Ziggo Black Friday 2018 aanbieding topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste
Acties:
  • 54.291 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:09
Jerie schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 09:50:
Dat weet ik, maar een bestaande klant zonder jaarcontract kan ook weggaan.
Dat klopt. Jij en ik, zeg maar tweakers in het algemeen, zijn daar ook wel toe bereid maar ik denk >99% van de miljoenen ziggo klanten niet. Die zijn bang voor de rompslomp van het overstappen, zijn bang dat het niet werkt bij de ander en/of de kwaliteit daar minder is enzovoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:25
l3art schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 09:54:
Zo, kom net van de telefoon af.
Gezellig gesprek met een dame.

Uiteindelijk krijg ik 6 maanden de korting zoals die bij black friday wordt aangeboden, plus ik krijg de twee maanden daarop gratis. Dit omdat ik via providercheck.nl een aanbieding had gezien voor T-mobile. Dat was op jaarbasis een verschil van 80 euro t.o.v. Ziggo Start.

Om die 80 euro te compenseren krijg ik dus 2x 48,50 (maanden juni en juli) terug betaald. Moet er alleen zelf aan denken om in juli terug te bellen om dat bedrag te claimen. De aardige dame heeft er een aantekening van gemaakt. Afwachten of dat goed gaat, maar ik ga er wel vanuit.

Bedenk met nu ter plekke dat ik nog wel even vragen ga of ik dat ook zwart op wit kan krijgen. Maar dat kan via de mail.
Via welke afdeling heb je dat geregeld?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:30

13art

Moderator Mobile
baco101 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 09:56:
[...]

Via welke afdeling heb je dat geregeld?
Opzeggingen.

Ziggo bellen en dan menu keuze 4, 3, 4

[ Voor 10% gewijzigd door 13art op 24-11-2018 10:01 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:19
Mijn vorige ervaring was dat Ziggo op deze manier je abbonement gewoon stop kan zetten ook al loopt het contract nog. Dit betekent dat je in een keer een factuur krijgt van aantal maanden * bedrag. Let goed op dat je apparatuur pas terug stuurt wanneer je zeker weet dat het goed gaat. Anders kunnen je binnen 14 dagen nog altijd terug :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 19:08
Gisteren heb ik via de "incognito" manier mijn abbo gewijzigd voor het eerste half jaar korting. Na alle discussie hier heb ik even contact gehad met het ziggo webcare team. Dit was de reactie die ik kreeg:

https://imgur.com/a/j81cmXI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 23:26
Zojuist mijn bestaande Complete gewoon verlengd met een jaar voor de actieprijs. De aansluitkosten vind ik wel debiel. Maar dankzij dit draadje ben ik weer een tijdje goedkoper uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
Met de andere afdeling helaas niet verder gekomen m.b.t. de bestelling via de website gisteren. Momenteel is er een wachttijd van 62 minuten bij afdeling opzeggingen... Morgen maar weer proberen.

[ Voor 4% gewijzigd door dreester op 24-11-2018 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
BvZwolle schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 11:23:
Zojuist mijn bestaande Complete gewoon verlengd met een jaar voor de actieprijs. De aansluitkosten vind ik wel debiel. Maar dankzij dit draadje ben ik weer een tijdje goedkoper uit.
online verlengd? of telefonisch (met momenteel een wachttijd van ruim 60 minuten :+ )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 22:04
BvZwolle schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 11:23:
Als je een jaar voor de actieprijs kan verlengen dan maken die aansluitkosten toch ook niet uit.
Je hebt weer een jaar korting :)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BvZwolle
Geert1976 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 12:22:
[...]

online verlengd? of telefonisch (met momenteel een wachttijd van ruim 60 minuten :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:17
President schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 09:30:
Ben ik de enige die dit heeft? Had pakket als bestaande klant besteld voor de korting

[Afbeelding]
Is die korting niet alleen op de factuur te zien? Dat kan ik me nog herinneren van vorige acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJB87
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 09-06-2024
Heb zojuist na 62 minuten wachten een medewerker gesproken. Aangegeven te willen overstappen vanwege mooie acties bij de concurrent. Toen ging het heel snel ! De medewerker gaf gelijk een mooi aanbod 6 maanden voor 34,95 ipv 64,50 voor mijn huidige pakket. Na 2 minuten was het geregeld. Bellen heeft dus echt zin (je moet alleen wel geduld hebben :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
Na 40 minuten in de wacht, een vriendelijke dame aan de lijn gehad en na wat standaard vragen, de BF korting gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
AJB87 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 12:33:
Heb zojuist na 62 minuten wachten een medewerker gesproken. Aangegeven te willen overstappen vanwege mooie acties bij de concurrent. Toen ging het heel snel ! De medewerker gaf gelijk een mooi aanbod 6 maanden voor 34,95 ipv 64,50 voor mijn huidige pakket. Na 2 minuten was het geregeld. Bellen heeft dus echt zin (je moet alleen wel geduld hebben :) )
Gek dat ze voor jou een andere prijs hanteren dat voor mij. Ik heb gewoon via internet verlengd voor €30,- per maand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
BvZwolle schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 12:50:
[...]

Gek dat ze voor jou een andere prijs hanteren dat voor mij. Ik heb gewoon via internet verlengd voor €30,- per maand...
Wellicht medewerker of klant afhankelijk.
Merk in dit topic ook verschillende reacties

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:50

ralpje

Deugpopje

Ik heb momenteel nog een ouder Ziggo-pakket (alles-in-één basis), die nu niet meer bestaat. 40/4 internet, digitale TV met movies & series XL, via de Vodafone-koppeling nog Ziggo Sport Extra en als aanvulling Volop Bellen. Totaal 72,40 in de maand.

Die movies & series XL gebruik ik (net als Ziggo Sport Extra, overigens) dus een mooi moment om eens rond te kijken nu. Ik denk dat ik maar de overstap ga maken naar Alles-in-één compleet voor 64,50. Onbeperkt bellen kan er af (we hebben allebei onbeperkt bellen op GSM) en dan even kijken wat ik met de extra zenders ga doen. Scheelt me 12 x 8 euro én nog zes maanden circa 35 euro door de actie, is een totaal van 306 euro in een jaar. Toch lekker. Zo te zien kan ik dat online gewoon regelen.
Alleen even kijken of ik er een tweede mediabox bij neem, of dat ik m'n bestaande CI module in de TV boven blijf gebruiken óf m'n huidige Samsung HDD recorder die nu beneden staat naar boven verhuis :p

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• its_me_
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:53
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DTwice
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-08 10:15
Mooie deal heb je binnen gesleept! Telefonisch?
its_me_ schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 13:46:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_me_
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:53
DTwice schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 13:56:
Mooie deal heb je binnen gesleept! Telefonisch?

[...]
Telefonisch inderdaad. Eerst zo'n 60 minuten wachttijd en daarna nog zo'n 45 minuten in een goed en vriendelijk gesprek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrstylo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-09 15:10
its_me_ schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 14:00:
[...]

Telefonisch inderdaad. Eerst zo'n 60 minuten wachttijd en daarna nog zo'n 45 minuten in een goed en vriendelijk gesprek.
45 minuten gesproken..?

Wow Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DTwice
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-08 10:15
Na zeer lang +/- 1 uur in de wacht te hebben gestaan. Een vriendelijke vrouw aan de lijn gekregen die mij heeft voorzien van 6 maanden lang de actieprijs a E29,95 en daarna E64,50. Daarbij heb ik niet eens hoeven aangeven dat ik wilde overstappen. Gewoon aangegeven dat ik uit verschillende bronnen vernomen heb dat de actieprijs ook voor bestaande klanten zou gelden. Hierna was het al geregeld. Dus voor de zekerheid even bellen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:54
DTwice schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 14:40:
Dus voor de zekerheid even bellen!
Even anderhalf uur bellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oski27
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
Ik heb als bestaande klant via de ziggo site besteld.

1. Incognito modus gebruiken
2. Naar de ziggo site
3. Je pakket samen stellen
4. Doorklikken naar de volgende pagina en inloggen met je ziggo account.
5. Controleren en bevestigen.

Ik kreeg ook de melding wel/geen monteur. Heb voor geen monteur gekozen.

Nu zag ik de bevestiging van mijn bestelling en daar staat onderaan dat mijn huidige telefoonnummer niet behouden wordt. Dat wordt dan denk ik toch even bellen, aangezien het een beetje jammer zou zijn als ik mijn huidige telefoonnummer kwijt ben.

Ik had nergens de mogelijkheid om aan te vinken dat ik mijn nummer wilde behouden. Dus let wel even op als je dit doet en je gebruik maakt van een telefoonnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:33
l3art schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 07:48:
[...]

Op de maandelijkse facturen staat tot wanneer je abonnement loopt.
Heb ze allemaal bekeken maar zie nergens een datum. Kun je aangeven waar dat op de rekening moet staan? Zie het echt niet.

[ Voor 12% gewijzigd door OkeOkeOke op 24-11-2018 15:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:01
Ik heb er ook 6 maanden voor 29,95 kunnen uitslepen via de telefoon (startpakket).

Initieel wilde de medewerker mij een aanbieding doen van 6 maanden voor 34,95 maar ik zei " volgens mij is 29,95 toch ook mogelijk ?" en " sommige mensen hebben zelfs 9 maanden korting" .

Uiteindelijk kon alleen 6 maanden wel en 9 maanden niet dus ik heb het maar geaccepteerd 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Laatst online: 12-09 15:40

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

oski27 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 15:35:
Ik heb als bestaande klant via de ziggo site besteld.

1. Incognito modus gebruiken
2. Naar de ziggo site
3. Je pakket samen stellen
4. Doorklikken naar de volgende pagina en inloggen met je ziggo account.
5. Controleren en bevestigen.

Ik kreeg ook de melding wel/geen monteur. Heb voor geen monteur gekozen.

Nu zag ik de bevestiging van mijn bestelling en daar staat onderaan dat mijn huidige telefoonnummer niet behouden wordt. Dat wordt dan denk ik toch even bellen, aangezien het een beetje jammer zou zijn als ik mijn huidige telefoonnummer kwijt ben.

Ik had nergens de mogelijkheid om aan te vinken dat ik mijn nummer wilde behouden. Dus let wel even op als je dit doet en je gebruik maakt van een telefoonnummer.
Had hetzelfde, maar een (vriendelijke en behulpzame) medewerker wist me te verzekeren dat die melding van 'nummerbehoud? nee' in feite slaat op de situatie als je daadwerkelijk van een andere provider zou overstappen op Ziggo. Maar als je dus al bij Ziggo zit en het vaste nummer is ook al van Ziggo, dan verandert er dus niks. Ook al krijg je door die melding op de factuur inderdaad wellicht het idee dat je een ander nummer krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:38
Het is echt heel bijzonder dat Ziggo, bij de een zeggen ze ja korting is mogelijk (via twitter) alleen kan ik het niet regelen dus moet je even bellen of chatten.

Bij de chat zeggen ze ja nee u moet even bellen en als ik bel zeggen ze nee meneer u bent bestaannde klant dus kan niks voor u doen, Wilt u nog steeds opzeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:27
Na net 57 minuten in de wacht gestaan te hebben wordt er opgehangen :(
Echt compleet achterlijk dat dit niet gewoon online te regelen is...

[ Voor 33% gewijzigd door Crash op 24-11-2018 16:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powermage
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-06 12:26
Dracula schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 15:57:
Het is echt heel bijzonder dat Ziggo, bij de een zeggen ze ja korting is mogelijk (via twitter) alleen kan ik het niet regelen dus moet je even bellen of chatten.

Bij de chat zeggen ze ja nee u moet even bellen en als ik bel zeggen ze nee meneer u bent bestaannde klant dus kan niks voor u doen, Wilt u nog steeds opzeggen?
Wanneer heb je gebeld dan?
Volgens mij was het de eerste tijd idd een beetje hit-mis maar heeft ziggo zelf ingezien dat ze dat beter niet konden volhouden.
Crash schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 16:07:
Na net 57 minuten in de wacht gestaan te hebben wordt er opgehangen :(
Echt compleet achterlijk dat dit niet gewoon online te regelen is...
Dat ze ophangen is niet goed, maar ik ken niet genoeg verhaal om daar verder over te oordelen, echter online kan je het wel verlengen.
Gisteravond is de site aangepast waardoor je als bestaande klant met de korting kan verlengen, zie je de actie niet, probeer eens een andere browser (en gewoon in loggen), ik heb bij een vriend mee gemaakt dat er vermoedelijk een cookie oid een fout maakte.

Join the club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:54
Dracula schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 15:57:

Even een blonde vraag... waar zien jullie de chat? Ik zie dus echt nergens op de site de mogelijkheid om te chatten.

Alle "bel me terug" dingetjes zijn ook uitgeschakeld, vond er net nog eentje op een pagina over Ziggo Mobiel, werd inderdaad direct teruggebeld maar ook daar kom je eerst in een wachtrij terecht. Voordeel is dan hooguit dat de belkosten voor die wachtrij niet voor mijn rekening zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
migchiell schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 16:27:
[...]

Even een blonde vraag... waar zien jullie de chat? Ik zie dus echt nergens op de site de mogelijkheid om te chatten.

Alle "bel me terug" dingetjes zijn ook uitgeschakeld, vond er net nog eentje op een pagina over Ziggo Mobiel, werd inderdaad direct teruggebeld maar ook daar kom je eerst in een wachtrij terecht. Voordeel is dan hooguit dat de belkosten voor die wachtrij niet voor mijn rekening zijn.
Chat zie je alleen als er een chat persoon aan de andere kant beschikbaar is zeg maar.

Anders doet het chat window het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oski27
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
Koekiemonsterr schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 15:49:
[...]

Had hetzelfde, maar een (vriendelijke en behulpzame) medewerker wist me te verzekeren dat die melding van 'nummerbehoud? nee' in feite slaat op de situatie als je daadwerkelijk van een andere provider zou overstappen op Ziggo. Maar als je dus al bij Ziggo zit en het vaste nummer is ook al van Ziggo, dan verandert er dus niks. Ook al krijg je door die melding op de factuur inderdaad wellicht het idee dat je een ander nummer krijgt.
Bij mij is de bestelling geannuleerd en opnieuw aangemaakt (met korting uiteraard). Dus al met al ook goed gekomen. Toch even €500+ bespaard voor een jaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 19:30

13art

Moderator Mobile
OkeOkeOke schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 15:48:
[...]

Heb ze allemaal bekeken maar zie nergens een datum. Kun je aangeven waar dat op de rekening moet staan? Zie het echt niet.
Bij mij stond het bovenaan. Onder de persoonsgegevens
Nope toch niet, dat bleek de vervaldatum van de factuur te zijn |:(

[ Voor 11% gewijzigd door 13art op 24-11-2018 17:31 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pietje63
  • Laatst online: 13:25

pietje63

RTFM

pietje63 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:31:
[...]

Ik hoop dat ze wat efficiënter werken en in de tussentijd iemand anders helpen..

Als ik nu inlog en kijk naar mijn huidig
Heee abonnement staat eea 100% verkeerd

[...]

De 59,95 is mijn huidige, had gekozen voor 63,50/mnd (met eerste drie maanden voordelig). Extra reden om te bellen met afdeling retentie :+
Heeft gewerkt.
Ik bel even want heb nu twee abonnementen. Ik wil alleen die nieuwe met de black friday actie.
5 minuten later geregeld. Hij wilde even gaan zeggen dat de actie niet van toepassing was, maar slikte zijn zin in 😁

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostdeSuproost
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-09 15:15
Besteld via BF aanbieding, aangegeven bestaande klant, vervolgens via chat gecheckt en bevestigd dat alles ok'e was. Doen ze goed daar. Blijkbaar een gekkenhuis! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerie
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Hoewel ik per e-mail niets verontrustends zag, ben ik nav dit topic toch even gaan bellen. Na 1 uur en 10 minuten aan de lijn te hebben gehangen (die muziek...) en het halve huishouden gedaan te hebben in de tussentijd kreeg ik een vriendelijke mevrouw aan de lijn. Ik kreeg te horen dat het onmogelijk was om te bestellen als bestaande klant. Toen ik uitlegde dat mij dat wel degelijk gelukt was terwijl ik notabene was ingelogd, en dat ik een tegenaanbieding van Xs4all had met 12 maanden 15 EUR korting (technisch gezien waar, doch op een ander adres) werd geverifieerd dat mijn bestelling met korting klaarblijkelijk toch was gelukt (6 maanden voor 30 EUR, daarna 6 maanden 63,50 EUR). Ik ben benieuwd. Wij hebben voor wat is het 26 EUR per maand ook nog Vodafone lopen met verdubbelaar (2 SIMs ieder 6 GB + onbep. bellen/SMS) dus icm deze deal van Ziggo kan het niet goedkoper bij de concurrentie. Aan de andere kant maken we die 6 GB nooit en te nimmer op, en dat weten ze ook wel.

"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pietje63
  • Laatst online: 13:25

pietje63

RTFM

@Jerie die muziek idd. Klinkt alsof ze halverwege Duitsland nog proberen Sky Radio te ontvangen, op de AM band. Misschien moeten ze overgaan op DAB+?

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• info33
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-08 10:33
Hier ook argwaan gekregen na de 2 de mail van ziggo, daar stond niets over mijn korting, wel nieuwe pakket , en geen activatie kosten...
Via de chat werd mij iets anders aangeboden, 12x Max voor de prijs van mijn huidige pakket *(59,99€)
Geen interesse getoond,
Toen maar even gebeld na 55 minuten een zeeer vriendelijke jonge man aan de lijn , die verontschuldigde voor het lange wachte en,
die gaf weer aan dat de korting wel in syseteem zit, en dat alles goed komt.
bevestiging via mail kon hij niet stuuren?
Bij de eerste factuur zou het te zien zijn.
Maar zweerde van alles dat de BF actie online voor mij gewoon gelukt is.
toen hij ging zweren ging ik dus we weer l twijvelen :?
Ahh al die gesprekken worden opgenomen , ergste geval moet ik 4,50 per maand meer betalen .. NOT!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AJB87
BvZwolle schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 12:50:
[...]

Kreeg net een bevestigingsmail voor mijn bestelling 1e 6 maanden Internet en TV €29,95 p/mnd :o Aan de telefoon werd toch echt 34,95 gezegd. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Laatst online: 12-09 15:40

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

migchiell schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 16:27:
[...]
Ik heb Ziggo gebeld. Na de melding dat het heel druk is, mijn mobiele nummer ingetoetst, die optie krijg je als goed is vanzelf. Dan krijg je een sms waarna je kan kiezen om te chatten. Ging vrij vlot en ook nog voordeel dat dan zwart op wit staat. Of probeer www.ziggo.nl/chat

[ Voor 8% gewijzigd door Koekiemonsterr op 24-11-2018 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Nu online
info33 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 18:49:
Hier ook argwaan gekregen na de 2 de mail van ziggo, daar stond niets over mijn korting, wel nieuwe pakket , en geen activatie kosten...
Via de chat werd mij iets anders aangeboden, 12x Max voor de prijs van mijn huidige pakket *(59,99€)
Geen interesse getoond,
Toen maar even gebeld na 55 minuten een zeeer vriendelijke jonge man aan de lijn , die verontschuldigde voor het lange wachte en,
die gaf weer aan dat de korting wel in syseteem zit, en dat alles goed komt.
Dit zei de webcare persoon dus ook tegen mij (waarvan ik netjes mezelf een mail heb laten sturen).

De Facebook persoon reageerde met
Ik heb even bij je gegevens gekeken. Je had al Internet Start en TV Start zonder bellen en dat heb je opnieuw aangevraagd. Bestaande klanten kunnen alleen meedoen aan Black Friday actie als ze een hoger internet pakket nemen. Volgens mij is dat de reden waarom de kortingsactie er niet in staat. Want je hebt nog steeds het zelfde pakket en dan heb je dus geen recht op de korting en valt deze eruit.

Maar omdat mijn collega's hebben gezegd dat het goed komt. Wil ik het wel voor je in de gaten houden maar ik kan je niets beloven. Ik heb een duidelijke melding in het systeem gezet dat de korting zou zijn aangevraagd en we moeten dus even afwachten of hij daadwerkelijk wordt doorgevoerd. Mijn advies is om de volgende factuur even af te wachten of de korting hier op staat. Maar eigenlijk heb je er geen recht op dus als het lukt heb je geluk. Lukt het niet dan kan ik niets voor je doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tall0ne
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 11:36
AJB87 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 19:10:
[...]

Kreeg net een bevestigingsmail voor mijn bestelling 1e 6 maanden Internet en TV €29,95 p/mnd :o Aan de telefoon werd toch echt 34,95 gezegd. 8)7
welke ingang datum heeft dat nieuwe contract bij je? Bij mij is er namelijk wel 1e 6 maanden Internet en TV €34,95 p/mnd. en ingangs datum 01012019
Morgen maar weer eens bellen en dan deze annuleren

Zou toch eigenlijk per 01122018 moeten gaan Zodat volgend jaar BF weer toe te passen is :?

Try to hack me, my IP = 127.0.0.1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:19
Tall0ne schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 19:24:
[...]

welke ingang datum heeft dat nieuwe contract bij je? Bij mij is er namelijk wel 1e 6 maanden Internet en TV €34,95 p/mnd. en ingangs datum 01012019

Zou toch eigenlijk per 01122018 moeten gaan Zodat volgend jaar BF weer toe te passen is :?
Omdat je december waarschijnlijk net al betaald heb of in ieder geval de factuur gehad hebt.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wognummer
  • Laatst online: 16:08
[...]

hier ook idd 1-1-2019

wel handig voor ze want volgend jaar kun je geen BF aanbieding meer claimen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oculus
  • Laatst online: 18:25
Wognummer schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 19:44:
[...]

hier ook idd 1-1-2019

Werd bij mij aan de tel. ook gemeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wognummer
  • Laatst online: 16:08
Oculus schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 19:46:
[...]

Werd bij mij aan de tel. ook gemeld.
ach mijn schoonvader claimed elk jaar zo 6 maanden 50% korting bij ze... ach ja zal dan ook wel weer lukken haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerie
  • Niet online
info33 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 18:49:

Geen interesse getoond,
Klassieke upsale tactiek. Ben ik vandaag ook tegengekomen. En dat het alleen zou gelden als je upgrade naar iets snellers/duurders/beters is ook een upsale tactiek. Kortom, bullshit. Bullshit die ook op 21 en begin 22 november nog niet op de website stond.

"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
[...]

Ik krijg net de mail dat het per 24-11 ingaat, heb het vandaag geregeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJB87
[...]

Mijn contract is vandaag in gegaan wat ik ook niet helemaal snap aangezien ik betaald heb tot 30 november. Ik zou dan eigenlijk vanaf 01122018 een nieuw contract moeten krijgen. Het gaat allemaal niet zo vlekkeloos bij Ziggo.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qplate
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 21:45
Zowel via telefoon en chat contact gehad, nadat ik volgens eerder genoemde manier black friday deal (6x29,95) heb besteld als bestaande klant. Direct een bevestigingsmail, tweede mail blijft uit. Bij navraag krijg ik 2x te horen dat aanbieding alleen voor nieuwe klanten is, en de order waarschijnlijk gecanceld wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
  • Registratie: Juni 2002
stefanvdv1988 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 21:19:
Zowel via telefoon en chat contact gehad, nadat ik volgens eerder genoemde manier black friday deal (6x29,95) heb besteld als bestaande klant. Direct een bevestigingsmail, tweede mail blijft uit. Bij navraag krijg ik 2x te horen dat aanbieding alleen voor nieuwe klanten is, en de order waarschijnlijk gecanceld wordt..
Bizar, ik ga het morgen ook even proberen maar het lijkt totale willekeur of het lukt of niet. Waarschijnlijk ligt het een net aan wie je spreekt...

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
Echt heel wisselend hoe ze reageren.
Ik heb met opzeggingen gebeld en gevraagd wat er mogelijk was omdat vaste klanten geen BF-deal kunnen bestellen.

Volgens de medewerker was het dus wel mogelijk en heeft diegene dit gelijk geregeld.

Heel wisselend hoe ze reageren dus.

Wel vreemd eerlijk gezegd

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oski27 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 16:29:
[...]

Bij mij is de bestelling geannuleerd en opnieuw aangemaakt (met korting uiteraard). Dus al met al ook goed gekomen. Toch even €500+ bespaard voor een jaar :P
500? Krijg je het hele jaar gratis ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fafi
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-09 20:36
Vanmiddag gebeld met afdeling opzeggingen. Uur in de wacht. Uiteindelijk medewerker gesproken. Voorgelegd dat ik een aanbod van KPN had. (zoals deze op de site staat bij ze) en dat dit eigenlijk beter is dan wat ziggo nu biedt. Eerst aanbod van 6 mnd. 39 nog wat en daarna oude bedrag 63,50. Aangegeven dat KPN dan beter uit de bus komt omdat zij een PS4 controller, Playstation + 12mnd. en de korting voor 9 maanden.
Uiteindelijk een aanbod van 6 mnd 29,95 en daarna 63,50. Alsnog duurder dan KPN. Aanbod staat genoteerd en is rond te maken met een belletje naar de klantenservice t/m de 26e.
Al met al heeft de medewerker 2 x met zijn "supervisor" moeten overleggen. Overigens zeer netjes te woord gestaan en even uitgehoord over huidig gebruik. Ben "pas" 2,5 jaar klant bij ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Sta op het punt om te downgraden (kom vanaf Max, maar wil naar 200/20), als ze mij een korting geven wil ik nog wel op hoogte blijven, anders ga ik toch maar downgraden. Morgen maar even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
Blijft hopeloos, nu kreeg ik weer reactie van een webcare medewerker dat omdat ik al bestaande klant was ik de aanvraag niet heb kunnen doen, screenshot van de aanvraag gestuurd maar nee onmogelijk.

Vertellen wat voor contract ik dan nu heb kon ze ook niet want het systeem heeft de laatste dagen wat problemen... No shit Sherlock

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:17
Via opzeggingen geregeld. Vrij eenvoudig zelfs.

"Jij hebt het druk, ik kom hier voor de 6 maanden voor 30 euro als bestaande klant"
"We kunnen dat heen en weer spelletje doen, maar ik kom voor 30 euro voor 6 maanden"
"Haha, nou gaan we regelen dan"
"Mooi, dan heb jij nu een prima beoordeling van een klant te pakken"

anderhalf uur wachten, 5 minuten werk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van D
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 09:03
Ik heb als bestaande klant mijn abbo verlengt. In de bevestigings e-mail stond de korting, in de tweede e-mail in het besteloverzicht geen korting opgenomen. Net via de chat gevraagd hoe het zit. Kreeg de volgende reactie:

"Duidelijk. De voorwaarden van de actie zijn echter dat je nieuwe internetklant moet zijn of je internetsnelheid moet verhogen, en dat gebeurt bij jou niet, vandaar dat de actie in de bestelling zelf in eerste instantie wel genoemd wordt, maar later vervalt. Sorry!"

"Snap ik! Sorry. Acties voor bestaande klanten zijn overigens 50% korting op Ziggo Sport Totaal, Movies en Series XL of VolOp Bellen, als je daar wat aan hebt. Of een upgrade naar een hogere internetsnelheid, maar je zit volgens mij al vrij hoog."

Feestje gaat bij mij dus niet door. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaGroninger
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-06 20:34
Net via de chat gevraagd wat de status van mijn bestelling omdat ik geen 2e mailtje heb gehad.

krijg te horen dat de bestelling niet is doorgevoerd omdat ik hetzelfde pakket heb besteld.

Na doorvragen omdat anderen het wel hebben gekregen en omdat er elders mooie acties zijn geven ze aan dat ze via chat geen speciale afspraken kunnen maken voor kortingen op bestaande pakketten, dit gaat via een andere afdeling, daarvoor moet je bellen... net gebeld naar afdeling opzeggen, maar dat is niet bereikbaar op zondag.

Nogal slecht dat dit niet via de chat te regelen is, en ze niet eens een annulering van je order sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazZz
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 17:13
Zag gisteren bij mijn abonnement een maandbedrag staan van 112,- per maand. Direct contact opgenomen (via de chat) en de medewerker vertelde dat dit pas goed gezet wordt zodra ik de ontvangen mediabox heb geinstalleerd.

Dit gedaan en weer gekeken en zie nu inderdaad een maandbedrag terug van 64,50 voor Alles-in-1 Complete, echter nergens zie ik die 6 maanden voor 29,95 staan. Zojuist gebeld met de klantenservice om na te vragen en blijkt, gelukkig, allemaal goed in het systeem te staan dus met de komende 6 maanden voor 29,95.

@van D Ik had hetzelfde als jij, ook in de 1e mail een bevestiging met de korting, de 2e mail stond deze niet in. Misschien toch nog een keer een belletje wagen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Hier ook als bestaande klant 6 maanden voor 29.95 per maand. Online geregeld.

Ook hier stond in de 2e mail de korting niet.
Even via de chat nagevraagd, en hij kon bevestigen dat de korting netjes in het systeem stond.

Prima dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09:51
Hmm, wat kan ik nou het beste doen? Kwam der vrijdag en gisteren niet door...

Kwam toevallig zojuist dit tegen, nog meer voordeel voor (echte) nieuwe klanten: https://www.meermetziggo.nl (ter info)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:09
derhenno schreef op zondag 25 november 2018 @ 09:36:
Kwam toevallig zojuist dit tegen, nog meer voordeel voor (echte) nieuwe klanten: https://www.meermetziggo.nl (ter info)
Het wordt steeds beter, nu ook al een cadeaubon van bol.com voor 50 euro? Dat gaat weer extra telefoonverkeer opleveren van klanten die zich bekocht voelen omdat ze gisteren en eergisteren gebruik gemaakt van de korting, die nu te laag blijkt want er zit kennelijk nog meer in het vat. Zelfs ik ga nu twijfelen, misschien maar het best wachten tot morgenavond 23:45 uur, benieuwd wat de korting dan wordt. :)

Genoemde site blijkt niet van ziggo zelf, maar is een cashbacksite. Daar heb ik zelf geen ervaring mee.

[ Voor 8% gewijzigd door grun93 op 25-11-2018 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaGroninger
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-06 20:34
Hendrikje1 schreef op zondag 25 november 2018 @ 09:24:
Hier ook als bestaande klant 6 maanden voor 29.95 per maand. Online geregeld.

Ook hier stond in de 2e mail de korting niet.
Even via de chat nagevraagd, en hij kon bevestigen dat de korting netjes in het systeem stond.

Prima dus. :)
Heb je exact hetzelfde besteld als wat je had of heb je een upgrade gedaan ?
Ik heb me net laten terugbellen aangegeven dat ik de BF aanbieding heb gezien als bestaande klant en de KPN aanbieding ook genoemd. Ze probeerde mij een upgrade te verkopen, aangegeven dat ik hetzelfde wil houden. Zelfs na overleg met supervisor gaf ze aan dat ze mij geen aanbieding kunnen doen als bestaande klant. De afdeling die daarover gaat is vandaag gesloten. Ze vroegen mij om morgen weer te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
DaGroninger schreef op zondag 25 november 2018 @ 10:00:
[...]

Heb je exact hetzelfde besteld als wat je had of heb je een upgrade gedaan ?
Ik heb me net laten terugbellen aangegeven dat ik de BF aanbieding heb gezien als bestaande klant en de KPN aanbieding ook genoemd. Ze probeerde mij een upgrade te verkopen, aangegeven dat ik hetzelfde wil houden. Zelfs na overleg met supervisor gaf ze aan dat ze mij geen aanbieding kunnen doen als bestaande klant. De afdeling die daarover gaat is vandaag gesloten. Ze vroegen mij om morgen weer te bellen.
Ik heb inderdaad hetzelfde pakket samengesteld als wat ik nu heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
Zo, ff via messenger contact opgenomen...ben benieuwd. Indien er geen ruimte is ga ik sowieso toch overstappen. Heb sinds de nieuwe zenderfrequenties heel veel zenders die ik niet meer kan bekijken danwel regelmatig storing vertonen (ondanks een nieuwe aansluiting buiten en versterkers en Hirschmann kabels binnen). Dan wordt het online tv ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:58
grun93 schreef op zondag 25 november 2018 @ 09:58:
[...]

Het wordt steeds beter, nu ook al een cadeaubon van bol.com voor 50 euro? Dat gaat weer extra telefoonverkeer opleveren van klanten die zich bekocht voelen omdat ze gisteren en eergisteren gebruik gemaakt van de korting, die nu te laag blijkt want er zit kennelijk nog meer in het vat. Zelfs ik ga nu twijfelen, misschien maar het best wachten tot morgenavond 23:45 uur, benieuwd wat de korting dan wordt. :)
Dit is gewoon een ordinaire cashback website. Want via b.v via shopbuddies aanmeldt als nieuwe klant krijg je 72 euro. Daar wordt die 50 euro bol-bon van betaald, houden ze zelf 22 of meer over De voorwaarden bij meermetziggo zijn ook "alleen nieuwe klanten"

[ Voor 4% gewijzigd door Theswitch op 25-11-2018 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Is extra interessant want je kunt kiezen tussen of die Mediabox of CI+. Overigens gelden mensen die nu alleen TV van Ziggo hebben in dit kader ook als nieuwe klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:57
derhenno schreef op zondag 25 november 2018 @ 09:36:
Hmm, wat kan ik nou het beste doen? Kwam der vrijdag en gisteren niet door...

Iemand ervaring met meermetziggo? Is dit gewoon een betrouwbare tussenpartij?

Verder vroeg ik mij af: kun je na 6 maanden gewoon downgraden van het max pakket naar het 200mbit pakket als nieuwe klant? Dan kan ik net zo goed max nemen de eerste 6 maanden :)

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van D
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 09:03
MazZz schreef op zondag 25 november 2018 @ 09:11:
Zag gisteren bij mijn abonnement een maandbedrag staan van 112,- per maand. Direct contact opgenomen (via de chat) en de medewerker vertelde dat dit pas goed gezet wordt zodra ik de ontvangen mediabox heb geinstalleerd.

Dit gedaan en weer gekeken en zie nu inderdaad een maandbedrag terug van 64,50 voor Alles-in-1 Complete, echter nergens zie ik die 6 maanden voor 29,95 staan. Zojuist gebeld met de klantenservice om na te vragen en blijkt, gelukkig, allemaal goed in het systeem te staan dus met de komende 6 maanden voor 29,95.

@van D Ik had hetzelfde als jij, ook in de 1e mail een bevestiging met de korting, de 2e mail stond deze niet in. Misschien toch nog een keer een belletje wagen?
Ja ik ga het nog eens proberen.

Edit: de medewerker in de tweede chat zegt nu wel dat de korting de eerst 6 maanden geldt. 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door van D op 25-11-2018 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:14
Helaas heb ik na bestelling ook te horen gekregen dat de korting niet voor mij geldt. Ik heb daadwerkelijk nog een soort van upgrade gedaan, had een pakket van 25 Mbit en die omgezet naar Alles in 1 Start. In de eerste mail staan keurig de kortingstarieven, maar in de tweede niet. En in de chat geeft men aan dat het niet voor bestaande klanten geldt.

Ook nog een mail gekregen dat de CI+ module die we hebben terug moet en er een nieuwe Mediabox opgestuurd gaat worden. Deze bestelling annuleren kon niet meer, dat kon alleen zodra de Mediabox binnen was. Zal dus even moeten afwachten om weer alles terug te zetten naar het oude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Gisteren in incognito gedowngrade naar 200/20 + Interactieve TV online, eerst bestellen en daarna inloggen bij 'Heb je al een Ziggo account?'.

De interactieve TV ga ik niet gebruiken, was goedkoper met dan zonder, maar daar kan ik hopelijk wel mijn moeder blij mee maken. :)
Of staan die dingen echt op het adres?

Even gebeld met Ziggo dat de korting niet in het mailtje stond, maar de vrouw bij de helpdesk wist mij te vertellen dat dit wel verrekend was in de prijs en ik dus de eerste 6 maanden korting krijg.

Zodra het wat rustiger is, hopelijk na maandag, ga ik nog even zeker navragen bij de Ziggo chat.
Mocht het niet zo zijn, dan kan ik nog annuleren (14 dagen bedenktijd) en ga ik gewoon downgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerie
  • Niet online
derhenno schreef op zondag 25 november 2018 @ 10:17:
Zo, ff via messenger contact opgenomen...ben benieuwd. Indien er geen ruimte is ga ik sowieso toch overstappen. Heb sinds de nieuwe zenderfrequenties heel veel zenders die ik niet meer kan bekijken danwel regelmatig storing vertonen (ondanks een nieuwe aansluiting buiten en versterkers en Hirschmann kabels binnen). Dan wordt het online tv ;)
Same here. Ik hoef al die zenders niet, dan heb ik meer aan een dienst als Knippr. 8 EUR/maand kan Ziggo niet tegen op (behalve als je DVB-C afneemt zonder er voor te betalen), en je steunt meteen een kleiner bedrijf wat zorgt voor een gezondere markt (vind ik belangrijk).
Mitchell-CWD schreef op zondag 25 november 2018 @ 10:44:
[...]

Verder vroeg ik mij af: kun je na 6 maanden gewoon downgraden van het max pakket naar het 200mbit pakket als nieuwe klant? Dan kan ik net zo goed max nemen de eerste 6 maanden :)
Nee, kom op, natuurlijk niet. Je gaat een jaarcontract aan. Je kunt dus ook berekenen wat je per jaar kwijt bent tov een concurrent met aansluitkosten, of met 3 maanden korting, of 6 maanden gratis TV, enz.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 20:25

Metalfreak

Hoije woh!

Jerie schreef op zondag 25 november 2018 @ 11:10:
[...]

Nee, kom op, natuurlijk niet. Je gaat een jaarcontract aan. Je kunt dus ook berekenen wat je per jaar kwijt bent tov een concurrent met aansluitkosten, of met 3 maanden korting, of 6 maanden gratis TV, enz.
Heb je de voorwaarden al eens gelezen? Daar staat namelijk in dat dit wel kan.

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestrial
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-01 22:29
Jerie schreef op zondag 25 november 2018 @ 11:10:
[...]

Same here. Ik hoef al die zenders niet, dan heb ik meer aan een dienst als Knippr. 8 EUR/maand kan Ziggo niet tegen op (behalve als je DVB-C afneemt zonder er voor te betalen), en je steunt meteen een kleiner bedrijf wat zorgt voor een gezondere markt (vind ik belangrijk).
Je beseft dat Knippr niet meer bestaat toch? Dus ik zou het gewoon bij Ziggo proberen

[ Voor 4% gewijzigd door Terrestrial op 25-11-2018 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerie
  • Niet online
Terrestrial schreef op zondag 25 november 2018 @ 11:13:
[...]

Je beseft dat Knippr niet meer bestaat toch? Dus ik zou het gewoon bij Ziggo proberen
Woops, bedoelde NLziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

[...]

Mja maar dit is niet van ziggo zelf.
Dit is gewoon een extern bedrijf die dus zelf die bol.com kaart erbij doet, dus dan kunnen klanten wel naar ziggo bellen maar dat gaat niet via hun ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 19:42

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ik heb ook gewoon de BF actie besteld, ik had al het meest grote pakket (en ook vodafone) dus alle genoemde acties hierboven betekenen helaas niks voor mij. Ook ik heb maar even de toets vraag gesteld aan de Webcarte afdeling of de korting correct is vermeld.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
Facebook en Twitter...het blijft angstvallig stil :P

Rapapa...er is reuring op facebook: no deal dus ;w Ziggo (helaas)

[ Voor 41% gewijzigd door derhenno op 25-11-2018 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online

swv

derhenno schreef op zondag 25 november 2018 @ 11:42:
Facebook en Twitter...het blijft angstvallig stil :P

Rapapa...er is reuring op facebook: no deal dus ;w Ziggo (helaas)
Je moet dan ook bellen met de afdeling retentie/opzeggingen. Die hebben als enige de bevoegdheid om korting te geven. Aangezien je dat toch gaat doen straks vraag je meteen om het BF aanbod. Ik weet alleen niet of ze wakker zijn op zondag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
swv schreef op zondag 25 november 2018 @ 12:05:
[...]

Je moet dan ook bellen met de afdeling retentie/opzeggingen. Die hebben als enige de bevoegdheid om korting te geven. Aangezien je dat toch gaat doen straks vraag je meteen om het BF aanbod. Ik weet alleen niet of ze wakker zijn op zondag?
Nope, gesloten (anders had ik het niet online gedaan) ;)

Misschien morgen nog maar eens proberen (met een survivalpakket bij de hand want de wachttijden zullen astronomisch lang zijn...ALS er uiteindelijk al wordt opgepakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acradavos
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:12

Acradavos

Poetsfanaat

De afdeling 'opzeggingen' werkt niet op zondag. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:19
Wognummer schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 19:44:
[...]

hier ook idd 1-1-2019

Waarom niet? Je kan toch bij het bestellen van je abbonement de ingangsdatum naar 2-1-2019 verplaatsen.

Er komt in iedergeval een doos van ziggo mij kant op :'). Ik wacht wel met uitpakken tot ik de klantenservice heb gebeld om te valideren wat ik nou ga betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13:39
Via breedbandwinkel.nl krijg je een cashback van 20 euro en een wellness iets voor twee personen.

Het grootste voordeel voor mij is echter dat je 200Mb kan bestellen icm tv-start CI kaart voor 58,95 per maand nadat het 6 mnd kortings tarief van 29,95 voorbij is.

In het verleden meerdere keren de horror box gehad en die komt er bij mij nooit meer in.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:26
Ik ben bestaande Ziggo klant. Heb zojuist contact gehad met klantenservice via FB messenger.

https://www.ziggo.nl/pdf/...20bestaande%20klanten.pdf

Zij geven aan dat de BF deal niet geldt voor bestaande klanten maar enkel de bovenstaande beperkte actie. Weinig interessant.

Ontspan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greetoz
Magnolia schreef op zondag 25 november 2018 @ 14:28:
Ik ben bestaande Ziggo klant. Heb zojuist contact gehad met klantenservice via FB messenger.

https://www.ziggo.nl/pdf/...20bestaande%20klanten.pdf

Zij geven aan dat de BF deal niet geldt voor bestaande klanten maar enkel de bovenstaande beperkte actie. Weinig interessant.
Zelfde antwoord gehad, ik denk dat de webcare niet zulke kortingen mag geven, dan morgen maar bellen met de afdeling opzeggingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Magnolia schreef op zondag 25 november 2018 @ 14:28:
Greetoz schreef op zondag 25 november 2018 @ 15:09:
Zelfde antwoord gehad, ik denk dat de webcare niet zulke kortingen mag geven, dan morgen maar bellen met de afdeling opzeggingen.
Ik heb van twee verschillende personen gewoon de bevestiging gehad dat ik als bestaande klant gewoon het BF aanbod krijg :S ? (Nu valt er voor mij ook weinig anders te doen :) aangezien ik en al movies en series XL heb en Ziggo sport totaal)

[ Voor 9% gewijzigd door ShadowBumble op 25-11-2018 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klanten met alleen TV (en dus geen Internet) worden gezien als nieuwe klant en kunnen van de aanbieding gebruik maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
ShadowBumble schreef op zondag 25 november 2018 @ 15:47:
[...]

[...]

Ik heb van twee verschillende personen gewoon de bevestiging gehad dat ik als bestaande klant gewoon het BF aanbod krijg :S ? (Nu valt er voor mij ook weinig anders te doen :) aangezien ik en al movies en series XL heb en Ziggo sport totaal)
Hoe heb jij de deal gekregen? Ik heb gewoon via FB messenger contact gehad en de medewerker gaf aan dat ik geen gebruik kon maken van de deal. Toen ik zei dat ik dan misschien maar moest overstappen gaf hij aan dat ik dan morgen de afdeling opzeggingen maar moest bellen (Hoe bedoel je klant vriendelijk voor een klant die al 10 jaar klant is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Greetoz schreef op zondag 25 november 2018 @ 16:00:
[...]

Hoe heb jij de deal gekregen? Ik heb gewoon via FB messenger contact gehad en de medewerker gaf aan dat ik geen gebruik kon maken van de deal. Toen ik zei dat ik dan misschien maar moest overstappen gaf hij aan dat ik dan morgen de afdeling opzeggingen maar moest bellen (Hoe bedoel je klant vriendelijk voor een klant die al 10 jaar klant is).
Ik heb de deal gewoon bestelt online, bij stap 2 ingelogd daarna de boel bevestigd, bevestiging binnen gekregen en daarna een verificatie gevraagd via FB Messenger op mijn klantnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
ShadowBumble schreef op zondag 25 november 2018 @ 16:06:
[...]

Ik heb de deal gewoon bestelt online, bij stap 2 ingelogd daarna de boel bevestigd, bevestiging binnen gekregen en daarna een verificatie gevraagd via FB Messenger op mijn klantnummer.
Als ik dat doe veranderd de deal rechts in het prijsvak. Voor het inloggen zie je nog staan 29,95 maar na het inloggen staat er gewoon 64,95.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MdO82
Voor wie er twijfelt of je bestelling goed gaat.
Kijk even op de pagina van Ziggo waar je kan checken wat de status van je bestelling is.

https://www.ziggo.nl/orderstatus

Vul daar je bestelnummer in welke je in de eerste mail gekregen hebt.
Via web begint dit met WSL heb je het telefonisch gedaan dan begint je code met SHE

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
MdO82 schreef op zondag 25 november 2018 @ 16:59:
Voor wie er twijfelt of je bestelling goed gaat.
Kijk even op de pagina van Ziggo waar je kan checken wat de status van je bestelling is.

https://www.ziggo.nl/orderstatus

Vul daar je bestelnummer in welke je in de eerste mail gekregen hebt.
Via web begint dit met WSL heb je het telefonisch gedaan dan begint je code met SHE
Zie je dan ook welke deal je hebt gehad? Want zoals ik hierboven zeg, zodra ik inlog krijg ik in het prijsvak geen BF deal meer te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
Greetoz schreef op zondag 25 november 2018 @ 17:11:
[...]

Zie je dan ook welke deal je hebt gehad? Want zoals ik hierboven zeg, zodra ik inlog krijg ik in het prijsvak geen BF deal meer te zien.
Nee dat helaas niet, maar je kan wel zien hoe de status van je bestelling is.

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
MdO82 schreef op zondag 25 november 2018 @ 17:12:
[...]

Nee dat helaas niet, maar je kan wel zien hoe de status van je bestelling is.
Nou met een inprivate venster de bestelling gedaan en daar leek ik inderdaad de kortingsprijs te houden. Ook in de bestel mail de bevestiging met korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik heb dus ook besteld online: eerst de blackfriday actie aanklikken, vervolgens bij afdronden inloggen, dan blijft de korting behouden. In de bestelbevestiging stond dat ik gebruik maakte van de actie, echter krijg ik nu deze mail:
Bedankt dat u klant bij ons bent.

Dit is uw speciale aanbod:
Geen activatiekosten bij een Internet en TV Pakket
De korting wordt verwerkt op uw factuur.

Uw abonnement en de bijbehorende voorwaarden blijven hetzelfde.
M.a.w. ik heb m'n abonnement met een jaar verlengd maar krijg geen korting? Ik ga zo eens bellen en hopen dat ik het telefonisch kan regelen.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidR
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-02-2021
Je hebt bevestiging gekregen van de kortingprijs na bestellen ? Dan is annulering in ieder geval simpel te doen. Je hebt sowieso opzegtermijn. Ik heb ook een pdf als bestaande klant en bij orderstatus staat verzonden maar ik heb nog geen bevestiging van de nieuwe prijs. Dus laatste bericht van hen aan mij is bevestiging nieuwe prijs. Dus zonder bericht nieuwe prijs of oude condities. Wacht het wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Prosac schreef op zondag 25 november 2018 @ 00:50:
Via opzeggingen geregeld. Vrij eenvoudig zelfs.

"Jij hebt het druk, ik kom hier voor de 6 maanden voor 30 euro als bestaande klant"
"We kunnen dat heen en weer spelletje doen, maar ik kom voor 30 euro voor 6 maanden"
"Haha, nou gaan we regelen dan"
"Mooi, dan heb jij nu een prima beoordeling van een klant te pakken"

anderhalf uur wachten, 5 minuten werk. :P
Heb je gebeld? Als ik bel en kies voor opzeggen krijg ik te horen dat ze gesloten zijn namelijk.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
miicker schreef op zondag 25 november 2018 @ 17:27:
Ik heb dus ook besteld online: eerst de blackfriday actie aanklikken, vervolgens bij afdronden inloggen, dan blijft de korting behouden. In de bestelbevestiging stond dat ik gebruik maakte van de actie, echter krijg ik nu deze mail:

[...]

M.a.w. ik heb m'n abonnement met een jaar verlengd maar krijg geen korting? Ik ga zo eens bellen en hopen dat ik het telefonisch kan regelen.
Ik heb inderdaad dezelfde email. Hebben nog meer mensen die online besteld hebben deze mail en toch bevestiging dat het gelukt is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

miicker schreef op zondag 25 november 2018 @ 17:35:
[...]

Heb je gebeld? Als ik bel en kies voor opzeggen krijg ik te horen dat ze gesloten zijn namelijk.
Dat was een post van tien voor één vannacht. Denk dat die gisteren heeft gebeld. ;)

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bestemd voor discussie over de Ziggo Black Friday aanbieding. Niet om te melden wat je besteld hebt en wat de status is van je bestelling.