2 uur en 10 minuten in de wacht, vervolgens tu-tu-tu.... Hopelijk zit er niet een medewerker de gehele wachtrij er snel doorheen te jagen..

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dat mag niet meer sinds de nieuwe privacy-regels. Het grappige is dat sommige medewerkers dit overigens wel nog doen, al mag het dus niet meer.Wiebbe schreef op maandag 26 november 2018 @ 20:37:
Het is hier eindelijk ook gelukt, duurde 2 uur in totaal. Hele lange tijd in gesprek gezeten.. Het was nu echt zonder problemen geregeld. Mijn schoonvader ook de tip gegeven, direct aan de telefoon gehangen en toen ook meteen de deal gekregen.
tip:
Je moet echt bellen als de contract eigenaar, ik heb vanmiddag ook een keer gebeld, toen bijna 1 1/2 uur in de wacht gestaan maar ze weigerde het contract te regelen als mijn vrouw niet ook aanwezig was.
[Afbeelding]
[ Voor 9% gewijzigd door HollowGamer op 26-11-2018 20:49 ]
I feel you..JayRune schreef op maandag 26 november 2018 @ 20:47:
2 uur in de wachtrij. Heel beleefd een 'Goedenavond' en toen werd de verbinding verbroken.
JayRune schreef op maandag 26 november 2018 @ 20:47:
2 uur in de wachtrij. Heel beleefd een 'Goedenavond' en toen werd de verbinding verbroken.
jurre_b schreef op maandag 26 november 2018 @ 20:46:
2 uur en 10 minuten in de wacht, vervolgens tu-tu-tu.... Hopelijk zit er niet een medewerker de gehele wachtrij er snel doorheen te jagen..
Ja, dat zou je denken. Maar in het tweede gesprek vroeg hij aan mij de geboorte datum + naw gegevens van mijn vrouw om daarna te vragen of hij haar mocht spreken.HollowGamer schreef op maandag 26 november 2018 @ 20:47:
[...]
Dat mag niet meer sinds de nieuwe privacy-regels. Het grappige is dat sommige medewerkers dit overigens wel nog doen, al mag het dus niet meer.
Bij mij verdwijnt het terugbel knopje nog heel erg snel.. Dus dat is niet mogelijkVerder kun je ook op de Ziggo-site je nummer achterlaten. Inmiddels over de telefoon en via de chat bevestiging gekregen, maar ga het toch even in de gaten houden.
[ Voor 25% gewijzigd door Wiebbe op 26-11-2018 20:53 ]
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Niet zo negatief. De ene medewerker mag nou eenmaal meer dan de andere. Dan is 'probeer dit eens' toch een adequaat antwoord?hostje schreef op maandag 26 november 2018 @ 20:53:
Ik werd net ook afgewimpeld via de chat met 'sorry, maar deze korting geldt alleen voor nieuwe klanten en niet voor bestaande'. Dan krijg je vervolgens een link naar de opzegpagina van Ziggo met de boodschap om het daar maar te proberen.
[ Voor 7% gewijzigd door Yorinn op 26-11-2018 21:06 ]
Sorry, maar klanten doorverwijzen naar een opzegpagina met de mededeling, ga maar dreigen met opzeggen, misschien krijg je dan nog iets gedaan, vind ik nou niet echt getuigen van professionaliteit en klantvriendelijkheid. Als er collega's zijn die wel die korting kunnen regelen, dan moeten ze de bestaande klanten daar meteen naar doorverwijzen. Nu is het net prijsschieten. Er zijn nu blijkbaar mensen die 2 uur aan de lijn hebben gehangen en dan te horen krijgen dat ze kunnen fluiten naar die korting, terwijl anderen binnen een chat van 10 minuten een heel prijzenpakket aangeboden hebben gekregen. Het is maar net wie je aan de andere kant van de lijn aantreft. Trek dan gewoon één lijn als bedrijf en behandel alle gevallen hetzelfde. Ik heb zelfs in de chat nog naar dit forum verwezen en aangegeven dat er hier zat voorbeelden te vinden zijn van bestaande klanten die wel de korting hebben gekregen. Maar daar had de dame in kwestie verder geen boodschap aan.wernert schreef op maandag 26 november 2018 @ 20:58:
[...]
Niet zo negatief. De ene medewerker mag nou eenmaal meer dan de andere. Dan is 'probeer dit eens' toch een adequaat antwoord?
Snap ik wel ja.. Of evt nog 1x proberen een terugbelafspraak te plannen via de site? Wel rare praktijken met die verbroken verbindingen zeg.. Ik hang nog steeds.fanghu schreef op maandag 26 november 2018 @ 21:17:
2 uur in de wacht gestaan, eindelijk een medewerker aan de lijn, gegevens doorgenomen en tijdens het onderhandelen werd de verbinding verbroken. De medewerker had al mijn gegevens en had even terug kunnen bellen. Niet gebeurd. Erg teleurstellend.
Dag Ziggo, hallo KPN!!
[ Voor 54% gewijzigd door draakhoofd op 26-11-2018 22:06 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Jerie op 26-11-2018 22:08 ]
"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.
Ik werd uit de wacht gegooid bij retentie, enige wat ik nog kon doen was bellen met de afdeling abonnement wijzigen (aangezien opzeggingen reeds gesloten was). Die mogen de coulance aanbiedingen voor bestaande klanten idd niet uitgeven. Gezien de drukte heeft ze wel een aantekening voor me gemaakt (met de notitie dat ik optijd in de wacht stond) en het advies later terug te bellen. Ze kon niet garanderen dat ik nog gebruik kon maken van de aanbieding voor bestaande klanten maar wel meldde ze dat er een mailing bij Ziggo is langs gekomen dat ze coulant gingen zijn ivm de overweldigende drukte.draakhoofd schreef op maandag 26 november 2018 @ 21:31:
[...]
Snap ik wel ja.. Of evt nog 1x proberen een terugbelafspraak te plannen via de site? Wel rare praktijken met die verbroken verbindingen zeg.. Ik hang nog steeds.
Update: na net geen 2 uur wachten een vriendelijke meid aan de lijn die me heeft geholpen aan de korting, die volgens haar echter wel gewoon in het systeem stond.![]()
De laatste Ziggo collega die ik sprak (van Sales) bood me alleen 3 maanden 29,95 aan waarmee ik niet akkoord ben gegaan. Dus hoe het kan dat die korting er nu wel in zou staan, is me echt een raadsel. Echt álles wat via Ziggo is gegaan de afgelopen tijd, heeft een andere wending gekregen. De Mediabox die bij m'n online bestelling zat, heb ik gelukkig wel kunnen weigeren aan de deur dit weekend. Al met al blij dat het zo is opgelost, ik krijg nog een bevestiging per mail en de korting gaat in per december. Hopelijk meer mensen die het nog geregeld krijgen. Enne, verheug me nu al op volgend jaar
[ Voor 3% gewijzigd door holl op 26-11-2018 22:02 ]
Lijkt op mijn verhaal. Alsof ze wellicht toch kortingen hebben door laten gaan terwijl ze in de communicatie zeiden dat het geweigerd is? Heel raar, je kan er geen pijl op trekken.holl schreef op maandag 26 november 2018 @ 22:00:
Telefonisch werd me verteld dat ik de korting wel had. Is een aantekening gemaakt in dossier. Moeilijk te bewijzen als het toch fout gaat, maar het kwam oprecht op me over. Toch maar op vertrouwen.
Vraagje, waarom heb je de mediabox geweigerd , en heeft dit verder geen gevolgen voor je contract?draakhoofd schreef op maandag 26 november 2018 @ 21:31:
[...]
Snap ik wel ja.. Of evt nog 1x proberen een terugbelafspraak te plannen via de site? Wel rare praktijken met die verbroken verbindingen zeg.. Ik hang nog steeds.
Update: na net geen 2 uur wachten een vriendelijke meid aan de lijn die me heeft geholpen aan de korting, die volgens haar echter wel gewoon in het systeem stond.. Ik krijg een bevestiging per mail ervan als het goed is...
De laatste Ziggo collega die ik sprak (van Sales) bood me alleen 3 maanden 29,95 aan waarmee ik niet akkoord ben gegaan. Dus hoe het kan dat die korting er nu wel in zou staan, is me echt een raadsel. Echt álles wat via Ziggo is gegaan de afgelopen tijd, heeft een andere wending gekregen. Die mensen van Sales, 3 in totaal die ik sprak, waren overigens stuk voor stuk gehaast en onvriendelijk en hebben me ook klinkklare onzin verkocht ("je hebt nu 2 klantnummers en 2 abonnementen lopen meneer, dit kunnen we niet meer ongedaan maken denk ik"). De dame van retentie die ik net sprak was de enige met kennis en fatsoen.
De Mediabox die bij m'n online bestelling zat, heb ik gelukkig wel kunnen weigeren aan de deur dit weekend. Al met al blij dat het zo is opgelost, ik krijg nog een bevestiging per mail en de korting gaat in per december. Hopelijk meer mensen die het nog geregeld krijgen. Enne, verheug me nu al op volgend jaar
Ik heb al jaren een CI+ module. Zou geen gevolgen moeten hebben nee, aldus de onbetrouwbare Ziggo-medewerker.info33 schreef op maandag 26 november 2018 @ 22:23:
[...]
Vraagje, waarom heb je de mediabox geweigerd , en heeft dit verder geen gevolgen voor je contract?
Ik snap je vraag niet, sorry. Je krijgt in ieder geval geen gespecificeerde rekening. Bij mij staat er: Internet Max - 12 maanden á 54,00 euro.wernert schreef op maandag 26 november 2018 @ 14:15:
[...]
Ok. Dat is dan "Ziggo Internet Basic (25/2,5) & TV Start" € 39,95 maar eerste 3 maanden € 34,95? Of is dat kabel TV van 18,70? Wat betaal je dan voor het internetdeel?
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
"When you grow up your heart dies"
[ Voor 4% gewijzigd door t!n0 op 26-11-2018 22:55 ]
Zo dat is wel erg zeg. Ik zat ook 90 minuten te wachten, maar kreeg ook een dame aan de telefoon die aangaf dat ze een gigantische drukke dag heeft gehad. Ik dacht hier gaan we, maar ze wou mij toch even helpen met de korting en ze was ook erg vriendelijk. Heb gelukkig dus de 6 maanden korting kunnen pakken en krijg de mediabox XL een nieuwe router en heb de Ziggo/Vodafone deal gepakt voor mijn telefoon. Wou dat via de site doen, maar ze gaf eerlijk aan dat zij daar aan kon verdienen ik en gunde dat haart!n0 schreef op maandag 26 november 2018 @ 22:55:
Net 1uur en 46 minuten in de wacht gestaan bij Ziggo om de Black Friday deal af te sluiten (vanaf 20:30, ondertussen gewoon film gekeken). Toen ik eindelijk aan de beurt was deed de jonge vrouw alsof ze mij niet kon horen en hing op (ik gebruik geen mute en daarna nog getest). Kinderachtig, want het was natuurlijk al na 22:00 en men wil graag naar huis.
Dan krijgen ze m'n geld toch niet..
[ Voor 10% gewijzigd door the-body op 26-11-2018 23:42 ]
This title is for sale, please send me a PM
Hier vanaf ~20:20 uur gebeld, en ook ~1:45 uur in de wachtrij gestaan.t!n0 schreef op maandag 26 november 2018 @ 22:55:
Net 1uur en 46 minuten in de wacht gestaan bij Ziggo om de Black Friday deal af te sluiten (vanaf 20:30, ondertussen gewoon film gekeken). Toen ik eindelijk aan de beurt was deed de jonge vrouw alsof ze mij niet kon horen en hing op (ik gebruik geen mute en daarna nog getest). Kinderachtig, want het was natuurlijk al na 22:00 en men wil graag naar huis.
Dan krijgen ze m'n geld toch niet..
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
Hetzelfde hier. Chat zegt dat er geen korting is, en dat de bestelling waarschijnlijk geannuleerd wordt, maar bij bellen naar Ziggo staat de korting er wel in. Vreemd.draakhoofd schreef op maandag 26 november 2018 @ 22:07:
[...]
Lijkt op mijn verhaal. Alsof ze wellicht toch kortingen hebben door laten gaan terwijl ze in de communicatie zeiden dat het geweigerd is? Heel raar, je kan er geen pijl op trekken.
Ziggo maakt er wmb echt een potje van. Via chat of abonnement wijzigen lijkt het erop dat je niets meer voor elkaar kreeg maar als je je door laat verbinden met retentie dan mag het ineens wel. Trek gewoon één duidelijke lijn..wouterg00 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 00:25:
[...]
Hetzelfde hier. Chat zegt dat er geen korting is, en dat de bestelling waarschijnlijk geannuleerd wordt, maar bij bellen naar Ziggo staat de korting er wel in. Vreemd.
In eerste instantie mij ook aangemeld voor de BF actie als bestaande klant (wel maandelijks opzegbaar). Door de berichten in dit topic toch maar via twitter dm contact gehad met Ziggo waar bleek dat ik geen recht had op de korting. Geen tijd gehad om met de afdeling retentie te bellen. Ik was helemaal niet van plan om over te stappen, maar was zo ontevreden hoe Ziggo met de situatie is omgegaan dat ik overgestapt ben naar KPN, waardoor ik ook nog eens goedkoper uit ben.Joster schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 06:40:
[...]
Ziggo maakt er wmb echt een potje van. Via chat of abonnement wijzigen lijkt het erop dat je niets meer voor elkaar kreeg maar als je je door laat verbinden met retentie dan mag het ineens wel. Trek gewoon één duidelijke lijn..
Inderdaad ja, liever gewoon duidelijkheid en een grens opstellen dan dit halfslachtige gedoe. Het ligt aan je brutaliteit en wat geluk dat je de juiste persoon te spreken krijgt / de juiste weg hebt gevonden wat je voor elkaar weet te krijgen. Moet gewoon niet kunnen vind ik.S401 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 08:56:
[...]
In eerste instantie mij ook aangemeld voor de BF actie als bestaande klant (wel maandelijks opzegbaar). Door de berichten in dit topic toch maar via twitter dm contact gehad met Ziggo waar bleek dat ik geen recht had op de korting. Geen tijd gehad om met de afdeling retentie te bellen. Ik was helemaal niet van plan om over te stappen, maar was zo ontevreden hoe Ziggo met de situatie is omgegaan dat ik overgestapt ben naar KPN, waardoor ik ook nog eens goedkoper uit ben.
Ik had er helemaal geen moeite mee gehad als Ziggo gewoon zijn proces goed had dicht getimmerd en het gelijk duidelijk was geweest dat je als bestaande klant niet mee kon doen met 6 maanden korting actie.
Same here...ook echt geen zin om te smeken om korting door een uur aan de lijn te gaan hangen. Al jaren een ziggo abbo (al uit de multikabel tijd). Nu overgestapt naar KPN. Scheelt mij komend jaar ruim 300,=. Snel verdiend.S401 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 08:56:
[...]
In eerste instantie mij ook aangemeld voor de BF actie als bestaande klant (wel maandelijks opzegbaar). Door de berichten in dit topic toch maar via twitter dm contact gehad met Ziggo waar bleek dat ik geen recht had op de korting. Geen tijd gehad om met de afdeling retentie te bellen. Ik was helemaal niet van plan om over te stappen, maar was zo ontevreden hoe Ziggo met de situatie is omgegaan dat ik overgestapt ben naar KPN, waardoor ik ook nog eens goedkoper uit ben.
Ik had er helemaal geen moeite mee gehad als Ziggo gewoon zijn proces goed had dicht getimmerd en het gelijk duidelijk was geweest dat je als bestaande klant niet mee kon doen met 6 maanden korting actie.
Quod licet lovi, non licet bovi
Ja, gewoon bestaande en nieuwe klanten gelijk behandelen. Dit geeft geen pas zo.sjaool schreef op maandag 26 november 2018 @ 22:43:
Mijn orderstatus geeft al sinds 22 november aan dat deze is afgerond en alles correct is aangesloten. Niks over een annulering of iets dergelijks. Ik wacht dus met spanning mijn volgende factuur af.
Btw in mijn pakket is niks veranderd dus het is eigenlijk gewoon een contractverlenging. Ik denk dat Ziggo hier volgend jaar toch iets ander mee omgaat want dit kost ze verschrikkelijk veel tijd om alles te verwerken.
Dan was je ingelogd, dan zie je de aanbieding niet.the-body schreef op maandag 26 november 2018 @ 23:40:
Dat is raar! Op de actiesite van Ziggo staat een teller hoelang de actie nog duurt. Nog een half uur dus. Maar als ik hem wil aanvragen via de BF-pagina van Ziggo krijg ik nergens meer een actietarief te zien, alleen dat je geen activatiekosten hoeft te betalen. Nou joepie...
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
[ Voor 20% gewijzigd door NotSoSteady op 27-11-2018 11:19 ]
Zo, ik deed zojuist een terugbel verzoek en kreeg meteen iemand van retentie te pakken. Die schermde eerst met een abonnement (ingangsdatum 1 januari, jaarcontract) met een prijs van € 39,95 voor 3 maanden. Al snel ging hij over op 6 maanden waarna ik de discussie ben aangegaan over de maandprijs van € 39,95 vs. de € 34,95 en € 29,95 die ik veel heb gelezen voor bestaande klanten. Daar moest hij e.e.a. over uitzoeken / navragen waarna hij erop terug kwam dat 6 maanden voor € 34,95 inderdaad vergeven kon worden. Heb die geaccepteerdJoster schreef op maandag 26 november 2018 @ 21:58:
[...]
Ik werd uit de wacht gegooid bij retentie, enige wat ik nog kon doen was bellen met de afdeling abonnement wijzigen (aangezien opzeggingen reeds gesloten was). Die mogen de coulance aanbiedingen voor bestaande klanten idd niet uitgeven. Gezien de drukte heeft ze wel een aantekening voor me gemaakt (met de notitie dat ik optijd in de wacht stond) en het advies later terug te bellen. Ze kon niet garanderen dat ik nog gebruik kon maken van de aanbieding voor bestaande klanten maar wel meldde ze dat er een mailing bij Ziggo is langs gekomen dat ze coulant gingen zijn ivm de overweldigende drukte.
Ik heb gewoon besproken dat ik mijn huidige apparatuur (waar onder een CI+ module) wil behouden. Dat is ook de reden dat ik dit gisteren niet via de site in incognito modus wilde doen maar het live wilde bespreken.Rico schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 11:59:
Als je aan zo'n actie mee doet dan krijg je dus een Mediabox XL maar ik wil graag maar beide Humax recorders blijven gebruiken maar kan dat ook?
Die mediabox XL gebruikt niet alleen IR en dan werkt mijn Logitech remote niet meer.
Apparatuur staat achter een deur en dat wordt doorgestuurd via een remote extender.
Als ik het hier zo lees krijg je een nieuw contract met die Mediabox XL...maar schakelen ze dan smartcards uit?
nee, die blijven gewoon werkenRico schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 11:59:
Als ik het hier zo lees krijg je een nieuw contract met die Mediabox XL...maar schakelen ze dan smartcards uit?
Blijven idd gewoon werken (ook de reden waarom ik perse iemand in persoon wilde spreken)Rico schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 11:59:
Als je aan zo'n actie mee doet dan krijg je dus een Mediabox XL maar ik wil graag maar beide Humax recorders blijven gebruiken maar kan dat ook?
Die mediabox XL gebruikt niet alleen IR en dan werkt mijn Logitech remote niet meer.
Apparatuur staat achter een deur en dat wordt doorgestuurd via een remote extender.
Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019
Gisteren op vrij bizarre wijze te woord gestaan via de chat... eerst zei de medewerker dat ik geen recht had op de korting omdat ik bestaande klant ben. Hij kon wel zien dat de korting in het systeem staat, maar wilde niet toezeggen dat ik die ook daadwerkelijk zou krijgen. Hij vroeg hoe ik had besteld.DavidR schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 11:43:
Net zeer goed te woord gestaan in de chat. Binnen enkele minuten is het uitgezocht door de medewerker. Korting is verwerkt. Prima service zo.
Net via de chat bevestiging ontvangen dat de actie geannuleerd zal worden voor alle bestaande klanten die verlengd hebben. Daarvan worden nog bevestigingen gestuurd.DavidR schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 13:47:
Over die zichttermijn: jij wordt niet geacht te moeten nabellen etc. Ziggo dient jou te informeren. Oftewel, als korting laatste bericht van hen is mag je hen daaraan houden dan wel mag je ontbinden als zij de voorwaarden wijzigen. Is hun probleem als zij een afwijzing versturen na zichttermijn.
Ik verwacht dat een rechter gehakt van ziggo maakt, daarvoor zijn er te veel zaken die maken dat de deal wel geldig is: email bevestigingen, chat gesprekken, bijlage 1a pdf, opgenomen telefoon gesprekken met retentie medewerkers die namens ziggo spreken.migchiell schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 14:00:
Ben wel benieuwd eigenlijk hoe dit juridisch zit, in mijn beleving heb ik een overeenkomst en een bevestiging, kan Ziggo dan zomaar zeggen dat het niet geldig is? Het gaat iig. niet om een duidelijke prijsfout oid. want de actie is voor nieuwe klanten wel geldig.
Juridisch zijn er denk ik veel verschillende situatiesmigchiell schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 14:00:
[...]
Net via de chat bevestiging ontvangen dat de actie geannuleerd zal worden voor alle bestaande klanten die verlengd hebben. Daarvan worden nog bevestigingen gestuurd.
Ben wel benieuwd eigenlijk hoe dit juridisch zit, in mijn beleving heb ik een overeenkomst en een bevestiging, kan Ziggo dan zomaar zeggen dat het niet geldig is? Het gaat iig. niet om een duidelijke prijsfout oid. want de actie is voor nieuwe klanten wel geldig.
Heb nu wel een mediabox en een modem waarvan ik niet weet wat ik er nu mee moet.
De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!
[ Voor 10% gewijzigd door Señor Sjon op 27-11-2018 14:34 ]
Volgens de laatste medewerker die ik sprak (per chat) heeft elke klant ooit al een korting gehad (namelijk toen hij nieuwe klant was) en hebben bestaande klanten daarom nooit recht op een korting. Ik ben al jarenlang opzegvrij maar dat maakte dus niet uit.Señor Sjon schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 14:31:
En de contractvrije klanten die elk moment konden opzeggen (rekening houdend met de opzegtermijn). Ik lees meerdere mensen hier die nog in een bestaand jaarcontract zaten en toch de aanbieding kregen. Kan me voorstellen dat die geannuleerd worden.
[ Voor 5% gewijzigd door Señor Sjon op 27-11-2018 14:42 ]
Mijn 'probleem' is dat ik alleen via Ziggo cq de kabel fatsoenlijk internet kan krijgen. *DSL kan ik met max 24Mbit download krijgen, vs 200/20mbit wat ik nu via Ziggo heb. Als ik via andere partijen fatsoenlijk internet had kunnen verkrijgen, had ik bovenstaande tactiek zeker ingezet.Señor Sjon schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 14:41:
Tsja, dat wordt dan jaarlijks wisselen tussen KPN en Ziggo en elk jaar weer het welkomstpakket? Zo hou je wel je apparatuur up-to-date.Ik leg voor beiden wel de infrastructuur aan thuis, hoef ik alleen maar elke black friday om te stekkeren. In geval van KPN heb je al 4k.
Laat je terugbellen, veel efficienterDaiov97 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 15:43:
Vandaag nog maar even bellen, aangezien gisteren na 1,5 uur wachten de telefoon uitviel (leeg). Niet echt prettig. Wel ook bericht naar contactformulier verstuurd, maar die gaan denk ik weinig korting geven. Wil de 29,95 die anderen ook hebben gekregen, en anders stappen we wel over naar een andere provider.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Chat heeft vaker over BF uitspraken gedaan die gewoon niet waar zijn.migchiell schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 14:00:
[...]
Net via de chat bevestiging ontvangen dat de actie geannuleerd zal worden voor alle bestaande klanten die verlengd hebben. Daarvan worden nog bevestigingen gestuurd.
Heb nu wel een mediabox en een modem waarvan ik niet weet wat ik er nu mee moet.
Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
Hier ook even gebeld (online afgesloten, gisteren na 2x 45minuten in de wacht was ik er echt klaar mee), en hier gaven ze telefonisch aan dat alles in orde was en alles goed geregistreerd stond. Geen probleem, korting is gewoon de eerste zes maanden verwerkt... Ook hier via Incognito besteld en netjes ingelogd bij het bestellen.DyStiC schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 16:11:
Net voor de zekerheid, na alle verhalen hier, ook maar even gebeld met de afdeling opzeggingen (geen wachtrij overigens, direct teruggebeld en contact). En daar vertelde de dame mij dat de korting inderdaad niet geld voor bestaande klanten en derhalve ook in de 2e bevestigingsmail is komen te vervallen. Er was dan ook geen korting te zien in het systeem.
Aangegeven dat ik tijdens het proces gewoon heb aangegeven dat ik al bestaande klant ben en zelfs ingelogd ben, waarna ik vervolgens de melding kreeg dat de boel naadloos overgezet gaat worden. Dat vond ze vreemd, want zou niet mogelijk moeten zijn, dus ging vervolgens even overleggen waarna ik vervolgens alsnog de korting heb gekregen van 6 maanden 29,95.
Ik kreeg hiervan geen bevestiging meer, maar zou op de eerste factuur gewoon zichtbaar moeten zijn.
Overigens had ik een Alles-in-1 plus abonnement (à 59,50) en ga nu wel over naar Alles in 1 complete à 64,50.
Toch blij dat ik er even achteraan gebeld heb
Nou, als je cookies verwijderd hebt dan werkt het net als incognito. Daarnaast is bijlage 1a (korting voor bestaande klanten) er pas in de loop van zaterdag op de site gezet. In die voorwaarden staat de datum van 21 tm 26 november, terwijl ze pas de 24e zichtbaar waren. Dat houdt ook geen stand bij een rechter..pietje63 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 14:11:
[...]
Juridisch zijn er denk ik veel verschillende situaties
- de via incognito methode i.c.m. "geen klant" aanklikken bij stap 1; je bent (bij de laatste stap) expliciet akkoord gegaan met de voorwaarden voor de korting. Je voldoet niet aan de voorwaarden, dus geen korting. Daarin staat naar mijn mening Ziggo juridisch redelijk scherp. De bevestiging is een systeem-gevolg van een onjuiste input van de besteller.
- de methode met de actie-URL (https://www.ziggo.nl/alle...lete/?offer=migratiepromo) waarbij expliciet staat dat de actie ook voor bestaande klanten geldt; Ziggo staat denk ik niet sterk. Ik weet niet hoe de laatste stap er bij deze methode uitziet, maar de expliciete tekst dat het ook voor bestaande klanten geldt weegt naar mijn mening minimaal even zwaar als de tegenstrijdige kleine letters (indien al getoond)
- de bel methode / afdeling retentie; je hebt een persoonlijk aanbod gekregen waarop geen specifieke actievoorwaarden van toepassing zijn (in mijn geval iig niet medegedeeld) dus kan me niet voorstellen dat ze dit terug willen/kunnen draaien
en dan mis ik vast nog wel (sub)situaties zoals een combinatie van incognito en bevestiging, incognito en tegenstrijdige bevestiging via telefoon en chat; etc.
Gisteren de CI+ module ontvangen en geïnstalleerd.Opzegreden/belreden: klant wil opzeggen
Mijn handelingen: pakket gewijzigd van internet start en tv compleet zonder ziggo bellen van 56,95 naar internet start en tv start 48,50 plus eerste 6 maanden 29,95. Na 6 maanden krijgt de klant de eerste 2 maanden zijn geld terug ( creditering) (97 euro dus). Hij belt hierover terug.
Ordernummer+ ingangsdatum: **********, ingaande per 1-12-2018
[ Voor 8% gewijzigd door 13art op 27-11-2018 16:42 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Yes, ik kreeg binnen een uur de bevestiging op mail. Wel vreemd dat ik telefonisch alsnog niet voor elkaar kreeg om 6 maanden á € 29,95 af te sluiten terwijl vele bevestigd hebben gehad dat hun bestelling via de site juist is ontvangen voor dit bedragQuacka schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 16:14:
volgens mij willen ze gewoon niet dat het te algemeen bekend wordt.
Als een paar tweakers die black friday krijgen: boeiend. Als half hun klantenbestand elke 12 maanden gebruik gaat maken van de actie wordt het een beetje duur.
Wat ik me afvraag: heeft een bel-verlenger zwart op wit een bevestiging gehad dat ze de korting krijgen?
Ik lees hier namelijk vaak: anderhalf uur aan de telefoon gehangen en nee, via website is niet geldig, maar voor mij hebben ze uitzondering gemaakt. (al dan niet na onzinnige dreigementen)
Nergens een zwart-op-wit bevestiging.
Ik heb een bestelling geplaatst via de website, heb hier een bevestiging van. Deze bestelling is volledig afgehandeld. Dus ik wacht de volgende factuur af en ga er vanuit dat alles goed komt. Alle vertrouwen in Ziggo!
En dan nog dit,Hoi.
De factuur van gisteren was al aangemaakt voor de korting op 22 november verwerkt kon worden. Het heeft elkaar dus gekruist. Je betaalt nu nog het oude tarief 1 maand vooruit, maar dit wordt op je volgende factuur recht getrokken. Op die factuur wordt het teveel vooruit betaalde abonnementsgeld verrekend en in mindering gebracht.
De korting staat overigens in de bestelbevestiging en wordt hoe dan ook toegekend. Daar hoef je je echt geen zorgen over te maken.
ZiggoHelemaal goed. Bedankt voor de snelle respons! Zal wel chaos geweest zijn de afgelopen dagen?
Haha, ja dat was het zeker. Een heuse prijzenoorlog is ontketend. Fijn, zo'n Black Friday deal 😛 Gelukkig heeft het jou iets opgeleverd. Geniet er van!
[ Voor 17% gewijzigd door OzzieMann op 27-11-2018 17:45 ]
https://untappd.com/user/OzzBier
[ Voor 3% gewijzigd door Autodrop op 27-11-2018 17:52 ]
Vaak bu'j te bang!
Precies, dus dat moet je even doen. Als je daar hetzelfde verhaal ophangt dikke kans dat je dan gewoon de korting krijgt. Zie ervaringen hierboven.-tom-562 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 18:01:
Toen ik meldde dat ik had aangegeven dat ik een bestaande klant was en dat ik het maar raar vond, werd er verteld dat ik dan maar met de afdeling 'opzeggingen' contact moest opnemen
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
Ik heb ook het meest uitgebreide pakket zonder vast contract en kreeg netjes 6 mnd voor € 29,95 bij afdeling opzeggingen.Autodrop schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 17:48:
Zojuist contact gehad met de afdeling opzeggingen.
Omdat ik reeds het meest uitgebreide pakket heb, kon er geen gebruik gemaakt worden van de BF-actie. Ook handmatig zou dit niet doorgevoerd kunnen worden. Klopt dit met de ervaringen hier?
Uiteindelijk wel de komende drie maanden 50,- per maand korting aangeboden gekregen en daarmee akkoord gegaan. Had geen zin in uitgebreide discussies.
Verwijderd
Ik heb ziggo alles in 1 max, maar het staat momenteel als internet max in het systeem, ik heb mijn oude decoder teruggestuurd en de xl box die ze zouden opsturen is aangekomen met alleen een router in de doos en geen mediabox.Quacka schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:23:
Echt, nu weet ik nog minder dan dat ik voor het telefoongesprek al wist.
Hoe kan het toch dat Ziggo zo'n puinzooi van iets maakt?
Hier hetzelfde... in plaats van 29 euro per maand is mijn abo duurder geworden en betaal ik daarnaast nog 30 euro extra. Dus van 59 euro per maand naar 93 euro per maand. Goeie actie zo.Quacka schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:23:
het wordt steeds maffer.
Ik heb naar aanleiding van deze discussie toch maar eens ingelogd bij mijn ziggo en toen ik koos voor abonnment wijzigen, zag ik opeens dat ik nu 135 euro per maand ga betalen (wtf).
Dus toch maar even gebeld.
Ja, ik zie de bestelling in het systeem. Nee, ik zie geen korting.
- ik heb toch echt een bevestiging gekregen, de enige mail met een pdf bijlage, waar de korting op staat.
Hmm lastig. Even navragen.
...
Ik kan het nu niet zien, maar het zal vast goedkomen, want je hebt die bevestiging. Dus je moet maar even op de volgende factuur wachten.
Echt, nu weet ik nog minder dan dat ik voor het telefoongesprek al wist.
Hoe kan het toch dat Ziggo zo'n puinzooi van iets maakt?
Waar kun je de toekomstige facturen zien dan? Ik zie enkel die van gisteren als recentste.migchiell schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 22:20:
[...]
Hier hetzelfde... in plaats van 29 euro per maand is mijn abo duurder geworden en betaal ik daarnaast nog 30 euro extra. Dus van 59 euro per maand naar 93 euro per maand. Goeie actie zo.
Mijn ervaring is dat dit standaard is bij Ziggo. Administratief is het een puinhoop daar. Vorig jaar in september met korting verlengd, 4 maanden lang bij iedere nieuwe factuur uren aan het bellen geweest (werkelijk tenenkrommende gesprekken overigens, medewerkers konden niks corrigeren, enkel een aantekening maken voor hun collega's in India, en ik moest er maar op vertrouwen dat het met de volgende factuur goed zou komen...right). Ik had zoveel teveel betaald, dat ik de volgende 4 maanden niets meer hoefde te betalen. Op mijn Ziggo werden bedragen voor facturen getoond waar ik geen chocola van kon maken, en de bedragen waren ook niet gelijk aan de bedragen in de PDF facturen. Werkelijk bizar. Ik ga er vanuit dat die puinbak nu weer opnieuw begint, maak je borst maar nat.migchiell schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 22:20:
[...]
Hier hetzelfde... in plaats van 29 euro per maand is mijn abo duurder geworden en betaal ik daarnaast nog 30 euro extra. Dus van 59 euro per maand naar 93 euro per maand. Goeie actie zo.
[ Voor 10% gewijzigd door kgl op 27-11-2018 22:58 ]
Ik zal je ook een mooie vertellen.kgl schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 22:54:
[...]
Mijn ervaring is dat dit standaard is bij Ziggo. Administratief is het een puinhoop daar. Vorig jaar in september met korting verlengd, 4 maanden lang bij iedere nieuwe factuur uren aan het bellen geweest (werkelijk tenenkrommende gesprekken overigens, medewerkers konden niks corrigeren, enkel een aantekening maken voor hun collega's in India, en ik moest er maar op vertrouwen dat het met de volgende factuur goed zou komen...right). Ik had zoveel teveel betaald, dat ik de volgende 4 maanden niets meer hoefde te betalen. Op mijn Ziggo werden bedragen voor facturen getoond waar ik geen chocola van kon maken, en de bedragen waren ook niet gelijk aan de bedragen in de PDF facturen. Werkelijk bizar. Ik ga er vanuit dat die puinbak nu weer opnieuw begint, maak je borst maar nat.
Be nice, You Assholes :)
Volgens mij had ik ergens zo'n verhaal gelezen, misschien was het wel het jouwe. Laten we het er maar op houden dat de overnames en fusies Ziggo op administratief vlak geen goed hebben gedaan. Ik hoop maar dat het dit keer iets soepeler gaat, maar reken er niet op. Vorige keer best wel boos geworden eigenlijk.3DDude schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 23:10:
[...]
Ik zal je ook een mooie vertellen.
Wij hadden alles in 1 (de middelste alsnog 65 euro).
Probleem met de Horizon Box die deed een half uur over het opstarten.
Kregen en nieuwe opgestuurd, we moesten de oude opsturen.
Maar omdat wij de oude geretourneerd hadden heeft iemand bij ziggo bedacht deze mensen hebben hun Abbonnement alles in 1 opgezegd. (hoe dan ? WTF)
Vervolgens hebben we alles los ipv de alles in een en al maanden dik in de 90 euro per maand betaald. Nee meneer het wordt verrekend hoor blabla u volgende factuur is 45 euro eenmalig.![]()
Gepruts met verrekenen wordt ut
Be nice, You Assholes :)
Verwijderd
Ik ben ook benieuwd hoe je die toekomstige facturen kan zien, momenteel heef ziggo zelf mijn rekening betaald, ik wilde namelijk betalen en hij is betaald door ziggo zelf. Maar daarover bel ik niet, dat vind ik wel een goed idee van ze namelijk, wellicht komen ze er ooit achter en wellicht niet-Muncky- schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 22:27:
[...]
Waar kun je de toekomstige facturen zien dan? Ik zie enkel die van gisteren als recentste.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2018 10:08 ]
Ik weet niet wat je precies bedoelt met 'toekomstige facturen'. Wel weet ik dat 'mijn Ziggo' een saldo voor je bijhoudt, negatief als je nog een rekening open hebt staan, positief als er nog geld verrekend moet worden met toekomstige facturen.Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2018 @ 10:05:
[...]
Ik ben ook benieuwd hoe je die toekomstige facturen kan zien, momenteel heef ziggo zelf mijn rekening betaald, ik wilde namelijk betalen en hij is betaald door ziggo zelf. Maar daarover bel ik niet, dat vind ik wel een goed idee van ze namelijk, wellicht komen ze er ooit achter en wellicht niet
Bij mij klopten die bedragen heel vaak niet in Mijn Ziggo van de facturen, dus waterdicht is het zeker niet.kgl schreef op woensdag 28 november 2018 @ 10:27:
[...]
Ik weet niet wat je precies bedoelt met 'toekomstige facturen'. Wel weet ik dat 'mijn Ziggo' een saldo voor je bijhoudt, negatief als je nog een rekening open hebt staan, positief als er nog geld verrekend moet worden met toekomstige facturen.
Wat het meest opvallend is hieraan: je kunt al negatief saldo zien (dus de openstaande nieuwe rekening) voordat de factuur beschikbaar is! Aan de hand hiervan kon ik vorig jaar al zien dat de nieuwe rekening fout zou zijn, dus ik bellen. Gek genoeg kon de klantenservice de nieuwe factuur ook nog niet zien, dus of ik dan later maar even wilde terugbellen. Right, dus 'mijn Ziggo' weet al precies hoe hoog de nieuwe factuur is, maar niemand kan hem nog inzienHeel bijzonder.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Factuurbedragen in mijn Ziggo zijn inderdaad volstrekt onbetrouwbaar, zelfs onherleidbaar welke rekenfout er werd gemaakt. De factuur zelf (PDF) heeft een heel ander bedrag. Saldo klopte altijd wel met betalingen en PDF facturen.Martinusz schreef op woensdag 28 november 2018 @ 10:33:
[...]
Bij mij klopten die bedragen heel vaak niet in Mijn Ziggo van de facturen, dus waterdicht is het zeker niet.
Als je een extra pakket kiest dan zie je ook welk pakket je nu hebt en voor welke prijs.-Muncky- schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 22:27:
[...]
Waar kun je de toekomstige facturen zien dan? Ik zie enkel die van gisteren als recentste.
[ Voor 84% gewijzigd door NotSoSteady op 28-11-2018 11:16 ]
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq