Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lief Adje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:54

Lief Adje

Love is in the air

Topicstarter
Begin 2018 en eind 2018 heeft Ziggo "Ziggo Go voor AndroidTV" aangekondigd, helaas nog steeds niet beschikbaar.

Tot voor kort kon je via een aangepaste versie van Horizon TV (Slowaakse versie) gebruik maken van Ziggo Go op een Android TV (oa Nvidia Shield)

Recent heeft Ziggo dit geblokkeerd.
En weer werkend te krijgen volgens Skit3000

Omdat dit onderwerp niet thuis hoort in het Nvidia Shield topic
Linkje 1 Linkje 2, dit nieuwe topic om de discussie hier verder te voeren.

Als het goed is mogen we hier het wel over hebben:
Gropah schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 11:41:
En hoewel het zeker interessante materie kan zijn om te bespreken hoe om de beveiliging heen te komen, is dat offtopic in het NVIDIA Shield topic. Dit omdat het niet alleen om de shield baat bij heeft, maar alle android TV's ook. Het is dus veel logischer om dat in een los topic te doen in de daarvoor bestemde locatie, zoals bijvoorbeeld Mediaspelers en HTPC's of Internetproviders en Hosting.
Mogelijke alternatieven:
- Ziggo Go sideloaden (telefoon app)
- Kodi plugin Helaas niet legaal om te delen, ook al is dit gewoon de Ziggo website in een kodi tab..
- Horizon TV app verder aanpassen zodat hij naar buiten toe hetzelfde is als de "normale" Ziggo Go app

[ Voor 10% gewijzigd door Lief Adje op 26-08-2019 12:14 ]

PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Lief Adje schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 12:11:
Als het goed is mogen we hier het wel over hebben:

[...]
Ik heb nooit uitsluitsel gegeven over of het is toegestaan alleen dat het niet in Spielerij hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lief Adje

Lief Adje

Love is in the air

Topicstarter
Gropah schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 12:15:
[...]

Ik heb nooit uitsluitsel gegeven over of het is toegestaan alleen dat het niet in Spielerij hoort.
Hier wel iig, zolang we ons aan de regels houden lijkt me dit prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper1985
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19:25
Ik zal dit met interesse volgen. Heb een nVidia Shield en gebruik nu een tvheadend server met USB tuner met een app op de shield om te kunnen streamen vanaf de tvheadend. Beetje omslachtig dus een echte Ziggo app zou fijn zijn.

Het blijft vreemd dat ze die nog niet uit hebben gebracht. Misschien helpt het als we allemaal massaal mailen naar Ziggo? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Is de discussie over Ziggo Go rechtstreeks op Android ook geldig voor Ziggo Sport Totaal Go?

Ik heb Ziggo Sport Totaal als extra pakket via Xs4all tv, maar krijg daar veel wedstrijden nog altijd in inferieure SD-kwaliteit te zien, omdat ze na al die jaren nog steeds niet het hele pakket op HD hebben gezet.

Als ik dan met Ziggo Sport Totaal Go op mijn Windows-laptop naar dezelfde wedstrijd kijk en dit (via Shield, of direct) naar de LG tv stream cast, is de kwaliteit al een stuk beter, maar nog altijd niet optimaal.

[ Voor 1% gewijzigd door drfruit op 27-08-2019 18:47 . Reden: verkeerde woordkeuze ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:32

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Zojuist even intern dit topic besproken en we zijn tot de conclusie gekomen dat het geen probleem is om over de aangepaste app te praten. Het is echter niet toegestaan om ook daadwerkelijk naar deze app te linken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilias1991
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23:08
Ik houd mij aanbevolen als iemand 'de' oplossing heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:54
Is een VPN wellicht de oplossing?
Geen idee wat de beveiliging precies inhoud maar als de app alleen in Nederland niet werkt kan dat misschien helpen.

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lief Adje

Lief Adje

Love is in the air

Topicstarter
rens-br schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 14:47:
[mbr]Zojuist even intern dit topic besproken en we zijn tot de conclusie gekomen dat het geen probleem is om over de aangepaste app te praten. Het is echter niet toegestaan om ook daadwerkelijk naar deze app te linken.[/]
Bedankt voor de verheldering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HEY_DUDE
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:53
@Skit3000 Kun jij ons hier misschien helpen met hoe de apk van horizon aangepast kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanxxx511
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-05 21:48
zijn er meer die er last van hebben dat de app sinds vanochtend niet meer werkt, na paar seconden gaat hij eindeloos bufferen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-05 09:32
stefanxxx511 schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 09:00:
zijn er meer die er last van hebben dat de app sinds vanochtend niet meer werkt, na paar seconden gaat hij eindeloos bufferen.
De app die je / iemand afgelopen week heeft aangepast of de versie van maart / april?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanxxx511
Joster schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 09:02:
[...]

De app die je / iemand afgelopen week heeft aangepast of de versie van maart / april?
van afgelopen week

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• eniux
  • Laatst online: 11:04
Ik ben eigenlijk vooral erg benieuwd hoeveel mensen deze app willen?

Ik zie overal een beetje gefragmenteerde informatie, en het lijkt er op dat mensen niet echt een front vormen tegen ziggo of andere providers m.a.w. ik heb een beetje het gevoel dat het steeds dezelfde personen zijn.

Het zou mooi zijn als providers begrijpen dat men anno 2019 niet meer weg kan komen om geen Android TV app te maken. Of in ieder geval hun reguliere apps geschikt te maken voor android TV (is echt vrij simpel).
Helemaal gezien de opmars van Android TV kastjes als de MI box S maar ook het feit dat grote fabrikanten Android TV in de televisies bouwen (Sony, Philips, TCL, etc.)

[ Voor 10% gewijzigd door eniux op 27-08-2019 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lief Adje

Lief Adje

Love is in the air

Topicstarter
eniux schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 10:43:
Ik ben eigenlijk vooral erg benieuwd hoeveel mensen deze app willen?

Ik zie overal een beetje gefragmenteerde informatie, en het lijkt er op dat mensen niet echt een front vormen tegen ziggo of andere providers m.a.w. ik heb een beetje het gevoel dat het steeds dezelfde personen zijn.

Het zou mooi zijn als providers begrijpen dat men anno 2019 niet meer weg kan komen om geen Android TV app te maken. Of in ieder geval hun reguliere apps geschikt te maken voor android TV (is echt vrij simpel).
Helemaal gezien de opmars van Android TV kastjes als de MI box S maar ook het feit dat grote fabrikanten Android TV in de televisies bouwen (Sony, Philips, TCL, etc.)
Ik vermoed wel aardig wat mensen, onderdeel van het probleem is dat Ziggo actief mensen tegenwerkt die met opties/alternatieven komen.. dus mensen geven niet snel aan dat ze de oplossing gebruiken / of een alternatief gebruiken.

Er zijn inderdaad nu al veel apparaten op de markt die er gebruik van kunnen maken, maar hoe krijg je dit Ziggo aan het verstand?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• voorstad
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:54
Ook in het Mi Box Android TV topic wordt er met enige regelmaat gesproken over de Ziggo go app voor Android TV.

Ik begrijp niet waarom Ziggo de aangepaste Horizon app actief blokkeert. Ziggo is een ISP, ik neem hun diensten af, betaal ze maandelijks zo'n 70 euro en ik wil graag 1 kastje in huis waarmee ik al mijn streaming kan kijken. De Horizon app voor Android TV is prima. De interface ziet er hetzelfde uit als op de ZiggoGo website en de reguliere Android app.

Ik begrijp de hetze van Ziggo gewoon niet. Net zo min als waarom ik replay tv niet mag casten vanaf mijn smartphone, maar wel mag casten vanaf mijn laptop. Ik zou zeggen dat Ziggo alle alternatieven waarbij gebruik gemaakt wordt van hun diensten zou moeten toejuichen. Wanneer er geen Ziggogo Android TV app komt, gaan klanten op zoek naar alternatieven voor Ziggo lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
voorstad schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 11:25:
Ook in het Mi Box Android TV topic wordt er met enige regelmaat gesproken over de Ziggo go app voor Android TV.

Ik begrijp niet waarom Ziggo de aangepaste Horizon app actief blokkeert. Ziggo is een ISP, ik neem hun diensten af, betaal ze maandelijks zo'n 70 euro en ik wil graag 1 kastje in huis waarmee ik al mijn streaming kan kijken. De Horizon app voor Android TV is prima. De interface ziet er hetzelfde uit als op de ZiggoGo website en de reguliere Android app.

Ik begrijp de hetze van Ziggo gewoon niet. Net zo min als waarom ik replay tv niet mag casten vanaf mijn smartphone, maar wel mag casten vanaf mijn laptop. Ik zou zeggen dat Ziggo alle alternatieven waarbij gebruik gemaakt wordt van hun diensten zou moeten toejuichen. Wanneer er geen Ziggogo Android TV app komt, gaan klanten op zoek naar alternatieven voor Ziggo lijkt me.
Exact en het dikgedrukte vind ik nog het meest schrijnende. Ziggo werkt de makkelijkste manieren tegen terwijl het wel "mag" aangezien het met allerlei omwegen alsnog wel te doen is. Dat is gewoon irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-04 17:11
Ik ga dit ook even volgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-05 10:15

Dxue

PSN:EvilDrunk

Hoe verdedigt Ziggo zich dan tegen het dikgedrukte gedeelte Joster aangegeven? Als Ziggo consistent dingen blokkeert of toe laat, kan je er minder makkelijk iets over zeggen, maar als de ene apparaat iets wel mag, maar het andere apparaat niet, dan is dat gewoon frustrerend. Maar aangezien casten vanaf laptop mag, zou je dan kunnen casten vanaf mobiel als je de tabblad op "openen als desktop" doet?
Ik ben nu niet bij mijn cast apparaat, dus kan het niet uitproberen, maar mijn ervaring met casten is ook suboptimaal. Vaak bij populairde programma's blijft die dan in een sd of sub sd kwaliteit hangen en moet ik het vaak herstarten om een poging tot een hd signaal te krijgen (ongeacht of het via de app, pc app of website is)

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-B
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Er is maar één antwoord op te geven en dat is contentrechten. Als je de Ziggo community doorzoekt dan is dit voor Replay TV al meerdere malen aangegeven. Het zou heel goed kunnen zijn dat contenteigenaren ook meer geld verwachten wanneer Ziggo het mogelijk maakt om via een TV Compatibele Android app TV te kijken. Als Ziggo niet actief deze middelen blokkeert dan kan ik me voorstellen dat contenteigenaren geld willen zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• voorstad
Jay-B schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 20:06:
Er is maar één antwoord op te geven en dat is contentrechten. Als je de Ziggo community doorzoekt dan is dit voor Replay TV al meerdere malen aangegeven. Het zou heel goed kunnen zijn dat contenteigenaren ook meer geld verwachten wanneer Ziggo het mogelijk maakt om via een TV Compatibele Android app TV te kijken. Als Ziggo niet actief deze middelen blokkeert dan kan ik me voorstellen dat contenteigenaren geld willen zien.
Die heb ik al vaker gehoord, maar kun je me dan uitleggen waarom ik wel replay tv mag afspelen op mijn Windows pc, in mijn Chrome browser, op mijn mobiel, maar alleen mag casten vanaf mijn pc en niet vanaf mijn mobiel? Dit is gewoon niet consequent.

Welke content rechten schend ik door te replay tv te casten vanaf mijn mobiel, terwijl ik dezelfde content wel mag casten vanaf mijn laptop? En dezelfde content ook mag casten vanaf NPO+ of RTLXL etc?

Ik krijg dat gewoon niet spits in mijn hoofd. Help me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-B
  • Niet online
Contentrechten kunnen gewoon erg complex zijn. Ik weet niet wat er aan de onderhandelingstafel gebeurd maar als je alleen al kijkt wat voor gevechten Ziggo voert met bijvoorbeeld Fox Sports wat zelfs tot rechtzaken lijdt dan weet je dat de belangen groot zijn. Ander voorbeeld is dat bijvoorbeeld RTL het verbiedt dat Ziggo het toestaat dat reclame doorgespoeld wordt bij Replay TV. Dit terwijl Ziggo dit bij alle andere kanalen wel gewoon toelaat. Je weet niet welke eisen er liggen. Als Ziggo echt alleen boxen wil verpatsen dan waren ze nooit met Ziggo Go gekomen en ook niet met een platform waarop je met verschillende devices dezelfde content in de cloud kan benaderen. Dat klinkt gewoon niet logisch.

Net zoals jij niet bereid bent om extra te betalen voor dezelfde content op een ander platform vermoed ik (maar dat is een aanname) dat Ziggo het niet ziet zitten om extra te betalen aan contenteigenaren.

[ Voor 12% gewijzigd door Jay-B op 27-08-2019 20:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• voorstad
Jay-B schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 20:48:
Contentrechten kunnen gewoon erg complex zijn. Ik weet niet wat er aan de onderhandelingstafel gebeurd maar als je alleen al kijkt wat voor gevechten Ziggo voert met bijvoorbeeld Fox Sports wat zelfs tot rechtzaken lijdt dan weet je dat de belangen groot zijn. Ander voorbeeld is dat bijvoorbeeld RTL het verbiedt dat Ziggo het toestaat dat reclame doorgespoeld wordt bij Replay TV. Dit terwijl Ziggo dit bij alle andere kanalen wel gewoon toelaat. Je weet niet welke eisen er liggen. Als Ziggo echt alleen boxen wil verpatsen dan waren ze nooit met Ziggo Go gekomen en ook niet met een platform waarop je met verschillende devices dezelfde content in de cloud kan benaderen. Dat klinkt gewoon niet logisch.

Net zoals jij niet bereid bent om extra te betalen voor dezelfde content op een ander platform vermoed ik (maar dat is een aanname) dat Ziggo het niet ziet zitten om extra te betalen aan contenteigenaren.
Maar daarmee is het nog steeds niet consequent. Blokkeer dan alles. 🤔

Met de horizon app voor Android TV kan ik precies hetzelfde:. Doorspoelen op RTL werkt ook bijvoorbeeld ook niet, op andere zenders wel. Net als op gewoon Android.

Nogmaals: welke content rechten schend ik op Android en niet (voor precies exact hetzelfde) op Windows? Help me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-B
  • Niet online
Contentrechten zijn nog nooit consequent geweest. Er zijn talloze voorbeelden op te noemen. De meest duidelijke en ook door Ziggo erkende heb ik al genoemd en is het feit dat Replay TV niet gecast mag worden. Nee dat is niet consequent maar wel een feit en erkend door Ziggo zelf. De vraag die je stelt kan ik dus ook niet beantwoorden. Ik heb de overeenkomst niet gesloten dus ik snap niet waar je naartoe wilt. Ik geef alleen aan dat het een mogelijke verklaring is. Het enige wat je Ziggo wel kwalijk kan nemen is dat men verder niet aangeeft of dit zo is en zo niet wat dan de reden is waarom het zo lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
De content rechten zitten gekoppeld aan de account waarmee je inlogt als je kijkt naar de Android TV app. Ik zie niet in hoe dat anders is dan wanneer ik kijk via de ziggo go app.

Los van het feit dat deze app natuurlijk niet officieel uitgebracht is. Dat geeft ze natuurlijk het recht om deze content stream te blokkeren, erg klantvriendelijk is het helaas niet. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• voorstad
eniux schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 21:53:
De content rechten zitten gekoppeld aan de account waarmee je inlogt als je kijkt naar de Android TV app. Ik zie niet in hoe dat anders is dan wanneer ik kijk via de ziggo go app.

Los van het feit dat deze app natuurlijk niet officieel uitgebracht is. Dat geeft ze natuurlijk het recht om deze content stream te blokkeren, erg klantvriendelijk is het helaas niet. :)
Ik haak al af bij het niet kunnen casten van replay tv op gewoon Android, terwijl dat op Windows wel kan.

Dan heb ik het niet eens over een aangepaste horizon app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-B
  • Niet online
eniux schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 21:53:
Dat je dat niet snap kan maar dat is hoe het werkt. Men kan eisen stellen aan de wijze waarop content aangeboden wordt. Zo kan ik me ook nog herinneren dat bij een groot evenement Ziggo iets wel mocht uitzenden maar niet via Ziggo Go. Volgens mij was het boksen maar dat moet ik even terugzoeken.
Tja terecht punt. Dat is ook de rede waarom ik denk dat heg met rechten te maken heeft. Ik zie niet waarom anders. Het is niet zo dat ze er alles aan doen om het klanten te ontnemen. Ze hebben het zelf aangekondigd dat die app er komt. Er is dus iets anders aan de hand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eniux
Jay-B schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 22:26:
[...]

Dat je dat niet snap kan maar dat is hoe het werkt. Men kan eisen stellen aan de wijze waarop content aangeboden wordt. Zo kan ik me ook nog herinneren dat bij een groot evenement Ziggo iets wel mocht uitzenden maar niet via Ziggo Go. Volgens mij was het boksen maar dat moet ik even terugzoeken.

[...]

Tja terecht punt. Dat is ook de rede waarom ik denk dat heg met rechten te maken heeft. Ik zie niet waarom anders. Het is niet zo dat ze er alles aan doen om het klanten te ontnemen. Ze hebben het zelf aangekondigd dat die app er komt. Er is dus iets anders aan de hand.
Het probleem zit hem in communicatie, ziggo maakt er een mooi marketing praatje van & opent een bèta (zogenaamd, de NDA zorgt er voor dat niemand er over mag praten.. Dus is er wel een beta? ;) )

Maar vervolgens doet een miljoenen bedrijf als ziggo bijna een ~ jaar ~ over het aanpassen van hun huidige app om de interface geschikt te maken voor Android TV, zonder enige vorm van communicatie. Dat is gewoon ronduit slecht.

Dan kan je jezelf verstoppen achter een verhaal dat de interface gelijk moet zijn aan de van die mediabox, omdat dit op dat moment even goed uitkomt tijdens het blokkeren van de prima werkende, niet gebrande app.

Of gewoon helder en duidelijk communiceren wat de status is van de app. En eventueel een open beta aankondigen.. Nog meer marketing waarde ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
voorstad schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 22:00:
[...]

Ik haak al af bij het niet kunnen casten van replay tv op gewoon Android, terwijl dat op Windows wel kan.

Dan heb ik het niet eens over een aangepaste horizon app.
Exact! Indien Replay TV gewoon te casten zou zijn was er denk ik niet eens geprobeerd om de Horizon app aan te passen. Het is gewoon totaal inconsequent en frustrerend om de makkelijkste methodes te blokkeren en een app aan te kondigen die maar niet komt terwijl je met allerlei omwegen hetzelfde alsnog legaal kan bereiken. In die context kan ik mij niet voorstellen dat het met contentrechten te maken heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
voorstad schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 11:25:
Net zo min als waarom ik replay tv niet mag casten vanaf mijn smartphone, maar wel mag casten vanaf mijn laptop.
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen, ik kom hier toevallig verzeild via het Feedback op moderatie topic, maar:
De meest simpele oplossing die ik gebruik, als ik vanuit de Go app niet kan/mag casten: vanuit de browser Ziggo Go bezoeken, in de browser het programma kijken en vervolgens het beeld vanuit de browser casten naar het device waarop ik wil kijken.
Het is wel iets omslachtiger dan via de app, maar hé... het werkt wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coprocessor
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 11-04 15:57
Heeft er iemand ervaring met het sideloaden van Chrome op een Android TV device om daarna in Chrome de Ziggo Go site (www.ziggogo.tv) te openen en op die manier te kijken?

Ik wil dat vanavond eens gaan proberen.

Ik kom hierop doordat de OP het heeft over een Kodi add-on die eigenlijk alleen de Ziggo Go site opent in een Kodi tab.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
Coprocessor schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 12:29:
Heeft er iemand ervaring met het sideloaden van Chrome op een Android TV device om daarna in Chrome de Ziggo Go site (www.ziggogo.tv) te openen en op die manier te kijken?

Ik kom hierop doordat de OP het heeft over een Kodi add-on die eigenlijk alleen de Ziggo Go site opent in een Kodi tab.
Je zou ook eens Puffin TV Browser kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coprocessor
Ja, inderdaad. Die staat gewoon in de Play Store. Ik zal beide eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Coprocessor schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 12:48:
[...]

Ja, inderdaad. Die staat gewoon in de Play Store. Ik zal beide eens proberen.
Geen idee of dat een beetje werkt, maar mocht dat lukken dan zou dit voor mij ook wel een aardige workaround kunnen worden aangezien ik geen werkende aangepaste app meer heb O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanxxx511
Coprocessor schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 12:29:

ja dit heb ik wel eens geprobeerd op de Shield TV, 't werkt, maar daar is dan ook meegezegd.
Chrome op bijvoorbeeld Shield TV/Android TV moet dan toch met toestenbord en muis bedienen.
je kan inderdaad gewoon naar de Ziggo Go site gaan. inloggen, daarna zul je met muis 'm op full screen moeten zetten. je kan dan met de afstandsbediening met omhoog en omlaag zappen. maar overige dingen oproepen van Ziggo Go moet je weer de muis erbij pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coprocessor
stefanxxx511 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 13:41:
[...]

ja dit heb ik wel eens geprobeerd op de Shield TV, 't werkt, maar daar is dan ook meegezegd.
Chrome op bijvoorbeeld Shield TV/Android TV moet dan toch met toestenbord en muis bedienen.
je kan inderdaad gewoon naar de Ziggo Go site gaan. inloggen, daarna zul je met muis 'm op full screen moeten zetten. je kan dan met de afstandsbediening met omhoog en omlaag zappen. maar overige dingen oproepen van Ziggo Go moet je weer de muis erbij pakken
OK, bedankt voor je reactie. Ben benieuwd hoe het werkt in de Puffin TV browser omdat die voor Android TV is aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilbert11
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:00
Probeer Firefox voor Android TV eens te sideloaden (die is gemaakt voor de Amazon fireTV en op dit moment niet in de Playstore.)

Deze heeft een pointer en het werkt redelijk goed op de shieldtv icm aanmaken shortcut voor Ziggo.
stefanxxx511 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 13:41:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Laatst online: 28-01 17:40
wilbert11 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 14:03:
Probeer Firefox voor Android TV eens te sideloaden (die is gemaakt voor de Amazon fireTV en op dit moment niet in de Playstore.)

Deze heeft een pointer en het werkt redelijk goed op de shieldtv icm aanmaken shortcut voor Ziggo.

[...]
Net geprobeerd met een Firefox app van xda maar krijg een melding van Ziggo dat de browser niet word ondersteunt ;(

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wilbert11
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:00
Earzz schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 20:24:
[...]

Net geprobeerd met een Firefox app van xda maar krijg een melding van Ziggo dat de browser niet word ondersteunt ;(
Zoek eens op "Firefox (Android TV) 3.9 (noarch)" en download dan de apkmirror link. Die werkt bij mij prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:48
Hier ook nog aan het zoeken naar een oplossing, puffin, standaard browser, dat werkt allemaal niet. Firefox lijkt enigzins te werken, maar niet heel vloeiend? En qua bediening blijft het ook behelpen... Chrome zal ik ook nog wel even gaan proberen.

De vorige modified horizontv werkte echt perfect, weet nog niet echt waar ik nu moet zoeken voor de huidige fix helaas.
wilbert11 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 20:29:
[...]

Zoek eens op "Firefox (Android TV) 3.9 (noarch)" en download dan de apkmirror link. Die werkt bij mij prima.
Heb zelf 4.2 geprobeerd, zou 3.9 echt beter zijn? Zal m ook eens downloaden iig...

[ Voor 30% gewijzigd door m0ridin op 28-08-2019 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lief Adje

Lief Adje

Love is in the air

Topicstarter
Edge zou je ook nog kunnen proberen, is gebaseerd op Chrome..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0ridin
Edge wilde hier niet installeren (begon wel maar daarna de melding 'app not installed').

Chrome is niet te besturen met alleen de afstandsbediening...

Mozilla lijkt redelijk te werken maar videos lopen niet super soepel, enigzins haperig,

De standaard browser laat uberhaupt de videos niet zien (alles blijft zwart, je ziet wel kaders)

Puffin blaast alles op 'letterlijk, alles ziet er ingezoomed uit'

De nieuwste ziggogo apk wil niet eens starten (knalt eruit)

De horizontv apk heb ik nog niet werkend gekregn...

Oh, en om het af te ronden werkt ook de ingebouwde chromecast (op de 7334/7304) niet met de ziggo app... videos blijven op laden hangen.

Zucht...

• Joster
m0ridin schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 23:30:
Edge wilde hier niet installeren (begon wel maar daarna de melding 'app not installed').
Dit kreeg ik ook inderdaad.
Chrome is niet te besturen met alleen de afstandsbediening...
Klopt, helaas.
Mozilla lijkt redelijk te werken maar videos lopen niet super soepel, enigzins haperig,
Deze heb ik nog niet getest.
De standaard browser laat uberhaupt de videos niet zien (alles blijft zwart, je ziet wel kaders)
Welke browser is dit?
Puffin blaast alles op 'letterlijk, alles ziet er ingezoomed uit'

De nieuwste ziggogo apk wil niet eens starten (knalt eruit)
Met Puffin kon ik redelijk door de app heen navigeren. Kreeg echter de melding dat deze browser niet wordt ondersteund door de Ziggo app wanneer ik een video wilde starten.
De horizontv apk heb ik nog niet werkend gekregn...
Ik ook niet helaas.
Oh, en om het af te ronden werkt ook de ingebouwde chromecast (op de 7334/7304) niet met de ziggo app... videos blijven op laden hangen.

Zucht...
Bij live TV ook ja? Dat heb ik nog niet eerder gehad. Casten van replay TV mag überhaupt niet op deze manier uiteraard.
m0ridin schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 20:31:
Hier ook nog aan het zoeken naar een oplossing, puffin, standaard browser, dat werkt allemaal niet. Firefox lijkt enigzins te werken, maar niet heel vloeiend? En qua bediening blijft het ook behelpen... Chrome zal ik ook nog wel even gaan proberen.

De vorige modified horizontv werkte echt perfect, weet nog niet echt waar ik nu moet zoeken voor de huidige fix helaas.

[...]
Helemaal eens, helaas :|

[ Voor 17% gewijzigd door Joster op 29-08-2019 08:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0ridin
Joster schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 08:57:
[...]

[...]

Klopt, helaas.

[...]

[...]

Welke browser is dit?

[...]

Met Puffin kon ik redelijk door de app heen navigeren. Kreeg echter de melding dat deze browser niet wordt ondersteund door de Ziggo app wanneer ik een video wilde starten.

[...]

Ik ook niet helaas.

[...]

Bij live TV ook ja? Dat heb ik nog niet eerder gehad. Casten van replay TV mag überhaupt niet op deze manier uiteraard.

[...]

Ah, nu je het zegt wat betreft Puffin... dat kreeg ik ook. Maar daarnaast vond ik het er ook niet echt uit zien ;)

Met de standaard bedoelde ik de vooraf geinstalleerde op mijn tv, deze heet gewoon 'Internet Browser' en is volgens mij gebaseerd op Opera.

En met het casten bedoelde ik idd live video, lijkt niet puur aan de ziggo app the liggen want op een 'normale' chromecast werkt het wel. Staat tegenover dat youtube en netflxi bijv wel weer prima casten direct op de tv...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• voorstad
Joster schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 08:57:
[...]

[...]

Klopt, helaas.

[...]

[...]

Welke browser is dit?

[...]

[...]

Ik ook niet helaas.
[...]

[...]

Hoe druk zou Ziggo zijn om al die browsers te blokkeren? Die tijd hadden ze ook kunnen gebruiken om de Android TV app te branden naar de Ziggo huis stijl O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coprocessor
In aansluiting op de recente posts en nav mijn eigen tests lijkt Firefox nog het beste te werken. Puffin TV wordt niet ondersteund door Ziggo en Chrome is niet te bedienen met de afstandsbediening (Harmony Elite).

Beeld lijkt inderdaad niet 100% vloeiend te zijn, er zijn artefacten (ik heb alleen Replay getest) en de bediening met een pointer is niet ideaal. De eerste 2 punten kunnen natuurlijk aan mijn internetsnelheid en gebruik van VPN liggen.

Maar aangezien Replay TV niet te casten is moet het zo maar tot Ziggo eindelijk eens de officiële Android TV app vrijgeeft. Of de aangepaste Horizon app ergens opduikt natuurlijk...

• Joster
Coprocessor schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:02:
In aansluiting op de recente posts en nav mijn eigen tests lijkt Firefox nog het beste te werken. Puffin TV wordt niet ondersteund door Ziggo en Chrome is niet te bedienen met de afstandsbediening (Harmony Elite).

Beeld lijkt inderdaad niet 100% vloeiend te zijn, er zijn artefacten (ik heb alleen Replay getest) en de bediening met een pointer is niet ideaal. De eerste 2 punten kunnen natuurlijk aan mijn internetsnelheid en gebruik van VPN liggen.

Maar aangezien Replay TV niet te casten is moet het zo maar tot Ziggo eindelijk eens de officiële Android TV app vrijgeeft. Of de aangepaste Horizon app ergens opduikt natuurlijk...
Dus Firefox (versie 3.9 of 4.2?) sideloaden is dan de best mogelijke workaround nu voor het bekijken van Ziggo op Android TV. Thanks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coprocessor
Joster schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:04:
[...]

Dus Firefox (versie 3.9 of 4.2?) sideloaden is dan de best mogelijke workaround nu voor het bekijken van Ziggo op Android TV. Thanks.
Ik heb Firefox 4.2 getest en dat werkt voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0ridin
Joster schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 10:04:
[...]

Zowel 4.2 als 3.9 getest hier, werken beiden prima (op performance na, video lijkt in beide gevallen niet heeeel vloeiend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luck
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-03 17:11
Goed idee, dank.

Wel nog een klein vraagje, weet iemand hoe ik naar beneden kan scrollen?
Als ik binnen Ziggo zit en ga naar submenu: kijk TV en replay, kan ik niet naar beneden toe. Ik zie de op het scherm de eerste 6 kanalen en wil bijvoorbeeld naar kanaal 16. Dat lukt mij niet.
Is daar een truc voor?
wilbert11 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 20:29:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
Jay-B schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 21:44:
Contentrechten zijn nog nooit consequent geweest. Er zijn talloze voorbeelden op te noemen. De meest duidelijke en ook door Ziggo erkende heb ik al genoemd en is het feit dat Replay TV niet gecast mag worden. Nee dat is niet consequent maar wel een feit en erkend door Ziggo zelf.
Kun je me aangeven waar Ziggo dat zelf zegt? ik kan het alleen maar in fora terugvinden waar andere forumleden dit suggereren en Ziggo moderatoren daarmee makkelijk wegkomen en zo om de hete brij heen kunnen draaien. Een officieel statement van Ziggo heb ik nog niet gezien. Ben benieuwd!

Het officiële statement is al jaren "Het is op dit moment nog niet mogelijk om Replay naar je tv te streamen", en niet "vanwege contentrechten is replay tv casten niet mogelijk". En vooral dat woordje "nog" word ik zo moedeloos van.

[ Voor 20% gewijzigd door voorstad op 02-09-2019 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

voorstad schreef op maandag 2 september 2019 @ 14:32:
[...]

Kun je me aangeven waar Ziggo dat zelf zegt? ik kan het alleen maar in fora terugvinden waar andere forumleden dit suggereren en Ziggo moderatoren daarmee makkelijk wegkomen en zo om de hete brij heen kunnen draaien. Een officieel statement van Ziggo heb ik nog niet gezien. Ben benieuwd!

Het officiële statement is al jaren "Het is op dit moment nog niet mogelijk om Replay naar je tv te streamen", en niet "vanwege contentrechten is replay tv casten niet mogelijk". En vooral dat woordje "nog" word ik zo moedeloos van.
Hoewel je compleet gelijk hebt dat Ziggo nergens iets anders stelt het niet mag en ze dat dus helemaal niet erkennen, kun je eenvoudig concluderen dat ze het blokkeren. Omdat live kijken en replay TV vanuit de app/mobile device gezien compleet hetzelfde is: Een stream vanuit Ziggo. Dus zullen ze gewoon een blokkade hebben ingesteld.

Dit kan geen rocket science zijn om technisch te veranderen, dus ga ik er vanuit dat er contentredenen zijn waarom dit niet kan.

Een app op de TV zou erg fijn zijn en het probleem beneden oplossen, maar boven heb ik het te doen met een Chromecast.

Heeft iemand het wel eens geprobeerd met: iWebTV app op een iOS device? Die app is browser en kan alles casten naar TVs (met adds in de gratis versie helaas.) Chrome op iOS kan dat namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voorstad
Hann1BaL schreef op maandag 2 september 2019 @ 14:43:
[...]

Hoewel je compleet gelijk hebt dat Ziggo nergens iets anders stelt het niet mag en ze dat dus helemaal niet erkennen, kun je eenvoudig concluderen dat ze het blokkeren. Omdat live kijken en replay TV vanuit de app/mobile device gezien compleet hetzelfde is: Een stream vanuit Ziggo. Dus zullen ze gewoon een blokkade hebben ingesteld.

Dit kan geen rocket science zijn om technisch te veranderen, dus ga ik er vanuit dat er contentredenen zijn waarom dit niet kan.

Een app op de TV zou erg fijn zijn en het probleem beneden oplossen, maar boven heb ik het te doen met een Chromecast.

Heeft iemand het wel eens geprobeerd met: iWebTV app op een iOS device? Die app is browser en kan alles casten naar TVs (met adds in de gratis versie helaas.) Chrome op iOS kan dat namelijk niet.
Ik zou het zo fijn vinden wanneer Ziggo het zelf hardop zou zeggen, en dat het geen aanname of conclusie van gebruikers is (hoe goed bedoeld dan ook). Door te stellen dat het "nog"niet kan, suggereren ze dat het in de toekomst wel gaat gebeuren. Net zoals Ziggo al een jaar suggereert dat er een Android TV app gaat komen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Is hier ondertussen iemand toevallig al wat verder gekomen? Wilde weer even wat kijken (expeditie robinson) maar los dat casten niet mag werkt het casten met de ziggo app niet op mijn tv (alle andere apps wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:43
@m0ridin Nee, helaas. We doen nu veel terugkijken en casten via RTLXL, Kijk, of NPO Start. Maar ik mis het enorm ja, gewoon het gemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
m0ridin schreef op maandag 9 september 2019 @ 15:03:
Is hier ondertussen iemand toevallig al wat verder gekomen? Wilde weer even wat kijken (expeditie robinson) maar los dat casten niet mag werkt het casten met de ziggo app niet op mijn tv (alle andere apps wel).
Er zijn er op Tweakers wel een paar die het hebben opgelost, maar die houden hun kaken stijf op elkaar uit angst voor een simpele die de app weer online slingert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frov
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-01-2024
Ik heb net op jullie aanraden Firefox ge-sideloaded op mijn shield (zowel 3.9 als 4.2 geprobeerd) en dat werkt mooi! Ik kan nu de ziggo go url intikken, inloggen en tv kijken. Maar kan ik ook een bookmark aanmaken in FF? Die 'pin' in het main screen van FF kan ik nooit selecteren. Als ik google dan moet ik de 'menu' knop op de remote van de Amazon Fire gebruiken, maar die knop hebben we niet op de shield (remote). Of is er andere manier om recht naar ziggo go te gaan vanuit het shield main screen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxyde
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:02
Dat zou ik ook wel geheel graag willen weten....

• m0ridin
Zal t vanavond eens checken, maar vinden jullie de firefox methode an sich goed werken? Had het idee dat de video niet al te soepel afspeelde, maar zal t nog eens proberen...

• m0ridin
Las ergens dat je een menu knop op de afstandsbediening nodig hebt om bookmarks te kunnen maken/gebruiken... Iets wat wel op de firetv remote zit oid? Is me zelf ook niet gelukt dus...

Vanochtend nog eens getest maar ik vind ook firefox echt niet lekker werken hoor, video dus niet heel soepel (lijkt wat stroperig/stotterig) maar na een paar minuten begon het geluid ook hiccups te krijgen?

Dit was met 3.9, zal de nieuwste ook nog wel eens testen maar so far niet echt top.

• frov
Hier loopt ziggo streaming in firefox zonder problemen. Ik vind het zelfs een redelijk OK oplossing.

• m0ridin
frov schreef op donderdag 19 september 2019 @ 22:56:
Hier loopt ziggo streaming in firefox zonder problemen. Ik vind het zelfs een redelijk OK oplossing.
Hmmm, op welke tv is dat? Heb zelf een pus7334 welke niet de snelste ooit is maar an sich best prima. Ben dus wel benieuwd wat dat aan kan liggen...

Of oreo ipv pie misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frov
m0ridin schreef op donderdag 19 september 2019 @ 23:37:
[...]

Hmmm, op welke tv is dat? Heb zelf een pus7334 welke niet de snelste ooit is maar an sich best prima. Ben dus wel benieuwd wat dat aan kan liggen...

Of oreo ipv pie misschien?
NVidia Shield natuurlijk :P
Met laatste update trouwens.

[ Voor 4% gewijzigd door frov op 20-09-2019 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
frov schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 19:11:
[...]

NVidia Shield natuurlijk :P
Met laatste update trouwens.
Ah, kan t toch de cpu zijn ;)

Blijft toch de snelste oplossing, wil zelf alleen simpelweg geen extra kastje voor android tv...

• frov
m0ridin schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 22:57:
[...]

Ah, kan t toch de cpu zijn ;)

Blijft toch de snelste oplossing, wil zelf alleen simpelweg geen extra kastje voor android tv...
In mijn geval is de Shield mijn enige slimme kastje dat aan mijn oude trouwe (domme) plasma scherm hangt: als TV (Ziggo dus), Kodi/VLC, Netflix, Disney+; en zelfs games.
Daarom was de Ziggo/Horizon app zo geweldig, tot ie dicht ging...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• voorstad
Zojuist mijn TV complete opgezegd ;w en gesproken met de Ziggo medewerker. Hij wist te melden dat de Android TV app er niet gaat komen. Ik heb gevraagd of hij Hans den Heijer zou willen vragen dit dan ook te laten communiceren, in plaats van ons een wortel te blijven voorhouden.

De Ziggo medewerker was het overigens met mij eens dat het beleid van Ziggo op dit gebied erg jammer is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:12
Wat ik heb gedaan is de Ziggo go app op de tv geïnstalleerd via sideloading. Muis op de tv aangesloten en werkt perfect. Hoofdmenu is alleen 90 graden gedraaid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
voorstad schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 11:50:
Zojuist mijn TV complete opgezegd ;w en gesproken met de Ziggo medewerker. Hij wist te melden dat de Android TV app er niet gaat komen. Ik heb gevraagd of hij Hans den Heijer zou willen vragen dit dan ook te laten communiceren, in plaats van ons een wortel te blijven voorhouden.

De Ziggo medewerker was het overigens met mij eens dat het beleid van Ziggo op dit gebied erg jammer is :?
Nou dan wordt het toch tijd dat ik die Horizon app zelf eens ga fixen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
voorstad schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 11:50:

Dat zou echt enorm ruk zijn!

Maar ook niet verrassend want met die stink-boxen kun je natuurlijk meer centjes ophalen... wat een aanfluiting zou dat zijn zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lief Adje

Lief Adje

Love is in the air

Topicstarter
Volgens hier zijn ze nu met klanten aan het testen.. https://community.ziggo.n...e-tv-en-smarttv-app-32515

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyBearTibbers
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-05 08:12
Ze testen al meer dan een jaar, en het bericht dat klanten testen is al 5 maanden oud..
nieuws: Ziggo heeft interne testversie van Ziggo Go-app voor Apple TV en Andr...
Je hoort er verder he-le-maal niks van

[ Voor 7% gewijzigd door MyBearTibbers op 02-10-2019 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Ja, geloof al ruim een jaar aan het testen... maar komt verder niks concreets uit. Gepruts.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Yannes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-05 14:34
Voor de mensen die het ook graag weer werkend hebben: Anoniem: 1247198 in 'nieuws: Ziggo blokkeert aangepaste Slowaakse Android TV-app voor N...

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
hmmmm, ik zal wel simpel zijn... voor de zekerheid, hebben we t hier over het originele apk bestand? Of de meest recente (v4.18.7) versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Yannes schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 23:05:
Voor de mensen die het ook graag weer werkend hebben: Anoniem: 1247198 in 'nieuws: Ziggo blokkeert aangepaste Slowaakse Android TV-app voor N...

Zoek op okhttp in het apk bestand, verander de niet functionele entries in iets als 'Mozilla' en de app werkt weer naar behoren (denk eerlijk gezegd dat je er maar één hoeft te veranderen). Ben wel blij dat het zo simpel is. En geen APKs delen aub, deze instructie is duidelijk zat. Heb geen zin in weer een blokkade.
Ik vind het lastig te bepalen wat de niet functionele entries zijn. Kan je hier nog wat over zeggen?

[ Voor 4% gewijzigd door vinom op 02-10-2019 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Nou ja, snap ook dat het niet handig is hier te veel details over te geven... zal kijken of ik binnenkort even tijd heb om er echt in te duiken. Fijn om iig iets van een leidraad te hebben (had die okhttp opmerking wel gelezen al, maar wist alsnog niet precies waar te zoeken)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yannes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-05 14:34
m0ridin schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 08:41:
hmmmm, ik zal wel simpel zijn... voor de zekerheid, hebben we t hier over het originele apk bestand? Of de meest recente (v4.18.7) versie?
Ik draai versie v4.16.3 die heb ik destijds aangepast op basis van posts hier. Maar een oudere versie kreeg ik ook aan de praat.
m0ridin schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 11:08:
Nou ja, snap ook dat het niet handig is hier te veel details over te geven... zal kijken of ik binnenkort even tijd heb om er echt in te duiken. Fijn om iig iets van een leidraad te hebben (had die okhttp opmerking wel gelezen al, maar wist alsnog niet precies waar te zoeken)
Members only:

[ Voor 45% gewijzigd door Yannes op 02-10-2019 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Yannes schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 12:32:
[...]

Ik draai versie v4.16.3 die heb ik destijds aangepast op basis van posts hier. Maar een oudere versie kreeg ik ook aan de praat.
Thanks! Ik ga er binnenkort eens mee aan de slag...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinom
Members only:

[ Voor 3% gewijzigd door vinom op 02-10-2019 17:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyBearTibbers
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-05 08:12
vinom schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 17:43:
Members only:
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
MyBearTibbers schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 17:53:
[...]

Members only:
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Members only:

Members only:

[ Voor 60% gewijzigd door Freakster86 op 04-10-2019 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
vinom schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 18:07:
[...]

Members only:
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Zoveel teasers hier ;)

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
:+
Jullie weten toch wel dat de MO tag door iedere gebruiker gelezen kan worden met een account ?
Dus de Ziggo-people waar jullie zo 'bang' voor zijn, zitten gewoon ergens te lachen aan hun buro's :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinom
@FreshMaker Alle beetje helpen denk ik dan maar :)

@Joster
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-05 16:11
Ik volg dit topic met grote interesse, vanavond ook maar even de okhttp fix doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelican
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

pelican

Is die okhttp fix echt zo obvious? Ik snap het nog niet, het zit er op best veel plekken.
Zou iemand nog een kleine hint kunnen geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Thermaltaker
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-05 13:16
pelican schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 20:54:
Is die okhttp fix echt zo obvious? Ik snap het nog niet, het zit er op best veel plekken.
Zou iemand nog een kleine hint kunnen geven?
Anoniem: 1247198 in 'nieuws: Ziggo blokkeert aangepaste Slowaakse Android TV-app voor N...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Wat ik wel opvallend vond is dat er referenties naar ziggo en ziggogo.tv in staan (als in 'search ziggo for content' en 'you seem to have internet issues, check ziggo.tv for more info".

[ Voor 42% gewijzigd door m0ridin op 06-10-2019 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweethetbeter
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:49
Lief Adje schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 21:34:
Edge zou je ook nog kunnen proberen, is gebaseerd op Chrome..
Edge is niet gebaseerd op Chromium, Edge Beta wel. Deze gebruik ik al een maand en bevalt me prima, Chrome is gelukkig niet meer nodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05 14:17

Eric_Cantona

"Au Revoir"

*knip*. Hinten / vragen naar aanpassingen is dus niet de bedoeling.

[ Voor 68% gewijzigd door rens-br op 07-11-2019 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waggonerw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-02-2024

[ Voor 90% gewijzigd door rens-br op 25-10-2019 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel88
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-03 16:21

[ Voor 73% gewijzigd door rens-br op 25-10-2019 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:03
Ik overweeg de Shield 2019 Pro versie welke volgende week uitkomt.
Is er op dit moment een goed werkende optie voor de Ziggo Go App voor dit apparaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Ik heb regelmatig dat ik opnieuw moet inloggen, zijn er meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinom
@Earzz Ja, dat had ik voorheen ook al.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelican
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

pelican

Had ik met 4.18.7 geen last meer van. Had ik met een oudere versie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Zal eens gaan kijken welke versie ik heb, naar mijn weten een jongere dan 4.18.7

Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Het is niet toegestaan om de aangepaste app hier te delen of ernaar te linken.

Tevens is vragen naar hulp via de DM ook niet toegestaan!