Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• matthijst
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 11:18
Stonden degenen die hem nu hebben op "de lijst"?
Probeer elke paar dagen zo'n box te bestellen (wordt geannuleerd) en zou al weken op de lijst staan..
Kan me niet voorstellen dat die lijst zo lang is.

• Jay-B
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 01:37
Als je niet geselecteerd bent dan kan je bestellen wat je wilt maar er gebeurt dan toch niets. De genoemde lijst is puur om bij te houden wie er interesse heeft zodat je geïnformeerd wordt bij de officiële release en is geen garantie dat je automatisch aan de beurt komt. Het is gewoon nog even geduld hebben.

[Voor 11% gewijzigd door Jay-B op 24-04-2019 18:23]

• matthijst
Dat inderdaad. Ongenadig trage stinkbox dat Horizonding.

En sneu van Ziggo dat ze niks met feedback op dat mailtje doen.
Hoeveel mensen zouden er zo'n box via andermans link bestellen?
Paar honderd max? Geef die gasten een persoonlijke link, klaar ben je.
Tevreden klanten. Minder gezeik. Win win.

• Pino112
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 10:13
peer schreef op woensdag 24 april 2019 @ 19:59:
Omdat ik vanochtend nog geen bevestigings mail had toch maar contact gezocht via de chat, inderdaad ze hadden geen bestelling in het systeem staan. De snelste oplossing was om hem opnieuw te bestellen, helaas nu een leveringsdatum van 29 april.
Wat verbaasd mij nu? 2 mailtjes van postnl met levering morgen, krijg ik nu 2 pakketten? 😎
Of de ConnextBox erbij, ik had ook twee dozen.

• DoeEensGek
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 07-04 21:26
Zal ze hier ook maar delen. Het lukt zo afentoe met bestellen door sommige.

https://www.ziggo.nl/shop/basket/addoffer?offerid=3019411 <-internet complete en tv complete geen telefoon
https://www.ziggo.nl/shop/basket/addoffer?offerid=3019410 <-Alles complete
https://www.ziggo.nl/shop/basket/addoffer?offerid=3019412 <- Max

[Voor 4% gewijzigd door DoeEensGek op 24-04-2019 21:41]

• D vd V
  • Registratie: oktober 2011
  • Niet online
degenhart1 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 10:26:
Net een gesprek gehad met Ziggo, zij gaven aan dat de mediabox next niet te bestellen is omdat deze nog in test fase is. Gelukkig kon ik met de link laten zien dat het wel mogelijk was waarna de verbinding verbroken werd. beetje jammer van Ziggo
De Next box kan nog niet in zijn algemeenheid besteld worden. Je kan de nieuw box van Ziggo alleen bestellen nadat je daarvoor een persoonlijke uitnodiging hebt gekregen via de mail.

Enige wat je nu kan doen, is je interesse kenbaar maken via dit formulier:
https://www.ziggo.nl/pakketten/formulier-bestaand/

Daarna rest je niets meer dan wachten op de uitnodiging. Het gebruiken van andermans bestel-link heeft geen zin.

• GilbertvH
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 11:36
ma9ma schreef op donderdag 25 april 2019 @ 07:56:
[...]

Ik betwijfel of het lukt. Heb voor de tweede keer besteld, en voor de tweede keer afgewezen. Ik begrijp het van Ziggo kant wel hoor, maar mijn Humax begint kuren te krijgen. Hoe eerder ik deze kan vervangen hoe beter. En dan wil ik natuurlijk wel direct voor de Next gaan.
Ik kan uit ervaring melden dat dit lukt. Na 3 mislukte pogingen heb ik gisteren mijn Next ontvangen incl. nieuwe Connectbox (ook 2 mailtjes van PostNL met verschillende barcodes). Trust me... You want the Next!

• Lekker Ventje
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 07-04 17:40
redfoxert schreef op donderdag 25 april 2019 @ 15:10:
Ik heb vanmiddag contact via chat gehad en ik sta op de wachtlijst. Watvoor "aanbieding" gaat Ziggo doen dan? Moeten we ons opnieuw vastleggen voor een x periode?
Mijn mediabox wordt vanmiddag afgeleverd en het enige wat veranderd is de mediabox. Aan mijn abonnement veranderd niets.

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 09:30
Week of 2 geleden via de rondslingerende Link besteld en met een uurtje de mail dat het niet door ging omdat ik niet in aanmerking kwam.

Ongeduldig als ik ben dacht ik gisteren, fuck it, probeer het nog 1 keer.. 20 minuten later bevestiging gehad en krijg net door dat er morgen 2 pakketjes komen. Had mijn in de tussentijd wel via het formulier aangemeld als geïnteresseerde, maar dus nooit een uitnodiging gehad om de next te bestellen

Mijn paludarium met gifkikkers

• JcK_85
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 06-04 21:36
Zojuist mijn bestelling gedaan! Erg benieuwd naar het gebruik. 1 nadeel: Mijn stookkosten zullen wel omhoog gaan als ik de mediabox next geinstalleerd heb O-) 8)7

Knutsel te graag aan computers voor mij eigen bestwil :-)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 10:25

Pierre

Geen zin vandaag.

Als ik hem terug ga sturen (als ik de Next ontvangen heb) gaat er een taart bij.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Hawkeye_NL
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 23-03 11:13
Ik sta nu ook op de wachtlijst voor de nieuwe Next, echter ik heb een zelf samengesteld abonnement. TV Compleet met Internet Max en betaal nu € 72,55.

Ik hoorde via de Ziggo Klantenservice dat dit abbonement met de Next helaas niet mogelijk is. Moet ik of verlagen naar Ziggo Compleet € 64,50 of verhogen naar Ziggo Max € 84,50. Ik vind het een gemiste kans dat je geen pakket meer kan samenstellen naar eigen keuze met de Next.

Ik heb geen belang bij meer TV zenders maar wel met een hogere internet snelheid zoals ik nu ook heb.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• D vd V
  • Registratie: oktober 2011
  • Niet online
silver323 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:34:
al meerdere malen via de linkjes geprobeerd te bestellen
Je kan alleen bestellen na een persoonlijke uitnodiging daarvoor via de mail. Random andermans linkjes gebruiken heeft geen zin.

• iApp
  • Registratie: februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Wat ben ik jaloers op jullie. In maart besteld, nog niet in huis. Heb al 3 keer gebeld met Ziggo, maar krijg iedere keer het antwoord dat ik al op de wachtlijst sta. Kan het zijn dat Zwolle nog niet aan de beurt is?

An  a day keeps the doctor away.

• rowicom
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 02-04 15:50
iApp schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 10:32:
Wat ben ik jaloers op jullie. In maart besteld, nog niet in huis. Heb al 3 keer gebeld met Ziggo, maar krijg iedere keer het antwoord dat ik al op de wachtlijst sta. Kan het zijn dat Zwolle nog niet aan de beurt is?
Nee, Zwolle wordt vermoedelijk overgeslagen. Stel je niet aan man. Ergere dingen in de wereld hoor.

[Voor 6% gewijzigd door rowicom op 27-04-2019 10:42]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 11:43

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Worden die 1x per dag verzonden of doorlopend? Het lijkt erop dat ik tot het eind der tijden met die hoogoven opgescheept zit.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• matthijst
Die hele interesselijst lijkt me onzin :)
Naja, ze hebben vast een lijst, maar ze doen er geen fuck mee. Hooguit bij een Ziggo Weekstart van het Next Team laten zien dat er de afgelopen week weer 100 hoopvolle sukkels hun emailadres hebben ingevuld. Gniffel-gniffel-gniffel.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Señor Sjon

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Korting vervalt, looptijd blijft gelijk aan oorspronkelijk abo.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sharule
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 04-04 19:43
Edit

[Voor 118% gewijzigd door Sharule op 16-05-2019 14:55]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• harm12nl
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 11:15
Ook besteld. De medewerker geeft aan dat hij nu inderdaad zonder uitnodigingsmail te bestellen is :)

©2004

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Señor Sjon

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Jullie bezetten de chat, kom er niet tussen. ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 09:59
Nou dat ging super simpel en snel. Telefoontje met aardige gast bij ziggo.
Krijg straks ook de e-mail, en dan binnen 2 weken de Next. Netjes!

MENTAL SHUTDOWN

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Geen zin vandaag.

Wat er bezorgd wordt op welk adres, en wat er retour moet naar Ziggo.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• daniel1999
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 23-06-2019
Hier zojuist binnen 5 minuten via de chat ook de nieuwe Next kunnen aanvragen. Komt donderdag al binnen :)
Abonnement blijft gewoon maandelijks opzegbaar en de bevestiging is zojuist ook binnengekomen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Señor Sjon

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Ik heb de eerste twee met een groen vinkje (eigenlijk al gelijk vanaf de bevestigingsmail).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Side-Kick
  • Laatst online: 07-04 15:25

Side-Kick

Timmy!

harm12nl schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 16:15:
Ik denk dat mijn bestelling ook al op de derde status staat en dat ik hem verkeerd lees al de hele tijd 8)7 *O*

ik dacht dat er bij allemaal een groen vinkje in moest komen te staan net zoals in het eerste symbool |:( |:(
Het gaat idd om de oranje indicatie. Het groene vinkje is een beetje misleidend.
Wat wel vreemd is bij mij is dat er bij het eerste cirkeltje een groen vinkje staat en een datum, bij het tweede cirkeltje geen vinkje en geen datum en dat de derde cirkel oranje is, zonder vinkje, met datum.

[Voor 18% gewijzigd door Side-Kick op 30-04-2019 16:22]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• harm12nl
Side-Kick schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 16:17:
[...]

Het gaat idd om de oranje indicatie. Het groene vinkje is een beetje misleidend.
En de dikgedrukte vs niet-dikgedrukte letters volgens mij...

Heerlijk om jezelf zo bezig te houden met de kleine dingen des levens :+

©2004

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Side-Kick
  • Laatst online: 07-04 15:25

Side-Kick

Timmy!

harm12nl schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 16:18:
[...]

En de dikgedrukte vs niet-dikgedrukte letters volgens mij...

Heerlijk om jezelf zo bezig te houden met de kleine dingen des levens :+
En de stippellijn van het laatste cirkeltje vs een doorgetrokken lijn van de eerste drie cirkels.

[Voor 4% gewijzigd door Side-Kick op 30-04-2019 16:21]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• koentjje
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 07-04 22:43
epoxjuh schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 22:07:
Zojuist de mail gehad met excuses en de korting word overgezet naar het Next Abonnement mrt huidige looptijd (Opzegging per maand)

Ook zonder telefonie wat schijnbaar werst verplicht was....
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? Ik kreeg letterlijk via de chat meteen te horen dat het in orde was en dat de box opgestuurd wordt. Er werd niks gezegd over het feit dat ik nog 3 maanden korting heb (omdat ik na tig jaar wilde opzeggen) en deze zou verlopen. In de bevestigingsmail stond doodleuk het hogere tarief dus ik nogmaals bellen. Man aan de lijn begreep het verhaal en gaf aan dat de korting intact bleef omdat ze het hadden moeten aangeven - werd ik doorgezet naar contractafdeling. Daar werd mij doodleuk zonder blikken of blozen medegedeeld dat het allemaal toch niet kon en of ik dan maar de box wilde terugsturen als ik korting wilde behouden. Klinkt weer als typisch Ziggo dus?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• harm12nl
anconakip schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 08:26:
Yes, gisteren de mediabox XL Extra opgezegd, en net de Next kunnen bestellen. Nu wachten op de bevestigingsmail en track en trace. De horizonbox stuur ik met liefde terug. Doe er zelfs een kadoverpakking en strik omheen.....
Het zou wel leuk zijn als we met zijn allen de Horizon echt ingepakt en met een strik retour sturen... :9

©2004

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Señor Sjon

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Sjon: Ik kan niet zeggen dat ik de enige ben die al meer dan een jaar op de opvolger van de Horizon zit te wachten. ;)
Ziggo: Fantastische box die Horizon!
Sjon: ja, voor koude winteravonden om je huis warm te houden. :P Maar summer is coming
O-)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• epoxjuh
  • Registratie: april 2019
  • Laatst online: 28-07-2019
koentjje schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 23:23:
[...]

Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? Ik kreeg letterlijk via de chat meteen te horen dat het in orde was en dat de box opgestuurd wordt. Er werd niks gezegd over het feit dat ik nog 3 maanden korting heb (omdat ik na tig jaar wilde opzeggen) en deze zou verlopen. In de bevestigingsmail stond doodleuk het hogere tarief dus ik nogmaals bellen. Man aan de lijn begreep het verhaal en gaf aan dat de korting intact bleef omdat ze het hadden moeten aangeven - werd ik doorgezet naar contractafdeling. Daar werd mij doodleuk zonder blikken of blozen medegedeeld dat het allemaal toch niet kon en of ik dan maar de box wilde terugsturen als ik korting wilde behouden. Klinkt weer als typisch Ziggo dus?
Ik ben al jaren in strijd met ziggo over aanhoudende problemen. Zowel internet als tv zijn al sinds begin drama en totaal niet zonder storing.

Voor de problemen die wij hebben gehad (sinds 2016) heb ik daarom een coulance/korting gekregen, geld terug van 6 maanden (6X€63,50) + 1 jaar voor 39,50. Toen ze tegen mij dus vertelde dat dit verviel en dat ik daar geen recht op heb ik gelijk aangegeven dat ik dan ook weg ga bij ziggo en Vodafone.

Telefoniste gaf me hier ook gelijk in en heeft me gevraagd toch een klacht in te dienen. Nog geen 10 min kreeg ik een mail met excuses. Ook werd ik gebeld dat alles werd overgezet met behoud van de besproken korting.

Zoals ik al aangaf hebben/hadden wij veel problemen met tv/internet. Aangezien de rest van het aanbod hier gewoon niet goed is en geen glasvezel ben ik ook gebleven.

[Voor 3% gewijzigd door epoxjuh op 01-05-2019 11:03]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Geen zin vandaag.

anconakip schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 11:53:
[...]

En wanneer heb jij hem besteld?
Gisterochtend via Twitter, 2 email's gehad en zojuist in de app van PostNL de code. Ik bedoel dat hij onderweg is naar mij.

[Voor 7% gewijzigd door Pierre op 01-05-2019 12:04]

Acties:
  • +1Henk 'm!
harm12nl schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 12:54:
[...]

Zoals al een aantal keer eerder vermeld krijg je geen nieuw jaarcontract maar blijft de lopende contractduur van kracht. 8)
Oh? Dat had ik nog niet voorbij zien komen. Aangezien mijn kortingsperiode (6 maanden) voorbij is, dan vind ik het wel waard om even te bellen voor Next. Of chatten, zie ik hier ook voorbij komen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Señor Sjon

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Notna schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 13:08:
Dus, iig een stap verder gekomen met een nieuwe chat vandaag. Mijn Alles-in-1 Power (Film 1 gratis) met Movies&Series XL moest eerst omgezet worden naar een Complete pakket. Dat is nu gedaan, en daar moet ik op wachten. Dan moet ik een nieuwe chat starten en dan de Next aanvragen

:') Het is dat er niets aan kosten veranderd, ik Film 1 never nooit niet kijk en die Horizonbox beu ben. Maar wat een gedoe.
Per 1 augustus is Film1 toch goeddeels ter ziele: https://www.nu.nl/media/5...neaire-programmering.html

Acties:
  • +2Henk 'm!

• harm12nl
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 12:58:
Afgelopen weken al paar keer geprobeerd. Telefoon, chat. Etc. Maar ik krijg telkens de mededeling dat ik zonder telefonie niet in aanmerking kom voor de next.

Opzich ben ik wel benieuwd naar de next, maar zover ik begrepen heb zijn er geen extra 4K/hdr zenders oid. En moet dit allemaal nog gaan komen? Dat hij lekker snel is lijkt me mooi meegenomen. Maar uiteindelijk is de beeldkwaliteit toch waarvoor je wilt upgraden?
Voor mij geldt een sneller (lees veeeeeeeel sneller) apparaat die veel minder energie slurpt met eindelijk cloud opname ala kpn waarbij de kans kleiner is dat opnames verpruts worden + tal van andere veel betere voordelen en als de schermkwaliteit dan gelijk blijft dan ben ik meer dan tevreden :) Dus niet alleen de beeldkwaliteit is de reden van upgraden :)

Overigens ontvang ik de Next met het complete pakket zonder telefonie maar zoals ik al eerder las zijn er nog een aantal voorwaarden waar je kennelijk aan moet voldoen.

©2004

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nenoki
  • Laatst online: 17-03 08:18
Zojuist via Facebook geregeld met ZIGGO dat ze mij een Mediabox next opsturen ter vervanging van mijn Mediabox NL dat ik wat geklaagd had. Ik betaal in de toekomst dezelfde abonnementsprijs omdat omdat ik nu gebruik maak van de Mediabox XL. Ik ben benieuwd!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Nu online
Nu ook in de chat. Je kunt alleen Complete kiezen zonder Movies en series L of Max met alles er op en eraan. De tussenstap van 76 euro kreeg ik niet als optie. Ofwel, zou Complete met los Movies en series L willen hebben. Heb dat nu wel als vraag teruggestuurd. Anders ga ik hem nog wel afslaan of even kijken wat we kwijt zouden raken als we gaan movies en series L meer hebben.

Blijkbaar gaat ze nu kijken waar we op uitkomen als we MenS L er los bij nemen. Suf dat ze dus niet gewoon hetzelfde pakket geven als wat je al hebt als dat toch als mogelijkheid kan?

Kan dus blijkbaar gewoon. Als ze dat dan meteen aanbieden. :P Scheelt weer een hoop stress. Mijn vrouw riep iig meteen JAA!

En dan de volgende vraag... Maken jullie gebruik van telefonie? Eh ja, dat zit er ook gewoon in bij onze huidige abonnement. Lijkt me dat er niets veranderd, maar goed.

Het is geregeld en met enkele dagen hebben we ook de Next. Ziggo zelf is er blijkbaar ook mee. Erg positieve klantenservice medewerkster. :D _/-\o_

@KRASH raar, ik heb hetzelfde pakket en de Next zonder duurder te worden komt er aan.
Wij hebben internet complete en tv max (met Movies en series L) en telefonie. 72,46 oid. En dat veranderd niet. Dus lijkt me dat het voor jou ook zou kunnen.

[Voor 58% gewijzigd door Arunia op 01-05-2019 21:32]

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

Acties:
  • +2Henk 'm!

• rowicom
  • Laatst online: 02-04 15:50
meesje schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 15:17:

Het is toch coax er in en netwerk aansluiten? Is dit laatste perse nodig via utp of kan ook wifi?
Lees de OP!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

meesje schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 15:17:
Zo juist ook de Next box besteld. Door de omwissel ga je inderdaad NIET een nieuw contract aan. Ik heb dit expliciet gevraagd. Ik blijf hetzelfde contract houden en dezelfde prijs (64,50 voor alles-in-1 complete) betalen. Mijn 6 maanden korting (30 euro p/m) was al een maandje voorbij.

Binnen drie dagen zal ik de Next in huis hebben. Waarschijnlijk komend weekend er al mee aan de slag. De medewerker gaf aan dat ik gratis een installateur kan langs laten komen. Maar dat is toch niet nodig?

Het is toch coax er in en netwerk aansluiten? Is dit laatste perse nodig via utp of kan ook wifi?
https://www.ziggo.nl/klan.../Verder%20met%20instellen
Je mediabox heeft een internetverbinding nodig om de nieuwste software te downloaden en voor interactieve diensten zoals Ziggo Replay en Ziggo On Demand.

Ziggo On Demand en apps zoals Netflix of Videoland werken mogelijk minder goed via een draadloze verbinding. Voor een stabiele verbinding adviseren we de Mediabox Next met de meegeleverde highspeed internetkabel aan te sluiten op je modem of router.
Oftewel, het kan ook draadloos. Ik ga het eerst draadloos proberen en zie dan wel of ik een kabel moet aansluiten alsnog. Als het al minder werkt met WiFi ligt het toch echt aan de Next en niet aan mijn thuisnetwerk :+

[Voor 7% gewijzigd door Notna op 01-05-2019 15:44]

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ozzynator
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 07-04 15:41
hier ook al 3 weken aan het leuren via Twitter, FB. Vandaag ineens een berichtje terug dat er een Next aan komt. Moet wel de cv weer aan....

Acties:
  • +1Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

iApp schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 10:32:
Vorige week huilie huilie en vandaag - via de chat - de mededeling gekregen dat ik de mediabox deze week krijg thuisgestuurd. Waar waar ik 3 keer 20 minuten bezig ben geweest om telefonisch mijn verhaal uit te leggen, is vandaag in 5 minuten via de chat gelukt.

Goh wat ga ik die oude mediabox missen. Scheelt weer een extra ventilator deze zomer. :o

Acties:
  • +1Henk 'm!

• harm12nl
Sharule schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 21:43:
Heeft iemand problemen met replay tv? Ik heb plots zogezegd geen abo meer ervoor.
Ik heb hem zojuist geïnstalleerd en krijg idd ook de melding bij opnemen als replay tv. Wellicht dat de box nog aangemeld moet worden en dat hier een nachtje overheen gaat? Misschien kunnen we dit beter in het ervaringen topic melden :)

Edit: in dat topic staat dat het 24 kan duren en dat het werkt zodra je nieuwe abbo in ‘mijn ziggo’ staat!

[Voor 11% gewijzigd door harm12nl op 01-05-2019 23:50]

©2004

Acties:
  • +1Henk 'm!

• silver323
  • Registratie: maart 2012
  • Nu online
Je hebt de link niet nodig. De meeste nu kunnen hem bestellen door contact op te nemen via de chat/twitter/telefonisch.
Mogelijk voor mensen met een extra mediabox xl deze eerst even opzeggen. Daarna kunnen ze de Next aanvraag doen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Geen zin vandaag.

Net de doos even geopend. Zegt mijn vriendin klopt het wel dat die Next zo klein is. Kan dat andere €#&#€ ding eindelijk de vuilnisbak in.
Zaterdag maar eens aansluiten die handel.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bertjj
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 05-04 14:35
DoeEensGek schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 21:58:
Online zijn er nul wachtenden voor je.

[...]

Klantenservice is vroeg naar huis. 8)7
Ik had hetzelfde inderdaad, chat gestart om 21:45, uiteindelijk toch nog om 21:58 een medewerker die net op tijd de chat binnenstapte. En uiteraard nog een Mediabox Next kunnen bestellen _/-\o_

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 11:22
ArcticWolf schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 23:20:
[...]

Eh, ik dacht de fb chat... maar jullie gebruiken een andere zo te zien?
Ziggo.nl/chat heb ik gebruikt voor het bestellen.

per aspera ad astra

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Janus Bier
  • Laatst online: 00:01
Gewoon nog een keer proberen, ik heb zelf 4 medewerkers gesproken voordat het lukte.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 07:41
ArcticWolf schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 08:12:
Ze doen echt onmogelijk moeilijk bij mij 8)7 zelfs een abonnements upgrade lijkt niet mogelijk :X
Hebben er meer last van. Zou gewoon opnieuw bellen lijkt een beetje of je mazzel moet hebben wie je aan de lijn krijgt. Snap niet dat er op deze manier gecommuniceerd wordt door een bedrijf. Of het kan of het kan niet en wees daar duidelijk in.

Poot stijf houden en geef aan dat je via Tweakers het topic volgt en dat iedereen er 1 krijgt als ze bellen.
Alleen als je geen los modem hebt maar modem van de Horizon gebruikt is het wat lastiger.

Je moet dan eerst een los modem aanvragen wat ik hier zo lees en dan kan het ineens wel. Zolang je niet voldoet aan het systeem kunnen ze je gegevens niet kwijt en ja dan is nee verkopen veel makkelijker.

Volhouden/blijven proberen is het enige wat je kunt doen. Sommige moeten 4x bellen/chatten om het voor elkaar te krijgen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 07-04 22:05

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

Niek_1981 schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 08:25:
[...]

Heb je het al via twitter geprobeerd? Ik krijg nu namelijk eerst nieuwe losse modem toegestuurd, zodra deze geïnstalleerd is moet ik weer via twitter reageren en komt de next mijn kant op.
Heb geen twitter meer, maar het lijkt te lukken nu (via chat) :)

Wijziging & bestelling zouden doorgevoerd zijn, zie nog niks... we wachten af

Edit:
Heb de mail gekregen en krijg de next box en een nieuw modem zo te zien :)

[Voor 18% gewijzigd door ArcticWolf op 03-05-2019 08:55]

Car: Astra H OPC 2.0T @ 241bhp

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: juni 2004
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Paar dagen terug in de chat gehoord dat ik 'op de lijst kom' maar daarna niks meer. Aangezien ik hier allemaal berichten langs zie komen dat mensen vandaag chatten en morgen een Next hebben dacht ik, ik probeer het nog eens. Next wordt zsm verstuurd :D

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Audiojunky
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 14-10-2019
Nou zo moeilijk ze gister deden, hoe makkelijk het vandaag gaat. Next is besteld. Ben zeer benieuwd

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sbakker1982
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 10:53
Ah, dank allen! Net ziggo gebeld; ik kom op een lijst en krijg een mail wanneer ik hem kan bestellen. Ik wacht hem af!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: juni 2004
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Sbakker1982 schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 14:00:
Ah, dank allen! Net ziggo gebeld; ik kom op een lijst en krijg een mail wanneer ik hem kan bestellen. Ik wacht hem af!
Had ik ook, niks meer van gehoord, opnieuw aan de chat gehangen en nu is het rond. Geen genoegen nemen met op de lijst staan.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

iApp schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 14:41:
Wat een verademing! Snel. Retesnel. Apple TV waardig. Wat een top-ding! Ik ben echt ontzettend blij. :D

Vraagje: op het moment dat ik wil opnemen, krijg ik de melding dat mijn abonnement dit niet ondersteunt. Meer mensen last van? Ik heb het Max pakket.
Geef het tot 48 uur de tijd, hebben meer mensen last van gehad. zie ook [DVB-C] Ziggo Mediabox Next

[Voor 7% gewijzigd door Notna op 03-05-2019 14:55]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zeddicius
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 11:54

Zeddicius

Conscience do cost

Ik had nog een oud pakket (wat ze niet meer aanbieden), maar ze gaan mij omzetten naar een Complete Next pakket (wat mij 2 euro in de maand meer gaat kosten, maar ik krijg wel een beter tv pakket en sneller internet). Erg blij!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 11:45
Ik kan niks bestellen. Ze zijn "bijna" door de voorraden heen....:S

Acties:
  • +1Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

@Arunia oh, sorry. Ik zit in het verkeerde topic te kijken. Heb het al gevonden denk ik. :) [DVB-C] Ziggo Mediabox Next

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 11:45
DoeEensGek schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 18:13:
[...]

Heb je al een los modem of is je horizon ook modem?
In het laatste geval ook aandringen op een los modem, ze wimpelen deze groep sneller af. Deze kunnen ook niet via de links bestellen.

Iedereen die al wel een los modem heeft, volgens de chat zou je ook via de links kunnen bestellen.
Ik heb een aparte modem. Mijn Horizon box is puur decoder. Ik heb intern via het via adres alles uitgeschakeld wat aan stond qua Wifi uitzendingen toen der tijd.

Ik zit nu overigens weer in de chat, en deze medewerker (Sander) kan me EINDELIJK wel gewoon helpen!!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 07-04 21:26
Jay-B schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 18:47:
Bij velen zat de mail in de spam folder of is die om wat voo reden dan ook niet aangekomen. Feit blijft dat het niet random was. Als Ziggo geregistreerd had dat je een uitnodiging hebt dan kon je met het linkje bestellen en niet anders. Het heeft dus geen zin om deze te blijven te proberen.
Feit is dat jij geen feiten weet. Bij verschillende is het wel gelukt o.a. in dit topic, heb zelf ook bij 3 mensen succes gehad op die manier. Koste soms 3/4x proberen maar lukte uit eindelijk wel. Geeft niks, kan gebeuren. ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• djdaan
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 07-04 12:05
Sbakker1982 schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 20:45:
[...]

Ik zal er wel overheen kijken; Waar zit de chat optie op de ziggo site?
Ik heb het via ziggo.nl/chat gedaan

Acties:
  • +1Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 07-04 13:22
ArcticWolf schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 23:02:
1 van de 2 pakketjes is ontvangen door postNL, zul je zien dat ik morgen alleen die connectbox krijg }:O
Ik heb pak 2 ook binnen en dit is inderdaad de connect modem arris. Ik heb zelf een technicolor dus ben niet van plan hem om te wisselen. Ook zit hier retour bonnen in waarmee je de horizonbox in de doos retour kan sturen.

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 06:53

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Virtualisatie Dictator

Dat moet je dus (laten) overzetten naar alles-in-1 compleet of max.
Zie eerder in dit topic:
De MB Next is alleen in combinatie met Alles-in-1 Complete of Max (met en zonder Bellen) te bestellen. Let op: de lopende kortingen op het hoofdabonnement van de klant komen te vervallen.

[Voor 35% gewijzigd door Microkid op 05-05-2019 10:18]

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 07-04 22:05

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

ThaJens schreef op zondag 5 mei 2019 @ 14:17:
[...]

Je hebt de next aangevraagd (en ontvangen) terwijl je dus TV start had? Zo ja, deed hij het ook met je TV start abonnement of moest je daarvoor eerst naar TV Complete upgraden?
Ik moest van TV Start naar TV Complete... al staat er onder abonnement nog steeds Start }:O

https://i.imgur.com/s98OULW.png

Car: Astra H OPC 2.0T @ 241bhp

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ThaJens
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 06-04 17:47
ArcticWolf schreef op zondag 5 mei 2019 @ 14:23:
[...]

Ik moest van TV Start naar TV Complete... al staat er onder abonnement nog steeds Start }:O

[Afbeelding]
Dat is wel apart.. De titel bovenaan geeft wel vaker iets anders aan dan de "individuele" producten in het pakket. Een kwaaltje dat mij ook wel eens overkomen is. Let wel goed op de facturen en controleer of alles klopt waar zij de bedragen op baseren.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Señor Sjon

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Alleen al het feit dat de eco-stand van de Next sneller opstart dan de Hoog stand van de Horizon scheelt mij al minimaal 40 x 20 x 365 = 292 kWh/jaar. :+ De rest 30 x 4 x 365 = 43,8 kWh. Alleen maar door het vervangen van één apparaat in huis, bespaar je 336 kWh/jaar. Scheelt toch 75 euro. Dus elke week eerder is winst. :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Señor Sjon

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

SnoeiKoei schreef op maandag 6 mei 2019 @ 11:07:
[...]

Maar je moet nou wel je verwarming hoger zetten om het nog warm te hebben in huis :+
Wordt gecompenseerd door de a/c in de zomer minder te gebruiken. ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Señor Sjon

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Complete² of Max²

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Señor Sjon

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Nee, de XL verbruikt in standby op hoog al bijna 40W. Vandaar dat ie altijd warm is. Heb je hem op normaal of eco staan, dan is ie bijkans onbruikbaar. De Next in Eco verbruikt een halve Watt en is dan alsnog sneller. :P
Dus 20 uur/dag is het verschil 40W en 4 uur/dag (als de Next aanstaat met iets van 10W) is het verschil 30W.

Acties:
  • +1Henk 'm!
@RoaDHouse Wat @Martinusz aangeeft, Next is inderdaad een nieuw abonnement. Je kunt gewoon bij je huidige oude abonnement blijven. Als je tzt naar 4K content wil kijken, moet je wel over naar Next en ontkom je niet aan een nieuw abonnement. Destijds ben ik ook als eerste over gegaan naar Horizon (later XL). Dat was mijn eigen keuze en was niet perse nodig. Ik kon ook bij het oude blijven.

Dit neemt natuurlijk niet weg dat het vervelend is als je een ander verhaal is voorgehouden. Dat kan inderdaad niet; de Ziggo medewerkers zouden daarin beter getraind moeten worden.

Staar je overigens niet blind op de nieuwe prijs. Deze is wellicht wel hoger dan je huidige. Maar als je naar 1200 belt en het doorkiesnummer voor 'opzeggingen' kiest, kun je bij je nieuwe Next abonnement een mooie korting bedingen. Je hoeft echt niet te dreigen met opzeggen. Zo bel ik jaarlijks en heb al drie jaar op rij, bij het middelste (complete) abonnement, een leuke korting van 6 x 25 of 6 x 30 euro gekregen. Je gaat dan wel een nieuw jaarcontract aan en je confirmeert je aan het nieuwe abonnement. Maar gemiddeld over dat jaar kom je een stuk lager uit dan je huidige abonnementsprijs. En na een jaar bel je gewoon weer.

Helaas worden trouwe abonnees niet automatisch beloond, maar moet je er naar vragen. Dat is nu eenmaal zo. Kies wel echt voor 'opzeggingen', als je belt. Alleen deze medewerkers zijn bevoegd om jou een korting te geven (al dan niet na gesprek met hun leidinggevende, soms moet je even doorzeuren voor bv 6 maanden korting ipv 3). Als ik me niet vergis, telt elke behouden klant mee bij hun in hun variabele beloning.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Laatst online: 10:52
meesje schreef op maandag 6 mei 2019 @ 12:14:
@RoaDHouse Wat @Martinusz aangeeft, Next is inderdaad een nieuw abonnement. Je kunt gewoon bij je huidige oude abonnement blijven. Als je tzt naar 4K content wil kijken, moet je wel over naar Next en ontkom je niet aan een nieuw abonnement. Destijds ben ik ook als eerste over gegaan naar Horizon (later XL). Dat was mijn eigen keuze en was niet perse nodig. Ik kon ook bij het oude blijven.

Dit neemt natuurlijk niet weg dat het vervelend is als je een ander verhaal is voorgehouden. Dat kan inderdaad niet; de Ziggo medewerkers zouden daarin beter getraind moeten worden.

Staar je overigens niet blind op de nieuwe prijs. Deze is wellicht wel hoger dan je huidige. Maar als je naar 1200 belt en het doorkiesnummer voor 'opzeggingen' kiest, kun je bij je nieuwe Next abonnement een mooie korting bedingen. Je hoeft echt niet te dreigen met opzeggen. Zo bel ik jaarlijks en heb al drie jaar op rij, bij het middelste (complete) abonnement, een leuke korting van 6 x 25 of 6 x 30 euro gekregen. Je gaat dan wel een nieuw jaarcontract aan en je confirmeert je aan het nieuwe abonnement. Maar gemiddeld over dat jaar kom je een stuk lager uit dan je huidige abonnementsprijs. En na een jaar bel je gewoon weer.

Helaas worden trouwe abonnees niet automatisch beloond, maar moet je er naar vragen. Dat is nu eenmaal zo. Kies wel echt voor 'opzeggingen', als je belt. Alleen deze medewerkers zijn bevoegd om jou een korting te geven (al dan niet na gesprek met hun leidinggevende, soms moet je even doorzeuren voor bv 6 maanden korting ipv 3). Als ik me niet vergis, telt elke behouden klant mee bij hun in hun variabele beloning.
Ok,,, bedankt voor de info,, ik ga nog maar een keer bellen met opzeggingen kijken of het wat gaat brengen.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Laatst online: 10:52
meesje schreef op maandag 6 mei 2019 @ 12:14:

Ik heb met opzeggingen gebeld en idd daar was alles binnen 5 minuten voor-elkaar zoals ik het zou willen.

Nogmaals bedankt :)

Acties:
  • +1Henk 'm!
RoaDHouse schreef op maandag 6 mei 2019 @ 13:18:
[...]

Ik was niet echt op korting uit,, maar ik ga hetzelfde betalen met de 4K decoder en dat is wat ik graag wilde,, het probleem is voor mij hiermee opgelost.

Het gaat bij opzeggingen een stuk makkelijker om iets te regelen. Ik ben nu dik tevreden :)
Wel onthouden hoor dat je over een jaar weer met 'opzeggingen' belt en vraagt naar een leuke verlengingsaanbod. Drie maanden korting is zo geregeld, 6 maanden lukt meestal ook wel. De medewerkers bij 'opzeggingen' zijn bevoegd. Andere medewerkers bieden ondersteuning.
In ieder geval top dat je nu de Next box krijgt!

Edit: Oei.... deze conversatie had eigenlijk wel in het andere (bestel) topic gemoeten. Sorry mensen!

[Voor 7% gewijzigd door meesje op 06-05-2019 13:22]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
@Mldn Voor zover ik me goed herinner heb ik die opmerking al eerder gehoord vanuit dit topic.
Even terugzoeken. Er zijn er meer geweest en zal best een reden voor zijn.

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 06-04 11:39

Niek_1981

Apple Till I Die

ArcticWolf schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 11:35:
[...]

Wel vreemd hoor, je hebt de CB niet nodig voor de Next. Ik kreeg beide tegelijkertijd opgestuurd en heb eerst de Next aangesloten en een dag later pas de CB... had m'n TC nog aangesloten gelaten.
Duurde bij mij overigens ook lang voordat de CB werd geregistreerd door het netwerk.
Kan wel hoor, als je de modem van de horizon gebruikte moet eerst de nieuwe Connectbox online staan bij Ziggo alvorens ze de mediabox Next kunnen leveren.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online
demo31051987 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 11:44:
[...]
Ik gebruik nu het oude Cisco-modem en ik heb gewoon een nieuw modem (Connectbox) en de NEXT box tegelijkertijd opgestuurd gekregen. Maar misschien moet de Connectbox wel eerst geïnstalleerd worden voordat je de Next-box installeert.

[knip]
@demo31051987, dit is idd het geval, ik kwam het "ergens" tegen. Eerst de Connectbox aansluiten en geactiveerd hebben, daarna met de Next aan de slag.

Ik kreeg ze overigens beiden tegelijk binnen, het is dus niet zo dat ze altijd eerst de Connectbox toesturen en daarna pas de Next (zoals bij anderen schijnbaar wel het geval kan zijn).

A smile a day....

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online
demo31051987 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 12:36:
[...]
Heb jij hem zelf in Bridge gezet of heb je een medewerker van Ziggo dat laten doen? Ik vraag mij af of ik het ook zelf kan doen, aangezien ik anders (aldus de medewerker van Ziggo) 24 uur moet wachten voordat ik hem in Bridge-modus kan laten zetten.
@demo31051987, ik dacht dat dit al vaker ter sprake was gekomen? Maar als je huidige modem al in bridge staat, dan wordt die instelling ook automatisch overgenomen door je Connectbox. Geef hem wel de tijd om het te doen, want na aansluiten gaat het apparaat nog diverse keren in een reboot om het e.e.a. goed in te stellen. Je kunt aan de kleur van een lampje zien of de Connectbox uiteindelijk wel of niet in Bridge staat.

A smile a day....

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ozzynator
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 07-04 15:41
ik had in de nieuwe doos een retoursticker en heb hem lekker daar in retour gestuurd.

Acties:
  • +1Henk 'm!
harm12nl schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 16:36:
[...]

:Y Gisteren ontvangen. 1 mei de next ontvangen...
Ik heb Next op 3 mei ontvangen. Ik verwacht dus morgen de retourdoos. ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HKS-Skyline
  • Laatst online: 25-03 17:03

HKS-Skyline

Vroooom ?

Stinger_Ventura schreef op maandag 6 mei 2019 @ 22:51:
Next decoder wil niet lekker werken met bekabeld aangesloten worden op mijn TP-Link DECO M5 die in AP modes staat. Hele AP gebeuren en connectbox loopt dan vast.
Heb nu de AP er tussen uit gehaald en dan werkt het wel. Vooral problemen met replayTV
Modem bridgen zoals @OmeAnne aangeeft werkt ook voor mij prima.

[Voor 50% gewijzigd door HKS-Skyline op 09-05-2019 10:27]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gepstra
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 03-04 15:52
SnoeiKoei schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 16:47:
[...]

Die medewerker praat poep, ik woon in Friesland en heb de Next sinds zaterdag. :)
Zojuist nog even aangedrongen, hij is onderweg :p

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JvdW
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 07-04 22:33
JvdW schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 18:58:
[...]

Hier ook niet (Friesland)
Heb het geprobeerd via de chat, via twitter, en twee keer via de bestellink hier in dit forum.
Geef het maar op. Ik heb nog het oude pakket (Internet Z2 & TV Standaard) met de Humax 5300c waarvoor ik nu 58,95 betaal.
Ik quote mijzelf even :+
Wederom aan de chat. Gevraagd of het na de overstap van het abonnement wel kan.
Sandra zegt nu dat het kan als ik het pakket omzet, ik ben benieuwd wat er zo uit komt.....

/edit
Nou na eerder te hebben geprobeerd via de chat, twitter is het nu gelukt.
https://i.imgur.com/ClCjkYp.png

[Voor 16% gewijzigd door JvdW op 09-05-2019 22:07]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• harm12nl
Patrick_6369 schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 09:36:
Ook bij mij werkt de Next als een zonnetje. Ik ben er echt heel blij mee.

Heeft al iemand de verpakking gekregen om de Horizon Box terug te sturen? Ik wil er zo snel mogelijk van af; ik heb geen zin dat die mij nog langer in de weg staat.
Ik kreeg deze 6 dagen na dat ik de Next ontvangen had.

©2004

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PolderPloer!
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 08:06
Ik heb em woensdag via twitter aangevraagd, vrijdag binnen en alles werkt binnen 30 min. Echt top van Ziggo, mag ook wel eens gezegd worden!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Grannd schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 15:49:
Zijn er hier mensen die al bericht hebben wat ze met hun oude Horizon box moeten doen?

Heb het geheel in de doos van de Next in mijn trapkast neergezet maar het staat wel in de weg namelijk.
ik heb apart een chat opgestart om een retourdoos aan te vragen, nadat ik de oude Horizon iets van 5 dagen in bezit nog had. 3 dagen na de chat kreeg ik een retourdoos binnen, 2 dagen daarna, nog één :')

Komt dus binnen 1.5 week ongeveer binnen, nadat je Next binnen is gekomen. Zo niet; even navragen via de chat/helpdesk en dan sturen ze die op.
Ik heb die van mij gisteren afgeleverd bij PostNL.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Gandalf
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 10:57
emil_406 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 19:41:
Sinds 3 weken weer Ziggo abonnee. 3 weken geërgerd aan de Mediabox XL. Gelukkig wordt morgen de next geleverd.
Geniet ervan! Want hoewel het door alle posts in dit topic soms niet zo lijkt is de Next veel en veel beter dan de XL. Zou echt niet meer terug willen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gandalf
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 10:57
bfrqrv schreef op maandag 27 mei 2019 @ 20:10:
[...]

Dat is nog steeds een persoonlijke mening hoor. Voor een hele grote groep is beeld en audio kwaliteit toch echt een prioriteit en misschien wel logisch ook als je kijkt waar dit apparaat voor wordt ingezet.
En dat het vlotter werkt dat de XL zegt volgens mij meer over de XL dan over de Next.
Natuurlijk, elke mening is persoonlijk, maar dat is die over het beeld en geluid ook.
Voor mij persoonlijk is de Next veel fijner dan de XL.
Hij is minder gevoelig voor signaalverstoringen dan de XL (geen blokken en vastlopers meer).
Daarnaast is veel stiller en veel sneller gewoon heerlijk.
Eindelijk een apparaat dat gewoon doet wat hij moet doen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Plucky
  • Registratie: december 2001
  • Niet online
Zalmanman schreef op maandag 27 mei 2019 @ 11:45:
Nu 't erop lijkt dat de Mediabox Next vrij makkelijk te pakken te krijgen is, en Ziggo op het moment toch geen kortingen heeft, zou het al mogelijk zijn om een nieuw Internet & TV Complete 250/25 abbo af te sluiten en direct de Next te krijgen? Eigenlijk vind ik die Horizon Box wel een dealbreaker, want voor een €66,00 per maand mag je wel een stabiel 'tv kastje' verwachten.
Eerder deze week Ziggo gesproken om het abonnement te op te zeggen (lees: te verlengen) en kreeg zonder problemen een nieuw modem, een Mediabox Next, korting en een extra tv-pakket erbij. Moet volgens mij dus ook kunnen bij een nieuw abonnement...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kwandoerie
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 07-08-2019
miicker schreef op maandag 27 mei 2019 @ 20:12:
Ik zit nu met iemand op de chat, moet eigenlijk nog een maand wachten omdat ik nu nog 1 maand resterend heb voor €29,95. Echter geeft hij dit aan:
Vandaag is de laatste dag dat we de Next gratis omruilen, vanaf 28 mei zijn we verplicht om € 19,95 activatiekosten te rekenen.

Kan iemand dit bevestigen?
Maandagavond via FB een berichtje gestuurd naar Ziggo of ik de Next kon bestellen en welke voorwaarden daar aan zouden zitten.
Dinsdagmiddag een reactie terug met dat dat geen probleem was en het in orde gemaakt zou worden.
Enkele uren later een bevestigingsmail met daarin inderdaad de 19,95 activatiekosten vermeld.

https://i.imgur.com/K0fudbe.png

Berichtje gestuurd waar die 19,95 vandaan komen, dit was tenslotte nergens aangegeven.

https://i.imgur.com/4T2kO0W.png

Gelukkig dus nog zonder meerkosten kunnen krijgen, maar blijkbaar vanaf heden wel 19,95.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rw9222
  • Registratie: november 2016
  • Niet online
Notna schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 07:30:
[...]

En dan hebben ze Film1 er ook nog eens uitgeknikkerd bij mij :+
Dit zal bij iedereen verdwijnen, omdat het aanbod uit NL verdwijnt per 1 augustus 2019. Bron: https://www.totaaltv.nl/n...op-1-augustus-ook-online/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 11:38
Notna schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 07:30:
[...]

Nee ? Waar haal je dat vandaan. Alleen als je daadwerkelijk veranderingen aan je contract maakt (e.g snelheid, extra toevoegingen etc.) ga je een nieuw contract aan. Als je enkel de Horizonbox met de Next omwisselt, gebeurt er niets met je contract. Sterker nog; ik heb alles hetzelfde gehouden, enkel de naam administratief om laten zetten naar 'Next Complete' en alles (inclusief de einddatum) is hetzelfde gebleven:

[...]

En dan hebben ze Film1 er ook nog eens uitgeknikkerd bij mij :+
Omdat ik gister heb gebeld. Ik heb dan wel de snelheid aangepast en resulteerde (zonder dat die persoon aan de telefoon het zei) in een jaarcontract. Ze hadden er direct maar even een telefoonnummer bij gedaan :? . De mensen aan de telefoon zijn meer gericht op het verkopen van een Vodafone abonnement en vragen of je ze en 9 of 10 wilt geven in de beoordeling. Ik heb liever dat ze je goed voorlichten...
Weer teruggebeld om het ongedaan te maken. Werd wel direct korting aangeboden bij het jaarcontract. Hopelijk resulteert dit nu niet in administratieve chaos....

Acties:
  • +1Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 07-04 18:13
Ik had op 22 mei mijn contact (compleet pakket) weer verlengt voor 12 maanden, waarvan ik de eerste 6 maanden €29,95 betaal. (Per 01-07 zou het ingaan)

Toen was de Next nog niet vrij beschikbaar.
Nu net gebeld of ik de Next er nog bij kon krijgen. Dit was geen probleem en mijn korting komt ook niet te vervallen

Ik ben netjes geholpen wat betreft de nieuwe mediabox, hij zou er met 3-5 werkdagen moeten zijn :D

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS GTX 1080 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

• Crawl NL
  • Laatst online: 07-04 18:48
hardware-lover schreef op maandag 17 juni 2019 @ 23:32:
[...]

Het wordt niet goedkoper ben ik bang, maar je gaat ook geen kanalen kwijtraken zo te zien. ;)

https://www.totaaltv.nl/n...pt-abonnement-film1-weer/
Ik heb zojuist een email ontvangen dat mijn Alles in 1 Power abonnement wordt omgezet naar een Internet Complete en TV Complete abonnement. Onder het mom ‘we halen de bezem even door onze abonnementen structuur’. De prijs gaat omhoog met €2,50. Film1 daarintegen blijft wel gratis in het nieuwe pakket.

Nu hoef ik in ieder geval niet zelf mijn abonnement om te zetten om in aanmerking te komen voor de Next. Ik behoud Film1, scheelt toch €12,45.

• wlmpie
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 07-04 20:04
Martinusz schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 15:35:
[...]

Mocht je twitter hebben, probeer de webcare daar, die zijn over het algemeen wat sneller van begrip en kunnen best wat doorvoeren ;)
Als jij de Complete Next abbo besteld, dan hoor je natuurlijk de Next te krijgen en niet de Mediabox XL.
Misschien komt het doordat je op een oud plus abbo zit? Dat ze eerst naar Complete moeten migreren en daarna pas naar Next, maar goed, dat zouden ze ook op de achtergrond moeten kunnen doen natuurlijk.
Ik kan nog wel een hoop moeite hierin gaan steken maar daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin in. Ziggo is al jaren een administratieve puinhoop. Al sinds de Casema tijd heb ik slechte ervaringen met die club.

(Ze hebben mij zelfs eens onterecht een incasso bureau op de nek gestuurd, compleet met BKR-dreigementen, voor een abonnement van het huis waar we 5 jaar eerder waren verhuisd wat nog op onze naam zou staan. Gelukkig hadden wij de verhuisbevestiging bewaard want hun eigen administratie bleek een puinhoop).

Ben voor internet indertijd overgestapt naar xs4all, alleen was adsl zo traag dat we toch maar zijn overgestapt naar Ziggo. Maar inmiddels is er bij ons in de wijk ook vdsl dus gaan we dat denk ik maar weer proberen.

Of zitten er bij de twitter webcare wel mensen met wie je duidelijke en bindende afspraken kunt maken zonder dat het achteraf weer allemaal anders blijkt te zijn?
Verder heb ik ook een beetje een aversie tegen bedrijven waarbij je alleen fatsoenlijk behandeld wordt als je ze openbaar gaat schandpalen. Zolang je het niet aan de grote klok hangt kun je blijkbaar in de stront zakken wat hun betreft. Helaas vrees ik dat het bij de andere providers net zo werkt, dus tjonge jonge wat een vermoeiend gedoe zeg.

• MdO82
  • Registratie: maart 2007
  • Nu online
wlmpie schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 16:29:
[...]

Ik kan nog wel een hoop moeite hierin gaan steken maar daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin in. Ziggo is al jaren een administratieve puinhoop. Al sinds de Casema tijd heb ik slechte ervaringen met die club.

(Ze hebben mij zelfs eens onterecht een incasso bureau op de nek gestuurd, compleet met BKR-dreigementen, voor een abonnement van het huis waar we 5 jaar eerder waren verhuisd wat nog op onze naam zou staan. Gelukkig hadden wij de verhuisbevestiging bewaard want hun eigen administratie bleek een puinhoop).

Ben voor internet indertijd overgestapt naar xs4all, alleen was adsl zo traag dat we toch maar zijn overgestapt naar Ziggo. Maar inmiddels is er bij ons in de wijk ook vdsl dus gaan we dat denk ik maar weer proberen.

Of zitten er bij de twitter webcare wel mensen met wie je duidelijke en bindende afspraken kunt maken zonder dat het achteraf weer allemaal anders blijkt te zijn?
Verder heb ik ook een beetje een aversie tegen bedrijven waarbij je alleen fatsoenlijk behandeld wordt als je ze openbaar gaat schandpalen. Zolang je het niet aan de grote klok hangt kun je blijkbaar in de stront zakken wat hun betreft. Helaas vrees ik dat het bij de andere providers net zo werkt, dus tjonge jonge wat een vermoeiend gedoe zeg.
Probeer het eerst even via twitter dat wil soms wel eens helpen.
Wil je het netjes doen doe het dan even via een DM op twitter.

Bij mij gaat het meestal goed

2250 WP Zuid PVoutput

• Martinusz
  • Registratie: december 2006
  • Nu online
wlmpie schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 16:29:
[...]

Dat zeg ik net, via twitter webcare zitten naar mijn idee "betere" mensen dan achter de standaard klantenservice telefoon/chat. Je hoeft niet openbaar te schreeuwen voordat ze het uitzoeken, gewoon even hun volgen, even bericht aan hen sturen en ze zullen via DM naar meer informatie vragen wat er aan de hand is. Tot nu toe altijd alles via webcare geregeld en ging altijd goed :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

• nobleone
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 07:07
Notna schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 21:06:
[...]

Die ga je toch per augustus automatisch opgeven, dus ik snap die redenatie niet zo...

https://www.homecinemamag...on-demand-per-1-augustus/
Achterhaald door doorstartnieuws...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• wlmpie
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 07-04 20:04
Martinusz schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 16:40:
[...]

Dat zeg ik net, via twitter webcare zitten naar mijn idee "betere" mensen dan achter de standaard klantenservice telefoon/chat. Je hoeft niet openbaar te schreeuwen voordat ze het uitzoeken, gewoon even hun volgen, even bericht aan hen sturen en ze zullen via DM naar meer informatie vragen wat er aan de hand is. Tot nu toe altijd alles via webcare geregeld en ging altijd goed :)
Vandaag gechat met twitter webcare via DM, ze deden wel hun best om het probleem te snappen en hebben eea uitgezocht, maar nul resultaat. Ik kan wel een next krijgen mits ik de hoofdprijs betaal en weer een jaarcontract afsluit. Doei ziggo, ik ga naar kpn of xs4all.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MJV
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 10:31
Maandag gebeld naar afdeling Opzeggingen. Aangegeven dat ik het niet fair vond dat nieuwe abbonee's met hetzelfde pakket als ik heb voor een contract van 12 mnd de eerste 3 maanden korting krijgen, terwijl bestaande abbonnee's een nieuwe contractperiode aangaan zonder korting.

Hierop werd mij 3 maanden voor €34,50 aangeboden. Wel nog met €20 activatiekosten.Maar uiteindelijk toch voor €70 korting op mijn abbonement de nieuwe mediabox :).

Vandaag de nieuwe mediabox Next al binnen.

[Voor 9% gewijzigd door MJV op 10-07-2019 23:11]

• eth0
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 08:37
wlmpie schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 12:28:
@ ZiggoWebcare Wat een drama. alleen maar tegenstrijdige info van Ziggo.

De klantenservice versus ziggo website:
klantenservice: "geen korting als je migreert naar alles in 1 complete" (ik heb nu nog alles in 1 plus trouwens)
website en bestelbevestiging: "eerste 4 maanden 50% korting"

website versus email over bestelling:
website: "bij complete krijg je de mediabox Next".
email van ziggo:"Uw bestelling wordt bezorgd: Wat ontvangt u precies? Installatiepakket Ziggo Mediabox XL"

Dus ik bel vanochtend opnieuw klantenservice met als eerste vraag of zij afspraken schriftelijk of per email kunnen bevestigen. antwoord is: "Nee die mogelijkheid hebben wij niet"
Dan heeft verdere communicatie ook geen zin meer, dus telefoongesprek beëindigd en nu maar per email gevraagd hoe het zit en als ik geen NEXT krijg dat ik mijn bestelling wil annuleren. Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen. Ben wel een beetje klaar met Ziggo.

Ik gebruik al jaren een Windows mediacenter met anysee tuners, maar die wordt een beetje oud en instabiel en ondersteuning Windows 7 gaat stoppen. De Mediabox next is het eerste apparaat wat volgens mij min of meer dezelfde gebruiksvriendelijkheid kan leveren, maar als ik die niet op een normale manier kan krijgen is het exit ziggo, dan gaan we toch maar naar VDSL.

update:
Mail van klantenservice:

"Je hebt als bestaande klant een bestelling via onze site gedaan. De bestelling is opgevoerd, maar allereerst al zonder de korting. Je hebt het goed gezien, bij de bestelling wordt een Mediabox XL geleverd en niet de Mediabox Next. Sorry.

Omdat je duidelijk aangeeft de bestelling te willen annuleren, wanneer je niet de Mediabox Next krijgt, heb ik de bestelling met nummer WSL9689639 geannuleerd."

Nou duidelijk dus Ziggo wil mij graag kwijt als klant.
Heeft iemand suggesties voor een alternatieve provider met een TV kastje dat vergelijkbaar is qua functionaliteit met een Windows mediacenter?
Nooit via de website bestellen, gewoon naar de afdeling opzeggingen. Dan krijg je flinke/betere kortingen en kan je wel je next krijgen.
Pagina: 1 2

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True