En welk abo heb je?HugoBoss1985 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:13:
[...]
Wij hebben 10 minuten geleden gebeld en ons is de Next gewoon toegezegd...
De Horizon box had steeds vaker problemen met opstarten "nightrider led bug" en ook vaker blokken (storing) enz. in beeld.
Dat verklaart
maar dan vertellen ze dus leugens over dat de Next op is
Dat is niet zo netjes van ze.Black-Death schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:18:
[...]
Dat verklaart
En ze gaan hier met de billen bloot
Voor niet max pakketten, wat ze ook hebben gecommuniceerd.Black-Death schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:18:
[...]
Dat verklaart
Maar bij mij gaf die dame al aan dat de Next op is, voordat het uberhaupt ging over pakketten etc.Zeddicius schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:22:
[...]
Voor niet max pakketten, wat ze ook hebben gecommuniceerd.
Heb via de chat hetzelfde gedaan, maar ook totaal geen nut.Black-Death schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 13:44:
Ziggo net gebeld. Dame gaf aan dat de Next nu op is. Advies is om over paar weken opnieuw te bellen. paar keer gezegd dat ik dat abo zou opzeggen maar ze kon niets betekenen, Next echter alleen bij TV Max.
We zitten op dit moment nog in een verbouwing dus we hebben het niet direct nodig, maar ik wil toch niet weer die oude verschrikkelijke box aansluiten wanneer we klaar zijn.
De desbetreffende persoon gaf aan dat er updates beschikbaar komen voor de oude box. Maar ik heb gevraagd hoe men dan de herrie op lost en het stroomverbruik. Want dat is natuurlijk niet mogelijk.
Wat baal ik dat ik nu niet paar weken geleden de box aangevraagd heb

Ik hoop dat men binnen 1 maand wel weer de box aanbied aan andere klanten anders wordt het toch tijd om over te stappen naar wat anders..
Bij een Max abbonement is het wel mogelijk alleen zijn de maandelijkse kosten dan minimaal €79,95
[ Voor 4% gewijzigd door Andyk125 op 01-10-2019 14:25 ]
Dan weet die dame niet wat ze had moeten communiceren, verkeerd gebriefed gok ikBlack-Death schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:23:
[...]
Maar bij mij gaf die dame al aan dat de Next op is, voordat het uberhaupt ging over pakketten etc.
Ja ik kan mezelf ook wel voor m'n kop slaan.. maar ja schoot er door omstandigheden echt bij inAndyk125 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:24:
[...]
Heb via de chat hetzelfde gedaan, maar ook totaal geen nut.
We zitten op dit moment nog in een verbouwing dus we hebben het niet direct nodig, maar ik wil toch niet weer die oude verschrikkelijke box aansluiten wanneer we klaar zijn.
De desbetreffende persoon gaf aan dat er updates beschikbaar komen voor de oude box. Maar ik heb gevraagd hoe men dan de herrie op lost en het stroomverbruik. Want dat is natuurlijk niet mogelijk.
Wat baal ik dat ik nu niet paar weken geleden de box aangevraagd heb![]()
Ik hoop dat men binnen 1 maand wel weer de box aanbied aan andere klanten anders wordt het toch tijd om over te stappen naar wat anders..
1 maand overstappen naar Max en dan terugzetten zal wel niet werken
Wij kregen wel het verhaal van éénmalig €19,95 moeten betalen, maar ik meen dat dit achteraf weer verrekend gaat worden?Black-Death schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:25:
[...]
Ja ik kan mezelf ook wel voor m'n kop slaan.. maar ja schoot er door omstandigheden echt bij in
Geen idee.. factureren is niet hun sterkste puntHugoBoss1985 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:26:
[...]
Wij kregen wel het verhaal van éénmalig €19,95 moeten betalen, maar ik meen dat dit achteraf weer verrekend gaat worden?
Ik moest een tijdje geleden ook overstappen naar Complete om de Next te kunnen krijgen. En dat hield ook in dat ik een nieuw contract aanging waar je minimaal een jaar aan vast zit. Zal me ook niks verbazen als je na een jaar alsnog teruggaat naar een lager abo dat je de box weer moet opsturen en een simpelere krijgt.Black-Death schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:25:
[...]
Die € 19,95 zijn de activatiekosten van de Next en nee, die worden niet achteraf verrekend.
Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.103.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019
Ja precies.. die trucjes zullen helaas niet werkenPalomar schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 15:18:
[...]
Ik moest een tijdje geleden ook overstappen naar Complete om de Next te kunnen krijgen. En dat hield ook in dat ik een nieuw contract aanging waar je minimaal een jaar aan vast zit. Zal me ook niks verbazen als je na een jaar alsnog teruggaat naar een lager abo dat je de box weer moet opsturen en een simpelere krijgt.
[ Voor 8% gewijzigd door Black-Death op 01-10-2019 15:39 ]
Dat is wel mogelijk want de harde schijf wordt uitgeschakeld (je haalt je programma's uit de cloud).Andyk125 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:24:
[...]
Is dit een aanname of heb je dit ergens vandaan?prijk schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 15:39:
[...]
Dat is wel mogelijk want de harde schijf wordt uitgeschakeld (je haalt je programma's uit de cloud).
En dat lost de herrie op? Want volgens mij staat de harde schijf gewoon op standby als die niet gebruikt wordt en het meeste geluid komt voor door de ventilator.prijk schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 15:39:
[...]
Dat is wel mogelijk want de harde schijf wordt uitgeschakeld (je haalt je programma's uit de cloud).
Zolang de ventilator zo veel werk moet doen om de boel koel te houden dan verandert er ook weinig aan het stroomverbruik. Of men gaat er ook voor zorgen dat de beeldkwaliteit omlaag gaat en dat het apparaat op die manier minder stroom hoeft te verbruiken? Ja oplossingen kan iedereen verzinnen, maar men wil ook graag dat het er beter op wordt en niet nog slechter..
Zojuist een flink negatieve beoordeling gegeven in het Ziggo klanttevredenheidsonderzoek naar aanleiding van mijn weinig bevredigende gesprek eergisteren. Ze bellen me vrijdag terug dus ik ben eens benieuwd
Ziggo net weer gesproken. Next is zo populair dat ze deze dus alleen nog maar uitgeven bij duurste TV abo. Men verwacht over ongeveer een half jaar de Next weer aan lagere abo's uit te leveren. Er komt dan ook een update van de Horizon Box. Ik kreeg nog het aanbod om TV Max te pakken met 3 maanden korting maar daar pas ik voor. Mij toch een Next geven met Complete kon hij niet verantwoorden..

Daadwerkelijk opzeggen en dan in het "overstap" gesprek eisen dat je korting en horizon box wil.Black-Death schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 11:09:
Ziggo net weer gesproken. Next is zo populair dat ze deze dus alleen nog maar uitgeven bij duurste TV abo. Men verwacht over ongeveer een half jaar de Next weer aan lagere abo's uit te leveren. Er komt dan ook een update van de Horizon Box. Ik kreeg nog het aanbod om TV Max te pakken met 3 maanden korting maar daar pas ik voor. Mij toch een Next geven met Complete kon hij niet verantwoorden..
In het overstap gesprek krijg je nog meer aanbieding dan bij afdeling klachten of opzeggingen.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Het voordeel van een lokale hdd is dat je bij opnames die ellenlange reclames kan skippen. Bij cloud is dat nu ook nog. Maar zijn jullie niet ‘bang’ dat dat straks ook niet meer kan? (Net zoals replay dus)
Via de chat konden ze mij vertellen dat ze over circa 8 weken de Next ook weer gaan uitleveren aan mensen met een Complete abonnement.
Laten we hopen dat dit zo is!
Ik heb vandaag via de chat contact gehad met Ziggo en de medewerker die ik sprak vertelde me dat de Next alleen beschikbaar bleef voor het Max-pakket en dat voor de het Complete-pakket een update kwam voor de Mediabox XL. Deze update waren ze aan het testen en zou waarschijnlijk in 1e kwartaal 2020 beschikbaar komen. In de update zou de Cloud-functie komen en een aantal functies zouden vervallen, waardoor de Mediabox XL ook zuiniger zou worden in stroomverbruik.Bart0n schreef op maandag 4 november 2019 @ 13:36:
Via de chat konden ze mij vertellen dat ze over circa 8 weken de Next ook weer gaan uitleveren aan mensen met een Complete abonnement.
Ik heb nu Vodafone en Ziggo met een gratis pakket. Als ik nu Movies & Series XL erbij kies zou ik dan alsnog de Next Mediabox kunnen krijgen? 
Misschien binnenkort toch maar eens bellen...
"When you grow up your heart dies"
Je krijgt de Next standaard bij TV Max. Dus niet als je TV Start of TV Complete neem met los daarbij Movies & Series XL.
[ Voor 69% gewijzigd door Jay-B op 30-11-2019 14:07 ]
Weet je dat zeker of zeg je maar wat?Jay-B schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:05:
Je krijgt de Next standaard bij TV Max. Dus niet als je TV Start of TV Complete neem met los daarbij Movies & Series XL.
Hyundai Ioniq Sep 2017-2022.Tesla MY Dec 2022 Daikin Emura 2 Jun 2014. Mitsubishi MHI SRK-25ZSX Jun 2020
Je kan ook doen zoals ik heb gedaan. Login bij Ziggo ga naar producten en wijzig je abonnement. Kies Mediaboxsjaool schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 13:36:
Ik heb nu Vodafone en Ziggo met een gratis pakket. Als ik nu Movies & Series XL erbij kies zou ik dan alsnog de Next Mediabox kunnen krijgen?
Next daarbijTv Standard en bij Internet Start. Dan krijg je een prijs te zien in mijn geval 59.95 klik je verder dan wordt het besteld en sturen ze de Mediabox Nest per post op .
Hyundai Ioniq Sep 2017-2022.Tesla MY Dec 2022 Daikin Emura 2 Jun 2014. Mitsubishi MHI SRK-25ZSX Jun 2020
Nou, de website is het niet eens met wat jij stelt. Ik kan alleen TV Max kiezen en niet los een Mediabox Next. Bovendien als je TV Max kiest en vervolgens Internet Start dan krijg je een foutmelding. Dus wat jij precies gedaan hebt weet ik niet maar bij mij werkt het in ieder geval niet.evtje schreef op zondag 1 december 2019 @ 16:57:
[...]
Je kan ook doen zoals ik heb gedaan. Login bij Ziggo ga naar producten en wijzig je abonnement. Kies Mediabox
Next daarbijTv Standard en bij Internet Start. Dan krijg je een prijs te zien in mijn geval 59.95 klik je verder dan wordt het besteld en sturen ze de Mediabox Nest per post op .
Bij mij is het zo gegaan . Is ook de vodafone geselecteerd? Ps ik ging ook van een Ziggo side over naar vodafone. En anders gewoon bellen met Ziggo dan komt het ook wel goed.sjaool schreef op zondag 1 december 2019 @ 17:03:
[...]
Nou, de website is het niet eens met wat jij stelt. Ik kan alleen TV Max kiezen en niet los een Mediabox Next. Bovendien als je TV Max kiest en vervolgens Internet Start dan krijg je een foutmelding. Dus wat jij precies gedaan hebt weet ik niet maar bij mij werkt het in ieder geval niet.
Edit
Even geprobeerd en inderdaad er komt een foutmelding.
Edit2
Google ziggo mediabox next klik ziggo side onderaan knop bestellen. Klik internet tv max. Klik al ziggo klant klik bekijk pakket klik ga verder verder verder dan komt de vodafone side waar je weer moet inloggen ik ga nu niet verder want ik heb het al maar als je verder ga dan laten ze je zien wat je nu hebt en wat je kan nemen daar kun je de paket selecteren zoals standard tv en start internet. Dan zal de prijs ook veranderen naar lager. Klik je dan verder is alles besteld. Als het nu niet lukt zou je toch even moeten bellen en goed aangeven wat je wil hebben en niet om laten praten naar max ( tenzij je dat wilt natuurlijk).
[ Voor 37% gewijzigd door evtje op 01-12-2019 18:19 ]
Dat weet ik zeker.
Je kan in Mijn Ziggo niet 'los' kiezen voor een Next. Dit is altijd in combinatie met een nieuw pakket. Op dit moment zal dat altijd TV Max zijn. Overigens moet daar dan minimaal Internet Complete bij zitten. Ziggo kan het uiteraard op termijn weer veranderen maar dit zijn de feiten vandaag de dag. Er zijn wel mensen zoals ikzelf die de Next met TV Complete hebben maar die wordt op dit moment niet meer aangeboden tenzij Internet Giga bij jouw beschikbaar is. Dan krijg je hem wel met TV Complete.evtje schreef op zondag 1 december 2019 @ 16:57:
[...]
Je kan ook doen zoals ik heb gedaan. Login bij Ziggo ga naar producten en wijzig je abonnement. Kies Mediabox
[ Voor 10% gewijzigd door Jay-B op 01-12-2019 18:23 ]
Heb zo net mij bericht geüpdate lees dat maar even.Jay-B schreef op zondag 1 december 2019 @ 18:16:
[...]
Dat weet ik zeker.
[...]
Je kan in Mijn Ziggo niet 'los' kiezen voor een Next. Dit is altijd in combinatie met een nieuw pakket. Op dit moment zal dat altijd TV Max zijn. Overigens moet daar dan minimaal Internet Complete bij zitten. Ziggo kan het uiteraard op termijn weer veranderen maar dit zijn de feiten vandaag de dag.
Vanzelf is het een combinatie van productie. Bij mij Vodafone voorheen ziggo mobiel abbo. Standard tv en start internet en mediabox next en dat alles online besteld kosten per maand 59.95. Dusss.
Die 50 cent die de decoder extra zou kosten heb ik daar wel voor over. Het is alleen beetje lullig als dus Movies & Series XL neemt via Vodafone dat je dan geen Next zou kunnen krijgen. Dat was een beetje mijn redenatie.Jay-B schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:05:
Omdat je beredenatie niet klopt. Je krijgt bij:sjaool schreef op maandag 2 december 2019 @ 13:52:
[...]
Die 50 cent die de decoder extra zou kosten heb ik daar wel voor over. Het is alleen beetje lullig als dus Movies & Series XL neemt via Vodafone dat je dan geen Next zou kunnen krijgen. Dat was een beetje mijn redenatie.
- TV Compleet: Movies en Series (films en series kijken)
- Vodafone: Movies en Series L (films en series + HBO content)
- TV Max: Movies en Series XL (films en series + HBO + Extra TV zenders)
[ Voor 5% gewijzigd door jongetje op 02-12-2019 14:01 . Reden: verduidelijkt ]
Klopt, maar ik heb dus Internet Complete. Daarnaast heb ik Vodafone met een gratis zenderpakket. Neem ik daar dus Movies & Series XL dan krijg ik geen Next begrijp ik hieruit. Daarom is mijn redenatie dat als ik dat pakket neemt ik voor 50 cent de Next zou kunnen krijgen aangezien ik dan theoretisch TV Max genomen heb.jongetje schreef op maandag 2 december 2019 @ 14:00:
[...]
Omdat je beredenatie niet klopt. Je krijgt bij:
Mijn pakket zou dan Internet Complete + Movies & Series XL zijn. Tel daar die 50 cent bij op dan heb ik Internet Complete + TV Max. Theoretisch gezien zou dit kloppen.
Maar goed, genoeg hierover. Ik heb in ieder geval een vogeltje horen fluisteren dat ergens in maart volgend jaar de Next weer voor iedereen beschikbaar zou komen. Dus ik ben benieuwd.
Nee je leest niet. Internet staat los van je TV pakket. Daarnaast als je TV compleet bedoelt (schrijf dat dan ook) dan heb je Movies en Series.
Nee, dat is Movies en Series L en geen XL.Daarnaast heb ik Vodafone met een gratis zenderpakket. Neem ik daar dus Movies & Series XL
Nee, dat is Movies en series LMijn pakket zou dan Internet Complete + Movies & Series XL
Het ging/gaat mij vooral om het pakket met de Next. Ik nu inderdaad TV Complete. Maar zoals ik al zei genoeg hierover want we blijven rondjes draaien.jongetje schreef op maandag 2 december 2019 @ 14:17:
[...]
Nee je leest niet. Internet staat los van je TV pakket. Daarnaast als je TV compleet bedoelt (schrijf dat dan ook) dan heb je Movies en Series.
Voor die 11,95 per maand eigenlijk niet meer de moeite om XL: te nemen als je al L hebt. Of je moet echt niet zonder die zenders kunnen. Voor een paar euro meer heb je Netflix & Disney+.jongetje schreef op maandag 2 december 2019 @ 14:00:
[...]
Omdat je beredenatie niet klopt. Je krijgt bij:
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ga ze morgen eens bellen; die 8 weken zijn voorbij, even checken wat ze voor me kunnen doen.. Anders maar overstappen naar tv max met een mooie korting voor een paar maanden, kijk ik na die paar maanden wel weer wat ik wil (of tv max proberen te verlengen met weer korting)Bart0n schreef op maandag 4 november 2019 @ 13:36:
Edit: gebeld maar ze kunnen nog niks zeggen over de next bij een complete abo, op dit moment kan het niet en ze geven aan in februari maart de grote update voor de horizon box xl te verwachten..
Helaas ook geen aanbieding/ korting voor TV max of alles in 1 max te krijgen, terwijl dat vorige keer nog wel mogelijk was
[ Voor 22% gewijzigd door frankyboy707 op 03-01-2020 12:36 ]
Hoe zouden ze hier mee omgaan wanneer je al een next hebt en downgrade naar TV complete?frankyboy707 schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 14:10:
[...]
Ga ze morgen eens bellen; die 8 weken zijn voorbij, even checken wat ze voor me kunnen doen.. Anders maar overstappen naar tv max met een mooie korting voor een paar maanden, kijk ik na die paar maanden wel weer wat ik wil (of tv max proberen te verlengen met weer korting)
Edit: gebeld maar ze kunnen nog niks zeggen over de next bij een complete abo, op dit moment kan het niet en ze geven aan in februari maart de grote update voor de horizon box xl te verwachten..
Helaas ook geen aanbieding/ korting voor TV max of alles in 1 max te krijgen, terwijl dat vorige keer nog wel mogelijk was
Iemand ervaringen mee?
Nog steeds niet... un-friggin-believable!Heb je naast de Mediabox XL een Extra Mediabox XL in huis? Dan is het helaas niet mogelijk om de Mediabox Next te bestellen.
@chim0 Ziggo doet het graag rustig aan. Hoe langer ze die oude mediaboxen kunnen uitmelken hoe beter dat is. Zo kunnen ze huidige en nieuwe klanten pushen naar het duurste abonnement te gaan = winst maximalisatie.
Is ook de enige provider waar je nu zoveel moet betalen om in de cloud op te kunnen nemen. Bij KPN kost dit 4,99 euro per maand of gratis als je een 2e ontvanger (van 5 euro per maand) erbij neemt. Bij sommige providers zelfs bij de prijs in.
Is ook de enige provider waar je nu zoveel moet betalen om in de cloud op te kunnen nemen. Bij KPN kost dit 4,99 euro per maand of gratis als je een 2e ontvanger (van 5 euro per maand) erbij neemt. Bij sommige providers zelfs bij de prijs in.
Ik lok je even naar dit topic (zie titel).Riderider schreef op zondag 22 maart 2020 @ 21:36:
Net contact gehad met Ziggo over de mediabox Next. Op het moment hebben we al internet compleet en TV Max, dus zouden in aanmerking moeten komen voor de mediabox Next. Medewerker zei dat we voor 50 cent meer in de maand de Mediabox Next kregen. Ze moesten het abonnement namelijk omzetten naar een TV Max Next abonnement. Nou, prima. Daarna werd er verteld dat ik ook weer 12 maanden aan het contract vast zat én 19,95 eenmalige kosten moest betalen. Belachelijk. Heb vriendelijk bedankt voor de Mediabox Next. Afwachten tot die kosten wegvallen dan maar.
Kom jij aan een ander maandbedrag (+50cent), als je je pakket op deze pagina zelf samenstelt?
https://www.ziggo.nl/alles-in-1/zelf-samenstellen/
Zo niet, dan zou ik ze eens even verwijzen naar deze pagina.
Testing, one, two ...
Ja, ik betaal dan inderdaad 50 cent meer.hardware-lover schreef op zondag 22 maart 2020 @ 22:19:
[...]
Ik lok je even naar dit topic (zie titel).
Kom jij aan een ander maandbedrag (+50cent), als je je pakket op deze pagina zelf samenstelt?
Zo niet, dan zou ik ze eens even verwijzen naar deze pagina.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het op de Ziggo website niet helemaal duidelijk terug kan vinden, maar wat is het goedkoopste abonnement van internet + TV waarbij je de Next kunt “krijgen” ? Niet als nieuwe klant, maar bestaande klant ( of zit daar geen verschil in? )
[ Voor 16% gewijzigd door GertJan2012 op 13-06-2020 18:43 ]
@GertJan2012 Internet + TV max á €86,50 p/m en nee geen verschil.
@hardware-lover klopt ik was zelf samenstellen vergeten, zolang je maar TV max in je pakket hebt.
@hardware-lover klopt ik was zelf samenstellen vergeten, zolang je maar TV max in je pakket hebt.
[ Voor 42% gewijzigd door Laguna op 14-06-2020 15:54 ]
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Hmm, het lijkt ook anders samen te stellen icm de Next? Klopt dit wel?Laguna schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 23:17:
@GertJan2012 Internet + TV max á €86,50 p/m en nee geen verschil.
Internet Start & TV Max: 71,90
- 50 Mbit/s download
- 125+ tv-zenders
- Mediabox Next (4K)
- Overal TV met Ziggo GO
- Movies & Series XL
Eerste 3 maanden voor 39,95 p.m. en 12 maanden gratis Ziggo Sport Totaal
Eenmalige kosten19,95
Maandbedrag 71,90
Internet Complete, TV Max: 78,45
- 250 Mbit/s download
- 125+ tv-zenders
- Mediabox Next (4K)
- Overal TV met Ziggo GO
- Movies & Series XL
Eerste 5 maanden voor 39,95 p.m., 12 maanden gratis Ziggo Sport Totaal en tijdelijk geen eenmalige kosten t.w.v. 19,95.
Eenmalige kosten0,00
Maandbedrag 78,45
Testing, one, two ...
Ik zou ook eens uitrekenen of een zakelijk abonnement goedkoper is. Voor sommige abonnementen heb je geen KvK nummer nodig en die zijn ook beschikbaar voor particulieren. Dat lees ik tenminste in dit aanbod die nog geldig is tot eind juni.GertJan2012 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 18:40:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het op de Ziggo website niet helemaal duidelijk terug kan vinden, maar wat is het goedkoopste abonnement van internet + TV waarbij je de Next kunt “krijgen” ? Niet als nieuwe klant, maar bestaande klant ( of zit daar geen verschil in? )
Ergens heb ik het gevoel dat zakelijke klanten eerder een Next krijgen dan particulieren.
Hmm conclusie is wel dat het een dure hobby is om de Next bij een abbonement te krijgen. Was makkeljiker geweest als de prijs van het abbonemen hetzelfde zou blijven, en je tegen een kleine meeprijs de Next er bij kunt huren.
Dat komt omdat ze bezig zijn met software te maken die de HorizonXL voorziet van de Next/Cloud software. Als ze nu al de Next voor X euro per maand extra op elk abonnement uitrollen is er kans dat er een berg HorizonXL boxen terugkomen die ze vervolgens weg kunnen gooien. Op deze manier kan die afgeschreven apparatuur nog jaren mee.GertJan2012 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 08:41:
Hmm conclusie is wel dat het een dure hobby is om de Next bij een abbonement te krijgen. Was makkeljiker geweest als de prijs van het abbonemen hetzelfde zou blijven, en je tegen een kleine meeprijs de Next er bij kunt huren.
Die snap ik , en die verhalen heb ik ook al eerder eens in het forum teruggelezen. Echter zal die Horizion niet ineens zo weinig stroom verbruiken als de next doet....jongetje schreef op maandag 15 juni 2020 @ 09:40:
[...]
Dat komt omdat ze bezig zijn met software te maken die de HorizonXL voorziet van de Next/Cloud software. Als ze nu al de Next voor X euro per maand extra op elk abonnement uitrollen is er kans dat er een berg HorizonXL boxen terugkomen die ze vervolgens weg kunnen gooien. Op deze manier kan die afgeschreven apparatuur nog jaren mee.
Er zijn nog hele groepen Nederlanders die zo'n apparaat bij ontvangst aansluiten en verder niet kijken naar wat zo'n ding aan stroom verbruikt. En dat geldt niet alleen voor een Horizon Box.GertJan2012 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 09:56:
[...]
Die snap ik , en die verhalen heb ik ook al eerder eens in het forum teruggelezen. Echter zal die Horizion niet ineens zo weinig stroom verbruiken als de next doet....
Dus mocht het gebruiksgemak omhoog gaan door een software update, dan zijn de meeste gebruikers over het algemeen al tevreden.
Testing, one, two ...
Ja en de garantie dat het sneller wordt? zie ik niet gebeuren. Het blijft hardware technisch underpowered en oud.jongetje schreef op maandag 15 juni 2020 @ 09:40:
[...]
Dat komt omdat ze bezig zijn met software te maken die de HorizonXL voorziet van de Next/Cloud software. Als ze nu al de Next voor X euro per maand extra op elk abonnement uitrollen is er kans dat er een berg HorizonXL boxen terugkomen die ze vervolgens weg kunnen gooien. Op deze manier kan die afgeschreven apparatuur nog jaren mee.
Als je een laptop hebt uit 2007 met vista is deze laptop echt niet veel sneller met windows 10 of überhaupt beter.
Dat weet ik niet. Als de software veel lichter is dan kan het best sneller worden. Het is een totaal ander platform op cloud gebaseerd ipv met het ingebouwde modem dbv-c streams ophalen en opnemen.dutchnltweaker schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 14:57:
[...]
Ja en de garantie dat het sneller wordt? zie ik niet gebeuren. Het blijft hardware technisch underpowered en oud.
Als je een laptop hebt uit 2007 met vista is deze laptop echt niet veel sneller met windows 10 of überhaupt beter.
Een oudere laptop voorzien van Windows xp naar 10 maakt het iig wel sneller. Als je er dan ook nog een ssd inzet gaat ie echt wel snel.
Tja maar dat ligt ook aan de specs, als je een singel core of dual hebt, 32 bit of 64 bit en of als je sata of pata hebt. Maar dat even terzijde, ben benieuwd hoe lichter deze update zal zijn.jongetje schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 15:22:
[...]
Dat weet ik niet. Als de software veel lichter is dan kan het best sneller worden. Het is een totaal ander platform op cloud gebaseerd ipv met het ingebouwde modem dbv-c streams ophalen en opnemen.
Een oudere laptop voorzien van Windows xp naar 10 maakt het iig wel sneller. Als je er dan ook nog een ssd inzet gaat ie echt wel snel.
Ik mag hopen dat ze een kosten/baten-analyse hebben uitgevoerd. Het geld dat ze nu steken in het inadequate Horizon platform, konden ze volgens mij beter in het Next platform steken, maar goed dat is mijn mening..
Als je om de zoveel tijd alle modems kan vervangen, moet het vervangen van de Horizon voor een Next ook geen probleem zijn.
Als je om de zoveel tijd alle modems kan vervangen, moet het vervangen van de Horizon voor een Next ook geen probleem zijn.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Ik werd vandaag gebeld door ziggo in het kader van een soort klanttevredenheid onderzoek, Maar het zou ook kunnen, omdat KPN hier net vorige week glaskabelfoldertjes heeft bezorgd...
Omdat ik nog de oude horizon box heb, heb ik vooral geklaagd over dit apparaat. De medewerker gaf aan dat ze graag in de toekomst iedereen zo'n next kastje willen geven, maar ze nu grote leveringsproblemen hebben. Dit kan nog wel een half jaar of jaar duren.
Hij kon me in ieder geval geen kastje beloven, tenzij je overschakelt op het dure abonnement...
Omdat ik nog de oude horizon box heb, heb ik vooral geklaagd over dit apparaat. De medewerker gaf aan dat ze graag in de toekomst iedereen zo'n next kastje willen geven, maar ze nu grote leveringsproblemen hebben. Dit kan nog wel een half jaar of jaar duren.
Hij kon me in ieder geval geen kastje beloven, tenzij je overschakelt op het dure abonnement...
Gisteren ben ik akkoord gegaan met een verlengingsaanbod van 3 x 34,95 euro voor Alles-in-1 Complete Next (daarna 69,50 euro p/m). Mij werd verteld dat ze sinds kort dit abonnement weer intern in het systeem kunnen selecteren (via de website kan deze optie nog niet gekozen worden). Ik heb zo'n vermoeden dat als je een andere medewerker treft er wel meer mogelijk is.superduper schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 11:27:
Het lijkt erop dat de Tuner in mijn TV kaduuk is waarmee ik al jaren via de CI module keek. Dus ziggo maar eens gebeld of we een deal konden maken voor een Next box. Ik heb nu internetMax, TV compleet + 2 extra paketten voor 75 in de maand.
De zure @Ziggo next dame gaf aan dat ik alleen de next kon krijgen als ik alles opwaardeerde naar TV max, voor een extra 12,50 per maand erbij plus eenmalig 20,- Ik ben al jaren abbonee (15 jaar +) met deze setup, en nooit om korting gevraagd, maar er zat echt niks in. ze kon niks voor me doen.
Tref ik het nu net zo slecht? Nog nooit zo iemand gesproken die zo onwelwillend was om mee te denken.
Mijn advies: selecteer in het keuzemenu de optie voor opzeggingen. Niet dat je daadwerkelijk wil opzeggen, maar zij hebben meer bevoegdheden en kun je gelijk praten over een leuk verlengingsaanbod. De eenmalige 20 euro werd mij niet in rekening gebracht (in principe wel, maar krijg dan eenmalig een extra 20 euro korting).
Zo gek vind ik het niet. Het is redelijk normaal dat binnen een organisatie niet alle medewerkers dezelfde bevoegdheden hebben.superduper schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 12:15:
[...]
Thanks, ik ga het daar nog maar eens proberen, maar dat is eigenlijk toch van de zotte dat het afhangt van de medewerker?
Vrijdag gebeld met de 'opzeglijn', zaakjes geregeld. Next kwam net binnen en werkte binnen 15'. Helemaal top sofar!meesje schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 11:57:
[...]
Gisteren ben ik akkoord gegaan met een verlengingsaanbod van 3 x 34,95 euro voor Alles-in-1 Complete Next (daarna 69,50 euro p/m). Mij werd verteld dat ze sinds kort dit abonnement weer intern in het systeem kunnen selecteren (via de website kan deze optie nog niet gekozen worden). Ik heb zo'n vermoeden dat als je een andere medewerker treft er wel meer mogelijk is.
Mijn advies: selecteer in het keuzemenu de optie voor opzeggingen. Niet dat je daadwerkelijk wil opzeggen, maar zij hebben meer bevoegdheden en kun je gelijk praten over een leuk verlengingsaanbod. De eenmalige 20 euro werd mij niet in rekening gebracht (in principe wel, maar krijg dan eenmalig een extra 20 euro korting).
Geniet er lekker van! Ik vind het nog steeds een verademing.superduper schreef op maandag 22 juni 2020 @ 15:47:
[...]
Vrijdag gebeld met de 'opzeglijn', zaakjes geregeld. Next kwam net binnen en werkte binnen 15'. Helemaal top sofar!
Ik heb ze zojuist ook even gebeld, ging vrij makkelijk allemaal. Belde niet met de reden om op te zeggen maar dat de MediaBox XL mijn neus uit kwam.superduper schreef op maandag 22 juni 2020 @ 15:47:
[...]
Vrijdag gebeld met de 'opzeglijn', zaakjes geregeld. Next kwam net binnen en werkte binnen 15'. Helemaal top sofar!
Krijg inderdaad ook 3 maanden voor 34,95 en geen administratie/aansluit kosten. plus de Next mediabox
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Het werkt allemaal inderdaad goed en vlotjes. Wel valt me op dat de beeldkwaliteit soms erg terugvalt en er duidelijk compressie artefacten te zien zijn. Dit is zowel bij linaire TV, bij opnames is het veel erger, maar dat was te verwachten. Ook treedt het vaker op bij Netflix dan wanneer ik Netflix via de TV app kijk. De box is aangesloten op een gigabit wired verbinding en alle diagnostics zijn goed en op max.meesje schreef op maandag 22 juni 2020 @ 16:36:
[...]
Geniet er lekker van! Ik vind het nog steeds een verademing.
Bij zowel lineaire tv, opnames als Netflix zou een dergelijke terugval niet op moeten treden. Bij mij is bij alle drie de beeldkwaliteit constant en zeer goed. Bij mij is de Next box ook bekabeld aangesloten en daarnaast gebruik ik een zeer goede Ziggo ‘certified’ coax kabel (van 10m lengte).superduper schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 13:52:
[...]
Het werkt allemaal inderdaad goed en vlotjes. Wel valt me op dat de beeldkwaliteit soms erg terugvalt en er duidelijk compressie artefacten te zien zijn. Dit is zowel bij linaire TV, bij opnames is het veel erger, maar dat was te verwachten. Ook treedt het vaker op bij Netflix dan wanneer ik Netflix via de TV app kijk. De box is aangesloten op een gigabit wired verbinding en alle diagnostics zijn goed en op max.
@superduper je bent niet de enige die dat ervaart, zie kruila in "[DVB-C] Ziggo Mediabox Next" (dat is tevens het topic waar je moet zijn om ervaringen te delen).
Ik heb het zelf ook al een aantal keer gemerkt, Ziggo is ervan op de hoogte.
Netflix staat hier overigens buiten lijkt mij (andere techniek), daar zou dat niet mogen/kunnen voorkomen.
Ik heb het zelf ook al een aantal keer gemerkt, Ziggo is ervan op de hoogte.
Netflix staat hier overigens buiten lijkt mij (andere techniek), daar zou dat niet mogen/kunnen voorkomen.
[ Voor 16% gewijzigd door Laguna op 23-06-2020 14:41 ]
zijn er nog mensen die het goedkoopste abbonement hebben en toch een Next settopbox?
Ik betaal nu 53 euro voor het internet STart en Tv start pakket inclusief extra smartcard.
Aangezien ik over ben naar een 4K TV wil ik toch eigenlijk de smartcard de deur uit doen en overstappen naar de Next, echter wil ik niet naar een abbo van 60 euro of meer...
iemand tips?
Ik betaal nu 53 euro voor het internet STart en Tv start pakket inclusief extra smartcard.
Aangezien ik over ben naar een 4K TV wil ik toch eigenlijk de smartcard de deur uit doen en overstappen naar de Next, echter wil ik niet naar een abbo van 60 euro of meer...
iemand tips?
@NL_Scratch Voor dat ene kanaal in 4K hoef je de Next niet te nemen. De andere zenders zijn gewoon 1080i of minder dus je schiet er weinig mee op.
Niet het goedkoopste, maar Complete met 2 Next'sNL_Scratch schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 14:31:
zijn er nog mensen die het goedkoopste abbonement hebben en toch een Next settopbox?
Hier ook een complete abbo met de Next..ook op het juiste moment aangevraagd.
Baal er alleen nu wel van dat ik niet kan verlengen met een x aantal maanden korting, gezien je dan de Next weer moet inleveren... Zit allang over me Eerste jaar heen
Baal er alleen nu wel van dat ik niet kan verlengen met een x aantal maanden korting, gezien je dan de Next weer moet inleveren... Zit allang over me Eerste jaar heen
Heb je het al geprobeerd dan? Want mij is dit wel gelukt (3 maanden korting met complete abo).TripleQ schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 16:11:
Hier ook een complete abbo met de Next..ook op het juiste moment aangevraagd.
Hebben verder ook meer mensen nog steeds last van het feit dat de next box steeds de resolutie terug zet naar 1080? Lijkt ie bij mij om de paar dagen te doen.
Is het nu al mogelijk een tweede Mediabox Next aan te vragen? Ik wordt dat geklooi met die Ziggo Go app zo zat!!
Dat antwoord zal je het snelst via de Ziggo klantenservice kunnen krijgen?dolopfriet schreef op zondag 20 september 2020 @ 10:52:
Is het nu al mogelijk een tweede Mediabox Next aan te vragen? Ik wordt dat geklooi met die Ziggo Go app zo zat!!
Met de ZiggoGo app bedoel je degene voor mobiel?
Testing, one, two ...
Zijn er hier nog mensen die dit recentelijk voor elkaar hebben gekregen? En wat is dan het goedkoopste abbo wat je kunt krijgen mét de Next ? Familie heeft om wat hulp gevraagd :-)meesje schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 11:57:
[...]
Gisteren ben ik akkoord gegaan met een verlengingsaanbod van 3 x 34,95 euro voor Alles-in-1 Complete Next (daarna 69,50 euro p/m). Mij werd verteld dat ze sinds kort dit abonnement weer intern in het systeem kunnen selecteren (via de website kan deze optie nog niet gekozen worden). Ik heb zo'n vermoeden dat als je een andere medewerker treft er wel meer mogelijk is.
Het goedkoopste abonnement is op dit moment het duurste abonnement. Gezien de huidige ontwikkeling dat ze de Next software uitrollen naar de Horizon/XL apparaten zie ik daar niet snel verandering in komen.GertJan2012 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:17:
[...]
Zijn er hier nog mensen die dit recentelijk voor elkaar hebben gekregen? En wat is dan het goedkoopste abbo wat je kunt krijgen mét de Next ? Familie heeft om wat hulp gevraagd :-)
Antwoord Ja op je eerste vraag. ik heb 3 maanden 50% korting gekregen. Heb al een next box dus dar geen ervaring mee.GertJan2012 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:17:
[...]
Zijn er hier nog mensen die dit recentelijk voor elkaar hebben gekregen? En wat is dan het goedkoopste abbo wat je kunt krijgen mét de Next ? Familie heeft om wat hulp gevraagd :-)
En wat bedoel je dan precies ? Je hebt Ziggo gebeld en toen aangegeven dat je wilde opzeggen ? Welk abonnement heb je dan nu gekregen met 3 maanden 50% korting ?Richard89 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:07:
[...]
Antwoord Ja op je eerste vraag. ik heb 3 maanden 50% korting gekregen. Heb al een next box dus dar geen ervaring mee.
Ik heb aangegeven dat ik andere aanbiedingen heb gezien welke mij wel bevielen (is ook echt zo overigens) en dat ik niet tevreden ben over de wifi etc. en dat dat de reden is dat ik twijfel.GertJan2012 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:19:
[...]
En wat bedoel je dan precies ? Je hebt Ziggo gebeld en toen aangegeven dat je wilde opzeggen ? Welk abonnement heb je dan nu gekregen met 3 maanden 50% korting ?
Wilde eigenlijk kijken of ik een deal kon maken met de mesh devices waar nu overal mee geadverteerd wordt, maar dat konden ze helaas niet doen. wel ter verbetering een andere wifi access point ontvangen waar ik geen maandelijkse kosten voor hoef te betalen.
Daar bovenop kreeg ik 3 maanden korting op mijn huidige abo (complete pakket).
Wifi is nog steeds niet he-le-maal top, maar in ieder geval stuk beter.
Moet overigens als je de korting accepteert wel weer een jaarcontract afsluiten.
Ik heb ook vorige week mijn abonnement verlengd. Tv compleet + 250/20 internet met Mediabox XL. Gebeld met de mededeling dat ik naar glasvezel wilde (keuzemenu opzegging). Even met de dame in kwestie gebabbeld en aangeven dat ik op de media box XL na (dat ding zapt veels te traag) best tevreden was. Ik kreeg daarna de aanbieding voor 6 maanden 20 euro korting en een media box next. Betaal nu 6 maanden 48,- en daarna 68,50. Volgend jaar maar weer eens bellen.
Media box next is inmiddels binnen en geïnstalleerd. Wat een verademing ten opzichte van de XL zeg!
Media box next is inmiddels binnen en geïnstalleerd. Wat een verademing ten opzichte van de XL zeg!
Needolopfriet schreef op zondag 20 september 2020 @ 10:52:
Zojuist mijn abonnement verlengd (van Start naar Complete Tv +internet (geen vast bellen) 250/25. Gebeld met de mededeling dat ik naar andere aanbieder wilde overstappen (keuzemenu opzegging). Even met de beste jongeman gekletst en aangegeven dat ik slechte wifi ontvangst heb. Ik kreeg daarna de aanbieding voor 6 maanden 35 euro korting en een Media box next. Betaal nu 6 maanden 33,50,- en daarna 68,50. Tevens ontvang ik gratis 3 smart wifi boosters (en mijn huidige wifi booster retour minus 2 euro per maand). Volgend jaar maar weer eens bellen.
@batelaaj N.a.v. jouw post ging ik eens de Ziggo pagina bekijken. Omdat bij het Complete pakket nog altijd de Mediabox XL wordt geleverd, hoop ik dat je geluk hebt en dat je inderdaad de Next krijgt. Heb je al de bevestiging per e-mail ontvangen?
@batelaaj
Heb het echt niet voor elkaar gekregen wat jij hebt. Klinkt ook wel te goed om waar te zijn..
Als ik uitreken wat jij betaald:
33,50 * 6
68,50 * 6
= 612,- per jaar (als daar nog 12x2 euro af gaat zit je op 600,-)
Wat een korting man! Heb je goed voor elkaar gekregen.. En dan ook nog 3 WiFi boosters erbij!
Wat ik wel voor elkaar gekregen heb zojuist is dit:
TV Complete + Mediabox Next
68 per maand en dan 9 maanden 20 euro korting.
Dus:
432,- (9 x 48)
204,- (3 x 68)
= 636,-
Heb het echt niet voor elkaar gekregen wat jij hebt. Klinkt ook wel te goed om waar te zijn..
33,50 * 6
68,50 * 6
Wat een korting man! Heb je goed voor elkaar gekregen.. En dan ook nog 3 WiFi boosters erbij!
Dus:
432,- (9 x 48)
204,- (3 x 68)
= 636,-
Bevestiging inderdaad ontvangen. Normaal gesproken wordt de Next inderdaad niet bij dit abonnement geleverd, maar de max abo vind ik te duur (ook zo aangegeven). Daar kunnen ze dus wel wat in tegemoet komen.RicoK schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 13:55:
@batelaaj N.a.v. jouw post ging ik eens de Ziggo pagina bekijken. Omdat bij het Complete pakket nog altijd de Mediabox XL wordt geleverd, hoop ik dat je geluk hebt en dat je inderdaad de Next krijgt. Heb je al de bevestiging per e-mail ontvangen?
Klopt! maar ik betaal gewoon 612 hoor op jaarbasis. Ik betaalde al 2 euro per maand voor de wifi booster in mijn Smart abonnement a 55,50 per maand dus daar hoef ik niet meer voor te betalen.g00gle schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 15:22:toon volledige bericht
@batelaaj
33,50 * 6
68,50 * 6
Dus:
432,- (9 x 48)
204,- (3 x 68)
= 636,-
Serieus? Jaar later nog steeds de XL box bij Complete?
Ik wil Complete aanvragen op een nieuw adres, maar dan moet ik hetzelfde trucje uithalen als @batelaaj Probleem is alleen dat wij een nieuwe abo aanvragen en hij verlengt. Misschien gaan ze dan moeilijk doen?
Ik wil Complete aanvragen op een nieuw adres, maar dan moet ik hetzelfde trucje uithalen als @batelaaj Probleem is alleen dat wij een nieuwe abo aanvragen en hij verlengt. Misschien gaan ze dan moeilijk doen?
Ziggo heeft een heel magazijn vol van die (refurbished) dingen en vind het blijkbaar zonde om ze af te schrijven (ook al kosten ze enorm veel energie in gebruik, zeker in vergelijking met de Next, alleen daar heeft Ziggo geen last van).chim0 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 05:49:
Serieus? Jaar later nog steeds de XL box bij Complete?
Verbaasd mij persoonlijk dat mensen zo blij zijn met de Next. Ik begrijp wel dat cloud-opnames erg handig zijn maar zolang je maar 1 next mag, heeft dit nog veel minder toegevoegde waarde. Bij zo goed als alle andere providers kun je op elk TV kastje de opnames terugkijken. En Ziggo die altijd voorop liep op TV gebied zit daarmee nu opeens op een achterstand en blijven de oude apparatuur net zo lang uitmelken zolang klanten dit OK vinden. Is toch al bijzonder dat zoveel mensen (terwijl iedereen roept niet naar al die extra zenders te kijken en meer op on-demand streaming diensten zit) toch een best duur TV abonnement nemen voor een Next. Scheelt tussen de 20euro (bij internet start) en 16,50 a 17euro (bij internet compleet en max) per maand. Dat vind ik best veel geld voor een Next. Het Movies en series pakket kost namelijk 11,95 per maand (eerste 12 maanden gratis). Dan kost de Next je dus minimaal 5euro per maand (ALS je al voor Movies en Series zou betalen)... is het alleen om de Next te doen is het dus nog een factor 4 duurder.
[ Voor 57% gewijzigd door jongetje op 15-02-2021 08:37 ]
kleine bump:
Het is ons vandaag ook gelukt om een complete pakket met de Next te krijgen. Daarnaast 9 maanden 20EUR korting. De insteek was of een next box, of een andere provider. We zijn tevreden over ons internet maar die horizonXL bak is een gedrocht van een mediabak.
eerste 9 maanden 48EUR/maand
laatste 3 maanden 68EUR/maand
12 maanden 250Mbit internet (hadden we reeds)
Dus:
9 x 48 = 432
3 x 68 = 204
20 euro aansluitingskosten (die zijn helaas verplicht)
TOTAAL:
656 voor een jaar.
Het aanbod dat we kregen van Tmobile was voor 1000Mbit en interactieve tv voor 670EUR voor 12 maanden. Gezien we nu niet perse hoeven over te stappen zijn we ingegaan op dit ziggo aanbod.
Dit aanbod krijg je als je kiest voor 'opzeggen' in het keuzemenu en het eerste aanbod dat ze doen weigert. Wij doen dit telefoontje elk jaar.
Het is ons vandaag ook gelukt om een complete pakket met de Next te krijgen. Daarnaast 9 maanden 20EUR korting. De insteek was of een next box, of een andere provider. We zijn tevreden over ons internet maar die horizonXL bak is een gedrocht van een mediabak.
Dus:
9 x 48 = 432
3 x 68 = 204
TOTAAL:
656 voor een jaar.
Het aanbod dat we kregen van Tmobile was voor 1000Mbit en interactieve tv voor 670EUR voor 12 maanden. Gezien we nu niet perse hoeven over te stappen zijn we ingegaan op dit ziggo aanbod.
Dit aanbod krijg je als je kiest voor 'opzeggen' in het keuzemenu en het eerste aanbod dat ze doen weigert. Wij doen dit telefoontje elk jaar.
Krijg net een mail van Ziggo dat er een update aankomt voor de Next. Versie nummer 4.30:
Nieuw in deze update
Programma’s van de publieke omroep kijken wordt nog makkelijker met de NPO-app. Je start de app nu ook via kanaal 152 op je tv.
Verbeterd in deze update
Het kwam weleens voor dat je een lege pagina te zien kreeg wanneer je na het zoeken van een programma terugging naar de zoekresultaten. Dat is opgelost, je komt nu weer terug waar je gebleven was.
Love Nature (kanaal 205) werd niet altijd in 4K-kwaliteit weergegeven. Heb je een 4K-televisie? Dan zie je Love Nature nu weer in de hoogst denkbare kwaliteit.
In enkele situaties kon je foutcode CS4200 krijgen bij het bestellen van een On Demand-programma of dagpas. Dat zal nu niet meer gebeuren.
De tekst in de knop ‘verwijder alles en annuleer geplande opnames’ was erg lang. Dat hebben we aangepast.
Na het terugzetten van de fabrieksinstellingen kon het voorkomen dat de mediabox langere tijd niet reageerde op de afstandsbediening. Dat is nu verholpen.
Nieuw in deze update
Programma’s van de publieke omroep kijken wordt nog makkelijker met de NPO-app. Je start de app nu ook via kanaal 152 op je tv.
Verbeterd in deze update
Het kwam weleens voor dat je een lege pagina te zien kreeg wanneer je na het zoeken van een programma terugging naar de zoekresultaten. Dat is opgelost, je komt nu weer terug waar je gebleven was.
Love Nature (kanaal 205) werd niet altijd in 4K-kwaliteit weergegeven. Heb je een 4K-televisie? Dan zie je Love Nature nu weer in de hoogst denkbare kwaliteit.
In enkele situaties kon je foutcode CS4200 krijgen bij het bestellen van een On Demand-programma of dagpas. Dat zal nu niet meer gebeuren.
De tekst in de knop ‘verwijder alles en annuleer geplande opnames’ was erg lang. Dat hebben we aangepast.
Na het terugzetten van de fabrieksinstellingen kon het voorkomen dat de mediabox langere tijd niet reageerde op de afstandsbediening. Dat is nu verholpen.
Bedankt voor je post. Met dat in het achterhoofd heb ik ook exact dezelfde korting + nextbox kunnen krijgen. Echter hoefde ik de eenmalige kosten van €20.- niet te betalen.
drmadi schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 16:01:toon volledige bericht
kleine bump:
Dus:
9 x 48 = 432
3 x 68 = 204
TOTAAL:
656 voor een jaar.
Netjes verwezen naar verhalen over deze aanbieding en ook 9 maanden €20 korting en de Next bij Internet Max,TV compleet en bellen.
Ik heb net geprobeerd de Next te krijgen bij een Complete abonnement, bij mij was het een harde nee.
Kan je niet gewoon het Max abonnement afsluiten en een maandje later naar complete downgraden?
MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
Nee, dan lever je de Next gewoon in.Maikjuh schreef op zondag 27 juni 2021 @ 15:55:
Kan je niet gewoon het Max abonnement afsluiten en een maandje later naar complete downgraden?
Serieus? Niet verwacht dat ze die kosten over hebben om maar de mediabox xl kwijt te komen…
MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
Maikjuh schreef op zondag 27 juni 2021 @ 15:55:
Nee dat klopt niet. Als je via mijn Ziggo je abonnement aanpast dan kan je de Next gewoon houden. Overigens is de Next nu op de website ook weer beschikbaar onder TV Complete. Bespaar je de moeite
[ Voor 25% gewijzigd door Jay-B op 01-07-2021 10:06 ]
Ik zag het inderdaad! DankjeJay-B schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 10:05:
[...]
[...]
Nee dat klopt niet. Als je via mijn Ziggo je abonnement aanpast dan kan je de Next gewoon houden. Overigens is de Next nu op de website ook weer beschikbaar onder TV Complete. Bespaar je de moeite
Dat is fijn!!Jay-B schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 10:05:
Overigens is de Next nu op de website ook weer beschikbaar onder TV Complete. Bespaar je de moeite
Ik ben van kabel start naar complete gegaan met de Next box.
Had een oude kleine CRT en heb nu 55"4K.
Tsja dan ziet SD beeld er domweg niet uit.
Bij de overstap van pakket kabel naar complete nog net 15 euro korting kunnen krijgen.
Bizar dat als je al bijna 15 jaar klant bent je wel verplicht word een nieuw jaar abonnement te moeten afsluiten, maar vrijwel geen korting kan krijgen.
Als ik zou overstappen naar de horizonbox had ik geen jaarcontract hoeven nemen.
Maar daar hoor ik zoveel horror verhalen over, dat ik die maar gelijk skip.
Had gehoopt die Next de volgende dag in huis te hebben, maar om 1 of andere onverklaarbare reden duurt dat een week.
Had een oude kleine CRT en heb nu 55"4K.
Tsja dan ziet SD beeld er domweg niet uit.
Bij de overstap van pakket kabel naar complete nog net 15 euro korting kunnen krijgen.
Bizar dat als je al bijna 15 jaar klant bent je wel verplicht word een nieuw jaar abonnement te moeten afsluiten, maar vrijwel geen korting kan krijgen.
Als ik zou overstappen naar de horizonbox had ik geen jaarcontract hoeven nemen.
Maar daar hoor ik zoveel horror verhalen over, dat ik die maar gelijk skip.
Had gehoopt die Next de volgende dag in huis te hebben, maar om 1 of andere onverklaarbare reden duurt dat een week.
Let op:
Dit topic is bestemd voor het bespreken van het bestelproces en de wachtrij voor de Ziggo Next mediabox.
Voor ervaringen met / specificaties van de Next mediabox, zie dit topic: [DVB-C] Ziggo Mediabox Next
Dit topic is bestemd voor het bespreken van het bestelproces en de wachtrij voor de Ziggo Next mediabox.
Voor ervaringen met / specificaties van de Next mediabox, zie dit topic: [DVB-C] Ziggo Mediabox Next