stin00 schreef op maandag 25 november 2019 @ 20:38:
[...]
Dat abonnement heb ik vorig jaar ook afgesloten, hopelijk dit jaar weer

Het ging om TV Start (80+ zenders waarvan 36 HD, Ziggo GO) en Internet Compleet (tegenwoordig 250 down & 25 up). 6 maanden 30 euro, daarna 6 maanden 61 euro. Gemiddeld ongeveer 45 euro. Ik wil liever alleen internet afsluiten zonder TV, maar daar doet Ziggo niet meer aan geloof ik.. heb ook geen andere fatsoenlijke aanbieders in de straat, dus heb weinig keus.
Eens kijken waar ze dit jaar mee komen!
Ik hetzelfde. Vorig jaar 6 maanden voor 30 euro afgesloten (liep vanaf 15 december). Ik had als alternatief 24 MBIT BVVDSL (bonded, dus alleen bij KPN/Xs4all).
7 maanden later, in juni verhoogde Ziggo de prijzen. Ik bellen: wil opzeggen, prijs is omhoog. Krijg 6x2,50 (prijsverschil) ter compensatie aangeboden.
Vervolgens overstap service aangevraagd naar KPN, met wetenschap dat ik binnen 14 dagen kan annuleren. Krijg je brief met speciaal telefoonnummer van behoud afdeling bij Overstapservice + word je meteen nagebeld.
Ik geef aan: wil alleen internet, jullie zijn te duur voor alleen internet. Kreeg als aanbod: 9 maanden voor 30 euro (normaal 58 euro) voor 250mbit internet met zo'n humax ding (gebruik ik nooit, staat in kast). Ook nog de 3 x 2,50 prijsverhoging van de laatste 3 maanden vergoed gekregen.Oftewel, 15 maanden voor 30 euro en 3 maanden voor 58 euro.
Kortom: krijg je niet wat je wil, doe overstapservice. Je kan altijd binnen 14 dagen annuleren.