darklord007 schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 18:52:
ik heb de shield pro 2019 nu al een paar jaar en ben er grotendeels zeer tevreden over.
Echter het 'gekl**t' met de framerate blijft me toch irriteren.
Soms lukt het om super vloeiend beeld te krijgen en dat is dan super. Soms moet ik de een aflevering van bijv discovery+ een paar keer starten en paar keer de 'frame rate' snelknop indrukken om dit goed te krijgen.
Echter lukt het me bij F1TVpro ok dit moment niet om gewoon vloeiend beeld te krijgen.
Heb de standaard instelling al op 1080P 50Hz gezet, maar dan is het nog niet goed. Ook via de framerate app krijg ik m niet zo dat het beeld niet stotterd.....
Heeft iemand nog tips/ervaringen?
Ik heb het 2017 model, maar ervaar dit niet met F1TVPro. Ik weet niet wat voor merk/type TV je hebt, maar probeer eens 'alle' beeldverbeteraars van je TV uit te zetten (of de game mode).
Mocht je dit niet hebben, dan zou je ook kunnen proberen de Shield bekabeld aan te sluiten ipv de Wifi.
En als je de Plex server actief hebt, zet die eens uit.
En welke FW draai je? Waarschijnlijk de meest recente. Mocht je niet te bang zijn, dan zou je nog kunnen overwegen om terug te gaan naar de 8.x FW. Aantal posts hierboven staat site genoemd die het haarfijn uitlegt.
Persoonlijk zet ik mijn shield altijd helemaal uit (shutdown) en dan de stroom er af. Ben benieuwd of je het werkend kan krijgen, want in theorie zou het wel vloeiend moeten werken.
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.