Ziggo Black Friday 2018 aanbieding topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste
Acties:
  • 54.303 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:06
jasper2603 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 15:41:
[...]

Dus eigenlijk hoef je daar niet voor bellen, maar gaat dit automatisch goed? Kun je dit bevestigen? Is misschien handig voor anderen die ook dit op hun pdf zien staan. Scheelt weer lang in de wacht staan..
Dat klopt, de helpdesk medewerker vertelde mij, omdat ik niet van een andere provider af kom staat er in de PDF bevestiging: Wil je je huidige vaste telefoonnummer behouden? : NEE

Maar omdat ik bij al bij Ziggo klant ben heb ik deze keuze nooit gehad om dit aan te passen tijdens mijn bestelling. Als je dus al klant bij Ziggo bent word dit automatisch meegenomen. vandaar dat je de keuze ook niet krijgt.

[ Voor 3% gewijzigd door MrOizo2005 op 22-11-2018 15:45 ]

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Verwijderd

edit, dit bericht verwijderd omdat het niet meer relevant is, zie bericht hieronder van mij.

[ Voor 115% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2018 15:56 ]

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:11
MrOizo2005 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 15:43:
[...]

Dat klopt, de helpdesk medewerker vertelde mij, omdat ik niet van een andere provider af kom staat er in de PDF bevestiging: Wil je je huidige vaste telefoonnummer behouden? : NEE

Maar omdat ik bij al bij Ziggo klant ben heb ik deze keuze nooit gehad om dit aan te passen tijdens mijn bestelling. Als je dus al klant bij Ziggo bent word dit automatisch meegenomen. vandaar dat je de keuze ook niet krijgt.
Ik ga er ook van uit dat het goed komt. Gisteren na de bestelling zag ik ook in de PDF "nee" staan bij nummerbehoud. Bij inloggen op Mijn Ziggo stond er bij het telefoonnummer niets meer ingevuld (daarvóór wel). Zonet logde ik opnieuw in en zag ik dat het oude telefoonnummer weer stond ingevuld onder het tabje "Telefoon". Ook waren de zenderpakketten nu aangepast naar het nieuwe abo. Achter de schermen lijkt er dus iets te gebeuren met mijn bestelling, hopelijk gaat het goed met de korting :P

Catch a smile out there!

• ebk71
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04:08
Ik heb ook als bestaande klant gebruik gemaakt van de aanbieding. Bestaande smartcards blijven gewoon actief?

Verwijderd

Ik krijg net deze mail:
Onze reactie op referentienummer XXXXX

Goedemiddag hobbykok,

Zoals afgesproken in onze chat vanochtend, stuur ik je nog een e-mail.

Het was een heel gedoe, moet ik zeggen! Sorry dat we het zo moeilijk hebben gemaakt.

Helaas kon ik de foutieve bestelling niet meer annuleren omdat deze al verwerkt is. Je krijgt dus een pakket van ons met nieuwe apparatuur.
Geen zorgen, zodra je deze ontvangt mag je ons aan de mauw trekken en dan kunnen we het juiste pakket regelen met de juiste korting. Dit moet dan even via een creatieve weg omdat de korting dan niet meer loopt, maar dit komt helemaal goed. Ik heb in je dossier aangegeven hoe mijn collega's dit dan moeten verwerken.

Nogmaals mijn uiterste excuses voor het ongemak! Je krijgt een Track en Trace code van ons en zodra je het ontvangen hebt mag je dit laten weten in een reply op deze e-mail.

Voor nu wens ik je nog een fijne dag toe.
Ik heb nu werkelijk geen idee wat ze mij nu allemaal gaan toezenden, maar ze hebben kennelijk voor mij een creatieve manier bedacht om mij 12 maanden korting te geven. We gaan het wel zien, ik ben altijd huiverig als dingen niet lukken, ik hoop wel dat ik mijn ci+ modules nu kan behouden, dat is beloofd en ik ga die chat goed bewaren net als deze mail. Maar het lijkt allemaal goed te komen, al vermoed ik dat ik nu zaken ga missen omdat een bestelling schreef ging. Ik wil graag complete max en ik had eerst een mail over internet max, dus die horizon box zal wel nagestuurd worden (ga ik toch niks mee doen, maar ik wil wel graag movies en series XL).

Nou, ik ga maar bier drinken, ben blij dat ik niet bij Ziggo werk, ik zou er werkelijk gek worden. Gelukkig lijkt het voor mij nu geregeld, hoop dat diegene hier die nog zaken moeten regelen ook goed geholpen gaan worden.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2018 16:02 ]

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:19
jasper2603 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 15:36:
[...]

Zo heb ik het ook gedaan, maar wat heb jij in de bevestiginsmail onderaan in de bevestigings.pdf staan bij behoud eigen telefoonnummer?
Nee, op latere bevestiging staat wel nummerbehoud met het juiste nummer. Niks om je zorgen over te maken. Voor de rest blijf alles namelijk hetzelfde.

[ Voor 10% gewijzigd door NotSoSteady op 22-11-2018 16:02 ]

• LukeS
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 13:36
Gisteren heb ik ook mijn bestaande alles-in-1 Complete via de website vernieuwd met 6 maanden korting.
Vandaag ging toevallig mijn verbinding een kwartier down, terwijl dit bijna 2 jaar stabiel heeft gedraaid.
Er stond geen storing vermeld op de website
Zou dus zomaar kunnen dat dit een teken is dat er achter de schermen iets gebeurt.
Meer mensen die vandaag iets gemerkt hebben aan de verbinding?

• jasper2603
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:19
NotSoSteady schreef op donderdag 22 november 2018 @ 16:01:
[...]

Nee, op latere bevestiging staat wel nummerbehoud met het juiste nummer. Niks om je zorgen over te maken. Voor de rest blijf alles namelijk hetzelfde.
Bij mij staat ook op de latere bevestigings mail in de pdf nummerbehoud op nee. Het rare is dat onder mobiele nummer mijn vaste nummer staat vermeld..

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:57
LukeS schreef op donderdag 22 november 2018 @ 16:03:
Gisteren heb ik ook mijn bestaande alles-in-1 Complete via de website vernieuwd met 6 maanden korting.
Vandaag ging toevallig mijn verbinding een kwartier down, terwijl dit bijna 2 jaar stabiel heeft gedraaid.
Zou dus zomaar kunnen dat dit een teken is dat er achter de schermen iets gebeurt.
Bij mij knalde de verbinding er vanmiddag tijdelijk even uit, een kwartier nadat ik mijn aanvraag had ingediend.. :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenfiddich
-Muncky- schreef op donderdag 22 november 2018 @ 16:08:
[...]

Bij mij knalde de verbinding er vanmiddag tijdelijk even uit, een kwartier nadat ik mijn aanvraag had ingediend.. :o
Dacht al dat ik wat hoorde knallen. Zal jouw verbinding zijn geweest.

Catch a smile out there!

• NotSoSteady
jasper2603 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 16:04:
[...]

Bij mij staat ook op de latere bevestigings mail in de pdf nummerbehoud op nee. Het rare is dat onder mobiele nummer mijn vaste nummer staat vermeld..
Staat niet in de pdf, je krijgt nog een mail met daarin het overzicht (zonder pdf) met de naam 'Uw bestelling'.

[ Voor 5% gewijzigd door NotSoSteady op 22-11-2018 16:13 ]

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:50

pietje63

RTFM

Ik ben ook bezig met de "verlenging via inloggen bij stap 2".

Wat me opvalt, is dat nergens expliciet staat dat er sprake is van een verlenging. Zit ik niet straks gewoon aan twee abonnementen "vast"?

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Verwijderd

Ik werk momenteel thuis en heb geregeld overdag opeens downtime, volgens mij ligt dat meer aan het netwerk van ziggo momenteel dan aan een bestelling. Of je moet opeens een hogere snelheid hebben.

• Glenfiddich
NotSoSteady schreef op donderdag 22 november 2018 @ 16:11:
[...]

Staat niet in de pdf, je krijgt nog een mail met daarin het overzicht (zonder pdf) met de naam 'Uw bestelling'.
Bij mij staat in de mail met de naam "Uw bestelling" (zonder bijlagen) niks over nummerbehoud. Ook niets over de korting trouwens.

Catch a smile out there!

• nltweaker
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 17-09 14:50
pietje63 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 16:14:

Wat me opvalt, is dat nergens expliciet staat dat er sprake is van een verlenging. Zit ik niet straks gewoon aan twee abonnementen "vast"?
Dat is exact de reden waarom ik dit nu niet doet, geen zin in al dat gedoe als het niet klopt.

• NotSoSteady

Bij mij gaat het duidelijk om een verlenging, staat ook dat ik de oude apparatuur terug moet sturen om te genieten van de verhoogde internetsnelheid.
Glenfiddich schreef op donderdag 22 november 2018 @ 16:15:
[...]

Bij mij staat in de mail met de naam "Uw bestelling" (zonder bijlagen) niks over nummerbehoud. Ook niets over de korting trouwens.
Nummerbehoud is alleen als je overstapt, daarom kon je deze optie ook niet selecteren tijdens het bestellen. Als het goed is staat je nummer er gewoon in.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QTVo31z.png

[ Voor 34% gewijzigd door NotSoSteady op 22-11-2018 16:24 ]

• pietje63

pietje63

RTFM

@NotSoSteady Thanks, ik ben nu nog even goed gaan kijken, en zie nu het volgende staan bij stap 2
Je gegevens

Al Ziggo klant? Als je een bestelling plaatst, zorgen wij ervoor dat je abonnement wordt aangepast.
:)

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

• NotSoSteady
pietje63 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 16:25:
@NotSoSteady Thanks, ik ben nu nog even goed gaan kijken, en zie nu het volgende staan bij stap 2

[...]

:)
Inderdaad, dat gaat allemaal wel goed hoor, niks om je zorgen over te maken. Overigens zie ik de korting ook niet verschijnen, maar dat zie ik meer als het probleem van Ziggo. 8)

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 20:25

Metalfreak

Hoije woh!

Je kunt geen twee abonnementen op 1 adres hebben. Ik heb hetzelfde gedaan en kreeg ook gewoon een melding dat ik dan mijn huidige CI+ module moest gaan terugsturen. Iets dat ik juist niet wil gaan doen, maar goed, dat is een andere kwestie.

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

• NotSoSteady
Metalfreak schreef op donderdag 22 november 2018 @ 16:29:
[...]

Je kunt geen twee abonnementen op 1 adres hebben. Ik heb hetzelfde gedaan en kreeg ook gewoon een melding dat ik dan mijn huidige CI+ module moest gaan terugsturen. Iets dat ik juist niet wil gaan doen, maar goed, dat is een andere kwestie.
Die melding krijg ik niet, alleen het modem wordt vervangen, omdat hier nog een oude Linksys staat. Voor de rest blijft alles hetzelfde. Jij hebt vermoedelijk als nieuwe klant een abonnement aangevraagd, terwijl wij waren ingelogd als huidige Ziggo-klant.

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik ben al 8 uur verbonden met mijn VPN thuis. Dus vandaag is nog niets bijzonders gebeurd overdag bij mij. En heb mijn IP in mijn VPN config nog niet veranderd naar een dyn dns adres, dus IP adres is ook al een hele tijd hetzelfde in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:53
Ik heb al 2 jaar een abonnement bij Ziggo.

Belt na advies van dit topic op met mededeling dat ik wil overstappen naar KPN (lees je in de actie van KPN en benoem dat je de gratis dual shock wel heel interessant vindt + 9mnd korting). Bij mij gebruiken ze de excuus van je haalt nooit de gewenste snelheid bij KPN... en dan zag ik... het is wel een stuk goedkoper (wees dan wel voorbereid om dat ze een aanbod gaan doen met een lager snelheid pakket die ook goedkoper is).

Na lang praten deden ze de aanbod voor nieuwe klanten (maar bij mij voor de lagere snelheid). Ik gaf aan dat ik dit niet echt een actie vond om helft van mijn snelheid in te leveren en dat KPN ook op mijn adres 200mbit kan leveren.

Uiteindelijk, mijn huidige pakket zonder extra's (gewoon 400mb internet) maar wel korting van 6 mnd 29 euro. Heeft mij 45 minuten gekost... maar levert op jaarbasis toch wel aardig centjes op!

• goldmemberf1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 22:37
Vanuit mijn huidige startpakket Ziggo (40mbit/4mbit) van 49,95 inmiddels ook met Ziggo gesproken over de mogelijkheden.

Ze bieden me nu een upgrade aan naar 200mbit/20mbit voor 30eu voor 9 maanden, daarna 60eu. In totaal kom ik dan uit op 37,50eu p.m. voor een jaar. Bij Telfort zit ik op precies hetzelfde bedrag als ik de aansluitkosten meereken.

Doen of niet doen? :P

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-09 16:53
Bij mijn snelheid 250mbit/40mbit zitten 3 virusscan licenties, waarvan er maar 1 actief was. Dus ik hun opbellen om de overige 2 licenties toe te voegen, kwamen ze zelf met de opmerking of ik de eerste 2 maanden gratis wilde hebben.
Niet eens voor gevraagd, maar uiteraard wel geaccepteerd :+

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:06

ko9

Ik heb gistermiddag via de eerder besproken methode een Ziggo Compleet pakket afgesloten. Ik zat op een Start pakket, lang genoeg om maandelijks te kunnen opzeggen.

Zojuist Postnl track en tracé nummer ontvangen voor de verzonden Mediabox XL. En m'n snelheid is al opgeschroefd naar 200mbit.

Dus alle wijzigingen zijn doorgevoerd, nu alleen nog afwachten of er op de factuur straks ook €29,95 staat. Daar ga ik volgende week nog wel ff over bellen.
Als ze het niet willen doorvoeren, zeg ik alsnog op binnen 14 dagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VodafoneZiggo
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

VodafoneZiggo

Bedrijfsaccount VodafoneZiggo Webcare
Beste Tweakers leden,

Ik begrijp dat er nog al wat te doen is met de Black-Friday actie.
Hierbij alle duidelijkheid omtrent de actie.

Je bestelling wordt achteraf gecontroleerd en valt uit als je een bestaande klant bent.

Het officiële statement is dan ook als volgt:
De Black Friday Deal
Bij het bestellen van deze deal is doorgegeven dat u geen Ziggo Internet heeft. De bestelling wordt automatisch gecanceld als blijkt dat u wel Internet van Ziggo heeft. Dat is nu gebeurd. Jammer genoeg is deze deal dus niet voor u.

Groet,
Leroy van Ziggo

VodafoneZiggo-webcare

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05:46
Bij mij is de hele kortingsactie eruit geflikkert dus helaas geen 6 maanden korting.

• goldmemberf1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 22:37
ko9 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 17:27:
Ik heb gistermiddag via de eerder besproken methode een Ziggo Compleet pakket afgesloten. Ik zat op een Start pakket, lang genoeg om maandelijks te kunnen opzeggen.

Zojuist Postnl track en tracé nummer ontvangen voor de verzonden Mediabox XL. En m'n snelheid is al opgeschroefd naar 200mbit.

Dus alle wijzigingen zijn doorgevoerd, nu alleen nog afwachten of er op de factuur straks ook €29,95 staat. Daar ga ik volgende week nog wel ff over bellen.
Als ze het niet willen doorvoeren, zeg ik alsnog op binnen 14 dagen.
Welke deal heb je binnengesleept als ik vragen mag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:06

ko9

goldmemberf1 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 17:41:
[...]

Welke deal heb je binnengesleept als ik vragen mag?
Ziggo Compleet met 1e 6 maanden voor 29,95

N.b. de bovenstaande reactie van Ziggo vind ik dus ook bijzonder. Volgens die reactie zouden ze m'n order gaan cancellen, maar ondertussen sturen ze dus wel een nieuwe Mediabox op en verhogen de snelheid alvast...

[ Voor 32% gewijzigd door ko9 op 22-11-2018 17:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Metalfreak

Metalfreak

Hoije woh!

VodafoneZiggo schreef op donderdag 22 november 2018 @ 17:34:
Beste Tweakers leden,

Je bestelling wordt achteraf gecontroleerd en valt uit als je een bestaande klant bent.

De Black Friday Deal
Bij het bestellen van deze deal is doorgegeven dat u geen Ziggo Internet heeft. De bestelling wordt automatisch gecanceld als blijkt dat u wel Internet van Ziggo heeft. Dat is nu gebeurd. Jammer genoeg is deze deal dus niet voor u.

Groet,
Leroy van Ziggo
En hoe verklaar je dan de meldingen dat mensen het via telefoon wel gelukt is en ook toegezegd is? En wanneer zou je deze melding dan moeten krijgen?

Ik geloof dus niet dat jullie er zo makkelijk onderuit kunnen komen.

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 22:19

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Beste Tweakers leden,

De Black Friday Deal

Groet,
Leroy van Ziggo
Als ik ingelogd ben en klik op.een pakket aanvragen en ik krijg dit
Ziggo
Dan ga ik er gewoon vanuit dat ziggo hier aan vast zit. Hierna ook zonder problemen de hele bestelling kunnen afronden terwijl ik de hele tijd ingelogd was.

[ Voor 5% gewijzigd door OzzieMann op 22-11-2018 18:04 ]

https://untappd.com/user/OzzBier

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:17
OzzieMann schreef op donderdag 22 november 2018 @ 18:04:
[...]

Als ik ingelogd ben en klik op.een pakket aanvragen en ik krijg dit
[Afbeelding: Ziggo]
Dan ga ik er gewoon vanuit dat ziggo hier aan vast zit. Hierna ook zonder problemen de hele bestelling kunnen afronden terwijl ik de hele tijd ingelogd was.
Ik heb toen ook op bekijk pakket geklikt en kreeg toen dezelfde korting in het scherm. Neem aan dat dit gewoon verwerkt gaat worden.

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:00
Beste Tweakers leden,

De Black Friday Deal

Groet,
Leroy van Ziggo
Wow, ok... het was al een aardige marketingblunder maar zo wordt het er niet beter op. Jammer dat jullie klanten niet mogen profiteren van de aanbieding.

Is het wel mogelijk om mijn (al lang niet meer bestaande, maar nog wel lopende) abo op te zeggen en direct aansluitend een nieuw abo af te sluiten? Ik ben al jaren opzegvrij.

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:23
Metalfreak schreef op donderdag 22 november 2018 @ 17:49:
En hoe verklaar je dan de meldingen dat mensen het via telefoon wel gelukt is en ook toegezegd is? En wanneer zou je deze melding dan moeten krijgen? Ik geloof dus niet dat jullie er zo makkelijk onderuit kunnen komen.
Vanmorgen werd op de ziggo site ook verwezen naar de actievoorwaarden, meer specifiek een tweetal bijlages 1a genoemd, eentje voor nieuwe en eentje voor bestaande klanten.

Ik ga er van uit dat een manager van ziggo wel degelijk akkoord was met deze BF deal, totdat hij/zij werd overruled door een nog hogere manager die in paniek raakte. In zo'n geval geef je het voordeel van de twijfel door aan de klant.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Killer61
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-09 15:42
Beste Tweakers leden,

De Black Friday Deal

Groet,
Leroy van Ziggo
Dan wordt het een mooi moment voor mij om na 15 jaar afscheid te nemen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562
  • Laatst online: 11:41

-tom-562

Oliesjeik

Nou, ik heb net mijn abonnement gewijzigd, ik heb net de (automatisch gegenereerde) overeenkomst binnen met daarin de bevestiging van 6 maanden voor 29,95. Ik ga er dus gewoon van uit dat ik die korting krijg :) anders ga ik op zoek naar een nieuwe provider

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 11:34
Je besteld dus iets via de Ziggo site. Kan dan op een gegeven moment inloggen. Kan daarna je bestelling doorzetten en krijgt pas achteraf een keer te horen dat je toch niet mee mag doen... Beetje jammer om er zo mee om te gaan.

Neem aan dat dit toch wel een artikeltje waard is Tweakers. Snap sowieso niet dat kortingen op maand prijzen niet verboden worden per wet. Maar dat terzijde.

@VodafoneZiggo als je belt en al lid bent geldt dan de korting wel? En via de chat?
-tom-562 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 18:30:
Nou, ik heb net mijn abonnement gewijzigd, ik heb net de (automatisch gegenereerde) overeenkomst binnen met daarin de bevestiging van 6 maanden voor 29,95. Ik ga er dus gewoon van uit dat ik die korting krijg :) anders ga ik op zoek naar een nieuwe provider
Eigenlijk "zielig" dat je moet dreigen met vertrek om korting te krijgen. Niet persoonlijk richting jouw(@-tom-562 ), maar juist naar de aanbieders.

[ Voor 35% gewijzigd door DoeEensGek op 22-11-2018 18:40 ]

• IceZero
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-08 10:25
-tom-562 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 18:30:
w8 nog een paar minuten. dan krijg je een definitieve overeenkomst waar de korting niet meer bestaat. je krijgt dan alleen de activatiekosten gratis, echter die heb je nooit omdat je al klant bent haha :P

ziggo is nu aan het trollen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:51
Killer61 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 18:18:
[...]

Dan wordt het een mooi moment voor mij om na 15 jaar afscheid te nemen ;)
Precies stel je voor je zou de echte vaste klanten eens een korting gunnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pietje63

pietje63

RTFM

IceZero schreef op donderdag 22 november 2018 @ 18:39:
[...]

w8 nog een paar minuten. dan krijg je een definitieve overeenkomst waar de korting niet meer bestaat. je krijgt dan alleen de activatiekosten gratis, echter die heb je nooit omdat je al klant bent haha :P

ziggo is nu aan het trollen :P
Navraag bij de helpdesk heeft mij geleerd dat de tweede bevestiging is na de interne controle en dat de korting er dan ook echt af is. Telefonisch annuleren kon niet “het beste kunt u het pakket bij bezorgen weigeren”.

Een andere aanbieding hadden ze ook niet voor me (zit nog op een oud pakket met oude hdd recorder dat 4 euro/maand goedkoper is)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:51
Toch is t raar ik had nog een oud internet plus abbo uit 2010, en kon wel alles bestellen met korting en morgen komt de mediabox. Die heb ik nooit gewilt omdat ik een ci+ module heb, dus deze zet ik ook maar op de slaapkamer

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NotSoSteady
Beste Tweakers leden,

De Black Friday Deal

Groet,
Leroy van Ziggo
Er is helemaal niks doorgegeven en jullie maken je in mijn ogen volledig belachelijk door de fout neer te leggen bij de consument in plaats zelf een goed functioneerde site neer te zetten. Hoe moeilijk kan het zijn? Abonnement -> Geen mogelijkheid tot korting. Het hele toontje van jou en de klantendienst staat me sowieso al tegen en laat niet bepaald zien dat jullie klachten ook daadwerkelijk serieus nemen. Het is namelijk nog steeds mogelijk om een bestelling te plaatsen als vaste klant. :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:20

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
NotSoSteady schreef op donderdag 22 november 2018 @ 19:03:
[...]

Er is helemaal niks doorgegeven en jullie maken je in mijn ogen volledig belachelijk door de fout neer te leggen bij de consument in plaats zelf een goed functioneerde site neer te zetten. Hoe moeilijk kan het zijn? Abonnement -> Geen mogelijkheid tot korting. Het hele toontje van jou en de klantendienst staat me sowieso al tegen en laat niet bepaald zien dat jullie klachten ook daadwerkelijk serieus nemen. Het is namelijk nog steeds mogelijk om een bestelling te plaatsen als vaste klant. :(
aanvullend is het dus voor sommige mensen wel mogelijk om dezelfde korting te krijgen via de telefoon. Maar dan moet je dus geluk hebben met de persoon die je aan de lijn hebt... wat een gelul.

blup

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

alki schreef op donderdag 22 november 2018 @ 19:00:
Toch is t raar ik had nog een oud internet plus abbo uit 2010, en kon wel alles bestellen met korting en morgen komt de mediabox. Die heb ik nooit gewilt omdat ik een ci+ module heb, dus deze zet ik ook maar op de slaapkamer
Ik schat in dat jij gebruik maakt van deze aanbieding:

6 maanden gratis meer snelheid bij upgrade van Internet Start (of vergelijkbaar abonnement) naar Internet Complete of Internet Complete (of vergelijkbaar abonnement) naar Internet Max

Zelf maak ik gebruik van de aanbieding waarbij ik tevens ons vodafone abonement verleng (hij zou in maart aflopen en ik kon al verlengen via de vodafone website voordat black friday begon), zo krijg ik 12 maanden korting.

Wij beiden gaan wel over een jaar ongeveer 5 euro meer betalen volens mij door o.a.die mediabox xl die ze opsturen, maar je krijgt ook weer ziggo movies en series erbij en zo ben je al met al niet duurder uit en je krijgt eerst een flinke korting per maand.
Beste Tweakers leden,

Leroy, het is fijner als Ziggo de mankracht gaat inzetten in het verbeten van de helpdesken die jullie gebruiken. Zo heb ik meermaals aan medewerkers van Ziggo moeten uitleggen wat de acties uberhaupt zijn, zet daar als bedrijf op in en ga niet klanten die de dupe worden van onjuiste informatie aanpakken. Ik kan je zo een paar namen noemen van medewerkers die ik op de hoogte moest stellen en ik heb ook de pdf met informatie voor bestaande klanten moeten delen met medewerkers. Ik hoop in iedergeval dat de medewerkers die het gaan controleren wel een juiste uitleg krijgen, want man man man, het is wel een ballentent op deze manier hoor. En dan druk ik mij voorzichtig uit.

Zo sturen jullie mij meerdere installatieboxen omdat ze er niet uitgehaald kunnen worden en moet ik straks alles terugsturen en gaan jullie de juiste zaken opsturen, er moet een workaround komen waar jullie een halve dag aan moesten werken om het voor mij op orde te krijgen, ik heb 4 uur werk ervan gehad met alleen al het bellen (ok, het nummer is gratis, maar mijn tijd niet). Vorig jaar was het al chaos, nu nog meer.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2018 19:16 ]

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:59
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2018 @ 19:12:
[...]

Zelf maak ik gebruik van de aanbieding waarbij ik tevens ons vodafone abonement verleng (hij zou in maart aflopen en ik kon al verlengen via de vodafone website voordat black friday begon), zo krijg ik 12 maanden korting.
Heb je dat telefonisch geregeld? Ik heb namelijk ook een inmiddels afgelopen Vodafone abbo. 12 maanden ziggo voor 30 euro staat me wel aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Prosac schreef op donderdag 22 november 2018 @ 19:14:
Heb je dat telefonisch geregeld? Ik heb namelijk ook een inmiddels afgelopen Vodafone abbo. 12 maanden ziggo voor 30 euro staat me wel aan.
Ja, telefonisch, maar maak die fout niet. Regel het per chat zodat je screenshots van de afspraken kan maken of het chatgesprek kan opslaan. Hier staan de voorwaarden: https://www.ziggo.nl/pdf/...20bestaande%20klanten.pdf

Abonnement voor je mobiel is ook goedkoper momenteel. Zoals ik hierboven schrijf weet Ziggo niet echt van deze actie, maar de tekst uit de folder die ik net linkte is als volgt:

De actie houdt in:
12 maanden gratis meer snelheid bij upgrade van Internet Start (of vergelijkbaar abonnement) naar Internet Complete of Internet Complete (of vergelijkbaar abonnement) naar Internet Max. Deze korting is alleen beschikbaar voor klanten die een nieuw Vodafone abonnement bestellen of verlengen.

Als je jouw mobiel met 1 jaar gaat verlengen kan je denk ik ook volgend jaar er gebruik van maken (als de actie terugkomt).

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:59
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2018 @ 19:19:
[...]

Ja, telefonisch, maar maak die fout niet. Regel het per chat zodat je screenshots van de afspraken kan maken of het chatgesprek kan opslaan. Hier staan de voorwaarden: https://www.ziggo.nl/pdf/...20bestaande%20klanten.pdf
top! Thanks! Met deze voorwaarden gewoon mijn snelheid verhogen en 12 maanden korting. Ideaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silvan94
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 12:47
Beste Tweakers leden,

De Black Friday Deal

Groet,
Leroy van Ziggo
Dus jullie gooien een hard statement de wereld in en cancelen de order ondanks dat deze netjes volgens een intern Ziggo proces is verlopen, zonder ook maar te denken de huidige klant een alternatief of tegemoetkoming te bieden? Halve bak noemen wij dat!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
Silvan94 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 19:22:
[...]

Dus jullie gooien een hard statement de wereld in en cancelen de order ondanks dat deze netjes volgens een intern Ziggo proces is verlopen, zonder ook maar te denken de huidige klant een alternatief of tegemoetkoming te bieden? Halve bak noemen wij dat!
Durf te wedden dat dit ook nog puur vanuit het webteam komt en dat je via annuleringen opeens het wel kan regelen.. :/

blup

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• goldenace007
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-11-2024
In Amerika hebben ze de class action lawsuit. Is er in NL geen alternatief waar we Ziggo mee om de oren kunnen slaan ? Wat een zooitje maken ze ervan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bezulba schreef op donderdag 22 november 2018 @ 19:24:
Durf te wedden dat dit ook nog puur vanuit het webteam komt en dat je via annuleringen opeens het wel kan regelen.. :/
Als ze deze procedure net zo goed communiceren intern als de black friday deals, dan lijkt het me sterk dat er uberhaupt wat geannuleerd gaat worden.

• NotSoSteady
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2018 @ 19:27:
[...]

Als ze deze procedure net zo goed communiceren intern als de black friday deals, dan lijkt het me sterk dat er uberhaupt wat geannuleerd gaat worden.
Ik heb ook nog geen enkele annulering gezien.

• goldenace007
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2018 @ 19:27:
[...]

Bij mij een een vriend van me is de doos met spullen al onderweg, vanochtend de boel besteld.Maar ff de mijn ziggo in de gaten houden

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17-09 14:35
Maar waarom besteld iedereen hier via de Ziggo site? Bel gewoon naar afdeling retentie en leg uit dat je ook graag een goede deal wilt als trouwe Ziggo klant. Korting zo geregeld.

• migchiell
Prosac schreef op donderdag 22 november 2018 @ 19:21:
[...]

top! Thanks! Met deze voorwaarden gewoon mijn snelheid verhogen en 12 maanden korting. Ideaal.
Als ik het goed begrijp krijg je geen korting tov. je huidige abo, maar krijg je tegen diezelfde prijs een abo met hogere snelheid. Die verhoging betaal je niet, maar je blijft gewoon je gewone kosten betalen. Of krijg je, naast de gratis verhoging, ook nog een korting op je huidige abo?

Ik kon, als bestaande klant, kiezen voor zes maanden gratis hogere snelheid, of zes maanden een gratis extra pakket (sport of film/series). Helaas heb ik in beide geen interesse, ik hoopte juist op een leuke korting. Als compensatie voor de hogere aboprijs ivm de mediabox, en ook omdat dat best eens leuk zou zijn, na vele jaren klant te zijn geweest :)

Ook toen ik overwoog om over te stappen naar Vodafone kon die zes maanden korting op het Ziggo abo er niet vanaf, wel kon er, mogelijk, geregeld worden dat de meerkosten van Vodafone tov mijn huidige mobiele abo verrekend zouden worden. Maar echt een harde toezegging was het ook niet.

[ Voor 39% gewijzigd door migchiell op 22-11-2018 19:43 ]

Verwijderd

Daiov97 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 19:34:
Maar waarom besteld iedereen hier via de Ziggo site? Bel gewoon naar afdeling retentie en leg uit dat je ook graag een goede deal wilt als trouwe Ziggo klant. Korting zo geregeld.
@Daiov97 Die optie heb ik nooit in het menu gehad, hoe kan je die bereiken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darklord007
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-09 14:33
mooie actie voor bestaande klanten. Ik betaal nu 58,95 en mag bij een 'upgrade' voor hetzelfde 63,50€ gaan betalen...

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
Daar kreeg je, als je het goed doet, max 3 maanden korting. De site korting is 6 maanden lang en flink.

En het is 3x klikken, ipv 40 min in de wacht staan.

blup

• migchiell
darklord007 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 19:44:
mooie actie voor bestaande klanten. Ik betaal nu 58,95 en mag bij een 'upgrade' voor hetzelfde 63,50€ gaan betalen...
Die extra 4,50 is de huur voor je mediabox, werd mij verteld.

• -tom-562
  • Laatst online: 11:41

-tom-562

Oliesjeik

Zojuist een email gehad over de bestelling, alles staat er netjes in, behalve de korting.. Morgen maar eens even contact opnemen...

Vaak bu'j te bang!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:36
Denk dat ze vandaag strenger zijn gaan doen;

Ik had gister al besteld, maar had vragen over de mediabox (heb 2 eigen CI+ modules). Dame kon de vraag niet beantwoorden en werd doorgebounced naar tech afdeling.
Die begon over; je bent al klant dat is een probleem. Is dat (meerdere keren) gaan overleggen met zijn baas en korting kon gewoon doorgevoerd worden (maar wel met mediabox).
Alles in het gesprek opgenomen (1:15min)

Vandaag belde mijn vriendin (voor wie ik het had geregeld) *(*$(*ziggo weg doen, opstappen, boos!!
Ik zeg ik bel wel ff, kwam uiteindelijk bij bestellingen terecht en die zeiden ronduit nee. Laat uw vriendin bellen zegt ze. Ik zeg als die belt is het om op te stappen. Echter ik kon niets bereiken.
Heeft ze zelf gebeld om de boel op te zeggen, kreeg ze bij retentie? gewoon het aanbod zonder morren.
(ook opgenomen 1:30min)

De wachttijden zijn niet van de lucht iig.

Leroy weet er niets vanaf, gelukkig maar anders ging het niet door.

/sarcasme

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darklord007
migchiell schreef op donderdag 22 november 2018 @ 19:45:
[...]

Die extra 4,50 is huur voor je mediabox, werd mij verteld.
Gebruiken die dingen nog steeds zo misdadig veel elektriciteit? Ik vind mijn humax decoder met 2 ontvangers nog steeds prima. Schandalig dat je daar nu extra voor moet betalen. Eerst kreeg je ook 5euro korting als je geen telefoon hoefde, dat is nu nog maar 1euro.

Al met al heeft ziggo ons (consument) goed schaak-mat staan.. 8)7

• Bad Brains
darklord007 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 19:48:
[...]

Eerst kreeg je ook 5euro korting als je geen telefoon hoefde, dat is nu nog maar 1euro.
Een vaste telefoonaansluiting kost nu ook maar 1,- dus wat wil je nou precies. (bij ziggo dus, in het pakket)

[ Voor 4% gewijzigd door Bad Brains op 22-11-2018 19:50 ]

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• darklord007
Bad Brains schreef op donderdag 22 november 2018 @ 19:49:
[...]

Een vaste telefoonaansluiting kost nu ook maar 1,- dus wat wil je nou precies. (bij ziggo dus, in het pakket)
ligt eraan hoe je het bekijkt he. Eerst kon je het eraf halen en zat je 5euro lager per maand. Nu zeggen ze dat je er maar 1euro voor betaald en krijg je dus maar 1euro korting als je het eraf laat. Al met al logisch. Echter rekenen ze dus voor iedereen een hogere prijs.

Prijsontwikkeling bij ziggo gaat behoorlijk veel harder dat de inflatie. Heb als consument niet echt een alternatief dus voel me behoorlijk vast zitten.

Hoop dat ze snel hun netwerk gaan open stellen zoals de rechter heeft bepaald.

• IceZero
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-08 10:25
pietje63 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 18:58:
[...]

Navraag bij de helpdesk heeft mij geleerd dat de tweede bevestiging is na de interne controle en dat de korting er dan ook echt af is. Telefonisch annuleren kon niet “het beste kunt u het pakket bij bezorgen weigeren”.

Een andere aanbieding hadden ze ook niet voor me (zit nog op een oud pakket met oude hdd recorder dat 4 euro/maand goedkoper is)
ik heb afdeling retentie/opzegging gesproken na 1 uur 20 minuten wachtrij. korting werd meteen gefixed zonder geklaag.

dus gewoon bellen met afdeling retentie/opzegging en ze fixen het voor je.

Verwijderd

@Bad Brains hoe neem jij die gesprekken op?
IceZero schreef op donderdag 22 november 2018 @ 19:52:
ik heb afdeling retentie/opzegging gesproken na 1 uur 20 minuten wachtrij. korting werd meteen gefixed zonder geklaag.
1 uur en 20 minuten in de wacht 8)7

Bizar toch, wil je opzeggen en sta je bijna anderhalf uur met de telefoon in de hand. Motto van dit alles: zorg dat de accu van je telefoon vol is als je met Ziggo gaat spreken.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2018 19:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silvan94
IceZero schreef op donderdag 22 november 2018 @ 19:52:
[...]

dus gewoon bellen met afdeling retentie/opzegging en ze fixen het voor je.
Misschien moet Leroy dit eens bekijken. Korting wordt dus wel gewoon gegeven. Je moet er alleen even je halve vrije avond voor opgeven om een medewerker opzegging aan de lijn te krijgen... 8)7

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:50

Spotmatic

Ken sent me

Een kennis van mij maakte vandaag gebruik van de BF actie. Een half uur later reset zijn modem zich vanzelf.

Ik maakte gisteravond gebruik van de actie. Een kwartier later resette mijn modem zich vanzelf.

Is dat Ziggo die op afstand aan het rommelen is? :)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jesse1280
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-08-2024

Jesse1280

Freelancer Tweakers Elect
Vanochtend via Facebookchat gevraag naar de activeringskosten en naar de korting die niet wordt vermeld in de tweede bevestigingsmail.

Activeringskosten: "Het is inderdaad niet de bedoeling dat je activatiekosten krijgt als je het spul al in huis hebt. Het tegenhouden dat het niet op de factuur zal komen, kan ik helaas niet. In plaats daarvan zal ik een creditering aanmaken van €19,95 op je eerstvolgende factuur. Je ziet dan wel de activatiekosten in rekening gebracht worden, maar dit zorgt ervoor dat je dit ook weer terug krijgt."

Korting niet in 2e mail: "Ik zie op je klantnummer dat er maar 1 bestelling in staat en dat is de bestelling met de korting. 100% ben ik er zeker van dat dit goed gaat komen. Houd je volgende factuur goed in de gaten."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09 14:44

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Ik heb gebeld met de afdeling opzeggingen (09001884, optie 4-3-4). Na meer dan een uur in de wacht te hebben gestaan heb ik uitgelegd dat ik de Black Friday aanbiedingen van Ziggo en concurrenten had gezien, en dat ik wilde overstappen (aangezien die van Ziggo enkel voor nieuwe klanten is). Na overleg heb ik een nieuw jaarcontract (Internet & TV Complete, wat ik al had) met 3 maanden voor € 29,95 gekregen. Had gehoopt op 6 maanden, maar toch beter dan niets :+

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extreme smell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08:43
Ik ook vandaag gebeld met afdeling opzeggingen. Ik heb nu een abo van 63,50 per maand.
Ik zei dat ik wilde overstappen naar glasvezel (wat echt zo is) tenzij ziggo het aantrekkelijk kan maken om te blijven met hun black friday aanbieding.

Als bestaande klant had ik daar natuurlijk geen recht op, maar hij kon me wel 3 maanden voor 39,95 aanbieden.

Toen zei ik dat ik die 6 maanden voor 29,95 toch een stuk interessanter vind. Op dat moment ging de telefonist even overleggen met zijn leidinggevende en even later kreeg ik het aanbod voor 6 maanden 34,95 en 3 maanden gratis een zenderpakket naar keuze. Dat vond ik een mooie deal en ben ik akkoord mee gegaan!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Silvan94
Extreme smell schreef op donderdag 22 november 2018 @ 20:13:
Ik ook vandaag gebeld met afdeling opzeggingen. Ik heb nu een abo van 63,50 per maand.
Ik zei dat ik wilde overstappen naar glasvezel (wat echt zo is) tenzij ziggo het aantrekkelijk kan maken om te blijven met hun black friday aanbieding.

Als bestaande klant had ik daar natuurlijk geen recht op, maar hij kon me wel 3 maanden voor 39,95 aanbieden.

Toen zei ik dat ik die 6 maanden voor 29,95 toch een stuk interessanter vind. Op dat moment ging de telefonist even overleggen met zijn leidinggevende en even later kreeg ik het aanbod voor 6 maanden 34,95 en 3 maanden gratis een zenderpakket naar keuze. Dat vond ik een mooie deal en ben ik akkoord mee gegaan!
Mooie deal! Al is “overleggen met leidinggevende” een bekende salestruc waar ze laten zien hoe veel moeite ze wel niet voor je doen. Waarschijnlijk is er een goeie bak koffie gehaald haha

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Glenfiddich
Wel bijzonder hoe iedereen die belt weer een verschillende deal krijgt. Alsof je op de markt staat te pingelen.

Catch a smile out there!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:50

Spotmatic

Ken sent me

De professionaliteit straalt er inderdaad van af... :(

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• goldenace007
Wordt steeds leuker, 1 bestelling gedaan als vaste klant met korting en inmiddels 2 pakketjes onderweg...
Straks nog verbouwing nodig om alle pakketten te bewaren vanuit Ziggo...

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Op Twitter via een DM zeggen ze als volgt:
quote: ZiggoWebcare
De deal waarbij je de eerste 6 maanden 29.95 per maand betaalt geldt voor nieuwe klanten en is voor jou daarom niet van toepassing.

Als bestaande klant kun je wel upgraden naar Internet Max, de eerste 6 maanden blijf je dan gewoon Internet Complete betalen, daarna gaat pas het nieuwe tarief in.
Afijn, bestelling is er toch al doorheen en heb bevestiging. Maar een warboel is het wel. :P

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:14
1 uur en 23 min in de wacht gestaan

de black friday deal kon ik echt niet krijgen maar wel een ander aanbod gehad (lijkt er heel erg op lol ) 6 maanden lang 34,50 met een jaarcontract

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bad Brains
https://play.google.com/s...ppstar.callrecorder&hl=en

Handmatig aazetten anders neemt ie alles op.
1 uur is 5mb geloof ik.
Koop ik ooit nog wel eens de premium van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Extreme smell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08:43
Ik weet niet of het echt werkt, maar ik had eerst ook een wachtrij van meer dan een half uur (werd gezegd).

Toen opgehangen en hier mijn telefoonnummer ingevuld en werd binnen 2 seconden gebeld door de belcomputer van ziggo. Daar nogmaals het keuzemenu doorlopen en kreeg toen binnen een minuut iemand aan de lijn.

• Slickk
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:52
[...]

Is dit echt zo? In eerste bijlage van bevestigingsmail stond de 6 maanden voor €30 korting wel (en geen aansluitkosten maar was al Ziggo klant), in tweede mail ontbreekt die zin. Nergens staat dat er een interne controle is geweest en krijg morgen nieuwe Mediabox XL binnen (Mediabox ligt ongebruikt want CI+ module).

Moet ik die weigeren en de boel annuleren of aannemen en de volgende factuur maar afwachten? Telefonisch worden de kortingen zo te lezen wel gegeven. Verwarrend.

• Bad Brains
Slickk schreef op donderdag 22 november 2018 @ 20:36:
[...]

Moet ik die weigeren en de boel annuleren of aannemen en de volgende factuur maar afwachten? Telefonisch worden de kortingen zo te lezen wel gegeven. Verwarrend.
Je hebt 14 dagen bedenktijd, zoals al eerder gezegd. __bellen__

• NotSoSteady
Slickk schreef op donderdag 22 november 2018 @ 20:36:
[...]

Is dit echt zo? In eerste bijlage van bevestigingsmail stond de 6 maanden voor €30 korting wel (en geen aansluitkosten maar was al Ziggo klant), in tweede mail ontbreekt die zin. Nergens staat dat er een interne controle is geweest en krijg morgen nieuwe Mediabox XL binnen (Mediabox ligt ongebruikt want CI+ module).

Gewoon aannemen, dat doe ik ook en het document met korting bewaren, dan komt het wel goed.

Verwijderd

goldenace007 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 20:23:
Wordt steeds leuker, 1 bestelling gedaan als vaste klant met korting en inmiddels 2 pakketjes onderweg...
Straks nog verbouwing nodig om alle pakketten te bewaren vanuit Ziggo...
Ik krijg er 3 en de juiste moeten ze nog opsturen. Ik heb wel dozen voor surprises nodig toevallig })

• LukeS
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 13:36
Na bijna anderhalf uur in de wachtrij voor de afdeling retentie de 6 maanden voor 29,95 gekregen nadat ik aangaf verschillende Black Friday deals bij de glasvezelboeren te hebben bekeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-09 22:29
Voor iedereen die een pdf heeft ontvangen met korting erop gespecificeerd lees dit even:

https://www.consuwijzer.n...en-voor-afgesproken-prijs

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

• Bad Brains
snah001 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 21:13:
Voor iedereen die een pdf heeft ontvangen met korting erop gespecificeerd lees dit even:

https://www.consuwijzer.n...en-voor-afgesproken-prijs
Misschien wat leeswerk voor @VodafoneZiggo

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Dit geldt toch alleen voor nieuwe abonnee, of verlengen wanneer je al langer dan 1j contract hebt ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
Hackus schreef op donderdag 22 november 2018 @ 21:24:
Dit geldt toch alleen voor nieuwe abonnee, of verlengen wanneer je al langer dan 1j contract hebt ?
@Hackus Je kon gister je bestelling selecteren en dan bij afronden inloggen. En zodoende ook meedoen.
Zie de plaatjes waarin staat "bedankt dat je wil verlengen" dus alles was een normaal verlengcontract.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Bad Brains schreef op donderdag 22 november 2018 @ 21:26:
[...]

@Hackus Je kon gister je bestelling selecteren en dan bij afronden inloggen. En zodoende ook meedoen.
Zie de plaatjes waarin staat "bedankt dat je wil verlengen" dus alles was een normaal verlengcontract.
Dus niet binnen je jaar contract ?
deze aanbiedingen zie je vaker bij Ziggo voor nieuwe abonnees, of bij verlenging na 1j. ook vaak via klantenbehoud als je belt dat je over wil stappen

[ Voor 6% gewijzigd door Hackus op 22-11-2018 21:33 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Bad Brains
Er zijn mensen die het hebben "opgeschoven" naar hun einddatum.
Bij mijn vriendin is het bijvoorbeeld op 1 jan ingegaan (wel maandelijks opzegbaar) omdat ziggo al geld voor dec had overgemaakt.

Hoe ver je het vooruit kan schuiven weet ik niet. Ik was ook maandelijks opzegbaar al jaren.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Bad Brains schreef op donderdag 22 november 2018 @ 21:34:
Er zijn mensen die het hebben "opgeschoven" naar hun einddatum.
Bij mijn vriendin is het bijvoorbeeld op 1 jan ingegaan (wel maandelijks opzegbaar) omdat ziggo al geld voor dec had overgemaakt.

Hoe ver je het vooruit kan schuiven weet ik niet. Ik was ook maandelijks opzegbaar al jaren.
ja, na 1j zonder nieuw contract kun je maandelijks opzeggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twistedmark
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:40
Zojuist via de telefonische opzegoptie als bestaande abonnee (contract ouder dan één jaar) 6 maanden het Complete pakket voor €29,95 gekregen. Ik heb alleen aangegeven dat ik graag weer korting wilde en dat was geen enkel probleem. De medewerker deed gelijk dit voorstel. Ik heb wel anderhalf uur in de wacht gestaan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Acradavos
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 22:02

Acradavos

Poetsfanaat

Buiten de Black Friday om. Jaarlijks bellen (na aflopen contract) krijg ik het altijd voor elkaar om 12 maanden 25% korting te krijgen, dat is toch een creditering van 155 euro. :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-09 22:29
De meesten hebben screenprints en de pdf met de bevesting met korting in hun handen dat aantoont dat de bestelling is geaccepteerd door Ziggo.
De opmerking "geldt niet voor reeds bestaande klanten" gaat niet op daar de verlenging officieel op de website werd aangeboden en ook werd verwerkt en anders had de mogelijkheid ook niet mogen worden aangeboden cfm hun er snel bijgesleepte voorwaarden.
Zal er eens een bevriende advocaat naar laten kijken maar denk dat ie er snel klaar mee is en dat er idd een leververplichting bestaat.

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Gelijk hebben en krijgen zijn helaas wel twee verschillende dingen...

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:22
[...]

Lees dat mailtje maar eens goed, want ook eventueel extra bestelde pakketten staan daar niet op (Movies XL bijvoorbeeld). Dat mailtje heeft iedereen vorig jaar ook gehad als tweede mail.
3x klikken en 5 minuten werk of anderhalf uur met een telefoon in de hand staan?

Ziggo lekt aan alle kanten klanten, bestaande klanten houden hebben ze veel meer aan, zeker als klanten naar KPN of T-Mobile gaan en vanwege de combinatiebundels niet veel later ook de mobieltjes meeverhuizen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Metalfreak

Metalfreak

Hoije woh!

snah001 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 21:39:
De opmerking "geldt niet voor reeds bestaande klanten" gaat niet op daar de verlenging officieel op de website werd aangeboden en ook werd verwerkt en anders had de mogelijkheid ook niet mogen worden aangeboden cfm hun er snel bijgesleepte voorwaarden.
Daarnaast was er ook een popup te zien als je het pakket had geselecteerd als je klikte op "Al klant van Ziggo" waarbij stond: "Natuurlijk kun je als bestaande klant van Ziggo ook gebruik maken van deze actie" (die screenshot staat ergens in dit topic), dus ze moeten wel leveren tegen deze voorwaarden, ik ben immers met deze voorwaarden akkoord gegaan en Ziggo blijkbaar ook omdat er al een pakket onderweg is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09 14:44

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Ulster Seedling schreef op donderdag 22 november 2018 @ 20:09:
Ik heb gebeld met de afdeling opzeggingen … 3 maanden voor € 29,95 …
Extreme smell schreef op donderdag 22 november 2018 @ 20:13:
Ik ook vandaag gebeld met afdeling opzeggingen … 6 maanden 34,95 …
LukeS schreef op donderdag 22 november 2018 @ 21:05:
… afdeling retentie … 6 maanden voor 29,95 …
Twistedmark schreef op donderdag 22 november 2018 @ 21:36:
Zojuist via de telefonische opzegoptie … 6 maanden het Complete pakket voor €29,95 …
Wat een willekeur! Ondanks dat ik korting heb gekregen, voelt dit toch niet helemaal prettig, aangezien je met meer geluk (?) blijkbaar meer korting kunt krijgen.

@VodafoneZiggo Misschien kunnen jullie in de toekomst bestaande klanten iets meer waarderen? Resultaat van deze Black Friday is een heleboel administratief gedoe (ongeldige online bestellingen), veel werk voor klanten (1,5 uur bellen i.p.v. een formuliertje invullen), en een slechte nasmaak…

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:14
Ulster Seedling schreef op donderdag 22 november 2018 @ 22:41:
[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

Wat een willekeur! Ondanks dat ik korting heb gekregen, voelt dit toch niet helemaal prettig, aangezien je met meer geluk (?) blijkbaar meer korting kunt krijgen.

@VodafoneZiggo Misschien kunnen jullie in de toekomst bestaande klanten iets meer waarderen? Resultaat van deze Black Friday is een heleboel administratief gedoe (ongeldige online bestellingen), veel werk voor klanten (1,5 uur bellen i.p.v. een formuliertje invullen), en een slechte nasmaak…
Snap ik idd helemaal, ik snap dat ik niet zo intressant ben als een nieuwe klant maar denk er de volgende keer over om bestaande klanten bijv 3 maanden korting te geven en nieuwe 6

ik heb hier de bevestiging keurig binnen trouwens met de juiste bedragen (34,95 ipv 34,50 typo)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ulster Seedling schreef op donderdag 22 november 2018 @ 22:41:
[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

Mocht de deal niet doorgaan, dan ga ik na een jaar of 10 Ziggo ook weg.
En ik ga bij de Tweakers awards op KPN stemmen in de hoop dat genoeg andere Tweakers volgen.
Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bestemd voor discussie over de Ziggo Black Friday aanbieding. Niet om te melden wat je besteld hebt en wat de status is van je bestelling.