[F1] Seizoen 2019 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 116 ... 156 Laatste
Acties:
  • 1.146.057 views

Onderwerpen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
De koffiepauzes op mijn werk zijn toch anders...
Je merkt gewoon dat we weer echt toe zijn aan een raceweek. We beginnen zelfs weer over werk, hobby's en over andere collega's te praten tijdens de pauzes :r

Maar ja, nog even

spoiler:
:+

[ Voor 5% gewijzigd door streamnl op 21-08-2019 19:19 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
hoevenpe schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 16:19:
[...]

Top tip: "schat, ik ga nu de race kijken..." tijdens de weeën is niet goed voor je relatie... :+
Toto Wolff moest na de Grand Prix van China in 2017 snel terug naar huis, omdat zijn vrouw ieder moment kon bevallen. Hij maakte nog een grapje tijdens een interview: If I won't be there in time, my wife will be so mad!. Maar hij had het gered, want het kindje is een dag na de GP geboren.

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-09 16:19

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/1x3snhbjkxh31.jpg?width=640&height=1137&crop=smart&auto=webp&s=d2594d2a2eb3d1ec40762fa3ce7406686277a6aa
wie van jullie heeft dit de afgelopen 3 weken thuis in de woonkamer gemaakt, maar dan met heineken flesjes?

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
basvn schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 06:55:
[Afbeelding]
wie van jullie heeft dit de afgelopen 3 weken thuis in de woonkamer gemaakt, maar dan met heineken flesjes?
Met volle of lege flesjes ?

"Beautiful Clean Coal"

• basvn

basvn

Breezand - NHN

ik ga uit met lege! dan heb je in ieder geval nog iets gedaan om de leegte op te vullen :+

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:50
basvn schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 07:14:
[...]

ik ga uit met lege! dan heb je in ieder geval nog iets gedaan om de leegte op te vullen :+
Ik zou het toch met volle doen, wordt dat slootwater nog voor iets nuttigs gebruikt :P

[removed]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:13

sjaool

Every life should have 9 cats

redwing schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 07:33:
[...]

Ik zou het toch met volle doen, wordt dat slootwater nog voor iets nuttigs gebruikt :P
Dat spul is ondrinkbaar en ze zijn maar wat trots op hun a-gist.. Volgens mij is dat spul gewoon bedorven... :+

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

hoevenpe schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 16:19:
[...]

Top tip: "schat, ik ga nu de race kijken..." tijdens de weeën is niet goed voor je relatie... :+
Op dat moment kun je het toch niet goed doen, maar dan heb je in ieder geval een race gezien :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:26
Dat was ze met blikjes Rich Energy niet gelukt, zoveel volle exemplaren bestaan niet eens... ;)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

basvn schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 06:55:
[Afbeelding]
romenie?

oude build, geen halo :X

[ Voor 3% gewijzigd door himlims_ op 22-08-2019 08:14 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Max is alvast een nieuwe carriere aan het uitzoeken:

[Instagram: Exploring 🇺🇸 and loving it. Summer break is 👌🏻]

:p

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:18
streamnl schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 19:18:
De koffiepauzes op mijn werk zijn toch anders...
Je merkt gewoon dat we weer echt toe zijn aan een raceweek. We beginnen zelfs weer over werk, hobby's en over andere collega's te praten tijdens de pauzes :r

Maar ja, nog even

spoiler:
Wat dat betreft is het hier niet anders dan anders. Gaat, zoals op veel plekken, alleen over voetbal en nooit/amper over F1. Terwijl we toch echt in de automotive actief zijn!

Ik vind het wel prima, hoef je ook niet te discussiëren met mensen die sinds de komst van Max Verstappen circa 5 races per jaar kijken en de waarheid in pacht denken te hebben :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

laatste banden van het seizoen bekend..
kijken op eigen risico
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ECj3_Y7XUAAatV_?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ECkDyt-XkAAtlDR?format=jpg&name=large

[ Voor 20% gewijzigd door basvn op 22-08-2019 11:16 ]

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:32
Ik verwacht deze of komende week eigenlijk wel een keer de voorlopige kalender voor 2020. Of zou er zoveel gezeur zijn op de achtergrond dat het nog even gaat duren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:21

JB

Cédric roelt!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Ik zag gisteren toevallig een rant van Luke Smith (journalist van Crash.net) over dit soort sites.
https://twitter.com/LukeSmithF1/status/1164096053542563840
In dit voorbeeld ook: Autobild heeft kosten gemaakt om journalisten in de formule 1 paddock te krijgen. Die mensen moeten betaald worden, reiskosten, etc. Daarmee genereren zij content. Vervolgens komt het bericht op hun site en pakken anderen dat met minimale bronvermelding op. Bijvoorbeeld zo'n website als f1maximaal.net doet hélemaal niks, behalve een berichtje vertalen, bronvermelding er bij en advertentieinkomsten binnen harken.
Daarom mijn dringende advies om niet naar websites als gpfans, f1today, f1maximaal, etc te gaan, maar om websites te volgen die ook daadwerkelijk iets doen voor de content. Denk hierbij aan crash.net, formule1.nl, autosport.com/motorsport.com, racefans.net, AMuS, etc, etc.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Tleilaxu schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:15:
[...]

Ik zag gisteren toevallig een rant van Luke Smith (journalist van Crash.net) over dit soort sites.
In dit voorbeeld ook: Autobild heeft kosten gemaakt om journalisten in de formule 1 paddock te krijgen. Die mensen moeten betaald worden, reiskosten, etc. Daarmee genereren zij content. Vervolgens komt het bericht op hun site en pakken anderen dat met minimale bronvermelding op. Bijvoorbeeld zo'n website als f1maximaal.net doet hélemaal niks, behalve een berichtje vertalen, bronvermelding er bij en advertentieinkomsten binnen harken.
Daarom mijn dringende advies om niet naar websites als gpfans, f1today, f1maximaal, etc te gaan, maar om websites te volgen die ook daadwerkelijk iets doen voor de content. Denk hierbij aan crash.net, formule1.nl, autosport.com/motorsport.com, racefans.net, AMuS, etc, etc.
Daar kun je racingnews365 ook bijzetten.

Mijn boefje is liev!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:36

Soggney

Zeekomkommer

aan welke lijst JB? zowel de profiteurs als de rechtdoorzee sites staan in die post

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

• JB

JB

Cédric roelt!

Soggney schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:23:
aan welke lijst JB? zowel de profiteurs als de rechtdoorzee sites staan in die post
Bij crap :+

Mijn boefje is liev!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:50

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik weet toch haast zeker dat Racingnews365 recent ook bij de persco's aanwezig is...

Ben het er op zich wel mee eens dat de content creator voorrang zou moeten krijgen, maar ik vind Motorsport Prime echt te duur. Zeker omdat je met een headline vaak al het verhaal weet.

• JB

JB

Cédric roelt!

MikeyMan schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:27:
Ik weet toch haast zeker dat Racingnews365 recent ook bij de persco's aanwezig is...

Ben het er op zich wel mee eens dat de content creator voorrang zou moeten krijgen, maar ik vind Motorsport Prime echt te duur. Zeker omdat je met een headline vaak al het verhaal weet.
Zeker mee eens, maar gaan we hier werkelijk verwachten dat iedereen eerst nagaat of het profiteurs zijn :? Vind het nogal vergezocht allemaal.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:54

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

[...]

Zal mij werkelijk mijn achterwerk oxideren hoe sites aan hun nieuws kopen, copy&paste van anderen, zelf mensen erop, uit de duim gezogen, ik kijk enkel en alleen hoe die site werkt. Sites die jesus traag zijn, overkill aan reclame, moeilijk te lezen, dan pak ik gewoon de site waar het te lezen is.

Motorsport bv is op bv Edge bizar traag, filmpjes doen het vaak niet, dan pak ik gewoon een site die weg gewoon normaal werkt.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

SinergyX schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:29:
[...]

Zal mij werkelijk mijn achterwerk oxideren hoe sites aan hun nieuws kopen, copy&paste van anderen, zelf mensen erop, uit de duim gezogen, ik kijk enkel en alleen hoe die site werkt. Sites die jesus traag zijn, overkill aan reclame, moeilijk te lezen, dan pak ik gewoon de site waar het te lezen is.

Motorsport bv is op bv Edge bizar traag, filmpjes doen het vaak niet, dan pak ik gewoon een site die weg gewoon normaal werkt.
Motorsport heeft ook gewoon een smartphone app, werkt in principe ook gewoon goed (wel een ander device dan je computer natuurlijk).
Wel jammer dat Edge niet goed ondersteund wordt, want kwalitatief (qua inhoud) is Motorsport wel een van de betere imo.

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

kevlar01 schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:53:
[...]

Motorsport heeft ook gewoon een smartphone app, werkt in principe ook gewoon goed (wel een ander device dan je computer natuurlijk).
Wel jammer dat Edge niet goed ondersteund wordt, want kwalitatief (qua inhoud) is Motorsport wel een van de betere imo.
Neem dan de Edge Dev dingus, die zal het denk ik iets beter doen.

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:36

Soggney

Zeekomkommer

Voor we verder offtopic dwalen over hoe goed/brak sites draaien op je voorkeursdevices/software, enige weet hoe de rijders eigenlijk hun vakantie doorbrengen?

Ik weet enkel dat Max en vriendin op verlof zijn, en Max aan het simrace-detoxen is.

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:24

Edd

Soggney schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 12:13:
Ik weet enkel dat Max en vriendin op verlof zijn
Magnussen heeft ook zoiets gedaan... :+

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ECCAAjnXUAAzPFd?format=jpg

-

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Soggney schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 12:13:
Voor we verder offtopic dwalen over hoe goed/brak sites draaien op je voorkeursdevices/software, enige weet hoe de rijders eigenlijk hun vakantie doorbrengen?

Ik weet enkel dat Max en vriendin op verlof zijn, en Max aan het simrace-detoxen is.
Als ik het zo zie is Max wel aan het sporten, maar dan op de leuke manier met vriendin. 8)

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:55
Wie op de hoogte gehouden van alle F1 nieuws en social media ongeacht de website, probeer:
https://apps.apple.com/nl/app/gp-newsradar/id1149312828 (voor Apple devices).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hugo
  • Laatst online: 27-09 13:07
MuVo schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 12:50:
Wie op de hoogte gehouden van alle F1 nieuws en social media ongeacht de website, probeer:
https://apps.apple.com/nl/app/gp-newsradar/id1149312828 (voor Apple devices).
Voor Android gebruik ik: Freader1

Voor mij werkt het perfect om op de hoogte te blijven naast dit topic en reddit. :)

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02:27

pinda powerrr

Slow down...

Ik lees alles op Facebook!

Waiting on the world to change

• sjaool

sjaool

Lando Norris zat afgelopen tijd in Kroatië...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:44
[...]

Als het gewoon te letterlijk overgenomen is dan moeten die websites maar hun auteursrecht gaan verdedigen. Als ze dat niet doen, dan kun je de consument ook niet kwalijk nemen dat die die websites gaat bezoeken.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02:16
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/iNgluzc.png

[ Voor 16% gewijzigd door Ari Gold op 22-08-2019 13:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Welk type Indycar is dat?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• yorkick
  • Laatst online: 25-09 12:13
Netjes, hier het artikel + filmpje:
https://www.formula1.com/...e3S7Pb8NRX1K7PjTBxtS.html

So what have months and months of CFD testing and now a series of runs in the wind tunnel revealed? “That fundamentally the CFD was correct,” says Tombazis. “There have been no major surprises. So there is a 5-10% wake disruption, compared to the current levels of 50%, although it depends on the exact configuration you are testing and so on.”

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/ta2b5pl5jzh31.jpg?width=960&crop=smart&auto=webp&s=6c2a16dcc67788aa0ee9ad31433422e4d8db749d

[ Voor 44% gewijzigd door yorkick op 22-08-2019 13:30 ]

kimi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mphilipp
  • Laatst online: 27-09 12:59

mphilipp

Romanes eunt domus

SinergyX schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:29:
[...]
Motorsport bv is op bv Edge bizar traag
Doet dan ook een normale browserd. Die rommel van Microsoft krijg ik alleen maar buikpijn van. Het eerste dat ik op dat gare edge probeerde klapte in mijn gezicht. Dan heb ik al gegeten gedronken. En als dan ook nog een site die nota bene met andere Microsoft rommel gemaakt is niet eens werkt op Edge, dan wil ik het ook niet eens meer proberen.

On topic: gewoon een abo op Autosport.com. Doen niet mee aan roddels en vage geruchten. Content is prima. Die andere sites zie ik wel eens voorbij komen op mijn Google News samenraapsel. Meestal teleurstellende content in verhouding tot de kop.
Het gezeur over copy/paste is kansloos. Dat is gewoon (blijkbaar) de nieuwe realiteit op internet. Als je dat niet leuk vind, moet je er wegblijven want het stopt echt niet.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Illegal_Alien schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 12:23:
[...]
Als ik het zo zie is Max wel aan het sporten, maar dan op de leuke manier met vriendin. 8)
Zou hij, buiten die activiteitjes, ook niet gewoon nog steeds strikt sporten? Anders loopt ie straks na VT1 weer 3 weken krom ben ik bang...

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:03
Laat #TagHeuer die foto's maar niet zien met z'n Rolex om z'n pols ;)

Bensimpel

Positieve meneer

mphilipp schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 14:15:
[...]

Zou hij, buiten die activiteitjes, ook niet gewoon nog steeds strikt sporten? Anders loopt ie straks na VT1 weer 3 weken krom ben ik bang...
Natuurlijk, zelfs tijdens de winterstop traint hij nog vrolijk door, mischien ietsjes minder strikt, maar je moet wel in shape blijven natuurlijk.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 02:54

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

mphilipp schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 14:12:
[...]

Doet dan ook een normale browserd. Die rommel van Microsoft krijg ik alleen maar buikpijn van. Het eerste dat ik op dat gare edge probeerde klapte in mijn gezicht. Dan heb ik al gegeten gedronken. En als dan ook nog een site die nota bene met andere Microsoft rommel gemaakt is niet eens werkt op Edge, dan wil ik het ook niet eens meer proberen.
Dat je MS nog niet met een $ schrijft. Maar nee, dat is zeker niet het probleem, een adblocker en opeens 99% van sites zijn snel, goed en zoals ze horen te zijn. Elke site die dan ook nog zo'n leuke 'blocker wall' erbij durft te gooien, mag ook bij m'n stapel van flutsites.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

SinergyX schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 14:49:
[...]

Dat je MS nog niet met een $ schrijft. Maar nee, dat is zeker niet het probleem, een adblocker en opeens 99% van sites zijn snel, goed en zoals ze horen te zijn. Elke site die dan ook nog zo'n leuke 'blocker wall' erbij durft te gooien, mag ook bij m'n stapel van flutsites.
Semi offtopic, maar draait hij nu wel op niet op Windows? :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Illegal_Alien schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 12:23:
[...]

Max wisselt vaker van hertje dan hij van banden wisselt :X :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

himlims_ schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 14:58:
[...]

Max wisselt vaker van hertje dan hij van banden wisselt :X :+
Ach hij had al voor zijn pole position ervaring met het positioneren van zijn pole. En wist al heel goed hoe hij moest pushen. O-)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Illegal_Alien schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 15:01:
[...]

Ach hij had al voor zijn pole position ervaring met het positioneren van zijn pole. En wist al heel goed hoe hij moest pushen. O-)
kan me (vaag) een gesprek herinneren tussen Max en Hulk over 'natte dames' [..] Nico zag je kijken van "gast ... ik ben 10jr ouder dan jouw, dat puberaal gedoe ...."

was achterop een golfkarretje in het nederlands, 3e race van vorig seizoen? of zelfs daarvoor.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• RichardQG
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 25-09 18:30
Nou we hebben duidelijk snel weer een race nodig, het niveau op dit topic bereikt nieuwe dieptepunten op het moment _O-

• Arjantje72
  • Laatst online: 23:54
RichardQG schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 15:57:
Nou we hebben duidelijk snel weer een race nodig, het niveau op dit topic bereikt nieuwe dieptepunten op het moment _O-
Ja precies, dit is best erg :D

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

himlims_ schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 15:53:
[...]

kan me (vaag) een gesprek herinneren tussen Max en Hulk over 'natte dames' [..] Nico zag je kijken van "gast ... ik ben 10jr ouder dan jouw, dat puberaal gedoe ...."

was achterop een golfkarretje in het nederlands, 3e race van vorig seizoen? of zelfs daarvoor.
Deze?

Inclusief de natte dame(s). :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Modbreak: titleOke mensen, zo is het wel genoeg. Je hoeft hier niet te reageren, maar als je dat doet, dan graag ook echt zinvol en ontopic. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ImagineMeAndYou
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 24-02-2022
Een leuk stukje over de 7 overwinningen van Verstappen tot nu toe...

https://www.formula1.com/...doDjypiIlEkszsIDGJai.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03:43
Dus de race waarbij de 'jury' de uitslag 3 uur heeft uitgesteld was zijn beste overwinning? :+

Zo zie je maar weer hoe dun de lijn is tussen geniaal en 'loser'.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:49
Breaking news;

Kennelijk gaat Ocon voor Renault racen en is Hulkenberg out.

https://f1i.com/news/3515...ricciardo-at-renault.html

Ocon heeft zijn (twitter?) bio veranderd van test driver naar driver;

https://www.reddit.com/r/...s_to_formula_1_driver_it/

Nog een linkje;

https://www.theweek.co.uk...-valterri-bottas-mercedes

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• sjaool

sjaool

Hulkenberg schijnt alweer een andere plek te hebben waar hij terecht kan (Haas?). Maar goed dit nieuws is alleen nog maar speculatie want er is nog niks officieel naar buiten gebracht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Renault F1 heeft het ook bevestigd:

https://mobile.twitter.co...tatus/1164574876965003264

En het is schijnbaar een fake bericht.....

[ Voor 17% gewijzigd door pilskes op 22-08-2019 22:11 ]

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik denk dat het wel gaat gebeuren. Hulkenberg is te kritisch over Renault. Natuurlijk terecht voor die zeepkist, maar dat zal niet in dank worden afgenomen.

Maar ik zie voordelen.
-Hulkenberg naar Haas. Lijkt me heerlijk samen met "suck my balls" Magnussen. Guenther Steiner erbij en misschien nog wat Rich Energy vermaak en dan hebben we een geweldig team. :P
-Grosjean zou ik ook absoluut niet missen.
-Ocon komt naast Ricciardo terecht. Oh wat hoop ik dat Ricciardo hem afmaakt. Daar zit Ocon dan, nummer twee bij Renault, geen kans meer op Mercedes want afgemaakt door Ricciardo. >:)

[ Voor 6% gewijzigd door DaniëlWW2 op 22-08-2019 22:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yorkick
pilskes schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 22:09:
Renault F1 heeft het ook bevestigd:

https://mobile.twitter.co...tatus/1164574876965003264

En het is schijnbaar een fake bericht.....
Nope, niet het echte account haha.
@DaniëlWW2 Nu moet je je post weer aanpassen :9

[ Voor 7% gewijzigd door yorkick op 22-08-2019 22:16 ]

kimi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 01:24

Edd

DaniëlWW2 schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 22:10:
Ik denk dat het wel gaat gebeuren. Het is dus al gebeurd.
Psst... Het is nog niet gebeurd.. Het bericht waar @pilskes naar verwijst is een fake-account ;)

-

• tweakduke
  • Laatst online: 22:51

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Gelukkig is aankomende week weer raceweek :)
Maar het is wel aannemelijk dat Grosjean zijn laatste seizoen rijdt in Haas en misschien wel de formule 1.
Bottas doet het eigenlijk niet slecht genoeg om hem weg te doen bij Mercedes. Hij heeft bewezen een betrouwbare en loyale ploeggenoot te zijn, dat is nog afwachten als je Ocon erin zet. Ocon wil wel racen natuurlijk, dus een overstap naar ander team is realistisch.
Dan hou je alleen Kubica nog over, die rijdt volgend seizoen ook niet meer bij Williams lijkt mij. Kijken welke coureur daar een kans krijgt en misschien dat Russel nog een overstap maakt.
Even afwachten op de definitieve berichtgeving dan :)

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:07

Martinspire

Awesomeness

Toch zie ik Hulkenberg niet naar Haas vertrekken eigenlijk, zeker met de huidige staat van dienst. Red Bull zal ook wel uitgesloten zijn, anders is het voor Albon wel een trap in de ballen. Als Perez een ander stoeltje heeft, is ie wellicht nog interessant voor Force India, maar bv Williams (waar ie gestart is) zou helemaal een afgang zijn (al toch niet zo heel raar, veel slechter kan het niet). En de rest van de deuren lijken me ook niet beschikbaar. Of zal ie toch gewoon F1 uit gaan omdat ie er klaar mee is? Heb namelijk niet het idee dat ie met plezier veldvulling voor het middenveld is.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Laatst online: 23:54
Hulkenberg verdient een podium voordat hij stopt.
Ik heb hem destijds live bezig gezien in de A1GP en hij is echt wel goed. Ik zie hem graag nog een kans hebben in een ander team. In de races doet hij het ook goed. Kwalificeren is minder maar vaak in de race is hij snel, ik zie hem niet onderdoen voor Ocon die zich tegen Perez niet bewezen heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Martinspire schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 23:36:
Toch zie ik Hulkenberg niet naar Haas vertrekken eigenlijk, zeker met de huidige staat van dienst. Red Bull zal ook wel uitgesloten zijn, anders is het voor Albon wel een trap in de ballen.
Je moet niet vergeten, de resterende GP's van dit seizoen is puur en alleen een proef, ze willen zien/weten waar Albon toe in staat is. Er is dan ook geen enkele toezegging gedaan richting Albon dat hij komend seizoen in de RB mag plaatsnemen.
Mocht hij echt verdraaide goed zijn, dan zal hij vast en zeker bij RB mogen blijven. Is hij echter niet significant beter dan Gasly, dan zie ik hem teruggezet worden in de TR (en Gasly verdwijnt dan mogelijk uit de F1).

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Alfa Romeo zou ook nog wel wat zijn voor Hulkenberg aangezien Giovinazzi er toch niks van bakt. Bovendien zouden hij en Raikkonen volgens mij een leuk team vormen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
Even terugkomend op dat prototype van het 2021 model. Ik vind het er wel tof uitzien. Ben alleen benieuwd of ik het nog steeds een stijlvol ding vind als de aero mannen er allemaal flapjes op gaan zetten

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 20:50

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Jasphur schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 07:22:
Even terugkomend op dat prototype van het 2021 model. Ik vind het er wel tof uitzien. Ben alleen benieuwd of ik het nog steeds een stijlvol ding vind als de aero mannen er allemaal flapjes op gaan zetten
Bedoeling was toch juist om dat te gaan verbieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Laatst online: 18:03

Bestla

Kvinne

MikeyMan schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 08:12:
[...]

Zelfs zie ik liever dat er gekeken wordt naar groundeffect 2.0 zodat je mischien echt close achter je voorganger kan rijden.
En dan kan dat ergelijke DRS afgeschaft worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Laatst online: 21-09 16:13
MikeyMan schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 08:12:
[...]

Zoals ik het begreep uit het artikel op F1.com zijn alleen flapjes die de wake verstoren verboden.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:55
Jasphur schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 08:19:
[...]

Zoals ik het begreep uit het artikel op F1.com zijn alleen flapjes die de wake verstoren verboden.
Flapjes die zijn toegestaan:
Afbeeldingslocatie: https://www.koopmans.com/assets/_processed_/6/7/csm_bladerdeeg_1f954b020c.png

:D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 26-09 18:03
Edd schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 12:19:
[...]

Magnussen heeft ook zoiets gedaan... :+

[Afbeelding]
Alternatieve mogelijkheid: Magnussen probeert hier een wildvreemde vrouw te zoenen en je ziet op deze foto duidelijk dat die vrouw op het punt staat om Kevin te wurgen :+

Goed, om deze post nog enigszins waardevol te maken. Oude zeur Villeneuve heeft weer wat te vertellen denkt ie.

Villeneuve: "Honda-motor houdt het maar drie of vier races vol"

Ondertussen doet al Max al 5 races met de huidige motor :F

[ Voor 38% gewijzigd door FastFred op 23-08-2019 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
  • Laatst online: 27-07 16:04
FastFred schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 09:39:
[...]

Alternatieve mogelijkheid: Magnussen probeert hier een wildvreemde vrouw te zoenen en je ziet op deze foto duidelijk dat die vrouw op het punt staat om Kevin te wurgen :+

Goed, om deze post nog enigszins waardevol te maken. Oude zeur Villeneuve heeft weer wat te vertellen denkt ie.

Villeneuve: "Honda-motor houdt het maar drie of vier races vol"

JV heeft het over de nieuwe aankomende motor.
Maar goed het blijft JV ... dus het zegt niets.

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 26-09 18:03
Hij zegt alleen dat ze in de 2e seizoenshelft gridstraffen gaan incasseren, maar dat was aan het begin van het seizoen al een feit, dat hoeft niet direct te betekenen dat hij het heeft over de motoren die gebruikt gaan worden in de 2e seizoenshelft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

FastFred schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 09:39:
Is dat zo? Inmiddels heeft Verstappen 3 motoren in gebruik gehad, maar wil niet zeggen dat hij met zijn laatste motor 5 races aan het rijden is. Kan ook zijn dat ze motor 1 en 2 ook nog steeds gebruiken en strategisch inzetten voor circuits die minder vermogen vragen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Iets wat ouder nieuws, maar dit weekend zit er weer een vrouw in een F1 wagen:

https://www.formula1.com/...h61ue7itd4huiwjkChYz.html

Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/dam/fom-website/manual/Misc/2019-Races/SummerBreak2019/Calderon%20Correa.jpg.transform/9col/image.jpg
Calderon and Correa will take to the Paul Ricard track on August 23 and 24, ahead of Formula 2's return at Belgium's Spa-Francorchamps circuit on August 31.

[ Voor 6% gewijzigd door Illegal_Alien op 23-08-2019 10:15 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

Tja Calderon... In F2 slaat ze geen deuk in een pakje boter, dus waarom zij dan specifiek in een F1-wagen mag stappen.. Ze is feitelijk dead last, zowaar nog onder Raghunathan :')

Daarnaast weigert ze mee te doen aan de W-series, dus weten we ook niet hoe ze zich verhoudt t.o.v. Visser en Chadwick.

[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 23-08-2019 10:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• powah33
FastFred schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 10:10:
Hij zegt alleen dat ze in de 2e seizoenshelft gridstraffen gaan incasseren, maar dat was aan het begin van het seizoen al een feit, dat hoeft niet direct te betekenen dat hij het heeft over de motoren die gebruikt gaan worden in de 2e seizoenshelft.
Als je de stukken leest op verschillende websites, merk je dat het allemaal copies zijn maar net iets anders geformuleerd.

qoute"Ook nu. Villeneuve is van mening dat de Honda-motor niet in staat is om meer dan 4 races te doen en hij voorspelt dat Red Bull na het zomerreces te maken krijgt met grote gridstraffen. De nieuwe Honda-motor wordt mogelijk in Monza achterin de wagens van Verstappen en Albon gemonteerd, en zou zorgen voor 25pk extra, maar de wereldkampioen denkt niet dat dit Red Bull op de lange termijn zal helpen."/qoute"

bron:https://www.gptoday.net/nl/nieuws/f1/250165/jacques-villeneuve-nieuwe-motor-van-honda-gaat-maar-4-races-mee

Ik zie RBR liever races winnen en af een toe een gridstraf pakken voor een nieuwe PU, ipv continu 4de , 5de of 6de te rijden met een super betrouwbare PU.
Eerst de snelheid hebben, kunnen ze daarna werken aan de betrouwbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
De betrouwbaarheid is er juist al. Kom maar op met die snelheid. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powah33
warp schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 10:28:
De betrouwbaarheid is er juist al. Kom maar op met die snelheid. ;)
Ze hebben toch wel wat powerverlies gehad door oververhitting als ik het volgende stukje mag geloven.
https://www.as-web.jp/f1/512082?all
Het is redelijk te volgen als je chrome zijn vertaal functie gebruikt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

powah33 schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 09:58:
[...]
JV heeft het over de nieuwe aankomende motor.
Maar goed het blijft JV ... dus het zegt niets.
Voorlopig heeft men wel weer zijn collumn gelezen...doel bereikt! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

powah33 schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 10:33:
[...]
Ze hebben toch wel wat powerverlies gehad door oververhitting als ik het volgende stukje mag geloven.
https://www.as-web.jp/f1/512082?all
Het is redelijk te volgen als je chrome zijn vertaal functie gebruikt.
Als in Google Translate? Ik kom er niet werkelijk goed uit, het blijft voor mij tamelijk onsamenhangend (via Firefox).

"Since then 4,5-place finish in the tenth round of the British GP of weak should, second victory in the subsequent Round 11 German GP. 12th round Hungarian GP further won the first pole, was a race that was completely brought to seriously Mercedes but allowed the last reversal. Became with their branch point to a series of activity is, "I just happened to (Round 8) in the French GP (Max) Verstappen, power loss was a symptom," said Masashi Yamamoto Managing Director behind-the-scenes truth She told by me."

Afijn, poging gewaardeerd, operatie geslaagd, patiënt overleden :)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Laatst online: 27-09 12:29

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Jasphur schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 07:22:
Als ik het filmpje bekijk (YouTube: Future F1 Car First Look | Formula 1's 2021 Car In The Wind Tunnel) dan blijkt dat ze de airo drop-off achter een auto kunnen meten, waarom neemt de FIA niet in het reglement op dat een er een bepaald percentage minder downforce mag zijn achter een auto. Dan verzinnen ze maar flapjes enzo, als ze dat maar doen binnen de regels, de auto er achter heeft dan altijd voldoende downforce om te volgen.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:19
zonoskar schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 12:28:
[...]

Als ik het filmpje bekijk (YouTube: Future F1 Car First Look | Formula 1's 2021 Car In The Wind Tunnel) dan blijkt dat ze de airo drop-off achter een auto kunnen meten, waarom neemt de FIA niet in het reglement op dat een er een bepaald percentage minder downforce mag zijn achter een auto. Dan verzinnen ze maar flapjes enzo, als ze dat maar doen binnen de regels, de auto er achter heeft dan altijd voldoende downforce om te volgen.
Ik kan mij voorstellen dat dit zeer lastig is te controleren op het circuit. Daar hebben ze immers geen windtunnel om het te testen. Dan zou elk circuit waar ze updates willen meenemen of andere onderdelen willen gebruiken een FIA goedkeuring moeten doorstaan in een windtunnel.

Zie het ook als terug gaan naar een "oude spec" van iets.. hoe weten we zeker dat die echt de "oude" spec is en niet toevallig net een paar graden dat vleugeltje is aangepast?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

zonoskar schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 12:28:
[...]

Dat is niet te doen. De regels die ze opstellen moeten daarvoor zorgen. De teams zijn verder vrij om binnen de regelementen onderdelen toe te voegen.

Dat het in de praktijk niet op 10-15% blijft is dus een zekerheid, maar als ze het nu niet doen wordt het alleen maar erger natuurlijk. Net als de nieuwe front wings een flinke verbetering waren, maar ze vervolgens de ontwikkeling verplaatsten naar de bargeboards.

Het gaat dus vooral interessant zijn om te zien waar teams hun ontwikkeling naar gaan verplaatsen met de 2021 spec. Met zekerheid zal de auto er in ieder geval flink anders uit gaan zien nadat de teams ermee aan de slag zijn gegaan, maar dat is ook de charme van F1!

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 23-08-2019 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
Wel interessant dat ze er nu zo publiekelijk over schrijven in ieder geval.
Dit artikel stond er ook nog op:
https://www.formula1.com/...wnLifzVv42TuO3tcld7u.html

"A large part of Formula 1’s Motorsports team and the FIA’s focus up to now has been on trying to improve the wake, in order to allow the cars to get closer and thus improve the chances of overtaking, rather than washing out. The teams won’t be doing that once they get hold of the finalised regulations. Oh no."

Dus na alle succesvolle test met betrekking tot het concept, gaan ze nu vooral kijken welke loopholes ze zelf kunnen vinden die eventueel de wake weer sterk negatief beïnvloeden. Je kunt nooit alles verbieden of te strak reglementeren, omdat (en dat staat ook in het artikel), je wel verschillende auto's op de grid wilt hebben uiteindelijk.

“We want to safeguard the wake performance but we don't want all cars to look the same or to be exactly the same. But there are some areas of the car where performance can be found and not worsen the key parameters of the following car and we want to encourage those areas to be a bit freer.”

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Laatst online: 27-09 12:29

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

stijn1309 schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 12:42:
Ik kan mij voorstellen dat dit zeer lastig is te controleren op het circuit. Daar hebben ze immers geen windtunnel om het te testen. Dan zou elk circuit waar ze updates willen meenemen of andere onderdelen willen gebruiken een FIA goedkeuring moeten doorstaan in een windtunnel.
Misschien dat ze daar een CFD voor kunnen gebruiken, dus als het team via computersimulaties een test kan doorlopen. Die zou dan een echte windtunnel test kunnen vervangen. Dat het lastig is kan ik me wel voorstellen :)

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
stijn1309 schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 12:42:
[...]
Zie het ook als terug gaan naar een "oude spec" van iets.. hoe weten we zeker dat die echt de "oude" spec is en niet toevallig net een paar graden dat vleugeltje is aangepast?
NASCAR gebruikt (ars technica) optische/3D scanning om de vormen te controleren.

Hoeft dus niet op basis van vertrouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
hardware-lover schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 12:05:
[...]

Als in Google Translate? Ik kom er niet werkelijk goed uit, het blijft voor mij tamelijk onsamenhangend.

"Since then 4,5-place finish in the tenth round of the British GP of weak should, second victory in the subsequent Round 11 German GP. 12th round Hungarian GP further won the first pole, was a race that was completely brought to seriously Mercedes but allowed the last reversal. Became with their branch point to a series of activity is, "I just happened to (Round 8) in the French GP (Max) Verstappen, power loss was a symptom," said Masashi Yamamoto Managing Director behind-the-scenes truth She told by me."

qoute"Can you tell us what you think after the first half of the game?
Masafumi Yamamoto Managing Director (Yamamoto MD): Looking back on the first half of the game, I think the French GP was a turning point.

──What is it?
Yamamoto MD: At the start over there, Verstappen would probably be out for a moment alongside Charles Leclerc (Ferrari). I think you remember. However, immediately after that, it was torn lightly.

Actually, Honda's power unit was overheated at that time. Just for Max. I can say that because it is now. Why is that? I analyzed why this happened after the race and went to Austria.

──That was what happened.
Yamamoto MD: Originally all four units had signs of heat.

──At the previous round of the 7th Canadian Grand Prix, you had power loss symptoms.
Yamamoto MD: That's right. And in France, only Max has lost a lot of power at the start. Exactly the power loss symptom remains in the data, and why does this happen immediately after the start of the first lap. So in Austria, we took all possible measures against overheating.

Running four units has an advantage at this time, and the laboratory has verified a huge amount of data from four units. Austria was very hot, but it was set to the limit so that it could demonstrate its original performance in such an environment. That was directly linked to the victory of Austria.

At the same time, I learned that it was possible to draw performance from our power unit so far, and I was able to do a good race with England, Germany and Hungary. About the UK after the first victory, I was talking to Tanabe (Toyoharu / Honda F1 Technical Director), saying, “It ’s a power circuit, so it ’s a podium even if it works.” In fact, it was impossible to win, but it could have been second if he hadn't even hit Sebastian Vettel (Ferrari). Thanks to such a race, we felt a good response."/Qoute"

Niet te vaak lezen, want dan krijg je hoofdpijn :P Maar dat er problemen waren met oververhitting en power verlies is er toch wel uit te halen.
Het ziet er in iedergeval goed uit ...... ook als ik andere stukken lees, waar ze denken 25 PK te hebben gevonden in de "nieuwe" motor is knap .... ongeacht die dadelijk "maar" 4 races zou mee gaan. Er zijn nog genoeg races en tijd om hier dan weer wat betrouwbaarheid te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

DaniëlWW2 schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 22:10:
Ik denk dat het wel gaat gebeuren. Hulkenberg is te kritisch over Renault. Natuurlijk terecht voor die zeepkist, maar dat zal niet in dank worden afgenomen.

Maar ik zie voordelen.
-Hulkenberg naar Haas. Lijkt me heerlijk samen met "suck my balls" Magnussen. Guenther Steiner erbij en misschien nog wat Rich Energy vermaak en dan hebben we een geweldig team. :P
-Grosjean zou ik ook absoluut niet missen.
-Ocon komt naast Ricciardo terecht. Oh wat hoop ik dat Ricciardo hem afmaakt. Daar zit Ocon dan, nummer twee bij Renault, geen kans meer op Mercedes want afgemaakt door Ricciardo. >:)
Mbt Ocon voelt het ook alsof ze alle opties willen open houden mbt Max.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:31
JB schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 13:42:
[...]

Mbt Ocon voelt het ook alsof ze alle opties willen open houden mbt Max.
Ik zie niemand fatsoenlijk komen bij Mercedes to Hamilton stopt, en ja Botas is ook een prima rijder :+.

Maar je snapt wel dat ze niet een Max met Hamilton laten rijden, dat geloof ik nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Mektheb schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 13:51:
[...]

Ik zie niemand fatsoenlijk komen bij Mercedes to Hamilton stopt, en ja Botas is ook een prima rijder :+.

Maar je snapt wel dat ze niet een Max met Hamilton laten rijden, dat geloof ik nooit.
Nee daarom vullen ze de tijd op, totdat HAM zijn contract afloopt. Bottas is dan alsnog een optie langs Max mocht ie nog mee kunnen. Ocon en Max gaat 'm sowieso niet worden.

[ Voor 4% gewijzigd door JB op 23-08-2019 13:53 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BernardV
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-09 00:52
hardware-lover schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 12:05:
[...]

Als in Google Translate? Ik kom er niet werkelijk goed uit, het blijft voor mij tamelijk onsamenhangend.

Bij mij zie ik toch een andere vertaling:
After that, he won 4th and 5th place in the 10th round of the British Grand Prix, which he should not be good at. In addition, the 12th round of the Hungarian Grand Prix, which won the first pole, was a race that made Mercedes completely serious, although he finally allowed a reversal. Masafumi Yamamoto, Managing Director, said the truth behind the scenes, “The (Round 8) was a power loss symptom that occurred only at (Max) Verstappen at the French Grand Prix”, the turning point to the series of activities. He told me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@BernardV, geen idee waarom het bij jou iets anders laat zien.

Dit krijg ik te zien met Google Translate (via Chrome).

Maar laten we er niet meer tijd aan besteden, als het werkelijk "belangrijk" nieuws is dan komt er straks wel weer een of andere NL vertaling voorbij verwacht ik ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Top 10 Fan Powerranking. Nr 1 is niet zo verbazingwekkend...

https://www.formula1.com/...yN6AVqp4JFjy9dlqczu2.html

Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/dam/fom-website/manual/Misc/2019-Races/SummerBreak2019/verstappen.jpg.transform/9col/image.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-09 08:11

Wom

Nieuw team in aantocht: Panthera Team Asia F1!

https://www.gptoday.net/n...m-asia-in-2021-op-de-grid

Eerst zien, dan geloven ;)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

^^ Ben benieuwd, nieuwe motor leverancier, of 1 van de volgende keuzes:

- FTL engine
- Self Destruct engine
- I-can-only-go-straight engine
- Senpai notice me engine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-11-2022
Even wat anders ( of niet )

Hoe groot is de kans dat Honda een 2e 3e team van motoren gaat voorzien ?

in 2020 ( of daarna )

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Denk dat dat op zicht wel groot is, Honda heeft natuurlijk nu wel 2 "fabrieksteams". Maar zie liever een nieuwe motorleverancier. (Porsche?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:31
Illegal_Alien schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 16:11:
Denk dat dat op zicht wel groot is, Honda heeft natuurlijk nu wel 2 "fabrieksteams". Maar zie liever een nieuwe motorleverancier. (Porsche?)
Dit inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Met een snelle google, kwam ik wat oudere artikelen tegen met de eventuele volgende gegadigden: (https://autoweek.com/arti...nsidering-f1-options-2021) kijk uit, Cookie mayhem!

Aston Martin, Cosworth, Porsche, Ilmor.

AM lijkt mij niet gezien de link met Redbull. Ilmor nooit van gehoord eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Het artikel heb ik niet gelezen, maar dat lijkt me héél oud nieuws. De motor regelementen gaan niet (amper) veranderen, juist doordat Aston Martin, Cosworth en Porsche geen motor leverancier gaan worden. Ilmor is een motor expert partij, die voorheen met Mercedes (en dáár voor met Renault i.i.r.c.) samenwerkten en tegenwoordig met Honda samenwerken voor de F1 motoren.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Nooit gehoord van Ilmor? Om je te schamen! :P March reed ooit met Ilmor-motoren (daar reed ons aller Jantje Lammers mee), en later heeft Ilien (van Ilmor dus, Ilmor staat voor Ilien & Morgan, dat was zijn compagnon) voor o.a. Mercedes gewerkt. Beter gezegd: de Mercedes-motoren in de McLarens kwamen van Ilmor af en werden voorzien van Mercedes-badges. Idem voor de Penske-motoren @ Indycars trouwens. :+

Volvotips.com

Pagina: 1 ... 116 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2019: Topicreeks: [F1] Seizoen 2019

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
Netflix documentaire: [F1] Netflix documentaire
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2019
Rich Energy: [F1] Rich Energy
Discussie over de Netflix-serie is hier off-topic, maar kan in [F1] Netflix documentaire