onnaj schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 17:25:
Zo even mijn Ziggo frustratie hier kwijt...
Mijn abonnement is al even afgelopen en gezien het feit dat er hier nu glasvezel aangeboden wordt en er tevens op vdsl goede opties zijn, Ziggo maar eens gebeld of ze me een aanbod konden doen.
Nu heb ik werkelijk waar alles bij elkaar ik denk wel 1,5 uur gebeld met Ziggo. Waarvan 1u15 gewacht denk ik. Zowel bij de klantenservice als bij retentie, dit ken ik echt niet van Ziggo!
Nu kreeg ik een aanbod van 9 maanden voor €29,95 inclusief Fox Eredivisie en daarna zou ik gewoon €80-85 betalen zoiets. Uiteindelijk kreeg ik de bevestiging maar stond Eredivisie er niet bij... Toen begon de ellende 😡😡
Wederom gebeld met retentie (dinsdag 1 sept) en de vrouw moest overleggen en ik weer 20 min wachten ongeveer toen ze tot de conclusie kwam dat dat helemaal niet kon wat hij aangeboden had, maar ze kon me wel 3 maanden Fox aanbieden. Ik gezegd dat ik wel wat water bij de wijn wilde doen en dat ik 6 maanden ook nog akkoord zou vinden. Ze zei letterlijk dat haar collega het zelf maar uit moest zoeken en me terug moest bellen. Dat zou hij dan de volgende dag of uiterlijk de dag erna doen.
Zaterdag niets gehoord dus wéér gebeld en weer 20 minuten in de wacht. De collega die het toegezegd had, moest mij toch echt zelf bellen om het op te lossen werd gezegd. Hij was die zaterdag aan het werk en zou me absoluut dezelfde dag terugbellen. Jullie raden het al.... Geen telefoon gehad natuurlijk 😱😩😵😠😡
Vandaag uiteindelijk nog maar eens gebeld en kreeg er vrijwel meteen iemand aan, zoals bijna altijd al bij retentie. Alleen ze moest overleggen en wéér ging ik de wacht in voor 20 minuten.
Vervolgens geeft ze aan dat ik helemaal geen Fox krijg, zelfs geen 3 maanden (waar ik eventueel uiteindelijk ook nog wel mee akkoord was gegaan). Ze konden Fox helemaal niet aanbieden.
Echt verschrikkelijk dit, totaal niet gewend van Ziggo en heb eigenlijk geen zin om over te stappen, maar volgens mij is de tijd toch gekomen.
Nu twijfel ik een beetje tussen glasvezel (bijv Tweak, Fiber, Multiber etc, die beschikbaar zijn op e-fiber) maar qua tv hoor ik daar weinig goeds over en ik wil persé op kunnen nemen, kijk vrijwel nooit live tv behalve voetbal.
De andere opties is vdsl via T-Mobile (88 mbit en heb nu 50 mbit) maar vraag me af of de tv daarvan wel zo goed is...
Zijn er mensen hier die dezelfde ervaring met Ziggo hebben?
En die eventueel overgestapt zijn naar een andere provider en hoe dit bevalt?
Zo heel verhaal geworden maar lucht vooralsnog op! 😁
En meteen een waarschuwing voor andere dat Ziggo niet meer is wat het was, ook de Mediabox XL blijft een verschrikking maar daar zou een update voor komen.... April 2020 of zoiets 😵