Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:30
Bij mij werkt de dut-iptv addon voor Ziggo Go wel. Op een Shield 2019 Pro met Kodi 19 en een Budget-Alles-in-1 (= KPN) glasvezelverbinding.

Helaas zijn de Ziggo streams slechts 720p, maar dat is in de officiele Android TV app ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Thermaltaker
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-05 14:26
Manke schreef op maandag 15 maart 2021 @ 21:34:
[...]

De EPG werkt best goed voor al die aanbieders tegelijk in simple iptv in Kodi. Het is geen grabber, kan je eventueel naagan in de broncode.

De android tv app werkt niet meer omdat de api is veranderd maar nog niet in de app.
Hoe stel je de EPG in? Want dat was juist het fijne van de ziggo go app..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
J.Thermaltaker schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 10:25:
[...]

Hoe stel je de EPG in? Want dat was juist het fijne van de ziggo go app..
Met een andere add-on in de repo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Thermaltaker
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-05 14:26
Manke schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 12:58:
[...]

Met een andere add-on in de repo.
Volgende keer even verder kijken dan me neus lang is :+
Vanavond even proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04 13:52
hardware-lover schreef op maandag 15 maart 2021 @ 22:43:
[...]

Voor alle zekerheid toch ook maar even een poging wagen via Android TV dan met Ziggo Go, bij mij draait het onder W10 en Android TV. Maar dat lijkt eerder een uitzondering dan regel te zijn, gezien reacties elders hier op het forum.

Ik heb de vraag ook gesteld of het mogelijk met een check op Ziggo internet te maken zou kunnen hebben (heb ik), maar ook gebruikers met Ziggo internet kregen het maar niet aan de praat.

Er werd eerst gesteld dat het met de Kodi 19 (Matrix) upgrade te maken zou hebben, maar met 18.9 kregen ze het ook niet meer voor elkaar. Dus iets lijkt er aangepast, maar wat is onduidelijk. Bij mij draait het onder Matrix en ATV 9, en puur ter test, ook onder Matrix en Windows 10. Dus wat en waar het fout gaat voor anderen?
Op mijn Windows 10 machine met Kodi 19 werkt NLZiet via dut-iptv.addon dus prima, maar Ziggo helaas niet.

Zojuist op mijn Android TV 9 met Kodi 19 geprobeerd, maar helaas, zelfde foutmelding bij Ziggo, terwijl NLZiet ook daar gewoon wel goed werkt.

Heb internet van XS4ALL, de Ziggo Go app werkt hier prima op mobiel, via webbrowser en ook de originele Ziggo Go Android TV app werkte (voordat die idiote ip blocker ingevoerd werd door Ziggo).

Wilde Ziggo toch al opzeggen, vandaar de test met NLZiet, die werkt eigenlijk op alle platforms vlekkeloos (en meer vooruitspoel, terugkijk en casting mogelijkheden dan met de Ziggo Go app). Alternatief is nog Canal digitaal (ook daar werken alle tv apps prima op alle platforms)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@HAWK Wizard, voor alle duidelijkheid, de officieel door Ziggo NL uitgegeven ZiggoGo TV app heeft altijd al de Ziggo internet check gehad, dat zal met de "gehackte" Horizon versie eerder misschien niet het geval zijn geweest, maar bij latere versies was dit ook het geval.

NLZiet zou prima kunnen volstaan voor velen, en ook daarop heb ik een abonnement, maar ik prefereer de ZiggoGo TV app (niet de mobiele versie dus), boven NLZiet, dit omdat er ook een Ziggo Next box binnenstaat hier, die combinatie is erg prettig (mag ik wel opmerken).

Er is een API update voor NLZiet onderweg heb ik gelezen, dat zal deze app nog aantrekkelijker maken verwacht ik.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
hardware-lover schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 17:42:
@HAWK Wizard, voor alle duidelijkheid, de officieel door Ziggo NL uitgegeven ZiggoGo TV app heeft altijd al de Ziggo internet check gehad, dat zal met de "gehackte" Horizon versie eerder misschien niet het geval zijn geweest, maar bij latere versies was dit ook het geval.

NLZiet zou prima kunnen volstaan voor velen, en ook daarop heb ik een abonnement, maar ik prefereer de ZiggoGo TV app (niet de mobiele versie dus), boven NLZiet, dit omdat er ook een Ziggo Next box binnenstaat hier, die combinatie is erg prettig (mag ik wel opmerken).

Er is een API update voor NLZiet onderweg heb ik gelezen, dat zal deze app nog aantrekkelijker maken verwacht ik.
Vond de officiële ziggo go tv App ook prima werken (zat in de test groep, en helemaal in het begin werkte die dus ook hier op mijn XS4AL netwerk).

Nu kun je als betalende Ziggo klant dus geen Ziggo programma's op je TV terug kijken als je niet ook Ziggo internet of een settop.box hebt..... Van de zotte, maar goed, dat was al bekend :-)

Enige (legale) manier is dan nog via Ziggo on demand.... Maar die levert maar heel beperkt aantal zenders, bv geen RTL zenders, geen Ziggo Sport....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpgeit
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:56
*knip* dat dus niet de bedoeling.

[ Voor 50% gewijzigd door rens-br op 28-03-2021 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-05 22:43
Sinds een aantal dagen werkt bij ons de Ziggo GO app niet meer op onze Android TV.
Wanneer je willekeurig een TV kanaal op zet, bevriest het beeld na een aantal seconden volledig.
Dit verandert niet.

Hebben meer mensen hier last van?
En... wellicht een oplossing gevonden?

Wanneer je Ziggo contacteert, beginnen ze meteen met uitspraken als 'kun je de kabel eens vervangen' en 'dit hebben we niet eerder gehoord'... Daar kom je dus niet bepaald verder mee.

De situatie:

TV is via LAN aangesloten. Betreft een Philips 55PUS7334/12 van medio 2020 met de nieuwste updates. Ook de Ziggo app is volledig geüpdate. Netflix, Videoland, YouTube etc. werken vlekkeloos.

Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinmastah2005
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-05 20:47
Danny the dog schreef op maandag 14 juni 2021 @ 11:53:
Sinds een aantal dagen werkt bij ons de Ziggo GO app niet meer op onze Android TV.
Wanneer je willekeurig een TV kanaal op zet, bevriest het beeld na een aantal seconden volledig.
Dit verandert niet.

Wanneer je Ziggo contacteert, beginnen ze meteen met uitspraken als 'kun je de kabel eens vervangen' en 'dit hebben we niet eerder gehoord'... Daar kom je dus niet bepaald verder mee.

De situatie:

TV is via LAN aangesloten. Betreft een Philips 55PUS7334/12 van medio 2020 met de nieuwste updates. Ook de Ziggo app is volledig geüpdate. Netflix, Videoland, YouTube etc. werken vlekkeloos.
-Sluit de ziggo go app af via het tv menu.
-Herstart de tv

Probeer het dan nog eens.

Sony 65x95L, Denon x4700h, Klipsch Atmos 5.1.4, Ziggo, Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Reeds gedaan… Helaas zonder succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:07
Danny the dog schreef op maandag 14 juni 2021 @ 20:24:
Reeds gedaan… Helaas zonder succes.
Cache wissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasper1985
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10:21
Danny the dog schreef op maandag 14 juni 2021 @ 11:53:
Dit verandert niet.

De situatie:

De Ziggo helpdesk is inderdaad waardeloos als het op de android app aankomt.

Ik kreeg via de community de volgende tip:
Uitloggen
App verwijderen
App weer installeren
Device herstarten

En jawel de vrij random problemen waar ik tegen aan liep (oa replay tv wat niet werkte) zijn opgelost.

Ik heb de laatste dagen alleen last van enorm veel buffering. Zappen van het ene kanaal naar het andere lijkt dit dan meestal op te lossen. Maar irritant blijft het wel.

Misschien een capaciteits issue omdat men massaal voetval via ziggo go kijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Kasper1985 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 13:37:
[...]

Ik kreeg via de community de volgende tip:
Uitloggen
App verwijderen
App weer installeren
Device herstarten
Thnx voor de tip. Ik zal het eens proberen.
Inmiddels werkt de app weer... out of the blue...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-05 06:37
Meer mensen die ineens een nieuwe ziggo go app hebben. Zappen werkt niet meer.

Edit versie: 4.40.4316

[ Voor 14% gewijzigd door Alekz87 op 08-06-2022 15:18 ]

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Alekz87 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 15:04:
Meer mensen die ineens een nieuwe ziggo go app hebben. Zappen werkt niet meer.

Edit versie: 4.40.4316
Vernieuwde "Next" Ziggo Go layout zie ik,

Ik heb voor de update even de bediening getest, maar het zappen gaat via een Nvidia Shield 2019 Pro nog steeds op dezelfde wijze na de update, geen issues hier dus wat dat betreft.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
hardware-lover schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 16:19:
[...]

Vernieuwde "Next" Ziggo Go layout zie ik,

Ik heb voor de update even de bediening getest, maar het zappen gaat via een Nvidia Shield 2019 Pro nog steeds op dezelfde wijze na de update, geen issues hier dus wat dat betreft.
Met m’n nieuwe Philips tv en afstandsbediening moet ik nu omlaag zappen. Dus - ipv + om zender omhoog te gaan. NPO 1 naar 2 bijvoorbeeld. Omgekeerd aan wat het was. Bloed irritant. Ook is de app zo traag als wat.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:42

IkWilbert

Het is mij!

Zie op Twitter ook veel klachten over Ziggo Go na de laatste update.
Veel excuses van Ziggo en ze gaan het oppakken.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Alekz87 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 16:25:
[...]
Met m’n nieuwe Philips tv en afstandsbediening moet ik nu omlaag zappen. Dus - ipv + om zender omhoog te gaan. NPO 1 naar 2 bijvoorbeeld. Omgekeerd aan wat het was. Bloed irritant. Ook is de app zo traag als wat.
Duidelijk, voor de Shield lijkt er dus niets veranderd, en met de app snelheid lijkt ook niets mis op dit apparaat, maar ja, het snelste Android TV apparaat wat er nu is.

Ik neem aan dat jij cijfertoetsen op je afstandsbediening hebt, die werken (nog) wel binnen de app?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
hardware-lover schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 16:31:
[...]

Duidelijk, voor de Shield lijkt er dus niets veranderd, en met de app snelheid lijkt ook niets mis op dit apparaat, maar ja, het snelste Android TV apparaat wat er nu is.

Ik neem aan dat jij cijfertoetsen op je afstandsbediening hebt, die werken (nog) wel binnen de app?
Gelijk even getest. Die werken nog wel idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ION-
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-05 19:26
Ik kan wel zappen, maar de Ziggo Go app is onwerkbaar traag geworden op mijn Mi Box S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

IkWilbert schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 16:28:
Zie op Twitter ook veel klachten over Ziggo Go na de laatste update.
Veel excuses van Ziggo en ze gaan het oppakken.
Ik zie in de Play Store ook veel negatieve reacties, lijkt voor velen idd geen fijne update te zijn.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-05 20:05
de oude versie is nog te downloaden via apk mirror voor de liehebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
fredgroes schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 19:51:
Hoe sideload je dit naar je tv?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fredgroes
Alekz87 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 19:55:
[...]

Hoe sideload je dit naar je tv?
met de app send files to tv, op tv en phone installeren en je kan de apk zo van je phone naar de tv sturen

ik ben maar weer terug gegaan naar de oude versie. wacht wel op een nieuwe bug vrije versie

en sinds 21-06 verplicht door ziggo om te updaten oude versie startte op met melding update de app en andere keuze exit....

[ Voor 30% gewijzigd door fredgroes op 21-06-2022 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montoya200x
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
fredgroes schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 19:51:
https://www.apkmirror.com...-14-android-apk-download/

Thanks, heb bovenstaande versie (4.34.14) er gelijk weer terug op gezet :)

Want baalde al dat In de nieuwe versie van de app, ze de live previews hebben gesloopt in het tabblad 'TV Kijken", bij "Alle zenders" en "Laatst bekeken zenders"....

Met 4.34.14 kan je in dat tabblad tenminste nog op een alternatieve manier zappen, door simpelweg op een zendertegel te gaan staan, om in die tegel gelijk live mee te kunnen kijken met de huidige uitzending :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
ik zie dat er gisteren weer een update is uitgebracht maar lees weinig verbeteren

https://community.ziggo.n...gt-een-update/ba-p/955956

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Huibkoll
  • Laatst online: 11-05 14:44
Sinds kort heeft Ziggo een nieuwe versie gelanceerd van de Ziggo Go app in Google/Android TV.

Sindsdien werkt de App onvoldoende tot slecht. De oude Ziggo Go App werkte goed.

• De nieuwe App is te traag, bij het opstarten heel erg traag. Slechte responsiveness
• Afspelen zenders is niet vloeiend (dit is nog het ergste en onacceptabel). Tijdens het afspelen van een zender stopt regelmatig het afspelen en gaat dan weer verder waar hij gebleven was. Je zit dus met horten en stoten naar een zender te kijken. Dit heeft niets met de snelheid te maken van de verbinding. Oude App werkte goed. TV is verbonden met een internet kabel aan de router. Met andere streaming Apps op Google TV heb ik geen enkel probleem. Inclusief alle features zoals Ultra HD 4K Dolby Atmos/vision etc. Het werkt allemaal als een trein. Het zit dus duidelijk in de nieuwe Ziggo Go App.
• Als ik naar bijvoorbeeld het journaal wil kijken vanuit TV & Replay en ik ben niet op tijd bij de start van het programma dan moet ik wachten tot het programma is afgelopen om vanaf het begin te kunnen kijken. De knop "opnieuw kijken" van de start ontbreekt nu. Ik kan alleen maar op de knop "kijken" drukken en dan beland ik dus midden in het programma waar het zich op dat moment bevindt. Zeer irritant, daarom heb je nu juist een streaming App zodat je kunt kijken wanneer je zelf wilt. Deze functionaliteit was in de oude Ziggo Go App wel aanwezig.
• Soms sluit Ziggo Go Spontaan. Ik moet hem dan opnieuw opstarten
• Als ik een programma aanklik onder TV & Replay dan krijg je de INFO pagina van het programma. Je kunt onderaan de pagina nog een halve regel zien waaruit blijkt dat er nog meer informatie is. Je kunt echter niet naar beneden scrollen. In de oude App stonden hier ook tiles met de voorgaande en komende afleveringen van dat programma. Misschien staan ze er nog maar ik kan er dus niet naar toe scrollen en zijn onzichtbaar.

De App is nu slecht bruikbaar en met minder functionaliteit. De oude Ziggo Go App in Android TV werkte super. Het laat zich aanzien dat de nieuwe App onvoldoende is getest in de juiste omgeving(en) en te snel gelanceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:42
Yep, maar je kan de oude app terug installeren toch?
Hier pas ook gedaan want vond de nieuwe ook niks: traag, irritante menu's, homepage bijna beeldvullend met afgesneden iconen onderin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-05 20:23
Oude app dat kan maar na 1 dag gaat hij de boel weer updaten.
En ja de nieuwe app is waardeloos....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:12
De nieuwe app is precies wat je van een uitrol door Ziggo mag verwachten; :r . De vorige app was top maar ook dit was een verre ontwikkeling t.o.v. het gedrocht genaamd Horizon wat ze ooit hebben geïntroduceerd. Misschien dat het over een paar jaar weer fatsoenlijk werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobgrinder
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:55

noobgrinder

Prrrr bleep boem!

Die nieuwe app is echt verschrikkelijk. Ik gebruik geen settopbox maar een Chromecast met Google TV en ben hier dus van afhankelijk.
Ik heb ook dat als ik de app start en dan een zender kies dan kan ik niet zappen naar een andere zender, dan moet ik eerst terug en een ander kanaal kiezen en hopen dat ik dan wel kan zappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-05 20:23
misschien even de topic titel aanpassen naar 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:00

St@m

@ Your Service

Het stotteren en crashen was bij mij weg na het volledig verwijderen van de data en het opnieuw installeren van de app.. verder dezelfde drama's :p

[ Voor 3% gewijzigd door St@m op 20-06-2022 13:13 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• -ION-
matthijst schreef op zondag 19 juni 2022 @ 11:34:
Yep, maar je kan de oude app terug installeren toch?
Hier pas ook gedaan want vond de nieuwe ook niks: traag, irritante menu's, homepage bijna beeldvullend met afgesneden iconen onderin.
Montoya200x schreef op maandag 13 juni 2022 @ 21:19:
[...]

https://www.apkmirror.com...-14-android-apk-download/

Thanks, heb bovenstaande versie (4.34.14) er gelijk weer terug op gezet :)

Want baalde al dat In de nieuwe versie van de app, ze de live previews hebben gesloopt in het tabblad 'TV Kijken", bij "Alle zenders" en "Laatst bekeken zenders"....

Met 4.34.14 kan je in dat tabblad tenminste nog op een alternatieve manier zappen, door simpelweg op een zendertegel te gaan staan, om in die tegel gelijk live mee te kunnen kijken met de huidige uitzending :9
Vanaf vandaag forceren ze de update :(

Updaten of app sluiten is de keuze die je krijgt. Tot op heden altijd fatsoenlijk gebruik kunnen maken van de app op mijn Mi Box S, maar met de nieuwe app is het dikke stront door een trechter. Interface reageert traag op alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Huibkoll schreef op zondag 19 juni 2022 @ 11:19:
Sinds kort heeft Ziggo een nieuwe versie gelanceerd van de Ziggo Go app in Google/Android TV.

Sindsdien werkt de App onvoldoende tot slecht. De oude Ziggo Go App werkte goed.

... Als ik naar bijvoorbeeld het journaal wil kijken vanuit TV & Replay en ik ben niet op tijd bij de start van het programma dan moet ik wachten tot het programma is afgelopen om vanaf het begin te kunnen kijken. De knop "opnieuw kijken" van de start ontbreekt nu. Ik kan alleen maar op de knop "kijken" drukken en dan beland ik dus midden in het programma waar het zich op dat moment bevindt. Zeer irritant, daarom heb je nu juist een streaming App zodat je kunt kijken wanneer je zelf wilt. Deze functionaliteit was in de oude Ziggo Go App wel aanwezig.
...
Starten vanaf begin kan nog steeds:via het "..." icon (vertikaal, niet horizontaal) kan je naar wat jij wilt. Ik weet even niet precies hoe het verwoord is.

Het vooruitspoelen in een programma gaat met heel kleine stapjes. Offtopic: Dat doet viaplay dan toch beter, maar dat is dan ook het enige ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-05 22:42
-ION- schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 10:35:
[...]

[...]

Updaten of app sluiten is de keuze die je krijgt. Tot op heden altijd fatsoenlijk gebruik kunnen maken van de app op mijn Mi Box S, maar met de nieuwe app is het dikke stront door een trechter. Interface reageert traag op alles.
Krijg jij hem nog wel opgestart dan?
Krijg alleen de melding dat ik moet updaten op de Shield, kan hem niet eens meer openen.

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ION-
Kapitein Merijn schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 19:13:
[...]

Krijg jij hem nog wel opgestart dan?
Krijg alleen de melding dat ik moet updaten op de Shield, kan hem niet eens meer openen.
Ja, maar de app kwam niet verder dan het Ziggo laadscherm met de melding updaten of sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montoya200x
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Huibkoll schreef op zondag 19 juni 2022 @ 11:19:
Als ik naar bijvoorbeeld het journaal wil kijken vanuit TV & Replay en ik ben niet op tijd bij de start van het programma dan moet ik wachten tot het programma is afgelopen om vanaf het begin te kunnen kijken. De knop "opnieuw kijken" van de start ontbreekt nu. Ik kan alleen maar op de knop "kijken" drukken en dan beland ik dus midden in het programma waar het zich op dat moment bevindt.
Heb je de selectieknop op de afstandsbediening, al een keertje ingedrukt gehouden op de "Kijk" knop ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
-ION- schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 10:35:
[...]

[...]

Dat is inderdaad balen.....................oudere versies doen het niet meer, je wordt gedwongen te updaten naar een matig/niet werkende versie. Lekker bedrijf is dat toch........

Binnenkort 1 Gb glasvezel en dan maar eens alternatieven bekijken.....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• alex3305
  • Laatst online: 20-05 16:05
Ik had mijn frustratie al elders op het forum geuit, maar hier nog even in herhaling:
  • De app is echt heel traag. Bij ons thuis op elk platform.
  • Dolby Digital / 5.1 audio ontbreekt. Volgens Ziggo heeft dit er nooit in gezeten, maar heeft altijd prima gewerkt
  • Op Android TV gebruikt Ziggo Go een eigen ontwikkeld toetsenbord in de app, dit is echt een no-go voor toegankelijkheid
  • Op Android wordt er geen rekening gehouden met de lettergrootte instelling van de gebruiker
  • Er zitten nog volop iOS-achtige popups in, dit ziet er echt heel raar uit
  • Er is geen auto-complete van 1Password in Chrome
  • De screensaver op Android TV werkt niet altijd en als deze werkt is deze buggy met resumeren van de video
  • Als je door zenders wilt browsen kom je eerst bij de knop zendervolgorde uit op Android TV. Een functie die ik echt nooit gebruik
Maar eigenlijk ben ik hier 1 ding vergeten te benoemen wat er tijdens de beta test ook al in zat. De app logt ons elke keer uit. Ik word er stront en strontziek van. Aangezien ik, lekker veilig, een password manager gebruik met een lang en divers wachtwoord is het gruwelijk irritant om dit elke keer te moeten invoeren. Oh en aangezien ze een eigen toetsenbord gebruiken, kun je je wachtwoord ook niet invoeren via de Google Home of Shield app.

Wat ik met name niet begrijp is dat er maar een maandje echt getest is met beta testers. Deze mensen waren veelal ontevreden over de wijzigingen. En dan bedoel ik geen functionele wijzigingen, maar echt bugs en issues (zoals hierboven vermeld). Daar is dan ook nagenoeg niets mee gedaan. Heel bizar.

Ik ben jaren lang trouwe en tevreden klant bij Ziggo geweest, maar dit is voor mij wel echt een showstopper. Als glasvezel hier aangelegd is (ze zijn bezig *O* ) dan stap ik als het kan meteen over. Vooral omdat wij geen coax gebruiken voor televisie, maar afhankelijk zijn van deze app om televisie te kijken.

Ondertussen hebben we maar een NLZiet abonnement erbij genomen. Die app, ook niet heilig, werkt tenminste wel ook al is de kwaliteit wat minder. Ook voor F1 hoeven we niet meer te blijven. Het enige waarvoor ik nog televisie zou willen is Eurosport, maar ook daarvoor zijn gewoon alternatieven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HAWK Wizard
NLZiet is prima alternatief voor alle NL zenders. Als je meer wilt, kiest dan bv Canal Digitaal (15 euro per maand) dan heb je enorm veel zenders, inclusief ESPN. Of Eurosport erbij zit weet ik niet)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alex3305
HAWK Wizard schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 22:17:
NLZiet is prima alternatief voor alle NL zenders. Als je meer wilt, kiest dan bv Canal Digitaal (15 euro per maand) dan heb je enorm veel zenders, inclusief ESPN. Of Eurosport erbij zit weet ik niet)
Voor 6 euro per maand heb ik Discovery+ met daarbij ook Discovery en Eurosport. Samen met NLZiet lijkt mij dat een prima alternatief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
alex3305 schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 21:32:
Ik had mijn frustratie al elders op het forum geuit, maar hier nog even in herhaling:
  • De app is echt heel traag. Bij ons thuis op elk platform.
  • Dolby Digital / 5.1 audio ontbreekt. Volgens Ziggo heeft dit er nooit in gezeten, maar heeft altijd prima gewerkt
  • Op Android TV gebruikt Ziggo Go een eigen ontwikkeld toetsenbord in de app, dit is echt een no-go voor toegankelijkheid
  • Op Android wordt er geen rekening gehouden met de lettergrootte instelling van de gebruiker
  • Er zitten nog volop iOS-achtige popups in, dit ziet er echt heel raar uit
  • Er is geen auto-complete van 1Password in Chrome
  • De screensaver op Android TV werkt niet altijd en als deze werkt is deze buggy met resumeren van de video
  • Als je door zenders wilt browsen kom je eerst bij de knop zendervolgorde uit op Android TV. Een functie die ik echt nooit gebruik
Maar eigenlijk ben ik hier 1 ding vergeten te benoemen wat er tijdens de beta test ook al in zat. De app logt ons elke keer uit. Ik word er stront en strontziek van. Aangezien ik, lekker veilig, een password manager gebruik met een lang en divers wachtwoord is het gruwelijk irritant om dit elke keer te moeten invoeren. Oh en aangezien ze een eigen toetsenbord gebruiken, kun je je wachtwoord ook niet invoeren via de Google Home of Shield app.

Wat ik met name niet begrijp is dat er maar een maandje echt getest is met beta testers. Deze mensen waren veelal ontevreden over de wijzigingen. En dan bedoel ik geen functionele wijzigingen, maar echt bugs en issues (zoals hierboven vermeld). Daar is dan ook nagenoeg niets mee gedaan. Heel bizar.

Ik ben jaren lang trouwe en tevreden klant bij Ziggo geweest, maar dit is voor mij wel echt een showstopper. Als glasvezel hier aangelegd is (ze zijn bezig *O* ) dan stap ik als het kan meteen over. Vooral omdat wij geen coax gebruiken voor televisie, maar afhankelijk zijn van deze app om televisie te kijken.

Ondertussen hebben we maar een NLZiet abonnement erbij genomen. Die app, ook niet heilig, werkt tenminste wel ook al is de kwaliteit wat minder. Ook voor F1 hoeven we niet meer te blijven. Het enige waarvoor ik nog televisie zou willen is Eurosport, maar ook daarvoor zijn gewoon alternatieven.
In de Ziggo Community ook niets anders dan drama: https://community.ziggo.n...n-update/bc-p/996096#M557.

Volgens mij hebben ze een app uitgebracht die door Ziggo/Liberty Global makkelijker is te onderhouden voor de verschillende platformen, een soort van one-size-fits-all. Het is waarschijnlijk vooral een verbetering voor Ziggo zelf, voor de klant is het voorlopig een totale achteruitgang.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alex3305
Door ruzie met Ziggo medewerkers tijdens de beta test (van deze app en het nieuwe modem) heb ik gelukkig mijn community account opgezegd. Ziggo medewerkers maakte fouten en dreigde met het afsluiten van mijn aansluiting als ik niet deed wat zij wilde. Daarbij had ik blijkbaar de huisregels overtreden door een keer een geslachtsdeel te noemen in een van mijn berichten.
Volgens mij hebben ze een app uitgebracht die door Ziggo/Liberty Global makkelijker is te onderhouden voor de verschillende platformen, een soort van one-size-fits-all. Het is waarschijnlijk vooral een verbetering voor Ziggo zelf, voor de klant is het voorlopig een totale achteruitgang.
Sowieso werd de ontwikkeling voor LGI software zover mij bekend al in Oost-Europa gedaan, want lekker goedkoop. Nu hebben ze blijkbaar een enkele, cross-platform codebase. Althans dat concludeer ik uit de iOS-achtige popups die ik in Windows en op Android krijg.

Ik vind het wel echt heel erg dat we betalen voor deze aanfluiting van een dienstverlening, er werkelijk waar honderden mensen klagen op het eigen forum en er gewoon weinig aan doet. Immers lijken de updates weinig te veranderen in de hoeveelheid klachten en lijken de verschillende soorten bugs alleen maar toe te nemen.

Edit: Ik heb een verzoek om compensatie / restitutie ingediend. Aangezien ik steeds opnieuw moet inloggen, wat voor mij als iemand met een visuele handicap onmogelijk is gemaakt met deze update. Normaal gebruik ik namelijk het Android toetsenbord op mijn telefoon via de Google Home app om automatisch het wachtwoord aan te vullen, maar dat kan nu niet meer. Ik moet dus iemand anders vragen om in te loggen :/.

[ Voor 11% gewijzigd door alex3305 op 26-06-2022 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
We hebben een reactie:
quote: App Support (VodafoneZiggo)
Allereerst bedankt voor je e-mail. Het spijt me dat je sinds de laatste update problemen ervaart met het inloggen op Ziggo GO met je Nvidia Shield Pro. Ik heb hierover contact gezocht met onze app ontwikkelaar. Hij geeft aan dat we het Android toetsenbord niet ondersteunen voor Ziggo GO. Met de oude appversie heeft dit deels gewerkt (ook al werd het niet ondersteund), maar met de nieuwe appversie inderdaad niet meer.

Ik vrees dan ook dat ik voor nu geen oplossing heb voor het Android toetsenbord en dat een restitutie ook niet mogelijk is omdat we het simpelweg niet ondersteunen. Dit spijt me enorm, ik had graag meer voor je willen betekenen op dit moment. Onze app ontwikkelaar gaf nog wel aan naar andere mogelijkheden te kijken voor de toekomst maar daar heb je nu natuurlijk niets aan.
Lag in de lijn der verwachting, maar heb ik natuurlijk 0,0 niets aan. Ik kan als slechtziende gebruiker nog steeds niet inloggen en heb ze nogmaals gevraagd hoe dit op te lossen. Ik vind het namelijk onaanvaardbaar dat je een groep met een visuele beperking maar gewoon wegzet met "Ja, jammer joh".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Uiteraard had ik op bovenstaande gereageerd dat ik toch graag een oplossing dan wel een compensatie van Ziggo zie. Wat ik hierboven ook al aangeef, ik vind het onacceptabel dat je een groep gebruikers met een beperking met het kluitje in het riet stuurt. Maar helaas, bij Ziggo moet je vooral geen beperking hebben:
quote: App Support (VodafoneZiggo)
Ik begrijp je frustratie en de vraag hoe je zonder deze functie gebruik kunt maken van de app. Helaas is de app voor jou niet geschikt op dit moment. Persoonlijk vind ik dit erg jammer maar een oplossing op korte termijn is er niet.
Het is dat er hier nog geen glasvezel ligt, anders was ik morgen overgestapt. In ieder geval voel ik mij redelijk geschoffeerd en heeft Ziggo met een dergelijke reactie he-le-maal voor mij afgedaan.

Ondertussen hebben we voor het telkens opnieuw moeten inloggen (dagelijks...) op Android TV maar een extreem eenvoudig wachtwoord ingesteld zodat ik daar in ieder geval maar mee uit de voeten kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Bizar.......het toont voor de zoveelste keer de arrogantie van sommige (voormalig) monopolisten.......

Zou de cijfers wel eens willen zien van hoeveel klanten er afgelopen jaar zijn weggegaan bij Ziggo. Plus de mensen die weg willen (maar nog niet kunnen ivm ontbreken goed alternatief).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-04 19:46

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Van de week heb ik maar eens contact gezocht met de 'servicedesk' van ziggo.
Maar omdat ik letterlijk verdwaalde in het oerwoud dat ze telefoonmenu noemen, heb ik maar een willekeurige keuze gemaakt om een medewerker te spreken.
Uiteraard kon die medewerker mij niet helpen en gaf hij ook geen antwoordop een de vraag naar een oplostermijn.
Hij verwees mij naar de ziggo community waar alleen de onderstaande workaround staat.
Ook mailen naar de servicedesk geeft alleen een standaard antwoord dat ze begrijpen dat het vervelend is en werken aan een oplossing.

Om TV te kunnen kijken op mijn Sony-TV, moet ik de volgende stappen ondernemen
1. Stop de app geforceerd (niet altijd nodig, maar helpt soms als een vervelende foutmelding blijft komen wanneer ik de app start)
2. Start de app
3. Login (dit moet bijna iedere keer)
4. Wacht enorm lang tot de app reageert
5. Selecteer de zender
6. Wacht enorm lang tot de zwarte balk weg is en de app reageert
7. Kies de optie om het programma vanaf het begin te kijken ( dat vanwege al het wachten namelijk al is begonnen )
8. Constateer dat maar 1/4 van het beeld te zien is
9. Ga terug naar het hoofd scherm
10. Open de app opnieuw
11. Kijk het programma, maar wissel niet van zender, anders kan je terug naar stap 5.

Dit resulteert in een gemiddelde tijd van 8 minuten voordat ik via de app TV kan kijken.

Ik begin serieus te kijken naar alternatieven (is t-mobile + nl-ziet een goede optie?)

[ Voor 5% gewijzigd door mduijvendijk op 03-07-2022 23:12 . Reden: Vraag van hardware-lover over het apparaat ]

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@mduijvendijk, met wat voor apparaat heb je deze problemen, die info mis ik?

Edit: info over apparaat is toegevoegd zie ik, het betreft een Sony TV, duidelijk.

@mduijvendijk, of NLZiet een alternatief kan zijn kan een maandje gratis worden uitgeprobeerd.

[ Voor 54% gewijzigd door hardware-lover op 04-07-2022 12:15 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Dat toetsenbord is echt ellende, heeft ook 9 van de 10 keer mijn wachtwoord foutief.

Ik ga maar smartcards eisen voor dvb-via-ip (dus niet die verkapte huur) en kijken of dat lukt.

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Heb nu ook iets geks: tot voor kort kon ik alle zenders die in mijn abo zaten zien met Ziggo Go voor Android TV, maar gek genoeg zie ik sinds eergisteravond alleen nog NPO1, 2 en 3.

In de "gewone" Ziggo Go app zie ik wel alle zenders (die ik conform abo zou moeten hebben). Ben al eens uitgelogd en ingelogd, dat hielp niet. Ook in de settings staan alleen de 3 NPO zenders. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
@HAWK Wizard
Op apparaten waarbij de oude Ziggo GO (TV) app versie gebruikt wordt zal je inderdaad alleen NPO 1 t/m 3 ontvangen. Dit komt omdat de nieuwe Ziggo GO (TV) app op een andere back-end draait. Als de app destijds vanuit de Play Store is gedownload dan kwam er vanaf 21 mei 2022 een melding om te updaten naar de nieuwe versie.
https://community.ziggo.n...00612/highlight/true#M672

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HAWK Wizard
Thx, maar te bizar weer..............je denkt bij Ziggo alles meegemaakt te hebben qua arrogantie, maar nee, gewoon mensen dwingen een upgrade te doen, die zeer slecht werkt, waar veel klachten over zijn, etc. En 1 vorige versie gelijk niet meer supporten, waar toch veel mensen prima mee uit de voeten konden.

Als mijn proef abo Ziggo Viaplay over is volgende maand, is het ook einde Ziggo..........heerlijk, zie er nu al naar uit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fredgroes
in het topic op de community van ziggo word gesproken door een ziggo medewerker over dat er deze week weer een update moet komen waarin de traagheid moet opgelost zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

fredgroes schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 20:51:
in het topic op de community van ziggo word gesproken door een ziggo medewerker over dat er deze week weer een update moet komen waarin de traagheid moet opgelost zijn
Na de update van vandaag is ie idd stukken vlotter geworden (op een Shield TV 2019 Pro).

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fredgroes
hardware-lover schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 19:34:
[...]

Na de update van vandaag is ie idd stukken vlotter geworden (op een Shield TV 2019 Pro).
hier hetzelfde gevoel. alleen die channel + en - nog omgedraaid ik kan er niet aan wennen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danny the dog
Helaas… hier net de update gedaan op een Philips Android TV (7000 serie van 2021) en de app is nog steeds te traag om tv kijken prettig aan te laten voelen.

Iets wat ik met het oude design van de app nooit zo ervaren heb.

Jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
HAWK Wizard schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 19:57:
[...]
Thx, maar te bizar weer..............je denkt bij Ziggo alles meegemaakt te hebben qua arrogantie, maar nee, gewoon mensen dwingen een upgrade te doen, die zeer slecht werkt, waar veel klachten over zijn, etc. En 1 vorige versie gelijk niet meer supporten, waar toch veel mensen prima mee uit de voeten konden.

Als mijn proef abo Ziggo Viaplay over is volgende maand, is het ook einde Ziggo..........heerlijk, zie er nu al naar uit!
En om in te loggen op Mijn Ziggo, MOET je nu je mobiele nummer ook nog aan Ziggo geven............OMG..................kijken of ik nog ergens oude prepaid heb liggen, want als je je nummer eenmaal bij Ziggo hebt liggen, weet je wat er gaat gebeuren..............

Dat ze 2FA invoeren begrijp ik dan nog, maar geef dan de optie om dat ook op een andere manier te doen, maar nee.....alleen via SMS (en dat alleen om je mobiele nummer te hebben).

[ Voor 3% gewijzigd door HAWK Wizard op 17-07-2022 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Nu online
HAWK Wizard schreef op zondag 17 juli 2022 @ 22:16:
[...]

En om in te loggen op Mijn Ziggo, MOET je nu je mobiele nummer ook nog aan Ziggo geven...
Nee hoor. Ziggo heeft geen 06 / mobiel nummer van mij. En dan kan ik nog steeds inloggen. Ze willen het hebben om in het geval van een afspraak met een installateur een sms te kunnen sturen.

update: vanaf vandaag 26/7 heeft ziggo mijn 06 nummer (gratis nummer zolang ik er niet mee sms of bel ;) )
gebeld worden (gebeurt niet), en smsjes ontvangen is gratis
ik vind 2fa een beetje onzin in deze context wanneer ik gebruik maak van mijn ziggo ipadres

[ Voor 25% gewijzigd door W1ck1e op 26-07-2022 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAWK Wizard
W1ck1e schreef op zondag 17 juli 2022 @ 22:37:
[...]
Nee hoor. Ziggo heeft geen 06 / mobiel nummer van mij. En dan kan ik nog steeds inloggen. Ze willen het hebben om in het geval van een afspraak met een installateur een sms te kunnen sturen.
Kun je ook zonder SMS inloggen op Mijn Ziggo (dat is dus niet de Ziggo Go app, sorry for going off topic here .....)?

Zie https://www.ziggo.nl/klan...apsverificatie-mijn-ziggo

En idd, als er monteur moet komen handig, maar aangezien ik alleen TV gebruik van Ziggo (via DVBC of Ziggo Go) zal er niet snel een monteur nodig zijn denk ik?

[ Voor 7% gewijzigd door HAWK Wizard op 17-07-2022 22:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Nu online
@HAWK Wizard Ja, zojuist gedaan ter controle. Ik ben dus nog niet om en ga het ook niet eerder dan vereist invoeren.

update: inmiddels gebeurd

[ Voor 53% gewijzigd door W1ck1e op 26-07-2022 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

De laatste tijd weer regelmatig updates maar degene die ik vandaag heb gekregen brengt flink wat snelheid terug bij gebruik.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Net nog maar eens even gekeken of er geen update is op Android TV, maar helaas.

De app lijkt trager dan ooit tevoren op het moment en tv kijken doe ik dus maar niet meer. Jammer, maar gelukkig zijn er de streaming diensten.

Heeft iemand die ook enkel aangewezen is op de app al een ‘oplossing’ weten te bewerkstelligen met Ziggo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@Danny the dog, het zal misschien afhankelijk zijn van het apparaat waarop de app wordt gebruikt, maar zelfs op dit moment gaat het toch nog aardig vlot hier.

Android TV is natuurlijk vrij algemeen en wordt op zoveel verschillende apparaten gebruikt. Met een Shield 2019 Pro heb ik werkelijk niet te klagen, maar dat is ook wel het summum voor snelheid, mogelijk helpt de netwerksnelheid ook een handje mee.

Hoewel in het bezit van een Next box is het de app die ik gebruik voor Ziggo (pure gemakzucht), maar heel vaak zet ik Ziggo niet meer aan hier.

Op welk apparaat heb jij die traagheid en is dat bij het starten van de app of bij het gebruik in het algemeen?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
@hardware-lover Ik gebruik de app op mijn Philips 55PUS7334/12 TV. Het is een toestel van 1,5 jaar oud zowat, draait gewoon Android TV.

Ik ervaar de traagheid meteen vanaf het starten van de app en tijdens het verdere gebruik. Bijna onbruikbaar zowat. Het overzicht ‘TV&Replay’ laden duurt een eeuw, evenals zappen. Dat was voorheen (dus voor de updates) totaal geen probleem. Het draaide zo mooi dat ik de stroom slurpende mediabox XL naar het milieupark heb gebracht en gedowngrade ben naar Ziggo Kabel-TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@Danny the dog, ik ben het met je eens dat het vwb snelheid een achteruitgang is tov de versie voor de facelift. Toch is de laatste update weer een vooruitgang tov de versies ervoor, merkbaar beter.

Dat die oude vlotheid nog terug gaat komen, ik betwijfel het, dus ik kan me je frustratie enigzins voorstellen, maar mijn Shield maakt het meer dan acceptabel. Dat mag ook wel want als het daarmee ook zo traag zou gaan dan zouden ze helemaal een beroerde app hebben neergezet.

Nu maar hopen dat ze aan de juiste knoppen gaan draaien om de traagheid voor minder rappe apparaten ook op te lossen (lees; dat het ook acceptabel is).

Edit: ik ga dat echter niet meer meemaken, het is vanaf 23-09 einde Ziggo en dus ook einde Go. Succes en sterkte iedereen die de app nog blijft gebruiken :(:)

[ Voor 11% gewijzigd door hardware-lover op 22-09-2022 13:28 . Reden: een einde aan 22 jaar @home/Ziggo als klant ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-05 21:25
Vandaag fikse storing mbt Ziggo Go.
Op windows 10 werkt het nu via de website maar de android apps doen het nog steeds niet c.q. je kunt niet inloggen want dan krijg je een fout.
Duurt al zo'n 4 uur......

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.103.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Nu online
@snah001 eerder vandaag ook problemen met ziggo go, op tablet, windows laptop & android tv. Maar, als ik mij niet vergis al om 18:00 uur opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Geen probleem hier nu.
Zowel Android app als Windows pc

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-05 21:25
Hier eerst via browser weer werkend rond 19:30 uur en ongeveer 20 minuten daarna ook op de Android devices.

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.103.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4myra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Sinds juni 2022 staat dit topic bij Ziggo open: Ziggo GO erg traag.

Inmiddels zitten we op versie 4.44.5618.Voor mij is het nog steeds niet opgelost.
Iemand op Android TV of Apple TV die geen last heeft van een trage Ziggo Go app?

Zowel op Nvidia Shield 2017 [Android 11, 2 GB geheugen vrij], als op een Smart TV [Android 9, 100k bytes geheugen vrij] ervaar ik de traagheid met draaiend cirkel, bij opstarten, naar de lijst van zenders gaan en het starten en wisselen van zenders.

Er is wel enige verbetering te merken. De beeldkwaliteit van niet populaire zenders zoals CNN en BBC is vrij scherp en haalt de 720p. Ga je echter naar populaire zenders zoals Ziggo Sport of NPO1 dan is helaas de beeldkwaliteit om te huilen.

Helaas is de webversie op Chrome Windows ook traag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huibkoll
  • Laatst online: 11-05 14:44
Het opstarten van de Ziggo app lijkt alleen maar nog trager te worden. Is niet vooruit te branden. Soms stokt streamen nog steeds maar minder. De oude Ziggo app werkte probleemloos, waarom is deze eigenlijk vervangen?
Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Het is niet toegestaan om de aangepaste app hier te delen of ernaar te linken.

Tevens is vragen naar hulp via de DM ook niet toegestaan!