hier ook even gechecked of mijn Black Friday (telefonisch aangevraagd en per mail bevestigd) deal goed ingeschoten is, wat blijkt...uiteraard niet!
Deze is telefonisch besproken met een medewerker van Retentie en een dag later keurig netjes per mail bevestigd.
Maar in de praktijk dus niet doorgevoerd.
En ergens in m'n achterhoofd had ik dit eigenlijk wel verwacht, want qua administratie is er werkelijk geen enkel Nederlands bedrijf wat zijn zaakjes zo onwijs slecht voor elkaar heeft als een Ziggo (zeg ik als ex UPC abbonee van ruim 12 jaar).
Ook nu weet ik al dat het traject wat ik in zal moeten gaan om alles alsnog zo voor elkaar te krijgen zoals afgesproken, een traject van lange adem gaat zijn.
Dwz ellenlange wachttijden/telefoontjes, medewerkers aan de telefoon die klinken als robots (scripts voorlezen), divers bewijsmateriaal aanleveren etc etc...
Tevens blijkt nu ook weer dat er eigenlijk 0,0 verschil zit tussen de afdelingen Retentie en de ''gewone'' Klantenservice; in dit topic werd nog wel eens gedacht dat de Afdeling Retentie meer bevoegdheden en/of meer betrouwbaar is, niets van dat alles.
Het zijn qua woorden andere afdelingen, ofwel theater/voor de bühne ziet het er erg leuk/prof uit.
Dit is ook zeker niet de 1ste, ook niet de 2e en vooral niet de 3e keer dat een mutatie/wijziging in een pakket wat telefonisch is aangevraagd en per mail bevestigd, uiteindelijk gewoonweg niet doorgevoerd wordt bij Ziggo.
wederom 1 hele duidelijke feitelijk gegeven; een netjes aangevraagde en bevestigde wijziging/mutatie bij Ziggo betekent vaak helemaal niks, dwz de kans dat de wijziging ook concreet doorgevoerd wordt is zo'n 0,0006% (gok ik

)
Je zal dus vrijwel altijd als klant een lange adem moeten hebben...
Maar goed, kijkend naar Black Friday ervaringen van anderen in dit topic ben ik niet uniek, maar nummer 2445 die dit probleem heeft
[
Voor 14% gewijzigd door
_Bailey_ op 15-01-2019 08:48
]