[F1] Seizoen 2019 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 156 Laatste
Acties:
  • 1.146.054 views

Onderwerpen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:33

Spotmatic

Ken sent me

nachtnet schreef op zondag 20 januari 2019 @ 13:58:
[Afbeelding]
Blijft verbazingwekkend hoe dit ooit gewoon gevonden werd.
Ik zie niet wat er mis mee is. Ik kom zelf uit een tijd dat het nog normaal was om met een slee achter de auto op de sneeuw voortgetrokken te worden. Fuck veiligheid. :P

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
pinda powerrr schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 18:28:
Heb ik het totaal gemist in dit topic?

Het F1 account op Instagram meldde vanmiddag dat Mick Schumacher officieel tot de Ferrari familie hoort nu in de driver academy.
Het scheelt dat Montezemolo weg is denk ik; ik denk behoorlijk wat bedenkingen hierbij zou hebben, gezien hoe zijn vader daar eruit is gewerkt.

Voor degene die het niet weten, dat was niet al te chique:
https://www.reddit.com/r/...schumis_first_retirement/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
nachtnet schreef op zondag 20 januari 2019 @ 13:58:
[Afbeelding]
Blijft verbazingwekkend hoe dit ooit gewoon gevonden werd.
Ik neem aan dat dit de eerste rijder binnen het team is? Gezien de zwarte camera :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:15
Kijk- en luistervoer: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jcy6RRtUrAgnUZ7H7siMoZ5J/full.png

in het Duits.

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• nachtnet
Zo vanmorgen @DaniëlWW2 & @naitsoezn lastig gevallen met alle 22* 2019 GP topics.

*21 races + 1 pre-season testdagen topic

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9nWaihXS9FSeQp6kbibdAuWP/full.png
Met op verzoek een aanduiding welke tijden NL & welke Local time zijn. (Nu ook in de startpost)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/CrnxtoBCUYymxkr9w2S2KO15/full.png

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Jij bent klaar ja, maar ik nog niet zeg. Ik kan voor elk topic timers gaan instellen. :>
Maar ik ga wel lekker voorpret houden in het Abu Dhabi topic. :+

edit: weer een uur verder maar het is af. O-)

[ Voor 13% gewijzigd door DaniëlWW2 op 21-01-2019 12:46 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:58
Lekker bezig @nachtnet :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:27

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dxbkdj5XcAE-Q0u.jpg:large
Barcalona 2006
Tweet van scrabs

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:19

Arfman

Drome!

Horner, Newey en ... :?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Newey?
Ik ga er vanuit dat je op zoek bent naar de persoon helemaal rechts?

Die middelste vind ik meer weg hebben van Paul Monaghan, waarbij Google "Paul Monaghan 2006" me leidt naar:
Afbeeldingslocatie: https://cdn-8.motorsport.com/static/img/mgl/400000/410000/410000/410300/410358/s8/f1-jerez-september-testing-2006-michael-ammermueller-and-chief-engineer-paul-monaghan.jpg
En dat vind ik beter lijken dan Newey (waarbij Google "Adrian Newey 2006" ook al een kale/kort geknipte man opleverde :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

RobertMe schreef op maandag 21 januari 2019 @ 13:12:
[...]
Newey?
Ik ga er vanuit dat je op zoek bent naar de persoon helemaal rechts?

Die middelste vind ik meer weg hebben van Paul Monaghan, waarbij Google "Paul Monaghan 2006" me leidt [knip]
Afbeeldingslocatie: https://www3.pictures.zimbio.com/gi/Paul+Monaghan+F1+Grand+Prix+Japan+Practice+eBTPWXXTUQgl.jpg

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:02

Martinspire

Awesomeness

Beetje offtopic, maar zo zien is komende week dus de kwalificatie van de vrouwen voor de W-series. Die women-only race series die vanaf mei gaat beginnen. In die kwalificatie zitten 55 vrouwen waarvan 4 Nederlandse. Kan echter niet vinden of er nog ergens live timing of iets dergelijks is en wanneer de uitslag bekend wordt gemaakt. In ieder geval ben ik benieuwd of de Nederlandse er doorheen gaan komen. Lijkt me wel leuk voor ze namelijk.

Ik wil geen discussie uitlokken of vrouwen in de F1 thuis horen en of het fysiek mogelijk is, maar ben benieuwd of meer mensen nog met een schuin oog gaan meekijken naar deze serie. De serie wordt overigens geleidt door Alexander Wurz en heeft 3 jurileden: David Coulthard, Adrian Newey en nog wat anderen (waaronder Lyn St James, een dame die Indy 500 heeft gereden). In Oostenrijk gaan ze testen op de Wachauring wat niet echt een racebaan lijkt, maar een redelijk standaard locatie voor rijvaardigheidscursussen met nog een kart-baantje erbij. Wel opvallend want in principe gaan ze in formule wagens rijden, wat me wat lastiger lijkt op zo'n locatie. Maar goed, wens ze veel succes

Beitske Visser is vanavond nog bij Peptalk dus misschien gaat die nog meer vertellen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 14:15
Martinspire schreef op maandag 21 januari 2019 @ 13:52:
Beetje offtopic, maar zo zien is komende week dus de kwalificatie van de vrouwen voor de W-series. Die women-only race series die vanaf mei gaat beginnen. In die kwalificatie zitten 55 vrouwen waarvan 4 Nederlandse. Kan echter niet vinden of er nog ergens live timing of iets dergelijks is en wanneer de uitslag bekend wordt gemaakt. In ieder geval ben ik benieuwd of de Nederlandse er doorheen gaan komen. Lijkt me wel leuk voor ze namelijk.

Ik wil geen discussie uitlokken of vrouwen in de F1 thuis horen en of het fysiek mogelijk is, maar ben benieuwd of meer mensen nog met een schuin oog gaan meekijken naar deze serie. De serie wordt overigens geleidt door Alexander Wurz en heeft 3 jurileden: David Coulthard, Adrian Newey en nog wat anderen (waaronder Lyn St James, een dame die Indy 500 heeft gereden). In Oostenrijk gaan ze testen op de Wachauring wat niet echt een racebaan lijkt, maar een redelijk standaard locatie voor rijvaardigheidscursussen met nog een kart-baantje erbij. Wel opvallend want in principe gaan ze in formule wagens rijden, wat me wat lastiger lijkt op zo'n locatie. Maar goed, wens ze veel succes

Beitske Visser is vanavond nog bij Peptalk dus misschien gaat die nog meer vertellen.
Ik ben ook wel geïnteresseerd in de klasse. Mijn mening is simpel. Zodra er een dame beter is dan een man om in een F1-wagen te stappen moet zij daar instappen. Geslacht is niet bepalend. Zelfde geldt voor topfuncties. Je moet de beste aan de top hebben zonder te kijken naar geslacht, ras, leeftijd of geloof.

Is er al een W-klasse topic?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:32
Ben benieuwd naar die W-klasse.

Als ik mij een beetje down voel hoef ik maar 1 filmpje op te zetten: YouTube: LMFAO - Women on Motocross FAIL

Dus heb na 7jaar wel nieuw materiaal nodig ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@Martinspire, interessant om (proberen) te volgen. Misschien hier verder? Algemeen race topic Deel 2

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

^^ Dat dus. Ondanks dat het misschien tot op zekere hoogte gerelateerd is aan de F1 past discussie over de W-klasse beter in Algemeen race topic Deel 2

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Hoop niet dat dit de helm van Gasly wordt volgend jaar..

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DxcP7sFXQAAWh7G.jpg:large
gaat lekker verwarrend worden dan :X

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
@basvn Dat ligt eraan wat voor helmdesign Max heeft voor komend seizoen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:59

mphilipp

Romanes eunt domus

Sniffels schreef op maandag 21 januari 2019 @ 14:04:
Ben benieuwd naar die W-klasse.

Als ik mij een beetje down voel hoef ik maar 1 filmpje op te zetten: YouTube: LMFAO - Women on Motocross FAIL

Dus heb na 7jaar wel nieuw materiaal nodig ;)
Kijk voor de gein eens naar Laia Sanz. Die finished gewoon de Dakar als 11de overall op de motor. En ook vrouwtje Pollewop, hoewel veel lager gefinished, blijft een flink aantal stoere kerels voor. Er zijn wel vrouwen die het kunnen, maar ze moeten én sterker zijn dan de doorsnee vrouw én goed kunnen racen. Best lastig. Maar Laia laat zien dat het best wel kan.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
basvn schreef op maandag 21 januari 2019 @ 15:32:

[Afbeelding]
Dat is nog niet de verplichte 2019 fia helm.

https://www.formula1.com/...F05YDXlCEu6M2yIKqEYa.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-09 17:32
Is er al iets meer bekend over F1 TV Pro? Wanneer is de release in Nederland. Ja 2019, maar ook een specifieke datum? Of zal het er pas zijn begin van het seizoen?

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sniffels
  • Laatst online: 21:32
mphilipp schreef op maandag 21 januari 2019 @ 15:57:
[...]

Kijk voor de gein eens naar Laia Sanz. Die finished gewoon de Dakar als 11de overall op de motor. En ook vrouwtje Pollewop, hoewel veel lager gefinished, blijft een flink aantal stoere kerels voor. Er zijn wel vrouwen die het kunnen, maar ze moeten én sterker zijn dan de doorsnee vrouw én goed kunnen racen. Best lastig. Maar Laia laat zien dat het best wel kan.
Zou het top vinden om een vrouw in de F1 of "hogere" raceklasse te hebben. Ben meerdere malen op het circuit ingehaald door een motor waar je dan een vlecht uit de helm ziet komen. Dat vind ik fantastisch.

Maar dat filmpje is voor die klasse gewoon leuk om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 25-09 17:15
Roamor schreef op zondag 20 januari 2019 @ 14:31:
[...]

Het scheelt dat Montezemolo weg is denk ik; ik denk behoorlijk wat bedenkingen hierbij zou hebben, gezien hoe zijn vader daar eruit is gewerkt.

Voor degene die het niet weten, dat was niet al te chique:
https://www.reddit.com/r/...schumis_first_retirement/
Tja, als ik het verhaal zo lees, zijn beide partijen in het verhaal niet netjes geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:42

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

[Afbeelding]
Is dat ook het nieuwe design van de HALO?

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[Afbeelding]
Hoezo? Het is de 2e RB15 op de baan :+ (hoop ik)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:32

pinda powerrr

Slow down...

Semi-ontopic:
Ik hoop dat de W-series dan met verloop van tijd, een goede opstap gaan worden voor vrouwen om de F1 in te komen. Het zou niet nodig moeten zijn, maar er zal vast ook leuke marketing aan vast zitten, paar knappe vrouwen in race overall doen het altijd goed (zie je, nu generaliseer ik ook gelijk :X)

Was niet de dochter van Newey een van de kanshebbers op een plekje?

Waiting on the world to change

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Aha, daar is Ziggo ook:

Ziggo Sport maakt plannen voor wintertests bekend
Ziggo Sport heeft aan Motorsport.com laten weten hoe zij dit jaar verslag zal doen van de Formule 1-wintertests in Barcelona. Commentator Olav Mol zal voor de Nederlandse tv-zender elke dag met een update komen, die op de website en via social media bekeken kan worden.

"Wij zullen iedere testdag online en via de sociale kanalen van Ziggo Sport een update laten geven door Olav vanaf locatie", laat een woordvoerder van de Formule 1-zender weten op de vraag wat de plannen zijn voor de testsessies op het Circuit de Barcelona-Catalunya. "Het wordt een programmaatje van een kleine tien minuten waarin alles wat er die dag gebeurd is aan de orde komt." Na afloop van de laatste testdag volgt een samenvatting van de beide testweken. "Na de tweede testsessie zullen we op vrijdagavond op televisie nog een round-up geven van alles wat er in de testdagen gebeurd is", aldus de zegsman.

De Britse zender Sky Sports maakte eerder op maandag bekend de Formule 1-testdagen in Spanje deels live uit te zullen zenden. De eerste testsessie van het jaar is van 18 tot en met 21 februari, waarna de teams van 26 februari tot en met 1 maart nog eens vier dagen in actie komen, alvorens het Formule 1-seizoen 2019 op 17 maart van start gaat in Australië.
Niet live, maar op zich kan het gewoon voldoende zijn om het in 10 minuten te proppen :P

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 21-01-2019 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Sauber rolt om 8:20 opde eerste testdag uit de garage voor hun 'unveiling' 18-2 dus

https://www.sauberf1team....sauber-f1-team-car-reveal

[ Voor 31% gewijzigd door nachtnet op 21-01-2019 18:41 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
  • Laatst online: 21-09 16:13
Via Scarbs

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dxc90WjXgAE1Kss?format=jpg&name=900x900

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

nachtnet schreef op maandag 21 januari 2019 @ 18:40:
Sauber rolt om 8:20 opde eerste testdag uit de garage voor hun 'unveiling' 18-2 dus

https://www.sauberf1team....sauber-f1-team-car-reveal
Haas is ook nooit wat boeiends en volgens mij ook telkens op eerste testdag. Williams weet ik niet of die de poen hebben. Mercedes doet altijd wel een dingetje en Red Bull is meestal wisselend, meestal een tijdelijke camouflage-skin en dan een reveal wat later

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
Sauber heeft bwoahh Kimi.Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DxdSt_zWoAkfhET.jpg

* nachtnet moet bekennen dat hij dat even vergeten was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18:04
DaniëlWW2 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 14:21:
[...]

Dus? Ferrari haar laatste kampioenschap was 2007. McLaren haar laatste kampioenschap was 2008. Beiden zitten in dezelfde categorie hoor. :+

Los daarvan hebben die twee een zeer lange geschiedenis. ;)
2008 en 1998 toch? :+ Vind ik nog al een aardig verschil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dennism schreef op maandag 21 januari 2019 @ 20:59:
[...]

2008 en 1998 toch? :+ Vind ik nog al een aardig verschil :P
WDC's. ;)
Verder had McLaren in 2007 absoluut het WCC gewonnen als ze niet waren gediskwalificeerd. O-)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18:04
DaniëlWW2 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 22:48:
[...]

WDC's. ;)
Verder had McLaren in 2007 absoluut het WCC gewonnen als ze niet waren gediskwalificeerd. O-)
Misschien dat ik het ben, maar WDC's relateer ik eigenlijk minder aan de teams en als ergens juist geen coureur genoemd is maar enkel een team relateer ik aan WCC's.
Als ik een teamnaam noem (zonder een coureur) dan zal ik het eigenlijk altijd over WCC's hebben. Roep ik een coureur (al dan niet met zijn team), WDC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dennism schreef op maandag 21 januari 2019 @ 22:51:
[...]

Misschien dat ik het ben, maar WDC's relateer ik eigenlijk minder aan de teams en als ergens juist geen coureur genoemd is maar enkel een team relateer ik aan WCC's.
Als ik een teamnaam noem (zonder een coureur) dan zal ik het eigenlijk altijd over WCC's hebben. Roep ik een coureur (al dan niet met zijn team), WDC's
Een goede coureur gaat zonder goede auto niks winnen. Een goede auto gaat zonder goede coureur niks winnen. ;)
Verder geven al die teams net wat meer om het WDC, zeker Ferrari die regelmatig een coureur onder de bus gooit voor het WDC.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DxcaVPkX4AEGTnJ.jpg

even snel rekenen:
  • 20 wagens ==> 20x 16.000
  • 21 races 3 per 6 weken ==> 7 rondes met nieuwe onderdelen 7x20x16.000
  • en nog wat extra onderdelen om een muurtje of een startcrash te repareren
2 1/2 miljoen onderdelen per seizoen.

[ Voor 48% gewijzigd door nachtnet op 22-01-2019 10:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

DaniëlWW2 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 22:53:
[...]
Verder geven al die teams net wat meer om het WDC, zeker Ferrari die regelmatig een coureur onder de bus gooit voor het WDC.
Ah? De veel gehoorde kreet was toch altijd dat teams daar juist niets om gaven? Dat ze liever een WCC hadden? Niet dat ik dat geloofde, want een WDC straalt net zo goed af op het team en de constructeur. Daarom vond ik de uitspraak dat ze er 'niets om geven' altijd zo dom klinken. Ze gaan natuurlijk voor beiden. WCC wordt je denk ik ook alleen maar als je 2 coureurs hebt die samen veel podiums scoren. Met eentje consistent buiten de top-3 gaat het niet lukken als je concurrent er vaker een op het podium heeft. Maar als je er één hebt die steeds wint, kun je in ieder geval WDC worden.
Ik denk dat ze voor beiden erg veel moeite doen. Het een is niet belangrijker dan het ander.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

mphilipp schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 10:49:
[...]

Ah? De veel gehoorde kreet was toch altijd dat teams daar juist niets om gaven? Dat ze liever een WCC hadden? Niet dat ik dat geloofde, want een WDC straalt net zo goed af op het team en de constructeur. Daarom vond ik de uitspraak dat ze er 'niets om geven' altijd zo dom klinken. Ze gaan natuurlijk voor beiden. WCC wordt je denk ik ook alleen maar als je 2 coureurs hebt die samen veel podiums scoren. Met eentje consistent buiten de top-3 gaat het niet lukken als je concurrent er vaker een op het podium heeft. Maar als je er één hebt die steeds wint, kun je in ieder geval WDC worden.
Ik denk dat ze voor beiden erg veel moeite doen. Het een is niet belangrijker dan het ander.
Zeg ik dat ze er niets om geven dan? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

mphilipp schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 10:49:
[...]

WCC voor de extra doekoe.
WDC voor de extra prestige.
:)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panini
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-09 15:41
Ben ik de enige hier die het vizier echt enorm beperkend vind qua field of view?

Artikel:
Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/dam/fom-website/manual/Misc/2019helmetdesign/IMG_4933.JPG.transform/9col/image.JPG

2018 helmen:
Afbeeldingslocatie: https://www.graphicnews.com/base/media.php?pic=GN36167H.jpg

Lijkt mij alles behalve fijn tijdens het racen. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 14:49
Panini schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 11:18:
[...]

Ben ik de enige hier die het vizier echt enorm beperkend vind qua field of view?

Artikel:
[Afbeelding]

2018 helmen:
[Afbeelding]

Lijkt mij alles behalve fijn tijdens het racen.
Helmen van autosport hebben ook maar een brievenbus nodig omdat je toch niet omlaag of omhoog hoeft te kijken over het algemeen.
Bij bijvoorbeeld MotoGP kijkt de coureur ook omhoog en omlaag (in de bochten naar achteren kijken) en is dus een groter vizier nodig.
Met een kleiner vizier heb je ook meer muts om de klappen te vangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Panini schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 11:18:
[...]

Artikel:
[Afbeelding]

2018 helmen:
[Afbeelding]

Lijkt mij alles behalve fijn tijdens het racen.
Artikel niet (meer) gelezen, maar was het niet zo dat de grote van het "glas" om en nabij gelijk is gebleven, maar juist het carbon deel wat aan het vizier vast zat nu verplaatst is naar de helm zelf? Met het vizier dicht is de opening dus nog om en nabij hetzelfde.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-09 23:48

Pathogen

Shoop Da Whoop

Aardappel schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 11:21:
[...]
meer muts om de klappen te vangen.
Waarom lees ik dit als enorme NSFW opmerking :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panini
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-09 15:41
Aardappel schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 11:21:
[...]

Helmen van autosport hebben ook maar een brievenbus nodig omdat je toch niet omlaag of omhoog hoeft te kijken over het algemeen.
Bij bijvoorbeeld MotoGP kijkt de coureur ook omhoog en omlaag (in de bochten naar achteren kijken) en is dus een groter vizier nodig.
Met een kleiner vizier heb je ook meer muts om de klappen te vangen.
Vooral uit eigen ervaring op de motor wilde ik eigenlijk ook nog een MotoGP helm erbij posten, maar aangezien het een F1 topic is heb ik het maar achterwege gelaten. :+

Het lijkt mij een beetje voor een tunnelvisie te zorgen, vooral het verder vooruit kijken wordt wellicht beperkt door het krappere vizier? Ik ga er maar vanuit dat de FIA de helm in samenwerking met de coureurs ontwikkeld heeft. Ongetwijfeld zal erover nagedacht zijn wat ok is voor de rijders, en het vizier is inderdaad het zwakste punt van de helm.

En anders zien wij het vast terug in een nieuwsbericht.
RobertMe schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 11:22:
[...]

Artikel niet (meer) gelezen, maar was het niet zo dat de grote van het "glas" om en nabij gelijk is gebleven, maar juist het carbon deel wat aan het vizier vast zat nu verplaatst is naar de helm zelf? Met het vizier dicht is de opening dus nog om en nabij hetzelfde.
Kon daarover niks terugvinden in het gepostte artikel.

[ Voor 17% gewijzigd door Panini op 22-01-2019 11:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappel
Pathogen schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 11:26:
[...]

Waarom lees ik dit als enorme NSFW opmerking :P
A dirty mind is a joy forever

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 16:00
Even inhakend op het helm concept, Chainbear had er vorig jaar al een stukje over gemaakt.
Eerst een stukje evolutie en vanaf 7 min. het 2019 verhaal.

TLDR: de "brievenbusgleuf" is geen probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Pre-season Behind the scenes Leesvoer:

McLaren - evolution of the MCL34
McLaren - MCL34: the work starts here

Afbeeldingslocatie: https://media-cdn.mclaren.com/media/images/galleries/AK9I0330.jpg
Afbeeldingslocatie: https://media-cdn.mclaren.com/media/images/galleries/AK9I0320.jpg
Afbeeldingslocatie: https://media-cdn.mclaren.com/media/images/galleries/AK9I8748_002.jpg

en in het Spaans Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1bSYM8hq2dfAyQhrzl6EKm60/full.png nog een Blog van Soymotor over de '15 hysterische dagen voor de launch'.
La F1 vive los 15 días de histeria en las fábricas Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1bSYM8hq2dfAyQhrzl6EKm60/full.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eli3l
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 03:09
RobertMe schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 11:22:
[...]

Dat klopt helemaal. Door dat stukje carbon te integreren kan de helm nu nog grotere krachten verwerken op de voorkant. Vooral kleinere onderdelen. Ook is het vizier nu sterker geworden en zou de veer die Massa tegenkwam moeten kunnen opvangen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
En omdat iedere motorsport website het vandaag over de ontwerp/bouw fase heeft:

Leesvoer:
F1i - Tech: A visit to Renault at Enstone - the Design Office
F1i - Tech: Up close and personal with Renault at Enstone

Afbeeldingslocatie: https://f1i.com/wp-content/uploads/2019/01/F1-usine-design_1_EN.jpg

Afbeeldingslocatie: https://f1i.com/wp-content/uploads/2019/01/F1-usine-soufflerie_1_EN.jpg

Afbeeldingslocatie: https://f1i.com/wp-content/uploads/2019/01/F1-usine-soufflerie_5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Lijkt wel een duikboot in de oceaan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:18
Mooi Mclaren (de M8D?) op de achtergrond :Y

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

DJTimo schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 11:35:
TLDR: de "brievenbusgleuf" is geen probleem.
Inderdaad. Bovendien zie je meer door die brievenbus dan je zou denken. Ze kunnen sowieso alleen maar links/rechts doen met het hoofd. Omhoog heeft geen nut (er is daar niets voor ze om naar te kijken) en naar beneden hoeft ook niet, want de neus zit in de weg, en ook daar is niet veel om naar te kijken. Het is al te laat als je daar iets ziet tijdens het rijden... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dxg3ponWwAE0EaO.jpg

Red Bull Racing - Talking Tech Regs
Red Bull Racing - 2019 rule book

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Aardappel
mphilipp schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 12:51:
[...]

Inderdaad. Bovendien zie je meer door die brievenbus dan je zou denken. Ze kunnen sowieso alleen maar links/rechts doen met het hoofd. Omhoog heeft geen nut (er is daar niets voor ze om naar te kijken) en naar beneden hoeft ook niet, want de neus zit in de weg, en ook daar is niet veel om naar te kijken. Het is al te laat als je daar iets ziet tijdens het rijden... :+
Massa:

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/br1d725juuv11.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:59

TrekDr0p

QR niet scannen

RobertMe schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 12:41:
[...]

Lijkt wel een duikboot in de oceaan :o
Lijkt wel de (RS19)2019 spec te zijn, want volgens mij was de inlaat van de RS18 veel ovaler en deze lijkt weer ouderwets te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
@TrekDr0p Ik ga ervanuit dat het oude foto's zijn, omdat bv de andere begeleidende foto ook een oud model renault laat zien (geen HALO).

Afbeeldingslocatie: https://f1i.com/wp-content/uploads/2019/01/F1-usine-soufflerie_1_EN.jpg

Áls het een 2019 deel zou zijn zou heel twitter overstromen van de reacties en analyses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

nachtnet schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 13:31:
@TrekDr0p Ik ga ervanuit dat het oude foto's zijn, omdat bv de andere begeleidende foto ook een oud model renault laat zien (geen HALO).

[Afbeelding]

Áls het een 2019 deel zou zijn zou heel twitter overstromen van de reacties en analyses.
Maar op de overview zie je geen halo en volgens mij op die onderzeeboot wel.. of ik heb een nieuwe bril nodig :+

mzzzz... ik ga even de opticien bellen, misschien toch niet een halo :X

[ Voor 6% gewijzigd door TrekDr0p op 22-01-2019 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://f1i.com/wp-content/uploads/2019/01/F1-usine-soufflerie_5.jpg
Zou dat deze 2017 test halo kunnen zijn?
Afbeeldingslocatie: https://damcdn.autosport.com/editorial/classic583/dbbbfae34516a7497d2b1e279caf9a12.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DxhA3AyWkAAa-S6.jpg:large
banden voor Barcalona

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Ik moest drie keer kijken om de verschillen tussen C1-C2 & C4-C5 te zien. Lekker duidelijk op de baan lijkt me? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

O those predictions.....

Testing, one, two ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
Wie heeft er een A0 printer?
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dxg7zPzUYAA7S_A.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dxg7zPxVsAUl0bU.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dxg7zPxUwAAEZ52.jpg

Veel plezier met knippen, plakken en bouwen.

Via @n_mode_log

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

nachtnet schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 13:38:
[Afbeelding]
Zou dat deze 2017 test halo kunnen zijn?
[Afbeelding]
Ik weet het niet het is niet de RS18 lijkt ook niet op de 17 halo test, maar hij ziet er ook anders uit dan de auto die van de voorkant genomen is.

Zal wel een strakke teaser om iets van de RS19 gewoon casual in dat verhaal te stoppen :)
nachtnet schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 13:45:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Via @n_mode_log
[Twitter]
Is A1 ook goed?

[ Voor 30% gewijzigd door TrekDr0p op 22-01-2019 13:46 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• walteij
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-09 15:59
nachtnet schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 13:45:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Via @n_mode_log
[Twitter]
Zou het opvallen als ik de plotter hier op kantoor ineens aan ga zetten??? :+ 8)

Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappel
walteij schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 14:04:
[...]

Zou het opvallen als ik de plotter hier op kantoor ineens aan ga zetten??? :+ 8)
Denk vooral raar als er opeens 2 gele cartridges in een dag doorheen gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met deze resolutie hoef je ze niet op A0 te gaan printen hoor :O.
a4 zal nog redelijk zijn, a3 al niet scherp meer laat staan A2 en groter.

Overigens hebben de meeste steden nog steeds gewoon copy shops die dit voor een paar euro zo kunnen printen voor je :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001

AzzKickah

06-CENSORED

Ik dacht dat het graphics-sets voor Grand Prix 2 waren :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:28
nachtnet schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 13:41:
Ik moest drie keer kijken om de verschillen tussen C1-C2 & C4-C5 te zien. Lekker duidelijk op de baan lijkt me? :+
Andere velgen :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 20:14

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ja, zo maakt men het echt een stuk overzichtelijker. Hadden ze niet gewoon de kleuren van vorig jaar nog even terug kunnen brengen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DxhmOXEXcAENIaj.jpg:large

Overzichtje van F1 zelf (via twitter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

MikeyMan schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 16:23:
Ja, zo maakt men het echt een stuk overzichtelijker. Hadden ze niet gewoon de kleuren van vorig jaar nog even terug kunnen brengen?
Het is ook nooit goed :+

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 20:14

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Het is helemaal prima, maar dit is natuurlijk een kansloze oplossing voor het gebruik van vijf verschillende banden. Als het draait zie je het verschil niet meer.

Gebruik dan ofwel drie banden per dag, ofwel gebruik vijf kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

MikeyMan schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 16:48:
[...]

Het is helemaal prima, maar dit is natuurlijk een kansloze oplossing voor het gebruik van vijf verschillende banden. Als het draait zie je het verschil niet meer.

Gebruik dan ofwel drie banden per dag, ofwel gebruik vijf kleuren.
Ik denk dat je het verschil tussen een rode lijn, en rood-zwart nog wel ziet.
maar handig is alles :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

https://www.gpblog.com/nl...t-financiering-rond-.html

F1 naar Assen

[ Voor 26% gewijzigd door TrekDr0p op 22-01-2019 18:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001

AzzKickah

06-CENSORED

Joah joah. Ze roepen zelf wat he.
Ik geloof het zo net nog niet.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
AzzKickah schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 18:57:
Joah joah. Ze roepen zelf wat he.
Ik geloof het zo net nog niet.
Ze melden enkel dat de financiering rond is, mocht Assen gekozen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Is dat een officiële twitter of gewoon een willekeurig persoon?

PSN

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Jasphur

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:47

Wok

Dakloos...

Lolz
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dxhs-rDW0AI0vFG.jpg

_O-

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Assen roept naar mijn smaak te veel. Gaat denk ik niet gebeuren. Zandvoort twijfel ik ook heel erg over vanwege de baan. Maar dit hoort eigenlijk in GP in Nederland. :)
Dat was ook mijn eerste gedachte. _O-
De Japanners laten hem ook absoluut niet vrij en Japanse cel is echt geen pretje. Het is een zeer bruut gedisciplineerd regime met vrij spartaanse condities. Buitenlanders komen dan vaak ook nog eens in een isoleercel terecht en hebben geen contact buiten bezoeken van advocaten of familie. Dat is mentaal slopend. Het is zeker niet de luxe die een CEO gewend zal zijn. Aangezien Japanse rechters nu al meerdere verzoeken hebben geweigerd, lijkt het erop dat de zaak vrij sterk is. Ghosn gaat de komende jaren dan ook nergens heen.

Tijd voor Renault om een nieuwe CEO te gaan zoeken. Dan gaat het interesant worden wat er gebeurd met Renault F1. Ghosn wou bij lange na niet de bedragen op tafel leggen om mee te doen voor een overwinning, laat staan kampioenschappen. Ghosn was dan kennelijk nog een van de meer enthousiaste hoge piefen bij Renault. Een vervanger van Ghosn kan er zomaar de stekker uit gaan trekken of de totaal onrealistische ambities van topteam gewoon overboord gooien.

[ Voor 57% gewijzigd door DaniëlWW2 op 22-01-2019 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Laat de creatievelingen maar los, haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

DaniëlWW2 schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 20:53:
[...]

Assen roept naar mijn smaak te veel. Gaat denk ik niet gebeuren. Zandvoort twijfel ik ook heel erg over vanwege de baan. Maar dit hoort eigenlijk in GP in Nederland. :)
Ik denk dat we gewoon 2 jaar een Nederlandse GP krijgen. De ene keer in Zandvoort en de andere keer in Assen. Ik denk dan wel dat Assen eerst gaat zijn omdat die simpelweg makkelijker een race kunnen organiseren zonder veel werkzaamheden. En bij Zandvoort moet morgen de schop in de grond om 2020 te halen (bij wijze van spreken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:13

sjaool

Every life should have 9 cats

Als het nu het officiële account van het circuit was dan was het misschien nog nieuwswaardig geweest. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jasphur
Ik heb het nog niet helemaal gelezen. Maar begint al wel interessant.

De kijk op en uitleg over de nieuwe F1 regels geschreven door Scarbs

https://motorsport.tech/f...lations-for-2019-overview

[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 23-01-2019 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:30
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 20:53:
[...]
Dat was ook mijn eerste gedachte. _O-
De Japanners laten hem ook absoluut niet vrij en Japanse cel is echt geen pretje. Het is een zeer bruut gedisciplineerd regime met vrij spartaanse condities. Buitenlanders komen dan vaak ook nog eens in een isoleercel terecht en hebben geen contact buiten bezoeken van advocaten of familie. Dat is mentaal slopend. Het is zeker niet de luxe die een CEO gewend zal zijn. Aangezien Japanse rechters nu al meerdere verzoeken hebben geweigerd, lijkt het erop dat de zaak vrij sterk is. Ghosn gaat de komende jaren dan ook nergens heen.

Tijd voor Renault om een nieuwe CEO te gaan zoeken. Dan gaat het interesant worden wat er gebeurd met Renault F1. Ghosn wou bij lange na niet de bedragen op tafel leggen om mee te doen voor een overwinning, laat staan kampioenschappen. Ghosn was dan kennelijk nog een van de meer enthousiaste hoge piefen bij Renault. Een vervanger van Ghosn kan er zomaar de stekker uit gaan trekken of de totaal onrealistische ambities van topteam gewoon overboord gooien.
Er is overigens een prima reden voor die isolatie.
Dat doen ze voor iedereen die geen Japans spreekt of verstaat. Ze vinden het niet veilig als gevangenen hun bewaker of mede gevangenen niet kunnen verstaan. Of als gevangenen onderling in een taal gaan praten die de bewakers niet kunnen verstaan.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

RocketKoen schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 10:48:
[...]

Dat doen ze voor iedereen die geen Japans spreekt of verstaat. Ze vinden het niet veilig als gevangenen hun bewaker of mede gevangenen niet kunnen verstaan. Of als gevangenen onderling in een taal gaan praten die de bewakers niet kunnen verstaan.
Ik begrijp het systeem. Ik wijs er alleen op dat het zeer bruut is voor de gevangene. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
RocketKoen schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 10:48:
[...]

Er zijn zat redenen te bedenken die strijdig zijn met de mensenrechten :X. "X dus buitenlandse gevangene is het slachtoffer"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DxllFYMW0AEfGyk?format=jpg&name=large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Behind the Scenes: How F1's TV helicopter captures the action

Vanaf f1.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

DaniëlWW2 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 10:49:
[...]
Ik begrijp het systeem. Ik wijs er alleen op dat het zeer bruut is voor de gevangene. :)
Jammer dan...het is ook maar net wat je er zelf van maakt. Bedenk ook dat deze man meteen gevlogen is als ie één poot buiten de gevangenis zet. Iemand die zo rijk is kan makkelijk verdwijnen. Reken er maar op dat ie her en der offshore accounts heeft met ettelijke miljoenen. Buiten de genoemde reden zijn er nog meer om de man in beperking te houden.

Uiteraard is ie nog niet schuldig bevonden, maar het lijkt erop dat ie gegokt heeft en verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

mphilipp schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 14:27:
[...]

Jammer dan...het is ook maar net wat je er zelf van maakt. Bedenk ook dat deze man meteen gevlogen is als ie één poot buiten de gevangenis zet. Iemand die zo rijk is kan makkelijk verdwijnen. Reken er maar op dat ie her en der offshore accounts heeft met ettelijke miljoenen. Buiten de genoemde reden zijn er nog meer om de man in beperking te houden.

Uiteraard is ie nog niet schuldig bevonden, maar het lijkt erop dat ie gegokt heeft en verloren.
Ik koester echt geen sympathie voor de belastingontduikende, frauderende multimiljonair die genadeloos mensen ontslaat, deze mensen zo hun levensonderhoud ontneemt en de lasten afschuift op de staat. Dit puur om de kwartaalcijfers wat op te poetsen. Ik wijs er alleen op dat Japanse gevangenis geen pretje is en dat Renault nu echt op zoek zal moeten naar een nieuwe CEO. Eentje die zomaar eens een streek kan zetten door Renault F1. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 23-01-2019 18:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
basvn schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 14:11:
Behind the Scenes: How F1's TV helicopter captures the action

Vanaf f1.com
Heel gaaf! Tof systeem die rain spin. Nooit over nagedacht.
Ik zou maar wat graag eens met hen willen mee vliegen tijdens een training!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jasphur schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 14:46:
[...]

Ik zou maar wat graag eens met hen willen mee vliegen tijdens een training!
Ook tijdens de race hoor... Lekker achterin mijn ogen uitkijken...
En op de tablet de race hebben voor de niet heli acties.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-09 12:07

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica