Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Op sommige plekken blijven ze wel liggenbasvn schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 15:45:
[...]
Kunnen ze die er niet gewoon in laten liggen?
1, 2, 3 en zo nog wel een paar keer.
Valt mij ook op dat ze echt 3 miljoen paaltjes langs de weg moeten weghalen
Of blijven die staan en gaat de muur er over heen?
@DaMarcus Lief modje: fix je foto eens qua formaat
edit: Never mind, we zijn alweer op de volgende pagina
[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 23-01-2019 16:00 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
@YakuzA, "What does this mean for Kvyat and Albon?YakuzA schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 15:57:
[...]
Het was toch al bekend dat hij komend jaar super formula ging rijden en nooit het plan was om F1 te doen?
The 2019 Toro Rosso pair are unlikely to come under immediate pressure for their seats, unless Red Bull start adding other superlicence-eligible drivers to their roster.
If Ticktum remains on 35 points, then he will be unable to compete in F1 in 2019, barring some kind of FIA dispensation.".
Zeg maar een soort van Ocon scenario, voor wat dat waard mag zijn. Ik denk dat Ocon sowieso meer kans maakt op een 2019 inzet.
Testing, one, two ...
Old meets new at the track. Fierce sidewinding banks and inductive charging, delivered right on the fans’ doorstep.
— McLaren Applied (@McLarenApplied) 23 januari 2019
➡️ https://t.co/7S8y098gBP #MCLE #FutureGrandPrix pic.twitter.com/b1cU2njljO
Video erbij:
[ Voor 31% gewijzigd door Jasphur op 23-01-2019 16:47 ]
TrackMania!Jasphur schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 16:41:
Geen idee wat dit precies is. Maar Zak Brown retweet dit op Twitter. Vind het er wel tof uit zien. Doet mij een beetje denken aan WipeOut.
[Afbeelding]
[Twitter]
Video erbij:
[YouTube: Future Grand Prix | McLaren Applied Technologies]
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ha, ik heb Trackmania vanmorgen nog uit de kast getrokken.
Je mag kiezen:Jasphur schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 16:41:
Geen idee wat dit precies is. Maar Zak Brown retweet dit op Twitter. Vind het er wel tof uit zien. Doet mij een beetje denken aan WipeOut. Spot ook even de NL vlag
Video erbij:
[YouTube: Future Grand Prix | McLaren Applied Technologies]
Of je stopt je geld in het ontwikkelen van een goede auto in plaats van een frietkot-op-wielen voor 2019, of je ontwikkeld een visie voor 2050.
Hm. Nu ik erover nadenk, is die tweede optie zo gek nog niet..
ping 127.212.23.124
Ik zat meer te denken aan Mario kart 8

Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)
Ik vond dat filmpje eerlijk gezegd niet overkomen alsof ze er zo heel hard hun best op gedaan hadden... of lag het aan mij dat ik hem erg slaapverwekkend vond? Kwam over alsof ze nog een opdracht voor een stel stagiars nodig hadden en dit is het resultaat. De toekomstvisie lijkt inderdaad ook gewoon een op een uit verschillende games gekopiëerd, kreeg niet het idee dat ze nou echt met opzienbarende of überhaupt realistische zaken kwamen.pjottum schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 08:21:
[...]
Je mag kiezen:
Of je stopt je geld in het ontwikkelen van een goede auto in plaats van een frietkot-op-wielen voor 2019, of je ontwikkeld een visie voor 2050.
Hm. Nu ik erover nadenk, is die tweede optie zo gek nog niet..
Gamertag: FinrazielNL
En dan hoop je dat Ferrari grote stappen gemaakt heeft en de 1e race wint.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Net zoals in 2018?Pierre schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 08:32:
[...]
En dan hoop je dat Ferrari grote stappen gemaakt heeft en de 1e race wint.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Nou ja, als je dit soort filmpjes naar buiten stuurt - zonder je coureurs erin (!!) - dan gaat die auto toch al niet lukken en heb je wel twee dagen de aandacht, zeg maar.Finraziel schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 08:31:
[...]
Ik vond dat filmpje eerlijk gezegd niet overkomen alsof ze er zo heel hard hun best op gedaan hadden... of lag het aan mij dat ik hem erg slaapverwekkend vond? Kwam over alsof ze nog een opdracht voor een stel stagiars nodig hadden en dit is het resultaat. De toekomstvisie lijkt inderdaad ook gewoon een op een uit verschillende games gekopiëerd, kreeg niet het idee dat ze nou echt met opzienbarende of überhaupt realistische zaken kwamen.
ping 127.212.23.124
https://c1.staticflickr.c...68488763_e45c1d44bb_o.jpg
Heb hem maar niet embed omdat hij 77 MB is / en resolutie 29866x3805...
kevlar01 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 09:00:
Mega panorama van USGP tribune.

En done... Ghosn is afgetreden:DaniëlWW2 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 14:43:
[...]
Ik koester echt geen sympathie voor de belastingontduikende, frauderende multimiljonair die genadeloos mensen ontslaat, deze mensen zo hun levensonderhoud ontneemt en de lasten afschuift op de staat. Dit puur om de kwartaalcijfers wat op te poetsen. Ik wijs er alleen op dat Japanse gevangenis geen pretje is en dat Renault nu echt op zoek zal moeten naar een nieuwe CEO. Eentje die zomaar eens een streek kan zetten door Renault F1.
https://www.nu.nl/onderne...getreden-bij-renault.html
Waarschijnlijk wordt de huidige COO Thierry Bolloré de nieuwe CEO.
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Dan is het voor Renault te hopen dat de nieuwe CEO een grotere race en F1 fan is dan Ghosn. Dan krijgt Renault F1 wat meer budget en kunnen er 4 teams/8 rijders gaan voor een podium plek.Wok schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 09:38:
[...]
En done... Ghosn is afgetreden:
https://www.nu.nl/onderne...getreden-bij-renault.html
Waarschijnlijk wordt de huidige COO Thierry Bolloré de nieuwe CEO.
Ik ben toch een beetje in tweestrijd over Renault, de leiding van het team vind ik verschrikkellijk, terwijl ik het rijdersduo (dat van aankomend jaar nog net iets meer dan dat van vorig jaar) gewoon goed en leuk vind.
Als ze nu nog eens een leuk social media team (met de gevatheid en meligheid van Racing Point op Twitter bijvoorbeeld) weten neer te zetten, zou je met Hulkenberg en Ricciardo gewoon goud in handen kunnen hebben.
Daarmee kun je weer grotere sponsoren en meer geld binnen halen, en dus meer aansluiting vinden bij de top.
Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)
Veel teams hebben de afgelopen jaren al het een en ander afgekeken bij Red Bull, maar Renault blijft een beetje achter.
Afgezien daarvan gun ik Hulkenberg al jaren een overwinning, ik hoop dat dat er in 2019 of anders 2020 toch echt eens in zit.
volgens formule1.nl
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Het budget moet alleen wel meer dan een beetje omhoog.walteij schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 09:49:
[...]
Dan is het voor Renault te hopen dat de nieuwe CEO een grotere race en F1 fan is dan Ghosn. Dan krijgt Renault F1 wat meer budget en kunnen er 4 teams/8 rijders gaan voor een podium plek.

Afgelopen seizoen was het namelijk €190 miljoen voor hun chassis. Ze krijgen €100 miljoen van Renault en de rest zijn sponsoren. €20 miljoen komt van Infiniti (Nissan) en de andere helft zal van de brandstof en kleinere sponsoren komen.

En dat zetten we dan even af tegen RBR. Die hoeven Renault niet meer te betalen en via RBT gaan er veel onderdelen verkocht worden aan Toro Rosso. Vervolgens zal het salaris van Gasly ook fors minder zijn dan wat Ricciardo kreeg, of zou hebben gekregen. RBR haar budget kan dus zomaar over de €350 miljoen gaan voor 2019 waar ook nog eens een groter percentage naar het chassis gaat. Dan beginnen ze weer wat in te lopen op Mercedes en Ferrari die over de €400 miljoen zitten met 950 personeel, bijna tweehonderd meer dus. Verder hebben zowel Ferrari als Mercedes een coureur die naar verluid tientallen miljoenen euro's verdiend. Verstappen zijn salaris daarentegen zal pas problematisch worden als hij steeds gaat winnen. Dit omdat RBR in de regel een lagere basissalaris biedt en hogere bonussen uitkeert.

De andere teams zijn hier te vinden.
https://www.racefans.net/...spent-race-2018-part-one/
https://www.racefans.net/...s-spent-in-2018-part-two/
Tja, die sponsoren komen niet voor Ricciardo. Die sponsoren komen voor de verwachte tijd dat ze in beeld komen tijdens races. Renault dat in beeld komt als ze op een ronde worden gezet door de top drie, is geen grote bedragen waard. Er is geen reden voor sponsoren om tientallen miljoenen te betalen aan Renault. Verder heeft Renault ook geen suikeroom waar Ferrari er twee heeft. De verschijnbonus van de FOM en natuurlijk de €100 miljoen die ze krijgen voor "Mission Winnow".Ik ben toch een beetje in tweestrijd over Renault, de leiding van het team vind ik verschrikkellijk, terwijl ik het rijdersduo (dat van aankomend jaar nog net iets meer dan dat van vorig jaar) gewoon goed en leuk vind.
Als ze nu nog eens een leuk social media team (met de gevatheid en meligheid van Racing Point op Twitter bijvoorbeeld) weten neer te zetten, zou je met Hulkenberg en Ricciardo gewoon goud in handen kunnen hebben.
Daarmee kun je weer grotere sponsoren en meer geld binnen halen, en dus meer aansluiting vinden bij de top.
Verder heeft Renault nog een andere entertainer. Die teambaas van hun is echt een geweldige stand up comedian hoor. De laatste dagen is hij weer goed bezig met hilarische uitspraken zoals "Red Bull is bang voor Renault", of dat Renault haar PU nog steeds krachtiger is dan de Honda, want Red Bull goochelt met de gegevens.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
https://www.motorsport.co...19-cost-red-bull/4328038/
Tussen neus en lippen door laat hij dus wel merken dat de aanpassing het inhalen iets zou moeten verbeteren.Marko told Motorsport.com that while the front wing would improve F1’s overtaking prospects, despite performance level “already at the standard” of mid-2018, “we are €15million poorer”.
[ Voor 48% gewijzigd door YakuzA op 24-01-2019 11:53 ]
PSN
Overigens inderdaad grappig die abiteboul. Die komt nog even met de melding dat de ontwikkeling van Honda stil komt te leggen omdat ze nu naar Red Bull gaan. Vergeet daarbij even dat Tost heeft aangegeven dat ook volgend jaar TR als veredeld testteam werkt.
[ Voor 68% gewijzigd door MikeyMan op 24-01-2019 12:05 ]
Het is niet helemaal zo zwart wit denk ik. De content die Red Bull altijd maakt met haar coureurs voor de online media worden volgens mij erg goed bekeken, als je daar als merk ook telkens in naar voren komt door een logo op een pet of shirt is dat ook goed voor de waarde natuurlijk.Tja, die sponsoren komen niet voor Ricciardo. Die sponsoren komen voor de verwachte tijd dat ze in beeld komen tijdens races. Renault dat in beeld komt als ze op een ronde worden gezet door de top drie, is geen grote bedragen waard. Er is geen reden voor sponsoren om tientallen miljoenen te betalen aan Renault.
Wat niet wegneemt dat races en kampioenschappen natuurlijk meer exposure oplevert, maar de marketing content die Red Bull publiceert is natuurlijk in verhouding relatief eenvoudig en goedkoop te maken en hangt een stuk minder af van de prestaties op het circuit.
Heee, zie ik daar Jack Plooy zitten ?kevlar01 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 09:00:
Grappig dat als je de foto bekijkt, je ook het voornaamste publiek van de F1 gelijk ziet.
Man, 30-50 jaar. Alles wat er om heen zit, vrouwen, kinderen, is waarschijnlijk mee, omdat hij er zit.
Of hij is met vrienden.
Leuk dat ze zo die jeugd/jonge fans willen aanspreken hoor, allemaal heel PC, maar als ze dat echt willen
doen, dan moeten de ticketprijzen fors omlaag, en F1 moet free to air zijn. en niet achter dure betaalzenders komen, wil de jeugd meer aanwezig zijn. Anders zijn en blijven toch de ouders de eindbeslissing houden, want die betalen.
[ Voor 52% gewijzigd door Ome Ernst op 24-01-2019 12:30 . Reden: Geneuzel over F1 publiek toegevoegd. ]
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Mooie locatie, dat zeker, maar zo'n aquarium als kantoor lijkt me eerlijk gezegd helemaal niets...Juncto schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 12:17:
Das een mooie locatie.... Als ik daar zou werken, zou ik graag overwerken, vanwege de zonsondergang. afgezien van eht feit dat het niet daar altijd zonnig zal zijn...
Haha, leuk gespot maar dat is hem volgens mij niet.Ome Ernst schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 12:17:
[...]
Heee, zie ik daar Jack Plooy zitten ?
spoiler:Helemaal aan de linkerkant, ter hoogte van de twee engelse vlaggen, blauw t-shirt en zonnebril.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Ik mag hopen dat hij toen aan het werk was.Gekkenhuis schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 12:22:
Haha, leuk gespot maar dat is hem volgens mij niet.
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Veel minder mensen zullen het alleen zien. Ondanks de vele betaalmuren zijn er nog steeds enorme kijkcijfers voor de Formule 1. Reclame op een topteam is gegarandeerde exposure voor de sponsoren. Verder heeft RBR het voordeel dat Verstappen altijd wel voor wat actie zorgt.B-Real schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 12:16:
[...]
Het is niet helemaal zo zwart wit denk ik. De content die Red Bull altijd maakt met haar coureurs voor de online media worden volgens mij erg goed bekeken, als je daar als merk ook telkens in naar voren komt door een logo op een pet of shirt is dat ook goed voor de waarde natuurlijk.
Wat niet wegneemt dat races en kampioenschappen natuurlijk meer exposure oplevert, maar de marketing content die Red Bull publiceert is natuurlijk in verhouding relatief eenvoudig en goedkoop te maken en hangt een stuk minder af van de prestaties op het circuit.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Testing, one, two ...
Hey, das dat gebouw uit die James Bond filmJasphur schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 12:09:
Horner en Gasly hebben even werkoverleg over het plan voor 2019 in Sölden, Oostenrijk.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
PSN
Klopt! Spectre!YakuzA schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 13:31:
[...]
Hey, das dat gebouw uit die James Bond film
Jammer is dan wel dat je, als Gasly, dan niet even lekker de piste af mag gaan (mocht hij daarvan houden).Jasphur schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 12:09:
Horner en Gasly hebben even werkoverleg over het plan voor 2019 in Sölden, Oostenrijk.

Pure marteling als je op zo een mooie plek zit.
[ Voor 8% gewijzigd door Panini op 24-01-2019 13:52 ]
Misschien mag hij wel met de auto naar benedenPanini schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 13:52:
[...]
Jammer is dan wel dat je, als Gasly, dan niet even lekker de piste af mag gaan (mocht hij daarvan houden).
Onbekend, vorige jaren mocht Max ook gewoon skieeen, is pas het laatste jaar oid dat dat van RB niet meer mocht.Panini schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 13:52:
[...]
Jammer is dan wel dat je, als Gasly, dan niet even lekker de piste af mag gaan (mocht hij daarvan houden).
PSN
Ik ga ervan uit dat het dan inderdaad voor beide coureurs zal gelden.YakuzA schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 14:31:
[...]
Onbekend, vorige jaren mocht Max ook gewoon skieeen, is pas het laatste jaar oid dat dat van RB niet meer mocht.
https://www.motorsport-ma...or-crashtest-und-rollout/
Am Donnerstag [vandaag dus] stehen die offiziellen Crashtests für den RB15 an, danach wird über das Rollout entschieden.
Testing, one, two ...
Klopt! Is www.iceq.at, prachtige locatie.YakuzA schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 13:31:
[...]
Hey, das dat gebouw uit die James Bond film
Alsof die "Where's Waldo" wist dat deze foto gemaakt ging worden... Lijkt me wel warm met die muts de hele dag op je hoofdkevlar01 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 09:00:
Kom ik er weer simpel vanaf, een saai kantoor.Jasphur schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 12:09:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
https://sponsorship.sport...witches-to-pink-and-blue/
Neem anders contact op met RBR en koop een ticket voor hun test hospitality!!Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 18:50:
Zit er nog steeds over te denken een ticket te kopen voor 1 van de 2 test sessies....
https://redbullracing.redbull.com/article/test-hospitality
Verwijderd
Niet een slecht idee. Straks eens kijken wat het kost.Jasphur schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 19:01:
[...]
Neem anders contact op met RBR en koop een ticket voor hun test hospitality!!
https://redbullracing.redbull.com/article/test-hospitality
B&b Barcelona de avond ervoor.. hoef ik niet zo vroeg op.
Ik denk ook niet dat het aero of chassis departement van McLaren hier nou heel veel tijd en energie op verloren isFinraziel schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 08:31:
[...]
Ik vond dat filmpje eerlijk gezegd niet overkomen alsof ze er zo heel hard hun best op gedaan hadden... of lag het aan mij dat ik hem erg slaapverwekkend vond? Kwam over alsof ze nog een opdracht voor een stel stagiars nodig hadden en dit is het resultaat. De toekomstvisie lijkt inderdaad ook gewoon een op een uit verschillende games gekopiëerd, kreeg niet het idee dat ze nou echt met opzienbarende of überhaupt realistische zaken kwamen.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Bij de mid season test in Hongarije was het €700 voor een dagVerwijderd schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 19:49:
[...]
Niet een slecht idee. Straks eens kijken wat het kost.
B&b Barcelona de avond ervoor.. hoef ik niet zo vroeg op.
Silvia Hoffer Frangipane* komt. | Alberto Antonini gaat. |
![]() | |
*Voormalig McLaren Press Officer bij McLaren (Alonso) |
[ Voor 3% gewijzigd door nachtnet op 25-01-2019 10:14 ]
Ik had het leuk gevonden als ze het algemene gewauwel achterwege hadden gelaten en gewoon concreet alle elementen van de auto hadden toegelicht. De banden b.v., daar wil je toch meer over weten als je die ziet?Finraziel schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 08:31:
Verwijderd
Ik vind momenteel alleen maar een prijs voor Australië.Kiwi schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 06:14:
[...]
Bij de mid season test in Hongarije was het €700 voor een dag
5800 dollar.
En een 3 daagse reis vanuit Nederland voor 1450euro.
1 inclusief 1 dag rebbull vip...
Straks Rb maar eens mailen.. maar ik denk niet dat ik er serieus geld aan ga uitgeven. Tribune is ook prima voor mij,.
Via global kost een dag ticket 24 euro met vrije tribune plek..
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2019 09:50 ]
Als je Team.Hospitality@redbullracing.com een mailtje stuurt sturen ze je een brochure op met info & prijzen. Persoonlijk denk ik dat je een stuk meer plezier haalt uit dat bedrag door naar een volledig raceweekend te gaan op een tribune.Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 09:47:
[...]
Ik vind momenteel alleen maar een prijs voor Australië.
5800 dollar.
En een 3 daagse reis vanuit Nederland voor 1450euro.
1 inclusief 1 dag rebbull vip...
Straks Rb maar eens mailen.. maar ik denk niet dat ik er serieus geld aan ga uitgeven. Tribune is ook prima voor mij,.
Via global kost een dag ticket 24 euro met vrije tribune plek..
800 pond voor 1 dag.Kiwi schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 06:14:
[...]
Bij de mid season test in Hongarije was het €700 voor een dag
Denk ik ook, maar denk ook wel dat het tijdens de testdagen een stuk gemoedelijker is. Je zal misschien niet met Max of Gasly kunnen praten, of Horner. Maar denk wel dat er minder georganiseerde chaos is en je meer meekrijgt van hoe het nou in de pit er aan toegaat.Kiwi schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 09:54:
[...]
Als je Team.Hospitality@redbullracing.com een mailtje stuurt sturen ze je een brochure op met info & prijzen. Persoonlijk denk ik dat je een stuk meer plezier haalt uit dat bedrag door naar een volledig raceweekend te gaan op een tribune.
Als ik het geld had gehad, had ik er serieus over nagedacht.
[ Voor 23% gewijzigd door Overdrive97 op 25-01-2019 11:38 . Reden: Video tag ]
Geen [video]-tags?Overdrive97 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:45:
Toro Rosso laat hun auto op 11 februari aan de wereld zien:
YouTube: Save The Date
Volgens mij alleen een online reveal (maar ook gelijk een beeld op een halve RB15, immers de achterkant is gekocht van RB tech.)
Behalve RBR, die toonde de auto van het jaar ervoor met een livery die niet gebruikt ging worden
Aangepast.
Verder lijkt het aan de voorvleugel te zien wel om een 2019 spec te gaan.
Blijft Toro Rosso dus bij hun (Mooie

van Scrabs
Alleen wat doet dat Rich Energy logo daar op het einde?

Ein besonderes Feature der Strecke in Hanoi ist die Boxengasse. Wer zum Reifenwechsel abbiegt, kürzt den letzten Abschnitt und die erste Kurve komplett ab. „Die Piloten fahren eine ganze Kurvenkombination weniger. Das spart extrem viel Zeit“, erklärt Tilke. „Das war ein Wunsch der Formel-1-Bosse. Sie wollten die Zeit, die man in der Boxengasse verliert, möglichst klein halten, um mehr Boxenstopps zu erzeugen und den Teams mehr Möglichkeiten mit der Strategie zu geben.“

Zal mij benieuwen of dat enige kans heeft tot een 2 stopsstrategie.
Het leuke van het lange rechte stuk is, dat de remmen onwijs afgekoeld zijnJasphur schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 13:37:
@hardware-lover Het zal mij benieuwen. De eerste drie bochten en het Monaco en Susuka gedeelte lijken mij interessant, die lange rechte stukken kunnen mij gestolen worden. Zeker dat stuk wat naar rechts afbuigt.
dus kunnen we nog wel is iemand zien doorschieten
Je bedoelt "divebomb Ricci"?basvn schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 14:07:
[...]
Het leuke van het lange rechte stuk is, dat de remmen onwijs afgekoeld zijn![]()
dus kunnen we nog wel is iemand zien doorschieten
Waiting on the world to change
Meer pit stops, maar zo kort dat ze geen tijd nadeel veroorzaken. Netto effect: nog minder actie door out of position auto's.nachtnet schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 13:42:
[...]
[Afbeelding]
Of de race winnen door de laatste ronde de pit in te duikennachtnet schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 13:42:
[...]
[Afbeelding]
PSN
Als Schummi het kan in '98, dan waarom niet in 2020?YakuzA schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 14:24:
[...]
Of de race winnen door de laatste ronde de pit in te duiken
Ik verwacht zowel bij Toro Rosso als Red Bull praktisch geen wijziging aan de livery. Red Bull zal tijdens de testdagen denk ik wel weer met iets bijzonders komen net als de afgelopen paar jaar.Overdrive97 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 11:40:
[...]
Aangepast.
Blijft Toro Rosso dus bij hun (Mooie) livery?
"When you grow up your heart dies"
Omdat hij toen een stop and go penalty had en die pas in de laatste ronde inloste. Meteen daarna zijn de regels veranderd waardoor je deze binnen een X aantal ronden moet inlossen en ik vermoed dat er ook wel een regel zal zijn dat het alsnog niet in de laatste ronde mag.Jasphur schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 14:30:
[...]
Als Schummi het kan in '98, dan waarom niet in 2020?
[YouTube: Michael Schumacher Wins 1998 British Grand Prix While In Pits]
Met de testdagen had Red Bull de standaard livery. Alleen bij de presentatie en demo filmpjes hadden ze de cameo livery.sjaool schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 14:50:
[...]
Ik verwacht zowel bij Toro Rosso als Red Bull praktisch geen wijziging aan de livery. Red Bull zal tijdens de testdagen denk ik wel weer met iets bijzonders komen net als de afgelopen paar jaar.
Hm... mijn geheugen laat mij weer eens in de steek.RobertMe schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 14:51:
[...]
Met de testdagen had Red Bull de standaard livery. Alleen bij de presentatie en demo filmpjes hadden ze de cameo livery.
[ Voor 7% gewijzigd door sjaool op 25-01-2019 14:56 ]
"When you grow up your heart dies"
Gelukkig voorziet F1.com ons dagelijks van nieuws
het midden van de voorvleugel blijft exact hetzelfde, ik kan iig in dit filmpje niet iets zien wat op de 2018 auto niet zat.Overdrive97 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 11:40:
[...]
Aangepast.
Blijft Toro Rosso dus bij hun (Mooie) livery?
Sidepods etc zijn ook gewoon de 2018.
PSN
Dit is gewoon de 2018 auto. Waarom moeilijk doen voor zo'n filmpje als toch bijna niemand het verschil ziet.YakuzA schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 15:15:
[...]
het midden van de voorvleugel blijft exact hetzelfde, ik kan iig in dit filmpje niet iets zien wat op de 2018 auto niet zat.
Sidepods etc zijn ook gewoon de 2018.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Omdat de regels veranderd zijn?Jasphur schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 14:30:
[...]
Als Schummi het kan in '98, dan waarom niet in 2020?
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Edit: in de kamer waar ze elektra deden bijv lag ook een kistje met naam van Max er op. Ging dat kistje open was het het stuurtje van Max voor 2019
[ Voor 33% gewijzigd door Oekol op 25-01-2019 16:05 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Maar ik kan in de Sporting Regulations niks precies vinden over finishen via de pit.
Ik verwacht dat dat komt doordat bij geen enkele baan voordeel valt te halen door via de pits te finishlijn te halen. Mocht het in Hanoi wel zo zijn dan zouden ze de pit limiter toch al eerder kunnen plaatsen?
Less talking, more pics.Leoon. schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 16:03:
Rijden nu Milton Keynes uit op weg naar Silverstone. Rondleiding bij fabriek van Red Bull was echt 'amazing', m'n ogen uitgekeken. Helaas kunnen we niet meer met de bus het circuit over rijden om de 1 of andere reden. Gaan nu wel bij 't circuit lunchen. Zal later foto's posten.
Edit: in de kamer waar ze elektra deden bijv lag ook een kistje met naam van Max er op. Ging dat kistje open was het het stuurtje van Max voor 2019. Die mensen die daar aan 't werk waren moesten echt glimlachen toen ze die kopjes van ons zagen. Was letterlijk aapjes kijken
Maar iemand heeft vandaag plezier gehad.
Dit ging volgens mij precies zoals verwacht.
We
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) 25 januari 2019
really
really
really
really
really
really
really
really
really
really
really
really
really
really
really
really
really
really
really
need you guys to stop the 'Valtteri, it's James' thing... 😂😅😂 pic.twitter.com/NYiaTw1L1x
[ Voor 9% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-01-2019 16:28 ]
Misschien gaat de pit dicht in de laatste ronde. Voor pitstops dan. Retiren mag wel, maar geen pitstop meer maken. Bedenk ik zo even uit het hoofd hoor. Misschien helemaal niet waar...Jasphur schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 16:04:
Maar ik kan in de Sporting Regulations niks precies vinden over finishen via de pit.
Of het staat er op een andere manier. Dat de lapcount doorgaat in pitlane, behalve in de laatste ronde. Of zoiets...
[ Voor 13% gewijzigd door mphilipp op 25-01-2019 16:45 ]
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Verwijderd
En dat is me even te veel geld voor een testdag.The cost to attend testing as a guest of the team is £650 per person.
Liever 25 euro betalen en zelf rond lopen..
En de rest voor een echte gp bewaren.
@mphilipp, is het niet dat ze nu (indien niet uitgevallen), de finish (lijn) moeten passeren, en dat deze niet (meer) in de pits gelegen is. Dat staat me bij.mphilipp schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 16:43:
[...]
Misschien gaat de pit dicht in de laatste ronde. Voor pitstops dan. Retiren mag wel, maar geen pitstop meer maken. Bedenk ik zo even uit het hoofd hoor. Misschien helemaal niet waar...
Of het staat er op een andere manier. Dat de lapcount doorgaat in pitlane, behalve in de laatste ronde. Of zoiets...
Testing, one, two ...
FOM heeft een tm geregistreerd voor 'philippine grand prix'
https://www.independent.c...berty-media-a8746951.html
Dictators was toch meer Bernies ding?nachtnet schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 21:11:
F1 mogelijk ook naar Manila (philippines)
FOM heeft een tm geregistreerd voor 'philippine grand prix'
https://www.independent.c...berty-media-a8746951.html
ping 127.212.23.124
Sterker nog, Bernie heeft dat uitgevonden
Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Dan nu de grote hamvraag. welke Grand-Prix's gaan er afvallen om ruimte te maken.
Zo doe ik dat wel vaak in F1 2017Jasphur schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 16:04:
@RobertMe en @mphilipp snap ik ook welWas maar een grapje.
Ik verwacht dat dat komt doordat bij geen enkele baan voordeel valt te halen door via de pits te finishlijn te halen. Mocht het in Hanoi wel zo zijn dan zouden ze de pit limiter toch al eerder kunnen plaatsen?
Maar je zou in de pit kunnen finishen (als het dan mag) om brandstof te besparen, of slijtage te voorkomen, of omdat de finish via de pit sneller te bereiken is (ookal is door de hele pit tijdens de race langzamer).
Chase Carey, de voormalige protegé van Rupert Murdoch kan er ook wel wat van hoor.

Silverstone kan je wel aardig op rekenen en Interlagos zal ook zeker op dat lijstje staan...D-dark schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 23:04:
En dan als 3e een mogelijke grand-prix in Nederland.
Dan nu de grote hamvraag. welke Grand-Prix's gaan er afvallen om ruimte te maken.
[ Voor 40% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-01-2019 00:21 ]
Zal de BRexit nog gaan uitmaken?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 00:18:
[...]
Silverstone kan je wel aardig op rekenen en Interlagos zal ook zeker op dat lijstje staan...
Neen. De brexit werkt bijna eerder in het voordeel van Silverstone, gezien de meeste teams hun fabriek in Engeland hebben en Silverstone dus het enige circuit zou zijn waarbij ze niet door de douane hoeven.
Silverstone heeft het zelf vergooit. Ze hadden in het contract een closule dat ze het contract voor een bepaalde datum konden ontbinden. Naar hun idee zou dat nu een voordeel kunnen zijn omdat het erop leek dat Liberty goedkopere deals met circuits deed sluiten (ten opzichte van de deal die zij nog met Bernie hadden gemaakt). Maar Liberty/FOM lijkt niet daarin mee te gaan.
Dus als Silverstone hun contract had laten doorlopen hadden ze nog een aantal jaar op de kalender gestaan. Nu zegt FOM 'thank you very much' want ze hebben weer een vrij plekje op de kalender waar ze andere races in kunnen houden (Vietnam dus bv).
Black & Gold pic.twitter.com/ibHZCMTYua
— Classic Team Lotus (@ClassicLotus) 25 januari 2019
Video in de tweet. Klik op pic.twitter.com
[ Voor 4% gewijzigd door Jasphur op 26-01-2019 10:08 ]
Dit topic is gesloten.
Alle weekend-topics van 2019: Topicreeks: [F1] Seizoen 2019
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
Netflix documentaire: [F1] Netflix documentaire
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2019
Rich Energy: [F1] Rich Energy
Discussie over de Netflix-serie is hier off-topic, maar kan in [F1] Netflix documentaire