Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-02 10:35
De nieuwe mediabox van Ziggo.
Plaats hier je bestelinfo.

Tips om hem sneller besteld te krijgen zijn ook welkom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:26

Melkaz

Melkazar

Voor degene die hem konden bestellen via de mail getiteld
Gratis upgrade naar de nieuwe TV-ervaring
Als je geen bevestigingsmail heb gehad dan is de kans zeer groot dat het niet goed is gegaan. Zelfs als je op het einde van het invullen een bestelnummer kreeg.

Ik had hem gisteren doorlopen..geen gekregen. Daarna de chat van Ziggo geopend en die konden de hele bestelling niet vinden, zelfs niet met mijn bestelnummer erbij, die bestond gewoon niet.

Vandaag weer opnieuw doorlopen, weer geen mail. Uiteindelijk heb ik tijdens het invullen het standaard email adres aangepast naar een alternatief, nu kreeg ik wel gelijk de bevestigingsmail. Toeval of niet, het ziet erna uit dat je het moet blijven proberen als je binnen één uur nog geen mail gekregen hebt. Er zijn waarschijnlijk wat technische problemen bij Ziggo's bestel proces.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:59

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Ik heb vanmorgen de mail gekregen dat ik em kon bestellen.
Zojuist heb ik de bestelling gedaan, ben nu in afwachting van de mail.

Edit: de mail is ook binnen nu

[ Voor 11% gewijzigd door Speedy_Gonzalez op 24-04-2019 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Gisteren de mail gehad. Bestellen ging in eerste instantie moeizaam/niet. Gedurende het proces telkens time-outs op de verbinding.

Paar uurtjes later zonder problemen besteld, mail ontvangen en vandaag de Next box al geleverd. Staat nu te spelen en is toch wel een vooruitgang t.o.v. de Mediabox XL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
Stonden degenen die hem nu hebben op "de lijst"?
Probeer elke paar dagen zo'n box te bestellen (wordt geannuleerd) en zou al weken op de lijst staan..
Kan me niet voorstellen dat die lijst zo lang is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jay-B
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Als je niet geselecteerd bent dan kan je bestellen wat je wilt maar er gebeurt dan toch niets. De genoemde lijst is puur om bij te houden wie er interesse heeft zodat je geïnformeerd wordt bij de officiële release en is geen garantie dat je automatisch aan de beurt komt. Het is gewoon nog even geduld hebben.

[ Voor 11% gewijzigd door Jay-B op 24-04-2019 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
matthijst schreef op woensdag 24 april 2019 @ 17:49:
Stonden degenen die hem nu hebben op "de lijst"?
Probeer elke paar dagen zo'n box te bestellen (wordt geannuleerd) en zou al weken op de lijst staan..
Kan me niet voorstellen dat die lijst zo lang is.
In de mail om te bestellen staat dat deze persoonlijk is. Lijkt me dan niet dat je via andermans link kan bestellen. Tussen interesse tonen en de Next box ontvangen, zat bij mij zo’n 1-2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04 22:02
Ik stond sinds eind februari op "de lijst" en vandaag eindelijk het mailtje.
Na het bestellen vrij snel de bevestiging maar nog geen track & trace verwacht niet dat de Next morgen bezorgd zal worden maar zal nu in ieder geval niet lang meer duren.

Eindelijk die trage, zelf herstartende, energie slurpende Horizon box de deur uit!

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
Dat inderdaad. Ongenadig trage stinkbox dat Horizonding.

En sneu van Ziggo dat ze niks met feedback op dat mailtje doen.
Hoeveel mensen zouden er zo'n box via andermans link bestellen?
Paar honderd max? Geef die gasten een persoonlijke link, klaar ben je.
Tevreden klanten. Minder gezeik. Win win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:18

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ik wacht wel even braaf :) tot ik gewoon de mogelijkheid krijg om hem te bestellen zonder dat ik mijn hele abonnement hoef om te gooien. Wel erg benieuwd naar de performance van de Next en vooral ook de netflix en Videoland apps of die het beter doen :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:09

peer

oeps

Omdat ik vanochtend nog geen bevestigings mail had toch maar contact gezocht via de chat, inderdaad ze hadden geen bestelling in het systeem staan. De snelste oplossing was om hem opnieuw te bestellen, helaas nu een leveringsdatum van 29 april.
Wat verbaasd mij nu? 2 mailtjes van postnl met levering morgen, krijg ik nu 2 pakketten? 😎

het is geen probleem, het is een uitdaging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

peer schreef op woensdag 24 april 2019 @ 19:59:
Omdat ik vanochtend nog geen bevestigings mail had toch maar contact gezocht via de chat, inderdaad ze hadden geen bestelling in het systeem staan. De snelste oplossing was om hem opnieuw te bestellen, helaas nu een leveringsdatum van 29 april.
Wat verbaasd mij nu? 2 mailtjes van postnl met levering morgen, krijg ik nu 2 pakketten? 😎
Ik heb exact hetzelfde, hopelijk verwachten ze geen twee Horizon Boxes terug (of ik moet hem in 2 delen terugsturen :D )

Grappig dat mijn Ziggo medewerkers ook geen bestellingen zagen en garandeerde als er toch eentje dubbel zou zijn dat de nieuwste geanulleerd/samengevoegd zal worden. Maar even kijken wat er nou daadwerkelijk gaat binnenkomen.

Kan je uberhaupt iets met 2 kastjes behalve eentje uit lenen waardoor de gehele administratie de soep in gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 22:00
peer schreef op woensdag 24 april 2019 @ 19:59:
Of de ConnextBox erbij, ik had ook twee dozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:09

peer

oeps

Pino112 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 20:47:
[...]

Of de ConnextBox erbij, ik had ook twee dozen.
Niet aan gedacht, dat zal het zijn, ik heb nog een oud modem wat ik volgens de mail niet eens terug hoef te sturen.

het is geen probleem, het is een uitdaging

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:10
Zal ze hier ook maar delen. Het lukt zo afentoe met bestellen door sommige.

https://www.ziggo.nl/shop/basket/addoffer?offerid=3019411 <-internet complete en tv complete geen telefoon
https://www.ziggo.nl/shop/basket/addoffer?offerid=3019410 <-Alles complete
https://www.ziggo.nl/shop/basket/addoffer?offerid=3019412 <- Max

[ Voor 4% gewijzigd door DoeEensGek op 24-04-2019 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

DoeEensGek schreef op woensdag 24 april 2019 @ 21:40:

https://www.ziggo.nl/shop/basket/addoffer?offerid=3019411 <-internet complete en tv complete geen telefoon
Ik heb MAX maar ik ben huiverig om de bestelling te plaatsen, weet iemand hier of alles wat ik had ook weer terug krijg wbt zenders/snelheid?

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:49

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Bestelinfo heb ik nog niet. Ik heb via FB aangegeven dat ik er graag 1 wil. (2 eigenlijk, ook een voor boven, maar dat heb ik nog niet expliciet aangegeven bij ze.)

Ze hebben aangegeven dat ik op de lijst sta, verder geen informatie.

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:49

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Interessant! Vorige week aangegeven dat ik er ook graag een wil hebben, dus nu hopen dat het niet al te lang meer duurt. Mijn oude Cisco is wel een beetje klaar en de Horizon boxen gaan we het maar niet over hebben. Wát een pruldingen. :(

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssnarf
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-04 14:35
Weet iemand wat je moet doen met de oude horizon box als je de next krijgt. Moet deze terug of mag je hem houden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sideriusj
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:20

sideriusj

gasloos sinds 24-1-2018

Gisteren een e-mail ontvangen, ik kon de next bestellen. meteen gedaan. Mijn abo is wel van start naar complete gegaan. Wel opvallend een half uur na de bestelling, een verbinding storing. Mijn modem werd reset, hierna bleek de snelheid van 50 naar 100 mbps te zijn gegaan. We wachten het verder wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExiZTeNcE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:12
franssnarf schreef op donderdag 25 april 2019 @ 06:51:
Weet iemand wat je moet doen met de oude horizon box als je de next krijgt. Moet deze terug of mag je hem houden ?
Horizon box xl moet uiteraard terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
franssnarf schreef op donderdag 25 april 2019 @ 06:51:
Een week nadat ik de Next kreeg, ontvingen we per post een retourdoos om de horizon in terug te sturen.

Met alle liefde gedaan :+
(Natuurlijk wel eerst even de batterijen uit de ab gehaald O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghosty J
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-04 18:33

Ghosty J

Asus

Bij mij is net de 6 maanden 34.95 in gegaan. Kreeg deze week ook de mail om de next te bestellen.
Ik zag tijdens het bestel proces dat mijn korting komt te vervallen. Kan iemand dit bevestigen ?
Of kan ik bellen met de helpdesk zodat ik mijn korting kan houden en de next kan bestellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ16v
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-02 06:33
TripleQ schreef op donderdag 25 april 2019 @ 07:40:
[...]

(Natuurlijk wel eerst even de batterijen uit de ab gehaald O-) )
geen keutel er terug in gedaan? >:)
kan niet wachten tot ik van dat onding af ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-04 17:41
Ghosty J schreef op donderdag 25 april 2019 @ 07:45:
Bij mij is net de 6 maanden 34.95 in gegaan. Kreeg deze week ook de mail om de next te bestellen.
Ik zag tijdens het bestel proces dat mijn korting komt te vervallen. Kan iemand dit bevestigen ?
Of kan ik bellen met de helpdesk zodat ik mijn korting kan houden en de next kan bestellen ?
In het andere topic ook gelezen dat de korting vervalt. Ze willen nog geen korting geven icm de next box

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:39

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

DoeEensGek schreef op woensdag 24 april 2019 @ 21:40:

Ik betwijfel of het lukt. Heb voor de tweede keer besteld, en voor de tweede keer afgewezen. Ik begrijp het van Ziggo kant wel hoor, maar mijn Humax begint kuren te krijgen. Hoe eerder ik deze kan vervangen hoe beter. En dan wil ik natuurlijk wel direct voor de Next gaan.

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-B
  • Niet online
Nee de linkjes zijn waardeloos als je geen uitnodiging hebt gehad. De stelling dat het 'af en toe' werkt klopt niet.
Ghosty J schreef op donderdag 25 april 2019 @ 07:45:
Kortingen vervallen altijd en staat los van de Next. Ook wanneer je een ander pakket besteld via de website.

[ Voor 69% gewijzigd door Jay-B op 25-04-2019 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degenhart1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-12-2022
Net een gesprek gehad met Ziggo, zij gaven aan dat de mediabox next niet te bestellen is omdat deze nog in test fase is. Gelukkig kon ik met de link laten zien dat het wel mogelijk was waarna de verbinding verbroken werd. beetje jammer van Ziggo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
degenhart1 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 10:26:
Net een gesprek gehad met Ziggo, zij gaven aan dat de mediabox next niet te bestellen is omdat deze nog in test fase is. Gelukkig kon ik met de link laten zien dat het wel mogelijk was waarna de verbinding verbroken werd. beetje jammer van Ziggo
De Next box kan nog niet in zijn algemeenheid besteld worden. Je kan de nieuw box van Ziggo alleen bestellen nadat je daarvoor een persoonlijke uitnodiging hebt gekregen via de mail.

Enige wat je nu kan doen, is je interesse kenbaar maken via dit formulier:
https://www.ziggo.nl/pakketten/formulier-bestaand/

Daarna rest je niets meer dan wachten op de uitnodiging. Het gebruiken van andermans bestel-link heeft geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMan68
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:21
Bij mij inderdaad op dezelfde manier gegaan, vandaag wordt die geleverd, Track en Trace gisteren ontvangen.

Vanavond maar aan de slag.
Melkaz schreef op woensdag 24 april 2019 @ 16:46:
Voor degene die hem konden bestellen via de mail getiteld
[...]

Als je geen bevestigingsmail heb gehad dan is de kans zeer groot dat het niet goed is gegaan. Zelfs als je op het einde van het invullen een bestelnummer kreeg.

Ik had hem gisteren doorlopen..geen gekregen. Daarna de chat van Ziggo geopend en die konden de hele bestelling niet vinden, zelfs niet met mijn bestelnummer erbij, die bestond gewoon niet.

Vandaag weer opnieuw doorlopen, weer geen mail. Uiteindelijk heb ik tijdens het invullen het standaard email adres aangepast naar een alternatief, nu kreeg ik wel gelijk de bevestigingsmail. Toeval of niet, het ziet erna uit dat je het moet blijven proberen als je binnen één uur nog geen mail gekregen hebt. Er zijn waarschijnlijk wat technische problemen bij Ziggo's bestel proces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-03 12:15
sideriusj schreef op donderdag 25 april 2019 @ 06:59:
Gisteren een e-mail ontvangen, ik kon de next bestellen. meteen gedaan. Mijn abo is wel van start naar complete gegaan. Wel opvallend een half uur na de bestelling, een verbinding storing. Mijn modem werd reset, hierna bleek de snelheid van 50 naar 100 mbps te zijn gegaan. We wachten het verder wel af.
Vraag me af welk abbo 100 mbps is ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GilbertvH
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-04 15:28
ma9ma schreef op donderdag 25 april 2019 @ 07:56:
[...]

Ik betwijfel of het lukt. Heb voor de tweede keer besteld, en voor de tweede keer afgewezen. Ik begrijp het van Ziggo kant wel hoor, maar mijn Humax begint kuren te krijgen. Hoe eerder ik deze kan vervangen hoe beter. En dan wil ik natuurlijk wel direct voor de Next gaan.
Ik kan uit ervaring melden dat dit lukt. Na 3 mislukte pogingen heb ik gisteren mijn Next ontvangen incl. nieuwe Connectbox (ook 2 mailtjes van PostNL met verschillende barcodes). Trust me... You want the Next!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janus Bier
  • Laatst online: 21-04 18:56
Theodor schreef op donderdag 25 april 2019 @ 11:08:
[...]

Vraag me af welk abbo 100 mbps is ?
Kan ook zijn dat de netwerkkaart niet verder gaat dan 100 Mbps en die nu op 250 Mbps zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-04 17:06
Marvie schreef op woensdag 24 april 2019 @ 18:46:
Ik stond sinds eind februari op "de lijst" en vandaag eindelijk het mailtje.
Na het bestellen vrij snel de bevestiging maar nog geen track & trace verwacht niet dat de Next morgen bezorgd zal worden maar zal nu in ieder geval niet lang meer duren.

Eindelijk die trage, zelf herstartende, energie slurpende Horizon box de deur uit!
Ik heb dit weekend mezelf via chat op de befaamde lijst laten plaatsen, gisteren een e-mail gehad en de box is zojuist afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelw1998
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11:11
GilbertvH schreef op donderdag 25 april 2019 @ 11:12:
[...]

Ik kan uit ervaring melden dat dit lukt. Na 3 mislukte pogingen heb ik gisteren mijn Next ontvangen incl. nieuwe Connectbox (ook 2 mailtjes van PostNL met verschillende barcodes). Trust me... You want the Next!
Zijn ze echt de Connectbox aan het sturen? Zie op hun site namelijk dat die maar tot 500Mbit/s ondersteunen met docsis 3.0 terwijl ze ook enkele modems hebben van 1000Mbit/s en docsis 3.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GilbertvH
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-04 15:28
michaelw1998 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 12:03:
[...]

Zijn ze echt de Connectbox aan het sturen? Zie op hun site namelijk dat die maar tot 500Mbit/s ondersteunen met docsis 3.0 terwijl ze ook enkele modems hebben van 1000Mbit/s en docsis 3.1.
Yep! Ik had nog het oude Cisco modem zonder Wifi. Deze Connectbox hoort bij de zending als je die nog niet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
Hoe snel na de bevestiging mail kregen jullie de track & trace?
Ik heb gisterenmiddag de bevestiging mail ontvangen maar nog geen verzendbericht. Wellicht is mijn bestelling ook niet goed doorgekomen.... status online staat nog op in verwerking

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
  • Laatst online: 20-04 21:08
Marvie schreef op donderdag 25 april 2019 @ 12:30:
Hoe snel na de bevestiging mail kregen jullie de track & trace?
Ik heb gisterenmiddag de bevestiging mail ontvangen maar nog geen verzendbericht. Wellicht is mijn bestelling ook niet goed doorgekomen.... status online staat nog op in verwerking
Waar kun je dat zien, die 'verwerking' van je bestelling online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Brammos85 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 11:56:
[...]

Ik heb dit weekend mezelf via chat op de befaamde lijst laten plaatsen, gisteren een e-mail gehad en de box is zojuist afgeleverd.
Ze gebruiken daar FiFo zeker. Sta al sinds januari op de lijst 😑

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Laatst online: 23-04 22:00
randomice schreef op donderdag 25 april 2019 @ 12:58:
[...]

LiFo? :P

Ik heb overigens nooit op 'de lijst' gestaan maar wel vorige week de mail gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Laatst online: 04-04 07:54
Gisteren mail gekregen van Ziggo met aanbod om hem te bestellen. Meteen besteld, morgen wordt ie geleverd.

Wat ik vreemd vond was dat Ziggo in de bevestigingsmail vroeg om de oude Ziggo Mediabox terug te sturen. Ik heb deze echter nooit gekregen (destijds heb ik alleen het abbo besteld, ik had immers een eigen Humax decoder). Kan me niet herinneren dat ze ooit een Mediabox hebben geleverd. Heb dit meteen via de klantenservice website gemeld. Ik wacht nog op een terugkoppeling. Hebben andere tweakers ook zoiets meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-B
  • Niet online
Pino112 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 13:06:
[...]

LiFo? :P

Ik heb overigens nooit op 'de lijst' gestaan maar wel vorige week de mail gehad.
De 'lijst' heeft ook niets te maken met of je een uitnodiging krijgt of niet. Is al meerdere keren benoemd maar men blijft hardnekkig geloven dat dit wel zo is. Je wordt uitgenodigd. Je kan zelf niets doen om eerder in aanmerking te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

Robbio85 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 13:11:
. Ik wacht nog op een terugkoppeling. Hebben andere tweakers ook zoiets meegemaakt?
In de eerste of 2e mail van Ziggo stond een tabelletje met modem en mediabox. Stond er toevallig een serie nummer in de 2e column? het zou wel vreemd zijn als ze een unieke ID aan jou hebben gekoppeld die jij nooit besteld of gehad hebt.

Bij mij is PostNL onderweg, ik krijg ook twee pakketjes maar het is geen fout, eentje weegt namelijk 2,96 kg en de andere 1,62 kg. het zal dus wel gaan om de Next en een nieuw modem (waar ik geen behoefte aan hebt aangezien mijn huidige modem in bridge draait en al maanden zonder issues online is).

[ Voor 25% gewijzigd door Melkaz op 25-04-2019 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
rowicom schreef op donderdag 25 april 2019 @ 12:34:
[...]

Waar kun je dat zien, die 'verwerking' van je bestelling online?
Dat kan je zien via de link in de bevestiging mail van de bestelling.

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jra2k
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:59
Het kan best snel gaan;
18 april: ingeschreven op de lijst voor geinteresserden
24 april: mail met persoonlijke aanbieding
25 april: Next box geleverd

Ik heb het standaard 'Complete' pakket

..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-04 15:59
Ik heb me via de chat op 11 april aangemeld en probeer dagelijks of toevallig de oude Ziggo link (https://www.ziggo.nl/televisie/exclusief-voor-jou) nog werkt. To no avail. :(

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23-04 16:20
Is het nodig om je huidige modem terug te sturen als je de Next aanvraagt?

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intergalactic
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23-04 15:18

Intergalactic

Testlab Coördinator & Moderator Harde Waren

𝙸𝚗𝚟𝚊𝚍𝚎𝚛𝚜 𝙼𝚞𝚜𝚝 𝙳𝚒𝚎

Señor Sjon schreef op donderdag 25 april 2019 @ 13:39:
Ik heb me via de chat op 11 april aangemeld en probeer dagelijks of toevallig de oude Ziggo link (https://www.ziggo.nl/televisie/exclusief-voor-jou) nog werkt. To no avail. :(
https://www.ziggo.nl/pakketten/formulier-bestaand.html

je hebt deze al ingevuld neem ik aan?

𝙸𝚗 𝚜𝚙𝚊𝚌𝚎 𝚗𝚘 𝚘𝚗𝚎 𝚌𝚊𝚗 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚌𝚛𝚎𝚊𝚖 | Tweakers Discord | Stats.fm | Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik heb hem ervoor via de chat gedaan. Die je linkt geeft een 404 bij indienen.

Edit: nu werkt ie wel. Nog maar eens aangemeld.

[ Voor 24% gewijzigd door Señor Sjon op 25-04-2019 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:03
Ritchie schreef op donderdag 25 april 2019 @ 13:45:
Is het nodig om je huidige modem terug te sturen als je de Next aanvraagt?
Ik kreeg bij de Next (ongevraagd) ook gelijk een connectbox.
De oude Mediabox XL moest terug, mn tc7200 modem mocht naar de milieustraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:41
german8 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 13:56:
[...]

Vreemd, ik heb ook een TC7200 maar geen retourdoos hiervoor ontvangen. Contact gehad met Ziggo en het is wel degelijk de bedoeling dat deze wordt teruggestuurd. Ze gaan nog een extra retourdoos naar mij toesturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23-04 16:20
german8 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 13:56:
[...]

Ah ok, niet dat ze je verplichten om de Next als modem te moeten gebruiken.
Thnx!

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
  • Laatst online: 20-04 00:34
Hier ook op het Next-aanbod ingegaan, waarbij ik via de chat heb bedwongen dat mijn lopende korting wordt gehandhaafd gezien de problemen met de Mediabox XL. Gewoon proberen die korting onderbouwd te handhaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik heb vanmiddag contact via chat gehad en ik sta op de wachtlijst. Watvoor "aanbieding" gaat Ziggo doen dan? Moeten we ons opnieuw vastleggen voor een x periode?

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R86Bakker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
randomice schreef op donderdag 25 april 2019 @ 12:58:
[...]
Ik had ook zo m'n vraagtekens. Ik zelf heb in februari contact gehad met de klantenservice. Op dat moment was ik zowel de Horizon Box als het oude Ubee modem flink zat. Telefonisch met een medewerker van Ziggo contact gehad en deze heeft toen direct een nieuw modem aangevraagd en laten toesturen.

Voor de Horizon Box gaf de medewerker aan dat hij wel vervanging kon sturen, maar dat het verstandiger was om even te wachten ivm de komst van de Next. Ik zou die dan in maart kunnen krijgen. Op het moment zelf had de betreffende medewerker alleen een nieuwe "oude Horizon Box" kunnen sturen. Vond het wel attent dat hij hierop aanstuurde, dus heb besloten om de Horizon Box even te laten voor wat het was.

Inmiddels is het april en heb ik zojuist weer even contact gehad via de chat, want ik heb nog geen mail over de Next voorbij zien komen. Blijkt dat ik inderdaad al in februari op de lijst geplaatst ben en dat ik de komende 2 weken een mailtje kan verwachten. Ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23-04 19:41
redfoxert schreef op donderdag 25 april 2019 @ 15:10:
Ik heb vanmiddag contact via chat gehad en ik sta op de wachtlijst. Watvoor "aanbieding" gaat Ziggo doen dan? Moeten we ons opnieuw vastleggen voor een x periode?
Mijn mediabox wordt vanmiddag afgeleverd en het enige wat veranderd is de mediabox. Aan mijn abonnement veranderd niets.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragger
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Ragger

slopen. alles kapot maken.

Ik heb nog helemaal geen box (wel een CI+ ding). Misschien moet ik er nu ook aan beginnen. En een nieuw modem heb ik nodig, die van mij gaat maar tot 200 Mbps (Ubee EVM 3200).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 01:00

Qu3st

degenhart1 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 10:26:
Ik snap dit echt niet, ik heb afgelopen maand een vaag telefoontje gehad van een dame van Ziggo:
Dame: "Hallo X van Ziggo"
Ik: "Ja, hallo"
Dame: "Ik bel om te vragen hoe het met je internet is"
Ik: "Helemaal goed, geen problemen mee"
Dame: "Dat is mooi, en met de tv nog problemen?"
Ik: "Nee, eehm waarvoor is dit telefoontje? Waar gaat dit heen?"
Dame: "Dit is een service telefoontje om te vragen hoe het met de producten is, wist u dat er een nieuwe box is?"
Ik: "Ja daar heb ik over gelezen."
Dame: "Heeft u interesse in deze box?"
Ik: "Maar natuurlijk!"
Dame: "Dan zet ik u op de lijst! Verder nog vragen?"
Ik (helemaal overrompelt): "Eeh, nou nee."
Dame: "Dan wens ik u een fijne dag, dag"
Ik: "Oke doei."
Dit alles in een tijdsbestek van nog geen 2 minuten. Ik was helemaal overrompelt over de simpelheid van het gesprek, ik had er misschien nog een fikse korting uit kunnen halen als ik scherper was geweest.
Inmiddels heb ik de box binnen, en heb ik deze geïnstalleerd. Het is een topproduct moet ik zeggen d:)b

Dit ook aangegeven aan een vriend, hij 'boos' dat hij geen box gaat krijgen. Dus hij gaat bellen, maar krijg hetzelfde verhaal als jij. Terwijl ik dat ding echt niet aan het testen ben, nou ja niet bewust.

#37 loading, four battles to go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:29
nvt

[ Voor 99% gewijzigd door hk12nl op 25-04-2019 15:59 ]

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:29
Lekker Ventje schreef op donderdag 25 april 2019 @ 15:22:
[...]

Mijn mediabox wordt vanmiddag afgeleverd en het enige wat veranderd is de mediabox. Aan mijn abonnement veranderd niets.
Had je ook een korting lopen? En hoe heb je de box besteld? Via een verkregen link? Chat?
R86Bakker schreef op donderdag 25 april 2019 @ 15:12:
[...]

...........................................

Inmiddels is het april en heb ik zojuist weer even contact gehad via de chat, want ik heb nog geen mail over de Next voorbij zien komen. Blijkt dat ik inderdaad al in februari op de lijst geplaatst ben en dat ik de komende 2 weken een mailtje kan verwachten. Ben benieuwd.
Volgens mij is ook de planning dat hij begin mei voor iedereen beschikbaar komt. Al blijft dat natuurlijk altijd afwachten :)

Ik wacht het met tegenzin (ivm looptijd huidige korting) nog even af. Ze gaven bij mij aan dat je hem straks kan omruilen zonder een nieuw abonnement af te sluiten. Maar ook dit betwijfel ik en ook hier zijn meerdere verhalen over. Het is gewoon echt afwachten! :)

[ Voor 17% gewijzigd door hk12nl op 25-04-2019 15:58 . Reden: 2 reacties samengevoegd ]

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Laatst online: 04-04 07:54
Melkaz schreef op donderdag 25 april 2019 @ 13:18:
[...]

In de eerste of 2e mail van Ziggo stond een tabelletje met modem en mediabox. Stond er toevallig een serie nummer in de 2e column? het zou wel vreemd zijn als ze een unieke ID aan jou hebben gekoppeld die jij nooit besteld of gehad hebt.

...
Er stond inderdaad een serienummer in, dat verbaasde mij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-B
  • Niet online
Ritchie schreef op donderdag 25 april 2019 @ 14:35:
[...]

Ah ok, niet dat ze je verplichten om de Next als modem te moeten gebruiken.
Thnx!
Dat kan niet eens. In de Next zit helemaal geen modem.
harm12nl schreef op donderdag 25 april 2019 @ 15:58:
[...]

Ik wacht het met tegenzin (ivm looptijd huidige korting) nog even af. Ze gaven bij mij aan dat je hem straks kan omruilen zonder een nieuw abonnement af te sluiten. Maar ook dit betwijfel ik en ook hier zijn meerdere verhalen over. Het is gewoon echt afwachten! :)
Gaat hem niet worden. Next zit in een nieuw pakket. Je zal dus altijd een nieuw abonnement moeten afsluiten.

[ Voor 21% gewijzigd door Jay-B op 25-04-2019 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
Jay-B schreef op donderdag 25 april 2019 @ 16:42:
[...]

Dat kan niet eens. In de Next zit helemaal geen modem.

[...]

Gaat hem niet worden. Next zit in een nieuw pakket. Je zal dus altijd een nieuw abonnement moeten afsluiten.
Technisch is het een nieuw abonnement, maar de looptijd van huidige contract wordt aangehouden. Dus het is niet zo dat je een nieuw jaarcontract afsluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-B
  • Niet online
Dat was ook niet de vraag of de essentie. Het ging om de lopende korting. Die vervalt omdat je een nieuw pakket besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jewie
Jay-B schreef op donderdag 25 april 2019 @ 16:47:
Dat was ook niet de vraag of de essentie. Het ging om de lopende korting. Die vervalt omdat je een nieuw pakket besteld.
Ik heb deze dus - volgens toezegging - kunnen behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-B
  • Niet online
Er wordt wel meer toegezegd. Laat maar weten hoe het gaat, ben benieuwd. Ik zeg dat het niet gaat gebeuren. ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Jay-B op 25-04-2019 17:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:02
Week of 2 geleden via de rondslingerende Link besteld en met een uurtje de mail dat het niet door ging omdat ik niet in aanmerking kwam.

Ongeduldig als ik ben dacht ik gisteren, fuck it, probeer het nog 1 keer.. 20 minuten later bevestiging gehad en krijg net door dat er morgen 2 pakketjes komen. Had mijn in de tussentijd wel via het formulier aangemeld als geïnteresseerde, maar dus nooit een uitnodiging gehad om de next te bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06:07
Ik zit pas sindskort bij ziggo maar ergerde me mateloos aan de Horizon Box.

Ik had via facebook Ziggo bericht gestuurd dat ik een Nextbox wil en ze hadden mij op een wachtlijst gezet. Een week later kreeg ik mail dat ik de Nextbox kan bestellen en dit ook gedaan.. helaas wel de korting verloren.

Hun reactie:

Goedemorgen

Ik kan me voorstellen dat dat je even koud op je dak komt vallen. Helaas is het inderdaad zo dat bij dit pakket de korting niet overzet of geheractiveerd kan worden. Het product is officieel nog niet uit, we kunnen de acties die voor ons reguliere aanbod gelden om die reden helaas niet overzetten. We willen hierover transparant zijn en je om die reden uiteraard ook de keuze geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JcK_85
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-04 17:04
Zojuist mijn bestelling gedaan! Erg benieuwd naar het gebruik. 1 nadeel: Mijn stookkosten zullen wel omhoog gaan als ik de mediabox next geinstalleerd heb O-) 8)7

Knutsel te graag aan computers voor mij eigen bestwil :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
JcK_85 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 21:46:
Zojuist mijn bestelling gedaan! Erg benieuwd naar het gebruik. 1 nadeel: Mijn stookkosten zullen wel omhoog gaan als ik de mediabox next geinstalleerd heb O-) 8)7
Gas verwarmt efficienter dan electriciteit ;)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

S1NN3D schreef op donderdag 25 april 2019 @ 10:55:
[...]
De Next box kan nog niet in zijn algemeenheid besteld worden. Je kan de nieuw box van Ziggo alleen bestellen nadat je daarvoor een persoonlijke uitnodiging hebt gekregen via de mail.

Enige wat je nu kan doen, is je interesse kenbaar maken via dit formulier:
https://www.ziggo.nl/pakketten/formulier-bestaand/

Daarna rest je niets meer dan wachten op de uitnodiging. Het gebruiken van andermans bestel-link heeft geen zin.
Van bovenstaande link maar gebruik gemaakt, want als ik het via de andere links probeer dan worden er wel klant-gegevens meegenomen, maar niets van mijn bestaande pakket. Ik zou dan enkel de keuze kunnen maken voor een "kaal" pakket, zonder de aanvullende zaken waarop ik nu al geabonneerd ben of als "extra" gratis krijg.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-04 21:09

scorpie

Supra Addict

Ik sta ook al een aantal weken op die zogenoemde 'testlijst', maar ik denk dat het gewoon compleet random is wanneer je zo'n mediabox next ontvangt.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silver323
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:01
Sta al geruime tijd op de "geïnteresseerde lijst" en al meerdere malen via de linkjes geprobeerd te bestellen maar elke keer een gecanceld mailtje... :S

Dus hoe of wat met zo'n interesse lijst is bullshit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acoster
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-04 16:10
Brammos85 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:46:
[...]

....
In de categorie domme vragen: Moet die oude Horizon box nu nog terug? Ziggo heeft er zelf niets over gezegd, maar zou ook niet weten wat ik er verder mee moet doen..
Bij mij stond er in de bevestiging van de bestelling ook de Ziggo Mediabox XL die ik in gebruik had vermeld en daar stond bij:
"U ontvangt binnen enkele dagen per post een retourdoos met verdere instructies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
acoster schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 12:44:
[...]

Bij mij stond er in de bevestiging van de bestelling ook de Ziggo Mediabox XL die ik in gebruik had vermeld en daar stond bij:
"U ontvangt binnen enkele dagen per post een retourdoos met verdere instructies"
Raar, dan zijn ze het bij mij wellicht gewoon 'vergeten'. Maar goed, zelf maar even contact opgenomen en de retourdoos is onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan66
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09:47
Brammos85 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:46:
[...]

Dat is het enige dat ik inderdaad nog mis. Jammer dat dat niet toegevoegd is, al was het alleen maar om als dat ding uit staat de tijd te kunnen zien.

In de categorie domme vragen: Moet die oude Horizon box nu nog terug? Ziggo heeft er zelf niets over gezegd, maar zou ook niet weten wat ik er verder mee moet doen..
Eerdaags valt er een opvouwbare kartonnen doos in plastic zak van Ziggo bij je in de brievenbus. Mag je de horizon terugsturen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Als ik hem terug ga sturen (als ik de Next ontvangen heb) gaat er een taart bij.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hawkeye_NL
  • Laatst online: 28-01 15:40
Ik sta nu ook op de wachtlijst voor de nieuwe Next, echter ik heb een zelf samengesteld abonnement. TV Compleet met Internet Max en betaal nu € 72,55.

Ik hoorde via de Ziggo Klantenservice dat dit abbonement met de Next helaas niet mogelijk is. Moet ik of verlagen naar Ziggo Compleet € 64,50 of verhogen naar Ziggo Max € 84,50. Ik vind het een gemiste kans dat je geen pakket meer kan samenstellen naar eigen keuze met de Next.

Ik heb geen belang bij meer TV zenders maar wel met een hogere internet snelheid zoals ik nu ook heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-B
  • Niet online
Het gaat het nog steeds om een softlaunch. De vroege vogels krijgen een kans om als eerste de Next te krijgen. Er zitten wat beperkingen in de keuze. Dat betekent natuurlijk niet dat er op een later moment niet meer mogelijk is. Wanneer Ziggo het groots gaat aankondigen dan zullen er meer combinaties mogelijk zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
silver323 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:34:
al meerdere malen via de linkjes geprobeerd te bestellen
Je kan alleen bestellen na een persoonlijke uitnodiging daarvoor via de mail. Random andermans linkjes gebruiken heeft geen zin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Wat ben ik jaloers op jullie. In maart besteld, nog niet in huis. Heb al 3 keer gebeld met Ziggo, maar krijg iedere keer het antwoord dat ik al op de wachtlijst sta. Kan het zijn dat Zwolle nog niet aan de beurt is?

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rowicom
  • Laatst online: 20-04 21:08
iApp schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 10:32:
Wat ben ik jaloers op jullie. In maart besteld, nog niet in huis. Heb al 3 keer gebeld met Ziggo, maar krijg iedere keer het antwoord dat ik al op de wachtlijst sta. Kan het zijn dat Zwolle nog niet aan de beurt is?
Nee, Zwolle wordt vermoedelijk overgeslagen. Stel je niet aan man. Ergere dingen in de wereld hoor.

[ Voor 6% gewijzigd door rowicom op 27-04-2019 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

rowicom schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 10:41:
[...]

Nee, Zwolle wordt vermoedelijk overgeslagen. Stel je niet aan man. Ergere dingen in de wereld hoor.
We kijken met de komst van NLZIET geen tv meer via de Horizon Box doordat ‘ie zo traag is. Gevalletje beetje verwend zijn. Heb meerdere malen rondgevraagd en aangemeld voor de proef in het testpanel; ook hier werd ik overgeslagen. Nu is de box er eindelijk; word ik alweer overgeslagen. Het is niet te geloven.

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExiZTeNcE
  • Laatst online: 07:12
iApp schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 11:00:
[...]

We kijken met de komst van NLZIET geen tv meer via de Horizon Box doordat ‘ie zo traag is. Gevalletje beetje verwend zijn. Heb meerdere malen rondgevraagd en aangemeld voor de proef in het testpanel; ook hier werd ik overlagen. Nu is de box er eindelijk; word ik alweer overslagen. Het is niet te geloven.
Je wordt helemaal niet overgeslagen.. het is een soft launch, een beperkte groep gebruikers heeft geluk en kan hem al bestellen. Ff geduld krijg je vanzelf je link kan je hem ook bestellen.. en de grote release kan ook nooit lang meer duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbao
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 23-04 22:44
Ik heb mij ongeveer 2 weken geleden op de lijst laten zetten via de webchat, voor zover die lijst ook daadwerkelijk bestaat. Afgelopen week kreeg ik via de mail de mogelijkheid om de Next te bestellen als ik over zou gaan naar een nieuw abbonement (volgens mij alleen een prijsverandering van €59,95 naar €63,50). Afgelopen donderdag dit voorstel aanvaard en komende maandag wordt de Next geleverd. Over een jaar maar kijken of ik nog ergens korting kan bedingen, er is hier helaas geen glasvezel dus een echt alternatief is er ook niet.

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:46
Heb het formulier al een paar keer ingevuld maar niks, gisteravond via de webchat aangegeven al heel lang problemen te hebben met de Horizon en mezelf op de lijst laten plaatsen.
Krijg ik net ineens de mail om de Next te bestellen. :+

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Side-Kick
  • Laatst online: 10:37

Side-Kick

Timmy!

2 uur geleden de uitnodigingsmail van Ziggo ontvangen. Zojuist het bestelformulier verzonden en de bevestiging per mail ontvangen. Het is nu wachten op de track-and-trace van PostNL.

Als je nu al een Ziggo Mediabox XL hebt, is het dan nodig om de signaalverdeler te vervangen die jaren geleden is meegeleverd met het Ubee modem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Worden die 1x per dag verzonden of doorlopend? Het lijkt erop dat ik tot het eind der tijden met die hoogoven opgescheept zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Señor Sjon schreef op maandag 29 april 2019 @ 12:20:
Worden die 1x per dag verzonden of doorlopend? Het lijkt erop dat ik tot het eind der tijden met die hoogoven opgescheept zit.
Mijn browser gaat er stuk van zo vaak check ik mijn email ;w .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Ontvang je overigens ook direct een tweede box of komt die later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Ik hou je wel gezelschap. Ik heb ook nog niets ontvangen 🤣

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksnes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-04 21:34
Zojuist besteld, mail vanochtend gehad.

Ik vraag me echt af hoe ze de wachtrij bepalen. Want ik heb mij nog geen 2 weken geleden een keer ingeschreven en verwachtte de komende tijd nog geen mail. Het is dat ik dit topic weer actief zag dat ik het even ging checken.

Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Side-Kick

Side-Kick

Timmy!

Aksnes schreef op maandag 29 april 2019 @ 12:41:
Zojuist besteld, mail vanochtend gehad.

Ik vraag me echt af hoe ze de wachtrij bepalen. Want ik heb mij nog geen 2 weken geleden een keer ingeschreven en verwachtte de komende tijd nog geen mail. Het is dat ik dit topic weer actief zag dat ik het even ging checken.

Ik ben benieuwd!
Ik heb me nooit ingeschreven voor een wachtrij of aangegeven dat ik die mediabox Next wil hebben. Toch een uitnodiging ontvangen.
Van hoelaat is jouw mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksnes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-04 21:34
Side-Kick schreef op maandag 29 april 2019 @ 12:42:
[...]

Ik heb me nooit ingeschreven voor een wachtrij of aangegeven dat ik die mediabox Next wil hebben. Toch een uitnodiging ontvangen.
Van hoelaat is jouw mail?
10:07 om precies te zijn. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
Die hele interesselijst lijkt me onzin :)
Naja, ze hebben vast een lijst, maar ze doen er geen fuck mee. Hooguit bij een Ziggo Weekstart van het Next Team laten zien dat er de afgelopen week weer 100 hoopvolle sukkels hun emailadres hebben ingevuld. Gniffel-gniffel-gniffel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMan68
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:21
matthijst schreef op maandag 29 april 2019 @ 12:47:
Die hele interesselijst lijkt me onzin :)
Naja, ze hebben vast een lijst, maar ze doen er geen fuck mee. Hooguit bij een Ziggo Weekstart van het Next Team laten zien dat er de afgelopen week weer 100 hoopvolle sukkels hun emailadres hebben ingevuld. Gniffel-gniffel-gniffel.
Of men is nu langzaamaan begonnen met de uitrol......................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Side-Kick

Side-Kick

Timmy!

Aksnes schreef op maandag 29 april 2019 @ 12:44:
[...]

10:07 om precies te zijn. :)
Ah, hier om 10:06. Er worden dus toch batches met uitnodigingen uitgegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
Overdrijven is ook een vak he, voor een apparaat dat officieel nog niet eens uit is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-04 14:02
Ik had eind maart gebeld met Ziggo omdat ik niet zo tevreden was over de prijs/dienstverlening. Ze kwamen toen met het volgende aanbod:

6 maand korting op mijn abonnement
De Next setupbox

Daar ben ik mee akkoord gegaan, maar tot op heden geen Next ontvangen. Vandaag maar eens gebeld, wordt me doodleuk verteld dat ik er geen recht op heb! :(

Ik moet toch wat vaker telefoongesprekken op gaan nemen! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
De lopende korting vervalt dus als je een Next box aanvraagt en toegewezen krijgt, maar zit je ook automatisch weer vast aan een jaar abonnement?
Dus nu ontvangen is pas volgend jaar april/mei de mogelijkheid om je abo stop te zetten?

Onze Horizonbox begint na 4 jaar toch wel wat kuren te vertonen en is sowieso een traag rot ding. Ik zou dus graag een Next kast willen hebben, maar in de loop van dit jaar/begin volgend gaan ze glasvezel aanleggen. Glaszvezel abo is afgesloten (voorwaarde om het project in onze gemeente door te laten gaan), maar gaat pas in als de glasvezel bij ons in de straat is gelegd. Ik wil dus graag flexibel zijn aangezien ik nog niet weet wanneer ze bij ons in de straat glasvezel gaan leggen (kan volgend jaar zijn, maar ook volgende maand).

Natuurlijk zou ik nog even kunnen doorbijten met de Horizonbox, maar daarvoor erger ik mij net teveel aan het onding.
Pagina: 1 2 ... 9 Laatste

Let op:
Dit topic is bestemd voor het bespreken van het bestelproces en de wachtrij voor de Ziggo Next mediabox.
Voor ervaringen met / specificaties van de Next mediabox, zie dit topic: [DVB-C] Ziggo Mediabox Next