![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
[ Voor 119% gewijzigd door MueR op 18-07-2011 16:24 ]
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
[ Voor 119% gewijzigd door MueR op 18-07-2011 16:24 ]
![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]()
![]()
| ||||||||||||||||||||||||||||||
[ Voor 99% gewijzigd door MueR op 11-05-2010 10:39 ]
Anoniem: 181786
The Flying Dutchman
Ik wens je heel veel sterkte. Als ik aan het werk ben dan ben ik druk bezig en dus denk ik er niet aan.The Flying Dutchman schreef op donderdag 03 december 2009 @ 07:45:
Aangezien ik thuis werk aan mijn scriptie zal ik me erg moeten inhouden vandaag.
Zo te zien is de boel toch nog niet open, dus voorlopig is dat even geen probleem.
Anoniem: 119371
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 119371 op 03-12-2009 09:27 ]
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Anoniem: 284918
[ Voor 11% gewijzigd door CerielTjuh op 03-12-2009 08:55 ]
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Anoniem: 283903
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 283903 op 03-12-2009 09:31 ]
[ Voor 31% gewijzigd door Rfce op 03-12-2009 09:35 ]
euh...ja
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
[ Voor 14% gewijzigd door Azertyftw op 03-12-2009 09:56 ]
It's super mega death christ 4000 B.C. Version 2.0 Beta B*tch!
Ik ben ook erg blij met de prepatch. Moet er niet aan denken hoe het updaten zou gaan als ik alles nu nog moest binnen trekken (twee computers met lotro hier... op zich zou je dan nog de gamedirectory kunnen kopieren natuurlijk... maar toch).maartend schreef op donderdag 03 december 2009 @ 09:57:
ben ik blij dta ik een pre-patch heb gedaan. Bijna 4000 files om te updaten.
The Flying Dutchman
Extra items, mount zeg ik zo uit mijn hoofd en een horn.Azertyftw schreef op donderdag 03 december 2009 @ 10:05:
Ik zie overal: Shadows Of Angmar, Mines Of Moria.
SoA+MoM Pack.
Maar je hebt ook een gold edition. Wat moet ik me hier bij voorstellen ?
Grtz!
[ Voor 49% gewijzigd door CerielTjuh op 03-12-2009 10:15 ]
Ok dankjewel[b][message=33035532,noline]CerielTjuh schreef op donderdag 03 december 2009 @
Extra items, mount zeg ik zo uit mijn hoofd en een horn.
Toegevoegde waarde.. hmm alleen de mount op lvl 25, iets sneller dan lopen maja beetje lvler is zo 35
Me Jealousmaartend schreef op donderdag 03 december 2009 @ 10:44:
WE KUNNEN SPELEN?
Zat net binnen, ziet er erg gelikt uit.
DankjewelLointje schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:17:
Ugh, nog minstens 6 uur hier voor ik kan spelenVeel plezier aan de mensen die reeds binnengeraken.
Azerty, ik kan bevestigen dat lotro een handige afleiding is als het gedaan is met je vriendin, had twee jaar geleden hetzelfde voor.
In de bart-smit of zo kan je misschien een eenvoudig setje kopen van SoA + MoM. Of je kan op de site can Codemaster het triple-packet kopen, maar dat is mogelijks een pak duurder.
Oh en vergeet niet je code in te geven op je huidige trial account, dan wordt dat geupgrade en heb je nog steeds je character (dat dan wel kan mailen, ...) Indien je een nieuw account maakt met de meegeleverde code, moet je opnieuw beginnen.
Anoniem: 193799
[ Voor 17% gewijzigd door CerielTjuh op 03-12-2009 12:18 . Reden: iets netter ]
Helaas, ik ben al bezetCerielTjuh schreef op donderdag 03 december 2009 @ 12:08:
@Azertyftw,
Ook een limburger?Sterkte met je breuk, lotro is een leuke afleiding, maar vergeet niet een nieuwe vriendin te zoeken, misschien wel ingame
Sorry voor de spam hier in topic, tijd overAnoniem: 283903 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 12:18:
[...]
Helaas, ik ben al bezetlol
Helaas zijn er toch een stuk minder vrouwen in het spel te vinden hoor
DankjewelCerielTjuh schreef op donderdag 03 december 2009 @ 12:08:
@Azertyftw,
Ook een limburger?Sterkte met je breuk, lotro is een leuke afleiding, misschien ontmoet je wel een nieuwe vriendin ingame
Nee, zijn meestal vriendinnen/vrouwen van de kinmates die erin gesleurd wordenLointje schreef op donderdag 03 december 2009 @ 13:07:
Chainsori, je moet helaas ook alles mee installeren.
Ceriel, je hebt een dating-kin of zo? ^^ Wij hebben er ook wel een aantal eigenlijk, maar die zijn allemaal al bezet.
Komaaan namiddag, schiet voorbij!
Same here. Moest ook nog een kleine 4000 files updaten, nadat ik reeds de pre-patch had geinstalleerd. Maar goed, ging redelijk vlot in ongeveer 20 minuten.Anoniem: 181786 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 13:27:
Ik wil het spel nu opstarten (nadat ik gisteravond die patch van een gig had geinstalleerd, maar hij moet nu nog van alles installeren. Klopt dat?
He who controls the Spice, controls the Universe.
Dat klopt hoor, eigenlijk moet hij alles nog echt 'installeren' dat je op voorhand had gedowload. Ze konden dit niet eerder doen omdat je anders niet meer kon spelen tot de servers werden aangepast.Anoniem: 181786 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 13:27:
Ik wil het spel nu opstarten (nadat ik gisteravond die patch van een gig had geinstalleerd, maar hij moet nu nog van alles installeren. Klopt dat?
Just living life - Gaming - 3D editing - I like all things crypto - NFT enthusiast - Bitcoin accumulator
Nog meer limburgerslimburgnl schreef op donderdag 03 december 2009 @ 14:47:
op verzoek van Azertyftw ga ik lotro ook maar eens uitproberennu nog wachten tot 17:00
Muahaha ik hoef nog maar 50 minuutjeslimburgnl schreef op donderdag 03 december 2009 @ 14:47:
op verzoek van Azertyftw ga ik lotro ook maar eens uitproberennu nog wachten tot 17:00
kan je op lvl 24 al je paard kopen?SandsOfArrakis schreef op donderdag 03 december 2009 @ 14:05:
[...]
Same here. Moest ook nog een kleine 4000 files updaten, nadat ik reeds de pre-patch had geinstalleerd. Maar goed, ging redelijk vlot in ongeveer 20 minuten.
Net al even met mijn RK (level 24) gespeeld, paard gekocht en die loopt iets sneller dan je karakter doet.Maar ach 220 silver had ik wel liggen.
[ Voor 21% gewijzigd door MueR op 03-12-2009 15:36 ]
The Flying Dutchman
oh ja, DING uren voor mijn baas
Level 35Anoniem: 193799 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 15:20:
[...]
kan je op lvl 24 al je paard kopen?
Ik dacht dat je daar lvl 30+ of zo voor moest wezen?
[ Voor 26% gewijzigd door cpt.skydiver op 03-12-2009 17:40 ]
Anoniem: 191619
Anoniem: 142689
euh...ja
Dat probleem hadden wij ook.. Alle quests opgepakt en alles gedaan, maar schijnbaar niet goed genoeg? Iemand?[b][message=33041064,noline]Heeft een van jullie de subdeed "aiding the fallen quest arc" completed tijdens mirwood landing? Ik kan die dus nergens vinden... heb alle quests gedaan die er waren.
Wow! Gratz
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 283903 op 04-12-2009 01:33 ]
Anoniem: 284918
Omg!, zoek je nog een bijbaantje?Klaauw schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 05:37:
Ding 65. Eerste op evernight.. 4:15 om precies te zijn. Wat een geweldige expansion is dit!! Mirkwood is echt super cool. Had aan het eind weinig qsts over (buiten dol goldur qsts). Enige minpuntje wat mij betreft! Morgen ga ik lekker skirmishen!
Die war orders dropten bij mij wel super in de gebieden rond lothlorien, was bezig met de repeatables, toen ik daarmee klaar was had ik ze allemaal.Lointje schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 09:18:
Inloggen en 1000 meer morale zien -> super!
Nieuwe combat-systeem uitgeprobeerd -> super, heel smooth en parry + block chains zijn fast, vooral bij parry merk je het enorme verschil, was zalig.
Mirkwood landing -> gedaan en was heel goed! Maar ik miste Tom Hanks na al die landing of normandie praatWel jammer van die deed, ik hoop dat we dat in de toekomst nog kunnen oplossen.
Daarna skirimsh intro gedaan, die war orders dropten langs geen kanten. Maar heb wel zo goed als alle 19 nieuwe fanuidhol questen gedaan. Denk dat ik zo'n 80 orcs heb gedood (anderen in moria hadden het na 15 mobs of zo, oh well. De intro was enorm simpel, daarna nog een 6mans gedaan in celondim. Punten in mijn soldier geramd zonder dat ik goed wist wat goed was
Eerste indruk: enorm goed! Vind het echt plezant en was leuk zoveel kinnies online te zien. Vanavond ga ik rondhossen in mirkwood, nog een skirmishertje hier en daar =)
Grats aan de 65ers, hoop dat je nu niet te snel zonder content komt te zitten...
haha kixe reactie, maar zo'n gevoel kreeg ik ook af en toeLointje schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 09:18:
Mirkwood landing -> gedaan en was heel goed! Maar ik miste Tom Hanks na al die landing of normandie praat
Nah ja? Ik hoop wel dat ze dit corrigeren, ben namelijk deed-geil. Had er al een ticket voor aangemaakt, maar nog geen reactie gezien... vanavond ff checken wat ze ervan zeggen.Die Mirkwood Landing quest in om performance redenen in de US uitgezet en bij ons zelfs nooit aangezet. Met andere woorden, die kan je voorlopig niet doen.
euh...ja
Je moet eerst praten met die sentinel juist buiten de gates alvorens je binnenmag. Anders word je als levende schietschijf gebruikt. Die man zal aan de rest zeggen dat jij het woud inmag.Hurtebise schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 10:12:
Grr, gelezen dat je acquaintance moet zijn om Loth te betreden. Boven mijn rep balk staat nu Acq. Dus ik dacht, dat is in orde (door SoM stond mijn rep plots veel verder, eerst nog neutral voor SoM) maar als ik langs de bewaakte gate kom, word ik staalhard in de bips geschoten.
Mirkwood is via Loth bereikbaar?
Inderdaad, en wil je ook Mirkwood in, start dan even book9 bij die gast in Talan Haldir.Lointje schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 10:28:
[...]
Je moet eerst praten met die sentinel juist buiten de gates alvorens je binnenmag. Anders word je als levende schietschijf gebruikt. Die man zal aan de rest zeggen dat jij het woud inmag.
euh...ja
Dit heb ik nog niet opgemerkt met mijn captain... terwijl ik gisteren veel skirmishes heb gespeeld en regelmatig opnieuw mijn banner heb neergeplant. Zeker weten dat het niet alleen met heralds zo is?JohnnyV76 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 12:04:
irritante bug trouwens dat als je in een skirmish zit met een soldier en je summoned een RK stone of banner als captain dan wordt je soldier unsummoned.
The Flying Dutchman
Zojuist weer even in mijn lunch pauze snel een skirmish gedaan, maar ik heb er toch echt geen last van. Heb er nu speciaal even op gelet. Ik gebruik overigens de morale banner (de beste critted versie in game) en de archer soldier. Heb het in de Amon Sul skirmish geprobeerd.JohnnyV76 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 12:47:
Heb gisteravond met mn vrouw op dr captain gespeeld en zij merkte het op. Ze gebruikt alleen banners geen heralds en bij mij gebeurt het als ik de RK healing rock neerzet. Wellicht gebeurt het niet in alle skirmishes maar in Bk9 ch4 iig wel.
The Flying Dutchman
Dat is ook sinds Mirkwood release? Ik zal het eens proberen... ik gebruik tactic: focus niet zo heel vaak, tenzij ik in een fellowship vol aan de bak moet met healing.Hurtebise schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 13:52:
Zijn er captains hier. Vraagje. Ik gebruik tactics: relentless attack als buff. Als ik out of power ben, wil ik even switchen naar tactics: focus. Maar dat lukt dus niet. Enkel een andere captain kan dit wijzigen bij mij. Dat was ervoor niet.
The Flying Dutchman
WTF ...
heb ik iig geen last van met mijn RK, het enige is dat ik niet meer de morale balk zie van me protector. Maar hij blijft wel gewoon aanwezig bij mij.JohnnyV76 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 12:04:
irritante bug trouwens dat als je in een skirmish zit met een soldier en je summoned een RK stone of banner als captain dan wordt je soldier unsummoned.
Inderdaad, dat heb ik ook. Maar de soldier verdwijnt niet, kan alleen die balk niet meer zien (dat is wel irritant trouwens).Rexcore schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 20:00:
[...]
heb ik iig geen last van met mijn RK, het enige is dat ik niet meer de morale balk zie van me protector. Maar hij blijft wel gewoon aanwezig bij mij.
Even gechecked: bij mij doet tactic focus het gewoon. Ook op mezelf.Hurtebise schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 13:52:
Zijn er captains hier. Vraagje. Ik gebruik tactics: relentless attack als buff. Als ik out of power ben, wil ik even switchen naar tactics: focus. Maar dat lukt dus niet. Enkel een andere captain kan dit wijzigen bij mij. Dat was ervoor niet.
[ Voor 35% gewijzigd door The Flying Dutchman op 04-12-2009 23:08 ]
The Flying Dutchman
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq