Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• demo31051987
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 14-12 11:55

demo31051987

a.k.a. Extigo

hardware-lover schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 13:16:
[...]

@demo31051987, ik dacht dat dit al vaker ter sprake was gekomen? Maar als je huidige modem al in bridge staat, dan wordt die instelling ook automatisch overgenomen door je Connectbox. Geef hem wel de tijd om het te doen, want na aansluiten gaat het apparaat nog diverse keren in een reboot om het e.e.a. goed in te stellen. Je kunt aan de kleur van een lampje zien of de Connectbox uiteindelijk wel of niet in Bridge staat.
Dan heb ik er waarschijnlijk overheen gelezen. Bedankt iig voor de uitleg :)

Steam

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MacbookProx
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 14-12 15:31
Haha, ik net naar PostNL (Jumbo met late sluiting) om de Next op te halen: blijken het 2 pakketen te zijn.
Andere pakket niet te vinden, wat denk je: het andere pakket is afgegeven bij een ander PostNL punt die nooit koopavond heeft en open is van 8-18 haha. Ook andere kant van de stad. Mooi knudde.

Denk maar niet dat ik morgenavond een uur voor Ajax die nieuwe box ga aansluiten met kans op allerlei gedoe :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• OmeAnne
  • Laatst online: 12-12 20:21
Stinger_Ventura schreef op maandag 6 mei 2019 @ 22:51:
Next decoder wil niet lekker werken met bekabeld aangesloten worden op mijn TP-Link DECO M5 die in AP modes staat. Hele AP gebeuren en connectbox loopt dan vast.
Heb nu de AP er tussen uit gehaald en dan werkt het wel. Vooral problemen met replayTV
Als je de connectbox in bridge modus hebt staan en de DECO M5 als WiFi router, dan werkt het wel? Dat is namelijk de situatie die ik thuis heb.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• YoGi_Berra
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 14-12 17:13
Gister de Ziggo-chat benaderd met de vraag of ik in aanmerking kwam voor een Next. Dat was zo, dus alles was binnen 5min geregeld.
Nu wachten op PostNL :Y)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ohno_nl
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 14-12 20:08
Ik heb ook de stoute schoenen aangetrokken en met ziggo gechat. Als het allemaal goed gaat komt de Next mijn kant op :-). Ik krijg het Internet Complete en TV Complete Next (zonder bellen) voor een euro minder dan dat ik nu betaal. En die telefoonlijn gebruikte ik toch al nooit, dus ik ben tevreden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ranoy
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 02-09 17:41
Hier is het ook geregeld, contact opgenomen met de klantenservice via de chat. Gevraagd of ik al in aanmerking kwam, 5 minuutjes werk. Morgen wordt ie geleverd :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 08:40
Krijg je op dit moment al een prijsverhoging bij het aanvragen bij de Next ? of is dat nu nog niet het geval ?

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 09:16
MdO82 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 13:30:
Krijg je op dit moment al een prijsverhoging bij het aanvragen bij de Next ? of is dat nu nog niet het geval ?
Welke prijsverhoging? :)
Als je bijv. complete hebt, blijf je complete houden voor dezelfde prijs.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SteinGames
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 09-12 09:35
Zojuist ook contact gehad met Ziggo, met de vraag waarom ik na 2 maand nog steeds niks gehoord heb, na een beetje aandringen en met de vraag erbij of ik dan een ander abonnement moest kreeg ik eindelijk het antwoord waar ik op zat te wachten:
"Je hebt nog geen bericht ontvangen omdat het huidige pakket niet 1 op 1 om te zetten is naar Internet Max met TV Complete Next voor € 72,55. Dit pakket is op dit moment nog niet beschikbaar. Wel kan het pakket omgezet worden naar Internet Complete met TV Complete Next (€64,50 )(eventueel met Movies en Series XL a € 11,95) of naar Internet Max met TV Max Next (€ 84,50 per maand).

In het eerst genoemde voorbeeld word je snelheid verlaagd en in het tweede voorbeeld ga je in abonnementsprijs omhoog. Ik ga er van uit dat je de huidige snelheid wenst te behouden en niet meer wilt gaan betalen dan de € 72,55 die je nu betaald. Ik raad dus aan de berichtgeving in de gaten te houden.

Mocht je toch zo snel mogelijk al de nieuwe ontvanger in huis willen hebben, dan zou je al 1 van bovengenoemde pakketten kunnen kiezen."
Zo gezegd zo gedaan, Ik heb gekozen om terug te gaan in internet snelheid om de next box te ontvangen, het pakket van 64,50 p/m Tevens gaf de medewerker aan dat zodra de combi bundels weer beschikbaar zijn dat ik dan altijd de internet snelheid weer kan verhogen naar internet MAX 500/40 down/up. Ook nog even gevraagd naar de smartcards die geactiveerd zijn, deze blijven gewoon zoals ze zijn, Heb je deze gratis, dan blijven ze gratis, betaal je hier maandelijks voor dan blijft dat ook zo.

Ook kreeg ik er een nieuwe modem bij. Hopelijk krijg ik het hele pakket deze week nog _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MdO82
Martinusz schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 13:33:
[...]

Welke prijsverhoging? :)
Als je bijv. complete hebt, blijf je complete houden voor dezelfde prijs.
Iets zegt mij (weet niet waar op gebaseerd) maar is echt een gevoel dat ze straks een apart pakket
Tv + Internet Complete voor nu €64,50.

Mijn gevoel is dat ze straks het abbonement van TV + Internet Complete + Mediabox Next hoger gaan zetten
Dit omdat de box 4k aankan.

Maar goed het is een gevoel wat ik heb en kan er totaal naast zitten, maar we zullen het afwachten

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Martinusz
MdO82 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 13:48:
[...]

Iets zegt mij (weet niet waar op gebaseerd) maar is echt een gevoel dat ze straks een apart pakket
Tv + Internet Complete voor nu €64,50.

Mijn gevoel is dat ze straks het abbonement van TV + Internet Complete + Mediabox Next hoger gaan zetten
Dit omdat de box 4k aankan.

Maar goed het is een gevoel wat ik heb en kan er totaal naast zitten, maar we zullen het afwachten
Als je nu omgezet wordt, heb je in ieder geval dezelfde contractsduur nog dezelfde prijs ;)
Ik ben dus van Complete naar Complete Next gegaan, prijs bleef hetzelfde.
Ik verwacht niet dat ze het pakket gaan verhogen (anders dan de standaard jaarlijkse verhoging), concurrenten doen dat volgens mij ook niet. (en 4K hebben ze maar 1 zender van dusver....)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ed1703
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 09:01

ed1703

I'm still learning...

HaeMKa schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 14:14:
Het was ook netjes bijgewerkt bij mijn ZIGGO account , om ongeveer 13:00 uur.
Dus ik ben klaar nu.. 😁☕️
Hier ook gisteren de next ontvangen, geweldig apparaat. Alleen maakt Ziggo er administratief een puinhoop van. Ik ben inmiddels gedowngrade van Complete naar Kabel-TV en kan sommige zenders van TV standard wel en andere weer niet bekijken. Ook in Mijn Ziggo staat nu alles op Kabel-TV. Erg slordig dit.

ed1703 wijzigde deze reactie 08-05-2019 14:37 (4%)

12x300Wp TrinaSolar black op het westen, SE 3k WaveHD, speelt/werkt met Cisco (ISE, Nexus, Catalyst), Mikrotik, Ubiquiti (edge+unifi), VMWare, RaspBerry PI, Debian, Ubuntu, Domoticz en Synology.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• YoGi_Berra
  • Laatst online: 14-12 17:13
Ik heb expliciet gevraagd of er nog wat ging veranderen in mijn abonnement. Alles bleef ongewijzigd. Ook het maandelijks opzeggen bleef gehandhaafd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• demo31051987

demo31051987

a.k.a. Extigo

Bij mij is de prijs gelijk gebleven. Nu had ik al het Complete-pakket dus de medewerker zei dat er voor mij in de prijs niets ging veranderen :)

Steam

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HaeMKa
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 13-12 21:59
ed1703 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 14:32:
[...]
Hier ook gisteren de next ontvangen, geweldig apparaat. Alleen maakt Ziggo er administratief een puinhoop van. Ik ben inmiddels gedowngrade van Complete naar Kabel-TV en kan sommige zenders van TV standard wel en andere weer niet bekijken. Ook in Mijn Ziggo staat nu alles op Kabel-TV. Erg slordig dit.
Bij mij ging het van TV en INTERNET MAX naar COMPLETE.

Even héél boos gedaan en is meteen weer terug gezet, kan maximaal 24 uur duren voordat ik mijn oude abo terug heb. Dus fff afwachten. Maar inderdaad dat is wel slordig van ze..

Panasonic TX-l47WT50 - ONKYO TX-NR525 - Humax5200C - Harmony Touch + Hub - Connectbox (Compal CH7465LG)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jay-B
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 14-12 21:44
Dan kan je ook je Next weer inleveren want die is alleen nog te krijgen met Internet en TV Complete of Internet en TV Max. Of was je TV ookal Max?

Jay-B wijzigde deze reactie 08-05-2019 15:07 (8%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 13-12 16:16
Ik vroeg mij trouwens af. Heeft iemand al korting kunnen bedingen op zijn "jaarcontract"? Ik had contact met de webcare over een ander issue dat ook gewoon netjes is opgelost en ik vroeg ernaar of dat het uberhaubt al mogelijk is om korting te krijgen. Er werd toen aan mij aangegeven dat ik beter kon wachten op de volledige release aangezien dit nu (nog) niet konden aanbieden. Ik zou het echter zeer interessant vinden om te weten of iemand het al wel heeft gekregen en zo ja wat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Martinusz
Remmetje schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 15:09:
Ik vroeg mij trouwens af. Heeft iemand al korting kunnen bedingen op zijn "jaarcontract"? Ik had contact met de webcare over een ander issue dat ook gewoon netjes is opgelost en ik vroeg ernaar of dat het uberhaubt al mogelijk is om korting te krijgen. Er werd toen aan mij aangegeven dat ik beter kon wachten op de volledige release aangezien dit nu (nog) niet konden aanbieden. Ik zou het echter zeer interessant vinden om te weten of iemand het al wel heeft gekregen en zo ja wat.
Nu denk ik niet, aangezien je geen nieuw contract aan gaat. De contractdatum blijft dus dezelfde, lijkt nu gewoon een omzetten van A naar B zonder verdere aanpassingen van contract of iets dergelijks. Dus korting regelen kan gewoon weer rond einde contract tijd ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 13-12 16:16
Martinusz schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 15:14:
[...]

Nu denk ik niet, aangezien je geen nieuw contract aan gaat. De contractdatum blijft dus dezelfde, lijkt nu gewoon een omzetten van A naar B zonder verdere aanpassingen van contract of iets dergelijks. Dus korting regelen kan gewoon weer rond einde contract tijd ;)
Ik stel de vraag niet voor niets he ;) Mijn contract loopt volgende maand af dus tijd voor een deal. Maar ik ben vooral benieuwd of iemand uberhaubt al iets heeft kunnen regelen. Oftewel, heeft webcare mij correct geinformeerd of niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Hebben jullie al en retourdoos (voor de Horizon/XL box) ontvangen? Zo ja, wanneer? Ik heb afgelopen vrijdag de Next box ontvangen en geïnstalleerd, maar nog geen retourdoos. Van mij mag die XL box nu zsm weg. Tijdens de chat (voor bestellen Next) werd mij verteld dat ik automatisch een retourdoos zou ontvangen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 23:25

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

meesje schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 16:27:
Hebben jullie al en retourdoos (voor de Horizon/XL box) ontvangen? Zo ja, wanneer? Ik heb afgelopen vrijdag de Next box ontvangen en geïnstalleerd, maar nog geen retourdoos. Van mij mag die XL box nu zsm weg. Tijdens de chat (voor bestellen Next) werd mij verteld dat ik automatisch een retourdoos zou ontvangen.
Idem, ik lees mee...

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• binja
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 14-11 13:19
Zijn wel moeilijk bij ziggo. Wil dus bestellen. Helaas je hebt geen los moden. Ok doe er dan maar 1 zeg ik dan bestel ik daarna wel die Next box. Helaas dit is een werkwijze die niet is toegestaan.

Helaas zal dan blijkbaar toch moeten afwachten.....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• harm12nl
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 09:30
:Y Gisteren ontvangen. 1 mei de next ontvangen...

©2004

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gepstra
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 13-12 19:12
Blijkbaar is de uitrol in Friesland nog niet gestart volgens een medewerker van de Ziggo chat. Terwijl een collega van mij met een zakelijk abbo er wel 1 heeft gekregen ;(

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ozzynator
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 14-12 09:41
ik had in de nieuwe doos een retoursticker en heb hem lekker daar in retour gestuurd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Gepstra schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 16:39:
Blijkbaar is de uitrol in Friesland nog niet gestart volgens een medewerker van de Ziggo chat. Terwijl een collega van mij met een zakelijk abbo er wel 1 heeft gekregen ;(
Die medewerker praat poep, ik woon in Friesland en heb de Next sinds zaterdag. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!
harm12nl schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 16:36:
[...]

:Y Gisteren ontvangen. 1 mei de next ontvangen...
Ik heb Next op 3 mei ontvangen. Ik verwacht dus morgen de retourdoos. ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gepstra
SnoeiKoei schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 16:47:
[...]

Die medewerker praat poep, ik woon in Friesland en heb de Next sinds zaterdag. :)
Ja dat had ik wel in de gaten :p maar kreeg er verder niks uit helaas..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Triqster
  • Laatst online: 12-12 18:00
Martinusz schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 13:51:
[...]

Als je nu omgezet wordt, heb je in ieder geval dezelfde contractsduur nog dezelfde prijs ;)
Ik ben dus van Complete naar Complete Next gegaan, prijs bleef hetzelfde.
Ik verwacht niet dat ze het pakket gaan verhogen (anders dan de standaard jaarlijkse verhoging), concurrenten doen dat volgens mij ook niet. (en 4K hebben ze maar 1 zender van dusver....)
Ziggo - Vind hier alle nieuwe tarieven die per 1 juli 2019 gelden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Martinusz
Zoals ik zei de standaard jaarlijkse verhoging, staat dus los van de next ;)

• ArcticWolf
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 14-12 21:27

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

Stond bij mij in de brief dat ik de modem of Next doos mocht gebruiken voor retouren (maar in de mail staat idd dat je een losse retour doos krijgt, wat voorheen ook zo was).
Heb de retour sticker erop geplakt en terug gestuurd :Y)

Car: Astra H OPC 2.0T @ 241bhp

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 22:26

Notna

Where are you?®

Nee, en er zat ook geen retoursticker in de doos van de Next. Ik heb een chat met Ziggo opgestart eergisteren om een retourdoos met label aan te vragen. Ik zou deze zsm ontvangen via de post. Tot op heden nog niets gezien

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• rowicom
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 12-12 19:50
Staat het niet-vasthouden van de resolutie (geen 4k maar 1080p) nu al op de buglijst? Want dat is wel vervelend. Op 1080p heb ik een scherper, gedetaileerder en meer verzadigd beeld op mijn Sony 55XF8599.

• Martinusz
ArcticWolf schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 07:53:
[...]

Stond bij mij in de brief dat ik de modem of Next doos mocht gebruiken voor retouren (maar in de mail staat idd dat je een losse retour doos krijgt, wat voorheen ook zo was).
Heb de retour sticker erop geplakt en terug gestuurd :Y)
Maar waar heb je die retoursticket dan vandaan? Zat die bij het pakket van de NExt?

@rowicom ff naar het andere topic switchen ;) [DVB-C] Ziggo Mediabox Next

Martinusz wijzigde deze reactie 09-05-2019 09:29 (11%)

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Zojuist in de chat gevraagd naar een retourbox of -label, volgens de medewerker zou ik die automatisch nog moeten ontvangen maar de oude box mag ook gewoon worden opgestuurd naar

XPO/Ziggo
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray

• rowicom
  • Laatst online: 12-12 19:50
SnoeiKoei schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 09:31:
Zojuist in de chat gevraagd naar een retourbox of -label, volgens de medewerker zou ik die automatisch nog moeten ontvangen maar de oude box mag ook gewoon worden opgestuurd naar

XPO/Ziggo
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray
Doe er dan wel een papier bij in met je naw-gegevens en klantnummer....

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

rowicom schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 09:54:
[...]

Doe er dan wel een papier bij in met je naw-gegevens en klantnummer....
Uiteraard maar dat geldt ook als je 'm wel in een retourbox duwt :P

• ArcticWolf

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

SnoeiKoei schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 09:58:
[...]

Uiteraard maar dat geldt ook als je 'm wel in een retourbox duwt :P
:X heb ik niet gedaan bedenk ik me nu.

Zal wel goed gaan toch? O-) O-) O-)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HKS-Skyline
  • Laatst online: 14-12 00:13

HKS-Skyline

Vroooom ?

Next decoder wil niet lekker werken met bekabeld aangesloten worden op mijn TP-Link DECO M5 die in AP modes staat. Hele AP gebeuren en connectbox loopt dan vast.
Heb nu de AP er tussen uit gehaald en dan werkt het wel. Vooral problemen met replayTV
Modem bridgen zoals @OmeAnne aangeeft werkt ook voor mij prima.

HKS-Skyline wijzigde deze reactie 09-05-2019 10:27 (50%)

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

ArcticWolf schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 10:18:
[...]

Ik neem aan dat ze aan de box wel kunnen zien bij welk abonnement die hoort.

• Laguna
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 14-12 04:20
ArcticWolf schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 10:18:
[...]

Als er op de retour sticker gegevens stonden waarmee ze het pakket aan jou kunnen koppelen wel. Zo niet, dan zou ik je verzendbewijs maar goed bewaren..

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• ArcticWolf

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

Laguna schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 13:10:
[...]

Als er op de retour sticker gegevens stonden waarmee ze het pakket aan jou kunnen koppelen wel. Zo niet, dan zou ik je verzendbewijs maar goed bewaren..
Yes die heb ik wel ingevuld ja; (PC en huisnummer).

Was overigens een CI+ module en smartcard (die serie nummers waren ook gekoppeld aan mijn account).

ArcticWolf wijzigde deze reactie 09-05-2019 13:12 (13%)

• Aaargh!
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 12-12 12:55

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Weet iemand wanneer deze beschikbaar komt voor TV-only klanten ?

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gepstra
SnoeiKoei schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 16:47:
[...]

Zojuist nog even aangedrongen, hij is onderweg :p

• targaryanwolf
  • Laatst online: 20-11 11:31
Aaargh! schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 13:43:
Heb hem zojuist besteld. Ziggo gaf aan dat hij voorlopig alleen voor 3 in 1 klanten wordt aangeboden.
Ik moest zelfs vaste telefonie er bij nemen anders kreeg ik hem niet.

• Aaargh!

Aaargh!

targaryanwolf schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 14:45:
[...]

Heb hem zojuist besteld. Ziggo gaf aan dat hij voorlopig alleen voor 3 in 1 klanten wordt aangeboden.
Ik moest zelfs vaste telefonie er bij nemen anders kreeg ik hem niet.
Klinkt als illegale koppelverkoop.

• demo31051987

demo31051987

a.k.a. Extigo

Aaargh! schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 14:52:
[...]

Kopperverkoop? Ja. Illegaal? Nee.

De box wordt nu nog niet aan iedereen gegeven. Je kan nog steeds niet tijdens het afsluiten van een Alles-in-1 pakket zeggen dat je de NEXT wilt. Dus deze voorwaarden zijn logisch omdat ze eerst een bepaalde klanttype willen testen en dat langzaamaan uitbreiden naar andere klanten.

demo31051987 wijzigde deze reactie 09-05-2019 14:55 (3%)

Steam

• targaryanwolf
  • Laatst online: 20-11 11:31
Aaargh! schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 14:52:
[...]

Tja, ging voor die ene euro per maand niet moeilijk lopen doen, ze gaf aan dat het in de toekomst wellicht anders kon zijn. Dan kon ik de vaste telefoon gewoon weer opzeggen.

• Aaargh!

Aaargh!

demo31051987 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 14:55:
De box wordt nu nog niet aan iedereen gegeven. Je kan nog steeds niet tijdens het afsluiten van een Alles-in-1 pakket zeggen dat je de NEXT wilt.
Maar de Next is nodig voor 4k, dus als je 4k TV wilt kijken dan MOET je ook een Internet abbo bij Ziggo afnemen en daar heb ik uiteraard geen zin in. Als het nu een 10tje extra was ofzo dan had ik 't overwogen als backup internet verbinding, maar Internet via Ziggo is ontzettend duur voor hele lage snelheden.

• demo31051987

demo31051987

a.k.a. Extigo

Aaargh! schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 14:59:
[...]

Maar de Next is nodig voor 4k, dus als je 4k TV wilt kijken dan MOET je ook een Internet abbo bij Ziggo afnemen en daar heb ik uiteraard geen zin in. Als het nu een 10tje extra was ofzo dan had ik 't overwogen als backup internet verbinding, maar Internet via Ziggo is ontzettend duur voor hele lage snelheden.
Maar dat bieden ze nu nog niet aan via de officiele verkoopkanalen. Daarom kunnen ze deze voorwaarden stellen. En als je niet aan die voorwaarden wilt voldoen, ben je vrij om te kiezen voor een 4K KPN abo.

Steam

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online
Aaargh! schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 13:43:
@Aaargh! gezien dat een groot aantal van de mogelijkheden van de Next box terugvallen op een actieve internetverbinding verwacht ik voorlopig van niet. Ze zullen de klanten met een Ziggo internet abonnement sowieso wel voorrang geven?

A smile a day.... [The end is there]

• Aaargh!

Aaargh!

hardware-lover schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 15:30:
[...]

@Aaargh! gezien dat een groot aantal van de mogelijkheden van de Next box terugvallen op een actieve internetverbinding verwacht ik voorlopig van niet.
Ik heb een internet verbinding, veel sneller dan wat Ziggo zelf kan leveren ook nog.

• Aggressor
  • Registratie: maart 2013
  • Nu online
Als je internet start en tv complete hebt...dan kom je niet in aanmerking voor de next?
Ik had zonet gebeld met Ziggo...

• hardware-lover
  • Niet online
Aaargh! schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 15:31:
[...]
Ik heb een internet verbinding, veel sneller dan wat Ziggo zelf kan leveren ook nog.
Dat was een lekker selectieve quote? :+

Je zult mogelijk begrijpen dat "wij van WC-eend" voorrang geven aan klanten die WC-eend ook daadwerkelijk gebruiken? 8)

• jongetje
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 09:37
Aggressor schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 15:34:
Als je internet start en tv complete hebt...dan kom je niet in aanmerking voor de next?
Jawel hoor, dan moet je alleen overstappen op Complete/Complete of Max/Max
Of wachten totdat de box algemeen bestelbaar is. Dit is natuurlijk een mooie manier om veel mensen naar een duurder abonnnement te krijgen en de box alvast in veel huishoudens te krijgen.

Compleet/Compleet kost na de prijsverhoging in juni 66euro (zonder telefoon) en dan met een 2e box erbij waarschijnlijk 5 euro meer = 71 euro.

Bij KPN is 100Mbit met 2 boxen 62,50 per maand (na 6 maanden 35euro)... Wordt nu toch wel een serieus alternatief (2 X 4k boxen 72,50 per maand maar dan moet je DSL dat wel trekken).

• Aaargh!

Aaargh!

hardware-lover schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 15:58:
[...]

Je zult mogelijk begrijpen dat "wij van WC-eend" voorrang geven aan klanten die WC-eend ook daadwerkelijk gebruiken? 8)
Maar ik BEN klant van Ziggo, en aangezien het gaat om een TV ontvanger, en ik TV-klant ben bij Ziggo dan zie ik niet waarom ze specifiek mensen uitsluiten die via een andere provider Internet afnemen. Dit product heeft niets met internet te maken.

• ed1703

ed1703

I'm still learning...

Aggressor schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 15:34:
Nee,
Je dient minimaal Complete/Complete te hebben. Logisch ook, want de Horizon/XL kreeg je ook niet bij TV-Start. Dus niet zo heel gek.

EDIT: verkeerd gelezen, zie dat je tv complete hebt, op zich vind ik dat ook wel een rare, want bij zelf samenstellen kan het wel degelijk icm internet-start, blijkbaar hebben ze aangepast dat ze het met de next niet meer willen. Mij is ook te kennen gegeven dat het absoluut niet kan met internet start, maar met al die verschillende antwoorden op de chat en twitter van de ziggo-medewerkers weet ik niet wat nu precies de waarheid is.
Aaargh! schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 16:14:
[...]

Maar ik BEN klant van Ziggo, en aangezien het gaat om een TV ontvanger, en ik TV-klant ben bij Ziggo dan zie ik niet waarom ze specifiek mensen uitsluiten die via een andere provider Internet afnemen. Dit product heeft niets met internet te maken.
(opendeur) Dit wordt gewoon gedaan om klantjes extra dure abonnementen aan te smeren (/opendeur)
De volgende gaat worden dat allerlei extra opties ook alleen maar via deze box beschikbaar komen. Doen andere providers toch ook?

ed1703 wijzigde deze reactie 09-05-2019 16:31 (63%)

12x300Wp TrinaSolar black op het westen, SE 3k WaveHD, speelt/werkt met Cisco (ISE, Nexus, Catalyst), Mikrotik, Ubiquiti (edge+unifi), VMWare, RaspBerry PI, Debian, Ubuntu, Domoticz en Synology.

• ed1703

ed1703

I'm still learning...

** Kan weg **

ed1703 wijzigde deze reactie 09-05-2019 16:28 (98%)

• MdO82
Ik snap eerlijk niet waarom iemand met internet start niet in aanmerking komt, maar goed snap wel meer dingen niet 8)7

2250 WP Zuid PVoutput

• Arunia
  • Laatst online: 08:28
@Aaargh! Een deel van de functie die je afneemt is wel degelijk internet gericht zoals streaming en wat je opgenomen hebt. Maar goed, dat zou ook op andermans verbinding kunnen. Wat ze liever niet hebben. ;)

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

MdO82 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 16:28:
Ik snap eerlijk niet waarom iemand met internet start niet in aanmerking komt, maar goed snap wel meer dingen niet 8)7
Niet zo moeilijk toch. Het is een gloednieuw product dat in een aantal stappen wordt uitgerold en de mensen waar Ziggo het meest aan verdient komen het eerst in aanmerking. De rest komt later ook echt nog wel.

• TP-Link
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 03-12 11:38

TP-Link

Bedrijfsaccount TP-Link

mail: support.nl @tp-link.com

Hoi Stinger_Ventura,

Heb je misschien meer informatie over het probleem? In welke zin lopen de connectbox en de Deco M5 vast? Zijn ze helemaal niet meer te benaderen? Of valt enkel het internet weg? Of is het probleem enkel merkbaar via de decoder?

Zoals @OmeAnne aangeeft werkt het goed wanneer de connectbox in bridge mode staat, dat is ook hoe een aantal van onze collega's de Deco M5 hebben aangesloten en geen problemen ervaren. Hopelijk kan je mij van meer informatie voorzien en kan ik je helpen met het probleem.

• hardware-lover
  • Niet online
Aaargh! schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 16:14:
[...]
Je moet het misschien anders zien? Dit product heeft niets met enkel DVB-C te maken, zonder een internetverbinding is één specifieke Next TV zender van Ziggo zelfs niets eens te bekijken.

Dat jij wel internet hebt, dat was wel duidelijk, maar voor Ziggo heb jij die niet, als Ziggo klant.

Je zou alle mogelijke Ziggo bronnen eens om uitleg kunnen vragen, o.a. via Twitter Ziggo Webcare wellicht?

• jongetje
MdO82 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 16:28:
Het kan nog niet. We zitten nu nog in een soft-launch waarbij Ziggo 2 pakketten ondersteund om het makkelijk te houden (en mensen te laten overstappen naar een sneller pakket).

• Aaargh!

Aaargh!

Arunia schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 16:29:
@Aaargh! Een deel van de functie die je afneemt is wel degelijk internet gericht zoals streaming en wat je opgenomen hebt.
Tja, ik gebruik beide functies nu ook niet. De eerste niet omdat er überhaupt niks op TV is was het opnemen waard is, de tweede omdat de streaming functies van de Mediabox XL zo traag werken dat ze toch niet bruikbaar zijn (een beetje door het aanbod bladeren is er niet bij) dus ik zou de Next alleen al willen voor de beter en snellere interface.

• Stinger_Ventura
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 09:50
TP-Link schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 16:47:
[...]

Hoi Stinger_Ventura,

Heb je misschien meer informatie over het probleem? In welke zin lopen de connectbox en de Deco M5 vast? Zijn ze helemaal niet meer te benaderen? Of valt enkel het internet weg? Of is het probleem enkel merkbaar via de decoder?

Zoals @OmeAnne aangeeft werkt het goed wanneer de connectbox in bridge mode staat, dat is ook hoe een aantal van onze collega's de Deco M5 hebben aangesloten en geen problemen ervaren. Hopelijk kan je mij van meer informatie voorzien en kan ik je helpen met het probleem.
Hi TP-Link,

Goed dat je reageerde.
Ik heb 2 M5s aangesloten op mijn connectbox. In de woonkamer is de hoofd M5 AP, waarop de Next bedraad(UTP) is aangesloten.
Dit werkte prima als ik TV via de kabel keek, ging ik echter via ziggo replay TV terugkijken (streamen) met de Next dan liep het internet over de M5 vast op alle aangesloten devices. Via het WiFi signaal van de Ziggo Connectbox had ik tegelijkertijd wel internet.
Op de connectbox knipperde alle lampjes van de UTP poorten (ook van poorten waarop wel een kabel zat maar geen traffic was (beveiligingssysteem) zeer hevig.

Huidige oplossing is dat ik nog maar 1 M5 heb aangesloten die elders in het huis hangt (hoofd M5). En de Next maar direct op de UTP heb aangesloten zonder tussen komst van een M5 AP.

Ik heb de Connectbox niet in bridge staan omdat ik dan in mijn meterkast een extra Deco M5 moet plaatsen als router met een extra Switch omdat din de meterkast alle kabels uitkomen van de verschillende ruimtes en de AOP. Dan maak ik liever gebruik van de 4 poorten op de Connectbox om stroom te besparen ( en de kosten van de M5 plus switch).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JvdW
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 12-12 23:17
JvdW schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 18:58:
[...]

Hier ook niet (Friesland)
Heb het geprobeerd via de chat, via twitter, en twee keer via de bestellink hier in dit forum.
Geef het maar op. Ik heb nog het oude pakket (Internet Z2 & TV Standaard) met de Humax 5300c waarvoor ik nu 58,95 betaal.
Ik quote mijzelf even :+
Wederom aan de chat. Gevraagd of het na de overstap van het abonnement wel kan.
Sandra zegt nu dat het kan als ik het pakket omzet, ik ben benieuwd wat er zo uit komt.....

/edit
Nou na eerder te hebben geprobeerd via de chat, twitter is het nu gelukt.

JvdW wijzigde deze reactie 09-05-2019 22:07 (16%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TP-Link

TP-Link

Bedrijfsaccount TP-Link

Stinger_Ventura schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 20:04:
[...]

Hi TP-Link,

Goed dat je reageerde.
Ik heb 2 M5s aangesloten op mijn connectbox. In de woonkamer is de hoofd M5 AP, waarop de Next bedraad(UTP) is aangesloten.
Dit werkte prima als ik TV via de kabel keek, ging ik echter via ziggo replay TV terugkijken (streamen) met de Next dan liep het internet over de M5 vast op alle aangesloten devices. Via het WiFi signaal van de Ziggo Connectbox had ik tegelijkertijd wel internet.
Op de connectbox knipperde alle lampjes van de UTP poorten (ook van poorten waarop wel een kabel zat maar geen traffic was (beveiligingssysteem) zeer hevig.

Huidige oplossing is dat ik nog maar 1 M5 heb aangesloten die elders in het huis hangt (hoofd M5). En de Next maar direct op de UTP heb aangesloten zonder tussen komst van een M5 AP.

Ik heb de Connectbox niet in bridge staan omdat ik dan in mijn meterkast een extra Deco M5 moet plaatsen als router met een extra Switch omdat din de meterkast alle kabels uitkomen van de verschillende ruimtes en de AOP. Dan maak ik liever gebruik van de 4 poorten op de Connectbox om stroom te besparen ( en de kosten van de M5 plus switch).
Hi Stinger_Ventura,

Ik denk dat ik al een idee heb wat er fout gaat. Wanneer je Deco's bedraad aansluit dan moet dat allemaal via de primaire deco gaan. Je sluit dus 1 deco aan op de connectbox en de andere deco's sluit je draadloos of bekabeld aan op de primaire deco, dat mag met een switch er tussen of direct, daisy chainen is ook mogelijk. Wanneer je iedere deco afzonderlijk in een switch of router steekt dan werkt het niet correct en kunnen ze dergelijke problemen geven. Je kan een Deco in je meterkast en een bij de Next plaatsen, eventueel met een kabel er tussen. Ik ben benieuwd of dit het probleem oplost. Ik hoor het graag van je.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Patrick_6369
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 13-12 16:26
Ook bij mij werkt de Next als een zonnetje. Ik ben er echt heel blij mee.

Heeft al iemand de verpakking gekregen om de Horizon Box terug te sturen? Ik wil er zo snel mogelijk van af; ik heb geen zin dat die mij nog langer in de weg staat.

Hier zou een handtekening kunnen staan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• harm12nl
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 09:30
Patrick_6369 schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 09:36:

Heeft al iemand de verpakking gekregen om de Horizon Box terug te sturen? Ik wil er zo snel mogelijk van af; ik heb geen zin dat die mij nog langer in de weg staat.
Ik kreeg deze 6 dagen na dat ik de Next ontvangen had.

©2004

Acties:
  • 0Henk 'm!

• clemient
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 09-12 20:16
Patrick_6369 schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 09:36:

Ik heb de doos van de Next gebruikt met de retourstickers die erbij zaten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gepstra
Even een vraagje, na het mailtje met het bestelnummer, krijg je daarna nog een PostNL trackingnummer?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ArcticWolf

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

Gepstra schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 12:06:
Even een vraagje, na het mailtje met het bestelnummer, krijg je daarna nog een PostNL trackingnummer?
Yes, kreeg overigens ook gelijktijdig de melding van de PostNL app dat ik 2 pakketjes zou krijgen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gepstra
ArcticWolf schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 12:09:
[...]

Yes, kreeg overigens ook gelijktijdig de melding van de PostNL app dat ik 2 pakketjes zou krijgen.
Dank, ik had gehoopt dat hij vandaag kwam maar dan wordt het waarschijnlijk morgen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 09:50
TP-Link schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 09:21:
[...]

Hi Stinger_Ventura,

Ik denk dat ik al een idee heb wat er fout gaat. Wanneer je Deco's bedraad aansluit dan moet dat allemaal via de primaire deco gaan. Je sluit dus 1 deco aan op de connectbox en de andere deco's sluit je draadloos of bekabeld aan op de primaire deco, dat mag met een switch er tussen of direct, daisy chainen is ook mogelijk. Wanneer je iedere deco afzonderlijk in een switch of router steekt dan werkt het niet correct en kunnen ze dergelijke problemen geven. Je kan een Deco in je meterkast en een bij de Next plaatsen, eventueel met een kabel er tussen. Ik ben benieuwd of dit het probleem oplost. Ik hoor het graag van je.
Hi TP-Link,

Met de “hoofd Deco” bedoel ik de primaire Deco in mijn eerdere bericht.
Beide Decos waren bedraad aangesloten op de CB met de primaire deco bij de TV, op de 2de UTP poort van de Deco was mijn TV aangesloten en dat werkte perfect totdat de Next decoder er bedraad aan gehangen werd.

Je oplossing is degene die ik ook aandraag (i.p.v. AP modus de decos in Router modus zetten en CB bridgen). Maar dan moet ik dus en 1 extra Deco M5 los kopen en een 5p Switch (plus jaarlijkse extra stroom kosten), terwijl dit geen extra functionaliteit of signaal oplevert tov de situatie voordat ik een Ziggo Next kreeg.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TP-Link

TP-Link

Bedrijfsaccount TP-Link

Stinger_Ventura schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 13:38:
[...]

Hi TP-Link,

Met de “hoofd Deco” bedoel ik de primaire Deco in mijn eerdere bericht.
Beide Decos waren bedraad aangesloten op de CB met de primaire deco bij de TV, op de 2de UTP poort van de Deco was mijn TV aangesloten en dat werkte perfect totdat de Next decoder er bedraad aan gehangen werd.

Je oplossing is degene die ik ook aandraag (i.p.v. AP modus de decos in Router modus zetten en CB bridgen). Maar dan moet ik dus en 1 extra Deco M5 los kopen en een 5p Switch (plus jaarlijkse extra stroom kosten), terwijl dit geen extra functionaliteit of signaal oplevert tov de situatie voordat ik een Ziggo Next kreeg.
Hi Stinger_Ventura,

Dat van de hoofd deco begreep ik. Waar ik op doel is dat wanneer iedere deco voor zich is aangesloten op de connectbox dit voor problemen kan zorgen (ook in AP mode), je zou kunnen kijken wat er gebeurd als je een enkele Deco op de connectbox aansluit in AP mode, hier de Next in en de andere Deco's draadloos met die eerste hoofd deco laten verbinden of een deco in de meterkast, daar via ethernet een andere deco op en dan daar de next in. Dan zitten er geen switches tussen. Overigens zal het bridgen van de connectbox ook energie besparen aangezien de routerfunctie en wifi worden uitgeschakeld. Of dat opweegt tegen het stroomverbruik van een simpele switch durf ik niet te zeggen. Ik heb een afbeelding gemaakt die wellicht iets duidelijker is dan mijn verhaal.

https://imgur.com/a/evQ31eU

Acties:
  • 0Henk 'm!

• xeoMe
  • Laatst online: 14-12 01:13
Zojuist een besteld voor thuis en ook direct voor mn ouders, deze week of begin volgende week in huis ben erg benieuwd naar de ervaring want die mediabox XL is een groot drama.

• ArcticWolf

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

Martinusz schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 09:26:
[...]

Maar waar heb je die retoursticket dan vandaan? Zat die bij het pakket van de NExt?

@rowicom ff naar het andere topic switchen ;) [DVB-C] Ziggo Mediabox Next
Nee zat in de modem doos.

Maar het rare was dat ik gisteren wel een retourdoos kreeg met zo'n zelfde sticker }:O enige verschil was dat m'n volledige adres erop ingevuld stond als afzender ipv alleen pc en huisnummer...

• newtastyland
  • Laatst online: 22:40
LukeBanning schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 08:37:
[...]

Ik heb toevallig vorige week via social media (Facebook Messenger) aangegeven dat ik me in wilde schrijven als 'tester' maar eerlijk gezegd vraag ik me af of dat invloed heeft gehad (volgens mij hebben velen zich daar al voor ingeschreven).
Wij hebben het Complete pakket, overigens
Ik heb gisteren via messenger contact gehad, wordt volgende week afgeleverd.

• mauri25
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 13-12 21:10
Ik heb een paar uur geleden de Next aangevraagd.

Ik deed het via Ziggo live chat op hun site, binnen 10 minuten was de Next besteld zonder extra kosten.
Komt volgende week binnen. :D

Dan kan die energieslurpende Horizon troep weg

Update: Kreeg net een berichtje dat mijn internet abbonoment wordt verlaagd!
Blijkt dus dat je een geen Mediabox Next kunt hebben als je Internet Max en TV Complete hebt, dit werd niet vermeld!
Dan maar geen Mediabox Next :(

Update 2: Kreeg net weer berichtje dat mijn pakket naar TV Max en Internet Max gaat als ik de Next binnen heb en dan wordt de extra 12 euro van het Max TV pakket vergoed totdat de Next met TV Complete en Internet Max kan worden gebruikt :*) d:)b

mauri25 wijzigde deze reactie 11-05-2019 18:45 (53%)

• DJT
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 09:44
Hier ook net via de chat besteld, was in 5 min geregeld. Binnen 5 werkdagen in huis als het goed is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 14-12 15:25
Wat een afval al die retourboxen :-(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: maart 2005
  • Nu online

Pierre

Zucht

Crawl NL schreef op zondag 12 mei 2019 @ 09:05:
Ik werk bij de grootste afvalverwerker van Nederland, we ruimen ze graag op :9

Be kind whenever possible. It is always possible. Dalai Lama XIV

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jongetje
Crawl NL schreef op zondag 12 mei 2019 @ 09:05:
Tja, dat is onze huidige consumptie maatschappij. Hetzelfde geldt ook voor telefoons.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ulster Seedling
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 09:23

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Het koste een paar pogingen, maar mijn Mediabox Next is ook besteld!

Vorige week had ik gebeld, en werd gezegd dat ik binnen 2 dagen een bestellink per mail zou ontvangen. Die is nooit gekomen, waarop ik via Twitter contact opnam. Daar zeiden ze dat ik op een wachtlijst stond en ooit de mail zou krijgen, maar dat dat een onbekende tijd kon duren. Vandaag toch nog maar via chat contact gezocht, en daar werd de bestelling direct geplaatst.

Ben benieuwd! Uiteindelijk wacht ik nog het meeste op de Ziggo Apple TV-app, maar tot die tijd is de Next hopelijk een stuk prettiger dan de trage gewone Mediabox.

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Boudewijn
  • Nu online

Boudewijn

omdat het kan

ik heb via de klantenservice van Ziggo op facebook gewoon een nieuwe besteld, ging echt prima.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PCan
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 13-12 19:17
Donderdag via Twitter DM (Ziggo Webcare) besteld, Gisteren alles binnen en geïnstalleerd.
Komt hij vroeger dan ingang Next abonnement, moet je ff bellen. Activatie (Dolcis30 modem&Next) in 15 min.

Oeps. Blijkt dat ik 29 maart al mail gehad heb van Ziggo waarin nieuwe Mediabox aangeboden werd.
Ik dacht dat ze me weer zo'n Horizon monster van Samsung wilden sturen. :D

PCan wijzigde deze reactie 12-05-2019 14:22 (30%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ETH0.1
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 14-12 15:47
Ik moet er nog even over denken wat ik ga doen, heb nu horizon met: 125 zenders ,250mbit internet en film1

daar betaal ik 75 euro voor.

Als ik hetzelfde wil maar dan met next kan ik :
65 euro :tv next compleet:
12 euro voor de extra zenders
15 euro voor film 1
---+
92 euro, een verhoging van 17 euro/maand = 200 euro/jaar

forse vermeerdering, phoe

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
ETH0.1 schreef op zondag 12 mei 2019 @ 17:17:
Ik moet er nog even over denken wat ik ga doen, heb nu horizon met: 125 zenders ,250mbit internet en film1

daar betaal ik 75 euro voor.

Als ik hetzelfde wil maar dan met next kan ik :
65 euro :tv next compleet:
12 euro voor de extra zenders
15 euro voor film 1
---+
92 euro, een verhoging van 17 euro/maand = 200 euro/jaar

forse vermeerdering, phoe
@ETH0.1, je "probleem" wordt vanzelf opgelost per 01-08-2019, die €15,- voor Film1 voor je nieuwe abonnement verdwijnen vanzelf :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ETH0.1
hardware-lover schreef op zondag 12 mei 2019 @ 19:29:
[...]

@ETH0.1, je "probleem" wordt vanzelf opgelost per 01-08-2019, die €15,- voor Film1 voor je nieuwe abonnement verdwijnen vanzelf :+
verklaar je nader?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ETH0.1
Joh, dat heb ik volledig gemist, ook nog geen info van ziggo ontvangen. ben benieuwd wat dat gaat betekenen als ik mijn huidige abonnement blijf aanhouden, neem aan dat ik dan een flinke korting krijg...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• smesjz
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online
Hier gisterenavond rond 21:00 bericht gestuurd via FB Messenger naar Ziggo. Na het doorgeven van mn postcode en huisnummer geen reactie meer gehad maar vanochtend om 04:17 (!) bericht dat ze de Next gingen opsturen en om 06:55 nog een 'Graag gedaan' toen ik reageerde dat ik blij was met de snelle service.

Meest ideale zou bestellen zijn via ziggo website zelf, maar dit valt me 100% mee omdat de openingstijden van hun webcare van 08:00 tot 22:00 zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bard1982
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 14-12 18:33
Gebeld met Ziggo om de Next te bestellen. Mijn Internet + Online TV Complete a 54 euro omgezet naar Alles in 1 Complete a 63,50. Morgen of overmorgen komt de Next binnen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 13-12 21:11
Zou ook wel mooi zijn dat je met "Internet Start & TV Complete" in aanmerking komt voor een Next. Zo te lezen is het nu nog niet mogelijk, wellicht later?

Whatever.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jongetje
Harmen schreef op maandag 13 mei 2019 @ 16:36:
Zou ook wel mooi zijn dat je met "Internet Start & TV Complete" in aanmerking komt voor een Next. Zo te lezen is het nu nog niet mogelijk, wellicht later?
Misschien wel (ik hoop het ook want dan ga ik direct weer omlaag in internet snelheid). Is even afwachten waar Ziggo straks mee komt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BvZwolle
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 04:31
Misschien een spuit 11 opmerking, maar ik mag wel een nieuwe box bestellen, maar dan vervalt mijn kortingsvoordeel van de Black Friday aanbieding. Dus ik moet even tot september wachten met bestellen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 14-12 16:41
Kun je er inmiddels al twee bestellen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 13-12 21:11
jongetje schreef op maandag 13 mei 2019 @ 17:06:
[...]

Misschien wel (ik hoop het ook want dan ga ik direct weer omlaag in internet snelheid). Is even afwachten waar Ziggo straks mee komt.
Lees het volgende op Ziggo Community:
De Mediabox Next gebruikt maximaal 30Mbit/s, ter illustratie: een 4k stream vraagt ongeveer 25Mbit/s.
https://community.ziggo.n...at-immers-in-bridge-40040

Neem aan dat een hd stream iets van8Mbit/s trekt.
Dan is 50/5 toch meer als voldoende?!

Whatever.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KRASH
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 08:58

KRASH

Juist ja...

KRASH schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 15:02:
Hier helaas nog niet mogelijk om te bestellen. Ik heb internet max en tv complete. Blijkbaar kan het alleen met max / max of complete / complete.

De combinatie upgraden naar max/max zou me ruim 150 euro per jaar extra kosten. Ik wacht nog wel even af tot het wel gewoon op combinatie pakketten beschikbaar is.
Vanmorgen wel een mail van Ziggo dat ik nu kan bestellen, helaas alleen nog steeds dmv een upgrade of downgrade van het volledige pakket. Dus nog steeds niet mogelijk bij TV Complete / Internet Max.
Pagina: 1 ... 6 7 8 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True