[Ziggo] Afhandeling Black Friday korting

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HEY_DUDE
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:06
Nieuwe maand, nieuwe factuur, nog steeds geen black friday korting -O- . Wederom gebeld met de helpdesk (n=3 op dit moment) en aangeven dat de factuur niet klopte. Ze vond het ook vreemd en ging weer het e.e.a. uitzoeken. Uiteindelijk heeft de helpdeskmedewerker gebeld met de afdeling retentie en die hebben besloten om de korting er opnieuw in te zetten en deze zou dan nu per 1 februari ingaan.

Ze liet overigens doorschemeren dat ergens in het systeem stond dat ik niet zou voldoen aan de voorwaarden, maar in een ander systeem stond de korting wel bevestigd. De black friday korting is ook een enorme puinhoop geworden bij Ziggo. Fingers crossed voor februari.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlbertJP
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-10-2024
HEY_DUDE schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 17:07:
Ze liet overigens doorschemeren dat ergens in het systeem stond dat ik niet zou voldoen aan de voorwaarden, maar in een ander systeem stond de korting wel bevestigd. De black friday korting is ook een enorme puinhoop geworden bij Ziggo. Fingers crossed voor februari.
Ik kan dit bevestigen (ook al is het geen Black Friday voor mij) moest ook een extra telefoontje doen om korting te krijgen nadat de afdeling retentie die beloofd had. Ik kreeg de beloofde korting met terugwerkende kracht op de factuur van de maand erna, maar de medewerker aan de telefoon zei tegen mij dat ze niet wist of ze me daarmee per ongeluk een zevende maand korting gegeven had. Over een paar dagen ga ik de zevende factuur krijgen sinds het telefoontje met afdeling retentie, ik wacht af wat erop staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:14
Pathogen schreef op maandag 14 januari 2019 @ 09:22:
[...]

Nog niet, maar ik heb ook zo'n pakket. Ik hoop niet dat ze daadwerkelijk iets gaan veranderen, want ik zit helemaal niet te wachten op 4,50 extra.

[...]

Tsja, dit hadden ze natuurlijk kunnen zien aankomen. Maak dan ook gewoon een actie voor iedereen, ipv alléén voor nieuwe klanten (maar toch niet helemaal).
Ook klanten die al het grootste Max abbo hebben konden toch gebruik maken van de BF actie van 6 maanden voor € 29,95.
Mochten er problemen zijn dan eerst retentie bellen en uitleggen dat je als bestaande klant via de website gewoon de invul procedure voor de actie kon uitvoeren (screenshot is handig als je die hebt), je de bevestigingmail van de bestelling hebt ontvangen en dat je de dag erna gebeld hebt met retentie om e.e.a. te verifiëren. Kan retentie de korting niet meer invoeren dan vragen of ze een klacht willen indienen.
Zo heb ik het gedaan en netjes gemelde korting alsnog mogen ontvangen voor 6 maanden!!!
Zoals toen in de thread door diverse mensen aangegeven zorgen dat je screenshots, pdf-jes en datum en tijdstip dat je met retentie gebeld hebt vermelden. Kunnen ze allemaal in hun systeem controleren en dan krijg je die korting alsnog!

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.103.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jay-B
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
snah001 schreef op maandag 14 januari 2019 @ 12:40:
[...]

Ook klanten die al het grootste Max abbo hebben konden toch gebruik maken van de BF actie van 6 maanden voor € 29,95.
Mochten er problemen zijn dan eerst retentie bellen en uitleggen dat je als bestaande klant via de website gewoon de invul procedure voor de actie kon uitvoeren (screenshot is handig als je die hebt), je de bevestigingmail van de bestelling hebt ontvangen en dat je de dag erna gebeld hebt met retentie om e.e.a. te verifiëren. Kan retentie de korting niet meer invoeren dan vragen of ze een klacht willen indienen.
Zo heb ik het gedaan en netjes gemelde korting alsnog mogen ontvangen voor 6 maanden!!!
Zoals toen in de thread door diverse mensen aangegeven zorgen dat je screenshots, pdf-jes en datum en tijdstip dat je met retentie gebeld hebt vermelden. Kunnen ze allemaal in hun systeem controleren en dan krijg je die korting alsnog!
Je hebt de korting alleen gekregen uit coulance niet omdat je er recht op had. Nogmaals, de actie was bedoeld voor klanten die nog geen internet hadden. Had je wel internet dan had je er formeel geen recht op.

Nu zijn er situaties geweest waarbij mensen niet correct werden geinformeerd met name bij het inloggen bij het bestellen van de korting (ik heb het niet over diegene die dachten de korting te kunnen krijgen door cookies te verwijderen of incognito te browsen, dat werkte toch niet).

Je krijgt altijd een bestelbevestiging die realtime verstuurd wordt waar de korting in staat. Naderhand krijg je een definitieve orderbevestiging (na validatie van de order) hier stond de korting niet in.

Je hebt de korting dus uit coulance gekregen. Niet omdat je er recht op had. Snap nu ook wat je eerder bedoelde met gelijk hebben. Nee je hebt dus geen gelijk. Wel geluk in dit verhaal. Dat geldt niet voor iedereen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
hier ook even gechecked of mijn Black Friday (telefonisch aangevraagd en per mail bevestigd) deal goed ingeschoten is, wat blijkt...uiteraard niet! 8)7 8)7

Deze is telefonisch besproken met een medewerker van Retentie en een dag later keurig netjes per mail bevestigd.
Maar in de praktijk dus niet doorgevoerd.

En ergens in m'n achterhoofd had ik dit eigenlijk wel verwacht, want qua administratie is er werkelijk geen enkel Nederlands bedrijf wat zijn zaakjes zo onwijs slecht voor elkaar heeft als een Ziggo (zeg ik als ex UPC abbonee van ruim 12 jaar).

Ook nu weet ik al dat het traject wat ik in zal moeten gaan om alles alsnog zo voor elkaar te krijgen zoals afgesproken, een traject van lange adem gaat zijn.
Dwz ellenlange wachttijden/telefoontjes, medewerkers aan de telefoon die klinken als robots (scripts voorlezen), divers bewijsmateriaal aanleveren etc etc...

Tevens blijkt nu ook weer dat er eigenlijk 0,0 verschil zit tussen de afdelingen Retentie en de ''gewone'' Klantenservice; in dit topic werd nog wel eens gedacht dat de Afdeling Retentie meer bevoegdheden en/of meer betrouwbaar is, niets van dat alles.
Het zijn qua woorden andere afdelingen, ofwel theater/voor de bühne ziet het er erg leuk/prof uit.

Dit is ook zeker niet de 1ste, ook niet de 2e en vooral niet de 3e keer dat een mutatie/wijziging in een pakket wat telefonisch is aangevraagd en per mail bevestigd, uiteindelijk gewoonweg niet doorgevoerd wordt bij Ziggo.

wederom 1 hele duidelijke feitelijk gegeven; een netjes aangevraagde en bevestigde wijziging/mutatie bij Ziggo betekent vaak helemaal niks, dwz de kans dat de wijziging ook concreet doorgevoerd wordt is zo'n 0,0006% (gok ik :+ )
Je zal dus vrijwel altijd als klant een lange adem moeten hebben...

Maar goed, kijkend naar Black Friday ervaringen van anderen in dit topic ben ik niet uniek, maar nummer 2445 die dit probleem heeft ;)

[ Voor 14% gewijzigd door _Bailey_ op 15-01-2019 08:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snah001
Geert1976 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 04:55:
hier ook even gechecked of mijn Black Friday (telefonisch aangevraagd en per mail bevestigd) deal goed ingeschoten is, wat blijkt...uiteraard niet! 8)7 8)7

Deze is telefonisch besproken met een medewerker van Retentie en een dag later keurig netjes per mail bevestigd.
Maar in de praktijk dus niet doorgevoerd.

En ergens in m'n achterhoofd had ik dit eigenlijk wel verwacht, want qua administratie is er werkelijk geen enkel Nederlands bedrijf wat zijn zaakjes zo onwijs slecht voor elkaar heeft als een Ziggo (zeg ik als ex UPC abbonee van ruim 12 jaar).

Ook nu weet ik al dat het traject wat ik in zal moeten gaan om alles alsnog zo voor elkaar te krijgen zoals afgesproken, een traject van lange adem gaat zijn.
Dwz ellenlange wachttijden/telefoontjes, medewerkers aan de telefoon die klinken als robots (scripts voorlezen), divers bewijsmateriaal aanleveren etc etc...

Tevens blijkt nu ook weer dat er eigenlijk 0,0 verschil zit tussen de afdelingen Retentie en de ''gewone'' Klantenservice; in dit topic werd nog wel eens gedacht dat de Afdeling Retentie meer bevoegdheden en/of meer betrouwbaar is, niets van dat alles.
Het zijn qua woorden andere afdelingen, ofwel theater/voor de bühne ziet het er erg leuk/prof uit.

Dit is ook zeker niet de 1ste, ook niet de 2e en vooral niet de 3e keer dat een mutatie/wijziging in een pakket wat telefonisch is aangevraagd en per mail bevestigd, uiteindelijk gewoonweg niet doorgevoerd wordt bij Ziggo.

wederom 1 hele duidelijke feitelijk gegeven; een netjes aangevraagde en bevestigde wijziging/mutatie bij Ziggo betekent vaak helemaal niks, dwz de kans dat de wijziging ook concreet doorgevoerd wordt is zo'n 0,0006% (gok ik :+ )
Je zal dus vrijwel altijd als klant een lange adem moeten hebben...

Maar goed, kijkend naar Black Friday ervaringen van anderen in dit topic ben ik niet uniek, maar nummer 2445 die dit probleem heeft ;)
Wat ik heb proberen duidelijk te maken is dat je er wel recht op hebt omdat ze een leververplichting zijn aangegaan. Ook al zeggen ze achteraf dat de voorwaarden je uitsluiten hebben ze dat zelf niet gedaan en je via hun website aangeboden om OOK als reeds bestaande klant van de aanbieding gebruik te maken en daarnaast lag vast dat retentie inderdaad dit achteraf bevestigd had dat het wel mogelijk en goed verwerkt was.
En precies door hun werkwijze en handelen heb je er WEL recht op.
Dat heb ik allemaal (had wel al een korting gekregen van retentie maar stuk minder) netjes via een klacht laten vastleggen naast het feit dat ik de overeenkomst ook per mail en via retentie (met datum tijdstip vermeld) bevestigd heb gekregen en ook duidelijk had gemaakt dat ik een screenshot van die aangeboden mogelijkheid had gemaakt.
Zodoende mocht je er als klant van uitgaan dat jij er van gebruik mocht maken en ze zouden pas in hun gelijk staan als ze je in het bestelproces tegen hadden gehouden en je geen bevestiging hadden gestuurd.
Daar zit het 'm nu precies in en door die feitelijke leververplichting heb je er wel alsnog recht op.
Ik heb dat juridisch laten toetsen door een bevriende advocaat en die bevestigde het alleen maar en heeft mij ook aanbevolen de leververplichting ter sprake te brengen door de aangegane overeenkomst.
En of de regeltjes dat nu verbieden maakt dan niks meer uit!!
Dat heb ik al eens duidelijk gemaakt eind november maar er was er telkens eentje hier die met zijn kop dwars door de muur beweerde dat je het toch niet kreeg.
Dus wél om boven beschreven redenen want jij hebt die fout niet gemaakt maar Ziggo.
Hieronder enkele belangrijke wettelijke verplichtingen van de leverancier:

Verplichting tot leveren

Als een koop op afstand wordt gesloten, moet de leverancier uiteraard ook werkelijk gaan leveren. Hij kan er niet onderuit door te zeggen dat hij het product niet meer op voorraad heeft. Hetzelfde geldt voor prijsveranderingen. Wat op de site staat, is het aanbod, en wie daar mee akkoord gaat, mag verwachten dat hij dat product tegen die prijs krijgt.
De prijs moet echter wel redelijk zijn: een dure LCD televisie voor 99 euro is een ongeloofwaardige prijs. Een winkel die deze prijs laat zien, kan niet aan dat aanbod worden gehouden.
De Wet Koop op Afstand geldt niet alleen voor aankoop van producten, maar ook voor het laten verrichten van een dienst. Een dienst is bijvoorbeeld een abonnement op een Internetprovider, het laten ontwerpen van een logo of de levering van elektriciteit. Maar ook het kopen van een treinkaartje of vliegticket is een dienst, namelijk je laten vervoeren. Het kaartje is het bewijs dat je van de dienst gebruik mag maken.

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.103.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
kortom, wat ik al aangaf; het komt nu aan op de lange adem van de klant waar de mutatie dus niet goed is doorgevoerd in het Ziggo systeem.
Er zijn legio klanten die de handdoek in de ring gooien, want ''geen zin in al dat gebel heen en weer etc etc''.

Ik heb zonet Ziggo weer gebeld en melding gemaakt dat ik dus ook een bevestiging van de Black Friday deal heb ontvangen, welke is ondertekent door dhr/mevr Robin Clements, directeur Klantenservice van Ziggo.

En heb aangegeven dat de medewerker aan de telefoon het maar verder met deze directeur moet regelen. Deze beste man/vrouw is degene die mij de aanbieding heeft bevestigd per mail.

en zo gaat de lange adem verder...

:F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snah001
Geert1976 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 09:42:
[...]

kortom, wat ik al aangaf; het komt nu aan op de lange adem van de klant waar de mutatie dus niet goed is doorgevoerd in het Ziggo systeem.
Er zijn legio klanten die de handdoek in de ring gooien, want ''geen zin in al dat gebel heen en weer etc etc''.

Ik heb zonet Ziggo weer gebeld en melding gemaakt dat ik dus ook een bevestiging van de Black Friday deal heb ontvangen, welke is ondertekent door dhr/mevr Robin Clements, directeur Klantenservice van Ziggo.

En heb aangegeven dat de medewerker aan de telefoon het maar verder met deze directeur moet regelen. Deze beste man/vrouw is degene die mij de aanbieding heeft bevestigd per mail.

en zo gaat de lange adem verder...

:F
En die laatste mail is het belangrijkste want daar wordt die toezegging gestand gedaan.
Heb na diezelfde mail ook direct een mail gekregen dat mijn abbo was aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:57

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Mijn factuur klopt ook weer niet..... was wel te verwachten.
Heb de teveel betaalde bedrag van december terug gekregen.
Zie er nog doodleuk 48,50 staan ipv de 29,95....
Heb er eigenlijk helemaal geen trek om er weer achteraan te gaan.... :z

@MdO82 Heb maar weer een ziggo chat aangeslingerd in een tabje... :/
Overstappen is voor mij geen optie.... we hebben normale adsl hier, max 16Mbit.

edit, chat gehad.... actie geld enkel voor nieuwe klanten. ;w
Omzetten van abbonement levert mij ook nog een jaarcontract op t/m dec 2019. (alles in 1 basis, naar Start TV zonder bellen)

[ Voor 43% gewijzigd door Harmen op 15-01-2019 13:44 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:15
Toch wel een reden om maar op te zeggen zou je bijna zeggen :X
Als je opzegt dan smeken ze je bijna om te blijven, maar als je als vaste klant korting vraagt dan is het theater.
Je zou bijna elk jaar gewoon over moeten stappen Ziggo - (V)DSL - Ziggo etc.
De snelheden van (V)DSL zijn tegenwoordig ook prima

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Hier is het deze maand goed gegaan met de korting (na een eenmalige telefonische interventie in december), ik ga ervanuit dat het de komende maanden ook goed blijft gaan. Alleen heb ik om de een of andere reden een mediabox gekregen, die hier alleen maar in de weg staat... die box retourneren gaat kennelijk grote administratieve problemen opleveren, dus gaat hij maar de berging in.
MdO82 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 13:18:
Toch wel een reden om maar op te zeggen zou je bijna zeggen :X
...
Op zich wel, maar hier is het aanbod van (zeker zonder kortingen) redelijkgeprijsde abonnementen met uploadsnelheden >20Mbps bij gebrek aan standaard glasvezel best karig :/ Daarnaast werkt Ziggo hier technisch gezien verder op zich heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-B
  • Niet online
snah001 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 09:29:
[...]

Wat ik heb proberen duidelijk te maken is dat je er wel recht op hebt omdat ze een leververplichting zijn aangegaan. Ook al zeggen ze achteraf dat de voorwaarden je uitsluiten hebben ze dat zelf niet gedaan en je via hun website aangeboden om OOK als reeds bestaande klant van de aanbieding gebruik te maken en daarnaast lag vast dat retentie inderdaad dit achteraf bevestigd had dat het wel mogelijk en goed verwerkt was.
En precies door hun werkwijze en handelen heb je er WEL recht op.
Dat heb ik allemaal (had wel al een korting gekregen van retentie maar stuk minder) netjes via een klacht laten vastleggen naast het feit dat ik de overeenkomst ook per mail en via retentie (met datum tijdstip vermeld) bevestigd heb gekregen en ook duidelijk had gemaakt dat ik een screenshot van die aangeboden mogelijkheid had gemaakt.
Zodoende mocht je er als klant van uitgaan dat jij er van gebruik mocht maken en ze zouden pas in hun gelijk staan als ze je in het bestelproces tegen hadden gehouden en je geen bevestiging hadden gestuurd.
Daar zit het 'm nu precies in en door die feitelijke leververplichting heb je er wel alsnog recht op.
Ik heb dat juridisch laten toetsen door een bevriende advocaat en die bevestigde het alleen maar en heeft mij ook aanbevolen de leververplichting ter sprake te brengen door de aangegane overeenkomst.
En of de regeltjes dat nu verbieden maakt dan niks meer uit!!
Dat heb ik al eens duidelijk gemaakt eind november maar er was er telkens eentje hier die met zijn kop dwars door de muur beweerde dat je het toch niet kreeg.
Ok. Ik heb het al die tijd over Ziggo's actievoorwaarden, jij hebt het over het consumentrecht. Dat laatste was alleen in het geding in het specifieke scenario dat je inlogde tijdens de order. Het is dus niet zo dat iedereen die een order heeft geplaatst zich hierop kan beroepen. Er zijn er genoeg die 0 op hun rekest kregen. Je moet dus niet doen alsof iedereen dit voor elkaar kan krijgen, dit zorgt alleen maar voor telleurstellingen zoals je kan lezen.

Wat je ook moet meenemen in je verhaal is dat talloze mensen probeerden de regeltjes te omzeilen. Kan je teruglezen in het topic. Door aan te geven dat ze nog geen internet hadden na de cookies te hebben verwijderd. Wat vind je bevriende advocaat daarvan? Ben oprecht benieuwd. Ook het feit dat Ziggo altijd een bestelbevestiging stuurt en een orderbevestiging. Bij welke is de overeenkomst daadwerkelijk gesloten? Ziggo noemt de tweede mail de orderbevestiging en niet de eerste. Allemaal interessante gegeven die zwaar invloed hebben op de vraag hoe het juridisch in elkaar steekt.

Begrijp me niet verkeerd. Wat mij betreft krijgt iedereen de korting. Zal mij een worst wezen. Ben oprecht geïnteresseerd of je er wel degelijk 'recht' op heb. Je doet het iets te simpel voorleggen aan een ieder.

[ Voor 3% gewijzigd door Jay-B op 15-01-2019 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:27
Zojuist eerste rekening gekregen: €63,50...

Ik ben een bestaande klant (reeds 6 jaar) die tijdens de BF dagen is overgestapt van 40/4 internet naar 200/40.

Telefonisch (indien ik het me correct herinner) en schriftelijk bevestigd gekregen dat ik 6 maanden voor €29,95 en daarna 6 maanden voor €63,50 en geen activatiekosten hoefde te betalen. Nu wordt me medegedeeld dat ik helaas toch niet in aanmerking kom en dikke vette pech heb.

Ziggo... het is dat jullie F1 rechten hebben anders was ik jaren geleden al direct overgestapt. Zijn hier inmiddels nog geen RADAR topics oid voor?

EDIT:
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/Jg4CYcLGUzG_8vk9pJrWh4B7rKr6YMZcgMjhjbK4aw9hHCEvs-3l8m_TXh0emPU7gxWtNtcHycffPi-sSzjOZRHceLfnWID1c1VmWX6buV2r2i2Vzyd8n6xzEL3fVQ-opt0OzmhFfRuSSovn_zVYbiFQvEwU3S_WHOuXtxr5pbQ95TMBMhCxdk_AW4YBHl_J1bf6a7n1WIocP1sQIxC3kcGhbs31KXMyKIOZrPIFqT4vH-HTLtm2XVZu3Spt20RlZ81_kVY8fPNMn7_hJaBGBb20m9YaqWyi0c5tDe-r5p3_thGjwpg6v2VxuioggeLk3eOv2bx6T0fAeBSglD8YXBwtopdkSq3MMctS23smwboiCTMoQ7Axf6eXaGbzJlP6eWGjLBZcwa3Y8WnNxXUcB3aJPA5ZOLACYCRbKb4KQ7uRK2fzW_TuJSIjLq1vaRnCTflSMG6AOgb4GptaG5bYiHmXk8JkmNEgDqi_72xzf_FQlJv_JmDYcGqITwh_qDo-C5iPNIaczQlc1za1v3qkSm6Cc1a_3TzGafy9hjCBctEZKr9EPpxUnnM3niFJLrvJeEdUP9otLIesVJKM7aVAOCW_Grchcvl1iDFEchvJtpRIoBDDXcgfZ8EYDjZp7zcPX_IJYdgVRNqcFN4EJNcKwdw1_Q=w847-h591-no

Wat ik vreemd / jammer vind is dat me nu wordt gezegd dat ik er geen recht op heb omdat het enkel voor nieuwe klanten was. Ik kan me nog herinneren dat ik over die actie las, naar de website ben gegaan. Op de actie geklikt en ben gaan bestellen, tijdens het bestel proces kreeg ik de vraag of ik al klant was (ben ik al) dus netjes ingelogd en het bestel proces afgemaakt. Heb ik mijn ogen niets fout gedaan. Als de actie alleen voor nieuwe klanten was hadden ze me dat na het inloggen ook wel kunnen laten weten ipv alles door te laten gaan, zo moeilijk lijkt me dat niet in te stellen.

[ Voor 55% gewijzigd door Card Nox op 17-01-2019 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:01
Card Nox schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 19:18:
Zojuist eerste rekening gekregen: €63,50...

Bestaande klant (reeds 6 jaar) die tijdens de BF dagen is overgestapt van 40/4 internet naar 200/40.

Telefonisch en schriftelijk bevestigd gekregen dat ik 6 maanden voor €29,95 en daarna 6 maanden voor €63,50 en geen activatiekosten hoefde te betalen. Nu wordt me medegedeeld dat ik helaas toch niet in aanmerking kom en dikke vette pech heb.

Ziggo... het is dat jullie F1 rechten hebben anders was ik jaren geleden al direct overgestapt. Zijn hier inmiddels nog geen RADAR topics oid voor?
Niet accepteren, je hebt bevestigingen ontvangen als het goed is.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Requa
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Waarom worden hier telkens berichten geplaatst over de BF-actie? Los van het feit dat; alléén bedoeld was voor nieuwe klanten. Er is al óók een topic over.. |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Requa op 17-01-2019 22:58 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
De BF acties waren niet alleen voor nieuwe klanten. Dat is onzin, óf heel slecht gecommuniceerd. De acties waren namelijk gewoon te selecteren op de site, ook als je als klant was ingelogd.

Ik heb via een BF actie een jaar 200/20 gekregen voor mijn ‘oude’ 40Mbit tarief van 48,50 + eenmalige activatiekosten. Eea ook bevestigd gehad in een mail.

Uiteraard en haast vanzelfsprekend ging de eerste factuur helemaal fout. Gebeld en hun uitleg was dat het bf actiebedrag niet in hun systeem paste..:/ Ik heb de bevestigingsmail laten zien en vervolgens hebben ze alle korting over het jaar als eenmalige teruggave gecrediteerd. Daarbij gaven ze aan dat BF ook voor bestaande klanten geld en ook als zodanig te bestellen was. Als excuus hebben ze de activatiekosten ook nog gecrediteerd.

Tis verder naar mijn ervaring wel 1 grote bende bij dat bedrijf.. maar ach als dat echt gaat irriteren zeg ik op..

[ Voor 4% gewijzigd door Wilde op 18-01-2019 00:17 ]

Specs: 9800X3D, RTX 5080, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jay-B
  • Niet online
Wilde schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 00:12:
De BF acties waren niet alleen voor nieuwe klanten. Dat is onzin, óf heel slecht gecommuniceerd.
Er waren verschillende acties voor bestaande en nieuwe klanten.
De acties waren namelijk gewoon te selecteren op de site, ook als je als klant was ingelogd
Alleen de actie van 6 maanden € 29,95 was te vinden op de website. Je moest hiervoor wel eerst aangeven of eerder aangeven hebben dat je nog geen internet had van Ziggo. In het BF topic probeerde velen dit te omzeilen door cookies te verwijderen en te jokken bij de vraag. Dit werkte echter niet vandaar de velen discussies. Bij de definitieve orderbevestiging werd uiteindelijk de korting verwijderd.
Ik heb via een BF actie een jaar 200/20 gekregen voor mijn ‘oude’ 40Mbit tarief van 48,50 + eenmalige activatiekosten. Eea ook bevestigd gehad in een mail.

Uiteraard en haast vanzelfsprekend ging de eerste factuur helemaal fout. Gebeld en hun uitleg was dat het bf actiebedrag niet in hun systeem paste..:/ Ik heb de bevestigingsmail laten zien en vervolgens hebben ze alle korting over het jaar als eenmalige teruggave gecrediteerd. Daarbij gaven ze aan dat BF ook voor bestaande klanten geld en ook als zodanig te bestellen was. Als excuus hebben ze de activatiekosten ook nog gecrediteerd.
Klinkt meer als een medewerker die niet zo goed wist wat die aan het doen was. De actie voor bestaande klanten was dat je inderdaad een hoger internetabonnement voor een lagere prijs kreeg voor 6 maanden. Bijv.:

Internet Complete & TV Max voor de prijs van Internet Start & TV Max

Of

Internet Max & TV Start voor de prijs van Internet Complete & TV Start.

Als je daarbij ook nog eens een Vodafone contract afsloot dan kreeg je deze laatste aanbieding zelfs voor 12 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Jay-B schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 15:35:
...Bij welke is de overeenkomst daadwerkelijk gesloten? ...
In principe wordt een overeenkomst gesloten door de acceptatie van een aanbod, wat daarna nog wordt bevestigd doet er in wezen niet zo toe, als dat niet overeenstemt met wat is overeengekomen, is er natuurlijk wel iets aan de hand dat eventueel actie vereist.

Ik heb na een telefonische interventie in iedergeval nu 6 maanden korting als kbestaande klant met hetzelfde abonemment. Ik heb nergens onjuiste informatie opgegeven/cookies verwijderd en was meen ik ingelogd op de Ziggo-website. Het enige probleempje is dat ik nu een mediabox die ik niet nodig heb in bewaring heb, ik gebruik nog onze oude CI+-module.
Wilde schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 13:18:
...
Een jaar BF-korting was trouwens gewoon te selecteren als klant, zonder cookies te verwijderen en normaal ingelogd als klant op mijn-ziggo.
Hetzelfde als hier dus

[ Voor 24% gewijzigd door begintmeta op 18-01-2019 13:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
begintmeta schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 13:07:
[...]

In principe wordt een overeenkomst gesloten door de acceptatie van een aanbod, wat daarna nog wordt bevestigd doet er in wezen niet zo toe, als dat niet overeenstemt met wat is overeengekomen, is er natuurlijk wel iets aan de hand dat eventueel actie vereist.

Ik heb na een telefonische interventie in iedergeval nu 6 maanden korting als kbestaande klant met hetzelfde abonemment. Ik heb nergens onjuiste informatie opgegeven/cookies verwijderd en was meen ik ingelogd op de Ziggo-website. Het enige probleempje is dat ik nu een mediabox die ik niet nodig heb in bewaring heb, ik gebruik nog onze oude CI+-module.
Die mediabox/horizonbox heb ik inderdaad ook ontvangen. Totaal niet om gevraagd en zij hadden aangegeven dat ik 200 zou krijgen maar er zouden verder helemaal geen aanpassingen in mijn abbo zijn..

Een jaar BF-korting was trouwens gewoon te selecteren als klant, zonder cookies te verwijderen en normaal ingelogd als klant op mijn-ziggo.

Specs: 9800X3D, RTX 5080, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MdO82
Het was inderdaad zo overgebracht dat het voor nieuwe klanten was, maar telefonisch was mij verteld dat bestaande klanten het ook gewoon konden bestellen.

Het was zo gegaan bij mij:

code:
1
2
3
Ik: Ik wil graag voor mij kijken wat de mogelijkheden zijn voor het verlengen van mijn contract, want ik heb begrepen dat de actie alleen geldt voor nieuwe klanten.

KS-medewerker: Nee meneer dit is ook geldiig voor bestaande klanten en kan gewoon besteld worden.

Dus of Ziggo is niet in een lijn naar buiten getreden of niet alle medewerkers wisten hetzelfde.

Ik wacht mijn factuur ook maar af.

[ Voor 35% gewijzigd door MdO82 op 18-01-2019 16:48 ]

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

hiero hetzelfde. korting bij de bestelling maar niet op de bevestiging (dat zag de beste man op de chat meteen). Wel activatiekosten in rekening gebracht welke na een korte chat er weer af werden gehaald. helaas geen BF korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• otter-tweakers
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-04 15:48
Ook bij mij is de korting niet doorgevoerd. Als de servicedesk had gezegd dat het alleen voor nieuwe klanten was, was dat jammer maar helaas. Maar de dame waarmee ik sprak gaf aan dat mensen idd de korting kregen, maar dan alleen bij opzegging.

Waar ik over viel is dat ze wel vertelde dat ik opnieuw hiermee een jaarcontract had getekend (zelfde product, zelfde prijs) en dat ze zag dat ik de aanvraag had gedaan, maar dat ik hier toch geen bewijs voor had.

De Ziggo dienstverlening is prima. Maar dit gaf mij zo'n slecht gevoel dat ik NLE nu heb aangevraagd. Mogelijk volgend jaar terug of naar een andere DSL provider. Maar dan met nieuwe klanten korting ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
otter-tweakers schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 17:17:
Ook bij mij is de korting niet doorgevoerd. Als de servicedesk had gezegd dat het alleen voor nieuwe klanten was, was dat jammer maar helaas. Maar de dame waarmee ik sprak gaf aan dat mensen idd de korting kregen, maar dan alleen bij opzegging.

Waar ik over viel is dat ze wel vertelde dat ik opnieuw hiermee een jaarcontract had getekend (zelfde product, zelfde prijs) en dat ze zag dat ik de aanvraag had gedaan, maar dat ik hier toch geen bewijs voor had.

De Ziggo dienstverlening is prima. Maar dit gaf mij zo'n slecht gevoel dat ik NLE nu heb aangevraagd. Mogelijk volgend jaar terug of naar een andere DSL provider. Maar dan met nieuwe klanten korting ;-)
Heb je de boel dan gecanceld bij Ziggo ?
Want als je volgens hun een nieuw contract aangegaan bent kan je toch nog niet overstappen ?
Of bleef alles bij het oude en kon je gewoon na een maand weg ?

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• otter-tweakers
Uiteindelijk heeft ze toegezegd dat ik wel met een maand kan opzeggen (dat bewijs heb ik nu wel bewaard ;-)). Verder laat ik de opzegging door NLE doen als overstapservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
Oke, dus mijn factuur vandaag ook in te zien op ziggo en jullie raden het al ... volle pond :D
Dus gelijk maar even gebeld en aangezien ik bewijs heb zowel in het systeem als via de chat (thank god _/-\o_ ).
Heeft de medewerker dit gelijk aangepast voor mij.
Hopelijk gaat het volgende maand wel goed en anders bel ik weer opnieuw.
Medewerker heeft weer duidelijk een aantekening gemaakt

Ik ga het toch maar even weer in de gaten houden.
Anders toch maar een jaar DSL.
Jammer voor mijn oude smartcards, maar ja als het zo moet dan moet het maar

[ Voor 17% gewijzigd door MdO82 op 19-01-2019 11:56 ]

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:49
Ik heb met BF mn abbo afgesloten en zou 6 maanden korting krijgen. Nu krijg ik de factuur van deze maand en moet ik opeens 110 euro gaan betalen. Nog iemand deze problemen hier ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:13
alki schreef op maandag 21 januari 2019 @ 09:04:
Ik heb met BF mn abbo afgesloten en zou 6 maanden korting krijgen. Nu krijg ik de factuur van deze maand en moet ik opeens 110 euro gaan betalen. Nog iemand deze problemen hier ?
Het speciale Ziggo Black Friday topic gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
Sorry ja ik kijk daar even

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alki
Ik moet zelfs 110 euro gaan betalen deze maand omdat t zon zooitje is daar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slickk
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:17
Zelfde hier, de 'korting' van vorige maand moet ik deze komende maand alsnog betalen. En dat terwijl het vorige maand na 3x contact opnemen geregeld zou moeten zijn. Had het idee dat er nu een 'hoger' iemand de boel wel geregeld had gezien de mail die ik kreeg (en poging gedaan om mij te bellen maar toen kon ik niet opnemen). Niets blijkt minder waar, moet nu opeens ~€80 betalen ipv de beloofde €30.

Leuk de reacties op de vorige pagina, maar het is allang en breed bewezen dat bestaande klanten er ook gebruik van konden maken. Een dag later was dat gewijzigd, maar destijds moest ik er zelfs voor inloggen.

Contact via de chat gehad, zou nu volgende maand wel goed moeten zijn. Iets met het systeem en een ander systeem waarin het niet goed verwerkt stond ofzoiets. Gaan het zien. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Slickk op 21-01-2019 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Bij helaas ook een veel te groot bedrag in rekening gebracht. Eerste maand ging goed (29,95), maar toen opeens een paar weken later rond de 150 euro. :S

Gebeld met klantenservice, was fout en zou worden rechtgezet komende maanden. Dus dit bedrag blijf staan en de rest wordt verrekend. Ik weet nu al dat er volgende keer weer contact kan worden opgenomen met Ziggo.

Overigens heb ik wel de chatlog met bevestiging van BF korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
begintmeta schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 13:07:
[...]

[...]

Hetzelfde als hier dus
Precies dit.
De verwarring die is ontstaan is veroorzaakt door Ziggo zelf die de mogelijkheid bood om ook als bestaande klant, met wel of niet een upgrade van het abbo, van de BF deal gebruik te maken.
Dat in de algemene voorwaarden wat anders staat kan wel zo zijn maar in speciale afspraken mag daar van afgeweken worden en door acceptatie van de deal door beide zijden is er een leververplichting ontstaan. Vorige week vrijdag nog eens door een bevriende advocaat laten uitleggen.
Dus het is geen "geluk" als je na bezwaar alsnog de deal krijgt maar een correcte wettelijke invulling van een overeenkomst. Kan Ziggo brengen als "bij uitzondering" maar die uitzondering is nu net door hun zelf gecreëerd door het aanbieden van de BF deal aan bestaande klanten en hadden ze die mogelijkheid maar niet online moeten bieden.
En je staat sterk als je screenshots van het proces etc. hebt en ook nadien nog afd. retentie gebeld hebt ter bevestiging. Laatste staat gelogd bij Ziggo.
Dus geen geluk! Je hebt er juridisch gewoon recht op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-B
  • Niet online
Je hebt geen antwoord gegeven op de vraag wat je bevriende advocaat vindt van het feit dat deze overeenkomst mogelijk is ontstaan onder valse voorwendselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slickk
Wauw. Krijg net deze mail van Ziggo dat het teruggedraaid wordt.

Wat is dit voor onzin opeens. Het is mij drie keer beloofd, na contact van vanochtend is het opeens teruggedraaid? :( |:( Geen idee wat ik nu verder moet. Ik wou die stomme Mediabox ook helemaal niet en abonnement is nu duurder dan als ik het niet had gedaan.

[ Voor 60% gewijzigd door Slickk op 21-01-2019 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
Slickk schreef op maandag 21 januari 2019 @ 11:22:
Wauw. Krijg net deze mail van Ziggo.

[...]

Wat is dit voor onzin opeens. Het is mij drie keer beloofd, na contact van vanochtend is het opeens teruggedraaid? :( |:( Geen idee wat ik nu verder moet. Ik wou die stomme Mediabox ook helemaal niet en abonnement is nu duurder dan als ik het niet had gedaan.
Via de fb webcare kreeg ik t zelfde antwoord. Maar via de twitter webcare zeggen ze dat ze t gaan corrigeren :/

Krijg net de bevestiging:
Beste mevrouw, meneer V

Bedankt dat u klant bij ons bent.

U heeft de contractperiode voor uw abonnement(en) met 12 maanden vernieuwd. De door u opgegeven wensdatum is 21 januari 2019. Uw contract loopt daarmee tot: 21 januari 2020. Daarna is het maandelijks opzegbaar.

Dit is uw speciale aanbod:
1e 6 maanden Internet en TV €29,95 p/mnd.
De korting wordt verwerkt op uw factuur.

Uw abonnement en de bijbehorende voorwaarden blijven hetzelfde.

[ Voor 31% gewijzigd door alki op 21-01-2019 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Jay-B schreef op maandag 21 januari 2019 @ 11:17:
Je hebt geen antwoord gegeven op de vraag wat je bevriende advocaat vindt van het feit dat deze overeenkomst mogelijk is ontstaan onder valse voorwendselen?
Dat is die in mijn geval in iedergeval niet.
alki schreef op maandag 21 januari 2019 @ 11:24:
...
U heeft de contractperiode voor uw abonnement(en) met 12 maanden vernieuwd. De door u opgegeven wensdatum is 21 januari 2019. Uw contract loopt daarmee tot: 21 januari 2020. Daarna is het maandelijks opzegbaar.

Dat zou dan redelijk overeenkomen met wat men met mij had afgesproken na telefonisch contact.

Ik ga nu maar wel even goed in de gaten houden of men ook doet wat men heeft afgesproken.

[ Voor 68% gewijzigd door begintmeta op 21-01-2019 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slickk
alki schreef op maandag 21 januari 2019 @ 11:24:
[...]

Via de fb webcare kreeg ik t zelfde antwoord. Maar via de twitter webcare zeggen ze dat ze t gaan corrigeren :/

Krijg net de bevestiging:
Beste mevrouw, meneer V

Bedankt dat u klant bij ons bent.

Ik heb geen idee waar ze mee bezig zijn. Al die dubbele signalen, al die tijd die het de klanten en daarbij hun eijgen medewerkers weer kost. Heb nu in totaal al met 5 verschillende mensen gesproken van heel vriendelijk tot heel akelig en beschuldigend richting mij. Wordt vervolgd I guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertJP
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-10-2024
AlbertJP schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 22:18:
[...]

Ik kan dit bevestigen (ook al is het geen Black Friday voor mij) moest ook een extra telefoontje doen om korting te krijgen nadat de afdeling retentie die beloofd had. Ik kreeg de beloofde korting met terugwerkende kracht op de factuur van de maand erna, maar de medewerker aan de telefoon zei tegen mij dat ze niet wist of ze me daarmee per ongeluk een zevende maand korting gegeven had. Over een paar dagen ga ik de zevende factuur krijgen sinds het telefoontje met afdeling retentie, ik wacht af wat erop staat...
Het heeft nog steeds helemaal niks met Black Friday te maken want ik had een andere korting, maar het leek me leuk om even te melden dat ik inderdaad zeven maanden korting kreeg door dit voorval hierboven ^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VodafoneZiggo
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

VodafoneZiggo

Bedrijfsaccount VodafoneZiggo Webcare
Slickk schreef op maandag 21 januari 2019 @ 11:22:
Wauw. Krijg net deze mail van Ziggo dat het teruggedraaid wordt.

Hoi Slickk,

Wanneer ik je berichten zo lees, gaat het duidelijk niet goed met de korting. Wij willen graag voor je uitzoeken hoe dit nu precies in elkaar zit en je hier meer duidelijkheid over geven.

Als je nog niet met ons contact hebt opgenomen, stuur ons dan hier een privé bericht met daarin ook je postcode, huisnummer en geboortedatum! Wij kunnen dan met je meekijken en je verder helpen.

VodafoneZiggo-webcare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slickk
VodafoneZiggo schreef op maandag 21 januari 2019 @ 15:08:
[...]

Hoi Slickk,

Wanneer ik je berichten zo lees, gaat het duidelijk niet goed met de korting. Wij willen graag voor je uitzoeken hoe dit nu precies in elkaar zit en je hier meer duidelijkheid over geven.

Als je nog niet met ons contact hebt opgenomen, stuur ons dan hier een privé bericht met daarin ook je postcode, huisnummer en geboortedatum! Wij kunnen dan met je meekijken en je verder helpen.
Het is inmiddels al opgelost en even afwachten of het volgende maand helemaal goed is gegaan, maar heb er nu wel wat meer vertrouwen in gezien de bevestingse-mails. Bedankt voor het aanbod in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:59
VodafoneZiggo schreef op maandag 21 januari 2019 @ 15:08:
[...]

Hoi Slickk,

Bij mij lijkt er ook iets fout te zijn gegaan, nu in januari een factuur die 10 euro hoger is dan normaal i.p.v. bijna 20 euro lager. Ik heb een DM gestuurd met mijn gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
Ik blijf het heel raar vinden, een familielid belde mij nu ook en staat nu bijna op het punt om op te zeggen :X
Aan de telefoon vertellen ze doodleuk dat ze moet upgraden omdat ze anders niet in aanmerking komt.

Maar de verhalen hier zijn dus anders.
@VodafoneZiggo kunnen jullie nog iets doen als ik de gegevens via DM stuur ?

[ Voor 97% gewijzigd door MdO82 op 22-01-2019 11:04 ]

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Mooi gepruts inderdaad, ben zelf van alles in 1 basis naar alles in 1 start zonder bellen, contract is omgezet naar een jaar contract. Vanmorgen via de chat kunnen regelen dat deze wordt omgezet naar een normaal contract. Vind het wel erg jammer dat Ziggo hun klanten zo misleid, heb een bevestiging in de mail staan van 6 x 29,95. Zelfs een gratis upgrade naar 100/10 vond men te gortig.... toch maar boos bellen en dreigen met opzegging? :/

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Harmen schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 11:53:
toch maar boos bellen en dreigen met opzegging? :/
Het zal zo'n medewerker van Ziggo aan de telefoon echt jeuken of een klant opzegt...
"Jammer", en volgende klant/telefoongesprek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• info33
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-04 01:13
Zelfs door afdeling opzeggen werd mij verteld dat ik de korting van 6 maanden kreeg , daarvoor ook al bevestigd telefonisch, maar die leugenaar aan de andere kant van de telefoon vertelde me dat hij geen bevestiging mail kon stuuren...maar wel zweren op zijn baan *(duhh) dat het wel klopte allemaal.
en nu zeggen ze , euh jaa op de laatste bevestigings mail stond geen korting op , en die is bindend.
Dus ze hebben de hele tijd zitten liegen door de telefoon .
18 jaar klant lol .
en nu lekker vast aan een jaarcontract en ook nog duurder uit maandelijks hahaha voel me wel genaait!
Bedankt ZIGGO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jay-B
  • Niet online
Je zit niet vast aan een jaarcontract als je de korting niet hebt gekregen. Het is of de korting met een jaarcontract of geen korting maar dan ook geen jaarcontract.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• neeecht
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:33
info33 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 19:44:
Zelfs door afdeling opzeggen werd mij verteld dat ik de korting van 6 maanden kreeg , daarvoor ook al bevestigd telefonisch, maar die leugenaar aan de andere kant van de telefoon vertelde me dat hij geen bevestiging mail kon stuuren...maar wel zweren op zijn baan *(duhh) dat het wel klopte allemaal.
en nu zeggen ze , euh jaa op de laatste bevestigings mail stond geen korting op , en die is bindend.
Dus ze hebben de hele tijd zitten liegen door de telefoon .
18 jaar klant lol .
en nu lekker vast aan een jaarcontract en ook nog duurder uit maandelijks hahaha voel me wel genaait!
Bedankt ZIGGO
Yup, en zolang Ziggo zo blijft doen.

"Hoezo kan ik niet gratis opzeggen? 380 volt op die groene kabel zorgt voor extra kanalen toch?"
Moet je eens kijken hoe snel je er vanaf kan.

Liegen liegen liegen i.p.v. gewoon leveren wat de klant wil. Alles kan tegenwoordig.
380v kan ook, dat scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-B
  • Niet online
Dreigen met vandalisme lijkt me niet verstandig en kan je jezelf ook mee in de problemen brengen. Mijn ervaring is toch dat je meer voor elkaar krijgt door rustig het gesprek aan te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-04 17:22
Dit is toevallig!

Ik heb toevallig vandaag gebeld over de black friday korting, zonder dat ik van dit topic op de hoogte was.
Ik zag dat de korting niet verrekend werd op mijn factuur. Vervolgens heb ik met Ziggo gebeld en werd via een medewerker doorgezet naar een afdeling die wat meer privileges hebben (afdeling opzeggingen?).

Ik heb deze meneer het hele verhaal uitgelegd en dat op mijn bestel bevestiging de korting wel stond. Vervolgens het één en ander nagelopen en heb de korting nu gewoon gekregen voor de aankomende 6 maanden.

Ook een nieuwe e-mail ter bevestiging gehad met de speciale aanbod en de duur van de €29,95 p/m.
Het is bij mij prima opgepakt en opgelost, ook ik ben al heel wat jaartjes klant bij Ziggo.

[ Voor 6% gewijzigd door MrOizo2005 op 24-01-2019 16:12 ]

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-04 23:24
Ik heb ook een Black Friday korting aangevraagd destijds (bevestiging 30 november ontvangen).
Door de chaos in de administratie bij Ziggo was de korting inderdaad bij mij ook niet doorgevoerd.

Ik heb hen gebeld en fijntjes gewezen op het feit dat ik een bevestging heb ontvangen van de bestelling. En aangegeven dat ze het abonnement met terugwerkende kracht konden doorvoeren en mij het teveel betaalde laten crediteren.

Dit doen ze dus niet. En dat is niet erg professioneel. Je spreekt af om een dienst te leveren en dit doe je vervolgens gewoon niet conform afspraak! Ik heb nu mijn abonnement vanaf de 25e verlengd met een jaar met de korting waar ik al 2 maanden eerder recht op had. Dus ik ga er wederom op achteruit ten opzichte van de initiele afspraak.

*knip* bij Ziggo zeg. Ik betaal jarenlang 7 tientjes per maand, krijg je eens een keertje korting omdat ze dat aanbieden, en dan krijgt de administratie ineens de schuld. Terwijl het incasseren van de factuur altijd pico bello lukt.

Er is gewoon een of andere bons geweest bij Ziggo die iedereen heeft opgedragen alle kortingen uit het systeem weg te gooien en de klanten nogmaals te laten bellen. *knip*

Je frustratie is begrijpelijk, maar het is nergens voor nodig om het op deze manier te uiten. Bewaar dat maar voor op Facebook ofzo.

[ Voor 7% gewijzigd door rens-br op 26-01-2019 17:52 ]

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neeecht
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:33
*knip*. Dit soort rare dingen verzinnen slaat nergens op.

[ Voor 61% gewijzigd door rens-br op 26-01-2019 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VodafoneZiggo
  • Niet online

VodafoneZiggo

MdO82 schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 11:04:
Maar de verhalen hier zijn dus anders.
@VodafoneZiggo kunnen jullie nog iets doen als ik de gegevens via DM stuur ?
Als je voldoet aan de actievoorwaarden voor nieuwe of bestaande klanten dan kunnen we zeker wat voor je doen. Stuur ons in dat geval een DM met korte uitleg, adres en klantnummer naar ons. We helpen je daar graag verder.

Nieuwe klanten: klik
Bestaande klanten: klik

VodafoneZiggo-webcare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
VodafoneZiggo schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 11:20:
[...]

Als je voldoet aan de actievoorwaarden voor nieuwe of bestaande klanten dan kunnen we zeker wat voor je doen. Stuur ons in dat geval een DM met korte uitleg, adres en klantnummer naar ons. We helpen je daar graag verder.

En als je dan nog een oud abbonnement hebt? wat ben je dan? Dit staat niet in de voorwaarden bestaande klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-B
  • Niet online
Het is niet relevant of het abonnement oud of nieuw is. Het gaat er enkel om of je al internet hebt. Heb je nog geen internet van Ziggo dan ben je een nieuwe klant. Heb je dat wel, dan ben je een bestaande klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
[...]

alles leuk en wel wat betreft waar jullie naar linken in deze post;

Ik heb als bestaande klant via jullie afdeling Opzeggingen/Retentie 6 maanden voor €29,95 aangeboden gekregen en dit is tevens per mail bevestigd door jullie Directeur Klantenservice, Dhr. Robin Clements.

Als ik dus de links erbij pak waar jullie in je post naar linken, kan ik concluderen dat de Directeur op eigen houtje dingen beloofd aan (bestaande) klanten die NIET volgens de voorwaarden van Ziggo gelden.

Ook al klopt dus mijn factuur nu al 2 maanden niet, ik hou vast aan de vastgelegde officieel bevestigd door Dhr Robin Clements, Directeur Klantenservice, en hopelijk zie ik komende factuur de creditatie van de reeds teveel betaalde abbonementsgelden van de afgelopen 2 maanden.

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 28-01-2019 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain
  • Laatst online: 18:43

darkrain

Moderator Discord

Geniet

[...]

DM gestuurd, hopelijk kunnen jullie helpen.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
Eerste factuur met de BF korting (zoals eerder geschreven alsnog gekregen) ontvangen en alles is netjes verwerkt!
Hulde!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VodafoneZiggo
  • Niet online

VodafoneZiggo

Geert1976 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 11:21:
[...]

Ik heb als bestaande klant via jullie afdeling Opzeggingen/Retentie 6 maanden voor €29,95 aangeboden gekregen en dit is tevens per mail bevestigd door jullie Directeur Klantenservice, Dhr. Robin Clements.
Dit topic gaat over de Black Friday deal en daar refereren we ook naar in de links. Daar zie je precies wanneer je wel of niet in aanmerking komt.

Zonder gegevens kan ik dit niet bevestigen, maar gezien de opmerking vermoed ik dat jij een retentie aanbod hebt gekregen en niet een Black Friday deal. Mijn advies is, zoals eerder aangeboden, om ons een DM met de gevraagde gegevens te sturen. Dan kunnen deze erbij pakken en je helpen daar waar nodig.

VodafoneZiggo-webcare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain
  • Laatst online: 18:43

darkrain

Moderator Discord

Geniet

Uitstekend geholpen via DM door @VodafoneZiggo dank daarvoor!

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• otter-tweakers
Na mijn eerdere vervelende gesprek met de helpdesk over de korting, ben ik binnen het uur na opzegging gebeld door de afdeling retentie en zij konden me uiteindelijk wel een aanbod doen 'beter dan de black friday korting'.

Hoewel aantrekkelijk heb ik aangegeven dat ik dit niet vind kloppen. Dit is geen uitzondering, maar beleid mi. waar ik niet aan mee wil werken.

Ik ga na jaren Ziggo de DSL wereld weer verkennen.

-- Niels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lifestyle71
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-04 19:12

Lifestyle71

De Jos

Vandaag ook de factuur gekregen.. wéér geen black friday korting (net zoals de afgelopen maand) Hiervoor had ik gebeld, dus net opnieuw een telefoontje naar ziggo gedaan. Ook ik werd doorverbonden met de retentie-afdeling, die weer vertelde dat er wat fout was gegaan.. en nu krijg ik volgens hen een contract wat per 1-1-2019 ingaat met wel de black friday actie. Maar ik heb ondertussen wel al 2 of 3x €64,50 mogen aftikken. Ik krijg dus gewoon een retentieaanbod ipv de black friday deal.. Hoe moeilijk kan het zijn om zo'n fout aan te passen ?!

Ik zit er serieus aan te denken om ziggo vaarwel te zeggen. En dat terwijl ik daar klant ben sinds zij het aanbieden op mijn adres (2008). Dan maar geen F1 kijken.

Van alle zagen die we zagen zagen, zagen we geen zagen zagen zoals we onze zagen zagen zagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:58
Bushalte schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 11:36:
[...]

Zelfde gedaan, heb ook gewoon de BF deal via de site besteld.
Bij mij zag het er ook zo uit, maar kijk goed naar die €64,50 van januari. Die moet ergens gecompenseerd worden naar €29,95 en dat gebeurt niet. ;) Bij mij gaf de Ziggo-medewerker aan dat de korting inderdaad niet goed verwerkt was.
Ik zou de chat even aanslingeren.
Nieuwe factuur zojuist in de mail, klopt weer niet, geen korting.
Ik word een beetje moe van dit gedoe.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freestuff
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:25
Bushalte schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 14:25:
[...]

Bij mij ook, de BF korting zou op 1 feb ingaan. Ook gisteren nieuwe factuur gekregen en geen korting.
Dat wordt weer bellen dus, voor de 4e keer 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Vandaag even contact opgenomen met ziggo ivm de nieuwe voorwaarden welke hier boven staan.
Werd doorverbonden met de retentie afdeling, kreeg zonder probleem de 6 x €29,95 korting. :?
Eerst zien dan geloven. Heb iig een bevestiging binnen via de mail.
U heeft de contractperiode voor uw abonnement(en) met 12 maanden vernieuwd. De door u opgegeven wensdatum is 29 januari 2019. Uw contract loopt daarmee tot: 29 januari 2020. Daarna is het maandelijks opzegbaar.

[ Voor 37% gewijzigd door Harmen op 29-01-2019 16:00 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:01
Freestuff schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 15:41:
[...]

Bij mij ook, de BF korting zou op 1 feb ingaan. Ook gisteren nieuwe factuur gekregen en geen korting.
Dat wordt weer bellen dus, voor de 4e keer 8)7 8)7
Dan staat het waarschijnlijk op je volgende factuur met een correctie ;)
Wanneer het factuurmoment voor de dag ligt dat het actietarief ingaat, dan factureren ze het volledige bedrag. Bij je volgende factuur, wordt dat dan weer gecorrigeerd voor de termijn vanaf 1 feb.
Tenminste zo is het mij uitgelegd door Ziggo en zo ging het ook op mijn factuur van december (volledig bedrag) en januari (correctie).
Bushalte schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 14:25:
[...]

Korting ook per 1 februari? Zie hierboven :)
Mwa...zie liever Fox Sports voor 9,99 dan een combi van 19,99 per maand.

[ Voor 31% gewijzigd door Martinusz op 29-01-2019 15:58 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:22
Lifestyle71 schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 13:37:
Vandaag ook de factuur gekregen.. wéér geen black friday korting (net zoals de afgelopen maand) Hiervoor had ik gebeld, dus net opnieuw een telefoontje naar ziggo gedaan. Ook ik werd doorverbonden met de retentie-afdeling, die weer vertelde dat er wat fout was gegaan.. en nu krijg ik volgens hen een contract wat per 1-1-2019 ingaat met wel de black friday actie. Maar ik heb ondertussen wel al 2 of 3x €64,50 mogen aftikken. Ik krijg dus gewoon een retentieaanbod ipv de black friday deal.. Hoe moeilijk kan het zijn om zo'n fout aan te passen ?!

Ik zit er serieus aan te denken om ziggo vaarwel te zeggen. En dat terwijl ik daar klant ben sinds zij het aanbieden op mijn adres (2008). Dan maar geen F1 kijken.
Je kan gewoon F1 kijken zonder een Ziggo-abonnement: Ziggo Sport is bij andere providers beschikbaar en F1TV Pro komt dit seizoen ook naar Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
Martinusz schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 15:56:
[...]

Dan staat het waarschijnlijk op je volgende factuur met een correctie ;)
Wanneer het factuurmoment voor de dag ligt dat het actietarief ingaat, dan factureren ze het volledige bedrag. Bij je volgende factuur, wordt dat dan weer gecorrigeerd voor de termijn vanaf 1 feb.
Tenminste zo is het mij uitgelegd door Ziggo en zo ging het ook op mijn factuur van december (volledig bedrag) en januari (correctie).

[...]

Korting ook per 1 februari? Zie hierboven :)

[...]

Mwa...zie liever Fox Sports voor 9,99 dan een combi van 19,99 per maand.
Klopt, zo zou het inderdaad gecorrigeerd moeten worden. Maar schijnbaar valt het ze niet mee om het in 2x goed te doen. 3x scheepsrecht dan maar.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Harmen schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 15:54:
Vandaag even contact opgenomen met ziggo ivm de nieuwe voorwaarden welke hier boven staan.
Werd doorverbonden met de retentie afdeling, kreeg zonder probleem de 6 x €29,95 korting. :?

[...]
Zo'n bevestigingsmail zegt totaal niets, maar dan ook echt niets.

Legio mensen die zo'n mail ontvangen hebben en gewoon al paar maanden de volle mep betalen.

De toezeggingen/afspraken die de diverse afdelingen doen zijn in zeer veel gevallen holle loze beloftes

Mij is nu 2x de kortingen toegezegd, en ook net als vele anderen hier uiteindelijk niet in de praktijk doorgevoerd in de high tech state of the art systemen van Ziggo.

[ Voor 11% gewijzigd door _Bailey_ op 29-01-2019 16:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
Harmen schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 15:54:

[...]
Ja, die mail heb ik ook. Nu de praktijk nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
Geert1976 schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 16:24:
[...]

Zo'n bevestigingsmail zegt totaal niets, maar dan ook echt niets.

Legio mensen die zo'n mail ontvangen hebben en gewoon al paar maanden de volle mep betalen.

De toezeggingen/afspraken die de diverse afdelingen doen zijn in zeer veel gevallen holle loze beloftes

Mij is nu 2x de kortingen toegezegd, en ook net als vele anderen hier uiteindelijk niet in de praktijk doorgevoerd in de high tech state of the art systemen van Ziggo.
Uiteindelijk dus idem hier.
Ze ontkennen met korting bevestigd te hebben, terwijl ik die mail gewoon heb (inclusief 2 aparte toezeggingen). En daar laten ze het bij, "sorry voor de overlast". Ja, gegroet. Ik ga opzeggen.

Ziggo is niet meer wat het ooit was, helaas maar waar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Bushalte schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 11:26:
[...]

Uiteindelijk dus idem hier.
Ze ontkennen met korting bevestigd te hebben, terwijl ik die mail gewoon heb (inclusief 2 aparte toezeggingen). En daar laten ze het bij, "sorry voor de overlast". Ja, gegroet. Ik ga opzeggen.

Ziggo is niet meer wat het ooit was, helaas maar waar.
Als mijn komende factuur van februari wéér niet klopt, ga ik hetzelfde doen.

Geen idee hoe je dit exact moet noemen, maar het bedrijf waar @VodafoneZiggo voor werkt vertoont toch écht wel (lichte) vormen van pure oplichting.
Telefonisch én per mail afspraken bevestigen en dan nu de keutel intrekken en klanten de afgelopen 2 maanden de volle mep laten betalen.

Het is uiteraard niet alleen dit topic op Tweakers een discussie punt, het regent klachten elders wat betreft de afhandeling van de afgelopen Black Friday deal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
Geert1976 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 11:33:
[...]

Als mijn komende factuur van februari wéér niet klopt, ga ik hetzelfde doen.

Geen idee hoe je dit exact moet noemen, maar het bedrijf waar @VodafoneZiggo voor werkt vertoont toch écht wel (lichte) vormen van pure oplichting.
Telefonisch én per mail afspraken bevestigen en dan nu de keutel intrekken en klanten de afgelopen 2 maanden de volle mep laten betalen.

Het is uiteraard niet alleen dit topic op Tweakers een discussie punt, het regent klachten elders wat betreft de afhandeling van de afgelopen Black Friday deal.
Nou reken maar dat die niet klopt. Ze zeggen van mijn verlenging nu dat er expliciet in het systeem bij staat dat ik geen korting krijg en daar geen recht op heb (terwijl dus wel zo bevestigd). Bij eerdere contactmomenten was er nog geen vuiltje aan de lucht en zou het gecorrigeerd worden. Het is goed met ze.

Enig voordeel is dus dat je alleen een verandering van abonnement heb gedaan en geen verlenging, dus ik ben vrij van contract. Opzeggen kan dus nu.
Enige irritante is dus nu dat ik moet gaan verdiepen in glasvezel, dat heb ik nooit eerder gehad. Er is zoveel keuze aan aanbieders hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
Nu alsnog geregeld door terug te laten bellen door afdeling opzeggingen. Plots konden ze wel korting geven en 6 maanden alsnog €29,95 aanbieden bij verlenging van 1 jaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Bushalte schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 15:04:
Nu alsnog geregeld door terug te laten bellen door afdeling opzeggingen. Plots konden ze wel korting geven en 6 maanden alsnog €29,95 aanbieden bij verlenging van 1 jaar.
Dit heb ik eerder al vermeld bij BF topic, het geldt alleen voor nieuwe leden. Indien je al lid bent en je geeft aan op te willen zeggen, belt de afdeling klantbehoud je terug of je wordt door CC doorgeschakeld. Dit is een vast riedeltje. je kunt straks tegen het eind van je contract weer opbellen, en krijg je weer dit aanbod.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Bushalte schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 15:04:
Wacht maar eerst je nieuwe factuur af

"eerst zien, dan pas geloven"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
Hackus schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 15:14:
[...]

Dit heb ik eerder al vermeld bij BF topic, het geldt alleen voor nieuwe leden. Indien je al lid bent en je geeft aan op te willen zeggen, belt de afdeling klantbehoud je terug of je wordt door CC doorgeschakeld. Dit is een vast riedeltje. je kunt straks tegen het eind van je contract weer opbellen, en krijg je weer dit aanbod.
Klopt, zo heb ik het vorig jaar ook gedaan.
Maar van dat hele gedoe rond BF dacht ik dat het gewoon mogelijk was om zo te verlengen niet dus.
Geert1976 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 16:14:
[...]

O dit komt wel goed, zo ging het vorig jaar ook. Maar inderdaad, ik houd het wel in de gaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Geert1976 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 16:14:
[...]

Waarschijnlijk gaat het pas in na je vorige contract einde, of met nu nog maand opzegtermijn. Vaker gehoord dat men bijv 24 januari beloofd dat het 1 febr. ingaat, maar dat het maart word. ben je al los van contract hanteert men vaak de volgende maand als zgn opzegtermijn. Zlfde gaat ook vaak met kortingen van Voda combi eo extra zenders(gratis). Moet je betalen voor extra zender pakket, dat kan het wel snel ;)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
1 maart hier, werd al aan de telefoon aangegeven.

EDIT: Geert1976 noemt dit natuurlijk zo vanuit de ervaringen van loze beloften n.a.v. de BlackFriday deals, die ook echt slecht zijn.

[ Voor 58% gewijzigd door Bushalte op 31-01-2019 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Hier wordt je toch niet vrolijk van.

Na het aanvragen is er diverse keren bevestigd (chat / telefoon) dat de korting in het systeem stond, en dat de korting op de factuur van Januari is te zien. Dat was dus niet zo.

Duik je de chat in om het na te vragen, staat het niet in het systeem. Er werd toen een taak aangemaakt om de boel te herstellen. Zou 3 werkdagen duren, en ik moest de factuur van februari afwachten.

Deze is nu binnen, en wederom staat de korting niet vermeld en moet ik het normale bedrag betalen.
Daar gaan we dus weer achteraan.

Ben je dadelijk 6 maanden bezig om de korting van 6 maanden te regelen. |:( :P

Ik heb zo het idee dat ik wederom niet de enigste zal zijn. :O

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HEY_DUDE
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:06
De vlag kan uit! Na bijna 3 maanden eindelijk de BF korting verrekend op mijn factuur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Gisteren wederom via de chat navraag gedaan waarom de korting niet stond vermeld op de factuur van deze maand.

Nu kreeg ik te horen dat het handmatig toevoegen van de korting in januari, is afgewezen omdat ik al vaste klant ben.

What's next? 8)7

We gaan er wederom achteraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostdeSuproost
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-04 13:35
Na even bellen met de opzeglijn was het hier ook geregeld. Het bleek dat de korting onterecht was vergeven. Ik vond het alleen raar dat het niet verwerkt was. Hebben ze niks van laten horen. Beetje raar... 8)7

Gelukkig was de superaardige mevrouw bereid om er wat aan te doen. Blijft een rare actie van de Ziggo.

[ Voor 20% gewijzigd door JoostdeSuproost op 12-02-2019 21:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oski27
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
[...]

Dit is toch niet het hele verhaal wat je hier neerzet. Op de dag dat de BF actie inging, waren er geen twee bijlagen met voorwaarden. Er was namelijk maar een bijlage. Pas 2-3 dagen later werd er ineens een tweede bijlage toegevoegd. Ik weet dit met 100% zekerheid te melden, mijn eerste bestelling werd namelijk geannuleerd, waarbij ik een paar dagen later opnieuw een bestelling deed en de “extra” bijlage er “zomaar” ineens bijstond.

Ik zie nu trouwens bij het Ziggo BF topic dat ik daar heb vermeld dat deze twee bijlagen er pas de 24e op stonden, maar geldig zijn vanaf de 21e. Daarnaast zie je dat degene die ik heb gequote, in zijn commentaar een link post die nu verwijst naar de voorwaarden zoals ze in eerste instantie waren. Misschien wel zo eerlijk om die hier ook eens te posten?

Al met al zou ik persoonlijk voor de gulle middenweg kiezen en een ieder die heeft besteld voor de 24e de korting geven ongeacht nieuwe/bestaande klant waarbij wel is gekozen voor een upgrade.

Het hangt naar mijn mening sterk af van wanneer er een bestelling is gedaan, maarja wie ben ik.

[ Voor 1% gewijzigd door oski27 op 13-02-2019 19:27 . Reden: Url-link naar reactie ]

• _Bailey_
  • Niet online
ook hier kan de vlag uit; na vele telefoontjes met de Klantenservice (afdelingen Opzeggingen/Retentie) afgelopen tijd (weken) nu eindelijk de komende 6 maanden de BF geactiveerd.
Dit gechecked na het checken van mijn laatste factuur.

Nu moet ik alleen nog van 1 maand waar ik de volledige abbo kosten heb betaald, de BF-korting gecrediteerd krijgen.
Vandaag of morgen dus nog even achter aan gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Duurde eventjes, eindelijk geregeld.
De aanhouder wint. ;)
BF

Whatever.

• Harmvdw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:44
Nou het gaat natuurlijk weer niet zoals beloofd.
Wel 19.55 terug gekregen maar de korting is nog steeds niet geactiveerd, wat een stelletje prusters.
Maar het is wel vreemd, vorige keer had ik via de chat gereageerd en dat ging vrij snel en makkelijk alleen kan ik die nu nergens meer vinden. Nu moet ik weer bellen. Maar na 3 facturen nog steeds niet goed.

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Harmen schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 08:56:
Duurde eventjes, eindelijk geregeld.
De aanhouder wint. ;)
[Afbeelding: BF]
Bij mij zelfs een min (-) bedrag 4 maal dat! Wat ook moet kloppen, want de vorige keren waren beide erg hoog.
Het zal allemaal wel kloppen, maar ik kom er zelf niet meer uit, hopelijk Ziggo wel. :X

• Harmvdw
Nou net een tijd gechat, maar ik heb pech volgens de medewerker. Zijn collega's hadden het allemaal fout en hadden dat niet toe mogen zeggen. U heeft geen recht op korting en u hoeft de terug gestorte korting niet terug te betalen. (nou wat aardig)
Nou ik probeer het morgenochtend nog wel een keer. Wat een gekloot.

[ Voor 0% gewijzigd door Harmvdw op 14-02-2019 21:44 . Reden: Typo ]

• MdO82
Het is echt wie je treft.
Ik had nu iemand die het allemaal in het systeem zag staan en dit ging regelen.
Nu zie ik een incasso klaarstaan van €30,10 dus het lijkt nu eindelijk gelukt.

Gelukkig voor Ziggo want zo ben ik nog steeds klant.

Ik was door alle beloftes die dan weer niet waar waren toch op een punt om over te stappen. Niet dat ze daar wakker van liggen, maar ik was die nep worst die je voorbehouden werdt een beetje zat.

Was jammer van mijn eigen smartcards, maar ik laat me geen speelbal zijn.

Daarnaast snap ik Ziggo ook niet KPN is ook flink aan de bak (niet overal natuurlijk) maar concurrentie is op sommige plekken moordend. Was zoals gezegd dus van plan om dan maar naar KPN compleet te gaan

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
Yes eindelijk een goede factuur van 29.95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmvdw
Grom, nog meer frustratie, weer in de chat, na een kwartier: nou als u dan de bevestiging via het contactformulier stuurt komt het goed, want ik kan via de chat geen documenten ontvangen, en in het contactformulier kan dat wel. Dus chat afgesloten, blijk je niks in het contactformulier toe te kunnen voegen. :(
Maar ik hou niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slickk
Slickk schreef op maandag 21 januari 2019 @ 15:33:
[...]

Het is inmiddels al opgelost en even afwachten of het volgende maand helemaal goed is gegaan, maar heb er nu wel wat meer vertrouwen in gezien de bevestingse-mails. Bedankt voor het aanbod in ieder geval!
Het leek vorige maand allemaal in orde te zijn, zelfs doorgeschakeld naar de afdeling 'retentie' en het zou allemaal goed zijn voor de factuur van maart.

Factuur vandaag ontvangen en wat blijkt, staat gewoon €63,50 op de factuur. 8)7 Na 4 berichten, telefoontjes, chat en mail nog steeds niet voor elkaar. Ondanks dat het alle keren beloofd was dat het geregeld zou zijn.

Gaan we weer. Wordt nu gewoon een principekwestie hoor. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
Slickk schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 17:05:
[...]

Gaan we weer. Wordt nu gewoon een principekwestie hoor. :X
Ik weet natuurlijk niet hoe de alternatieven zijn bij jouw, maar zou bijna zeggen wil je nog de moeite nemen ?

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slickk
MdO82 schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 19:42:
[...]

Ik weet natuurlijk niet hoe de alternatieven zijn bij jouw, maar zou bijna zeggen wil je nog de moeite nemen ?
Alternatieven zijn er niet echt volgens mij, Ziggo wordt alleen aangeboden in de wijk zover ik weet. KPN zou kunnen maar dan heb je matige televisie-aansluiting via digitenne dacht ik.

Na 5 minuten in de chat had ik al antwoord trouwens. De korting zou op 1 maart in gaan (en daarom kan het nu nog niet op de factuur staan), dus het zou op de factuur voor april wel goed moeten zijn. Heel benieuwd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmvdw
Nou ik heb het dan eindelijk voor elkaar, via het contact formulier.
Eerst gemeld dat het niet klopte, en daar kreeg ik ook te horen u heeft pech. Toen gemeld dat me in de chat was toegezegd dat ik korting zou krijgen, kreeg ik als reactie dat chats verwijderd worden i.v.m. privacygevoeligheid. Maar gelukkig had ik de chat laten mailen naar mijn eigen email adres. Die chat heb ik 1 op 1 weer doorgestuurd en toe kreeg ik als reactie dat het het inderdaad toegezegd is en dat ze het gaan verrekenen. Dit gebeurd door in 1 keer de 19,95 *5 terug te storten (ik had al 1 keer 19,95 gehad) omdat ik niet aan de voorwaarden voldoe.
Toch netjes al duurde het wel lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-04 23:24
Na een boos telefoontje naar Ziggo is mijn korting dan nu ook verwerkt. Maar dat ging niet zonder stennis te maken.

Gelukkig kan ik over een jaar overstappen naar glasvezelinternet.

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:50
Ik heb het nu uiteindelijk ook goed staan.

Mijn korting, gewoon de 6 maanden a 29,95 EUR, gaat pas per 1 maart (dus de factuur van eind feb.) in.

Heb zelfs een maand extra als compensatie gekregen. Heb 4x moeten bellen, kwam uiteindelijk bij de afdeling 'Klachtenmanagement' uit, en via mailverkeer e.e.a. nu goed laten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:45

sjaool

Every life should have 9 cats

Vanavond ook Ziggo even gebeld. In eerste instantie om een pakket op te zeggen dat op een of andere vreemde manier besteld was zonder op bevestigen te klikken. Meteen even de Black Friday korting aangekaart en zonder morren ook direct de 6 maanden à €29,95 gekregen. Het stond in ieder geval wel netjes in de computer dat ik er recht op had. Dat scheelt weer ca, €180,-. :D

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:59
Inmiddels voor de 4e maand achter elkaar niet het juiste bedrag op de rekening, na ook al 3 keer contact te hebben gehad met de klantenservice. Heb weinig zin om er nog meer moeite in te steken, maar dit is wel de druppel waardoor ik nu maar eens naar andere providers ga kijken. Jammer genoeg nog geen glasvezel hier, maar wel VDSL met aardige snelheden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:18
Ondertussen al even geleden, maar ze hebben er bij mij ook een puinhoop van gemaakt... Heb 5 maanden in plaats van 6 gekregen (korting stond niet goed in het systeem aan het begin), want afgelopen maand werd weer de volle pond berekend. Zojuist hebben ze maar weer een maand gecrediteerd, want ze snappen het zelf daar ook niet meer...

Al met al was de actie administratief niet echt een succes te noemen :z

Wel als tip om het even na te kijken en desnoods even op te bellen, kostte me 5 minuten maar toch wel snel bespaard.
Pagina: 1 2 Laatste