Toon posts:

Ziggo Black Friday 2018 aanbieding topic

Pagina: 1 2 3 ... 9 Laatste
Acties:
  • 51.577 views

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-06 14:18

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
Voor nieuwe Ziggo klanten is er een aanbieding t/m 26-11-2018 11:59 (als ik goed kan rekenen)

Alle pakketten (Start, compleet en max) voor 29,95 euro per maand voor 6 maanden lang, daarna 6 maanden de reguliere prijs.

De vraag die vaak langskomt in het Black Friday / Blue monday topic is of dit ook voor bestaande klanten te regelen is en aangezien daar de Ziggo discussies het topic een beetje aan het overnemen was is hier een topic om hierover te discussiëren.

Meld jouw eigen ervaringen, wat heb je gekregen, bij welke afdeling en op welke manier zodat anderen ook hiervan kunnen genieten!

[Voor 11% gewijzigd door Bezulba op 21-11-2018 11:01]

blup

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
*knip* Dit topic is niet bedoeld om te melden wat je besteld hebt, maar voor discussie en vragen.

[Voor 131% gewijzigd door Yorinn op 21-11-2018 11:00]

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Had het via Twitter gevraagd en ook men gewezen op de reacties op Tweakers. Dit was enige wat ik kreeg aangeboden: (Ze belden mij nav Twitter dm)
Vincentio schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:14:
[...]

Telefonisch kunnen ze het in ieder geval niet aanbieden. Alleen hogere snelheid of pakketten met korting.
Aangezien ik ook glasvezel kan krijgen, maar eens afwachten of T-mobile nog met iets leuks komt, standaard zijn ze al goedkoper voor mij. Enige reden dat ik het nog niet gedaan had is omdat ik al zo lang vast bij Ziggo zat naar tevredenheid.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-06 14:18

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
Mijn ervaringen uit het verleden zijn dat het regelen via mail/twitter/fb/chat/de site niet te doen is. De korting die ik kreeg was altijd telefonisch.

blup

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:15
Ik heb in augustus verlengd voor 1 jaar 29,95 eerste 6 maanden. Is wel het Alles in 1 startpakket, maar ik verwacht dat bestaande klanten dit wel kunnen krijgen als je beetje doorvraagt en bij de afdeling retentie komt. Ben benieuwd of ze mij nog een snelheidsverhoging willen geven voor die prijs... vanavond even bellen. Via de chat wordt je niet geholpen in ieder geval.

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-06 10:44
Ik heb nog een oud alles in 1 plus abbonement. Die kost maar 59.95, maar dan heb je niet de mediabox etc.
Miss toch eens overstappen

[Voor 39% gewijzigd door alki op 21-11-2018 11:07]

• hars73
  • Laatst online: 02-06 11:53

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Dit is ook ongeveer de periode dat mijn jaarcontract weer bijna verlopen is. Dus ik bel elk jaar rond deze periode. Nu kreeg ik eerst de aanbieding van 3 maanden voor 34,95. Na mijn opmerking dat ik andere jaren 6 maanden voor 29,95 kreeg en dat de Black Friday aanbieding dat ook is, kon dat voor mij ook. Dus inderdaad gewoon even bellen om weer voor een jaar te verlengen.

[Voor 4% gewijzigd door hars73 op 21-11-2018 11:08]

• TimDJ
  • Laatst online: 11:39
Voor bestaande zakelijke klanten ook een leuke: Gratis 6 maanden snelheid upgrade.
Daarna kun je gewoon weer terug.

https://www.ziggo.nl/zake...blackfriday/voor-klanten/

Freelance Drupal developer

• JunkieLimbo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-03 16:27
Er zou een Black Friday deal zijn voor bestaande klanten met een gratis internet upgrade als je Vodafone bijsluit maar ik kan hem op de website of in mijn Ziggo niet terugvinden

• V1RT
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-06 19:54
Vindt dit wel frapant, dit aanbieding krijg je ook gewoon buiten black friday om.. 4 weken geleden zat ik te kijken voor een aanbieding van Ziggo en ik heb het zover gekregen dat ik voor 29 euro 6 maanden lang kon betalen...

• Marmo
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12:35
V1RT schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:12:
Vindt dit wel frapant, dit aanbieding krijg je ook gewoon buiten black friday om.. 4 weken geleden zat ik te kijken voor een aanbieding van Ziggo en ik heb het zover gekregen dat ik voor 29 euro 6 maanden lang kon betalen...
Was je al klant bij Ziggo?

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Ik heb 12 dagen geleden verlengd bij Ziggo met de standaard aanbieding van de eerste 3 maanden 35 euro. Ik heb ze net gebeld (bijna 20 minuten wachttijd) en ik kon m'n verlenging nog annuleren en gebruik maken van de Black Friday deal :) Ik had mazzel omdat ik nog binnen de 14 dagen bedenktijd zat. Dus als je contract bijna afloopt gewoon bellen met de afdeling retentie/opzeggingen en vragen om de black friday deal! Je zal wel zo'n 20 minuten moeten wachten want het is naar hun zeggen enorm druk.

Bedankt voor dit topic in ieder geval, bespaart me toch weer wat geld!

[Voor 14% gewijzigd door stin00 op 21-11-2018 11:33]

• India Sierra
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-06 13:55

India Sierra

Learn by failure

Super fijn dit, bestaande abbo kan niet online gewijzigd worden maar moet voor gebeld worden ivm telefonie.. Nu al zin om in de wacht te staan.

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Zou leuk zijn als ze voor bestaande klanten ook wat doen!

• GerritGekke
  • Laatst online: 30-05 18:48

GerritGekke

Gamechanger

stin00 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:29:
Ik heb 12 dagen geleden verlengd bij Ziggo met de standaard aanbieding van de eerste 3 maanden 35 euro. Ik heb ze net gebeld (bijna 20 minuten wachttijd) en ik kon m'n verlenging nog annuleren en gebruik maken van de Black Friday deal :) Ik had mazzel omdat ik nog binnen de 14 dagen bedenktijd zat. Dus als je contract bijna afloopt gewoon bellen met de afdeling retentie/opzeggingen en vragen om de black friday deal! Je zal wel zo'n 20 minuten moeten wachten want het is naar hun zeggen enorm druk.

Bedankt voor dit topic in ieder geval, bespaart me toch weer wat geld!
Volgens mij is dat ook de juiste insteek om er aanspraak op te kunnen maken als bestaande klant. Wanneer je iets bij ziggo afsluit zit je er een jaar aan vast, daarna kan je verlengen. Ik heb tot twee maal toe eerder de “bestaandeklantenkorting” gekregen, waarbij mijn contract weer een jaar wordt vastgezet.

Ik zal ze binnenkort een bellen, wellicht afdeling retentie/opzegging, en vragen naar verlenging van het contract icm de BF deal! Niks geen upgrade o.i.d. maar gewoon met zelfde pakket.

 Karma

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 31-05 22:34
Boeit ze denk ik niet, sommige mensen zitten vast aan Ziggo, ik heb bv wel glas aansluiting thuis dus zou ik kunnen overstappen maar dan moet je weer met IPTV aan de gang, via de ziggo app formule 1 gaan kijken en over het algemeen ben ik wel tevreden met Ziggo neemt niet weg dat ik het wel ga proberen.

• Zanzarismo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:51
Zojuist gebeld met Ziggo opzeggingen. Begon het gesprek met dat ik wilde opzeggen bla bla. Uiteindelijk geregeld: 6 maanden 29,95 ipv 43,95 + nieuwe router.

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:51
ik wil eigenlijk mijn abo niet verlengen aangezien er volgend jaar de 4k box komt en die gelijk probeer te krijgen met een verlenging.
Maar wel een mooie aanbieding dit.

[Voor 11% gewijzigd door Michel242186 op 21-11-2018 12:05]

Acties:
  • 0Henk 'm!
  • Pinned

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-06 07:51
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om te bellen. Kan het niet gewoon via de site zo als hier onder? Weet iemand of dat automatisch goed opgepakt word als je al een abo hebt?
Bloederig schreef op woensdag 21 november 2018 @ 10:07:
[...]

Waarschijnlijk ben je ingelogd ;)

Ik heb zelf net in een incognito window eerst de aanbieding geselecteerd, waarna ze je vragen of je al klant bent. Als je daar nee zegt en vervolgens in het 'winkelmandje' inlogt kun je het wel bestellen... Vraag me af of dit goed zal gaan?
Bloederig in "Black Friday / Cyber Monday 2018"

• MaceNL
dit gebeurde er bij mij.

Als ik het doe komt er dit :

Het is niet mogelijk om je bestelling online door te geven. Bel ons voor meer informatie op 0900-0730 (normaal tarief) en we maken het direct voor je in orde. Je belt ons maandag tot en met zondag van 8.00 tot 22.00.

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-06 22:19

Famous

R 400+

Ik kon als klant, die een internet upgrade wil, enkel 6 maanden korting ontvangen en hetzelfde betalen als ik nu doe (met meer snelheid) of korting op Foxsport / Ziggo movies.

"Dan wil ik graag opzeggen".

Hier kreeg ik hetzelfde te horen eigenlijk maar dan één jaar de korting.
Ik heb het opgezegd en ga elders heen :)
Wilde sowieso al meer snelheid en TV hoefde van mij niet.

Ben pas sinds 01-08 klant maar opzeggen was geen probleem _/-\o_
Nog wel even de bevestiging afwachten.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• job
  • Laatst online: 00:17
MaceNL schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:38:
Boeit ze denk ik niet, sommige mensen zitten vast aan Ziggo, ik heb bv wel glas aansluiting thuis dus zou ik kunnen overstappen maar dan moet je weer met IPTV aan de gang, via de ziggo app formule 1 gaan kijken en over het algemeen ben ik wel tevreden met Ziggo neemt niet weg dat ik het wel ga proberen.
Ook bij kpn kan je ziggo sport bekijken. Ja dat kost je 15 euro per maand, maar de mogelijkheid is er.

• MaceNL
Mwah ik vraag gewoon de login van m'n pa of van iemand anders met ziggo, dat werkt perfect.

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08:04
Volgens mij kunnen klanten ook gewoon bestellen?

Zie hier:

[Voor 7% gewijzigd door Daiov97 op 21-11-2018 12:31]

Acties:
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-06 22:51

Señor Sjon

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Magnificent bastard

Michel242186 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 12:01:
ik wil eigenlijk mijn abo niet verlengen aangezien er volgend jaar de 4k box komt en die gelijk probeer te krijgen met een verlenging.
Maar wel een mooie aanbieding dit.
Kies de aanbieding. Die box is er echt niet binnen 6 maanden Ziggo kennende.

@Daiov97 je moet pas inloggen bij het bestelproces (stap 2). Eerder en je hebt de aanbieding niet.

[Voor 12% gewijzigd door Señor Sjon op 21-11-2018 12:39]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Marcus73
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-06 22:15
Ik heb de upgrade als bestaande klant online kunnen bestellen via de link. Kreeg gelijk de bevestiging per email inclusief de vermelding van de 6 maanden korting in het bijgesloten besteloverzicht. In een andere email werd ik geïnformeerd dat ik een nieuwe mediabox krijg en wat ik - als bestaande klant - met de oude moet doen. In de algemene voorwaarden staat dat het maandelijks aanpasbaar / opzegbaar is.

Intel 12600K@5Ghz | RTX3080 | 32Gb DDR4@3400Mhz

• GerritGekke
  • Laatst online: 30-05 18:48

GerritGekke

Gamechanger

Via de link bedoel je de BF pagina? Gewoon bestellen en later in het proces inloggen als bestaande klant?

Edit: klopt jet dat je dan opnieuw activatiekosten van 19,95 betaald?

[Voor 25% gewijzigd door GerritGekke op 21-11-2018 13:08]

 Karma

• MA®K
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-05 10:53
Ik vind het best vreemd dat je als bestaande klant ook de activatiekosten erbij krijgt. Zou dat zijn omdat ze je een nieuw modem/mediabox toesturen? Die hoef ik beide namelijk niet, onlangs net een (gratis) nieuw modem gekregen, en tv kijken doe ik via CI kaarten. Meer mensen die dit hebben?

Life to is short, not too

Acties:
  • 0Henk 'm!
  • Pinned

• Sevyx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-06 19:36

Sevyx

Facta non verba!

Net even gekeken online, je kan inderdaad online ook gebruik maken met van de aanbieding(Verlengen). Alleen krijg je daar de activatiekosten niet weg. Krijg je dat telefonisch wel voor elkaar?

Psn - Sevyxs

Acties:
  • 0Henk 'm!
  • Pinned

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

Die activatiekosten staan verderop als apparaatkosten. In de regel (was vorig jaar iig) sturen ze niks op en betaal je die kosten niet. Zo wel, dan is de korting alsnog de moeite waard.

Acties:
  • 0Henk 'm!
  • Pinned

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
meestal worden die niet doorberekend.
Mocht dat wel zo zijn, kan je een bericht sturen, en trekken ze dat van de volgende rekening af.

• IceZero
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22-03 12:36
Heeft iemand in zijn 2e bevestiging wel de korting in zijn besteloverzicht?

Ik heb het alleen in mijn 1e bevestiging via pdf. 2e overzicht staat alleen het totaal pakket maar er staat geen 6 maanden korting erin zoals ik gewend ben.

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:42

sjaool

Every life should have 9 cats

Dus als bestaande klant kun je de korting wel krijgen door in stap 2 met je Ziggo inlog aan te melden? Ik krijg inderdaad een melding dat alles in orde gemaakt wordt maar in principe veranderd er niks in mijn abonnement behalve dan de korting. Ik heb namelijk niet zoveel zin in problemen waar ik achteraan moet bellen. :P

edit:

Toch maar de bestelling geplaatst en nu afwachten.
Op de factuur staan de Activatiekosten inderdaad als Apparatuur vermeld.
De korting 6 maanden voor €29,95 staat er ook netjes op.
Nu maar hopen dat ze hier niet gek mee omgaan. :P
Ik ben al jaren abonnee van Ziggo en heb nog nooit problemen gehad.
Ik ben benieuwd hoe dit nu verder gaat. :)

[Voor 36% gewijzigd door sjaool op 21-11-2018 13:35]

"When you grow up your heart dies"

• V1RT
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-06 19:54
Marmo schreef op woensdag 21 november 2018 @ 11:15:
[...]

Was je al klant bij Ziggo?
Nee, in het verleden wel.

• IceZero
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22-03 12:36
net gebeld met opzeggingen. Zij konden gewoon zien dat je 6 maanden voor 29,95 hebt gekregen. activatiekosten zouden ze verrekenen. dus gewoon bellen :)

• Rundfunk28
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 02-06 22:31
Mij is het ook gelukt in stap 2 om als bestaande klant korting te krijgen. Nu hopen dat ze geen nieuwe kastjes sturen;)

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:12

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Zo ik heb er ook gebruik van kunnen maken door pas in te loggen bij de tweede stap. Alles lijkt prima, ben benieuwd of de activatiekosten achterwege gelaten worden en anders ga ik daar nog wel ff achteraan.
Kan eigenlijk wel een nieuwe decoder en een nieuwe router gebruiken dus van mij mogen ze het ook opsturen en dan stuur ik die ouwe zooi die ik heb gewoon terug.

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik zit op het middelste pakket (zonder bellen) zonder mediabox & zonder dat 'nieuwe' modem/router apparaat (de witte). Heb nu voor het hoogste pakket gekozen, ben benieuwd wat er allemaal deze kant op gaat komen :D. Ook gedaan door in stap 2 in te loggen met mijn bestaande account.

Overigens krijg ik in de pdf uit de mail vrij weinig te zien, onder het kopje 'bestelling' staat zelfs niets.

[Voor 16% gewijzigd door Majesty op 21-11-2018 13:54]

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

IceZero schreef op woensdag 21 november 2018 @ 13:16:
Heeft iemand in zijn 2e bevestiging wel de korting in zijn besteloverzicht?

Ik heb het alleen in mijn 1e bevestiging via pdf. 2e overzicht staat alleen het totaal pakket maar er staat geen 6 maanden korting erin zoals ik gewend ben.
Die 2e mail kan je bijkans vergeten. Ik moet het even terugzoeken, maar ook die komt bekend voor.

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:48
ik wil hier ook wel gebruik van maken, werkt dat gewoon als ik via de site mijn huidige pakket weer aanklik?

enige wat ik zie staan is: activatiekosten, maar krijg je die dan niet als bestaande klant?

en eigenlijk hoef ik ook geen nieuwe mediabox en router, alles werkt prima zo.

Dus als ik via de site gewoon alleen die korting mee kan pakken zou mooi zijn.

Stop chasing the dream, you're already living it

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 08:30
Tot nu toe lijkt bij stap 2 inloggen goed te werken inderdaad

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

@Qosmic je kan natuurlijk ook gewoon even teruglezen?! Het staat allemaal letterlijk in dit topic.

Acties:
  • 0Henk 'm!
  • Pinned

• TimDJ
  • Laatst online: 11:39
Zakelijk ook nog een leuke. Als je via https://www.ziggo.nl/zakelijk/abonnement-wijzigen/ je snelheid aanpast krijg je de korting zonder dat je extra tv paketten selecteerd. Zelfs als je je snelheid niet aanpast krijg je een korting?!

Freelance Drupal developer

• Qosmic
ben heel benieuwd, ik heb hem aangevraagd en ook nog met een medewerker gechat, mar die geeft aan dat het niet mogelijk is gebruik te maken van de actie. Dat die alleen voor nieuwe klanten bestemd is.

Hij zegt:

Als je de bestelling via de website plaatst als bestaande klant dan wordt deze er automatisch uitgehaald.
Omdat je namelijk al bestaande klant bent.

[Voor 29% gewijzigd door Qosmic op 21-11-2018 14:14]

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:12

OzzieMann

PSN: OzzieMann

We zullen zien. Uiteindelijk ben ik digitaal akkoord gegaan met een nieuw aanbod, ben daarbij ook ingelogd en heeft ziggo dus kunnen zien dat ik bestaand klant ben. Dus ziggo heeft genoeg kans gehad om dit in het bestelproces al te vermelden.
We hebben nu volgens mij gewoon een bindende overeenkomst.

• jasper2603
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-06 18:59
Ook 30 min geleden een nieuwe bestelling gedaan voor het middelste pakket(ben bestaande klant) ben benieuwd of de korting doorgaat. Nog geen mail ontvangen tot nu met bevestiging..

• Hoicks
  • Laatst online: 08:24

Hoicks

Techno!

OzzieMann schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:27:
We zullen zien. Uiteindelijk ben ik digitaal akkoord gegaan met een nieuw aanbod, ben daarbij ook ingelogd en heeft ziggo dus kunnen zien dat ik bestaand klant ben. Dus ziggo heeft genoeg kans gehad om dit in het bestelproces al te vermelden.
We hebben nu volgens mij gewoon een bindende overeenkomst.
Bij mij stond gewoon dat de actie gewoon geldig is voor bestaande klanten. Ik betaal dus 29,95 per maand voor de aankomende 6 maanden en erna 64,50 (dat is wel 4,50 duurder dan ik nu betaal). Na die 6 maand gaat mijn abbo dus wel iets meer kosten, maar levert mij uiteindelijk netto 150 euro besparing op.

Na het jaar maar even kijken.

30 euro x 6 maand = 180 euro besparing t.o.v. abbo nu (59,95)
- 20 euro activatiekosten
abbo wordt 4,50 per maand duurder na (6e maand)
- 27 euro duurder totaal

Bespaard: 180 - 27 = 153 euro

Moeten we alleen na een jaar even weer kijken voor een nieuwe aanbieding.

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
@Hoicks Je kan over 6 maanden gewoon terug stappen naar een lagere verbinding / goedkoper

Zelfs als er tegen die tijd een aanbieding is, kun je die opnieuw aangaan.
Ik had vorig jaar de BF korting genomen, en na 5 maanden mijn abbo omgezet naar ZiggoZakelijk.
Mijn jaarcontract 'verviel' en ik kon ineens maandelijks opzeggen, EN kreeg weer 3 maanden korting

• BobIsYourUncle
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 02-03-2020
jasper2603 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:30:
Ook 30 min geleden een nieuwe bestelling gedaan voor het middelste pakket(ben bestaande klant) ben benieuwd of de korting doorgaat. Nog geen mail ontvangen tot nu met bevestiging..
Loop je niet het risico dat je straks met twee abonnementen zit...? De BF deal van 29,95 en je huidige abo van 63.50?

• RemcoZZ
  • Laatst online: 01-06 16:19
https://ibb.co/fV7TfV

dit is wat de servicedesk mij weet te vertellen, iemand al meer info?

• Hoicks

Hoicks

Techno!

En bevestiging is ook binnen. Krijg alleen die mediabox nog opgestuurd, maar die ga ik toch niet gebruiken (betaal ik daar ook nog een fee voor per maand?)

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

Als je al een Mediabox hebt, sturen ze er niet nog één op.

• Joster
  • Laatst online: 01-06 22:23
Hoicks schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:47:
En bevestiging is ook binnen. Krijg alleen die mediabox nog opgestuurd, maar die ga ik toch niet gebruiken (betaal ik daar ook nog een fee voor per maand?)
En hoe heb je dat gedaan met extra zender pakketten? Of heb je die niet en kon je dat negeren?

Zou dit een fout zijn van Ziggo die hersteld gaat worden of zal dit de komende dagen gewoon mogelijk blijven?

• Hoicks

Hoicks

Techno!

Señor Sjon schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:48:
Als je al een Mediabox hebt, sturen ze er niet nog één op.
Ik heb er niet een en ik wil er ook niet eentje. CI+ kaartje is voor mij prima.(Samen met een USB diskje achter de TV voor een keer timeshiften of sporadisch opnemen)
Joster schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:58:
[...]

En hoe heb je dat gedaan met extra zender pakketten? Of heb je die niet en kon je dat negeren?

Zou dit een fout zijn van Ziggo die hersteld gaat worden of zal dit de komende dagen gewoon mogelijk blijven?
Ik ben in de porno modus in Internet Explorer naar Ziggo.nl gegaan. Blackfirday deal geselecteerd en erna gekozen voor deze variant. (Zelfde abbo als ik al heb, zonder extra film kanalen etc. (Alles in 1 complete 200/20) en telefonie (zonder afkoop onbep, bellen)

Vervolgens kreeg ik een popup (ben je al klant, dan geldt deze aanbieding ook voor jou).\

Even snel doorgerekend wat mijn besparing is. En besteld.

[Voor 52% gewijzigd door Hoicks op 21-11-2018 15:01]

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:08
Ik heb de gok ook maar gewaagd. Stel het wordt allemaal ingetrokken veranderd er voor mij toch geen fluit. Bedrag blijft hetzelfde, pakket ook.

Ondertussen ook 2 mailtjes gehad. 1 met het bestellingoverzicht, waar de 6 maanden €29,95 in vermeld stond. En daarna een mail met een overzicht van 'hoe nu verder' zeg maar. Maar hierin stond dan niet de actiekorting vermeld, alleen de standaardpakket prijs.. dus ben benieuwd of de korting uiteindelijk doorgevoerd wordt.

YouTube: MotorcycleGeek

• RemcoZZ
RemcoZZ schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:44:
[Afbeelding]

dit is wat de servicedesk mij weet te vertellen, iemand al meer info?
Gewoon op de gok wel besteld en een bevestiging ontvangen. Hier staat overigens wel het normale bedrag in van 63,50 (hoef geen telefonie) en niet de actieprijs. Hebben jullie dat wel in de bevestiging staan?

• Hoicks

Hoicks

Techno!

Leviathius schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:01:
Ik heb de gok ook maar gewaagd. Stel het wordt allemaal ingetrokken veranderd er voor mij toch geen fluit. Bedrag blijft hetzelfde, pakket ook.

Ondertussen ook 2 mailtjes gehad. 1 met het bestellingoverzicht, waar de 6 maanden €29,95 in vermeld stond. En daarna een mail met een overzicht van 'hoe nu verder' zeg maar. Maar hierin stond dan niet de actiekorting vermeld, alleen de standaardpakket prijs.. dus ben benieuwd of de korting uiteindelijk doorgevoerd wordt.
Actiekorting staat in de bijlage.

• Leviathius
  • Laatst online: 12:08
Hoicks schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:01:
[...]

Actiekorting staat in de bijlage.
Dat was in de eerste mail inderdaad. De tweede mail had geen bijlage ;).

YouTube: MotorcycleGeek

• RemcoZZ
Leviathius schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:02:
[...]

idd voor mij hetzelfde verhaal :)

• Joster
Hoicks schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:59:
[...]

[...]

Ik ben in de porno modus in Internet Explorer naar Ziggo.nl gegaan. Blackfirday deal geselecteerd en erna gekozen voor deze variant. (Zelfde abbo als ik al heb, zonder extra film kanalen etc. (Alles in 1 complete 200/20) en telefonie (zonder afkoop onbep, bellen)

Vervolgens kreeg ik een popup (ben je al klant, dan geldt deze aanbieding ook voor jou).\

Even snel doorgerekend wat mijn besparing is. En besteld.
Ahja, lastige voor mij is dat ik ook Fox Sports Compleet heb en dus niet weet of ik die blijf houden als ik nu van deze aanbieding gebruik maak zonder die aan te klikken. Wat het nog lastiger maakt, op mijn factuur van komende maand wordt dat Fox abonnement niet gerekend (onlangs overgestapt van 3 maanden gratis Fox Sports eredivisie naar Fox Sports compleet voor een lager bedrag). Het lijkt er dus op dat ik Fox Sports Compleet nog steeds gratis krijg :+

• Hoicks

Hoicks

Techno!

Leviathius schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:02:
[...]

Ohja, dat heb ik ook inderdaad. Hmz.. irritant weer.

• jasper2603
Ik heb 1 mail gehad van ziggo en daarin staat uw bestelling. daarin staat middelste pakket met prijs 64,50 euro, geen woord over eerste 6 maanden 29 euro.. Zie onder voor de tekst uit de mail:

Dit krijgt u van ons Alle bedragen zijn in euro's
en inclusief 21% BTW

Wat zit er in uw pakket?
Dit is het, handig om te weten. 64,50

• Kabel TV
• TV Standard
• Ziggo Movies and Series
• Internet Complete
• Safe Online
• Bellen

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-05 00:26
Iemand die weet of je een ingangsdatum kunt kiezen ergens tijdens het bestelproces? Ik zou best van de aanbieding gebruikt willen maken maar wel pas vanaf 1 maart 2019 ivm verhuizing.

[Voor 7% gewijzigd door Mitchell-CWD op 21-11-2018 15:08]

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

• Señor Sjon

Señor Sjon

Magnificent bastard

Ja, ik dacht dat je bij pagina 2 (waar je in moet loggen) ook een ingangsdatum kon kiezen. Maar 1 maart ligt denk ik wel te ver in de toekomst,

• Hoicks

Hoicks

Techno!

Ziggo Webcare
Hoi Martijn!

Goed dat je hier een melding van doet.

Ik heb het nagekeken en ik zie dat de korting netjes in je contract verwerkt is. Dus je krijgt in ieder geval de Black Friday actietarief
Lijkt dus wel goed te komen :)

[Voor 6% gewijzigd door Hoicks op 21-11-2018 15:20]

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07:54
Hier een bevestiging gekregen met netjes het actietarief vermeld. Inderdaad die 19,95 activatiekosten dus ga dat nog wel even in de gaten houden. Ziet er iig goed uit.

• Frankyy
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-06 23:40
Ik heb ook verlengt. Ik zie onderstaande netjes op het overzicht staan.
Activatie kosten ook zoals bij iedereen.

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:03

Metalfreak

Hoije woh!

Ik krijg een popup met de vraag of ik al klant ben, als ik daar "Ja" aanklik, dan zijn de kortingen ineens weg...

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

• Qosmic
als je maar niet 2 x een abbo op je adres krijgt dan

• Hoicks

Hoicks

Techno!

Ziggo Webcare
Ik: Thanks! Kun je mij dit nog even per mail bevestigen? 🙂
Die activatiekosten blijven overigens wel? (Omdat ik al Ziggo abonnee ben?)

Ik kan het helaas niet nog extra bevestigen dan de bevestiging die je nu al hebt.

Als je niet van apparatuur wisselt, heb je geen activatiekosten.
Die zie ik ook niet vermeldt staan.

Ik: Ik zie dat ik ook een mediabox krijg. Op zich hoef ik die niet (gebruik een ci+ kaart)
Dus wat mij betreft hoeft er niets te wijzigen. Alleen de korting is prima voor mij 🙂
(en geen activatiekosten als dat kan)

Voor mij is het nu einde dienst. Ik zal zorgen dat mijn collega dit zo verder met je oppakt.

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:26
Metalfreak schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:30:
Ik krijg een popup met de vraag of ik al klant ben, als ik daar "Ja" aanklik, dan zijn de kortingen ineens weg...
Je moet de aanbieding ook eerst in je mandje gooien en daarna pas inloggen.
Bij stap 2 is dat. Als je gelijk aangeeft dat je klant bent dan gaat de korting weg.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• Joster
Hoicks schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:32:
[quote]
Ziggo Webcare
Ik: Thanks! Kun je mij dit nog even per mail bevestigen? 🙂
Die activatiekosten blijven overigens wel? (Omdat ik al Ziggo abonnee ben?)

Ik kan het helaas niet nog extra bevestigen dan de bevestiging die je nu al hebt.

Als je niet van apparatuur wisselt, heb je geen activatiekosten.
Die zie ik ook niet vermeldt staan.

Ik: Ik zie dat ik ook een mediabox krijg. Op zich hoef ik die niet (gebruik een ci+ kaart)
Dus wat mij betreft hoeft er niets te wijzigen. Alleen de korting is prima voor mij 🙂

Voor mij is het nu einde dienst. Ik zal zorgen dat mijn collega dit zo verder met je oppakt.
Doe je dit via de chat want dan ga ik het daar ook eens proberen :)

• RemcoZZ
ik heb net ook nog even op de chat gezeten en mijn abbo laten checken, Volgens webcare is de korting verwerkt.

• egbert-jan
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 31-05 12:19
Het is elk jaar een discussie maar steeds met dezelfde eindstand. Gewoon kunnen verlengen met de BF actie. We hebben het makkelijk gedaan eerst een collega die de discussie heeft gevoerd afgesloten en toen: Oh ja ik heb nog een collega die hetzelfde pakket hier heb je hem. Binnen 10 seconden daarna geregeld. Echter kreeg ik wel de opmerkingen we kunnen maar 2 abonnementen afsluiten per gesprek :F

• thejoker80
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Hoicks schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:32:
[quote]

ik hoef ook geen spullen van ze. Heb je al enig info hoe dit in zijn werk gaat?

en: ik zie geen chat op de website...

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Klopt het dat ik de duurste variant kan kiezen, en dit gewoon aan kan passen na 6 mnd?

• RemcoZZ
thejoker80 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:39:
[...]

ik hoef ook geen spullen van ze. Heb je al enig info hoe dit in zijn werk gaat?

en: ik zie geen chat op de website...
Even opnieuw naar de BF pagina van Ziggo gaan. Helemaal onderin heb je dan de optie om een chat te openen voor hulp bij de aanschaf :)

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:03

Glenfiddich

Whisky Liefhebber

Hier ook maar de gok genomen en hetzelfde pakket dat ik nu al heb, met de BF actie besteld, bij stap 2 ingelogd en de bestelling afgemaakt. Hopelijk resulteert het in "gratis" 6 maanden korting, en sturen ze me niet allemaal nieuwe kastjes op :P

[Voor 4% gewijzigd door Glenfiddich op 21-11-2018 15:42]

Mooi fout is niet lelijk

• thejoker80
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

RemcoZZ schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:40:
[...]

Even opnieuw naar de BF pagina van Ziggo gaan. Helemaal onderin heb je dan de optie om een chat te openen voor hulp bij de aanschaf :)
tnx. Er staat nu: Onze salescollega's zijn even druk. heb het maar ff via twitter gevraagd.

• RemcoZZ
thejoker80 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:45:
[...]

tnx. Er staat nu: Onze salescollega's zijn even druk. heb het maar ff via twitter gevraagd.
klopt, de chat is een chaos op dit moment haha. gewoon de pagina refreshen tot je een "slot" hebt

• thejoker80
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

RemcoZZ schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:46:
[...]

klopt, de chat is een chaos op dit moment haha. gewoon de pagina refreshen tot je een "slot" hebt
ik heb de 'gok' maar genomen :) dan maar een mediabox en extra modem :)

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-06 12:16
Gewoon via website besteld en volgend antwoord gekregen en korting staat erbij vermeld:

https://tweakers.net/ext/f/1b0SU0vS1AXM8Me9lHqx8a4u/thumb.jpg

[Voor 35% gewijzigd door snah001 op 21-11-2018 15:52]

Xiaomi 12 Pro 12GB\256GB EEA Global V14.0.8.0.TLBEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:03

Metalfreak

Hoije woh!

Onlangs mijn Humax mediabox ingeruild voor een CI+ module, maar ik zie die optie om te kiezen voor CI+ in plaats van Mediabox er bij de privé abonnementen niet bij staan. Zakelijk dan weer wel... Moet ik dan toch gaan bellen? Of is die optie er op het laatst weer wel?

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
snah001 schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:51:
Gewoon via website besteld en volgend antwoord gekregen en korting staat erbij vermeld:

[Afbeelding: bestelling Ziggo]
Bij mij exact hetzelfde! Ergens bij stap 2 ofzo ingelogd als bestaande klant. Ben benieuwd!

• RemcoZZ
neem aan dat je niet ingelogd bent dan? volgens mij is dit wat nieuwe klanten te zien krijgen

• Joster
Niemand die een extra pakket in bezit heeft en daar iets mee gedaan heeft (of juist niet)?

• Qosmic
ik heb precies hetzelfde, gewoon mijn huidige abbo gekozen.

Bevestiging gehad geen activatiekosten en de eerste 6 maanden voor 29.95.

Maar je kan niet 2 dezelfde abbo's op 1 adres hebben lopen? Dat zou wel kut zijn :-p

• Hobbykok
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 13-03-2019
Ik wil graag ons vodafone abonnement verlengen (is nu mogelijk) en dan ga ik van ziggo complete naar ziggo max en dan 12 maand voor de prijs van complete.

Maar hoe regel ik dat?
Hang nu al minutenlang in de wacht aan de telefoon, kan je dit ook online regelen?\\

Edit: ah, al gelukt, verlengen van vodafone + upgrade internet = 1 tot 5 euro korting op vodafone en een jaar de kosten van een goedkoper pakket, heerlijk. Ze bellen mij straks terug om het te regelen.

[Voor 28% gewijzigd door Hobbykok op 21-11-2018 16:07]

Boeken slijpen de geest zoals de slijpsteen het zwaard

• lolapa
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07:58
Ik had ook besteld en daarna vraag gesteld omdat ik in de tweede mail geen korting had staan.

Fb messenger chat: Ik heb het voor je uitgezocht --- De korting zal niet verwerkt worden door onze afdelingen 147ie hierover gaan. Je kunt het wel bestellen en je krijgt ook een order bevestiging. Maar wanneer de bestelbevestiging moet komen zullen we aangeven dat het niet mogelijk is.

Je bent namelijk bestaande klant en dit is voor alleen nieuwe klanten. Ons systeem herkend dit wel. Iedereen die nu als bestaande klant denkt een kloppende bestelling gedaan te hebben komt van een koude kermis thuis.

[Voor 9% gewijzigd door lolapa op 21-11-2018 15:58]

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-06 12:16
RemcoZZ schreef op woensdag 21 november 2018 @ 15:52:
neem aan dat je niet ingelogd bent dan? volgens mij is dit wat nieuwe klanten te zien krijgen
Was ingelogd en in bestelproces werden al mijn klantgegevens al weergegeven dus bij bestellen zien ze al of je klant bent.
Ben benieuwd.

Xiaomi 12 Pro 12GB\256GB EEA Global V14.0.8.0.TLBEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07:54
Een vriend van me kreeg ook het volgende bericht:

Kendall om 15:53, Nov 21:
Klopt. Echter is de korting niet van toepassing.
Kendall om 15:53, Nov 21:
• Extra bepalingen als je kiest voor de korting: De korting geldt alleen voor de abonnementsprijs van het Internet & TV, maar niet op het verbruik en extra opties naast de afgenomen basisdiensten. • Als je gebruik maakt van deze actie gaat er een (nieuw) abonnement in met een minimumduur van een jaar. Na de minimumduur is het abonnement maandelijks opzegbaar. • Je mag alleen gebruik maken van deze actie als je hier nog niet eerder gebruik van hebt gemaakt. • Abonnees die in de afgelopen 6 maanden internet van Ziggo hadden, kunnen geen gebruik maken van het actieaanbod

Dus toch niet voor bestaande klanten? Wel vreemd dat er verschillende signalen zijn...

• Qosmic
Qosmic schreef op woensdag 21 november 2018 @ 14:12:
ben heel benieuwd, ik heb hem aangevraagd en ook nog met een medewerker gechat, mar die geeft aan dat het niet mogelijk is gebruik te maken van de actie. Dat die alleen voor nieuwe klanten bestemd is.

Hij zegt:

Als je de bestelling via de website plaatst als bestaande klant dan wordt deze er automatisch uitgehaald.
Omdat je namelijk al bestaande klant bent.
Dat zeiden ze dus ook tegen mij 2 uur geleden op de chat.

• M.Cremaster
  • Laatst online: 02-06 09:53
Heb het gewoon via Mijn Ziggo besteld.... dan is het toch bindend? Anders moeten ze die optie toch niet aanbieden? Mijn contract is trouwens inmiddesl wel al een OBT (maandelijks opzegbaar).

• namo_h
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-06 10:19
Ik maak zelf nog altijd gebruik van een abonnement die ik in 2015 heb afgesloten met 200/20mb en TV start. Het maandbedrag dat ik betaal (€58.95) komt overeen wat je nu ook zou betalen voor een zelfde pakket.

Echter gebruik ik allemaal CI+ Modules in mijn tv's en heb ik 4 actieve smartcards in mijn abonnement waar ik geen cent extra voor betaal. Betekend dit dat wanneer ik verleng met de BF-actie, ik ineens €2.- p.m. per smartcard moet gaan betalen?

• thejoker80
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

ik heb toch echt een bevestiging via de mail met 6 maanden voor 29,-

• egbert-jan
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 31-05 12:19
gewoon bellen is echt de makkelijkste manier. Na mijn telefoontje gewoon alles bevestigd gekregen als bestaande klant. Niks geen activatie kosten gewoon de eerste 6 maanden korting

• RemcoZZ
echt heel veel tegenstrijdige verhalen! ik had ook Kendall op de chat en deze bevestigde mij juist dat de korting op mijn abbo stond. Nu maar hopen dat er straks niet 2 abbo's zijn...

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:51
ik ben overstag gegaan ondanks dat in februari de 4K box uitkomt.
bij mij werd via facebook gewoon alles bevestigd en de activatie kosten kwijt gescholden.

• Vincentio
  • Niet online
Misschien kan @Ziggo-Webcare wel wat voor een ieder hier betekenen? Of in ieder geval intern doorgeven hoe dit alles overkomt voor bestaande klanten?

• jasper2603
Net gechat met ziggo, ene Delano, hij zegt duidelijk dat het niet mogelijk is voor bestaande klanten. Ik heb gedreigd met opzeggen, nou was z'n antwoord, dat is uw goed recht..

Nu eerst het nieuwe contract weer annuleren
Pagina: 1 2 3 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bestemd voor discussie over de Ziggo Black Friday aanbieding. Niet om te melden wat je besteld hebt en wat de status is van je bestelling.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee