[F1] Seizoen 2019 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 119 ... 156 Laatste
Acties:
  • 1.146.055 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:20

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Chiron schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 08:16:
Ericsson naast Kimi in de Alfa :o

GIO out.
Que?

Zoveel slechter dan ERI deed GIO het toch niet?

[ Voor 13% gewijzigd door MikeyMan op 29-08-2019 08:17 ]

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:26
Chiron schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 08:16:
Ericsson naast Kimi in de Alfa :o

GIO out.
Bron? Ik zie alleen iets van een Amerikaanse websites. Verder kan ik er niets over vinden.
Ik zag je edit pas na het versturen van mijn bericht.

[ Voor 10% gewijzigd door Extigo op 29-08-2019 08:19 ]

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

demo31051987 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 08:18:
[...]

Bron? Ik zie alleen iets van een Amerikaanse websites. Verder kan ik er niets over vinden.
Heb wat frans voor je:
https://news.sportauto.fr...-transfert-Alfa-Romeo-C38

Buxton meldt het ook via Twitter.

[ Voor 5% gewijzigd door MikeyMan op 29-08-2019 08:20 ]

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:28

Chiron

Moderator Discord
Zal hier ook wel iets mee te maken hebben:

https://www.autosport.com...r-after-mclarenspm-linkup

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Zou gio geblesseerd zijn? Of is het een echte vervanging?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-09 14:27

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 26-09 15:10
Er is dus niemand vervangen, het team wil Ericsson in België hebben in z’n rol als reserve coureur. Kan wel betekenen dat Kimi of Gio zich niet goed voelen en de kans groter is dan normaal dat hij in moet stappen

• Paulus07
  • Niet online
misschien heeft hij een kappers afspraak staan.

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
RAI teveel gefeest tijdens de break?

Maar reserve, dus :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-09 01:53

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 16:00
Paulus07 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 08:35:
misschien heeft hij een kappers afspraak staan.
Die heeft Alfa gewoon in-house hoor, dus naar de kapper gaan kan gewoon tussendoor in een verloren half uurtje. Hairstylist Frédéric Vasseur. :)

Anyway, nog niet bevestigd dat GIO daadwerkelijk exit is, maar waar rook is...

[ Voor 11% gewijzigd door DJTimo op 29-08-2019 08:43 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
DJTimo schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 08:42:
[...]
Anyway, nog niet bevestigd dat GIO daadwerkelijk exit is, maar waar rook is...
Ik denk dat door die Indy deal Ericsson onzeker is over een zitje daar, en dat ie idd niet GIO vervangt maar gewoon terugkeert als 3e/reserve rijder. Wie was dan de vorige 3e rijder bij Alfa?

• Extigo
Chiron schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 08:59:
[...]

Ik denk dat door die Indy deal Ericsson onzeker is over een zitje daar, en dat ie idd niet GIO vervangt maar gewoon terugkeert als 3e/reserve rijder. Wie was dan de vorige 3e rijder bij Alfa?
Hij is altijd al reserve rijder geweest. Alleen wilde Sauber nog een tweede reserve rijder mocht het zo zijn dat ze een reserve nodig hadden op het moment dat Ericsson een race had in Indycar.

Alfa Romeo ontkent geruchten:
https://racingnews365.nl/...-giovinazzi-door-ericsson

[ Voor 10% gewijzigd door Extigo op 29-08-2019 09:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

MikeyMan schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 08:17:
Zoveel slechter dan ERI deed GIO het toch niet?
[sarcasm]
Ik snap er ook niets meer van. GIO hoorde toch bij het "selecte groepje rijders" die
de Trofeo Bandini hebben gewonnen. Dan heb je toch wel genoeg laten zien ?
[/sarcasm]

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Nhz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-09 14:13

Nhz

mphilipp schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 23:25:
[...]

Mazzel misschien, maar hij lag ook weer niet 40 punten achter. Hij is heel diep gegaan om dicht genoeg bij Lewis te blijven zodat ie kon winnen omdat Lewis een keer teveel pech had. Gasly had dat bv niet gelukt.
Nico's prestatie blijft staan, ook al zou Lewis de betere rijder zijn. Uiteindelijk heeft Nico gewonnen, en dat is wat telt.
Ik vind het altijd maar onzin dat Nico alleen WK is geworden door die plof in Maleisië. Lewis heeft dat seizoen (met name aan het begin van het jaar) meer dan genoeg punten verspeelt die hem dat kampioenschap gekost hebben. Sterker nog, hij heeft ten opzichte van die plof ruim 3x zoveel punten laten liggen (82 vs 25). Daarnaast gaf Nico vanaf USA al aan dat hij niet alles meer ging doen voor een overwinning, aangezien hij die niet nodig had. Dat puntenaantal had dus nog groter kunnen zijn, dat zullen we nooit weten.

Nico was gewoon een erg sterke coureur die het Lewis over meerdere jaren meermaals erg lastig heeft kunnen maken. Als ik nu naar Bottas kijk mis ik Nico nog regelmatig.

Groetjes

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 26-09 16:28

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nhz schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 09:24:
[...]

Nico was gewoon een erg sterke coureur die het Lewis over meerdere jaren meermaals erg lastig heeft kunnen maken. Als ik nu naar Bottas kijk mis ik Nico nog regelmatig.
En precies wat ze bij Mercedes dus absoluut niet missen, nu hebben ze een perfecte 1-2 setup.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:23
Nhz schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 09:24:
[...]

Ik vind het altijd maar onzin dat Nico alleen WK is geworden door die plof in Maleisië. Lewis heeft dat seizoen (met name aan het begin van het jaar) meer dan genoeg punten verspeelt die hem dat kampioenschap gekost hebben. Sterker nog, hij heeft ten opzichte van die plof ruim 3x zoveel punten laten liggen (82 vs 25). Daarnaast gaf Nico vanaf USA al aan dat hij niet alles meer ging doen voor een overwinning, aangezien hij die niet nodig had. Dat puntenaantal had dus nog groter kunnen zijn, dat zullen we nooit weten.

Rosberg is gewoon verdiend kampioen geworden. Hij heeft met gelijkwaardig materiaal Hamilton verslagen. Ja, hij moest er meer voor doen (en laten) dan Hamilton maar hij flikte het wel.

Qua actie binnen het team mis ik Rosberg soms nog wel, maar zo kijkt Mercedes er absoluut niet naar. Ze zijn blij met Bottas, perfecte tweede coureur want hij maakt het Hamilton nooit echt moeilijk voor de titel. Daarom ben ik redelijk zeker van dat we Bottas ook volgend jaar gewoon in de Mercedes gaan zien.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

B-Real schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 09:49:
[...]

Rosberg is gewoon verdiend kampioen geworden.
Ligt eraan hoe je "verdiend" interpreteert. Ja hij heeft het gewoon zelf gedaan en had de meeste punten aan het einde van het seizoen. Sim-pel.

Maar feit is dat hij zonder de pech van Hamilton het niet had gered. Zijn winst had dus minder van doen met zijn eigen kunnen en meer met de pech van zijn teamgenoot, die over het algemeen beter presteerde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
Bosmonster schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 09:59:
[...]

Ligt eraan hoe je "verdiend" interpreteert. Ja hij heeft het gewoon zelf gedaan en had de meeste punten aan het einde van het seizoen. Sim-pel.

Maar feit is dat hij zonder de pech van Hamilton het niet had gered. Zijn winst had dus minder van doen met zijn eigen kunnen en meer met de pech van zijn teamgenoot, die over het algemeen beter presteerde.
Bla, bla, bla. Er zijn genoeg coureurs wereldkampioen geworden dankzij de pech van een ander. Hebben die het ook allemaal eigenlijk niet verdiend?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

[...]

Tsja als je "verdiend" gaat schrijven, hoe "verdiend" zijn dan de wereldtitels van HAM en VET die ook gewoon het geluk hadden dat ze per ongeluk in de beste auto zaten en hun teamgenoot versloegen. ;)

Als je zo doorgaat met redeneren beginnen we alleen een eindeloze discussie met veel wat/als/dan argumenten.

PSN

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Extigo
22 races in 2020 aldus de laatste versie van de kalender:
https://www.formula1.com/...dbREiAYJKP5Ey8whglC2.html

Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/dam/fom-website/manual/Homepage%20Carousel/2020%20Wide.jpg.transform/9col/image.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door Extigo op 29-08-2019 10:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
[...]

Dat is toch gewoon hoe het spelletje werkt?

Of het een feit is dat Hamilton het zonder pech wel had gered durf ik in elk geval niet zo stellig te beweren. Ook dat Hamilton over het algemeen beter presteerde durf ik te betwisten, want "over het algemeen" had Rosberg aan het eind van het seizoen meer punten.

Hadden ze dan toch de titel aan Hamilton moeten geven? Had Alonso dan toch ook maar wat meer titels moeten krijgen? Die heeft namelijk ook wel wat seizoenen gehad waarin hij misschien wel de beste was, maar net niet het beste materiaal had.

Nee, ik heb echt niet heel veel met Rosberg en had ook niet verwacht dat hij kampioen zou worden maar hij heeft het wel gedaan. Ik vond zijn titel indrukwekkender dan bijvoorbeeld die van Button. Button had dat jaar, een groot deel van het jaar, de beste auto en een teamgenoot die minder goed was. Echter, ook Button is verdiend kampioen geworden
Rosberg moest in de beste auto ook nog eens opboksen tegen één van de beste coureurs ooit (waar het met de kennis van nu op begint te lijken).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-09 13:08

Crazy D

I think we should take a look.

Kampioen wordt je altijd verdient. Als de ander pech heeft, moet je er wel zijn. Dus je moet iets goed doen. En als dat betekend dat je bv behoudender rijdt geen risicovolle inhaalacties doet etc, maar daardoor wordt je wel kampioen, doe je iets goed en dus verdient.
Dat het leuker is om "echt racen" te zien en dat in de laatste bocht van de laatste race wiel aan wiel t kampioenschap wordt beslist moge duidelijk zijn, maar dat maakt een andere kampioen niet opeens onderverdient.

Exact expert nodig?

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 12:13

sjaool

Every life should have 9 cats

De jonkies zoals Verstappen en Norris zullen blij zijn met zoveel races en dan ook nog een aantal back-to-back. Die zijn niet uit de wagens te slaan. :P

"When you grow up your heart dies"

• Siebeh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 26-09 15:09
sjaool schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:18:
[...]

De jonkies zoals Verstappen en Norris zullen blij zijn met zoveel races en dan ook nog een aantal back-to-back. Die zijn niet uit de wagens te slaan. :P
En meteen beginnen met een back-to-back....heerlijk! _/-\o_

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Spotmatic schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 08:15:
[...]

Too little, too late... Had hij dat in de RBR maar gedaan.
Als tegenhanger van
zoiets hebben van fuck it dan ook maar :P

LinkedIn WoT Cash Converter

• DJTimo
Blijkbaar is Zandvoort al goedgekeurd door FIA. :? De verbouwing moet nog beginnen...

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-09 14:47
sjaool schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:18:
[...]

Natuurlijk heb ik nu geen bron, want lastig terug te vinden. Maar Verstappen is juist fan van minder races.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
LoeWn schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:55:
[...]

Natuurlijk heb ik nu geen bron, want lastig terug te vinden. Maar Verstappen is juist fan van minder races.
https://www.gpfans.com/nl...-mogen-dan-gaan-scheiden/

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

[...]

Hij heeft in een gesprek aangegeven geen fan te zijn van meer races.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 18:03
DJTimo schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:54:
Blijkbaar is Zandvoort al goedgekeurd door FIA. :? De verbouwing moet nog beginnen...
Ik geloof er nog geen bal van dat het echt doorgaat. Nederland kennende wordt ie in januari of februari alsnog afgeblazen omdat de witgevlekteweidevogelrat last heeft van het circuit of dat er een 2 leden tellende burenclub is die bezwaar heeft aan getekend of omdat ze het geld niet rond krijgen of Pirelli weigert banden te leveren omdat hun banden niet tegen die kombocht kunnen, of de aannemer heeft de ene na de andere blunder gemaakt bij het verbouwen van het circuit, of iets anders doms.

Zo :P

[ Voor 7% gewijzigd door FastFred op 29-08-2019 11:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Spreekt wel voor Max dat ie ook naar het belang van het team kijkt en daar voor op komt, en inziet dat als het team er niet lekker bij zit, dit ook gevolgen heeft voor hem als coureur.

Pijnpunt zijn gewoon de back2back races, dan ben je als team gewoon 2/3 weken van huis.

Ricciardo stond daar heel anders in:
https://www.gptoday.net/n...an-van-back-to-back-races

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:35

Vuvuzela

My spire is forming

Wat hebben ze mei slecht gepland zeg.. of zou dat bewust zijn, of meer discussie te krijgen? Zandvoort, Catalunya en Monaco achter elkaar.. dat zijn 3 races zonder race _O-

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Siebeh schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:23:
[...]

En meteen beginnen met een back-to-back....heerlijk! _/-\o_
Dat snap ik wel. Na de afgrijselijke vertoningen in Australie de laatste jaren, willen ze meteen doorpakken om er voor te zorgen dat mensen niet direct afhaken :+

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 13:57
[...]

Wat een onzin. Zoom even terug in op dat seizoen en je ziet dat Hamilton heel veel onnodige fouten heeft gemaakt (erg slechte starts Japan, Italië en Bahrein, crash kwali Baku, vaak geen pole position, 1e ronde China etc). Hamilton had gewoon niet zijn sterkste seizoen en Rosberg profiteerde daar maximaal van. Dat dit waarschijnlijk een eenmalig iets was wist Nico ook. Daarom is hij ook lekker gestopt na zijn WK.

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-09 12:13
McLaren met een (lichtelijk) vernieuwde livery voor de rest van het seizoen:
*Iets meer zwart, strakkere lijnen, sponsoren.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EDIKTeNWwAADOF3?format=jpg&name=4096x4096

kimi

• B-Real
En nog steeds geen echte hoofdsponsor. Toch knap hoe ze dat al een aantal jaren volhouden.
Al kan ik me wel voorstellen dat, als ze zo blijven presteren, er voor volgend jaar wel een groot merk aan toegevoegd wordt.

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

B-Real schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 11:46:
En nog steeds geen echte hoofdsponsor. Toch knap hoe ze dat al een aantal jaren volhouden.
Al kan ik me wel voorstellen dat, als ze zo blijven presteren, er voor volgend jaar wel een groot merk aan toegevoegd wordt.
Gelukkig krijgt McLaren nog wat "constructor championship bonus" om dat gat te dichten :P

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:24
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/N8LfQRe.gif

Ocon in de hospitality nu.

[ Voor 8% gewijzigd door Ari Gold op 29-08-2019 12:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Ocon is waarschijnlijk aan het kijken naar het motorhome van Renault :+

[ Voor 3% gewijzigd door basvn op 29-08-2019 12:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yorkick
Zelfde geldt voor Will Buxton waarschijnlijk. O-)

kimi

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• B-Real
Zoals eerder gezegd, niet meer dan terecht en volkomen logisch voor Mercedes en Bottas.

Wat minder objectief, maar een persoonlijk vreugdemomentje is dat die arrogante Ocon het stoeltje in elk geval niet krijgt :)
(Overigens verwacht ik dat die gewoon bij Renault rijdt volgend jaar)

• ThomasG
Volgens de geruchten wou Toto dat Ocon volgend jaar bij Mercedes reed. Maar zowel Hamilton als de engineers wilde dat Bottas bleef. Ik zou het ook raar gevonden hebben als ze Bottas' contract niet hadden verlengt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:12

Destruction

(ex-)Automonteur

ThomasG schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 12:14:
[...]
Volgens de geruchten wou Toto dat Ocon volgend jaar bij Mercedes reed. Maar zowel Hamilton als de engineers wilde dat Bottas bleef. Ik zou het ook raar gevonden hebben als ze Bottas' contract niet hadden verlengt.
Dit dus. Bottas is 2e rijder, het is dus zijn taak om zo dicht mogelijk achter Hamilton te blijven rijden/achter Hamilton zoveel mogelijk punten te pakken. Voorlopig staat-ie nog 2e in het WDC. Wie gaat dat nog beter doen? Ocon? Ik dacht het niet, dan krijgt Mercedes van die geintjes zoals Ocon en Perez in Spa.

Wel had Bottas imo in Duitsland klaar moeten staan om flink punten te pakken, nadat Hamilton z'n eigen race had verkloot. Dat hem dat niet lukte is op zichzelf geen schande maar wel zeker een gemiste kans om toe te slaan.

Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

yorkick schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 12:10:
[...]

Zelfde geldt voor Will Buxton waarschijnlijk. O-)
:?

PSN

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-09 11:02

Martinspire

Awesomeness

ThomasG schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 12:14:
[...]
Toch wel prima dat Toto luistert naar de rest van het team...

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Spotmatic
  • Laatst online: 22:30

Spotmatic

Ken sent me

En eigenlijk is dit ook wel gunstig voor Max. Geen Ocon die hem in het vaarwater kan zitten, of de kans krijgt zich bij Mercedes te bewijzen. Niet dat hem dat wat kan schelen maar gunstig is het wel, mocht Max in 2021 naar Mercedes willen verkassen.

[ Voor 11% gewijzigd door Spotmatic op 29-08-2019 12:51 ]

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verstandige keuze, je gaat Hamilton niet beter laten rijden met een agressief haantje als Ocon naast hem. Beter om een duidelijke maar betrouwbare tweede rijder te hebben zoals Bottas.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Uiteindelijk staat ERI dus 'gewoon' standby voor RAI:
When contacted by Motorsport.com, the team maintained that there was no plan for Ericsson to race at Spa, and that he was simply required as cover because the outfit did not have any alternative options for the Belgian round.
https://www.motorsport.co...dycar-belgian-gp/4523050/

/edit: Dat hij een Indycar race laat schieten toont wel aan dat er een serieus risico is imho

[ Voor 6% gewijzigd door YakuzA op 29-08-2019 13:03 ]

PSN

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
En dus toch wellicht omdat Kimi niet fit is na de summer break party hardy? :9B
Sources have indicated there may be an issue that could prevent the team's regular race driver Kimi Raikkonen from competing and Ericsson was understood to be travelling to Belgium on Thursday morning.

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:22
Ik zie geen baan met een *. Zouden ze die bij Hanoi of Zandvoort vergeten zijn?

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-09 13:08

Crazy D

I think we should take a look.

Vuvuzela schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 11:14:
[...]

Wat hebben ze mei slecht gepland zeg.. of zou dat bewust zijn, of meer discussie te krijgen? Zandvoort, Catalunya en Monaco achter elkaar.. dat zijn 3 races zonder race _O-
Beschouw het als de voorjaarsstop en kun je veilig op vakantie, net als in augustus :+

Exact expert nodig?

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:29

ikt

TheBrut3 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 13:25:
[...]

Ik zie geen baan met een *. Zouden ze die bij Hanoi of Zandvoort vergeten zijn?
Dat * slaat op de hele lijst.

"The draft calendar to be submitted to the WMSC is*:"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yorkick
Lang verhaal haha, niet echt de moeite waard ook, maar okay:

N.a.v. verschillende verhalen die ik gelezen heb over de rol van Buxton met betrekking tot de Netflix documentaire, en andere nieuwsberichten daaropvolgend, is mijn mening ten opzichte van hem behoorlijk omgeslagen. Zo ook de manier waarop Ocon in het daglicht wordt gezet (Netflix) - maar ook in zijn interviews met hem.
Perez werd daarin (net als een aantal andere coureurs) onterecht heel negatief behandeld.

kimi

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-09 08:54
Gaaf dat Zandvoort nu echt definitief op de lijst staat. Goed bezig! d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

B-Real schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 12:12:
Zoals eerder gezegd, niet meer dan terecht en volkomen logisch voor Mercedes en Bottas.

Wat minder objectief, maar een persoonlijk vreugdemomentje is dat die arrogante Ocon het stoeltje in elk geval niet krijgt :)
Dat wens ik Ocon ook wel toe. Lekker een beetje niks voor elkaar krijgen in het middenveld, zoals hij een tijd lang heeft gedaan bij Force India terwijl hij om de oren wordt gereden door Danny Ric. Ocon en Abiteboul verdienen elkaar.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

yorkick schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 13:44:
[...]

Lang verhaal haha, niet echt de moeite waard ook, maar okay:

N.a.v. verschillende verhalen die ik gelezen heb over de rol van Buxton met betrekking tot de Netflix documentaire, en andere nieuwsberichten daaropvolgend, is mijn mening ten opzichte van hem behoorlijk omgeslagen. Zo ook de manier waarop Ocon in het daglicht wordt gezet (Netflix) - maar ook in zijn interviews met hem.
Perez werd daarin (net als een aantal andere coureurs) onterecht heel negatief behandeld.
Naar mannetje vind ik het.. alles met hem probeert hij ook in de grote Buxton show te veranderen. Zijn Ocon liefde komt mede doordat hij getrouwd is met de oud? persdame van force India.. degene die met Ocon samenliep.
Hij probeert ook vaak de Max hype te sussen door o.a te voorspellen dat Gasly het Max het heel lastig gaat maken in 2019 :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• yorkick

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EDIPiBNXoAAj_k4?format=jpg&name=4096x4096

[ Voor 37% gewijzigd door yorkick op 29-08-2019 14:03 ]

kimi

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

basvn schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 12:10:
[...]

En die kapot aan het slaan. Is veel minder allemaal.
Het gaat ook allemaal veel te makkelijk kapot. Kijk bij Mercedes kan je af en toe op de tafel beuken, maar die blijft wel heel. :P
Dat is ook geen schok. Mooi dat Ocon nu bij Mercedes kan vertrekken.
Het is alleen een ongelofelijk zwakke naaistreek naar Hulkenberg. Niet verbaast ofzo, maar het is een naaistreek. Dus nu kunnen we alleen maar hopen dat Ricciardo doet wat van hem verwacht mag worden, namelijk een einde maken aan de mythe dat Ocon zo goed is. Kom op naamgenoot, maak hem helemaal af. >:)

[ Voor 46% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-08-2019 14:07 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Zahariac
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-12-2024
Dat is stap 1 van Silly Season 2020. Waar gaat de Hulk heen denken jullie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sten123
  • Laatst online: 26-09 01:53
Zahariac schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:03:
[...]

Dat is stap 1 van Silly Season 2020. Waar gaat de Hulk heen denken jullie?
Hoop dan wel Haas of RBR.
Grosjean uit.

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-09 14:31

Soggney

Zeekomkommer

Magnussen en Hulkenberg in 1 team, dat zal vuurwerk geven waar Haas denk ik niet op zit te wachten.

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

• B-Real
B-Real schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 12:12:

Ik ga een staatslot kopen :)

Volgende voorspelling: Hulkenberg naar Haas?

Heb een beetje een dubbel gevoel bij Hulkenberg. Enerzijds kan ik me voorstellen dat het einde F1 is voor hem, anderzijds kan hij nog prima een aantal jaren mee bij een team als Haas.
Ik hoop overigens dat hij in de F1 blijft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:24
basvn schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 12:10:
[...]

You said it.

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 12:13

sjaool

Every life should have 9 cats

[...]

Klopt, maar dan inderdaad meer voor de teamleden dan hemzelf.

"When you grow up your heart dies"

• Zahariac
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-12-2024
B-Real schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:10:
[...]

Ik ga een staatslot kopen :)

Volgende voorspelling: Hulkenberg naar Haas?

Heb een beetje een dubbel gevoel bij Hulkenberg. Enerzijds kan ik me voorstellen dat het einde F1 is voor hem, anderzijds kan hij nog prima een aantal jaren mee bij een team als Haas.
Ik hoop overigens dat hij in de F1 blijft.
Op de een of andere manier ben ik ook bang dat het exit is. Geen idee waarom.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

Vettel naar RBR, Hulk naar Ferrari. You heard it here first :+

Oh en Grosjean out en Kvyat naar Haas natuurlijk

[ Voor 34% gewijzigd door Bansheeben op 29-08-2019 14:16 ]

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJTimo
Soggney schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:09:
Magnussen en Hulkenberg in 1 team, dat zal vuurwerk geven waar Haas denk ik niet op zit te wachten.
Suck my balls! }:|

[ Voor 10% gewijzigd door DJTimo op 29-08-2019 14:22 ]

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:40

Player1S

Probably out in the dark

Ocon zit in die auto voor het seizoen voorbij is. Durf ik haast wel geld op in te zetten.

En dan potentieel Hulkenberg richting Haas ipv Grosjean. Ook voor einde seizoen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• ThomasG
Bansheeben schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:15:
Vettel naar RBR, Hulk naar Ferrari. You heard it here first :+

Oh en Grosjean out en Kvyat naar Haas natuurlijk
Grosjean zelf had nooit verwacht om überhaupt in de Formule 1 te komen, en heeft daarom een afgeronde koksopleiding als backup :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-09 14:31

Soggney

Zeekomkommer

ThomasG schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:20:
[...]
Grosjean zelf had nooit verwacht om überhaupt in de Formule 1 te komen, en heeft daarom een afgeronde koksopleiding als backup :+
Dus een Fast Food toko "gross jean"?

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Player1S schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:19:
Ocon zit in die auto voor het seizoen voorbij is. Durf ik haast wel geld op in te zetten.

En dan potentieel Hulkenberg richting Haas ipv Grosjean. Ook voor einde seizoen.
Waarom dit seizoen nog? Wat RB doet is vrij uniek.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ThomasG
Vuvuzela schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:23:
[...]

Abiteboul en Ocon hebben beide hetzelfde achterbakse Franse karakter. Dus je weet maar nooit :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Vuvuzela schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:23:
[...]

Uniek? 2018 was letterlijk het enige seizoen waarin er geen driver changes waren tijdens het seizoen.

Normaal gesproken is er altijd wel minimaal 1 rijder die niet presteert en/of niet op tijd betaald of gewoon vervangen word omdat een ander meer centjes heeft.

Dus nee, wat RB doet is verre van uniek.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• mike0001
  • Laatst online: 24-09 09:11
Lullig voor Hulk, maar wel een logische keus. De Hulk blinkt helaas uit in het "net niet".
Ik hoop inderdaad wel dat de Hulk blijft. Wel een van de meer symathiekere mensen op de grid. Iets wat Ocon dus bijvoorbeeld niet heeft. De Hulk naar Mc Claren zie ik ook wel zitten eigenlijk.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Ik denk dat Hulkenberg zijn toekomst afhangt van hoe goed Albon en Gasly presteren de komende weken in de RBR en TR. Als Gasly ook bij TR door de mand valt; zie ik Albon nog wel een stapje terug maken en Hulkenberg naar RB gaan.

edit: Nico is niet zo happy..

[ Voor 29% gewijzigd door Luckeh op 29-08-2019 14:32 ]

iRacing Profiel

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

mike0001 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:29:
Lullig voor Hulk, maar wel een logische keus. De Hulk blinkt helaas uit in het "net niet".
Ik hoop inderdaad wel dat de Hulk blijft. Wel een van de meer symathiekere mensen op de grid. Iets wat Ocon dus bijvoorbeeld niet heeft. De Hulk naar Mc Claren zie ik ook wel zitten eigenlijk.
McLaren heeft hun lineup voor 2020 al bevestigd (Sainz en Norris).

iRacing Profiel

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Maar nu Hulkenberg naar team "suck my balls, we look like a bunch of f*cking wankers". :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:29

Just_I

What did you just say?

Ik gok danwel hoop dat Hulkenberg aan de slag gaat bij Mercedes als reserve rijder.

Bottas of Hamilton mist een race en de Hulk op het podium...

/dreaming

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• mike0001
  • Laatst online: 24-09 09:11
Luckeh schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:30:
[...]

McLaren heeft hun lineup voor 2020 al bevestigd (Sainz en Norris).
Dan gaat dat ook niet gebeuren :)
Maar De Hulk zie ik persoonlijk niet snel in een RBR zitten.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Luckeh schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:29:
Ik denk dat Hulkenberg zijn toekomst afhangt van hoe goed Albon en Gasly presteren de komende weken in de RBR en TR. Als Gasly ook bij TR door de mand valt; zie ik Albon nog wel een stapje terug maken en Hulkenberg naar RB gaan.
Dat kan een riskante gok worden. Er zijn nog maar weinig stoeltjes over.
Even vlug uit mijn hoofd

1x RBR, 2x STR, 1x Williams, 1x Haas 1x Alfa en 1x Racing Point. Met de kanttekening dat Perez waarschijnlijk gewoon bij Racing Point blijft. Dus totaal 6-7 stoeltjes.

Williams gaat waarschijnlijk al naar Latifi met geld.
Alfa hangt af wat men van Gio vind.
Als RBR langt wacht, is de Haas ook al vergeven en bij STR zie ik weinig kans voor hem.

• yorkick
Magnussen lijkt te zijn bevestigd voor 2020 door Haas.
Perez is bevestigd voor 2020 door Racing Point.

Valt wel redelijk op z'n plek zo.
@Bansheeben Nee, ergens anders ook al gelezen dat Vettel iets vaker dan gebruikelijk met RBR om de tafel heeft gezeten. Maar die relatie was en is altijd al goed.

Ik vind het ergens wel pijnlijk dat Renault (fabrieksteam) nu een junior driver van een ander fabrieksteam in hun team opneemt. Terwijl deze, zoals ik lees, nog steeds junior Mercedes driver blijft.

kimi

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Player1S schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:29:
[...]
Uniek? 2018 was letterlijk het enige seizoen waarin er geen driver changes waren tijdens het seizoen.

Normaal gesproken is er altijd wel minimaal 1 rijder die niet presteert en/of niet op tijd betaald of gewoon vervangen word omdat een ander meer centjes heeft.

Dus nee, wat RB doet is verre van uniek.
Uniek als in dat RB 2 teams heeft en ze tussendoor ff iemand kunnen verwisselen. Een rijder die door een ander zonder stoeltje vervangen wordt zien we idd wel. Maar in jouw voorspelling is het veel meer een stoelendans. Dat zien we niet snel

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:36
Leuk zou zijn als Hulk & Kyat bij Toro Rosso rijden in 2020. Maar Hulk bij Haas lijkt mij aannemelijker.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Vuvuzela schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:33:
[...]

Uniek als in dat RB 2 teams heeft en ze tussendoor ff iemand kunnen verwisselen. Een rijder die door een ander zonder stoeltje vervangen wordt zien we idd wel. Maar in jouw voorspelling is het veel meer een stoelendans. Dat zien we niet snel
Het gebeurd niet zo snel maar het gebeurd wel.

Sterker nog, het Renault team heeft er ervaring mee. In 2004 tekende Jarno Trulli bij Toyota voor 2005. Vervolgens mocht hij wieberen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 26-09 16:28

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ben echt benieuwd hoe die Renault filmpjes gaan worden, Hulk had nog 'iets' van humor, Ric is mr. humor, maar die Ocon heeft volgens mij werkelijk niets.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:36
SinergyX schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:45:
Ben echt benieuwd hoe die Renault filmpjes gaan worden, Hulk had nog 'iets' van humor, Ric is mr. humor, maar die Ocon heeft volgens mij werkelijk niets.
Ocon is dus een echte fransman :D _O-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 22:30

Spotmatic

Ken sent me

Die Ricciardo is nu wel dubbel fucked. Eerst is z'n auto ruk; nu krijgt hij ook nog Ocon als teamgenoot.

Maar die $ XX miljoen maakt vast veel goed. ;)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

FastFred schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 11:05:
[...]

Ik geloof er nog geen bal van dat het echt doorgaat. Nederland kennende wordt ie in januari of februari alsnog afgeblazen omdat de witgevlekteweidevogelrat last heeft van het circuit....
de zandhagedis en de rugstreeppad om precies te zijn ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-09 14:13
Hulkenberg gaat naar Haas, dat lijkt me zo duidelijk als het kan zijn. Ik vind het jammer, want Hulkenberg heeft het uitstekend gedaan en wordt puur ingeruild vanwege zijn nationaliteit. Overigens snap ik Red Bull niet, want als je Hulkenberg kan krijgen, dan ga je toch niet rommelen met Gasly, Kvyat en Albon.

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Als Renault nou net zo goed zou zijn als rijders jatten/omkopen. Dan hadden ze al een WC gehad. (Ja die zit ook in een motorhome.)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 25-09 17:15
ThomasG schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:26:
[...]
Abiteboul en Ocon hebben beide hetzelfde achterbakse Franse karakter. Dus je weet maar nooit :')
Waarom is Ocon achterbaks? De haat richting Ocon zit echt diep op dit forum.... :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-09 14:13
Tomcatter_31 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:52:
[...]

Waarom is Ocon achterbaks? De haat richting Ocon zit echt diep op dit forum.... :?
Soms is dat een gevoel. Ik vond dat overigens al voor het incident met Verstappen. Vooral die constante grijns op zijn smoelwerk is iets wat me erg tegenstaat.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Spotmatic schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:48:
Die Ricciardo is nu wel dubbel fucked. Eerst is z'n auto ruk; nu krijgt hij ook nog Ocon als teamgenoot.

Maar die $ XX miljoen maakt vast veel goed. ;)
en AMuS zou melding maken dat het budget omlaag gaat volgend seizoen. Mede daardoor wouden ze graag Ocon omdat die minder verdient dan Hulkenberg.

Pagina: 1 ... 119 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2019: Topicreeks: [F1] Seizoen 2019

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
Netflix documentaire: [F1] Netflix documentaire
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2019
Rich Energy: [F1] Rich Energy
Discussie over de Netflix-serie is hier off-topic, maar kan in [F1] Netflix documentaire