This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
De bestel-link (eerder genoemd in dit topic) al een keer of 6, 7 geprobeerd, maar kreeg steeds de mail terug 'we kunnen de bestelling niet verwerken' .
Vandaag de bestel-link nog maar eens een keer geprobeerd... YES! eindelijk een bevestiging gekregen van levering binnen een aantal dagen. Blij mee!
[ Voor 97% gewijzigd door Sharule op 16-05-2019 14:54 ]
[ Voor 118% gewijzigd door Sharule op 16-05-2019 14:55 ]
Ik zal dan morgen eens bellen. Ga wel terug van max naar complete. 250 dl is meer dan zatSharule schreef op maandag 29 april 2019 @ 19:41:
In de afgelopen maanden hebben we campagne gevoerd richting specifieke klantgroepen en ook leads die zich hebben aangemeld met interesse in de Mediabox Next.
De campagne loopt door maar we zijn nu klaar om de vervolg stap te zetten (fase 2) waarbij het nu ook voor agents mogelijk is om de nieuwe TV- ervaring met de Mediabox Next aan bepaalde klanten en situaties aan te gaan bieden. Deze fase 2 start per maandag 29 april.
Het offer: De MB Next is alleen in combinatie met Alles-in-1 Complete of Max (met en zonder Bellen) te bestellen. Let op: de lopende kortingen op het hoofdabonnement van de klant komen te vervallen.
Je zal je nieuwe modem toch moeten aansluiten. Ik dacht hetzelfde als jij, maar toen ik Ziggo aan de telefoon had, gaven ze aan dat het oude modem 2 weken na levering geblokkeerd zou worden. Ze willen echt dat je het nieuwe modem aansluit, ook ivm betere snelheid en optimale samenwerking met de Next box. Als je oude modem in bridge mode staat, zal je nieuwe dat automatisch ook doen (is mij verteld door Ziggo en werkte bij mij inderdaad correct, na een paar keer rebooten stond het modem keurig in bridge mode).Melkaz schreef op donderdag 25 april 2019 @ 13:18:
[...]
Bij mij is PostNL onderweg, ik krijg ook twee pakketjes maar het is geen fout, eentje weegt namelijk 2,96 kg en de andere 1,62 kg. het zal dus wel gaan om de Next en een nieuw modem (waar ik geen behoefte aan hebt aangezien mijn huidige modem in bridge draait en al maanden zonder issues online is).
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
@Sharule, hoe is bovenstaande gecommuniceerd?Sharule schreef op maandag 29 april 2019 @ 19:41:
In de afgelopen maanden hebben we campagne gevoerd richting specifieke klantgroepen en ook leads die zich hebben aangemeld met interesse in de Mediabox Next.
De campagne loopt door maar we zijn nu klaar om de vervolg stap te zetten (fase 2) waarbij het nu ook voor agents mogelijk is om de nieuwe TV- ervaring met de Mediabox Next aan bepaalde klanten en situaties aan te gaan bieden. Deze fase 2 start per maandag 29 april.
Het offer: De MB Next is alleen in combinatie met Alles-in-1 Complete of Max (met en zonder Bellen) te bestellen. Let op: de lopende kortingen op het hoofdabonnement van de klant komen te vervallen.
Testing, one, two ...
Kan het bovenstaande bevestigen, de medewerker welke ik sprak bevestigde dit zelf ook. Heb zojuist via de www.ziggo.nl/chat een aanvraag kunnen doen. Wacht nu nog op de bevestiging die volgens de medewerker zou moeten komen binnen 24 uur, kon binnen 5 werkdagen PostNL verwachten. Ben benieuwd.Sharule schreef op maandag 29 april 2019 @ 19:41:
Edithardware-lover schreef op maandag 29 april 2019 @ 21:47:
[...]
@Sharule, hoe is bovenstaande gecommuniceerd?
[ Voor 9% gewijzigd door Sharule op 16-05-2019 14:55 ]
[ Voor 111% gewijzigd door NotSoSteady op 29-04-2019 22:25 ]
Ik zie dat mijn modem niet retour hoeft maar er word wel één meegeleverd, maar lijkt me niet dat de CB enig voordeel heeft tegenover de TC7210 die ik al heb staan?
It's All In The "Mix"
Net geprobeerd, maar helaas nog niet gelukt.NotSoSteady schreef op maandag 29 april 2019 @ 22:18:
Ik kan ook bevestigen dat je box gewoon via de chat kan bestellen. Helaas kom ik niet in aanmerking, omdat ik een extra Mediabox in mijn pakket heb.
Next is alleen in combinatie met Alles-in-1 Complete of Max.
Ik heb complete zonder telefonie. Kreeg standaard verhaal dat het in fases gaat en dat ik vanzelf bericht krijg als ik aan de beurt ben.NotSoSteady schreef op maandag 29 april 2019 @ 22:52:
[...]
Next is alleen in combinatie met Alles-in-1 Complete of Max.
Same here.rusman schreef op maandag 29 april 2019 @ 22:54:
[...]
Ik heb complete zonder telefonie. Kreeg standaard verhaal dat het in fases gaat en dat ik vanzelf bericht krijg als ik aan de beurt ben.
per aspera ad astra
Even opnieuw proberen, mijn mannetje van de chat bevestigde dat het sinds vandaag mogelijk is. Hij excuseerde zich nog omdat het wat langer duurde.rusman schreef op maandag 29 april 2019 @ 22:54:
[...]
Ik heb complete zonder telefonie. Kreeg standaard verhaal dat het in fases gaat en dat ik vanzelf bericht krijg als ik aan de beurt ben.
[ Voor 97% gewijzigd door Hulleman op 29-04-2019 23:09 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Mij is vanavond via een PB nog een aanbod gedaan voor AIE-Complete met een CI+ of Standaard Mediabox. Ik had vooraf duidelijk aangegeven niet te zullen overstappen vanuit een ander (ouder) AIE pakket indien ik de Next niet zou kunnen krijgen. Ze werken daar blijkbaar een beetje naast elkaar heen of ze zijn niet allemaal op de hoogte van wat wel of niet kan?NotSoSteady schreef op maandag 29 april 2019 @ 22:55:
[...]
Even opnieuw proberen, mijn mannetje van de chat bevestigde dat het sinds vandaag mogelijk is. Hij excuseerde zich nog omdat het wat langer duurde.
Testing, one, two ...
Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
©2004
Hier hetzelfde verhaal. De Next is alleen beschikbaar voor klanten die nog geen Horizon XL hebben.rusman schreef op maandag 29 april 2019 @ 22:54:
[...]
Apart dat mensen wel gewoon kunnen bestellen en andere moeten wachten.
PSN: McMillan0984
Ik heb zowel via chat als telefonisch te horen gekregen dat bovenstaand klopt. En dus zojuist mijn abbo omgezet naar de 'Next' variant. Zonder bellen en met dezelfde looptijd. Erg blij meeSharule schreef op maandag 29 april 2019 @ 19:41:
©2004
Eindelijk.
Die info klopt niet hoor. Ik heb het net ook via de Chat omgezet.groenhou schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 08:56:
[...]
Hier hetzelfde verhaal. De Next is alleen beschikbaar voor klanten die nog geen Horizon XL hebben.
Gewoon nog eens proberen dan want lijkt dus willekeur. Of je abbo moet er niet aan voldoenClavat schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 09:28:
Ik heb het ook geprobeerd en op de chat zeggen ze dat het niet mogelijk is?
Nu wachten op de bevestigingsmail en verzendmail.....
[ Voor 17% gewijzigd door anconakip op 30-04-2019 09:32 ]
The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together
Lijkt me niet zo moeilijk om dit aan te passen toch?
Daarom kunnen ze dit bij de helpdesk niet aanpassen.
©2004
Ja dat gaf ik ook aan. Alleen zit die persoon moeilijk te doen dat ik een oud abonnement heb die ze moeten omzetten. Terwijl ik gewoon vraag voor een pakket met Complete.harm12nl schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 09:47:
Ze gaven bij mij aan dat de Next alleen in combinatie met het complete of max pakket is en zowel met als zonder telefonie. Dus het is zeker mogelijk. Helaas is dus nog niet elke medewerker op de hoogte. Zou het ook zeker blijven proberen!
Dat is wel bijzonder. Of ze nu een 'oud' pakket omzetten of een nieuwe afsluiten, dat moet geen probleem zijn zou je toch denken...silver323 schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 09:48:
[...]
Ja dat gaf ik ook aan. Alleen zit die persoon moeilijk te doen dat ik een oud abonnement heb die ze moeten omzetten. Terwijl ik gewoon vraag voor een pakket met Complete.
Wellicht even bellen met de afdeling 'opzeggen'? Die zijn vaak iets commerciëler en oplossingsgericht.
[ Voor 11% gewijzigd door hk12nl op 30-04-2019 09:52 ]
©2004
Het is toch apart. Als ik nu bijvoorbeeld online me abbo zou wijzigen naar complete wat is het verschil dan? Kunnen ze dan daarna wel ineens de aanpassing doen met de Next box?harm12nl schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 09:51:
[...]
Dat is wel bijzonder. Of ze nu een 'oud' pakket omzetten of een nieuwe afsluiten, dat moet geen probleem zijn zou je toch denken...
Wellicht even bellen met de afdeling 'opzeggen'? Die zijn vaak iets commerciëler en oplossingsgericht.
Ja zat er ook al naar te kijken, toevallig zat ik tijd geleden al te kijken om overstap te doen naar glasvezel maar zijn nog wat min punten voor. Dus zat in de hoop dat het met de Next box zou lukken om voorlopig nog uit te zingen.
Anoniem: 1206192
Echter vandaag contact gehad, en ze vertelde met dat niet mogelijk is zonder telefonie. Ook was het meenemen van mijn coulance korting niet mogelijk en moest ik een compleet nieuw abonnement aannemen. Hiermee niet akkoord gegaan en een klacht ingediend, even later terug gebeld met de mededeling dat het allemaal wel mogelijk is. (raar....)
Echter is het voor mijn regio nog niet mogelijk en moet het mogelijk zijn binnen nu en 2 dagen. Dan staan alle postcodes van NL in het systeem en is het bestellen van de Next mogelijk. Nu woensdag/donderdag bellen met de vraag of het nu wel mogelijk is om het te bestellen.
per aspera ad astra
Er even bij vermelden dat er al meerdere monteurs zijn geweest en meerdere Boxen modems en weet ik veel wat nog meer. Problemen lopen al sinds November 2016 en word continu aangewerkt aan een oplossing...Anoniem: 1206192 schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 10:04:
Zojuist telefonisch contact gehad met de klantenservice, mijn mediabox is gewoon aan vervanging toe en word zo ontzettend heet. Ook buiten een kast (ventilator is nu echt defect). OP advies van de monteur gewacht op een nieuwe omdat hij toch nog deed.
Echter vandaag contact gehad, en ze vertelde met dat niet mogelijk is zonder telefonie. Ook was het meenemen van mijn coulance korting niet mogelijk en moest ik een compleet nieuw abonnement aannemen. Hiermee niet akkoord gegaan en een klacht ingediend, even later terug gebeld met de mededeling dat het allemaal wel mogelijk is. (raar....)
Echter is het voor mijn regio nog niet mogelijk en moet het mogelijk zijn binnen nu en 2 dagen. Dan staan alle postcodes van NL in het systeem en is het bestellen van de Next mogelijk. Nu woensdag/donderdag bellen met de vraag of het nu wel mogelijk is om het te bestellen.
[ Voor 6% gewijzigd door hk12nl op 30-04-2019 10:36 ]
©2004
Te grappig, opnieuw een chat opgezet met een ander persoon. Heel netjes, iemand die het ging uitzoeken wat de mogelijkheden waren, in plaats van gelijk iets te roepen.silver323 schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 09:42:
Heb het net ook geprobeerd via de chat. Persoon zat beetje moeilijk te doen en geeft aan dat mijn huidige oude abonnement moet worden omgezet Alles in 1 Power, naar TV MAX en internet MAX. Terwijl ik gewoon de complete wil met extra tv zender pakket.
Lijkt me niet zo moeilijk om dit aan te passen toch?
Daarom kunnen ze dit bij de helpdesk niet aanpassen.
Nadat hij het had uitgezocht kwam hij gelijk netjes met de min punten eventueel (extrabox vervalt en film1)
Geen probleem voor nu.. Dus bestelling er door heen voor Complete Next abbo..
Ze zijn dus niet allemaal zo goed ingelicht..
Heb je al een bevestiging hiervan per mail? ik heb vanmorgen 9 uur besteld, maar nog geen bevestiging mogen ontvangen namelijk.silver323 schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 10:37:
[...]
Te grappig, opnieuw een chat opgezet met een ander persoon. Heel netjes, iemand die het ging uitzoeken wat de mogelijkheden waren, in plaats van gelijk iets te roepen.
Nadat hij het had uitgezocht kwam hij gelijk netjes met de min punten eventueel (extrabox vervalt en film1)
Geen probleem voor nu.. Dus bestelling er door heen voor Complete Next abbo..
Ze zijn dus niet allemaal zo goed ingelicht..
The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Bevestiging nog niet binnen. Zit nog met hem in de chat, want hij moet wat handelingen doen.anconakip schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 10:39:
[...]
Heb je al een bevestiging hiervan per mail? ik heb vanmorgen 9 uur besteld, maar nog geen bevestiging mogen ontvangen namelijk.
Eerst extra box opzeggen. Dat heeft wat verwerking nodig, maar hij zit nog bij me in de chat.
Dit lijkt mij toch niet de bedoeling maar op 1tv 4k kijken, en opnemen en kijken wat je wilt.
Voor nu is het niet mogelijk, wanneer de next box officieel kan worden uitgegeven dan kan je een tweede next bestellen voor je 2e tv is aangegeven. Voor nu gewoon via bv chromecast en de ziggo app streamen naar de 2 tv is een oplossing.ritchiegreb schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 11:11:
Zojuist telefonisch contact gehad met Ziggo, ik heb de next kunnen bestellen maaar ik heb een horizon extra mediabox. die vervalt dus zegt ziggo ik zeg geen probleem dan een 2e next in de slaapkamer, dat gaat dus niet. Je krijgt maar 1 next per huis, om boven tv te kijken krijg je een oude decoder.
Dit lijkt mij toch niet de bedoeling maar op 1tv 4k kijken, en opnemen en kijken wat je wilt.
Krijg straks ook de e-mail, en dan binnen 2 weken de Next. Netjes!
"Oke ik zie dat het niet lukt omdat de EXtra mediabox XL eerst terug moet.
Dus je zou over paar dagen opnieuw contact met ons moeten opnemen, dan pas kunnen we de bestelling voor je doorvoeren."
Net de email ook binnen gekomen.Pierre schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 10:45:
Zojuist via Ziggo WebCare de Next aangevraagd, binnen 5 dagen in huis.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
EDIT: Het is toch wel mogelijk! De medewerker van de chat had verkeerd begrepen dat het alleen met een upgrade abonnement mogelijk was.
[ Voor 25% gewijzigd door Arjan90 op 30-04-2019 11:48 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ik heb geen grote problemen met de Horizon box * en bovendien staat hij vol met films en series die ik nog wil afkijken. Voorlopig geen Next dus.
*) Even vergeten dat de synchroniteit geluid-beeld wel slecht is de laatste tijd.
[ Voor 13% gewijzigd door torp op 30-04-2019 12:00 ]
Bij mij blijft de prijs hetzelfde zonder telefonie volgens mij...torp schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 11:56:
Ik kreeg vandaag ook die uitnodiging. Wat mij verbaast is dat ik in dit topic nergens lees dat het "Complete" pakket 2 euro per maand extra kost.
©2004
[ Voor 7% gewijzigd door SnakeDoc88 op 30-04-2019 12:07 ]
Misschien omdat ik zakelijk heb?harm12nl schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 12:01:
Bij mij blijft de prijs hetzelfde zonder telefonie volgens mij...![]()
Wat verandert er voor mij?
Je abonnement
Het nieuwe tv-pakket kost 2,- meer dan je huidige abonnement. Kortingen op je huidige pakket komen te vervallen. Er verandert niks aan je contractduur. Je Zakelijk Internet Complete, bellen en TV Complete pakket, wordt aangepast naar Zakelijk Internet Complete, bellen en TV Complete Next. Die vind je, samen met het maandbedrag, terug op het overzicht van je bestelling.
Instellingen en opnames
De instellingen en opnames van je huidige mediabox worden niet overgezet naar de Mediabox Next. De opnames van de Mediabox Next kun je tot 12 maanden terugkijken. Op dit moment kun je met de Mediabox Next geen uitzendingen opnemen van lokale zenders.Wat verandert er voor mij?
[ Voor 19% gewijzigd door torp op 30-04-2019 12:13 ]
Ik denk dat dat het is. Ik zie op de ziggo site dat het complete pakket zonder telefonie € 63,50 kost en dat betaal ik straks met de Next ook..torp schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 12:07:
Misschien omdat ik zakelijk heb?
[ Voor 61% gewijzigd door hk12nl op 30-04-2019 12:17 ]
©2004
Ik heb nu de TC7210 in bridge. Ik krijg de Connectbox voor zover ik kan zien aan de PostNL info.
Vraag: Moet ik deze gebruiken en staat deze dan direct in bridge?
Update: Net de bevestiging ontvangen, met track&trace code en info over terugsturen Mediabox XL
[ Voor 36% gewijzigd door basst85 op 30-04-2019 14:03 ]
Wat houdt de tweede mail in? Ik heb vanochtend rond 9 uur besteld en een mail gekregen met 'uw bestelling'.. Even uit nieuwsgierigheidPierre schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 13:35:
En zojuist ook de 2e email binnen gekregen, onze Next is onderweg, de XL moet ik uiteraard retour zenden, daar komt een lege doos voor.
©2004
Klinkt als mijn eerste mailPierre schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 13:42:
Wat er bezorgd wordt op welk adres, en wat er retour moet naar Ziggo.
©2004
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Die krijg je te zien als je de link in de mail om je bestelling te volgen toch? Staat bij mij ook op 1 mei en dat de bestelling ontvangen is en wordt voorbereid. Ik denk dat het wachten wordt tot de t&t van postnl voor een definitieve datumSeñor Sjon schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 14:27:
Hier staat gewenste leverdatum 1 mei?
©2004
In levering
Je bestelling wordt op dit moment door ons geleverd of geactiveerd.
Dan ben je er al bijna..Señor Sjon schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 14:34:
Klopt. Ik ben bij onderdeel drie van vier. Heb nog geen T&T ontvangen voor morgen, maar daar verbaas ik me al niet eens meer over.
[...]

©2004
Stond nergens op de lijst maar de mediabox was beschikbaar
[ Voor 28% gewijzigd door iMars op 30-04-2019 14:55 ]
Same here. Bijna van die ellendige Horizon verlostharm12nl schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 14:39:
[...]
Dan ben je er al bijna..Ik heb sinds vanmorgen een vinkje bij de eerste.. zit met spanning te wachten..
Hier het zelfde probleem, eerst moest de extra mediabox eraf en dan konden ze verder kijken. Meteen op laten zeggen en dan vanavond kijken of er al schot in zitanconakip schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 11:28:
Na navraag omdat ik nog geen bevestigng had gehad krijg ik het volgende antwoord:
"Oke ik zie dat het niet lukt omdat de EXtra mediabox XL eerst terug moet.
Dus je zou over paar dagen opnieuw contact met ons moeten opnemen, dan pas kunnen we de bestelling voor je doorvoeren."
Is mij toen wel gelukt met verlengen voor 1 jaar met korting. Na 6 maanden korting het abonnement teruggeschroefd naar 50 Mbit wat ruim voldoende is.
https://ziggo.nl/chatkoentjje schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 15:41:
stomme vraag natuurlijk, maar waar vind ik in godsnaam de optie om te chatten op de website?
-edit-
sorry dat had wel in 1 post gekund

[ Voor 10% gewijzigd door xares op 30-04-2019 15:42 ]
Anoniem: 612089
Abonnement blijft gewoon maandelijks opzegbaar en de bevestiging is zojuist ook binnengekomen.
Dat hij het vanmorgen niet heeft kunnen regelen met de Nextbox.
Dat hij verkeerd geinformeerd was en het toch in orde heeft gemaakt.
Tevens een link erbij met de wijziging en deze staat op stap 3 van het bestel proces.
Dat is dan wel weer netjes.
Er staat ook 1 mei boven.
Maar ik ben benieuwd of dit morgen binnen komt of dat deze dan donderdag binnen komt dat is wel verwarrend.
Maar wel netjes afgehandeld

ik dacht dat er bij allemaal een groen vinkje in moest komen te staan net zoals in het eerste symbool

©2004
Het gaat idd om de oranje indicatie. Het groene vinkje is een beetje misleidend.harm12nl schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 16:15:
Ik denk dat mijn bestelling ook al op de derde status staat en dat ik hem verkeerd lees al de hele tijd![]()
![]()
ik dacht dat er bij allemaal een groen vinkje in moest komen te staan net zoals in het eerste symbool![]()
![]()
Wat wel vreemd is bij mij is dat er bij het eerste cirkeltje een groen vinkje staat en een datum, bij het tweede cirkeltje geen vinkje en geen datum en dat de derde cirkel oranje is, zonder vinkje, met datum.
[ Voor 18% gewijzigd door Side-Kick op 30-04-2019 16:22 ]
En de dikgedrukte vs niet-dikgedrukte letters volgens mij...Side-Kick schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 16:17:
[...]
Het gaat idd om de oranje indicatie. Het groene vinkje is een beetje misleidend.
Heerlijk om jezelf zo bezig te houden met de kleine dingen des levens
©2004
En de stippellijn van het laatste cirkeltje vs een doorgetrokken lijn van de eerste drie cirkels.harm12nl schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 16:18:
[...]
En de dikgedrukte vs niet-dikgedrukte letters volgens mij...
Heerlijk om jezelf zo bezig te houden met de kleine dingen des levens![]()
[ Voor 4% gewijzigd door Side-Kick op 30-04-2019 16:21 ]
Ben benieuwd, want ik ben die oude horizon box meer dan zat...
Ik krijg doodleuk via chat te horen dat het niet mogelijk is en dat hij mij op de wachtlijst zet of dat ik de website maar in de gaten moet houden of ik het kan bestellen.
Ik probeer het morgen wel weer.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Kreeg ik vanmiddag ook te horen, had ook mede te maken omdat mijn modem in de horizonbox zit en daardoor nu nog niet mogelijk was om te switchen naar de next.Notna schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 16:27:
Ik krijg doodleuk via chat te horen dat het niet mogelijk is en dat hij mij op de wachtlijst zet of dat ik de website maar in de gaten moet houden of ik het kan bestellen.
Ik probeer het morgen wel weer.
Toen ik aan gaf wat als ik nu terug ga naar een losse modem? Dan kon het weer wel...

-edit- Via twitter kan het weer wel omgezet worden
[ Voor 4% gewijzigd door Niek_1981 op 30-04-2019 17:00 ]
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Ik krijg nu eerst een losse connect modem en als die actief is dan kan het omgezet worden naar next. Tevens de 2e xl box laten opzeggen want dat is OOK een beperking om omgezet te worden
Hier ook soort gelijke reactie. Extramediabox xl opgezegd en als het goed is wordt dat binnen 24 uur verwerkt dus morgen maar weer in de chat hangen want volgens webcare moest ik maar wachten tot ik aan de beurt was via de lijst.Selespeed schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 18:31:
Zelfde reactie via chat. als je een horizon xl hebt zonder los modem dan kan dat niet ineens omgezet worden.
Ik krijg nu eerst een losse connect modem en als die actief is dan kan het omgezet worden naar next. Tevens de 2e xl box laten opzeggen want dat is OOK een beperking om omgezet te worden
Dan meteen alles nog max en een extra ci module voor de slaapkamer
Lies are obvious to read because the truth is already written
automation fanboy
per aspera ad astra
Oude internet compleet met tv-max omgezet naar complete met movies&seriesXL 👍
Laat die next maar komen.

©2004
Ook zonder telefonie wat schijnbaar werst verplicht was....
Dit topic is bestemd voor het bespreken van het bestelproces en de wachtrij voor de Ziggo Next mediabox.
Voor ervaringen met / specificaties van de Next mediabox, zie dit topic: [DVB-C] Ziggo Mediabox Next