"When you grow up your heart dies"
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Nee, ik heb ook geen inzage. maar bij Ferrari was het vrij duidelijk door een radio broadcast van Jean Todt tijdens een race erg vroeg in het seizoen: "let Michael pass for the championship". Dan weet je wel hoe de rollen verdeeld zijn binnen het team.Verwijderd schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 13:28:
[...]
Hoe weet jij dit dan, inzage ? Elk persoon heeft zo zijn voorkeuren, vrij normaal. Er zijn vast ook genoeg mensen die voorkeur hadden naar RIC en die mensen werkten waarschijnlijk ook met hem.
Wat de pers lekt wil niet zeggen dat dat klopt, clickbaits en hoop blah blah.
RIC en Max kregen gewoon hetzelfde materiaal, misschien om en om eens een keer de nieuwe spullen om te testen. Ric is niet alleen voor die reden weggegaan.
Max heeft destijds een beter contract gekregen omdat ze ook bang waren dat hij naar een team zou gaan, RIC heeft gewoon hetzelfde contract aangeboden gekregen. Renault betaalde meer en hij wilde ook een nieuwe uitdaging, prima toch?
Daarnaast is de constructeurs titel belangrijker dan een rijderstitel.
Bij Red Bull heeft Marko zelf gezegd dat hij Max de jongste F1 kampioen wil maken. Het is volgens mij geen geheim dat Max het nieuwe lieverdje is binnen het team en dat ze met Max hetzelfde willen doen als met Vettel destijds. Vettel was destijds ook het lieverdje in het team. Over gelijk materiaal etc., die punten zijn hierboven in vorige posts al allemaal besproken.
Had ik vanmorgen al gepost, maar iedereen leest er overheen blijkbaar.basvn schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 13:34:
Autobild schrijft:
Helmut Marko: "Gasly has problems in traffic because he loses places and he does not like to overtake, so we had to react and give Albon the chance for rest of the season, Gasly takes over his Toro Rosso and then we see who will drive alongside Max next year. "
warp schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 10:40:
"Gasly has problems in traffic, he loses places and he can't overtake," a brutal Marko told Auto Bild.
Ouch! Is nog maar de vraag of we Gasly überhaupt gaan terugzien volgend jaar in de F1.
Sorry, was nog vroeg toen denkwarp schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 14:05:
[...]
Had ik vanmorgen al gepost, maar iedereen leest er overheen blijkbaar.
[...]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Heitje voor een karweitje, het gazon maaien bij Christian en zomers de auto wassen bij ome Helmut
"gras maaien" -> denk dat er weinig gras overblijft.DaMarcus schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 14:36:
[...]
Heitje voor een karweitje, het gazon maaien bij Christian en zomers de auto wassen bij ome Helmut
Wikipedia: Mikhail AleshinThomasG schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 13:46:
De investeringen van Red Bull Junior Team in de coureurs.
[Twitter]
[Afbeelding]
Wikipedia: Michael Ammermüller
waarom zit er zoveel geld in deze coureurs?
ook grappig dat het meeste geld zit in een coureur die nu bij de concurrent rijdt...
[ Voor 7% gewijzigd door Snowhite0901 op 14-08-2019 14:52 ]
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Een jaartje F2/F3/F4/SuperFormula/DTM kost wel watSnowhite0901 schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 14:51:
[...]
Wikipedia: Mikhail Aleshin
ook grappig dat het meeste geld zit in een coureur die nu bij de concurrent rijdt...
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
1 factor is hoeveel vuile lucht er wordt gecreëerd.Woudloper schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 13:35:
[...]
Interessant overzicht, maar verteld denk ik niet het hele verhaal. Als ik ze even bekijk van oud naar nieuw dan zou het zo moeten zijn dat er vanaf b]Generatie 5[/b] al grote problemen moeten zijn met close racing en inhalen. Dat is overigens niet het geval tijdens deze generatie. Er zijn in dit geval meer invalshoeken die meegenomen moeten worden.
Wat wel opvalt is dat de verbetering tussen de laatste en voorlaatste generatie marginaal zijn en zoals al gesteld weinig effect heeft gehad.
Factor 2 is hoeveel de auto van de lucht afhankelijk is natuurlijk. Hoe hoger het aandeel downforce (/grip) uit lucht, hoe meer last je ervan hebt.
Dus idd een half verhaal
Mja dat zag ik ook al meteen en is iets wat ik al weken roep. Het probleem is tijdens de race minder dat ie te langzaam is, maar dat ie hem er gewoon niet naast durft te prikken. Ricciardo was goed in divebombs geworden, puur omdat dit de enige manier was dat ie echt met regelmaat anderen voorbij kon komen. Als Gasly echt iets geprobeerd had bij Sainz, dan hadden we dat ook wel gezien denk ik.warp schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 14:05:
[...]
Had ik vanmorgen al gepost, maar iedereen leest er overheen blijkbaar.
[...]
Rekenen ze dan niet toevallig wat Carlos Sainz Sr kosten mee of wat hebben ze voor hem dan betaald?ThomasG schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 13:46:
[Twitter]
[Afbeelding]
[ Voor 26% gewijzigd door Martinspire op 14-08-2019 15:08 ]
Vasseur heeft zijn optimistische pet weer terug gevondenAlfa Romeo Formula 1 boss Fred Vasseur says consistency is confident that the Swiss team can take the fight to McLaren in the second half of the season.
PSN
Of hij heeft gewoon geen vertrouwen in de Renault motorYakuzA schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 15:08:
[...]
Vasseur heeft zijn optimistische pet weer terug gevonden
Hoe groter de investering, hoe teleurstellender het resultaat. En dan zeggen ze dat Marko en Mateschitz evil zijn. Ze geven gewoon miljoenen uit aan coureurs die het niet kunnen en bijna niks aan de super talenten.ThomasG schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 13:46:
[Twitter]
[Afbeelding]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik heb altijd grote vraagtekens bij dergelijke 'onthullingen'. Volgens mij vertelt het team niet precies wat ze aan wie betalen en wordt het zo links en rechts afgeleid door mensen met wat ervaring in de branche. Bovendien staat er kretologie onder in het Spaans en heb ik geen zin om het over te tikken in Translate.ThomasG schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 13:46:
Maar er wordt niet vermeld hoe ze aan de gegevens komen, waar de bedragen precies uit zijn opgebouwd etc. Gewoon een getal droppen vind ik onzinnig, want het zegt mij niets. Het is iets dat de deur open zet voor speculatie en daar heb ik een enorme hekel aan. Iedereen kan er namelijk zijn eigen draai aan geven, maar dat kan niet aan de waarheid getoetst worden.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Ja, het is een ruwe schatting, maar ook niet zomaar verzonnen. Je weet vanaf wanneer ze in het Red Bull programma zitten, en in welke raceklassen ze vervolgens hebben gereden. Die hebben per klasse kosten per coureur, en als je dat bij elkaar optelt kom je op een bedrag uit. Het meeste daarvan heeft Red Bull betaald. Als ze zelf sponsoren hadden in de junior klasse is het meestal bekend hoeveel dat ongeveer was, en dat haal je er dan vanaf. De exacte bedragen zullen we nooit weten.mphilipp schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 16:48:
[...]
Ik heb altijd grote vraagtekens bij dergelijke 'onthullingen'. Volgens mij vertelt het team niet precies wat ze aan wie betalen en wordt het zo links en rechts afgeleid door mensen met wat ervaring in de branche. Bovendien staat er kretologie onder in het Spaans en heb ik geen zin om het over te tikken in Translate.
Maar er wordt niet vermeld hoe ze aan de gegevens komen, waar de bedragen precies uit zijn opgebouwd etc. Gewoon een getal droppen vind ik onzinnig, want het zegt mij niets. Het is iets dat de deur open zet voor speculatie en daar heb ik een enorme hekel aan. Iedereen kan er namelijk zijn eigen draai aan geven, maar dat kan niet aan de waarheid getoetst worden.
Nouja...dat zullen we nooit weten. Je weet niet wat voor deal er gemaakt is met die teams en/of andere sponsoren. Dingen kunnen tegen elkaar uitgeruild zijn, zodat iets helemaal geen miljoen heeft gekost.ThomasG schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 16:53:
[...]
Ja, het is een ruwe schatting, maar ook niet zomaar verzonnen.
Hoe het ook in elkaar zit: ik kan er niets mee.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Je zit nu gewoon allemaal dingen te verzinnen, zoals "deals" en "ruilen". Alsof het dan allemaal ineens geen geld meer kost. Hoe je het went of keert, iemand moet er voor betalen. Je kunt geen gratis Formule 3 team draaien. En als je een Red Bull junior bent, dan betaald Red Bull dat (grotendeels).mphilipp schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 16:57:
[...]
Nouja...dat zullen we nooit weten. Je weet niet wat voor deal er gemaakt is met die teams en/of andere sponsoren. Dingen kunnen tegen elkaar uitgeruild zijn, zodat iets helemaal geen miljoen heeft gekost.
Hoe het ook in elkaar zit: ik kan er niets mee.
Mercedes team boss Toto Wolff says: "If somebody is very talented, you probably need to spend 1m euros (around £880,000) in karting through junior, senior and international races."
After that there's spending millions in Formula Renault, GP3 and GP2, and then F3.
"You are on the verge of getting into Formula 1 but you are not in there," he says. "You need another 2-3m euros to get the drive. So you are talking about 7-8m euros... let's call it 8m, (£7m)."
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Je snapt niet helemaal wat ik probeer te zeggen. Ik verzin niets, dat doen juist die lieden die zomaar wat cijfers rondstrooien. Ik ben niet helemaal dom, ik snap best dat het geld kost. Maar als ergens een prijskaartje van $1.000.000 aan hangt, wil dat niet zeggen dat RB daar $1.000.000 voor betaalt. Daarom ben ik ook zo 'tegen' het soort berichtgeving waar het hier om gaat. Ze gooien zomaar getallen neer en geven geen enkele nuance, want ze weten niets. Ze gokken wat getallen bij elkaar álà Quote 500. Daar kun je niet veel mee.ThomasG schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 18:47:
[...]
Je zit nu gewoon allemaal dingen te verzinnen, zoals "deals" en "ruilen". Alsof het dan allemaal ineens geen geld meer kost. Hoe je het went of keert, iemand moet er voor betalen. Je kunt geen gratis Formule 3 team draaien. En als je een Red Bull junior bent, dan betaald Red Bull dat (grotendeels).
Met deal bedoel ik dus dat er iets voor een team gedaan kan worden door Red Bull, wat voor dat team heel waardevol is, terwijl het Red Bull minder kost dan het team ervoor zou moeten betalen. Dan klopt in wezen het bedrag nog wel (min of meer) maar Red Bull heeft er minder $$$ in zitten.
Als je dat allemaal feitelijk uit moet gaan zoeken in allerlei contracten die niet openbaar zijn is niet te doen natuurlijk.mphilipp schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 20:42:
[...]
Je snapt niet helemaal wat ik probeer te zeggen. Ik verzin niets, dat doen juist die lieden die zomaar wat cijfers rondstrooien. Ik ben niet helemaal dom, ik snap best dat het geld kost. Maar als ergens een prijskaartje van $1.000.000 aan hangt, wil dat niet zeggen dat RB daar $1.000.000 voor betaalt. Daarom ben ik ook zo 'tegen' het soort berichtgeving waar het hier om gaat. Ze gooien zomaar getallen neer en geven geen enkele nuance, want ze weten niets. Ze gokken wat getallen bij elkaar álà Quote 500. Daar kun je niet veel mee.
Met deal bedoel ik dus dat er iets voor een team gedaan kan worden door Red Bull, wat voor dat team heel waardevol is, terwijl het Red Bull minder kost dan het team ervoor zou moeten betalen. Dan klopt in wezen het bedrag nog wel (min of meer) maar Red Bull heeft er minder $$$ in zitten.
Dat plekje in de F2 vertegenwoordigd een economische waarde van 1M$ en daar kun je best mee rekenen om het te vergelijken toch?
PSN
Ik snap prima wat jij probeert te zeggen, maar zo werkt de wereld gewoon niet. Jij doet nu net alsof het allemaal minder geld kost op zo'n manier, en dat is gewoon niet waar. Als Red Bull al zulke deals zou maken, geven ze er namelijk iets van gelijke waarde voor terug. Ofwel, de kosten zijn hetzelfde. Ja, het is een schatting en ze zullen er ongetwijfeld een paar ton naast zitten. Maar het geeft wel een goede indicatie, en dat lijk maar niet te willen begrijpen.mphilipp schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 20:42:
[...]
Je snapt niet helemaal wat ik probeer te zeggen. Ik verzin niets, dat doen juist die lieden die zomaar wat cijfers rondstrooien. Ik ben niet helemaal dom, ik snap best dat het geld kost. Maar als ergens een prijskaartje van $1.000.000 aan hangt, wil dat niet zeggen dat RB daar $1.000.000 voor betaalt. Daarom ben ik ook zo 'tegen' het soort berichtgeving waar het hier om gaat. Ze gooien zomaar getallen neer en geven geen enkele nuance, want ze weten niets. Ze gokken wat getallen bij elkaar álà Quote 500. Daar kun je niet veel mee.
Het is ook wel bijzonder wat Jos heeft gedaan, naast de bijzonderheid van Max zijn talent.
Jos wilde nooit te snel in zee gaan met een deal waardoor hij andere deals uitsloot. Dit kan riskant zijn omdat je de boot kunt missen... maja, Max liet ook wel zien dat hij dat spelletje kon winnen.
Jos heeft al gemeld dat in die vroege jaren alle teams wel kwamen vragen of ze samen iets konden doen.
Je kunt je voorstellen dat Jos een deal op tafel heeft gelegd die ruwweg omschrijft "1e rijder, top 3, Team rond Max en WC". Mercedes en Ferrari haakten daar een beetje af want die zijn wat terughoudender in het wisselen van rijders.
Maar daar kwam Red Bull. Die durven wel wat spelletjes te spelen en het risico aan te gaan. RB en Jos schudde de hand, en zie hier het resultaat. Ik heb ook nooit zo geloofd dat Max dit of volgend jaar naar Merc of iets dergelijks zou gaan, want juist wat Jos voor ogen had (een WC team rondom Max de 1e rijder), hebben ze nu te pakken.
Jos heeft alles zelf met Max opgebouwd en wilde nergens van afhankelijk zijn. Heel de jeugdopleiding heeft hij zelf gedaan.
Red Bull hoefde dus niet echt te investeren. Hij was klaar en kon instappen.
/RespectVoorJos!
FreeReef.nl
Ik vond dat altijd zo'n non-uitspraak..... Alsof ze ooit zouden zeggen dat ze Max NIET de jongste wdc willen maken..... Het enigste wat ik eruit kan halen is dat ze ambitieus zijn met Max. En dat is naar hun andere coureur niet echt handig imho, met twee coureurs moet je proberen ze allebei gelijk te behandelen om te voorkomen dat ze gemotiveerd raken... Het zijn geen machines, al denkt die Marko van wel....... Niet mijn favoriet die man.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
In principe krijgt iedereen bij RBR een eerlijke kans (in tegenstelling tot Mercedes en Ferrari), maar uiteindelijk leggen ze wel de focus dichter bij de beter coureur. Wie dat ook mag zijn. Ja, als het mogelijk is om Max de jongste WDC ooit te maken zullen ze dat doen. Maar niet als er hypothetisch gezien een beter coureur in de andere auto zou rijden, want dan gaat RBR hem niet opzettelijk benadelen. Het probleem van Ricciardo en Gasly is/was dat Max gewoon beter is, en bepaalde beslissingen zullen dan in het voordeel van Max vallen. Maar dat is dan niet omdat ze hem de jongste WDC willen maken, maar omdat hij beter is. En dat is logisch, en ze dat niet leuk vind moet je maar zorgen dat ze beter zijn.wowly schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 21:48:
Ik denk dat jullie RBR verkeerd interpreteren. Ze willen Max steunen om hem (jongste) wdc te maken. Natuurlijk als de andere coureur beter is dan Max zal dat die coureur wdc worden en zullen ze deze ook steunen. Het hangt er dus maar vanaf of Max goed genoeg rijd, aan hen zal het niet liggen.
Ik vond dat altijd zo'n non-uitspraak..... Alsof ze ooit zouden zeggen dat ze Max NIET de jongste wdc willen maken..... Het enigste wat ik eruit kan halen is dat ze ambitieus zijn met Max. En dat is naar hun andere coureur niet echt handig imho, met twee coureurs moet je proberen ze allebei gelijk te behandelen om te voorkomen dat ze gemotiveerd raken... Het zijn geen machines, al denkt die Marko van wel....... Niet mijn favoriet die man.
Testing, one, two ...
bron : GPblog
Ik heb zomaar het idee dat bij Max, uiteindelijk mode11 stand 7, niet het hoogste gaat zijn.Standje elf op het stuur voor extra vermogen: Max Verstappen scheurde ermee naar de overwinning in Oostenrijk. Pierre Gasly liet later weten dat hij de krachtige motorstand nog niet had gebruikt, terwijl Verstappen aan gaf dat het nog niet eens het maximale was. Technisch directeur van Honda, Masashi Yamamoto, laat weten hoe de vork aan de steel zit.
“Veel mensen waren onder de veronderstelling dat motormodus elf, standje vijf het maximale was dat we uit de motor kunnen persen. Dat werd na de overwinning in Oostenrijk ook het gespreksonderwerp van de dag. Het punt is alleen, dat dit nog niet onze maximale modus is. Modus elf, standje zeven werd door Max Verstappen gebruikt in de laatste vijf ronden van de GP en die zorgde voor de overwinning.”
Niet alleen tijdens een Grand Prix zelf kunnen de coureurs van Red Bull en Toro Rosso gebruikmaken van de krachtigere motormodus, ook gedurende een kwalificatie zorgt het voor net wat meer vermogen onder de voet van Max Verstappen (en vanaf België) Alexander Albon. Ondanks het extra vermogen en de overwinning in Oostenrijk, hamerde Verstappen er wel op dat meer vermogen écht hard nodig is.
Dat vermogen komt er in de tweede week van september: In Italië ligt er namelijk een gloednieuwe krachtbron van Honda te wachten op de RB15’s en STR14’s. Goed voor zo’n 25pk extra. In datzelfde weekend komt Renault ook met een nieuwe motor, terwijl Ferrari al direct na de zomerstop in België met een upgrade komt (goed voor zo’n twintig PK).
Hij wilt graag extra vermogen, en dan maar een keer een extra motor verslijten
[ Voor 4% gewijzigd door basvn op 15-08-2019 07:53 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ferrari heeft vazal Alfa dat 1 stoeltje gereserveerd houd voor een door Ferrari aangewezen coureurGizmo_mokum schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 07:11:
Er wordt wel veel commentaar gegeven op de killer mentaliteit van Red-Bull, maar het is bij mijn weten het enige team dat coureurs de mogelijkheid geeft om in een top-team te rijden als men denkt dat ze potentie hebben. Ferrari en Mecedes hebben geen junior teams met deze opzet. Ook als een driver dit hogere niveau niet aankan , zijn de rivers niet gelijk weg. Kijk naar Kviat en Gasly. Ik denk dat je als coureur goed zit als je bij Red Bull zit. Zou een ander team ook maar ovorwegen om een “failed potential” (Kviat) opnieuw in te zetten ? (kubica als pay-driver even negerend).
Merc heeft wel wat leverage bij FI en Williams, maar wel wat minder idd.
PSN
BronVerstappen en salaris speelden geen rol
De coureur uit Perth benadrukte dat er niet één specifieke reden was voor zijn vertrek. Het vermeende voortrekken van Max Verstappen speelde geen grote rol: “Er werd meer over gesproken dan dat ik er wat van merkte.” Ook het salarisaanbod van Red Bull was “oké”, zei Ricciardo: “Dat was geen groot verschil [met Renault], dat was geen doorslaggevende factor.”
/post
Echt mooi inzichtelijk overzicht. Onvoorstelbaar eigenlijk dat Ferrari nog geen race gewonnen heeft.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
By the way: als je de Wikipedia artikelen van de beide heren hebt doorgesnuffeld zie je dat ze niet helemaal waardeloos zijn. Ze hebben in hun carrière best wel eens wat gewonnen. Kampioenschap hier en daar, podiums e.d. Dus als ik zo effe snel gluur, hebben ze waarschijnlijk wel potentie en snelheid. Alleen zijn ze geen materiaal om naar het hoogste nivo te evolueren. Die Hammermüller rijdt nu zo te zien niet onverdienstelijk in de Porsche Supercup. Dan is dat misschien zijn maximum qua technisch rijden en snelheid. In de F-klassen waren zijn resultaten wat minder consistent.Snowhite0901 schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 14:51:
[...]
Wikipedia: Mikhail Aleshin
Kan me voorstellen dat je investeert in die mannen, vroeg in hun carrière. Dat het niets wordt, is een gegeven. Het is net echt investeren in startups: de meesten falen, maar die ene die wél wat wordt moet je het mee goed maken.
Mijn favoriet wel wat dat betreft. Hij is tenminste duidelijk. Die mannen die ze rekruteren lopen allemaal over van zelfvertrouwen en willen maar één ding: F1 wereldkampioen worden. Dat sommigen meer aan zelfoverschatting lijden dan zelfvertrouwen hebben, is hun probleem. In principe weten ze onderhand wel dat F1 het allerhoogste is en dat je er hard voor zult moeten werken, anders wordt je keihard afgestraft. Dat is niet alleen Herr Marko, maar ook de anderen. Als je niet voldoet, lig je eruit. Klaar. Er zijn maar 22 stoeltjes, dat is al een indicatie. En als je de afgelopen jaren die wereld hebt gevolgd, wéét je hoe het er aan toe gaat.wowly schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 21:48:
Het zijn geen machines, al denkt die Marko van wel....... Niet mijn favoriet die man.
Dus nee, Marko doet het goed. Red Bull investeert heel veel in je en dat moet je waar maken. Die aspirant coureurs moeten zichzelf meer de spiegel voorhouden en hun omgeving moet niet (onterecht) roepen dat ze de beste zijn. Marko zoekt coureurs om geld mee te verdienen, niet om ze te pamperen en hun handje vast te houden. Voorlopig heeft ie best een goede neus.
Hoe moet je dit lezen? Ik snap niet helemaal wat dit laat zien
Hail to the king baby!
@urk_forever Hoe vaak een rijder op welke plek is geeindigd tot nu toe.urk_forever schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 09:16:
[...]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Gesorteerd per coureur hoe vaak deze op welke plek geëindigd is:urk_forever schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 09:16:
[...]
Hamilton dus 8 keer op plek 1, Bottas 2 keer en Verstappen 2 keer.
Hamilton 2 keer op plek 2. Bottas 5 keer. Vettel 3 keer. Leclerc 1 keer en Verstappen 1 keer.
Etc...
Was dat niet de race dat ze met een rode halo reden voor niki lauda?hjs schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 09:26:
[...]
Waarom heeft Ham bij die vierde 1ste plek een rood dingetje rond de cockpit?
Monaco, dat was een van de Lauda tributes.hjs schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 09:26:
[...]
Waarom heeft Ham bij die vierde 1ste plek een rood dingetje rond de cockpit?
Toch zijn motorstanden maar een deel van het verhaal. Je moet wel genoeg brandstof hebben om die motorstand te kunnen blijven gebruiken en zit ook vast aan het fuel-flow limiet.basvn schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 07:49:
Honda onthult: "Verstappen won in Oostenrijk met andere motorstand dan gedacht"
bron : GPblog
[...]
Ik heb zomaar het idee dat bij Max, uiteindelijk mode11 stand 7, niet het hoogste gaat zijn.
Hij wilt graag extra vermogen, en dan maar een keer een extra motor verslijten
Bij Oostenrijk lijkt het me duidelijk dat de Red Bull het op grotere hoogte gewoon prima doet. Zelfde reden dat ze bij Mexico vooraan te vinden zijn.
Of dat GAS niet eens op het podium gestaan heeft, maar KVY wel, en STR ook 1 (één) 4e plaats heeft net als GAS, en GAS het verder moet doen met ≥5 of DNF's.Help!!!! schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 08:46:
[...]
Echt mooi inzichtelijk overzicht. Onvoorstelbaar eigenlijk dat Ferrari nog geen race gewonnen heeft.
Wat een leuk baantje heeft die Milan! Toffe video, leuk om dit soort verhalen te horen.himlims_ schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 09:12:
probleem waar we allemaal wel eens last van hebben; jouw oude F1 auto is niet zo compatible meer met huidige standaarden. Dan moet je m upgraden
Beetje jammer dat de wagen aangepast moet worden omdat de software het niet meer ondersteunt. Ik zou het qua nostalgie mooier vinden als het hele pakket in originele staat gehouden zou worden dus inclusief de externe hardware en software.himlims_ schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 09:12:
probleem waar we allemaal wel eens last van hebben; jouw oude F1 auto is niet zo compatible meer met huidige standaarden. Dan moet je m upgraden;
[YouTube: How To MODERNIZE A Formula 1 Car? | Williams 650HP NA V10 FW19 [TECH TALK]]
Tsjaa...dat gaat tegenwoordig gewoon niet meer. Er is niet veel technologie voor nodig om een racewagen uit de jaren '50 te laten rijden. Meer dan een steeksleutel en een multimeter heb je niet nodig denk ik. Maar ja, als je naast de auto ook nog kopzorgen hebt of je Windows 3.1 nog wel boot, heb je een probleem erbij waar je niet op zit te wachten. Zelfs virtualiseren is denk ik geen optie omdat er ook nog externe meetapparatuur aan gehangen moet worden die dan al dan niet werkt met gevirtualiseerde poorten enzo. Veel teveel problemen die verder niets te maken hebben met de F1 wagen.sjaool schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 10:16:
[...]
Beetje jammer dat de wagen aangepast moet worden omdat de software het niet meer ondersteunt. Ik zou het qua nostalgie mooier vinden als het hele pakket in originele staat gehouden zou worden dus inclusief de externe hardware en software.
Booten van Windows 3.1 moet geen probleem zijn. Daarvoor maak je natuurlijk ook direct een backup van de complete installatie. Het grootste probleem zou kunnen zijn dat de hardware waar Windows 3.1 op draait kapot gaat. Maar dan sla je een paar oude computers/laptops in een kluis op natuurlijk...mphilipp schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 10:26:
[...]
Tsjaa...dat gaat tegenwoordig gewoon niet meer. Er is niet veel technologie voor nodig om een racewagen uit de jaren '50 te laten rijden. Meer dan een steeksleutel en een multimeter heb je niet nodig denk ik. Maar ja, als je naast de auto ook nog kopzorgen hebt of je Windows 3.1 nog wel boot, heb je een probleem erbij waar je niet op zit te wachten. Zelfs virtualiseren is denk ik geen optie omdat er ook nog externe meetapparatuur aan gehangen moet worden die dan al dan niet werkt met gevirtualiseerde poorten enzo. Veel teveel problemen die verder niets te maken hebben met de F1 wagen.
Maar goed, ik ben dan ook wel een beetje van de nostalgie.
Die hardware is het probleem dus. En natuurlijk kun je dat op een of andere manier in stand houden, maar wat is je doel: die F1 wagen laten rijden of computermuseum spelen?sjaool schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 10:35:
[...]
Het grootste probleem zou kunnen zijn dat de hardware waar Windows 3.1 op draait kapot gaat. Maar dan sla je een paar oude computers/laptops in een kluis op natuurlijk...
Dat. Plus dat hardware ook gewoon kapot gaat terwijl het in een kluis staat. Dan kun je beter nu de zut updaten voordat je echt niks meer hebt.mphilipp schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 10:48:
[...]
Die hardware is het probleem dus. En natuurlijk kun je dat op een of andere manier in stand houden, maar wat is je doel: die F1 wagen laten rijden of computermuseum spelen?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Toch wel opvallend dat een flink aantal mensen in de reacties Max overrated vinden. Dat je dit na de eerste helft van dit seizoen nog kan vinden...
Dat zijn de mensen die hem vorig seizoen in het begin niks vonden, en niet van mening zijn veranderdExocet schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 11:54:
[...]
Toch wel opvallend dat een flink aantal mensen in de reacties Max overrated vinden. Dat je dit na de eerste helft van dit seizoen nog kan vinden...
en max heeft dit jaar ook 2 dingetjes gehad. met Bottas in Monaco, en Leclerc in Oostenrijk
die hou je altijd, overal.
[ Voor 10% gewijzigd door basvn op 15-08-2019 11:57 ]
Ach, mensen die ergens in een grijs verleden een hekel aan Verstappen hebben ontwikkeld en zich nu daaraan vastklampen, omdat ze eigenlijk geen poot hebben om op te staan. Het is natuurlijk ook vervelend wanneer een persoon je ontegenzeggelijk laat zien dat hij alles is wat jij vond dat hij niet zou kunnen waarmaken. Dat steekt gewoon een beetje. En als je geen munitie hebt, moet je maar modder gooien.Exocet schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 11:54:
[...]
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Niet helemaal onlogisch/onverwachtbaar als mening.Exocet schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 11:54:
[...]
Het is dit seizoen niet direct zo dat Max zo goed is (ik vind wel dat hij erg goed bezig is btw), het is zowiezo dat er tenminste 3 en misschien 4 van de top 6 het volledig laten afweten.
Bottas, Gasly, en Ferrari als heel team.
En dan blijft Hamilton opzich als enige over, en heeft Max maar 2 GP`s echt z`n tanden kunnen laten zien.
Daarbij rijdt Lewis in volgens iedereen in een veel snellere auto dus krijgt z`n dichtstbijzijnde belager van een ander team (nu dus Max) het emotionele voordeel want zo gaat het altijd in sportsupporting.
How do you save a random generator ?
Als je de trollen en beroepszeikerds er tussenuit filtert valt het best mee volgens mij.Exocet schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 11:54:
Die constante is er ook al min of meer een paar seizoenen. Max is zo goed als de enige die HAM een beetje kietelt met naar mijn mening minder materiaal. Het is gewoon jammer (maar wellicht na zomerstop met nieuwe VTEC weer wat meer) dat niemand het HAM moeilijk (kan) maken met het aangeleverde cq. iets betere materiaal dan RBR nu heeft.enchion schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 12:01:
[...]
Niet helemaal onlogisch/onverwachtbaar als mening.
Het is dit seizoen niet direct zo dat Max zo goed is (ik vind wel dat hij erg goed bezig is btw), het is zowiezo dat er tenminste 3 en misschien 4 van de top 6 het volledig laten afweten.
En dan blijft Hamilton opzich als enige over, en heeft Max maar 2 GP`s echt z`n tanden kunnen laten zien.
Daarbij rijdt Lewis in volgens iedereen in een veel snellere auto dus krijgt z`n dichtstbijzijnde belager van een ander team (nu dus Max) het emotionele voordeel want zo gaat het altijd in sportsupporting.
Mijn boefje is liev!
Haters gonna hate.... doe je niks aan.Exocet schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 11:54:
[...]
Zeker weten doe je het natuurlijk nooit, maar het lijkt me toch zeer stug dat Lewis niet in de beste auto rond rijdt.enchion schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 12:01:
[...]
Niet helemaal onlogisch/onverwachtbaar als mening.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Als enige in het veld 2 overwinningen en continu in de top 5 finishen en dan zeggen dat Max niet direct zo goed is? Hm... okay, dan ben ik benieuwd wat hij moet presteren om te bewijzen dat hij echt goed is.enchion schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 12:01:
[...]
Dat de rest het laat afweten ligt niet aan Max natuurlijk. Ook al heeft hij bewezen dat hij ze in een 1 op 1 gevecht prima aan kan met de Red Bull.
Tja, blijf je houden. Je moet je wel bedenken dat wij natuurlijk een andere kijk hebben omdat wij Nederlanders zijn. Max overrated slaat natuurlijk nergens op omdat hij echt hele mooie dingen doet dit seizoen en vorige seizoenen natuurlijk ook. Maar als wij Britten waren geweest ging het hier waarschijnlijk non stop over Hamilton ipv Max heb ik zo het idee.Exocet schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 11:54:
[...]
Maar Max is wel dé smaakmaker van de F1, dat is gewoon zo.
[ Voor 5% gewijzigd door Jackson6 op 15-08-2019 12:36 ]
Ik moet je bekennen dat ik de comments niet eens gelezen heb. Maar het zal het niveau van Facebook en Twitter vast niet ontstijgen.Exocet schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 11:54:
[...]
Ik durf er wel een krat bier op te zetten dat zodra Max in die Mercedes zou kruipen, de hele F1 geen reet meer aan is. En al zeker niet als HAM dan niet ook in de Mercedes rijdtsjaool schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 12:32:
[...]
Als enige in het veld 2 overwinningen en continu in de top 5 finishen en dan zeggen dat Max niet direct zo goed is? Hm... okay, dan ben ik benieuwd wat hij moet presteren om te bewijzen dat hij echt goed is.
Dat de rest het laat afweten ligt niet aan Max natuurlijk. Ook al heeft hij bewezen dat hij ze in een 1 op 1 gevecht prima aan kan met de Red Bull.
Mijn boefje is liev!

Kimi is de nieuwe generatie aan het klaarstomen!
eerste keer dat zijn zoontje in een kart zit.
Over een jaar of 15 Kimi in de Alfa, en Robin(zoontje) in de Ferrari?
eindelijk t kampioenschap pakken
Neuh, als wij Britten waren dan ging het erover hoe hamilton toch duidelijk heeft laten zien dat hij beter is dan Max op de Hungaroring. Tenslotte was de Red Bull sneller in de kwali, dus dan moet het ook in de race de betere auto zijn.Jackson6 schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 12:34:
[...]
Tja, blijf je houden. Je moet je wel bedenken dat wij natuurlijk een andere kijk hebben omdat wij Nederlanders zijn. Max overrated slaat natuurlijk nergens op omdat hij echt hele mooie dingen doet dit seizoen en vorige seizoenen natuurlijk ook. Maar als wij Britten waren geweest ging het hier natuurlijk non stop over Hamilton ipv Max heb ik zo het idee.
Dit natuurlijk als verschikkelijk biased, geprojecteerd voorbeeld. Maar ik denk dat Max juist onder de Lewis fans veel besproken wordt, omdat hij de enige lijkt te zijn die hem op het moment echt kan laten racen voor zijn resultaten,
Ik denk nog steeds dat Hamilton erg onderschat wordt door Nederlanders, ik lees vaak reacties dat wanneer Max in de Mercedes zou zitten hij iedereen wel even de moeder zal rijden. Nou ik weet zeker dat hij Hamilton er niet zomaar even uit rijdt in een gelijke auto.JB schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 12:37:
[...]
Ik durf er wel een krat bier op te zetten dat zodra Max in die Mercedes zou kruipen, de hele F1 geen reet meer aan is. En al zeker niet als HAM dan niet ook in de Mercedes rijdt
Dat zeg ikJackson6 schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 12:39:
[...]
Ik denk nog steeds dat Hamilton erg onderschat wordt door Nederlanders, ik lees vaak reacties dat wanneer Max in de Mercedes zou zitten hij iedereen wel even de moeder zal rijden. Nou ik weet zeker dat hij Hamilton er niet zomaar even uit rijdt in een gelijke auto.
Mijn boefje is liev!
Dat komt door al die makkelijke overwinningen van 'm. Aan Bottas heeft ie geen kind. Ik heb zelf ook een hekel aan een Hamilton die 40 rondjes voor het einde zijn motor op standje laag kan zetten en de rest een beetje kan lopen cruisen. Ligt niet aan Hamilton natuurlijk, maar aan Bottas en de andere auto's die de MERC niet kunnen bijhouden. Hungaro-Hamilton was geweldig. Ik denk dat Max en Lewis heel behoorlijk op hetzelfde niveau zitten overigens (wat ik helaas echt helemaal nergens echt op kan baseren natuurlijk).Jackson6 schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 12:39:
[...]
Ik denk nog steeds dat Hamilton erg onderschat wordt door Nederlanders, ik lees vaak reacties dat wanneer Max in de Mercedes zou zitten hij iedereen wel even de moeder zal rijden. Nou ik weet zeker dat hij Hamilton er niet zomaar even uit rijdt in een gelijke auto.
Ik denk dat het twee verschillende dingen zijn. Ja Hamilton is erg goed (denk niet dat ie echt onderschat wordt). En Ja Max zou gehakt van hem maken in dezelfde auto in zijn huidige vorm.Jackson6 schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 12:39:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 15-08-2019 12:55 ]
Moeilijk te zeggen wie van de twee echt beter is, ik schat Max en Hamilton ongeveer gelijk in. Hamilton wordt momenteel natuurlijk niet echt uitgedaagd, maar vergelijk dat eens met 2 seizoenen geleden toen Vettel bovenaan stond in het kampioenschap in de beste auto. Hamilton trok dat gat niet alleen dicht, hij ging er vol op en erover, terwijl Vettel totaal bezweek onder de druk.Bosmonster schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 12:54:
[...]
Ik denk dat het twee verschillende dingen zijn. Ja Hamilton is erg goed (denk niet dat ie echt onderschat wordt). En Ja Max zou gehakt van hem maken in dezelfde auto in zijn huidige vorm.
Daarom kon ik van Hongarije wel echt genieten, Max en Ham leken een redelijk vergelijkbare auto te hebben en uiteindelijk won Hamilton door oa een slimme strategie. Als we meer van zulke battles zien in gelijkwaardige auto's, dan kunnen we zien wie echt de beste is van de twee. Max rijdt in ieder geval nagenoeg foutloos dit seizoen en dat is een hele vooruitgang op vorig jaar (met name tot aan Oostenrijk)
Google Pixel 7 Pro | Xbox Series X | FIFA | FM

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Dat zou nog een maandje duren zei olaf Mol tijdens laatste race meen ik. Artikel hieronder zegt 24 September.NitroX infinity schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 13:34:
Hoe zit het eigenlijk met dat protest van Alfa Romeo mbt die penalties in Hockenheim? Is daar al wat meer over bekend?
https://www.motorsportweek.com/news/id/23917
[ Voor 4% gewijzigd door Japser op 15-08-2019 13:37 ]
Daar gaan ze pas pas op 24 september over babbelen:NitroX infinity schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 13:34:
Hoe zit het eigenlijk met dat protest van Alfa Romeo mbt die penalties in Hockenheim? Is daar al wat meer over bekend?
Bron: https://www.skysports.com...ppeal-german-gp-penaltiesThe hearing will be heard by the FIA on September 24.
Dat kwam niet alleen door de slimme strategie. Red Bull komt gewoon nog wat te kort op Mercedes.PSV-EHV schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 13:19:
Daarom kon ik van Hongarije wel echt genieten, Max en Ham leken een redelijk vergelijkbare auto te hebben en uiteindelijk won Hamilton door oa een slimme strategie.
Maar genieten was het zeker.
De Mercedes was beduidend sneller de volledige race, alleen is inhalen zeer lastig op de Hungaroring.PSV-EHV schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 13:19:
[...]
Daarom kon ik van Hongarije wel echt genieten, Max en Ham leken een redelijk vergelijkbare auto te hebben en uiteindelijk won Hamilton door oa een slimme strategie.
Nou, zodra HAM ook maar even serieus onder druk staat hoor ik vooral een onzeker, paniekerig vogeltje over de boardradio.Jackson6 schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 12:39:
[...]
Nee, ik denk dat Hamilton niet onderschat wordt en hij is goed alleen niet zo goed als veel mensen denken.
PC Specs
Alleen zet ie vervolgens altijd 3 paarse sectoren neer... Ik weet niet of dat aan de auto of aan Lewis ligt, maar Bottas doet dat soort dingen nooitHelp!!!! schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 14:09:
[...]
Nou, zodra HAM ook maar even serieus onder druk staat hoor ik vooral een onzeker, paniekerig vogeltje over de boardradio.
Nee, ik denk dat Hamilton niet onderschat wordt en hij is goed alleen niet zo goed als veel mensen denken.
Volgens mij zitten die regenbanden verkeerd om.basvn schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 12:38:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Hij is wel beter dan Bottas. Dat dan weer wel.Bansheeben schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 14:13:
[...]
Alleen zet ie vervolgens altijd 3 paarse sectoren neer... Ik weet niet of dat aan de auto of aan Lewis ligt, maar Bottas doet dat soort dingen nooit
PC Specs
Aan de achterkant zitten ze wel goedJimster schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 14:16:
[...]
Volgens mij zitten die regenbanden verkeerd om.
PSN
Voor we de eerste beelden waar we wat aan hebben vanaf de track kunnen zien
geupdate auto''s, trackwalks ect
Precies, en daarin onderscheidt hij zich just van Bottas Leclerc en Vettel. Kijk maar naar Afgelopen race in Duitsland. 1 foutje. meer niet.PSV-EHV schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 13:19:
[...]
Max rijdt in ieder geval nagenoeg foutloos dit seizoen en dat is een hele vooruitgang op vorig jaar (met name tot aan Oostenrijk)
Dat was Massa ook regelmatig, toch? Maar die had niet dezelfde managerHelp!!!! schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 14:20:
[...]
Hij is wel beter dan Bottas. Dat dan weer wel.![]()
Testing, one, two ...
Pizza 🍕
— MoneyGram Haas F1 Team (@HaasF1Team) 15 augustus 2019
Planning for 2️⃣0️⃣2️⃣0️⃣
and working with Colin McRae.
🔻 It's all in part 2 of Ask Guenther! pic.twitter.com/LbsHSfosUe
klik voor video
That may be, maar hij doet dan geen domme dingen. Het is meer de onzekerheid waar hij blijkbaar last van heeft. Maar het laat hem geen gekke faal-acties uitvoeren zoals Vettel een aantal keren gedaan heeft. Toen hij die ongeplande pitstop maakte was ie ook onzeker over de wijsheid van die actie. Maar hij bleef de rondjes eruit stampen en deed wat ie moest doen. Dus zo erg is het ook weer niet. Ik kijk liever naar wat ie op de baan doet dan wat ie over de radio zegt. Het is een topper, die altijd precies doet wat ie moet doen, en hij heeft volgens mij nog zát reserves.Help!!!! schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 14:09:
[...]
Nou, zodra HAM ook maar even serieus onder druk staat hoor ik vooral een onzeker, paniekerig vogeltje over de boardradio.
Daarbij komt kijken dat de teams elkaar ook in de gaten houden via de radio. Als Hamilton roept 'deze banden zijn er aan' en dan vervolgens nieuwe track records rijdt in Australië, Spanje, Silverstone enz moet je je ook achter je oren krabben denk ik. Daar weer bovenop komt dat hij het seizoen eigenlijk al in de pocket heeft - enige onzekerheid die je hoort is vooral omdat hij meer wins wil om records te breken, niet omdat er daadwerkelijk druk staat op goed presteren (top 3 finish) in een willekeurige race.mphilipp schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 16:11:
[...]
That may be, maar hij doet dan geen domme dingen. Het is meer de onzekerheid waar hij blijkbaar last van heeft. Maar het laat hem geen gekke faal-acties uitvoeren zoals Vettel een aantal keren gedaan heeft. Toen hij die ongeplande pitstop maakte was ie ook onzeker over de wijsheid van die actie. Maar hij bleef de rondjes eruit stampen en deed wat ie moest doen. Dus zo erg is het ook weer niet. Ik kijk liever naar wat ie op de baan doet dan wat ie over de radio zegt. Het is een topper, die altijd precies doet wat ie moet doen, en hij heeft volgens mij nog zát reserves.
It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.
inderdaad... piep-piep is bij HAM codetaal voor: "ik ros er nog even een paar utrarondjes uit en kom dan binnen, zorg dat je klaar staat".Bansheeben schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 14:13:
[...]
Alleen zet ie vervolgens altijd 3 paarse sectoren neer... Ik weet niet of dat aan de auto of aan Lewis ligt, maar Bottas doet dat soort dingen nooit
"lots of vibr-br-brations" betekent: "ik laat hem tot in mijn spiegels naderen en cruise hem naar huis".
Hij heeft nog het voordeel en comfort van de beste auto. Ik hoor Max zelden of nooit paniekerig overkomen. In gelijke auto's als HAM onder druk zou worden gezet gaat hij die foutjes misschien wel maken.mphilipp schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 16:11:
[...]
That may be, maar hij doet dan geen domme dingen. Het is meer de onzekerheid waar hij blijkbaar last van heeft. Maar het laat hem geen gekke faal-acties uitvoeren zoals Vettel een aantal keren gedaan heeft. Toen hij die ongeplande pitstop maakte was ie ook onzeker over de wijsheid van die actie. Maar hij bleef de rondjes eruit stampen en deed wat ie moest doen. Dus zo erg is het ook weer niet. Ik kijk liever naar wat ie op de baan doet dan wat ie over de radio zegt. Het is een topper, die altijd precies doet wat ie moet doen, en hij heeft volgens mij nog zát reserves.
Als ik zie hoe hij uit de auto komt als hij onder druk heeft gestaan, nee dan zie ik daar niet iemand die nog zat reserves heeft.
Hamilton is goed maar inmiddels schat ik Max op dit moment op minimaal hetzelfde niveau in en waarschijnlijk beter.
Maar het is natuurlijk ok om van mening (te blijven) verschillen
PC Specs
Hammilton en Verstappen zijn (volgens mij) gewoon beiden helemaal top. In een vergelijkbare auto zijn ze denk ik vergelijkbaar. Alleen in een auto die minder is, of die een mankementje heeft... daar gaat Max gewoon hard door voor een maximale prestatie. En dan heeft Lewis er (volgens mij) net wat minder zin in.
Maar dat kan ook met de leeftijd te maken hebben, Verstappen is natuurlijk een jonge gretige hond, waar Lewis al jaren gewend is om de beste auto te hebben en daar lekker de punten mee binnen te rijden.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
We zijn er allemaal bij gebaad dat Red Bull een top Team is, en niet een team met een Top coureur.
Volgens mij zou het best helpen als van Gameren een soort van fan vertegenwoordiging maakt, die Olav en Jack hem gaan laten zien.
Albon is een prima jongen, en ik wil gewoon rust in Team RB en niet al dat geneuzel.
Kom op Albon! Trap die stier op zijn staart!
FreeReef.nl
Zoontje van Lewis op de step?basvn schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 12:38:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Nouja...voorlopig poept ie er steeds weer wat uit als ie onder druk komt te staan. Het lijkt wel of ie dat nodig heeft. En die onzekerheid is ook niet veel bijzonders. Heel veel 'groten' hebben er last van. Zangers krijgen de bibbers voordat ze op moeten en dat gaat niet weg, ook niet na 10 nummer 1 hits en talloze gouden platen. Vaak is dat de reden dat ze aan de dope of de drank gaan.Help!!!! schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 18:14:
[...]
Als ik zie hoe hij uit de auto komt als hij onder druk heeft gestaan, nee dan zie ik daar niet iemand die nog zat reserves heeft.
Wauw,wat een grid toen met o.a. Senna, Prost, Schumacher en hakkinnen. Daar staan aardig wat F1 titelsJasphur schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 19:20:
Don’t mind me. Just posting some retro photo’s!
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men.
Basement Bios ---- Exo-S
Dit topic is gesloten.
Alle weekend-topics van 2019: Topicreeks: [F1] Seizoen 2019
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
Netflix documentaire: [F1] Netflix documentaire
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2019
Rich Energy: [F1] Rich Energy
Discussie over de Netflix-serie is hier off-topic, maar kan in [F1] Netflix documentaire