The Lord of the Rings Online - Deel 14 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 43 Laatste
Acties:
  • 162.343 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo te horen hebben wat mensen last van MMO-moeheid :)

Enedwaith vond ik niks aan... maar kwam wss ook doordat je niet level up kon gaan. Ik vind de quests iig wel leuk al zie ik questen ook vooral als noodzakelijk kwaad om tot max level te komen. Mijn doel is om iig 1 char zsm raid- en instance-klaar wil hebben en dan het levellen van mn volgende char af te wisselen met BF3 en wat er met lotro gebeurd als Diablo 3 uit is weet ik nog niet.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperdoes
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-06 13:55
Mijn Lotro BSODde ook sinds isengard. Heb op verschillende forums gelezen dat het aan de geluidskaart kon liggen. Nadat ik in de opties het geluid op software ipv hardware gezet heb, heb ik nog geen BSOD gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die problemen deden zich volgens mij alleen voor bij Soundblaster X-FI kaarten. Heb je die toevallig?
Heb ook jaren mijn X-fi niet gebruikt tot kort geleden er beta drivers van creative zijn uitgebracht die het probleem na jaren lijken te hebben opgelost.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-10-2024
Hm? Welk probleem precies?

The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
Toen ik doorhad dat het aan mijn xfi lag, heb ik die ook meteen eruit gehaald. Ligt hier nu stof te happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperdoes
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-06 13:55
t'is inderdaad een Xfi, vond het alleen vreemd dat het pas bij Isengard begon, verder nooit last van gehad. Een kinnie heeft ook nu hetzelfde probleem. BSOD's bij het binnengaan van crafting of auctionhall in galthrev. Ook na het veranderen van audio geen probleem meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://forums.lotro.com/s...-Issue)&highlight=rejoice

De BSODs deden zich vooral voor als je ergens heen portte of gesummoned werd oid.
Toen ik deze thread tegenkwam heb ik meteen mn x-fi uit de kast gehaald en weer in mn pc gestopt.

Sinds ik deze beta driver geinstalleerd heb heb ik geen enkele BSOD meer gehad en kan lotro weer met EAX aan spelen. Voor iedereen met een x-fi kaart dus zeker het proberen waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Vind Enedwaith een aangenaam alternatief door het uiterst toeristische Dunland. Het lijkt wel het Benidorm van Middle-Earth. Allemaal ouwe gepensioneerde knakkers in peperdure kleren.

[ Voor 19% gewijzigd door Hurtebise op 02-10-2011 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hurtebise schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 10:47:
Vind Enedwaith een aangenaam alternatief door het uiterst toeristische Dunland. Het lijkt wel het Benidorm van Middle-Earth. Allemaal ouwe gepensioneerde knakkers in peperdure kleren.
Tjah als je die nog niet gedaan had wel ja :-) Maar ik vind het opzich reuze mee vallen sinds dat ze layers geintroduceerd hebben.... ik kan me nog bijv Evendim en Forochel herinneren... dat was echt 1 groot camp-fest.
Anyway hem mijn crashprobleem opgelost.... hHeb via een switch het memory gebruik voor apps omgezet van de default 2Gb naar 3Gb... Client gebruikt kennelijk zoveel meer resources (drukte etc) dat de app crashte. Nu hapert hij wel zo af en toe als ik een erg druk gebied in ga, maar das secondenwerk en niet zo erg als crashen vd client. Ik ben weer blij _/-\o_

Inmiddels lvl68 geworden en vermaak me toch weer aardig in Dunland. Die questreeks met die wannabe wizard _/-\o_ heb me echt bescheurt van het lachen.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister ook een leuke quest opgepakt... Baa Baa, Black Sheep oid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik doe het heel rustig aan deze release (mede dankzij de bf3 beta). En ik moet zeggen dat ik me ook enorm vermaak. De quest lines zijn vermakelijk, het layer systeem zorgt toch dat je niet oneindig veel mensen hebt die zitten te taggen.

Tot nu toe vind ik het dus zeker een goede update. Ik ga nu juist naar dat moerassig gebied linksonder op de dunland map.

edit: en die wannabe wizard was echt geweldig :D

[ Voor 6% gewijzigd door Lointje op 03-10-2011 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, dat klinkt heel anders dan je post van vrijdag :)

Gister pas lvl71 geworden doordat we weinig tijd hebben om te spelen (we = samen met mn vrouw). Een jochie van 4 en een tweeling van 2 vreet toch wel erg veel tijd en we willen eigenlijk niet spelen als ze erbij zijn. Daarom hebben we alleen de avonden om wat te spelen. Toch hebben we allebei 7 chars.

Gelukkig houden we allebei van effcient levellen dus als we spelen boeken we ook wel snel progressie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Join the club van gamende ouders met jonge kinderen. Ouders die ook graag een lekkere MMO willen spelen; hun leven zowel professioneel, familiaal en als online proberen te combineren. Zonder te veel te moeten/willen inboeten op dat laatste. :)
Ik heb nog twee dwergenpups rondhossen, ééntje van 2 en ééntje van 3,5 Ered Luinse jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 13:19:
Zo, dat klinkt heel anders dan je post van vrijdag :)
Psst, ik denk dat je Ltje en Lointje aan het verwarren bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219289

Lointje schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 11:24:
[...]

Waarschijnlijk wel ja. Ik ging gisteravond weer even questen, heb in totaal 5 quests gedaan. Ik heb een quest gehad om 10 boars te killen, een megaboar te killen, 10 wolven te killen, 12 raven te killen en 10 eieren te rapen. Toen had ik het wel weer helemaal gezien met de quests eigenlijk. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
he zeg, loop nu niet te spoileren, die questen heb ik nog niet gehad :P is alle verrassing weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
We gaan te keer als volleerde kolonisten. Nou, als we zo doorgaan is Middle-Earth binnenkort helemaal leeg, geen wolf, beer, raaf, zwijn meer te bespeuren. Zou wel mooie toevoeging zijn bij de profs: het kweken van beesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lointje schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 11:24:
[...]
Oops.. slecht zeg.
Ik geef te weinig slaap de schuld! :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256728

Kan het zijn dat de toestroom van spelers in Dunland meer lag en crashes veroorzaakt, misschien samen met het dynamic layer systeem? Had gisteravond in Bonevales meerdere client crashes en lag spikes, terwijl ik normaal probleemloos speel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 256728 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 08:54:
Kan het zijn dat de toestroom van spelers in Dunland meer lag en crashes veroorzaakt, misschien samen met het dynamic layer systeem? Had gisteravond in Bonevales meerdere client crashes en lag spikes, terwijl ik normaal probleemloos speel...
Welk OS? Heb je mn laaste post gelezen? Ik had dat dus ook sinds Roi, na die aanpassing nergens meer last van gehad (en dus echt geen 1 crach meer).

Ben dus ook inmiddels lekker doorgelevelt naar 70 nu. En ja idd het is kill 10 van die haal 5 van dit etc etc, maar dat is nu eenmaal met dit type games. Ik vind het iig niet erg en ammuseer me echt goed. Ik vind de verhalen erbij ook leuk opgezet.

spoiler:
Heb nu inmiddels alle quests in dat swamp af, maar op het eind krijg je de keuze om die trol te killen... je krijgt als reward een bebloede of een cleane cloak.... Buiten de reward, wijzigt dit iets in het spel? Conform RP kies ik in lotro eigenlijk altijd de goede kant, maar vanwege de cloak heb ik toch de trol gekillt O+ .

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02:04
Even iets tussendoor.. ik heb echt geen tijd meer om de topicstart bij te houden. Ook de interesse in LOTRO is nagenoeg weg. Als iemand een nieuw deel wil gaan maken, stuur me even een DM.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rfce schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:30:
[...]

Welk OS? Heb je mn laaste post gelezen? Ik had dat dus ook sinds Roi, na die aanpassing nergens meer last van gehad (en dus echt geen 1 crach meer).
Ik heb Win7 64 bit. De crashes and lag spikes had ik op mijn desktop (E6600@3GHz, 4GB, Ati 6950), op mijn laptop eerder in de week had ik nergens last van (al zijn daar de specs beter). Het was ook volledig random, maar wel alleen in de Bonevales. Er waren er een paar meer in de kin die steeds crashten.

Ik begrijp niet helemaal welke aanpassing je nu waar hebt gemaakt, kun je dat nog eens uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hoe ingewikkeld is 't maken van zo'n mooie topic-start als jij hebt gemaakt, als je er geen enkele ervaring mee hebt? en sowieso gestopt met lotro spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-06 10:20

Japser

Jeej!

Mss ff een domme vraag maar ik zit door de new player guide te lezen en daar komt naar voren dat je nog steeds een key nodig hebt.
Insert the LOTRO disc or download the client and follow the on-screen instructions. You will also need to visit myaccount.turbine.com where, upon entering your LOTRO product key, you will be prompted to create a Turbine account. If you already have a Turbine account through one of our other games you can login to that account and activate your LOTRO product key.
Is dit nog steeds nodig want ik dacht dat het hele verhaal F2P is met een gratis downloadbare client ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MD90
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-07-2024
Is het ook, de topicstart dateert nog van voor f2p een key is dus nu ook niet meer nodig om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 256728 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:26:
[...]
Ik begrijp niet helemaal welke aanpassing je nu waar hebt gemaakt, kun je dat nog eens uitleggen?
OK is dus bij jou niet van toepassing... bij mij was het het verhaal dat het 32bits OS, maar 2Gb toegewezen kreeg aan de applicatie. Bij 64bits is da niet van toepassing.
Alleen in de bonevales is wel erg appart.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Laatst online: 02:04
rik86 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:31:
hoe ingewikkeld is 't maken van zo'n mooie topic-start als jij hebt gemaakt, als je er geen enkele ervaring mee hebt?
Ingewikkeld valt wel mee. Het is een beetje proberen en kijken wat werkt. De TS zoals die er nu is, werkt met gewone ubb code, dus iedereen zou iets soortgelijks moeten kunnen maken. Ik wil best meehelpen met het schrijven van de ubb code overigens.
rik86 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:31:
en sowieso gestopt met lotro spelen?
Ik heb al een paar maanden niet meer ingelogd, als dat de vraag beantwoord.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 23-06 16:12

Stronkie

Where wind is Trouble

Anoniem: 256728 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 08:54:
Gebruik de beta drivers voor je soundblaster Xfi kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stronkie schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 22:35:
[...]

Gebruik de beta drivers voor je soundblaster Xfi kaart
Bedankt voor je suggestie, maar ik gebruik geen soundblaster kaart. Ik zal vanavond weer eens kijken hoe het gaat, begrijp van het lotro Tech forum dat dit wel eens gerelateerd zou kunnen zijn aan de hotfix.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 256728 op 06-10-2011 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SafaN-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-05 11:11
muer ik was begonnen aan een nieuwe tekst toen lotro eens down was, zal zien of ik hem terug vind en je bezorgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Hoe kom je voorbij de rij beelden in Malenhad. Was instant kill vanmorgen. Klopt het nog steeds dat je Book 6, Chapt 6 gedaan moet hebben? Lastig dat ze geen horse travel point hebben in Tyrn Lhuig, maar enkel in Gabilshathûr in dat gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor zover ik weet moet je inderdaad nog die boek quest gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja uiteraard moet je die boekquest nog doen, nog een aantal weken geleden met mijn Minstrel getest... das juist het leuke van die plek. Kan me nog steeds herinneren dat ik daar 4 jaar geleden met mn burglar kwam voor de eerste keer.... Heb me toen echt verschrokken... en dan gewoon nog eens proberen :).

Gisteren weer lekker in Dunland gespeelt met mn main, inmiddels lvl71
spoiler:
Grappig dat het book je opeens naar Isengard brengt als prisoner... grappig dat je dan daar zo moet questen :)

ps ik moest dus weer dat nieuwe paard kopen :( (Eigenlijk wel een mooi paard moet ik zeggen, maar hoop niet dat ze nu voor elke classe een appart paard gaan maken)

[ Voor 14% gewijzigd door Rfce op 07-10-2011 11:01 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
71 pas... noob :P

Ik heb al amper tijd en ben bijna 74. Heb echt het gevoel dat ik hopeloos achter loop op iedereen maar de laatste 1 a 2 weken te weinig kunnen spelen naar mijn smaak. Avondje op visite daar, dagje Efteling hier... 26 graden in het weekend hielp ook al niet :) Laat het maar even lekker regenen en waaien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jij leest de quests niet, ik wel : :+
Maar idd te weinig tijd... werk, kleine, tuin, lekker weer.. pfff :D

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
och, huis kopen en trouwdag voorbereiden kost nog veel meer tijd :P inmiddels bijna lvl 69 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
rik86 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:34:
och, huis kopen en trouwdag voorbereiden kost nog veel meer tijd :P inmiddels bijna lvl 69 ;)
Ow, men heeft mij altijd geadviseerd om slechts één life event per levensjaar op te nemen. Als dat maar goed komt. :) Sterkte! Ik weet wat het is: trouw + huis kopen + werk veranderen (eerste werkdag vlak na je huwelijksreis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rik86 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:34:
Ik heb dus een zoontje van 4 en een tweeling van ruim 2.... wanna bet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 11:22
ben maar weer eens begonnen al nog steeds free omdat turbine nog steeds geen ideal will toevoegen :P pff zelfs SWTOR gaat het gebruiken als een van de betaal mogelijkheden.

340TP nog te gaan(had nog wat TP staan van eu server toen ik nog betaalde :P) voor de nieuwe expansion te kopen

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 23-06 16:12

Stronkie

Where wind is Trouble

We gaan hier verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus15
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-10-2024
Rfce schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 09:55:
[...]

Tjah als je die nog niet gedaan had wel ja :-) Maar ik vind het opzich reuze mee vallen sinds dat ze layers geintroduceerd hebben.... ik kan me nog bijv Evendim en Forochel herinneren... dat was echt 1 groot camp-fest.
Anyway hem mijn crashprobleem opgelost.... hHeb via een switch het memory gebruik voor apps omgezet van de default 2Gb naar 3Gb... Client gebruikt kennelijk zoveel meer resources (drukte etc) dat de app crashte. Nu hapert hij wel zo af en toe als ik een erg druk gebied in ga, maar das secondenwerk en niet zo erg als crashen vd client. Ik ben weer blij _/-\o_

Inmiddels lvl68 geworden en vermaak me toch weer aardig in Dunland. Die questreeks met die wannabe wizard _/-\o_ heb me echt bescheurt van het lachen.
Leg aub even uit hoe je dat exact gedaan hebt. Ik heb ook W7/32bits met een Ati 6950 en kan geen travel of instance wisseling doen zonder crash in de nieuwe gebieden. De oude gebieden zijn crash vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-06 12:45
Ben zojuist begonnen met het downloaden van de nieuwe client. De overgang naar de US servers is me een beetje ontgaan, ik had verder ook alleen maar Lotro Vanilla met een 40 Champions, dus heb maar een nieuwe account aangemaakt via Turbine. Het overzetten van mijn account is gelukt en nu heb ik dus mijn Premium weer actief!

Is er toevallig een server met een grotere Europese community? Of anders een server om aan te raden, ik weet niet hoe populair Lotro nog is maar ik geloof dat er altijd wel een een redelijke hoeveelheid actieve spelers was.

[ Voor 8% gewijzigd door Notlupus op 08-10-2011 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:30

TAA

Liever IRC

Slotje? ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Maak dan even een topic report aan, dat valt meer op dan een post in dit topic :)
Anyways, hier verder: The Lord of the Rings Online - Deel 15

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1 ... 42 43 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je wil dat je character terugkomt in de startpost, stuur dan even een DM naar MueR met de naam van je character(s) en de server waarop je speelt.