Ziggo Black Friday 2018 aanbieding topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste
Acties:
  • 54.294 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MvdD
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-09 13:23
Ik heb zojuist via de afdeling 'Opzeggingen' het KPN verhaaltje aangegeven en kreeg ook als bestaande klant de Black Friday aanbieding aangeboden door de helpdesk medewerker. Komend jaar €200 korting gekregen voor het werk van slechts 1 belletje. Soms kan je beter geld besparen dan meer proberen te verdienen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:48
Vind het maar weer een best ontransparante bedoeling :)

Heb nu Max (400Mbit) en tv (niet interactief) en that's it. Dan is toch de aanbieding dat je zes maanden 30 Euro betaalt en daarna weer doorgaat met het normale tarief? Helaas is dit online niet te regelen zoals bekend maar wilde het nog één maal doublechecken vooraleer een half uur de hoorn aan m'n oor te hebben :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
MvdD schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:55:
Ik heb zojuist via de afdeling 'Opzeggingen' het KPN verhaaltje aangegeven en kreeg ook als bestaande klant de Black Friday aanbieding aangeboden door de helpdesk medewerker. Komend jaar €200 korting gekregen voor het werk van slechts 1 belletje. Soms kan je beter geld besparen dan meer proberen te verdienen ^^
Hoe lang heb je in de wacht gestaan.
Toen ik 15 minuten geleden belde, was het nog meer dan 30 minuten werd me verteld.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:03
Brad Pitt schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:59:
Helaas is dit online niet te regelen zoals bekend maar wilde het nog één maal doublechecken vooraleer een half uur de hoorn aan m'n oor te hebben :)
Pagina opzeggen en tickbox "bel mij terug". presto.
Kan je alsnog met je oor aan de telefoon hangen tot ze bellen maar hoeft niet.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
l3art schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 17:08:
[...]

Hoe lang heb je in de wacht gestaan.
Toen ik 15 minuten geleden belde, was het nog meer dan 30 minuten werd me verteld.
Ik wacht ook nog even tot het iets rustiger is bij Ziggo, hopelijk. Hoelang kan je nog gebruik maken van deze 'actie'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaGroninger
  • Laatst online: 26-06 20:34
Net via mobiel (android) hetzelfde alles-in-1 abonnement besteld als het abonnement dat ik al had. Op een gegeven moment wordt gevraagd om in te loggen als je al klant bent.
Na bestelling staat er:
'Al Ziggo klant? Als je een bestelling plaatst, zorgen wij ervoor dat je abonnement wordt aangepast'.
Via PC kreeg ik bovenstaande niet voor elkaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Ik kon gewoon bestellen via de link hier ergens in de chat.
Gewoon inloggen met mijn ziggo account.

Nergens een melding dat het niet voor bestaande klanten is. Ik zou ook niet weten waarom niet. Immers blijf je toch voor een periode weer bij Ziggo en zou je net zoveel waard moeten zijn als een klant die van provider naar provider hopt.

Daar hebben ze ook veel meer kosten aan lijkt me. Nummerbehoud, afsluiten, aansluiten etc.
Ik zou eerder terecht vinden dat nieuwe klanten meer moeten betalen.

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibothead
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 21:56
Hier ook gelukt zelf 2 in 1 pakket en standaard gekozen zoals ik nu heb hopelijk krijg ik geen nieuwe router ofzo want die heb ik al.

Netjes aan de muur verbonden en eigen router gebruikt ivm handiger en alle kamers nu bereik.
Of nieuwe router zou beter bereik hebben dan de ouwe van hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 13:20
sewer schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:46:
Ik heb gisteren het ook besteld (incognitoscherm, bij stap 2 inloggen), en heb vandaag nieuwe MediaBox en zo'n witte rechtopstaande wifi-router gekregen. Ik ben van start XXL naar max gegaan. Ik zit nu al op 400/40, dus dat gaat goed :) Bij mijn ziggo staat het nu ook op Internet Max en TV Max.

Ook is mijn oude nummer gewoon behouden (al stond dus in die tweede mail dat nummerbehoud nee is).

Dus ik zou niet al te veel waarde hechten aan die melding dat je eruit gevist wordt. Het is nog even wachten op de rekening, maar volgens de chat zat die korting wel bij mijn account in het systeem.
Mijn pakket is volgens mijn.ziggo ook maandelijks opzegbaar, dus als het goed is 6 mnd alles voor 30 euro, en dan kan ik terug naar start of zo. Dus tis een goede deal, niet moeilijk doen met bellen, maar gewoon online bestellen :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powermage
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-06 12:26
Bad Brains schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 17:21:
[...]

Pagina opzeggen en tickbox "bel mij terug". presto.
Kan je alsnog met je oor aan de telefoon hangen tot ze bellen maar hoeft niet.
Ik kan die optie niet meer vinden op de pagina?

Join the club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Laatst online: 11:03
sewer schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 17:43:
[...]

Mijn pakket is volgens mijn.ziggo ook maandelijks opzegbaar, dus als het goed is 6 mnd alles voor 30 euro, en dan kan ik terug naar start of zo. Dus tis een goede deal, niet moeilijk doen met bellen, maar gewoon online bestellen :P :+
Enige wat maandelijks opzegbaar is, is je verbinding.
Movies en extras etc, ga je aan voor een jaar.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:37

rg-mohwa

Phoe Hé

Powermage schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 17:55:
[...]

bij mij verdwijnt het venster om mij terug te bellen ook behoorljk snel na het laden van het scherm....misschien hebben ze deze express verborgen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DTwice
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-08 10:15
In de tweede bevestigingsmail na aanpassen abo staat niets wat wijst op een 6 maanden lange korting.
Die overigens wel in de eerste mail beschreven stond.

Toch maar even bellen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:18
DTwice schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 18:23:
In de tweede bevestigingsmail na aanpassen abo staat niets wat wijst op een 6 maanden lange korting.

Dat is gebruikelijk bij Ziggo, staat wel op je factuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibothead
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 21:56
DTwice schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 18:23:

Ik wacht nog even af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:33
rg-mohwa schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 17:58:
[...]

bij mij verdwijnt het venster om mij terug te bellen ook behoorljk snel na het laden van het scherm....misschien hebben ze deze express verborgen ??
Er flitst inderdaad eventjes een venstertje voorbij maar dat is ook meteen weer weg. Dus je laten terugbellen door Ziggo kan niet, bellen met Ziggo kan niet want wachttijd > 30 minuten.

Misschien toch maar gewoon bestellen dan, volgens de site is de aanbieding zes maanden voor 30 piek nog steeds zowel niet als wel beschikbaar voor bestaande klanten.

Edit: inmiddels besteld via de site. Vanaf het begin van het proces ingelogd, ook geklikt op het "bent u al klant"-dingetje maar overal blijft dan gewoon de kortingsactie zes maanden voor 30 euro in beeld staan, wordt in elk scherm opnieuw getoond. Wel activatiekosten maar daar ga ik dan wel even over bellen als die ook daadwerkelijk op de eerstvolgende factuur staan.

Direct bevestiging per mail, ook daarop staat de korting vermeld. Nu verder even afwachten dus.

[ Voor 27% gewijzigd door migchiell op 23-11-2018 18:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rg-mohwa

rg-mohwa

Phoe Hé

migchiell schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 18:52:
[...]

Er flitst inderdaad eventjes een venstertje voorbij maar dat is ook meteen weer weg. Dus je laten terugbellen door Ziggo kan niet, bellen met Ziggo kan niet want wachttijd > 30 minuten.

Misschien toch maar gewoon bestellen dan, volgens de site is de aanbieding zes maanden voor 30 piek nog steeds zowel niet als wel beschikbaar voor bestaande klanten.
toevallig net even in de html code zitten rommelen en toen kwam de bel me terug venster weer tervoorschijn >:) . ik heb mijn telefoonnummer ingevoerd en ben nu aan het wachten. ik weet niet of het werk als het wel zo is laat ik het even weten hieronder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrHill
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:14
Net na 1 uur en 20 min wachten afdeling opzeggingen gesproken. Er waren nog 252 wachtenden ... 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• migchiell
rg-mohwa schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 18:54:
[...]

toevallig net even in de html code zitten rommelen en toen kwam de bel me terug venster weer tervoorschijn >:) . ik heb mijn telefoonnummer ingevoerd en ben nu aan het wachten. ik weet niet of het werk als het wel zo is laat ik het even weten hieronder
Voer anders ook onze telefoonnummers even in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa

rg-mohwa

Phoe Hé

migchiell schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:11:
[...]
Voer anders ook onze telefoonnummers even in :P
ben nog niet teruggebeld, dus ben bang dat t niet werkt :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acradavos
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 20:12

Acradavos

Poetsfanaat

Powermage schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 17:55:
[...]

De looptijd voor een contract is een jaar, waarschijnlijk kun je niet downgraden. Anyway, de deal is goed. Ik betaal nu. In 6 maanden tijd 207 euro besparen is best lekker.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jamas
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 20:14
Wij hadden ook gebeld, 3 kwartier wachten en helaas wilde de medewerker niets voor ons doen.

Ga ik net naar de website, klik ik op de aanbieding en dan verschijnt er een pagina met een 'ga verder' button. Naast die button staat een link met ' Bent u al klant' en die heb ik dus aangeklikt. Dan verschijnt de volgende pop-up:
Popup Bent u al klant - Ziggo BF
We hebben de popup gesloten en zijn verder gegaan met de bestelling.
De email bevestiging is binnen, dus toch €200 korting in de pocket :)
Prima deal (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:18
jamas schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:44:
Wij hadden ook gebeld, 3 kwartier wachten en helaas wilde de medewerker niets voor ons doen.

Ga ik net naar de website, klik ik op de aanbieding en dan verschijnt er een pagina met een 'ga verder' button. Naast die button staat een link met ' Bent u al klant' en die heb ik dus aangeklikt. Dan verschijnt de volgende pop-up:
[Afbeelding: Popup Bent u al klant - Ziggo BF]
Prima deal (y)
Ja, Ziggo had het over annuleringen. Ik vermoed echter dat ze het niet over deze gevallen hebben, maar over mensen die gewoon een volledig nieuw abonnement hebben aangevraagd zonder in te loggen met hun bestaande account. Ziggo is in mijn ogen qua aanbod ook nog een stuk beter dan de concurrentie, voor mij was overstappen in ieder geval geen optie en bedelen aan de heb ik ook een hekel aan.

[ Voor 7% gewijzigd door NotSoSteady op 23-11-2018 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:28

NSG

Je weet niks!

Heb je hier nou ook wat aan als je net 15 dagen geleden Alles-in-1 heb afgesloten? Anders gezegd, wordt je huidige contract ontbonden en komt deze in de plaats of wordt het 1+1=2 jaar vast aan een contract?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Hmm ik heb via de site een nieuw contract afgesloten en aangegeven dat ik al klant ben. Nu krijg ik net een SMS voor het inplannen van een monteur.
Ik ben bang dat ik straks 2 abonnementen heb. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paretozen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-08-2024

[Afbeelding: Popup Bent u al klant - Ziggo BF]
Prima deal (y)
Ik heb zojuist hetzelfde gedaan

1. Incognito de black friday pagina geopend
2. Al klant aangeklikt
3. Pop up gesloten
4. Bij bestelformulier ingelogd met m'n huidige ziggo
5. Klik klik, en alles lijkt geregeld? Email binnen met factuur waarop duidelijk staat "Eerste 6 maanden voor 29.95 p.m. en geen activatiekosten t.w.v. 19.95"

So far so good :) Zou heel mooi zijn! Heb meer dan een jaar met kapotte HDMI bak gezeten op m'n tv, zojuist dat 4K cheape ding via mediamarkt gekocht. Zou super zijn als ik daar nu eindelijk eens weer normaal TV op kan kijken via de mediabox. We'll see :) Niet tevroeg juichen. :9~

Ik ben trouwens van Internet Max (62.50) naar Internet & TV Complete gegaan (63.50). Dus voor ziggo gaan zij er, na een half jaar, ook een beetje op vooruit :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
.
Teletekst schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 20:28:
Hmm ik heb via de site een nieuw contract afgesloten en aangegeven dat ik al klant ben. Nu krijg ik net een SMS voor het inplannen van een monteur.
Ik ben bang dat ik straks 2 abonnementen heb. :/
nee, als het goed is heb je bevestiging via mail gehad.

Ik krijg bijv nieuw modem (mag na al die jaren ook wel). Ik kreeg ook smsje dat als ik toch monteur nodig had ik op een link moest klikken. Enige onduidelijkheid is de korting, maar het staat duidelijk in de eerste bevestiging, daar kunnen ze moeilijk onderuit.

En ik denk dat e.e.a. alleen kan als je vorige abonnementsperiode voorbij is. Als er volgende maand aanbieding komt die beter is, dan heb ik ook pech lijkt me.

[ Voor 7% gewijzigd door Quacka op 23-11-2018 20:36 ]

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerie
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
NSG schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 20:24:
Heb je hier nou ook wat aan als je net 15 dagen geleden Alles-in-1 heb afgesloten? Anders gezegd, wordt je huidige contract ontbonden en komt deze in de plaats of wordt het 1+1=2 jaar vast aan een contract?
Nee, na 14 dagen zit je aan dat contract vast. Voor een jaar. Tenzij je de ingangsdatum kunt zetten op ergens eind 2019. Maar vertrouw jij Ziggo voor 2 jaar? Mij niet gezien.

"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerie
  • Niet online
Paretozen schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 20:31:
[...]

[...]
Het feit dat ze een cookie daar voor gebruiken geeft al aan dat ze een smerig spelletje spelen. Terwijl ze ook gewoon kunnen zien als je vanaf een Ziggo IP bestelt, of wanneer je bent ingelogt, of wanneer er al een klant bestaat op het adres waar jij zegt dat je wilt leveren. Ze kunnen dat allebei, in theorie, prima checken met een paar regeltjes code. Blijkbaar zat de web developer te slapen... jammer voor ze, bij mij komen ze er niet mee weg.

"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:28

NSG

Je weet niks!

Jerie schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 20:46:
[...]
Nee, na 14 dagen zit je aan dat contract vast. Voor een jaar. Tenzij je de ingangsdatum kunt zetten op ergens eind 2019. Maar vertrouw jij Ziggo voor 2 jaar? Mij niet gezien.
Heb het proces doorlopen en krijg deze algemene voorwaarden voorgeschoteld:

https://www.ziggo.nl/pdf/...20bestaande%20klanten.pdf

Staat o.a. " Als je gebruik maakt van deze actie gaat er een (nieuw) abonnement in met een minimumduur van een jaar. Na de minimumduur is het abonnement maandelijks opzegbaar."

Mij echter nog steeds niet duidelijk of het bestaande contract daarmee wordt ontbonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerie schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 20:46:
Maar vertrouw jij Ziggo voor 2 jaar? Mij niet gezien.
Ik zit nu al 12+ jaar bij Ziggo en heb welgeteld 2 keer in al die jaren gedonder gehad. Hiervoor had ik Telfort en later Xs4all en daar had ik meer gedoe mee dan ik met Ziggo had, dus ik zou niet inzien waarom je het 2+ jaar niet zou kunnen vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-09 22:25
[...]

2. Al klant aangeklikt
3. Pop up gesloten
5. Klik klik, en alles lijkt geregeld? Email binnen met factuur waarop duidelijk staat "Eerste 6 maanden voor 29.95 p.m. en geen activatiekosten t.w.v. 19.95"

So far so good :) Zou heel mooi zijn! Heb meer dan een jaar met kapotte HDMI bak gezeten op m'n tv, zojuist dat 4K cheape ding via mediamarkt gekocht. Zou super zijn als ik daar nu eindelijk eens weer normaal TV op kan kijken via de mediabox. We'll see :) Niet tevroeg juichen. :9~

Ik ben trouwens van Internet Max (62.50) naar Internet & TV Complete gegaan (63.50). Dus voor ziggo gaan zij er, na een half jaar, ook een beetje op vooruit :+
Zelfde gedaan.
Had al echt geen zin om te gaan bellen. Beter dat het nu zo kon. :)

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-09 20:16

……foto verwijderd......

Prima deal (y)
Zo heb ik het ook net gedaan, en zelfs via de popup. Klik je erop dan opent zich dezelfde webpagina weer en kun je netjes aangeven dat je bestaande klant bent. In de volgende stap inloggen en verder afhandelen. Bevestiging via mail en pdf download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
[...]

2. Al klant aangeklikt
3. Pop up gesloten
Bijzonder weer... in mijn mail staat niks over korting en wel activatiekosten. Had niet incognito besteld, wel gewoon geklikt op "bestaande klant". Zou toch gewoon hetzelfde proces in moeten rollen en dus dezelfde uitkomst geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:39
migchiell schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 21:18:
[...]

Bijzonder weer... in mijn mail staat niks over korting en wel activatiekosten. Had niet incognito besteld, wel gewoon geklikt op "bestaande klant". Zou toch gewoon hetzelfde proces in moeten rollen en dus dezelfde uitkomst geven.
Ik heb hetzelfde gedaan. Het besteloverzicht op de website en in de mail spreekt over 0 activeringskosten en 6 maanden voor 29.

In de 2e mail staat ook vermeld dat er geen activeringskosten staan. In die mail staat niets over de 6 maanden korting, maar in het besteloverzicht staat het gewoon, dus daar vertrouw ik op.

Nu nog even via de chat bespreken dat ik de CI+ module niet wil terugsturen, terwijl dat wel in de 2e mail vermeld staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
[...]

Ik ook. Wat een zooitje is het zo.
@VodafoneZiggo Waar ligt de grens? Gaan alle bestellingen via internet straks niet door die al reeds Ziggo hadden? Ook die nu spullen op gestuurd krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-09 20:16
[...]

Zie ik nu ook. In de tweede mail is er alleen sprake van "Geen activatiekosten".

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ppBWFKHbVPOyzYF2FZ9kA4IZ/full.jpg

In de eerste mail zit een pdf as bijlage, waarin de 6 maanden korting vermeld worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/AhMvhMmTO9F8Pm14BQf1E9cM/full.jpg

We gaan het zien......

[ Voor 6% gewijzigd door Masimo op 23-11-2018 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
AjaxArena schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 21:22:
[...]

Ik heb hetzelfde gedaan. Het besteloverzicht op de website en in de mail spreekt over 0 activeringskosten en 6 maanden voor 29.

In de 2e mail staat ook vermeld dat er geen activeringskosten staan. In die mail staat niets over de 6 maanden korting, maar in het besteloverzicht staat het gewoon, dus daar vertrouw ik op.

Nu nog even via de chat bespreken dat ik de CI+ module niet wil terugsturen, terwijl dat wel in de 2e mail vermeld staat.
Waar zie je een besteloverzicht op de website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02-2023
Uhoh, wil ik ook meedoen… waar is de black Friday banner heen?? OEI OEI ze hebben de actie stopgezet????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HEY_DUDE
  • Laatst online: 11:36
Het is inderdaad nog al rommelig. Ik heb ook het pakket besteld als bestaande ziggo klant. Heb bij nummerbehoud maar mijn huidige Ziggo nummer ingevuld. Verder zit ik niet te wachten op extra kastjes of CI+ modules. Hoop dat ik gewoon de korting krijg. Is toch een besparing van meer dan 200 Euro voor een jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02-2023
HEY_DUDE schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 21:34:
Het is inderdaad nog al rommelig. Ik heb ook het pakket besteld als bestaande ziggo klant. Heb bij nummerbehoud maar mijn huidige Ziggo nummer ingevuld. Verder zit ik niet te wachten op extra kastjes of CI+ modules. Hoop dat ik gewoon de korting krijg. Is toch een besparing van meer dan 200 Euro voor een jaar.
Het is niet zozeer rommelig, als wel dat ze de Black Friday deal hebben afgeblazen vanaf nu. Ze zijn ook niet gek. Ik denk dat je achter het net vist (ik trouwens ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
migchiell schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 21:28:
[...]

Waar zie je een besteloverzicht op de website?
Wanneer je klaar bent met de bestelling, krijg je de mogelijkheid om je bestelling te printen of te bekijken als PDF.
AjaxArena schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 21:22:
[...]

(...)

Nou dit is makkelijker gezegd dan gedaan. Op de chat wordt aangegeven dat het bestelde pakket alleen kan met een mediabox xl en niet met een ci+ module. Nou, dat bepaal ik natuurlijk zelf wel of ik alle extra functies van een mediabox links wil laten liggen en gewoon met een CI+ module wil werken. Dan maar even bellen...

Overigens, meer mensen die hiermee zitten?
Ceejay schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 21:31:
Uhoh, wil ik ook meedoen… waar is de black Friday banner heen?? OEI OEI ze hebben de actie stopgezet????
https://www.ziggo.nl/aanbiedingen/blackfriday/

[ Voor 12% gewijzigd door BlisterAMG op 23-11-2018 21:40 . Reden: Toevoeging... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 09:36

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
Ceejay schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 21:36:
[...]

Het is niet zozeer rommelig, als wel dat ze de Black Friday deal hebben afgeblazen vanaf nu. Ze zijn ook niet gek. Ik denk dat je achter het net vist (ik trouwens ook).
Deal staat gewoon nog op de pagina hoor.

Alleen moet je niet ingelogd zijn/incognito gebruiken.

Maar als je het hele topic doorleest weet je ook dat de pagina aanbieding gebruiken niet garandeert dat je de deal krijgt.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
Bezulba schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 21:40:

Maar als je het hele topic doorleest weet je ook dat de pagina aanbieding gebruiken niet garandeert dat je de deal krijgt.
Volgens mij heeft iedereen die via de site heeft besteld een bevestiging per mail ontvangen met de korting, alleen dat ene bericht van Ziggo in dit topic beweert dat (sommige? alle?) van bestaande klanten zullen worden geannuleerd. Oftewel niemand weet echt waar ie aan toe is nu, Ziggo zelf nog het minst :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acradavos

Acradavos

Poetsfanaat

Buiten black friday om, voor bestaande klanten is deze deal alleen als je huidige JAARCONTRACT al afgelopen is. In mijn geval is deze vorige maand verlopen met stilzwijgende verlenging. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

[...]

2. Al klant aangeklikt
3. Pop up gesloten

Zoveel werk...

1. Op pagina van Ziggo aangegeven dat ze me terug kunnen bellen op mijn mobiel.
2, teruggebeld door Ziggo, aangegeven dat ik overweeg te vertrekken gezien de betere aanbiedingen van de concurrent.
3. In de wacht gezet voor de afdeling Retentie
4. Eten gekookt en opgegeten
5. Afdeling Retentie gesproken, hebben mijn abonnement omgezet naar Compleet Start omdat dat het dichtst bij mijn huidige abonnement zit. Krijg de eerste 6 maanden voor 29,95 euro.

*O*

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 22:35
De website functioneert al lange tijd zo. Ik heb dit in ieder geval vorig jaar geprobeerd,
  • ook geklikt op "bestaande klant",
  • ook een bevestigingsmail gehad dat het geslaagd was,
  • en vervolgens GEEN korting.
Want die was bij nader inzien niet voor bestaande klanten. Maar wel met een jaar verlengd volgens het systeem. Nou, mooi niet dus, ik heb dit toen (zelf) gecanceld (wordt niet automatisch voor je gedaan)

Ik verdenk Ziggo ervan dat die "feature" voor bestaande klanten bewust op die pagina aanwezig blijft.

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Laatst online: 11:44

ManiacsHouse

Scheisse!

migchiell schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 21:42:
[...]

Volgens mij heeft iedereen die via de site heeft besteld een bevestiging per mail ontvangen met de korting, alleen dat ene bericht van Ziggo in dit topic beweert dat (sommige? alle?) van bestaande klanten zullen worden geannuleerd. Oftewel niemand weet echt waar ie aan toe is nu, Ziggo zelf nog het minst :X
Zal een dikke rel geven. Bevestiging binnen en dan zeker doodleuk gaan roepen deal gaat niet door. Ze hebben er lijkt wel een dikke puinhoop van gemaakt met heel veel onduidelijkheden.

Geen idee of Ziggo ergens een achterdeurtje heeft. Excuus dat ze niet kunnen leveren kan niet want ze leveren al een abonnement :P en er is op meerdere plekken toch echt in beeld geweest dat de aanbieding ook geld voor bestaande klanten.
DFKT schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 21:46:
De website functioneert al lange tijd zo. Ik heb dit in ieder geval vorig jaar geprobeerd,
Want die was bij nader inzien niet voor bestaande klanten. Maar wel met een jaar verlengd volgens het systeem. Nou, mooi niet dus, ik heb dit toen (zelf) gecanceld (wordt niet automatisch voor je gedaan)

Ik verdenk Ziggo ervan dat die "feature" voor bestaande klanten bewust op die pagina aanwezig blijft.
Dat heet misleiding. Als dat zo zou zijn. Maar bij nader inzien... Dat heet onduidelijk communiceren en/of achteraf de regeltjes veranderen. En dat laatste is niet toegestaan lijkt mij.

[ Voor 33% gewijzigd door ManiacsHouse op 24-11-2018 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
AjaxArena schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 21:39:

Nou dit is makkelijker gezegd dan gedaan. Op de chat wordt aangegeven dat het bestelde pakket alleen kan met een mediabox xl en niet met een ci+ module. Nou, dat bepaal ik natuurlijk zelf wel of ik alle extra functies van een mediabox links wil laten liggen en gewoon met een CI+ module wil werken. Dan maar even bellen...

Overigens, meer mensen die hiermee zitten?
Nou, zowel via chat als via de telefoon wordt gezegd dat ik de CI+ module moet terugsturen. Het abonnement heeft TV complete en daar hoort een mediabox bij. Als je de CI+ module wil houden moet je er 2 euro voor bij betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HEY_DUDE
  • Laatst online: 11:36
ManiacsHouse schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 21:47:
[...]

Zal een dikke rel geven. Bevestiging binnen en dan zeker doodleuk gaan roepen deal gaat niet door. Ze hebben er lijkt wel een dikke puinhoop van gemaakt met heel veel onduidelijkheden.

Geen idee of Ziggo ergens een achterdeurtje heeft. Excuus dat ze niet kunnen leveren kan niet want ze leveren al een abonnement :P en er is op meerdere plekken toch echt in beeld geweest dat de aanbieding ook geld voor bestaande klanten.

quote]DFKT schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 21:46:

[/quote]
Dat heet misleiding. Als dat zo zou zijn. Maar bij nader inzien... Dat heet onduidelijk communiceren en/of achteraf de regeltjes veranderen. En dat laatste is niet toegestaan lijkt mij.
Juridisch hebben we een sterk verhaal. Leveranciers mogen prijsfouten corrigeren mits het overduidelijk een fout is. En je dus als consument van te voren vrijwel zeker weet dat een fout is. In dit geval wordt de korting mogelijk alleen aan nieuwe klanten gegeven en zou je als vast klant achter het net vissen. Dit is sowieso geen prijsfout, misschien een klantfout? De korting bestaat sowieso de vraag is voor wie. Bovendien staat er 100x op de site dat de bestelling ook geld voor bestaande klanten. Ik heb hiervan screenshotjes gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acradavos

Acradavos

Poetsfanaat

Welke optie kiezen jullie als je al een bestaande abbo hebt?

Wil je een gratis monteur?

- Goed plan, ik kies voor een gratis monteur
- Bedankt, ik installeer alles zelf

Ik denk die laatste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powermage
Acradavos schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:42:
[...]

De looptijd voor een contract is een jaar, waarschijnlijk kun je niet downgraden. Anyway, de deal is goed. Ik betaal nu. In 6 maanden tijd 207 euro besparen is best lekker.
Het ging om de terug bel optie, die vond ik niet.
Ik heb begin van de avond gebeld, uur in de wacht gestaan, maar die medewerker kon het zo regelen voor mij (overigens nog geen bevestiging per email gehad :S )

Join the club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 18:34
Net als vele van jullie hier ook de BF deal aangevraagd, ik ben al klant en zit nog niet in mijn maandelijks opzegbare contract.

Hier ook de bevestigings PDF gehad, in de daaropvolgende mail is niks opgenomen over de korting, maar...

* Maandbedrag van mijn abbo is wel al aangepast naar de 64.50(zat op 62.50)
* Telefoonnummer is een tijdje uit mijn Ziggo geweest, staat nu weer mijn oude nummer en heb een e-mail gehad dat mijn telefoonnummer is gewijzigd
* 'Er zijn geen gegevens beschikbaar. Probeer het nog een keer over 15 minuten. Nog steeds geen resultaat? Neem dan contact op met de klantenservice', word weergegeven bij mijn producten

Ik ben maandag vrij, dan zal ik ze toch maar eens bellen daar op de afdeling retentie;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-B
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
[...]

Je order wordt niet geannuleerd, enkel je korting. Vind Webcare hier inderdaad niet duidelijk in. De eerste mail die je krijgt, krijg je binnen enkele seconden en is enkel een bevestiging dat de order is binnengekomen. Letterlijk dus een "bestelbevestiging". Er wordt dus geen realtime verificatie gedaan op je huidige producten. Pas dan wordt de order verwerkt en geconstateerd dat je hier eigenlijk geen recht op heb volgens de voorwaarden van de actie. De korting wordt dan verwijderd maar de pakketwijziging gaat gewoon door. Dit resulteert in het tweede mailtje (vaak een aantal uur later of soms de volgende dag). Als hierin de korting niet staat dan ga je deze ook niet krijgen. Die 6 × 29,95 is alleen voor klanten die nog geen internet hebben. Ik zie dat men probeert de actievoorwaarden te omzeilen door incognito te browsen of cookies te verwijderen maar dit heeft geen effect op de uitkomst.

Je ziet vervolgens wel dat er mensen zijn die het voor elkaar krijgen om toch een deal te maken bij de "opzeglijn". Deze afdeling heeft altijd de mogelijkheid gehad om dergelijke kortingen te geven en staat helemaal los van de BF actie.

[ Voor 18% gewijzigd door Jay-B op 23-11-2018 22:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

NSG schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 20:55:
[...]

Heb het proces doorlopen en krijg deze algemene voorwaarden voorgeschoteld:

https://www.ziggo.nl/pdf/...20bestaande%20klanten.pdf

Staat o.a. " Als je gebruik maakt van deze actie gaat er een (nieuw) abonnement in met een minimumduur van een jaar. Na de minimumduur is het abonnement maandelijks opzegbaar."

Mij echter nog steeds niet duidelijk of het bestaande contract daarmee wordt ontbonden.
Wanneer je reeds een bestaand contract hebt (voor een alles in 1 pakket) zal deze actie waarschijnlijk niet gaan werken. (let op, dit geld alleen wanneer je korter dan 1 jaar je pakket hebt gewijzigd of bent aangegaan). Ben je langer dan 1 jaar klant bij Ziggo zonder wijziging dan kun je als bestaande klant mee in de Black Friday actie.
Brad Pitt schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:59:
Vind het maar weer een best ontransparante bedoeling :)

Heb nu Max (400Mbit) en tv (niet interactief) en that's it. Dan is toch de aanbieding dat je zes maanden 30 Euro betaalt en daarna weer doorgaat met het normale tarief? Helaas is dit online niet te regelen zoals bekend maar wilde het nog één maal doublechecken vooraleer een half uur de hoorn aan m'n oor te hebben :)
Dit is wel online te regelen; net namelijk voor 3 op zich zelf staande abonnementen gedaan, 2x Alles in 1 Compleet en 1x een Alles in 1 Max

Ik heb ze de Ai1-Max (interactief, Mediabox XL, +2x een Mediabox Extra, incl extra zenders, Vol op bellen en Eredivisie Live + Ziggo Sports (laatste i.c.m. Vodafone Red gratis)

Ik ga voor alleen mijn Alles in 1 Max pakket (omdat ik nu weer een jaar contract aan ga) 6 maand € 29.95 betalen. (normaal € 84.50) een totale besparing van ruim 327 euro over een jaar gezien!
Acradavos schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 22:05:
Welke optie kiezen jullie als je al een bestaande abbo hebt?

Wil je een gratis monteur?

- Goed plan, ik kies voor een gratis monteur
- Bedankt, ik installeer alles zelf

Ik denk die laatste..
Wanneer je bestaande klant bent, je nog geen Mediabox XL hebt zou ik het laten doen.
Heb je reeds een Mediabox XL? Zelf installeren
Ben je een nieuwe klant? Laten installeren!

[ Voor 46% gewijzigd door Bullet NL op 23-11-2018 22:55 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-B
  • Niet online
Bullet NL schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 22:46:
[...]

Wanneer je reeds een bestaand contract hebt (voor een alles in 1 pakket) zal deze actie waarschijnlijk niet gaan werken. (let op, dit geld alleen wanneer je korter dan 1 jaar je pakket hebt gewijzigd of bent aangegaan). Ben je langer dan 1 jaar klant bij Ziggo zonder wijziging dan kun je als bestaande klant mee in de Black Friday actie.
Het is voor de bestaande klant niet relevant of je wel of niet in een lopend contract zit. Wat Ziggo wil is dat je een duurder pakket afneemt met een hogere snelheid. Vandaar dat je dan 6 maanden de prijs voor het lagere pakket betaalt. Bestel je Internet Max en TV Max dan krijg je deze 6 maanden voor de prijs van Internet Complete en TV Max.

De voorwaarden van deze actie zijn te vinden ja maar volgens mij moet je bellen om deze ook daadwerkelijk te krijgen. Hij staat niet op de site. Alleen de 6 × 29,95.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powermage
Jay-B schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 23:01:
[...]

Het is voor de bestaande klant niet relevant of je wel of niet in een lopend contract zit. Wat Ziggo wil is dat je een duurder pakket afneemt met een hogere snelheid. Vandaar dat je dan 6 maanden de prijs voor het lagere pakket betaalt. Bestel je Internet Max en TV Max dan krijg je deze 6 maanden voor de prijs van Internet Complete en TV Max.

De voorwaarden van deze actie zijn te vinden ja maar volgens mij moet je bellen om deze ook daadwerkelijk te krijgen. Hij staat niet op de site. Alleen de 6 × 29,95.
Als je maandelijks opzegbaar bent kan je gewoon met je zelfde pakket verlengen voor de aanbieding, sterker nog, de website is aangepast dat je dit gewoon nu online kan regelen.
vermoedelijk omdat ze ergens wel inzagen dat het 4 dagen lang een puinbak op de servicedesk ook niet zagen zitten :P

Join the club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-B
  • Niet online
Waaruit concludeer je dat? Heb je een bevestiging dat je 6 maanden het pakket krijg voor de prijs van een lagere internetsnelheid? Of heb je het over 6 × 29,95? Want die ga je niet krijgen als je via de website bestelt zoals ik eerder aangaf.

[ Voor 34% gewijzigd door Jay-B op 23-11-2018 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Jay-B schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 23:06:
Waaruit concludeer je dat? Heb je een bevestiging dat je 6 maanden het pakket krijg voor de prijs van een lagere internetsnelheid? Of heb je het over 6 × 29,95? Want die ga je niet krijgen als je via de website bestelt zoals ik eerder aangaf.
Inderdaad, ik heb als bestaande klant 6x29.95 + 6x 84.50 (1 jaar dus) voor een Ai1 Max pakket.... Zelf besteld via de website, dus geen helpdesk aan te pas gekomen.

[ Voor 6% gewijzigd door Bullet NL op 23-11-2018 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Laatst online: 08-09 22:35
Ik zie nergens dat ik 6 maanden korting krijg. En ik ben al jaren uit mijn 1 jaar periode... Overigens zijn ze druk bezig met die website, want hij verandert continu:

https://www.ziggo.nl/aanbiedingen/blackfriday/

Er staat LETTERLIJK op die pagina dat de actie alleen voor nieuwe klanten is.

En in de actievoorwaarden voor bestaande klanten staat dat je korting krijgt als je je pakket opwaardeert.

[ Voor 35% gewijzigd door DFKT op 23-11-2018 23:50 ]

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-B
  • Niet online
Kan je misschien je bevestiging laten zien. Puur ter interesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• info33
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-08 10:33
Vraagje,
heb je bij het aangaan van een (nieuw) contract ook gewoon 2 weken bedenktijd,
voor het geval dat ik een nieuw pakket heb, maar wel de volle pond moet betalen ipv de actie
(bestaande klant zonder contract)
en mijn voordeel van Vodafone die gaat ook gewoon mee?
ik ben namelijk op het punt om de actie /contract aan te gaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Jay-B schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 23:23:
Kan je misschien je bevestiging laten zien. Puur ter interesse.
Daar staat natuurlijk allemaal persoonlijke info in, ik snap niet zo goed waarom je wel interesse hebt, maar mij op een of andere manier niet wil geloven.

Wat voor belang heb ik er bij om jou ongeloof weg te nemen?
Ik bespaar op mijn eigen kosten, waarom zou ik anders dan de tip die ik hier aan andere om het zelfde te doen mijzelf moeten verantwoorden?

Nogmaals, ik heb er geen probleem mee dat ik niet gelooft wordt, dat is jou keuze, ik geef alleen aan dat het kan en dat het mij gelukt is, ik heb de bevestigingsemail al binnen.
info33 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 23:25:
Vraagje,
heb je bij het aangaan van een (nieuw) contract ook gewoon 2 weken bedenktijd,
voor het geval dat ik een nieuw pakket heb, maar wel de volle pond moet betalen ipv de actie
(bestaande klant zonder contract)
en mijn voordeel van Vodafone die gaat ook gewoon mee?
ik ben namelijk op het punt om de actie /contract aan te gaan.
Ja, je hebt 14 dagen bedenktijd, via de servicedesk (telefoon of chat) maar ook via de website.
Ziggo voldoet hier mee aan de wet kopen of afstand.
Je Vodafone voordeel blijft gewoon staan, sterker daar veranderd niets aan.
Mocht je Volop bellen hebben, of eventuele extra zender pakketen veranderd er ook niets (deze staan los van het Alles in 1 abonnement).

[ Voor 36% gewijzigd door Bullet NL op 23-11-2018 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• info33
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-08 10:33
Bedankt @Bullet NL

Nu ook de actievoorwaarden gelezen,
klopt als een bus.
nou bij deze klik ik op : Plaats bestelling :)
eindelijk waardering voor bestaande klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-B
  • Niet online
Bullet NL schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 23:28:
[...]

Daar staat natuurlijk allemaal persoonlijke info in, ik snap niet zo goed waarom je wel interesse hebt, maar mij op een of andere manier niet wil geloven.

Wat voor belang heb ik er bij om jou ongeloof weg te nemen?
Ik bespaar op mijn eigen kosten, waarom zou ik anders dan de tip die ik hier aan andere om het zelfde te doen mijzelf moeten verantwoorden?

Nogmaals, ik heb er geen probleem mee dat ik niet gelooft wordt, dat is jou keuze, ik geef alleen aan dat het kan en dat het mij gelukt is, ik heb de bevestigingsemail al binnen.
Ik heb geen interesse in jouw persoonlijke info alleen een screen van de producten. Er is namelijk een verschil tussen een bestelbevestiging en een definitieve orderbevestiging. Ik wil graag weten wat je nu hebt gekregen. Ik geloof je wel, maar twijfel of we over hetzelfde hebben that's all. Ik weet hoe het mechanisme werkt. Ik vraag me oprecht af of je daadwerkelijk gaat krijgen wat jij denkt dat je gaat krijgen.

[ Voor 6% gewijzigd door Jay-B op 23-11-2018 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Jay-B schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 23:37:
[...]

Ik heb geen interesse in jouw persoonlijke info alleen een screen van de producten. Er is namelijk een verschil tussen een bestelbevestiging en een definitieve orderbevestiging. Ik wil graag weten wat je nu hebt gekregen. Ik geloof je wel, maar twijfel of we over hetzelfde hebben that's all.
Heb 2 e-mails gehad, 1 direct na de bestelling, de 2e zoals ik net schreef als bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-B
  • Niet online
Ok duidelijk. Dan is er inderdaad iets aangepast in de tussentijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Laatst online: 16-09 23:27
Bullet NL schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 22:46:
[...]

[...]

Dit is wel online te regelen; net namelijk voor 3 op zich zelf staande abonnementen gedaan, 2x Alles in 1 Compleet en 1x een Alles in 1 Max

Ik heb ze de Ai1-Max (interactief, Mediabox XL, +2x een Mediabox Extra, incl extra zenders, Vol op bellen en Eredivisie Live + Ziggo Sports (laatste i.c.m. Vodafone Red gratis)

Ik ga voor alleen mijn Alles in 1 Max pakket (omdat ik nu weer een jaar contract aan ga) 6 maand € 29.95 betalen. (normaal € 84.50) een totale besparing van ruim 327 euro over een jaar gezien!

[...]

Wanneer je bestaande klant bent, je nog geen Mediabox XL hebt zou ik het laten doen.
Heb je reeds een Mediabox XL? Zelf installeren
Ben je een nieuwe klant? Laten installeren!
En hoe zit het dan met de prijs verhoging in juni 2018? Je kon toen opzeggen vanwege de prijsverhoging, Ben je dan op dat moment ook niet contract vrij. Ziggo heeft namelijk de voorwaarden aangepast.

Bovendien kan je nergens in mijnziggo zien tot wanneer je contract loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-B
  • Niet online
Je hebt toen de mogelijkheid gehad om niet akkoord te gaan en om op te zeggen. Als je dat niet hebt gedaan dan blijft je looptijd in stand doordat je impliciet akkoord bent gegaan met de tariefsverhoging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Laatst online: 16-09 23:27
Wijziging in voorwaarden leidt
miz altijd tot een nieuwe overeenkomst.

[ Voor 3% gewijzigd door OkeOkeOke op 24-11-2018 00:27 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 18:07
Heb begin van de middag al gepost.
Heb het duurste abbo dat er is en heb een maandelijks opzegbaar abbo.
Op de 21 via hun website nieuw jaarcontract afgesloten met zelfde max abbo en de bekende 2 mails waarvan de 1ste met bevestiging van eerste 6 maanden voor € 29,95 met pdf ontvangen en 2de mail zonder vermelde korting.
Dus vandaag begin van de middag naar retentie gebeld ter controle en alles is netjes al op de 21 gewijzigd en was geen probleem en alles goed verwerkt dus € 300,- bespaard.
Ter geruststelling van andere users hier.

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Nou dat is fijn, je kunt er dus niet van op uit gaan dat die bevestigingen via de email ook daadwerkelijk kloppen. 2 e-mails binnen gekregen erover, met het PDF'je incl. de korting en al, maar via de chat kreeg ik te horen dat het pakket wel was gewijzigd, wel ff zonder korting terwijl het PDF (contract?) anders zei. En dat zonder te communiceren. Vervelend dat het zo lijkt te verschillen per klant, wat een puinzooi daar. :P

Werd via de chat eigenlijk afgepoeierd, opmerking dat hier in dit topic genoeg voorbeelden waren werden niet serieus genomen ("we behandelen iedereen hetzelfde" _O- ). Daar ga ik nog wel achter aan dus, dat ging wel heel makkelijk.

[ Voor 21% gewijzigd door Luca op 24-11-2018 03:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:31
OkeOkeOke schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 23:53:
En hoe zit het dan met de prijs verhoging in juni 2018? Je kon toen opzeggen vanwege de prijsverhoging, Ben je dan op dat moment ook niet contract vrij. Ziggo heeft namelijk de voorwaarden aangepast.
Net wat al gezegd is, je kon toen kostenloos opzeggen. Heb je dat niet gedaan dan loopt het contract gewoon door.

Als ik jouw redenatie zou volgen, dan zouden slimmerikken nu kunnen profiteren van de BF deal door, als ze nieuwe klant zijn, te gaan voor het Max pakket voor 30 euro en daarna 84. En vervolgens om volgend jaar juni kostenloos op te zeggen, dan hebben ze het maximale voordeel behaald. :)

Waarom ik denk dat volgend jaar juni de tarieven omhoog gaan? Ik heb het even na gekeken, maar volgens mij worden de tarieven ieder jaar per 1 juli aangepast, bij alle providers. Vaak in combinatie met voordeeltjes zodat niet iedereen meteen naar de uitgang rent. Denk aan wijzigingen in het zenderpakket bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
OkeOkeOke schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 23:53:
[...]

Bovendien kan je nergens in mijnziggo zien tot wanneer je contract loopt.
Op de maandelijkse facturen staat tot wanneer je abonnement loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 07:47
Ik had ook de 6 maanden Start gekozen, maar als de korting niet wordt toegepast is het redelijk zinloos (ik heb inmiddels een maandcontract).

Ik kan dus voor 'gratis' upgraden naar Complete: 6 maanden minder betalen en 6 maanden meer betalen.

Daarnaast zou ik dus ook ervoor kiezen om het risico te nemen naar Max te gaan, mocht er een tarief verhoging komen dan kan ik weer gewoon terug naar Start tegen die tijd.

Enige waar ik mee zit is dat ik niet zou weten wat ik aan sneller internet heb: Netflix werkt prima en ik download geen grote bestanden...

Wat wel bijzonder is als ik naar aanpassen abonnement ga;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HXM4TZdAjt1Y6osSzGig0Kud/thumb.png

[ Voor 15% gewijzigd door President op 24-11-2018 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lifestyle71
  • Laatst online: 03-09 18:58

Lifestyle71

De Jos

Ik kwam toevallig bij dit topic uit en ben naar de site van ziggo gegaan. Daar aangegeven dat ik van het alles-in-1-start naar alles-in-1-complete abonnement wilde. Binnen een half uur had ik 2 mailtjes in outlook staan; 1 met de bestelling, en eentje met "nogmaals dank voor uw bestelling". Tevens had ik op dat moment al de nieuwe, hogere internetsnelheid. 30 euro besparing op jaarbasis met 5x sneller internet.. Da's voor mij een goede deal :)

Van alle zagen die we zagen zagen, zagen we geen zagen zagen zoals we onze zagen zagen zagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamas
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 20:14
sewer schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:38:
[...]

Ik heb hetzelfde gedaan, bij max zijn ze al bij bestelpagina doorgestreept ja.

Mijn stappen:
- incognitovenster
- ziggo.nl, daan op black friday deal klikken
- in de pop-up of je al lid bent, nee klikken :P
- dan het duurste max-abo bestellen, je komt dan in stap 2 (in de voortgang bovenin, je staat dan op persoonlijke gegevens)
- daar inloggen via de oranje knop
- dan heb je het abo van 84,50, eerste 6 maanden 29,95 en die aansluitkosten doorgestreept (ik heb nu start XL, en verder nog geen horizonbox in huis)

Succes!
@sewer Sewer, zie jij nog een extra regel met een bolletje met de verkregen korting in je 2e bevestiging mail of zie je hetzelfde als hieronder:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ppBWFKHbVPOyzYF2FZ9kA4IZ/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
President schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 08:10:
Ik kan dus voor 'gratis' upgraden naar Complete: 6 maanden minder betalen en 6 maanden meer betalen.
Daarnaast zou ik dus ook ervoor kiezen om het risico te nemen naar Max te gaan, mocht er een tarief verhoging komen dan kan ik weer gewoon terug naar Start tegen die tijd.
Is dat zo? Ik denk dat je, mocht je het volgend jaar niet eens zijn met een eventuele tariefsverhoging, wel kunt opzeggen maar niet downgraden. Upgraden mag dan weer wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
grun93 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 08:52:
[...]

Is dat zo? Ik denk dat je, mocht je het volgend jaar niet eens zijn met een eventuele tariefsverhoging, wel kunt opzeggen maar niet downgraden. Upgraden mag dan weer wel. :)
Is toch kwestie van opzeggen en direct weer bestellen? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
President schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 09:00:
Is toch kwestie van opzeggen en direct weer bestellen? :-)
Je bent pas een nieuwe klant als je de laatste zes maanden geen klant was, toch? Zo was het vroeger tenminste.

Als jij gelijk zou hebben dan biedt dat mogelijkheden voor iedereen die nu als bestaande klant wil profiteren van de korting voor nieuwe klanten. >:)

[ Voor 21% gewijzigd door grun93 op 24-11-2018 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Het terugbel systeem werkt nog steeds niet of hebben ze dat gewoon helemaal uitgeschakeld? Ik kan mijn nummer invoeren maar dan wordt er gemeld dat ze niet bereikbaar zijn.

Kun je via het 1200 nummer ook bij de afdeling opzegging komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 09:36

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
baco101 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 09:10:
Het terugbel systeem werkt nog steeds niet of hebben ze dat gewoon helemaal uitgeschakeld? Ik kan mijn nummer invoeren maar dan wordt er gemeld dat ze niet bereikbaar zijn.

Kun je via het 1200 nummer ook bij de afdeling opzegging komen?
Niet op zaterdag.

voor zo ver ik weet zijn dat soort specifieke afdelingen niet bereikbaar buiten de reguliere openingstijden.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Nu online
Bezulba schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 09:11:
[...]

Niet op zaterdag.

voor zo ver ik weet zijn dat soort specifieke afdelingen niet bereikbaar buiten de reguliere openingstijden.
Bedankt dan moet ik maandag maar de korting gaan proberen te regelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powermage
baco101 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 09:13:
[...]

Bedankt dan moet ik maandag maar de korting gaan proberen te regelen.
In principe moet het via de website nu gewoon lukken, maar ik hoorde van een vriend dat hij problemen had wat aan zijn cookies leek te liggen, dus na een een incognito venster en opnieuw inloggen mocht hij als klant wel met die voorwaarden verlengen.

Join the club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
  • Laatst online: 17-08 19:40
jamas schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 08:40:
[...]

@sewer Sewer, zie jij nog een extra regel met een bolletje met de verkregen korting in je 2e bevestiging mail of zie je hetzelfde als hieronder:[Afbeelding]
Deze heb ik gisteren ook gehad (van max naar max). Lijkt dus alsof er niets gewijzigd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Laatst online: 16-09 13:20
jamas schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 08:40:
[...]

@sewer Sewer, zie jij nog een extra regel met een bolletje met de verkregen korting in je 2e bevestiging mail of zie je hetzelfde als hieronder:[Afbeelding]
Mijn 2e mail is anders, die heet 'uw bestelling'. Daar staat bij mij die korting van 6x 29.95 niet genoemd. Maar op de chat zag de jongedame het wel staan bij mij, dus ik verwacht dat het wel goedkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Nu online
Powermage schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 09:16:
[...]

In principe moet het via de website nu gewoon lukken, maar ik hoorde van een vriend dat hij problemen had wat aan zijn cookies leek te liggen, dus na een een incognito venster en opnieuw inloggen mocht hij als klant wel met die voorwaarden verlengen.
Via de website is er volgens mij niet echt de zekerheid dat het lukt er zijn nogal verschillende berichten daarover. Maar misschien moet ik toch de gok wagen en maandag bellen of het is gelukt.

Ik wil nl niet vastzitten aan een jaarcontract zonder korting.

[ Voor 5% gewijzigd door baco101 op 24-11-2018 09:26 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Arthur
  • Laatst online: 10:49

_Arthur

blub

baco101 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 09:25:
Je hebt 14 dagen herroepingsrecht.

Liever iets anders bestellen?
Annuleren. Dat kan natuurlijk tot 14 dagen nadat u alles thuis heeft. Dit heet herroepingsrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
Ben ik de enige die dit heeft? Had pakket als bestaande klant besteld voor de korting

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HXM4TZdAjt1Y6osSzGig0Kud/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:17
President schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 09:30:
Ben ik de enige die dit heeft? Had pakket als bestaande klant besteld voor de korting

[Afbeelding]
Waar zie je dit? Is een app ofzo?

Want ik kan nergens op mijn ziggo mijn huidige abbo vinden 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Dracula op 24-11-2018 09:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powermage
baco101 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 09:25:
[...]

Via de website is er volgens mij niet echt de zekerheid dat het lukt er zijn nogal verschillende berichten daarover. Maar misschien moet ik toch de gok wagen en maandag bellen of het is gelukt.

Via de telefoon heb je ook geen garantie (gisteren gebeld, verlenging gekregen, maar geen mail of change online gezien, dus ik zit ook een beetje in twijfel en heb de webcare maar een berichtje gestuurd)
Ik kan nu de stappen online doorlopen en zie staan dat ik de korting dan krijg, (Als de stappen goed gaan dus check evt je cookies of een nieuw private venster) staat het gewoon netjes in de stappen vermeld en gaat dat goed, daarnaast heb je 14 dagen bedenktijd op je abbo, dus kan je altijd volgende week nog bellen en zeggen dat het op die website niet goed ging.

Join the club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
Dracula schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 09:31:
[...]

Waar zie je dit? Is een app ofzo?
Op de website van Ziggo via telefoon.

Blijkbaar heb ik nu een dubbel abonnement, ipv aanpassing voor de korting. Dit terwijl ik wel was ingelogd

[ Voor 8% gewijzigd door President op 24-11-2018 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerie
  • Niet online
grun93 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 09:06:
[...]

Je bent pas een nieuwe klant als je de laatste zes maanden geen klant was, toch? Zo was het vroeger tenminste.

Als jij gelijk zou hebben dan biedt dat mogelijkheden voor iedereen die nu als bestaande klant wil profiteren van de korting voor nieuwe klanten. >:)
Toen ik bij mijn huidige partner kwam wonen stond Ziggo op naam van haar ex. We hebben toen een goedkoper, nieuw abonnement afgesloten op haar naam. Dus misschien kun je het pingpongen.

Ik vind het hoe dan ook erg kinderachtig van Ziggo. Ik ben van mening dat dergelijke deals ook voor bestaande klanten moeten gelden. Als dat nu niet wettelijk is geregeld, dan moet dat wettelijk geregeld worden.

Het is immers geheel irrelevant of het een bestaande of een nieuwe klant betreft. De commitment (jaarcontract) is exact hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:17
President schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 09:34:
[...]

Blijkbaar heb ik nu een dubbel abonnement, ipv aanpassing voor de korting. Dit terwijl ik wel was ingelogd
Vaak ik kan nergens de prijzen zien van mijn abbo, alleen maar welke ik heb...

Kan nu dus niet zien of ik iets dubbel heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• President
Dracula schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 09:42:
[...]

Vaak ik kan nergens de prijzen zien van mijn abbo, alleen maar welke ik heb...

Kan nu dus niet zien of ik iets dubbel heb.
Via https://www.ziggo.nl/abonnement-wijzigen/home/psales.htm krijg je rechts op het beeldscherm te zien (op de computer) wat je huidige abonnement is. Let wel op: de site ligt er soms uit en dan krijg je een foutmelding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerie
  • Niet online
[...]

Het is koffiedik kijken en speculeren waarom Leroy van Ziggo dat bericht heeft geplaatst. Er kan een verschil zitten tussen hetgeen iemand zegt en de beweegredenen. Zonder daar uitgebreid op in te gaan zou ik het met een flinke korrel zout nemen. Keyword: damage control. Want het doel is om nieuwe klanten binnen te harken (van KPN ed) terwijl ze huidige klanten commitments krijgen. Waardoor hun helpdesks volledig overspoelt raken. Dat vind de manager van bijv afdeling opzeggingen "niet zo leuk".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Jerie schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 09:35:
Het is immers geheel irrelevant of het een bestaande of een nieuwe klant betreft. De commitment (jaarcontract) is exact hetzelfde.
Nou... het verschil tussen een nieuwe en bestaande klant is dat een nieuwe klant z'n huidige abo bij de concurrent opzegt en bestaande klanten niet want die zijn er al. Dan wordt ziggo sterker en de concurrent gelijkertijd zwakker. Dat maakt een nieuwe klant waardevoller.

Dit zijn eenvoudige economische basisregels die in principe gelden voor iedere aanbieder die opereert in een verzadigde markt. Denk ook aan energieleveranciers bijvoorbeeld. Bedrijven moeten groeien om te overleven, maar dat gaat niet als iedereen het al heeft, hetzij bij jou hetzij bij de concurrent. De enige manier is om klanten te verleiden om over te stappen naar jouw winkeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerie
  • Niet online
grun93 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 09:48:
[...]

Nou... het verschil tussen een nieuwe en bestaande klant is dat een nieuwe klant z'n huidige abo bij de concurrent opzegt en bestaande klanten niet want die zijn er al. Dan wordt ziggo sterker en de concurrent gelijkertijd zwakker. Dat maakt een nieuwe klant waardevoller.
Dat weet ik, maar een bestaande klant zonder jaarcontract kan ook weggaan. Door dat niet te doen blijf je vangen. Vooral als zo'n bestaande klant aangeeft dat hij die commitment aan wil gaan geeft dat toch aan dat hij op de hoogte is van de concurrentie. En zo'n nieuwe klant brengt ook kosten met zich mee: monteur, installatie, administratie, enz.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Arthur
  • Laatst online: 10:49

_Arthur

blub

President schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 09:34:

Idem hier; ik zie het komende week wel wanneer de storm voorbij is en men bij Ziggo de shit kan fixen.

Is het niet naar mijn zin, draai ik het binnen 14 dagen gewoon terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Zo, kom net van de telefoon af.
Gezellig gesprek met een dame.

Uiteindelijk krijg ik 6 maanden de korting zoals die bij black friday wordt aangeboden, plus ik krijg de twee maanden daarop gratis. Dit omdat ik via providercheck.nl een aanbieding had gezien voor T-mobile. Dat was op jaarbasis een verschil van 80 euro t.o.v. Ziggo Start.

Om die 80 euro te compenseren krijg ik dus 2x 48,50 (maanden juni en juli) terug betaald. Moet er alleen zelf aan denken om in juli terug te bellen om dat bedrag te claimen. De aardige dame heeft er een aantekening van gemaakt. Afwachten of dat goed gaat, maar ik ga er wel vanuit.

Bedenk met nu ter plekke dat ik nog wel even vragen ga of ik dat ook zwart op wit kan krijgen. Maar dat kan via de mail.

Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bestemd voor discussie over de Ziggo Black Friday aanbieding. Niet om te melden wat je besteld hebt en wat de status is van je bestelling.