wel. Maar in jouw voorspelling is het veel meer een stoelendans. Dat zien we niet snel
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ocon is dus een echte fransmanSinergyX schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:45:
Ben echt benieuwd hoe die Renault filmpjes gaan worden, Hulk had nog 'iets' van humor, Ric is mr. humor, maar die Ocon heeft volgens mij werkelijk niets.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Verwijderd
de zandhagedis en de rugstreeppad om precies te zijnFastFred schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 11:05:
[...]
Ik geloof er nog geen bal van dat het echt doorgaat. Nederland kennende wordt ie in januari of februari alsnog afgeblazen omdat de witgevlekteweidevogelrat last heeft van het circuit....
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Waarom is Ocon achterbaks? De haat richting Ocon zit echt diep op dit forum....ThomasG schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:26:
[...]
Abiteboul en Ocon hebben beide hetzelfde achterbakse Franse karakter. Dus je weet maar nooit
Soms is dat een gevoel. Ik vond dat overigens al voor het incident met Verstappen. Vooral die constante grijns op zijn smoelwerk is iets wat me erg tegenstaat.Tomcatter_31 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:52:
[...]
Waarom is Ocon achterbaks? De haat richting Ocon zit echt diep op dit forum....
en AMuS zou melding maken dat het budget omlaag gaat volgend seizoen. Mede daardoor wouden ze graag Ocon omdat die minder verdient dan Hulkenberg.Spotmatic schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:48:
Die Ricciardo is nu wel dubbel fucked. Eerst is z'n auto ruk; nu krijgt hij ook nog Ocon als teamgenoot.
Maar die $ XX miljoen maakt vast veel goed.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq