[F1] Seizoen 2019 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 117 ... 156 Laatste
Acties:
  • 1.146.057 views

Onderwerpen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:13

sjaool

Every life should have 9 cats

Iemand nog een oude Arrows F1 wagen kopen? Er zit een Asiatech Step One Dummy engine in. Geen idee wat het betekent maar ik denk dus dat het een niet-werkende motor is. :P

Afbeeldingslocatie: https://racecarsdirect.com/content/UserImages/100443/550600.jpg?v=1
Formula One Arrows A22-3 Drived by Enrique BERNOLDI at 15 races in 2001.

- Rolling chassis

- Original Steering wheel

- Dummy engine

- Gearbox revised by MJ Tech (UK)

- Brake front & rear (NEW)

- Pedal box, Suspension, Fuel tank (COMPLETE)

- Electronic (NO)

- Hydraulic (NO)

Formula One Arrows A22-4 Drived by Jos VERSTAPPEN & Enrique BERNOLDI at 2 races in 2001.

- Spare tube

Spare parts package Arrows A22

- 1 x Front nose

- 1 x Rear crash box

- 1 x Steering culumn

- 1 x Set of wishbone

- 1 x lot of hydraulic parts

- 1 x lot of carbon parts

- 4 x Kit of wheels (crack tested, revised & repaint by BBS)

Car located in belgium.

Possibility to rebuild your car and engine in our workshops.

More info: www.officinacaira.com
@: info@officinacaira.com
tel.: +32 475 644 933

[ Voor 6% gewijzigd door sjaool op 23-08-2019 17:34 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:24

Edd

sjaool schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 17:25:
Je kunt er alleen niet heel veel mee aangezien er een dummy engine in zit.
Niet dat het iets uitmaakt.. Met de originele motor zou je ook niet ver komen, die ging toch ook altijd stuk :+
Laatst nog toch tijdens de Jumbo-racedagen?

http://autosport.nl/klass...-driven-by-max-verstappen
Helaas maar acht wagens op zondagmorgen aan de start van de MAXX Formula. Een van de publiekslievelingen, de oranje-zwarte Arrows A22A kon niet meer gerepareerd worden nadat de Asiatech gisteren letterlijk in rook op ging.
Wel kwam ik laatst op Twitter tegen dat de STR van Vergne te koop zou staan. Ik kan alleen niet even snel de link vinden.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:50

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Edd schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 17:37:
[...]

Niet dat het iets uitmaakt.. Met de originele motor zou je ook niet ver komen, die ging toch ook altijd stuk :+
Laatst nog toch tijdens de Jumbo-racedagen?

http://autosport.nl/klass...-driven-by-max-verstappen

[...]

Wel kwam ik laatst op Twitter tegen dat de STR van Vergne te koop zou staan. Ik kan alleen niet even snel de link vinden.
De meeste knallen er een Judd v8 in toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:32
Edd schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 17:37:
https://racecarsdirect.co...car---ex-jean-eric-vergne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Dat staat hem erg goed dat blauwe met die gouden velgen. Nog een decent streepje geel
en je hebt een Blue Angel. :P

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akerssies
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:13
Bij gebrek aan F1 maar naar de WRC van Duitsland. Tussen Neunkirchen en Trittenheim op de 62/A1 een truck van McLaren gesignaleerd. Zou deze naar Spa gaan of toch ergens anders heen gaan?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1CFf7SXebTnIGGvrfLOsq7JY/thumb.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-09 10:07

En hier de link want FOM
YouTube: Top 10 Cheeky F1 Innovations

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:46

mb1

Woudloper schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 10:14:
[...]

Is dat zo? Inmiddels heeft Verstappen 3 motoren in gebruik gehad, maar wil niet zeggen dat hij met zijn laatste motor 5 races aan het rijden is. Kan ook zijn dat ze motor 1 en 2 ook nog steeds gebruiken en strategisch inzetten voor circuits die minder vermogen vragen.
In hoe verre kan Red Bull in België of Monza in één keer twee motoren toevoegen aan de pool beide moeten hebben dan maar vier races mee te kunnen.
Heeft Torro Rosso dat ook al niet gedaan dit trucje dit jaar?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 23:43
mb1 schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 21:04:
[...]

In hoe verre kan Red Bull in België of Monza in één keer twee motoren toevoegen aan de pool beide moeten hebben dan maar vier races mee te kunnen.
Kan niet meer. Als je in een weekend meerdere gridstraffen pakt voor nieuwe motoren mag je alsnog alleen die motor waarmee je de race bent gestart meenemen naar het volgende weekend.

Vroeger gebeurde dat wel. In FP1 een nieuwe motor met straf pakken, en dan bv voor FP3 nog een keer.
Nu is dat in de regels afgedekt. Je kunt wel meerdere nieuwe motoren pakken, krijgt volgens mij zelfs voor elk de gridstraf, maar alleen de laatste/nieuwe mag je meenemen naar de volgende race. Wil je een van die andere motoren weer gebruiken krijg je dus opnieuw een gridstraf.

Daarnaast waren en vroeger ook die bizarre straffen van 50 plekken naar achteren. Nu is de regel dat je vanaf ik meen 15 straffen automatisch achteraan komt, onafhankelijk van hoeveel plekken anderen worden terug gezet. Dit waarschijnlijk ook nar Monza 2017? waar de Red Bulls P2 & P3 kwalificeerden maar grid straffen hadden en daarmee achteraan kwamen. Daarnaast waren er nog een aantal coureurs met flinke gridstraffen. Daardoor schoven anderen weer een aantal plekken naar voren, pakte ze vervolgens nog een +5 voor bv een nieuwe versnellingsbak en starte ze alsnog hoger als dat ze gekwalificeerd hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
mb1 schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 21:04:
[...]

Torro Rosso had het seal van de 2e motor verbroken, volgens mij kregen ze toen 5 extra plaatsen in diezelfde race en 5 plaatsen een race later... (maar pin me er niet op vast).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik zit MotoGP te kijken, maar wat vinden jullie eigenlijk van hun Q format?
In FP's kwalificeer je voor de top 10.
Haal je dat niet dan start je in Q1 om je positie te bepalen. De beste 2 van Q1 mogen door naar Q2 zodat deze uit 12 coureurs bestaat.

Bij F1 zou ik gaan voor top 8 naar Q2. 12 in Q1 strijden voor 2 plekken in Q2 en posities 10-20. Q2 wordt dan top 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-09 00:08

DataGhost

iPL dev

Dus eigenlijk skip je dan Q1, heb je een FP minder want dat wordt Q1+2, en daarna heb je alleen nog Q3? Beetje lood om oud ijzer, ik denk dat 3 trainingen goed zijn en ik vind het q-formaat eigenlijk ook wel okee. Voor de kijkcijfers is het denk ik ook niet goed om een Q te hebben van maar een paar minuten, ipv het uur wat het nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Men heeft al zo weinig tijd om gewoon te testen met de auto zelf. Laat dat gewoon lekker zo.

Wellicht dat men in de motorsport meer tijd krijgt om te testen en dan kan je dat soort dingen natuurlijk prima doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Blijkbaar geen MotoGP kijkers hier, gezien daar 4 FP's zijn en Q1+2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

In ander nieuws:
Lewis Hamilton biedt aan om te helpen bij bosbranden: "Op welke manier dan ook"

Bron

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-09 12:59

mphilipp

Romanes eunt domus

sjaool schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 13:27:
In ander nieuws:
Lewis Hamilton biedt aan om te helpen bij bosbranden: "Op welke manier dan ook"

Bron
Ja, dat krijg je als iedereen ineens hysterisch wordt om die branden. Allemaal vanwege een paar berichtjes van celebs. Terwijl het volgens de deskundologen een gemiddeld jaar is. Wil niet zeggen dat het goed is, maar het is ook weer niet extreem. Het enige dat anders is, is dat ze nu in de grote steden ineens rook krijgen.

Maar goed, iedereen die nu bekend wil staan al klimaatridder, komt onder zijn steen vandaan. Laat Lewis maar lekker rondjes rijden, daar is ie beter in dan bosbranden uitpissen.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wickedm3n
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-08 14:55

wickedm3n

Always having fun!

TheBrut3 schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 13:24:
Blijkbaar geen MotoGP kijkers hier, gezien daar 4 FP's zijn en Q1+2.
Hun opzet met top 10 meteen naar q2 zorgt denk ik voor minder spanning en is ook nogeens belastende voor de motoren van de F1. Meestal wordt er op vrijdag met een oude motor gereden namelijk. Voor de motogp vind ik het prima maar laat de f1 maar voor wat het is.

In progress: VW kever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

TheBrut3 schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 12:00:
Ik zit MotoGP te kijken, maar wat vinden jullie eigenlijk van hun Q format?
Bij F1 zou ik gaan voor top 8 naar Q2. 12 in Q1 strijden voor 2 plekken in Q2 en posities 10-20. Q2 wordt dan top 10.
Gewoon laten wat het is. Er is al eerder gesleuteld aan het Q-format, het werkte niet, en elk ander
Q-format gaat precies dezelfde resultaten opleveren als nu, dwz Merc-RB-Ferrari 1-6 en daarachter de rest
en Williams achteraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:20
Ander q-format?
Tijdens fp1, 2 èn 3 klinkt er at random plots een sirene. Dan gaat een klok van 5 (of 10) minuten lopen waarbinnen alle rijders een kwalificatieronde moeten neerzetten, klok op 0 is einde oefening, dus geen afmaken van rondjes. Fp1 = q1, fp2 = q2, fp3 = q3. Het aantal rijders wat doorgaat naar de volgende groep werkt hetzelfde als nu, alleen kunnen ze hun positie in opvolgende q's nog verbeteren. Dus de rijders die in q1 niet snel genoeg zijn, strijden in q2 en q3 nog voor plek 20-16.

Belachelijk denk ik, maar het zou de fp's gelijk interessanter maken voor de menigte :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

LA-384 schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 16:34:
Ander q-format?
Tijdens fp1, 2 èn 3 klinkt er at random plots een sirene. Dan gaat een klok van 5 (of 10) minuten lopen waarbinnen alle rijders een kwalificatieronde moeten neerzetten, klok op 0 is einde oefening, dus geen afmaken van rondjes. Fp1 = q1, fp2 = q2, fp3 = q3. Het aantal rijders wat doorgaat naar de volgende groep werkt hetzelfde als nu, alleen kunnen ze hun positie in opvolgende q's nog verbeteren. Dus de rijders die in q1 niet snel genoeg zijn, strijden in q2 en q3 nog voor plek 20-16.

Belachelijk denk ik, maar het zou de fp's gelijk interessanter maken voor de menigte :+
Dus de kwalificatie als een soort stoelendans...? Nah, lijkt mij niet... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Geeft ook lekker rust om een andere set-up te proberen tijdens een vrije training @LA-384

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
LA-384 schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 16:34:
Ander q-format?

Maak het dan gewoon zo dat niemand de exacte tijden weet, totdat de sessie over is :+ Zodat je een blinde Q1, Q2 en Q3 krijgt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ome Ernst schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 15:49:
[...]
Gewoon laten wat het is. Er is al eerder gesleuteld aan het Q-format, het werkte niet, en elk ander Q-format gaat precies dezelfde resultaten opleveren als nu, dwz Merc-RB-Ferrari 1-6 en daarachter de rest en Williams achteraan.
Zoals dat gedrocht wat ze bedacht hadden voor het 2016 seizoen :F

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
mphilipp schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 14:23:
[...]

Ja, dat krijg je als iedereen ineens hysterisch wordt om die branden. Allemaal vanwege een paar berichtjes van celebs. Terwijl het volgens de deskundologen een gemiddeld jaar is. Wil niet zeggen dat het goed is, maar het is ook weer niet extreem. Het enige dat anders is, is dat ze nu in de grote steden ineens rook krijgen.

Maar goed, iedereen die nu bekend wil staan al klimaatridder, komt onder zijn steen vandaan. Laat Lewis maar lekker rondjes rijden, daar is ie beter in dan bosbranden uitpissen.
Steker nog, natuurlijke bosbranden zijn juist goed. In Canada zijn ze al jaren gestopt met het blussen van bosbranden, tenzij ze een gevaar vormen voor een bewoond gebied. En wat blijkt, na de brand is de grond vruchtbaarder en groeit de natuur terug. De bosbrand is tijdelijk een probleem, maar uiteindelijk beter. Het grootste probleem daar is dat ze delen van het amazonebos illegaal kappen, en niet de branden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

hardware-lover schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 17:11:
Zoals dat gedrocht wat ze bedacht hadden voor het 2016 seizoen :F
Ik word nog meerdere keren per nacht wakker, badend in zweet. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

ThomasG schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 17:13:
[...]
Steker nog, natuurlijke bosbranden zijn juist goed.
Was het maar natuurlijk.

Maar wat heeft het met F1 te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
hjs schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 17:18:
[...]

Was het maar natuurlijk.

Maar wat heeft het met F1 te maken?
Als je dit topic zou hebben gevold, zou je hebben gezien dat Hamilton er iets aan wilt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

ThomasG schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 17:20:
[...]
Als je dit topic zou hebben gevold, zou je hebben gezien dat Hamilton er iets aan wilt doen.
Had niet het idee dat de wereld nu opeens wat wil doen omdat de oorzaak natuurlijk is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:19

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:31
mphilipp schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 14:23:
[...]

Do not agree. Er is daar een machtswisseling geweest die geen flikker geven om het klimaat. Ben blij toe dat iedereen zich uitspreekt. En Lewis laat zien dat er meer is dan racen alleen... kudos

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:31
D
ThomasG schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 17:13:
[...]
Steker nog, natuurlijke bosbranden zijn juist goed. In Canada zijn ze al jaren gestopt met het blussen van bosbranden, tenzij ze een gevaar vormen voor een bewoond gebied. En wat blijkt, na de brand is de grond vruchtbaarder en groeit de natuur terug. De bosbrand is tijdelijk een probleem, maar uiteindelijk beter. Het grootste probleem daar is dat ze delen van het amazonebos illegaal kappen, en niet de branden.
Do not agree. Naaldbossen of Amazonewoud is en giga verschil. Was niet niet alleen vanwege het klimaat, waar denk je dat veel medicijnen vandaan komen oorspronkelijk?

Ik ben niet zo van het downplayen van dit soort klimaatsatelliet. Zucht, wanneer is de volgende race jongens ik begin ernstig af te dwalen hier!

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Modbreak: titleMensen, er bestaat zoiets als Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij waar je prima een topic over de bosbranden in de Amazone mag openen. Hier alleen niet. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:20
Begrijp ik nou goed dat de coureurs uit protest 3 minuten voor het einde uit de auto stapte? Vind het een warrig filmpje, heb uiteindelijk wel gevonden hoe de quali in elkaar stak de eerste twee races van 2016.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@LA-384, warrig ja, dat was het voor velen, en het overgrote deel van de coureurs vond het ook helemaal niets. Het was daarom ook geen lang leven beschoren (gelukkig).

Wel Verstappen op startplek 5 door dat format 🤡

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:12

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18:33

TinusTegengas

Formula Racing

^^Spuit 11 ;)
Wom schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 15:59:
Nieuw team in aantocht: Panthera Team Asia F1!

https://www.gptoday.net/n...m-asia-in-2021-op-de-grid

Eerst zien, dan geloven ;)
:P

[ Voor 28% gewijzigd door TinusTegengas op 24-08-2019 20:20 ]

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Nu op Ziggo Sport Racing samenvattingen van de afgelopen races...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:51

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Voor de liefhebbers om op te warmen voor na de zomerstop :P

Tweakers Discord

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Gelukkig hebben we het over een week allemaal over de 2e pole van Max.
eindelijk gebeurt er dan weer wat.

was is t afzien afgelopen weken!
helaas weinig echt actueel nieuws, wat we tijdens normale raceweekenden wel hebben

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
basvn schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 21:39:
Gelukkig hebben we het over een week allemaal over de 2e pole van Max.
eindelijk gebeurt er dan weer wat.

helaas weinig echt actueel nieuws, wat we tijdens normale raceweekenden wel hebben
Nou ja, het was niet onverwacht maar ik vind de switch van Gasly best wel "nieuws". Ook hier was het ineens weer gezellig druk toen dat bekend werd.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +65 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

@DaniëlWW2 na zo'n lange periode van F1 leegte, gaat het race topic toch wel maandag al open?

Bij meer dan 20 plusjes kun je daar geen nee tegen zeggen lijkt me? ;)

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-09 12:59

mphilipp

Romanes eunt domus

basvn schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 21:39:
Nou, die Hamilton die brandwacht ging spelen, dat was wel bonafide nieuws...ohwacht... :+

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

LA-384 schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 18:18:
[...]

Begrijp ik nou goed dat de coureurs uit protest 3 minuten voor het einde uit de auto stapte? Vind het een warrig filmpje, heb uiteindelijk wel gevonden hoe de quali in elkaar stak de eerste twee races van 2016.
Nee, de time-out was zo kort dat mensen zodra ze begrepen dat ze in de dropzone zaten geen tijd meer hadden om een tijd neer te zetten.

Lap + outlap is een 3 minuten, als je dan per 60 of 90 seconden mensen laat afvallen is niet heel handig.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:07

Martinspire

Awesomeness

YakuzA schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 00:49:
[...]

Nee, de time-out was zo kort dat mensen zodra ze begrepen dat ze in de dropzone zaten geen tijd meer hadden om een tijd neer te zetten.

Lap + outlap is een 3 minuten, als je dan per 60 of 90 seconden mensen laat afvallen is niet heel handig.
De bedoeling was dat ze buiten zouden blijven, maar iedereen wilde dat deze format zo snel mogelijk stierf, dus gedroegen ze zich als kinderen...

Niemand deed e ige poging om zijn positie te verdedigen of veilig te stellen maar deed als vanouds een run en ging daarna koffie zetten. Kijk de sessies maar eens terug en let dan op de tactiek van de teams

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 25-08-2019 01:36 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 23:43
Martinspire schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 01:36:
[...]

De bedoeling was dat ze buiten zouden blijven, maar iedereen wilde dat deze format zo snel mogelijk stierf, dus gedroegen ze zich als kinderen...

Niemand deed e ige poging om zijn positie te verdedigen of veilig te stellen maar deed als vanouds een run en ging daarna koffie zetten. Kijk de sessies maar eens terug en let dan op de tactiek van de teams
Maar met een volle tank kun je geen snelle ronde rijden en met een lege tank kun je maar 1 snelle ronde rijden. Zo gek is het dus ook weer niet. Want als je gewoon, zoals altijd, een zo snel mogelijke ronde wil zetten ga je met een lege tank de baan op, maar kun je inderdaad maar 1 of 2 snelle rondes rijden. Ga je het spelletje spelen zoals het al dan niet de bedoeling was, continu blijven rijden.Ga je met een volle tank de baan op, waarbij je eerst een paar ronden aan het rijden bent voor een competitieve tijd neer te zetten, terwijl de rest misschien wel met een legere tank rijdt. Dan ben je dus letterlijk rondes aan het rijden om puur benzine te verbranden en zo lichter te worden wetende dat je net zo goed met minder benzine de baan op had kunnen gaan.

Edit:
Overigens geldt hetzelfde natuurlijk voor de banden. Pushen op de zachte banden kun je maar een paar ronden. Voeg daar nog de zware auto aan toe en je kunt nog minder pushen of de banden zijn nog sneller kapot.
Lang rondes blijven rijden zou dus compleet zinloos zijn. Na een ronde of 5 moet je toch weer naar binnen komen. En aangezien tanken in de pitstraat niet mag ben je dan ook weer een minuut of 5 kwijt voordat je weer naar buiten rijdt of in ieder geval weer begint aan een push lap. In die tijd kun je dus ook weer net zo goed al eruit zijn gevallen.

[ Voor 18% gewijzigd door RobertMe op 25-08-2019 08:58 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

albino71 schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 22:50:
@DaniëlWW2 na zo'n lange periode van F1 leegte, gaat het race topic toch wel maandag al open?

Bij meer dan 20 plusjes kun je daar geen nee tegen zeggen lijkt me? ;)
[F1 2019] Race 13 GP van België
;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-09 15:27

rg-mohwa

Phoe Hé

Je hebt geen toegang tot categorie 6.

Het topic dat je op hebt gevraagd bevindt zich (momenteel) in een voor jou afgesloten forum.

(interne identificatie: category::get_categorydata::category_not_allowed)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
rg-mohwa schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 09:45:
[...]

Het topic dat je op hebt gevraagd bevindt zich (momenteel) in een voor jou afgesloten forum.

Net zoals RBR en Mercedes je kunt hem wel zien maar erbij komen lukt niet

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

RobertMe schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 08:41:
[...]

Maar met een volle tank kun je geen snelle ronde rijden en met een lege tank kun je maar 1 snelle ronde rijden. Zo gek is het dus ook weer niet. Want als je gewoon, zoals altijd, een zo snel mogelijke ronde wil zetten ga je met een lege tank de baan op, maar kun je inderdaad maar 1 of 2 snelle rondes rijden. Ga je het spelletje spelen zoals het al dan niet de bedoeling was, continu blijven rijden.Ga je met een volle tank de baan op, waarbij je eerst een paar ronden aan het rijden bent voor een competitieve tijd neer te zetten, terwijl de rest misschien wel met een legere tank rijdt. Dan ben je dus letterlijk rondes aan het rijden om puur benzine te verbranden en zo lichter te worden wetende dat je net zo goed met minder benzine de baan op had kunnen gaan.

Edit:
Overigens geldt hetzelfde natuurlijk voor de banden. Pushen op de zachte banden kun je maar een paar ronden. Voeg daar nog de zware auto aan toe en je kunt nog minder pushen of de banden zijn nog sneller kapot.
Lang rondes blijven rijden zou dus compleet zinloos zijn. Na een ronde of 5 moet je toch weer naar binnen komen. En aangezien tanken in de pitstraat niet mag ben je dan ook weer een minuut of 5 kwijt voordat je weer naar buiten rijdt of in ieder geval weer begint aan een push lap. In die tijd kun je dus ook weer net zo goed al eruit zijn gevallen.
Toch heeft bijna niemand 2 snelle rondes gereden. Sure meer brandstof betekend een langzamere tijd, maar 3 of 4 snelle rondes moet je toch echt wel kunnen doen. Het verschil om in of uit Q2 of Q3 te gaan was ook toen kleiner. Bovendien is geen enkele ronde foutloos, dus maakt het brandstof meestal minder verschil.

Nee, de teams wilden het niet, dus werkten ze niet mee. Het huidige systeem kost ze simpelweg minder rondes en dus minder slijtage. Ze behandelden het nu alsof ze nog met het oude systeem bezig waren. Snelle ronde rijden en maar zien of het genoeg is. Uitstappen om even te demonstreren dat ze niet nog een run gingen doen omdat ze daar gewoon weer veel te laat voor waren. En snelle rijders hoefden daardoor dus ook niet meer de baan op.

Ja het systeem was niet perfect, maar de teams hadden echt veel meer kunnen doen. Ik verbaas me er nog over dat zo weinig teams uit de middenmoot die sessies niet meer hun huiswerk hadden gedaan. Alleen Max heeft er een race plezier van gehad, maar meer teams hadden zo hoger kunnen staan als ze wilden. Ik vermoed nog steeds dat de teams achter de schermen handjeklap hebben gedaan om het zo snel mogelijk om zeep te helpen...

[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 25-08-2019 12:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01:15

Killjoy

Klingon lawn products

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Martinspire schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 12:00:
[...]
[knip]

Ja het systeem was niet perfect, maar de teams hadden echt veel meer kunnen doen. Ik verbaas me er nog over dat zo weinig teams uit de middenmoot die sessies niet meer hun huiswerk hadden gedaan. Alleen Max heeft er een race plezier van gehad, maar meer teams hadden zo hoger kunnen staan als ze wilden. Ik vermoed nog steeds dat de teams achter de schermen handjeklap hebben gedaan om het zo snel mogelijk om zeep te helpen...
Nou...., Verstappen had wel startplek 5 maar veel plezier heeft ie er verder niet aan beleefd in de race. Sterker, hij raakte gruwelijk geïrriteerd op een gegeven moment. Hij had destijds al een teammaat die niet in kon halen :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

rg-mohwa schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 09:45:
[...]

Het topic is wel open, alleen niet voor ons stervelingen ;) :+

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/sydyw3kkt73n8.jpg
Vanochtend een F2 voorband uit 2016 opgehaald. is gebruikt tijdens een sessie (zitten marbles op)
Volgende week een glasplaat bestellen, en er een tafeltje van maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
basvn schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 14:07:
....
Vanochtend een F2 voorband uit 2016 opgehaald. is gebruikt tijdens een sessie (zitten marbles op)
Cool! Ben zeer benieuwd naar het eindresultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onne
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:36
Inmiddels wat concreter het weekend in Spa aan het plannen.

Ik zag dat er op zaterdag om 9:35 F1 heritage demonstration laps geprogrammeerd staan. Kan er verder weinig over vinden. Iemand een idee uit welke periode de auto’s zijn die daar aan mee doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-09 15:27

rg-mohwa

Phoe Hé

[Afbeelding]
Nice ! Hoe wat waar en wat mag zoiets ongeveer kosten ( ben bang dat t veel is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

[Afbeelding]
Is het te achterhalen door wie die band gebruikt is ? zou ook wel leuke info zijn :)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
ScrooLoose schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 15:45:
[...]

Is het te achterhalen door wie die band gebruikt is ? zou ook wel leuke info zijn :)
Er staat Type for …. use only op, wat ik niet kan lezen. En natuurlijk het serienummer van de band, waarmee het te achterhalen is. Alleen is de informatie van welk serienummer naar welke auto ging niet openbaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Opmerkelijke lijst met sporters en de marktwaardering. De lijst bevat slechts 2 formule 1 rijders. Verstappen op de 19e plek en Leclerc op de 8e plek.

Verbaas mij over de hoge waardering van Leclerc. Vermoedelijk hogere score omdat zijn thuisland groter is met afzetgebied in heel de Franstalige wereld. NL is dan toch maar een klein landje in de ogen van veel Amerikanen.

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Maar ik heb jullie nu wel genoeg laten wachten en succesvol getrolled. :P :+
Ik heb vanmorgen al de timer voor het Spa topic een dag verzet. Morgen om 8:00 komt die beschikbaar. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Woudloper schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 17:11:
Verbaas mij over de hoge waardering van Leclerc.
Die Leclerc, reed die niet voor een wereldbekend merk ?

Dat zal er alles mee te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:29
Opmerkelijke lijst met sporters en de marktwaardering. De lijst bevat slechts 2 formule 1 rijders. Verstappen op de 19e plek en Leclerc op de 8e plek.

Verbaas mij over de hoge waardering van Leclerc. Vermoedelijk hogere score omdat zijn thuisland groter is met afzetgebied in heel de Franstalige wereld. NL is dan toch maar een klein landje in de ogen van veel Amerikanen.
Zo groot is het thuisland van Leclerc niet. Het is geen Fransman want hij komt uit Monaco. :+ Hij spreekt wel Frans dus de Franstalige wereld zal zeker meespelen en het merk Ferrari natuurlijk ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:50

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Jaja, en Hamilton staat er niet op...

Nergens op gebaseerd dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Laatst online: 27-09 00:08

DataGhost

iPL dev

ThomasG schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 16:17:
[...]
Er staat Type for …. use only op, wat ik niet kan lezen. En natuurlijk het serienummer van de band, waarmee het te achterhalen is. Alleen is de informatie van welk serienummer naar welke auto ging niet openbaar.
Competition, als je goed en met wat fantasie/logica kijkt. Je komt er dus niet mee door de APK.

[ Voor 4% gewijzigd door DataGhost op 25-08-2019 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik denk eerder dat het is omdat het een prima talent is welke in Ferrari rijdt. Ferrari-rijders hebben nou eenmaal een plusje voor op de rest van het veld qua marktwaarde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

MikeyMan schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 18:42:

Bron: Uyt Den Dicken Duym! :P

Volvotips.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThomasG
MikeyMan schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 18:42:

Er staan wel meer grote namen niet op. Mensen interpreteren de lijst verkeerd. Het is een lijst van meeste waar voor je geld als je ze voor promotie doeleinden gebruikt, en niet wie het meeste waard is. Hamilton is relatief duur, dus staat hij er niet op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

ThomasG schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 22:18:
[...]
Er staan wel meer grote namen niet op. Mensen interpreteren de lijst verkeerd. Het is een lijst van meeste waar voor je geld als je ze voor promotie doeleinden gebruikt, en niet wie het meeste waard is. Hamilton is relatief duur, dus staat hij er niet op.
Dan denk ik alsnog dat die lijst een grote dikke duim festijn is. Wereldwijd denk ik toch dat een Verstappen meer voor je merk doet dan een Leclerc die in de F1 eigenlijk nog niet heel veel heeft laten zien. Wat hem betreft denk ik dat het dan ook meer door Ferrari komt.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

R A C E W E E K ! ! ! :D

Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/fom-website/en/latest/features/2016/8/the-best-corner-in-f1-racing----a-pictorial-history-of-eau-rouge/_jcr_content/featureContent/manual_gallery_2/image1.img.640.medium.jpg/1439979338863.jpg

Bron foto: The evolution of Eau Rouge - F1's most thrilling corner in pictures

[ Voor 27% gewijzigd door sjaool op 26-08-2019 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

En het is 45 graden + deze week, dus Mercedes is zo traag als dikke...

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:02

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Raceweek _/-\o_

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 12:58
rg-mohwa schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 15:37:
[...]

Om een idee te geven wat een F1-band met velg kost. Aan de andere kant is dit een band van een F2-wagen zonder velg, dus die zal ook flink goedkoper zijn.

https://www.mementoexclusives.com/f1-shop/

[ Voor 24% gewijzigd door NotSoSteady op 26-08-2019 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
NotSoSteady schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 00:23:
[...]

Om een idee te geven wat een F1-band met velg kost. Aan de andere kant is dit een band van een F2-wagen zonder velg, dus die zal ook flink goedkoper zijn.

haha lol, die prijzen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:09

Pierre

Van nature lui!

En dat Artwork no way hang ik dat aan de muur ;w

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Pierre schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 07:16:
[...]

En dat Artwork no way hang ik dat aan de muur ;w
Ik schrok vooral van dat 1:8 modelautootje voor 6000,- :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

rg-mohwa schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 15:37:
[...]

Ik heb er €200,- voor betaald. dus als ik deze bovenstaande prijzen die, valt dat gelukkig alles mee :+

Stuk beter als de dik 2500 inc velg.

maar het is dan ook een F2 band. (enige verschil is dat hij smaller is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrlten
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:18

Mrlten

Premium Deluxe Plus

Moet je voor de grap eens sorteren van hoogste prijs naar laagste 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Die shop is achterlijk duur, een aantal items is online bij andere webshops voor veel minder te vinden. :X

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 27-09 13:39
@DaniëlWW2 : moeten we echt tot morgen wachten voordat we los kunnen op Spa ?

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:09

Pierre

Van nature lui!

loekf2 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 08:53:
@DaniëlWW2 : moeten we echt tot morgen wachten voordat we los kunnen op Spa ?
Misschien moet je even verder kijken dan je neus lang is, het is open hoor :9

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:18
Ben ik de eerse??

RACEWEEK!!

EDIT: Nee dus. Netjes ctrl+f op de huidige pagina waarna ik, na het posten, erachter kwam dat er maar twee reacties op de nieuwe pagina stonden. G_Dragon was me net na middernacht al voor :P

[ Voor 71% gewijzigd door B-Real op 26-08-2019 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-09 09:05
ThomasG schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 16:17:
[...]
Competition use only (dus niet mee de openbare weg op haha).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 27-09 13:39
Pierre schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 08:55:
[...]

Misschien moet je even verder kijken dan je neus lang is, het is open hoor :9
Joepie...los *O*

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 00:21
basvn schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 07:35:
[...]

Ik heb er €200,- voor betaald. dus als ik deze bovenstaande prijzen die, valt dat gelukkig alles mee :+

Stuk beter als de dik 2500 inc velg.

maar het is dan ook een F2 band. (enige verschil is dat hij smaller is)
Hoewel die in de shop minder verzamelwaarde hebben omdat ze nieuw zijn... zijn ze wel nieuw.
Dus dan wordt het gewoon:
Kostprijs band + kostprijs velg + stukje glas + honorarium 'kunstenaar' = Totaalprijs
Totaalprijs + verpakkings- en transportkosten etc. + BTW + 150% opslag :+

edit: Die bureau's zeg 8)7
Gewoon telkens zelfde oninteressante bureau + autoonderdeel |:(

[ Voor 7% gewijzigd door Aardappel op 26-08-2019 10:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-09 08:11

Wom

Komend weekend weer eens een GP bezoeken. Is lang geleden, maar heb er zin in. Zal daarna wel dit topic moeten teruglezen om te weten wat er nu precies allemaals is gebeurd, maar dat is een mooie opdracht voor de maandag :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-09 22:13

Jelte,89

Woodworking

Wom schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 10:22:
Komend weekend weer eens een GP bezoeken. Is lang geleden, maar heb er zin in. Zal daarna wel dit topic moeten teruglezen om te weten wat er nu precies allemaals is gebeurd, maar dat is een mooie opdracht voor de maandag :+
Allicht ten overvloede, but what happens in Belgium, stays in dit topic

Revive the guild!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Extigo
Zo ben er even een weekje tussenuit geweest en Silly Season is nu echt begonnen. Volgens mij doen de volgende geruchten nu de ronde:
- Bottas tekent bij bij Mercedes
- Ocon gaat naar Renault naast Ricciardo
- Hulkenberg vervangt Grosjean bij Haas
- Latifi naar Williams

Mis ik nog wat?

Ik vraag mij erg af of Hulkenberg naar Haas wil. Hij heeft Renault opgebouwd en wilde met hen strijden in 2021. Ben benieuwd hoe dit verhaal zich gaat ontvouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

demo31051987 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 11:56:
Zo ben er even een weekje tussenuit geweest en Silly Season is nu echt begonnen. Volgens mij doen de volgende geruchten nu de ronde:
- Bottas tekent bij bij Mercedes
- Ocon gaat naar Renault naast Ricciardo
- Hulkenberg vervangt Grosjean bij Haas
- Latifi naar Williams

Mis ik nog wat?

[knip]
Nope, that pretty much sums it up I guess ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 23:28
Telkens als er Latifi staat lees ik Lafitte :X

Ik word echt te oud :)

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:21

JB

Cédric roelt!

hardware-lover schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 12:03:
[...]

Nope, that pretty much sums it up I guess ;)
Uitsluitsel Bottas zou toch uiterlijk deze week moeten zijn :? Meen in ieder geval gelezen te hebben dat Toto dit in de zomerstop duidelijk zou gaan maken? Dan is Ocon ook duidelijk, of is daar al iets officieels gemeld?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

JB schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 12:55:
[...]
Uitsluitsel Bottas zou toch uiterlijk deze week moeten zijn :? Meen in ieder geval gelezen te hebben dat Toto dit in de zomerstop duidelijk zou gaan maken? Dan is Ocon ook duidelijk, of is daar al iets officieels gemeld?
Misschien wordt het e.e.a. wel op Spa naar buiten gebracht?

Testing, one, two ...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:22
Weet niet of die al gepost was of niet, maar moest toch even lachen :)

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/Jw_cRoJrAmxsHw3P5atCU9VoMp7Fl0P3AHE7DIRaadVzSBk5mH-G66etj3jvebvflWR0-tGpMOaJ9w4FJ0gnAWBig7Q3oR1aOzjgcGD1qMkTeY1_8SNrd2XG4zAw2yDjR_e3y7rtyxCVcDKdB6jFhzV_Nx51hI27aVwaIvACkniUYzKBk8VRvICMDas3Hrl8qLbUBlknU9CNHKur0wdcezWmGTf7C3B0ICuj8H7NhME5u1szDirMbjZ8TyMl-s0MU3Qko1GzsDfD1J60HvpOueGtgDBLGZydzt1s38E6d6BLlrH6za_-Jbwo1_0Cenl2GOA1dWKm35CtktY6_rAPyVbxabjJLUu1eo55WhH-MKnuM8jZQZzQBPhZGh8S4PkdpawEYWUqiyEGUhaElT75eEG0QELVB3qEqoJmrjJkR2rgJKolOc8099KXoJWsO_aXkaataVHEMkQAmXhcbwUFYN86DxH1SZjE4ClEjWbMhK_b8PHuHKAxQQZwo_4fghdIl3S-hhLNkRUiu7cEdt_-R3r1Ob0rqNjJIskF_dU8DUBiCGhJPAWWJ7LQDsOwwi99Bh-Nbg5Qw74VdCpeY09T7ZfIlU0iQAb3w-A5MDVcbEQjcotxQR8J-ow7ENwOYSSqt0WDhfRd6ASqwK7Fy6hUFkIUu0fXunE9=w839-h883-no

[ Voor 4% gewijzigd door Card Nox op 26-08-2019 13:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:12
https://www.ts.fi/urheilu...a+paikkansa+Mercedeksella

ff translate doen want is fins, schijnt een vrij betrouwbare bron dus kans is groot dat bottas dus blijft.

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Snowhite0901 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 14:38:
https://www.ts.fi/urheilu...a+paikkansa+Mercedeksella

ff translate doen want is fins, schijnt een vrij betrouwbare bron dus kans is groot dat bottas dus blijft.
Valtteri Bottas will continue as the Mercedes driver of his fourth F1 season in 2020. According to information from Turun Sanomat , the Finnish driver's final test has been confirmed and will be announced this week before the Belgian Grand Prix.
Waarbij Turun Sanomat vast deze krant is :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 20:24
NotSoSteady schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 00:23:
[...]

Ik heb vorig jaar bij het circuit van Francorchamps nog gratis een gele F1 band kunnen meekrijgen van Pirelli ;)

Zonder velg, dat wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Card Nox schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 13:39:
Weet niet of die al gepost was of niet, maar moest toch even lachen :)

[Afbeelding]
Ik zie niets -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18:33

TinusTegengas

Formula Racing

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:06
Telegraaf zit er bovenop (not), maar dus nog steeds niet bevestigd. :z
Zullen we hier pas over posten als er daadwerkelijk een persbericht is? :)

[ Voor 12% gewijzigd door DJTimo op 27-08-2019 08:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XyritZz
  • Laatst online: 24-09 10:53
[Afbeelding]
Heel gaaf, zou zelf nog wel eens zo'n velg tafeltje willen hebben maar dan het liefst van de dikke achtervelg. De tafeltjes die online te vinden zijn zijn meestal oude formaten banden.

Ik zou je wel adviseren om even op te zoeken hoe je het rubber moet behandelen, heb wel eens begrepen dat je het in moet spuiten met een of ander goedje omdat het anders gigantisch gaat stinken na verloop van tijd.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Pagina: 1 ... 117 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2019: Topicreeks: [F1] Seizoen 2019

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
Netflix documentaire: [F1] Netflix documentaire
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2019
Rich Energy: [F1] Rich Energy
Discussie over de Netflix-serie is hier off-topic, maar kan in [F1] Netflix documentaire