Ziggo Black Friday 2019 aanbieding topic Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 20.968 views

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:33
wokkelz schreef op donderdag 28 november 2019 @ 15:28:
Dan hebben ze mij in ieder geval niet gewonnen, heb verlengt bij KPN gisteren. Juist omdat er geen super scherpe BF deal bleek te komen.
Het jammere is dat die deal ook niet bijzonder goed is. Ik kom zelfs hoger uit dan mijn huidige pakket zonder enige korting. Dan de KPN variant incl. de BF deal...

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• MvHMontySCOUT
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-06 21:02
Ik ben hier gesettled voor:
- 3 maanden korting (pakket voor 39,95)
- 20 euro creditering (heb 59,95 pakket) Ik tegen verkoper: 'gek, collega heeft ook 4 maanden gekregen'.
- 2x drie maanden film1. (automatisch gestopt)

Totale korting: 80 euro + film1 voor een half jaar.

Niet zo mooi als vorig jaar, maar moest nu best moeite doen om dit er uit te slepen. maar wellicht dat er nog meer in zat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:50

13art

Moderator Mobile
Vanochtend weer met Ziggo aan de lijn gehangen want ze zijn slordig geweest.
Gisteren akkoord gegaan met 3 maanden korting en 3 maanden movies en series XL.

Wilde ik gisteravond een film gaan kijken, blijkt dat helemaal niet te kunnen met een CI+ module, althans niet hier in de regio. Hadden ze er wel even bij mogen zeggen en om nou de hele avond met zijn tweetjes een film op de mobiel te kijken.

Ik vanochtend weer gebeld met opzeggingen, bleek dat ze ook de korting niet hadden doorgevoerd. Ik uitgelegd dat ik alles behalve blij was met een aanbieding die ik nauwelijks kan gebruiken. Zonder veel gedoe krijg ik nu 6 maanden korting, 3 maanden series en movies XL blijft staan maar na 3 maanden krijg ik nog 3 maanden film 1.

Niet heel netjes hoe het in eerste instantie is gegaan, maar ik ben wel blij met de afhandeling.Zo dan toch een een goede aanbieding op Black Friday bij Ziggo.

[ Voor 3% gewijzigd door 13art op 29-11-2019 08:10 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:23
Ik heb het ook maar even geprobeerd maar helaas...

Vorige jaar met BG overgestapt op Complete.
In Augustus dit jaar een Next gekocht en daarmee heb ik blijkbaar mijn contract weer met 12 maanden verlengd dus ze konden niets voor me betekenen...

Reminder in de calender gezet om in augustus nog maar een keer te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Gezien Ziggo dit jaar niet aan Black Friday doet, gaat dit topic op slot. Verdere discussie over Ziggo en kortingen voor bestaande abonnees mag in [Ziggo] Ervaringen & Discussie - Deel 10.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.