Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 22-02 09:19

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

ThaJens schreef op zondag 5 mei 2019 @ 14:17:
[...]

Je hebt de next aangevraagd (en ontvangen) terwijl je dus TV start had? Zo ja, deed hij het ook met je TV start abonnement of moest je daarvoor eerst naar TV Complete upgraden?
Ik moest van TV Start naar TV Complete... al staat er onder abonnement nog steeds Start }:O

Car: Astra H OPC 2.0T @ 241bhp

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 22-02 09:19

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

Lekkerboeie86 schreef op maandag 6 mei 2019 @ 15:30:
Toch maar weer een poging gedaan via de chat, maar nogsteeds geen Next mogelijk zonder telefonie. Best vermoeiend. Heb op dit moment internet/tv Complete met Movie/series XL.
Kan gewoon?

Ik heb gewoon het Internet Complete & TV Complete Next pakket zonder telefonie...

edit, nu met screenshot van MijnZiggo;

ArcticWolf wijzigde deze reactie 06-05-2019 15:34 (10%)

Car: Astra H OPC 2.0T @ 241bhp

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JvdW
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 20:52
JvdW schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 18:58:
[...]

Hier ook niet (Friesland)
Heb het geprobeerd via de chat, via twitter, en twee keer via de bestellink hier in dit forum.
Geef het maar op. Ik heb nog het oude pakket (Internet Z2 & TV Standaard) met de Humax 5300c waarvoor ik nu 58,95 betaal.
Ik quote mijzelf even :+
Wederom aan de chat. Gevraagd of het na de overstap van het abonnement wel kan.
Sandra zegt nu dat het kan als ik het pakket omzet, ik ben benieuwd wat er zo uit komt.....

/edit
Nou na eerder te hebben geprobeerd via de chat, twitter is het nu gelukt.

JvdW wijzigde deze reactie 09-05-2019 22:07 (16%)

• dimmak
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 13-02 12:31
Notna schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 09:44:
[...]

Ik zou niet weten waarom, tenzij je jouw abonnement moet aanpassen om in aanmerking te komen voor de Next. Maar anders is het gewoon een wissel van je decoder. Niets meer, niets minder.

Dit krijg ik dus te zien. :? Maar ik betaal al dat bedrag momenteel (- mijn korting)

dimmak wijzigde deze reactie 22-05-2019 09:49 (6%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kwandoerie
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 07-08-2019
miicker schreef op maandag 27 mei 2019 @ 20:12:
Ik zit nu met iemand op de chat, moet eigenlijk nog een maand wachten omdat ik nu nog 1 maand resterend heb voor €29,95. Echter geeft hij dit aan:
Vandaag is de laatste dag dat we de Next gratis omruilen, vanaf 28 mei zijn we verplicht om € 19,95 activatiekosten te rekenen.

Kan iemand dit bevestigen?
Maandagavond via FB een berichtje gestuurd naar Ziggo of ik de Next kon bestellen en welke voorwaarden daar aan zouden zitten.
Dinsdagmiddag een reactie terug met dat dat geen probleem was en het in orde gemaakt zou worden.
Enkele uren later een bevestigingsmail met daarin inderdaad de 19,95 activatiekosten vermeld.

Berichtje gestuurd waar die 19,95 vandaan komen, dit was tenslotte nergens aangegeven.

Gelukkig dus nog zonder meerkosten kunnen krijgen, maar blijkbaar vanaf heden wel 19,95.
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True