Dat deden ze in 2017 en 2018 ook.

Verder zullen ze wel wat gevonden hebben, maar natuurlijk gaat Renault er dan vanuit dat ze als enige wat vinden. Er komt gewoon altijd veel propaganda uit Renault en dat doen ze met een reden. Ze lijken er op te gokken dat RBR niet meteen competatief zal zijn met Mercedes en Ferrari, waardoor ze weer fijntjes kunnen wijzen naar de Honda die helemaal niet beter is. Het moet dan wel de auto van Red Bull zijn in de ondoorgrondelijke "logica" van Renault. Ondoorgrondelijk want die "slechte" auto zal die van Renault nog steeds op een rondje zetten...
Ondertussen bouwen ze nu alweer een verhaal op in de winter terwijl voor de rest iedereen haar kop houd. Nu is er weer een nieuwe testbank die alle problemen en achterstanden gaat oplossen. Nou fijn Renault, maar Mercedes, Ferrari en Honda hebben al jaren een vergelijkbare capaciteit. Die weten namelijk gewoon of hun PU werkt voordat ze bij het circuit aankomen. Dit in tegenstelling tot Renault die de boel nog even in elkaar moet zetten bij het circuit en moet kijken of het wel werkt.
Zeker in het geval van Honda weten we dat ze dergelijke faciliteiten al jaren hebben. Honda heeft namelijk regelmatig wat problemen met vibratie. Problemen die ze al detecteren in Sakura. Die hebben dus allang zo'n tesnbank, als het er niet vele zijn.
https://www.motorsport.co...ngine-development/4329794
Dit is ook waarom ik zeg dat je het beter kan negeren. Het is een bewuste mediastrategie want Abitaboul is echt niet zo dom. Genoeg mensen die er ook met gemak intrappen. Internet staat vol met "Renault haar PU is echt beter dan Honda" of "Renault gaat RBR wel inhalen want Honda is waardeloos".
Daarom kijk ik ook zo naar de financiën van die teams. De meeste teams zeggen uberhaupt niks, veel andere spreken zeer subjectief of liegen en bewust op los. De enige die enigszins open en eerlijk lijkt te zijn is Honda. Daar speelde alleen lange tijd een gebrek aan kennis, ervaring en realistische doelstellingen. Met Toro Rosso lijkt er heel wat te zijn gedaan aan deze probleempunten. Zitten ook weer heel veel "experts" te haten op Newey dat hij de Renault zogenaamd geen ruimte gaf, dus de Honda zal ook wel geen ruimte krijgen en blijven ontploffen. Tja, ik heb geen enkel bewijs gezien dat RBR bezig was om hun eigen PU's te slopen. Ook zie ik werkelijk geen aanleiding om te vermoeden dat Newey en zijn mensen geen ruimte zal laten voor de Honda PU.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.