Ook klanten die al het grootste Max abbo hebben konden toch gebruik maken van de BF actie van 6 maanden voor € 29,95.Pathogen schreef op maandag 14 januari 2019 @ 09:22:
[...]
Nog niet, maar ik heb ook zo'n pakket. Ik hoop niet dat ze daadwerkelijk iets gaan veranderen, want ik zit helemaal niet te wachten op 4,50 extra.
[...]
Tsja, dit hadden ze natuurlijk kunnen zien aankomen. Maak dan ook gewoon een actie voor iedereen, ipv alléén voor nieuwe klanten (maar toch niet helemaal).
Mochten er problemen zijn dan eerst retentie bellen en uitleggen dat je als bestaande klant via de website gewoon de invul procedure voor de actie kon uitvoeren (screenshot is handig als je die hebt), je de bevestigingmail van de bestelling hebt ontvangen en dat je de dag erna gebeld hebt met retentie om e.e.a. te verifiëren. Kan retentie de korting niet meer invoeren dan vragen of ze een klacht willen indienen.
Zo heb ik het gedaan en netjes gemelde korting alsnog mogen ontvangen voor 6 maanden!!!
Zoals toen in de thread door diverse mensen aangegeven zorgen dat je screenshots, pdf-jes en datum en tijdstip dat je met retentie gebeld hebt vermelden. Kunnen ze allemaal in hun systeem controleren en dan krijg je die korting alsnog!
Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019