[Black Friday] Ziggo Internet & TV (2022) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:
  • 9.843 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JdJtA
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-06 16:15
Ziggo Internet & TV
Waar:Ziggo
Categorie:Hosting & (gsm) Providers
Black Friday aanbieding:12 maanden 50% korting op het normale maandbedrag en 90 euro cashback via cashbackxl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-01 19:06
JdJtA schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 16:02:
Ziggo Internet & TV
Black Friday aanbieding:12 maanden 50% korting op het normale maandbedrag en 90 euro cashback via cashbackxl
Kleine kantteking: de cashback van cashbackxl is variabel. Dus afhankelijk van wat je uiteindelijk besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekieee
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 22:50
JdJtA schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 16:02:
Ziggo Internet & TV
Enkel voor nieuwe klanten of ook bestaande klanten? Mijn contract loopt begin december af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr0ppFTW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-04 23:11

Dr0ppFTW

Never be clever

Oekieee schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 16:42:
[...]

Enkel voor nieuwe klanten of ook bestaande klanten? Mijn contract loopt begin december af.
Enkel bestaande, maar even bellen levert je al gauw 9 maanden met €20 korting op. Overstappen en dan de retentie jou laten bellen kan nog meer opleveren, maar meer gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Oekieee schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 16:42:
[...]

Het is niet helemaal helder maar aan de linkerkant als je naar beneden scrollt staat:
Voorwaarden
De cashback geldt voor nieuwe klanten, tenzij er "Verlenging' staat aangegeven.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekieee
Dr0ppFTW schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 16:47:
[...]

Enkel bestaande, maar even bellen levert je al gauw 9 maanden met €20 korting op. Overstappen en dan de retentie jou laten bellen kan nog meer opleveren, maar meer gezeik.
Ik hoef niet altijd het onderste uit de kan, ben daar niet heel goed in ook. Al jaren tevreden met Ziggo, dus elk jaar wat korting ben ik al heel blij mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr0ppFTW

Dr0ppFTW

Never be clever

Oekieee schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 16:49:
[...]

Ik hoef niet altijd het onderste uit de kan, ben daar niet heel goed in ook. Al jaren tevreden met Ziggo, dus elk jaar wat korting ben ik al heel blij mee.
In dat geval bellen om op te zeggen omdat ze bij kpn een goede deal hebben, aangeven dat alles verder goed is met het abonnement (anders gaan ze je lagere internetsnelheid/kleiner tv pakket aansmeren) en aangeven dat het puur om het geld gaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerie
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Dr0ppFTW schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 16:53:
[...]

In dat geval bellen om op te zeggen omdat ze bij kpn een goede deal hebben, aangeven dat alles verder goed is met het abonnement (anders gaan ze je lagere internetsnelheid/kleiner tv pakket aansmeren) en aangeven dat het puur om het geld gaat. :)
In verleden jaren leek het er op dat dat huishoudens die slechte DSL snelheid op hun adres hebben, regelmatig buiten de boot vielen voor een mooie deal. Terwijl wanneer er wel goede DSL beschikbaar is (of glas), er wel veel mogelijk leek. Ik zou dus wanneer er enkel kabel bij jou beschikbaar is niet te hoge verwachting hebben. Ze weten immers dat ze je in de tang hebben ("jij gaat niet opzeggen").

"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr0ppFTW

Dr0ppFTW

Never be clever

Jerie schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 16:57:
[...]

In verleden jaren leek het er op dat dat huishoudens die slechte DSL snelheid op hun adres hebben, regelmatig buiten de boot vielen voor een mooie deal. Terwijl wanneer er wel goede DSL beschikbaar is (of glas), er wel veel mogelijk leek. Ik zou dus wanneer er enkel kabel bij jou beschikbaar is niet te hoge verwachting hebben. Ze weten immers dat ze je in de tang hebben ("jij gaat niet opzeggen").
Ik heb het al eerder gedaan, met opzeggen, dat kostte me uiteindelijk wat uurtjes uitzoekwerk. Nu heb ik 20 minuten aan de lijn gehangen om op te zeggen en deze aanbieding te krijgen (20 euro korting voor 9 maanden). Vorig jaar een half uurtje voor 6 maanden 20 euro korting.

Ik denk dat ze ook gewoon heel veel marge maken en relatief weinig mensen bellen, dus ook vrij makkelijk strooien met dit soort aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Als bestaande klant iets proberen te regelen.

5 euro korting op een hogere tier internet kan ik krijgen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekieee
Jackson6 schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 18:31:
Als bestaande klant iets proberen te regelen.

5 euro korting op een hogere tier internet kan ik krijgen :')
Dit had ik in de winkel in Utrecht. Met de reactie: ik snap dat je wilt overstappen, maar meer kunnen we niet doen..

Maar ik ga sowieso ook niet verlengen met dat aanbod (5 euro korting per maand), dus ik ga aangeven dat ik wil opzeggen. Als dat niks teweegbrengt, ga ik daadwerkelijk naar een andere provider. Er ligt hier sinds dit jaar ook glasvezel, moet alleen nog aangesloten worden.

Enige nadeel is dat dat aangesloten wordt tot in m'n meterkast en tot nu toe alles bij m'n achterdeur binnen komt, dus moet zelf dan weer aan de slag met draden trekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uchiha1911
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:00
Gisterenavond ook even gebeld met Ziggo (bestaande klant). Aangegeven dat ik in verband met aanleg glasvezel en aanbod van KPN de overstap wil maken naar KPN.

Eerste aanbod: 6 maanden € 20 korting
Tweede aanbod: 9 maanden € 20 korting
Derde aanbod: 9 maanden € 35 korting

Met het laatste aanbod ben ik akkoord gegaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhesse
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:44
Uchiha1911 schreef op woensdag 23 november 2022 @ 13:43:
Gisterenavond ook even gebeld met Ziggo (bestaande klant). Aangegeven dat ik in verband met aanleg glasvezel en aanbod van KPN de overstap wil maken naar KPN.

Heb je eerste aanbieding ook ontvangen.
Ben blij dat ik nog niet op de oranje knop heb gedrukt - zo eens terug bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMarcFR
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 29-05 12:12
Gisteren ook gebeld als bestaande klant met Ziggo. Kreeg 10 euro korting aangeboden voor 9 maanden. Daar heb ik voor bedankt.

Van de week nog eens bellen en anders overstappen.

[ Voor 7% gewijzigd door MisterMarcFR op 23-11-2022 14:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ribbekassie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-06 07:52
Het is ook mogelijk om het Black Friday Ziggo abonnement af te sluiten via de Ing rentepunten winkel (500 rentepunten)
Je krijgt dan 80 euro cashback ongeacht het pakket dat je kiest.
Bij cashbackxl hangt de hoogte van de cashback af van de pakket keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekieee

Ik heb ook de eerste ontvangen, nadat ik afdeling opzeggen aan de lijn kreeg. Ik heb gezegd dat ik eerst nog ga vergelijken met de andere providers. Heb wel al de mail gehad waar ik dit aanbod op kan accepteren.

Heeft het dan nog nut om nog een keer te bellen?

• Scorpio861
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:25
Oekieee schreef op woensdag 23 november 2022 @ 22:16:
[...]

Ik heb ook de eerste ontvangen, nadat ik afdeling opzeggen aan de lijn kreeg. Ik heb gezegd dat ik eerst nog ga vergelijken met de andere providers. Heb wel al de mail gehad waar ik dit aanbod op kan accepteren.

Heeft het dan nog nut om nog een keer te bellen?
Momenteel is bellen een rampenplan, voordat je door het keuze menu bent ben je al 10 minuten verder, om vervolgens meer dan 20 minuten in de wacht te staan zonder iemand aan de lijn te krijgen.....

later nog maar eens proberen....

• Oekieee
Scorpio861 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:24:
[...]

Momenteel is bellen een rampenplan, voordat je door het keuze menu bent ben je al 10 minuten verder, om vervolgens meer dan 20 minuten in de wacht te staan zonder iemand aan de lijn te krijgen.....

later nog maar eens proberen....
Ik heb zojuist gebeld, maar meer dan 20 euro per maand (6 maanden lang) korting kunnen ze echt niet geven. Ik heb daarbij aangegeven dat ik daar niet mee akkoord ga en de overstap in gang ga zetten.
Ze kon niks voor mij betekenen.

Nu is het tot nu toe 1 iemand die zegt dat hij/zij 9 maanden 35 euro korting heeft gekregen. Vraag me af voor welk pakket dat is.

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:12
Oekieee schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:45:
[...]

Ik heb zojuist gebeld, maar meer dan 20 euro per maand (6 maanden lang) korting kunnen ze echt niet geven. Ik heb daarbij aangegeven dat ik daar niet mee akkoord ga en de overstap in gang ga zetten.

Nu is het tot nu toe 1 iemand die zegt dat hij/zij 9 maanden 35 euro korting heeft gekregen. Vraag me af voor welk pakket dat is.
Tja KPN lijkt vooral volgzaam. Ze komen mijn inziens altijd 24hr na Ziggo met een sterkere aanbieding. (Ik ga uit van nieuwe klanten)

Daarmee geeft de glasvezel markt eindelijk concurrentie en is het overstappen weer gestart.

Voorheen met energieprijzen maar nog eerder met mobieltje. Menigeen hopte elke 2 jaar van provider om een nieuw toestel te bemachtigen.

Niets geks, maar het is lang (te) rustig geweest op de thuis ISP markt.

En coax versus UTP. Dat lossen TV of AppleTV apps voor je op.

• Jurre-r
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:48
Oekieee schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:45:
[...]

Heb hier ook gebeld, hier een aanbod voor 9 maanden 20 euro korting. Gezien het extreme prijsverschil heb ik het opzeggen doorgezet en direct een nieuw abbonoment genomen, opnieuw bij ziggo, maar dan met 50% korting.

Hoewel het even gezeur is krijg ik precies de zelfde equipment terug, het kost letterlijk 10 minuten om te wisselen, waarom zou ik niet dit doen :+

[ Voor 2% gewijzigd door Jurre-r op 24-11-2022 18:20 . Reden: Verduidelijkt dat ik bij ziggo opnieuw heb afgesloten ]

• Oekieee
Jurre-r schreef op donderdag 24 november 2022 @ 16:53:
[...]

Heb hier ook gebeld, hier een aanbod voor 9 maanden 20 euro korting. Gezien het extreme prijsverschil heb ik het opzeggen doorgezet en direct een nieuw abbonoment genomen.

Hoewel het even gezeur is krijg ik precies de zelfde equipment terug, het kost letterlijk 10 minuten om te wisselen, waarom zou ik niet dit doen :+
Naar KPN? Of begrijp ik het verkeerd?

• Jurre-r
Oekieee schreef op donderdag 24 november 2022 @ 17:49:
[...]

Naar KPN? Of begrijp ik het verkeerd?
Nee gewoon opnieuw bij Ziggo, op einddatum van m'n oude abbonoment een nieuwe laten ingaan maar dan met 50% korting.

PS. Ook direct even m'n post verduidelijkt

• Oekieee
Jurre-r schreef op donderdag 24 november 2022 @ 18:22:
[...]

Nee gewoon opnieuw bij Ziggo, op einddatum van m'n oude abbonoment een nieuwe laten ingaan maar dan met 50% korting.

PS. Ook direct even m'n post verduidelijkt
Vonden ze dat niet raar? En kan dat blijkbaar?

• daveytje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:00
stormfly schreef op donderdag 24 november 2022 @ 11:20:
[...]

Tja KPN lijkt vooral volgzaam. Ze komen mijn inziens altijd 24hr na Ziggo met een sterkere aanbieding. (Ik ga uit van nieuwe klanten)

Daarmee geeft de glasvezel markt eindelijk concurrentie en is het overstappen weer gestart.

Voorheen met energieprijzen maar nog eerder met mobieltje. Menigeen hopte elke 2 jaar van provider om een nieuw toestel te bemachtigen.

Niets geks, maar het is lang (te) rustig geweest op de thuis ISP markt.

En coax versus UTP. Dat lossen TV of AppleTV apps voor je op.
Tegenwoordig krijg je de next mini en die heeft utp en geen coax.

• Markprinsen
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 28-12-2022
Wacht. Sluit je Ziggo dan af als nieuwe klant op naam. An je partner ofzo? Doen ze geen adres check?

Mijn ziggo loopt af in april 2023. Kan ik het nieuwe abo dan pas in laten gaan?

• MixT2311
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-05 18:25
Jurre-r schreef op donderdag 24 november 2022 @ 16:53:
[...]

Heb hier ook gebeld, hier een aanbod voor 9 maanden 20 euro korting. Gezien het extreme prijsverschil heb ik het opzeggen doorgezet en direct een nieuw abbonoment genomen, opnieuw bij ziggo, maar dan met 50% korting.

Dus als ik het goed begrijp (en de stappen die ik zou moeten doorlopen voor een goede deal):
Je
1) belt
2) onderhandelt
3) krijgt slechte deal dus je zegt telefonisch op
4) vraagt dan online opnieuw aan

Ik kan nu mijn abbo elke maand opzeggen dus ik zou dit erg graag willen proberen morgen _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door MixT2311 op 24-11-2022 20:55 ]

"I'll leave the party in style and not to be carried out"

• Oekieee
MixT2311 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 20:54:
[...]

Dus als ik het goed begrijp (en de stappen die ik zou moeten doorlopen voor een goede deal):
Je
1) belt
2) onderhandelt

Ik kan nu mijn abbo elke maand opzeggen dus ik zou dit erg graag willen proberen morgen _/-\o_
Laat maar weten of dit lukt. Mijn contract loopt ook 1 december af, dan ga ik dat ook doen.

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:12
daveytje schreef op donderdag 24 november 2022 @ 19:48:
[...]

Dat is exact wat ik scheef:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurre-r
Oekieee schreef op donderdag 24 november 2022 @ 19:33:
[...]

Vonden ze dat niet raar? En kan dat blijkbaar?
Dit is geen probleem alles is bevestigd door Ziggo. Heb het voor de zekerheid het nieuwe abonnement op m'n partners naam gezet maar eerlijk gezegd denk ik dat je het zelfs op je eigen naam gewoon kan aanvragen. Heb het eerder wel is met een verhuizing gedaan waarbij ik wat overlap wou, had voor pakweg een paar weken een dubbel abonnement op mijn naam staan, maar dan wel op 2 verschillende adressen.
MixT2311 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 20:54:
[...]

Je
1) belt
2) onderhandelt

yes exact dit, bel de opzeg lijn en als ze een slechte deal voorstellen direct opzeggen. de startdatum van je nieuwe abonnement mag je zelf kiezen, heb zelf m'n nieuwe abonnement in laten gaan 2 dagen voordat m'n oude afloopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MixT2311
Helaas, belletje levert niks op. Het was meteen al: ja, ik moet zeggen dat ik niet tegen de BF actie op kan. Toon was gezet :+

Aardige jonge dame wel, maar ze kon maar 1e 9 mnd 10/mnd korting geven (op Start/Start). Meer kon ze echt niet doen.

Meteen via telefoon opgezegd, zo maar eens op de concurrentie bezoeken of morgen maar de BF actie aanvragen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Mooi dat iedereen aangeeft at ie korting krijgt en hoeveel maar het zou veel helpen als je vermeld op welk bestaand abonnement dat geldig is bij een verlenging.

Let ook op dat de nieuwe abonnementen mogelijk andere voorwaarden hebben dan je huidige, zeker als je al een tijdje niet bent veranderd. Zo heeft alles in 1 start al een tijdje "Terugkijken: 2 dagen" (ik dacht sinds 2 jaar), terwijl dat bij oudere abonnementen 7 dagen is!

[ Voor 57% gewijzigd door jeanj op 25-11-2022 11:33 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MixT2311
Jurre-r schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 08:06:
[...]

yes exact dit, bel de opzeg lijn en als ze een slechte deal voorstellen direct opzeggen. de startdatum van je nieuwe abonnement mag je zelf kiezen, heb zelf m'n nieuwe abonnement in laten gaan 2 dagen voordat m'n oude afloopt.
Hoe snel had je de bevestiging (via de mail)? Of hoe snel had je het opnieuw aangevraagd nadat je opgezegd had?

Ik heb nu alleen een SMS gehad dat het opzegging verwerkt is, maar als ik online opnieuw probeer aan te vragen krijg ik nergens de korting verwerkt te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dialga
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 05:12
Weet iemand misschien hoe het opzeggen van het oude abonnement bij Ziggo en meteen online aanvragen werkt i.c.m. een vast nummer behouden? Dat is het enige waar ik een beetje bezorgd om ben. Die 50% korting voor een jaar is natuurlijk niets mis. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijs93
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09:56
Dialga schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 12:25:
Weet iemand misschien hoe het opzeggen van het oude abonnement bij Ziggo en meteen online aanvragen werkt i.c.m. een vast nummer behouden? Dat is het enige waar ik een beetje bezorgd om ben. Die 50% korting voor een jaar is natuurlijk niets mis. :)
Persoonlijk zou ik hier goed mee oppassen. In de voorwaarden staat namelijk specifiek dat je alleen van de aanbieding gebruik kan maken, als je de afgelopen 6 maanden geen internet van Ziggo had. Wel zou je een nieuw abonnement op naam van een huisgenoot/partner kunnen afsluiten. Aangezien een klant wordt gezien als 'persoon' en niet als 'adres', zou dit gezien de voorwaarden wel mogen.

Wij vonden dat te veel gedoe. Wel heb ik na een belletje voor 9 maanden 35 euro korting gekregen, daar zijn we mee akkoord gegaan. Ging eigenlijk hetzelfde als hieronder beschreven. Het 3e aanbod kwam pas nadat er zogenaamd overleg was gepleegd met een supervisor :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jurre-r
MixT2311 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 11:59:
[...]

Hoe snel had je de bevestiging (via de mail)? Of hoe snel had je het opnieuw aangevraagd nadat je opgezegd had?

Ik heb nu alleen een SMS gehad dat het opzegging verwerkt is, maar als ik online opnieuw probeer aan te vragen krijg ik nergens de korting verwerkt te zien...
Direct de aanvraag gedaan nadat ik had opzegt. Als ik nu naar ziggo.nl ga en een nieuw abonnement aanvraag zie ik nog 50% korting, zie ook screenshot.

https://imgur.com/a/zCrEn5r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MixT2311
Ah top! Waarschijnlijk ergens een lekker koekje, want in Private Mode op FF kan ik wel gewoon met korting bestellen O-)

Oh en ik zag dat bij Breedbandwinkel je nog eens 30€ cashback er boven op krijgt _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Dialga schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 12:25:
Is allemaal lastig. Enige optie is bijvoorbeeld zelf opzeggen en het nieuwe contract op naam van je vriendin/huisgenoot te zetten. Je moet dan wel alle apparatuur retour sturen en je krijgt een nieuwe modem etc.

Ik heb zelf Ziggo opgezegd met het opzegformulier, vervolgens gebeld en na onderhandeling weer 9x 35 euro korting gekregen. Dat is altijd prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dialga
matthijs93 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 13:00:
[...]

Persoonlijk zou ik hier goed mee oppassen. In de voorwaarden staat namelijk specifiek dat je alleen van de aanbieding gebruik kan maken, als je de afgelopen 6 maanden geen internet van Ziggo had. Wel zou je een nieuw abonnement op naam van een huisgenoot/partner kunnen afsluiten. Aangezien een klant wordt gezien als 'persoon' en niet als 'adres', zou dit gezien de voorwaarden wel mogen.

Wij vonden dat te veel gedoe. Wel heb ik na een belletje voor 9 maanden 35 euro korting gekregen, daar zijn we mee akkoord gegaan. Ging eigenlijk hetzelfde als hieronder beschreven. Het 3e aanbod kwam pas nadat er zogenaamd overleg was gepleegd met een supervisor :)

[...]
Dank voor de reminder, ik had niet aan de voorwaarden gedacht. Toch maar even een belletje plegen zometeen en kijken wat ervan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferrando
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 09-05 22:59
stin00 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 13:27:
[...]

Is allemaal lastig. Enige optie is bijvoorbeeld zelf opzeggen en het nieuwe contract op naam van je vriendin/huisgenoot te zetten. Je moet dan wel alle apparatuur retour sturen en je krijgt een nieuwe modem etc.

Ik heb zelf Ziggo opgezegd met het opzegformulier, vervolgens gebeld en na onderhandeling weer 9x 35 euro korting gekregen. Dat is altijd prima :)
Zojuist ook geprobeerd na ruim een half uur in de gewacht te hebben gestaan. 9x 35 was onbespreekbaar en het maximale wat ik kon krijgen was 6x20. Ook niet nadat ik aangaf dat er andere klanten wel 9x35 euro gekregen hebben en of die niet kon overleggen met een supervisor om het spelletje compleet te maken.

Dan maar naar KPN waar nu een deal is voor een jaar lang korting.

"A life without memes is not worth living." - Socrates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07-06 10:48
Ik zie op die ziggo site helemaal geen 50% verschijnen of wel? Internet Complete en TV Complete Next Mini (zonder bellen) komt neer op 70,50 per maand. Dat lijkt me geen aanbieding toch? Of verschijnt die 50% veel later in het proces?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-06 01:00

Sebastiaan

....

Prima aanbieding, ik zit nu bij T-mobile glasvezel, welke ik best had willen verlengen, maar ze wilden daar niet meer dan 4 maanden 20 euro korting geven, dus dan maar overstappen.

Aangezien ik ook de fout had dat hij geen korting weergaf bij het bestellen toen maar telefonisch gedaan, wat ook nog 12 maanden gratis een extra tv pakket opleverde (keuze uit ziggo sport, movies & series xl of espn), dus uiteindelijk een nog betere aanbieding zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumacher
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-06 22:16
Snuurtje schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 20:13:
Ik zie op die ziggo site helemaal geen 50% verschijnen of wel? Internet Complete en TV Complete Next Mini (zonder bellen) komt neer op 70,50 per maand. Dat lijkt me geen aanbieding toch? Of verschijnt die 50% veel later in het proces?
Bij mij hing het van de browser af (ben nu geen ziggo, maar KPN klant trouwens). In Chrome geen korting, in Edge wel.
Het moet expliciet in je scherm verschijnen en in de samenvatting PDF die je in de volgende stap per mail ontvangt. Anders geen 12 mnd korting!

[ Voor 13% gewijzigd door schumacher op 25-11-2022 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07-06 10:48
schumacher schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 21:15:
[...]

Bij mij hing het van de browser af (ben nu geen ziggo, maar KPN klant trouwens). In Chrome geen korting, in Edge wel.
Het moet expliciet in je scherm verschijnen en in de samenvatting PDF die je in de volgende stap per mail ontvangt. Anders geen 12 mnd korting!
Thanks, ik ben even geswitched van wifi naar mobiele data, toen werkte het. Vreemd, ik had internet van tele2, alsof ze de aanbieding daarvoor blokkeren. Had steeds al wel mijn adres ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferrando
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 09-05 22:59
[...]

Heeft niet met browser te maken. Hier wel gewoon zichtbaar in Chrome.

"A life without memes is not worth living." - Socrates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

ribbekassie schreef op woensdag 23 november 2022 @ 14:58:
Het is ook mogelijk om het Black Friday Ziggo abonnement af te sluiten via de Ing rentepunten winkel (500 rentepunten)
Je krijgt dan 80 euro cashback ongeacht het pakket dat je kiest.
Bij cashbackxl hangt de hoogte van de cashback af van de pakket keuze.
Helaas kan ik hier niet de hoogste internetsnelheid selecteren ('niet beschikbaar op adres'), bij alle overige aanbieders wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekieee
Ik heb vlak voor het weekend m'n huidige ziggo abonnement opgezegd. Sowieso een maand opzegtermijn, dus nog 1 factuur van €70,50 voor het pakket (350/35mbps en het middels tv pakket).

Ik heb onder m'n vrouw haar naam een nieuw pakket afgesloten. 12 maanden betaal ik dan €40,50 inclusief Vodafone korting voor het TV max pakket en Giganet (1000bmps).

Enige nadeel is dat ik m'n huidige apparatuur op moet sturen en het nieuwe moet installeren, maar dat heb ik er wel voor over. Is niet megaveel werk, heb thuis al een WiFi mesh systeem liggen, dus het is enkel kabeltjes aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Jurre-r schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 08:06:
Dan sturen ze een nieuw modem en een retour-doos voor de oude apparatuur, die misschien zelfs exact hetzelfde is als wat je al had. Volgens mij is het voor alle partijen gunstiger als bestaande klanten met de Black Friday actie kunnen verlengen, en is de enige reden voor dit hele circus is de massa geen korting te hoeven geven.

[ Voor 6% gewijzigd door SvMp op 27-11-2022 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pLabel
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-06 12:09
Markprinsen schreef op donderdag 24 november 2022 @ 19:56:
Wacht. Sluit je Ziggo dan af als nieuwe klant op naam. An je partner ofzo? Doen ze geen adres check?

Mijn ziggo loopt af in april 2023. Kan ik het nieuwe abo dan pas in laten gaan?
In onze gemeente was een 50% korting actie voor 12 maanden. Heb het contract opgezegd en inderdaad op naam van mijn partner opnieuw afgesloten.
Het contract liep t/m 16nov en het nieuwe contract ging de 17e in.

Heb nu dus het grootste pakket met 50% korting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daveytje
Anderen die ook enkel de bestelbevestiging hebben ontvangen in de mail en niet de mail met:
"Details over de bestelling van internet, tv en/of vast bellen ontvangt u in een aparte bevestiging. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiestar
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 07-06 00:19
Net ziggo gebeld, betaal nu 70€ pm voor 300mb internet en tv.
T mobile glasvezel is deze week in mijn deel van Utrecht aangelegd met een vaste prijs van 60€ pm voor 1000mb internet en tv.

Ziggo net gebeld. Eindaanbieding na tijdje id wacht was 20€ pm korting. Het wordt Tmobile dus... Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim427
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-06 07:53

tim427

Turbulence!

[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xlofTXfeyzUqFp0vqmmvCFwKF-k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xQ8AEap6qwLWjSYKDt1be0sy.jpg?f=fotoalbum_large

Hmm, dus die korting is hier niet gelukt? Dat wordt dan 14 dagen bedenk termijn en de opzegging bij ${huidigeProvider} ongedaan maken?

Of komt dat er alsnog later bij? Ben verders compleet nieuwe klant op dit adres (zelfs vorig adres is langer dan twee jaar geleden).

Ook hier zag ik die korting niet terug in overzichtsblokje tijdens het bestellen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveytje
tim427 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 00:28:
[...]

[Afbeelding]

Hmm, dus die korting is hier niet gelukt? Dat wordt dan 14 dagen bedenk termijn en de opzegging bij ${huidigeProvider} ongedaan maken?

Of komt dat er alsnog later bij? Ben verders compleet nieuwe klant op dit adres (zelfs vorig adres is langer dan twee jaar geleden).

Ook hier zag ik die korting niet terug in overzichtsblokje tijdens het bestellen…
Die 65 euro had door de helft gemoeten in dit overzicht. Ik zou ziggo bellen vandag als ik jou was om het aan te geven dat er wat fout gegaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maasmaas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:27
tim427 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 00:28:
[...]

[Afbeelding]

Ik heb hetzelfde. Ik had daarna gebeld, maar omdat ik nog niet in het systeem sta met een klantnummer kon ik nog niks laten aanpassen... Oftewel je kan blijkbaar pas bellen zodra je een klantnummer binnen hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tim427

tim427

Turbulence!

maasmaas schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 11:43:
[...]

Ik heb hetzelfde. Ik had daarna gebeld, maar omdat ik nog niet in het systeem sta met een klantnummer kon ik nog niks laten aanpassen... Oftewel je kan blijkbaar pas bellen zodra je een klantnummer binnen hebt.
Oh, ik had wel binnen een uur een klantnummer, met als subject "Uw bestelling" (derde mail ofzo).

Heb ze een DM gestuurd via Twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:29
Weet iemand wat de einddatum van deze actie is? Ik ben bezig om kpn op te zeggen ivm een verhuizing maar kan deze Ziggo aanbieding eigenlijk niet laten schieten.

28 november, ondanks dat de website het nog aangeeft is de actie voorbij ..net te laat

[ Voor 23% gewijzigd door AMARONE op 29-11-2022 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveytje
daveytje schreef op maandag 28 november 2022 @ 18:09:
Anderen die ook enkel de bestelbevestiging hebben ontvangen in de mail en niet de mail met:
"Details over de bestelling van internet, tv en/of vast bellen ontvangt u in een aparte bevestiging. "
Ik heb het per post gekregen. Ook goed.
AMARONE schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 15:25:
Weet iemand wat de einddatum van deze actie is? Ik ben bezig om kpn op te zeggen ivm een verhuizing maar kan deze Ziggo aanbieding eigenlijk niet laten schieten.

28 november, ondanks dat de website het nog aangeeft is de actie voorbij ..net te laat
Kan het nog steeds bestellen in chrome

[ Voor 37% gewijzigd door daveytje op 29-11-2022 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
daveytje schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 17:35:
[...]

Ik heb het per post gekregen. Ook goed.

[...]

Kan het nog steeds bestellen in chrome
Ik zie het ja, het enige klote is dat ik er nog niet woon. Want als ik dat adres selecteer krijgen de huidige bewoners het pakket binnen. Is daar nog een oplossing voor?

Of gebruikmaken van de verhuisservice straks en nu mijn huidige adres aanvinken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MixT2311
Als je nu al gebruik wilt maken van Ziggo (op je huidige adres), dan kun je het op je huidige adres aanvragen en tegen de tijd dat je gaat verhuizen/verhuisd bent dan kun je dat doorgeven aan Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MixT2311
Hoeveel tijd zat er tussen deze mail en de post die je kreeg? Ik heb ook alleen de bestelbevestiging gehad per mail en knijp hem nu of het wel goed is gegaan...

Anders doe ik voor de zekerheid ook bij KPN aanvragen en maak ik daarna wel gebruik van de 14 dagen gratis opzeggen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveytje
MixT2311 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 19:46:
[...]

Hoeveel tijd zat er tussen deze mail en de post die je kreeg? Ik heb ook alleen de bestelbevestiging gehad per mail en knijp hem nu of het wel goed is gegaan...

Anders doe ik voor de zekerheid ook bij KPN aanvragen en maak ik daarna wel gebruik van de 14 dagen gratis opzeggen O-)
Vrijdag besteld. Zaterdag gechat en gevraagd of het goed doorgekomen is en dat was het en vandaag de brief gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
MixT2311 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 19:42:
Als je nu al gebruik wilt maken van Ziggo (op je huidige adres), dan kun je het op je huidige adres aanvragen en tegen de tijd dat je gaat verhuizen/verhuisd bent dan kun je dat doorgeven aan Ziggo.
Dan zou ik een ingangsdatum van 1 januari kunnen aangeven op mijn huidige adres en dan half december de overstap al aanvragen aangezien ik nu nog glasvezel heb van kpn(de reden dat ik dus naar Ziggo wil is dat ze daar die snelheid niet kunnen leveren). Dat moet dan redelijk snel/goed gaan denk ik?

Jammer dat je niet ivm aanstaande verhuizingen iets kan aanvinken hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim427

tim427

Turbulence!

tim427 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 12:08:
[...]

Oh, ik had wel binnen een uur een klantnummer, met als subject "Uw bestelling" (derde mail ofzo).

Heb ze een DM gestuurd via Twitter.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/386UNzx3nRrzX37z9Bzg23yE9xk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z2PjEDkrhpEEI0ygDV6iw07k.jpg?f=fotoalbum_large

Ondanks het gekke tijdstip (3:10 vannacht), wél een antwoord gehad in 19 uur :z

Toezegging is in ieder geval gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MixT2311
AMARONE schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 20:21:
[...]

Dan zou ik een ingangsdatum van 1 januari kunnen aangeven op mijn huidige adres en dan half december de overstap al aanvragen aangezien ik nu nog glasvezel heb van kpn(de reden dat ik dus naar Ziggo wil is dat ze daar die snelheid niet kunnen leveren). Dat moet dan redelijk snel/goed gaan denk ik?

Jammer dat je niet ivm aanstaande verhuizingen iets kan aanvinken hiervoor.
Dat durf ik niet te zeggen. Je zou zeggen dat als je verhuisdatum na 1 januari ligt dat het geen issue zou moeten zijn. Maar hoe het gaat als je vóór 1 januari verhuist en dan nog geen klant bent... (ik weet ook niet vanaf welk moment je klant bij ze bent: op moment van afsluiten of op moment dat je abbo ingaat?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
De actie duurt tot 12 december dus ik wacht nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ik lees dat jij inmiddels een brief hebt gehad. Het is echter wel goed om dit in de gaten te houden want bij mij is dit fout gegaan. Bij mij is de bestelling namelijk blijven hangen in het systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveytje
Uniciteit schreef op zondag 4 december 2022 @ 20:27:
[...]

Ik lees dat jij inmiddels een brief hebt gehad. Het is echter wel goed om dit in de gaten te houden want bij mij is dit fout gegaan. Bij mij is de bestelling namelijk blijven hangen in het systeem.
Ik heb een brief gehad en chat contact gehad waarbij bevestigd is dat het in orde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Hier is de bestelling ook 'in het systeem blijven hangen'. Wel een monteur aan de deur, geen spullenboel om te installeren... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveytje
indexample schreef op zondag 4 december 2022 @ 22:33:
Hier is de bestelling ook 'in het systeem blijven hangen'. Wel een monteur aan de deur, geen spullenboel om te installeren... :(
Wel een brief gehad of enkel het eerste mailtje met de tekst dat de rest per mail komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-06 13:54
indexample schreef op zondag 4 december 2022 @ 22:33:
Ben wel benieuwd welk modem je krijgt, de F3896LG-ZG of de Connectbox Giga van Arris. Ik zou hem morgen krijgen, maar ook geen idee welke.

EDIT heb de Sagemcom F3896LG-ZG gekregen. Werkt prima icm mesh. Haal 980 Mbit/s download via mobiel.

[ Voor 11% gewijzigd door Wasabi! op 06-12-2022 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
daveytje schreef op maandag 5 december 2022 @ 07:01:
[...]

Wel een brief gehad of enkel het eerste mailtje met de tekst dat de rest per mail komt?
Brief gehad, na bellen is de bestelling opnieuw aangemaakt en vandaag t modem (sagecom) ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurvivalTrotter
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-04 14:41
daveytje schreef op donderdag 24 november 2022 @ 19:48:
[...]

We hebben nu glasvezel van KPN en kan ik op het glasvezelmodem de utp inpluggen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daveytje
SurvivalTrotter schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 16:16:
[...]

We hebben nu glasvezel van KPN en kan ik op het glasvezelmodem de utp inpluggen?
Nee je moet het modem van Ziggo installeren aan de AOP met de kabel van ziggo. En dan kun je in die modem een UTP kabel pluggen naar de mediabox next of die aansluiten via WIFI.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tinoes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:08
stin00 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 13:27:
[...]

Bij mij helaas niet gelukt met opzeggen i.c.m. opnieuw aanvragen met blackfriday korting. Ze hadden "per ongeluk" de opzegging niet verwerkt & daardoor kon het nieuwe contract niet in gaan. Nu dus helemaal weg bij ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dialga
Bij mij is het registreren onder een andere naam, ander rekeningnummer op hetzelfde adres blijkbaar ook niet goed gegaan (voor de 50% BF deal). Nu is het oude contract dus blijkbaar opgezegd en kon Ziggo op de einddatum van het oude contract (vandaag) pas inzien dat de bestelling van het nieuwe contract is geannuleerd, terwijl twee weken geleden alles nog goed in het systeem stond en het volgens de servicedesk wel goed zou komen. Dan maar even kijken hoe ik het oude contract z.s.m. weer kan laten herstellen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
Edit; verkeerd topic.

[ Voor 91% gewijzigd door Dean Martin op 11-01-2023 13:31 ]

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Black Friday is inmiddels een aantal weken over. Gezien deze Ziggo aanbieding ook voorbij is, gaat hier een slotje op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Namen van medewerkers zijn niet van belang in de discussie(s) en mogen dus achterwege blijven.
• Linken naar aanbiedingen zien we het liefst met een directe link zonder (mogelijke) referral. Links die via pepper.com lopen, hebben meestal ook een referral.