Computer games don't affect kids. If Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Dit soort dingen flikken ze dus vaker bij ziggo en ga dan ook in december, wanneer mijn Vodafone abonnement afloopt, alles omzetten naar T-mobile. Ben al die verhogingen en geintjes beu daar.
[Voor 6% gewijzigd door Jay-B op 01-07-2019 21:31]
Cynisch: word je dan wel eens goed geïnformeerd door de klantenservice?Jay-B schreef op maandag 1 juli 2019 @ 21:30:
Waarschijnlijk verkeerd geïnformeerd door de klantenservice?
Ziggo is echt kampioen in onduidelijke informatie.
Nadat ik via de overstapservice aankondigde in augustus naar KPN te gaan meldde ziggo dat mijn telefoonabonnement per 26 juni was beëindigt. Dat klopt niet, maar het staat wel in hun mails, lekker onduidelijk weer. Direct KPN helpdesk gebeld en die meldden mij dat deze vraag vaker voorkwam omdat de mail van Ziggo onduidelijk is, de echte overstap is echt pas op de afgesproken datum.
Vervolgens kreeg ik van Ziggo een mail met het verzoek om een 0800 nummer te bellen en toen kon ik ineens wel een next krijgen met korting. Daar zou ik nog over nadenken, maar ze zouden mij ook een oudere mediabox xl sturen omdat mijn mediacenter niet meer zijn zenders kon vinden na een frequentiewijziging bij ziggo. Vervolgens kreeg ik een standaard digitale ontvanger thuis gestuurd en nu reageert de klantenservice niet op mijn berichten. Ik heb mijn overstap naar KPN niet geannuleerd en ik denk dat ik dat ook niet meer ga doen. Als KPN niet bevalt stap ik volgend jaar wel opnieuw over en krijg ik ook weer korting.
Update: Ziggo belde toch nog nav mijn webformulier. Omdat ik mijn smartcards graag werkend wil houden en omdat ik onzeker ben over internet en tv via vdsl ben ik toch maar ingegaan op het ziggo aanbod. Gisteren de mediabox next ontvangen en hij werkt boven verwachting goed.
Als ziggo nou nog iets duidelijker werd in hun communicatie. Ik heb voor bestelling en annulering contact met KPN gehad en dat was allemaal wel duidelijk en helder. Jammer dat hier in de wijk nog geen glasvezel is.
[Voor 15% gewijzigd door wlmpie op 06-07-2019 21:51]
Hierop werd mij 3 maanden voor €34,50 aangeboden. Wel nog met €20 activatiekosten.Maar uiteindelijk toch voor €70 korting op mijn abbonement de nieuwe mediabox

Vandaag de nieuwe mediabox Next al binnen.
[Voor 9% gewijzigd door MJV op 10-07-2019 23:11]
Computer games don't affect kids. If Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Is overigens wel off topic en kan met elk abonnement gebeuren.
[Voor 21% gewijzigd door Jay-B op 12-07-2019 17:20]
Na het lezen van meerdere reactie heb ook ik de media next mogen ontvangen, nadat ik afgelopen vrijdag naar opzeggingen heb gebeld. Ook 3 maanden korting, maar wel met de euro 19,95 activatiekosten.MJV schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 23:11:
Maandag gebeld naar afdeling Opzeggingen. Aangegeven dat ik het niet fair vond dat nieuwe abbonee's met hetzelfde pakket als ik heb voor een contract van 12 mnd de eerste 3 maanden korting krijgen, terwijl bestaande abbonnee's een nieuwe contractperiode aangaan zonder korting.
Hierop werd mij 3 maanden voor €34,50 aangeboden. Wel nog met €20 activatiekosten.Maar uiteindelijk toch voor €70 korting op mijn abbonement de nieuwe mediabox.
Vandaag de nieuwe mediabox Next al binnen.
In ieder geval wel aardige deal en snel geleverd. Heb hem net aangesloten, in 10 minuten alles werkend, dus dat viel mee.
Nooit via de website bestellen, gewoon naar de afdeling opzeggingen. Dan krijg je flinke/betere kortingen en kan je wel je next krijgen.wlmpie schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 12:28:
@ ZiggoWebcare Wat een drama. alleen maar tegenstrijdige info van Ziggo.
De klantenservice versus ziggo website:
klantenservice: "geen korting als je migreert naar alles in 1 complete" (ik heb nu nog alles in 1 plus trouwens)
website en bestelbevestiging: "eerste 4 maanden 50% korting"
website versus email over bestelling:
website: "bij complete krijg je de mediabox Next".
email van ziggo:"Uw bestelling wordt bezorgd: Wat ontvangt u precies? Installatiepakket Ziggo Mediabox XL"
Dus ik bel vanochtend opnieuw klantenservice met als eerste vraag of zij afspraken schriftelijk of per email kunnen bevestigen. antwoord is: "Nee die mogelijkheid hebben wij niet"
Dan heeft verdere communicatie ook geen zin meer, dus telefoongesprek beëindigd en nu maar per email gevraagd hoe het zit en als ik geen NEXT krijg dat ik mijn bestelling wil annuleren. Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen. Ben wel een beetje klaar met Ziggo.
Ik gebruik al jaren een Windows mediacenter met anysee tuners, maar die wordt een beetje oud en instabiel en ondersteuning Windows 7 gaat stoppen. De Mediabox next is het eerste apparaat wat volgens mij min of meer dezelfde gebruiksvriendelijkheid kan leveren, maar als ik die niet op een normale manier kan krijgen is het exit ziggo, dan gaan we toch maar naar VDSL.
update:
Mail van klantenservice:
"Je hebt als bestaande klant een bestelling via onze site gedaan. De bestelling is opgevoerd, maar allereerst al zonder de korting. Je hebt het goed gezien, bij de bestelling wordt een Mediabox XL geleverd en niet de Mediabox Next. Sorry.
Omdat je duidelijk aangeeft de bestelling te willen annuleren, wanneer je niet de Mediabox Next krijgt, heb ik de bestelling met nummer WSL9689639 geannuleerd."
Nou duidelijk dus Ziggo wil mij graag kwijt als klant.
Heeft iemand suggesties voor een alternatieve provider met een TV kastje dat vergelijkbaar is qua functionaliteit met een Windows mediacenter?
Die 20 euro moest ik ook betalen. Let wel even op dat je die korting ook daadwerkelijk krijgt, bij mij was er administratief vanalles mis gegaan waardoor de korting niet juist in het systeem terecht was gekomen.pinotgrigio1 schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 17:53:
[...]
Na het lezen van meerdere reactie heb ook ik de media next mogen ontvangen, nadat ik afgelopen vrijdag naar opzeggingen heb gebeld. Ook 3 maanden korting, maar wel met de euro 19,95 activatiekosten.
In ieder geval wel aardige deal en snel geleverd. Heb hem net aangesloten, in 10 minuten alles werkend, dus dat viel mee.
Net via de chat moest en zal ik die 19,95 betalen. De korting heb ik niet eens over gehad en daar ging het mij niet om. Enkel de verplichte activicatiekosten van 19,95.
Nou in dit geval laat maar wezen. Geen zin om 20 euro aan activiticatie kosten te betalen voor een product die ze toch al in hun kostprijs berekend hebben van het abbonement per maand.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Via opzeggingen geprobeerd op aanraden van een collega.Meneer iCy schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 15:09:
[...]
Net via de chat moest en zal ik die 19,95 betalen. De korting heb ik niet eens over gehad en daar ging het mij niet om. Enkel de verplichte activicatiekosten van 19,95.
Nou in dit geval laat maar wezen. Geen zin om 20 euro aan activiticatie kosten te betalen voor een product die ze toch al in hun kostprijs berekend hebben van het abbonement per maand.
Dan krijg je 3 maanden korting van 27,55 euro. Das iets meer dan de 19,95 die ik niet wil betalen. Snap de logica niet, maar goed dit is uiteraard beter voor mijn portemenee.
Adviezen in het forum hier opgevolgd en de Input HDMI poort gedowngrade (geen UHD/color)
en resolutie omlaag gezet naar 1080i/p in de Next. Dit scheelt wel iets, maar beeld en gezichten etc zijn niet optimaal.
wordt vervolgd.
Ben al tig jaar klant bij Ziggo (en Vodafone) en wil die schijt Horizon box eens vervangen. Krijg ik te horen dat er daardoor €0,50 p.m. op de abonnementsprijs komt. Dus ik vraag: "Waarom is dat dan? Jullie hebben onlangs de prijs van mijn pakket ook al met 2 euro verhoogd en die Horizon box werkt al jaren niet fatsoenlijk". Mevrouw zegt dat dit is om de kosten van investeringen enz. te dekken, maar goed, dat is bij elke prijsverhoging het verhaal natuurlijk.
Ook kwam er nog €19,95 aan eenmalige kosten bij en zou ik mijn contract automatisch weer met een jaar verlengen. Ik heb gezegd dat ik dit geen fijne gang van zaken vind voor vaste klanten, aangezien ik een (vrij prijzige) dienst afneem en ook deugdelijke producten mag verwachten. Die Horizon staat inmiddels toch alweer een jaar of 5-6 in de woonkamer..
Ik weet dat wanneer je abonnement bijna afloopt en je gaat verlengen, er weer van alles mogelijk is zoals een korting voor 4 maanden ofzo. Hebben jullie dit ook allemaal gewoon zo geaccepteerd?
Zojuist ook gepost in het Ziggo Next topic, maar zal hier thuis horen.
Nee, maar ik heb dan ook direct zodra de Next beschikbaar was deze aangevraagd. Hierdoor waren er geen eenmalige kosten en is er niets aan de looptijd van mijn contract gebeurd (alleen de naam wijzigde). Het enige wat ik kwijt raakte, was de gratis Film1. Maar daar deed ik toch al niets meeremzor schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 13:30:
Net opgehangen met Ziggo. Wat een klotezooi is dat met die Next?
Ben al tig jaar klant bij Ziggo (en Vodafone) en wil die schijt Horizon box eens vervangen. Krijg ik te horen dat er daardoor €0,50 p.m. op de abonnementsprijs komt. Dus ik vraag: "Waarom is dat dan? Jullie hebben onlangs de prijs van mijn pakket ook al met 2 euro verhoogd en die Horizon box werkt al jaren niet fatsoenlijk". Mevrouw zegt dat dit is om de kosten van investeringen enz. te dekken, maar goed, dat is bij elke prijsverhoging het verhaal natuurlijk.
Ook kwam er nog €19,95 aan eenmalige kosten bij en zou ik mijn contract automatisch weer met een jaar verlengen. Ik heb gezegd dat ik dit geen fijne gang van zaken vind voor vaste klanten, aangezien ik een (vrij prijzige) dienst afneem en ook deugdelijke producten mag verwachten. Die Horizon staat inmiddels toch alweer een jaar of 5-6 in de woonkamer..
Ik weet dat wanneer je abonnement bijna afloopt en je gaat verlengen, er weer van alles mogelijk is zoals een korting voor 4 maanden ofzo. Hebben jullie dit ook allemaal gewoon zo geaccepteerd?

Verplaatst vanuit het andere topic
Zoals ik al zei, kijk in het Ziggo topic, en dan kom je o.a. dit soort reacties tegen; Cpt.Morgan in "[Ziggo] Ervaringen & Discussie - Deel 10"remzor schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 14:46:
[knip]
Ik ben in de telefoon geklommen zoals ik al schreef. De dame in kwestie gaf aan dat er absoluut niks mogelijk was en dit voor iedereen gold. Ik weet dat er af en toe iets mogelijk is, aangezien ik zelf eens 4 maanden lang 50% korting heb 'afgedwongen' voor een contractverlenging van een jaar. Nu leek er echter niets mogelijk, ook al gaf ik aan met twee personen zowel Ziggo als Vodafone klant te zijn en dit niet had verwacht.
[knip]
Buiten dat, mijn oudste zoon heeft het vorige week nog kunnen regelen, is ook al jaren vaste klant en wilde de Next ipv de Horizon die hij al had. De "activatiekosten" voor de Next bleven, maar de gekregen korting maakte dit ruimschoots goed.
Testing, one, two ...

Nu dacht ik hier te lezen op het Forum dat het alleen kan met Complete of Max . Maar bij mij werkt het op internet start . Iemand hier die daar een verklaring voor heeft of kon deze combinatie al?
Hyundai Ioniq Sep 2017-2022.Tesla MY Dec 2022 Daikin Emura 2 Jun 2014. Mitsubishi MHI SRK-25ZSX Jun 2020
Dat heb ik al 2 maanden zo werkend. Is geen enkel probleem, kan ook gewoon als je zelf samenstelt op de Ziggo site. Alleen kom je standaard op de 3 alles in 1 pakketen uit en daarmee proberen ze je naar het (minimaal) 250Mbit pakket te pushen voor de Next.evtje schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 12:23:
Maar bij mij werkt het op internet start . Iemand hier die daar een verklaring voor heeft of kon deze combinatie al?
Heb je of hou je alle opties werkend dat wil zeggen vooruit en acteruit spoelen, opnemen e.d?
Hyundai Ioniq Sep 2017-2022.Tesla MY Dec 2022 Daikin Emura 2 Jun 2014. Mitsubishi MHI SRK-25ZSX Jun 2020
Hoe bedoel je?evtje schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 13:35:
@jongetje
Heb je of hou je alle opties werkend dat wil zeggen vooruit en acteruit spoelen, opnemen e.d?
Ik heb internet start met TV compleet Next. Er zijn geen verschillende Next abonnementen waarbij dingen wel of niet werken.
https://www.ziggo.nl/alles-in-1/zelf-samenstellen/
[Voor 10% gewijzigd door jongetje op 29-08-2019 14:30]
Echter.....
Het nieuwe modem, mediabox schijnt met mijn oude modem niet te werken, heb ik nog niet ontvangen. Duurt dit altijd zo lang?
Begin van de week contact gehad via de chat en die gaven aan te wachten. Eerst was het nieuwe modem trouwens niet nodig en na veel doorvragen en expliciet aangeven welk modem ik nu heb moest het opeens wel

[Voor 36% gewijzigd door jbcyber op 29-08-2019 19:56]
Een UBEE EVW3226.Jay-B schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 23:26:
Welk modem heb je dan?
Schijnt te oud te zijn.
Heb sinds een paar weken een Mediabox Next door middel van "zelf samenstellen" met 50mbit internet en TV-complete. Maar ook dat zelf samenstellen is nu niet meer mogelijk op de Ziggo website.
Via deze link die toen nog wel werkte kom je nu op de pagina van Alles-in-1 terecht.

k*t ik heb tv standaard.. had toch eerder al moeten bellen..easyriider schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 12:54:
nieuws: Ziggo beperkt aanbod Mediabox Next, updatet XL-box voor 'vergelijkbar...
Heb sinds een paar weken een Mediabox Next door middel van "zelf samenstellen" met 50mbit internet en TV-complete. Maar ook dat zelf samenstellen is nu niet meer mogelijk op de Ziggo website.
Via deze link die toen nog wel werkte kom je nu op de pagina van Alles-in-1 terecht.
Dit is echt een hele slechte zaak voor mensen die nog geen Next hebben. Je zou maar langer door moeten met die verschrikkelijke frustrerende horizonboxeasyriider schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 12:54:
nieuws: Ziggo beperkt aanbod Mediabox Next, updatet XL-box voor 'vergelijkbar...

Om de Mediabox XL min of meer op hetzelfde niveau als de Mediabox Next krijgen, komt Ziggo naar verwachting in de eerste helft van volgend jaar met een update voor de Mediabox XL.
Hoe dan? Het lijkt mij toch niet dat hij ineens sneller wordt en 99% minder warmte afgeeft en minder stroom gebruikt...

©2004
Én stiller en noem maar op.. SCHANDALIG voor een mega bedrijf als Ziggo natuurlijk.. Iedereen zou moeten opzeggen want dit kan toch gewoon niet? Misschien zijn ze er toch achter gekomen dat snelheid van in de cloud etc toch kanttekeningen heeft wat betreft beeld kwaliteit etc?harm12nl schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 13:18:
[...]
Hoe dan? Het lijkt mij toch niet dat hij ineens sneller wordt en 99% minder warmte afgeeft en minder stroom gebruikt...
Achteruitgang wat mij betreft, en maar meer euro's per maand vragen aan de consument ieder jaar ..

maar gelukkig heb ik de Next al...
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Dan is de Next dus niet op en geven ze mensen dus gewoon de vinger.Black-Death schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 13:44:
Ziggo net gebeld. Dame gaf aan dat de Next nu op is. Advies is om over paar weken opnieuw te bellen. paar keer gezegd dat ik dat abo zou opzeggen maar ze kon niets betekenen, Next echter alleen bij TV Max.
Blij dat ik begin juni dat ding al heb geregeld.
[Voor 6% gewijzigd door max op 01-10-2019 14:05]
Bald by design, beard by choice.
Weten dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Aan de andere kant hadden ze dit ook wel een beetje kunnen verwachten, mag hopen dat de productie van de Next op volle toeren draait.
Float like a butterfly, sting like a bee.
ja ze was ook vaag aan de telefoon. Gaf eerst aan dat ik die Horizon Box zat was, maar ze zei dat de Next op was. Pas daarna kwam ter sprake dat ik ook naar een ander abo moest gaan. Gezegd dat ik dat niet wil. Maar daarna zei ze wel dat ik over een paar weken nog eens moest bellen..max schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:04:
[...]
Dan is de Next dus niet op en geven ze mensen dus gewoon de vinger.
Blij dat ik begin juni dat ding al heb geregeld.

Wij hebben 10 minuten geleden gebeld en ons is de Next gewoon toegezegd...Black-Death schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:10:
[...]
ja ze was ook vaag aan de telefoon. Gaf eerst aan dat ik die Horizon Box zat was, maar ze zei dat de Next op was. Pas daarna kwam ter sprake dat ik ook naar een ander abo moest gaan. Gezegd dat ik dat niet wil. Maar daarna zei ze wel dat ik over een paar weken nog eens moest bellen..
De Horizon box had steeds vaker problemen met opstarten "nightrider led bug" en ook vaker blokken (storing) enz. in beeld.
En welk abo heb je?HugoBoss1985 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:13:
[...]
Wij hebben 10 minuten geleden gebeld en ons is de Next gewoon toegezegd...
De Horizon box had steeds vaker problemen met opstarten "nightrider led bug" en ook vaker blokken (storing) enz. in beeld.

Dat verklaart
maar dan vertellen ze dus leugens over dat de Next op is

Dat is niet zo netjes van ze.Black-Death schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:18:
[...]
Dat verklaart
En ze gaan hier met de billen bloot

Voor niet max pakketten, wat ze ook hebben gecommuniceerd.Black-Death schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:18:
[...]
Dat verklaart
Maar bij mij gaf die dame al aan dat de Next op is, voordat het uberhaupt ging over pakketten etc.Zeddicius schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:22:
[...]
Voor niet max pakketten, wat ze ook hebben gecommuniceerd.
Heb via de chat hetzelfde gedaan, maar ook totaal geen nut.Black-Death schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 13:44:
Ziggo net gebeld. Dame gaf aan dat de Next nu op is. Advies is om over paar weken opnieuw te bellen. paar keer gezegd dat ik dat abo zou opzeggen maar ze kon niets betekenen, Next echter alleen bij TV Max.
We zitten op dit moment nog in een verbouwing dus we hebben het niet direct nodig, maar ik wil toch niet weer die oude verschrikkelijke box aansluiten wanneer we klaar zijn.
De desbetreffende persoon gaf aan dat er updates beschikbaar komen voor de oude box. Maar ik heb gevraagd hoe men dan de herrie op lost en het stroomverbruik. Want dat is natuurlijk niet mogelijk.
Wat baal ik dat ik nu niet paar weken geleden de box aangevraagd heb

Ik hoop dat men binnen 1 maand wel weer de box aanbied aan andere klanten anders wordt het toch tijd om over te stappen naar wat anders..
Bij een Max abbonement is het wel mogelijk alleen zijn de maandelijkse kosten dan minimaal €79,95
[Voor 4% gewijzigd door Andyk125 op 01-10-2019 14:25]
Dan weet die dame niet wat ze had moeten communiceren, verkeerd gebriefed gok ikBlack-Death schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:23:
[...]
Maar bij mij gaf die dame al aan dat de Next op is, voordat het uberhaupt ging over pakketten etc.

Ja ik kan mezelf ook wel voor m'n kop slaan.. maar ja schoot er door omstandigheden echt bij inAndyk125 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:24:
[...]
Heb via de chat hetzelfde gedaan, maar ook totaal geen nut.
We zitten op dit moment nog in een verbouwing dus we hebben het niet direct nodig, maar ik wil toch niet weer die oude verschrikkelijke box aansluiten wanneer we klaar zijn.
De desbetreffende persoon gaf aan dat er updates beschikbaar komen voor de oude box. Maar ik heb gevraagd hoe men dan de herrie op lost en het stroomverbruik. Want dat is natuurlijk niet mogelijk.
Wat baal ik dat ik nu niet paar weken geleden de box aangevraagd heb![]()
Ik hoop dat men binnen 1 maand wel weer de box aanbied aan andere klanten anders wordt het toch tijd om over te stappen naar wat anders..
1 maand overstappen naar Max en dan terugzetten zal wel niet werken

Wij kregen wel het verhaal van éénmalig €19,95 moeten betalen, maar ik meen dat dit achteraf weer verrekend gaat worden?Black-Death schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:25:
[...]
Ja ik kan mezelf ook wel voor m'n kop slaan.. maar ja schoot er door omstandigheden echt bij in
Geen idee.. factureren is niet hun sterkste puntHugoBoss1985 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:26:
[...]
Wij kregen wel het verhaal van éénmalig €19,95 moeten betalen, maar ik meen dat dit achteraf weer verrekend gaat worden?

Ik moest een tijdje geleden ook overstappen naar Complete om de Next te kunnen krijgen. En dat hield ook in dat ik een nieuw contract aanging waar je minimaal een jaar aan vast zit. Zal me ook niks verbazen als je na een jaar alsnog teruggaat naar een lager abo dat je de box weer moet opsturen en een simpelere krijgt.Black-Death schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:25:
[...]
Xiaomi 12 Pro 12GB\256GB EEA Global V14.0.8.0.TLBEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019
Ja precies.. die trucjes zullen helaas niet werkenPalomar schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 15:18:
[...]
Ik moest een tijdje geleden ook overstappen naar Complete om de Next te kunnen krijgen. En dat hield ook in dat ik een nieuw contract aanging waar je minimaal een jaar aan vast zit. Zal me ook niks verbazen als je na een jaar alsnog teruggaat naar een lager abo dat je de box weer moet opsturen en een simpelere krijgt.
[Voor 8% gewijzigd door Black-Death op 01-10-2019 15:39]
Dat is wel mogelijk want de harde schijf wordt uitgeschakeld (je haalt je programma's uit de cloud).Andyk125 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:24:
[...]
Is dit een aanname of heb je dit ergens vandaan?prijk schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 15:39:
[...]
Dat is wel mogelijk want de harde schijf wordt uitgeschakeld (je haalt je programma's uit de cloud).
En dat lost de herrie op? Want volgens mij staat de harde schijf gewoon op standby als die niet gebruikt wordt en het meeste geluid komt voor door de ventilator.prijk schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 15:39:
[...]
Dat is wel mogelijk want de harde schijf wordt uitgeschakeld (je haalt je programma's uit de cloud).
Zolang de ventilator zo veel werk moet doen om de boel koel te houden dan verandert er ook weinig aan het stroomverbruik. Of men gaat er ook voor zorgen dat de beeldkwaliteit omlaag gaat en dat het apparaat op die manier minder stroom hoeft te verbruiken? Ja oplossingen kan iedereen verzinnen, maar men wil ook graag dat het er beter op wordt en niet nog slechter..

Daadwerkelijk opzeggen en dan in het "overstap" gesprek eisen dat je korting en horizon box wil.Black-Death schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 11:09:
Ziggo net weer gesproken. Next is zo populair dat ze deze dus alleen nog maar uitgeven bij duurste TV abo. Men verwacht over ongeveer een half jaar de Next weer aan lagere abo's uit te leveren. Er komt dan ook een update van de Horizon Box. Ik kreeg nog het aanbod om TV Max te pakken met 3 maanden korting maar daar pas ik voor. Mij toch een Next geven met Complete kon hij niet verantwoorden..
In het overstap gesprek krijg je nog meer aanbieding dan bij afdeling klachten of opzeggingen.

Laten we hopen dat dit zo is!

Ik heb vandaag via de chat contact gehad met Ziggo en de medewerker die ik sprak vertelde me dat de Next alleen beschikbaar bleef voor het Max-pakket en dat voor de het Complete-pakket een update kwam voor de Mediabox XL. Deze update waren ze aan het testen en zou waarschijnlijk in 1e kwartaal 2020 beschikbaar komen. In de update zou de Cloud-functie komen en een aantal functies zouden vervallen, waardoor de Mediabox XL ook zuiniger zou worden in stroomverbruik.Bart0n schreef op maandag 4 november 2019 @ 13:36:
Via de chat konden ze mij vertellen dat ze over circa 8 weken de Next ook weer gaan uitleveren aan mensen met een Complete abonnement.

Misschien binnenkort toch maar eens bellen...

"When you grow up your heart dies"
[Voor 69% gewijzigd door Jay-B op 30-11-2019 14:07]
Weet je dat zeker of zeg je maar wat?Jay-B schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:05:
Je krijgt de Next standaard bij TV Max. Dus niet als je TV Start of TV Complete neem met los daarbij Movies & Series XL.
Je kan ook doen zoals ik heb gedaan. Login bij Ziggo ga naar producten en wijzig je abonnement. Kies Mediaboxsjaool schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 13:36:
Ik heb nu Vodafone en Ziggo met een gratis pakket. Als ik nu Movies & Series XL erbij kies zou ik dan alsnog de Next Mediabox kunnen krijgen?
Misschien binnenkort toch maar eens bellen...
Next daarbijTv Standard en bij Internet Start. Dan krijg je een prijs te zien in mijn geval 59.95 klik je verder dan wordt het besteld en sturen ze de Mediabox Nest per post op .
Nou, de website is het niet eens met wat jij stelt. Ik kan alleen TV Max kiezen en niet los een Mediabox Next. Bovendien als je TV Max kiest en vervolgens Internet Start dan krijg je een foutmelding. Dus wat jij precies gedaan hebt weet ik niet maar bij mij werkt het in ieder geval niet.evtje schreef op zondag 1 december 2019 @ 16:57:
[...]
Je kan ook doen zoals ik heb gedaan. Login bij Ziggo ga naar producten en wijzig je abonnement. Kies Mediabox
Next daarbijTv Standard en bij Internet Start. Dan krijg je een prijs te zien in mijn geval 59.95 klik je verder dan wordt het besteld en sturen ze de Mediabox Nest per post op .

Bij mij is het zo gegaan . Is ook de vodafone geselecteerd? Ps ik ging ook van een Ziggo side over naar vodafone. En anders gewoon bellen met Ziggo dan komt het ook wel goed.sjaool schreef op zondag 1 december 2019 @ 17:03:
[...]
Nou, de website is het niet eens met wat jij stelt. Ik kan alleen TV Max kiezen en niet los een Mediabox Next. Bovendien als je TV Max kiest en vervolgens Internet Start dan krijg je een foutmelding. Dus wat jij precies gedaan hebt weet ik niet maar bij mij werkt het in ieder geval niet.
Edit
Even geprobeerd en inderdaad er komt een foutmelding.
Edit2
Google ziggo mediabox next klik ziggo side onderaan knop bestellen. Klik internet tv max. Klik al ziggo klant klik bekijk pakket klik ga verder verder verder dan komt de vodafone side waar je weer moet inloggen ik ga nu niet verder want ik heb het al maar als je verder ga dan laten ze je zien wat je nu hebt en wat je kan nemen daar kun je de paket selecteren zoals standard tv en start internet. Dan zal de prijs ook veranderen naar lager. Klik je dan verder is alles besteld. Als het nu niet lukt zou je toch even moeten bellen en goed aangeven wat je wil hebben en niet om laten praten naar max ( tenzij je dat wilt natuurlijk).
[Voor 37% gewijzigd door evtje op 01-12-2019 18:19]
Dat weet ik zeker.
Je kan in Mijn Ziggo niet 'los' kiezen voor een Next. Dit is altijd in combinatie met een nieuw pakket. Op dit moment zal dat altijd TV Max zijn. Overigens moet daar dan minimaal Internet Complete bij zitten. Ziggo kan het uiteraard op termijn weer veranderen maar dit zijn de feiten vandaag de dag. Er zijn wel mensen zoals ikzelf die de Next met TV Complete hebben maar die wordt op dit moment niet meer aangeboden tenzij Internet Giga bij jouw beschikbaar is. Dan krijg je hem wel met TV Complete.evtje schreef op zondag 1 december 2019 @ 16:57:
[...]
Je kan ook doen zoals ik heb gedaan. Login bij Ziggo ga naar producten en wijzig je abonnement. Kies Mediabox
[Voor 10% gewijzigd door Jay-B op 01-12-2019 18:23]
Heb zo net mij bericht geüpdate lees dat maar even.Jay-B schreef op zondag 1 december 2019 @ 18:16:
[...]
Dat weet ik zeker.
[...]
Je kan in Mijn Ziggo niet 'los' kiezen voor een Next. Dit is altijd in combinatie met een nieuw pakket. Op dit moment zal dat altijd TV Max zijn. Overigens moet daar dan minimaal Internet Complete bij zitten. Ziggo kan het uiteraard op termijn weer veranderen maar dit zijn de feiten vandaag de dag.
Vanzelf is het een combinatie van productie. Bij mij Vodafone voorheen ziggo mobiel abbo. Standard tv en start internet en mediabox next en dat alles online besteld kosten per maand 59.95. Dusss.
Die 50 cent die de decoder extra zou kosten heb ik daar wel voor over. Het is alleen beetje lullig als dus Movies & Series XL neemt via Vodafone dat je dan geen Next zou kunnen krijgen. Dat was een beetje mijn redenatie.Jay-B schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:05:
Je krijgt de Next standaard bij TV Max. Dus niet als je TV Start of TV Complete neem met los daarbij Movies & Series XL.

Omdat je beredenatie niet klopt. Je krijgt bij:sjaool schreef op maandag 2 december 2019 @ 13:52:
[...]
Die 50 cent die de decoder extra zou kosten heb ik daar wel voor over. Het is alleen beetje lullig als dus Movies & Series XL neemt via Vodafone dat je dan geen Next zou kunnen krijgen. Dat was een beetje mijn redenatie.
- TV Compleet: Movies en Series (films en series kijken)
- Vodafone: Movies en Series L (films en series + HBO content)
- TV Max: Movies en Series XL (films en series + HBO + Extra TV zenders)
[Voor 5% gewijzigd door jongetje op 02-12-2019 14:01. Reden: verduidelijkt]
Klopt, maar ik heb dus Internet Complete. Daarnaast heb ik Vodafone met een gratis zenderpakket. Neem ik daar dus Movies & Series XL dan krijg ik geen Next begrijp ik hieruit. Daarom is mijn redenatie dat als ik dat pakket neemt ik voor 50 cent de Next zou kunnen krijgen aangezien ik dan theoretisch TV Max genomen heb.jongetje schreef op maandag 2 december 2019 @ 14:00:
[...]
Omdat je beredenatie niet klopt. Je krijgt bij:
Mijn pakket zou dan Internet Complete + Movies & Series XL zijn. Tel daar die 50 cent bij op dan heb ik Internet Complete + TV Max. Theoretisch gezien zou dit kloppen.

Maar goed, genoeg hierover. Ik heb in ieder geval een vogeltje horen fluisteren dat ergens in maart volgend jaar de Next weer voor iedereen beschikbaar zou komen. Dus ik ben benieuwd.

Nee je leest niet. Internet staat los van je TV pakket. Daarnaast als je TV compleet bedoelt (schrijf dat dan ook) dan heb je Movies en Series.
Nee, dat is Movies en Series L en geen XL.Daarnaast heb ik Vodafone met een gratis zenderpakket. Neem ik daar dus Movies & Series XL
Nee, dat is Movies en series LMijn pakket zou dan Internet Complete + Movies & Series XL
Het ging/gaat mij vooral om het pakket met de Next. Ik nu inderdaad TV Complete. Maar zoals ik al zei genoeg hierover want we blijven rondjes draaien.jongetje schreef op maandag 2 december 2019 @ 14:17:
[...]
Nee je leest niet. Internet staat los van je TV pakket. Daarnaast als je TV compleet bedoelt (schrijf dat dan ook) dan heb je Movies en Series.

Voor die 11,95 per maand eigenlijk niet meer de moeite om XL: te nemen als je al L hebt. Of je moet echt niet zonder die zenders kunnen. Voor een paar euro meer heb je Netflix & Disney+.jongetje schreef op maandag 2 december 2019 @ 14:00:
[...]
Omdat je beredenatie niet klopt. Je krijgt bij:
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ga ze morgen eens bellen; die 8 weken zijn voorbij, even checken wat ze voor me kunnen doen.. Anders maar overstappen naar tv max met een mooie korting voor een paar maanden, kijk ik na die paar maanden wel weer wat ik wil (of tv max proberen te verlengen met weer korting)Bart0n schreef op maandag 4 november 2019 @ 13:36:
Via de chat konden ze mij vertellen dat ze over circa 8 weken de Next ook weer gaan uitleveren aan mensen met een Complete abonnement.
Edit: gebeld maar ze kunnen nog niks zeggen over de next bij een complete abo, op dit moment kan het niet en ze geven aan in februari maart de grote update voor de horizon box xl te verwachten..
Helaas ook geen aanbieding/ korting voor TV max of alles in 1 max te krijgen, terwijl dat vorige keer nog wel mogelijk was

[Voor 22% gewijzigd door frankyboy707 op 03-01-2020 12:36]
Hoe zouden ze hier mee omgaan wanneer je al een next hebt en downgrade naar TV complete?frankyboy707 schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 14:10:
[...]
Ga ze morgen eens bellen; die 8 weken zijn voorbij, even checken wat ze voor me kunnen doen.. Anders maar overstappen naar tv max met een mooie korting voor een paar maanden, kijk ik na die paar maanden wel weer wat ik wil (of tv max proberen te verlengen met weer korting)
Edit: gebeld maar ze kunnen nog niks zeggen over de next bij een complete abo, op dit moment kan het niet en ze geven aan in februari maart de grote update voor de horizon box xl te verwachten..
Helaas ook geen aanbieding/ korting voor TV max of alles in 1 max te krijgen, terwijl dat vorige keer nog wel mogelijk was
Iemand ervaringen mee?
Nog steeds niet... un-friggin-believable!Heb je naast de Mediabox XL een Extra Mediabox XL in huis? Dan is het helaas niet mogelijk om de Mediabox Next te bestellen.

Is ook de enige provider waar je nu zoveel moet betalen om in de cloud op te kunnen nemen. Bij KPN kost dit 4,99 euro per maand of gratis als je een 2e ontvanger (van 5 euro per maand) erbij neemt. Bij sommige providers zelfs bij de prijs in.
Ik lok je even naar dit topic (zie titel).Riderider schreef op zondag 22 maart 2020 @ 21:36:
Net contact gehad met Ziggo over de mediabox Next. Op het moment hebben we al internet compleet en TV Max, dus zouden in aanmerking moeten komen voor de mediabox Next. Medewerker zei dat we voor 50 cent meer in de maand de Mediabox Next kregen. Ze moesten het abonnement namelijk omzetten naar een TV Max Next abonnement. Nou, prima. Daarna werd er verteld dat ik ook weer 12 maanden aan het contract vast zat én 19,95 eenmalige kosten moest betalen. Belachelijk. Heb vriendelijk bedankt voor de Mediabox Next. Afwachten tot die kosten wegvallen dan maar.
Kom jij aan een ander maandbedrag (+50cent), als je je pakket op deze pagina zelf samenstelt?
Zo niet, dan zou ik ze eens even verwijzen naar deze pagina.
Testing, one, two ...
Ja, ik betaal dan inderdaad 50 cent meer.hardware-lover schreef op zondag 22 maart 2020 @ 22:19:
[...]
Ik lok je even naar dit topic (zie titel).
Kom jij aan een ander maandbedrag (+50cent), als je je pakket op deze pagina zelf samenstelt?
Zo niet, dan zou ik ze eens even verwijzen naar deze pagina.
[Voor 16% gewijzigd door GertJan2012 op 13-06-2020 18:43]
@hardware-lover klopt ik was zelf samenstellen vergeten, zolang je maar TV max in je pakket hebt.
[Voor 42% gewijzigd door Laguna op 14-06-2020 15:54]
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Hmm, het lijkt ook anders samen te stellen icm de Next? Klopt dit wel?Laguna schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 23:17:
@GertJan2012 Internet + TV max á €86,50 p/m en nee geen verschil.
Internet Start & TV Max: 71,90
- 50 Mbit/s download
- 125+ tv-zenders
- Mediabox Next (4K)
- Overal TV met Ziggo GO
- Movies & Series XL
Eerste 3 maanden voor 39,95 p.m. en 12 maanden gratis Ziggo Sport Totaal
Eenmalige kosten19,95
Maandbedrag 71,90
Internet Complete, TV Max: 78,45
- 250 Mbit/s download
- 125+ tv-zenders
- Mediabox Next (4K)
- Overal TV met Ziggo GO
- Movies & Series XL
Eerste 5 maanden voor 39,95 p.m., 12 maanden gratis Ziggo Sport Totaal en tijdelijk geen eenmalige kosten t.w.v. 19,95.
Eenmalige kosten0,00
Maandbedrag 78,45
Testing, one, two ...
Ik zou ook eens uitrekenen of een zakelijk abonnement goedkoper is. Voor sommige abonnementen heb je geen KvK nummer nodig en die zijn ook beschikbaar voor particulieren. Dat lees ik tenminste in dit aanbod die nog geldig is tot eind juni.GertJan2012 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 18:40:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het op de Ziggo website niet helemaal duidelijk terug kan vinden, maar wat is het goedkoopste abonnement van internet + TV waarbij je de Next kunt “krijgen” ? Niet als nieuwe klant, maar bestaande klant ( of zit daar geen verschil in? )
Ergens heb ik het gevoel dat zakelijke klanten eerder een Next krijgen dan particulieren.
Dat komt omdat ze bezig zijn met software te maken die de HorizonXL voorziet van de Next/Cloud software. Als ze nu al de Next voor X euro per maand extra op elk abonnement uitrollen is er kans dat er een berg HorizonXL boxen terugkomen die ze vervolgens weg kunnen gooien. Op deze manier kan die afgeschreven apparatuur nog jaren mee.GertJan2012 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 08:41:
Hmm conclusie is wel dat het een dure hobby is om de Next bij een abbonement te krijgen. Was makkeljiker geweest als de prijs van het abbonemen hetzelfde zou blijven, en je tegen een kleine meeprijs de Next er bij kunt huren.
Die snap ik , en die verhalen heb ik ook al eerder eens in het forum teruggelezen. Echter zal die Horizion niet ineens zo weinig stroom verbruiken als de next doet....jongetje schreef op maandag 15 juni 2020 @ 09:40:
[...]
Dat komt omdat ze bezig zijn met software te maken die de HorizonXL voorziet van de Next/Cloud software. Als ze nu al de Next voor X euro per maand extra op elk abonnement uitrollen is er kans dat er een berg HorizonXL boxen terugkomen die ze vervolgens weg kunnen gooien. Op deze manier kan die afgeschreven apparatuur nog jaren mee.
Er zijn nog hele groepen Nederlanders die zo'n apparaat bij ontvangst aansluiten en verder niet kijken naar wat zo'n ding aan stroom verbruikt. En dat geldt niet alleen voor een Horizon Box.GertJan2012 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 09:56:
[...]
Die snap ik , en die verhalen heb ik ook al eerder eens in het forum teruggelezen. Echter zal die Horizion niet ineens zo weinig stroom verbruiken als de next doet....
Dus mocht het gebruiksgemak omhoog gaan door een software update, dan zijn de meeste gebruikers over het algemeen al tevreden.
Testing, one, two ...
Ja en de garantie dat het sneller wordt? zie ik niet gebeuren. Het blijft hardware technisch underpowered en oud.jongetje schreef op maandag 15 juni 2020 @ 09:40:
[...]
Dat komt omdat ze bezig zijn met software te maken die de HorizonXL voorziet van de Next/Cloud software. Als ze nu al de Next voor X euro per maand extra op elk abonnement uitrollen is er kans dat er een berg HorizonXL boxen terugkomen die ze vervolgens weg kunnen gooien. Op deze manier kan die afgeschreven apparatuur nog jaren mee.
Als je een laptop hebt uit 2007 met vista is deze laptop echt niet veel sneller met windows 10 of überhaupt beter.
Dat weet ik niet. Als de software veel lichter is dan kan het best sneller worden. Het is een totaal ander platform op cloud gebaseerd ipv met het ingebouwde modem dbv-c streams ophalen en opnemen.dutchnltweaker schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 14:57:
[...]
Ja en de garantie dat het sneller wordt? zie ik niet gebeuren. Het blijft hardware technisch underpowered en oud.
Als je een laptop hebt uit 2007 met vista is deze laptop echt niet veel sneller met windows 10 of überhaupt beter.
Een oudere laptop voorzien van Windows xp naar 10 maakt het iig wel sneller. Als je er dan ook nog een ssd inzet gaat ie echt wel snel.
Tja maar dat ligt ook aan de specs, als je een singel core of dual hebt, 32 bit of 64 bit en of als je sata of pata hebt. Maar dat even terzijde, ben benieuwd hoe lichter deze update zal zijn.jongetje schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 15:22:
[...]
Dat weet ik niet. Als de software veel lichter is dan kan het best sneller worden. Het is een totaal ander platform op cloud gebaseerd ipv met het ingebouwde modem dbv-c streams ophalen en opnemen.
Een oudere laptop voorzien van Windows xp naar 10 maakt het iig wel sneller. Als je er dan ook nog een ssd inzet gaat ie echt wel snel.
Als je om de zoveel tijd alle modems kan vervangen, moet het vervangen van de Horizon voor een Next ook geen probleem zijn.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Omdat ik nog de oude horizon box heb, heb ik vooral geklaagd over dit apparaat. De medewerker gaf aan dat ze graag in de toekomst iedereen zo'n next kastje willen geven, maar ze nu grote leveringsproblemen hebben. Dit kan nog wel een half jaar of jaar duren.
Hij kon me in ieder geval geen kastje beloven, tenzij je overschakelt op het dure abonnement...
Gisteren ben ik akkoord gegaan met een verlengingsaanbod van 3 x 34,95 euro voor Alles-in-1 Complete Next (daarna 69,50 euro p/m). Mij werd verteld dat ze sinds kort dit abonnement weer intern in het systeem kunnen selecteren (via de website kan deze optie nog niet gekozen worden). Ik heb zo'n vermoeden dat als je een andere medewerker treft er wel meer mogelijk is.superduper schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 11:27:
Het lijkt erop dat de Tuner in mijn TV kaduuk is waarmee ik al jaren via de CI module keek. Dus ziggo maar eens gebeld of we een deal konden maken voor een Next box. Ik heb nu internetMax, TV compleet + 2 extra paketten voor 75 in de maand.
De zure @Ziggo next dame gaf aan dat ik alleen de next kon krijgen als ik alles opwaardeerde naar TV max, voor een extra 12,50 per maand erbij plus eenmalig 20,- Ik ben al jaren abbonee (15 jaar +) met deze setup, en nooit om korting gevraagd, maar er zat echt niks in. ze kon niks voor me doen.
Tref ik het nu net zo slecht? Nog nooit zo iemand gesproken die zo onwelwillend was om mee te denken.
Mijn advies: selecteer in het keuzemenu de optie voor opzeggingen. Niet dat je daadwerkelijk wil opzeggen, maar zij hebben meer bevoegdheden en kun je gelijk praten over een leuk verlengingsaanbod. De eenmalige 20 euro werd mij niet in rekening gebracht (in principe wel, maar krijg dan eenmalig een extra 20 euro korting).
Zo gek vind ik het niet. Het is redelijk normaal dat binnen een organisatie niet alle medewerkers dezelfde bevoegdheden hebben.superduper schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 12:15:
[...]
Thanks, ik ga het daar nog maar eens proberen, maar dat is eigenlijk toch van de zotte dat het afhangt van de medewerker?
Vrijdag gebeld met de 'opzeglijn', zaakjes geregeld. Next kwam net binnen en werkte binnen 15'. Helemaal top sofar!meesje schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 11:57:
[...]
Gisteren ben ik akkoord gegaan met een verlengingsaanbod van 3 x 34,95 euro voor Alles-in-1 Complete Next (daarna 69,50 euro p/m). Mij werd verteld dat ze sinds kort dit abonnement weer intern in het systeem kunnen selecteren (via de website kan deze optie nog niet gekozen worden). Ik heb zo'n vermoeden dat als je een andere medewerker treft er wel meer mogelijk is.
Mijn advies: selecteer in het keuzemenu de optie voor opzeggingen. Niet dat je daadwerkelijk wil opzeggen, maar zij hebben meer bevoegdheden en kun je gelijk praten over een leuk verlengingsaanbod. De eenmalige 20 euro werd mij niet in rekening gebracht (in principe wel, maar krijg dan eenmalig een extra 20 euro korting).
Geniet er lekker van! Ik vind het nog steeds een verademing.superduper schreef op maandag 22 juni 2020 @ 15:47:
[...]
Vrijdag gebeld met de 'opzeglijn', zaakjes geregeld. Next kwam net binnen en werkte binnen 15'. Helemaal top sofar!
Ik heb ze zojuist ook even gebeld, ging vrij makkelijk allemaal. Belde niet met de reden om op te zeggen maar dat de MediaBox XL mijn neus uit kwam.superduper schreef op maandag 22 juni 2020 @ 15:47:
[...]
Vrijdag gebeld met de 'opzeglijn', zaakjes geregeld. Next kwam net binnen en werkte binnen 15'. Helemaal top sofar!
Krijg inderdaad ook 3 maanden voor 34,95 en geen administratie/aansluit kosten. plus de Next mediabox
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Het werkt allemaal inderdaad goed en vlotjes. Wel valt me op dat de beeldkwaliteit soms erg terugvalt en er duidelijk compressie artefacten te zien zijn. Dit is zowel bij linaire TV, bij opnames is het veel erger, maar dat was te verwachten. Ook treedt het vaker op bij Netflix dan wanneer ik Netflix via de TV app kijk. De box is aangesloten op een gigabit wired verbinding en alle diagnostics zijn goed en op max.meesje schreef op maandag 22 juni 2020 @ 16:36:
[...]
Geniet er lekker van! Ik vind het nog steeds een verademing.
Dit topic is bestemd voor het bespreken van het bestelproces en de wachtrij voor de Ziggo Next mediabox.
Voor ervaringen met / specificaties van de Next mediabox, zie dit topic: [DVB-C] Ziggo Mediabox Next