oeps
[Voor 98% gewijzigd door rohitpenace op 14-05-2019 10:39]
[Voor 98% gewijzigd door rohitpenace op 14-05-2019 10:39]
[Voor 3% gewijzigd door Masimo op 14-05-2019 14:53]
Onzin, hier in Zuid-Limburg al paar weken de Next in huis (na aanbod per mail). Evenals twee collega's welke hem via de Chat hebben kunnen aanvragen.Masimo schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 14:52:
Kreeg vanochtend ook ineens een bestel-link via mail. Terwijl ze vorige week nog stellig beweerden dat Zuid-Limburg nog een tijdje zou moeten wachten. Uiteraard meteen besteld en het gaat per de 17e in.
Ze vertelde me net dat het nu als officiele storing is opgeschaald waardoor het meer aandacht heeft binnen Ziggo.. (niet dat dit het beter maaktalbertjh schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 14:51:
Heb de next box sinds zaterdag thuis maar ergens gaat er iets fout want de box wordt maar niet geactiveerd. Inmiddels meerdere keren gebeld met Ziggo maar moet geduld hebben is alles wat er gezegd wordt. Op mijn ziggo is het tv abonnement terug gezet van complete next naar tv start dus dat gaat het niet echt worden denk ik. Als ik dit aangeef bij ziggo krijg ik alleen maar te horen dat er aan gewerkt word. Erg frusterend allemaal.Geen tv dus momenteel.
You only live once, so enjoy the ride.
Hop hop, op naar het volgende Next topic, let the games begin 😏PolderPloer! schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 00:11:
Ik heb em woensdag via twitter aangevraagd, vrijdag binnen en alles werkt binnen 30 min. Echt top van Ziggo, mag ook wel eens gezegd worden!
Testing, one, two ...
Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst
ik heb apart een chat opgestart om een retourdoos aan te vragen, nadat ik de oude Horizon iets van 5 dagen in bezit nog had. 3 dagen na de chat kreeg ik een retourdoos binnen, 2 dagen daarna, nog éénGrannd schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 15:49:
Zijn er hier mensen die al bericht hebben wat ze met hun oude Horizon box moeten doen?
Heb het geheel in de doos van de Next in mijn trapkast neergezet maar het staat wel in de weg namelijk.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ah, goed om te weten, wij hebben ook tv max met movies&series XL i.c.m. internet complete.Arunia schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 11:01:
@KRASH Wij hadden tv max en internet complete met movies & series XL.
Nu is dat tv en internet complete geworden met Movies & Series XL (staat wel bij dat dit gratis is om één of andere reden, maar goed. Daar ging het iig wel gewoon mee.
[...]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Ik zou niet weten waarom, tenzij je jouw abonnement moet aanpassen om in aanmerking te komen voor de Next. Maar anders is het gewoon een wissel van je decoder. Niets meer, niets minder.dimmak schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 09:40:
Ik kreeg gister een mail van Ziggo dat ik de Nextbox kan bestellen. Klopt het dat dan wel mijn korting van 15 euro vervalt die ik het eerste jaar krijg? (sinds september klant)
dimmak schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 09:40:
Ik kreeg gister een mail van Ziggo dat ik de Nextbox kan bestellen. Klopt het dat dan wel mijn korting van 15 euro vervalt die ik het eerste jaar krijg? (sinds september klant)
Wel dus, er staat duidelijk dat alle lopende kortingen en acties op je abonnement vervallen.Notna schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 09:44:
[...]
Ik zou niet weten waarom, tenzij je jouw abonnement moet aanpassen om in aanmerking te komen voor de Next. Maar anders is het gewoon een wissel van je decoder. Niets meer, niets minder.
Notna schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 09:44:
[...]
Ik zou niet weten waarom, tenzij je jouw abonnement moet aanpassen om in aanmerking te komen voor de Next. Maar anders is het gewoon een wissel van je decoder. Niets meer, niets minder.
[Voor 6% gewijzigd door dimmak op 22-05-2019 09:49]
Dan is het een duidelijk verhaal, toch? Vind het een vreemde redenatie vanuit Ziggo; wellicht dat je telefonisch/via de chat het anders kan regelen.
Bij mij stond er tijdens het bestellen (wizard op de ziggo-site) duidelijk dat bestaande kortingen komen te vervallen. Geen idee of dat nog steeds zo is, ik had geen kortingen, dus maakte het weinig uit. Je bestaande abonnement zal worden omgezet naar een next abonnement.dimmak schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 09:40:
Nee dit valt niet anders te regelen, wil je de Next dan vervalt je korting omdat je een andere abonnementsvorm krijgt en Ziggo zogenaamd je korting niet kan overzetten.Notna schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 09:49:
[...]
Dan is het een duidelijk verhaal, toch? Vind het een vreemde redenatie vanuit Ziggo; wellicht dat je telefonisch/via de chat het anders kan regelen.
Vind het nogal vreemd omdat de prijs hetzelfde blijft.jongetje schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 10:09:
Dat is toch ook duidelijk gecommuniceerd, staat ook op de bestelpagina (waarvan je notabene een screenshot stuurt, waarom zou dat niet voor jou gelden?) en de mail die je krijgt. Als je NU de Next wilt hebben vervallen kortingen.
Dit is voor Ziggo een manier om de box gefaseerd uit te rollen en daarmee een hoop kortingen te kunnen laten vervallen. Wil je dit niet? Dan moet je wachten tot de officiele introductie.
Wat bedoel je dan? Dat is de prijs zonder korting, korting wordt op de factuur verekend (en die vervalt dan).dimmak schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 14:59:
[...]
Vind het nogal vreemd omdat de prijs hetzelfde blijft.
De prijs van mijn abbo blijft gelijk (zonder de korting). Dus wil ik een Next, moet ik mijn korting van 7x15 euro opgeven. Maar prima, dan maar geen Next.jongetje schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 15:24:
[...]
Wat bedoel je dan? Dat is de prijs zonder korting, korting wordt op de factuur verekend (en die vervalt dan).
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Precies hetzelfde hier (alleen hebben wij geen bellen) Gebeld met Ziggo (zijn toch al weer een aantal jaren klant) maar er was 0,0 mogelijk om iets van korting te krijgen... Nou klonk degene waar ik naartoe doorgeschakeld werd ook behoorlijk chagrijnig en was die vanaf het begin al niet van plan om korting te geven maar toch, een beetje klantvriendelijkheid verwacht je toch wel.Spasm schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 10:59:
Ook ik kreeg de mail, maar als ik het goed uitreken ben ik hiermee € 82,20 duurder (prijsverhoging juli nog niet meegerekend) uit per jaar omdat ik over moet op Alles-in-één Complete.(Heb nu Internet Start en TV Complete + Bellen Volop)
Jammer, dan maar geen Next.
Heb Ziggo nog wel een chat bericht gestuurd met de vraag of ze nog wat voor me kunnen betekenen.
and thanks for all the fish.
Geniet ervan! Want hoewel het door alle posts in dit topic soms niet zo lijkt is de Next veel en veel beter dan de XL. Zou echt niet meer terug willen.emil_406 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 19:41:
Sinds 3 weken weer Ziggo abonnee. 3 weken geërgerd aan de Mediabox XL. Gelukkig wordt morgen de next geleverd.
Dat is nog steeds een persoonlijke mening hoor. Voor een hele grote groep is beeld en audio kwaliteit toch echt een prioriteit en misschien wel logisch ook als je kijkt waar dit apparaat voor wordt ingezet.Gandalf schreef op maandag 27 mei 2019 @ 19:50:
[...]
Geniet ervan! Want hoewel het door alle posts in dit topic soms niet zo lijkt is de Next veel en veel beter dan de XL. Zou echt niet meer terug willen.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Natuurlijk, elke mening is persoonlijk, maar dat is die over het beeld en geluid ook.bfrqrv schreef op maandag 27 mei 2019 @ 20:10:
[...]
Dat is nog steeds een persoonlijke mening hoor. Voor een hele grote groep is beeld en audio kwaliteit toch echt een prioriteit en misschien wel logisch ook als je kijkt waar dit apparaat voor wordt ingezet.
En dat het vlotter werkt dat de XL zegt volgens mij meer over de XL dan over de Next.
Eerder deze week Ziggo gesproken om het abonnement te op te zeggen (lees: te verlengen) en kreeg zonder problemen een nieuw modem, een Mediabox Next, korting en een extra tv-pakket erbij. Moet volgens mij dus ook kunnen bij een nieuw abonnement...Zalmanman schreef op maandag 27 mei 2019 @ 11:45:
Nu 't erop lijkt dat de Mediabox Next vrij makkelijk te pakken te krijgen is, en Ziggo op het moment toch geen kortingen heeft, zou het al mogelijk zijn om een nieuw Internet & TV Complete 250/25 abbo af te sluiten en direct de Next te krijgen? Eigenlijk vind ik die Horizon Box wel een dealbreaker, want voor een €66,00 per maand mag je wel een stabiel 'tv kastje' verwachten.
Hoeveel korting kreeg je als ik vragen mag?Plucky schreef op maandag 27 mei 2019 @ 23:55:
[...]
Eerder deze week Ziggo gesproken om het abonnement te op te zeggen (lees: te verlengen) en kreeg zonder problemen een nieuw modem, een Mediabox Next, korting en een extra tv-pakket erbij. Moet volgens mij dus ook kunnen bij een nieuw abonnement...
Ik hoop het niet want tegen mij zeiden ze dat ik gewoon over een maand kon bestellen met dezelfde voorwaarden.miicker schreef op maandag 27 mei 2019 @ 20:12:
Ik zit nu met iemand op de chat, moet eigenlijk nog een maand wachten omdat ik nu nog 1 maand resterend heb voor €29,95. Echter geeft hij dit aan:
Vandaag is de laatste dag dat we de Next gratis omruilen, vanaf 28 mei zijn we verplicht om € 19,95 activatiekosten te rekenen.
Kan iemand dit bevestigen?
1 dag, is geen auto die je besteld ;-)gjkooijman schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 17:32:
Kan kostenloos overswitchen naar de NEXT volgens de Chat. Iemand enig idee wat de huidige levertijd is?
[Voor 7% gewijzigd door jongetje op 28-05-2019 18:10]
Gisterenavond besteld en wordt morgen door PostNL bezorgd.gjkooijman schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 17:32:
Kan kostenloos overswitchen naar de NEXT volgens de Chat. Iemand enig idee wat de huidige levertijd is?
Maandagavond via FB een berichtje gestuurd naar Ziggo of ik de Next kon bestellen en welke voorwaarden daar aan zouden zitten.miicker schreef op maandag 27 mei 2019 @ 20:12:
Ik zit nu met iemand op de chat, moet eigenlijk nog een maand wachten omdat ik nu nog 1 maand resterend heb voor €29,95. Echter geeft hij dit aan:
Vandaag is de laatste dag dat we de Next gratis omruilen, vanaf 28 mei zijn we verplicht om € 19,95 activatiekosten te rekenen.
Kan iemand dit bevestigen?
welk abonnement had je? ik heb nog een erg oud basis abonnement (Z1) voor 50 euro per maand. Ik kan alleen over op de Next als ik abo neem van 67,50 (complete), dat is niet erg aantrekkelijk.. maar heb het ook nog niet aangedurfd om op te zeggen en te kijken wat er gebeurt.Plucky schreef op maandag 27 mei 2019 @ 23:55:
[...]
Eerder deze week Ziggo gesproken om het abonnement te op te zeggen (lees: te verlengen) en kreeg zonder problemen een nieuw modem, een Mediabox Next, korting en een extra tv-pakket erbij. Moet volgens mij dus ook kunnen bij een nieuw abonnement...
[Voor 17% gewijzigd door KRASH op 11-06-2019 14:47]
Ik moest van inet max en tv compleet naar complete of max pakket en geen combi. Nu heb ik max gekozen en dacht ik later de movie xl eraf te kunnen halen. Werd gister verteld dat dit dus niet kan en zitereen jaar aan vast.Jay-B schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 18:15:
Waarom zou je dat willen en bestel je niet direct internet Max en TV Complete Next?
Haal je elke nacht de stroom eraf? Normaliter wordt een update namelijk in de nacht gedaan en dan krijg je de keer erna als je hem aanzet de melding dat een update is gedaan.Notna schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 20:30:
Wtf; ben net een opgenomen programma aan het kijken. Krijg ik doodleuk een melding dat de Next nu MOET updaten. Kan de opname niet stoppen, kan de update niet pauzeren; nada.
Gelukkig duurde de update maar 2 minuten, maar ik moest de opname opnieuw starten en handmatig doorspoelen naar waar ik was gebleven.
Beetje absurd om het zo te pushen
Je kunt ook bellen, via zelf samenstellen zijn namelijk ook alle combinaties mogelijk.dbz1985 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 17:59:
Zou het mogelijk zijn om een huidige abbo (in mijn geval alles in 1 tv compleet en internet max) naar alles in 1 max met next en dan bijvoorbeeld maand later terug te gaan naar mijn huidige abbo en next behouden?
Nope, staat op medium power management ook.jongetje schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 21:35:
[...]
Haal je elke nacht de stroom eraf? Normaliter wordt een update namelijk in de nacht gedaan en dan krijg je de keer erna als je hem aanzet de melding dat een update is gedaan.
TV Basis met internet complete, zonder bellen. Nu dus paar euro per maand meer kwijt (bruto) maar wel mediabox met bijhorende functionaliteiten en zenders.buddow schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 10:49:
[...]
welk abonnement had je? ik heb nog een erg oud basis abonnement (Z1) voor 50 euro per maand. Ik kan alleen over op de Next als ik abo neem van 67,50 (complete), dat is niet erg aantrekkelijk.. maar heb het ook nog niet aangedurfd om op te zeggen en te kijken wat er gebeurt.
Nee ? Waar haal je dat vandaan. Alleen als je daadwerkelijk veranderingen aan je contract maakt (e.g snelheid, extra toevoegingen etc.) ga je een nieuw contract aan. Als je enkel de Horizonbox met de Next omwisselt, gebeurt er niets met je contract. Sterker nog; ik heb alles hetzelfde gehouden, enkel de naam administratief om laten zetten naar 'Next Complete' en alles (inclusief de einddatum) is hetzelfde gebleven:jongetje schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 06:56:
Kijk wel uit, elke wijziging met de Next resulteert in een jaarcontract!
En dan hebben ze Film1 er ook nog eens uitgeknikkerd bij mijProducten
Internet Complete en TV Complete Next
Contractperiode:04/05/2011 - 04/05/2012
Dit zal bij iedereen verdwijnen, omdat het aanbod uit NL verdwijnt per 1 augustus 2019. Bron: https://www.totaaltv.nl/n...op-1-augustus-ook-online/Notna schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 07:30:
[...]
En dan hebben ze Film1 er ook nog eens uitgeknikkerd bij mij
Jij hebt als vroege vogel het abonnement afgesloten er werd toen geen nieuw contract afgesloten. Met de officiële introductie (gisteren) ga je met een pakket waar een Next in zit een nieuw jaarcontract aan en indien je nog geen Next heb (en dus een levering van een nieuwe box nodig heb) komen hier ook de zogenoemde activatiekosten bij voor bestaande klanten.Notna schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 07:30:
[...]
Nee ? Waar haal je dat vandaan. Alleen als je daadwerkelijk veranderingen aan je contract maakt (e.g snelheid, extra toevoegingen etc.) ga je een nieuw contract aan. Als je enkel de Horizonbox met de Next omwisselt, gebeurt er niets met je contract. Sterker nog; ik heb alles hetzelfde gehouden, enkel de naam administratief om laten zetten naar 'Next Complete' en alles (inclusief de einddatum) is hetzelfde gebleven:
Omdat ik gister heb gebeld. Ik heb dan wel de snelheid aangepast en resulteerde (zonder dat die persoon aan de telefoon het zei) in een jaarcontract. Ze hadden er direct maar even een telefoonnummer bij gedaanNotna schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 07:30:
[...]
Nee ? Waar haal je dat vandaan. Alleen als je daadwerkelijk veranderingen aan je contract maakt (e.g snelheid, extra toevoegingen etc.) ga je een nieuw contract aan. Als je enkel de Horizonbox met de Next omwisselt, gebeurt er niets met je contract. Sterker nog; ik heb alles hetzelfde gehouden, enkel de naam administratief om laten zetten naar 'Next Complete' en alles (inclusief de einddatum) is hetzelfde gebleven:
[...]
En dan hebben ze Film1 er ook nog eens uitgeknikkerd bij mij
Beetje lame van Ziggo, ze hebben mij beloofd dat ik onder dezelfde voorwaarden kon bestellen eind deze maand. Dan hou je box maar fijn, ik geniet nog even van mijn 3 gratis smart cards.Jay-B schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 08:15:
[...]
Jij hebt als vroege vogel het abonnement afgesloten er werd toen geen nieuw contract afgesloten. Met de officiële introductie (gisteren) ga je met een pakket waar een Next in zit een nieuw jaarcontract aan en indien je nog geen Next heb (en dus een levering van een nieuwe box nodig heb) komen hier ook de zogenoemde activatiekosten bij voor bestaande klanten.
Wel enigszins naïef om zo'n "belofte" als waarheid te beschouwen. Je weet zelf toch ook onderhand wel dat medewerkers vrijwel nooit over die informatie beschikken, simpelweg omdat die strategieën pas gedeeld worden met medewerkers op het moment dat ze starten en dan nog ben je afhankelijk van wie je te spreken krijgt. Het zou mooi zijn als dit anders was, maar helaas is dit wel de praktijk bij veel bedrijven.Phusebox schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 08:37:
[...]
Beetje lame van Ziggo, ze hebben mij beloofd dat ik onder dezelfde voorwaarden kon bestellen eind deze maand. Dan hou je box maar fijn, ik geniet nog even van mijn 3 gratis smart cards.
Ga de horizon box ook opzeggen en dan bespaar ik weer wat op mijn abonnement.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Serieus... Los van dat wij je hier niet mee kunnen helpen en de test besloten was. Is dit al de afgelopen 6 weken besproken op het besloten test forum...AlexZuH schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 23:34:
Toevallig vandaag (eindelijk) de mail gehad dat 30 juni de testperiode (waar ik al sinds september in meedraai) ten einde komt. heel fijn, en de keus om inderdaad te bestellen. Maar nu komt de shitload aan rompslomp;
[...]
Zo omslachtig...
Interessant dus. Ik heb ook een Power abonnement inclusief Film1. Abonnement zal dus met ingang van 1 augustus wat goedkoper worden. Wel jammer overigens, we keken vrij regelmatig wel een film via Film1.Rw9222 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 07:44:
[...]
Dit zal bij iedereen verdwijnen, omdat het aanbod uit NL verdwijnt per 1 augustus 2019. Bron: https://www.totaaltv.nl/n...op-1-augustus-ook-online/
Mooi man, dat kan ik niet ruiken, en heb ik dan ook niet gelezen. De enige reden dat ik hier nog op reageer is om aan te geven dat als je via de telefonische weg een bestelling doet, men deze adminstratiekosten gewoon eraf kan halen als men erom vraagt.jongetje schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 08:37:
[...]
Serieus... Los van dat wij je hier niet mee kunnen helpen en de test besloten was. Is dit al de afgelopen 6 weken besproken op het besloten test forum...
Het wordt niet goedkoper ben ik bang, maar je gaat ook geen kanalen kwijtraken zo te zien.Crawl NL schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 11:23:
[...]
Interessant dus. Ik heb ook een Power abonnement inclusief Film1. Abonnement zal dus met ingang van 1 augustus wat goedkoper worden. Wel jammer overigens, we keken vrij regelmatig wel een film via Film1.
Testing, one, two ...
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Die toezegging heb ik ook gehad. Vervolgens stond op de volgende factuur de hogere tarievenstructuur. Hierna telefonisch contact gehad waarna de medewerkster aan de telefoon de chatgesprekken nakeek en toegaf dat de korting (ten onrechte) was toegezegd. Ze zou het echter alsnog in orde maken in mijn situatie.R-utger schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 10:33:
Ik had op 22 mei mijn contact (compleet pakket) weer verlengt voor 12 maanden, waarvan ik de eerste 6 maanden €29,95 betaal. (Per 01-07 zou het ingaan)
Toen was de Next nog niet vrij beschikbaar.
Nu net gebeld of ik de Next er nog bij kon krijgen. Dit was geen probleem en mijn korting komt ook niet te vervallen
Ik ben netjes geholpen wat betreft de nieuwe mediabox, hij zou er met 3-5 werkdagen moeten zijn
Ik ben er ook van op de hoogte dat de korting kan vervallen.Jewie schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 16:21:
[...]
Die toezegging heb ik ook gehad. Vervolgens stond op de volgende factuur de hogere tarievenstructuur. Hierna telefonisch contact gehad waarna de medewerkster aan de telefoon de chatgesprekken nakeek en toegaf dat de korting (ten onrechte) was toegezegd. Ze zou het echter alsnog in orde maken in mijn situatie.
Denk je dat de rekening van deze maand correct is? Helaas. Ik heb dus zojuist het klachten-formulier ingevuld.
Mijn advies: zorg dat je de toezegging per chat hebt gekregen en laat per mail een uitdraai daarvan sturen. Anders wordt het lastig om naderhand je gelijk te krijgen vrees ik.
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Ik heb zojuist een email ontvangen dat mijn Alles in 1 Power abonnement wordt omgezet naar een Internet Complete en TV Complete abonnement. Onder het mom ‘we halen de bezem even door onze abonnementen structuur’. De prijs gaat omhoog met €2,50. Film1 daarintegen blijft wel gratis in het nieuwe pakket.hardware-lover schreef op maandag 17 juni 2019 @ 23:32:
[...]
Het wordt niet goedkoper ben ik bang, maar je gaat ook geen kanalen kwijtraken zo te zien.![]()
https://www.totaaltv.nl/n...pt-abonnement-film1-weer/
Gelukkig voor jou maakt Film1 een doorstart anders was het een stuk minder aantrekkelijk geweest..Crawl NL schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 07:30:
[...]
Ik heb zojuist een email ontvangen dat mijn Alles in 1 Power abonnement wordt omgezet naar een Internet Complete en TV Complete abonnement. Onder het mom ‘we halen de bezem even door onze abonnementen structuur’. De prijs gaat omhoog met €2,50. Film1 daarintegen blijft wel gratis in het nieuwe pakket.
Nu hoef ik in ieder geval niet zelf mijn abonnement om te zetten om in aanmerking te komen voor de Next. Ik behoud Film1, scheelt toch €12,45.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
[Voor 20% gewijzigd door wlmpie op 20-06-2019 13:45. Reden: aanvulling over huidige abonnement en mail van klantenservice]
Heb je daar een bron van? En blijft Film1 dan bij Ziggo.Laguna schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 10:15:
Gelukkig voor jou maakt Film1 een doorstart anders was het een stuk minder aantrekkelijk geweest..
[Voor 5% gewijzigd door RicoK op 20-06-2019 14:55]
Je kunt toch gewoon het Complete Next abonnement bestellen, kan gewoon via de site.wlmpie schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 12:28:
@ ZiggoWebcare Wat een drama. alleen maar tegenstrijdige info van Ziggo.
De klantenservice versus ziggo website:
klantenservice: "geen korting als je migreert naar alles in 1 complete" (ik heb nu nog alles in 1 plus trouwens)
website en bestelbevestiging: "eerste 4 maanden 50% korting"
website versus email over bestelling:
website: "bij complete krijg je de mediabox Next".
email van ziggo:"Uw bestelling wordt bezorgd: Wat ontvangt u precies? Installatiepakket Ziggo Mediabox XL"
Dus ik bel vanochtend opnieuw klantenservice met als eerste vraag of zij afspraken schriftelijk of per email kunnen bevestigen. antwoord is: "Nee die mogelijkheid hebben wij niet"
Dan heeft verdere communicatie ook geen zin meer, dus telefoongesprek beëindigd en nu maar per email gevraagd hoe het zit en als ik geen NEXT krijg dat ik mijn bestelling wil annuleren. Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen. Ben wel een beetje klaar met Ziggo.
Ik gebruik al jaren een Windows mediacenter met anysee tuners, maar die wordt een beetje oud en instabiel en ondersteuning Windows 7 gaat stoppen. De Mediabox next is het eerste apparaat wat volgens mij min of meer dezelfde gebruiksvriendelijkheid kan leveren, maar als ik die niet op een normale manier kan krijgen is het exit ziggo, dan gaan we toch maar naar VDSL.
update:
Mail van klantenservice:
"Je hebt als bestaande klant een bestelling via onze site gedaan. De bestelling is opgevoerd, maar allereerst al zonder de korting. Je hebt het goed gezien, bij de bestelling wordt een Mediabox XL geleverd en niet de Mediabox Next. Sorry.
Omdat je duidelijk aangeeft de bestelling te willen annuleren, wanneer je niet de Mediabox Next krijgt, heb ik de bestelling met nummer WSL9689639 geannuleerd."
Nou duidelijk dus Ziggo wil mij graag kwijt als klant.
Heeft iemand suggesties voor een alternatieve provider met een TV kastje dat vergelijkbaar is qua functionaliteit met een Windows mediacenter?
Dat heb ik ook gedaan met bovenstaand resultaat. Schiet mij maar lek ik snap er niets meer van.Martinusz schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 15:31:
[...]
Je kunt toch gewoon het Complete Next abonnement bestellen, kan gewoon via de site.
Mocht je twitter hebben, probeer de webcare daar, die zijn over het algemeen wat sneller van begrip en kunnen best wat doorvoerenwlmpie schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 15:33:
[...]
Dat heb ik ook gedaan met bovenstaand resultaat. Schiet mij maar lek ik snap er niets meer van.
Anders zou je toch gewoon de Next moeten krijgen, volgens mij zouden ze de mediabox XL helemaal niet meer willen uitleveren.Heb je naast de Mediabox XL een Extra Mediabox XL in huis? Dan is het helaas nog niet mogelijk om de Mediabox Next te bestellen. Houd ziggo.nl in de gaten.
[Voor 20% gewijzigd door Martinusz op 20-06-2019 15:37]
Ik kan nog wel een hoop moeite hierin gaan steken maar daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin in. Ziggo is al jaren een administratieve puinhoop. Al sinds de Casema tijd heb ik slechte ervaringen met die club.Martinusz schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 15:35:
[...]
Mocht je twitter hebben, probeer de webcare daar, die zijn over het algemeen wat sneller van begrip en kunnen best wat doorvoeren![]()
Als jij de Complete Next abbo besteld, dan hoor je natuurlijk de Next te krijgen en niet de Mediabox XL.
Misschien komt het doordat je op een oud plus abbo zit? Dat ze eerst naar Complete moeten migreren en daarna pas naar Next, maar goed, dat zouden ze ook op de achtergrond moeten kunnen doen natuurlijk.
Probeer het eerst even via twitter dat wil soms wel eens helpen.wlmpie schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 16:29:
[...]
Ik kan nog wel een hoop moeite hierin gaan steken maar daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin in. Ziggo is al jaren een administratieve puinhoop. Al sinds de Casema tijd heb ik slechte ervaringen met die club.
(Ze hebben mij zelfs eens onterecht een incasso bureau op de nek gestuurd, compleet met BKR-dreigementen, voor een abonnement van het huis waar we 5 jaar eerder waren verhuisd wat nog op onze naam zou staan. Gelukkig hadden wij de verhuisbevestiging bewaard want hun eigen administratie bleek een puinhoop).
Ben voor internet indertijd overgestapt naar xs4all, alleen was adsl zo traag dat we toch maar zijn overgestapt naar Ziggo. Maar inmiddels is er bij ons in de wijk ook vdsl dus gaan we dat denk ik maar weer proberen.
Of zitten er bij de twitter webcare wel mensen met wie je duidelijke en bindende afspraken kunt maken zonder dat het achteraf weer allemaal anders blijkt te zijn?
Verder heb ik ook een beetje een aversie tegen bedrijven waarbij je alleen fatsoenlijk behandeld wordt als je ze openbaar gaat schandpalen. Zolang je het niet aan de grote klok hangt kun je blijkbaar in de stront zakken wat hun betreft. Helaas vrees ik dat het bij de andere providers net zo werkt, dus tjonge jonge wat een vermoeiend gedoe zeg.
2250 WP Zuid PVoutput
Dat zeg ik net, via twitter webcare zitten naar mijn idee "betere" mensen dan achter de standaard klantenservice telefoon/chat. Je hoeft niet openbaar te schreeuwen voordat ze het uitzoeken, gewoon even hun volgen, even bericht aan hen sturen en ze zullen via DM naar meer informatie vragen wat er aan de hand is. Tot nu toe altijd alles via webcare geregeld en ging altijd goedwlmpie schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 16:29:
[...]
Ik kan nog wel een hoop moeite hierin gaan steken maar daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin in. Ziggo is al jaren een administratieve puinhoop. Al sinds de Casema tijd heb ik slechte ervaringen met die club.
(Ze hebben mij zelfs eens onterecht een incasso bureau op de nek gestuurd, compleet met BKR-dreigementen, voor een abonnement van het huis waar we 5 jaar eerder waren verhuisd wat nog op onze naam zou staan. Gelukkig hadden wij de verhuisbevestiging bewaard want hun eigen administratie bleek een puinhoop).
Ben voor internet indertijd overgestapt naar xs4all, alleen was adsl zo traag dat we toch maar zijn overgestapt naar Ziggo. Maar inmiddels is er bij ons in de wijk ook vdsl dus gaan we dat denk ik maar weer proberen.
Of zitten er bij de twitter webcare wel mensen met wie je duidelijke en bindende afspraken kunt maken zonder dat het achteraf weer allemaal anders blijkt te zijn?
Verder heb ik ook een beetje een aversie tegen bedrijven waarbij je alleen fatsoenlijk behandeld wordt als je ze openbaar gaat schandpalen. Zolang je het niet aan de grote klok hangt kun je blijkbaar in de stront zakken wat hun betreft. Helaas vrees ik dat het bij de andere providers net zo werkt, dus tjonge jonge wat een vermoeiend gedoe zeg.
Wat mij betreft wel.wlmpie schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 16:29:
[...]
[knip]
[knip]
Testing, one, two ...
Heb je een link naar de pagina waar je deze actie besteld hebt. Zo ver ik kan zien loopt er helemaal geen actie van 4 maanden voor 50% en ook zijn de pakketten zonder Next niet te bestellen. Het lijkt er meer op dat je op een oude pagina zat ofzo.wlmpie schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 16:29:
[...]
hier een screenshot, toch echt van gisteren en die 50% korting voor 4 maanden stond ook op mijn bestelbevestiging.Jay-B schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 20:04:
[...]
Heb je een link naar de pagina waar je deze actie besteld hebt. Zo ver ik kan zien loopt er helemaal geen actie van 4 maanden voor 50% en ook zijn de pakketten zonder Next niet te bestellen. Het lijkt er meer op dat je op een oude pagina zat ofzo.
Gebeld en blijkt dat ik een Internet/TV Complete krijg zonder de Next. Vanuit dit pakket dus geen Next. So be it, ik ga Film1 niet opgeven voor een nieuwe mediaboxCrawl NL schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 07:30:
[...]
Ik heb zojuist een email ontvangen dat mijn Alles in 1 Power abonnement wordt omgezet naar een Internet Complete en TV Complete abonnement. Onder het mom ‘we halen de bezem even door onze abonnementen structuur’. De prijs gaat omhoog met €2,50. Film1 daarintegen blijft wel gratis in het nieuwe pakket.
Nu hoef ik in ieder geval niet zelf mijn abonnement om te zetten om in aanmerking te komen voor de Next. Ik behoud Film1, scheelt toch €12,45.
Die ga je toch per augustus automatisch opgeven, dus ik snap die redenatie niet zo...Crawl NL schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 20:48:
[...]
Gebeld en blijkt dat ik een Internet/TV Complete krijg zonder de Next. Vanuit dit pakket dus geen Next. So be it, ik ga Film1 niet opgeven voor een nieuwe mediabox
Achterhaald door doorstartnieuws...Notna schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 21:06:
[...]
Die ga je toch per augustus automatisch opgeven, dus ik snap die redenatie niet zo...
https://www.homecinemamag...on-demand-per-1-augustus/
Vandaag gechat met twitter webcare via DM, ze deden wel hun best om het probleem te snappen en hebben eea uitgezocht, maar nul resultaat. Ik kan wel een next krijgen mits ik de hoofdprijs betaal en weer een jaarcontract afsluit. Doei ziggo, ik ga naar kpn of xs4all.Martinusz schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 16:40:
[...]
Dat zeg ik net, via twitter webcare zitten naar mijn idee "betere" mensen dan achter de standaard klantenservice telefoon/chat. Je hoeft niet openbaar te schreeuwen voordat ze het uitzoeken, gewoon even hun volgen, even bericht aan hen sturen en ze zullen via DM naar meer informatie vragen wat er aan de hand is. Tot nu toe altijd alles via webcare geregeld en ging altijd goed
[Voor 86% gewijzigd door Marinus-Roro op 24-06-2019 19:29. Reden: Kleine schoonheids foutjes.]
All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details