Ziggo Black Friday 2018 aanbieding topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste
Acties:
  • 54.302 views

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 22:15
Ulster Seedling schreef op donderdag 22 november 2018 @ 22:41:
[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

Wat een willekeur! Ondanks dat ik korting heb gekregen, voelt dit toch niet helemaal prettig, aangezien je met meer geluk (?) blijkbaar meer korting kunt krijgen.

@VodafoneZiggo Misschien kunnen jullie in de toekomst bestaande klanten iets meer waarderen? Resultaat van deze Black Friday is een heleboel administratief gedoe (ongeldige online bestellingen), veel werk voor klanten (1,5 uur bellen i.p.v. een formuliertje invullen), en een slechte nasmaak…
En toch blijft het een raar fenomeen dat “we” bij Ziggo een korting eisen als vaste klant, terwijl “we” bij allerlei andere diensten dit niet doen en/of ook helemaal niet kan.

Wat dat betreft moet je blij zijn dat ze hieraan überhaupt meewerken, want overstappen doet toch bijna niemand ;)

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Martinusz schreef op donderdag 22 november 2018 @ 22:55:
[...]

En toch blijft het een raar fenomeen dat “we” bij Ziggo een korting eisen als vaste klant, terwijl “we” bij allerlei andere diensten dit niet doen en/of ook helemaal niet kan.

Wat dat betreft moet je blij zijn dat ze hieraan überhaupt meewerken, want overstappen doet toch bijna niemand ;)
Helaas zijn er op te veel plaatsen nog geen fatsoenlijke alternatieven inderdaad. Iets meer dan een jaar geleden had ik ook alleen ADSL als alternatief, nu op mijn nieuwe adres steekt er een mooi oranje kabeltje boven de grond, dus dan kan ik die mooi door laten leggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09 14:44

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

[...]

Waarom niet? Ik heb mijn contractduur netjes ‘uitgezeten’. Als ik nu naar de concurrent ga voor een nieuw jaarcontract, krijg ik daar korting. Dus waarom dan niet ook je bestaande klanten zoiets bieden? Hetzelfde gebeurt bij energiecontracten, dus daar stap ik ook maar elk jaar over.

Bij andere diensten verwacht ik ook geen korting. Maar als mijn buurman een nieuw jaarcontract met korting kan krijgen, waarom zou dat voor mij dan niet kunnen? De apparatuur staat er al, dus het is zelfs minder werk voor Ziggo om mij als klant te behouden!

(Nog prettiger zou zijn als er niet met gekke kortingen gestrooid wordt, maar gewoon een ‘eerlijke’ vaste prijs gehanteerd wordt. Dan hoef je niet elk jaar over te stappen, met de bijbehorende administratieve rompslomp tot gevolg.)

[ Voor 13% gewijzigd door Ulster Seedling op 22-11-2018 23:08 ]

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-09 13:28
[...]

Het is dezelfde downfall als andere telco's als je je bestaande klanten niet waardeert.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:12
[...]

Nou ja, Ziggo heeft toch zelf bedacht om een kortingsactie aan te bieden, ook aan bestaande klanten, dat mondeling en schriftelijk te bevestigen, en dan toch maar niet, of een beetje, geheel afhankelijk van aan wie je het vraagt bij Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

VodafoneZiggo schreef op donderdag 22 november 2018 @ 17:34:
Beste Tweakers leden,

Ik begrijp dat er nog al wat te doen is met de Black-Friday actie.
Hierbij alle duidelijkheid omtrent de actie.

Je bestelling wordt achteraf gecontroleerd en valt uit als je een bestaande klant bent.

Het officiële statement is dan ook als volgt:
De Black Friday Deal
Bij het bestellen van deze deal is doorgegeven dat u geen Ziggo Internet heeft. De bestelling wordt automatisch gecanceld als blijkt dat u wel Internet van Ziggo heeft. Dat is nu gebeurd. Jammer genoeg is deze deal dus niet voor u.

Groet,
Leroy van Ziggo
Krijg een beetje het gevoel dat dit gepost is om mensen af te schrikken om nog te bellen of via de site een korting te regelen...

Het verhaal is in ieder geval erg dun: er zijn (veel) toezeggingen gedaan, er zijn mediaboxen verstuurd en die zouden ze met bijkomende verzendkosten en imagoschade volgende week dus terug gaan draaien? :?

Nee, heel geloofwaardig is dit niet, Leroy...

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 16:21
Ik heb gisteren om 8.58 alleen een mail gehad met
Je bestelling
Beste meneer xxx,
We zijn blij met je bestelling. Dat laten we je graag even weten.
En nu?
Simpel. We gaan meteen aan de slag. Je krijgt binnen enkele uren nog een definitief overzicht met alle details van de bestelling.
Bezorging door PostNL
Als we een pakket met apparatuur sturen, krijg je een mail met een Track & Trace-code. Zo weet je precies waar en wanneer PostNL het pakket bezorgt.
De 2e mail heb ik nog niet ontvangen.
Heb net al gekeken in mijn Ziggo, maar geen idee of je ergens kunt zien of de korting nu verwerkt is of niet.
Of zou de order er nu gewoon uitgegooid zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Web-Brielle
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Gisteren gebeld, 1:14 in de wacht gestaan.
Eenmaal opgenomen vroeg de meneer vriendelijk waarmee hij kon helpen, mijn antwoord: Ik denk hetzelfde als alle andere bellers.
Zijn volgende zin was al: Okee, dan gaan we het nieuwe abbonnement in orde maken, de komende 6 maanden voor 29.95... (etc etc).
3 minuten later kon ik alweer ophangen!

Meneer zij wel, je krijgt een mail met: bedankt voor de bestelling, de 2e mail met wat precies zal over 3-4 dagen komen.

2x BambuLab X1CC 3D Printer - Omtech 60w Co2 Laser - Cloudray 30w Fiber Laser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Aaannnnnd it's gone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2018 @ 22:04:
Gelijk hebben en krijgen zijn helaas wel twee verschillende dingen...
Vooral bij Ziggo :+
Glasvezel was een verademing!!
[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

Wat een willekeur! Ondanks dat ik korting heb gekregen, voelt dit toch niet helemaal prettig, aangezien je met meer geluk (?) blijkbaar meer korting kunt krijgen.

@VodafoneZiggo Misschien kunnen jullie in de toekomst bestaande klanten iets meer waarderen? Resultaat van deze Black Friday is een heleboel administratief gedoe (ongeldige online bestellingen), veel werk voor klanten (1,5 uur bellen i.p.v. een formuliertje invullen), en een slechte nasmaak…
Te bizar voor woorden inderdaad. Maar dat geldt dan weer niet alleen voor Ziggo.
[...]

Niet naar ADSL nee, maar zodra glasvezel beschikbaar kwam direct overgestapt. De stabiliteit is niet te evenaren door Ziggo.

Ziggo weet het zelf ook dondersgoed. Vroeger kwamen ze ieder jaar wel langs om hun producten aan de deur te slijten, nu sinds een jaar of 5 (sinds glasvezel werd aangelegd) geen verkoper meer gezien.
Señor Sjon schreef op donderdag 22 november 2018 @ 23:20:
[...]

Het is dezelfde downfall als andere telco's als je je bestaande klanten niet waardeert.
Telecom markt, maar ook energiemarkt heeft daar een handje van. Zonde...
Ik voel een vervolg topic aankomen voor iedereen die gedupeerd is... :o

Edit:
Pffff ik moet harder lezen.
Ik dacht in het algemene black friday topic te zitten... vond al erg veel ziggo berichten hier op de laatste pagina.

Succes allemaal, ik heb hier niets te zoeken ;)

[ Voor 4% gewijzigd door BlakHawk op 23-11-2018 08:12 ]

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 22:19

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Dus volgens de chat en het bericht hier van @VodafoneZiggo zou mijn order geblokkeerd moeten zijn... Ik had Complete en heb Max besteld en nu lees ik dit in mijn ziggo omgeving, beetje vreemd dat mijn snelheid nu toch verhoogd is als de order geblokkeerd is.

Ziggo

Vroeg me al af waarom mijn modem gisteravond om 22:45 uur gereset was.

Hoog tijd dat Ziggo haar netwerk open gaat gooien, net als ooit met het stroomnetwerk gebeurd is en ook met het netwerk van KPN. Dan zullen we zien hoe leuk het wordt om elk jaar op een site als gaslicht.com (internettv.com) over te stappen naar een nieuwe aanbieder. Eens kijken of Ziggo dan anders gaat kijken en hun trouwe klanten wel gaan waarderen.

[ Voor 29% gewijzigd door OzzieMann op 23-11-2018 08:50 ]

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

OzzieMann schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 08:37:
Dus volgens de chat en het bericht hier van @VodafoneZiggo zou mijn order geblokkeerd moeten zijn... Ik had Complete en heb Max besteld en nu lees ik dit in mijn ziggo omgeving, beetje vreemd dat mijn snelheid nu toch verhoogd is als de order geblokkeerd is.

[Afbeelding: Ziggo]
idem hier (maar dan start). Er is ook een pakket onderweg...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rayparlour
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-05 13:30
Aparte reactie hier van Ziggo,

als ze echt niet zouden willen dat bestaande klanten hier gebruik van kunnen maken, hadden ze wel direct actie ondernomen. Ik heb gisterochtend online besteld, 1 mail gehad en daarna stilte. Geen idee dus of het al verwerkt is, maar je kan het proces op dit moment nog steeds gewoon doorlopen. Er staat zelfs nog steeds:

Leuk dat je je pakket wilt vernieuwen! Als je al klant bent bij Ziggo, kun je dit pakket uiteraard gewoon bestellen.

Als je dit als bedrijf na twee dagen nog niet gewijzigd hebt, terwijl er wel veel ophef over is, dan is dat hele grote onkunde en zullen ze gewoon de afspraak moeten nakomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jerie
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
rayparlour schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 08:57:
Aparte reactie hier van Ziggo,

als ze echt niet zouden willen dat bestaande klanten hier gebruik van kunnen maken, hadden ze wel direct actie ondernomen. Ik heb gisterochtend online besteld, 1 mail gehad en daarna stilte. Geen idee dus of het al verwerkt is, maar je kan het proces op dit moment nog steeds gewoon doorlopen. Er staat zelfs nog steeds:

Leuk dat je je pakket wilt vernieuwen! Als je al klant bent bij Ziggo, kun je dit pakket uiteraard gewoon bestellen.

Als je dit als bedrijf na twee dagen nog niet gewijzigd hebt, terwijl er wel veel ophef over is, dan is dat hele grote onkunde en zullen ze gewoon de afspraak moeten nakomen.
Er zijn een aantal factoren die voor mijn situatie spreken:

1) Ik was ingelogd toen ik bestelde. Als men wilde dat het niet mogelijk was dat ik als bestaande klant kon bestellen hadden ze de optie voor ingelogde gebruikers moeten verbergen of een foutmelding moeten geven. Integendeel: ik kreeg zelfs bericht van "bestaande klant klik hier" wat ik ook gedaan heb.

2) De Black Friday deal werkte vorig jaar ook voor mij als bestaande klant. Ze hebben toen zelfs m'n modem niet vervangen omdat die stabiel was (itt dat Technicolor geval wat we voorheen hadden).

1+2) Zijn argumenten voor hetgeen hier wordt gesteld: https://www.consuwijzer.n...en-voor-afgesproken-prijs

3) KPN kan hier 170/45 bieden, en ik weet toevallig dat ze die upload niet (altijd) knijpen. Dat is zelfs beter dan 200/20 wat mij betreft. Het is in 2018 verdraaid handig om af en toe snel naar de cloud te kunnen uploaden. Ik ben (oprecht) aan het overwegen om over te stappen maar deze Black Friday deal van KPN niet tegen op.

4) Dit topic, inclusief een prachtige opsomming van diverse oplossingen: Ulster Seedling in "Ziggo Black Friday aanbieding topic"

Bellen doe ik nog niet want volgens mij gaat het tot nu toe goed.

Hoe zit het trouwens volgens de wet mbt acties voor bestaande klanten? Mag je die bestaande klanten wel ontzeggen? Ook wanneer die geen (jaar)contract meer hebben?

"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-09 22:29
Ik wacht ook gewoon af (had al Max complete) maar al meer dan 1 jaar maandelijks opzegbaar.
Voeren ze de actie bij mij niet door wapper ik ze met de benodigde documenten en bewijzen om de oren en verwijs ze naar de wettelijke verplichting.

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:33

Spotmatic

Ken sent me

We gaan het allemaal zien... Probleem is wel dat er nu een XL mediabox naar mij onderweg is, de pakketbezorger kan er elk moment zijn, maar dat ik nooit binnen de 14 dagen kan zien wat er op de volgende factuur staat.

Ik zie het wel - ik neem wel contact op met Ziggo als het zo ver is. Ik heb nog steeds de PDF met daarin zwart op wit de korting staan, wat correspondeert met alles wat ik zag/werd genoemd in het bestelproces.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09:49
Het enige wat mij altijd tegenhoudt om een nieuw contract met ziggo aan te gaan (en het oude dus op te zeggen) is dat ik nu 3ci kaarten heb. Is het niet zo dat bij het ingaan van een nieuw contract deze niet meer gedig zijn en ik dus gebruik zal moeten maken van grote, lelijke kastjes (waarvan 1 gratis is en 2 extra gehuurd zullen moeten worden)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Ben in ieder geval blij dat ik gewoon heb laten bellen en niet online heb besteld, alle bevestigingen binnen en 0,0 gezeik met of het wel goed gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 22:23
Tip: ook bij Breedbandwinkel gelden de Ziggo Alles-in-1 aanbiedingen met 6 maanden voor € 29,95. Bovendien krijg je hier € 20,00 extra cashback bij en een dagje wellness cadeau voor 2 personen.
https://www.breedbandwinkel.nl/providers/ziggo

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

derhenno schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 09:23:
Het enige wat mij altijd tegenhoudt om een nieuw contract met ziggo aan te gaan (en het oude dus op te zeggen) is dat ik nu 3ci kaarten heb. Is het niet zo dat bij het ingaan van een nieuw contract deze niet meer gedig zijn en ik dus gebruik zal moeten maken van grote, lelijke kastjes (waarvan 1 gratis is en 2 extra gehuurd zullen moeten worden)?
Volgens mij werkt dat niet zo. Je hebt een aantal smartcards maar die staan los van het apparaat waar je dit in duwt. Ik kan rustig de smartcard uit de CI+ adapter van m'n TV op de slaapkamer halen en deze in de Humax mediabox in de woonkamer stoppen, en alles werkt nog steeds...

Ze hebben trouwens bij mij alleen opgestuurd wat vervangen kan worden, dus een XL Mediabox ipv de oude Humax die hier nog staat. Ze sturen geen nieuwe smartcards op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assn
  • Laatst online: 01-09 14:27
Om even terug te gaan naar het begin. Ik ben Ziggo klant en wil graag ook gebruik maken van BlackFriday deals.

Moet ik dan een bel verzoek indienen bij hen of zijn er nog andere voorwaarden waar ik aan moet voldoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Laatst online: 18-09 18:44

Fab1Man

Live life to the fullest

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

Ik heb twee weken geleden verlengd. Eerst bij T-Mobile Thuis internet afgenomen om dan een week later door Ziggo gebeld te worden of ze me niet kunnen houden:
- 6 maanden voor 29,95 en 6 maanden gratis Ziggo Sport Totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
Spotmatic schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 09:28:
[...]

Volgens mij werkt dat niet zo. Je hebt een aantal smartcards maar die staan los van het apparaat waar je dit in duwt. Ik kan rustig de smartcard uit de CI+ adapter van m'n TV op de slaapkamer halen en deze in de Humax mediabox in de woonkamer stoppen, en alles werkt nog steeds...

Ze hebben trouwens bij mij alleen opgestuurd wat vervangen kan worden, dus een XL Mediabox ipv de oude Humax die hier nog staat. Ze sturen geen nieuwe smartcards op...
Dank voor de info! Ondertussen zelf nog ff gekeken: als ik het goed heb begrepen kan ik alle ci-modules en kaarten blijven gebruiken...ik ga maar eens contact opnemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Nu online

ManiacsHouse

Scheisse!

Er staat nu op de site 'Deze actie geldt alleen voor nieuwe klanten." Ik kan het proces doorlopen, maar als ik inlog verdwijnt doodleuk de korting. Leuk als bestaande en al tig jaar klant. Ga ze maar eens bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assn
ManiacsHouse schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 09:33:
Er staat nu op de site 'Deze actie geldt alleen voor nieuwe klanten." Ik kan het proces doorlopen, maar als ik inlog verdwijnt doodleuk de korting. Leuk als bestaande en al tig jaar klant. Ga ze maar eens bellen.
Bij de BlackFriday Deals staat onderaan actievoorwaarden voor nieuwe en bestaande klanten:

https://www.ziggo.nl/pdf/...20bestaande%20klanten.pdf

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snah001
Was hier al eens voorbij gekomen.
Echter ik heb gewoon 2 dagen geleden het bestel proces op hun website doorlopen en ben niet tegengehouden, in tegendeel, er werd expliciet aangegeven dat ik al klant was en ik van het voordeel gebruik kon maken. Hierop de bestelling rond gemaakt en bevestigd gekregen (6 maanden korting) dus er bestaat gewoon een leververplichting zijdens Ziggo.

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Nu online

ManiacsHouse

Scheisse!

assn schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 09:35:
[...]

Bij de BlackFriday Deals staat onderaan actievoorwaarden voor nieuwe en bestaande klanten:

Zijn acties van niks.
'Gratis' extra snelheid als je Vodafone er bij neemt. Ik wil geen Vodafone.
'Gratis' extra snelheid als je upgrade van Start naar Complete of Max. Ik heb al Complete.
50% korting op Volop bellen of zoiets als Sport en Movies+Series. Maar ook alleen áls je dat nu nog niet hebt.

Oftewel de acties voor bestaande klanten zijn er alleen om je nog meer meuk aan te smeren. Maar een actie om je als bestaande klant te behouden ho maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 22:30

Mandor

Lord of Chaos

ManiacsHouse schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 09:43:
[...]

Zijn acties van niks.
'Gratis' extra snelheid als je upgrade van Start naar Complete of Max. Ik heb al Complete.
50% korting op Volop bellen of zoiets als Sport en Movies+Series. Maar ook alleen áls je dat nu nog niet hebt.

Oftewel de acties voor bestaande klanten zijn er alleen om je nog meer meuk aan te smeren. Maar een actie om je als bestaande klant te behouden ho maar.
Dus ga je bellen, de wachtrij overleven en vragen om de actie als bestaande klant. Werkte gisteren prima voor mij.

And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Nu online

ManiacsHouse

Scheisse!

Mandor schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 09:45:
[...]

Dus ga je bellen, de wachtrij overleven en vragen om de actie als bestaande klant. Werkte gisteren prima voor mij.
:Y ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assn
ManiacsHouse schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 09:43:
[...]

Zijn acties van niks.

Ik heb ze net gesproken, precies wat je hierboven zegt. Maar iemand had als tip gegeven dat de afdeling over opzeggen wel die korting kunnen geven. Dus even door die aanbiedingen prikken. Heb een jaar van Complete naar Max aangeboden gekregen. Maar heb aangegeven dat ik dan alsnog wil opzeggen en gaat ze doorverbinden. Je merkt ook dat de wachtrij daar wel lang is terwijl dat bij de eerste afdeling helemaal niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:43

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
Ik had het probleem dat na de " inloggen na stap 2" actie ik opeens 2 abo's had en 110 euro moest gaan betalen.

Vanmorgen om 0830 gebeld. 2 min in de wacht gestaan (HOEZEE) en na even wat uitleggen heeft die mevrouw mijn abonnement aangepast en aangegeven dat ik gewoon 6 maanden de black friday korting krijg.

nois!

blup

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derhenno
De ene afdeling kon de deal niet geven en was flabbergasted toen ik zei dat de afdeling opzeggen wel kon helpen om vervolgens bij de afdeling opzeggen meteen (2x) op te hangen :9 (het wordt ze allemaal te veel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Ik werd gewoon nerveus van dit topic.
Voor de zekerheid Ziggo even gebeld (3 min wachttijd) met de vraag of ik wel 6 mnd korting heb op mijn bestelling van afgelopen woensdag als bestaande klant.
Gelukkig is het bij mij goed gegaan. Al blijf ik wel de facturen in de gaten houden. ;)

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Zondagskindje schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 10:40:
Ik werd gewoon nerveus van dit topic.
Voor de zekerheid Ziggo even gebeld (3 min wachttijd) met de vraag of ik wel 6 mnd korting heb op mijn bestelling van afgelopen woensdag als bestaande klant.
Gelukkig is het bij mij goed gegaan. Al blijf ik wel de facturen in de gaten houden. ;)
Heb jij per mail al een bevestiging gehad? Ik heb alleen een telefonische bevestiging met de opm dat de mails komende week pas verzonden worden.

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Laatst online: 18-09 22:19

OzzieMann

PSN: OzzieMann

shameblaster schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 10:43:
[...]

Heb jij per mail al een bevestiging gehad? Ik heb alleen een telefonische bevestiging met de opm dat de mails komende week pas verzonden worden.
Hmm... als de actie voorbij is en je kan fluiten naar je aanbieding? Zo smerig zullen ze toch niet zijn?

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-09 20:28
Moet wel lachen om sommige reacties hier. Tevreden zijn met wat je hebt, kans op korting een die dan soms niet krijgen en dan is Ziggo opeens waardeloos Hahaha.

Ik heb het in het verleden ook gevraagd en gekregen. Ik heb toen ook gevraagd waarom sommige wel een sommigen niet. Deze kortingen geven ze voornamelijk als er al enige tijd geen voordeel voor jou als vaste klant is geweest. Je kunt niet ieder jaar de korting krijgen namelijk.

Bedenk je: ben je tevreden? Werkt het goed? Gewoon blijven. Niet tevreden, forse korting vragen of anders overstappen. Bij mij scheelt het dat ik zowel kabel als glasvezel heb. Ik ben ervan overtuigd dat ze dat weten. Ook weten ze wat de aanbiedingen/prijsstellingen zijn bij de concurrent.

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Graag normaal reageren, of reageer anders niet.

[ Voor 93% gewijzigd door janvanduschoten op 23-11-2018 10:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

shameblaster schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 10:43:
[...]

Ja, vrijwel direct. Echter zonder dat de korting er op vermeld staat.
Dat was ook de reden waarom ik er achteraan gebeld heb.
Volgens het "systeem" betaal ik de 1e 6 mnd €29,95....

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jerie
  • Niet online
assn schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 09:35:
[...]

Die stonden er gisteren nog niet hoor:
</dc:title>
<dam:size>55350</dam:size>
<dam:extracted>2018-11-22T13:14:58+01:00</dam:extracted>
<dam:sha1>aa9217b7b7db762597274eb311d320751c24a095</dam:sha1>
<dam:Producer>Adobe PDF Library 15.0</dam:Producer>
<dam:Trapped>False</dam:Trapped>
<xmp:ModifyDate>2018-11-22T11:51:06+01:00</xmp:ModifyDate>
<xmp:CreateDate>2018-11-22T11:51:06+01:00</xmp:CreateDate>
<xmp:MetadataDate>2018-11-22T11:51:06+01:00</xmp:MetadataDate>
<xmp:CreatorTool>Adobe InDesign CC 13.1 (Macintosh)</xmp:CreatorTool>
<xmpMM:History>
<rdf:Seq>
<rdf:li rdf:parseType="Resource">
<stEvt:action>converted</stEvt:action>
<stEvt:softwareAgent>Adobe InDesign CC 13.0 (Macintosh)</stEvt:softwareAgent>
<stEvt:parameters>from application/x-indesign to application/pdf</stEvt:parameters>
<stEvt:when>2018-11-22T11:51:06.000+01:00</stEvt:when>
<stEvt:changed>/</stEvt:changed>
</rdf:li>
</rdf:Seq>
</xmpMM:History>

"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02:30
wowly schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 10:47:
Moet wel lachen om sommige reacties hier. Tevreden zijn met wat je hebt, kans op korting een die dan soms niet krijgen en dan is Ziggo opeens waardeloos Hahaha.

Ik heb het in het verleden ook gevraagd en gekregen. Ik heb toen ook gevraagd waarom sommige wel een sommigen niet. Deze kortingen geven ze voornamelijk als er al enige tijd geen voordeel voor jou als vaste klant is geweest. Je kunt niet ieder jaar de korting krijgen namelijk.

Bedenk je: ben je tevreden? Werkt het goed? Gewoon blijven. Niet tevreden, forse korting vragen of anders overstappen. Bij mij scheelt het dat ik zowel kabel als glasvezel heb. Ik ben ervan overtuigd dat ze dat weten. Ook weten ze wat de aanbiedingen/prijsstellingen zijn bij de concurrent.
Leuk verhaal, heb inmiddels al 8 jaar geen korting gehad, maar wel talloze prijsverhogingen en nog zijn ze niets van plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

NotSoSteady schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:07:
[...]
Leuk verhaal, heb inmiddels al 8 jaar geen korting gehad, maar wel talloze prijsverhogingen en nog zijn ze niets van plan.
Ze mogen ook blij zijn met mij, al 10 jaar abonnee. Maar dat glasvezelkastje in mijn meterkast begint aanlokkelijk te worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Spotmatic schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:11:
[...]

Ze mogen ook blij zijn met mij, al 10 jaar abonnee. Maar dat glasvezelkastje in mijn meterkast begint aanlokkelijk te worden. ;)
Tja, ik heb een Vodafone-abonnement en krijg daardoor 5 euro korting, 2x zoveel data en Ziggo Sports gratis. Dat is per maand meer dan 20 euro waard en bij KPN zijn de downloadsnelheden ook nog eens lager. Ben voor de rest ook best tevreden, echter zouden ze ook wel een keer aan klanten mogen denken die al jarenlang meer dan 100 euro per maand betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlakHawk
wowly schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 10:47:

Is gewoon mens eigen.

Iets wat je hebt is altijd beter dan iets wat je niet hebt of kunt krijgen.

Iedereen in mijn omgeving is altijd perfect tevreden over Ziggo, want ze hadden in de vorm van ADSL geen alternatief.

Totdat glasvezel in hun straat werd aangelegd, toen opeens was Ziggo ruk...

Je bent altijd een beetje bevooroordeeld als je zelf voor een product gekozen hebt. Nadelen worden dan gebagatelliseerd, voordelen krachtiger neergezet.

Ik durf persoonlijk wel te stellen: ik ga nooit meer teug naar Ziggo. Vanaf het moment dat Glasvezel mogelijk was, heb ik alle Coax kabels uit de leidingen naad de kamers verwijderd en vervangen voor UTP.

Is glasvezel dan wel het walhalla. Wat betreft de verbinding is het echt veeeel beter. Maar daar staan ze al jaren stil. 5 jaar geleden 100/100 is nu nog steeds 100/100...

Ziggo upgrade wel continu de snelheden. Glazvezelboeren niet echt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alsjemenou
  • Laatst online: 24-06-2021
Gechat met een medewerker van Ziggo, daar geven ze de korting niet. Ze boden met alleen een verhoging aan van internetsnelheid en tijdelijk wat extra zenders oid.

Ik heb de knoop doorgehakt en de black friday deal van KPN aangenomen waar ik 9 maanden korting krijg a 12,50 euro per maand. Dit gecombineerd met de 5 euro per maand korting die ik zo ga krijgen op mijn huidige KPN sim-only abonnement, maakt het een goede deal en moet ik maar afscheid nemen van Ziggo.

Ik verwacht een deze dagen een belletje of ze me niet terug kunnen winnen met kortingen, waar ik waarschijnlijk niets mee ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
JnsK schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:15:
Gechat met een medewerker van Ziggo, daar geven ze de korting niet. Ze boden met alleen een verhoging aan van internetsnelheid en tijdelijk wat extra zenders oid.

Ik heb de knoop doorgehakt en de black friday deal van KPN aangenomen waar ik 9 maanden korting krijg a 12,50 euro per maand. Dit gecombineerd met de 5 euro per maand korting die ik zo ga krijgen op mijn huidige KPN sim-only abonnement, maakt het een goede deal en moet ik maar afscheid nemen van Ziggo.

Ik verwacht een deze dagen een belletje of ze me niet terug kunnen winnen met kortingen, waar ik waarschijnlijk niets mee ga doen.
Telfort heeft zelfs 12 maanden korting op abbo. Maar ja met KPN sim only is dat weer aanlokkelijker bij KPN.

Misschien moet ik ook maar eens gaan overstappen naar een andere glasvezelboer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assn
Zojuist gesproken met Ziggo. Uiteindelijk 20€ korting per maand ook kunnen krijgen zonder al te veel moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falch
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 19:19
Vreemd, staat de black friday actie voor nieuwe klanten al niet meer op hun site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Falch schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:45:
Vreemd, staat de black friday actie voor nieuwe klanten al niet meer op hun site?
Hoezo niet?
(of heb je eerder aangegeven dat je al klant bent van Ziggo? Dan krijg je die banner niet meer te zien nee)
JnsK schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:15:
Gechat met een medewerker van Ziggo, daar geven ze de korting niet.
Beetje naief ook om te gaan chatten toch, het hele topic staat vol met dat het via chat niet kan, maar dat je moet bellen ;) (of gewoon bestellen via de site)

[ Voor 35% gewijzigd door Martinusz op 23-11-2018 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 15:15
Moet je incognito naar Ziggo gaan.. ze weten door cookies dat jij al lid bent en laten de actie dan niet zien! hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsjemenou
  • Laatst online: 24-06-2021
Gewoon even Google search op "Ziggo Black Friday". Dan krijg je deze link te zien: https://www.ziggo.nl/aanbiedingen/blackfriday/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Martinusz schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:47:
[...]

Hoezo niet?
(of heb je eerder aangegeven dat je al klant bent van Ziggo? Dan krijg je die banner niet meer te zien nee)
Die banner verdwijnt HEEL SNEL als je de frontpage bezoekt, en wordt vervangen door Ziggo Wifibooster...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Spotmatic schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 11:49:
[...]

Die banner verdwijnt HEEL SNEL als je de frontpage bezoekt, en wordt vervangen door Ziggo Wifibooster...
Dan heb je al een keer ergens aangegeven dat je al klant bent, of je hebt ingelogd op mijn ziggo.
Zie opmerking boven je overincognito ;)

Overigens is het geen speciale pagina, het is gewoon het https://www.ziggo.nl/pakketten/ pagina, maar aan de hand van je cookies laten ze de prijs zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falch
  • Laatst online: 17-09 19:19
Thanks guys, beetje kinderachtig van Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Dus als ik het goed begrijp kom ik niet in aanmerking als ik al Max (enkel met TV heb)? Of wanneer ik downgrade?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

HollowGamer schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:11:
Dus als ik het goed begrijp kom ik niet in aanmerking als ik al Max (enkel met TV heb)? Of wanneer ik downgrade?
Hier staan de actievoorwaarden voor bestaande klanten:

Jij kan dit krijgen bij het aangaan van een nieuw jaarcontract:

6 maanden 50% korting op Volop Bellen en/of 6 maanden 50% korting op Ziggo Sport Totaal en/of 6 maanden
50% korting op Ziggo Movies&Series XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BryanD
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-07 15:06
Even een vraagje, ik ben van plan om voor mij en mijn ouders het abonnement te verlengen via de afdeling opzeggingen en om een nog grotere korting te bedingen wil ik de verkoper nog wel een vodafone abonnement sale geven, ik vraag mij echter af of de verkoop afdeling van Ziggo ook Vodafone abonnement aanmelden kan. Weet iemand of dat kan?

P.S. sorry als dit hier eigenlijk niet hoort, het is wel naar aanleiding van de black friday deals als dat iets helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
BryanD schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:31:
Even een vraagje, ik ben van plan om voor mij en mijn ouders het abonnement te verlengen via de afdeling opzeggingen en om een nog grotere korting te bedingen wil ik de verkoper nog wel een vodafone abonnement sale geven, ik vraag mij echter af of de verkoop afdeling van Ziggo ook Vodafone abonnement aanmelden kan. Weet iemand of dat kan?

P.S. sorry als dit hier eigenlijk niet hoort, het is wel naar aanleiding van de black friday deals als dat iets helpt
Ja hoor lukt prima, zelf gedaan via Ziggo opzeggingen, konden gewoon meteen een sim only bestelling bij Vodafone plaatsen, je hoeft niet doorgeschakeld te worden of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexus305
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 20:54
Heb zojuist gebelt met de afdeling opzeggingen ivm de black friday aanbiediengen en voorgelegd dat andere aanbieders toch wel leuke aanbiedingen voor mij hadden en kreeg meteen het aanbod van 6 maanden voor 34,95 voor het pakket wat ik nu heb.
Heb nu het complete pakket van 64,50, dus toch in 5 minuten bijna 180 euro verdient. :)
Zit er alleen wel een jaar aanvast, verder blijft alles bij het oude.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-09 20:06
Zojuist online het abonnement van m'n vader aan kunnen passen (Alles-in-1 complete). Zelfde abbo, eerste 6 maanden voor €29,95 i.p.v. €64,50.

Snelle €210 verdient in 5 minuutjes :)

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenmand
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 06:13
Mr. Jummy schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:45:
Zojuist online het abonnement van m'n vader aan kunnen passen (Alles-in-1 complete). Zelfde abbo, eerste 6 maanden voor €29,95 i.p.v. €64,50.

Snelle €210 verdient in 5 minuutjes :)
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BryanD
Martinusz schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:41:
[...]

Ja hoor lukt prima, zelf gedaan via Ziggo opzeggingen, konden gewoon meteen een sim only bestelling bij Vodafone plaatsen, je hoeft niet doorgeschakeld te worden of iets dergelijks.
Top! Dankje, goed om te weten :D Gaan we vanavond eens een poging doen om even wat abonnementen te regelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
Zonet afd retentie gesproken en mijn Online bestelling is gewoon doorgevoerd.
Had dus al Internet Max en TV Max maar nu met nieuw jaarcontract en de 6 maanden korting.
Heb geen rare vragen gesteld en alleen gevraagd of alles goed doorgevoerd was.
En dat hebben ze meteen eergisteren al gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
BryanD schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:01:
[...]

Top! Dankje, goed om te weten :D Gaan we vanavond eens een poging doen om even wat abonnementen te regelen
Kreeg zelfs extra korting op de sim only via deze route, de Red Sim only met black friday is nu 19 euro (6GB) op de site van Vodafone, de mevrouw van Ziggo regelde hem voor 16 euro per maand d:)b

Nog een tip: laat je terugbellen door Ziggo, dat gebeurd namelijk meteen en je krijgt echt bijna direct iemand aan de lijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Martinusz op 23-11-2018 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister 5 keer naar opzeggingen moeten bellen. Elke keer kreeg ik een andere einddatum van mijn jaarcontract te horen en toen ik daar in discussie over ging is 2 keer de telefoon erop gelegd.

De 5e keer was ik ineens contract vrij en kon ik gebruik maken van deze deal. Echter heb ik het eerder al geprobeerd online met het trucje uit dit topic maar deze zou uit het systeem gehaald gaan worden door Ziggo. Echter sturen ze mij morgen wel een pakket op welke ik ga weigeren aan de deur.

Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-09 20:06
Prullenmand schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:01:
[...]

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Via incognitovenster het bestelproces doorlopen en dan bij stap 2 inloggen.

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 11:34
Mr. Jummy schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:04:
[...]

Goede tip, ga ik ook even doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 18-09 11:34
[...]

Dat doen we allemaal, maar dan annuleren ze het achteraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoeEensGek schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:08:
[...]

Bij mij helaas niet, ik krijg morgen blijkbaar een pakket toegestuurd, jij ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
DoeEensGek schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:08:
[...]

Daarom dus bellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Laatst online: 18-09 15:02
Annuleren heb ik pas één melding van gezien in dit topic, maar ook bij anderen datde wijziging wel al doorgevoerd is in 'mijn ziggo'.

Ik heb ook via incognito gedaan en bij stap 2 ingelogd, en kreeg dus een mail met pdf waar de korting in staat, en een vervolgmail welke apparatuur ik krijg/moet terugsturen en daar staat de korting niet in.
Met ze gechat, maar de korting staat wel in hun systeem, dus ik maak me niet al te veel zorgen.

Krijg vandaag nieuwe router/mediaboxxl met moet oude ubee + een humax 5300c terugsturen. In 'mijn ziggo' staat verder wel nog mijn oude 'start'-abo, dus ben benieuwd hoe het gaat lopen. Volgens mij komt het wel goed.

[ Voor 3% gewijzigd door sewer op 23-11-2018 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 18-09 11:34
Morgen.

@Verwijderd helaas? Nee krijg geen pakket. Heb een 2e mail gehad waarin wordt gemeld dat alleen gratis activatie kosten heb.
Bedankt dat u klant bij ons bent.

Dit is uw speciale aanbod:
Geen activatiekosten bij een Internet en TV Pakket
De korting wordt verwerkt op uw factuur.

Uw abonnement en de bijbehorende voorwaarden blijven hetzelfde.

[ Voor 30% gewijzigd door DoeEensGek op 23-11-2018 13:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DoeEensGek schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:13:
[...]

Morgen.

@Verwijderd helaas? Nee krijg geen pakket. Heb een 2e mail gehad waarin wordt gemeld dat alleen gratis activatie kosten heb.
Ja ik krijg zo'n verschrikkelijke media box en moet mijn CI+ module terugsturen, daarom ga ik het pakket weigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvm
  • Niet online

rvm

Net met de afdeling opzeggingen gebeld. Gemeld dat ik van de black friday aanbieding gebruik wilde maken. Kreeg vervolgens een lange lijst met vragen voor m'n kiezen en vervolgens het aanbod 3 maanden voor 34.95. Heb ze gewezen op wat andere bestaande klanten hier aangeboden kregen en kreeg toen 6 maanden voor 34.95 en dat kon enkel nadat ik 5 min in de wacht werd gezet om te overleggen. Niet de hoofdprijs, maar alsnog een mooie deal.

Er schijnen meerdere locaties te zijn waar je terecht komt als je opzeggingen belt en misschien dat ook het nog uitmaakt of je in het gesprek aangeeft dat je wilt opzeggen ipv alleen van de black friday aanbieding gebruik te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jerie
  • Niet online
rvm schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:26:
[...] en dat kon enkel nadat ik 5 min in de wacht werd gezet om te overleggen. [...]
Je bedoelt terwijl beltruus in de tussentijd even een andere klant had geholpen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BryanD
Jerie schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:28:
[...]

Je bedoelt terwijl beltruus in de tussentijd even een andere klant had geholpen? ;)
Eerder een bakje koffie haalde :P (Ik spreek uit ervaring aan die kant van de lijn).
Martinusz schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:04:
[...]

Kreeg zelfs extra korting op de sim only via deze route, de Red Sim only met black friday is nu 19 euro (6GB) op de site van Vodafone, de mevrouw van Ziggo regelde hem voor 16 euro per maand d:)b

Nog een tip: laat je terugbellen door Ziggo, dat gebeurd namelijk meteen en je krijgt echt bijna direct iemand aan de lijn.
Aah goeie tip, gaan we doen, scheelt ook weer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

pietje63

RTFM

Jerie schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:28:
[...]

Ik hoop dat ze wat efficiënter werken en in de tussentijd iemand anders helpen..

Als ik nu inlog en kijk naar mijn huidige abonnement staat eea 100% verkeerd
Huidig abonnement

Alles-in-1 Power (HDDVR) €59,95
• TV Standard
• Digitale TV incl. opnemen en pauzeren

Kabel TV €18,70
Ziggo Bellen €11,50
Internet Complete €28,04
Overige producten P €0,00

Totaal €118,19 per maand

Huidige contractduur: 09 Jul 2013 - 09 Jul 2014
De 59,95 is mijn huidige, had gekozen voor 63,50/mnd (met eerste drie maanden voordelig). Extra reden om te bellen met afdeling retentie :+

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestrial
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-01 22:29
Wat is die URL om je nummer op de Ziggo site achter te laten ook alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Terrestrial schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:32:
Wat is die URL om je nummer op de Ziggo site achter te laten ook alweer?
Normaal stond het hierbij:
https://www.ziggo.nl/klan...t/klantgegevens/opzeggen/

Maar lijkt erop dat ze het ff hebben uitgezet, overigens wordt je meteen gebeld, niet pas later ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestrial
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-01 22:29
Martinusz schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:36:
[...]

Normaal stond het hierbij:
https://www.ziggo.nl/klan...t/klantgegevens/opzeggen/

Maar lijkt erop dat ze het ff hebben uitgezet, overigens wordt je meteen gebeld, niet pas later ;)
Ah daarom kon ik het niet meer vinden... dat wordt wachten dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 17:29
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 12:28:
[...]

Hier staan de actievoorwaarden voor bestaande klanten:

Jij kan dit krijgen bij het aangaan van een nieuw jaarcontract:

6 maanden 50% korting op Volop Bellen en/of 6 maanden 50% korting op Ziggo Sport Totaal en/of 6 maanden
Let er wel op dat je één van deze producten dus nog NIET HEBT, anders wordt je aanvraag hard afgewezen. Zo dacht ik ook Volop Bellen met korting te krijgen, maar vergeet het maar.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 19:08
Ik heb me ook terug laten bellen. Ze bellen direct op en dan krijg je een keuze met 2 optie menu te horen.
Ik heb 1 gekozen en na 11 minuten wachten een medewerker aan de lijn. Bf actie genoemd en na verifiëren van mijn gegevens even in de wacht gezet. Nu hetzelfde abb maar dan een mediabox xl erbij en 6 maanden 34,95. mail met bevestiging ontvangen, nu alleen nog verwerken. Dat kon gelijk als hij me doorverbond maar de betreffende afdeling had 1,5 uur wachttijd. Met de bevestiging opzak wacht ik rustig af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• migchiell
  • Laatst online: 10:12
Jammer dat Ziggo hier slechts eenmalig reageert en zich daarna stil houdt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosto
  • Laatst online: 27-08 07:37
Ben benieuwd. Ik heb nu een abonnement van 59,95.. Contract is al verlopen. Wat kan ik nou precies uit een BF deal halen? Ik wil die 6 maanden korting en daarna weer 59,95 betalen? Zou dat mogelijk zijn?

Stay young forever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Rosto schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:40:
Ben benieuwd. Ik heb nu een abonnement van 59,95.. Contract is al verlopen. Wat kan ik nou precies uit een BF deal halen? Ik wil die 6 maanden korting en daarna weer 59,95 betalen? Zou dat mogelijk zijn?
Nee dat is niet mogelijk, je stapt dan over naar de huidige pakketten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 19:08
[...]

Hartstikke bedankt. Dat scheelt ook mij €180,- :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
  • Laatst online: 18-09 19:08
Rosto schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:40:
Helaas niet mogelijk. je gaat inderdaad de nieuwe prijs betalen. Voordeel is wel dat je na 1 jaar weer opnieuw een actie kan meepakken en dat dit goedkoper is dan nu je pakket zo houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:36
ozziestroker1 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:09:
Ik heb me ook terug laten bellen. Ze bellen direct op en dan krijg je een keuze met 2 optie menu te horen.
Ik heb 1 gekozen en na 11 minuten wachten een medewerker aan de lijn. Bf actie genoemd en na verifiëren van mijn gegevens even in de wacht gezet. Nu hetzelfde abb maar dan een mediabox xl erbij en 6 maanden 34,95. mail met bevestiging ontvangen, nu alleen nog verwerken. Dat kon gelijk als hij me doorverbond maar de betreffende afdeling had 1,5 uur wachttijd. Met de bevestiging opzak wacht ik rustig af.
Ik kan me nu nergens terug laten bellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:05

13art

Moderator Mobile
Via de chat geprobeerd, via terug bellen geprobeerd, maar elke keer wordt ik weer verwezen naar het 'opzeg team' en daar is de wachttijd meer dan 30 minuten. Ik zal dus nog even geduld moeten hebben ben ik bang.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:42

EnnaN

Toys in the attic

l3art schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:12:
Via de chat geprobeerd, via terug bellen geprobeerd, maar elke keer wordt ik weer verwezen naar het 'opzeg team' en daar is de wachttijd meer dan 30 minuten. Ik zal dus nog even geduld moeten hebben ben ik bang.
wat lukt er dan niet?

ik heb dus via https://www.ziggo.nl/alle...lete/?offer=migratiepromo . (specifiek staat daar bestaande klanten bij) geklikt. en dat lijkt te werken, met pdf in mail inclusief de getallen die kloppen

sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DTwice
  • Laatst online: 18-09 13:16
Rekenen jullie jezelf niet te rijk?

Voor bestaande klanten:
De actie houdt in:
- 6 maanden gratis meer snelheid bij upgrade van Internet Start (of vergelijkbaar abonnement) naar
Internet Complete of Internet Complete (of vergelijkbaar abonnement) naar Internet Max
Of
- 12 maanden gratis meer snelheid bij upgrade van Internet Start (of vergelijkbaar abonnement)
naar Internet Complete of Internet Complete (of vergelijkbaar abonnement) naar Internet Max.
Deze korting is alleen beschikbaar voor klanten die een nieuw Vodafone abonnement bestellen of
verlengen.
Of
- Voor bestaande klanten die nog geen abonnement hebben op de betreffende premium: 6 maanden
50% korting op Volop Bellen en/of 6 maanden 50% korting op Ziggo Sport Totaal en/of 6 maanden
Indien het TV pakket en/ of het Bellen abonnement wordt aangepast, dan wordt alleen het verschil
voortkomend uit de internet upgrade gratis.
Dit komt er op neer dat je alleen het verschil in kosten van de "upgrade" 6 maanden lang vergoed krijgt en 12 maanden als je ook een Vodafone abonnement erbij neemt?

Of zie ik iets over het hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 10:05

13art

Moderator Mobile
EnnaN schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:19:
[...]

wat lukt er dan niet?

ik heb dus via https://www.ziggo.nl/alle...lete/?offer=migratiepromo . (specifiek staat daar bestaande klanten bij) geklikt. en dat lijkt te werken, met pdf in mail inclusief de getallen die kloppen
Het regelen van extra korting, wat ik overigens elk jaar doe. Meestal voor Black Friday maar nu wat uitgesteld. Heb elders een meer interessante aanbieding gezien dus daar wil ik met ze over sparren. Kijken of er nog wat extra's van de blackfriday aanbieding af kan. Zeg maar zo'n 80 euro O-)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnnaN

EnnaN

Toys in the attic

DTwice schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:24:

Voor bestaande klanten:

[...]

Dit komt er op neer dat je alleen het verschil in kosten van de "upgrade" 6 maanden lang vergoed krijgt en 12 maanden als je ook een Vodafone abonnement erbij neemt?

Of zie ik iets over het hoofd.
Als ik naar https://www.ziggo.nl/alles-in-1/complete ga
dan zie ik eerst
Tijdelijk de eerste 6 maanden voor 29,95 per maand. Nu geen activatiekosten t.w.v. 19,95.
Als ik vervolgens op "al ziggo klant" druk, dan lees ik
Als je al klant bent bij Ziggo, kun je dit pakket uiteraard gewoon bestellen.
Volg je dan die link in die popup, dan kom je op dezelfde pagina, maar dan met een migratiepromo parameter: https://www.ziggo.nl/alle...lete/?offer=migratiepromo

Dan kun je verderklikken en bestellen. Je zit dan in het bestelproces als bestaande klant, en er blijft korting staan.

Ook in de mail die ik na afronden kreeg wordt er gesproken van bestaande klant, EN van de korting

sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
[b]EnnaN in "Ziggo Black Friday aanbieding topic"EnnaN schreef op vrijdag 23 november 2018

Volg je dan die link in die popup, dan kom je op dezelfde pagina, maar dan met een migratiepromo parameter: https://www.ziggo.nl/alle...lete/?offer=migratiepromo

Dan kun je verderklikken en bestellen. Je zit dan in het bestelproces als bestaande klant, en er blijft korting staan.

Ook in de mail die ik na afronden kreeg wordt er gesproken van bestaande klant, EN van de korting
Staat er in de mail of ze box met installatiepakket sturen daar zit ik nl niet op te wachten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

baco101 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:35:
[...]
Staat er in de mail of ze box met installatiepakket sturen daar zit ik nl niet op te wachten
Dat staat in de tweede mail die je ontvangt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EnnaN

EnnaN

Toys in the attic

baco101 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:35:
[...]

Het staat gewoon op de website. Die 'ben je al klant' popup zegt
Leuk dat je je pakket wilt vernieuwen!
Als je al klant bent bij Ziggo, kun je dit pakket uiteraard gewoon bestellen. Wel zijn er een paar dingen handig om te weten.

Wat gebeurt er na je bestelling met je bestaande abonnementen en diensten?

We zetten je huidige abonnement naadloos om naar je nieuwe abonnement. Je hoeft je geen zorgen te maken over dubbele kosten.

Je huidige aanvullende diensten – zoals een extra zenderpakket, je e-mailadres of je huidige telefoonnummer – nemen we automatisch mee naar je nieuwe abonnement.

Heb je al een interactieve mediabox van Ziggo in huis? Geen probleem, die kun je gewoon blijven gebruiken.

sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DTwice schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:24:
Dit officiële bericht heeft Ziggo gisteren hier neergezet:

VodafoneZiggo in "Ziggo Black Friday aanbieding topic"
Je bestelling wordt achteraf gecontroleerd en valt uit als je een bestaande klant bent.

Het officiële statement is dan ook als volgt:
De Black Friday Deal
Bij het bestellen van deze deal is doorgegeven dat u geen Ziggo Internet heeft. De bestelling wordt automatisch gecanceld als blijkt dat u wel Internet van Ziggo heeft. Dat is nu gebeurd. Jammer genoeg is deze deal dus niet voor u.
Maar het veranderd om de minuut, dus geen idee wat nu gaat gebeuren.
Zelf heb ik 12 maanden korting gekregen door ook vodafone te verlengen (wilden we toch al). Vind het allemaal wel best, betaal nu straks hetzelfde als nu en mobiel is flink goedkoper en ik krijg meer snelheid en meer zenders (had nog een oud pakket).

Ik heb in iedergeval alles via de chat geregeld nu en heb alles zwart op wit en heb ondertussen 9 ziggo medewerkers gesproken via de chat die allemaal van alles geregeld hebben. Ik vind het wel een boel gedoe en ergernis voor wat korting, een salarisverhoging op het werk regelen kost mij minder moeite dan korting bij ziggo (maar bij mij liep ook alles mis).

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2018 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Laatst online: 18-09 15:02
Ik heb gisteren het ook besteld (incognitoscherm, bij stap 2 inloggen), en heb vandaag nieuwe MediaBox en zo'n witte rechtopstaande wifi-router gekregen. Ik ben van start XXL naar max gegaan. Ik zit nu al op 400/40, dus dat gaat goed :) Bij mijn ziggo staat het nu ook op Internet Max en TV Max.

Ook is mijn oude nummer gewoon behouden (al stond dus in die tweede mail dat nummerbehoud nee is).

Dus ik zou niet al te veel waarde hechten aan die melding dat je eruit gevist wordt. Het is nog even wachten op de rekening, maar volgens de chat zat die korting wel bij mijn account in het systeem.

[ Voor 21% gewijzigd door sewer op 23-11-2018 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Laatst online: 18-09 13:38
sewer schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:46:
Ik heb gisteren het ook besteld (incognitoscherm, bij stap 2 inloggen), en heb vandaag nieuwe MediaBox en zo'n witte rechtopstaande wifi-router gekregen. Ik ben van start XXL naar max gegaan. Ik zit nu al op 400/40, dus dat gaat goed :) Bij mijn ziggo staat het nu ook op Internet Max en TV Max.

Ook is mijn oude nummer gewoon behouden (al stond dus in die tweede mail dat nummerbehoud nee is).

Dus ik zou niet al te veel waarde hechten aan die melding dat je eruit gevist wordt. Het is nog even wachten op de rekening, maar volgens de chat zat die korting wel bij mijn account in het systeem.
Hmm, hoe upgrade je het internet pakket dan? Ik kan alleen 200 zien.

Edit: Ik zie het al. Pakket van 84 euro kiezen en die wordt dan 29.

[ Voor 4% gewijzigd door Kashika op 23-11-2018 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
sewer schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:46:

Ja, lijkt hier ook goed te gaan. Ik vermoed dat Webcare ook verwijst naar mensen die simpelweg een abonnement hebben afgesloten als nieuwe klant, maar op hetzelfde adres al een abonnement hebben. Toch een besparing van meer dan 300 euro.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
Heb zojuist ook besteld. Ligt het aan mij of doen ze via de website helemaal niet moeilijk als je al klant bent, gezien de onderstaande pop-up? Gezien de ervaringen hier doen ze telefonisch moeilijker.
Leuk dat je je pakket wilt vernieuwen!
Als je al klant bent bij Ziggo, kun je dit pakket uiteraard gewoon bestellen. Wel zijn er een paar dingen handig om te weten.

Wat gebeurt er na je bestelling met je bestaande abonnementen en diensten?

We zetten je huidige abonnement naadloos om naar je nieuwe abonnement. Je hoeft je geen zorgen te maken over dubbele kosten.

Je huidige aanvullende diensten – zoals een extra zenderpakket, je e-mailadres of je huidige telefoonnummer – nemen we automatisch mee naar je nieuwe abonnement.

Heb je al een interactieve mediabox van Ziggo in huis? Geen probleem, die kun je gewoon blijven gebruiken.
Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bestemd voor discussie over de Ziggo Black Friday aanbieding. Niet om te melden wat je besteld hebt en wat de status is van je bestelling.