[F1] Seizoen 2019 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 115 ... 156 Laatste
Acties:
  • 1.146.057 views

Onderwerpen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-09 18:03
Om de zondagmiddag mee door te komen. Headset op en eventjes heerlijk genieten! :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Nog een optie om de F1-loze zondag door te komen: Grand Prix Driver op Amazon Prime (IMDB: Grand Prix Driver (TV Series 2018– ))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Vandaag in Assen geweest en de RS17, de A1GP 2-zitter en Doornbos in de oude F1 2-zitter zien rijden. De RS17 ziet er in het echt wel mooi uit, zeker als je de oude auto ziet rijden waar Doornbos zijn rondes in doorbracht. Het geluid van de Renault is inderdaad lafjes, mist de pit die de F1 wagens met de V8 en V10 motoren wel hadden.
De (oude Minardi?) F1 waar Doornbos mee reed klonk absoluut niet meer zoals hij ooit echt heeft geklonken. Volgens mij ligt hier een V8 in, maar die klonk behoorlijk geknepen, geen toeren, geen klappen bij schakelen, noppes.
De A1GP wagen klonk wel heerlijk! Zo moet een racewagen klinken!!

Oja, het ronderecord is nu in handen van Jack Aitken in de RS17. Hij verbeterde de tijd van de STR1 (!!) met maar liefs 3 tiende.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:13

sjaool

Every life should have 9 cats

pilskes schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 20:32:
De (oude Minardi?) F1 waar Doornbos mee reed klonk absoluut niet meer zoals hij ooit echt heeft geklonken. Volgens mij ligt hier een V8 in, maar die klonk behoorlijk geknepen, geen toeren, geen klappen bij schakelen, noppes.
De Minardi heeft als het goed is een V10 Cosworth van 750pk.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:32
noo schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 16:58:
Nog een optie om de raceloze zondag door te komen: Grand Prix Driver op Amazon Prime (IMDB: Grand Prix Driver (TV Series 2018– ))
Raceloos? ADAC GT Masters was vanmiddag op de Nürburgring. Indycar is nu bezig op Pocono met een flinke startcrash net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

TheBrut3 schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 21:22:
[...]

Raceloos? ADAC GT Masters was vanmiddag op de Nürburgring. Indycar is nu bezig op Pocono met een flinke startcrash net.
Sorry: F1-loos :) Ik zit naar Pocono te kijken, maar da's toch een beetje zoals ik tientallen jaren geleden als jeugdige ramptoerist naar naar de F1 keek (Woohoo! Crash!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

noo schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 21:43:
[...]

Sorry: F1-loos :) Ik zit naar Pocono te kijken, maar da's toch een beetje zoals ik tientallen jaren geleden als jeugdige ramptoerist naar naar de F1 keek (Woohoo! Crash!)
Ik ben hem even aan het terugkijken maar wat zijn die beelden gaaf van die meedraaiende camera's. Het geeft je veel inzicht van de situatie op de baan. Ik hoop dat ze die in de toekomst ook vaker in de F1 in gaan zetten (Ze hebben er volgens mij al af en toe mee geëxperimenteerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
sjaool schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 23:01:
[...]

Ik ben hem even aan het terugkijken maar wat zijn die beelden gaaf van die meedraaiende camera's. Het geeft je veel inzicht van de situatie op de baan. Ik hoop dat ze die in de toekomst ook vaker in de F1 in gaan zetten (Ze hebben er volgens mij al af en toe mee geëxperimenteerd).
Linkje? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 13:57
Voila.

https://sportnieuws.nl/ov...urs-gek-genoeg-oke-video/

Op het einde zie je die draaiende camera die ze altijd gebruiken.

Ik zag die laatst ook in die crash met VER en VET, dus ze zitten er bij de F1 wel al op denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:10
sjaool schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 23:01:
[...]

Zoals hier?

[ Voor 8% gewijzigd door Sir_Lion op 18-08-2019 23:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Dat zijn de 360 graden camera's op de neus van de wagens. Die kunnen niet live bekeken worden. Ook kun je die niet live laten "draaien". Daarom zie je die beelden ook altijd pas na een race verschijnen.

De beelden in de Indycar zijn dat wel. Ook zit die camera op de plek waar in de F1 de T-cam is geplaatst waardoor je veel meer ziet van de omgeving.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

wowly schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 14:19:
Aaahhhh love the smooth operator thingy van Carlos. Hiermee is hij meteen in mijn popular vote gestegen !!
En leuk die interactie zo met elkaar. Ook de engineer die dan zegt: “can you check the radio, we seem have picked up some dodgy radio station”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:49
Heeft Ricciardo een mattie van Max ingepikt? :+ Hij is erg ‘close’ geworden met Martin Garrix. Op de Instagram Stories van Martin Garrix komt ie regelmatig voorbij.

[ Voor 26% gewijzigd door Rivanov op 19-08-2019 07:57 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-09 16:19

basvn

Breezand - NHN

RAAACEEEWE.. :-( :-(

Nog een weekje doorbijten!

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Rivanov schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 07:57:
Heeft Ricciardo een mattie van Max ingepikt? :+ Hij is erg ‘close’ geworden met Martin Garrix. Op de Instagram Stories van Martin Garrix komt ie regelmatig voorbij.
Ik heb geen Instagram maar kan je inschatten of twee mensen vrienden zijn omdat ze met elkaar op de foto staan? Snap dat het niet serieus bedoeld was hoor :+ maar social media.. :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:49
Jackson6 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 09:17:
[...]

Ik heb geen Instagram maar kan je inschatten of twee mensen vrienden zijn omdat ze met elkaar op de foto staan? Snap dat het niet serieus bedoeld was hoor :+ maar social media.. :')
Uhm, het zijn niet enkel foto's. Instagram Stories zijn filmpjes. ;)
Onlangs liet Martin Garrix een filmpje zien waarin hij de overall van RIC heeft gekregen. En gisteravond waren ze samen uiteten, en waren ze aan het biljarten (samen met zanger Dean Lewis)

https://www.instagram.com/martingarrix/

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Rivanov schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 09:23:
[...]

Uhm, het zijn niet enkel foto's. Instagram Stories zijn filmpjes. ;)
Onlangs liet Martin Garrix een filmpje zien waarin hij de overall van RIC heeft gekregen. En gisteravond waren ze samen uiteten, en waren ze aan het biljarten (samen met zanger Dean Lewis)

https://www.instagram.com/martingarrix/
Aha, nou oke dan zullen ze wel vrienden zijn ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:48
Jackson6 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 09:25:
[...]

Aha, nou oke dan zullen ze wel vrienden zijn ;)
Nee, Garrix is gestuurd door dr. Marko als tussenpersoon om hem terug te krijgen naar Red Bull ;)

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

We hebben echt een race nodig he, geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
Dat is voor als zijn carrière bij Renault mislukt, dan heeft hij connecties om als plaatjesdraaier verder te gaan :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Fan powerranking van F1
zelf je beste rijder punten geven

linkje

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

de maker van onderandere dit filmpje :

heeft nu een versie voor 1e helft van 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:18
pilskes schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 20:32:
Vandaag in Assen geweest en de RS17, de A1GP 2-zitter en Doornbos in de oude F1 2-zitter zien rijden. De RS17 ziet er in het echt wel mooi uit, zeker als je de oude auto ziet rijden waar Doornbos zijn rondes in doorbracht. Het geluid van de Renault is inderdaad lafjes, mist de pit die de F1 wagens met de V8 en V10 motoren wel hadden.
De A1GP wagen klonk wel heerlijk! Zo moet een racewagen klinken!!

Oja, het ronderecord is nu in handen van Jack Aitken in de RS17. Hij verbeterde de tijd van de STR1 (!!) met maar liefs 3 tiende.......
Ik was er ook en stond in de pitstraat. De Renault F1 klonk idd wat lafjes, maar dat wist ik al aangezien ik in 2016 bij een F1 race was geweest. Toch is het wel indrukwekkend hoor, ondanks het gebrek aan geluid. 's Ochtends maakte hij niet echt tempo, 's middags ging het tempo omhoog en was het vooral indrukwekkend om het late remmen voor de eerste bocht te zien. Resultaat was inderdaad ook een nieuwe baanrecord.

Qua spektakel waren de duo seaters wel tof. Doornbos heb ik telkens volgas en in een drift zien wegrijden in de pits, het geluid hoorde je maar voelde je ook gewoon! De A1 auto met Coronel (ik dacht zijn gezicht/ogen te herkennen in de helm) achter het stuur reed iets minder spectaculair weg, maar was qua geluid misschien nog wel het mooiste.

Maar waar ik echt van genoten heb was de Catawiki Historic GP, allemaal oude auto's met stuk voor stuk een heerlijk geluid en ze reden ook allemaal aardig stevig door!
Kan de Fiesta Cup nog wat van leren, want daar reed de helft van het veld halfgas hun rondjes leek het wel. Jammer, want dat is juist een klasse welke geschikt is voor deur-aan-deur racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

basvn schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 16:00:
[YouTube: Crazy Racing Commentary, Animated! F1 - NASCAR]

Robocop referentie :D *geekmode*

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-09 10:07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Schijnbaar stond Ricciardo een aantal weken bij de show van Martin Garrix op Ibiza (Ushuaia) in het publiek. Helaas heb ik Ricciardo daar toen zelf niet gespot!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-09 17:55
basvn schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 16:00:
[YouTube: Crazy Racing Commentary, Animated! F1 - NASCAR]

Na de best radio van 1ste helft 2019 gezien te hebben is de “smooth operator” geniaal! :D _O-

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:07

Martinspire

Awesomeness

Als Martin Garrix wel eens met Verstappen heeft gehangen dan vind ik het niet raar dat Ricciardo het ook goed kan vinden. Ricciardo zal vast bij Verstappen zijn appartement geweest zijn met meerdere gasten daar. Garrix lijkt me ook wel een prima gozer dus die zal het prima kunnen vinden. Ik denk dat topsporters en andere bekende personen het altijd wel goed kunnen vinden met elkaar omdat ze toch veel dezelfde dingen meemaken en zo'n Garrix zie ik niet als iemand met een agenda mbt Verstappen of Ricciardo. Idem andersom.

In ieder geval levert het aardige plaatjes op en dat is alleen maar mooi

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Maken we ons nu serieus druk over Ricciardo en een DJ? :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

DaniëlWW2 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 20:40:
@Rivanov verveelde zich door ontbrekende F1 weekenden denk ik :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

DaniëlWW2 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 20:40:
Iets met tijd en komkommers... o, en geen race week... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
We zijn ongeveer halverwege de zomerstop, tijd voor een kort intermezzo

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
^^ Was een aantal posts hierboven al gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
warp schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 22:44:
^^ Was een aantal posts hierboven al gepost.
/facepalm :)

Kan je nagaan hoe slecht zo'n zomerstop is voor het brein!

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even geduld. Nog een groot weekje en we kunnen weer verder met racen en silly season deel 2.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2019 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-09 12:59

mphilipp

Romanes eunt domus

Dj-sannieboy schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 18:24:
[...]
Schijnbaar stond Ricciardo een aantal weken bij de show van Martin Garrix op Ibiza (Ushuaia) in het publiek. Helaas heb ik Ricciardo daar toen zelf niet gespot!
Klopt, hij zat met Lewis, Kimi en mij in de VIP room...

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:16
@Emielvanputten

Volgens mij moet je deze embedden: YouTube: [EN] MiniStories - 056 - Red Bull trading
Engelse versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-dark schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 23:14:
@Emielvanputten

Volgens mij moet je deze embedden: YouTube: [EN] MiniStories - 056 - Red Bull trading
Engelse versie.
Ik zie de Engels versie staan...
Had eerst de Spaanse gedaan, maar na 2 min gecorrigeerd. Doe eens F5.
Dan zou de Engels versie er moeten staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-09 11:37

iichel

Gazoooo

Hey, wat lees ik nou .. Gasly naar Toro Rosso? :+

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

iichel schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 07:24:
Hey, wat lees ik nou .. Gasly naar Toro Rosso? :+
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/0wf3aq6qmih31.png?width=640&height=359&crop=smart&auto=webp&s=749d7e02c7b5622e6d60b5c49bda4984d0b3c61f

ben er nog niet helemaal uit als ik deze helm kleuren zie
dus misschien is t wel gewoon een komkommer verhaal :+

In ander nieuws :
Haas unlikely to chance a rookie after 2019 struggles, says Steiner
The futures of Kevin Magnussen and Romain Grosjean at Haas beyond 2019 may not have been decided yet, but the team are unlikely to be taking a chance on a rookie driver next year, according to boss Guenther Steiner. After 12 races of the season, their focus is on improving the car, not cultivating young drivers.
Bron F1.com

[ Voor 43% gewijzigd door basvn op 20-08-2019 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

basvn schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 07:29:
[...]

[Afbeelding]

Max met het bijltje klopt al niet, het was Albon die de bijl naar Max gooide... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
[...]

[Afbeelding]

Dit is wel iets. In principe mag de helm gewijzigd worden, zolang het maar kleine details zijn en het van een afstandje nog hetzelfde is. En eenmalig voor een wedstrijd mogen ze een volledig andere helm. Gasly en Albon hun helm moeten gewijzigd worden, namelijk andere logo's, wat grote wijzigen zijn. Als je van een afstandje kijkt zijn het niet meer dezelfde helmen, en herken je de coureur niet meer. Laat de FIA en/of FOM dit toe? In 2016 had Max zijn helm niet gewijzigd, omdat er - net als die van Sainz - al een gekleurd Red Bull logo op stond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

sjaool schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 07:55:
[...]

Max met het bijltje klopt al niet, het was Albon die de bijl naar Max gooide... :+
Meer Max die zijn teamgenoot zo afmaakt. :Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Haas unlikely to chance a rookie after 2019 struggles, says Steiner :
Nou, enigzins heeft Steiner dit aan zichzelf te danken. Hij wist wat voor vlees in de kuip had met zijn
rijders. Zeker de contractverlenging van Grosjean was....vreemd, ook al presteerde hij in het tweede deel
van het seizoen beter. Zo wisselvallig en crashgevoelig dat die is.

Voor wat Magnussen betreft, het is mijn rijder niet, maar zijn rijstijl die niet populair is bij zijn collega's, wil
ik toch het volgende over kwijt. Zeker weten dat hij het liefste inhaalt en lekker vooraan rijd, maar dat is
met de Haas gewoon niet mogelijk. Wat kun je dan doen ? Mensen niet voorbij laten gaan, en zo veel
mogelijk weerstand bieden. Nu doet hij dat vaak wel over het randje, maar ik begrijp hem wel.

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/3m9sjyni8kh31.jpg?width=960&crop=smart&auto=webp&s=d21811fd5ae3351d8e5eecf28c24f54e3f2349c1

die RB15 is gewoon heel gebleven he :o
blijf dat toch wel een klein wonder vinden eigenlijk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-09 16:17

Crazy D

I think we should take a look.

Ome Ernst schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 10:07:
Voor wat Magnussen betreft, het is mijn rijder niet, maar zijn rijstijl die niet populair is bij zijn collega's, wil
ik toch het volgende over kwijt. Zeker weten dat hij het liefste inhaalt en lekker vooraan rijd, maar dat is
met de Haas gewoon niet mogelijk. Wat kun je dan doen ? Mensen niet voorbij laten gaan, en zo veel
mogelijk weerstand bieden. Nu doet hij dat vaak wel over het randje, maar ik begrijp hem wel.
Maar als hij ze er zo voorbij zo laten is het een watje, verdedigt niets blah blah. Tenzij je Max heet ("ik laat ze er voorbij want anders kost het mij alleen maar tijd") kom je binnen NL daar niet mee weg. Dus op een bepaalde manier kun je het dus nooit goed doen :D En in die zin het wel een racer: wie je ook bent, wil je er voorbij, moet je maar moeite doen.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 03:43
basvn schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 10:54:
[Afbeelding]

die RB15 is gewoon heel gebleven he :o
blijf dat toch wel een klein wonder vinden eigenlijk
Dit plaatje valt wel mee toch? Is er ook een waarbij de hele auto in de lucht hangt en de hoek van de voorvleugel over het asfalt schuurt, bevestigd door een flink aantal vonken, en ook daar was dus niks aan afgebroken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PSV-EHV
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-08 17:44
Ome Ernst schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 10:07:
[...]

Nou, enigzins heeft Steiner dit aan zichzelf te danken. Hij wist wat voor vlees in de kuip had met zijn
rijders. Zeker de contractverlenging van Grosjean was....vreemd, ook al presteerde hij in het tweede deel
van het seizoen beter. Zo wisselvallig en crashgevoelig dat die is.

Magnussen neemt risico om een doel te bereiken. Hij is bewust van het feit dat hij te ver gaat soms, maar doet dat met het oogmerk om zo hoog mogelijk te eindigen
Grosjean = onbewust onbekwaam. De fouten die hij maakt zijn op zichzelf staande fouten, waar verder niks mee gewonnen wordt (tegen MAG aanbotsen op Silverstone, in de muur parkeren in Baku achter Safety Car, spinnen in Spanje met als gevolg dat 2 andere coureurs ook eruit liggen, etcetera). Dat die gast nog in de F1 zit is echt verbazingwekkend.

Magnussen kan dus makkelijk blijven zitten, heeft ook de skills daarvoor. Grosjean daarentegen, daar zijn zat vervangers voor de vinden binnen F1/FE/F2

[ Voor 5% gewijzigd door PSV-EHV op 20-08-2019 12:03 ]

Google Pixel 7 Pro | Xbox Series X | FIFA | FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korras
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-09 14:45
Crazy D schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 10:57:
[...]

Maar als hij ze er zo voorbij zo laten is het een watje, verdedigt niets blah blah. Tenzij je Max heet ("ik laat ze er voorbij want anders kost het mij alleen maar tijd") kom je binnen NL daar niet mee weg. Dus op een bepaalde manier kun je het dus nooit goed doen :D En in die zin het wel een racer: wie je ook bent, wil je er voorbij, moet je maar moeite doen.
er is een verschil tussen iemand er niet langs laten, maar wel net genoeg ruimte laten als ie ernaast zit (VER), en gewoon blijven rijden alsof je alleen op de wereld bent (MAG, maar ook VET bij tijden). ;)

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ECaaMcoWkAAgk7s?format=jpg&name=large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Is er ook een 'most laps led without victory'-achievement? :P

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-09 17:06
naitsoezn schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 14:23:
[...]

Geen achievement, wel een database record.
https://www.statsf1.com/e...entete/sans-victoire.aspx

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

[...]

alsjeblieft
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/h8vt46243.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-09 15:59
Hamilton heeft meer rondjes aan kop gereden dan de nummers 2 t/m 4 bij elkaar 8)7

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSV-EHV
urk_forever schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 14:57:
[...]

Hamilton heeft meer rondjes aan kop gereden dan de nummers 2 t/m 4 bij elkaar 8)7
Alleen Hamilton heeft wél een race gewonnen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nhz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-09 13:36

Nhz

PSV-EHV schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 15:36:
[...]

Volgens mij hebben Bottas en Verstappen ook een race gewonnen hoor... :?

Groetjes

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ThomasG
urk_forever schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 14:57:
[...]

Hij heeft 46.86% van alle gereden rondes aan de leiding gelegen. Leclerc 16.55%, Bottas 13.75%, Verstappen 13.22% en Vettel 9.21%. Totaal zijn er 749 rondes gereden, waarvan deze top 5 er 746 aan de leiding heeft gelegen. Er zijn dit seizoen dus slechts 3 "rondes" geweest waarbij iemand anders aan de leiding heeft gelegen, maar ik weet zo even niet wie dat zijn en wanneer. (Je ligt aan de leiding als je als eerste het volgende rondje ingaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nhz

Nhz

ThomasG schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 15:37:
[...]
Hij heeft 46.86% van alle gereden rondes aan de leiding gelegen. Leclerc 16.55%, Bottas 13.75%, Verstappen 13.22% en Vettel 9.21%. Totaal zijn er 749 rondes gereden, waarvan deze top 5 er 746 aan de leiding heeft gelegen. Er zijn dit seizoen dus slechts 3 "rondes" geweest waarbij iemand anders aan de leiding heeft gelegen, maar ik weet zo even niet wie dat zijn en wanneer. (Je ligt aan de leiding als je als eerste het volgende rondje ingaat).
Mijn eerste ingeving zijn Ricciardo en Kimi en een McLaren?

Groetjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal
  • Laatst online: 21:16

vhal

ಠ_ಠ

Nhz schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 15:41:
[...]

Mijn eerste ingeving zijn Ricciardo en Kimi en een McLaren?
En Stroll >:)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesystem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-07 22:33
Stroll in Duitsland dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSV-EHV
Nhz schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 15:36:
[...]

Volgens mij hebben Bottas en Verstappen ook een race gewonnen hoor... :?
Zeg ik dat ze geen race gewonnen hebben dan?
ThomasG schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 15:37:
[...]
Dat zal in Duitsland geweest zijn denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-09 21:25

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Die 3 rondjes waren toch de extra formation laps in Duitsland? Volgens statsf1.com zijn er 'slechts' 5 race leaders geweest dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:07

Martinspire

Awesomeness

Nee, dat was net geen volledige ronde

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nhz

Nhz

PSV-EHV schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 15:44:
[...]

Zeg ik dat ze geen race gewonnen hebben dan?
PSV-EHV schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 15:36:
[...]

Ja, dat zeg je daar wel ja. Alleen Hamilton, dat betekend verder niemand uit dat lijstje. Uit dat lijstje van raceleaders heeft alleen Vettel geen race gewonnen dit jaar.

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 12:06
Martinspire schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 15:45:
[...]

Nee, dat was net geen volledige ronde
Als het Stroll niet was, dan was het Kvyat wellicht. Die haalde Stroll toch als eerste in?
Die 3 ronden zijn zoals gezegd toch de eerste laps van Duitsland die blijkbaar dan niet meetellen.
Niemand anders heeft een ronde aan de leiding gelegen:
https://www.statsf1.com/en/2019/stats-tour-en-tete.aspx

[ Voor 29% gewijzigd door Racierox op 20-08-2019 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Dat dacht ik ook, maar dat is dus niet zo. Stroll kwam Verstappen voorbij tijdens de pitstop van Verstappen. Maar de finish lijn ligt eerder dan de pitstraat, dus Verstappen was al in het nieuwe rondje voordat Stroll hem voorbij kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSV-EHV
Nhz schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 15:46:
[...]

[...]

Ja, dat zeg je daar wel ja. Alleen Hamilton, dat betekend verder niemand uit dat lijstje. Uit dat lijstje van raceleaders heeft alleen Vettel geen race gewonnen dit jaar.
Excuus, ik dacht dat de reactie van urk over het lijstje boven zijn post ging, over laps led without win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nhz

Nhz

PSV-EHV schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 15:49:
[...]

Excuus, ik dacht dat de reactie van urk over het lijstje boven zijn post ging, over laps led without win.
Ah, miscommunicatie. No problem :)

Groetjes

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Gek genoeg vind ik 'least laps led and still a victory' een leukere achievement.
Dan wint Verstappen het van Hamilton. xD

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• neocon
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-04-2022
Ik kom net via reddit onderstaand artikel tegen.
Een lijst met jonge kartcoureurs om in de gaten te houden van September 2012.
Die journalist had er blijkbaar een aardige kijk op.
Moest ook wel een beetje lachen dat Stroll er ook tussen staat. :)

http://www.formulascout.com/ten-karting-stars-to-watch/2035

Now Leaving Springfield - The Armpit of America's Butt-Crack

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:27

themaxter

Bugged..

neocon schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 22:05:
Ik kom net via reddit onderstaand artikel tegen.
Een lijst met jonge kartcoureurs om in de gaten te houden van September 2012.
Die journalist had er blijkbaar een aardige kijk op.
Moest ook wel een beetje lachen dat Stroll er ook tussen staat. :)

http://www.formulascout.com/ten-karting-stars-to-watch/2035
Er wordt wel eens lacherig gedaan over Stroll, omdat zijn papa zoveel centen heeft, maar hij is echt niet alleen door die centen in de Ferrari Driver Academy gekomen, dus hij kan (kon) echt wel een potje sturen hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:23

Destruction

(ex-)Automonteur

themaxter schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 00:04:
[...]

Er wordt wel eens lacherig gedaan over Stroll, omdat zijn papa zoveel centen heeft, maar hij is echt niet alleen door die centen in de Ferrari Driver Academy gekomen, dus hij kan (kon) echt wel een potje sturen hoor.
De manier waarop zijn debuut in de F1 tot stand kwam (lees: overal testen met Williams op kosten van papa) en nu zijn "promotie", die tot stand kwam doordat papa een team op kocht.. Wmb is-ie hierdoor voor altijd een inkoop rookie.

Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meenkdrie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 27-09 16:29
Nhz schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 15:46:
[...]

[...]

Welke won Leclerc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Laatst online: 21:16

vhal

ಠ_ಠ

Destruction schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 01:41:
[...]
De manier waarop zijn debuut in de F1 tot stand kwam (lees: overal testen met Williams op kosten van papa) en nu zijn "promotie", die tot stand kwam doordat papa een team op kocht.. Wmb is-ie hierdoor voor altijd een inkoop rookie.
Ach ja...dan nog heeft Stroll meer podiums dan Hulkenberg :+

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

vhal schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 07:38:
[...]

Ach ja...dan nog heeft Stroll meer podiums dan Hulkenberg :+
Stroll overkomt het en Hulkenberg doet zijn best om te voorkomen ooit op het podium te komen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Ricciardo didn’t expect Gasly to beat Max but…

Although Daniel Ricciardo never thought Pierre Gasly would beat Max Verstappen in his first season at Red Bull, he is “surprised” by the gap between the two.

klik voor meer

Bron: PlanetF1.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:18
Nouja, zo denken we er eigenlijk allemaal wel over toch?

Gasly deed het vorig jaar prima, maar niet meer dan dat, bij Toro Rosso. Dus de verwachting was echt niet dat hij Verstappen ging verslaan, ook bij Red Bull niet.
Zelfs elke kwalificatie en race achter Verstappen eindigen was niet zo'n punt geweest, maar dit is gewoon teveel. In de kwalificatie is het gat elk weekend weer gigantisch en heeft hij soms moeite om de zesde plek te pakken, een plek die relatief makkelijk te halen moet zijn met de Red Bull.
In de race wordt hij meer dan eens op een ronde gezet door zijn teamgenoot in dezelfde auto en heeft hij wederom moeite om de zesde plek te pakken.

Ik denk dat als het gat telkens wat minder klein zou zijn dat Gasly gewoon het seizoen had afgemaakt en dat het daarna pas klaar zou zijn. Het verschil is nu gewoon te groot en er zit vooral ook te weinig verbetering in.

Albon wordt flink het diepe gegooid straks, maar als hij minder toe legt op Verstappen en wel netjes op minimaal P6 eindigt en een stijgende lijn laat zien dan is de kans zomaar aanwezig dat hij ook volgend jaar in de Red Bull naast Max zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:12
tech tuesday. over allerlei elementen die geïntroduceerd zijn dit seizoen.
https://www.formula1.com/...4VNY8nqzbAcCu9n6tgf6.html

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nhz

Nhz

Haha scherp, Vettel moest natuurlijk Ferrari zijn. :P

Groetjes

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

sjaool schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 08:12:
[...]

Stroll overkomt het en Hulkenberg doet zijn best om te voorkomen ooit op het podium te komen. :P
Jup, elke keer dat Hulk op het podium dreigt te komen parkeert hij hem in de muur :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
YakuzA schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 10:08:
Jup, elke keer dat Hulk op het podium dreigt te komen parkeert hij hem in de muur :P
Misschien heeft hij wel last van plankenkoorts oftewel podiumvrees. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
  • Laatst online: 27-09 12:15
Verschillende websites melden dat Ocon vanaf 2020 naar Renault gaat.
Bottas zal dan wel bij Mercedes blijven.
En ik hoop zelf Hulkenberg naar Red Bull. Maar we gaan het zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Plenkske schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 14:03:
Oorsprong van het bericht ligt hier? Ocon bald fix bei Renault?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 03:43
Plenkske schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 14:03:
Als Ocon naar Renault gaat en Red Bull geen coureur in eigen stal vindt is Hulkenberg in ieder geval een reële optie voor een betrouwbare/consistente rijder zonder 'gedoe'. Gaan ze bv voor een Perez dan zit je met het feit dat die een hele grote geldschieter achter zich heeft, waar Red Bull dus niet mee werkt en die zal waarschijnlijk ook iets van invloed willen. Maar ik meen dat Perez vrijwel zeker nog een jaar bij Racing Point bleef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Laatst online: 27-09 12:15

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Informatief stuk op AMuS betreffende de toenemende betrouwbaarheid in deze klasse.

Das Geheimnis der niedrigen Ausfall-Quote
Tag und Nacht auf dem Prüfstand

M.b.t. de RB15.
...
Am auffälligsten ist die Qualitäts-Verbesserung bei Red Bull. Das Team aus Milton Keynes hat zwar immer schnelle, aber oft auch anfällige Autos gebaut. 2018 zählte Red Bull neun Defekte. 2017 waren es acht. Diesmal nur einer. Am Red Bull von Pierre Gasly brach in Baku eine Antriebswelle. Red Bull tat sich schwer, den Schaden zu reproduzieren. Man nimmt an, dass ungünstige Vibrationen beim Überfahren der Randsteine das Gelenk der Halbwelle an der Radseite beschädigt haben.
Red Bull mit mehr Prüfstandszeit

Red Bull-Sportdirektor Helmut Marko bestätigt: „Die Qualitätsverbesserung war eine klare Vorgabe an unsere Ingenieure. Wir sind in den letzten Jahren zu oft ausgefallen.“ Bei Red Bull schob man den schwarzen Peter gerne dem ehemaligen Motorenpartner Renault zu. Doch in der Vergangenheit war nicht immer nur Renault schuld. Es gab auch Schäden an Kupplung, Getriebe oder den elektrischen Systemen.

Max Verstappen verrät, dass an den Schäden im Chassisbereich indirekt auch der Motorenpartner verantwortlich war. „Wir können heute viel länger und intensiver am Prüfstand fahren. Das erlaubt es uns alle Komponenten in Dauerbelastung am Limit zu testen.“
Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Red-Bull-Simulator-inlineImageC-19a82635-1618205.jpg
Bei Red Bull ist der Simulator direkt mit dem VTT verbunden.

Das Geheimnis: Honda stellt viel mehr Motoren für Prüfstands-Testläufe bereit, und sie dürfen dort auch mit mehr Leistung, also unter realitätsnahen Bedingungen, gefahren werden. „Sie selbst haben auch viel mehr Prüfstände. In Japan gibt es Testeinrichtungen für alle möglichen Komponenten“, verrät Teamchef Christian Horner.

Das Prunkstück aber ist der sogenannte VTT-Prüfstand. Das steht in Milton Keynes. Darauf kann das komplette Auto mit Motor, Getriebe, Fahrwerk und Kühlung auf jeder Rennstrecke bei allen Wetterbedingungen Tag und Nacht getestet werden. Red Bull kann seinen Fullsize-Prüfstand sogar direkt mit seinem Simulator verbinden. Das Auto tut dann im Raum nebenan, was der Fahrer im Simulator vorgibt. Das ist bei Mercedes und Ferrari nicht möglich.
...
[vertaling]
Most notable is the quality improvement at Red Bull. The team from Milton Keynes has built fast but often vulnerable cars. In 2018 Red Bull had nine defects. In 2017, there were eight. Only one this time. At the Red Bull of Pierre Gasly broke in Baku a drive shaft. Red Bull struggled to reproduce the damage. It is assumed that unfavorable vibrations when passing over the curb stones have damaged the joint of the half-wave on the wheel side.
Red Bull with more test bench time

Red Bull sports director Helmut Marko confirms, "The quality improvement was a clear guide to our engineers. We've been out too many in the last few years. "At Red Bull, they liked to push the black guy over to former engine partner Renault. But in the past it was not always Renault's fault. There was also damage to the clutch, transmission or electrical systems.

Max Verstappen reveals that indirectly the engine partner was also responsible for the damage in the chassis area. "Today we can drive much longer and more intensively on the test bench. This allows us to test all components in continuous load at the limit. "

At Red Bull, the simulator is directly connected to the VTT.

The secret: Honda provides many more engines for test-bench trials, and they can be driven there with more power, ie under realistic conditions. "You also have a lot more test benches. In Japan, there are test facilities for all sorts of components, "reveals team boss Christian Horner.

The showpiece, however, is the so-called VTT test bench. It's in Milton Keynes. Then the complete car with engine, transmission, chassis and cooling can be tested day and night on every racetrack in all weather conditions. Red Bull can even connect his full-size test bench directly to his simulator. The car then does in the room next door what the driver pretends in the simulator. That is not possible with Mercedes and Ferrari.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

-

[ Voor 100% gewijzigd door basvn op 21-08-2019 15:54 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

hardware-lover schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 14:24:
Informatief stuk op AMuS betreffende de toenemende betrouwbaarheid in deze klasse.

[..]
Doet mij gelijk denken aan de Cars simulator :P

[YouTube: Disney•Pixar Cars 3 - Clip “The Simulator”]

[ Voor 62% gewijzigd door Illegal_Alien op 21-08-2019 15:57 ]

Acties:
  • +33 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-09 16:13
VER gaat de aankomende drie races winnen, want ik kan dankzij vakantie en klussen aan ons nieuwe huis die races niet zien. Dan weten jullie dat vast.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Jasphur schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 15:59:
VER gaat de aankomende drie races winnen, want ik kan dankzij vakantie en klussen aan ons nieuwe huis die races niet zien. Dan weten jullie dat vast.
Ik dacht dat jij een ban had op raceweekenden? :+
dus alle komende 9 zijn voor Max

[ Voor 6% gewijzigd door basvn op 21-08-2019 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Als dat zo is willen wij allemaal dat jij nooit meer kijkt :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:19
Spa dubbel kans als mijn vriendin aan het bevallen is. Heb de eerste overwinning en eerste pole namelijk ook gemist doordat ik die niet kon zien |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Laatst online: 20:26
stijn1309 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 16:07:
Spa dubbel kans als mijn vriendin aan het bevallen is.
Top tip: "schat, ik ga nu de race kijken..." tijdens de weeën is niet goed voor je relatie... :+

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05:43
Ik hoop geen eigen ervaring? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Laatst online: 20:26
@mat.hi.as
Zo lomp ben ik nou ook weer niet... ;)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

hoevenpe schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 16:19:
[...]

Top tip: "schat, ik ga nu de race kijken..." tijdens de weeën is niet goed voor je relatie... :+
Ach als alles goed gaat Smooth Operator aanzetten/zingen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Die is goed ja.

Overigens vind ik Albon een goede coureur hoor, vond alleen dat het filmpje grappig gemaakt was met die Robert de Niro in Analyze This die inderdaad zo door kan voor Helmut Marko. Als Max het leidende voorwerp was geweest in het filmpje had ik net zo hard gelachen. Die reclame op het eind is idd irritant. Maarja, ze moeten ook geld verdienen.
Pagina: 1 ... 115 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2019: Topicreeks: [F1] Seizoen 2019

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
Netflix documentaire: [F1] Netflix documentaire
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2019
Rich Energy: [F1] Rich Energy
Discussie over de Netflix-serie is hier off-topic, maar kan in [F1] Netflix documentaire