Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-05 16:51

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
Mede-auteur:
  • Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

Rfce

The Lord of the Rings Online
[Afbeeldingslocatie: https://static1.thegamerimages.com/wordpress/wp-content/uploads/2020/12/The-Lord-of-the-Rings-Online.jpg
Ontwikkelaar: Turbine Inc
Uitgever: Standing Stone Games
Release-datum: April 2007

Verhaal

The Lord of the Rings Online (LOTRO) is een MMORPG die gebaseerd is op de In de Ban van de Ring-trilogie van Tolkien en zich afspeelt in Midden-aarde. Deze game is op 24 april 2007 uitgebracht door Turbine. Het spel was oorspronkelijk alleen voor betalende gebruikers, maar is nu ook gratis te spelen. Betalende spelers krijgen elke maand verschillende voordelen.
Gameplay

Het spel en zijn omgeving is gebaseerd op De Hobbit en In de Ban van de Ring. Turbine heeft geen rechten om andere werken van Tolkien te gebruiken, zoals De Silmarillion en De Kinderen van Húrin. Het grootste deel van de gameplay is standaard zoals die in MMORPG's wordt gebruikt. De speler beweegt een zelf ontworpen personage door een wereld, en communiceert met andere spelers en NPC's. Personages worden sterker naarmate ze een hoger level worden. Dit gebeurt door het doen van Quests, Craften, of door het verslaan van monsters.
Races

- Beorning
- Dwarf
- Elf
- High Elf
- Hobbit
- Man
- River Hobbit
- Stout-axe
Classes

- Beorning
- Brawler
- Burglar
- Captain
- Champion
- Guardian
- Hunter
- Lore-master
- Minstrel
- Rune-keeper
- Warden
Expansions

- Mines of Moria
- Siege of Mirkwood
- Rise of Isengard
- Riders of Rohan
- Helm's Deep
- Mordor
- Minas Morgul
- War of Three Peaks
- Fate of Gundabad
- ‎Before the Shadow
- ‎Corsairs of Umbar
Extra Info

Legendary Items

Inmiddels versie3. Tegenwoordig kun je je legendary item volledig naar smaak samenstellen. Traceries (bepalen enhancement voor skills/buffs) kunnen verzameld en geslot worden, welke te levelen zijn dmz Enhancement Runes. Eens in de zoveel tijd gaat de cap van traceries omhoog waardoor je weer verder kunt levelen. Indien gewenst kun je een tracery swappen voor een andere. Om items te verkrijgen voor je wapen is naast questrewards ook het Legendary Reward System geïntroduceerd. Elke 3 maanden reset deze en door het verzamelen van Item XP (quests, runes), level je je reward track. Bij elke milestone krijg je items. Deze is account shared zodra je char een Legendary item ter beschikking heeft.
Persoonlijk vind ik dit systeem goed werken, de willekeur is in ieder geval weg genomen

Diffculty Level

Je kunt voor landscape content de moeilijkheidsgraad van de mobs instellen. Hier zijn 9 tiers voor te selecteren. Kortom als je het levellen geen uitdaging meer vond kun je die zelf op deze manier aanpassen. Enige rewards wat hiervoor te verkrijgen zijn zijn een aantal emotes.

Birding

Na lange tijd is er een aantal weken terug (U41) een tweede hobby geïntroduceerd; vogels spotten. Leuk tijdverdrijf, beetje als het vissen. Verschil is dat je nu wel actief op zoek moet gaan naar specifieke vogels. Zo zijn deze momenteel te vinden in de Eriador gebieden met max 16 per region (volgen mij 220+ unieke vogels atm)

Crafting

Crafting is inmiddels opgesplitst, naast dat je willekeurig je vocations kunt kiezen is er nu ook een 4e beschikbaar. Vorig jaar heeft men doorlopende crafting events geïntroduceerd. Momenteel zijn twee events beschikbaar. 1 ervan is uitsluitend voor foresters. De tweede is voor prospectors en cooks. De bedoeling is dat uiteindelijk voor alle vocations events beschikbaar komen.

Delvings

Delvings zijn veredelde missions. Missions zijn dan weer korte solo/due instances welke in een beperk aantal gebieden beschikbaar zijn. Het spelen van missions is leuk voor afleiding en levellen. Delvings kun je zodra je op levelcap zit in een beperk aantal missions activeren (Cardolan, Swanfleet, Elderslade, Umbar). Hier zijn momenteel 12 tiers qua moeilijkheidsgraad. Elke tier brengt dan een extra set aan uitdagingen (malices) mee. Uiteindelijk krijg je als reward aardig goede gear, welke je voor tier1/2 raids kunt gebruiken.

Mordor / Angmar Legendary Servers

(Her)introductie van een EU server, welke draaien op een x64 OS. Naast lage latency voor EU spelers, geeft dit ook een boost tegen server lag. Levelcap is 50 met het initiële Eriador gebied (tot aan Moria), welke op bepaalde momenten in te toekomst weer uitgebreid wordt (zoals normaal bij Legendary Servers). Ook de introductie van Veil of the Nine, welke een serverside doorlopend event is. Naast het spawnen van ringwraiths, verschijnt er ook eens in de zoveel tijd 1 vd Nine. Deze is alleen te verslaan als je grote groep spelers laat samen werken. Voor afgaand zijn er ringen te vinden, als spelers met zo'n ring deelnemen aan het gevecht scheelt dat aanzienlijk. Uiteraard geeft het verslaan van deze Nazgul tokens welke voor cosmetics/pets/etc ingewisseld kunnen worden.
Uiteindelijk zullen alle servers deze nieuwe content krijgen incl een x64 OS.
Websites

1. **Officiële LOTRO Website**:

- Hier vind je het laatste nieuws, updates en officiële aankondigingen.

2. **LOTRO Wiki**

- Een uitgebreide bron van informatie over quests, items, locaties en meer.

3. **LOTRO Forums**

- De officiële forums waar je kunt deelnemen aan discussies met andere spelers en ontwikkelaars.

4. **LOTRO Reddit**

- Een actieve community op Reddit waar je vragen kunt stellen, ervaringen kunt delen en op de hoogte kunt blijven van de laatste nieuwtjes.

Voel je vrij om je vragen te stellen, je avonturen te delen en deel te nemen aan de discussies. Samen maken we dit forum tot een geweldige bron van informatie en plezier voor alle LOTRO-spelers!

Veel plezier en moge je reis door Midden-aarde episch zijn!

Wil je Mede-auteur worden? Doe gerust een PM!
^ Naar boven ^

Ik heb de layout van greedfall genomen , simpel en duidelijker , bedankt topicstarter van dat forum!!

[ Voor 225% gewijzigd door Stronkie op 22-08-2024 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
Gereserveerd voor update post ...

[ Voor 198% gewijzigd door Stronkie op 23-08-2024 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
Free To Play Info

[ Voor 77% gewijzigd door Stronkie op 08-10-2011 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
Lord of the Rings Online Rise of Isengard

[ Voor 76% gewijzigd door Stronkie op 08-10-2011 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
Ik ga morgen de boel aanpassen. Ik krijg sowieso nog een hele hups van Muer..

Ik ga nu pitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:32

TAA

Liever IRC

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bedankt iig dat je het overneemt!

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
pff Ik ben net terug van een daggie uit.. Zal morgen beginnen de start post wat te updaten..

Nog dingen die er sowie so in moeten.. Behalve natuurlijk free to play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-05 15:55
De icons van de classes missen momenteel. Daar kan je misschien nog even naar kijken, voor de rest lijk je het aardig op orde te hebben. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scenix_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09-2024
Ben net begonnen met F2P. Wacht je info met een beetje geduld af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284918

Ziet er goed uit tot dusver stronkie, thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yay 75 :)
De laatste loodjes wogen weer spreekwoordelijk zwaar maar we zijn er. Kwam eigenlijk precies uit met quests. Heb de repeatables in Isengard maar 1x gedaan en toen moest ik nog 90k XP en waren de quests op.
Gelukkig waren er nog 3 in Galtrev die flink wat opleverden.

Nu proberen zsm de S4M's te farmen voor 4/6 van de nieuwe set en hopelijk gaan we donderdag bij onze grote gevleugelde vriend op bezoek om eens te zien of we hem een beetje kunnen kietelen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bertus15 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 13:57:
[...]
Leg aub even uit hoe je dat exact gedaan hebt. Ik heb ook W7/32bits met een Ati 6950 en kan geen travel of instance wisseling doen zonder crash in de nieuwe gebieden. De oude gebieden zijn crash vrij.
Eigenlijk heel simpel, bedenk wel dat je min 4Gb mem in je machine moet hebben. Start een dos-box met admin-rechten en vul daar onderstaand commando in:
code:
1
BCDEdit /set increaseuserva 3072

Reboot en try again. Voor meer info hierover lees: hier

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-05 19:27
Waarom hebben ze nog zoveel wood in Dunland liggen? Is toch vrij nutteloos met al die LI wapens. Wat kan woodworking nog opleveren? Dacht dat craften maar weer eens op te nemen, niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
minstrel instrumenten, offhanders, bogen? En daarna nog natuurlijk de crated LI's

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
Anoniem: 284918 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 07:55:
Ziet er goed uit tot dusver stronkie, thx
Ow iemand van hier heeft me een lap text gegeven waar ik verder mee kan. Tevens gat Muer Kijken waarom de plaatjes het niet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus15
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-10-2024
Rfce schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 08:37:
[...]

Eigenlijk heel simpel, bedenk wel dat je min 4Gb mem in je machine moet hebben. Start een dos-box met admin-rechten en vul daar onderstaand commando in:
code:
1
BCDEdit /set increaseuserva 3072

Reboot en try again. Voor meer info hierover lees: hier
Zelf al gevonden, maar nietemin dank je :)

Als ik van het oude deel naar het nieuwe deel ga, zie ik de hoeveelheid gebruikt geheugen van 800 mb naar 1500 gieren, met 1900 als maximum. Dat dropt meestal na een paar minuten weer naar 1500, maar raar is het wel. Het is net of het memory management release en claim in de verkeerde volgorde doet. Als ik ook stop met het spel, dan sta ik al een seconde of 10 in de desktop terwijl het process met een 600 MB nog even door loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yahrr
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-08-2020
Hurtebise schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 08:42:
Waarom hebben ze nog zoveel wood in Dunland liggen? Is toch vrij nutteloos met al die LI wapens. Wat kan woodworking nog opleveren? Dacht dat craften maar weer eens op te nemen, niet dus.
Hmm, ik loop anders weer driftig te hakken voor mijn woodworkers guild. Ik was kindred maar kan nu dus weer een stapje hoger. Ik ga uiteindelijk toch voor first age boog en speer en die zal ik zelf moeten craften.
Of zie ik iets over het hoofd?

Pentax K20D K3II 16-50 50-135 / Sigma 10-20mm / Kiron 105 macro / 360FGZ / Statieven: Manfrotto BeFree en 055PRO / Crumpler Quick Escape Sling / Picasa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Dat is al beter nieuws.
Andere vraag: hoe kan je crafted relics voor je LI maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yahrr
  • Laatst online: 30-08-2020
Hurtebise schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 20:46:
Dat is al beter nieuws.
Andere vraag: hoe kan je crafted relics voor je LI maken?
Die kan ik krijgen bij mijn woodworkers guild tegen inlevering van bepaalde woodworkers trophy's (kan anders heten). Dat zal voor de andere professions ook wel zo zijn.

Pentax K20D K3II 16-50 50-135 / Sigma 10-20mm / Kiron 105 macro / 360FGZ / Statieven: Manfrotto BeFree en 055PRO / Crumpler Quick Escape Sling / Picasa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SafaN-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-05 17:45
crafted relics: moet je kindred met een guild voor zijn, dan een supreme recipe maken, deze kun je dan inwisselen voor een symbol, die je dan bij een relicmaster moet deconstructen (of verkopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18:54
Gisteren even ingelogd om van Turbine Points de RoI uitbreiding te kopen. Zag dat ik de kinship nog niet uitgetrapt ben ondanks maandenlange afwezigheid :P

Nu nog ergens de tijd zien te vinden om weer te gaan spelen, wat echt heel lastig is met een nieuwe baan en een nieuwe vriendin sinds kort. Heb al te weinig uren in de dag zitten, laat staan dat ik ook nog met LOTRO verder kan :(. Maar ja real life gaat voor he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tip: help je nieuwe vriendin ook aan lotro!

worked for me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SafaN-
maar wie gaat er dan afwassen en kuisen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Ingehuurde hobbits ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Laatst online: 13:36

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256728

Wat is het? Kan geen twitter lezen hier.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-05 21:22
als ik zo het lotro-community-forum lees lijken ze nogal lek te zijn. Gelukkig hebben ze forum-account en de rest gekoppeld, dus is alles daar lek...
Ik kan alleen niet zo heel goed Duits, dus ik weet niet of er iemand is die 't beter snapt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Er komt zo een artikeltje op de FP in wat begrijpbare taal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Als er account/CC informatie op straat ligt dan vind ik het belachelijk lang duren voordat ze daarmee naar buiten komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
nu weet ik niet uit m'n hoofd hoe de cc-informatie op myaccount.turbine.com staat, maar volgens mij is die gewoon inzichtelijk...

Dat zoiets gebeurd is tot daar aan toe, en natuurlijk mag dit niet, maar ze laten hier wel weer een sterk staaltje turbine-communicatie zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Ik vind het best schokkend dat Turbine nog altijd niet communiceert over het probleem. Dit is geen klein XSS lekje waardoor wat mis is gegaan, dit zijn duizenden (er wordt melding gemaakt van 1.2 miljoen zelfs) accounts die mogelijk op straat liggen. Maar wat doet Turbine? Flash lotteries en RT to win acties, alles om de geruchten weg te drukken..

[ Voor 16% gewijzigd door MueR op 13-10-2011 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 414094

Schandalig inderdaad, ik hoop in ieder geval niet dat ze credit card gegevens hebben ...

Verander je wachtwoord in ieder geval naar iets dat niet gemakkelijk te kraken is, dus met hoofdletters en symbolen erin..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:01
Zou dit eerder zijn gebeurt. Mijn account is in de afgelopen paar jaar 2 maal gehacked geweest. En exht niet omdat ik overal met mijn wachtwoord loop rond te zeulen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
ik heb overal waar ik m'n e-mail adres + wachtwoord combi 't zelfde is, of zelfs maar enigszins af te leiden is, 't wachtwoord veranderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Anoniem: 414094 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:54:
Schandalig inderdaad, ik hoop in ieder geval niet dat ze credit card gegevens hebben ...

Verander je wachtwoord in ieder geval naar iets dat niet gemakkelijk te kraken is, dus met hoofdletters en symbolen erin..
Niet helemaal waar; bruteforce is "D0m00R" waarschijnlijk sneller te vinden als "mijngeheimecode". Het gaat om de entropie van het wachtwoord.

Meer info: Wikipedia: Password strength

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goeie informatie, ik heb het niet doorgelezen omdat ik op mijn werk zit. Uiteraard zijn beiden voorbeelden wel erg gemakkelijk, ikzelf gebruik wachtwoorden zoals:

43eRf%Yh&

Zoiets.. Ik heb altijd eenzelfde volgorde waarin ik ze intyp, dus of ik nu bij de 4 begon of bij de 5, ik vergeet mijn wachtwoorden zo nooit omdat het altijd dezelfde volgorde heeft.

Maar goed maakt ook allemaal geen drol uit dit verhaaltje, als iedereen zijn wachtwoorden maar aanpast en iets origineels verzint, toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond voor het eerst bij Draigoch op bezoek geweest. Omdat we nog maar weinig minstrels op lvl75 hebben en er 1 niet mee kon moest mocht ik healen op mijn RK. Ik heb mijn RK volledig op DPS gebouwd en er bijna nooit mee gehealed... daar heb ik mijn minstrel voor. Naja beter dan niks dus geretrait en zonder enkele heal legacy naar binnen.

Hier wat info over het gevecht dus spoiler tags:

spoiler:
Ik mocht bij de tank blijven die de kop van de draak voor z'n rekening nam. Captain was er ook bij maar het healen was een eitje zelfs op T2. De rest van de groep viel de poten aan en als het kon.. het lijf. Het manouvreren ging heel goed alleen had onze burglar halverwege een DC... de noob had de dag ervoor gezegd dat windows de update 24 uur later moest installeren en rebooten oid dus die was ineens foetsie en kon niet meer terug. We konden dus geen conjunctions meer triggeren en daardoor duurde het gevecht ellendig lang. Ik kon de morale hoeveelheid niet zien (zag alleen de balk) maar geloof dat ie 10mio HP heeft.

Na een uur oid zaten we op 7,3mio en toen zijn we maar opnieuw begonnen met de burglar erbij. Met de conjunctions ging het stukken beter en hadden we op een gegeven moment hem volledig gedebuffed (incoming damage) door de juiste conjunctions. Toen kwam de overgangsfase en.... vielen we bij bosjes |:(
We wisten niet precies wat we daar moesten doen dus er ontstond wat chaos en we gingen dood. Het was al wat later op de avond dus geen nieuwe poging meer. Op naar de volgende keer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Zit nu in Starkmoor maar het niveau van quests valt lichtelijk tegen. Beetje inspiratieloos collecten van stuff. Schiet ook niet op met een vijftal quests die je kan oppikken (voorlopig beschikbaar voor mij, maar zijn misschien chained bij een en dezelfde npc). Vind de wereld wel aardig uitgewerkt. Houd wel van die weidse landschappen. Een dal met water erdoorheen, links en rechts een mooie heuvelkam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 09:36:
Hier wat info over het gevecht dus spoiler tags:
Heb jij je RK al op 75 dan?? Dacht dat je je hunter aan t lvllen was 8) Anyhow, toch nice dat jullie al door fase1 gekomen zijn als ik het goed begrijp :). Met hoeveel man zijn jullie nu geweest?
Hopelijk ben ik volgende week ook 75.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RK als eerste gelevelled samen met de captain van mn vrouw :)
Hunter doe ik solo voor als zij naar bed gaat of er niet is en ik kan spelen. Die is ondertussen ook al lvl70.

We zijn met 12 man geweest en dus ook op T2. De 1e fase is prima te healen als RK maar heb geen idee hoe moeilijk het later nog wordt als ik de rest van de groep wss ook moet gaan healen. Wel leuke heals nu tegenwoordig. M'n RK heeft pas 1 piece van de nieuwe set dus moet nog flink wat Will erbij krijgen maar deed een heal van ruim 5100 op onze tank met epic for the ages (grote single heal). Was totaal niet nodig maar verveelde me een beetje dus ging maar proberen wat grote heals eruit te slepen :). Lager dan 12k is ie volgens mij nooit geweest in die 1e fase... volledig gebuffed en met de morale boost van de RK heal had de tank (je weet wel wie ik bedoel tib ;) ) maarliefst 21k morale. Hopelijk komen we de volgende keer weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wij waren zaterdag met 15 man bij Draigoch, iedereen mocht spelen, en binnen ik geloof anderhalf uur lag ie op de grond :) Volgende week ook maar eens met 12 man proberen op tier 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor66
  • Laatst online: 25-12-2023
Ik heb gisteren op Eldar met een groep van 10 anderen (eigenlijk 11 anderen, maar 1 hunter moest zich na de 1ste fase uit de groep halen wegens doodgaan) Draigoch Tier 2 Challenge neergehaald, gepugged dus :)
Bewijs is te vinden in onderstaande screenshot:
http://s274.photobucket.c...rrent=ScreenShot00052.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219289

MueR schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:35:
Ik vind het best schokkend dat Turbine nog altijd niet communiceert over het probleem. Dit is geen klein XSS lekje waardoor wat mis is gegaan, dit zijn duizenden (er wordt melding gemaakt van 1.2 miljoen zelfs) accounts die mogelijk op straat liggen. Maar wat doet Turbine? Flash lotteries en RT to win acties, alles om de geruchten weg te drukken..
De officiele communicatie is echt om te huilen. 6 dagen later en de communicatie is nog steeds vrijwel nonexistent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-05 20:04
Heb sinds gisteren ook een account aangemaakt. Na jaren Guild Wars te hebben gespeeld en alles (maar ook alles) behaald te hebben, en het wachten beu na 2 Gamescoms te hebben bezocht, ben ik op aanraden van een huisgenoot maar eens Lotro gaan spelen.

Alle functies die Lotro biedt, mis je wel in Guild Wars, en zit nu op de Laurelin server. Heb nooit eerder geroleplayed, maar bevalt me wel, en iedereen die ik tot nu ben tegenkomen is aardig en wilt ook helpen of gewoon mee questen. Heb maar een Elf hunter aangemaakt en vermaak me tot nu toe goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-05 13:23

MetalPool

Boe!

ninc schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 16:13:
en iedereen die ik tot nu ben tegenkomen is aardig en wilt ook helpen of gewoon mee questen.
En dit is mij tot nu toe ook opgevallen en dit vind ik zeer prettig. De communitybase van wow ben ik echt zat met al die pubers die denken dat ze god zijn. In lotr lijkt het wel alsof iedereen echt behulpzaam is al moet je daar wel mazzel mee hebben qua server denk ik. Maar op mijn server (weet even de naam niet) herken ik dit ook zeker! :) Ook in Allods online ben ik niet anders gewend en dat voor een goeie f2p game!

[ Voor 6% gewijzigd door MetalPool op 17-10-2011 16:35 ]

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalant
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-12-2024
Ik wil ook gaan starten met LotRO, heb World of Warcraft wel een beetje gezien.
Ik heb in WoW het meest gespeeld met een Warlock (Caster DPS), maar wil in LotRo iets ttoaal anders spelen om de vergelijking met WoW zo klein mogelijk te houden.

Is een Minstrel een handige klasse om mee te beginnen?
En is mijn computer geschikt voor de high-res versie?
Processor: AMD Phenon II X4 955
Geheugen: 4GB RAM
Video: Radeon HD 4870 1024MB
Scherm: 1920x1200

[ Voor 22% gewijzigd door metalant op 18-10-2011 06:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met jouw PC moet je wel op Very High kunnen draaien. Qua toons kun je het beste een en ander uitproberen om te zien wat je bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Razor66 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 09:28:
Ik heb gisteren op Eldar met een groep van 10 anderen (eigenlijk 11 anderen, maar 1 hunter moest zich na de 1ste fase uit de groep halen wegens doodgaan) Draigoch Tier 2 Challenge neergehaald, gepugged dus :)
Bewijs is te vinden in onderstaande screenshot:
http://s274.photobucket.c...rrent=ScreenShot00052.jpg
Gratz! We zijn nu 2x geweest en alles gaat goed tot de 2e fase. Hij zet dan de gangen in de fik en als RK healer (ben alleen bij de tank) krijg ik dan teveel van die 1200 hits en ben ik de sigaar. Hoe doen jullie dat?

spoiler:
ik begreep van iemand dat ze gewoon zodra de draak zijn tekst zegt voordat ie de boel in de fik zet met de klok mee gaan rennen en dan niet geraakt worden door het vuur. Is dat de beste manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Mail gehad van Turbine met de suggestie om het paswoord te veranderen. Het is dus weldegelijk menens.
Greetings,

Turbine is concerned that a third-party recently may have attempted to access forum account information. There is no indication at this time that your account was modified or compromised. For your protection we suggest you change the password to a unique, hard to guess password not associated with any other sites or services. If you changed your password after October 11th, then you can disregard this message.

To change your password, please follow these steps:

Go to https://myaccount.turbine.com/ and click on "Forgot your password?" You may also click this in the game launcher.

Follow the instructions on how to recover your password. A new password will be sent to this e-mail address.

Once you have received the password reset e-mail, change your password. Please remember to use unique, hard-to guess passwords that are not associated with other online services or sites.

Turbine takes your account security seriously. If you have any questions, please feel free to contact us at https://support.turbine.com/. You may submit a new inquiry to our Customer Service team, and they will be able to assist you further.

Thank you,

Turbine Support
toon volledige bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Password ook veranderd ja... slechte zaak weer.

Net als Draigoch's Lair. |:(

1e fase ging nu goed en joepie we kregen de reward en titel voor de gangen... een T7 relic en de titel Maneouvre Master. Uiteindelijk kwamen we in de laatste fase aan en haalden het niet door slechte positionering. Weer opnieuw en nu ging het veel beter. Alles onder controle... healen was makkie en DPS was goed... en toen.... ging meneer de draak even stil staan en dom voor zich uit kijken. We zaten op 560k (van de 9mio oid) en daar stond ie. We konden niks doen. GM erbij maar nee wij kunnen niks doen... doe het maar opnieuw. Voor de zekerheid gedisband en opnieuw naar binnen. Tactiek werkte weer en nu gingen we het halen.... alleen op 188k ging ie weer stil staan. Was ondertussen 00:00 dus we hadden het helemaal gehad. Echt super vervelend dat de enige echte end-game raid gewoon nog zulke bugs heeft. De instance is verder wel heel cool en goed gemaakt maar dit is gewoon teleurstellend. Ik hoorde dat er in de aankomende patch wss. ook niks aan gedaan wordt nog. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit soort nietszeggende E-mails hadden ze ook een week geleden kunnen sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193799

zijn er ondertussen al meer mogelijkheden om LOTRO op een MAC te draaien, of is dat nog steeds dmv een port?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Hurtebise schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:52:
Mail gehad van Turbine met de suggestie om het paswoord te veranderen. Het is dus weldegelijk menens.
Tja, dat was al langer duidelijk. Turbine is alleen heel hard aan het editen/deleten geslagen op posts die links naar ofwel het topic op lotrocommunity.com, of naar het artikel hier op tweakers.net wijzen. Dat is een "TOS Violation" om een of andere reden 8)7

Hun FAQ over wat er gaande is ook een stukje wollige marketingbabbel. Ze zeggen "er staat geen CC data in de forum db". Op screenshots was ook de account database te zien, daar zeggen ze niets over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Servers down? Maintenance was toch op maandag?
Speel op Laurelin. Nochtans staat op deze site dat ie up is: http://status.warriorsofnargathrond.com/

[ Voor 52% gewijzigd door Hurtebise op 19-10-2011 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalant
Gisteren mijn eerste toon aangemaakt: een female elf minstrel in de wereld Eldar.
Gespeeld tot level 7, de intro afgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
metalant schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 17:06:
Gisteren mijn eerste toon aangemaakt: een female elf minstrel in de wereld Eldar.
Gespeeld tot level 7, de intro afgemaakt.
Welkom aan boord. Veel plezier toegewenst! Minstrel is een leuke class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Hurtebise schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 14:52:
Servers down? Maintenance was toch op maandag?
Speel op Laurelin. Nochtans staat op deze site dat ie up is: http://status.warriorsofnargathrond.com/
Turbine kent geen vaste maintenance. Meestal wordt dit echter op maandag uitgevoerd als het dan toch nodig is. Vandaag is patch 1 live gegaan met gefixte Pit of Iron en generfde droprate van T7 scholar stuff en landscape drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalant
Hurtebise schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 18:10:
[...]

Welkom aan boord. Veel plezier toegewenst! Minstrel is een leuke class.
Ja, het leek mij ook wel leuk om een keer een healer class te rollen.
Nu nog leren hoe dat allemaal zit met die professions en die hobbies, maar dat zal wel net als bij World of arcraft ook later in het spel nog kunnen.

[ Voor 21% gewijzigd door metalant op 19-10-2011 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Het is wel raadzaam meteen een profession te kiezen. Je komt nu namelijk een hoop materialen tegen tijdens het questen die je anders later zult moeten gaan grinden om je vocation alsnog te levellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Zijn er hier mensen actief in Monsterplay? Ik ben actief als Defiler en heb daar een hoop lol aan, alleen zo jammer dat het overgrote deel van de server ons beschouwd als een quest locatie en komt om zijn dailies te doen :)

Ach ja we reageren met zijn allen prima, door dat te saboteren en te verplichten met ons te komen spelen :p

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalant
TAA schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 19:04:
Het is wel raadzaam meteen een profession te kiezen. Je komt nu namelijk een hoop materialen tegen tijdens het questen die je anders later zult moeten gaan grinden om je vocation alsnog te levellen...
Ik heb voor de Explorer profession gekozen, die leek mij het handigst na het lezen van een paar sites.

BTW, zijn er nog meer mensen actief in de wereld Eldar?
Ik mis de world en guild chat van de WoW server :)

[ Voor 11% gewijzigd door metalant op 19-10-2011 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:11

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

hallo mensen, ik ben van plan om ook lotro te gaan spelen.

het spel inmiddels ook al geïnstalleerd.

weet alleen niet waar ik mee wil gaan spelen.
het liefst een class die het meeste lijkt op een warlock uit WoW. iemand een idee?
ik dacht zelf aan een loremaster of rune-keeper. en als race een elf

welke proffesions zou ik het beste kunnen kiezen in combinatie met die race/class?

en op welke server kan ik het beste gaan spelen? wil wel graag een leuke guild joinen met nederlandse spelers....

[ Voor 17% gewijzigd door WishmasterNL op 19-10-2011 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SafaN-
op snowbourn en evernight zijn er kins met veel nl (tweakers)

@metaland: de standaard chats zijn altijd per region. Voor een worldchat moet je /joinchannel globallff even intypen. Als daar niemand zit moet je eens rondvragen wat de algemene channel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommmo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-03 20:11
BTW, zijn er nog meer mensen actief in de wereld Eldar?
Ik ben actief op Eldar.
Mijn main heet Tomsil, maar ook als Tomoin, Tommodir, Amtomlas en Anantomuil kan ik langs komen.
Ik mis de world en guild chat van de WoW server :)
Er zijn wel global user chats in Lotro, deze kan je toevoegen door "/joinchannel <Naam van Channel>"* te typen in de chat.
Eentje waarop veel mensen zitten en waar je eigelijk alleen om een groep zou moeten vragen is de GlobalLFF. Maar er wordt hierop ook wel wat gehandeld en gechat buiten het vragen om groepen om.
Om die te joinen typ je dan "/joinchannel GlobalLFF"*, praten doe je met "/1 <hier jouw tekst>"*.

In totaal kan je je aanmelden voor 4 user chats. Praten in het tweede channel waar je je op aanmeld doe je met "/2 <hier jouw tekst>"*. En zo verder....

* without the quotes ofc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:24

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

WishmasterNL schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 20:00:
weet alleen niet waar ik mee wil gaan spelen.
het liefst een class die het meeste lijkt op een warlock uit WoW. iemand een idee?
ik dacht zelf aan een loremaster of rune-keeper. en als race een elf
Tja.. Ik vond de Warlock uit WoW ook geweldig, maar de RK en LM komen niet in de buurt. Het beste is nog wel de Warden, je kan er leeches en self-heals mee opzetten wat sterk op de DoT Warlock lijkt. Maar dat is dus geen casting class, en je krijgt er ook geen pet bij. En je moet het doen met gambits, speren, en medium armour. Leuk contrast. :)

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 283903

JohnnyV76 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 08:23:
Password ook veranderd ja... slechte zaak weer.

Net als Draigoch's Lair. |:(

1e fase ging nu goed en joepie we kregen de reward en titel voor de gangen... een T7 relic en de titel Maneouvre Master. Uiteindelijk kwamen we in de laatste fase aan en haalden het niet door slechte positionering. Weer opnieuw en nu ging het veel beter. Alles onder controle... healen was makkie en DPS was goed... en toen.... ging meneer de draak even stil staan en dom voor zich uit kijken. We zaten op 560k (van de 9mio oid) en daar stond ie. We konden niks doen. GM erbij maar nee wij kunnen niks doen... doe het maar opnieuw. Voor de zekerheid gedisband en opnieuw naar binnen. Tactiek werkte weer en nu gingen we het halen.... alleen op 188k ging ie weer stil staan. Was ondertussen 00:00 dus we hadden het helemaal gehad. Echt super vervelend dat de enige echte end-game raid gewoon nog zulke bugs heeft. De instance is verder wel heel cool en goed gemaakt maar dit is gewoon teleurstellend. Ik hoorde dat er in de aankomende patch wss. ook niks aan gedaan wordt nog. :?
Wij hebben met de kin inmiddels Draigoch tweemaal met Challenge neergehaald (Tier 2) en dit heeft de tweede groep ook gehad. Wat zij hebben gedaan om het op te lossen: De hunter heeft de claws getracked en ze hebben de claws neer kunnen halen. Dat heeft voor hen gewerkt. Volgende keer proberen als dat weer gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is wel een interessante tip. Dus hij stond stil en ze konden hem niet meer aanvallen en toen toch door de track van een hunter weer kunnen aanvallen? Zou me erg verbazen als het werkt maar ik heb gekkere dingen meegemaakt :) Heb ook al gelezen dat RK stones en LM pets een probleem konden geven maar ook mensen die denken dat minstrel ballads en de captain's forced aggro skill de oorzaak kunnen zijn. Hopelijk vanavond neer!

Voor de nieuwe mensen... welkom! Leuk om te zien dat er nog steeds nieuwe mensen het spel gaan proberen. Ben benieuwd of jullie de community ook leuker vinden dan WoW want dat hoor je best vaak van ex-WoW spelers. Ik weet niet precies hoe druk of actief het op andere servers is maar op Snowbourn is het gezellig druk. Je ziet continu LFF (looking for fellowship) verzoeken in de global channels en ook in onze kin (Dutch Dunedain) zijn de mensen flink bezig. Laatste tijd hebben we 's avonds altijd wel ongeveer 1,5 pagina met members online dus zo rond de 30 man schat ik.

[ Voor 40% gewijzigd door JohnnyV76 op 20-10-2011 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-05 13:01
Gisteren begonnen met spelen met een Human Champion. Tot zo ver erg leuk, al kan de GUI wel wat poets werk gebruiken. Ik loop nog niet tegen de beperkingen van free-play aan, al zijn de bags wel erg klein. Worden deze nog groter? Ik heb al wel gelezen dat je extra kan bij kopen.

Er irriteert mij wel iets mateloos. Wanneer ik aan het vechten ben en ik hover over de vijand dan krijg ik een dialog box met daar zijn gegevens en health. Hoe krijg ik deze weg?

Vanavond weer verder :)

[ Voor 23% gewijzigd door Loev op 20-10-2011 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-05 13:26
Loev schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 10:00:
Er irriteert mij wel iets mateloos. Wanneer ik aan het vechten ben en ik hover over de vijand dan krijg ik een dialog box met daar zijn gegevens en health. Hoe krijg ik deze weg?
Even bij de opties "Floating tooltips" uitzetten, dan komt dat venstertje gewoon boven in beeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Ik werk met fixed tooltip. Via ctrl +µ kan je je ui naar believen verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-05 20:04
Dat roleplaying is op zich wel grappig. Kwam een dwarf tegen waarmee ik een gesprekje aanknoopte. Alleen ik noemde hem bij zijn naam, waarop hij antwoorde hoe ik dat wist. Heb dan maar een lulverhaal verteld over dat hij goed bekend is geworden in dit gebied door zijn goede daden enzo.

Uiteindelijk een heel verhaal verteld met die gast in RP stijl, kwamen nog een paar mensen erbij enzo.

Wel zijn de bags erg klein voor F2P. Was het niet zo als je iets zou kopen in de store dat je dan premium speler wordt, en zouden de bags dan ook niet allemaal unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SafaN-
Enkel als je (even) vip wordt, enkel op de chars waar je inlogt terwijl je vip bent.
Dit unlockt ook andere dingen zoals, virtue en class traits, en de goldcap.

Als je tp koopt, moet je dit alsnog in de store unlocken (per character)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister de draak dan wel goed neergehaald op HM. Geen RK stones en geen LM pet en nu bugvrij.
Of wellicht hebben ze toch een stealth fix gedaan met de patch.. who knows.

Anyway... nog 12 S4M's en dan heb ik 5/6 op mn RK en dat is voor de verandering een keer een leuke set bonus voor RK's. Gevecht is overigens kinderlijk eenvoudig als je weet hoe je moet lopen en welke conjunctions je moet doen. Als je dit vergelijkt met bijv. Ivar of nog erger... Durin's Bane dan is het echt een eitje. Ik ben echt niet een goede healer op mn RK maar het is zelfs zonder healing stone makkelijk te healen.
Mooi dat iedereen een symbol kreeg en we hadden nog 2 bonus symbols ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Goedemorgen,

Zojuist heb ik mijn 1e stappen gezet in Lord of the Rings Online. Ik heb weinig ervaring met MMO's maar heb wel WoW, Rift en Star Trek online kort gespeeld. De 1e 2 waren niet echt mijn wereld, STO vond ik te eentonig. De wereld van Tolkien heeft me in boeken als in films altijd zeer aangetrokken. Dat is een van de redenen dat ik begonnen ben met de free play van deze game. Een andere reden is dat zo graag eens een MMO wil beleven zoals het hoort in een wereld die mij ook aantrekt.

Mijn vraag aan jullie waarbij ik een antwoord hoop te krijgen: Is deze free play versie de moeite waard of kan ik beter een volledige versie aanschaffen voor zover het mogelijk is? En ja ik weet dat over een tijdje The Old Republic komt maar nu ben in ik zoekende in Middle Earth....

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:38

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Ik zou de eerste tijd gewoon gratis rondkijken. Als het je écht bevalt, kan je alles erbij kopen wat je zou willen hebben.
Zelf speel ik al een paar jaar (lifetime), met korte tussenpozen dat ik andere interesses heb,maar ik kom steeds terug. Het verhaal is het grote verschil met andere MMORPG's. Dat is erg sterk, al zijn er zijpaden waarbij je denkt....'nou...zou Tolkien dit wel leuk hebben gevonden ?' Dat neemt niet weg dat het verhaal boeiend blijft.
Wat ik ook een sterk punt vind is de 'volwassenheid' van de community: weinig gescheld en puberaal gedrag. Ook is de behulpzaamheid groot. Tenslotte wordt er nog wel eens op PUG's afgegeven,maar ik heb er eigenlijk alleen maar goede ervaringen mee.

Veel plezier en wie weet 'tot ziens'. Als je hulp zoekt (en ik ben online): ik zit met diverse characters op Eldar, Laurelin en Snowbourn. Namen staan in de startpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
De grote aantrekkingskracht voor mij is de wereld van Tolkien ook.

Zijn er veel beperkingen met de free play?

In ieder geval bedankt voor je antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SafaN-
ik had het netjes uitgeschreven voor stronks, maar hij heeft nog geen tijd gehad om de startpost aan te passen:

Sinds oktober 2010 is het spel ook “free2play”. Uiteraard is turbine een
commercieel bedrijf dus hoewel het mogelijk is om het zonder betalen te
spelen, is het spel toch een stuk aangenamer als je minstens een paar
aankopen doet.
De meeste van deze nodige aankopen krijg je trouwens als je minstens een
maand vip bent. Dit is dus een veelgebruikte strategie. Hieronder een
overzicht van de verschillende accounttypes.
Lifetime: deze worden niet meer verkocht. Dit zijn oude accounts die alle
rechten van een vip hebben, maar niet meer hoeven te betalen.
Vip: betalen een bedrag per maand/3maand/jaar. Ze krijgen hiervoor toegang
tot alle quests en player vs monsterplayer. Zij moeten wel nog expansion
packs kopen.
Premium plus: Accounts die minstens 1 maal vip zijn geweest. Op alle
characters waarop ingelogd is tijdens de vip zijn de trait slots, de virtue
slots en de gold limit unlocked.
Premium: Deze accounts hebben minstens 1x turbine points gekocht. Ze
krijgen een extra character slot en minder restricties op chat en mail dan
een f2p player.
Free account: Dit is dus het gratis account. Je mag geen geld sturen, je
mag geen gesprekken beginnen ea restricties. Op zich geeft dit account
genoeg mogelijkheden om het spel te leren kennen: met de vrije gebieden kun
je tot level 32 levelen.
Wat moet er nu zoal aangekocht worden? Broodnodig zijn de trait slots, de
virtue slots, de gold limit en de riding skill (deze krijgen vip’s ook
gratis op lvl 20).
Verder moet vooral content aangekocht worden. Je kan in alle gebieden
(behalve expansions) binnen als free player, maar de quests en deeds zullen
er pas zijn als je het questpack aankoopt. De deeds die je doet binnen een
bepaald gebied leveren je Turbine Points op, die je dan weer kan gebruiken
voor een nieuwe quest pack te kopen. Op zich is het dus mogelijk om telkens
genoeg tp te verzamelen voor het volgende gebied. Je kan ook met geld
Turbine Points kopen om daarmee de quest pack te kopen. De gouden regel
voor de lotro store is: koop alleen promoties. Er zijn promoties waarbij je
meer tp voor hetzelfde geld krijgt, of er kortingen zijn op verschillende
questpacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Nou dat maakt het een stuk duidelijker, bedankt in ieder geval. Ik zal dus eerst maar eens gaan ontdekken of deze game iets voor mij is voordat ik weer met euro's ga gooien.. Ben nu weer wat uurtjes verder en ik loop er nog niet echt wam voor. Ben nog heel pril bezig maar ik kan nu (nog) niet zeggen dat ik in Middle-earth ben. Hopelijk komt dit gevoel nog. Kan natuurlijk ook aan mij liggen hoor. Misschien ben ik wel geen MMORPG gamer. We gaan vol goede moed verder hoor. Tis nog lang geen 2 november (Uncharted 3).....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
Gisteren heb ik 600 TP gekocht voor 6 euro. Ik wilde heel graag de riding skill hebben, gelukkig had ik genoeg silver voor het paard zelf. 2 minuten na de transactie werd ik gebeld door mijn bank. Of ik net een betaling had gedaan met mijn creditcard. Blijkbaar letten ze extra op transacties met de US.

Ik ben nu klaar rond de Cobble en Stabble. Ik had nog een deed waarvoor ik nog 2 kerels moest doden, voor 10 TP. Prima :) Twee kills en klaar, en idd de deed erbij. Maar ik kreeg de TP er niet bij :( Ik stond op 550 en daarna ook op 550 :? Tijd om Turbine te mailen?

Verder valt het op dat mijn weaponsmithing veel sneller gaat dan ik level. Ook heb ik spullen nodig waarvoor ik anderen nodig heb (jewelcrafting) maar op het action house staat amper iets. Server is ook best wel leeg. Welke proffessions zijn allemaal handig om te hebben als Champion?

[ Voor 20% gewijzigd door Loev op 24-10-2011 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, na de deed completion, kreeg je een popup box met de melding dat er 5 (of 10) TPs bijgeschreven waren?

Wat betreft crafting.... vroegah was het echt tijdrovend om je metal -of weaponsmith op master te krijgen, tegenwoordig zijn er veel minder mats voor nodig. Dus je hebt mazzel.
Je zou in het trade channel rond kunnen vragen of mensen craft spul met je willen ruilen cq voor je kunnen maken... meestal gaat dat vrij rap zo. Wellicht ook een optie om een kinship te joinen.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan in de lotro store je history zien. My account en dan history (kan ook ergens anders staan, kan vanaf hier niet verifieren). Kijk eens of het daarbij staat?
De TP melding komt trouwens altijd een beetje later dan de deed completion (ik gok zo'n 10-15 seconden wel maar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
Rfce schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 10:55:
Nou, na de deed completion, kreeg je een popup box met de melding dat er 5 (of 10) TPs bijgeschreven waren?
Yup, maar de TP waren er niet bij gekomen.
Wat betreft crafting.... vroegah was het echt tijdrovend om je metal -of weaponsmith op master te krijgen, tegenwoordig zijn er veel minder mats voor nodig. Dus je hebt mazzel.
Zo iets staat mij bij. Ik heb de bèta gespeeld, daarin ging het een stuk minder makkelijk.
Je zou in het trade channel rond kunnen vragen of mensen craft spul met je willen ruilen cq voor je kunnen maken.
Er is nauwelijks chat op de server. Ik zit op Silver nog iets, maar ga het vanavond proberen.
Thx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:48
Ik kan het niet laten, moet dit even met jullie delen;
Hier speel ik op m'n guard in Fil Gashan. Even solo een tiental Orcjes aanpakken :D

YouTube: Having fun in Fil Gashan&

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Vet goed filmpje. Guard pwnage, zie je niet vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hij is fijn :) denk niet dat me dat lukt zo op mn burglar hehe... nou als je de deed nog niet had is ie zo wel snel klaar !

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Ik merk dat mijn guard het erg lastig heeft in Dunland. De eerste Galtrev quests gingen vlot. Tot er een instance langskomt en ik verschillende mobs golven (die oranje zijn) moet weerstaan. Overpower en tweeslagzwaard kunnen het tij niet keren. Zou eigenlijk 2H LI axe moeten hebben voor m'n dwarf guard en zijn axe bonus. Maar dat viel nog niet uit een Dunland mob zijn zak. Virtues allen op 10. Eentje op 12. Zag wel dat ik niet alle slots met overpower traits heb gevuld. Blijkt meer een tank fit te zijn. Maar met shield en 1H LI in solo pve aangaan, is een beetje dom, het gaat ook niet vooruit qua dmg.

Wie me een 2H LI axe lvl 65 kan bezorgen, mag me altijd een brief sturen: graag aan Bluntor op Laurelin. Zet er eventueel ook een gewenste som goud/zilverstukken bij. Of eventueel iets van mats, andere class LI's. Dan zal ik zien wat ik voor je kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha leuk! Ik solo ook graag instances met mijn guard. Urugarth (zonder lughrien), ost elendil (instance lvl 40), ... skirmish small fellowhsip on level op men eentje (+ herbalist)

Ik speel bijna altijd 1h+shield trouwens. Overpower enkel in ettens. Dus ja, mijn damage is wat laag. Maar aan de andere kant pull ik gewoon telkens 3 mobs, en als die dood zijn heb ik nog altijd 75% morale and 50% power, dus pull ik er ook weer 3. Helemaal geen regen nodig waardoor je dus ook wel lekker blijft doordoen. Alleen vanaf lvl 72 of zo, vond ik de damage wel erg laag worden omdat ik nog altijd met een lvl 65 rondloop. Hoop nu dus een 75 weapon te vinden, maar enkel belts of andere classes hun wapens droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Ik heb Isengard op m'n guard ook volledig met 1H/Shield gedaan. Gewoon raid/threat getrait met m'n 2nd age lvl65 tot de nieuwe levelcap. Rond level 70 begonnen met wat armour/jewellery te vervangen door quest rewards en crafted stuff. Het levelled misschien wat trager (toch binnen 1 week na release capped) dan bijvoorbeeld m'n minstrel die nu rond 71 hangt maar ik vind het gewoon heel relaxed spelen. Wat er op de weg komt van m'n guard neem ik mee en maak ik af. Vooral de solo instances moet ik op m'n andere chars toch wat voorzichtiger aanpakken.

Nog 7 skirmishes/instances en een worn symbol en m'n guard is "af" qua basis gear. Ben benieuwd wat December gaat brengen aan nieuwe endgame content... Tot die tijd vermaak ik me prima met nog een aantal keer de Isengard quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-05 13:07
Iemand enig idee of je de Isengard Legendary Edition enkel in de webstore van Turbine kan kopen, of dat deze ook elder beschikbaar is? Ik kom er namelijk keer op keer niet doorheen op die site, als ik mijn creditcard probeer toe te voegen.

Ik heb het spel wel als digital download gezien op een CDKEY-only site, maar als Turbine de enige is die die keys verkoopt, vertrouw ik het voor geen meter (terwijl ik redelijk vaak Steam en EA games op die manier heb gekocht).

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hurtebise schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:40:
Ik merk dat mijn guard het erg lastig heeft in Dunland. De eerste Galtrev quests gingen vlot. Tot er een instance langskomt en ik verschillende mobs golven (die oranje zijn) moet weerstaan. Overpower en tweeslagzwaard kunnen het tij niet keren.
Wellicht die quest rondom die boom die je met 4 Rohirin moet verdedigen (7min lang dacht ik)? Daar moest ik ook ff alles uit de kast halen, en de laatste minuut de mobs rondkiten, maar voor de rest......

Gisteren toevallig de laatste quests in Isengard afgesloten met mn main burglar, kortom klaar met de quest-content :9. Ik ben verder nergens tegen problemen aangelopen, alles is soepel voor mn burglar. Merk wel dat je nu op lvl75 tegen bijv. die elite overseers (of hoe ze heten) in Isengard ff standaar je stun en knives out moet gebruiken, deze delen nl aardig wat klapjes uit. Owjah en die Stonetrolls buiten Isengard, je weet wel die van +30K.... die zijn ook pittig, totdat je er achter komt dat je een potion hebt die je eerst tegen ze moet gebruiken waardoor ze de helf van hun moral krijgen 8)7

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Gelukszoekr schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 19:14:
Ik kan het niet laten, moet dit even met jullie delen;
Hier speel ik op m'n guard in Fil Gashan. Even solo een tiental Orcjes aanpakken :D

YouTube: Having fun in Fil Gashan&
Fil Gashan... dat was altijd tof. Vond ik op m'n Warden ook altijd onweerstaanbaar. Vooral gewoon direct de dining hall in rennen. Heerlijk, al die health leeches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Ik moet ook wel toegeven dat ik een diehard 1H+shield speler was, tot ik er door diverse guards op werd gewezen dat Overpower met 2H zoveel beter was voor solo pve.
Tsja, soms moet je gewoon je eigen speelstijl volgen.
In Ettens kom ik nooit (meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou mn Guard is pas lvl57, kan nog niets over dunland zeggen wat dat betreft, maar het ligt aan de situatie.... Tot nu toe speel ik met 1H+shield als ik in een fellow moet (off)-tanken. Solo gebruik ik dat ook als ik veel mobs (of elite) neer moet halen. Het gaat dat wat trager, maar wel gecontroleerd. Als ik 2 of 3 mobs (meer zelfs van lowlvl) moet killen gaat het gewoon in overpower+2H.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu 2 chars op 75 en bezig met mn guardian. Als ik de globallff moet geloven zal het niet lastig zijn om groepen te joinen daarmee. Speel samen met mn vrouw dr champ en dat schiet wel lekker op. Bizar verschil toch wel in DPS. Naja zodra ik 75 ben weer lekker sword 'n board om te tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Op Laurelin is het ook veel 4/6 looking for tank/heals. Wardens zijn niet meer echt in zwang en champ tanking heeft nog geen vlucht genomen. Ongetwijfeld gaat dat veranderen zodra het "gear level" van de groepen omhoog gaat en DPS tanking de voorkeur krijgt. Nu geniet ik van de 15k morale op m'n guard en lekker overal onbezorgd door heen walsen. Hier en daar valt er weleens iemand of 2 iemanden om in een 3man maar dat is mij nog niet overkomen ;)

Nog 15 S4M en dan heb ik 4/6; de draak zit er voorlopig met de kin nog niet in helaas maar gelukkig staan er nog genoeg alts te popelen om friend met de Riders te worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Gaat weer heerlijk met mijn guard nu. Nieuwe LI's gedropt gekregen (65, 66, ...). Heb enkele LI's op max lvl. Speel nu als vanouds 1h+shield (block focus). Overpower heeft niet meer aangestaan.
Eindelijk weer het gevoel dat ie kan tanken, robuust is, klappen kan opvangen en vlot uit de voeten kan bij meer mobs tegelijk of kort na elkaar. Inmiddels lvl 67. Wat een heerlijke class. Dat het omleggen van een mob wat langer duurt, deert niks. Het speelt ongelofelijk relaxed zo.

Morale aan 5.5k
Power aan 2.4k

Tiers op LI's (3th age) nu aan 4-6.

Nog geen Isengard/Dunland instances getest buiten die paar solootjes.

[ Voor 6% gewijzigd door Hurtebise op 27-10-2011 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Hurtebise schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:42:
Nog geen Isengard/Dunland instances getest buiten die paar solootjes.
Die zijn er ook (nog) niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aggro is iig een stuk makkelijker als guardian.

Gister de culling pit gedaan op lvl71 met een 75 hunter erbij en met 1h + shield ging aggro houden prima. Kun je je wat meer op andere dingen richten tijdens raids :)

Pagina: 1 2 ... 23 Laatste