Is dat niet als je een te energiecontract afneemt? Bij de MM zijn ze goed in dat vooral venten.Sppak schreef op donderdag 22 november 2018 @ 07:44:
Ik zag afgelopen weekend, tot mijn verbazing, een Ziggo stand in de Mediamarkt. Daar krijg je €150 cadeaubon, maar vraag me af of je dat daar kunt combineren met de BF actie. Heeft iemand dit al geprobeerd?
Het enige wat ik niet goed begrijp in dit supersimpel proces; je krijgt een nieuw jaarcontract, dat is prima. Maar betekent het nou impliciet dat je ook een jaar het gekozen abonnement moet afnemen, of heb je een jaarcontract waar je wel maandelijks je abonnement wel kan wijzigen/downgraden? In het laatste geval pak ik dan natuurlijk die max (ook 30 euro de eerste 6 maanden), en downgrade ik na een half jaar wel.Majesty schreef op donderdag 22 november 2018 @ 07:40:
[...]
Precies dit.
Ik snap niet waarom dit topic al zo lang is geworden, het is een super simpel proces. Waarom uren aan de telefoon hangen en paniekerig gaan doen over wat de eerste lijn support uit kraamt? Met alle respect, maar die volgen gewoon wat er op de website staat en wat voor hen bekend is qua regeltjes.
[ Voor 4% gewijzigd door sewer op 22-11-2018 08:27 ]
Verwijderd
Zie de reden waarom ik moest bellen hieronder (ik had een heel goede deal, alleen drukte een medewerker op een verkeerde knop en kreeg ik de helft die ik moest krijgen... en krijg dat maar eens recht).Majesty schreef op donderdag 22 november 2018 @ 07:40:
Waarom uren aan de telefoon hangen en paniekerig gaan doen over wat de eerste lijn support uit kraamt?
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2018 08:54 ]
Gisteren geprobeerd mijn 'tientje vriendje' abonnement (Kabel TV + Internet (25Mbps/2,5Mbps) + Bellen) te upgraden naar Kabel TV + Internet Max (400Mbps/40Mbps) zonder bellen. Er kwam een popup dat dit niet ging via de website en dat je daarvoor moest bellen (ik vermoed omdat ik telefonie dus wilde opzeggen).
In principe zit er geen Black Friday korting op deze combinatie. De BF korting geldt namelijk alleen op Alles-in-1 pakketten en ik wil in principe alleen Internet, zonder Interactieve TV of Bellen.
Uiteindelijk telefonisch nog een korting eruit weten te slepen; 12 maanden Internet Max (+ Kabel TV) voor 54,50 per maand ipv 62,50 euro per maand. Beter dan niks I guess
Ik lees hierboven dat @Verwijderd een super deal heeft weten af te sluiten: Verwijderd in "Ziggo Black Friday aanbieding topic" . Chapeau, zo goed heb ik niet kunnen onderhandelen, maar ben daarentegen ook nog geen 12 jaar klant bij Ziggo
In principe zit er geen Black Friday korting op deze combinatie. De BF korting geldt namelijk alleen op Alles-in-1 pakketten en ik wil in principe alleen Internet, zonder Interactieve TV of Bellen.
Uiteindelijk telefonisch nog een korting eruit weten te slepen; 12 maanden Internet Max (+ Kabel TV) voor 54,50 per maand ipv 62,50 euro per maand. Beter dan niks I guess
Ik lees hierboven dat @Verwijderd een super deal heeft weten af te sluiten: Verwijderd in "Ziggo Black Friday aanbieding topic" . Chapeau, zo goed heb ik niet kunnen onderhandelen, maar ben daarentegen ook nog geen 12 jaar klant bij Ziggo
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Kun je aangeven welke chat dit is? via site of facebook? Alvast bedankt.inbedrijf schreef op woensdag 21 november 2018 @ 21:40:
Dit is wat ik net per chat van ziggo kreeg aangeboden:
[Afbeelding]
Dus volgens mij kan iedereen dit gewoon nu aanvragen.
Is via site, ik probeer nu eenzelfde korting te fixen. Heb net 6 maanden Complete voor prijs Start / Max voor prijs Complete aangeboden gekregen, maar gaan we vooralsnog niet akkoord mee ;-)destroyer6670 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 08:45:
[...]
Kun je aangeven welke chat dit is? via site of facebook? Alvast bedankt.
Verwijderd
Nou, momenteel heeft Ziggo mijn bestelling geannuleerd en bellen ze vanmiddag terug, 1 van de medewerkers had een verkeerde knop ingedrukt waardoor ik de helft kreeg van wat ze mij beloofd hadden... Dus momenteel heb ik niet meer dan jullie.Freekers schreef op donderdag 22 november 2018 @ 08:45:
Ik zit nu wat te twijfelen of ik zelf maar moet gaan bellen of dat ik die 1e lijnsdame mij moet laten terugbellen. Ze begint pas met werken om 14.00 uur en het bevalt me allemaal niet. Ze wist namelijk niet dat Vodafone en Ziggo 1 bedrijf waren en ze wist ook niet dat er black sale aanbiedingen waren.
Ik denk dat ik straks mij niet kan bedwingen en de afdeling opzeggingen ga bellen, die hebben meer rechten begreep ik dan 1e lijnssupport en ik wil dat zij het fixen zoals afgesproken. Want momenteel heb ik ons vodafone simkaartje met 2 jaar verlengd om die korting te krijgen en heb ik nu niks.
Ik krijg het helaas niet voor elkaar:
- Bestaande klant (Start), met actieve korting;
- Black Friday actie aangeklikt (Max);
- Vervolgens ingelogd bij stap 2
Krijg ik deze foutmelding:

Probeer het eens via een incognitovenster. Het lukte mij in eerste instantie ook niet, ook niet na uitloggen. Volgens mij kijkt Ziggo naar bepaalde cookies in de browser. Met het incognitovenster voorkom je dat.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Hier als bestaande klant de bestelling gedaan, via incognitovenster.
Kon bij het bestellen inloggen met bestaande account en de korting bleef hiermee actief, uiteindelijk gekozen voor een complete abonnement.
Na de bestelling op de bedankpagina de bevestiging kunnen downloaden, echter nog niet per mail ontvangen.
Ik wacht af.
Kon bij het bestellen inloggen met bestaande account en de korting bleef hiermee actief, uiteindelijk gekozen voor een complete abonnement.
Na de bestelling op de bedankpagina de bevestiging kunnen downloaden, echter nog niet per mail ontvangen.
Ik wacht af.
Battle.net ID: Nirrilith#2845
Dit is mooi: "Je huidige aanvullende diensten – zoals een extra zenderpakket, je e-mailadres of je huidige telefoonnummer – nemen we automatisch mee naar je nieuwe abonnement."Metalfreak schreef op woensdag 21 november 2018 @ 18:30:
Ook gewoon gebruik gemaakt van de actie via de website en in elke bevestiging en elk screenshot staat gewoon de korting vermeld. Dat heb ik even in een documentje verwerkt.
Als je klikt op "Al Ziggo klant?" bij de informatie van de pakketten zie je ook deze tekst staan:
[...]
Ik wacht het even af, anders kan het altijd binnen 14 dagen geannuleerd worden.
Ik ben overigens wel contractvrij, had al lang geen minimale looptijd meer lopen.
Dan ga ik ook maar een poging wagen. Lastige is alleen dat mijn extra zenderpakket er nu wel op staat maar het lijkt erop dat ik deze nog altijd niet hoef te betalen

Zo'n abbo heb ik ook en ben er wel een beetje aan gehecht. Qua prijs lekker voordelig en meer snelheid heb ik niet nodig. Als ik dit éénmaal opzeg krijg ik het niet weer terug. Toch is het qua prijs al opgelopen tot 33,70 per maand, dus het verschil is niet zo groot meer. Ik haal trouwens 5 Mbit up.Freekers schreef op donderdag 22 november 2018 @ 08:45:
Gisteren geprobeerd mijn 'tientje vriendje' abonnement (Kabel TV + Internet (25Mbps/2,5Mbps) + Bellen) te upgraden naar Kabel TV + Internet Max (400Mbps/40Mbps) zonder bellen. Er kwam een popup dat dit niet ging via de website en dat je daarvoor moest bellen (ik vermoed omdat ik telefonie dus wilde opzeggen).
Efin, ik heb Ziggo maar even een twitter pm gestuurd. Kijken of ze met iet leuks komen.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Tja, als je al een lopende korting hebt en je minimale contractduur nog niet hebt uitgezeten lijkt me dit eigenlijk wel logisch.-Muncky- schreef op donderdag 22 november 2018 @ 08:57:
Ik krijg het helaas niet voor elkaar:
[Afbeelding]
Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?
Via twitter kreeg ik ook te horen dat het niet kon maar ik heb inmiddels toch echt een bevestiging per mail.rimave schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:13:
[...]
Zo'n abbo heb ik ook en ben er wel een beetje aan gehecht. Qua prijs lekker voordelig en meer snelheid heb ik niet nodig. Als ik dit éénmaal opzeg krijg ik het niet weer terug. Toch is het qua prijs al opgelopen tot 33,70 per maand, dus het verschil is niet zo groot meer. Ik haal trouwens 5 Mbit up.
Efin, ik heb Ziggo maar even een twitter pm gestuurd. Kijken of ze met iet leuks komen.
Het is mij toch gelukt, via een InPrivate venster. Nu afwachten wat ik op de mail krijg.Metalfreak schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:14:
[...]
Tja, als je al een lopende korting hebt en je minimale contractduur nog niet hebt uitgezeten lijkt me dit eigenlijk wel logisch.
Ik heb geen activatiekosten hoeven te betalen.
En de activatiekosten? want die stonden gisteren bij mij wel in beeld als ik het via de site probeerde.Metalfreak schreef op woensdag 21 november 2018 @ 18:30:
Ook gewoon gebruik gemaakt van de actie via de website en in elke bevestiging en elk screenshot staat gewoon de korting vermeld. Dat heb ik even in een documentje verwerkt.
Als je klikt op "Al Ziggo klant?" bij de informatie van de pakketten zie je ook deze tekst staan:
[...]
Ik wacht het even af, anders kan het altijd binnen 14 dagen geannuleerd worden.
Ik ben overigens wel contractvrij, had al lang geen minimale looptijd meer lopen.
Ik zit ook niet meer vast aan jaarcontract, dus ben in die zin ook "vrij" van huidige acties. Bellen vergeet ik savonds steeds

Maar toch beetje huiverig voor de website methode
Float like a butterfly, sting like a bee.
Maar dat is toch al 100x aangehaald in dit topicsewer schreef op donderdag 22 november 2018 @ 08:25:
[...]
Het enige wat ik niet goed begrijp in dit supersimpel proces; je krijgt een nieuw jaarcontract, dat is prima. Maar betekent het nou impliciet dat je ook een jaar het gekozen abonnement moet afnemen, of heb je een jaarcontract waar je wel maandelijks je abonnement wel kan wijzigen/downgraden? In het laatste geval pak ik dan natuurlijk die max (ook 30 euro de eerste 6 maanden), en downgrade ik na een half jaar wel.
Verwijderd
Reactie in de chat van ziggo over mijn aanbieding die ze niet voor elkaar krijgen, maar wel hebben toegezegd:
Het is inderdaad verwarrend. Wat vooral verwarrend voor mij is, is die 12 maanden korting. De Black Friday deal is niet met 12 maanden korting namelijk, ook niet in combi met Vodafone.
Daarnaast zie ik dat Vodafone deze order in orde zou maken, maar zij kunnen geen Ziggo sales doen. Dus dat is erg onduidelijk.
Oh boy.....
Heb de pdf folder van ziggo black sale opgestuurd naar haar (hun eigen folder!) en krijg nu dit terug:
Duidelijk! Oke, het is voor ons ook nog allemaal net nieuw en soms onduidelijk helaas. Oke, we gaan dit regelen. Ik ga de onjuiste annuleren en regelen dat we die met 12 maanden gaan regelen.

Ik ben nu aan het uittypen wat ik exact wil en laat ze dit bevestigen, het stemt me echt heel somber dat ik weer een medewerker heb die zegt totaal niks van de black sales aanbiedingen te weten, het staat notebene in een pdf op de site (pdf voor nieuwe en pdf voor bestaande klanten). Wat is dat toch voor bizarre service. De medewerkers weten niet welke actie er is, dat is echt te bizar.
Na dit uitvoerig uitwerken is het duidelijk, ik heb ook gevraagd of ik niet gebeld kan worden, maar een mail kan krijgen en dat wil de medewerker. Ik krijg ook terug: dan kunt u ook terugmailen als iets niet duidelijk is. Dat is wel een goede tip voor een ieder, laat ze mailen vanuit de chat en laat ze niet bellen, je hebt anders geen bewijs.
Het is inderdaad verwarrend. Wat vooral verwarrend voor mij is, is die 12 maanden korting. De Black Friday deal is niet met 12 maanden korting namelijk, ook niet in combi met Vodafone.
Daarnaast zie ik dat Vodafone deze order in orde zou maken, maar zij kunnen geen Ziggo sales doen. Dus dat is erg onduidelijk.
Oh boy.....
Heb de pdf folder van ziggo black sale opgestuurd naar haar (hun eigen folder!) en krijg nu dit terug:
Duidelijk! Oke, het is voor ons ook nog allemaal net nieuw en soms onduidelijk helaas. Oke, we gaan dit regelen. Ik ga de onjuiste annuleren en regelen dat we die met 12 maanden gaan regelen.

Ik ben nu aan het uittypen wat ik exact wil en laat ze dit bevestigen, het stemt me echt heel somber dat ik weer een medewerker heb die zegt totaal niks van de black sales aanbiedingen te weten, het staat notebene in een pdf op de site (pdf voor nieuwe en pdf voor bestaande klanten). Wat is dat toch voor bizarre service. De medewerkers weten niet welke actie er is, dat is echt te bizar.
Na dit uitvoerig uitwerken is het duidelijk, ik heb ook gevraagd of ik niet gebeld kan worden, maar een mail kan krijgen en dat wil de medewerker. Ik krijg ook terug: dan kunt u ook terugmailen als iets niet duidelijk is. Dat is wel een goede tip voor een ieder, laat ze mailen vanuit de chat en laat ze niet bellen, je hebt anders geen bewijs.
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2018 09:34 ]
Bij mij stond er steeds een dikke streep door de activatiekosten.Martinusz schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:19:
[...]
En de activatiekosten? want die stonden gisteren bij mij wel in beeld als ik het via de site probeerde.
Ik zit ook niet meer vast aan jaarcontract, dus ben in die zin ook "vrij" van huidige acties. Bellen vergeet ik savonds steedsof het is al na 20 uur waardoor de retentie afdeling al pleite is.
Maar toch beetje huiverig voor de website methode
Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?
Ik zit nu in het besteloverzicht, maar daar staat nog wel activatiekostenMetalfreak schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:29:
[...]
Bij mij stond er steeds een dikke streep door de activatiekosten.

Ik ben dus ingelogd in stap 2 is dat geloof ik, maar krijg ook gewoon de vragen of een monteur de boel moet installeren of niet, kregen jullie die ook als bestaande klant zijnde?
Monteur-vraag wel; gewoon aangeklikt dat ik het zelf installeer.Martinusz schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:31:
[...]
Ik zit nu in het besteloverzicht, maar daar staat nog wel activatiekosten![]()
Ik ben dus ingelogd in stap 2 is dat geloof ik, maar krijg ook gewoon de vragen of een monteur de boel moet installeren of niet, kregen jullie die ook als bestaande klant zijnde?
In jouw email zijn de activatiekosten doorgestreept, was dit ook al op de bestelpagina?-Muncky- schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:33:
Ik heb dit in de mail gekregen, het lijkt goed te gaan:
[Afbeelding]
Via de chat (van zowel Kendall, Mitchell als Irene van Ziggo) krijg ik alleen maar te horen dat er niets mogelijk is voor bestaande klanten, behalve een half jaartje Max voor de prijs van Complete. En daarna de volle mep betalen voor Max. De overstap-dreiging naar KPN werkte bijna averechts; ze wilden voor mij het abonnement al wel opzeggen.
Maar begrijp ik goed dat je wel via de website een korting kunt krijgen als bestaande klant? Inloggen via Incognito-venster en dan de aanbieding bestellen?
Maar begrijp ik goed dat je wel via de website een korting kunt krijgen als bestaande klant? Inloggen via Incognito-venster en dan de aanbieding bestellen?
[ Voor 5% gewijzigd door Frituurman op 22-11-2018 09:35 ]
"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh
Ook via incognito venster de bestelling gedaan.
Er staat in mijn mail van Ziggo wel het volgende:
Wil je je huidige vaste telefoonnummer behouden?
Nee
Er staat overigens 'Gratis nummerbehoud' ergens op de webpagina. Dus even wachten of er een bevestiging komt en dan bellen.
Er staat in mijn mail van Ziggo wel het volgende:
Wil je je huidige vaste telefoonnummer behouden?
Nee
Er staat overigens 'Gratis nummerbehoud' ergens op de webpagina. Dus even wachten of er een bevestiging komt en dan bellen.
✌
Net ook gedaan op de manier
incognito naar ziggo
al klant -> nee
zelfde bestellen als ik nu al heb (ziggo max + sport totaal)
doorgaan en inloggen met ziggo account
Bevestiging is binnen.
Alleen.... daarin stond dus nummerbehoud op Nee. Daarom toch maar even gebeld, en dit is gecorrigeerd.
Gelijk ook nog extra korting, want ze zag dat ik dus Ziggo sport totaal heb voor 14.95. Ze zei, als ik nu het goedkoopste vodafone abo nam van 8E, ik dit er gratis bij kreeg. Scheelt toch 7E in de maand, dus ook maar gelijk gedaan.
Zal het niet gaan gebruiken ivm telefoon vd zaak die ik ook prive mag gebruiken, en daarin was ik volgens haar niet de enige.
incognito naar ziggo
al klant -> nee
zelfde bestellen als ik nu al heb (ziggo max + sport totaal)
doorgaan en inloggen met ziggo account
Bevestiging is binnen.
Alleen.... daarin stond dus nummerbehoud op Nee. Daarom toch maar even gebeld, en dit is gecorrigeerd.
Gelijk ook nog extra korting, want ze zag dat ik dus Ziggo sport totaal heb voor 14.95. Ze zei, als ik nu het goedkoopste vodafone abo nam van 8E, ik dit er gratis bij kreeg. Scheelt toch 7E in de maand, dus ook maar gelijk gedaan.
Zal het niet gaan gebruiken ivm telefoon vd zaak die ik ook prive mag gebruiken, en daarin was ik volgens haar niet de enige.
Ik ben er ook best aan gehecht, maar het is inderdaad wat je zegt; de prijs is opgelopen van 28,70 naar 33,70 euro. In je eentje is het inderdaad ruim voldoende, maar als mijn vriendin YouTube zit te kijken terwijl ik probeer te gamen schiet mijn ping omhoog.rimave schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:13:
Zo'n abbo heb ik ook en ben er wel een beetje aan gehecht. Qua prijs lekker voordelig en meer snelheid heb ik niet nodig. Als ik dit éénmaal opzeg krijg ik het niet weer terug. Toch is het qua prijs al opgelopen tot 33,70 per maand, dus het verschil is niet zo groot meer. Ik haal trouwens 5 Mbit up.
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Ik heb hetzelfde gedaan, bij max zijn ze al bij bestelpagina doorgestreept ja.Martinusz schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:34:
[...]
In jouw email zijn de activatiekosten doorgestreept, was dit ook al op de bestelpagina?
Mijn stappen:
- incognitovenster
- ziggo.nl, daan op black friday deal klikken
- in de pop-up of je al lid bent, nee klikken
- dan het duurste max-abo bestellen, je komt dan in stap 2 (in de voortgang bovenin, je staat dan op persoonlijke gegevens)
- daar inloggen via de oranje knop
- dan heb je het abo van 84,50, eerste 6 maanden 29,95 en die aansluitkosten doorgestreept (ik heb nu start XL, en verder nog geen horizonbox in huis)
Succes!
[ Voor 5% gewijzigd door sewer op 22-11-2018 09:48 ]
Lees even de actievoorwaarden bijlage 1A op de website.Frituurman schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:35:
Over die voorwaarden: er zijn er twee, eentje voor nieuwe en eentje voor bestaande klanten. De voorbladen zijn verschillend (nieuw en bestaand) maar de voorwaarden zelf zijn voor beiden gelijk, namelijk die voor bestaande klanten. Nu weet ik als potentiele nieuwe klant nog niet wat de actievoorwaarden voor nieuwe klanten zijn, behalve dan door dit topic door te spitten.
Vorig jaar wilde ik overstappen van Ziggo naar tele2. Belde ik met Ziggo kwamen ze met de blackfriday deal. Dacht prima gaan we doen. Om het verhaal dan maar kort te houden, die blackfriday deal is er nooit gekomen en met heeeel veeeel moeite heb ik mij enkele maanden later alsnog los kunnen maken van deze partij. Pas op dus.
Ja, bij mij wel. Ik snap ook niet goed waarom het bij sommigen anders is. Misschien hangt het af van wat je al thuis hebt staan en wat je nieuw moet krijgen?Martinusz schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:34:
[...]
In jouw email zijn de activatiekosten doorgestreept, was dit ook al op de bestelpagina?
Ik heb Complete pakket, misschien is dat hetSpotmatic schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:39:
[...]
Ja, bij mij wel. Ik snap ook niet goed waarom het bij sommigen anders is. Misschien hangt het af van wat je al thuis hebt staan en wat je nieuw moet krijgen?
Hier iemand met een Start pakket. Ook ik heb dezelfde mail gehad waarbij de activatiekosten doorgestreept zijn. Heb ondertussen al een andere mail gehad om even alles overzichtelijk op een rij te zetten, ook daar staat:Martinusz schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:40:
[...]
Ik heb Complete pakket, misschien is dat het
Eenmalige kosten of kortingen
Geen activatiekosten bij een Internet en TV Pakket -19,95
Everything that has a beginning has a end
Maar dat waren ze nog niet bij het bestellen?Rommel schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:44:
[...]
Hier iemand met een Start pakket. Ook ik heb dezelfde mail gehad waarbij de activatiekosten doorgestreept zijn. Heb ondertussen al een andere mail gehad om even alles overzichtelijk op een rij te zetten, ook daar staat:
[...]
Nog steeds wat huiverig om via de site te bestellen, blijkbaar wordt nummerbehoud niet automatisch op Ja gezet als bestaande klant? Dan moet ik alsnog bellen, dus ik bel vanavond denk ik maar gewoon om het te bestellen
Dat waren ze ook bij het bestellen.Martinusz schreef op donderdag 22 november 2018 @ 09:46:
[...]
Maar dat waren ze nog niet bij het bestellen?
Nog steeds wat huiverig om via de site te bestellen, blijkbaar wordt nummerbehoud niet automatisch op Ja gezet als bestaande klant? Dan moet ik alsnog bellen, dus ik bel vanavond denk ik maar gewoon om het te bestellen
Everything that has a beginning has a end
Dit is via de website van ziggo, hier een directe link naar de chat:
http://www.ziggo.nl/chat?icmp=vwo1001
http://www.ziggo.nl/chat?icmp=vwo1001
destroyer6670 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 08:45:
[...]
Kun je aangeven welke chat dit is? via site of facebook? Alvast bedankt.
Grappig, ik had net chat geopend en die zegt doodleuk meteen, ik kan niks regelen daarvoor moet je bellen.
Ik heb de bestelling via het incognito-venster maar niet afgerond. Reactie van de chat:
Patrick om 10:01, Nov 22:
Je kunt als bestaande klant hiervoor niet in aanmerking Marc.
Als je de bestelling afrond dan zal dit waarschijnlijk later in het bestelproces ook uitvallen als dit verwerkt word. Daar kan wel een dag overheen gaan,(...)
"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh
Zo fijn als medewerkers hetzelfde verhaal hebben.....
nu weer via de chat:
nu weer via de chat:
Oftewel doorverwijzing naar afdeling retentieJe kunt als bestaande klant gebruik maken van de deal bij een internetsnelheid upgrade. Ook hebben we korting op Movies and Series XL, Ziggo Sport Totaal en Volop bellen. Daarnaast hebben we dan wellicht ook een leuke Vodafone deal voor je, als je dat nog niet hebt.
Ah kijk aan! Hmm, ja dat zijn helaas de voorwaarden. Iedere nieuwe klant kan een instapkorting krijgen, die zul je zelf ook hebben gehad. Daarnaast bieden we huidige klanten een korting bij een upgrade.
Nou normaal gesproken kun je als bestaande klant ook de korting pakken, dan krijg je gewoon weer een jaarcontract. Maar dat zal wel weer alleen via afdeling retentie zijn?
Dat klopt helaas. Wij hebben daar de mogelijkheden helaas niet voor. Je kunt je nummer natuurlijk altijd hier https://www.ziggo.nl/klan...pzeggen/?CMP=url_opzeggen achterlaten. Dan hoef je alleen je gegevens in te spreken en verbinden ze je door met de juiste collega.
Nah... via de Twitter PM krijg ik alleen die standaard korting. Max voor de prijs van Complete en Complete voor de prijs van Start... 6 maanden. Da's de moeite niet.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Stel je niet teveel voor van de chat en telefonische medewerkers; ze zijn allemaal aardig maar weten echt niet precies wat er allemaal speelt. Vorige maand was er een 'geheim'-abonnement (Start XXL met 100/10) die je alleen via chat/telefoon kan afsluiten. Die heb ik toen een aantal keer gechat/gebeld; sommigen gaven ruitelijk toe dat ze er gewoon niets van afwisten, maar van anderen heb ik ook (foutieve) tegenstrijdige verhalen gekregen.
Iemand trouwens deze site weleens gezien?
https://www.meermetziggo.nl/
Hier krijg je nog een bol.com cadeaukaart erbij
maar dat is wel echt voor nieuwe klanten zo lijkt het.
Hier krijg je nog een bol.com cadeaukaart erbij
[ Voor 17% gewijzigd door Martinusz op 22-11-2018 10:21 ]
Zojuist bevestiging ontvangen, echter hier wordt de korting niet vermeld!
Muah zelfde principe als alle cashbacksites.Martinusz schreef op donderdag 22 november 2018 @ 10:19:
Iemand trouwens deze site weleens gezien?
Hier krijg je nog een bol.com cadeaukaart erbijmaar dat is wel echt voor nieuwe klanten zo lijkt het.
Bij bijv. Cashbackxl.nl krijg je € 60 retour bij nieuw abonnement met 3 producten (internet/tv/voip).
Ziggo moet z'n bestaande klanten meer paaien. Maar schijnbaar zijn die hun niets waard.
Wat wil met meer dan een miljoen klanten. Die ene meer of minder....
Wat wil met meer dan een miljoen klanten. Die ene meer of minder....
Hier ook niet...Nirrilith schreef op donderdag 22 november 2018 @ 10:24:
Zojuist bevestiging ontvangen, echter hier wordt de korting niet vermeld!
Dit krijgt u van ons
Alle bedragen zijn in euro's
en inclusief 21% BTW
Wat zit er in uw pakket?
Dit is het, handig om te weten.
84,50
Kabel TV
TV Standard
Ziggo Movies and Series XL
Internet Max
Safe Online
Bellen
Eenmalige kosten of kortingen
Activatiekosten
19,95
Geen activatiekosten bij een Internet en TV Pakket
-19,95
Looptijd van uw abonnement
Wat krijgt u en voor hoe lang? Dat is handig om op een rij te hebben. Als uw abonnement automatisch eindigt, dan ziet u dat terug in de naam van het abonnement.
Abonnement
Contracttermijn
Internet Max en TV Max
12 maanden
Dankzij Tweakers toch weer ruim 150 euro bespaart het komende jaar.
Zojuist mijn 'Internet & TV Complete' aangepast naar de Black Friday aanbieding. Ik kreeg hem wel zichtbaar in mijn overzicht.
Zojuist mijn 'Internet & TV Complete' aangepast naar de Black Friday aanbieding. Ik kreeg hem wel zichtbaar in mijn overzicht.
Ook zichtbaar in je bevestigingsmail? Want voordat ik op 'bestellen' druk, heb ik het ook gewoon in het overzicht staan.endless schreef op donderdag 22 november 2018 @ 10:30:
Ik heb via de chat de vraag gesteld hoe het zat: 'is niet voor bestaande klanten'. Vreemd, want op de pagina zelf staat 'speciaal voor klanten'. Chat bood me 2 maanden 50% korting aan op m'n huidige abonnement.
Dus ik ram op de upgrade naar 500 Mbit/s knop (ingelogd in Mijn Ziggo), doorloop het proces en krijg een orderbevestiging met het maandbedrag van 80,50 erin. Dus ik bel er even achteraan en de order is gewoon doorgekomen met 100% korting. Ik krijg de bevestiging nog.
No problems so far. Dit gaat wel om een zakelijk abonnement.
/edit:

Easy!
Dus ik ram op de upgrade naar 500 Mbit/s knop (ingelogd in Mijn Ziggo), doorloop het proces en krijg een orderbevestiging met het maandbedrag van 80,50 erin. Dus ik bel er even achteraan en de order is gewoon doorgekomen met 100% korting. Ik krijg de bevestiging nog.
No problems so far. Dit gaat wel om een zakelijk abonnement.
/edit:

Easy!
[ Voor 24% gewijzigd door Bolk op 22-11-2018 10:47 ]
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Gisteren ook mijn huidige complete pakket vernieuwd naar het nieuwe complete pakket.
In de 1e mail stond wel de korting, maar in de 2e niet.
Zojuist toch maar even gebeld, maar korting is wel gewoon in het systeem verwerkt, en wordt gewoon verrekend.
Bij mij is er wel nieuwe apparatuur onderweg , ik kon de oude blijven gebruiken zei de vrouw, maar denk dat ik het toch maar omwissel voordat ik over 2 weken ineens zonder tv zit omdat de oude smartcard en Mediabox XL wordt gedeactiveerd.
Zojuist toch maar even gebeld, maar korting is wel gewoon in het systeem verwerkt, en wordt gewoon verrekend.
Bij mij is er wel nieuwe apparatuur onderweg , ik kon de oude blijven gebruiken zei de vrouw, maar denk dat ik het toch maar omwissel voordat ik over 2 weken ineens zonder tv zit omdat de oude smartcard en Mediabox XL wordt gedeactiveerd.
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Naar aanleiding van de bevestiging toch maar eens gebeld met de afdeling opzeggingen. totale onschuld gespeeld dat ik de commercial heb gehoord op de radio en aan de hand van dat de bestelling ben gaan doen. ook aangegeven dat ik tijdens het bestelproces de mogelijkheid kreeg om in te loggen. en zodoende mijn abonnement hebt aangepast.Frituurman schreef op donderdag 22 november 2018 @ 10:32:
[...]
Ook zichtbaar in je bevestigingsmail? Want voordat ik op 'bestellen' druk, heb ik het ook gewoon in het overzicht staan.
vriendelijke dame kon mij vertellen dat zij de korting gewoon aan mij kon toekennen en dat bij deze gedaan had.
Ik heb exact hetzelfde, 1e mail staat de korting en in de 2e mail niet.MaD_co schreef op donderdag 22 november 2018 @ 10:39:
Gisteren ook mijn huidige complete pakket vernieuwd naar het nieuwe complete pakket.
Ik moet wel mijn CI+ module terug sturen en ik ontvang dus de Mediabox XL. Daar heb ik geen interesse in, dus even bellen dat ik mijn CI+ module wil houden.
Ik heb pakket met 40 mbit internet en basis tv. Dit is nu 200 mbit met uitgebreid tv en nieuwe mediabox die ook kan opnemen (kon ik ook op mijn oude ontvanger, nog zo'n humax) Voor dezelfde prijs die ik nu betaal gedurende 1 jaar. Ik ben tevreden. Dank voor jullie informatie!
Nog ter info: Ik heb me laten terugbellen via de site.
Nog ter info: Ik heb me laten terugbellen via de site.
Hier hetzelfde, chat nog geprobeerd (ook omdat nummerbehoud op nee staat) maar daar kom je niet verder mee. Ik zit al bij Ziggo met telefoon ook dus nummerbehoud zal geen issue zijn).endless schreef op donderdag 22 november 2018 @ 10:30:
Heb screenshots en bevestiging van prijs dus ga ervan uit (ook gezien andere reacties) dat het wel goed zal zijn. Kan altijd nog annuleren binnen 14 dagen.

Zo maar even laten terugbellen, helaas niet dezelfde actie als black friday met 29,95 voor Complete, maar 6 maanden 34,95 is toch ook een mooie 180,- euro korting 
Daarnaast voor mijn vrouw Vodafone red sim only voor 16,- (staat op de website nu voor 19,-), met onbeperkt bellen en 6gb data, waardoor we Volop Bellen uit het pakket kunnen halen, wat weer een besparing is van 10,95 * 12 = 131,40
Totale besparing komend jaar 311,40
Edit: en dan ook nog 3 euro extra korting op het Vodafone Red abbo t.o.v. wat de website nu aanbiedt qua black friday actie
Daarnaast voor mijn vrouw Vodafone red sim only voor 16,- (staat op de website nu voor 19,-), met onbeperkt bellen en 6gb data, waardoor we Volop Bellen uit het pakket kunnen halen, wat weer een besparing is van 10,95 * 12 = 131,40
Totale besparing komend jaar 311,40
Edit: en dan ook nog 3 euro extra korting op het Vodafone Red abbo t.o.v. wat de website nu aanbiedt qua black friday actie

[ Voor 12% gewijzigd door Martinusz op 22-11-2018 11:23 ]
https://community.ziggo.n...iday-deal-bij-ziggo-22670
Dit is de 'officiële' aanbieding voor bestaande klanten.Heb jij al internet van ons?
Wanneer je jouw internetsnelheid upgrade van bijvoorbeeld 200 Mbit/s naar 400 Mbit/s, dan betaal je de eerste 6 maanden de prijs voor 200 Mbit/s, terwijl je al geniet van de 400 Mbit/s. Na dit half jaar betaal je de reguliere prijs voor 400 Mbit/s. Is dit wat voor jou? Laat dan een reactie achter en we nemen contact met je op!
De kleine lettertjes:
Als je gebruikt maakt van de actieperiode is er sprake van een jaarcontract. Check voor alle ins & outs de actievoorwaarden.
[b[Wat hebben we nog meer in de aanbieding?[/b]
Altijd al willen weten of HBO wat voor jou is? Bel jij het liefst stad en land af of kijk je het liefst de hele dag sport? Test het nu de eerste 6 maanden met 50% korting. Iets voor jou? Laat het ons weten!
Movies & Series XL
Ziggo Sport Totaal
Volop Bellen
[/i]De kleine lettertjes:[/i]
Deze extra’s zijn maandelijks opzegbaar. Check voor alle ins & outs de actievoorwaarden.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Ze bevestigen iets anders, en ook de tekst bij "bestaande klant" info is anders. Ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen.Yorinn schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:06:
[...]
Dit is de 'officiële' aanbieding voor bestaande klanten.
Voor de liefhebber zijn hier de actievoorwaarden voor bestaande klanten: https://www.ziggo.nl/pdf/...20bestaande%20klanten.pdf
Klopt, 1e bevestiging staat korting in, 2e niet. Als ze slim zijn zorgen ze ervoor dat klikken op al Ziggo klant die voorwaarden laat zien ipv die tekst.OzzieMann schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:14:
Volgens de chat is mijn bestelling van gisteren geblokkeerd.
Als je nu de aanbieding selecteerd en al meteen klikt op "Al ziggo klant" dan krijg ik de volgende pop-up.
[Afbeelding: Ziggo]
Vervolgens kan ik alles doorlopen en krijg ik ook een bevestiging.
Gisteren kreeg ik niet die pop-up als ik op die knop drukte. Toen moest ik via de bij-2e-scherm-inloggen-methode aan de slag. Nu ben ik vanaf begin af aan al ingelogd. Ik was zelfs van te voren al ingelogd via mijnziggo.goldenace007 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:17:
[...]
Klopt, 1e bevestiging staat korting in, 2e niet. Als ze slim zijn zorgen ze ervoor dat klikken op al Ziggo klant die voorwaarden laat zien ipv die tekst.
https://untappd.com/user/OzzBier
Is geen popup, je moet echt klikken op ik ben al klant in de "kassabon" om die tekst te krijgen. Bottomline blijft dat Ziggo bevestigd dat er korting is (terwijl je moet inloggen om de order te maken). Ik denk dat ze er niet mee weg kunnnen komen gezien die bevestiging,.OzzieMann schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:20:
[...]
Gisteren kreeg ik niet die pop-up als ik op die knop drukte. Toen moest ik via de bij-2e-scherm-inloggen-methode aan de slag. Nu ben ik vanaf begin af aan al ingelogd. Ik was zelfs van te voren al ingelogd via mijnziggo.
Dus puntje bij paaltje komt het erop neer dat je als bestaande klant geen korting krijgt via de Black Friday actie.
Maar als je belt maak je kans op "iets"
Maar niet de 6 maanden kortings actie.
Helaas peanut butter.
Maar als je belt maak je kans op "iets"
Helaas peanut butter.
[ Voor 43% gewijzigd door MaXeRs op 22-11-2018 13:16 ]
Ik kreeg wel een mail over aanmelding bij Ziggo safe online. Dat is naar aanleiding van de truuk om voor bestaande klanten het 29.95 BF deal aan te vragen. Misschien toch maar eens mailen? Mijn abo was al sinds 2016 maandelijks opzegbaar overigens.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Ziggo Safe Online is gratis en dat heeft iedere klant volgens mij al.zonoskar schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:26:
Ik kreeg wel een mail over aanmelding bij Ziggo safe online. Dat is naar aanleiding van de truuk om voor bestaande klanten het 29.95 BF deal aan te vragen. Misschien toch maar eens mailen? Mijn abo was al sinds 2016 maandelijks opzegbaar overigens.
Bijzonder dat jullie het lukt om 29,95 voor 6 maanden te krijgen. Ik kreeg namelijk voor mijn (huidige) start pakket het volgende aanbod: "Eerste 6 maanden Internet en TV 39,95 per maand". Misschien omdat ik geen Vodafone combinatie heb?
Ik dus nietSpotmatic schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:26:
Ziggo Safe Online is gratis en dat heeft iedere klant volgens mij al.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Verwijderd
Dat is maar een deel van het verhaal, de hele pdf voor bestaande klanten met alle info is hier te vinden:Yorinn schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:06:
Dit is de 'officiële' aanbieding voor bestaande klanten.
https://www.ziggo.nl/pdf/...20bestaande%20klanten.pdf
• De actie houdt in:
- 6 maanden gratis meer snelheid bij upgrade van Internet Start (of vergelijkbaar abonnement) naar
Internet Complete of Internet Complete (of vergelijkbaar abonnement) naar Internet Max
Of
- 12 maanden gratis meer snelheid bij upgrade van Internet Start (of vergelijkbaar abonnement)
naar Internet Complete of Internet Complete (of vergelijkbaar abonnement) naar Internet Max.
Deze korting is alleen beschikbaar voor klanten die een nieuw Vodafone abonnement bestellen of
verlengen.
Of
- Voor bestaande klanten die geen hogere snelheid afnemen: 6 maanden 50% korting op Volop
Bellen en/of 6 maanden 50% korting op Ziggo Sport Totaal en/of 6 maanden 50% korting op Ziggo
Movies&Series XL
- Indien het TV pakket en/ of het Bellen abonnement wordt aangepast, dan wordt alleen het verschil
voortkomend uit de internet upgrade gratis.
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2018 11:36 ]
Nou 6 maanden 34,95 lukte hier wel, scheelt wel 5 euro met de black friday actie van 29,95.MaXeRs schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:25:
Dus puntje bij paaltje komt het erop neer dat je als bestaande klant geen korting krijgt via de Black Friday actie.
Maar als je belt maak je kan op "iets"
Helaas peanut butter.
Wel dus ook nog korting gekregen op een Vodafone Sim only abbo
Volgens mij klopt hier inhoudelijk niet veel van . Ze melden daar :Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:35:
[...]
Dat is maar een deel van het verhaal, de hele pdf voor bestaande klanten met alle info is hier te vinden:
https://www.ziggo.nl/pdf/...20bestaande%20klanten.pdf
[...]
"Extra bepalingen als je kiest voor de korting: De korting geldt alleen voor de abonnementsprijs van
het Internet & TV, maar niet op het verbruik en extra opties naast de afgenomen basisdiensten"
Maar die korting staat dan niet daarboven vermeld dus mag je ervan uitgaan dat dit over de 29.95 gaat wat de aanbieding is.
Lekker duidelijk, en dan de korting wel bevestigen ook.

ik heb net als vele andere hier als bestaande klant via my ziggo mijn abonnement verlengt inclusief de korting. In de eerste bevestigingsmail stond de korting wel aangegeven in de laatste niet. Vervolgens heb ik gebeld, gechat en weer gebeld. Telefonisch gaven ze aan dat de korting wel was verwerkt en per 1 december ingaat en tegelijk het 1-jarige contract ingaat. Via de chat was het niet bevestigd trouwens, daar zeiden ze doodleuk dat ik als bestaand klant pech had. Ik heb trouwens 2 keer gebeld met de afdeling opzeggingen.
yes, ook in de bevestigingsmail:Frituurman schreef op donderdag 22 november 2018 @ 10:32:
[...]
Ook zichtbaar in je bevestigingsmail? Want voordat ik op 'bestellen' druk, heb ik het ook gewoon in het overzicht staan.

Dat geeft de burger moed. We gaan het zien allemaal de komende dagen. 27/11 gaven ze aan dat een en ander in werking gaat.Killer61 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:55:
ik heb net als vele andere hier als bestaande klant via my ziggo mijn abonnement verlengt inclusief de korting. In de eerste bevestigingsmail stond de korting wel aangegeven in de laatste niet. Vervolgens heb ik gebeld, gechat en weer gebeld. Telefonisch gaven ze aan dat de korting wel was verwerkt en per 1 december ingaat en tegelijk de 1-jarige contract ingaat. Via de chat was het niet bevestigd trouwens, daar zeiden ze doodleuk dat ik als bestaand klant pech had. Ik heb trouwens 2 keer gebeld met de afdeling opzeggingen.
Ik blijf die activatiekosten zien, helemaal tot aan de laatste stap in het bestelproces.
Die 29,95 voor een half jaar staat er wel. Ik ben een bestaande abonnee en ingelogd.
Die 29,95 voor een half jaar staat er wel. Ik ben een bestaande abonnee en ingelogd.
Zojuist gebeld met Ziggo voor de Volop bellen actie, maar de acties gelden alleen als je de producten nog niet hebt. Dus heb je al Volop Bellen en/of de andere producten dan heb je dikke pech. Wel raar, want het staat niet zo vermeld in hun algemene voorwaarden.
Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!
Ik ben naar de website van ziggo gegaan --> klantenservice --> contact --> abbonement wijzigen --> --> abbonement veranderen --> opzeggen --> bel mij nu
Dus terug laten bellen. Binnen 5 minuten had ik iemand aan de lijn.
Ik begon met: ik sta op het punt om over te stappen naar Telfort, tenzij jullie nog iets voor mij kunnen betekenen. En dat komt voornamelijk om de volgende 3 redenen.
1. ik heb laatst verkeerd advies gekregen wat geleid heeft tot een miskoop van een tv+extra mediabox (met uitleg, maar dat is voor jullie niet relevant)
2. Ik heb oud materiaal, namelijk nog steeds UPC boxen i.p.v. Ziggo materiaal
3. Telfort heeft een vergelijkbaar abonnement voor 35 euro terwijl Ziggo 67 kost, en heeft ook extra pakketten voor mensen met telfort mobiel.
Het was helemaal geen probleem om mij dezelfde actieprijs te geven voor 6 maanden, en tegelijkertijd ook al mijn materiaal naar Ziggo spul te vernieuwen.
Voor iedereen die hiervan wil profiteren, gewoon ff bellen (of laten bellen) en met een sterke opening komen
Ik begon met: ik sta op het punt om over te stappen naar Telfort, tenzij jullie nog iets voor mij kunnen betekenen. En dat komt voornamelijk om de volgende 3 redenen.
1. ik heb laatst verkeerd advies gekregen wat geleid heeft tot een miskoop van een tv+extra mediabox (met uitleg, maar dat is voor jullie niet relevant)
3. Telfort heeft een vergelijkbaar abonnement voor 35 euro terwijl Ziggo 67 kost, en heeft ook extra pakketten voor mensen met telfort mobiel.
Het was helemaal geen probleem om mij dezelfde actieprijs te geven voor 6 maanden, en tegelijkertijd ook al mijn materiaal naar Ziggo spul te vernieuwen.
Voor iedereen die hiervan wil profiteren, gewoon ff bellen (of laten bellen) en met een sterke opening komen
Vorig jaar hetzelfde kunnen doen. Alles vernieuwd en dik tevreden met 6 maanden 29.95. deze keer weer gebeld, maar kreeg niets voor elkaar. Lijkt een btje willekeurig wat er mogelijk is.
Het kan goed zijn dat je huidige abo leidend is. Ik heb al 10 jaar hetzelfde, alles-in-1 plus en internet z2. Dat bestaat allemaal niet meer en het was er ook de reden van dat ik eerder dit jaar geen CI+ module kon aanvragen "omdat ik niet het juiste abonnement had".Lekkerboeie86 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 12:39:
Vorig jaar hetzelfde kunnen doen. Alles vernieuwd en dik tevreden met 6 maanden 29.95. deze keer weer gebeld, maar kreeg niets voor elkaar. Lijkt een btje willekeurig wat er mogelijk is.
Afijn, we zullen het zien. Duurder zal het voor mij niet worden en ik krijg nu gratis een nagelnieuwe mediabox met opneemmogelijkheden (dat had ik niet).
Verwijderd
Het is volgens mij bij niemand duidelijk, die hele actie is een bizar voorbeeld hoe je het niet moet doen, zou je zo kunnen gebruiken in een marketing opleiding.goldenace007 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:41:
Lekker duidelijk, en dan de korting wel bevestigen ook.
Ik heb al 2 dagen medewerkers van ziggo moeten uitleggen dat er een actie is. Vanochtend via de chat ook een medewerker die van niks wist, ik heb haar de pdf gestuurd die ziggo op de site heeft staan en toen ontdekte ze pas dat er een actie was. Dat is toch niet normaal.
Ik weet niet wie daar op de callcenters werkt, maar kwaliteitspersoneel is het niet. Maar ik ga het aankijken, ik heb nu alles in de chat besproken en overal goedkeuring voor gekregen en vanmiddag laat ik niet bellen, maar ze sturen alles per mail en bevestigen dan alles. En als ik geen mail krijg heb ik in iedergeval de bewijzen van de chat. Gisteren had ik telefonisch zaken geregeld, dat doe ik niet meer met Ziggo, ze beloven van alles en ik moet dat lastig bewijzen als het mis gaat, maar nu heb ik het denk ik rond.
Mijn buurman heeft dat apparaat, daar ga je niet zo vrolijk van worden. Ik krijg hem ook, maar hij gaat hier de kast in. Ik heb gelukkig wel zwart op wit nu dat ik gevraagd heb of het 100% zeker is dat ik mijn ci+ modules mag houden en daarop heb ik bevestiging. Dus als Ziggo die per abuis eraf haalt kan ik ze daarmee om de oren slaan.Spotmatic schreef op donderdag 22 november 2018 @ 12:49:
Afijn, we zullen het zien. Duurder zal het voor mij niet worden en ik krijg nu gratis een nagelnieuwe mediabox met opneemmogelijkheden (dat had ik niet).
Die mediabox is traag, ik heb film1 ingesteld bij de buurman, moest ik mijn emailadres intypen en na elke letter moet je een seconde wachten omdat hij anders het niet kan registreren, dat is zeg maar de snelheid van die box.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2018 12:55 ]
Het is offtopic, maar we zullen het zien. De CI+ modules staan toch nergens geregistreerd? Althans ik heb er zelf eentje op MP gescoord, waarna ik een extra smartcard bij Ziggo heb aangevraagd. In de TV op de slaapkamer gedouwd en het werkt...Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2018 @ 12:53:
[...]
Mijn buurman heeft dat apparaat, daar ga je niet zo vrolijk van worden. Ik krijg hem ook, maar hij gaat hier de kast in. Ik heb gelukkig wel zwart op wit nu dat ik gevraagd heb of het 100% zeker is dat ik mijn ci+ modules mag houden en daarop heb ik bevestiging. Dus als Ziggo die per abuis eraf haalt kan ik ze daarmee om de oren slaan.
Beneden in de woonkamer dus nog een oude mediabox. Als het nieuwe exemplaar gratis is, is er niets dat mij ervan weerhoudt ook in de TV een CI+ module te stoppen.
Welkom in de wereld van klantenservice. Ik ken zeer weinig grote bedrijven waar ieder persoon van de klantenservice exact op één lijn zit qua kennis over wat wel en wat niet kan wat betreft dit soort acties, het is bijna altijd een hit or miss.Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2018 @ 12:53:
[...]
Het is volgens mij bij niemand duidelijk, die hele actie is een bizar voorbeeld hoe je het niet moet doen, zou je zo kunnen gebruiken in een marketing opleiding.
Ik heb al 2 dagen medewerkers van ziggo moeten uitleggen dat er een actie is. Vanochtend via de chat ook een medewerker die van niks wist, ik heb haar de pdf gestuurd die ziggo op de site heeft staan en toen ontdekte ze pas dat er een actie was. Dat is toch niet normaal.
Ik weet niet wie daar op de callcenters werkt, maar kwaliteitspersoneel is het niet. Maar ik ga het aankijken, ik heb nu alles in de chat besproken en overal goedkeuring voor gekregen en vanmiddag laat ik niet bellen, maar ze sturen alles per mail en bevestigen dan alles. En als ik geen mail krijg heb ik in iedergeval de bewijzen van de chat. Gisteren had ik telefonisch zaken geregeld, dat doe ik niet meer met Ziggo, ze beloven van alles en ik moet dat lastig bewijzen als het mis gaat, maar nu heb ik het denk ik rond.
Dit is in mijn ogen de normaalste zaak van de wereld. Je moet zelf je weg een beetje vinden en vooral niet direct als waarheid aannemen wat iedere eerste lijn support medewerker zegt. Een eerste lijns klantenservice medewerker weet vaak zelfs niet meer dan dat er op de website vermeld staat en houden zich daar ook aan. Je kunt hen ook niet afrekenen op het feit dat de informatie voorziening voor de klantenservice afdeling wat betreft kortingsacties niet perfect gestroomlijnd is.
Zoals gezegd, haal er door deze chaos je voordeel uit, bestellen via de website werkt (zoals velen aangeven in dit topic) in de meeste gevallen prima. Dat er in het ene mailtje een streep door activatiekosten staat en het andere mailtje de korting niet vermeld is terwijl dat in de eerste mail wel was tsja.. Wacht het gewoon even af, je hebt altijd nog het recht op herroeping.
Dat niet alleen, die apparaatkosten kunnen ze moeilijk in rekening brengen als ze niks nieuws opsturen. Dan is er in ieder geval weer rust op de KS.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Precies hetzelfde gedaan! Ze zagen in het systeem 29,95 staan; op voorwaarde van het accepteren van het pakket dat zojuist is opgestuurd. Ik kan de rest dezelfde tip geven; via de website > klantenservice > opzeggen je nummer invullen en dan “klagen”!trompetoet schreef op donderdag 22 november 2018 @ 12:36:
Ik ben naar de website van ziggo gegaan --> klantenservice --> contact --> abbonement wijzigen --> --> abbonement veranderen --> opzeggen --> bel mij nu
Tja, ik krijg nu ook zo'n ellendige Mediabox XL opgestuurd volgens de mail van Ziggo. Heb momenteel een CI+ module van Ziggo die ik eigenlijk liever blijf gebruiken, maar die ik volgens de mail moet terugsturen. Kan ik ook die Mediabox weer terugsturen in plaats van die CI+ module? Of dat toch maar eens even via de chat proberen te regelen?
Ze gaan daar ook nog bijdehand worden met opmerkingen als 'je hebt toch ook al een keer korting op je abonnement gekregen'.
Naam vragen en zeggen dat je er niet van gediend bent om zo toe gesproken te worden.NotSoSteady schreef op donderdag 22 november 2018 @ 14:15:
Ze gaan daar ook nog bijdehand worden met opmerkingen als 'je hebt toch ook al een keer korting op je abonnement gekregen'.
Dan naar teamleider vragen. lol, werkt altijd.
Hoe heette dat bandje in de jaren tachtig, toontje lager?
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Zojuist ook 40 minuten aan de telefoon overlegd met Ziggo, maar kreeg weinig/niets voor elkaar.
Zes maanden 29,95 was niet van toepassing omdat ik bestaande klant ben. Ook toen ik aangaf dat ik geen snelheidsverhoging of extra pakketten wil, en dat ik al decennialang klant ben (vanaf Wanadoo...) was die korting niet van toepassing.
Nog een tijdje gepraat over Vodafone erbij nemen, maar hun relevante abo is 2 euro duurder dan mijn huidige abo bij Hollands Nieuwe. Na wat gedoe en even overleggen was het beste bod dat ze konden doen om die 2 euro via een administratieve truc weer te compenseren. Toen ik uitlegde dat ik dan nog steeds geen incentive heb om over te stappen werd het even stil... immers zou ik dan bij Vodafone net zoveel gaan betalen als nu bij Hollands Nieuwe, dus daar haal ik geen voordeel uit. Ja dat ik aan het eind van de maand meer belminuten over houd.
Uiteindelijk probeerde de medewerker (die me overigens geduldig en vriendelijk te woord stond) het als volgt te regelen: als ik nu Vodafone erbij zou nemen dan kon hij de prijsstijging daarvan compenseren, en hij zou dan nog kunnen "proberen" om toch de BF-korting te regelen, maar zelfs als dat zou lukken dan zou die compensatie voor het mobiele abo weer komen te vervallen. Bovendien zou mijn Ziggo-abo dan duurder worden omdat ik nu nog een heel oud abo heb (Internet Z2).
Al met al biedt ZIggo zijn bestaande klanten dus eigenlijk niets, behalve dan een hoop onduidelijkheid. Vind het niet echt getuigen van veel waardering voor je klanten als je na al die jaren nog geen aanspraak kunt maken op zo'n kortingsactie.
Misschien ga ik morgen maar even bellen voor een opzegging, kijken of die route nog wat oplevert.
Opzeggen en dan direct weer aanmelden als nieuwe klant zal wel uitgesloten zijn bij deze actie, neem ik aan?
Zes maanden 29,95 was niet van toepassing omdat ik bestaande klant ben. Ook toen ik aangaf dat ik geen snelheidsverhoging of extra pakketten wil, en dat ik al decennialang klant ben (vanaf Wanadoo...) was die korting niet van toepassing.
Nog een tijdje gepraat over Vodafone erbij nemen, maar hun relevante abo is 2 euro duurder dan mijn huidige abo bij Hollands Nieuwe. Na wat gedoe en even overleggen was het beste bod dat ze konden doen om die 2 euro via een administratieve truc weer te compenseren. Toen ik uitlegde dat ik dan nog steeds geen incentive heb om over te stappen werd het even stil... immers zou ik dan bij Vodafone net zoveel gaan betalen als nu bij Hollands Nieuwe, dus daar haal ik geen voordeel uit. Ja dat ik aan het eind van de maand meer belminuten over houd.
Uiteindelijk probeerde de medewerker (die me overigens geduldig en vriendelijk te woord stond) het als volgt te regelen: als ik nu Vodafone erbij zou nemen dan kon hij de prijsstijging daarvan compenseren, en hij zou dan nog kunnen "proberen" om toch de BF-korting te regelen, maar zelfs als dat zou lukken dan zou die compensatie voor het mobiele abo weer komen te vervallen. Bovendien zou mijn Ziggo-abo dan duurder worden omdat ik nu nog een heel oud abo heb (Internet Z2).
Al met al biedt ZIggo zijn bestaande klanten dus eigenlijk niets, behalve dan een hoop onduidelijkheid. Vind het niet echt getuigen van veel waardering voor je klanten als je na al die jaren nog geen aanspraak kunt maken op zo'n kortingsactie.
Misschien ga ik morgen maar even bellen voor een opzegging, kijken of die route nog wat oplevert.
Opzeggen en dan direct weer aanmelden als nieuwe klant zal wel uitgesloten zijn bij deze actie, neem ik aan?
Je had om het voor elkaar te krijgen al moeten bellen met de opzeglijn van Ziggo. Deze medewerkers mogen meer qua korting geven dan de normale helpdesk. De normale helpdesk mag eigenlijk niks.migchiell schreef op donderdag 22 november 2018 @ 14:44:
Je kan dreigen met opzeggen (maand opzegtermijn) om dan gelijk een nieuw abo af te sluiten met BF en die 1 maand later in te laten gaan. Vooral als je contractvrij bent mogelijk een optie.
En Ziggo verhoogt een paar keer/jaar de prijzen, dan wil je ook terug naar de prijs van die korting als het zo moet.NotSoSteady schreef op donderdag 22 november 2018 @ 14:15:
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Krijg zojuist bericht dat er een pakket verstuurd is. Gisteren als bestaande klant in de contractvrije fase aan de BF actie meegedaan via de website. Het wordt dus gewoon verwerkt. No worries! Ben wel benieuwd of de appatuur precies hetzelfde is als die ik al heb...
Tja dat geloof ik allemaal wel. Ik heb nog geen bericht gehad dat er een pakket onderweg is, maar afsluiten kon al wel. De vraag is alleen of ik/we die 6 maanden korting ook krijgen.Silvan94 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 14:51:
Krijg zojuist bericht dat er een pakket verstuurd is. Gisteren als bestaande klant in de contractvrije fase aan de BF actie meegedaan via de website. Het wordt dus gewoon verwerkt. No worries! Ben wel benieuwd of de appatuur precies hetzelfde is als die ik al heb...
Ik wacht het nog even af en ga, voordat de 14 dagen verlopen zijn nog wel even bellen. Lukt het niet, dan zeg ik het hele zaakje op en sluit ik het op ons nieuwe adres (volgende maand verhuizen) "nieuw" af.
ik kreeg ook bericht maar wel via postnl-app, niet van ziggo direct.Silvan94 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 14:51:
Ik kreeg een mailtje van Ziggo. We wachten af...thejoker80 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 14:59:
[...]
ik kreeg ook bericht maar wel via postnl-app, niet van ziggo direct.
Net een tijdje gechat maar krijg helemaal niks voor elkaar als klant die al jarenlang het maximale internetpakket afneemt (incl tv, bellen en vodafone).
Ben benieuwd of ze op basis van de negatieve feedback (na afronden chat) nog contact op gaan nemen, al zal dat vast niet het geval zijn. Beetje jammer dit.
Ben benieuwd of ze op basis van de negatieve feedback (na afronden chat) nog contact op gaan nemen, al zal dat vast niet het geval zijn. Beetje jammer dit.
Nogmaals, iedereen die iets voor elkaar wilt krijgen moet niet gaan chatten of de normale helpdesk bellen. Alleen de medewerkers van de opzeglijn mogen leuke deals aanbieden!! Hun moet je bellen om het 'makkelijk' voor elkaar te krijgen.
Gewoon een bestelling plaatsen zonder ingelogd te zijn, daarna krijg je op het besteloverzicht de keuze om in te loggen met je eigen account en profiteer je alsnog van de korting. Of het werkt weet ik niet, maar je kan eenvoudig annuleren en ik hoef me tegelijkertijd niet te irriteren aan die incapabele medewerkers van de helpdesk.toolkist schreef op donderdag 22 november 2018 @ 15:07:
Net een tijdje gechat maar krijg helemaal niks voor elkaar als klant die al jarenlang het maximale internetpakket afneemt (incl tv, bellen en vodafone).
Edit:
Net de bevestiging gekregen en alles ziet er perfect uit, dus dat lijkt te werken. Verder ontvang je een pdf waarin de korting duidelijk staat aangegeven.
[ Voor 9% gewijzigd door NotSoSteady op 22-11-2018 15:20 ]
Zo heb ik het ook gedaan, maar wat heb jij in de bevestiginsmail onderaan in de bevestigings.pdf staan bij behoud eigen telefoonnummer?NotSoSteady schreef op donderdag 22 november 2018 @ 15:09:
[...]
Gewoon een bestelling plaatsen zonder ingelogd te zijn, daarna krijg je op het besteloverzicht de keuze om in te loggen met je eigen account en profiteer je alsnog van de korting. Of het werkt weet ik niet, maar je kan eenvoudig annuleren en ik hoef me tegelijkertijd niet te irriteren aan die incapabele medewerkers van de helpdesk.
Edit:
Net de bevestiging gekregen en alles ziet er perfect uit, dus dat lijkt te werken. Verder ontvang je een pdf waarin de korting duidelijk staat aangegeven.
Hier heb ik net over gebeld, doordat je van Ziggo naar Ziggo gaat staat er geen nummerbehoud.jasper2603 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 15:36:
[...]
Zo heb ik het ook gedaan, maar wat heb jij in de bevestiginsmail onderaan in de bevestigings.pdf staan bij behoud eigen telefoonnummer?
Deze blijft echter wel behouden...
en zoals eerder beschreven met bestellingen deze staan goed bij mij in de bestellingsoverzicht en na het bellen met de klantendesk is deze ook gewoon actief.
[ Voor 16% gewijzigd door MrOizo2005 op 22-11-2018 15:39 ]
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Dus eigenlijk hoef je daar niet voor bellen, maar gaat dit automatisch goed? Kun je dit bevestigen? Is misschien handig voor anderen die ook dit op hun pdf zien staan. Scheelt weer lang in de wacht staan..MrOizo2005 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 15:38:
[...]
Hier heb ik net over gebeld, doordat je van Ziggo naar Ziggo gaat staat er geen nummerbehoud.
Deze blijft echter wel behouden...
en zoals eerder beschreven met bestellingen deze staan goed bij mij in de bestellingsoverzicht en na het bellen met de klantendesk is deze ook gewoon actief.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is bestemd voor discussie over de Ziggo Black Friday aanbieding. Niet om te melden wat je besteld hebt en wat de status is van je bestelling.
Dit topic is bestemd voor discussie over de Ziggo Black Friday aanbieding. Niet om te melden wat je besteld hebt en wat de status is van je bestelling.