alki schreef op donderdag 22 november 2018 @ 19:00:
Toch is t raar ik had nog een oud internet plus abbo uit 2010, en kon wel alles bestellen met korting en morgen komt de mediabox. Die heb ik nooit gewilt omdat ik een ci+ module heb, dus deze zet ik ook maar op de slaapkamer
Ik schat in dat jij gebruik maakt van deze aanbieding:
6 maanden gratis meer snelheid bij upgrade van Internet Start (of vergelijkbaar abonnement) naar Internet Complete of Internet Complete (of vergelijkbaar abonnement) naar Internet Max
Zelf maak ik gebruik van de aanbieding waarbij ik tevens ons vodafone abonement verleng (hij zou in maart aflopen en ik kon al verlengen via de vodafone website voordat black friday begon), zo krijg ik 12 maanden korting.
Wij beiden gaan wel over een jaar ongeveer 5 euro meer betalen volens mij door o.a.die mediabox xl die ze opsturen, maar je krijgt ook weer ziggo movies en series erbij en zo ben je al met al niet duurder uit en je krijgt eerst een flinke korting per maand.
Leroy, het is fijner als Ziggo de mankracht gaat inzetten in het verbeten van de helpdesken die jullie gebruiken. Zo heb ik meermaals aan medewerkers van Ziggo moeten uitleggen wat de acties uberhaupt zijn, zet daar als bedrijf op in en ga niet klanten die de dupe worden van onjuiste informatie aanpakken. Ik kan je zo een paar namen noemen van medewerkers die ik op de hoogte moest stellen en ik heb ook de pdf met informatie voor bestaande klanten moeten delen met medewerkers. Ik hoop in iedergeval dat de medewerkers die het gaan controleren wel een juiste uitleg krijgen, want man man man, het is wel een ballentent op deze manier hoor. En dan druk ik mij voorzichtig uit.
Zo sturen jullie mij meerdere installatieboxen omdat ze er niet uitgehaald kunnen worden en moet ik straks alles terugsturen en gaan jullie de juiste zaken opsturen, er moet een workaround komen waar jullie een halve dag aan moesten werken om het voor mij op orde te krijgen, ik heb 4 uur werk ervan gehad met alleen al het bellen (ok, het nummer is gratis, maar mijn tijd niet). Vorig jaar was het al chaos, nu nog meer.
[
Voor 40% gewijzigd door
Verwijderd op 22-11-2018 19:16
]