[Ziggo] Afhandeling Black Friday korting

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wernert
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04 12:42
Inmiddels weet ik wat meer over mijn ontbrekende korting.

Ik had op 26 november 2019 de actiekorting aangevraag, met ingangsdatum 1 december 2018. In de bevestigingsmail staat 'Nogmaals bedankt voor uw bestelling met gewenste leverdatum 1 december 2018.'

Ziggo haalt echter een (smerig) trucje uit en laat per 26 november al de wijziging ingaan. En geeft alleen korting voor die paar dagen.

Bij het bellen naar de klantenservice zegt men dat ik daarom wel 6 maanden korting heb gehad. :( Dat wordt stemmen met de voeten.

EDIT (na lezen alle reacties, dacht dat ik nog in het BF-topic zat.)

Als ik de voorwaarden nog eens bekijk, staat daar dat de actie geldig was tot 26 november 2018. Zou dat verklaren waarom men de korting per die datum heeft doorgevoerd, terwijl ik vroeg om een leverdatum van 1 december 2018? (En dan nog: nergens staat dat het abonnement ook moest ingaan in november 2018.)
Jay-B schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 05:31:
[...]
Er waren verschillende acties voor bestaande en nieuwe klanten.
(..) De actie voor bestaande klanten was dat je inderdaad een hoger internetabonnement voor een lagere prijs kreeg voor 6 maanden.
Aha, dat heeft misschien geholpen bij -> wat lijkt <- een administratief rommeltje.

[ Voor 42% gewijzigd door wernert op 05-08-2019 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odb90
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 06-12-2023
Is er iemand die weet of het mogelijk is om gebruik te maken van de BF kortingen als je al klant bent?
Ik zou evt mijn abonnement kunnen stoppen en mijn vriendin een nieuwe abonnement kunnen laten afsluiten maar ik weet niet of zoiets kan op het zelfde adres. Heeft daar iemand ervaring mee toevallig?

Als het al op het forum staat, mijn excuses maar ik kan het niet vinden. :)
Pagina: 1 2 Laatste