Ziggo Black Friday 2018 aanbieding topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 54.321 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Greetoz schreef op zondag 25 november 2018 @ 18:01:
[...]

Ik heb inderdaad dezelfde email. Hebben nog meer mensen die online besteld hebben deze mail en toch bevestiging dat het gelukt is?
Ik krijg nu dit te horen via de FB Chat:

Mijn bericht:
Ik had een bestelling gedaan om gebruik te maken van de black friday korting, maar ik kreeg een mail met daarin de volgende tekst:
Dit is uw speciale aanbod:
Geen activatiekosten bij een Internet en TV Pakket
De korting wordt verwerkt op uw factuur.

Uw abonnement en de bijbehorende voorwaarden blijven hetzelfde.
Betekend dit dat ik de aanbiedingsprijs niet krijg?
Reactie:
Natuurlijk wel;)

De korting wordt verwerkt op de factuur, jij hoeft je hier geen zorgen om te maken
Daarop reageerde ik:
Maar geldt dat ook voor de korting gedurende de eerste 6 maanden? Want in mijn bestelbevestiging stond dit in de PDF: Eetste 6 maanden voor €29,95 p.m. en geen activatiekosten t.w.v. 19,95
In de tweede mail stond dus alleen dat van de activatiekosten.
Reactie van Ziggo:
Je betaald geen activatie kosten en je hebt 6 maande korting. IK snap dat het verwarrend is wanneer je 2 mails krijgt.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wernert
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-10 19:41
Freekers schreef op donderdag 22 november 2018 @ 08:45:
Gisteren geprobeerd mijn 'tientje vriendje' abonnement (Kabel TV + Internet (25Mbps/2,5Mbps) + Bellen) te upgraden naar Kabel TV + Internet Max (400Mbps/40Mbps) zonder bellen.
(...)
In principe zit er geen Black Friday korting op deze combinatie. De BF korting geldt namelijk alleen op Alles-in-1 pakketten en ik wil in principe alleen Internet, zonder Interactieve TV of Bellen.
(...)
Uiteindelijk telefonisch nog een korting eruit weten te slepen; 12 maanden Internet Max (+ Kabel TV) voor 54,50 per maand ipv 62,50 euro per maand.
Euh, alleen internet zonder TV, dat wil Ziggo toch niet verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:06

ShadowBumble

Professioneel Prutser

MdO82 schreef op zondag 25 november 2018 @ 16:59:
https://www.ziggo.nl/orderstatus

Vul daar je bestelnummer in welke je in de eerste mail gekregen hebt.
Via web begint dit met WSL heb je het telefonisch gedaan dan begint je code met SHE
Staat zelfs bij mij al op "Bestelling afgerond. Je bestelling is geleverd en correct aangesloten." :)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-02-2021
Ja bij mij staat ook aangesloten etc :)
Zal wel goed zitten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-B
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Dat zegt niets over de korting. Het is vrij simpel. Had je al internet van Ziggo dan krijg je met een bestelling via de site de korting uiteindelijk niet. Je ziet hem wel staan in de eerste bestelbevestiging direct na de order maar in de definitieve orderbevestiging staat de korting niet meer genoemd en krijg je deze dus ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:26
Online krijg ik de korting met geen mogelijkheid te zien. Probleem is dat ik de zekerheid wil hebben dat mijn 3 huidige smartcards gewoon blijven werken (hoef geen mediabox en wil niet betalen voor extra ci+ modules / kaarten). Morgenvroeg meteen bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:04
Jay-B schreef op zondag 25 november 2018 @ 19:20:
Dat zegt niets over de korting. Het is vrij simpel. Had je al internet van Ziggo dan krijg je met een bestelling via de site de korting uiteindelijk niet. Je ziet hem wel staan in de eerste bestelbevestiging direct na de order maar in de definitieve orderbevestiging staat de korting niet meer genoemd en krijg je deze dus ook niet.
Tja kennelijk wel volgens de webcare reactie van @miicker miicker in "Ziggo Black Friday 2018 aanbieding topic"

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-B
  • Niet online
Tja... webcare zijn ook mensen. Die kunnen er ook weleens naastzitten. :X

De actievoorwaarden benoemen het expliciet:

https://www.ziggo.nl/pdf/...or%20nieuwe%20klanten.pdf

Heb je al internet dan gaat het feest niet door. Wel kan je je beroepen op de actie voor bestaande klanten:

https://www.ziggo.nl/pdf/...20bestaande%20klanten.pdf

Die zag ik echter niet op de website dus daar moet je even voor bellen. Uiteraard kan je ook nog dreigen met opzeggen. Maar dat kan altijd al ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Greetoz
Jay-B schreef op zondag 25 november 2018 @ 19:37:
Tja... webcare zijn ook mensen. Die kunnen er ook weleens naastzitten. :X

De actievoorwaarden benoemen het expliciet:

https://www.ziggo.nl/pdf/...or%20nieuwe%20klanten.pdf

Heb je al internet dan gaat het feest niet door. Wel kan je je beroepen op de actie voor bestaande klanten:

https://www.ziggo.nl/pdf/...20bestaande%20klanten.pdf

Die zag ik echter niet op de website dus daar moet je even voor bellen. Uiteraard kan je ook nog dreigen met opzeggen. Maar dat kan altijd al ;)
Volgens mij hebben lang niet alle mensen hier gedreigd met opzeggingen en toch de korting gekregen. Maar goed, ik ga er sowieso morgen nog even achteraan bellen. Ik snap dat je zegt dat we voorzichtig moeten zijn maar je bent wel heel stellig in je antwoorden (of werk je bij Ziggo ;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcoblom
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22-09 18:46
derhenno schreef op zondag 25 november 2018 @ 19:22:
Online krijg ik de korting met geen mogelijkheid te zien. Probleem is dat ik de zekerheid wil hebben dat mijn 3 huidige smartcards gewoon blijven werken (hoef geen mediabox en wil niet betalen voor extra ci+ modules / kaarten). Morgenvroeg meteen bellen...
Dat van de CI+ modules heb ik ook. Zonet gebeld en “ze blijven werken. Ze zijn ook mijn eigendom want ik heb ze gekocht. De mediabox hoef ik ik niet aan te sluiten.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-06-2023
Jerie schreef op zondag 25 november 2018 @ 11:10:
[...]

Same here. Ik hoef al die zenders niet, dan heb ik meer aan een dienst als Knippr. 8 EUR/maand kan Ziggo niet tegen op (behalve als je DVB-C afneemt zonder er voor te betalen), en je steunt meteen een kleiner bedrijf wat zorgt voor een gezondere markt (vind ik belangrijk).

[...]

Nee, kom op, natuurlijk niet. Je gaat een jaarcontract aan. Je kunt dus ook berekenen wat je per jaar kwijt bent tov een concurrent met aansluitkosten, of met 3 maanden korting, of 6 maanden gratis TV, enz.
Dat kan wel downgraden na 6 maanden weet niet waarom je zegt van niet? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
cangri schreef op zondag 25 november 2018 @ 19:57:
[...]

Dat kan wel downgraden na 6 maanden weet niet waarom je zegt van niet? :O
Een downgrade is volgens mij inderdaad niet mogelijk, je gaat een jaarcontract aan, dat kun je niet zomaar ontbinden.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holl
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08-10 09:51
Een downgrade is volgens mij inderdaad niet mogelijk, je gaat een jaarcontract aan, dat kun je niet zomaar ontbinden.
Na een half jaar zijn we bijna in juni, dan gooit Ziggo de prijzen omhoog en mag je op dat moment opzeggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-10 23:47
Meerdere mensen, onder wie ik, hebben telefonisch of via chat bevestigd gekregen dat de kortingsactie wel geldig is.

Op de site staan inderdaad (inmiddels) andere voorwaarden waarin aan bestaande klanten alleen gratis snelheidsverhoging en/of extra pakketten wordt aangeboden. Toch was het mogelijk om via de site te verlengen inclusief korting. Daarbij werd zelfs meerdere keren expliciet vermeld dat de korting ook voor bestaande klanten geldt.

Dus zo simpel is het allemaal niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:23
Heb nog maals navraag gedaan en ze bevestigen dat ik de 6 maanden korting krijg (tenminste zo staat het in het systeem). Neem niet aan dat ze liegen als je dat navraagd. Chat of geen chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
  • Laatst online: 25-06-2023
holl schreef op zondag 25 november 2018 @ 20:42:
[...]

Na een half jaar zijn we bijna in juni, dan gooit Ziggo de prijzen omhoog en mag je op dat moment opzeggen
Dat klopt ook!!
En downgrade mag daarom heb ik ook 6 maanden max genomen daarna ga ik weer naar xxl of complete! Dus een mega actie👌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
Dracula schreef op zondag 25 november 2018 @ 20:55:
Heb nog maals navraag gedaan en ze bevestigen dat ik de 6 maanden korting krijg (tenminste zo staat het in het systeem). Neem niet aan dat ze liegen als je dat navraagd. Chat of geen chat.
Ik heb inderdaad dezelfde bevestiging via de FB webcare gehad. Expliciet om bevestiging van het kortingsbedrag gevraagd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jerie
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
En toch is het voor mij (en tientallen anderen in deze thread) telefonisch bevestigd.

Wat is jouw belang om dat hier te ontkennen?

Je linkt bovendien naar voorwaarden die eerder niet eens genoemd werden.

"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-B
  • Niet online
Geen belang. I rest my case. Laat hier wel even weten hoe je eerste factuur eruit ziet. Ik ben benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:07
*knip* Reageer op de discussie of reageer niet. Op de man spelen is nergens voor nodig.

[ Voor 88% gewijzigd door Yorinn op 26-11-2018 00:06 ]

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jerie
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Jay-B schreef op zondag 25 november 2018 @ 23:01:
Geen belang. I rest my case. Laat hier wel even weten hoe je eerste factuur eruit ziet. Ik ben benieuwd. :)
Je begrijpt dat degenen die het hebben besteld op 21 en 22 november het zodanig konden bestellen dat nergens bleek dat het niet voor bestaande klanten gold? Ik heb notabene de XML data van die PDF die je linkt gequote. Bovendien denkt men ook dat men juridisch sterk staat omdat er een bevestiging is geweest.

"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:19

ralpje

Deugpopje

ralpje schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 13:31:
Ik heb momenteel nog een ouder Ziggo-pakket (alles-in-één basis), die nu niet meer bestaat. 40/4 internet, digitale TV met movies & series XL, via de Vodafone-koppeling nog Ziggo Sport Extra en als aanvulling Volop Bellen. Totaal 72,40 in de maand.

Die movies & series XL gebruik ik (net als Ziggo Sport Extra, overigens) dus een mooi moment om eens rond te kijken nu. Ik denk dat ik maar de overstap ga maken naar Alles-in-één compleet voor 64,50. Onbeperkt bellen kan er af (we hebben allebei onbeperkt bellen op GSM) en dan even kijken wat ik met de extra zenders ga doen. Scheelt me 12 x 8 euro én nog zes maanden circa 35 euro door de actie, is een totaal van 306 euro in een jaar. Toch lekker. Zo te zien kan ik dat online gewoon regelen.
Alleen even kijken of ik er een tweede mediabox bij neem, of dat ik m'n bestaande CI module in de TV boven blijf gebruiken óf m'n huidige Samsung HDD recorder die nu beneden staat naar boven verhuis :p
Uiteindelijk zaterdagmiddag m'n abbo aangepast. Ik heb natuurlijk het voordeel dat ik uiteindelijk wel een upgrade van het pakket doe, dus geen gedoe met niet geldende aanbiedingen. Zatermiddag lag opeens even m'n internet eruit en een paar minuten laten kwam 'ie weer online, maar dan met de hogere snelheid oOo
Inmiddels ook een berichtje in de PostNL app dat vandaag m'n pakketje vanuit Ziggo al wordt afgeleverd. So far, so good,
Ik zie wel dat m'n bestaande extra pakketten netjes zijn meegenomen, ook al heb ik ze niet aangevinkt bij de bestelling. Die zal ik dus handmatig nog even uitzetten.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:11

pietje63

RTFM

MdO82 schreef op zondag 25 november 2018 @ 16:59:
Voor wie er twijfelt of je bestelling goed gaat.
Kijk even op de pagina van Ziggo waar je kan checken wat de status van je bestelling is.

https://www.ziggo.nl/orderstatus

Vul daar je bestelnummer in welke je in de eerste mail gekregen hebt.
Via web begint dit met WSL heb je het telefonisch gedaan dan begint je code met SHE
Die laatste regel is een nuttige toevoeging! Vandaag bevestigingsmail gehad met SHE-code, dus van mijn (laatste) telefonisch afspraak. In mail staat expliciet 6*29.95; ook staat er nu geen dubbel abonnement meer op de ziggo site.

Nu moeten ze alleen nog even mijn oude mediabox ophalen..

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:26
Een uur in de wacht maar met resultaat: er werd niet moeilijk gedaan, nieuw contract per 1 januari (slim van ze ;) ) met de welbekende en oh zo begeerde korting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaGroninger
  • Laatst online: 26-06 20:34
Net drie kwartier in de wacht gestaan, daarna nog 35 min aan de telefoon gehangen met retentie afdeling en klantenservice. Administratief hebben ze het slecht voor elkaar.

Retentie afdeling gaf aan dat mijn eerder geplaatste order 'gewoon' in het systeem stond.
Zaterdag had ik navraag gedaan vial webcare-chat omdat ik 2e mailtje nooit heb gehad. Chat medewerker gaf toen aan dat deze order geannuleerd was omdat ik hetzelfde had besteld.

Vandaag bij retentie afdeling nog aangeven dat KPN aanbieding mij meer korting kon bieden (zo'n 350 euro op het 1e jaar) gaf ze aan dat 6 maanden voor 29,95 all-in-one-complete het maximum was dat ze kon aanbieden. Daarmee akkoord gegaan. bevestiging per mail kon ze echter niet geven, daarvoor doorverbonden naar klantenservice. klantenservice gaf ook aan dat de order goed in het systeem stond en nu ook gelogd was door retentie afdeling. Meerdere malen om officiële bevestiging per mail gevraagd (in 'mijn ziggo' is het niet te zien). Maar bevestiging per mail konden ze mij bij klantenservice ook niet geven (mogen ze niet), 2e mailtje (order bevestiging) ging ik dan ook niet meer krijgen. Op vraag wat nu de ingangsdatum zou zijn: per direct, op eerstvolgende factuur zou ik de eerste keer de korting zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik hang nu aan de telefoon met de Ziggo helpdesk, alle medewerkers in gesprek bij de afdeling Opzeggingen en Klantbehoud.

Daarmee werd ik doorverbonden aangezien de medewerker van de afdeling Bestellingen wist te melden dat de korting NIET voor bestaande klanten geldt, ondanks andere berichten. In mijn bestelling kon hij de korting niet terug zien, wel in de eerste mail die ik heb gehad. In de tweede mail staat het vervolgens niet meer zoals velen hier aangeven. De korting is dan dus ook NIET verwerkt in mijn bestelling.

Ik zal straks een update plaatsen als ik klaar ben met ze :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-10 22:44
redfoxert schreef op maandag 26 november 2018 @ 10:01:

Daarmee werd ik doorverbonden aangezien de medewerker van de afdeling Bestellingen wist te melden dat de korting NIET voor bestaande klanten geldt, ondanks andere berichten. In mijn bestelling kon hij de korting niet terug zien, wel in de eerste mail die ik heb gehad. In de tweede mail staat het vervolgens niet meer zoals velen hier aangeven. De korting is dan dus ook NIET verwerkt in mijn bestelling.
Dat is inderdaad het verhaal bij bestellingen. Bij Retentie krijg je gewoon die 6 maanden als je er om vraagt. Al mijn vrienden met ZIggo hebben naar aanleiding van mijn ervaring ook gebeld en via retentie gewoon de 6 maanden korting gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Had vorige week ook die BF-actie gedaan (van start XXL naar Max), toen vrijdag achteraan gechat of de korting erin stond; en ja, stond erin en komt helemaal goed.

Nu even gechat omdat de mediabox xl een foutcode gevraagd en nog eens naar de status van die korting gevraagd, en volgens deze medewerker stond die er niet in.

Dus ben benieuwd, verder nog geen mail gehad dat ze eenzijdig het tarief hebben aangepast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:07
Zonet een uur in de wacht gestaan.
Vriendelijk gevraagd dat ik als bestaande klant kwam voor 6 maanden voor €30.
Krijg vanaf januari ook de BF deal en daarna gewoon weer de oude prijs voor 200mbit. (€58,95) :)

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
jorank schreef op maandag 26 november 2018 @ 10:30:
Zonet een uur in de wacht gestaan.
Vriendelijk gevraagd dat ik als bestaande klant kwam voor 6 maanden voor €30.
Krijg vanaf januari ook de BF deal en daarna gewoon weer de oude prijs voor 200mbit. (€58,95) :)
Ik sta ondertussen al een uur en 8 minuten in de wacht. Hopelijk kunnen ze mijn online bestelling verifiëren.... iemand dat al gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-B
  • Niet online
Prosac schreef op maandag 26 november 2018 @ 10:06:
[...]

Dat is inderdaad het verhaal bij bestellingen. Bij Retentie krijg je gewoon die 6 maanden als je er om vraagt. Al mijn vrienden met ZIggo hebben naar aanleiding van mijn ervaring ook gebeld en via retentie gewoon de 6 maanden korting gekregen.
Dat kan goed kloppen hoor. Maar dat heeft an sich niet zoveel te maken met Black Friday. Zoals eerder gezegd heeft een KPN, T-Mobile etc. ook soortgelijke afdelingen die net even wat extra korting kunnen geven op het moment dat je wilt opzeggen. Dat zal waarschijnlijk weer anders zijn als je nog een lopend contract hebt. Maar dat spreekt voor zich.

[ Voor 7% gewijzigd door Jay-B op 26-11-2018 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Na bijna anderhalf uur aan de lijn, kon ik slechts 3 maanden korting krijgen op mijn Ziggo Max en TV Totaal compleet. Ipv 6 maanden 55 euro korting kon ik slechts 3 maanden de korting krijgen. Wanneer ik het 200mbit abonnement had gehad kon ik wel 6 maanden korting krijgen, maar het totaal van de korting was dan ongeveer gelijk aan wat ik nu aan korting krijg.

Opzeggen en opnieuw aanvragen was geen optie want dan kon ik 6 maanden geen nieuw abonnement aanvragen op hetzelfde adres. Vraag me af hoe ze dat dan doen met verhuizers.

Ik kreeg er wel 6 maanden gratis Film1 bij (niet dat we dat veel gaan gebruiken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenfiddich
  • Laatst online: 12:57
Hmm, volgens de Facebookmensen van Ziggo is mijn online bestelling van afgelopen vrijdag "uitgevallen" en zal er een "herstelactie" volgen om het oude abonnement weer te herstellen. Geen korting dus.

Hang nu in de wacht bij de afdeling opzeggingen. Kijken wat ik daar voor elkaar kan krijgen :P

Gelukkig is er muziek, en tijdens het wachten kan ik mooi even de sinterklaasgedichten schrijven >:)

[ Voor 14% gewijzigd door Glenfiddich op 26-11-2018 11:14 ]

Catch a smile out there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenfiddich
Greetoz schreef op maandag 26 november 2018 @ 10:52:
[...]

Ik sta ondertussen al een uur en 8 minuten in de wacht. Hopelijk kunnen ze mijn online bestelling verifiëren.... iemand dat al gedaan?
Bestelling verifiëren kan veel sneller via Facebook, dan heb je binnen tien minuten een response.

Catch a smile out there!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
1uur en 23 minuten in de wacht gestaan... 8)7 8)7 8)7

Ik gaf direct aan dat ik 1 stap wilde downgraden; van nu Complete naar het Start abo dus (ik maak 0 gebruik van al die extra diensten van Ziggo en internetsnelheid van 200Mb heb ik niet meer nodig, 40 is zat)

allerlei vragen beantwoord en daar kwam het aanbod uit: 1ste 6 maanden voor €34,95 en daarna de normale prijs.

Ik: ''hey, das gek...KPN Black Friday of Pink Cybermonday (of hoe die ongein ook mag heten) aanbieding blah blah blah...wellicht moet ik dan naar KPN overstappen, want ook mobiel abo''

23 seconden stilte...

medewerker Ziggo: okay, we gaan Uw downgrade stap naar Start honoreren en 1ste 6 maanden en niet de eerder genoemde €34,95 maar de €29,95 net als voor nieuwe klanten.

_/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door _Bailey_ op 26-11-2018 11:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Net nogmaals een chatgesprek gehad. Was van het weekend vergeten te vragen wanneer het pakket in zou gaan. Dat gaat 'zo snel mogelijk in'.

Nogmaals laten bevestigen of de korting in het systeem stond. En dat was wederom het geval,
Beide chats als bewijs opgeslagen. Ik ga er vanuit dat het goed komt. Zo niet, dan heb ik beide chatgesprekken nog. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hark_k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:25
Als bestaande klant heb ik afgelopen weekend ook gebruik gemaakt van het BF aanbod, zonder upgrade. Lijkt goed te gaan. Echter sturen ze ongevraagd wel een nieuwe mediabox op, ter vervanging van een van de smartcards die ik in mijn account had 8)7 Die gaat maar stof happen in de doos op zolder, lekker zonde van het geld. Of kun je deze nu ook al terugsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

wernert schreef op zondag 25 november 2018 @ 18:16:
Euh, alleen internet zonder TV, dat wil Ziggo toch niet verkopen?
Ziggo verkoopt ook los Internet, maar daar krijg je 'gratis' Kabel TV (digitaal) bij 'cadeau'. Je kunt inderdaad niet _alleen_ internet hebben zonder ook maar enige vorm van TV. Je kunt echter dus wel 'alleen' Internet pakken zonder Interactieve TV, wat aanzienlijk scheelt in de kosten. Voor mij voldoet 'gratis' Kabel TV

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazZz
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 17:45
Heb net toch nog even via facebook navraag gedaan, maar nu werd er gemeld dat de korting er niet bij zat. Dit na eerder telefonisch en via de chat wel te zijn bevestigd. Heb screenshots van de chat en het telefoongesprek is opgenomen, maar denk niet dat dit veel uit gaat maken.

Ga dus zo maar bellen met opzeggingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-09 23:56
Hier ook gelukt, na onsuccesvol onderhandelen bij opzeggingen, werd ik doorgeschakeld naar afdeling retentie, hier moest de telefoniste eerst overleggen met een leidinggevende, en mocht ze bij hoge uitzondering de aanbieding geven.

Gesprek duurde 2 uur en 20 minuten. 8)7

Lekker telefoon op de speaker en je dagelijkse ding doen.

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenfiddich
Glenfiddich schreef op maandag 26 november 2018 @ 11:11:
Hmm, volgens de Facebookmensen van Ziggo is mijn online bestelling van afgelopen vrijdag "uitgevallen" en zal er een "herstelactie" volgen om het oude abonnement weer te herstellen. Geen korting dus.

Hang nu in de wacht bij de afdeling opzeggingen. Kijken wat ik daar voor elkaar kan krijgen :P

Gelukkig is er muziek, en tijdens het wachten kan ik mooi even de sinterklaasgedichten schrijven >:)
Apart, na bijna 1,5 uur wachttijd iemand van de afdeling opzeggingen aan de lijn gekregen, en die zegt doodleuk dat de bestelling met korting wel degelijk in het systeem is doorgevoerd, zou op de eerstvolgende factuur zichtbaar moeten zijn.

Ik ga er dus maar van uit dat het goed komt. De man zou in Het Systeem aantekening maken van dit gesprek (heb het helaas niet kunnen opnemen).

Catch a smile out there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Tjiwa schreef op maandag 26 november 2018 @ 11:58:
Hier ook gelukt, na onsuccesvol onderhandelen bij opzeggingen, werd ik doorgeschakeld naar afdeling retentie, hier moest de telefoniste eerst overleggen met een leidinggevende, en mocht ze bij hoge uitzondering de aanbieding geven.

Gesprek duurde 2 uur en 20 minuten. 8)7

Lekker telefoon op de speaker en je dagelijkse ding doen.
Kan je aangeven welk abonnement je nu hebt? Want mijn maximaal hoogste abo, internet en TV, kon geen 6 maanden korting krijgen omdat het teveel korting zou zijn voor 6 maanden. Heb daarom 3 maanden gekregen, a 55 euro per maand korting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BobIsYourUncle
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 11-04 17:58
Bijna een uur in de wacht gestaan, maar het resultaat is er wel nadat ze mijn verhaal had aangehoord.

Ik had aangeven dat ik in de 1e mail de korting kreeg (in 2e stap inloggen), maar in de 2e mail niet meer (ben al langer dan een jaar klant). Vervolgens heb ik me laten terugbellen door Ziggo, gaf die medewerker aan dat de bestelling eruit was gegooid omdat ik al klant ben. Helaas had hij de rechten niet om korting te geven, dus ik moest de afdeling opzeggingen maar bellen. Daarna nog geprobeerd via de Facebook chat service, zelfde verhaal. Vanochtend maar de afdeling opzeggingen opgebeld en bovenstaand verhaal verteld plus dat concurrenten (KPN) zelfs 9 maanden korting geven.

Medewerkster van de afdeling opzeggingen vond het niet helemaal correct dat een klant die verder volledig tevreden is over de services van Ziggo zou opstappen vanwege deze Black Friday deal, dus heeft ze de 6 maanden voor 29.95 doorgevoerd per 1-12-18. Dit biedt natuurlijk misschien weer leuke mogelijkheden voor de black friday van volgend jaar, omdat daar maar een week tussen zal zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-09 23:56
redfoxert schreef op maandag 26 november 2018 @ 12:30:
[...]

Kan je aangeven welk abonnement je nu hebt? Want mijn maximaal hoogste abo, internet en TV, kon geen 6 maanden korting krijgen omdat het teveel korting zou zijn voor 6 maanden. Heb daarom 3 maanden gekregen, a 55 euro per maand korting.
Hi, ik kwam van de Internet Z2 en TV Basis naar Internet+TV Complete. (dus op 200mbit/20mbit gebleven)

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kgl
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13:37

kgl

Na 1 uur en 50 minuten in de wacht de afdeling opzeggingen aan de lijn gekregen. Ook mijn bestelling via de website vorige week was 'eruit gevallen'.
Na een prima gesprek uiteindelijk aanbod voor 6 maanden 34.95 gekregen. Mijn insteek was uiteraard de 29.95 black friday deal, maar dat was 'heel moeilijk'. Wel kon er 6 maanden gratis Movies & Series XL gegeven worden, bovenop de 34.95 aanbieding. Dat hebben we hier in huis nodig vanwege kids (Nick Jr). Die combinatie is een goed aanbod, dus genomen. Ingangsdatum op 1 januari, misschien had ik daar over moeten zeuren en op 1 december laten zetten. Ach, we zien volgend jaar wel weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajvk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 14:23
Snap Ziggo ook niet helemaal... bestelling gedaan via website (incognito). Alles gelukt, krijg bevestiging waarin korting staat, joepie! Krijg later de 2e bevestiging, waarin hij dus ontbreekt. Dus ik met Ziggo chat op website de controle doen, en daar wordt vrolijk gezegd nee korting zit er niet in. Wordt daarna uitgezwaaid naar afdeling opzeggingen. Dus ik bellen naar opzeggingen en daar controle vraag gesteld. Wat blijkt... wij zien de bestelling staan inclusief korting er is niks aan de hand. Heb 2 maal bevestiging gevraagd en abonnement staat dus met de 6 maanden €29,95 korting en ingangsdatum 3 December 2018. Blijft een rommeltje zo bij hun en houdt het nog wel even angstvallig in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobIsYourUncle
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 11-04 17:58
kgl schreef op maandag 26 november 2018 @ 12:58:
Na 1 uur en 50 minuten in de wacht de afdeling opzeggingen aan de lijn gekregen. Ook mijn bestelling via de website vorige week was 'eruit gevallen'.
Na een prima gesprek uiteindelijk aanbod voor 6 maanden 34.95 gekregen. Mijn insteek was uiteraard de 29.95 black friday deal, maar dat was 'heel moeilijk'. Wel kon er 6 maanden gratis Movies & Series XL gegeven worden, bovenop de 34.95 aanbieding. Dat hebben we hier in huis nodig vanwege kids (Nick Jr). Die combinatie is een goed aanbod, dus genomen. Ingangsdatum op 1 januari, misschien had ik daar over moeten zeuren en op 1 december laten zetten. Ach, we zien volgend jaar wel weer.
Ik zou het gewoon vragen aan de telefoon. Krijg net mijn bevestiging binnen (zie mijn vorige bericht) waarin het volgende staat:
Bedankt dat u klant bij ons bent.

U heeft de contractperiode voor uw abonnement(en) met 12 maanden vernieuwd. De door u opgegeven wensdatum is 26 november 2018. Uw contract loopt daarmee tot: 26 november 2019. Daarna is het maandelijks opzegbaar.

Dit is uw speciale aanbod:
• 1e 6 maanden Internet en TV €29,95 p/mnd.
De korting wordt verwerkt op uw factuur.

Uw abonnement en de bijbehorende voorwaarden blijven hetzelfde.
Dit terwijl de mevrouw van de afdeling opzeggingen telefonisch 1 december aangaf. Black Friday 2019 is op 29 november (als google correct is :) ) Dit zou dan betekenen dat je vanaf 26 november 2019 je jaar weer voorbij is en je weer mee kan doen met de Black Friday actie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayparlour
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-05 13:30
Bij mij was de online korting ook niet verwerkt, maar hele aardige kerel bij retentie gesproken, die mij hetzelfde aanbod heeft gedaan. Daarnaast stuurt hij ook nog een gratis wifibooster in bruikleen.
Vind het wel apart dat ze niet expliciet een mail sturen dat je BF niet is goedgekeurd. Die tweede mail waar de korting niet bijstaat geeft nogal wat vrijheid voor interpretatie, bij Vodafone bijv. staat daar ook de eventuele korting niet in verwerkt (ookal krijg je die dus wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExiZTeNcE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:42
Hendrikje1 schreef op maandag 26 november 2018 @ 11:19:
Net nogmaals een chatgesprek gehad. Was van het weekend vergeten te vragen wanneer het pakket in zou gaan. Dat gaat 'zo snel mogelijk in'.

Nogmaals laten bevestigen of de korting in het systeem stond. En dat was wederom het geval,
Beide chats als bewijs opgeslagen. Ik ga er vanuit dat het goed komt. Zo niet, dan heb ik beide chatgesprekken nog. :)
Hoe de F kom jij op de chat? Ik probeer al sinds zaterdag op Mn werk op de chat te komen, echter zijn al Ziggo’s sale figureren druk bezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvan94
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 12:47
ExiZTeNcE schreef op maandag 26 november 2018 @ 13:37:
[...]

Hoe de F kom jij op de chat? Ik probeer al sinds zaterdag op Mn werk op de chat te komen, echter zijn al Ziggo’s sale figureren druk bezet...
http://www.ziggo.nl/chat

Ik word meteen verbonden... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
Oke na een uur en 15 minuten in de wacht vriendelijke medewerker gesproken die ook geen zin had in spelletjes en ook 6x 29,95 gekregen. Ik had al een complete alles in 1.

Wel vertelde hij het mij dat het op het eerste zicht lijkt dat de online bestellingen werken. Dat zien de webcare mensen dan ook als ze je bestelling nakijken dus die zullen zeggen alles klopt! Maar als de bestelling eenmaal wordt ingevoerd zal de korting eraf vallen en betaal je dus de volle mep, dat vertelde de afdeling opzeggingen mij.

Ga er dus niet vanuit dat je met een online bestelling de korting krijgt!

Mijn moeder moest trouwens lullen als brugman voordat ze de korting kreeg. Die kreeg hem eerder niet namelijk, maar uiteindelijk wel. Het is dus aan de medewerker of het makkelijk gaat of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
ExiZTeNcE schreef op maandag 26 november 2018 @ 13:37:
[...]

Via het linkje van Silvan94 werd ik ook meteen verbonden met de chat. Moest wel een paar minuutjes wachten totdat er iemand beschikbaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wernert
Freekers schreef op maandag 26 november 2018 @ 11:32:
[...]Ziggo verkoopt ook los Internet, maar daar krijg je 'gratis' Kabel TV (digitaal) bij 'cadeau'.
Ok. Dat is dan "Ziggo Internet Basic (25/2,5) & TV Start" € 39,95 maar eerste 3 maanden € 34,95? Of is dat kabel TV van 18,70? Wat betaal je dan voor het internetdeel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-10 08:59

Wiebbe

<none />

Net contact opgenomen via de chat, ik had de aanvraag gedaan via het web. Volgens de medewerker was het niet mogelijk dat ik de korting in de bevestigingsmail had staan dus die wil hij graag krijgen.

Beetje een dubbel verhaal dit, als Ziggo nou slim was gingen ze die web bestellingen gewoon honoreren ipv alles annuleren en het via retentie/opzeggingen doen. Pakket is al geaccepteerd door de buren, dus dat kan ik helaas ook niet meer weigeren. Ben benieuwd waar dit toe gaat leiden.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lrod
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-06 15:59
Ik heb het ook via de site gedaan. Gister nog even navraag gedaan via ziggo chat en facebook, en helaas, voor mij ook het bekende verhaal "de aanbieding geldt niet voor bestaande klanten dus de korting is eruit gehaald.".

Dus retentie afdeling maar ff bellen en op die manier proberen. Sta al een uur in de wacht. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvan94
  • Laatst online: 18-09 12:47
Wiebbe schreef op maandag 26 november 2018 @ 14:22:
Net contact opgenomen via de chat, ik had de aanvraag gedaan via het web. Volgens de medewerker was het niet mogelijk dat ik de korting in de bevestigingsmail had staan dus die wil hij graag krijgen.

Beetje een dubbel verhaal dit, als Ziggo nou slim was gingen ze die web bestellingen gewoon honoreren ipv alles annuleren en het via retentie/opzeggingen doen. Pakket is al geaccepteerd door de buren, dus dat kan ik helaas ook niet meer weigeren. Ben benieuwd waar dit toe gaat leiden.
Juist. Ze bezorgen klanten nu een negatieve ervaring door ze ruim een uur te laten wachten voor ze een medewerker te spreken krijgen.

Ik sprak vandaag overigens een medewerker via de chat (na 30 seconden verbonden). Deze zei dat alles netjes in het systeem stond en de korting gewoon verwerkt was. Hier zou ik verder via de mail van op de hoogte gehouden worden. "Komt (wel) goed" werd erg vaak gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Zijn er nog mensen die Alles-in-1 Max hebben verlengd die WEL 6 maanden korting hebben gekregen? Dus de eerste 6 maanden voor 29,95 ipv 84,50?

Zoals gezegd kreeg ik 3 maanden korting, plus 6 maanden gratis Film1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:37
redfoxert schreef op maandag 26 november 2018 @ 14:29:
Zijn er nog mensen die Alles-in-1 Max hebben verlengd die WEL 6 maanden korting hebben gekregen? Dus de eerste 6 maanden voor 29,95 ipv 84,50?

Ik.

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:06

ShadowBumble

Professioneel Prutser

redfoxert schreef op maandag 26 november 2018 @ 14:29:

Ik,al hoewel het nog even wachten is op de eerst factuur voordat het ECHT correct is.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lrod
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-06 15:59
Lrod schreef op maandag 26 november 2018 @ 14:22:
Ik heb het ook via de site gedaan. Gister nog even navraag gedaan via ziggo chat en facebook, en helaas, voor mij ook het bekende verhaal "de aanbieding geldt niet voor bestaande klanten dus de korting is eruit gehaald.".

Dus retentie afdeling maar ff bellen en op die manier proberen. Sta al een uur in de wacht. 8)7
Na een uur en 20 minuten in de wacht te hebben gestaan kreeg ik eindelijk een vriendelijke ziggo gast aan de lijn en heb ik de korting alsnog gekregen. 6 maanden 29,95 en daarna het normale tarief voor internet en tv max (Ik kom van complete). Binnen 10 min was het gefixed en hij deed er verder ook totaal niet moeilijk over. :)

Gewoon bellen dus. Telefoon naast je pleuren voor een uurtje terwijl je in de wacht staat. Easy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Laatst online: 20:33
Helaas mag ik niet bellen, aangezien het contract niet op mijn naam staat. Vrees dat vanavond de wachttijd nog langer is dan de 1,5 uur die de meeste mensen hier nu hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Daiov97 schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:09:
Helaas mag ik niet bellen, aangezien het contract niet op mijn naam staat. Vrees dat vanavond de wachttijd nog langer is dan de 1,5 uur die de meeste mensen hier nu hebben.
Heb m'n abonnement hier ook aan kunnen passen, terwijl de op naam van mijn vader staat. Je kan altijd een poging wagen.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
Tjonge wat een gedoe met ziggo zeg.

Dan is het weer wel ok dan weer niet.

Op de chat zeggen ze gewoon dat alles klopt maar als ik het goed begrijp is dit dus niet het geval en moet je bellen? en dan menu opties door ofzo? zie ergens 4-3-4 staan klopt dat of is dat opzeggen niet retentie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dialga
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 08-10 18:41
Daiov97 schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:09:
Ik heb ook gebeld in de naam van de contractant (mijn moeder), moest haar wel even aan de lijn gooien van de medewerker om haar gegevens te verifiëren. Ik kreeg de aanbieding voor 6 maanden 34,95. Ik probeerde er nog 29,95 uit te slepen maar tevergeefs. Overigens was ik na 70 minuten wachten aan de beurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:22
Ik vermaak mij wel met al die zenuwachtige reacties hier :P regel het gewoon via de telefoon, ben je van alle onzekerheid af.

Overigens hier werkt het terugbellen vakje nog wel ;)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan_nl
  • Laatst online: 20:29
Na 1,5 uur wachten een aardige dame aan de lijn.
Binnen 5 minuten de aanbieding van 6 maanden voor 29,95 in de pocket.
Verder geen discussie hoeven voeren, dus dat was erg prettig.

AMD Athlon 64 3500+ Venice | DFI Lanparty UT NF4 Ultra-D | 2x Corsair CMX512R-3200C2 | Sapphire X800 GT 256MB DDR3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
Leviathan_nl schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:32:
Na 1,5 uur wachten een aardige dame aan de lijn.
Binnen 5 minuten de aanbieding van 6 maanden voor 29,95 in de pocket.
Verder geen discussie hoeven voeren, dus dat was erg prettig.
gewoon via opzeggingen of wat? want als ik uren in de wacht moet staan moet ik wel de juiste afdeling bellen uiteraard :-)

*Update:

Dat ging lekker vlot, was zo aan de beurt bij de afdeling opzeggingen en alles stond gewoon in het systeem de korting zit er dus gewoon bij de 29,95 voor 6 maanden.

Korting gaat per direct in dus de factuur van December zal wat apart zijn omdat ze de laatste dagen van November gaan verrekenen.

Had alles aangevraagd op de 21ste online en is dus kennelijk gewoon goed gegaan

[ Voor 31% gewijzigd door Dracula op 26-11-2018 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExiZTeNcE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:42
Keurig, die werkt wel idd.. als je via de homepage gaat krijg je dus dat er niemand beschikbaar is..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leviathan_nl
  • Laatst online: 20:29
Dracula schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:34:
[...]

gewoon via opzeggingen of wat? want als ik uren in de wacht moet staan moet ik wel de juiste afdeling bellen uiteraard :-)
Sorry, via opzeggingen inderdaad. :)

AMD Athlon 64 3500+ Venice | DFI Lanparty UT NF4 Ultra-D | 2x Corsair CMX512R-3200C2 | Sapphire X800 GT 256MB DDR3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DTwice
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-10 20:13
Vanochtend nogmaals een bevestigingsmail ontvangen n.a.v. mijn telefonisch contact met Ziggo van zaterdagmiddag. Hierin staat nogmaals duidelijk de korting beschreven voor 6 maanden a E 29,95. En de verlenging van het contract met 12 maanden. Keurig zo en blij dat ik toch nog even via de telefoon contact heb gezocht. Helemaal omdat ik hier en daar zie dat bij sommige klanten de korting is komen te vervallen of ze worden simpelweg geannuleerd? Dit zijn dan de mensen die online de wijziging hebben doorgezet? Hoop voor jullie dat jullie de korting toch nog kunnen claimen, voor de zekerheid gewoon even bellen! Succes _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:01

sjaool

Every life should have 9 cats

Greetoz schreef op maandag 26 november 2018 @ 14:07:
Oke na een uur en 15 minuten in de wacht vriendelijke medewerker gesproken die ook geen zin had in spelletjes en ook 6x 29,95 gekregen. Ik had al een complete alles in 1.

Wel vertelde hij het mij dat het op het eerste zicht lijkt dat de online bestellingen werken. Dat zien de webcare mensen dan ook als ze je bestelling nakijken dus die zullen zeggen alles klopt! Maar als de bestelling eenmaal wordt ingevoerd zal de korting eraf vallen en betaal je dus de volle mep, dat vertelde de afdeling opzeggingen mij.

Ga er dus niet vanuit dat je met een online bestelling de korting krijgt!

Mijn moeder moest trouwens lullen als brugman voordat ze de korting kreeg. Die kreeg hem eerder niet namelijk, maar uiteindelijk wel. Het is dus aan de medewerker of het makkelijk gaat of niet.
Ik lees/hoor zoveel verschillende verhalen dat ik de medewerkers van Ziggo in deze ook niet meer op hun woord geloof. :P

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Ik om 16:06, Nov 26:
Zoals iedereen, heb ik vrijdag een nieuw Ziggo abonnement besteld met Black Friday korting - die zie ik wel in mijn eerste mail, maar niet terug in de 2de. Kun je bevestigen of ik de korting voor 6 maanden ontvang en hoeveel dit is?

Medewerker om 16:07, Nov 26:
Ga ik direct checken!

Medewerker om 16:07, Nov 26:
Black Friday promotie 1e 6 maanden voor 29,95

Medewerker om 16:08, Nov 26:
Heb ik je daarmee gerust gesteld, of kan ik nog meer doen?

[..]
Dit laten checken via https://ziggo.nl/chat en de chatlog laten opsturen naar mijn email-adres :).

Ik ga de box zelf niet gebruiken (al ontvangen vandaag trouwens!) - hopelijk kan ik die bij iemand aansluiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt iedereen voor het plaatsen van die chat link, dat is voor mij een blijvertje, ik ga die gasten nooit meer bellen en alles via de chat doen. Gelijk bewijs en scheelt veel gedoe met wachten.
HollowGamer schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:16:
Ik ga de box zelf niet gebruiken (al ontvangen vandaag trouwens!) - hopelijk kan ik die bij iemand aansluiten.
Bij de humax kon dat in iedergeval zeker (net teruggehaald omdat hij bij mijn zwager op de slaapkamer stond en ziggo hem terug wil ivm opsturen van die xl box). De xl box zet ik hier wel in de kast neer, ga er ook niks mee doen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2018 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

HollowGamer schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:16:
[...]

Dit laten checken via https://ziggo.nl/chat en de chatlog laten opsturen naar mijn email-adres :).

Bizar verhaal weer, bij mij precies dezelfde situatie. En hier het andere antwoord.. wordt automatisch geannuleerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:22:
[...]

Bij de humax kon dat in iedergeval zeker (net teruggehaald omdat hij bij mijn zwager op de slaapkamer stond en ziggo hem terug wil ivm opsturen van die xl box). De xl box zet ik hier wel in de kast neer, ga er ook niks mee doen.
Klopt, enkel weet ik het niet met die Mediabox omdat hierin geen smartcard meer zit.
Wiebbe schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:23:
[...]

Bizar verhaal weer, bij mij precies dezelfde situatie. En hier het andere antwoord.. wordt automatisch geannuleerd :P
Had je de box al ontvangen/onderweg? Ik ben wel gedowngrade en had nog geen interactieve TV.

[ Voor 27% gewijzigd door HollowGamer op 26-11-2018 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
sjaool schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:11:
[...]

Ik lees/hoor zoveel verschillende verhalen dat ik de medewerkers van Ziggo in deze ook niet meer op hun woord geloof. :P
Tja hij is het specifiek gaan navragen omdat hij mijn order anders niet opnieuw hoefde in te voeren. Maar aangezien webbestellingen voor bestaande klanten niet geldig zijn moest het toch. Werd totaal niet moeilijk gedaan over de korting verder.

Als je op de site vooraf aangeeft dat je al klant bent verdwijnt de aanbieding trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

HollowGamer schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:24:
[...]

Klopt, enkel weet ik het niet met die Mediabox omdat hierin geen smartcard meer zit.

[...]

Had je de box al ontvangen/onderweg? Ik ben wel gedowngrade en had nog geen interactieve TV.
Box is inderdaad al ontvangen, kwam vandaag binnen en is geaccepteerd door de buren. Ik had Alles-in-1-plus van 58 59,95 euro per maand. Zonder jaarlijks contract nog overigens.

[ Voor 1% gewijzigd door Wiebbe op 26-11-2018 16:28 . Reden: grr, is alweer duurder ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• info33
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-09 23:24
krijg je2 paketjes van Ziggo??
Eentje had ik gister de datum aangepast naar woensdag voor bezorgen.
maar vandaag is er ook 1 aangeboden, maar was niet thuis... strange.
Krijg je dan 2 aparte pakketjes voor modem en mediabox, iemand ervaring?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
info33 schreef op maandag 26 november 2018 @ 16:30:
krijg je2 paketjes van Ziggo??
Eentje had ik gister de datum aangepast naar woensdag voor bezorgen.
maar vandaag is er ook 1 aangeboden, maar was niet thuis... strange.
Krijg je dan 2 aparte pakketjes voor modem en mediabox, iemand ervaring?
Ja, één voor de mediabox en andere voor modem + toebehoren. Tenminste zo ging het bij mij altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justie
  • Laatst online: 08-10 20:32
ik dus ook zojuist met chat gesproken omdat er ook bij mij in de 2de email de korting verdwenen was. ik kom geen stap verder. Chat medeweker gaf aan dat het bij mij gecanceld is omdat ik al klant ben. Het is alleen voor nieuwe klanten of mensen die geen internet hebben. Grrrr

bij terugbellen, krijg ik alleen nog maar optie 1 en 2....geen ander optie...

[ Voor 12% gewijzigd door Justie op 26-11-2018 16:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:20
Ook maar eens gebeld. Half uurtje in de wacht dus dat viel erg mee.

Vriendelijke medewerker aan de lijn. Aangegeven dat ik net als vele andere bel voor de black friday deal.

Half jaar voor €29,95. Blijven we weer klant zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itssnoop
  • Laatst online: 20-09-2022
al 48 min in de wacht...... tis druk }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerboat
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:39
itssnoop schreef op maandag 26 november 2018 @ 17:42:
al 48 min in de wacht...... tis druk }:O
Ik heb net via de webchat afgesloten, duurde 10 á 15 minuten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

powerboat schreef op maandag 26 november 2018 @ 17:49:
[...]

hoe kom ik daar?
https://ziggo.nl/chat dus.... Maar die zeggen niets te doen, en we wachten door..... Arg ge-rick-rolled.....
En was je al abonnee?

Weet iemand of je gelijk ook vodafone kan afsluiten voor de friends en family tarief?

Update Ik heb een 1 uur + in de wacht gezeten maar toen moest ik toch echt naar mijn auto (met geen bereik in de garage). Na 45+ minuten ben ik terug gebeld door Ziggo (errug goed), en ik heb internet start voor 34,95 pm voor 6 maand kunnen krijgen (kon beter). Verder Vodafone red essential afgenomen voor 17 euro (1 jaar) zodat ik voor de voordelen in aanmerking kom. Ik ben tevreden

[ Voor 64% gewijzigd door jeanj op 26-11-2018 20:14 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itssnoop
  • Laatst online: 20-09-2022
powerboat schreef op maandag 26 november 2018 @ 17:49:
[...]

daar zeggen ze dat ze niks kunnen doen voor mij...... moet telefonisch
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerboat
itssnoop schreef op maandag 26 november 2018 @ 18:08:
[...]

daar zeggen ze dat ze niks kunnen doen voor mij...... moet telefonisch
:(
Dat is wel vervelend :| voor je, ik heb net de bevestiging ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-10 11:52
Ik had ook op 22 nov 2 mails binnen gehad met als eerste een bevestiging van mijn verlening met behoud van mijn huidige abbo en de 6 maanden korting.
In de 2de mail was deze korting vervallen zonder extra vermelding.
Vandaag gebeld en vanaf 1 jan 6 maanden 29.95. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerboat
jeanj schreef op maandag 26 november 2018 @ 18:03:
[...]

hoe kom ik daar?
https://ziggo.nl/chat dus.... Maar die zeggen niets te doen, en we wachten door..... Arg ge-rick-rolled.....
En was je al abonnee?

Weet iemand of je gelijk ook vodafone kan afsluiten voor de friends en family tarief?
Ja, ik ben gewoon abbonee :? moet weliswaar bekennen dat ik een ziggo zakelijk abbonement heb dat maandelijks opzegbaar is/was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sppak
  • Laatst online: 23-01 13:38
Zojuist alles in 1 afgesloten bij de Mediamarkt met die 6 maanden korting. Kreeg er als verrassing nog een cadeaubon van €50 bij ook. Mij was zaterdag nog verteld dat dit niet samen viel. Nog meer mensen die dit mazzeltje hadden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sppak
  • Laatst online: 23-01 13:38
RiCk schreef op donderdag 22 november 2018 @ 07:54:
[...]

Is dat niet als je een te energiecontract afneemt? Bij de MM zijn ze goed in dat vooral venten.
Die stand stond er ook. Dat was met Essent vroeger ook al. Dit was echt een Ziggo stand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justie
Ik vraag me af wat Ziggo morgen doet. Morgen is de BF actie afgelopen bij KPN, dus kun niet je niet meer aankomen bij Ziggo met, 'dan neem ik KPN wel'

voor de bellers: ik heb om 18:10u gebeld en werd zojuist om 20:05 geholpen. Gelukt.

Let op: afdeling opzeggen sluit om 21:00u. Geen idee of ze nu langer doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Voor degene die via de website hebben besteld en de 2 bekende mails hebben ontvangen: Wat voor verhaal hebben jullie opgehangen bij afdeling retentie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justie
dreester schreef op maandag 26 november 2018 @ 20:17:
Voor degene die via de website hebben besteld en de 2 bekende mails hebben ontvangen: Wat voor verhaal hebben jullie opgehangen bij afdeling retentie?
dat je online BF bestelling hebt geplaatst, dat dit bevestigd is door Ziggo, maar in 2de email staat niks. Kunt u controleren of het bevestigd is. Ik begrijp dat u het druk heeft, maar het zou fijn als etc etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Justie schreef op maandag 26 november 2018 @ 20:13:
Ik vraag me af wat Ziggo morgen doet. Morgen is de BF actie afgelopen bij KPN, dus kun niet je niet meer aankomen bij Ziggo met, 'dan neem ik KPN wel'

voor de bellers: ik heb om 18:10u gebeld en werd zojuist om 20:05 geholpen. Gelukt.

Let op: afdeling opzeggen sluit om 21:00u. Geen idee of ze nu langer doorgaan.
2 uur gewacht?? Pfff. Ik bel vandaag voor de 2e keer, eerder vanmiddag moest ik zelf na 35min ophangen. Sta nu 40 min in de wacht, hopelijk spreek ik iemand voor 21:00. Heb al een heel traject met Ziggo achter de rug sinds donderdag, had ik maar meteen met retentie gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autodrop
  • Laatst online: 18-07 16:37
draakhoofd schreef op maandag 26 november 2018 @ 20:31:
[...]
2 uur gewacht?? Pfff. Ik bel vandaag voor de 2e keer, eerder vanmiddag moest ik zelf na 35min ophangen. Sta nu 40 min in de wacht, hopelijk spreek ik iemand voor 21:00. Heb al een heel traject met Ziggo achter de rug sinds donderdag, had ik maar meteen met retentie gebeld.
Succes dan. Ik hang hier al 1:25 uur in de wacht. Denk niet dat ik vandaag nog iemand te spreken krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wernert
Hier ook al 1 uur en 45 mins. in de wacht. Biertje erbij maakt het draagelijk. ;-) Veiligheidshalve alvast Telfort besteld..

[ Voor 8% gewijzigd door wernert op 26-11-2018 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur
  • Nu online

_Arthur

blub

Heb na 1.5u in de wachtrij opgehangen, probeer het van de week nog wel een keer.

Mediabox XL en nieuwe modem heb ik al wel in huis :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Het is hier eindelijk ook gelukt, duurde 2 uur in totaal. Hele lange tijd in gesprek gezeten.. Het was nu echt zonder problemen geregeld. Mijn schoonvader ook de tip gegeven, direct aan de telefoon gehangen en toen ook meteen de deal gekregen.

tip:
Je moet echt bellen als de contract eigenaar, ik heb vanmiddag ook een keer gebeld, toen bijna 1 1/2 uur in de wacht gestaan maar ze weigerde het contract te regelen als mijn vrouw niet ook aanwezig was.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/UAsFUXYAzV6tz25CxCbmBb6K/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik sta bijna een uur in de wacht. Ik verwacht dat na 21:00 niemand meer in de wachtrij kan aansluiten en de wachtenden nog afgehandeld worden. Wishful thinking...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
_Arthur schreef op maandag 26 november 2018 @ 20:34:
Heb na 1.5u in de wachtrij opgehangen, probeer het van de week nog wel een keer.

Mediabox XL en nieuwe modem heb ik al wel in huis :+
Hopelijk behandelen ze de aanvragen ook na vandaag nog netjes af. Er is immers te zien dat er wel een bestelling is geplaatst tijdens de BF actie.
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bestemd voor discussie over de Ziggo Black Friday aanbieding. Niet om te melden wat je besteld hebt en wat de status is van je bestelling.