Ziggo Black Friday 2019 aanbieding topic Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 20.944 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaKa86
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 23-02 21:13
Zojuist een telefoontje gepleegd naar Ziggo en gevraagd wat er voor mij in het vat zit Black Friday korting technisch gezien...

Ik kreeg aangeboden 3 maanden Compleet (wat we dus al hebben) voor €39,95 (ipv €66) p.m. + 3 maanden gratis Fox Sport Eredivisie.

Goede deal denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-02-2021
DaKa86 schreef op maandag 25 november 2019 @ 19:58:
Zojuist een telefoontje gepleegd naar Ziggo en gevraagd wat er voor mij in het vat zit Black Friday korting technisch gezien...

Ik kreeg aangeboden 3 maanden Compleet (wat we dus al hebben) voor €39,95 (ipv €66) p.m. + 3 maanden gratis Fox Sport Eredivisie.

Thanks. Zit zelf ook te dubben. En dan over de duurdere variant 6 mnd voor 49.95. Heb ook movies en series xl al en dan is de prijs niet veel meer. En dan 6 maanden korting is dan wel ok.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Gezien de vele reacties op deze aanbieding, heb ik hier, net als vorig jaar, een los topic van gemaakt.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaKa86
DavidR schreef op maandag 25 november 2019 @ 20:08:
[...]

Thanks. Zit zelf ook te dubben. En dan over de duurdere variant 6 mnd voor 49.95. Heb ook movies en series xl al en dan is de prijs niet veel meer. En dan 6 maanden korting is dan wel ok.
Die actie is helaas alleen voor nieuwe leden, althans volgens de dame aan de andere kant van de telefoon.

Movies en Series werd mij ook aangeboden, maar dat is behoorlijk overbodig gezien we eigenlijk maar een paar zenders echt kijken + Netflix hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
Heb jaarabonnement (sinds vorige black friday) dus moet gewoon nieuwe aanbieding kunnen gebruiken lijkt me. Zal nog eens over denken. Kan nog wel even wachten met kiezen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kelin
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-05 12:52

Vorig jaar had Ziggo een black friday deal dat de abonnementen 6 maanden voor 30 euro waren, daarna reguliere prijs. Aangezien ze nog niet openlijk adverteren op hun website, zoals KPN het wel doet, zou ik nog even wachten. Doorgaans krijgen behoud afdelingen ook betere kortingen. Je hebt 14 dagen bedenktijd, dus je zou altijd nog even kunnen kijken tegen die tijd.

Staat wel tegenover dat het altijd loeidruk is op Black Friday, en een uur+ in de wachtrij staan voor korting is ook geen feest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Kelin schreef op maandag 25 november 2019 @ 20:28:
[...]

Vorig jaar had Ziggo een black friday deal dat de abonnementen 6 maanden voor 30 euro waren, daarna reguliere prijs.
Dat abonnement heb ik vorig jaar ook afgesloten, hopelijk dit jaar weer :D Het ging om TV Start (80+ zenders waarvan 36 HD, Ziggo GO) en Internet Compleet (tegenwoordig 250 down & 25 up). 6 maanden 30 euro, daarna 6 maanden 61 euro. Gemiddeld ongeveer 45 euro. Ik wil liever alleen internet afsluiten zonder TV, maar daar doet Ziggo niet meer aan geloof ik.. heb ook geen andere fatsoenlijke aanbieders in de straat, dus heb weinig keus.

Eens kijken waar ze dit jaar mee komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastadont
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-05 06:39

ben je al klant of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaKa86
Ja ik ben al klant.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kelin
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-05 12:52
stin00 schreef op maandag 25 november 2019 @ 20:38:
[...]

Dat abonnement heb ik vorig jaar ook afgesloten, hopelijk dit jaar weer :D Het ging om TV Start (80+ zenders waarvan 36 HD, Ziggo GO) en Internet Compleet (tegenwoordig 250 down & 25 up). 6 maanden 30 euro, daarna 6 maanden 61 euro. Gemiddeld ongeveer 45 euro. Ik wil liever alleen internet afsluiten zonder TV, maar daar doet Ziggo niet meer aan geloof ik.. heb ook geen andere fatsoenlijke aanbieders in de straat, dus heb weinig keus.

Eens kijken waar ze dit jaar mee komen!
Ik hetzelfde. Vorig jaar 6 maanden voor 30 euro afgesloten (liep vanaf 15 december). Ik had als alternatief 24 MBIT BVVDSL (bonded, dus alleen bij KPN/Xs4all).

7 maanden later, in juni verhoogde Ziggo de prijzen. Ik bellen: wil opzeggen, prijs is omhoog. Krijg 6x2,50 (prijsverschil) ter compensatie aangeboden.

Vervolgens overstap service aangevraagd naar KPN, met wetenschap dat ik binnen 14 dagen kan annuleren. Krijg je brief met speciaal telefoonnummer van behoud afdeling bij Overstapservice + word je meteen nagebeld.

Ik geef aan: wil alleen internet, jullie zijn te duur voor alleen internet. Kreeg als aanbod: 9 maanden voor 30 euro (normaal 58 euro) voor 250mbit internet met zo'n humax ding (gebruik ik nooit, staat in kast). Ook nog de 3 x 2,50 prijsverhoging van de laatste 3 maanden vergoed gekregen.Oftewel, 15 maanden voor 30 euro en 3 maanden voor 58 euro.

Kortom: krijg je niet wat je wil, doe overstapservice. Je kan altijd binnen 14 dagen annuleren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AJB87
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 09-06-2024
Ben ook benieuwd wat ik weer voor elkaar kan krijgen dit jaar bij Ziggo :*)
Vorig jaar ook 6 maanden voor 30 euro afgesloten.

Via de chat Ziggo benaderd maar daar werd me niks aangeboden ook laten ze niks los over de komende actie.

Vind de aanbieding die ze @DaKa86 aanbieden wel leuk maar er valt vast meer te halen.

Ik wacht het af...

[ Voor 18% gewijzigd door AJB87 op 25-11-2019 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monofear
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-04 13:52
Lukt dit ook als je al klant bent bij Ziggo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:15
monofear schreef op maandag 25 november 2019 @ 21:21:
Lukt dit ook als je al klant bent bij Ziggo?
TS is klant van Ziggo. ;)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-05 13:38
Twee jaar geleden wel, vorig jaar kwam de actie niet door en ben er door drukte van een verbouwing ook niet hard achteraan geweest. Dit jaar weer proberen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
DaKa86 schreef op maandag 25 november 2019 @ 20:23:
[...]

Die actie is helaas alleen voor nieuwe leden, althans volgens de dame aan de andere kant van de telefoon.

Movies en Series werd mij ook aangeboden, maar dat is behoorlijk overbodig gezien we eigenlijk maar een paar zenders echt kijken + Netflix hebben.
Ik kan de huidige actie gewoon gebruiken. Bespaart mij 240 euro (6 x 40) en kost mij uiteindelijk 60 euro meer de laatste maanden dus 180 euro voordeel. En dan de nieuwe box en internetsnelheid verdubbeld. Vorig jaar ook BF gedaan dus wacht nog even inderdaad. Iig voor mij geen reden dit niet te doen behalve nog even wachten op BF. Denk ik zo snel iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Bij verlengen van je contract ;)

Zulke aanbiedingen krijg je ook zonder Black Friday, als je je contract dreigt op te zeggen (klantenbehoud)

[ Voor 11% gewijzigd door Hackus op 25-11-2019 21:45 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horatius
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 27-05 11:16
Had best BF deals van Ziggo willen doen, vorig jaar toch 80 euro bespaard. Volgend jaar glasvezel dus doei doei Ziggo en wil dus niet een jaar verlengen.
Mijn ervaring is gewoon zeggen dat je die actie wilt of dat je anders overstapt (ookal kan dat geeneens), werkte bij mij. Als dat niet werkt gewoon opnieuw bellen voor iemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:57
Ben benieuwd waar ze mee gaan komen. Als optie is KPN natuurlijk ook interessant om eens een jaar te proberen.. even in de gaten houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-05 11:47
zie bij tele 2 internet only voor 22 euro de eesrte 6 maanden daarna 25 en geen aansluitkosten, bf deal. 20mb is zat voor mij

[ Voor 13% gewijzigd door Toerq op 25-11-2019 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Vorig jaar is het mij ook gelukt korting te krijgen als bestaande klant. Het jammer was wel dat ik 2x heb moeten bellen wegens foutieve afschrijvingen, maar dat is gelukkig snel hersteld.

Ik gok dat Ziggo dit jaar weer met deze actie komt en het wederom een grote chaos gaat worden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:55
Ik zit ook te wachten op een mooie ziggo aanbieding. Zit nu bij KPN, geld besparen op tv/internet is altijd mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Hier vorig jaar ook er doorheen gekomen als bestaande klant 6 maanden korting

We gaan er weer voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
TripleQ schreef op maandag 25 november 2019 @ 22:29:
Hier vorig jaar ook er doorheen gekomen als bestaande klant 6 maanden korting

We gaan er weer voor :+
Maar zal het meer nog zijn dan de 6 maanden korting die je nu al standaard krijgt bij jaar verlenging? Nou ja we zien wel 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMurphy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03:43
Ik ben een maand geleden telefonisch benaderd door Ziggo met dezelfde aanbieding als boven (jaar verlenging met eerste 3 maanden voor €39,99). Nadat ik zei dat ik liever wou wachten op de Black Friday aanbieding wist de medewerker me te garanderen dat er dit jaar niets zou komen, zodoende dat ik op gewezen werd dat het gesprek opgenomen werd en ik terug mocht verwijzen naar het gesprek bij verandering (heb de aanbieding namelijk wel aangenomen).

Dus grote kans dat er dit jaar niets is, just my two cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-04 14:14

Niek_1981

Think Different.

AlexMurphy schreef op maandag 25 november 2019 @ 22:44:
Ik ben een maand geleden telefonisch benaderd door Ziggo met dezelfde aanbieding als boven (jaar verlenging met eerste 3 maanden voor €39,99). Nadat ik zei dat ik liever wou wachten op de Black Friday aanbieding wist de medewerker me te garanderen dat er dit jaar niets zou komen, zodoende dat ik op gewezen werd dat het gesprek opgenomen werd en ik terug mocht verwijzen naar het gesprek bij verandering (heb de aanbieding namelijk wel aangenomen).

Dus grote kans dat er dit jaar niets is, just my two cents.
Medewerkers weten nooit op voorhand wat er gaat komen lijkt mij.
Dit lijkt mij gewoon meer op weer een sale binnen tikken.

Wanneer Ziggo niet aan Black Friday mee werkt gooit het hun eigen ramen in en loopt de concurrentie er mee weg.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJB87
Niek_1981 schreef op maandag 25 november 2019 @ 22:48:
[...]

Medewerkers weten nooit op voorhand wat er gaat komen lijkt mij.
Dit lijkt mij gewoon meer op weer een sale binnen tikken.

Wanneer Ziggo niet aan Black Friday mee werkt gooit het hun eigen ramen in en loopt de concurrentie er mee weg.
Heb ook ergens gelezen dat Ziggo niet mee zou doen met BF.
Zou inderdaad heel dom van ze zijn...

We zullen het snel weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaKa86
Als ze nou met een (veel) betere aanbieding komen is een telefoontje weer zo gepleegd..
Ik heb 2 weken bedenktijd + de actie gaat in mijn geval pas vanaf 6 december lopen, dat kan vast nog wel geannuleerd worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unisys
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 03-06-2024
Heb vorige week op 22/11 als bestaande klant zes maanden voor €39,95 online afgesloten. Ik kreeg netjes de bevestiging, maar daarna radiostilte. Vandaag gebeld en de aanbieding gold niet voor bestaande klanten. Inmiddels ben ik drie medewerkers verder en niemand wil iets voor me doen. Ben al jaren klant, maar twijfel nu toch om over te stappen naar KPN..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AJB87
unisys schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 11:13:
Heb vorige week op 22/11 als bestaande klant zes maanden voor €39,95 online afgesloten. Ik kreeg netjes de bevestiging, maar daarna radiostilte. Vandaag gebeld en de aanbieding gold niet voor bestaande klanten. Inmiddels ben ik drie medewerkers verder en niemand wil iets voor me doen. Ben al jaren klant, maar twijfel nu toch om over te stappen naar KPN..
Vraag om doorverbonden te worden met de afdeling Retentie. Doe daar je verhaal en geef aan naar KPN over te gaan omdat je niet klantvriendelijk behandeld word. Meestal word er wel een aanbieding gegeven. Succes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJB87
Net ook contact gehad met Ziggo.
Werd mij verteld dat er geen BF actie komt.
Alleen bij Vodafone als je nog geen mobielabonnement hebt.
Op de opmerking dat er veel mensen gaan overstappen hebben ze geen boodschap. (oliedom!)
Ze geven dus niks toe in de vorm van korting i.v.m. klantbehoud. 8)7

Ik overweeg nu toch ook een overstap naar b.v. KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981

Niek_1981

Think Different.

AJB87 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:28:
Net ook contact gehad met Ziggo.
Werd mij verteld dat er geen BF actie komt.
Alleen bij Vodafone als je nog geen mobielabonnement hebt.
Op de opmerking dat er veel mensen gaan overstappen hebben ze geen boodschap. (oliedom!)
Ze geven dus niks toe in de vorm van korting i.v.m. klantbehoud. 8)7

Ik overweeg nu toch ook een overstap naar b.v. KPN.
@VodafoneZiggo Zie bovenstaande, dit kan toch nooit de bedoeling zijn lijkt mij...

Wellicht kunnen jullie hierin wat opheldering geven en meer voor ons betekenen?

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:05
Hoeveel mensen denk je nou echt dat gaat overstappen.. Ik snap dat het vervelend is als je de aanbieding niet krijgt als huidige klant. Maar dat bedreig met overstappen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersliderr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08-05 12:18
Ik ben afgelopen zondag bij de mediamarkt geweest en heb gevraagd naar de black friday deal. De ziggo vertengwoordiger vertelde mij dat de 39.95 per maand of uiteraard de 200 euro cadeau kaart van de mediamarkt zelf de black friday deal is.

Ik heb het gevoel dat ziggo nog met een andere deal komt, ze houden het wel spannend zo!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:26
Niek_1981 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 13:15:
[...]

@VodafoneZiggo Zie bovenstaande, dit kan toch nooit de bedoeling zijn lijkt mij...

Wellicht kunnen jullie hierin wat opheldering geven en meer voor ons betekenen?
Wat kan niet de bedoeling zijn? Dat er geprobeerd wordt te chanteren bedoel je? Geef mij korting anders stap ik over 8)7

Ondertussen verhogen ze elk jaar de abonnementskosten en betalen jullie een eventuele korting zelf. Doe mij maar een normale prijs zonder kortings bs.

[ Voor 14% gewijzigd door Nopheros op 26-11-2019 14:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:32
Daarnaast hoef je niet te 'dreigen' bij de retentie afdeling. Die zijn ook niet achterlijk :) Je kan het veel korter houden door te zeggen: "ik bel weer voor de jaarlijkse korting!" als je naar die afdeling belt. Ik doe het elk jaar in februari. Zij vragen dan wat ik wil en na een korte onderhandeling gaan we weer een jaarcontract aan :)

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niek_1981

Niek_1981

Think Different.

Nopheros schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 14:14:
[...]

Wat kan niet de bedoeling zijn? Dat er geprobeerd wordt te chanteren bedoel je? Geef mij korting anders stap ik over 8)7

Ondertussen verhogen ze elk jaar de abonnementskosten en betalen jullie een eventuele korting zelf. Doe mij maar een normale prijs zonder kortings bs.
Dat er mensen overstappen, dat moet je als bedrijf niet willen. Ik weet zelf ook wel dat het zo werkt maar volgens mij zit Ziggo nog steeds wel om klanten verlegen.
harm12nl schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 14:25:
Daarnaast hoef je niet te 'dreigen' bij de retentie afdeling. Die zijn ook niet achterlijk :) Je kan het veel korter houden door te zeggen: "ik bel weer voor de jaarlijkse korting!" als je naar die afdeling belt. Ik doe het elk jaar in februari. Zij vragen dan wat ik wil en na een korte onderhandeling gaan we weer een jaarcontract aan :)
Dit dus, zo doe ik het ook ieder jaar. :)

[ Voor 28% gewijzigd door Niek_1981 op 26-11-2019 14:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AJB87
Nopheros schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 14:14:
[...]

Ik vind het discriminatie dat nieuwe klanten wel korting krijgen. Als mijn jaarcontract afgelopen is en Ziggo wil mij graag als klant behouden zouden ze daar ook iets mee moeten doen vind ik. Als ik dan elders goedkoper uit ben ga ik toch niet bij Ziggo blijven ? Voor wat hoort wat is mijn motto dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-05 17:14
Gisteren contact gehad met ziggo.
6 maanden lang 34.95 daarna huidige prijs internet + TV 250/25 mbit.

goed deal of?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niek_1981

Niek_1981

Think Different.

supersliderr schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 13:29:
Ik ben afgelopen zondag bij de mediamarkt geweest en heb gevraagd naar de black friday deal. De ziggo vertengwoordiger vertelde mij dat de 39.95 per maand of uiteraard de 200 euro cadeau kaart van de mediamarkt zelf de black friday deal is.

Ik heb het gevoel dat ziggo nog met een andere deal komt, ze houden het wel spannend zo!
Voor mijn gevoel komt er ook nog wel iets en zo niet dan bel ik december gewoon op om te vragen wat ze voor mij kunnen betekenen.
MrOsman schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 14:45:

goed deal of?
Ik zelf vind het een goede deal.
Nieuwe of bestaande klant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
Niek_1981 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 14:51:
[...]

Voor mijn gevoel komt er ook nog wel iets en zo niet dan bel ik december gewoon op om te vragen wat ze voor mij kunnen betekenen.

[...]

Ik zelf vind het een goede deal.
Nieuwe of bestaande klant?
ik twijfelde tussen Ziggo en KPN vandaar ook de vraag :) hele jaar zit je rond 500 euro.

Nieuw klant. maar het is ook wie je spreekt 1ste medewerker was niet open voor acties 2de medewerker was wel bereid voor acties en aanbiedingen.

[ Voor 14% gewijzigd door MrOsman op 26-11-2019 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djroboy
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-05 13:41
supersliderr schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 13:29:

Krijg je ook een €200,00 MediaMarkt voucher als je via hun in de winkel je contract bij Ziggo verlengd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:42
djroboy schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 14:57:
[...]

Krijg je ook een €200,00 MediaMarkt voucher als je via hun in de winkel je contract bij Ziggo verlengd?
Die actie geldt als je een nieuwe Ziggo internet klant wordt of al klant bent en internet van Ziggo aan je abonnement toevoegt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djroboy
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-05 13:41
NotSoSteady schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 15:01:
[...]

Die actie geldt als je een nieuwe Ziggo internet klant wordt of al klant bent en internet van Ziggo aan je abonnement toevoegt.
Aaah verrek dat staat gewoon op hun website bovenaan 8)7
https://ziggo.mediamarkt.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Web-Brielle
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
MrOsman schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 14:45:

goed deal of?
Lijkt op dezelfde deal als vorig jaar ongeveer, ik wacht weer netjes af :)

2x BambuLab X1CC 3D Printer - Omtech 60w Co2 Laser - Cloudray 30w Fiber Laser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unisys
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 03-06-2024
Boinkie schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 13:28:
Hoeveel mensen denk je nou echt dat gaat overstappen.. Ik snap dat het vervelend is als je de aanbieding niet krijgt als huidige klant. Maar dat bedreig met overstappen. :')
Het enige wat mij opviel is dat ik wel een bevestiging krijg in de mail en daarna geen communicatie. Als ik daar vervolgens zelf over bel krijg je als klant de deksel op je neus. Ben nu 10 jaar klant en heb een keer korting gehad omdat ik verhuisd ben. Overstappen heb ik niet mee gedreigd, maar als drie medewerkers het niet voor elkaar krijgen om iets van een voorstel te doen qua klantbehoud dan vind ik dat jammer. Bij KPN is het wellicht niet anders, maar ik ga het toch proberen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:52

IkWilbert

Het is mij!

unisys schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 15:21:
[...]

Het enige wat mij opviel is dat ik wel een bevestiging krijg in de mail en daarna geen communicatie. Als ik daar vervolgens zelf over bel krijg je als klant de deksel op je neus. Ben nu 10 jaar klant en heb een keer korting gehad omdat ik verhuisd ben. Overstappen heb ik niet mee gedreigd, maar als drie medewerkers het niet voor elkaar krijgen om iets van een voorstel te doen qua klantbehoud dan vind ik dat jammer. Bij KPN is het wellicht niet anders, maar ik ga het toch proberen :)
Wat mij op valt is dat als je de keus om over te stappen op glasvezel je veel eerder korting krijgt.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-05 16:37
Net als bestaande klant gebeld (heb nog oude alles-in-1 250/50, telefoon en movies series xl a €74,40 pm).
Mijn oude humax decoder is kapot dus dat was eigenlijk de insteek van mijn belletje.

Resultaat:retentie gesproken en ze kunnen mijn abonnement omzetten naar het nieuwe complete 250/50 voor €78,95 euro en krijg ik een Mediabox XL in bruikleen. Er was geen enkele vorm van korting / black friday mogelijk. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
sarlo schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 16:24:
Net als bestaande klant gebeld (heb nog oude alles-in-1 250/50, telefoon en movies series xl a €74,40 pm).
Mijn oude humax decoder is kapot dus dat was eigenlijk de insteek van mijn belletje.

Resultaat:retentie gesproken en ze kunnen mijn abonnement omzetten naar het nieuwe complete 250/50 voor €78,95 euro en krijg ik een Mediabox XL in bruikleen. Er was geen enkele vorm van korting / black friday mogelijk. 8)7
En niet eens een Next dus ... nogal ruk. Zouden ze vorig jaar hebben geevalueerd? :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
sarlo schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 16:24:

Probeer opnieuw hangt van de medewerker echt af. :) ene kan het zo regelen andere moet het bespreken en andere kan het niet :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HEY_DUDE
  • Laatst online: 21:10
Gezien de enorme F*ck up van de Ziggo Black Friday Deal vorig jaar verwacht ik gewoon weer dezelfde aanbieding. Wel aangeven dat het voor bestaande klanten geldt en vervolgens na afsluiten niet thuis geven. Past perfect bij de huidige bedrijfsvoering daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersliderr
  • Laatst online: 08-05 12:18
Ik zie dat op dit moment Ziggo de aanbieding van 39.95 van de website gehaald heeft. Nu is de black friday deal van Vodafone actief. De prijzen zijn net iets hoger dan de F&F abonnementen.

Ik ben benieuwd of Ziggo dan toch vandaag of morgen nog een dikke deal online zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:57
Ben benieuwd of ik ook dit jaar weer mijn slag kan slaan :)
Vorig jaar kon/mocht het eigenlijk niet, maar zat er een fout op de website waardoor je er doorheen kon glippen. Ben benieuwd of ze dat dit jaar ook dicht gezet hebben.

Overigens ook dit jaar van plan om desnoods echt het hele zaakje op te zeggen.
TV kijken doen we amper, dus alleen internet zou ik mij zelf ook mee redden plus dat glasvezel in onze regio op de planning staat en ik dat ook wel een kans wil geven.

Next box ben ik stiekem nog wel nieuwsgierig naar, maar de huidige Horizon box is al ongeveer een half jaar niet aangesloten. TV kijken doen we via de app plus Chromecast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-03 23:32

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Hier vorig jaar ook 6 maanden voor 29,95 gekregen op mijn Ziggo Start abonnement. Maar dat krijg ik eigenlijk elk jaar weer, BF of niet. Ik ben al bijna 20 jaar Ziggo abonnee.. weet niet of ze dan iets makkelijker zijn met geven van kortingen. Misschien morgen maar even bellen ipv vrijdag. Zal in ieder geval dit topic even in de gaten houden en melden als ik iets weet.

[ Voor 8% gewijzigd door hars73 op 27-11-2019 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-05 12:58

icecreamfarmer

en het is

IkWilbert schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 15:47:
[...]

Wat mij op valt is dat als je de keus om over te stappen op glasvezel je veel eerder korting krijgt.
Omdat, dat ook een echt alternatief is. Ik kan alleen 32mbit adsl krijgen en kan dus eigenlijk geen kant op.
En dat weet ziggo ook.

De ene na de andere prijsverhoging maar ik zie er geen hogere snelheid of betere diensten voor terug.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tholef
  • Laatst online: 23-11-2020
Gisteren ook maar eens gebeld.
Eind jaar contract. Vraag je of Ziggo nog wat te bieden heeft om een jaar te verlengen. Antwoord: Nee meneer, vaste klanten krijgen geen korting, u kunt wel een extra sportzender krijgen. Hou niet van sportzender. Lekker dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
tholef schreef op woensdag 27 november 2019 @ 12:11:
Gisteren ook maar eens gebeld.
Eind jaar contract. Vraag je of Ziggo nog wat te bieden heeft om een jaar te verlengen. Antwoord: Nee meneer, vaste klanten krijgen geen korting, u kunt wel een extra sportzender krijgen. Hou niet van sportzender. Lekker dan.
Welke afdeling?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tholef
  • Laatst online: 23-11-2020
Gewoon bij abbo's geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJB87
Weer even contact gehad met Ziggo vandaag.
Op het bandje word al duidelijk aangegeven dat er dit jaar geen BF actie is of komt !
Bij navraag medewerker werd dit bevestigd dat er een interne mail is rond gegaan dat er geen BF deals worden aangeboden dit jaar.

Mij werd toch wel iets aangeboden als bestaande klant.

1e 3 maanden voor 39,95 + 3 maanden gratis een zenderpakket naar keuze.

Ben hier niet op in gegaan, ik vroeg om de 6 maanden voor 29,95 maar dat konden ze helaas niet doen.

Ik heb tot zaterdag om te beslissen maar denk toch aan een overstap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Hier wordt vaak ook gedaan alsof Ziggo direct begint met het uitdelen van kortingen zodra je de telefoon oppakt, maar dat valt in de praktijk allemaal wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
Ik wil overstappen naar Ziggo met een goede deal maar zie dat ze nog steeds die verschrikkelijke horizon box hebben bij het normale abo.. No thanks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g00gle
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:56
Als je thuis geen glasvezel hebt. Dan kun je ook gewoon niks anders. VDSL is gewoon te langzaam.
Ik als nieuwe klant kan 39,95 6maanden, geen activatie los krijgen. Meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJB87
NotSoSteady schreef op woensdag 27 november 2019 @ 12:16:
Hier wordt vaak ook gedaan alsof Ziggo direct begint met het uitdelen van kortingen zodra je de telefoon oppakt, maar dat valt in de praktijk allemaal wel mee.
Je moet wel met een goed verhaal komen. Niet denken als je vraagt om korting dat gelijk te krijgen. Onderbouw waarom je wilt overstappen (prijzen concurrent etc.) Dan zullen ze merken dat je je huiswerk gedaan hebt en niet zomaar ff belt voor korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
AJB87 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 12:21:
[...]

Je moet wel met een goed verhaal komen. Niet denken als je vraagt om korting dat gelijk te krijgen. Onderbouw waarom je wilt overstappen (prijzen concurrent etc.) Dan zullen ze merken dat je je huiswerk gedaan hebt en niet zomaar ff belt voor korting.
Dat bedoel ik te zeggen, maar dat blijkt vaak niet uit de reacties in dit topic. Het wordt allemaal een beetje te rooskleurig voorgedaan. Persoonlijk zal ik nooit bellen, geen zin in dat 'gebedel' aan de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
Einde jaarcontract. Ik heb gewoon gekozen voor de aanbieding op de site voor max. 6 maanden voor 49.95 en 6 maanden paar euro korting op de sport die ik nu ook afneem. Geen zin moeite te gaan doen om er evt nog een paar tientjes meer uit te halen door te gaan bellen en zo. Dubbel zo snel internet en een nieuwe box en beter dan ongewijzigd door laten lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grun93
  • Laatst online: 09:15
NotSoSteady schreef op woensdag 27 november 2019 @ 12:26:
Dat bedoel ik te zeggen, maar dat blijkt vaak niet uit de reacties in dit topic. Het wordt allemaal een beetje te rooskleurig voorgedaan. Persoonlijk zal ik nooit bellen, geen zin in dat 'gebedel' aan de telefoon.
Ik heb wel eens korting gekregen en het enige wat ik wat ik hoefde te zeggen was: 'Ik las net op tweakers dat iemand korting kreeg...'. Waarop de medewerkster zelf de zin al aanvulde met '... dat wilt u zeker zelf ook?' Klaar, binnen twee minuten geregeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaKa86
Een mens moet ook eens tevreden zijn toch :)

Hoeveel abonnees informeren níet naar korting en betalen jaar in jaar uit de hoofdprijs?

3 maanden lang 4 tientjes + lekker eredivisie kijken is toch ook mooi :)

Daarbij heb ik Vodafone poosje terug verlengt, 10GB internet (5+5) + onbeperkt bellen voor €16 pm, mij hoor je niet klagen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hk12nl
NotSoSteady schreef op woensdag 27 november 2019 @ 12:26:
[...]

Gebedel? Je hoeft helemaal niet te bedelen. Bij een nieuw jaarcontract kan je gewoon afspraken maken voor kortingen en ga je weer een nieuw jaarcontract aan. Lijkt mij gewoon een logisch gebeuren.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:05
Ook maar gebeld en 3 maanden voor €39,95 en 3 maanden Film1. Ik werd doorverwezen naar retentie. Bij KPN hebben ze trouwens wel een goede deal, dat zeggen ze zelf ook.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazer_14
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-12-2024
Zojuist ook gebeld en uiteindelijk na lang zagen 3 maanden voor 39,95 gekregen plus 3 maanden HBO. Geen geweldige deal maar uiteindelijk toch weer iets bespaard. Volgend jaar opnieuw proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Laatst online: 23-05 14:29
Erazer_14 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 16:50:
Zojuist ook gebeld en uiteindelijk na lang zagen 3 maanden voor 39,95 gekregen plus 3 maanden HBO. Geen geweldige deal maar uiteindelijk toch weer iets bespaard. Volgend jaar opnieuw proberen.
Ik kreeg alleen 3 maanden een gratis zender aangeboden, geen korting op mijn huidige abonnement. Jullie contract loopt ook nog gewoon neem ik aan?

Misschien dat ik nog een poging waag in dat geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
gaizka schreef op woensdag 27 november 2019 @ 17:15:
[...]

Ik kreeg alleen 3 maanden een gratis zender aangeboden, geen korting op mijn huidige abonnement. Jullie contract loopt ook nog gewoon neem ik aan?

In mijn geval kon ik verlengen. Vorig jaar september had ik voor 1 jaar afgesloten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jay-B
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Maar dan heb je gewoon de retentieafdeling gesproken. Dit heeft niets met Black Friday te maken. Ik voorspel dat dit topic vrijdag einde dag een slotje krijgt. Ziggo gaat naar eigen zeggen geen Black Friday deal aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-body
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

the-body

Ja, zo heet ik nou eenmaal

harm12nl schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 14:25:
Met welk telefoonnummer bel je dan? Direct retentie of via het normale klantservice nummer en dan vragen om doorverbonden te worden?

This title is for sale, please send me a PM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AJB87
the-body schreef op woensdag 27 november 2019 @ 23:02:
[...]

Met welk telefoonnummer bel je dan? Direct retentie of via het normale klantservice nummer en dan vragen om doorverbonden te worden?
Klantenservice bellen en dan de optie kiezen om op te zeggen :) Dan kom je bij de afdeling Retentie.

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:02

13art

Moderator Mobile
Ik heb er een hard hoofd in dit jaar.
Vorige jaar echt een prima aanbieding er uit weten te slepen door te willen opzeggen.
6 maanden de helft van de prijs + 2 maanden volledige teruggave van de abonnementskosten.

Moet zeggen dat ik toen een goed alternatief had gevonden waardoor ze dit moesten doen om te evenaren. Maar dit jaar geen BF aanbieding, Ziggo heeft de snelheid omhoog gegooid waardoor DSL geen geduchte concurrent meer is hier (max ronde de 33Mb). Weinig tot geen onderhandelingsruimte dus dit jaar.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• Diagonaal
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:10
Erazer_14 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 16:50:
Ik vind dit wel een heel matige deal. Ik heb volgens mij het laagste internet en het meest basis tv pakket. Meer dan prima voor mij. Betaal inmiddels al 51 euro per maand. Met deze 3 maanden kortingsdeal, zou ik voor een nieuw jaarcontract maar 33 euro korting krijgen, 5% van de totale jaarsom. Dit, terwijl er ook geen verdere kosten gemaakt hoeven te worden, die wel bij nieuwe klanten zijn (nieuw modem, digitale tv ding, installatiekosten ?!?). Sowieso interesseren extra zenderpakketten me helemaal niet.

Ik kan wel begrijpen dat de BF deal van vorig jaar wellicht iets te scherp was, maar dit is weer een ander uiterste.

• hk12nl
the-body schreef op woensdag 27 november 2019 @ 23:02:
[...]

AJB87 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 23:07:
[...]

Klantenservice bellen en dan de optie kiezen om op te zeggen :) Dan kom je bij de afdeling Retentie.
d:)b

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-03 23:32

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

harm12nl schreef op woensdag 27 november 2019 @ 13:01:
[...]
Gebedel? Je hoeft helemaal niet te bedelen. Bij een nieuw jaarcontract kan je gewoon afspraken maken voor kortingen en ga je weer een nieuw jaarcontract aan. Lijkt mij gewoon een logisch gebeuren.
Dit inderdaad.. Toevallig valt mijn jaarlijkse 'belmoment' zo rond Black Friday, maar het is inderdaad gewoon weer het aangaan van een nieuw jaarcontract. Ik net ook maar weer even gebeld. Geen wachttijden nu en mijn Alles-in-1 Start (52 euro), nu de eerste 6 maanden voor 39,95. Niet zo scherp als voorgaande jaren, maar het is toch weer 6x12 euro korting. :)

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

l3art schreef op donderdag 28 november 2019 @ 07:22:
Ik heb er een hard hoofd in dit jaar.
Vorige jaar echt een prima aanbieding er uit weten te slepen door te willen opzeggen.
6 maanden de helft van de prijs + 2 maanden volledige teruggave van de abonnementskosten.

Moet zeggen dat ik toen een goed alternatief had gevonden waardoor ze dit moesten doen om te evenaren. Maar dit jaar geen BF aanbieding, Ziggo heeft de snelheid omhoog gegooid waardoor DSL geen geduchte concurrent meer is hier (max ronde de 33Mb). Weinig tot geen onderhandelingsruimte dus dit jaar.
oa T-Mobile thuis. Maar bellen met klantbehoud levert altijd leuke korting op. Dat staat geheel buiten BF, en ik zie ik dit topic ook geen BF actie(vaak schiet je daar als klant weinig mee op zonder verlengen van je huidige contract)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:02

13art

Moderator Mobile
Hackus schreef op donderdag 28 november 2019 @ 09:57:
[...]

oa T-Mobile thuis. Maar bellen met klantbehoud levert altijd leuke korting op. Dat staat geheel buiten BF, en ik zie ik dit topic ook geen BF actie(vaak schiet je daar als klant weinig mee op zonder verlengen van je huidige contract)
Tmobile thuis komt hier ook niet hoog uit wat snelheid betreft. Klantbehoud biedt 3 maanden korting aan plus een pakket naar keuze. Pakket heb ik niet veel aan en totaal is dan nog altijd duurder dan kpn.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

l3art schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:05:
[...]

Tmobile thuis komt hier ook niet hoog uit wat snelheid betreft. Klantbehoud biedt 3 maanden korting aan plus een pakket naar keuze. Pakket heb ik niet veel aan en totaal is dan nog altijd duurder dan kpn.
gewoon vragen om 6mnd, dan gaan ze overleggen. als je langer klant bent gaan ze wel akkoord

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:06

Christiano007

Ich bin der champion

Ziggo gebeld, aangegeven dat ik het gewoon te duur vond, verder prima tevreden.

Kreeg het aanbod voor 3 maanden voor €40,-. Ze gaven aan dat ze intern dit jaar niet meer korting mogen geven. Ik heb het maar geaccepteerd en heb 2 weken de tijd om het anders toch te annuleren.

Ter land, ter zee en in de kroeg

• MacbookProx
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-05 17:11
Zelfde hier, gewoon gebeld voor verlenging.
Nergens om gevraagd, even profiel door een lullig vragenlijstje vastgesteld en toen zonder erom te vragen aanbod 39,95/mnd eerste 3 maanden ontvangen.

Scheelt toch 81 euro op jaarbasis.

Heeft verder niks met BlackFriday te maken overigens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-05 15:49

Marando

Muziekje?

Het grootste probleem bij Ziggo is de willekeur bij de medewerkers. Als je mazzel hebt krijg je iemand aan de lijn die je een goede deal geeft. Heb je pech, dan krijg je geen deal of een matige deal.

Ik heb geluk gehad denk ik, heb gister bijgetekend voor een jaar en betaal €39,95 per maand de eerste 6 maanden voor internet (250mbit) + TV. Mijn abonnement zou anders in maart aflopen. Zit er nu dus wel weer tot eind volgend jaar aan vast.

Misschien komt het omdat ik ook glasvezel kan krijgen op mijn adres (heb ik wel aangegeven tijdens het gesprek), of omdat ik al 12 jaar klant ben (of een combinatie van de twee) dat ik 6 maanden korting heb kunnen krijgen.

[ Voor 21% gewijzigd door Marando op 28-11-2019 11:13 ]

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:52

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Marando schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:07:
Het grootste probleem bij Ziggo is de willekeur bij de medewerkers. Als je mazzel hebt krijg je iemand aan de lijn die je een goede deal geeft. Heb je pech, dan krijg je geen deal of een matige deal.

Ik heb geluk gehad denk ik, heb gister bijgetekend voor een jaar en betaal €39,95 per maand de eerste 6 maanden voor internet (250mbit) + TV. Mijn abonnement zou anders in maart aflopen. Zit er nu dus wel weer tot eind volgend jaar aan vast.

Misschien komt het omdat ik ook glasvezel kan krijgen op mijn adres (heb ik wel aangegeven tijdens het gesprek), of omdat ik al 12 jaar klant ben (of een combinatie van de twee) dat ik 6 maanden korting heb kunnen krijgen.
Ik overweeg na 20 jaar internet en telefoon van KPN en tv van Ziggo over te stappen op alles in 1 van Ziggo. Maar meer dan 4 maanden voor 39,95€ krijg ik niet.

Ik dacht, wacht dan maar even 2/3 weken af tot Black Friday, maar daar doen ze ook niks mee zo te zien... Ik wil graag sneller internet (haal nu 66mbit/s op een 100mbit/s abbo), maar op deze manier schiet het ook niet echt op. Maar goed, wellicht dat ze morgen toch nog wat doen.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• OneTimer
Kuusj schreef op donderdag 28 november 2019 @ 12:09:
[...]

Ik overweeg na 20 jaar internet en telefoon van KPN en tv van Ziggo over te stappen op alles in 1 van Ziggo. Maar meer dan 4 maanden voor 39,95€ krijg ik niet.

Ik dacht, wacht dan maar even 2/3 weken af tot Black Friday, maar daar doen ze ook niks mee zo te zien... Ik wil graag sneller internet (haal nu 66mbit/s op een 100mbit/s abbo), maar op deze manier schiet het ook niet echt op. Maar goed, wellicht dat ze morgen toch nog wat doen.
Ziggo heeft vaak door het jaar heen aanbiedingen voor nieuwe klanten. 6 maanden 50% is dan vaak de actie. Dus als ze je nu geen 6 maanden 50% geven, zou ik nog even wachten op de reguliere aanbiedingen.

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:52

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

PM_Petrol schreef op donderdag 28 november 2019 @ 12:12:
[...]

Ziggo heeft vaak door het jaar heen aanbiedingen voor nieuwe klanten. 6 maanden 50% is dan vaak de actie. Dus als ze je nu geen 6 maanden 50% geven, zou ik nog even wachten op de reguliere aanbiedingen.
Ik ben geen nieuwe klant 'helaas'. Maar je zou zeggen dat een klant die sinds het jaar kruik je diensten af neemt ook wat waard is.

Het is niet zo dat 66mbit/s onleefbaar is overigens, daarom twijfel ik ook een beetje. Ik heb echter uit betrouwbare bron dat glasvezel bij mij nog jaren kan gaan duren. Dus met het oog op de toekomst.. Maar het nadeel is dat als je eenmaal zo'n allin1 hebt, je meteen alles moet opzeggen. Nu heb ik alleen TV en dat bevalt prima, alleen als ik ooit toch naar glasvezel wil zit je aan (bijvoorbeeld) die imho waardeloze implementatie van KPN vast die om meerdere redenen niet te doen is in mijn situatie.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• MisterMarcFR
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16:20
Ook vandaag gebeld, meer dan 3 maanden voor 39,95 zat er niet in.

Verteld dat KPN dan nog bijna 100 euro goedkoper is op jaarbasis, inclusief FOX. Maar meer kon ze helaas niet doen.

Er werd geadviseerd om ergens in december terug te bellen. Om het leed te verzachten FOX 6 maanden lang voor 50% gekregen.

Contract niet verlengd.

• Omnivore
  • Laatst online: 14:20
Sinds kort heb ik glasvezel en eindelijk keuze, dus ik ben gisteren van Ziggo overgestapt met de black friday deal van KPN (200/200 en 2 maal iTv). Had Ziggo complete 250/25 met mediabox XL en Vodafone korting erbij, maar de Next box was niet mogelijk tenzij ik een beter TV pakket neem en meer dan 3 maanden 50% korting kon ook niet. Ook meteen mobiel naar KPN overgezet voor 17,50 pm voor 5 GB voor de combi korting, zonder activatiekosten.

Vandaag een mail en sms van Ziggo ontvangen over de overstap, of ik even wilde bellen. Dan krijg je uiteraard een retentiemedewerker die je wel een goed bod kan doen. Blijk ik het huidige pakket te kunnen houden voor 9 maanden à 29,95 en 3 maanden 66 pm. Dat scheelt dus even 324 per jaar! Verlengen van Vodafone Red Essential levert 4 extra Gb op tegen dezelfde prijs. De Next box was wel echt alleen voorbehouden voor het maximale TV abonnement. Ik zit dus helaas nog even vast aan die XL energieslurper, want ik blijf nog een jaar met deze prima deal!

• gaizka
  • Laatst online: 23-05 14:29
gaizka schreef op woensdag 27 november 2019 @ 17:15:
[...]

Inmiddels weer gebeld, heb nu ook 3 maanden voor € 39,95 en 3 maanden Fox Sports gratis :*)

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:24
Ik begrijp niet zo goed dat dit een black friday topic is... Je krijgt die aanbiedingen altijd als je belt en weer een jaarcontract aangaat.

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-05 16:15
This nog geen black friday heh

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

• Ambition88
  • Laatst online: 21:03
Het lijkt mij heel sterk als ziggo tegen alle klanten die momenteel bellen vertellen dat er geen black friday actie is dit jaar, dat ze morgen ineens met een mega deal komen. :+

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:52

IkWilbert

Het is mij!

https://www.totaaltv.nl/n...-ziggo-heeft-geen-acties/

Ziggo laat via sociale media op vragen van klanten weten dat het kabelbedrijf geen specifieke acties voor Black Friday in petto heeft. Vodafone – het andere bedrijfsonderdeel van VodafoneZiggo – heeft wel enkele acties die zwarte vrijdag voor de Nederlandse consument toch enige kleur geven.

I intend to live forever. So far, so good.

• Mel33
Ambition88 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 15:22:
Het lijkt mij heel sterk als ziggo tegen alle klanten die momenteel bellen vertellen dat er geen black friday actie is dit jaar, dat ze morgen ineens met een mega deal komen. :+
Waarom niet, het is toch een 'wie eerst haalt die eerst maalt' dat hele black friday gebeuren?

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niek_1981

Niek_1981

Think Different.

Ambition88 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 15:22:
Dat zou wel een dikke stunt zijn :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wokkelz
Dan hebben ze mij in ieder geval niet gewonnen, heb verlengt bij KPN gisteren. Juist omdat er geen super scherpe BF deal bleek te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Het lijkt me echt sterk als ze toch met een Black Friday actie komen. Het was echt een gedoe vorig jaar en nu ook weer zie ik een hele hoop willekeur.

Ik raad echt iedereen die deals aangaat met Ziggo hun (af)rekening en beloftes te blijven checken. Bij mij werd de korting niet verrekend, terwijl wel was toegezegd door de Ziggo-medewerker. Uiteindelijk wel alles goed gekomen, maar als je geen gezeik wilt, is misschien even slikken en overstappen op iets anders; een betere oplossing.

• Omnivore
  • Laatst online: 14:20
HollowGamer schreef op donderdag 28 november 2019 @ 15:35:
[...]
Ik raad echt iedereen die deals aangaat met Ziggo hun (af)rekening en beloftes te blijven checken. Bij mij werd de korting niet verrekend, terwijl wel was toegezegd door de Ziggo-medewerker. Uiteindelijk wel alles goed gekomen, maar als je geen gezeik wilt, is misschien even slikken en overstappen op iets anders; een betere oplossing.
Dat geldt voor de meeste bedrijven van deze grootte tegenwoordig. Alles moet automatisch en in bulk zodat het administratief weinig kost, terwijl je de medewerkers die handmatig uitzonderingen goed en zonder problemen kunnen verwerken op een paar handen kunt tellen. Vaak moet je mazzel hebben met de persoon die je treft, of volhardend zijn als je toch fouten constateert.

• Mel33
HollowGamer schreef op donderdag 28 november 2019 @ 15:35:
[...]

Het lijkt me echt sterk als ze toch met een Black Friday actie komen. Het was echt een gedoe vorig jaar en nu ook weer zie ik een hele hoop willekeur.

Ja maar zat daar niet een cookie probleem dwars, na het herladen was de deal anders,
\
Even wat anders: waarom ik dit zeg
ik geloof echt dat het met pc's mogelijk is om een wie eerst maalt wie eerst haalt systeem op te zetten 4 uur lang bijv.

[ Voor 4% gewijzigd door Mel33 op 28-11-2019 15:43 ]

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.